PWM schreef op maandag 23 mei 2022 @ 09:49:
[...]
Ik weet niet wat het prijsverschil was, maar meer beenruimte is niet alleen voor lange mensen

Ja, het helpt natuurlijk als je lang bent, maar die extra cm's geven ook kleinere mensen een veel comfortabelere zit. Het is meer bewegingsruimte en een algemeen gevoel van meer bewegingsvrijheid.
Kan me trouwens niet herinneren dat TUI een 777 vloog.
Hahaha, sorry, was idd nog in de tijd van ArkeFly.
Destijds volgens mij altijd economy gevlogen en voor mij was het ongemakkelijker dan voor mijn vrouw. Vliegtuig types dacht ik mij te herinneren, maar dat klopt dus niet. We hebben destijds vaak op Egypte gevlogen, maar ook op
Mexico en Dominicaanse. Volgens mij allemaal Economy.
Kinderen zijn 7 en 11 jaar, dus voor hen sowieso prima.
Ding is dat je dan direct 4 keer de kosten kwijt bent, omdat je met 4 personen vliegt en dan tikt het best wel aan. We willen toch naast elkaar zitten. Ik kan ook gewoon een stoel aan het gangpad reserveren, kan ik mijn benen die kant op strekken, wanneer nodig.
Résumé, beenruimte van vroeger economy zal dus in de Dreamliner niet opeens minder zijn dan toen.
Is er op Schiphol nog iets aan te raden, las wat over Privium? Of is dat met maximaal één keer per jaar vliegen niet de moeite. Geen idee wat daar de kosten van zijn met een gezin.