Nefit enviline A/W split 5.0 Tower binnenunit met 190 liter boilervat, 50 liter Nefit buffervat, thermostaat 1010H, en boderus pomp unit,
Ja dat is mogelijk en zo,n heimeier eclips kun je ook als radiatorknop krijgen en die op de convector monteren ik heb hier ook zo,n eclips de 300 L variant voor een grote radiator de gewone laat 150 L max door en dat was hier net teweinig had 200L voor deze radiator nodig en deze fluit gelukkig niet met flow knijpenmaartenvdv737 schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 15:37:
Ik heb na mijn wp en buffervat 2 circuits. Beetje ongelukkig gebouwd ooit. 1 circuit is heel kort met 1 convector. Het andere circuit is heel lang met alle andere systemen erop.
Als ik het ventiel van de convector op korte circuit knel, dan gaat het ventiel enorm sluiten (te hoge pompdruk).
Weet iemand of ik een debietregelaar zoals heimeier imi Eclipse op dat circuit kan plaatsen om debiet te knijpen?
Dit om te voorkomen dat mijn WP een te hoge retourtemperatuur krijgt van het korte circuit
Nefit enviline A/W split 5.0 Tower binnenunit met 190 liter boilervat, 50 liter Nefit buffervat, thermostaat 1010H, en boderus pomp unit,
:strip_exif()/f/image/zr9DFUERAuLUyYD6oIgIOaht.jpg?f=fotoalbum_large)