Zo een hangt bij mij ook op de badkamer. Ik heb die helemaal open staan zonder voetventiel.
Alle andere radiatoren hebben voetventielen en zijn type 22 of 33 met vents van 92 of 140mm.
Temperatuur per radiator meet ik via een NTCtje in de opstijgende lucht. De vents gaan aan bij 23C (lager is niet prettig want koud) en het toerental van de vents wordt, per groep van 3 of 4, een beetje geknepen (je hoort ze nu nauwelijks).
WP hangt in de kelder, handdoekradiator is het hoogste punt.
Als ik mijn voetventielen weer even provisorisch "inregel" is mijn temperatuurverschil op aanvoer/afvoer CV water 8 a 9 graden bij een aanvoer van circa 35 vanuit de wp.
Veel meer lijkt me ook niet echt haalbaar.
Als ik het zo laat draaien dan zie ik dat TC3-TC0 een graadje lager uitkomt dan de deltaT op de CV aanvoer/afvoer (ik heb T-sensoren op aan- en retourleiding van het CV water).
Ik heb de TC3/TC0 dus maar eens op 8 gezet hetgeen wat langere runs opleverde dan met instelling 7.
Met mijn overgedimensioneerde radiatoren met vents heb ik nu een 23/50 stooklijn, TC3/TC0 van 8 en een offset van -2.
De COP over de laatste 2 weken zit op 4 (nog steeds stijgende) en de installatie draait nu vanaf begin oktober.
Ik heb nog relatief korte runs volgens de wp (rond 30 minuten) maar ik vertrouw die tijdmeting eigenlijk niet. Of misschien moet ik zeggen dat ik niet snap welke tijd de wp eigenlijk meet.
's Nachts zie ik om de 2 a 3 uur een piek in het vermogen. Tussendoor lijkt ie door te kabbelen (maar ik slaap dan dus ik weet het niet zeker

)
Ik ben er overdag voor gaan zitten en zie dan dat de compressor doordraait met 3,2 kW. Bij die pieken lijkt ie kortstondig tot 9 kW te gaan. Een defrost symbooltje heb ik nog niet gezien, maar zal ongetwijfeld langs gekomen zijn.
De vents op de radiatoren zijn eigen productie.
Kia EV6, Peblar laadpaal, HW P1 meter en Batt., Nefit AW Split 7 B-S, Compress 3000i, Proline NXT HRC30, type 33 rads & home-made vents. 28 panelen 10KWpiek