Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• franssie
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Dat verdient enige toelichting maar inderdaad Delta doet het goed. Beter dan KLM in ieder geval (geen ervaring met United).
Op het scherm in de stoel voor je heb je best veel keuze, maar via hun wifi heb je meer keuze op je tablet. En ook op sommige regionale vluchten heb je wifi met series etc waar er geen scherm in de stoel voor je zit.

En @FreshMaker je kan gewoon je eigen hoofdtelefoon gebruiken - met draad en plug. BT kan ook maar dan alleen naar je eigen apparaat. Ze delen vaak ook gratis oordopjes uit (bij Delta iig) maar die zijn van de Ali express kwaliteit dus als je zelf iets fatsoenlijks hebt, altijd meenemen.

[Voor 23% gewijzigd door franssie op 10-02-2020 01:51]

Keep Calm, Carry On | PD7F | Een goed Probleem komt nooit alleen | Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Fender Guitar, Gibson Guitar, Goddamn Guitar

• CyBeR
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Sam krijgt een beste tour van een 747M:

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• D-e-n
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 14:32
Wat het verschil tussen KLM en Delta betreft: maakt het dan nog uit of je boekt bij KLM of Delta?

Ik zag een prijsdaling bij een rechtstreekse vlucht vanaf Schiphol naar NYC in augustus en hoewel het zowel heen als terug een KLM vlucht betreft is de prijs bij Delta een paar tientjes lager. Het gaat om het main cabin/standard tarief. Nu gaat het me dus niet om die paar tientjes maar ik wil geen domme dingen doen.

Ps.
Met dank aan de alert van Google Flights overigens ;)

[Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 10-02-2020 07:56]

• Ojjorz
  • Registratie: december 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Leuk filmpje!

Deze vlucht ga ik op 1 mei ook maken. Helaas niet in First maar gewoon in Economy. Ben benieuwd of we dan ook de M-versie vliegen.

• Hmmbob
  • Laatst online: 13:33
D-e-n schreef op maandag 10 februari 2020 @ 07:53:
Wat het verschil tussen KLM en Delta betreft: maakt het dan nog uit of je boekt bij KLM of Delta?
Nee, als je echt het juiste tarief met elkaar vergelijkt (denk ook even aan je koffers) dan maakt het geen verschil.

"Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys;
look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death." - Sun Tzu, The Art of War

• D-e-n
Hmmbob schreef op maandag 10 februari 2020 @ 08:25:
[...]

Nee, als je echt het juiste tarief met elkaar vergelijkt (denk ook even aan je koffers) dan maakt het geen verschil.
Tnx. Koffers en stoelkeuze zit er zowel bij KLM als Delta gewoon bij. Maar de KLM is zowel bij het light tarief als de upgrade twee tientjes duurder. Ik zag zo snel geen verschil in taxes maar wellicht is er bij het afrekenen nog iets.

• lithoijen
  • Laatst online: 15:26
Om mijn eigen vraag van gisteren nog even te beantwoorden:
Ja mijn vlucht gisteren rond 21:00 vanuit Schiphol naar Wenen ging gewoon door. Wel met 5 minuten vertraging vertrokken, wat overigens door de rugwind weer ruim werd ingelopen. Opmerkelijk rustige vlucht, op wat lichte turbulentie na tijdens de start en landing niks gemerkt van het weer.

• Xandrios
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 00:32
D-e-n schreef op maandag 10 februari 2020 @ 07:53:
Er is een verschil in het aantal punten dat je verdient met Flying Blue als de vlucht nummers ook anders zijn. Met KL nummers krijg je punten gebaseerd op de prijs, met dl nummers gebaseerd op de afstand en boekingsclasse. Dat kan in sommige gevallen een groot verschil maken.

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Moet zeggen dat het imho wel uitmaakt of je Delta of KLM boekt. Als ik rechtstreeks bij Delta boek heb ik vaak ruimere stoelkeuze dan ik zou hebben bij KLM. Zeker als je economy vliegt is het een opvallend verschil in beschikbare stoelen. De check-in van KLM werkt soms wel/soms niet met Delta vluchten. Ook willen Delta vluchten ook nog wel eens uit je KLM overzicht verdwijnen.

• D-e-n
PWM schreef op maandag 10 februari 2020 @ 11:33:
Moet zeggen dat het imho wel uitmaakt of je Delta of KLM boekt. Als ik rechtstreeks bij Delta boek heb ik vaak ruimere stoelkeuze dan ik zou hebben bij KLM. Zeker als je economy vliegt is het een opvallend verschil in beschikbare stoelen. De check-in van KLM werkt soms wel/soms niet met Delta vluchten. Ook willen Delta vluchten ook nog wel eens uit je KLM overzicht verdwijnen.
Tnx. Het zijn in dit geval wel KLM vluchten. Maar ik vond die twee tientjes verschil zo opvallend.

• ToolkiT
  • Laatst online: 14:51

ToolkiT

brit-tweaker

lithoijen schreef op maandag 10 februari 2020 @ 09:36:
Om mijn eigen vraag van gisteren nog even te beantwoorden:
Ja mijn vlucht gisteren rond 21:00 vanuit Schiphol naar Wenen ging gewoon door. Wel met 5 minuten vertraging vertrokken, wat overigens door de rugwind weer ruim werd ingelopen. Opmerkelijk rustige vlucht, op wat lichte turbulentie na tijdens de start en landing niks gemerkt van het weer.
https://www.bbc.co.uk/news/uk-england-london-51433720
Je was niet de enige.. het record NY-LHR is verbroken.. 'The four hours and 56 minutes flight arrived at Heathrow Airport 80 minutes ahead of schedule on Sunday morning.'

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Piet91
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 14:37
Ojjorz schreef op maandag 10 februari 2020 @ 08:00:
Leuk filmpje!

Deze vlucht ga ik op 1 mei ook maken. Helaas niet in First maar gewoon in Economy. Ben benieuwd of we dan ook de M-versie vliegen.
KLM vliegt uitsluitend de combi-versie van de 747 naar Mexico. (uitzonderingen daargelaten)
Op 29 november wordt de 747 voorgoed vervangen op deze route, te beginnen met de 787-9.

• Atlas
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Nou dat opstijgen gisteren om 10 uur savonds was letterlijk een storm in een glas water....
Ik heb op zonnige dagen meer turbulentie meegemaakt tijdens het opstijgen :p

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Grouchy
  • Registratie: januari 2004
  • Nu online

Grouchy

meep meep

D-e-n schreef op maandag 10 februari 2020 @ 11:36:
[...]

Tnx. Het zijn in dit geval wel KLM vluchten. Maar ik vond die twee tientjes verschil zo opvallend.
Zijn die 2 tientjes toevallig de boekingskosten bij KLM? Terwijl die bij Delta Air Lines 0EUR bedragen.

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

• Stefmeister8
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 15:13
Piet91 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:04:
[...]

KLM vliegt uitsluitend de combi-versie van de 747 naar Mexico. (uitzonderingen daargelaten)
Op 29 november wordt de 747 voorgoed vervangen op deze route, te beginnen met de 787-9.
Goed nieuws! Ik maak deze vlucht minimaal 1 keer per jaar en hoewel het tof is om met dit vliegtuig te vliegen is het niet het meest comfortabele.

Overigens heb ik deze vlucht ook gemaakt met de paarden (25 stuks) vlak achter me. Bijzondere ervaring!

• D-e-n
Grouchy schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:42:
[...]

Zijn die 2 tientjes toevallig de boekingskosten bij KLM? Terwijl die bij Delta Air Lines 0EUR bedragen.
Niet opgevallen maar dat zou dan kunnen. Wellicht dat je de specificatie ziet als je betaalt.

• PWM
  • Niet online
Ik heb deze week nog 6 intra-europa vluchten staan. Maar als vanavond of morgenochtend er 1 niet doorgaat, kom ik wel goed in de knel, ook, omdat het natuurlijk niet op 1 ticket is. Ik zie wel verdacht veel rood op de borden nu :X

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

PWM schreef op maandag 10 februari 2020 @ 13:41:
Ik heb deze week nog 6 intra-europa vluchten staan. Maar als vanavond of morgenochtend er 1 niet doorgaat, kom ik wel goed in de knel, ook, omdat het natuurlijk niet op 1 ticket is. Ik zie wel verdacht veel rood op de borden nu :X
Wel dezelfde firma? Anders heb je iid een uitdaging..

• PWM
  • Niet online
Alles KLM dat scheelt inderdaad. Zit wel wat crosstickets bij. En een keer overstap in Parijs, ook lekker gevaarlijk :p

• Hmmbob
Stefmeister8 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:47:
[...]
Overigens heb ik deze vlucht ook gemaakt met de paarden (25 stuks) vlak achter me. Bijzondere ervaring!
Tijdens een van onze reizen AMS-LAX (ik was 3 jaar gestationeerd in de VS) hebben mijn twee jongens (toen 4,5 en 7 ofzo) een uitgebreide rondleiding van een stewardess en de paardenverzorgmeneer gekregen in het combi-ruim, inclusief klimmen in de bagagenetten tijdens het vliegen :+

Was een hele leuke ervaring, sowieso is KLM goed met kinderen. Werkelijk waar alle vluchten met de jongens alleen maar goede ervaringen gehad, vooral dankzij het personeel wat zo lief met ze omgaat. 11u vliegen wordt dan een stuk leuker voor ze!

Zoals je kinderen bij een ander zijn, zijn ze opgevoed....

@PWM
offtopic:
Waarom roze?

"Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys;
look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death." - Sun Tzu, The Art of War

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

https://www.independent.c...geneva-lyon-a9325721.html

WTF GVA-LGW.. door storm te land in holding pattern, dus redirect naar... LYS.. ongeveer 100KM van waar ze vandaan kwamen 8)7
en dan landen met een squawk 7700 https://www.flightradar24...rom-a-pilots-perspective/

• Kees_B
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 14:05
ToolkiT schreef op maandag 10 februari 2020 @ 15:28:

WTF GVA-LGW.. door storm te land in holding pattern, dus redirect naar... LYS.. ongeveer 100KM van waar ze vandaan kwamen 8)7
en dan landen met een squawk 7700 https://www.flightradar24...rom-a-pilots-perspective/
De UX1093 (MAD-AMS) is ook teruggevlogen waar die vandaan kwam
https://www.flightradar24.com/data/flights/ux1093#23cede22

PV Output

• Daniel
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 13:00

Daniel

Kapitein NCC-1701
ToolkiT schreef op maandag 10 februari 2020 @ 15:28:

Je moest een aardig eind van de kust vandaan gaan om minder last van de storm te hebben. EK15 van Dubai naar LGW is uitgeweken naar Zurich, en EK17 naar Manchester eindigde in Frankfurt. Maar bijna op de plek van vertrek belanden is wel extreem :)

Twitter | Met Nerds om Tafel Podcast

• Netoj
  • Registratie: november 2014
  • Niet online
PWM schreef op maandag 10 februari 2020 @ 13:48:
Alles KLM dat scheelt inderdaad. Zit wel wat crosstickets bij. En een keer overstap in Parijs, ook lekker gevaarlijk :p
Goed om te weten, heb zelf een dochter van 4 en ben van plan om of naar zuid-amerika te gaan of azie..

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Daniel schreef op maandag 10 februari 2020 @ 16:31:
[...]

Je moest een aardig eind van de kust vandaan gaan om minder last van de storm te hebben. EK15 van Dubai naar LGW is uitgeweken naar Zurich, en EK17 naar Manchester eindigde in Frankfurt. Maar bijna op de plek van vertrek belanden is wel extreem :)
En running on fumes is ook niet ideaal..
Dat kan je denk ik nog beter hebben.. kan je iig weer naar huis..

• Piet91
  • Laatst online: 14:37
Tip: Goedkope business class tickets (min. 2 personen) naar o.a. Azië, Zuid-Afrika, Zuid-Amerika, Australië en Nieuw-Zeeland.
Ook First Class.

[Voor 19% gewijzigd door Piet91 op 10-02-2020 16:48]

• PWM
  • Niet online
Nou, 3 van de 6 zijn al geannuleerd :+

• spartacusNLD
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 14:31
ik zat gisteren avond in deze vlucht: https://www.flightradar24.com/data/flights/kl1148#23cf3ddf

Die landing hoop ik nooit meer mee te maken. Toch hulde aan de piloot. De dame in kwestie zetten hem na een flink gevecht tegen de wind, motoren ging zo nu en dan vol aan en het voelde aan als een defecte achtbaan, mooi aan de grond. Direct na aankomst met de stewardessen het filmpje terugkijken wat ze blijkbaar had opgenomen tijdens de landing. En opscheppen dat andere piloten daar nog een puntje aan konden zuigen. Gelukkig had zij wel lol. De rest van het vliegtuig scheet 7 kleuren stront.

Voor vertrek stond ze hoogst persoonlijk ook nog iedereen te woord bij de gate om mensen wat te kalmeren en vragen te beantwoorden. Ze was daarvoor net van amsterdam naar oslo gevolgen en kon vertellen hoe het zou gaan verlopen op de terugweg ivm de hevige storm. Het was best al een stress situatie voor vertrek, passagiers die elkaar al aan het opfocken waren over hoe gevaarlijk het ging worden etc.

Goed bezig KLM _/-\o_

[Voor 31% gewijzigd door spartacusNLD op 11-02-2020 11:26]

PC: Fractal Design Define S | Asus Z170 PRO GAMING | i7 7700K | H115i Pro | GTX 1080ti | Corsair LPX DDR4 16GB | Samsung SM961 M.2 256GB | EVGA SuperNOVA 750 G2 |

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Piet91 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 16:47:
Tip: Goedkope business class tickets (min. 2 personen) naar o.a. Azië, Zuid-Afrika, Zuid-Amerika, Australië en Nieuw-Zeeland.
Ook First Class.
Via Lufthansa kan ik niks vinden maar Swiss lijkt wat vergevingsgezinder. Naar Dubai in business voor 961 euro. Not bad.

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Piet91 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 16:47:
Ook First Class.
Is dat alleen van schiphol?

Ik zoek op LHR-SYD maar kan niet wat vinden..
"There are no flights or fares available for the dates you have selected. Please choose another date and try again. (66002 - 866)"

<edit>
mmm als ik AMS-SYD doe krijg ik hetzelfde..

[Voor 3% gewijzigd door ToolkiT op 10-02-2020 17:15]

• CyBeR
  • Niet online
PWM schreef op maandag 10 februari 2020 @ 16:50:
Nou, 3 van de 6 zijn al geannuleerd :+
Ok maar wat is nou met de pimp?

• PWM
  • Niet online
Van de nood een deugd maken. Ben op Schiphol Restaurant Blue maar eens ingelopen.

En volledig overrompeld. Ongelooflijk goed. Ster niveau, zonder twijfel.
CyBeR schreef op maandag 10 februari 2020 @ 17:35:
[...]
Ok maar wat is nou met de pimp?
Afscheidskado. Ik ben nu weer zo'n gewone stumper als jullie geworden :+

[Voor 26% gewijzigd door PWM op 10-02-2020 18:31]

• R.van.M
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15:05
PWM schreef op maandag 10 februari 2020 @ 17:40:
Van de nood een deugd maken. Ben op Schiphol Restaurant Blue maar eens ingelopen.

En volledig overrompeld. Ongelooflijk goed. Ster niveau, zonder twijfel.

[...]

Prijzen komen ook aardig in de buurt van ster niveau :p

Echter ik vind t vaak wat ongemakkelijk omdat het meestal vrij leeg is daar

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

spartacusNLD schreef op maandag 10 februari 2020 @ 16:55:
<>
Voor vertrek stond ze hoogst persoonlijk ook nog iedereen te woord bij de gate om mensen wat te kalmeren en vragen te beantwoorden. Ze was daarvoor net van amsterdam naar oslo gevolgen en kon vertellen hoe het zou gaan verlopen op de terugweg. <>
Heerlijk om te lezen dat deze Kapitein echt verantwoordelijkheid nam voor de vlucht en de passagiers door zich bij het aan boord komen voor te stellen en gerust te stellen.
Misschien ouderwets maar oh zo effectief.

Ik hoop dat je de tijd neemt om dit ook via een email te delen aan KLM, want zij gaf een goed voorbeeld en dat mag wat mij betreft navolging krijgen (het gebeurd ook wel op normale vluchten dat ze er bij staan maar zeker nu super goed).

edit: ik mag vaak klagen op KLM maar als het personeel echt het verschil maakt moet dat ook genoemd worden.

[Voor 6% gewijzigd door franssie op 10-02-2020 22:10]

Keep Calm, Carry On | PD7F | Een goed Probleem komt nooit alleen | Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Fender Guitar, Gibson Guitar, Goddamn Guitar

• PWM
  • Niet online
R.van.M schreef op maandag 10 februari 2020 @ 21:34:
[...]

Prijzen komen ook aardig in de buurt van ster niveau :p

Echter ik vind t vaak wat ongemakkelijk omdat het meestal vrij leeg is daar
Het is wel erg leeg. Moet ook zeggen dat de propositie gek is. Nu had ik een geannuleerde vlucht dus had even tijd. Maar over het algemeen ga je geen 1.30 zitten daar. Mocht je een lange overstap hebben, kan je er vanuit gaat dat er een tijdsverschil is en ga je ook niet rustig dineren. Denk dan ook niet dat het blijft.

Maar imho zijn de prijzen een lachertje. 39 voor 3 gangen + amuse van top niveau, midden op een vliegveld? Dat zie je echt nergens.

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

PWM schreef op maandag 10 februari 2020 @ 22:21:
[...]
<>
Maar imho zijn de prijzen een lachertje. 39 voor 3 gangen + amuse van top niveau, midden op een vliegveld? Dat zie je echt nergens.
Dat is inderdaad niet gek duur voor op een vliegveld als Schiphol vaar je voor een niet-drinkbare koffie al tegen de 4 euro mag afrekenen.

• D-e-n
Ik geloof dat met name @GlowMouse wilde weten hoe het bij ons verder af zou lopen. Nou, wij hebben net geboekt voor NYC in augustus.

Rechtstreeks met KLM vanaf Schiphol, inclusief ruimbagage en stoelkeuze voor 520e pp. Dat is een zodanig klein verschil met de gunstigere overstap verbindingen dat we de prijsdaling die we via Google Flights vonden wilden pakken. Geen keuze stress meer nu. Nou ja, het hotel moeten we nog boeken ;)

Dank allen voor de tips.

• GlowMouse
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

GlowMouse

getweakt...

D-e-n schreef op maandag 10 februari 2020 @ 23:47:
Rechtstreeks met KLM vanaf Schiphol, inclusief ruimbagage en stoelkeuze voor 520e pp. Dat is een zodanig klein verschil met de gunstigere overstap verbindingen dat we de prijsdaling die we via Google Flights vonden wilden pakken. Geen keuze stress meer nu. Nou ja, het hotel moeten we nog boeken ;)
Mooi dat het wachten toch is beloond! Tijdens de werelddealweken was het nog 577e. Blijkt maar weer dat er geen peil op te trekken is.

jij ook?

• Xandrios
PWM schreef op maandag 10 februari 2020 @ 22:21:
Dat valt erg mee inderdaad. Maar vergeet niet, voor de normale pax komt daar nog 35 euro (?) bij voor Crown Lounge access.

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Xandrios schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 09:05:
[...]

Dat valt erg mee inderdaad. Maar vergeet niet, voor de normale pax komt daar nog 35 euro (?) bij voor Crown Lounge access.
Die prijs is tegenwoordig variabel volgens mij, afhankelijk van je status en de vraag. Toen ik vorige week incheckte voor mijn vlucht naar Londen 'mocht' ik toegang kopen voor een whopping 55 euro. Ik heb maar vriendelijk bedankt voor de eer en ben in de Privium Airside gaan zitten.

[Voor 4% gewijzigd door Daniel op 11-02-2020 09:51]

• Bigfoot
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 13:30
Zondagavond zat ik in deze vlucht. Pas bij de derde landingspoging lukte het. Veel mensen om me heen aan het kotsen, ik was behoorlijk groen geworden inmiddels.....

https://www.flightradar24.com/data/flights/kl1798#23cf407d

• spartacusNLD
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 14:31
franssie schreef op maandag 10 februari 2020 @ 22:06:
[...]

Heerlijk om te lezen dat deze Kapitein echt verantwoordelijkheid nam voor de vlucht en de passagiers door zich bij het aan boord komen voor te stellen en gerust te stellen.
Misschien ouderwets maar oh zo effectief.

Ik hoop dat je de tijd neemt om dit ook via een email te delen aan KLM, want zij gaf een goed voorbeeld en dat mag wat mij betreft navolging krijgen (het gebeurd ook wel op normale vluchten dat ze er bij staan maar zeker nu super goed).

edit: ik mag vaak klagen op KLM maar als het personeel echt het verschil maakt moet dat ook genoemd worden.
Jup, doorgestuurd via KLM website.

PC: Fractal Design Define S | Asus Z170 PRO GAMING | i7 7700K | H115i Pro | GTX 1080ti | Corsair LPX DDR4 16GB | Samsung SM961 M.2 256GB | EVGA SuperNOVA 750 G2 |

• Leetness
  • Laatst online: 15:42
spartacusNLD schreef op maandag 10 februari 2020 @ 16:55:Toch hulde aan de piloot. [...] Goed bezig KLM _/-\o_
Gister heb ik hetzelfde meegemaakt met de ochtendvlucht van LCY naar AMS. Vliegtuig was netjes op tijd, maar vanwege de storm op Schiphol moesten we toch ~2 uur wachten. Captain kwam dit slechte nieuws persoonlijk omroepen bij de gate en stelde zichzelf beschikbaar voor vragen van passagiers. Na de landing was hij (met een brede grijns) ook weer aanwezig bij het uitstappen. Super zo _/-\o_
p.s. Net ook even een complimentje naar KLM gestuurd, benieuwd of zo'n compliment de captain in kwestie ooit bereikt.

Gratis Amex Gold met 20.000 Miles en 30XP? Gebruik mijn link :)

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Met de eventuele aanpassing speelt Transavia in op de wensen van passagiers die voortkomen uit een onderzoek. Handbagage kan nog steeds gratis mee, maar dan kan het gebeuren dat de rugzak of het rolkoffertje in het ruim meegaat. Wil men de garantie hebben dat de rugzak of rolkoffer in het cabineruim mee gaat dan zijn hiervoor tegen betaling plekken gereserveerd in de cabine.
Ryan doet het al en nu Transavia ook, helemaal prima als ze de kosten betaalbaar houden. Zo lees ik her en der EUR30 per leg, dat llijkt mij tamelijk veel.

edit - en nog een tweede wijziging:
Extra stuk handbagage
Een andere verandering in het bagagebeleid is dat vanaf april alle passagiers een accessoire mee mogen nemen.
Hier was transvaia altijd redelijk uniek in, een handtas moest bij het boarden in de handbagage, nu niet meer gelukkig.

[Voor 19% gewijzigd door franssie op 12-02-2020 11:12]

• Leetness
franssie schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 11:10:
[...]
Hier was transvaia altijd redelijk uniek in, een handtas moest bij het boarden in de handbagage, nu niet meer gelukkig.
Easyjet hanteert dit beleid (1 stuks handbaggage) nog steeds en ik heb het altijd frappant gevonden. Reizigers worden er bij het boarden op gewezen en moeten dan vaak gedwongen hun handtas/rugzak in hun handbagage proppen. Dit kost soms veel tijd, en twee minuten later in de jet bridge heeft iedereen zijn/haar handtas/rugzak alweer tevoorschijn getoverd. :+

• Kees_B
Voor elk beleid is wel wat te zeggen, overal zitten voordelen en nadelen aan.
Wat mij betreft valt of staat beleid met handhaving.

PV Output

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Leetness schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 11:34:
Easyjet hanteert dit beleid (1 stuks handbaggage) nog steeds en ik heb het altijd frappant gevonden. Reizigers worden er bij het boarden op gewezen en moeten dan vaak gedwongen hun handtas/rugzak in hun handbagage proppen. Dit kost soms veel tijd, en twee minuten later in de jet bridge heeft iedereen zijn/haar handtas/rugzak alweer tevoorschijn getoverd. :+
Ik neem altijd de gangpad-nooduitgangstoel bij de vleugel bij Easyjet. Heb je gelijk Speedy Boarding, je handbagage moet in de overhead bins (mag niet bij voeten), en je mag 2 stuks handbagage hebben (ik heb vaak een Samsonite trolley koffertje en een goed gevulde rugzak, zeker op de terugweg). En omdat je als een van de eerste in het vliegtuig bent is er nog alle ruimte. Zijn geld meer dan waard :)

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• Fly-guy
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online
Leetness schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 14:14:
[...]

p.s. Net ook even een complimentje naar KLM gestuurd, benieuwd of zo'n compliment de captain in kwestie ooit bereikt.
Als het goed is, uiteindelijk wel. Als je tenminste wel duidelijk hebt doorgegeven welke vlucht/datum het betrof.

• PWM
  • Niet online
Gefeliciteerd allemaal met het Jubileum. 3 maanden alweer, op de dag af, een hele prestatie

https://tweakers.net/ext/f/Sp5KFo09i6PDCIg5w3CXi3Ez/thumb.jpg

• Anoniem: 320788
  • Registratie: oktober 2009
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 10:20:
Gefeliciteerd allemaal met het Jubileum. 3 maanden alweer, op de dag af, een hele prestatie

[Afbeelding]
ff dumpen op de twitter of fb van schiphol. wel graag met de zelfde passive aggressive toon. :)
benieuwd of en hoe ze er op reageren.

p.s. totaal offtopic waarom is jou naam roze? weet je dat je naam roze is? ben ik de enigste die het ziet?
moet ik naar de oogarts? vragen vragen vragen..

[Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 320788 op 13-02-2020 10:39]

• wizai
  • Registratie: december 2013
  • Niet online
Ik bezoek volgend jaar februari een vriend in de Filipijnen, ivm zijn bruiloft.
Nu zie ik dat er voor februari al tickets beschikbaar komen, is het verstandig om dit zelf te boeken of kan ik dit beter laten doen door een reisbureau?

Ik heb geen ervaring met tickets boeken, 2x georganiseerd gevlogen (naar USA en Montenegro).

Anjunabeats

• Nat-Water
  • Laatst online: 15:27
wizai schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 10:45:
Nu zie ik dat er voor februari al tickets beschikbaar komen, is het verstandig om dit zelf te boeken of kan ik dit beter laten doen door een reisbureau?

Ik heb geen ervaring met tickets boeken, 2x georganiseerd gevlogen (naar USA en Montenegro).
Beetje een flauwe vraag, maar wat voor waarde zou het reisbureau in jouw geval toevoegen?
Een vliegticket boeken is net zo moeilijk als een bol.com bestelling doen.

Naar verhalen over Van Gogh luister ik maar met een half oor.
Rum, beer, quests, and mead. These are things that a pirate needs!

• wizai
  • Niet online
Nat-Water schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 10:49:
[...]

Beetje een flauwe vraag, maar wat voor waarde zou het reisbureau in jouw geval toevoegen?
Een bestelling doen is niet zo ingewikkeld, dus het zal inderdaad meevallen ;)
Het is meer het onbekende omdat ik dit niet eerder heb gedaan.

Anjunabeats

• BB-One
  • Laatst online: 11:55
Nat-Water schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 10:49:
[...]

Let wel op: bij bol.com kun je je naam verkeerd intypen, bij een ticket meestal niet een goed idee... ;)

Let op dat je het juiste vliegveld kiest...

https://www.nu.nl/opmerke...plaats-van-australie.html

Mijn tip: Boek gewoon zelf, maar voordat je het definitief maakt vraag even iemand om mee te kijken of je het zo goed hebt gedaan.

[Voor 10% gewijzigd door BB-One op 13-02-2020 11:09]

• Hmmbob
Emielvanputten schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 10:33:
p.s. totaal offtopic waarom is jou naam roze? weet je dat je naam roze is? ben ik de enigste die het ziet?
moet ik naar de oogarts? vragen vragen vragen..
PWM schreef op maandag 10 februari 2020 @ 17:40:

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
PWM schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 10:20:

[Afbeelding]
AT5 had volgens mij zo'n programma waarbij ze bijhielden hoe lang kapotte straten en dergelijke in Amsterdam bleven liggen. Misschien moeten ze ook eens op Schiphol gaan buurten.

• Anoniem: 320788
  • Registratie: oktober 2009
  • Niet online
Juist. Nu leg ik de link naar de PIMP opmerking..laten we het op een gebrek aan koffie houden.

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 320788 op 13-02-2020 13:10]

• CyBeR
  • Niet online

Kun je prima zelf maar ik zou dat niet nu al doen. De beste prijzen krijg je niet 12 maanden vantevoren, gewoonlijk.

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701

Een reisbureau levert je geen goedkoper ticket op. Via een online reseller (Gate2, Cheaptickets, dat soort clubs) kun je soms nog wat besparen tov direct boeken. Ik vind persoonlijk een directe deal met de airline wel handiger, scheelt toch weer een tussenpersoon als er gedoe is (vertragingen, annuleringen etc)

Google Flights heeft tegenwoordig een feature die aangeeft of een ticketprijs gunstig is tov het gemiddelde voor de gewenste reisperiode. Dat kan je helpen om in te schatten of nu een gunstig moment is om te boeken.

• wizai
  • Niet online
Goede tips, bedankt!

Anjunabeats

• CyBeR
  • Niet online
Ik boek zelf inderdaad als 't kan altijd direct bij de airline. Als 't niet kan (airline biedt ticket niet aan) dan moet 't maar, maar de paar tientjes verschil die dat soms maakt is me geen gezeik waard.

• Jarwo
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 13:41
Let op dat je het juiste vliegveld kiest...

https://www.nu.nl/opmerke...plaats-van-australie.html

Mijn tip: Boek gewoon zelf, maar voordat je het definitief maakt vraag even iemand om mee te kijken of je het zo goed hebt gedaan.
Dat lijkt me een sensatieverhaal voor de clicks en hits. Dat gerucht heb ik namelijk al veel vaker gehoord sinds 2009 en toen was de persoon in kwestie geen Nederlander. In Noorwegen heb je bijvoorbeeld Narvik en Larvik die maar liefst 1100kilometers van elkaar vandaan liggen. Ik neem aan dat nog nooit iemand een fout gemaakt heeft door naar de verkeerde plaats te gaan. Verhalen over de verkeerde luchthavens hoor ik ook opvallend weinig ondanks dat Brussels South heel verwarrend klinkt.

http://distance.1km.net/images/pic.php?lat1=68.43838&long1=17.4272&lat2=59.05328&long2=10.03517&dist=1103.2&name1=Narvik&name2=Larvik

[Voor 8% gewijzigd door Jarwo op 13-02-2020 17:51]

• Freee!!
  • Registratie: december 2002
  • Nu online

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Waar moet je zijn op de Filipijnen :? BM Air heeft soms leuke tarieven, heb ik in het verleden wel gebruik van gemaakt.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

• wizai
  • Niet online
Freee!! schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 17:57:
[...]

Waar moet je zijn op de Filipijnen :? BM Air heeft soms leuke tarieven, heb ik in het verleden wel gebruik van gemaakt.
Dat hoor ik a.s. zaterdag, hoogstwaarschijnlijk Manila.

Anjunabeats

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Jarwo schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 17:50:
[...]

Dat lijkt me een sensatieverhaal voor de clicks en hits. Dat gerucht heb ik namelijk al veel vaker gehoord sinds 2009 en toen was de persoon in kwestie geen Nederlander. In Noorwegen heb je bijvoorbeeld Narvik en Larvik die maar liefst 1100kilometers van elkaar vandaan liggen. Ik neem aan dat nog nooit iemand een fout gemaakt heeft door naar de verkeerde plaats te gaan. Verhalen over de verkeerde luchthavens hoor ik ook opvallend weinig ondanks dat Brussels South heel verwarrend klinkt.

[Afbeelding]
Er zit wel een kern van waarheid in..
Ik ben toevallig net bezig met vluchten naar Sydney (SYD) te booken en als je zoekt op je doel en 'sydney' intik dan krijg je 2 opties en de kans bestaat dat je de verkeerde klikt..
Ook gaan sommige vluchten naar Australia via de US en of canada dus dat is ook niet direct een trigger..

• Bigfoot
Voordat je boekt, zou ik hier posten bij welke aanbieder je welke reis voor welk bedrag overweegt. Dan krijg je vast advies qua doen of niet doen.

En vantevoren ook lid worden van het frequent flyer programma van de maatschappij in kwestie uiteraard.

• Kees_B
Hier nog zo’n soort verhaal. Vast ook iets opgeblazen maar soortgelijks heb ik vaker gehoord. Volgens mij gebeurt het ook wel eens andersom.

https://www.travelgirls.nl/failfriday-verkeerde-vliegveld/

PV Output

• mrsar
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 14:12

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Hmm ik heb wel eens de fout gemaakt in londen met brak hoofd ;) heen op city gevlogen en terug had van lhr moeten zijn :+ mja dus maar rebooking op city gedaan .

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189

• R.van.M
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15:05
ToolkiT schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 18:05:
[...]

Er zit wel een kern van waarheid in..
Ik ben toevallig net bezig met vluchten naar Sydney (SYD) te booken en als je zoekt op je doel en 'sydney' intik dan krijg je 2 opties en de kans bestaat dat je de verkeerde klikt..
Ook gaan sommige vluchten naar Australia via de US en of canada dus dat is ook niet direct een trigger..
Zulke fouten zijn makkelijk gemaakt dan je denkt. Ik was aan het kijken voor tickets naar San Jose in Costa Rica (SJO). Er is echter ook een San Jose in California (SJC). Sta je mooi te kijken als je uitstapt :+

• 4x2
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 13:02

4x2

lộn xộn quá

Oehh, zondag terug met KL1414, in de middag landen op schiphol, stormpje Dennis, collega die nogal snel misselijk wordt in een hobbelend vliegtuig.
Zal wel een goede vlucht worden qua leedvermaak :+
(en even dr aan denken dat we zaterdagavond niet teveel drinken..)

Niks

• TommyGun
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 15:30

TommyGun

Stik er maar in!

Grouchy schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 02:48:
[...]

Je bent er wel vroeg bij, de fares staan nog maar pas in het systeem. Aanbiedingen komen normaal nog.
MSP & DTW zijn beide Delta fortress hubs, normaal genoeg opties bij vertragingen. Zeker in MSP met je 2h55 heb je zeeën van tijd als je waarschijnlijk alleen van een F gate naar gate G6 mag lopen. Op de terugweg probeer ik zelf altijd een overstap zo kort moegelijk te timen. Voor MSP meestal rond de 40 minuten, da's makkelijk te doen.

[...]
Voor de grap nog eens gekeken;
Prices are currently typical for your trip
The least expensive flights for similar trips to San Francisco usually cost between €970 - 2.100.
€1,973 is typical
Op het moment dus zelfs iets duurder, en gezien het hoogseizoen is zal dat niet echt meer zakken.

Toch nog wel goed gegokt dus :P

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Leetness
Leetness schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 14:14:
[...]
Om hier nog even op terug te komen, vandaag mailtje van KLM gekregen. :)
Ik wil u hartelijk danken dat u de tijd en moeite heeft genomen om uw ervaring aan ons door te geven. Ik heb uw e-mail doorgestuurd naar de afdelingen Cabin Crew Services, met het verzoek uw complimenten door te geven aan de betrokken bemanningsleden. Ik weet zeker dat uw signaal bijzonder op prijs gesteld wordt.

• Yankovic
  • Registratie: juli 2007
  • Nu online
R.van.M schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 13:31:
[...]

Zulke fouten zijn makkelijk gemaakt dan je denkt. Ik was aan het kijken voor tickets naar San Jose in Costa Rica (SJO). Er is echter ook een San Jose in California (SJC). Sta je mooi te kijken als je uitstapt :+
Toch sta je dan nog iets vrolijker te kijken dan deze meneer: https://www.nbcwashington...where-host-city-is/14465/

• gws24
  • Registratie: november 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

Of wat dacht je van Las Vegas in New Mexico (LVS) in plaats van in Nevada (LAS) :P , het zjn trouwens niet alleen passagiers die daar bij een fout maken: http://www.37000feet.com/...fuse-las-las-vegas-nv-and

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• PWM
  • Niet online
Ik had een auto geboekt voor een week in Birmingham. Alabama :+

Ik snapte al niet hoe al die rare modellen tevoorschijn kwamen.

• Napsju
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 11:57
Air China staat toe boekingen te annuleren voor een volledige refund ivm het virus. Fijn! DUS-PEK-HAN vv was natuurlijk ook te mooi voor 265 euro pp.. :o Nu op zoek naar iets anders leuks voor weinig.

Lekker!

• U123456
  • Registratie: september 2014
  • Nu online
Jarwo schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 17:50:
[...]

[Afbeelding]
Om het nog even eerder in de tijd te plaatsen. Het komt wel vaker voor:
Not all destinations are equal, it seems.

Here are five other instances of people heading to the wrong place.
Link: https://www.straitstimes....le-in-destination-mix-ups

• Xandrios
Zojuist geland op de Zwanenburgbaan. Behoorlijke turbulentie met de storm die gaande is! Daling begon al vroeg (40 min voor landing) maar dat was maar goed ook. Klein half uur behoorlijk zitten stuiteren, en een aantal mensen zagen er flink groen uit na landing..

https://fr24.com/data/flights/a3626#23e1c6a4

[Voor 8% gewijzigd door Xandrios op 16-02-2020 17:17]

• CyBeR
  • Niet online
Had een vlucht uit LCY maar die is gecanceld. KL had me omgeboekt naar Flybe morgen maar ik heb dat laten aanpassen naar LHR vandaag.

Alwaar de vervangende vlucht vertraagd is… Gaat goed vandaag. Alles OK in Amsterdam? :P Hier in LHR hebben ze net de FIDS uitgezet omdat die niet updateten. Heb dus geen flauw idee bij welke gate ik moet zijn :F

[Voor 51% gewijzigd door CyBeR op 16-02-2020 18:35]

• Xandrios
Dat is niet erg handig inderdaad. Wat zegt de app/website?

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

CyBeR schreef op zondag 16 februari 2020 @ 17:32:
<>Hier in LHR hebben ze net de FIDS uitgezet omdat die niet updateten. Heb dus geen flauw idee bij welke gate ik moet zijn :F
Ha gelukkig, ik las al dat LHR aan het verbeteren was, gelukkig geld de wet van behoud van ellende nog op dat vliegveld (20 jaar niet geweest maar ik moest altijd zo lachen om de kaarsen in de gangen voor als de stroom weer eens uitviel).

• Grouchy
  • Registratie: januari 2004
  • Nu online

Grouchy

meep meep

Vandaag langer aan de gate gestaan dan we onderweg waren naar BLL. AMS had volgens de co-piloot maar 2 banen beschikbaar dus mochten we wat later weg als ingepland. Onderweg dankzij wat wind volgens de cockpit ook harder als 1100km/uur gevlogen; eindresultaat 'actual flight time 0:39' *O*

https://www.flightradar24.com/data/flights/kl1347#23e262f1

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

• CyBeR
  • Niet online
Xandrios schreef op zondag 16 februari 2020 @ 19:46:
Dat is niet erg handig inderdaad. Wat zegt de app/website?
Op het vliegveld zeiden ze, 'download de heathrow app die laat je gate zien!'. Dus ik dat doen, d'r staat nog steeds geen gate bij m'n vlucht en ik ben ondertussen thuis :F Ondertussen stuurt 'ie me wel elke 15 minuten een coronavirus update dus helemaal top die app.

Dit was de oplossing aldus Heathrow:

https://media.discordapp.net/attachments/340203438002405376/678656563350863882/image0.jpg?width=656&height=874

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Dus inderdaad nog steeds hetzelfde bananenrepubliekvliegveld - lol

[Voor 9% gewijzigd door franssie op 16-02-2020 22:27]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

@CyBeR het heeft de krant gehaald: Thousands stranded at Heathrow due to check-in systems meltdown
Heathrow airport has apologised after thousands of passengers had their flights cancelled or severely delayed because of technical issues affecting its departure boards and check-in systems.

The situation at the airport on Sunday was described on Twitter by one passenger as “utter chaos”, while another shared pictures of whiteboards displaying handwritten flight numbers and destinations.

Heathrow stated on Sunday night that the issue had been resolved, with the west London airport – Europe’s busiest – aiming to resume normal service on Monday and operate its full schedule. However, it noted that some airlines’ operations may continue to be affected by Storm Dennis and Sunday’s technical issues.
De Coronavirus boodschappen van de Heathrow app worden ook genoemd ;) . Hoop dat je nog thuis bent gekomen...

[Voor 3% gewijzigd door gambieter op 17-02-2020 01:30]

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

@gambieter hij schrijft zelf " en ik ben ondertussen thuis :F "

Dus hij wel, vele anderen niet.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

franssie schreef op maandag 17 februari 2020 @ 01:32:
@gambieter hij schrijft zelf " en ik ben ondertussen thuis :F "

Dus hij wel, vele anderen niet.
Ah, die had ik gemist ;)

• CyBeR
  • Niet online
Alles was een chaos inderdaad; de underground had ook werkzaamheden dus zelfs naar 't vliegveld toe komen was al een enorme moeite. (Dit alles terwijl ik eigenlijk vanaf LCY had willen vliegen, wat 10 minuten bij mijn hotel vandaan was inclusief naar 't DLR-station lopen.)

• Farezz
  • Registratie: augustus 2015
  • Nu online
Klm
Kwam deze pet nog tegen. Nog niet heel oud, denk een jaar of 8. Heb toen een rondleiding gekregen op schiphol met een vriend, wat was dat mooi als 10/11 jarig jong. Ben sindsdien maar 1x op schiphol geweest, wel vaker in Dusseldorf.

• mrsar

mrsar

Ach ja, bij mij is het hele corona virus mijn reizen aan het verpesten, er vliegen zo weinig mensen dat zo goed als alle vliegtuigen gedowngrade worden indien mogelijk, daarnaast veranderen continue de regels en was mijn overstap tpe-kul-lgk nog spannend daar ik bij incheck in de app te zien kreeg dat ze taiwan ook mainland china vonden en ik niet Maleisië in zou mogen, dus uiteindelijk maar bij transfer desk laten inchecken en dat was geen probleem :p maar helaas dus geen korean a380 en geen china airlines 777 business :( (resp b789 en a330) 23e weer terug naar NL vanuit Sin , maar een gemiddelde business bezetting van 2-6 personen in widebodies binnen azie zegt wel wat momenteel.

• HhK1907
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 15:43
Hoe ervaren jullie Swiss airlines? Ben van plan om in april richting Bali te vliegen en heb een relatief goedkoop ticket gevonden (~500 euro). Enige waar ik tegenop kijk is de korte overstaptijd in Zurich (1 uur en 20 min) EN in Singapore ( 1 uur en 25 min). Zal dit problemen kunnen opleveren, wat als ik de aansluitende vlucht(en) mis? Kan dit vergoed worden?

• mrsar

mrsar

Zolang het onder 1 ticket is, is het hun probleem, niet die van jou.
Opzich zou het geen issue moeten zijn alleen moet je niet in sin van t1 naar t4 moeten maar dat is alleen vn en cathay geloof ik (ik moest t1-t4, is stukje met de bus)

• GlowMouse
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

GlowMouse

getweakt...

HhK1907 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 14:13:
Hoe ervaren jullie Swiss airlines? Ben van plan om in april richting Bali te vliegen en heb een relatief goedkoop ticket gevonden (~500 euro). Enige waar ik tegenop kijk is de korte overstaptijd in Zurich (1 uur en 20 min) EN in Singapore ( 1 uur en 25 min). Zal dit problemen kunnen opleveren, wat als ik de aansluitende vlucht(en) mis? Kan dit vergoed worden?
Je wordt omgeboekt en krijgt zonodig een hotel toegewezen, maar 600 euro compensatie krijg je bijna nooit (de definitie van buitengewone omstandigheden is nogal ruim bij Swiss, en juridisch is dat nog niet getoetst).

jij ook?

• PWM
  • Niet online
Als ik zo de laatste 180 dagen kijk van hun vluchten naar Zurich, gaat de helft niet op tijd :p

• BB-One
Iemand ervaring met het gratis extra bagagestuk dat je krijgt bij KLM als je flying blue silver bent?
Ik ga namelijk een vlucht naar de USA boeken met KLM en kun je dan gewoon 'light' boeken en dan later gratis een extra koffer erbij nemen?

• Leetness
Precies wat je zegt inderdaad. Moet je wel zorgen dat je boeking gekoppeld is aan je FB account, en dan verschijnt er automatisch een stuk toegestane ruimbaggage in je boeking.

• BB-One
Leetness schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:00:
Precies wat je zegt inderdaad. Moet je wel zorgen dat je boeking gekoppeld is aan je FB account, en dan verschijnt er automatisch een stuk toegestane ruimbaggage in je boeking.
Dank je!

• don_jorg
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 09:41
HhK1907 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 14:13:
De korte overstap in Zurich is geen probleem, die heb ik al een paar keer gehad. Singapore heb ik 0 ervaring mee.

In het algemeen is Swiss me altijd goed bevallen: goed personeel, vriendelijk en attent. Ik zie geen enkele reden om het af te raden.

• Borromini
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

80' zou genoeg moeten zijn op Zürich. Is uiteindelijk een kleine luchthaven...

Got Leenucks? | Debian Buster x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Bigfoot
BB-One schreef op maandag 17 februari 2020 @ 14:42:
Iemand ervaring met het gratis extra bagagestuk dat je krijgt bij KLM als je flying blue silver bent?
Ik ga namelijk een vlucht naar de USA boeken met KLM en kun je dan gewoon 'light' boeken en dan later gratis een extra koffer erbij nemen?
Wel opletten dat je nog Silver bent op de dag van reizen. Het telt niet als je bij het boeken silver bent, en later niet meer.
Pagina: 1 ... 101 ... 109 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True