• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Voor de mensen die geen toegang hebben tot de transfermarkt. Op het EA forum zijn er ook velen en er hebben al een paar contact gehad met de help chat:

En het komt allemaal op het volgende neer:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DKL76gnXcAU5IOl.jpg

Oftewel, we hebben pech.

Verwijderd

@Bossie , meteen toen je inlogde? Bij mij nog steeds niet. Ze hebben gewoon random mensen uitgekozen, wat een ***ers daar bij Ea...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

SR8, wat een belachelijke bedoeling weer zeg. Ze kiezen gewoon mensen uit van ja die mag op de transfermarkt en die niet. Ik speel sinds FIFA 16, heb nooit coins overgezet of gekocht, speelde meer dan 1000 potjes in FIFA 17, waaronder elk weekend WL, had een goed team en dan mag ik niet op de web app. Mijn broertje, speelde amper 150 wedstrijden, deed nooit WL en die mag wel gewoon in de transfermarkt. Het is echt belachelijk ik ben echt gefrustreerd, was dit vorig jaar niet ook al? EA EA EA toch...
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 21:17:
@Bossie , meteen toen je inlogde? Bij mij nog steeds niet. Ze hebben gewoon random mensen uitgekozen, wat een ***ers daar bij Ea...
Hier werkt ook alles zonder problemen

[ Voor 6% gewijzigd door Bean77 op 20-09-2017 21:23 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:45
Ik kon er ook eerst niet in via chrome. Nu gewoon internet explorer en doettie het wel!

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 21:17:
idd

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:07
Korkss schreef op woensdag 20 september 2017 @ 21:24:
Ik kon er ook eerst niet in via chrome. Nu gewoon internet explorer en doettie het wel!
Werkt hier helaas ook niet. Maar goed, ik heb toch pas 250 coins _O-

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Beste speler...IF Valbuena. Lekker hoor een TOTW uit de eerste week!

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
IF Ward en Andreas Christensen van Chelsea.
Helaas beide untradeable.

• Donverdi073
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-05 11:19
Iemand die toevallig al heeft gekeken of de Early access al beschikbaar is op de Xbox aangezien de app ook al eerder live is gegaan ?

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Andere mensen ook last van untradeable spelers die wel in de club staan maar niet in een team gezet kunnen worden? Heb een aantal spelers die ik voorlopig wel in het team wil zetten maar als ik zoek op positie of naam in de selectiebouwer komen ze niet naar voren.

Verder kan ik gewoon alles, echt helemaal niks bijzonders in de packs gekregen.

• Joster
Bean77 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 20:44:
Ik vind die web app maar zwaar irritant of ben ik de enige? Maar goed het zal wel weer ff wennen zijn.
Het zal inderdaad even wennen zijn en sommige dingen vind ik veel overzichtelijker, maar een aantal punten vind ik duidelijk minder geworden:
  • Wanneer je in je club je eigen spelers bekijkt kan je maar van één speler tegelijk zien in welke competitie hij speelt. Wanneer ik een SBC wil gaan doen kijk ik juist door heel mijn club heen (globaal) van welke competitie ik bijvoorbeeld heel veel bronzen heb zodat ik weet hoe ik de SBC wil gaan aanvliegen. De enige manier om dat nu nog écht te kunnen doen is dus om elke competitie bij de filters aan en uit te zetten of om echt al je spelers door te klikken :/
  • In de vorige webapp kon je bij het zoeken op nationaliteit op een letter van je toetsenbord drukken om bijvoorbeeld naar de J van Japan te springen, dat gaat nu niet meer. Zelfde geldt voor alle andere scroll menu's, die zijn niet meer met pijltjes of letters te gebruiken
Dit waren zo 2 dingen die mij opvielen waar ik me aan kan irriteren haha.

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Donverdi073 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 21:45:
Iemand die toevallig al heeft gekeken of de Early access al beschikbaar is op de Xbox aangezien de app ook al eerder live is gegaan ?
Helaas, zelfs niet als ik locale op nieuw zeeland zet ☹

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 23:32
Jammer dat EA het tonen van alle eigenschappen van een speler, wat nu wel in-game kan, niet heeft doorgezet naar de Web App. Ook mis ik Weak Foot en Skill Moves in een player bio.

FIFA Benelux Administrator

Joster schreef op woensdag 20 september 2017 @ 22:01:
[...]

Het zal inderdaad even wennen zijn en sommige dingen vind ik veel overzichtelijker, maar een aantal punten vind ik duidelijk minder geworden:
  • Wanneer je in je club je eigen spelers bekijkt kan je maar van één speler tegelijk zien in welke competitie hij speelt. Wanneer ik een SBC wil gaan doen kijk ik juist door heel mijn club heen (globaal) van welke competitie ik bijvoorbeeld heel veel bronzen heb zodat ik weet hoe ik de SBC wil gaan aanvliegen. De enige manier om dat nu nog écht te kunnen doen is dus om elke competitie bij de filters aan en uit te zetten of om echt al je spelers door te klikken :/
  • In de vorige webapp kon je bij het zoeken op nationaliteit op een letter van je toetsenbord drukken om bijvoorbeeld naar de J van Japan te springen, dat gaat nu niet meer. Zelfde geldt voor alle andere scroll menu's, die zijn niet meer met pijltjes of letters te gebruiken
Dit waren zo 2 dingen die mij opvielen waar ik me aan kan irriteren haha.
Laten we er op houden dat het een beta web app is ;) EA levert wel vaker (wanneer niet) half werk. Ik vond de vorige web app veel overzichtelijker dan deze versie. Vind deze versie erg druk overkomen door die kleuren.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

https://twitter.com/Pykow/status/910617342610231297
Mijn spaanse team om te beginnen.
Heb wel voor 13 euro fifa punten gekocht.

[ Voor 69% gewijzigd door Pykow op 20-09-2017 23:32 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Wolliebolly
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08-07 16:29
Kluutmaran schreef op woensdag 20 september 2017 @ 22:12:
[...]

Helaas, zelfs niet als ik locale op nieuw zeeland zet ☹
Ik wacht tot middernacht en anders gewoon morgen.

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Castro is op twitch aan het streamen met 400k fifa points. Walk outs zijn wel apart geworden. Zelfs de 83 rated spelers hebben nu een 'walk out'.

Cons:::BB4E

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Wolliebolly schreef op woensdag 20 september 2017 @ 23:54:
[...]

Ik wacht tot middernacht en anders gewoon morgen.
Zojuist geprobeerd en via de ea access HUB kun je het spel nu opstarten! Helaas moet ik werken dus heb niet kunnen spelen maar veel plezier voor degene die wel kunnen spelen!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:40

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren dan ook begonnen met het maken van een team in FUT. Ik had de moed al een beetje opgegeven tot Willian eruit kwam. Heb eigenlijk mazzel dat ik voor de engelse nationaliteit heb gekozen bij het aanmaken van het team. Die kan ik dus goed gebruiken.

Nu ben ik aan het proberen wat coins te verdienen door cheap bronze pakketten te kopen en die weer cheap verkopen. Maar dit hoopt nog niet snel. Ben ook compleet blut nu.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Marmo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15:04
Van FIFA 7 pakketten gekregen,
4x all player pack, 2x gold pack, 1x bronze reward pack als daily gift.

Alleen maar discard players eruit gekregen. Met handelen en een aantal SBC toch Moussa Dembele, Bakayoko en Walcott weten te kopen.

Denken jullie dat Bakayoko de Kante van vorig jaar is?

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:02
Sommige mensen hebben echt wel geluk met de packs :)
shameblaster schreef op donderdag 21 september 2017 @ 00:49:
Castro is op twitch aan het streamen met 400k fifa points. Walk outs zijn wel apart geworden. Zelfs de 83 rated spelers hebben nu een 'walk out'.
400k, dat is toch gewoon niet leuk

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:06

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Hier werkt hij ook niet, ik krijg het idee dat het zo'n beetje half om half is waar het wel en waar het niet werkt.

Mijn iRacing Profiel

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Pykow schreef op woensdag 20 september 2017 @ 23:28:
Hoe kan je nu fifa punten toevoegen zonder het spel te hebben?
ind0mi schreef op donderdag 21 september 2017 @ 08:34:
[...]

Op de xbox en PC is het mogelijk om alvast 10 uur te spelen

• Wolliebolly
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08-07 16:29
Ik krijg dus constant de melding dat ik niet kan verbinden met de EA servers. Ik ben niet de enige met het probleem lees ik op Reddit. Hier iemand met een oplossing?

Console reset, internet reset, DNS aanpassing. Alles al gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Crappy start.. Niks uit de packs en kom voor alle SBCs 1 speler te kort maar kan helaas niet op de transfermarkt...

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Vissert schreef op donderdag 21 september 2017 @ 08:51:
Crappy start.. Niks uit de packs en kom voor alle SBCs 1 speler te kort maar kan helaas niet op de transfermarkt...
Same.... Wat een ellende.

• Marmo
Als je fifa 18 web app via google zoekt, heb je ook de amerikaanse (Engelse tekst) erbij staan, die moet je aanklikken, dan kom je op de amerikaanse web app, en daar doet de transfermarkt het gewoon, al vanaf gisteravond 19 uur.

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Marmo schreef op donderdag 21 september 2017 @ 08:57:
Als je fifa 18 web app via google zoekt, heb je ook de amerikaanse (Engelse tekst) erbij staan, die moet je aanklikken, dan kom je op de amerikaanse web app, en daar doet de transfermarkt het gewoon, al vanaf gisteravond 19 uur.
Helaas, vanuit de Amerikaanse site linkt hij je door naar de Nederlandse. Werkt dus niet

• stomley
Heb gelukkig al wat spelers kunnen verkopen en zit nu op bijna 6k coins. Met gene wat ik nog heb met quicksell zou ik dan op de 10k kunnen komen. Denk wel redelijk om een team te kopen als het spel begint.

Bij start van het spel zakt de mark weer naar beneden ivm vele packs die gekocht worden :)

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:46
Gek om te zien wat er nu al geboden wordt op spelers.
1.8 mil bijv.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 11:20
Same here, ik baal wel... Als je nu toegang hebt, heb je zo een leuk start team bij elkaar :(

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 14:23
Pykow schreef op woensdag 20 september 2017 @ 23:28:
Op xbox of ps4? Ik ben er nog niet achter hoe ik FIFA points op PS kan kopen, behalve wanneer je dus ingame bent :?

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 11:20
s1ck schreef op donderdag 21 september 2017 @ 09:36:
[...]

Op xbox of ps4? Ik ben er nog niet achter hoe ik FIFA points op PS kan kopen, behalve wanneer je dus ingame bent :?
Gaat niet, zijn PC of Xbox players.

• stomley
Kanters85 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 09:33:
Gek om te zien wat er nu al geboden wordt op spelers.
1.8 mil bijv.
maar ook dat mensen gewoon al bergkamp hebben etc. Dan denk ik echt hoeveel geluk moet je hebben gehad.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ind0mi schreef op donderdag 21 september 2017 @ 08:34:
[...]

Gewoon via de webapp en ik heb ook origin access, dus kan de game al voor 10 uur spelen.

Moeten nog wel wat getweaked worden aan de game.
Keepers zijn gewoon echt slecht en staan vaak gewoon stil.
bij wissels blijft de game even freezen (vastlopen) als ik OBS aan heb staan. (dat was ook in de DEMO en ik hoor meer youtubers hier over klagen)

• Joster
Precies dit ja.
Zojuist Danilo Pereira IF gehaald voor iets boven discard, dat lijkt een veilige aanschaf voor de CDM positie in 433-2.

Het merendeel van mijn spelers zijn Portugees, dadelijk maar eens kijken of ik daar een leuk starters team mee kan maken met bijvoorbeeld Jonas/Nani/Martins en Pepe/Semedo achterin :)

Leuk speelgoed, maar zodra de game uit is gaat alles toch weer over de kop door een avondje offline draft te spelen met fifa points icm coin boosts :)

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Heb al mn pakketjes net geopend, helaas alleen maar rotzooi. Nu maar eens kijken of ik een beetje kan traden en dergelijke :)

PSN/Steam: Xamsix

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:40

Oxigeon

En zo is dat!

Xamsix schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:01:
Heb al mn pakketjes net geopend, helaas alleen maar rotzooi. Nu maar eens kijken of ik een beetje kan traden en dergelijke :)
Succes. ik krijg geen bronzen kaart verkocht voor 150/200Buy Out.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik begrijp sowieso niet waarom TOTW1 zoveel waard wordt. Bijv nu IF Valbuena, staat er nu op tegen discardwaarde, maar die gaat sowieso nog stijgen?
shoombak schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:05:
Ik begrijp sowieso niet waarom TOTW1 zoveel waard wordt. Bijv nu IF Valbuena, staat er nu op tegen discardwaarde, maar die gaat sowieso nog stijgen?
Vanwege de schaarste. Ondanks dat er veel (goedkope) packs worden geopend komen er weinig TOTW in het spel.

• Royrs
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 11:23
Overigens wel een verschil: vroeger kon je nog geen packs kopen met Fifa points tijdens TOTW1, nu/straks wel. Gok dat ze dit jaar niet zo extreem hard gaan stijgen.
Bossie schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:00:
[...]

Zojuist Danilo Pereira IF gehaald voor iets boven discard, dat lijkt een veilige aanschaf voor de CDM positie in 433-2.

Het merendeel van mijn spelers zijn Portugees, dadelijk maar eens kijken of ik daar een leuk starters team mee kan maken met bijvoorbeeld Jonas/Nani/Martins en Pepe/Semedo achterin :)

Leuk speelgoed, maar zodra de game uit is gaat alles toch weer over de kop door een avondje offline draft te spelen met fifa points icm coin boosts :)
Netjes! Hoewel semedo wel duur gaat wroden gok ik.

• Xamsix
Zie dat Keita ongeveer 4000 coins waard is nu (wolfsburg), vraag me af of dat nog stijgt in de toekomst.

Denk sowieso dat ik mijn hele team op de transfermarkt gooi en van de coins probeer een team samen te stellen dat ik denk dat goed is :)

• Xamsix
Oxigeon schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:05:
[...]

Succes. ik krijg geen bronzen kaart verkocht voor 150/200Buy Out.
Hmm ja die bronzen ben ik bang dat allemaal verkopen voor 0 wordt.

Vissert schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:13:
[...]

Netjes! Hoewel semedo wel duur gaat wroden gok ik.
Valt nu nog wel mee, 3-4K op de transfermarkt maar vanaf nu ben ik afhankelijk van de daily gifts totdat ik kan spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sander.vanerp
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2024
Hier geen transfermarkt maar wel een untradeable Buffon uit SBC. Dat wordt een Calcio A team dit jaar ;D

• Fraaank
Ik ben alweer aan het gokken geslagen met SBCs, dom dom dom. Vanavond maar een zooitje Offline Drafts doen inclusief Coin Boost.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:56
Jeeej ik heb weer toegang tot FIFA! Door een gift aan een mede Tweaker in FIFA 17 was ik gebanned. Maar toen ik ging inloggen vandaag kon ik er weer op. Was heel erg blij!

Speel sinds 2012 FUT en kreeg 4 all players packs met 1 rare. Daaruit kwam Abate en Milik en Antonio als meest waardevolle spelers uit. Ik ben heel blij dat ik weer toegang heb tot fut.

Mijn lesje wel geleerd en voor iedereen, koop of geef geen coins weg aan een andere speler want ze zien vrijwel alles.

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Is het mogelijk om mijn FUT 17 coins over te zetten naar FUT 18? Speel op PS4/Webapp.

• SR8
  • Niet online

SR8

Coins. Nee
Points. Ja, pas als je volledige game hebt of via early access.

@Lekkerboeie86 Heb je toegang tot de transfermarkt?

[ Voor 42% gewijzigd door SR8 op 21-09-2017 10:41 ]

Bossie schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:23:
[...]

Valt nu nog wel mee, 3-4K op de transfermarkt maar vanaf nu ben ik afhankelijk van de daily gifts totdat ik kan spelen.
Nu nog wel ja :+

• RemkoDJ
SR8 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:38:
Coins. Nee

En FUT18 points kopen kan ook nog niet of?

• SR8
  • Niet online

SR8

RemkoDJ schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:42:
[...]

En FUT18 points kopen kan ook nog niet of?
Op de PS4 alleen met de volledige game.

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
De handel komt nog niet echt los. Iemand een tip? Eventueel per DM. :D Als ik er dan een heb krijg je die van mij terug.

• RemkoDJ
SR8 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:43:
[...]

Op de PS4 alleen met de volledige game.
Dat word dan dus wachten tot de 29e :( Ook raar dat ze daar onderscheid in maken per platform.

• shoombak
  • Niet online
Skann schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:45:
De handel komt nog niet echt los. Iemand een tip? Eventueel per DM. :D Als ik er dan een heb krijg je die van mij terug.
alle backs

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:56
SR8 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:38:
Coins. Nee

Neej dat dan weer niet. Zou ook van de gekke zijn :p

Nogmaals ik wist dat het tegen de regels was. Ik heb de coins niet verkocht. Maar in 2 transacties 2 miljoen teveel betaald voor spelers.

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 23:32
PetrCech_3 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 09:03:
[...]

Helaas, vanuit de Amerikaanse site linkt hij je door naar de Nederlandse. Werkt dus niet
Probeer eens om op deze pagina rechtsboven je taal te switchen naar Engels. Dan Web App herstarten, zou die ook in het Engels moeten zijn.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Lekkerboeie86 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:46:
[...]

Neej dat dan weer niet. Zou ook van de gekke zijn :p

Nogmaals ik wist dat het tegen de regels was. Ik heb de coins niet verkocht. Maar in 2 transacties 2 miljoen teveel betaald voor spelers.
Daar ging het mij niet om, dat maakt mij verder niet uit. Het was wel mooi geweest als je juist wel toegang had gehad, dat had mijn gevoel/hypothese behoorlijk bevestigd: Of iemand toegang heeft tot de transfermarkt is compleet willekeur en EA doet het expres om de servers te ontlasten.

• Xamsix
Dit wordt ongeveer mijn startteam denk ik;

https://www.futbin.com/18/squad/1997

Een aantal spelers staan erin omdat ik die simpelweg al uit de packs had; mbemba, diogo, fer, shelvey en walker (leenspeler 5 matches). Wellicht als ik wat coins over heb, dat ik nog naar een vervanger voor LV kan kijken.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Zo eerste pakketjes zijn ook alweer open gemaakt in game, met paar leuke kaartjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• masterjula
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-03-2024
Pykow schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:17:
Zo eerste pakketjes zijn ook alweer open gemaakt in game, met paar leuke kaartjes.
[video]
Welke is hier precies 'leuk' van? :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
[video]
Pfoe ik hoop dat ik wat meer geluk heb... behoorlijk slechte pakjes IMO.

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Ik heb helaas ook helemaal niks uit mijn eerste pakketjes gehaald.
heb door middel van de eerste opdracht nog Batshuayi gehaald van Chelsea. Meteen mijn beste spelers van t moment, helaas niet verhandelbaar./

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marmo
[video]
Vooral die laatste, dan denk je, nu gaat het komen... Krijg je zo'n oelewapper te zien haha... 8)7 |:( 8)7 |:(

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:06

Oekol

waka waka hey hey

Marmo schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:39:
[...]

Vooral die laatste, dan denk je, nu gaat het komen... Krijg je zo'n oelewapper te zien haha... 8)7 |:( 8)7 |:(
Haha ja met z'n snelheid achteruit beter dan vooruit. Wel leuk gedaan en technisch gezien gene walkout. Alleen wat 'vetter' weergegeven.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Jumpman
  • Laatst online: 10:04
Net ook mijn pakketjes geopend, de beste verhandelbare speler is Chris Smalling van Manchester United.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

masterjula schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:19:
[...]

Welke is hier precies 'leuk' van? :/
Elvira, de vrij.
ben geen doorgewinterde FUT speler, dus voor mij leken de kaartjes voldoende / leuk
Had ook Wallcott uit een pakketje, die is 2500 tot 3000 op de markt.
EDIT: Wallcott net verkocht voor 3400

[ Voor 16% gewijzigd door Pykow op 21-09-2017 11:48 ]

• Jumpman
Leuk dat iedereen zich op alle forums weer blind staart op de YouTubers, die allemaal (minimaal?) 500k van EA hebben gekregen.

• stomley
Jumpman schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:47:
Leuk dat iedereen zich op alle forums weer blind staart op de YouTubers, die allemaal (minimaal?) 500k van EA hebben gekregen.
Valt toch best wel mee?

• Pompi
Pompi schreef op woensdag 20 september 2017 @ 21:47:
Andere mensen ook last van untradeable spelers die wel in de club staan maar niet in een team gezet kunnen worden? Heb een aantal spelers die ik voorlopig wel in het team wil zetten maar als ik zoek op positie of naam in de selectiebouwer komen ze niet naar voren.

Verder kan ik gewoon alles, echt helemaal niks bijzonders in de packs gekregen.
Dom dom dom, bedacht mij dat ze natuurlijk bij de wisselspelers/reserves stonden en daar helemaal niet bij stil gestaan.

Wat een slome transfermarkt is het op moment, krijg zelfs mijn overbodige gouden spelers niet verkocht voor 300

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Volgens mij zijn de mensen wakker.
Ik ga even van 2300 munten naar 8058 munten

• stomley
Pompi schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:50:
[...]

Dom dom dom, bedacht mij dat ze natuurlijk bij de wisselspelers/reserves stonden en daar helemaal niet bij stil gestaan.

Wat een slome transfermarkt is het op moment, krijg zelfs mijn overbodige gouden spelers niet verkocht voor 300
Hehe hier ook precies het zelfde gehad 8)7

• Jumpman
Pompi schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:50:
[...]

Gek hè? Het is net open en er zitten bijna alleen maar 'die hard' FUT spelers, die gaan jou troep spelers niet kopen. ;) Geef het even tijd.

[ Voor 14% gewijzigd door Jumpman op 21-09-2017 11:55 ]

• Pompi
Jumpman schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:52:
[...]

Gek hè? Het is net open en er zitten bijna alleen maar 'die hard' FUT spelers, die gaan jou troep spelers niet kopen. ;) Geeft het even tijd.
Troep zou ik ze ook niet noemen, zijn 79 en 81. En voor de bronzen speler die ik nog als laatste nodig heb voor SBC word ik steeds overboden, zo frustrerend

• Fraaank
Jumpman schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:47:
Dat krijgen ze niet van EA, dat krijgen ze doordat alle kiddos van 12-16 jaar oud die youtube-filmpjes krijgen en dus inkomsten genereren. Is gewoon investeren, zeker voor mensen als bijvoorbeeld Castro. Die investeren 500 dollar, maar halen dat met 1 filmpje gewoon terug (views en subs).

• stomley
Pompi schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:54:
[...]

Troep zou ik ze ook niet noemen, zijn 79 en 81. En voor de bronzen speler die ik nog als laatste nodig heb voor SBC word ik steeds overboden, zo frustrerend
Het is heel wisselend waar mensen voor gaan nu.

• Pompi
Hoe krijg je eigenlijk verlopen transferkandidaten per stuk weg uit de lijst in de webapp? Want volg ze altijd zodat ik later nog via de prijs vergelijking een goedkope kan kopen om daarna ze te ontvolgen, maar zie alleen de optie om ze allemaal te verwijderen. Dat wil ik juist niet
Fraaank schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:56:
[...]

Dat krijgen ze niet van EA, dat krijgen ze doordat alle kiddos van 12-16 jaar oud die youtube-filmpjes krijgen en dus inkomsten genereren. Is gewoon investeren, zeker voor mensen als bijvoorbeeld Castro. Die investeren 500 dollar, maar halen dat met 1 filmpje gewoon terug (views en subs).
Hoho ik ben een kiddo van 26 die youtube filmpjes kijkt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
Vissert schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:59:
[...]

Is altijd goed om het kind in je te houden :P

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Pykow schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:45:
[...]

Elvira, de vrij.
ben geen doorgewinterde FUT speler, dus voor mij leken de kaartjes voldoende / leuk
Had ook Wallcott uit een pakketje, die is 2500 tot 3000 op de markt.
EDIT: Wallcott net verkocht voor 3400
Vorig jaar weet ik me te herinneren na de launch, was Walcott rond de 15k bin. Enorme pacewhore is het.Hij heeft wel een kleine downgrade gehad t.o.v. 17. Maar die prijzen gaan nog wel flink omhoog verwacht ik.

• Jumpman
Fraaank schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:56:
[...]

Een aantal YouTubers (die postief over FUT zijn) krijgt dat wel, is in voorgaande jaren hier al eens de revue gepasseerd. En natuurlijk hebben grote YouTubers een dergelijke investering snel terug verdient.

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:52
Via de webapp kan ik nog niet bij de transfermarkt komen, kan dus nog geen prijzen zien van spelers enz.

• Joster
Uit het algemene FIFA topic:
If you don't currently have FUT Transfer Market Access on the Web or Companion App (when it launches) then you'll need to wait until the full game launches on the 26th/29th Sept (depending on version purchased) so you can start playing FUT on your console or PC.

This isn't something that can be unlocked manually either on the forums or via the support team, you would need to wait until you're able to get into the full game.

Playing normally on your platform of choice once launched, should unlock your access to the Transfer Market on the Web/Companion App. Because our system changes from time to time there isn't one way to unlock access.
Wat een crap zeg. Weekje achterstand en een heel aantal simpele doelstellingen / SBC's die de mensen die niet de transfermarkt op kunnen dus nog niet kunnen halen..

• Kanters85
Heeft iemand ervaring met digitale aankopen op de PS4.
Ik heb F18 digitaal gekocht. en is v.a. volgende week beschikbaar.
Gaat hij automatisch downloaden? en is dat dan Maandagnacht om 0:00 of hoe gaat dat in z'n werk?
Kanters85 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:20:
Heeft iemand ervaring met digitale aankopen op de PS4.
Ik heb F18 digitaal gekocht. en is v.a. volgende week beschikbaar.
Gaat hij automatisch downloaden? en is dat dan Maandagnacht om 0:00 of hoe gaat dat in z'n werk?
Je kan hem al eerder downloaden (ik geloof morgen) dan kun je de 26ste gelijk spelen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/X5XN1uI.png

• Kanters85
Thanks voor je snelle reactie, ook al was de vraag niet FUT gerelateerd :)
038Zwolle schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:21:
[...]

Je kan hem al eerder downloaden (ik geloof morgen) dan kun je de 26ste gelijk spelen!

• stomley
Aardig team heb je al. Hoeveel heeft het je gekost?

• Xamsix

• Kanters85
idd :o
Xamsix schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:25:
[...]

Wow dat heb je snel gedaan haha
Jumpman schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:52:
[...]

Gek hè? Het is net open en er zitten bijna alleen maar 'die hard' FUT spelers, die gaan jou troep spelers niet kopen. ;) Geef het even tijd.
Bronze en silver daarentegen gaan erg snel, iedereen doet natuurlijk de intro SBC :)

• ind0mi

ind0mi

Fraaank schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:31:
Ik ben alweer aan het gokken geslagen met SBCs, dom dom dom. Vanavond maar een zooitje Offline Drafts doen inclusief Coin Boost.
Welk niveau fut draft ga je dan spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Vissert schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:59:
[...]

Ik ben 30 en kijk naar AA9skillz en NepentheZ haha. Alleen dan wel stiekem met Ad-Blocker, dus ze verdienen niks aan reclame-inkomsten. #JeBentNederlanderOfNiet
ind0mi schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:14:
[...]

Welk niveau fut draft ga je dan spelen?
Maakt alleen voor coins uit, niet voor rewards. Volgens mij kun je je het zo makkelijk mogelijk maken. Was vorig jaar tenminste ook zo als ik het me goed herinner.

[ Voor 32% gewijzigd door Fraaank op 21-09-2017 13:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Net Herrera uit een untradable pakje gehaald, geen verkeerde speler.

• ind0mi

ind0mi

Fraaank schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:15:
[...]

Maakt alleen voor coins uit, niet voor rewards. Volgens mij kun je je het zo makkelijk mogelijk maken. Was vorig jaar tenminste ook zo als ik het me goed herinner.
Dan gewoon semi-pro :P
Als het spel uit is dus mijn fifa points inzetten voor Draft
Pagina: 1 ... 7 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs