Ze kunnen omhoog gaan op de website als je een paar dummy bookings doet. Hebt dat een paar keer gehad. Als ze je dan belt dan is de agent meestal in staat om de tickets voor de oorspronkelijke prijs uit te geven.
dwaas schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:14:
[...]
Ook gezien. En geboekt!
Ik wil nog wel weten hoeveel ruimte je nou hebt bij het slapen, maar dat valt hoop ik nog wel op te zoeken.
Heen KLM (787-9) en Delta (md90).
Terug 2x Delta (737-800 en 767-300).
PWM schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:18:
[...]
Die Delta narrow-body's zijn prima. Hun business (first noemen ze het) hebben daadwerkelijk (veel) betere stoelen, in tegenstelling tot Europese kisten. Zo zat ik van de week in first met 2-1, waar economy 3-2 was, dat scheelt wel echt heel veel. EDIT: 737 heeft 2-2 tegenover 3-3 in economy.
De 787 is sowieso goed. De 767-300 hangt er vanaf welke je hebt. Er zijn een aantal verschillende versies. Als je de laatste versie van de 767-300ER hebt, dan zit je echt heel erg lekker. Nog veel lekkerder dan de nieuwe KLM WBC.
KLM 787-9 is klein in WBC als je wilt zitten (werken) maar zodra je half gaat liggen of lay-flat gaat is ie gewoon top.
Delta's 767-300's zijn 'ouwe meuk' er is int'l geen 'nieuwe' versie, dat zie je vooral terug in oude en klein schermen in Delta One (de schermen in bijvoorbeeld hun domestic nieuwe 737-800 en A321 zijn veel beter). In rij 1 zijn de footwells wat groter in de andere rijden zijn ze aardig krap. Ze blazen misschien KLM's A330 oude WBC weg maar als je met z'n tweeen reist dan is KLM's WBC in hun 777's en 789's of Delta's One in hun 330's of 747 een betere keus.
Niettemin slapen is niet echt een probleem voor me; lay-flat en doedeledoekie.
Probeer ze wel altijd te vermijden....Delta One in een van hun A330's (of hun 747's) is veel beter & mijn favoriet.
De domestic 737-800's van ze hebben wi-fi, (usb) power, 21" screen met films,muziek etc en satelliet TV (ook in economy!). Plus natuurlijk fatsoenlijke stoelen in first. Kunnen ze hier in europa nog wat van leren.
De MD-90's zijn iets ouder hebben alleen wifi en power. Maar niettemin nog steeds beter wat er in Europa rond vliegt.
Heb AMS-LAS eerder ook geboekt. Heb zeker naar de vliegtuigtypen gekeken en toch maar gekozen voor Delta One in hun A330's en first in hun nieuwe 737's.
Trip departs in 217 dagen en Delta kennende gaan ze nog wat wijzigingen in hun vluchtschema doorvoeren. Kan die vlucht dus nog altijd gratis wijzigen in wat dan ook.
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.