Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Jammer van de nieuwe workrates bij KDB, zelf geen fan van h/h.

Cons:::BB4E

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PES? Laat ik netjes zeggen dat ik dat voor mezelf geen optie vind ;)
Bossie schreef op zondag 10 september 2017 @ 21:14:
[...]

Nog een maandje Bean, dan hebben we onze nieuwe teams alweer half staan :+
Hoop dat er ondertussen meer duidelijk word gemaakt mbt POTM voor andere competities etc
Een maand? :o Ik hoop eerder. Ben van plan ook wat fifa points te kopen in het begin voor de start. Alhoewel het denk ik handiger is om even te wachten tot de eerste totw uit is om packs te openen denk ik.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 10 september 2017 @ 22:43:
[...]

PES? Laat ik netjes zeggen dat ik dat voor mezelf geen optie vind ;)

[...]

Een maand? :o Ik hoop eerder. Ben van plan ook wat fifa points te kopen in het begin voor de start. Alhoewel het denk ik handiger is om even te wachten tot de eerste totw uit is om packs te openen denk ik.
TOTW is al uit als de web app online is volgens mij, hoef je niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Gasten, even voor mijn beeldvorming:

De game komt uit op de 29ste voor PC. Voor Early Access/mensen met de Icon/Ronaldo-edition kunnen 3 dagen eerder spelen, dus op de 26ste. EA kennende zal dit wel om 8uur 's avonds zijn, of denken jullie van niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Fraaank schreef op maandag 11 september 2017 @ 08:48:

De game komt uit op de 29ste voor PC. Voor Early Access/mensen met de Icon/Ronaldo-edition kunnen 3 dagen eerder spelen, dus op de 26ste. EA kennende zal dit wel om 8uur 's avonds zijn, of denken jullie van niet?
Ik denk gewoon om middernacht. Misschien om 01.00 omdat ze de engelse tijd aanhouden

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2017 @ 00:20:
Komende vrijdag de demo, de woensdag daarop de web app en een dag daarna de companion app.
Waar heb je dit gelezen? Kan er niet meteen iets over terugvinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een tipje waar ik de normale editie vervroegd (het liefst op 26 september) kan krijgen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
tommiboy96 schreef op maandag 11 september 2017 @ 09:02:
[...]

Ik denk gewoon om middernacht. Misschien om 01.00 omdat ze de engelse tijd aanhouden
Volgens de Xbox store unlockt deze op 26 september 0:00u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:19
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2017 @ 09:49:
Iemand een tipje waar ik de normale editie vervroegd (het liefst op 26 september) kan krijgen? :)
Als je EA Acces hebt dacht ik 21 september! (Althans voor 10 uur...)

[ Voor 4% gewijzigd door Steven030 op 11-09-2017 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Steven030 schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:05:
[...]

Ea Acces is wel alleen voor pc en xbox. Sony wilde geen service van EA in zijn systeem hebben omdat dat zou concurreren met ps+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 22:45

Oekol

waka waka hey hey

Wat denken jullie wat handiger is qua coins maken:

Punten kopen en pakjes direct openen of wachten tot de eerste totw?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steven030 schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:05:
[...]

Ik speel op de PS, daar is er geen EA Access helaas. Daarnaast doelde ik meer op of iemand een winkel kent die hem eerder verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leoon. schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:12:

Geen van beide. Koop FIFA points en speel daar online draft mee. Krijg je veel betere packs van, zelfs als je maar één of twee potjes wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:15:
[...]

Geen van beide. Koop FIFA points en speel daar online draft mee. Krijg je veel betere packs van, zelfs als je maar één of twee potjes wint.
In de eerste weken is het slimmer om zoveel mogelijk packs te openen, aangezien letterlijke alle spelers overpriced zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shoombak schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:20:
[...]

In de eerste weken is het slimmer om zoveel mogelijk packs te openen, aangezien letterlijke alle spelers overpriced zijn.
Klopt, daarom is het beter om je FIFA points te spenderen in de online draft gamemode. Daar krijg je meer en betere packs van dan met je points direct packs kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:25:
[...]

Klopt, daarom is het beter om je FIFA points te spenderen in de online draft gamemode. Daar krijg je meer en betere packs van dan met je points direct packs kopen.
Als je in het begin nog niet zo goed bent krijg voor de waarde van 15k muntjes/300 fifa points normaal 2 Premium Gold Packs als ik me niet vergis. Als je in de eerste ronde verliest krijg je vaak 2x Gold Packs en 1 Premium Silver Pack. Weet niet of dat nou verstandig is om te doen als je nog niet zo goed bent. De kans dat je trouwens een "pokke" draft hebt is ook wel groter in het begin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Fraaank schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:31:
[...]

Als je in het begin nog niet zo goed bent krijg voor de waarde van 15k muntjes/300 fifa points normaal 2 Premium Gold Packs als ik me niet vergis. Als je in de eerste ronde verliest krijg je vaak 2x Gold Packs en 1 Premium Silver Pack. Weet niet of dat nou verstandig is om te doen als je nog niet zo goed bent. De kans dat je trouwens een "pokke" draft hebt is ook wel groter in het begin.
Als je het eerste potje verliest denk ik dat je in het begin alsnog winst hebt, in ieder geval geen groot verlies. Tevens heeft iedereen dezelfde ''pokke'' draft, en als je een beetje serieus speelt win je vaak echt wel 1 á 2 potjes. Win je toevallig alle 4 de potjes dan heb je de jackpot natuurlijk binnen :). Ik weet wel wat ik ga doen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:35:
[...]

Als je het eerste potje verliest denk ik dat je in het begin alsnog winst hebt, in ieder geval geen groot verlies. Tevens heeft iedereen dezelfde ''pokke'' draft, en als je een beetje serieus speelt win je vaak echt wel 1 á 2 potjes. Win je toevallig alle 4 de potjes dan heb je de jackpot natuurlijk binnen :). Ik weet wel wat ik ga doen in ieder geval.
Ik denk dat ik voor de veilige optie ga, aangezien ik mezelf niet tot de beste Fifa spelers :') en in de beginweken spelen volgens mij meer goede/fanatieke spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:35:
[...]

Fair enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Fraaank schreef op maandag 11 september 2017 @ 08:48:

Preload is 22 september 19.00 cest.
Dus verwacht ook de release om 19.00 cest.

Gewoon geduld hebben haha.
Hoewel ik zelf ook aan het aftellen ben.

Weet iemand of de Nintendo switch ook een demo gaat krijgen ? Wil die versie wel eens testen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:10
kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik zonder echt geld uit te geven genoeg coins kan verdienen ? heb me er een paar x in proberen te verdiepen , maar ik kom iedere x tekort kwa coins omdat ik weer conditie kaarten moet kopen of contract zooi . ik moet elke dag maar grinden om uberhaupt 10k te hebben waar je uiteindelijk weer aardig wat coins aan kwijt bent ivm die team kaarten die je moet kopen .

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

taker1987 schreef op maandag 11 september 2017 @ 11:05:
kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik zonder echt geld uit te geven genoeg coins kan verdienen ? heb me er een paar x in proberen te verdiepen , maar ik kom iedere x tekort kwa coins omdat ik weer conditie kaarten moet kopen of contract zooi . ik moet elke dag maar grinden om uberhaupt 10k te hebben waar je uiteindelijk weer aardig wat coins aan kwijt bent ivm die team kaarten die je moet kopen .
Sinds FIFA 17 is er de ''Weekend League'' waar je mits je veel speelt (en veel wint) aardig wat packs/coins/spelers van krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Leoon. schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:12:

Eerste totw is er al voor de release dus je hoeft iig niet te wachten. Eerste totw wordt gereleased tijdens de web app. Dat gezegd hebbende, zou ik zoals hierboven gezegd draft doen mits je zeker weet dat je op zn minst 1 potje kan winnen. Dan krijg je meer waar voor je geld dan dat je pakketjes koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 02:43
Traden? Oftewel: kaartjes (goedkoop) inkopen en duurder verkopen?* Er staan genoeg trading tutorials online.

*=Wel even op de EA Tax letten.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-09 10:45
Fraaank schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:31:
[...]

Als je niet zo goed bent kan je ook offline draft doen op semi-pro ofzo. Als je die gewoon wint wat toch wel moet lukken krijg je volgens mij meer dan wanneer je online de eerste pot gelijk verliest.

Hier een overzicht van hoe het in Fifa 17 was: https://www.fifauteam.com/fut-draft-rewards-fifa-17/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2 teams maken en deze afwisselen. Dus eerst team A met team B als wissel/reserves en daarna team B met team A als wissel/reserves. Hierdoor heb je geen fitness kaarten meer nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

dit probleem heb ik dus ook altijd.
Ik heb dan alleen Bronze spelers en totaal geen geld voor Gold spelers.

Ik heb alleen de volgende tips gekregen, maar het heeft bij mij nog nooit goed uitgepakt
1. Trade koop kaartjes voor een lage prijs en verkoop ze met een winstmarge
2. Maak 2 teams aan, ook al zijn ze alle twee heel erg slecht.
3. Koop geen pakketjes, maar koop alles in de transfer markt

Wil je toch geld uitgeven, koop dan een DRAFT icon.
Je krijgt iets meer waarde voor je geld als je twee potjes hebt gewonnen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Royrs
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 11:23
Stop niet al je geld in je team maar spaar genoeg om te investeren. Hoe meer je kan investeren hoe meer winst je kan pakken.

De veilige manier:
Unlock zo snel mogelijk 100 plaatsen op je transferlijst. Die honderd posities moeten altijd gevuld zijn als je gaat traden. Koop 100 consumables of goedkope spelers en verkoop deze met een smalle marge door: 200 a 300 coins (BiN) per kaartje te pakken. Per cycle van een uur probeer ik minimaal de helft te verkopen, werkt het niet dan moet je een andere consumable of speler proberen. Hou de kaarten niet lang vast en probeer ze gelijk weer te verkopen.

- let goed op wanneer je inkoopt en wanneer verkoopt: in het weekend (zeker met WL) is alles duurder.
- wanneer er veel packs open worden gemaakt zie je een kleine infalatie van de prijzen, elke woensdagavond om 19:00u met een nieuwe TOTW zijn consumables goedkoper voor een paar uur. Koop dan in.
- investeer in spelers die mogelijk in de marquee matchups komen (niet te hoog inkopen, als ze al hoog zijn ben je al te laat)

Op deze manier pak ik mijn eerste halve miljoen, daarna ga ik over op het investeren van duurdere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittavic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:04
Royrs schreef op maandag 11 september 2017 @ 14:09:
Stop niet al je geld in je team maar spaar genoeg om te investeren. Hoe meer je kan investeren hoe meer winst je kan pakken.

De veilige manier:
Unlock zo snel mogelijk 100 plaatsen op je transferlijst. Die honderd posities moeten altijd gevuld zijn als je gaat traden. Koop 100 consumables of goedkope spelers en verkoop deze met een smalle marge door: 200 a 300 coins (BiN) per kaartje te pakken. Per cycle van een uur probeer ik minimaal de helft te verkopen, werkt het niet dan moet je een andere consumable of speler proberen. Hou de kaarten niet lang vast en probeer ze gelijk weer te verkopen.

- let goed op wanneer je inkoopt en wanneer verkoopt: in het weekend (zeker met WL) is alles duurder.
- wanneer er veel packs open worden gemaakt zie je een kleine infalatie van de prijzen, elke woensdagavond om 19:00u met een nieuwe TOTW zijn consumables goedkoper voor een paar uur. Koop dan in.
- investeer in spelers die mogelijk in de marquee matchups komen (niet te hoog inkopen, als ze al hoog zijn ben je al te laat)

Op deze manier pak ik mijn eerste halve miljoen, daarna ga ik over op het investeren van duurdere spelers.
Heb je ook nog tips wat voor spelers? Wat voor kaartjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royrs
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 11:23
Mittavic schreef op maandag 11 september 2017 @ 14:53:
[...]Heb je ook nog tips wat voor spelers? Wat voor kaartjes?
Dit jaar heb ik het gedaan met squad fitness, healing en een aantal chemistry styles (hawk/anchor). Qua spelers is het iets risicovoller, dan moet je langere tijd goed in de gaten houden met Futbin wat de prijzen doen en hier op anticiperen. Meestal pak ik hier 5 spelers uit die in constant blijf monitoren. Met goedkope backs uit een van de top 5 competities heb ik op het begin het meeste succes.

Het maakt eigenlijk niet uit, als je ruimte ziet tussen het normaal bieden van een kaartje en de BiN prijs dan kan je het doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Royrs schreef op maandag 11 september 2017 @ 15:43:
[...]

Meestal pak ik hier 5 spelers uit die in constant blijf monitoren. Met goedkope backs uit een van de top 5 competities heb ik op het begin het meeste succes.
In het begin inderdaad wel, op een later moment komen die goedkopere spelers vaker voor dus zakt de prijs heb ik gemerkt. Je moet goed gebruik maken van de begin hype, die over bepaalde spelers zeker gaat komen. Vorig jaar was dat bijv met Renato Sanchez die met een 78 rating op een gegeven moment zelfs 35k was. Na een paar maanden zakte die tot 2100 ofzo.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Demo komt 02.00u vannacht uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tommiboy96 schreef op maandag 11 september 2017 @ 09:38:
[...]

Waar heb je dit gelezen? Kan er niet meteen iets over terugvinden
Is gewoon van EA. En inderdaad om twee uur 's nachts, zoals hierboven gezegd.

Ga nu ook weer beginnen met MM investing, lekker ver van te voren inkopen en met veel winst verkopen, zelfs als ze er niet inzitten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Net op de dag dat ik onder het mes ga. shit. Ga wel kijken of die ook op de Switch uitkomt.
Kan ik tijdens het wachten nog lekker gamen haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens voor mensen die packs willen openen: je hoeft dus inderdaad niet te wachten op TOTW, maar de 29e komen de OTW uit. Dat lijkt me zeer interessant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Waar zie je dat de demo vannacht al beschikbaar is voor ps4? Iedereen rept namelijk over 15 sept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Die 2:00 is voor Xbox. Voor de PS4 is het ook morgen, maar hoe laat is volgens mij niet bekend.

https://twitter.com/PlayStationDE/status/907303228949364737
https://mobile.twitter.co...07291312956862466/video/1 (einde filmpje, demo 12e)

[ Voor 15% gewijzigd door SR8 op 11-09-2017 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Aha thanks ik zal het morgen maar eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Uitgerekend morgen als de Apple Keynote is en Juventus - Barcelona. Wordt dus weinig tijd voor de FIFA demo..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas nog niet :( Waarschijnlijk een kwestie van stores updaten, Iemand van EA verzekerde dat hij morgen er in ieder geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
In de Xbox Store iig nog geen demo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:13
PS4 demo komt waarschijnlijk rond 15:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 11 september 2017 @ 21:49:
[...]

Net op de dag dat ik onder het mes ga. shit. Ga wel kijken of die ook op de Switch uitkomt.
Kan ik tijdens het wachten nog lekker gamen haha.
Ben vooral benieuwd naar jouw ervaringen met de switch versie ivm de console versie :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
Is het niet handiger als we de demo gerelateerde zaken bespreken in het algemene FIFA 18 topic, en dit hier bewaren voor FUT related business? 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 21:13
Maichel schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:05:
Is het niet handiger als we de demo gerelateerde zaken bespreken in het algemene FIFA 18 topic, en dit hier bewaren voor FUT related business? 8)
Maak jij het topic aan? O-)
Ik kan het namelijk niet vinden..

[ Voor 8% gewijzigd door Purehz op 12-09-2017 10:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
Ja ik zag inderdaad net dat er nog geen gewoon FIFA 18 topic was, best apart :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
Maichel schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:05:
Ik zocht hem ook al _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Purehz
Misschien iemand die zich geroepen voelt om het algemene FIFA 18 topic aan te maken?
Neem aan dat er genoeg te bespreken is over de game zelf zoals tactieken, tips etc en andere gamefacetten zoals Carriere modus wat wellicht wat minder gespeeld en ondergesneeuwd is door FUT.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Maichel schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:28:
[...]

Ja ik zag inderdaad net dat er nog geen gewoon FIFA 18 topic was, best apart :)
Eigenlijk helemaal niet apart. Meer een logisch gevolg waar EA naar toe wil met het spel; vol op inzetten op FUT, want daar wordt het geld mee verdiend ($650 miljoen omzet in een jaar, alleen aan FIFA points :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
https://twitter.com/FreyrJoster/lists/fut

Lijstje met FUT gerelateerde accounts op Twitter, tips hoor ik graag, dan voeg ik ze toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Hmm....met een upgrade nog wel.... :|

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/edHLOa/Nouri.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Slechte zaak zeg!!

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:48
Zijn niet echt op de hoogte dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Dat komt vast uit de beta en die build was natuurlijk van rond of voor die wedstrijd.

Edit: Of is dit van het capture event?

[ Voor 19% gewijzigd door SR8 op 12-09-2017 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-09 16:18
Ik ben ook van plan om hem te halen voor de Nintendo Switch, schijnt dat het qua graphics op FIFA 17 lijkt, wat voor mij geen probleem is. De verhalende modus The Journey ontbreekt, maar dat is wat mij betreft ook geen probleem. Zowel op TV als handheld kunnen spelen is echt top.

Volgens mij komt er alleen geen demo versie voor de switch, wat dan wel weer jammer is..

Meer informatie is te vinden op Gamer.nl

[ Voor 10% gewijzigd door Gynnad op 12-09-2017 12:48 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Joster schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 11:39:

Lijstje met FUT gerelateerde accounts op Twitter, tips hoor ik graag, dan voeg ik ze toe :)
wtf hebben wij toevallig net getweet :+

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
Royz schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:02:
[...]

wtf hebben wij toevallig net getweet :+
Als jij de Roy bent die reageerde op Jeroen Elshoff wel ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
SR8 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 12:41:
Dat komt vast uit de beta en die build was natuurlijk van rond of voor die wedstrijd.

Edit: Of is dit van het capture event?
Van het capture event ja, als ik het goed heb. Zie deze persoon:

https://twitter.com/LuckyGraafNL/status/907543727996108800

[ Voor 12% gewijzigd door Maichel op 12-09-2017 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Bateson87 heeft een item over icons met in game states van de capture event op YouTube. De states zijn echt insane van de meeste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
homernt schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:19:
Bateson87 heeft een item over icons met in game states van de capture event op YouTube. De states zijn echt insane van de meeste.

Geen dank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• homernt
Bedankt ik wist op mijn mobiel niet zo gauw hoe ik de link in moest krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnEsC37
  • Laatst online: 01-12-2024
Is de demo al beschikbaar voor download?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
EnEsC37 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:59:
Is de demo al beschikbaar voor download?
beetje googelen doet wonderen ... 19:00 vanavond :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:24:
[...]

De vraag is, zijn ze de moeite waard om aan die lijst toe te voegen (Futspy vind ik bijvoorbeeld heel goed)? Of vallen sommigen dan toch echt wel af?
Ik weet het niet precies, want herinner met niet exact wie welke tips geeft, maar een paar die (als ik het me goed herinner) die ik wel echt goede accounts vind:

https://twitter.com/YahsirQureshi
https://twitter.com/WolfOfFUTStreet
https://twitter.com/GummiFifa
https://twitter.com/ElyytFIFA
https://twitter.com/PistolPete2506
https://twitter.com/FUT_Economist
https://twitter.com/RunTheFUTMarket
https://twitter.com/huntertrading1
https://twitter.com/HarperHype
https://twitter.com/iGoldenBear

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

taker1987 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 14:00:
[...]

beetje googelen doet wonderen ... 19:00 vanavond :)
Ik kan dat nergens vinden, en ook niemand van m'n tientallen FIFA-accounts op Twitter hebben dat nog niet ontdekt, bron?
Veel denken om 15:00, omdat dan de PS Store geupdate wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Store update is geweest, EA houdt z'n eigen tijd aan. 19u is ie beschikbaar lees ik nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Ik lees inderdaad 19:00 voor XB1 en PS4, 21:00 voor PC
Bijv: https://www.dpsvip.com/fi...release-date-and-features

[ Voor 49% gewijzigd door Steven030 op 12-09-2017 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 08:21
Is het niet juist een mooi gebaar? Ik vind het wel een teken van respect om zo iemand een upgrade te geven met een speciaal plaatje op de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Net als vorig jaar dus en toen duurde het nog even voor hij binnen was. Maakt niet uit ben de hele week nog vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Arwintju schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 14:19:
[...]

Is het niet juist een mooi gebaar? Ik vind het wel een teken van respect om zo iemand een upgrade te geven met een speciaal plaatje op de kaart.
Waar staat ZOM voor dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
Is gewoon CAM. Denk dat 't uit de Duitse FIFA komt ofzo.

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 14:04:
[...]

Ik kan dat nergens vinden, en ook niemand van m'n tientallen FIFA-accounts op Twitter hebben dat nog niet ontdekt, bron?
Veel denken om 15:00, omdat dan de PS Store geupdate wordt.
http://www.psx-sense.nl/293534/fifa-18-demo-hoe-laat-ps4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
EvEs0r schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 14:22:
[...]

Is gewoon CAM. Denk dat 't uit de Duitse FIFA komt ofzo.
Ah zat al te gissen waar het voor kon staan.

Weet niet wat ik er van moet vinden, enigszins dubbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Ricloo86 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 14:23:
[...]

Ah zat al te gissen waar het voor kon staan.

Weet niet wat ik er van moet vinden, enigszins dubbel.
Ja ik snap wel dat je dat vind. Aan de andere kant, hij behoort 'gewoon' nog tot de selectie van Ajax. Hij heeft ook 'gewoon' een rugnummer gekregen van Ajax. Staat nog gewoon op de loonlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Arwintju schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 14:30:
[...]

Ja ik snap wel dat je dat vind. Aan de andere kant, hij behoort 'gewoon' nog tot de selectie van Ajax. Hij heeft ook 'gewoon' een rugnummer gekregen van Ajax. Staat nog gewoon op de loonlijst.
Daar heb je gelijk in, dat zal ook de stelregel zijn om spelers in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Arwintju schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 14:30:
[...]

Vorig jaar overleed een speler tijdens het seizoen (ik dacht Malanda uit mn hoofd) en die werd toen ineens in FUT vele malen meer waard. Mensen zullen de Nouri kaart nu ook wel gaan kopen als trade materiaal..... :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricloo86
Maichel schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 14:43:
[...]

Vorig jaar overleed een speler tijdens het seizoen (ik dacht Malanda uit mn hoofd) en die werd toen ineens in FUT vele malen meer waard. Mensen zullen de Nouri kaart nu ook wel gaan kopen als trade materiaal..... :/
Ja net het echte leven, als er een muzikant dood gaat wordt zijn plaat ineens weer nummer 1 etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Overige FIFA 18 Ultimate Team ratings stromen langzaam binnen

Afbeeldingslocatie: http://img.psx-sense.nl/images/file/img_59b7c14f6bbe4.jpg

Hier zie je welke steeds zijn toegevoegd.

[ Voor 17% gewijzigd door Maichel op 12-09-2017 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-09 12:36
Bean77 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 23:24:
Ik heb de icon versie gekocht. Twijfelde nog even of ik de wekelijkse pakjes wel grappig vond, maar toch gedaan. Wordt wel eens tijd dat daar eens wat moois uit gaat komen :P
Is de Icon versie nog te bestellen of is deze uitverkocht? ik zag dat deze via bol.com niet meer verkrijgbaar is. enig idee of ik ergens anders de icon versie nog kan bestellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
BP14 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 14:59:
[...]

Is de Icon versie nog te bestellen of is deze uitverkocht? ik zag dat deze via bol.com niet meer verkrijgbaar is. enig idee of ik ergens anders de icon versie nog kan bestellen?
Via Fifa 17 kan je hem bestellen in de PSN store voor 90 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-09 12:36
Thomas18GT schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:01:
[...]

Via Fifa 17 kan je hem bestellen in de PSN store voor 90 euro ;)
Krijg ik dan ook een CD? Of is het spel dan alleen te downloaden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Purehz
BP14 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:04:
[...]

Krijg ik dan ook een CD? Of is het spel dan alleen te downloaden?
Playstation store is digitaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

@BP14

ICON editie is digital only (PS/X1/Origin store)
Bol heeft dus nooit die versie verkocht. Je bent in de war met de Ronaldo editie, die was daar te pre-orderen tot 1 september.

Edit: https://www.mediamarkt.nl...laystation-4-1515523.html
Hier is ie nog te bestellen.

[ Voor 29% gewijzigd door SR8 op 12-09-2017 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Maichel schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 14:43:
[...]

Nou, dat betwijfel ik. Denk dat de kaart niet veel waard is. Zal in het begin misschien wel waarde hebben omdat de Ajax/eredivisie/Nederland fan hem misschien wil hebben maar dat zal wel snel klaar zijn.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Discussies over alles wat niet gerelateerd is aan FUT moet vanaf nu in [Multi] FIFA 18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Wow, Cillessen maar 81 rating....das niet best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Gewoon terecht toch :p speelt nooit maar is wel de beste Nederlandse keeper. 81 is wat mij betreft een goede rating.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maichel
Arwintju schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:43:
[...]

Gewoon terecht toch :p speelt nooit maar is wel de beste Nederlandse keeper. 81 is wat mij betreft een goede rating.
Beste Nederlandse keeper ja....maar dan heb je nog deze Icon :)

Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/mv8rDa/VDS.png

Was deze Icon eigenlijk al bekend? Kan me niet herinneren dat ik deze al eens eerder gezien had....

[ Voor 11% gewijzigd door Maichel op 12-09-2017 16:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Maichel schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:52:
[...]

Beste Nederlandse keeper ja....maar dan heb je nog deze Icon :)

[afbeelding]

Was deze Icon eigenlijk al bekend? Kan me niet herinneren dat ik deze al eens eerder gezien had....
Ach ik ga lekker cheaten en maak een icon team :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent iemand een plek waar ik de normale editie eerder kan kopen dan op de release date (29e)? ( ͡° ͜ʖ ͡° )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 17:59:
Kent iemand een plek waar ik de normale editie eerder kan kopen dan op de release date (29e)? ( ͡° ͜ʖ ͡° )
Wat ik mij kan herinneren van vorig jaar is dat het nagenoeg niet de moeite is om overal te zoeken. Je kan beter een dag geduld hebben (zegt iemand die weinig geduld heeft mbt de launch van fifa18).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bean77 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:05:
[...]

Wat ik mij kan herinneren van vorig jaar is dat het nagenoeg niet de moeite is om overal te zoeken. Je kan beter een dag geduld hebben (zegt iemand die weinig geduld heeft mbt de launch van fifa18).
Vorig jaar kwam de USA versie wat eerder dus had ik die gelukkig, maar vrienden waren ook een aantal winkels afgegaan en zeker de "grotere" wilden/mochten hem niet eerder verkopen. Nu met de Ronaldo/Icon editie waar ze flink meer aan verdienen voor de 3 dagen eerder optie, zal dat helemaal wel de instructie zijn.

Als je hem nog eerder wilt hebben zou je iemand in een winkel moeten kennen denk ik. Alleen werd dat vorig jaar ook weer uitgebuit door die werknemers die er 20/30 euro extra voor vroegen. Dat heeft nu in ieder geval geen zin meer met de Ronaldo/Icon edities :)

• dutchgio
Nouri zit er overigens in als eerbetoon, het is geen foutje omdat ze niet op de hoogte waren.
Zijn foto op de FUT kaart is ook bewust groter dan andere spelers.
Dan is het wel een mooi gebaar.

• Maichel
dutchgio schreef op woensdag 13 september 2017 @ 07:32:
Nouri zit er overigens in als eerbetoon, het is geen foutje omdat ze niet op de hoogte waren.
Zeker mooi ja. Jammer dat het niet een speciaal soort kaartje geworden is dan, zou helemaal mooi zijn :)

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 13 september 2017 @ 07:32:
Hij heeft ook nog een contract bij Ajax natuurlijk, konden hem niet eens zomaar eruit halen. Maar inderdaad mooi :)

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 09:27
Joster schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 11:39:

Top, ik heb gesubscribed. Alleen hoe krijg ik de posts van hen dan nu ook te zien? Zonder dat ik echt steeds op die specifieke link moet klikken (want wat is anders het nut van subscriben)?

Een beetje off: Ik zie dat er tot nu toe alleen maar MU-ers subscriben :P Zitten Gert en Pieter hier ook?
Pagina: 1 ... 4 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs