Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
BuienAlarm of BuienRadar. Ik heb t idee dat BuienAlarm nauwkeuriger isAudione0 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 18:40:
Goedenavond,
Ik wil een Weather api instellen, om hier flows aan te koppelen. Echter krijg ik het niet voor elkaar.
Ik gebruik dit van homey https://homey.app/nl-nl/a...eathermap/OpenWeatherMap/ en als ik de openweathermap api keycode in de api regel plak en ik stel het apparaat verder in gebeurt er niets. Het weer wordt niet geladen. Als ik hetzelfde bij een vriend van mij instel geeft dit wel het gewenste resultaat![]()
![]()
Weet iemand welke weather api en homey app goed werkt?
Vervelend, ik moest het ook enkele keren opnieuw instellen. Nieuwe API code aanvragen, app herinstalleren maar dan werkt het uiteindelijk wel. Ik gebruik meer variabelen dan Buienalarm biedt (Die gebruik ik om buien binnen x tijd vast te stellen). Misschien helemaal opnieuw beginnen?Audione0 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 18:40:
Goedenavond,
Ik wil een Weather api instellen, om hier flows aan te koppelen. Echter krijg ik het niet voor elkaar.
Ik gebruik dit van homey https://homey.app/nl-nl/a...eathermap/OpenWeatherMap/ en als ik de openweathermap api keycode in de api regel plak en ik stel het apparaat verder in gebeurt er niets. Het weer wordt niet geladen. Als ik hetzelfde bij een vriend van mij instel geeft dit wel het gewenste resultaat![]()
![]()
Misschien ben je te snel? Het duurt even voor de API geactiveerd wordt. Half uurtje ofzo.Audione0 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 18:40:
Goedenavond,
![]()
Hier werkt het prima.
Ja klopt indd. Bij mijn maat duurde het indd 3 kwartier. Maar waarom het bij mij niet werkt vraag Kim mij af. Terwijl ik het bij hem op dezelfde wijze heb geconfigureerd??Lennnn schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 08:50:
[...]
Misschien ben je te snel? Het duurt even voor de API geactiveerd wordt. Half uurtje ofzo.
Hier werkt het prima.
Kun je mij de api key sturen die ik in moet laden? Wellicht pak ik de verkeerde. Of is dit persoonsgebonden?
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Er zijn dus denk ik twee opties:
- Twee Hue Bridges koppelen aan de Homey
- De lampen rechstreeks koppelen aan de Homey, maar wat is dan de limiet?
Poeh, ik denk dat 2 Hue Bridges aan Homey koppelen niet werkt maar nooit getest. Wel ervaring met 50+ devices. De meeste lampen die ik in ruimtes gebruik, ook met de scenes van Hue en een aantal Hue Labs instellingen laat ik via Hue lopen. Ook gebruik ik accessoires als bewegingsmelders om lampen (nachtlampje bv) aan te sturen en dat laat ik Hue allemaal doen. Dat snapt mijn partners ook het beste en Google (Alexa) idem. Overige lampen als garage, stukje tuin en lampen op zolder stuur ik rechtstreeks via Homey aan. Dat gaat prima! Echter meen ik dat er een limiet is van 20 Zigbee devices al lees ik ook dat het batterijgevoed zijn een rol speelt. Dat weten anderen vast te vertellen.Danielson schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 11:38:
Kan iemand mij advies geven m.b.t. Philips Hue en een Homey. Een vriend van mij heeft een Homey en heeft nu ook een groot aantal Hue lampen aangeschaft (50+), de limiet van de Hue Bridge is 50 devices naar mijn weten, maar hoe zit dit als je de lampen rechtstreeks aan de Homey koppelt?
Alle tips zijn welkom?
2 hue bridges is geen probleem op homey. En +50 devices op 1 bridge ook niet. (bridge 1: 55 dev, 17 schakelaars/sensoren. Bridge 2: 15 dev, 4 sensoren). Volgens mij wordt het allemaal traag vanaf +70 op de hue. Heb wel gemerkt dat wanneer er actief rgb wordt geschreven, dat dan het zigbee netwerk dat niet zo lekker vindt. Vandaar dat ik twee bridges neer heb gehangen om de netwerkbelasting voor veel data transport te verbeteren.Danielson schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 11:38:
Kan iemand mij advies geven m.b.t. Philips Hue en een Homey. Een vriend van mij heeft een Homey en heeft nu ook een groot aantal Hue lampen aangeschaft (50+), de limiet van de Hue Bridge is 50 devices naar mijn weten, maar hoe zit dit als je de lampen rechtstreeks aan de Homey koppelt?
Alle tips zijn welkom?
Ik heb het op de (twee) bridge laten zitten, zodat ik de firmware upgrades van hue blijf krijgen. Er zijn wel andere uitdagingen:
- alle lampen van hue importeren in homey kan. Wordt (met 70 lampen) homey traag. Opgelost door scenes aan te sturen vanuit homey naar hue. Ik heb wel alle sensoren en een paar ("belangrijke") lampen geimporteerd.
- bewegingssensor is 'traag' als je het een flow van homey laat toggelen. Dit is oplosbaar door in hue de scene te starten, en homey te bepalen wanneer de scene afgelopen is. (bewegings event -> naar hue bridge -> naar homey -> door een flow heen -> naar hue bridge sturen -> naar de desbetreffende lamp. Netwerk is sws al niet gemaakt op doorvoorsnelheid).
- denk aan je andere zigbee apparaten. Doordat je een groot hue netwerk heb, heeft homey een klein zigbee netwerk, dus als je (aqara) sensoren ga toevoegen, moet je nog wel ff wat extra zigbee routers er in zetten (smartplug van ikea ofzo).
[ Voor 12% gewijzigd door Luukje01 op 03-06-2021 13:36 ]
Iemand hier ervaring mee?
Ik gebruik er 2 en bij 1 slot update hij de status niet goed
Als ik de deur met de knop open staat in Homey de deur nog op slot ?
Iemand een idee wat dit kan zijn ?
Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV
Het gaat om deze dus: https://www.aqara.com/en/g2h_camera_hub.html
Ik zie overigens ook geen andere hubs staan van Aqara?
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Je zou verwachten dat je dan verbeterde software zou krijgen met een hoop nieuw functionaliteit, maar het zijn een paar kleine fixes...(terwijl er zoveel verbeterd kan worden ... )
https://firmware.athom.com/
edit: iemand wel eens gemerkt dat wanneer je in de DAN sectie van een flow meer dan 5 of 6 kaartjes plaatst de flow dan bijna niet meer reageert, niet wil opslaan, crashed etc? Ik heb een paar flows met een redelijk aantal "dans" (5 a 6 dus..) maar die reageren bijzonder slecht. Haal ik er één weg, dan is het probleem verholpen
[ Voor 59% gewijzigd door Stefke op 16-06-2021 09:27 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Yamahaa op 16-06-2021 15:32 ]
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Iemand enig idee?
Reageer je op mijn bericht? Ik bedoel dus dat de UI van de app bijna niet meer reageert wanneer ik meer dan 5 of 6 stappen in de DAN toevoeg. Dan blijft de boel hangen bij het opslaan van de flow, daarna blijkt het niet opgeslagen. Bij vaker proberen lukt het uiteindelijk wel.Yamahaa schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:57:
Hmm ik herken dit niet. Ik heb hele “dan” lijsten met zwave zigbee 433 acties door elkaar met diverse merken maar herken niet wat je aangeeft. Wat ik wel merk is dat hij soms acties tekort opelkaar zet en daardoor een actie mist. Maar als ik die actie dan wat vertraag dan is dat opgelost edit even gekeken ik heb ze ook met 13 20 18 33 enz kaarten en dat werkt prima. Sommige wel met (veel) kaarten om andere flows te starten
Lijkt of je iets anders bedoelt?
Dan begreep ik je idd niet goed, dus vergeet mijn reactie dan maarStefke schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:34:
[...]
Reageer je op mijn bericht? Ik bedoel dus dat de UI van de app bijna niet meer reageert wanneer ik meer dan 5 of 6 stappen in de DAN toevoeg. Dan blijft de boel hangen bij het opslaan van de flow, daarna blijkt het niet opgeslagen. Bij vaker proberen lukt het uiteindelijk wel.
Lijkt of je iets anders bedoelt?
Ik heb even gekeken, maar bij mij staat ie nog goed. Mogelijk heeft het er mee te maken dat ik hem ook niet op automatisch heb staan maar handmatig.Audione0 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 17:33:
Goedemiddag, na de update werkt de standaard homey locatie niet goed meer. Hij zit er bij mij nu in een straal van 2km naast. Nu werken mijn aan en afwezigheid flows niet goed meer. Heel irritant.. meer mensen last van?
Ik neem aan als je dit veranderd je probleem is opgelost.
Telefoon -> Instellingen -> locatie -> Vind Homey's locatie automatisch (uitzetten)
Ik heb hetzelfde probleem en heb Vind Homey's locatie automatisch even uitgezet.0Burner0 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:23:
[...]
Telefoon -> Instellingen -> locatie -> Vind Homey's locatie automatisch (uitzetten)
Ik ben benieuwd of het gaat helpen.
Be Stronger Than Your Excuses
Ik ben mij ook aan het oriënteren op Luxaflex icm Homey. Nu vraag ik mij af kan je die Luxaflex rechtstreeks koppelen met Homey of is er een powerview-hub nodig?Idefix70 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:24:
[...]
Fantastisch via Homey te doen. Ik controleer lichtsterkte, UV straling, temperatuur binnen en buiten (want gratis warmte kan ook handig zijn) en zelfs beweging in de tuin van de buren i.v.m. inkijk om zo in mijn geval de horizontale jaloezien te bedienen. We zijn er erg tevreden over!!
Ik heb Luxaflex al gemaild maar daar krijg ik helaas geen antwoord en via de Homey website wordt het mij ook niet echt duidelijk. Vandaar dat ik hier de vraag stel.
Ik stuur het via de Powerview hub aan. Dus Homey stuurt de hub aan. Zover ik weet kan het niet direct aan de Homey.megaleo schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:11:
[...]
Ik ben mij ook aan het oriënteren op Luxaflex icm Homey. Nu vraag ik mij af kan je die Luxaflex rechtstreeks koppelen met Homey of is er een powerview-hub nodig?
Ik heb Luxaflex al gemaild maar daar krijg ik helaas geen antwoord en via de Homey website wordt het mij ook niet echt duidelijk. Vandaar dat ik hier de vraag stel.
Gisteren zat ik na de update naar V7 even door de app te kijken, en zag toevallig dat de sync naar Google uitstond.Yamahaa schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 12:34:
Vandaag merkte ik dat mijn routines via GH niet meer beschibaar zijn. Homey voert de meeste uit. Deze opnieuw opgestart zo ook GH. De routines getest in Homey doen het gewoon maar als ik zeg He Google plus routine zegt ze niet beschikbaar. Jullie een idee?
Daar misschien eens kijken?
Edit alles werkt weer. Geen enkel idee hoe of wat

[ Voor 11% gewijzigd door Yamahaa op 24-06-2021 14:17 ]
Je kunt enkel dtv de powerview hub scènes starten. Dus alles vooraf instellen op de hub en dan via homey aansturen.megaleo schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:11:
[...]
Ik ben mij ook aan het oriënteren op Luxaflex icm Homey. Nu vraag ik mij af kan je die Luxaflex rechtstreeks koppelen met Homey of is er een powerview-hub nodig?
Storing bij GoogleYamahaa schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 12:34:
Vandaag merkte ik dat mijn routines via GH niet meer beschibaar zijn. Homey voert de meeste uit. Deze opnieuw opgestart zo ook GH. De routines getest in Homey doen het gewoon maar als ik zeg He Google plus routine zegt ze niet beschikbaar. Jullie een idee?
Mijn probleem werd veroorzaakt door mijn internetverbinding, die liep via een USB hotspot met 4G verbinding, de iungo app kon de iungo ook niet vinden. Nu mijn glasvezel is aangesloten werkt het wel.deejeebv schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 07:44:
Ik probeer mijn iungo energiecontroller aan mijn Homey te verbinden. In het scherm komt de vraag Selecteer de juiste Iungo Controller. Ik heb dan alleen de keuze voor IUNGOBOX. Vervolgens klik ik op volgende, daarna krijg ik direct de melding: "Er zijn geen nieuwe apparaten gevonden".
Iemand hier ervaring mee?
Momenteel heb ik alleen Alexa device en Philips Hue, maar mijn wens is om:
- zaken zoals temperatuur en vochtigheidssensoren op een schermpje aan de muur te tonen
-TV, speakers en lampen via stem te besturen
-Temperatuur en zonnepanelen inzien en instellen (via schermpje)
Is de homey daar een goede basis voor? Ik weet dat er geen scherm ingebouwd zit, maar ik ben best bereid een simpel android tabletje oid te kopen als dat een beetje makkelijk te koppelen is. Zover ik zie kan Hue en de meeste Smart TVs wel verbonden worden met de Homey.
Ik heb zitten kijken naar iets als een Google Nest Hub, maar die heeft natuurlijk geen functionaliteit om te koppelen met losse apparaten (behalve duur Nest spul).
https://community.athom.com/
Zie nu wel dat de Homey helaas uitverkocht is, grrrrr
Wil je iets monitoren op een scherm, dan zal er geknutseld moeten worden.
Uit ellende heb ik dan maar een aantal variabelen gevuld zodat ik in ieder geval de waarden die ik vaak wil zien in een lijstje kan raadplegen. Armoe. Geen tijd om te knutselen momenteel (en voorlopig)
[ Voor 23% gewijzigd door Stefke op 29-06-2021 12:08 ]
Oh hm, ik zie dat er initiatieven zoals Homey ink etc zijn, maar die zijn dan blijkbaar meer voor controlling ipc monitoring? Knutselen ben ik geen fan van (ik heb even uitgezocht wat er allemaal moet gebeuren als je een Rasberri Pi en zigbee stick etc wilt gebruiken), dus ik hoop(te) dat Homey wat simpeler was.Stefke schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 12:05:
Kleine disclaimer, de insights pagina van homey is volkomen onbruikbaar om te monitoren. Je kunt nl. geen enkele selectie vastleggen, dus bij elke hapering van de pagina of wat dan ook moet je alle insights opnieuw instellen. Onbegrijpelijk dat dat nog steeds zo is.
Wil je iets monitoren op een scherm, dan zal er geknutseld moeten worden.
Uit ellende heb ik dan maar een aantal variabelen gevuld zodat ik in ieder geval de waarden die ik vaak wil zien in een lijstje kan raadplegen. Armoe. Geen tijd om te knutselen momenteel (en voorlopig)
Ik bedien alles met wandknoppen, geen behoefte aan een centraal scherm met knoppen. Wat grafiekjes (temperatuur/vocht etc) zou ik graag willen hebben, maar daar levert homey dus helemaal niks voor (ja, insights...met de nadelen die ik noem, nog los van hoe je die op een centraal scherm tovert)
[ Voor 8% gewijzigd door Stefke op 29-06-2021 12:35 ]
Het loont in ieder geval om in de community fora even te zoeken, of desnoods een request te plaatsen.
Ik heb er een besteld en ga de komende dagen wel pielen. Als het allemaal niks is dan stuur ik het wel terug...
Zo heb ik oa mijn gang "nacht lamp" met flows ingesteld dat deze bij zonsondergang aan gaat op 20% en bij beweging naar 80% en indien geen beweging meer terug naar 20% tot 30 minuten na zonsopkomst.
Een andere totaal nutteloze maar oooh zo vermakelijke flow: Als de vaatwasser klaar is dan stuur een gesproken TTS bericht naar de google nest hub in de keuken en zeg de tekst "De vaatwasser is klaar! <Naam van mijn vrouw> je kan de vaatwasser nu uitruimen"!
Deze heb ik snel weer iets aangepast zonder de naam van mijn vrouw ... ze zei namelijk "zolang dat ding dat elke zegt doe ik helemaal niks!"
Het werkt vrij aardig. Ik heb inmiddels een stuk of 20 Shelly's ingebouwd en 10 Aqara sensoren en dat werkt goed en betrouwbaar. Mijn screens gaan automatisch naar beneden en omhoog afhankelijk van de zonnepanelen, stand van de zon (azumith) en temperatuur binnen en na een tijdje finetunen werkt het nu vrij foutloos, ik schakel wat scene's en ik heb dingen aan elkaar geknoopt die anders niet te bedienen waren.Basekid schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 13:10:
Toppie!
Ik heb er een besteld en ga de komende dagen wel pielen. Als het allemaal niks is dan stuur ik het wel terug...
Maar van Homey (het bedrijf) qua ontwikkeling heb ik niet zo'n hoge pet op. Dingen waarvan je verwacht dat zoiets toch onderhand wel redelijk zou werken zijn het vaak net niet, en ik vind de app echt ondoenlijk voor het maken van flows. Gelukkig hebben ze sinds enkele maanden een webinterface waar dat in kan. Niet veel geavanceerder, maar met muis/toetsenbord werkt het gewoon 10x beter.
Ook blij dat ik met de Shelly's gewoon alles met knoppen kan bedienen, ook het schakelen van scenes etc. Een lamp schakelen via de app is zooo traag....voordat die app gestart is en je bent waar je wil wezen
En je hoeft geen programmeur te zijn zoals bij de andere systemen, nodered/homeassistant etc. Ik denk niet dat je hem terug hoeft te sturen, maar verwacht niet dat je outofthebox een tablet met mooie grafieken aan de muur hebt hangen.
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/66125914
edit: een echte tegenvaller is dat je in de app niet bijv. de temperatuur van een sensor direct - in de "button" - ziet. Waarom niet 1 of 2 basiswaarden laten zien (al dan niet instelbaar per device)
In de webpagina hebben ze laatst vol trots alle sensorwaarden in de buttons geintroduceerd. Ja leuk, maar ik denk niet - misschien heb ik het mis - dat er iemand is die de devices pagina van de webversie gebruikt om devices af te lezen, te schakelen. En waarom alle readouts, die buttons zijn zo groot dat ze zowat 5cm groot op mijn scherm staan en ik nog maar een paar devices in beeld heb.

[ Voor 35% gewijzigd door Stefke op 29-06-2021 13:32 ]
In eerste instantie wilde ik vooral informatie (plantsensoren, temperatuur) en die tonen. Daar lijkt Homey wat minder voor te zijn (geen goede eigen dashboard).
Maar nu ik wat meer nadenk zie ik al leuke automation: een melding als de slaapkamer warmer is dan buiten --> hey zet je raam open en vice versa.
Planten te droog --> hey geef ze water!
Dat bedoel ik, mooie poging van de ontwikkelaar om er wat van te maken, maar die apps zitten achter zoveel klikken verscholen dat het echt veel te lang duurt voor je dan eindelijk in het lijstje van sensoren bent. En dan is dit alleen temperatuur.renzo4000 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 13:00:
Er is natuurlijk wel een grote community die ook zelf apps bouwen. Zo is er ook een app die alle temperaturen in een opslag kan tonen: https://homey.app/nl-nl/a...mate/Temperatuur-monitor/
Dan is imo de kortste klap om de waarden in variabelen te stoppen, het lijstje met variabelen (logic) kun je redelijk snel oproepen en je kunt alles wat je kunt verzinnen daar zelf in stoppen. Geen grafieken, maar in ieder geval readouts.
Zo heb ik er div. luchtvochtigheden/temperaturen in staan, zonopbrengst, zonvermogen, windsnelheid, zonrichting/hoogte etc omdat dat dingen zijn die ik voor bepaalde flows wil monitoren. Werkt ook goed omdat - ook weer zoiets - je slecht in een flow kunt zien welke waarden geldig zijn. In de app kun je voor zover ik weet bijvoorbeeld niet zien wat de temperatuur van een sensor is op het moment dat je aan het programmeren bent. Je ziet vaak wel waarden, maar dat zijn volgens mij vaak een soort standaardwaarden en niet de echte readouts.
Hmmmm.. ik had het idee dat dat nu juist wel de echte 'readouts' waren.Stefke schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 13:41:
[...]
Werkt ook goed omdat - ook weer zoiets - je slecht in een flow kunt zien welke waarden geldig zijn. In de app kun je voor zover ik weet bijvoorbeeld niet zien wat de temperatuur van een sensor is op het moment dat je aan het programmeren bent. Je ziet vaak wel waarden, maar dat zijn volgens mij vaak een soort standaardwaarden en niet de echte readouts.
Ik heb deze app al een paar keer geprobeerd, maar volgens mij is deze niet direct werkend.renzo4000 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 13:00:
Er is natuurlijk wel een grote community die ook zelf apps bouwen. Zo is er ook een app die alle temperaturen in een opslag kan tonen: https://homey.app/nl-nl/a...mate/Temperatuur-monitor/
Het loont in ieder geval om in de community fora even te zoeken, of desnoods een request te plaatsen.
Althans als ik een sensor selecteer krijg ik in het homescreen nog steeds geen waardes.
Net ff snel geïnstalleerd, maar het is een app. Hij past niet de iconen aan op je dashboard oid. Je moet echt de app zelf openen. Ik krijg dit te zien iig:Crxtreem schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 09:05:
[...]
Ik heb deze app al een paar keer geprobeerd, maar volgens mij is deze niet direct werkend.
Althans als ik een sensor selecteer krijg ik in het homescreen nog steeds geen waardes.
:strip_exif()/f/image/cHnO9mTm5SRBjMYR83Kxtp12.jpg?f=fotoalbum_large)
Ok, na wat zoeken heb ik die ook gevonden.renzo4000 schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 09:11:
[...]
Net ff snel geïnstalleerd, maar het is een app. Hij past niet de iconen aan op je dashboard oid. Je moet echt de app zelf openen. Ik krijg dit te zien iig:
[Afbeelding]
Bij Apps>Temperature manager > Configureer App.

Niet echt een handige plek om al de opnemers te bekijken.
Welke thermometer heb jij voor buiten?
De wallplug staat ook in Homey als router aangeduid
[ Voor 8% gewijzigd door Stefke op 30-06-2021 13:07 ]
Hoef je niets voor te doen. Gaat vanzelf opgebouwd worden.Stefke schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 13:06:
Ik heb inmiddels 10 aqara sensoren al een tijdje in gebruik via mijn Homey en zojuist een wall plug binnengekregen. Die kan dus als router fungeren. Moet ik iets doen om end devices van zigbee via de router te laten lopen, of gaat dat na verloop van tijd vanzelf naar gelang de signaalsterkte oid?
De wallplug staat ook in Homey als router aangeduid
Aha, dat is ook een goeie ja. Ik heb die pas nog een aantal bijgekocht, maar twijfelde of ze buiten konden. Hoe ver is dat bij jou van de homey vandaan, ongeveer?renzo4000 schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 09:23:
@LA-384 De alom bekende Aqara temp/vochtigheids sensor. Hij hangt wel onder de overkapping uiteraard.
Ik zie nu net op https://my.homey.app/ dat op de normale deviceweergave (dus de "kleine" buttonweergave) nu ook bij (een aantal) devices één readout gegeven wordt. Dat was voorheen niet zo. Een aantal temps bijv. maar bij mijn SolarEdge omvormer wordt ook temp weergeven.
Nu nog even zelf mogen kiezen
[ Voor 81% gewijzigd door Stefke op 30-06-2021 15:26 ]
goed dat je het zegt, dat is denk ik vrij nieuw en erg handig!Stefke schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 15:21:
Ik zie nu net op https://my.homey.app/ dat op de normale deviceweergave (dus de "kleine" buttonweergave) nu ook bij (een aantal) devices één readout gegeven wordt. Dat was voorheen niet zo. Een aantal temps bijv. maar bij mijn SolarEdge omvormer wordt ook temp weergeven.
Nu nog even zelf mogen kiezen
Edit: helaas niet voor mijn vele Hue sensoren

[ Voor 5% gewijzigd door Idefix70 op 30-06-2021 15:40 ]
Jup, alles werkt hetzelfde zoals je ze ook los zou toevoegen aan je Homey. Je hebt wel de juiste versie (V3) van de Gateway nodig anders is het niet te koppelen met je Homey. Zie ook: https://github.com/Maxmudjon/com.maxmudjon.mihomeyStefke schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 15:21:
En je kunt dan wel de sensoren uitlezen etc? Hoe werkt dat dan?
Ik heb inderdaad ook de verschillende readouts op de tegels van de apparaten via bovengenoemde pagina.
/f/image/fjvECHC8BszHTuzmw88icBdb.png?f=fotoalbum_large)
Misschien een idee om HomeyDashboard te gebruiken van Cornelisse,Basekid schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 13:29:
Leuke opties!
In eerste instantie wilde ik vooral informatie (plantsensoren, temperatuur) en die tonen. Daar lijkt Homey wat minder voor te zijn (geen goede eigen dashboard).
Maar nu ik wat meer nadenk zie ik al leuke automation: een melding als de slaapkamer warmer is dan buiten --> hey zet je raam open en vice versa.
Planten te droog --> hey geef ze water!
je kan dan op de knoppen de extra info zien.
Op een tablet is alles te bedienen door op de knoppen te drukken, ook flows zijn zo te starten vanaf het scherm.
Misschien een idee?
Link: https://homeycornelisse.nl/dash/
Zo ziet het er bij mij uit, gewoon in elke browser op te roepen:
:strip_exif()/f/image/pKCY9aMSt5XYmuyWgQ2BNvtZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Kost dat zo veel rekenkracht om de waardes op het homescreen van de Homey app te plaatsen?

Zoals bijv. een insights grafiekselectie opslaan in je url zodat je niet elke keer dezelfde selecties moet maken. On-ge-lo-fe-lijk dat zoiets nog niet bestaat.
Basekid zocht grafieken, niet knoppen. Hij had zelf al die homey.ink aangedragen wat natuurlijk ong hetzelfde is.
[ Voor 17% gewijzigd door Stefke op 01-07-2021 09:30 ]
Heb nu een flow die me:
- Waarschuwt als een plant te weinig water heeft
- Waarschuwt als het buiten warmer/kouder is dan op de slaapkamer, en ik dus het raam open/dicht moet doen (hier moet ik nog wat mee pielen want nu krijg ik bij elke temperatuursverandering (dus elke 15min ofzo) een melding)....
Verder gewoon leuk om energiegebruik en temperatuurwaardes te kunnen zien. Voor nu is de dashboard met simpele waardes wel genoeg, maar ik hoop inderdaad dat dat ooit nog groeit qua inzichten...
Dat kun je oplossen door 'logica' toe te passen.Basekid schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 16:22:
Nou, wat sensoren binnen en wat flows aangemaakt en ik ben er blij mee. Ik ben het met iedereen eens dat de interface zeker nog beter kan (ben al wat bugs tegengekomen), maar het maakt alles wel makkelijk.
Heb nu een flow die me:
- Waarschuwt als een plant te weinig water heeft
- Waarschuwt als het buiten warmer/kouder is dan op de slaapkamer, en ik dus het raam open/dicht moet doen (hier moet ik nog wat mee pielen want nu krijg ik bij elke temperatuursverandering (dus elke 15min ofzo) een melding)....
Verder gewoon leuk om energiegebruik en temperatuurwaardes te kunnen zien. Voor nu is de dashboard met simpele waardes wel genoeg, maar ik hoop inderdaad dat dat ooit nog groeit qua inzichten...
Als je een bepaalde waarde toepast waar je de flow op in wil stellen, zet je bijv. de logica 'Temperatuur melding gedaan' op 'ja'. je laat de flow dan geen push meldingen meer versturen als de logica op 'ja' staat.
Als de waarde boven een bepaald niveau komt (raam dicht) zet je de logica op 'nee' en je krijgt een push melding dat het raam dicht moet.
Klinkt alsof ik dus meer gadgets moet kopen... (raamsensor) 🙃Henkhuppelschot schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 21:16:
[...]
Dat kun je oplossen door 'logica' toe te passen.
Als je een bepaalde waarde toepast waar je de flow op in wil stellen, zet je bijv. de logica 'Temperatuur melding gedaan' op 'ja'. je laat de flow dan geen push meldingen meer versturen als de logica op 'ja' staat.
Als de waarde boven een bepaald niveau komt (raam dicht) zet je de logica op 'nee' en je krijgt een push melding dat het raam dicht moet.
Of zelf doen met een knop inderdaad.
Dank je voor de denkrichting
Als je in je browser kijkt staat het er wel.Crxtreem schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 08:56:
Dat die waardes gewoon niet standaard in de app zitten snap ik nog steeds niet.
Kost dat zo veel rekenkracht om de waardes op het homescreen van de Homey app te plaatsen?
Be Stronger Than Your Excuses
Geen extra knoppen of sensors :-)Basekid schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 21:25:
[...]
Klinkt alsof ik dus meer gadgets moet kopen... (raamsensor) 🙃
Of zelf doen met een knop inderdaad.
Dank je voor de denkrichting
Kijk hier maar eens.
Ik heb een flow met logica gemaakt dat homey verteld of het vriest of niet.
Als de temperatuur onder 0 is, en de logica'het vriest is gelijk aan nee, dan stuurd homey mij een push melding dat het vriest en gaat de logica van het vriest naar 'Ja'.
Ik krijg vervolgens geen berichtjes meer dat het vriest.
Pas als de temperatuur boven de 2 graden is, gaat de status van 'het vriest' naar 'nee'.
Zo voorkom je dat je telkens push meldingen krijgt.
De flow heb ik hier gedeeld
Ja maar niet in de app.
En als ik de temperaturen wil zien doe ik dat op mijn Telefoon en ga ik niet eerst een laptop erbij pakken.
De browser versie is niet echt gemaakt voor op een telefoon of ik moet weer op de verkeerde versie terecht gekomen zijn.
Het is wel mogelijk, je moet er alleen wel eerst wat handelingen voor doen
https://community.athom.c...mperature-sensor/45615/21?
Ah yup. Met wat hulp van deze post en een aantal mensen op het homey forum heb ik (denk ik) twee flows aangemaakt die melden als het warmer/kouder is en ze zetten elkaar aan. Dus als het goed is krijg ik een melding als het warmer (of kouder) is geworden, en de volgende melding pas als het omdraait.Henkhuppelschot schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 22:34:
[...]
Geen extra knoppen of sensors :-)
Kijk hier maar eens.
Als de temperatuur onder 0 is, en de logica'het vriest is gelijk aan nee, dan stuurd homey mij een push melding dat het vriest en gaat de logica van het vriest naar 'Ja'.
Pas als de temperatuur boven de 2 graden is, gaat de status van 'het vriest' naar 'nee'.
Zo'n "limitatie" is wel hard nodig zie ik, want ik werdt nu elke 30min gespammed en zit nu aan mijn notification limiet (rate error), dus krijg niks meer binnen.
Ik zit al tijden op de wip, om een keuze te maken in een controller voor mijn spulletjes.
Het gaat om van alles wat ik wil aansturen, van powerview tot Hue. Volgens mij allemaal
wat perfect kan met Homey, daar twijfel ik niet aan.
Nou blijf ik hangen aan mijn eerste idee, Fibaro HC3. Volgens mij kan ik daarmee ook alles wat ik wens,
Netjes de controller in de meterkast, en gaan met de zooi. Ik vind de Homey ook niet persee mooi in
mijn interieur staan denk ik.
Zijn er mensen die ook de keuze gemaakt hebben tussen HC3 en Homey ? Waarom dan ?
En dan niet persee de looks - die vind ik niet zo van Homey, en eigenlijk ondergeschikt voor het doel.
Inhoudelijk geen reactie, maar tav looks: mijn homey staat ook gewoon onzichtbaar in de meterkastppeterr schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 16:48:
Het is wellicht een beetje vloeken in de kerk, maar ik ga toch de vraag stellen.
Ik zit al tijden op de wip, om een keuze te maken in een controller voor mijn spulletjes.
Het gaat om van alles wat ik wil aansturen, van powerview tot Hue. Volgens mij allemaal
wat perfect kan met Homey, daar twijfel ik niet aan.
Nou blijf ik hangen aan mijn eerste idee, Fibaro HC3. Volgens mij kan ik daarmee ook alles wat ik wens,
Netjes de controller in de meterkast, en gaan met de zooi. Ik vind de Homey ook niet persee mooi in
mijn interieur staan denk ik.
Zijn er mensen die ook de keuze gemaakt hebben tussen HC3 en Homey ? Waarom dan ?
En dan niet persee de looks - die vind ik niet zo van Homey, en eigenlijk ondergeschikt voor het doel.

Je hoeft hem niet in het zicht te zetten…
Om eerlijk te zijn, dacht ik het zelfde net nadat ik het neertikte.onne schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 18:32:
[...]
Inhoudelijk geen reactie, maar tav looks: mijn homey staat ook gewoon onzichtbaar in de meterkast![]()
Je hoeft hem niet in het zicht te zetten…
"die Homey kan ook gewoon op het plankje in de meterkast uit het zicht"
En dat neemt ook gelijk een stuk twijfel weg over de Homey.
Tevens een vrij actief topic hier, en niks over de HC3....uhmmm lastig lastig
Haha ja inderdaad. Ik heb geen ervaring met de HC3 maar ben erg tevreden met de homey. Gebruik ongeveer 80% zwave, 10% zigbee, 10% WiFi. De inter compatibiliteit vind ik echt top.ppeterr schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 18:37:
[...]
Om eerlijk te zijn, dacht ik het zelfde net nadat ik het neertikte.
Zo kan het idd ook, maar dat vereist wel 4 flows volgens mij. Twee om de variabele te switchen tussen "ja" en "nee". En twee om de specifieke meldingen te geven.Henkhuppelschot schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 22:34:
Geen extra knoppen of sensors :-)
Kijk hier maar eens.
Ik weet niet of het met een update is gekomen, of dat ik er eerder overheen gekeken heb, maar ik heb nu zelf een manier in gebruik die maar 2 flows vereist.
Flow 1: Als temp buiten is veranderd en lager is dan temperatuur kamer, dan stuur push melding en zet flow 1 uit en zet flow 2 aan.
Flow 2: Als temp buiten is veranderd en hoger is dan temperatuur kamer, dan stuur push melding en zet flow 2 uit en zet flow 1 aan.
Dit lijkt vooralsnog zonder issues te werken. Uiteraard moet je die twee flows eerst deels maken en opslaan en daarna die laatste regels over flows in-/uitschakelen toevoegen.
Zo'n losse variabele is dan denk ik wel weer handig als je er meerdere acties aan wilt koppelen, of acties hebt die enkel uitgevoerd moeten worden wanneer er meerdere variabelen een bepaalde waarde hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door LA-384 op 04-07-2021 07:05 ]
Ik heb het nu ook zo gedaan (met 2 flows).LA-384 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 06:55:
[...]
Zo kan het idd ook, maar dat vereist wel 4 flows volgens mij. Twee om de variabele te switchen tussen "ja" en "nee". En twee om de specifieke meldingen te geven.
Ik weet niet of het met een update is gekomen, of dat ik er eerder overheen gekeken heb, maar ik heb nu zelf een manier in gebruik die maar 2 flows vereist.
Flow 1: Als temp buiten is veranderd en lager is dan temperatuur kamer, dan stuur push melding en zet flow 1 uit en zet flow 2 aan.
Flow 2: Als temp buiten is veranderd en hoger is dan temperatuur kamer, dan stuur push melding en zet flow 2 uit en zet flow 1 aan.
Dit lijkt vooralsnog zonder issues te werken. Uiteraard moet je die twee flows eerst deels maken en opslaan en daarna die laatste regels over flows in-/uitschakelen toevoegen.
Zo'n losse variabele is dan denk ik wel weer handig als je er meerdere acties aan wilt koppelen, of acties hebt die enkel uitgevoerd moeten worden wanneer er meerdere variabelen een bepaalde waarde hebben.
https://www.123led.nl/Eco...t-EcoDim-i5752-t5441.html
Hoe meld dit apparaatje zich aan in de controller ? Met gewoon 8 schakelbare opties ?
Mijn doel is om per knopje er 1 scene aan te knopen. En dan niet verlichting, maar ander soort routines.
[ Voor 7% gewijzigd door ppeterr op 06-07-2021 13:20 ]
Ja ik heb een dergelijke schakelaar. Volgens mij zijn er meerdere merken die heel erg op elkaar lijken, op robshop staat er ook een, en zo is er ook nog de heatit schakelaar.ppeterr schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 13:18:
Gebruikt iemand van jullie een zwave schakelaar zoals deze
...
Laatst genoemde heb ik, aangemeldt in Homey als Z-push button 8 device en dan kun je flows maken die een scene activeren die detecteert of een knop ingedrukt etc.
Ik ben er erg tevreden over, hoorde van een collega dat de zigbee variant vaker slaap issues vertoond, heb ik nooit last van gehad
Kijk top, fijn. Bedankt voor de duiding. Dan gaat het voldoen.MauriceQ schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 13:55:
[...]
Ja ik heb een dergelijke schakelaar. Volgens mij zijn er meerdere merken die heel erg op elkaar lijken, op robshop staat er ook een, en zo is er ook nog de heatit schakelaar.
Laatst genoemde heb ik, aangemeldt in Homey als Z-push button 8 device en dan kun je flows maken die een scene activeren die detecteert of een knop ingedrukt etc.
Ik ben er erg tevreden over, hoorde van een collega dat de zigbee variant vaker slaap issues vertoond, heb ik nooit last van gehad
Volgens mij zijn die wall-switches allemaal re-branded van sunricher.
https://www.sunricher.com...mote-sr-zg9001k8-dim.html
Al sinds het begin een flow waarmee ze aangaan 30min voor zonsondergang, en uitgaan rond middernacht. (Tenzij aanwezig en wakker)
Loopt allemaal goed, maar sinds een maand gingen alleen de keukenspots aan via de flow. Woonkamerspots bleven uit. (Met lange zomerdagen valt dat niet direct op)
Van het weekend de flow gechecked, gedelete en opnieuw aangemaakt.
En nu gaan alleen de woonkamerspots aan en de keukenspots niet

Beide dimmers zijn wel gewoon als apparaat benaderbaar en te bedienen.
Heeft iemand een idee en/of vergelijkbare issues?
Never mind, heb als laatste idee een vertraging van 1 respectievelijk 3 seconden toegevoegd en nu gaan ze wel allebei aan

[ Voor 9% gewijzigd door DaWayne op 06-07-2021 19:44 ]
Ik gebruik die ook, werkt perfect!ppeterr schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 13:18:
Hoe meld dit apparaatje zich aan in de controller ? Met gewoon 8 schakelbare opties ?
Mijn doel is om per knopje er 1 scene aan te knopen. En dan niet verlichting, maar ander soort routines.
Meeste knopjes voor scènes, en 2 om Sonos harder en zachter te zetten:-)
Nee ik heb er ook maar 2.LA-384 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 06:55:
[...]
Zo kan het idd ook, maar dat vereist wel 4 flows volgens mij. Twee om de variabele te switchen tussen "ja" en "nee". En twee om de specifieke meldingen te geven.
Door de logica "....is gelijk aan nee" bij 'En' neer te zetten.
Dus bij mij gaan de rolluiken dicht als het regent.
Flow ';Regen Rolluik':
Als 'het gaat matig regenen over 5 minuten'
en 'Niemand is aan het slapen' + 'Logica 'Regent het is gelijk aan nee'
Dan 'Rolluik slaap kamer dicht'
Flow 'Regen over':
Als 'het stop met regenen'
En 'niemand is aan het slapen' + 'regent het is gelijk aan Ja'
Dan 'Rolluik slaapkamer open'
Ik gebruik deze ook, is soms wel lastig aanmelden op Homey.ppeterr schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 13:18:
[ Voor 15% gewijzigd door Henkhuppelschot op 06-07-2021 21:00 ]
Hoe gebruik je dit? Manueel in de app of met iets van logica/flow?
Wij hebben allebei een Hue dimmer switch naast ons bed hangen.Fire69 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:30:
[...]
Hoe gebruik je dit? Manueel in de app of met iets van logica/flow?
Als je op 0-druk gaat die persoon slapen, als je op 1 drukt wordt die persoon wakker.
Die knoppen wijzigen de status in Homey.
Als ik op '0' zou drukken, geeft homey mijn status weer als 'aan het slapen' .
Hieraan zitten nog wat acties gekoppeld als rolluiken slaapkamer dicht, lampen uit, enz.
Met de dim knoppen bedienen we de lampen op de slaapkamer. Dim hoog is aan en dim laag is uit.
[ Voor 19% gewijzigd door Henkhuppelschot op 07-07-2021 07:57 ]
Ik heb dit opgelost door aan de flow toe te voegen dat ik of mijn vrouw afwezig is.TKroon schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 10:20:
Kleinigheidje maar let op dat de condities “iemand is wakker” etc geen rekening houden met of iemand thuis is of niet. Iemand die weg is en wakker is, blokkeert dus een “niemand is aan het slapen”. Erg vervelend, en ik heb mijn eigen logica maar gemaakt.
De afwezigheid is gekoppeld aan de telefoons.
Het kost wat meer flows, maar het werkt al meer dan een jaar goed.
Misschien is met logica wel makkelijker, maar eens in duiken binnenkort.
Nog geen spijt van, draait heel stabiel, alleen is de support van fibaro slecht. Hun marketing machine is wel heel goed. Ze beloven meer dan ze waarmaken.
Het forum is heel actief met een paar hele fanatieke gebruikers die enorm veel programmeren voor de community (https://forum.fibaro.com/)
Zigbee wordt nog steeds niet ondersteund, terwijl ze dat wel beloven.
Ik heb iets van 40 devices, veel code in lua geschreven, dat biedt veel meer mogelijkheden. Programmeren in blocks kan ook maar is erg beperkt tot simpele logical., maar ik heb het gevoel dat dat bij de homey veel beter gaat als ik naar sommige flows kijk.
Ik heb alle lampen geautomatiseerd, in de centrale ruimtes op beweging en licht, en ook het alarm systeem heb ik de fibaro gestopt. Koppeling met google voiceassist werkt ook heel fijn. Met de stem sonos besturen incl alle lampen is heel handig.
Bereik en werking van de zwave devices werkt prima.
grt
Ik heb destijds de afweging gemaakt tussen homey en fibaro. Ben voor de HC3 gegaan. Ik vond de homey wat te instabiel overkomen in de forums, veel resets nodig e.d.. (mijn beeld!)ppeterr schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 18:37:
[...]
Om eerlijk te zijn, dacht ik het zelfde net nadat ik het neertikte.
Nog geen spijt van, draait heel stabiel, alleen is de support van fibaro slecht. Hun marketing machine is wel heel goed. Ze beloven meer dan ze waarmaken.
Het forum is heel actief met een paar hele fanatieke gebruikers die enorm veel programmeren voor de community (https://forum.fibaro.com/)
Zigbee wordt nog steeds niet ondersteund, terwijl ze dat wel beloven.
Ik heb iets van 40 devices, veel code in lua geschreven, dat biedt veel meer mogelijkheden. Programmeren in blocks kan ook maar is erg beperkt tot simpele logical., maar ik heb het gevoel dat dat bij de homey veel beter gaat als ik naar sommige flows kijk.
Ik heb alle lampen geautomatiseerd, in de centrale ruimtes op beweging en licht, en ook het alarm systeem heb ik de fibaro gestopt. Koppeling met google voiceassist werkt ook heel fijn. Met de stem sonos besturen incl alle lampen is heel handig.
Bereik en werking van de zwave devices werkt prima.
grt
Staat ondertussen te draaien, en ben er vandaag mee aan de gang gegaan,
Ik zal hier niet direct verder in het topic doorgaan, aamgzien het geheel off-topic is.
Kan wel vertellen dat de eerste indruk, met wat ik wil bereiken niet best is.....ik loop geheel vast.
Maar goed, off-topic.
Iemand tips?
[ Voor 6% gewijzigd door vandermark op 08-07-2021 16:26 ]
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
Info van de play store:
WAT IS ER NIEUW
- Maak apparaat icoon kiesbaar
- Maak apparaat status indicator kiesbaar
- Voeg batterij apparaat status indicator toe
- Voeg numeriek apparaat status indicator toe
- Rook, CO en brandalarmen zijn altijd zichtbaar wanneer geactiveerd
- Voeg haptische feedback toe op verschillende plekken
- Los een probleem op met het automatisch invoegen van 2FA codes
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Nieuwe adapter geprobeerd?vandermark schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:25:
Mijn homey loopt vaak vast deze dagen vanuit het niets. Ring wordt dan rood. Net weer PtP gedaan. Toen ik kabel erin deed na 5 minuten hoorde ik allemaal gekraak uit de Homey voor circa 3 seconden, heel apart...
Iemand tips?
Bij mij was dit het probleem bij uitval.
En dan wel minimaal 2A als ik het goed heb.Henkhuppelschot schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:58:
[...]
Nieuwe adapter geprobeerd?
Ik heb draadloze schakelaars voor mijn zonneschermen maar nog geen degelijke sensoren om die volledig automatisch te laten schakelen.
Ik zou graag een knop in de app willen om alle zonneschermen naar beneden te doen als ik 's ochtends zie dat het mooi weer gaat worden.
Als de draadloze schakelaar in Homey staat en hij werkt kan je een virtuele knop maken.Noxa schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 21:24:
Is het moeilijk om een automatisering aan te maken die alleen manueel geactiveerd kan worden?
Ik heb draadloze schakelaars voor mijn zonneschermen maar nog geen degelijke sensoren om die volledig automatisch te laten schakelen.
Ik zou graag een knop in de app willen om alle zonneschermen naar beneden te doen als ik 's ochtends zie dat het mooi weer gaat worden.
ALS knop is ingedrukt
DAN zonnescherm naar beneden.
En voor omhoog net zo.
Heb mijn Xiaomi adapter erin gedaan, 5V 2.5A. So far so goodHenkhuppelschot schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:58:
[...]
Nieuwe adapter geprobeerd?
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
Helaas, ios staat nog op versie 6.7.1. van 1 maand geleden.keverjeroen schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:47:
De Android (ios ook?) app is geupdate door Athom. Je kan nu zelf een icoontje en nog wat dingen instellen per apparaat. Nog steeds een lompe trage app, maar iets meer te customizen nu dus.
Info van de play store:
WAT IS ER NIEUW
- Maak apparaat icoon kiesbaar
- Maak apparaat status indicator kiesbaar
- Voeg batterij apparaat status indicator toe
- Voeg numeriek apparaat status indicator toe
- Rook, CO en brandalarmen zijn altijd zichtbaar wanneer geactiveerd
- Voeg haptische feedback toe op verschillende plekken
- Los een probleem op met het automatisch invoegen van 2FA codes
Ik zou contact opnemen met Athom. De laatste keer heb ik ook een nieuwe adapter opgestuurd gekregen. Heb liever een officiële voor de levensduur van het apparaat.vandermark schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 22:33:
[...]
Heb mijn Xiaomi adapter erin gedaan, 5V 2.5A. So far so good
Dit topic is gesloten.