Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Ha mannen,

Ik was eigenlijk voornemens om FIFA 18 niet te kopen..... Teveel ellende tijdens de WL's.. Maar nu het dichterbij begint te komen verwacht ik toch dat ik weer overstag ga :-)

Jullie er ook al zin in? :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
huis-r schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:57:
Ha mannen,

Ik was eigenlijk voornemens om FIFA 18 niet te kopen..... Teveel ellende tijdens de WL's.. Maar nu het dichterbij begint te komen verwacht ik toch dat ik weer overstag ga :-)

Jullie er ook al zin in? :-D
Heb FIFA 17 al 1,5 maand niet aangeraakt, omdat ik er klaar mee was. Had dus hetzelfde als jij, maar het kriebelt nu echt wel weer. Lekker een team opbouwen (en dan vaak na 20 punten rage-sellen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
@Fraaank Haha ja precies hetzelfde hier, ik kijk er alweer naar uit om volgend weekend te beginnen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 22:59

Jelte,89

Woodworking

Krijg je bij de fysieke editie ook nog packs? of dit alleen voor de digitale versie en alleen bij Pre order?

Reden: ben nogal druk de komende tijd dus kan toch weinig spelen, kan zijn dat het oktober word dat ik de game aanschaf maar wil natuurlijk geen 'gratis' packs mis lopen. Kon er niet wat over vinden in de TS

Revive the guild!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 08:21
Jelte,89 schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:24:
Krijg je bij de fysieke editie ook nog packs? of dit alleen voor de digitale versie en alleen bij Pre order?

Reden: ben nogal druk de komende tijd dus kan toch weinig spelen, kan zijn dat het oktober word dat ik de game aanschaf maar wil natuurlijk geen 'gratis' packs mis lopen. Kon er niet wat over vinden in de TS
Alleen bij de Ronaldo en Icon editie voor zover ik weet. Ronaldo editie is wel te verkrijgen als 'fysieke editie' maar volgens mij inmiddels niet echt meer makkelijk verkrijgbaar. Je zou het op de release dag nog kunnen proberen. Verder krijg je als je Fifa 17 gespeeld hebt wel de gebruikelijke loyaliteits packs bij het starten van FUT 18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-09 10:45
Jelte,89 schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:24:

Zelf even Googlen kan ook geen kwaad, eerste link op Google geeft dit aan bij de normale versie (via Bol.com):

Pre-order FIFA 18 en ontvang 3 maanden gratis Voetbal International Pro*. Daarnaast ontvang je ook:
• 5 Jumbo Premium Goud Pakketten (1 per week, 5 weken lang)
• Cristiano Ronaldo als leenspeler (voor 5 FUT-wedstrijden)
• 8 speciale editie FUT kits (ontworpen door de artiesten van de soundtrack)

Ik verwacht dit overigens ongeveer als startteam te willen maken: http://www.futhead.com/18/squads/148726/

Lekker gewoon BPL, de spelers al proberen te kopen nog voor de 26e in de web app, vervolgens stijgen de prijzen toch alleen maar :9~
Dan met de eerste WL verkopen (want ben er dat weekend toch niet) en maandag het team terugkopen..

[ Voor 16% gewijzigd door Thomas18GT op 18-09-2017 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shark08
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 28-10-2021
Hebben jullie nog tips waar ik beste in kan handelen in de eerste week fifa? Ben van plan om de eerste dagen met de web app in te kopen en dan na de release te verkopen omdat de prijzen dan gegarandeerd stijgen (toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Shark08 schreef op maandag 18 september 2017 @ 20:17:
Hebben jullie nog tips waar ik beste in kan handelen in de eerste week fifa? Ben van plan om de eerste dagen met de web app in te kopen en dan na de release te verkopen omdat de prijzen dan gegarandeerd stijgen (toch?)
Niemand kan je garanties geven, enkel voorspellingen gebaseerd op voorgaande jaren. Inkopen en voor meer (meer dan 105% door de EA tax) verkopen is de enige tip die 100% werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Thomas18GT schreef op maandag 18 september 2017 @ 19:26:
Lekker gewoon BPL, de spelers al proberen te kopen nog voor de 26e in de web app, vervolgens stijgen de prijzen toch alleen maar :9~
Dan met de eerste WL verkopen (want ben er dat weekend toch niet) en maandag het team terugkopen..
Nadeel voor Xbox en PC is echter dat de early access zo'n beetje gelijk begint met de webapp, waardoor alle fanatiekelingen (de traders etc) ook al actief zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
Fraaank schreef op maandag 18 september 2017 @ 20:26:
[...]

Nadeel voor Xbox en PC is echter dat de early access zo'n beetje gelijk begint met de webapp, waardoor alle fanatiekelingen (de traders etc) ook al actief zijn.
Ach elk nadeel heeft z'n voordeel. Door die early access worden er ook al veel packs geopend en zijn er dus al veel meer spelers op de markt, waardoor ze ook wel weer goedkoper zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

shoombak schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:55:
Maar om via de US Xbox store Fifapoints te kopen heb je natuurlijk de US versie van Fifa nodig neem ik aan?

Of kan ik onderstaande redeemen in mijn NL Fifa 17?
https://www.cdkeys.com/xb...12000-fut-points-xbox-one
Sold out! :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Ik heb het vermoeden dat het duo Ben Yedder/Muriel de nieuwe Musa en Remy wordt. Dybala schijnt tegen te vallen. Zie je wel vaker geloof ik, als een speler totaal overpowered is, het jaar erop stuk slechter maken. Vermoed ook dat Kanté zo'n geval wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Skann schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 10:18:
Ik heb het vermoeden dat het duo Ben Yedder/Muriel de nieuwe Musa en Remy wordt. Dybala schijnt tegen te vallen. Zie je wel vaker geloof ik, als een speler totaal overpowered is, het jaar erop stuk slechter maken. Vermoed ook dat Kanté zo'n geval wordt.
Muah, allebei te langzaam om Musa te vervangen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Vorige week PES gekocht. Wilde FIFA een jaartje overslaan maar toch overstag na het spelen van de demo. Dribbelen en passen is mooi verfijnd. Heb de Icon edition besteld.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Haha :)

[YouTube: https://youtu.be/dgP-TMOrCS8]

Stiekem wel FUT/FIFA gerelateerd 8)

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:26
Dat is wel een leuke serie inderdaad, alleen bij Dijks kan ik mij niet voorstellen dat hij veel punten heeft gehaald, toch maar eens kijken vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:46
Wat een NOOB

Acties:
  • +1 Henk 'm!
https://twitter.com/ChuBoi/status/910330776440381440

Het lijkt er op dat de League SBCs dit jaar niet gebaseerd zijn op de topscoorder van de league maar op de speler met de meeste assist.

Bundesliga - Forsberg
BPL - De Bruyne
La liga - Suarez
Calcio - Callejon
Ligue 1 - Sanson

• Fraaank
Ik zoek opheldering voor de PC versie van FIFA 18!

Ik heb de Icon-editie besteld, waarbij je dus ook Early Access moet hebben, echter kan ik bij mij de game pas preloaden op de 22ste, maar op Origin staat voor mensen met Origin Early Access dat ze al vanaf morgen kunnen spelen.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:20

Oxigeon

En zo is dat!

Als ik het goed heb kunnen mensen met de Icon editie 3 dagen eerder spelen. Dit zou dus eigenlijk de 26e moeten zijn. Andere informatie heb ik eigenlijk ook niet.

Als het goed is gaat vanacht?? De FUT 18 online?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 23:32
Fraaank schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:13:
Ik zoek opheldering voor de PC versie van FIFA 18!

Ik heb de Icon-editie besteld, waarbij je dus ook Early Access moet hebben, echter kan ik bij mij de game pas preloaden op de 22ste, maar op Origin staat voor mensen met Origin Early Access dat ze al vanaf morgen kunnen spelen.
Er zit een verschil tussen early access van de Icon-editie en Origin Early Access. Met de Icon-editie kan je 3 dagen voor de release (26 september) al de full game ongelimiteerd spelen. Als je Origin Early Access hebt, een abonnementsdienst die volledig los staat van de Icon-editie, kan je FIFA 18 vanaf morgen de volledige game 10 uur testen. Dit laatste is ook mogelijk voor mensen die nog geen pre-order hebben van FIFA 18.

FIFA Benelux Administrator

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik begrijp echt niet waarom er zoveel verwarring is over de versies. Met wereldwijde releasedata en tijden is het juist overzichtelijker geworden.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:20

Oxigeon

En zo is dat!

shoombak schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:03:
Ik begrijp echt niet waarom er zoveel verwarring is over de versies. Met wereldwijde releasedata en tijden is het juist overzichtelijker geworden.
Er is geen verwarring over de versies. Punt is alleen dat Origin het moeilijk maakt. Die moeten weer iets inbouwen dat je de game 10 uur kunt "testen". Waardoor iedereen in twijfel wordt gebracht.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Zijn er mensen die voor de ICON editie gaan? Normaal gesproken duw ik ongeveer 30 euro in FUT. Maar als ik nu dus 35 euro extra betaal krijg ik veel extra's; 3 dagen eerder spelen, 40 jumbo premium gold packs (3 euro per stuk waard) etc.

Wat is jullie mening? Misschien ook een idee om voor de standaard versie te gaan en dan zelf voor 35 euro 11 packs te kopen en die direct te openen?

PSN/Steam: Xamsix

Verwijderd

Xamsix schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:27:
Zijn er mensen die voor de ICON editie gaan? Normaal gesproken duw ik ongeveer 30 euro in FUT. Maar als ik nu dus 35 euro extra betaal krijg ik veel extra's; 3 dagen eerder spelen, 40 jumbo premium gold packs (3 euro per stuk waard) etc.

Wat is jullie mening? Misschien ook een idee om voor de standaard versie te gaan en dan zelf voor 35 euro 11 packs te kopen en die direct te openen?
Ik heb de icon editie :)

Het is een beetje wat je wil, in die drie dagen kan je een groot voordeel opbouwen, je krijgt veel meer packs dan je voor 30 euro aan FP kan halen etc. Maar je moet er ff op wachten.

Ikzelf heb de ronaldo editie gekocht om 3 dagen eerder te beginnen. Ik speel vooral Pro clubs en FUT.
Als het je puur om de packs gaat zou ik gewoon 30 euro uitgeven aan packs in het begin. Dan kun je gelijk goed handelen en zijn de kaarten meestal vrij veel waard . En je ben gelijk voorzien van fitness kaarten. De 2 packs die je per week krijgt zijn later in het spel meestal minder waard en wellicht log je niet meer elke week in op fut en loop je de packs alsnog mis.

• deltananie82
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05-2022
Twijfel tussen de deal van game mania 2 games inruilen voor fifa 18 of icon edition voor 85 euro via EA access voordeel van de icon edition is dat je 120 euro aan packs terugkrijgt!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:45
Is de webapp al live??

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Nee, Deze komt morgen uit.

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Nope

Wat ik mij wel af vraag is;
Ik ga dit jaar Fifa op de ps4 spelen ipv op de xbox one. Op de xbox speelde ik Fifa 17 en bestaat dus mijn club al.

Kan ik straks via de webapp al beginnen met een team te bouwen op de ps4 of moet ik daarvoor eerst Fifa 18 op de ps4 gestart hebben?

[ Voor 3% gewijzigd door KookSpook op 20-09-2017 10:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
KookSpook schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:50:
[...]

Nope

Ik ga dit jaar Fifa op de ps4 spelen ipv op de xbox one. Op de xbox speelde ik Fifa 17 en bestaat dus mijn club al.

Kan ik straks via de webapp al beginnen met een team te bouwen op de ps4 of moet ik daarvoor eerst Fifa 18 op de ps4 gestart hebben?
Ik denk dat je pech hebt. Xbox en PS4 staan volkomen los van elkaar dus ik denk dat je geen web app access krijgt voor de ps4 maar alleen voor Xbox (totdat je de disc hebt natuurlijk)

Psn: stone-face-lock

[...]

Nope

Edit:

Laat maar ik lees nu pas je hele verhaal :+

[ Voor 14% gewijzigd door Vissert op 20-09-2017 11:05 ]

• Xamsix
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:34:
[...]

Het is een beetje wat je wil, in die drie dagen kan je een groot voordeel opbouwen, je krijgt veel meer packs dan je voor 30 euro aan FP kan halen etc. Maar je moet er ff op wachten.
Hmm dat is waar. Al kan ik ook niet ontzettend veel FUT spelen. Qua weekend leagues bijvoorbeeld kan ik alleen op zaterdag en zondag spelen. Als ik dan 40 matches moet gaan spelen, dat red ik gewoon niet, merkte ik vorig jaar al.

En toch wil ik wel serieus FUT spelen. Kan natuurlijk ook zonder WL, maar dan minder pakjes. Ik kijk vanavond thuis even of je via Fifa 17 nog 10% korting kan krijgen op de ICON editie. Als dat zo is, dan haal ik die wel.

• Xamsix
038Zwolle schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:34:
[...]

Ikzelf heb de ronaldo editie gekocht om 3 dagen eerder te beginnen. Ik speel vooral Pro clubs en FUT.
Als het je puur om de packs gaat zou ik gewoon 30 euro uitgeven aan packs in het begin. Dan kun je gelijk goed handelen en zijn de kaarten meestal vrij veel waard . En je ben gelijk voorzien van fitness kaarten. De 2 packs die je per week krijgt zijn later in het spel meestal minder waard en wellicht log je niet meer elke week in op fut en loop je de packs alsnog mis.
True, al ben ik inmiddels ook gewoon zo hyped (en klaar met andere games) dat ik ook erg graag dinsdag wil beginnen :)

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:06

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Xamsix schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:08:
[...]

Hmm dat is waar. Al kan ik ook niet ontzettend veel FUT spelen. Qua weekend leagues bijvoorbeeld kan ik alleen op zaterdag en zondag spelen. Als ik dan 40 matches moet gaan spelen, dat red ik gewoon niet, merkte ik vorig jaar al.

En toch wil ik wel serieus FUT spelen. Kan natuurlijk ook zonder WL, maar dan minder pakjes. Ik kijk vanavond thuis even of je via Fifa 17 nog 10% korting kan krijgen op de ICON editie. Als dat zo is, dan haal ik die wel.
Hier hetzelfde verhaal, ga vanavond ook maar even kijken naar de ICON editite.

Beetje offtopic:

Ben echter al paar weken op zoek naar een aanbieding voor PSN kaartjes met korting. Kan alleen maar kaarten vinden van 50 € voor 50 € ipv 45 € oid. Of weet hier misschien nog iemand een site die goedkope kaarten op voorraad heeft.

Mijn iRacing Profiel

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 20:33
eerste 2 sbc zijn ook al bekend

dat wordt bronze method en op silver players bieden

https://twitter.com/FUT_Economist/status/910316793079697409

hoi

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
The DenMan schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:16:
[...]

Hier hetzelfde verhaal, ga vanavond ook maar even kijken naar de ICON editite.

Beetje offtopic:

Ben echter al paar weken op zoek naar een aanbieding voor PSN kaartjes met korting. Kan alleen maar kaarten vinden van 50 € voor 50 € ipv 45 € oid. Of weet hier misschien nog iemand een site die goedkope kaarten op voorraad heeft.
als je PSN tegoed bedoeld, dat ga je niet vinden. De enige waar je soms een leuke korting op kan krijgen zijn de PS Plus kaarten....maar de tegoed kaarten niet*

*= bijna niet dan...er was ooit een foutje bij de Mediamarkt waardoor je er 2 halen 1 betalen had....maar dat was dus een foutje :)

PSN: Maichel

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Morgen webapp, al bekend of dit ook een mobiel te bereiken is?

En is er al een tijd bekend?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Als je met je mobiel op de web app wil moet je een browserapp met flash gebruiken zoals Dolphin en tijden zijn nu alleen nog maar speculatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donverdi073
  • Laatst online: 14-05 11:19
[...]

Nope

Ik heb de switch 2 jaar geleden gedaan van PS4 na Xbox one , je zult in de web app alleen met je xbox account een team kunnen bouwen. dit omdat je daar Fifa 17 op hebt gespeeld .
Je krijgt pas toegang als je op beide consoles Fifa 17 hebt gespeeld.

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:20
Donverdi073 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:57:
[...]

Ik heb de switch 2 jaar geleden gedaan van PS4 na Xbox one , je zult in de web app alleen met je xbox account een team kunnen bouwen. dit omdat je daar Fifa 17 op hebt gespeeld .
Je krijgt pas toegang als je op beide consoles Fifa 17 hebt gespeeld.
Ik had vorig jaar hetzelfde euvel. Fifa 16 op de PC. Je kon van te voren in de web app van Fifa 17. Hier krijg ik dan ook bonus packs voor FUT. Ik ben toen geswitcht naar PS4 Fifa 17 waardoor je FUT team helemaal opnieuw kon beginnen.

• Donverdi073
Ik zat te kijken naar de prijzen van de Fifa points voor Fifa 18 (Xbox one)
Nu zag ik dat de prijzen lager zijn dan de huidige prijs voor Fifa points voor Fifa 17
Check hier de prijzen voor Fifa 18 points bij bol.com:
https://www.google.nl/sea...1#spd=7430452355889892568

Hieronder de link met de huidige prijzen :
https://www.bol.com/nl/s/...l/sc/media_all/index.html

Beetje raar :S

niet dat het erg is :P
Oxigeon schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:07:
[...]

Er is geen verwarring over de versies. Punt is alleen dat Origin het moeilijk maakt. Die moeten weer iets inbouwen dat je de game 10 uur kunt "testen". Waardoor iedereen in twijfel wordt gebracht.
Ter verduidelijking:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/vk9yyaxd4umz.png

bron: https://www.reddit.com/r/...fa_18_september_calendar/

[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 20-09-2017 12:44 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
tommiboy96 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:03:
[...]

Ik denk dat je pech hebt. Xbox en PS4 staan volkomen los van elkaar dus ik denk dat je geen web app access krijgt voor de ps4 maar alleen voor Xbox (totdat je de disc hebt natuurlijk)
Had zoiets al verwacht, wel balen als dat inderdaad zo is.

• Fraaank
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:34:
[...]

Er zitten wel minder speciale spelers in packs, dat is dan weer een nadeel.

• 1987Michael1987
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-10-2021
Wie van jullie heeft de demo al gespeeld en wat voor uitslagen heb je dan zoal gehad met de moeilijkheid op legendary

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Grote kans dat dit de eerst TOTW wordt:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DKLGPbPW4AA7HES.jpg:large

Verwijderd

High rated silvers krijgen dus gelijk een gold IF.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 23:32
Sterker nog, dat is officieel bekend gemaakt dat dat het eerste TOTW voor FIFA 18 is. Spelers die echt super duur gaan worden.

FIFA Benelux Administrator

• SR8
  • Niet online

SR8

Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:27:
High rated silvers krijgen dus gelijk een gold IF.
Hoeft niet eens high-rated te zijn. Van 67 naar 76.... 8)7

Verwijderd

SR8 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:39:
[...]

Hoeft niet eens high-rated te zijn. Van 67 naar 76.... 8)7
Ja ik zag het, ging er maar even vanuit. Meer discard IF's dus dat is nice, minder OP silvers, dat is wel jammer.

• SR8
  • Niet online

SR8

Ik baal er wel van. Ten eerste, ik vind het altijd leuk te experimenteren met zilvers. Ten tweede, ik kon altijd goed met zilveren IF's handelen.

• tommiboy96
Donverdi073 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:23:
Ik zat te kijken naar de prijzen van de Fifa points voor Fifa 18 (Xbox one)
Nu zag ik dat de prijzen lager zijn dan de huidige prijs voor Fifa points voor Fifa 17
Check hier de prijzen voor Fifa 18 points bij bol.com:
https://www.google.nl/sea...1#spd=7430452355889892568

Hieronder de link met de huidige prijzen :
https://www.bol.com/nl/s/...l/sc/media_all/index.html

Beetje raar :S

niet dat het erg is :P
Ik hoop niet dat jij altijd je fifa punten bij bol hebt gekocht want die "nieuwe" prijzen zijn de prijzen die EA al jaren ingame hanteert

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:10
wat is het verschil met deze https://www.bol.com/nl/p/...stionType=suggestedsearch

en deze https://www.bol.com/nl/p/...mNc7fNjYcecxoCmlUQAvD_BwE

de prijs klopt niet of er zit inderdaad een verschil

psn: taker-mart

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:11
De ene zijn punten voor FIFA 17, de andere voor FIFA 18. Die voor 17 zijn praktisch waardeloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommiboy96
Ingame kun je 1050 FP kopen voor 9.99. Blijkbaar bood Bol.com dat afgelopen jaar aan voor 15. Kortom, als je via bol kocht, werd je afgezet

• Wolliebolly
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08-07 16:29
Ik zie op Xbox One mensen al FIFA 18 spelen. Iemand enig idee hoe dit mogelijk is ?

Verwijderd

Wolliebolly schreef op woensdag 20 september 2017 @ 18:16:
Ik zie op Xbox One mensen al FIFA 18 spelen. Iemand enig idee hoe dit mogelijk is ?
Als het niet de demo is, zouden ze geluk kunnen hebben dat ze bij een retailer werken en zo aan een disc komen. Of EA heeft de downloads verprutst

• Wolliebolly
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 18:17:
[...]

Als het niet de demo is, zouden ze geluk kunnen hebben dat ze bij een retailer werken en zo aan een disc komen. Of EA heeft de downloads verprutst
Ik heb zelf EA Access en al geprobeerd land en tijd op nieuw Zeeland te zetten. Dat werkt niet. Kan dus het retailer verhaal zijn, maar kans acht ik klein. Ik werk bij een online retailer en daar ligt die ook nog niet op stock.
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 18:17:
[...]

Bijzonder slecht dat EA geen hard-lock op de game heeft gezet.
Zou me overigens niet verbazen als het simpelweg post-deployment / pre-release testing is.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• SR8
  • Niet online

SR8

Wolliebolly schreef op woensdag 20 september 2017 @ 18:20:
[...]

Ik heb zelf EA Access en al geprobeerd land en tijd op nieuw Zeeland te zetten. Dat werkt niet. Kan dus het retailer verhaal zijn, maar kans acht ik klein. Ik werk bij een online retailer en daar ligt die ook nog niet op stock.
Maar in Nederland niet op stock zegt niks over de rest van de wereld.

• Donverdi073
tommiboy96 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 17:22:
[...]

Ik hoop niet dat jij altijd je fifa punten bij bol hebt gekocht want die "nieuwe" prijzen zijn de prijzen die EA al jaren ingame hanteert
Nee nog nooit gedaan, doe normaal altijd via fifa zelf met 10 % korting.
Maar heb nu nog 2 Cadeaubonnen liggen van bol.com een een zooi airmiles :*)

Vandaar dat ik er op zat te kijken O-)
Donverdi073 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:03:
[...]

Airmiles, check :)
Zal dadelijk ook maar eens op bol kijken.

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:10
Pyramiden schreef op woensdag 20 september 2017 @ 18:02:
[...]

De ene zijn punten voor FIFA 17, de andere voor FIFA 18. Die voor 17 zijn praktisch waardeloos.
Ooh lol dat heb ik inderdaad over het hoofd gezien :)

psn: taker-mart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Webapp doet het.

• Bledismauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:37
Voor welke nation gaan jullie voor de starter packs?

• Donverdi073
Idd webapp is live >:) >:)

• Wolliebolly
Bledismauw schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:10:
Voor welke nation gaan jullie voor de starter packs?
Ik denk spanje.

• Korkss
Hoezo kan ik niet op de webapp. Er staat dat ik geen fifa18 club heb?!?!?!

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• leon14
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16-09 15:25
Korkss schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:25:
Hoezo kan ik niet op de webapp. Er staat dat ik geen fifa18 club heb?!?!?!
A: Qualified returning users from FUT 17 will be able to login to the Web App for a limited time before FIFA 18 launches.
Waarschijnlijk heb je geen fifa 17 gehad zoals ik :/

• Bledismauw
Zag op Reddit dat Spanje een goede optie is omdat er veel low rated golds tussen zitten. Ben zelf voor Engeland gegaan en in die pack Drinkwater gepackt. Welcome backs had ik driemaal en daaruit Rose gepackt dus zeker geen slechte start. Het is tevens ideaal om de SBC's op de webapp te doen, al een van de starters gedaan en werkt prima.

• Korkss
leon14 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:27:
[...]

[...]

Waarschijnlijk heb je geen fifa 17 gehad zoals ik :/
Vriend ik heb fifa17 en fut17 kapot gespeeld. Ik snap er niks van.

• Thomas18GT
Korkss schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:29:
[...]

Vriend ik heb fifa17 en fut17 kapot gespeeld. Ik snap er niks van.
Misschien had je hem heel moeten laten :+

Nee zonder gekheid, EA verpest het jaar in jaar uit weer met toegang tot de web app.. Precies de reden dat ik een paar "extra" accounts heb.

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:02
Nou beste speler die ik heb gekregen uit alles bij elkaar is David Villa en daarna Elia. GG :)

• The DenMan

The DenMan

Bledismauw schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:27:
[...]

Zag op Reddit dat Spanje een goede optie is omdat er veel low rated golds tussen zitten. Ben zelf voor Engeland gegaan en in die pack Drinkwater gepackt. Welcome backs had ik driemaal en daaruit Rose gepackt dus zeker geen slechte start. Het is tevens ideaal om de SBC's op de webapp te doen, al een van de starters gedaan en werkt prima.
Ik heb mata(84) en garay(83) gekregen. Nog even paar dagen wachten en dan in de verkoop :9

Mijn iRacing Profiel

• SR8
  • Niet online

SR8

Continue playing FUT18 on Playstation 4 to unlock access to the Transfer Market. |:(

Dat wordt een rustig weekje....

• Bledismauw
The DenMan schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:32:
[...]

Ik heb mata(84) en garay(83) gekregen. Nog even paar dagen wachten en dan in de verkoop :9
Mata zou ik zeker mee wachten, niemand heeft geld atm, ik zou wachten op de eerste WL.

Nog even een andere tip, kijk naar de daily challenges, zitten hele makkelijke bij. BV voeg 1 contract toe en dan heb je een gratis bronze pack, toch handig bij de start.

[ Voor 21% gewijzigd door Bledismauw op 20-09-2017 19:37 ]

Prima app dit jaar!

beste speler uit packs = Cazorla (heel flauw Muller in eerste pack, maar niet Thomas)

[ Voor 19% gewijzigd door Bossie op 20-09-2017 19:37 ]

• stomley
The DenMan schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:32:
[...]

zo lucky :(

• Korkss
Kutzooi.. keek wel uit om met de webapp te gaan beginnen. maar ea gunt me dat dus niet?
Is het nou wel mogelijk om straks gewoon fut te starten via de game, of krijg ik daar ook problemen???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14:03
Meteen IF Falcoa gepakt, lekker begin

• The DenMan

The DenMan

JAtech schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:38:
Meteen IF Falcoa gepakt, lekker begin
Ik zou wachten tot de donderdag voor de 1e WL en dan in de verkoop gooien. Dat levert je meteen een goede start op dan 8)

Mijn iRacing Profiel

• SR8
  • Niet online

SR8

Je kan nu trouwens ook op de webapp op je mobiel zonder een speciale flashbrowser te gebruiken. :)

• Korkss
Yess ik zit erin..

Vraagje. kan ik via de webapp al fifa points kopen???

• stomley
Korkss schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:51:
Yess ik zit erin..

Vraagje. kan ik via de webapp al fifa points kopen???
Nee dat kan pas als de game uit is

• SR8
  • Niet online

SR8

stomley schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:54:
[...]

Nee dat kan pas als de game uit is
Tenzij je platform PC is, dan kan je wel direct FIFA points kopen.

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/0fc468c55ddab15ea5c9def653170e01.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door SR8 op 20-09-2017 19:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommiboy96
Donverdi073 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:03:
[...]

Dan kun je dus het beste gewoon een psn/xbox live kaart op bol kopen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
  • Laatst online: 19-09 08:21
Ik kan er helaas niet in, hele tijd de melding dat er wat mis is met de aanmeldingsdiensten. Nog even geduld dus. Gelukkig morgen ergens de early acces!
Ik vind die web app maar zwaar irritant of ben ik de enige? Maar goed het zal wel weer ff wennen zijn.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 20:44:
Ik vind die web app maar zwaar irritant of ben ik de enige? Maar goed het zal wel weer ff wennen zijn.
ff wennen, maar daarna gaat het snel :)

Eerste SBCs etc al klaar, maar nog weinig resultaat qua spelers :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 20:12
Zo, uit mijn 6 pakjes kwam niets boeiends en de eerste SBC's die ik heb gedaan ook niet. Maar kreeg wel 2.500 coins om mee te beginnen en heb alvast dit gekocht om mee te beginnen :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5ISXqqn.png
Bossie schreef op woensdag 20 september 2017 @ 20:46:
[...]

ff wennen, maar daarna gaat het snel :)

Eerste SBCs etc al klaar, maar nog weinig resultaat qua spelers :)
Hier hetzelfde, ook wat SBC's gedaan, maar niks bijzonders. Nog even geduld voor de early release.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

https://www.ziggosport.nl...p-world-xi-shortlist.html

Als ik me niet vergis word de output hiervan TOTY in FUT, dat zou betekenen dat deze 23 oktober beschikbaar komen.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:07
"Blijf FUT18 spelen op PlayStation 4 om toegang te krijgen tot de transfermarkt"

:F

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02

Ik heb de Icon edition gehaald. Vind die 120 euro packs wel heel relaxt die je krijgt. Heb geen tijd om de hele dag te traden met de app, of om in het weekend uren WL te spelen. Dus perfect 20 weken lang 2 packs.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

shameblaster schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:18:
Mmmmz club opgericht in sept 17.
Dan heb ik niets aan de app bij de release.

Hopelijk werkt de app wel gelijk op dinsdag 26-9-17. Al gok ik dat de transfermarkt dan weer op slot zit voor "nieuwe" clubs".
Via de web app 7 packs gekregen als terugkerende speler:
4x all player pack
2x gold pack
1x gold reward pack als daily gift.

Zat niet heel veel bijzonders in maar de transfermarkt werkt ook dus ik kan beginnen met handelen.

Cons:::BB4E

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
Waar kun je de app downloaden eigenlijk?

Verwijderd

Doet de transfermarkt het bij meer mensen niet?? Ik speel al sinds FIFA 16 dus daar kan het niet aan liggen... en heb de ICON editie al lang besteld.. hebben meer mensen dit??

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:07
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 21:11:
Doet de transfermarkt het bij meer mensen niet?? Ik speel al sinds FIFA 16 dus daar kan het niet aan liggen... en heb de ICON editie al lang besteld.. hebben meer mensen dit??
Ja ik dus, vreemd.
Werkt hier

Pagina: 1 ... 6 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs