Heb je bericht hieronder al gelezen maar voelt niet als een aanval hoor en heb gelukkig een dikke huid haha. Bedankt voor je bericht hieronder ook, altijd mijn doel geweest om te helpen met kennis die ik heb. Dat is ook de hoofdreden dat ik geen NDA wilde tekenen, informatie moet vrij gedeeld kunnen worden met gezond verstand). Laatste tijd al wat meer info gedeeld (en was idd meer negatief mede door meer vertrek @ Athom) maar info zal ik nu ook vaker kunnen delen zowel positief als negatief. DaSjalabert schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 21:09:
@lubbert kramer is geen god hé. Hij heeft een conflict met Athom en jullie voeden deze gedachte alleen maar.
Ik ben een tevreden homey gebruiker tot nu toe. Heb hem ruim 3 maanden in goed gebruik en ben hartstikke tevreden. Ik begrijp dat als je "early adaptor" bent, of steunder vanaf moment 1 het allemaal niet snel genoeg gaat. Wees blij dat je geen Tesla hebt besteld, de heren (en misschien dames) in Twente doen niet meer dan hun stinkende best. Vind het persoonlijk vervelend dat op de persoon hier wordt gespeeld. Het is Emile dit en Emile dat, deze gast kan werkelijk in sommige hun ogen niets goed doen. Doe mij dan 2 plezieren :
1. Verkoop jullie Homey en pak een alternatief
2. Verander dan het onderwerp van dit topic. Van " Homey - Alles in huis verbonden" Naar "Alles is beter dan Homey, in huis verbonden".
Als het een succes zou zijn stonden jullie met de neus vooraan. Kom op en steek de schouders eronder en laat het een succes zijn/worden.
/emomodeoff
Maar paar berichten terug nog aangegeven waarom ik juist wil dat Homey een succes gaat worden en daar ook altijd mijn schouders ondergezet heb van ambassadeur zijn tot moderator tot het organiseren samen met Athom van de developers meetup maandelijks in Utrecht. Maar ik vind wel dat als Athom de kop lat hangen, antwoorden geeft waar niemand iets mee kan etc er best een negatieve note mag zijn als core problemen als z-wave/zigbee/433 wat juist het punt is waarom je Homey koopt niet goed werken en vervolgens afgedaan worden moet je maar niet meer dan 15 z-wave/zigbee hebben. Beetje in lijn dat Emile gisteren op Slack zei dat meer dan 13 apps ook een grootverbruiker was.
Maar zoals ik paar berichten terug ook zei Homey wint het nog boven HASS mede door een mooier design, betere WAF en omdat het gewoon een alles-in-een oplossing is als centrale hub. Wie op Slack heeft meegelezen weet ook dat ik een van de super Homey's heb wat betekend dat ik zeker Homey een succes wil zien worden. Laat Athom alleen zijn kop uit het zand halen en ontwikkelaars zoals hierboven laten helpen i.p.v. te weg te jagen, heimdall, xiaomi, neo, homeyda.sh zijn wel ontwikkelaars die veel voor Athom gedaan hebben en voor de community!
Aan @RobertMe (thanks trouwens) zijn bericht heb ik weinig toe te voegen plus wat hierboven ook al gezegd is om niet te herhalen, ik denk dat we best positief willen zijn allemaal maar een relatie komt altijd van twee kanten.
Note:
Er is wel overleg geweest na alles van vandaag en de reactie van de community op de antwoorden opTrello ga ik dan laten weten, gisteravond waren er al Athom medewerkers actief @ Slack aanwezig wat een goede start is Nu moeten ze deze lijn doorzetten, weer informatie delen en echt niet alles hoeft gedeeld bedoel ze willen gaan professionaliseren maar dan moeten ze als de officiele lijnen gevolgd worden bv via Github daar issues niet weken/maanden zonder reactie laten staan of daar antwoorden geven en die vervolgens tegenspreken in de beantwoording @ trello
In combinatie met Heimdall doen?HeroS schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 21:42:
[...]
Amen, nu gaan we het weer lekker over Homey en zijn functionaliteiten hebben.
Heeft er nog iemand een goede vakantie flow?
Ben zelf al wel wat in elkaar aan het klikken maar mis een goede manier om een random tijd te krijgen.
[ Voor 5% gewijzigd door lubbertkramer op 05-05-2018 08:59 ]