Ik heb ze nog niet ontmaskerd dan, maar wellicht volgen ze hem gewoon op Twitter.sirkeith schreef op woensdag 13 september 2017 @ 09:46:
[...]
Top, ik heb gesubscribed. Alleen hoe krijg ik de posts van hen dan nu ook te zien? Zonder dat ik echt steeds op die specifieke link moet klikken (want wat is anders het nut van subscriben)?
Een beetje off: Ik zie dat er tot nu toe alleen maar MU-ers subscribenZitten Gert en Pieter hier ook?
Het verschil tussen 18 en 17 lijkt me op basis van de eerste potjes nog niet heel groot, hoewel ik normaal wel altijd online speel. Heb wel weer zin om van vooraf aan te beginnen. Hopelijk gelijk weer een Nederlandse totw 1 speler. Had vorige jaren bij de start De Jong en Promes IF, dit jaar ga ik voor Robben
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Verwijderd
Iets bekend of Cruijff ook in ICONS komt? Zag op internet dat ie bij LEGENDS op xbox wel zat
Volgens mij niet, en heeft ie er ook nooit ingezeten ivm licentie verhaal....Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:24:
Iets bekend of Cruijff ook in ICONS komt? Zag op internet dat ie bij LEGENDS op xbox wel zat
Edit:
Voor de Legends op Xbox waren dit de enige Nederlanders:
Er is wel veel "fan art" van een Cruijff card, maar die is fakeMarco van Basten
Ruud Gullit
Ruud van Nistelrooy
Dennis Bergkamp
Frank Rijkaard
Marc Overmars
Patrick Kluivert
Frank de Boer
[ Voor 33% gewijzigd door Maichel op 13-09-2017 15:20 ]
PSN: Maichel
Webapp lijkt toch wel zeker op 20 september pas uit te komen, vlak na TOTW1 waarschijnlijk, vervolgens 10 uur spelen met EA access vanaf 21 september en dan 26 september 0.00 los met de Ronaldo editie.
Ga er wel minder geld tegenaan gooien dan voorgaande jaren, koop max 12k points
Verwijderd
Hmm gaar daar was ik al beetje bang voor dat t licentie verhaal ging worden.. ja zag wel wat foto's op internet/Google met kaartjes van hem. Zal wel fake zijn dan. Kon al geen prijzen vinden wat ik al beetje vreemd vondMaichel schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:16:
[...]
Volgens mij niet, en heeft ie er ook nooit ingezeten ivm licentie verhaal....

12K...toch honderd euro ofzo?shoombak schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:20:
Webapp lijkt toch wel zeker op 20 september pas uit te komen, vlak na TOTW1 waarschijnlijk, vervolgens 10 uur spelen met EA access vanaf 21 september en dan 26 september 0.00 los met de Ronaldo editie.
Was jij niet die Tweakert die bij FUT16 (kan ook 17 geweest zijn) voor een paar honderd euro kocht? Was iemand die gestopt was met roken ofzo, en toen voor een paar honderd euro packs kocht
Waarschijnlijk is hij direct weer gaan roken na het openen van de packsMaichel schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:23:
[...]
12K...toch honderd euro ofzo?
Was jij niet die Tweakert die bij FUT16 (kan ook 17 geweest zijn) voor een paar honderd euro kocht? Was iemand die gestopt was met roken ofzo, en toen voor een paar honderd euro packs kocht
Ik ga er weer geen punten tegenaan gooien. Heb afgelopen jaar drie keer punten gekocht om met vrienden wat potjes draft te spelen. Voor de rest niks en ik had bijna op elke positie een TOTS speler op het eind.
Gewoon weer alle SBC's doen, handelen en veel WL spelen en de munten stromen binnen.
Gewoon weer alle SBC's doen, handelen en veel WL spelen en de munten stromen binnen.
12k heb je voor 65 euro tegenwoordig. Heb gisteren al 12k gekocht en dan de eenmalige points transfer gebruiken
hoi
Ook voor PS4?Kr44nVogel schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:57:
12k heb je voor 65 euro tegenwoordig. Heb gisteren al 12k gekocht en dan de eenmalige points transfer gebruiken
Nee dat was ik niet, heb wel in FUT17 voor zo'n 150,- aan packs uitgegevenMaichel schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:23:
[...]
12K...toch honderd euro ofzo?
Waar heb je deze besteld? Op veel websites bieden ze 5700 points aan voor 80 dus is een groot verschil..Kr44nVogel schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:57:
Nee, wel in mijn FIFA app-groepsirkeith schreef op woensdag 13 september 2017 @ 09:46:
[...]
Top, ik heb gesubscribed. Alleen hoe krijg ik de posts van hen dan nu ook te zien? Zonder dat ik echt steeds op die specifieke link moet klikken (want wat is anders het nut van subscriben)?
Een beetje off: Ik zie dat er tot nu toe alleen maar MU-ers subscribenZitten Gert en Pieter hier ook?
Op je telefoon gewoon naar rechts swipen en dan lijsten > FUT
Onder bijvoorbeeld Chrome gewoon klikken op je profiel foto en dan lijsten > FUT (of hem de directe link bookmarken).
Via buitenlandse store psn/xbox cards redeemen. Dollar koers is gunstig momenteelDelano1992 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:24:
[...]
Waar heb je deze besteld? Op veel websites bieden ze 5700 points aan voor 80 dus is een groot verschil..
Op Fifa 17 die Fifa Points kopen neem ik aan, en kun je deze dan met de Fifa 18 Web App al gelijk transferen?Kr44nVogel schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:57:
En heb je misschien een link naar een aantal van die buitenlandse (betrouwbare) sites waar je nu voordelig Xbox tegoed kunt kopen?
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
heb ze voor de xbox one gehaald , weet niet voor andere consoles of pc.AntraXxX schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:52:
[...]
Op Fifa 17 die Fifa Points kopen neem ik aan, en kun je deze dan met de Fifa 18 Web App al gelijk transferen?
En heb je misschien een link naar een aantal van die buitenlandse (betrouwbare) sites waar je nu voordelig Xbox tegoed kunt kopen?
hoi
Verwijderd
Je kunt ze op console transferen, dus pas met EA acsess of de full gameAntraXxX schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:52:
[...]
Op Fifa 17 die Fifa Points kopen neem ik aan, en kun je deze dan met de Fifa 18 Web App al gelijk transferen?
Maar het idee is dus de coins points te kopen met een aan te maken Amerikaans PSN account? Ben hier ook heel benieuwd naar namelijk
Zo ja, moet je dan ook op dat account Fifa spelen of kan dat wel gewoon je eigen account?
Zo ja, moet je dan ook op dat account Fifa spelen of kan dat wel gewoon je eigen account?
[ Voor 30% gewijzigd door Oekol op 13-09-2017 18:33 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
wat jij bedoelt is coins kopen , dat is tegen de regels van EA en kan je een ban opleveren. Ik koop alleen de fifa points.Leoon. schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:51:
Maar het idee is dus de coins te kopen met een aan te maken Amerikaans PSN account? Ben hier ook heel benieuwd naar namelijk
hoi
Nee ik typ verkeerd. Ik bedoel precies hetzelfde. Moest het alleen points noemen. Die woorden ook allemaalKr44nVogel schreef op woensdag 13 september 2017 @ 18:22:
[...]
wat jij bedoelt is coins kopen , dat is tegen de regels van EA en kan je een ban opleveren. Ik koop alleen de fifa points.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Een USA account is sowieso goedkoper in het kopen van het spel ($70 = €60 voor de Ronaldo editie tegenover €90 op een EU account) als voor punten €85 ipv 100 voor 12000 punten ofzo.Leoon. schreef op woensdag 13 september 2017 @ 18:23:
[...]
Nee ik typ verkeerd. Ik bedoel precies hetzelfde. Moest het alleen points noemen. Die woorden ook allemaal
Maar kant dit dan:Thomas18GT schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:38:
[...]
Een USA account is sowieso goedkoper in het kopen van het spel ($70 = €60 voor de Ronaldo editie tegenover €90 op een EU account) als voor punten €85 ipv 100 voor 12000 punten ofzo.
Het idee is dus de points te kopen met een aan te maken Amerikaans PSN account?
Je kan wel op je eigen account spelen natuurlijk, alleen de points staan dan op dat USA account. Het overzetten van coins van je ene naar je andere account is zo gepiept, al weet ik niet of dat helemaal mag van EA, maar daar ben ik nog nooit voor bestraftLeoon. schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:42:
[...]
Maar kant dit dan:
Het idee is dus de points te kopen met een aan te maken Amerikaans PSN account?
Voor de duidelijkheid: ik koop dus Fifa op mijn USA account (Ronaldo versie voor €70) en speel Fifa op mijn normale EU account. Mocht ik points willen kopen doe ik dat op mijn USA account en zet ik de daaruit verkregen coins over naar mijn EU account.
Hoe zet je de gekochte points en daaruit gekregen coins over naar je eu account? Pakjes openen op de us account dan dan coins transferren naar eu account? Lijkt me niet mogen.Thomas18GT schreef op woensdag 13 september 2017 @ 23:02:
[...]
Je kan wel op je eigen account spelen natuurlijk, alleen de points staan dan op dat USA account. Het overzetten van coins van je ene naar je andere account is zo gepiept, al weet ik niet of dat helemaal mag van EA, maar daar ben ik nog nooit voor bestraft
Voor de duidelijkheid: ik koop dus Fifa op mijn USA account (Ronaldo versie voor €70) en speel Fifa op mijn normale EU account. Mocht ik points willen kopen doe ik dat op mijn USA account en zet ik de daaruit verkregen coins over naar mijn EU account.
Want hoe ik het nu zie is als volgt: point kopen op usa account en dan pakjes openen in mijn EU account. En als dat niet kan. Hoe krijg ik m'n points dan ooit op m'n goeie account
Coins kan je niet overzetten, alleen punten.Leoon. schreef op woensdag 13 september 2017 @ 23:20:
[...]
Hoe zet je de gekochte points en daaruit gekregen coins over naar je eu account? Pakjes openen op de us account dan dan coins transferren naar eu account? Lijkt me niet mogen.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Niet. Makkelijk en goedkoop FIFA points scoren zoals dat gaat op de X1 lukt niet op de PS4. Althans niet als je met die points relaxt packs wil openen op je eigen NL account.Leoon. schreef op woensdag 13 september 2017 @ 23:20:
[...]
Want hoe ik het nu zie is als volgt: point kopen op usa account en dan pakjes openen in mijn EU account. En als dat niet kan. Hoe krijg ik m'n points dan ooit op m'n goeie account
Hieronder meldt wel dat het kan, is er dus wel een manier? Linksom, rechtsom.SR8 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:04:
[...]
Niet. Makkelijk en goedkoop FIFA points scoren zoals dat gaat op de X1 lukt niet op de PS4. Althans niet als je met die points relaxt packs wil openen op je eigen NL account.
Hoe kan je de punten op de PS4 overzetten dan?Royz schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:51:
[...]
Coins kan je niet overzetten, alleen punten.
Van usa account naar eu dus.
Kan je niet overzetten. Wat je wel kan overzetten qua FIFA punten, is van 17 naar 18 zeg maar....maar niet van account A naar account B.Leoon. schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:30:
[...]
Hieronder meldt wel dat het kan, is er dus wel een manier? Linksom, rechtsom.
[...]
Hoe kan je de punten op de PS4 overzetten dan?
Van usa account naar eu dus.
Dan heeft het 0 zin om points te kopen in Amerika dus? Aangezien de points die ik nu koop in 17 gewoon in euro's moeten zijn alsnog.Maichel schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:38:
[...]
Kan je niet overzetten. Wat je wel kan overzetten qua FIFA punten, is van 17 naar 18 zeg maar....maar niet van account A naar account B.
Ja wat ze dus doen is:Leoon. schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:40:
[...]
Dan heeft het 0 zin om points te kopen in Amerika dus? Aangezien de points die ik nu koop in 17 gewoon in euro's moeten zijn alsnog.
Points(USA account) -> packs openen en spelers verkopen(USA) -> coins transferen naar EU account.
Op of net over het randje van legaal zeg maar
Maar om via de US Xbox store Fifapoints te kopen heb je natuurlijk de US versie van Fifa nodig neem ik aan?
Of kan ik onderstaande redeemen in mijn NL Fifa 17?
https://www.cdkeys.com/xb...12000-fut-points-xbox-one
[ Voor 39% gewijzigd door shoombak op 14-09-2017 10:59 ]
Ja pow. Mij iets te riskant. Heb nog nooit coins gekocht en bv nu ook 5 mln transferprofit. Heb 't niet per se nodig dus maar leek mij een fijnere start. Als je geblokt word ben je je geld kwijt. Hm nee thanks.Vissert schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:50:
[...]
Ja wat ze dus doen is:
Points(USA account) -> packs openen en spelers verkopen(USA) -> coins transferen naar EU account.
Op of net over het randje van legaal zeg maar
In principe koop je ook geen coins. Alleen ik durf niet te zeggen wat de regels zijn over het transferen van coins.Leoon. schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:56:
[...]
Ja pow. Mij iets te riskant. Heb nog nooit coins gekocht en bv nu ook 5 mln transferprofit. Heb 't niet per se nodig dus maar leek mij een fijnere start. Als je geblokt word ben je je geld kwijt. Hm nee thanks.
Verwijderd
Mag niet, kans is groot dat je je coins kwijt raakt. En daarna gebanned wordt. Zelfs als je geen coins koopt/transfert, kan je gebanned worden, als je spelers voor hoge prijzen verkoopt voor bijv. SBC's.Vissert schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:04:
[...]
In principe koop je ook geen coins. Alleen ik durf niet te zeggen wat de regels zijn over het transferen van coins.
Je bedoelt speler die 5k waar is kopen voor 60k? Tja dat valt onder coins verkopen. Zo verkocht ik vroeger m'n coins aan derden. Dat mag dus nietVissert schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:04:
[...]
In principe koop je ook geen coins. Alleen ik durf niet te zeggen wat de regels zijn over het transferen van coins.
Die constructie wordt echt niet op gelet, dat zou echt niet te doen zijn.Leoon. schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:15:
[...]
Je bedoelt speler die 5k waar is kopen voor 60k? Tja dat valt onder coins verkopen. Zo verkocht ik vroeger m'n coins aan derden. Dat mag dus niet
Al meerdere voorbeelden van mensen die ik ken die 5 miljoen coins verkopen via websites en allen nog nooit gezeur gehad.
Het is dat ik er de tijd niet voor (over) heb, anders was ik ook lekker gaan handelen en max coins opbouwen en einde van de rit €400/€500 in mijn zak steken en tussendoor lekker spelen met spelers die je later weer verkoopt.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Verwijderd
Wordt wel opgelet, talloze accounts worden gebanned, vaak zelfs als ze niet eens coins oversluizen.Ricloo86 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:17:
[...]
Die constructie wordt echt niet op gelet, dat zou echt niet te doen zijn.
Al meerdere voorbeelden van mensen die ik ken die 5 miljoen coins verkopen via websites en allen nog nooit gezeur gehad.
Het is dat ik er de tijd niet voor (over) heb, anders was ik ook lekker gaan handelen en max coins opbouwen en einde van de rit €400/€500 in mijn zak steken en tussendoor lekker spelen met spelers die je later weer verkoopt.
Topic remark uit het 17 deel:
Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.
Onzin, FIFA16 heb ik meerdere spelers erg blij kunnen maken via het topic om voor max geld spelers te kopen van ze aangezien ik overvloed aan coins had.
Is maar in welke context je het plaats.
Mij maakt het niet uit hoorRicloo86 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:24:
[...]
Onzin, FIFA16 heb ik meerdere spelers erg blij kunnen maken via het topic om voor max geld spelers te kopen van ze aangezien ik overvloed aan coins had.
Ik wil wel (mits er genoeg gegadigde zijn) een telegram groep openen om met elkaar te sparren over goede trade tips, sbc tips etc
Stuur mij even een PM als je belangstelling hebt.
Het zijn ook steekproeven. Er worden zelfs mensen gebanned ten onrechte. Het systeem is niet waterdicht maar de gok tov de winst is klein.Ricloo86 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:17:
[...]
Die constructie wordt echt niet op gelet, dat zou echt niet te doen zijn.
Laten we er nu over op houden. Coin selling is verboden
Nogmaals bedanktRicloo86 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:24:
[...]
Graag gedaan!
Bij 16 werd er nog niet zoveel geband, dat begon bij 17 pas. Dat merkte je wel aan het aantal topics op het EA FIFA forum over bans.
De EA advisers waar je dan mee belt of chat verwijzen je vaak naar het forum (
) voor hulp. Terwijl niemand daar kan helpen
De EA advisers waar je dan mee belt of chat verwijzen je vaak naar het forum (

iemand?shoombak schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:55:
Maar om via de US Xbox store Fifapoints te kopen heb je natuurlijk de US versie van Fifa nodig neem ik aan?
Ik heb interesse.Ricloo86 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:10:
Ik wil wel (mits er genoeg gegadigde zijn) een telegram groep openen om met elkaar te sparren over goede trade tips, sbc tips etc
Goed plan!Ricloo86 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:10:
Ik heb ook wel interesse!Ricloo86 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:10:
Ik ben geen telegram gebruiker maar heb wel interesseRicloo86 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:10:
De release van de Web-app en de Companion App zijn weer een dagje opgeschoven (naar achteren helaas).
https://help.ea.com/en-us...b-and-companion-app-startWHEN DOES IT HAPPEN?
September 15 – FUT 17 Web App goes offline.
September 21 GMT – FUT 18 Web App comes online. If you’re eligible, this is when you can start using the Transfer Market.
September 22 GMT – New Companion App launches. This is your chance to update your Companion App for FIFA 18 on Android and iOS.
Early access to the Web and Companion Transfer Market ends at 12:00 a.m. GMT on October 9. After that, you’ll need to log in to FUT 18 on your console or PC at least once to continue using both apps.
Ik ook wel PM gestuurdVissert schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:59:
[...]
Ik ben geen telegram gebruiker maar heb wel interesse
De laatste maanden heb ik geen fifa 17 meer gespeeld en dus ook geen fut. Dit betekent dat ik niet meer kan inloggen op de fut web app / app op mobiele telefoon. Fifa 17 heb ik een aantal weken terug al ingeleverd bij Game Mania en alvast Fifa 18 gepre-orderd. Ik kan dus niet meer zelf inloggen op fifa 17 en ultimate team openen.
Ik zou graag wel gebruik maken van de fut web app voor fifa 18 en zo alvast iedere dag wat pakketjes te kunnen openen etc.
Als ik nu een fifa 17 disc van een vriend leen en gewoon weer ultimate team open. Kan ik dan weer gebruik maken van de (web) app en dus ook de web app voor fifa 18?
Wellicht heeft iemand een idee?
Ik zou graag wel gebruik maken van de fut web app voor fifa 18 en zo alvast iedere dag wat pakketjes te kunnen openen etc.
Als ik nu een fifa 17 disc van een vriend leen en gewoon weer ultimate team open. Kan ik dan weer gebruik maken van de (web) app en dus ook de web app voor fifa 18?
Ik heb FIFA17 begin juli al ingeleverd en kan nog steeds inloggen op web-app en companion app. Welke foutmelding oid krijg je?
Je kan toch inloggen op de FUT 17 web app en daar kan je met je EA login gegevens inloggen. Dan kom je in je FUT omgeving.Mittavic schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:18:
De laatste maanden heb ik geen fifa 17 meer gespeeld en dus ook geen fut. Dit betekent dat ik niet meer kan inloggen op de fut web app / app op mobiele telefoon. Fifa 17 heb ik een aantal weken terug al ingeleverd bij Game Mania en alvast Fifa 18 gepre-orderd. Ik kan dus niet meer zelf inloggen op fifa 17 en ultimate team openen.
https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app
Dan krijg ik dit: Vroege Webstart is afgelopen. Je moet je aanmelden bij FUT 17 op je Xbox, PlayStation of PC om de FUT-webapp te blijven gebruiken.Murrays schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:25:
[...]
Je kan toch inloggen op de FUT 17 web app en daar kan je met je EA login gegevens inloggen. Dan kom je in je FUT omgeving.
https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app
Als je nog geen FUT 17-club hebt, kun je FIFA 17 kopen en je Ultimate Team aanmaken.
Super vaag.. heb gewoon maanden FUT gespeeld.
Vreemd ja, dan kan je beter inderdaad even een disc lenen en zien wat er gebeurt als je FIFA17 UT weer op je console opstart.
Edit: Dit zijn trouwens de voorwaarden en daar voldoe je wel aan (als het goed is)
Edit: Dit zijn trouwens de voorwaarden en daar voldoe je wel aan (als het goed is)
https://help.ea.com/en-us...b-and-companion-app-startACCESS INFO – WHAT YOU NEED TO KNOW
- You must have created a FUT Club before August 1, 2017, to get early access to the FUT 18 Web and
Companion apps.
- Your FUT 17 account must still exist.
- Your account needs to be in good standing. If you were banned or had other actions taken on your account in
FUT 17, you won’t get early access.
[ Voor 69% gewijzigd door SR8 op 14-09-2017 15:34 ]
Ja, dat dacht ik ook.. Toch maar even fifa 17 ergens lenen zo en uitproberenSR8 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:30:
Vreemd ja, dan kan je beter inderdaad even een disc lenen en zien wat er gebeurt als je FIFA17 UT weer op je console opstart.
[...]
https://help.ea.com/en-us...b-and-companion-app-start
Voor de mensen die mee willen brainstormen en goede tips hebben voor het handelen tzt is een telegram groep geopend en toegankelijk voor iederen.
https://t.me/FIFAFUT2018
https://t.me/FIFAFUT2018
Verwijderd
Echt hilarisch hoe duidelijk het is dat elke youtuber icons krijgt in hun packs om ons domme consumenten te bewegen om flink fifa points in te slaan. Ik heb tegen beter weten in een stuk of 5 pack openings van de capture event bekeken. Allemaal minimaal 1 icoon en 1 CR7/Messi. En het ergste: het zal nog wel werken ook.
Irriteer ik me ook aan, is gewoon een kraantje die ze nu verder open zetten en straks als wij kunnen dan komt er nog maar 1 druppeltje uitVerwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 18:33:
Echt hilarisch hoe duidelijk het is dat elke youtuber icons krijgt in hun packs om ons domme consumenten te bewegen om flink fifa points in te slaan. Ik heb tegen beter weten in een stuk of 5 pack openings van de capture event bekeken. Allemaal minimaal 1 icoon en 1 CR7/Messi. En het ergste: het zal nog wel werken ook.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Buiten dat de kans daar natuurlijk groter was op Icons kreeg iedereen ook onbeperkt fifa-points om 2500punten pakketten te openen.Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 18:33:
Zoals Castro ooit eens deed met de TOTY (en nog wel meer momenten). Volgens mij had die gast toen over de 100k aan fifa points die er doorheen vlogen als een malle.Fraaank schreef op donderdag 14 september 2017 @ 19:31:
[...]
Buiten dat de kans daar natuurlijk groter was op Icons kreeg iedereen ook onbeperkt fifa-points om 2500punten pakketten te openen.
Daarom ben ik ook kritisch tegen elke media die ook maar een review schrijft over het/een spel. Je weet nooit wat het achterliggende belang erbij is.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ja joh das zo nep. Net als Castro in die filmpjes..."Ik voel dat ik nu Messi krijg". En ja hoor....je verwacht het niet he....Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 18:33:
Verwijderd
Dan kijk ik de verkeerde blijkbaarVerwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 18:33:
Vanavond eindelijk tijd gehad om de demo te spelen, niets mis mee 
Na een paar potjes te hebben gespeeld, ging ik verder met FUT17 maar moest toen toch weer ff wennen aan de gamespeed.
Het viel me wel op dat through passes in 18 vrijwel altijd goed gaan, terwijl het in 17 vaak juist mis gaat.
De demo speelt voor mijn gevoel altijd leuk, terwijl de uiteindelijke toch weer anders zal gaan aanvoelen.
Had overigens voor PSG gekozen, maar blijkbaar nog geen M'Bappe ?
Na een paar potjes te hebben gespeeld, ging ik verder met FUT17 maar moest toen toch weer ff wennen aan de gamespeed.
Het viel me wel op dat through passes in 18 vrijwel altijd goed gaan, terwijl het in 17 vaak juist mis gaat.
De demo speelt voor mijn gevoel altijd leuk, terwijl de uiteindelijke toch weer anders zal gaan aanvoelen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Early build. Ook Aurier zit nog bij PSGBossie schreef op donderdag 14 september 2017 @ 23:26:
Vanavond eindelijk tijd gehad om de demo te spelen, niets mis mee
Inderdaad, gelukkig werken de steekballen weer want dat (rondtikken en juiste moment hoge/lage steekbal) is meer mijn spel dan rennen rennen rennen / counteren. Hopeloos hoe FIFA 17 er 90% van de tijd voor zorgt dat de steekballen de mist in gaan.Bossie schreef op donderdag 14 september 2017 @ 23:26:
Al lijken passjes in de 16 nog steeds buitensporig veel te mislukken. Al regelmatig passjes over 2 a 3 meter gehad die meters langs de man belanden binnen de 16 die erbuiten zeker aangekomen zouden zijn.
Als dit reprensentatief is voor de uiteindelijke gameplay ben ik tevreden, al mag ook het verdedigen van een dribbelende speler wel iets makkelijker, vooral als er 3 man omheen staan.
Mmmmz club opgericht in sept 17.
Dan heb ik niets aan de app bij de release.
Hopelijk werkt de app wel gelijk op dinsdag 26-9-17. Al gok ik dat de transfermarkt dan weer op slot zit voor "nieuwe" clubs".
Dan heb ik niets aan de app bij de release.
Hopelijk werkt de app wel gelijk op dinsdag 26-9-17. Al gok ik dat de transfermarkt dan weer op slot zit voor "nieuwe" clubs".
Cons:::BB4E
Verwijderd
Aan iedereen die me kan helpen. Ik heb ( door priveredene) pas een playstation vanaf februari. Nu was ik bij ultimate team direct begonnen toen ik playstation kocht en oke ik heb geen wereldploeg maar heb er toch wat moeite ingestoken en nu vraag ik me af: nu fifa 18 gaat uitkomen en ik dat dus ook ga kopen maar de spelers die ik heb in ultimate team fifa 17, worden die overgezet naar fifa 18 of moet ik volledig opnieuw beginnen? Ben gewoon nieuwschierig
OpnieuwVerwijderd schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 03:19:
Aan iedereen die me kan helpen. Ik heb ( door priveredene) pas een playstation vanaf februari. Nu was ik bij ultimate team direct begonnen toen ik playstation kocht en oke ik heb geen wereldploeg maar heb er toch wat moeite ingestoken en nu vraag ik me af: nu fifa 18 gaat uitkomen en ik dat dus ook ga kopen maar de spelers die ik heb in ultimate team fifa 17, worden die overgezet naar fifa 18 of moet ik volledig opnieuw beginnen? Ben gewoon nieuwschierig
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik ben wel benieuwd of Goretzka de nieuwe renato sanchez is.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Als je Bundesliga wilt spelen, kijk dan ook ff naar DelaneyBean77 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:03:
Ik ben wel benieuwd of Goretzka de nieuwe renato sanchez is.
Die ziet er idd leuk uit. Junuzovic is ook wel ok.Bossie schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 18:48:
[...]
Als je Bundesliga wilt spelen, kijk dan ook ff naar Delaney
Ik ben al een beetje begonnen met het 'scouten' van leuke spelers. Ligue 1 heeft ook een middenveld als je 84 of lager rated spelers zoekt met Cyprien, Seri, Sanson.
Maar uiteindelijk zal packluck (of het ontbreken hiervan) wel bepalend zijn voor welke richting ik in het begin opga.
idd, gewoon lekker rustig beginnen, en dan met TOTY/OTW packs ff een paar tientjes stukslaan om te kijken of je daar iets leuks tevoorschijn kan halen.Bean77 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 18:54:
[...]
Die ziet er idd leuk uit. Junuzovic is ook wel ok.
Ik ben al een beetje begonnen met het 'scouten' van leuke spelers. Ligue 1 heeft ook een middenveld als je 84 of lager rated spelers zoekt met Cyprien, Seri, Sanson.
Maar uiteindelijk zal packluck (of het ontbreken hiervan) wel bepalend zijn voor welke richting ik in het begin opga.
Ik heb wel het gevoel dat er dit seizoen heel veel opties zijn om uit te bouwen naar een topteam.
voor de 433 spelers, ik vond dat Man-U wel erg lekker speelde in de demo, dus heb de CT ff gekopieerd in FUT17. Het resultaat was een rustig spelend team met 8 goals in twee potjes, die beide eindigden met een rage-quit
Er zijn idd veel opties. Moest ook een beetje wennen dat mane LW is geworden, dus een optie minder aan de rechterkant.Bossie schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 18:59:
[...]
idd, gewoon lekker rustig beginnen, en dan met TOTY/OTW packs ff een paar tientjes stukslaan om te kijken of je daar iets leuks tevoorschijn kan halen.
Ik heb wel het gevoel dat er dit seizoen heel veel opties zijn om uit te bouwen naar een topteam.
voor de 433 spelers, ik vond dat Man-U wel erg lekker speelde in de demo, dus heb de CT ff gekopieerd in FUT17. Het resultaat was een rustig spelend team met 8 goals in twee potjes, die beide eindigden met een rage-quit
Als je league teams aanhoudt heb je aan 13 spelers meestal genoeg om veel verschillende formaties te kunnen spelen. Als je 4321 of een 433 variant speel heb je aan een CM en SP genoeg om naar een smal formatie te gaan. Als ik uitga van 13 spelers dan hoef ik ook niet elke keer te verkopen/kopen op elk moment dat ik switch, maar dan heb ik de spelers al in mijn team. Dat is een verbeterpunt uit fifa17 dat ik meeneem naar fifa18.
Ik heb simpelweg teveel uitgegeven aan SBC's waardoor ik nu met een team vastzit doordat het merendeel untradeable is. De grote les hiervan is dat POTM SBCs etc kansen zijn om veel te verdienen, maar dat ik zelf niet deze kaarten moet gaan halen.Bean77 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 19:13:
[...]
Er zijn idd veel opties. Moest ook een beetje wennen dat mane LW is geworden, dus een optie minder aan de rechterkant.
Als je league teams aanhoudt heb je aan 13 spelers meestal genoeg om veel verschillende formaties te kunnen spelen. Als je 4321 of een 433 variant speel heb je aan een CM en SP genoeg om naar een smal formatie te gaan. Als ik uitga van 13 spelers dan hoef ik ook niet elke keer te verkopen/kopen op elk moment dat ik switch, maar dan heb ik de spelers al in mijn team. Dat is een verbeterpunt uit fifa17 dat ik meeneem naar fifa18.
Het beste (en saaiste) is om simpelweg je coins te stacken tot TOTS ivm tussendoor aan untradeables te besteden waarvan met TOTS betere en goedkopere versies beschikbaar zijn.
POTM hoeft niet altijd verkeerd te zijn. Je moet wel de balans blijven zoeken qua kosten idd. Ik doe zelf geen buitenspelers potm meer.Bossie schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 19:17:
[...]
Ik heb simpelweg teveel uitgegeven aan SBC's waardoor ik nu met een team vastzit doordat het merendeel untradeable is. De grote les hiervan is dat POTM SBCs etc kansen zijn om veel te verdienen, maar dat ik zelf niet deze kaarten moet gaan halen.
Het beste (en saaiste) is om simpelweg je coins te stacken tot TOTS ivm tussendoor aan untradeables te besteden waarvan met TOTS betere en goedkopere versies beschikbaar zijn.
Hoe dichterbij het komt hoe meer zin ik er weer in krijg
Kun je de eerste (Mane) in ieder geval overslaanBean77 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 19:34:
[...]
POTM hoeft niet altijd verkeerd te zijn. Je moet wel de balans blijven zoeken qua kosten idd. Ik doe zelf geen buitenspelers potm meer.
Hoe dichterbij het komt hoe meer zin ik er weer in krijg
edit:
Fut 18 - Top 10 Physical / Strength
https://www.easports.com/...id=35804&ts=1505602383854
[ Voor 26% gewijzigd door Bossie op 17-09-2017 09:05 ]
Het komt nu wel heel dichtbij gasten! Iemand al iets gehoord/gelezen over de loyalty-packs?
Waar ik trouwens op hoop is dat je straks bij de pre-match niks meer ziet van de tegenstander behalve de connection (al zei dat vaak ook niks). Kon echt nooit met de WL-rewardkits spelen en dat was echt zonde!
Waar ik trouwens op hoop is dat je straks bij de pre-match niks meer ziet van de tegenstander behalve de connection (al zei dat vaak ook niks). Kon echt nooit met de WL-rewardkits spelen en dat was echt zonde!
Wat ik vooral hoop ik dat ze de doorklikschermen bij het opstarten eens skippen. Gewoon starten en doorladen tot in de menu's.Fraaank schreef op zondag 17 september 2017 @ 10:28:
Het komt nu wel heel dichtbij gasten! Iemand al iets gehoord/gelezen over de loyalty-packs?
Verwijderd
Weet wel dat je een land kan kiezen voor je starterteam.Fraaank schreef op zondag 17 september 2017 @ 10:28:
Daar is EA lekker vaag over (ach ja, wanneer zijn ze wel eens duidelijk...)Fraaank schreef op zondag 17 september 2017 @ 10:28:
What’s up with my rewards?
Rewards are based on your account’s good standing in the game, along with your player history and engagement. This is why your rewards may be different from your friend’s.
Verwijderd
Dit gaat denk ik mijn starter team worden: https://www.futwiz.com/en/fifa18/squad/28300
Hopelijk een beetje betaalbaar.
Haha, ik wil bijna hetzelfde team gebruiken!Verwijderd schreef op zondag 17 september 2017 @ 13:57:
Dit gaat denk ik mijn starter team worden: https://www.futwiz.com/en/fifa18/squad/28300
Vorig jaar was het in ieder geval spotgoedkoop, heb je zo bij elkaar.
Je kunt wel nog Belenov als keeper overwegen, afhankelijk van hoe belangrijk lengte gaat worden. Hij is meestal behoorlijk OP.
Verwijderd
Ja keeper had ik niet echt naar gekeken, dan doe ik hem welPyramiden schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:18:
[...]
Haha, ik wil bijna hetzelfde team gebruiken!
Vorig jaar was het in ieder geval spotgoedkoop, heb je zo bij elkaar.
Je kunt wel nog Belenov als keeper overwegen, afhankelijk van hoe belangrijk lengte gaat worden. Hij is meestal behoorlijk OP.
Vind starterteam toch lastig om nu al te bepalen. Het ligt er echt aan wat je meteen uit je packs haalt en/of je nog FIFA-points aanschaft.
Het liefst ga ik direct voor Serie A of Bundesliga. Die hebben zat keuze op alle posities, ook de wat mindere goden/golden zijn daar wel aardig. BPL wordt toch weer overpriced (denk ik in ieder geval).
Het liefst ga ik direct voor Serie A of Bundesliga. Die hebben zat keuze op alle posities, ook de wat mindere goden/golden zijn daar wel aardig. BPL wordt toch weer overpriced (denk ik in ieder geval).
Ik ga eigenlijk al jaren voor Serie A in het begin van een nieuwe FIFA. Wat je zegt, genoeg keuzes op alle posities en niet te duur. Vind altijd lastig om te bepalen wat beste is: Of direct coins uitgeven aan upgrades voor het team om zo sterk mogelijk te zijn (wat helpt bij klimmen in divisies en mogelijk de WL) of juist coins sparen om die pas uit te geven nadat de ergste prijspiek geweest is.
FIFA Benelux Administrator
Ach het begin gaat je zelf wel dwingen om bepaalde keuzes te maken. Pack je een aantal bpl spelers dan kan je misschien beter die kant opgaan, of evengoed als het BL, Ligue 1 of etc spelers zijn.Fraaank schreef op zondag 17 september 2017 @ 19:12:
Vind starterteam toch lastig om nu al te bepalen. Het ligt er echt aan wat je meteen uit je packs haalt en/of je nog FIFA-points aanschaft.
Ik zou BPL spelers juist verkopen in het begin. Elke BPL speler is dan namelijk best wel wat coins waard.
FIFA Benelux Administrator
Klopt. Al ben ik bang dat de markt dit jaar in het begin ook wat leger zal zijn in vergelijking met vorige jaren, zeker met BPL-spelers. POTM vraagt meestal een hoop BPL-spelers, en zeker de wat higher rated. Dus BPL wordt flink cashen in het begin.MyUtd4Life schreef op zondag 17 september 2017 @ 19:52:
Ik zou BPL spelers juist verkopen in het begin. Elke BPL speler is dan namelijk best wel wat coins waard.
Ik zie het wel, zal wel ff duren voordat ik mijn coinboosts heb opgespeeld met mijn starter packs.Fraaank schreef op zondag 17 september 2017 @ 20:09:
[...]
Klopt. Al ben ik bang dat de markt dit jaar in het begin ook wat leger zal zijn in vergelijking met vorige jaren, zeker met BPL-spelers. POTM vraagt meestal een hoop BPL-spelers, en zeker de wat higher rated. Dus BPL wordt flink cashen in het begin.
Wat veel belangrijker is om te ontdekken welke formatie / custom het lekkerste speelt om daar vervolgens de juiste spelers bij te kunnen halen.
Helemaal mee eens. Al ga ik dit jaar weer bij de basis van vorig jaar beginnen voor mezelf: 4321 met switchen naar 4231 als het nodig is.Bossie schreef op zondag 17 september 2017 @ 20:27:
[...]
Ik zie het wel, zal wel ff duren voordat ik mijn coinboosts heb opgespeeld met mijn starter packs.
Wat veel belangrijker is om te ontdekken welke formatie / custom het lekkerste speelt om daar vervolgens de juiste spelers bij te kunnen halen.
Overigens: Ik hoop dat die quick substitution uit de demo ook in FUT komt!
De basis blijft bij mij vaak 433, voornamelijk omdat je hiermee met dezelfde spelersgroep naar veel varianten kan switchen.Fraaank schreef op zondag 17 september 2017 @ 20:30:
[...]
Helemaal mee eens. Al ga ik dit jaar weer bij de basis van vorig jaar beginnen voor mezelf: 4321 met switchen naar 4231 als het nodig is.
Heb in FUT17 soortgelijke resultaten gehaald met 4231, 4312, 4321 en 433-2 dus het kan alle kanten op
Gewoon uitgaan van een 433 en dan 1 extra spits en centrale middenvelder. Dan kan je een wereld van formaties gebruiken.Bossie schreef op zondag 17 september 2017 @ 20:35:
[...]
De basis blijft bij mij vaak 433, voornamelijk omdat je hiermee met dezelfde spelersgroep naar veel varianten kan switchen.
Heb in FUT17 soortgelijke resultaten gehaald met 4231, 4312, 4321 en 433-2 dus het kan alle kanten op
Ik begin meestal met 433 (2). Dan kan ik altijd nog aanvallender gaan als het moet met 433 of 433(4). En eventueel 4321 als wingers wat minder effectief zijn
Psn: stone-face-lock
Inderdaad, zou echt super zijn. Is hier nog niks over bekend?Fraaank schreef op zondag 17 september 2017 @ 20:30:
[...]
Volgens mij nog niet.Royz schreef op maandag 18 september 2017 @ 10:04:
[...]
Inderdaad, zou echt super zijn. Is hier nog niks over bekend?
Verwijderd
Ik wil niet echt geld uit gaan geven aan teams aangezien iedereen toch overpriced is, dus dan kan je al wel wat proberen. Maar eerst maar even de markt in de gaten houden inderdaad.Fraaank schreef op zondag 17 september 2017 @ 19:12:
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs