Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:22:
[...]

Ik was ergens halverwege mei gestopt inderdaad. Heb fifa 19 al wel besteld dus hoop inderdaad dat ze zich daarmee redelijk beheersen tot in ieder geval mei.
Ik hoop met je mee. Hopelijk beperkt EA de creativiteit met geld harken (lees nieuwe kaarten uitbrengen) tot een minimum. Maar goed, we weten eigenlijk beter :P

Er zijn nu zoveel verschillende kaarten dat het op futbin ook niet meer echt te ordenen is. Het overzicht en realisme (hoewel dat altijd subjectief is met ratings van kaarten) is totaal weg.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 10:20:
[...]

Met momentum ben ik deels eens. Je creëert dit namelijk ook voornamelijk zelf. Als jij 2-0 achter staat en je scoort 15 min voor tijd de 2-1 dan ga jij er in geloven. Je krijgt meer zelfvertrouwen en durft meer risico te nemen. Je tegenstander wordt iets nerveus en maakt keuzes die hij normaal niet zou maken. Hij zal het gevoel hebben dat dingen minder lekker lopen.
Die logica snap ik maar het hele spel gaat opeens in een win mode voor degene die de 1 maakt bij 0-2 achter. Het ligt er te dik bovenop.
Maar het gaat me niet om winnen of verliezen, het gaat om het spel zelf wat gewoon te geregisseerd is.
Of het bij de PC versie erger is, kan ik niet zeggen maar het kan natuurlijk zijn dat deze niet helemaal lekker geport is waardoor je bullshit krijgt. Wat wel is is hoe meer je gelooft en de schuld geeft aan de cheat AI hoe meer je er ook last van krijgt. Het is ook niet om je af te zeiken maar ik ben oprecht benieuwd naar de beelden en of wij het het zelfde interpreteren als jij dat doet.
Ik weet zeker dat er ook een vertraging in zit, ik dacht altijd dat dat met online te maken had maar zag het laatst offline bij squad battles ook.
Geloof maakt ook zeker uit dat ben ik met je eens.
Bean77 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:27:
[...]

Er zijn nu zoveel verschillende kaarten dat het op futbin ook niet meer echt te ordenen is. Het overzicht en realisme (hoewel dat altijd subjectief is met ratings van kaarten) is totaal weg.
Ook zoiets inderdaad, elke speler in rl die een beetje een bal kan trappen krijgt zijn if of andere kaart.
Een enorme overmaat.

Commercie is een te grote factor. Mensen moeten stoppen met extra geld overmaken naar Ea. Maar ja

Ik ben niet alleen maar negatief over het spel hoor, anders had ik het niet zo lang gespeeld. De bewegingen ,de sfeer en het gevoel wat je bij een speler krijgt zoals ook in het echt, dat is echt top. Om waar wat te noemen.
Ik heb genoeg erover gezegd vind ik.
servival7 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:15:
Had een tijdje niet gespeeld en dacht ik ga weer eens een potje doen.
Wordt mijn Ronaldo met 99 conditie en 99 sprint, door zijn hunter kaartje, er zonder bal uit gesprint door een TOTS Koulibaly.
Zo heb ik fof Mbappe, lijkt niet vooruit te branden.
Was laatst met tots Thauvin helemaal vrij op weg naar de keeper, kreeg me daar toch een vertraging ...dat een Mustafi if hem makkelijk in kon halen...

Stats zeggen vrij weinig. Tip: gewoon Mariano kopen ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 20-08-2018 11:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 17:33
@Harribo heb het spel maar weer in de kast gelegt :') Nog een maandje wachten en dan begint fifa 19 weer gewoon met normale kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:46:

[...]

Ook zoiets inderdaad, elke speler in rl die een beetje een bal kan trappen krijgt zijn if of andere kaart.
Een enorme overmaat.

Commercie is een te grote factor. Mensen moeten stoppen met extra geld overmaken naar Ea. Maar ja

Ik ben niet alleen maar negatief over het spel hoor, anders had ik het niet zo lang gespeeld. De bewegingen ,de sfeer en het gevoel wat je bij een speler krijgt zoals ook in het echt, dat is echt top. Om waar wat te noemen.
Ik heb genoeg erover gezegd vind ik.

[...]
IF's, TOTS en TOTY vind ik allemaal prima. Kan je in de marge over discussieren of het wel of niet juist is, maar uiteindelijk is het gebaseerd op bovenmaatse prestaties.

Maar hoe heeft Rashford ooit een 91 rated kaart kunnen krijgen, of Martial? Suarez 99, ook zoiets. Heb hem heel het seizoen niet gezien daar. 96 zlaten wtf, hoe? 96 Godin, serieus? 94 Giroud haha.
En nog genoeg voorbeelden die het spel compleet kapot maken. Dit soort onzin moet er echt uit.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:30:
[...]

IF's, TOTS en TOTY vind ik allemaal prima. Kan je in de marge over discussieren of het wel of niet juist is, maar uiteindelijk is het gebaseerd op bovenmaatse prestaties.

Maar hoe heeft Rashford ooit een 91 rated kaart kunnen krijgen, of Martial? Suarez 99, ook zoiets. Heb hem heel het seizoen niet gezien daar. 96 zlaten wtf, hoe? 96 Godin, serieus? 94 Giroud haha.
En nog genoeg voorbeelden die het spel compleet kapot maken. Dit soort onzin moet er echt uit.
Ik vond het eigenlijk wel prima dat EA met FoF dit allemaal heeft gedaan, we zitten zo dicht tegen FUT19 aan dat ik zonder waarschijnlijk al eerder gestopt was met spelen.

Wat mij betreft word packluck als met FoF gewoon de standaard, waardoor iedereen die redelijk veel tijd in FUT investeert een topteam kan krijgen, hierdoor komt de nadruk minder op traden etc, maar meer op het voetbal zelf :). Uiteindelijk zal je dan wel full icon teams gaan zien zoals met WC, maar so be it.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:41:
[...]

Ik vond het eigenlijk wel prima dat EA met FoF dit allemaal heeft gedaan, we zitten zo dicht tegen FUT19 aan dat ik zonder waarschijnlijk al eerder gestopt was met spelen.

Wat mij betreft word packluck als met FoF gewoon de standaard, waardoor iedereen die redelijk veel tijd in FUT investeert een topteam kan krijgen, hierdoor komt de nadruk minder op traden etc, maar meer op het voetbal zelf :). Uiteindelijk zal je dan wel full icon teams gaan zien zoals met WC, maar so be it.
Ik hoop dat de creativiteit van EA toch wel iets groter is om iets anders te bedenken dan onrealistische kaarten uit te geven.

Wat mij betreft blijft packluck wat die is. Ik irriteerde mij toch echt wel toen ik bij de world cup mode de ene topper na de andere eruit haalde. De lat mag best hoog liggen, dat maakt het bijzondere ook bijzonder.
Ze zouden bij bepaalde packs misschien wel een soort minimum kunnen instellen om bijzondere pech te voorkomen.

[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 20-08-2018 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind de FoF juist ook wel leuk. Laatste 2 maanden nog wat chaos en veel super teams.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:51:
[...]

Ik hoop dat de creativiteit van EA toch wel iets groter is om iets anders te bedenken dan onrealistische kaarten uit te geven.

Wat mij betreft blijft packluck wat die is. Ik irriteerde mij toch echt wel toen ik bij de world cup mode de ene topper na de andere eruit haalde. De lat mag best hoog liggen, dat maakt het bijzondere ook bijzonder.
Ze zouden bij bepaalde packs misschien wel een soort minimum kunnen instellen om bijzondere pech te voorkomen.
Misschien simpelweg minder onzin zoals contracts, fitness, chemistry, en position changes in packs, sowieso kunnen wat mij betreft deze ook volledig uit de game.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-06 23:54
Bean77 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:30:
[...]

Heel wat ratings zijn uiteindelijk gebaseerd op het WK (Suarez, Giroud). Denk dat het dit jaar daardoor wat extremer is dan anders.

Rashford en Martial zijn gewoon door "ons" gekozen om een hoge kaart te krijgen. Dat was het hele idee van FUTTIES. Juist doordat ze in RL niks voor elkaar hadden gekregen om een hogere kaart te krijgen, maar blijkbaar wij het ze wel gunde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1072927

Bossie schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:41:
[...]

Aub niet, van mij mag het zo blijven (al zijn rare gold shirtjes onzin, clubstore staat niet boven op een berg oid)
De WK mode was voor mij ook snel dood nadat ik elke pack bijna een walk-out had.

Wel zou ik soms blij zijn met een soort teller, dat je na bijv 50 packs een guaranteed 84+ krijgt oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als je wat wedstrijden verliest met een redelijk team door oa. de cheat ai, dan wil je een beter team.
Dus wil je ook betere spelers.

Ea houdt de honger naar betere spelers in stand. Zowel door de gameplay als het steeds verzinnen van nieuwe betere kaarten. Dus iedere speler die een beetje een bal kan trappen wordt vereerd met een special card. Dit in de hoop dat mensen meer packs willen en dus meer coins kopen.
Kortom, commercie

Daarom is de packluck volgens mij ook zo laag, daar zit hwrs een heel wiskundig statistisch model achter. Daar zit weinig toeval bij denk ik.

Nu is natuurlijk wat uitdaging goed dus de packluck moet ook niet te groot zijn maar tot nu toe is die packluck tm +- vorige maand schandalig laag.

En nu een hoge packluck instellen zorgt ervoor dat mensen sneller verzadigd zijn met hun team waardoor de uitdaging eraf gaat en dus mensen gaan uitkijken naar iets nieuws, nl fifa 19

Enfin, zo wat eigen ideeën hoor, bewijzen heb ik niet. Misschien ook wat minder zwart dan dat ik het schets, maar dit vermoeden heb ik wel. Het gaat om geld.
Maar om hier dan nog tijd geld en energie in te steken...mijn motivatie is wat gedaald.

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 20-08-2018 16:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anoniem: 1072927 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 15:23:
[...]

Aub niet, van mij mag het zo blijven (al zijn rare gold shirtjes onzin, clubstore staat niet boven op een berg oid)
De WK mode was voor mij ook snel dood nadat ik elke pack bijna een walk-out had.

Wel zou ik soms blij zijn met een soort teller, dat je na bijv 50 packs een guaranteed 84+ krijgt oid.
Misschien, maar als FUT dit zou doorvoeren dan zou de nadruk op het voetbal/competitie gedeelte komen te liggen en veel minder op de reward/trigger based grind.

Chemistry is zinloos, het zorgt ervoor dat elke 82-84 speler gemaxed word in de stats die relevant zijn voor positie.
Position changes zijn zinloos, redo het chemistry system waarbij de rating van een speler gebaseerd is op welke positie je hem in je team zet. Hiermee voorkom je ook alle workarounds die je nu ziet.
Contracts zijn zinloos
Fitness is simpelweg fout geïmplementeerd, fitness moet veel meer impact tijdens een wedstrijd hebben en niet na afloop.

@Harribo FUT is gebaseerd op hetzelfde principe als heel veel simple pay to win mobile games, maar dat zijn helaas vrij alle games tegenwoordig.

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 20-08-2018 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:41
Harribo schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 16:15:
Als je wat wedstrijden verliest met een redelijk team door oa. de cheat ai, dan wil je een beter team.
Dus wil je ook betere spelers.

Ea houdt de honger naar betere spelers in stand. Zowel door de gameplay als het steeds verzinnen van nieuwe betere kaarten. Dus iedere speler die een beetje een bal kan trappen wordt vereerd met een special card. Dit in de hoop dat mensen meer packs willen en dus meer coins kopen.
Kortom, commercie

Daarom is de packluck volgens mij ook zo laag, daar zit hwrs een heel wiskundig statistisch model achter. Daar zit weinig toeval bij denk ik.

Nu is natuurlijk wat uitdaging goed dus de packluck moet ook niet te groot zijn maar tot nu toe is die packluck tm +- vorige maand schandalig laag.

En nu een hoge packluck instellen zorgt ervoor dat mensen sneller verzadigd zijn met hun team waardoor de uitdaging eraf gaat en dus mensen gaan uitkijken naar iets nieuws, nl fifa 19

Enfin, zo wat eigen ideeën hoor, bewijzen heb ik niet. Misschien ook wat minder zwart dan dat ik het schets, maar dit vermoeden heb ik wel. Het gaat om geld.
Maar om hier dan nog tijd geld en energie in te steken...mijn motivatie is wat gedaald.
Je hebt waarschijnlijk wel gelijk, zeker aangezien aan EA medewerkers onderzoek hebben gedaan naar het beïnvloeden van een spel om meer geld te verdienen. En bovendien hebben ze ook een patent(aanvraag?) daar voor staan. Nou hoeft het niet persé voor Fifa te zijn, maar misschien voor een ander spel. Maar het is wel iets waar ze mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bossie schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 16:18:
[...]

Misschien, maar als FUT dit zou doorvoeren dan zou de nadruk op het voetbal/competitie gedeelte komen te liggen en veel minder op de reward/trigger based grind.

Chemistry is zinloos, het zorgt ervoor dat elke 82-84 speler gemaxed word in de stats die relevant zijn voor positie.
Position changes zijn zinloos, redo het chemistry system waarbij de rating van een speler gebaseerd is op welke positie je hem in je team zet. Hiermee voorkom je ook alle workarounds die je nu ziet.
Contracts zijn zinloos
Fitness is simpelweg fout geïmplementeerd, fitness moet veel meer impact tijdens een wedstrijd hebben en niet na afloop.

@Harribo FUT is gebaseerd op hetzelfde principe als heel veel simple pay to win mobile games, maar dat zijn helaas vrij alle games tegenwoordig.
Geen chem is life, een beetje zoals fifa mobile!

Ik zou graag een fifa willen waar ik een kroos of busquets kan gebruiken met de rating die ze hebben.
en dat je 88 rated CB niet kapot gelopen word door een pacewhore.

al met al heb ik alweer zin in 19..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tjonge jonge onverhandelbare packs bij de mm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:09:
Ik had een IF in mijn bronze 3 SQB rewards :X

edit: Pereiro 86 van PSV

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 21-08-2018 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bossie schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:32:
[...]

Ik had een IF in mijn bronze 3 SQB rewards :X
Maar welke :)

Wel erg vreemd dat er in de MM untradables zitten. De moeite niet waard...en binnen 2 weken weer NY FC....gaan we weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch wat verhandelbaar??

Whatever... Insigne en Kane nifs... Niet heel slecht

@Bossie lekker die pereiro if

[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 21-08-2018 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unione.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-12-2021
Harribo schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:09:
Vorige week of de week daarvoor ook al. Je krijgt later vandaag of morgen gratis pack(s)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unione. schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:15:
[...]

Vorige week of de week daarvoor ook al. Je krijgt later vandaag of morgen gratis pack(s)!
Oh want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Ze zijn nu namelijk wel tradable. Komt dus een compensatie aan van EA. 2 weken terug ook zo.

Ik maak de packs morgen wel open. Wie weet een IF Aguero 🤣

[ Voor 13% gewijzigd door bvbal79 op 21-08-2018 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:42:
[...]

Ze zijn nu namelijk wel tradable. Komt dus een compensatie aan van EA. 2 weken terug ook zo.

Ik maak de packs morgen wel open. Wie weet een IF Aguero 🤣
Ok. Foutje van ea dus
Wat voor compensatie was er de vorige keer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
442 met high pressure/agression is best leuk met Gullit/Vieira als buldozers op het middenveld :+
https://www.reddit.com/r/...nd_how_it_got_me_elite_1/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Harribo schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:50:
[...]

Ok. Foutje van ea dus
Wat voor compensatie was er de vorige keer?
50k pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie nog niets? Zijn er details bekend?
Ook voor pc neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nog geen pack gezien
Waar die info vandaan komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Harribo schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 23:21:
Reddit is een topic waar het in staat inclusief chat met EA. Niemand heeft nog wat gehad.
Ik heb de MM op woensdagochtend gedaan en had wel tradeable packs. PSG Buffon en Ozil. Dus toch weer 30k winst.

• bvbal79
Vissert schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 08:18:
Ik heb de MM op woensdagochtend gedaan en had wel tradeable packs. PSG Buffon en Ozil. Dus toch weer 30k winst.
Bizarre MM. Ik heb nu 100k winst door gewoon al mijn overige NY spelers (beide teams) voor 100k te verkopen en elke belg ging ook nog 1k weg.Zelfs de BPM method werkt nog. vooral die rare bronze spelers zijn soms erg gewild als het nieuwe spelers zijn in het spel of bij een nieuw team zitten. Net een of andere zwitsers bij FC Luzern voor 10k verkocht en de Deen Nissen Kristensen van Ajax vloog ook weg voor 10k....

Uit de MM kreeg ik Godin dus dat was ook weer 17k winst.
bvbal79 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:37:
[...]

Bizarre MM. Ik heb nu 100k winst door gewoon al mijn overige NY spelers (beide teams) voor 100k te verkopen en elke belg ging ook nog 1k weg.Zelfs de BPM method werkt nog. vooral die rare bronze spelers zijn soms erg gewild als het nieuwe spelers zijn in het spel of bij een nieuw team zitten. Net een of andere zwitsers bij FC Luzern voor 10k verkocht en de Deen Nissen Kristensen van Ajax vloog ook weg voor 10k....

Uit de MM kreeg ik Godin dus dat was ook weer 17k winst.
Wow goed bezig! Mensen interesseert het allemaal stuk minder zo aan het einde :+

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-05 13:24
Harribo schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 23:21:
Ik heb zojuist uit het niets een gaar zilver spelerspakket aangetroffen in mijn winkel??? Zou dat mijn compensatie zijn voor de untradeable packs die ik uit MM kreeg?

• bvbal79
Joster schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:08:
[...]

Ik heb zojuist uit het niets een gaar zilver spelerspakket aangetroffen in mijn winkel??? Zou dat mijn compensatie zijn voor de untradeable packs die ik uit MM kreeg?
je hebt wrs een dagdoelstelling gecomplete? :)

• Joster
bvbal79 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:50:
[...]

je hebt wrs een dagdoelstelling gecomplete? :)
Nee, niks actiefs gedaan. Niets gekocht, geen contracten of conditie uitgedeeld. Niks noppes nada, ging alleen kijken of ik toevallig compensatie packs had ontvangen..
ik had ook een paar packs, maar niets bijzonders erin

Edit : nieuwe spelers uitgeprobeerd :

Fof Kante : speelt hetzelfde als zijn nif vind ik, alleen iets sneller

Fof Lloris : doet het aardig, net zo als nif de gea tot nu toe. Ergenis blijft het wegwerken naar de tegenstander, ook net als de gea

Fof Ribery : hele leuke speler om mee te spelen, snelste dribbelaar die ik heb meegemaakt. Fysiek iets minder maar erg leuke speler voor het betere dribbel werk en trucjes

[ Voor 80% gewijzigd door Harribo op 23-08-2018 18:12 ]

• bvbal79
Is dit weekend nu de laatse weekend league? Of volgt er nog een volgens deze site https://www.fifauteam.com/fifa-18-weekend-league-calendar/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Ik speelde net tegen https://www.futbin.com/18/player/7268/Fay%C3%A7al%20Rherras/ zelf want hij had de 99 versie van deze zilveren speler. Voor de rest had hij trouwens alleen maar de beste Icons en Walker maar toch makkelijk gewonnen.

Dat is al de tweede keer dit jaar, eerder speelde ik tegen een Spaanse speler uit de 2e divisie van Spanje. Wel grappig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 16:59:
Fof Lloris : doet het aardig, net zo als nif de gea tot nu toe. Ergenis blijft het wegwerken naar de tegenstander, ook net als de gea
Allemaal leuk, maar het gaat er natuurlijk om dat je het schot zelf voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:05:
[...]
Allemaal leuk, maar het gaat er natuurlijk om dat je het schot zelf voorkomt.
Daar heb je gelijk in

Maar als het spel weer vertraagt, kan ik het niet altijd voorkomen. Of als spelers elkaar in de weg lopen of over elkaar heen vallen.
Wat tegenwoordig ook vaak heb: ik tik een bal onder de spits vandaan, valt die bal naar een spits die vrij staat voor het doel en die tikt hem erin. Of ik tik hem weg, flipt ie weer terig naar de tegenstander, tik ik hem weer weg, weer valt ie naar de tegenstander, dat een 4x achter elkaar
Tja...

[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 25-08-2018 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was weer vergeten hoe grappig de WL soms kan zijn. Tegenstanders die beter zijn, lekker trucjes doen, beetje heen en weer passen en op balbezit spelen. En ik die op de counter 'onterecht' de doelpunten maak :P
Vervolgens zo gefrustreerd dat ze quitten.

Gisterenavond overigens ook gehad dat 4x achter elkaar de tegenstander het spel leaved na het zien van mijn team 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo gaat ps4 kopen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welkom bij de club :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neem aan dat ie inmiddels aan gekocht, uitgepakt en aangesloten is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Bossie schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 17:19:
[...]

Neem aan dat ie inmiddels aan gekocht, uitgepakt en aangesloten is :)
Ik zou nog even wachten, echt slechte aanbiedingen nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Joster schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 17:50:
[...]

Ik zou nog even wachten, echt slechte aanbiedingen nu..
Ja waarschijnlijk pas weer met black friday.

Hier de meeste winst uit een daily objectve gehaald. Kreeg een brons pakket waar een NY RB speler in zat. Dat was 9500 winst na verkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb hem nog niet aan gesloten :-)
Druk gehad blij dat ik ff niets doe nu
Nah ja dit posten..

Maar geen goed moment /Black Friday? Ok ik heb nog wat te leren. Eerste game console in 44 jaar :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Harribo schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 20:25:
Nah ja dit posten..

Maar geen goed moment /Black Friday? Ok ik heb nog wat te leren. Eerste game console in 44 jaar :-)
Dan zijn er vaak leuke aanbiedingen, maar het blijft tientjeswerk dus lekker laten gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:29
Harribo schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 20:25:
Nah ja dit posten..

Bundels zijn vaak wel interessant, extra controller en vaak een of twee games erbij.

Is er geen Fifa bundel aangekondigd?
Ik destijds pes6 bundel en cod bundel gekocht.

[ Voor 9% gewijzigd door noodel1988 op 26-08-2018 23:42 ]

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zich speel ik alleen maar fifa, fallout en tombraider dus zoveel spellen koop ik niet.

Ben benieuwd hoe fifa draait hierop tov pc.
Heb fifa 15 gekocht voor een euro. Wel grappig.

Enfin beetje off topic..

Heb voor fut varane gekocht.
En overweeg nog Mbappe if 88 sp (dus niet rv) ,de nieuwste versie. Volgens mij is die heel goed.
Heb eens een paar keer gespeeld tegen zijn 87 if sp, die trapte ze er makkelijk in.
En die stats zeggen weinig want mijn fof 97 versie kwam gek genoeg op snelheid geen lantaarnpaal voorbij.

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 27-08-2018 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
Iemand schreef afgelopen week keer dat hij/zij een market crash verwachte nu wl afgelopen is. Ik zit te twijfelen om tots kroos of pique te halen. Nu kom ik nog coins te kort voor Kroos... Is het slim om even te wachten? Pique nu 90k op xbox, was ietsje hoger volgens mijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
noodel1988 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:39:
Iemand schreef afgelopen week keer dat hij/zij een market crash verwachte nu wl afgelopen is. Ik zit te twijfelen om tots kroos of pique te halen. Nu kom ik nog coins te kort voor Kroos... Is het slim om even te wachten? Pique nu 90k op xbox, was ietsje hoger volgens mijn.
Ook maar van reddit gehaald, dus weet niet zeker. Maar goed na dit weekend zou de market crash moeten komen :)
Wel is het zo dat nu vandaag en morgen de prijzen weer omlaag gaan om daarna weer te stijgen. Standaard cyclus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
Ah thanks. Later vandaag ff sb rewards open maken, kijken hoever ik kom voor Kroos. Wellicht dan door verkoop andere spelers nog genoeg over voor pique :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
noodel1988 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 10:35:
Ah thanks. Later vandaag ff sb rewards open maken, kijken hoever ik kom voor Kroos. Wellicht dan door verkoop andere spelers nog genoeg over voor pique :).
Hier 2 mega packs en alleen maar Herrera 84 en Matip 83 eruit gekregen. In FIFA 19 over 2 weken was ik waarschijnlijk blij geweest, maar nu stelt het allemaal niet veel voor. Ik wacht ook op de market crash en doe dan voor de lol met mijn coins en team nog een ICON SBC en dan is het goed geweest :) Ook fijn dat je in FIFA 19 niet meer de rewards op de console moet openen maar gewoon krijgt in de web app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
bvbal79 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 10:59:
[...]

Ook fijn dat je in FIFA 19 niet meer de rewards op de console moet openen maar gewoon krijgt in de web app.
Ah dat is stuk beter! Al vond ik store in webapp in 18 ook al verademing :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marzou
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-07-2020
Ben ik weer de enige waar online spelen niet werkt heb volgens ea geen abbonement 😬😬😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1025825

marzou schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:55:
Ben ik weer de enige waar online spelen niet werkt heb volgens ea geen abbonement 😬😬😬
Geen problemen gehad vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niets uit de mm. Packluck is weg.
Zit nu opgescheept aan een overload aan goedkope spelers

Ach heb toch al leuk team
Ik probeer wat te verkopen aangezien straks de markt toch instort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Krijg al heel de dag:
EA account server unavailable.
Iemand anders er last van? Gister gewoon gespeeld en had nog wat kaarten de markt op gegooid om vandaag wat andere spelers te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 1072927 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 08:48:
Krijg al heel de dag:
EA account server unavailable.
Iemand anders er last van? Gister gewoon gespeeld en had nog wat kaarten de markt op gegooid om vandaag wat andere spelers te testen
Ik ook
Ea blijft ook in de laatste maand hun rituelen volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Harribo schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:00:
Niets uit de mm. Packluck is weg.
Zit nu opgescheept aan een overload aan goedkope spelers

Ach heb toch al leuk team
Ik probeer wat te verkopen aangezien straks de markt toch instort
Waarom zou je nog verkopen? Waarom zou je je nog druk maken om coins nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:14:
[...]

Waarom zou je nog verkopen? Waarom zou je je nog druk maken om coins nu?
Het meest verslavende aan fifa!
En ik wil Gullit nog wel eens hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Harribo schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:15:
[...]

Het meest verslavende aan fifa!
En ik wil Gullit nog wel eens hebben
Maar Fut 18 is klaar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
Harribo schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:07:
[...]

Ik ook
Ea blijft ook in de laatste maand hun rituelen volgen
Toch elke week, reden; onderhoud/update enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1007821

Welke fifa 19 gaan jullie halen?? Is er een editie waar je veel voordeel in hebt ?? En veel packs enzo... weet even niet welke in moet pre-ordenen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noodel1988
Anoniem: 1007821 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:50:
Welke fifa 19 gaan jullie halen?? Is er een editie waar je veel voordeel in hebt ?? En veel packs enzo... weet even niet welke in moet pre-ordenen
De gewone:), je gaat toch niet extra betalen voor wat pakketjes en op een goedkope manier op voorsprong staan tegen de concurrentie... Hoe leuker het is om een leuk team bij elkaar te sparen/spelen en overwinningen te boeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 1007821 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:50:
Ik probeer hem juist niet te kopen, afgelopen weekend ook even een potje gestart en na 30 seconden was ik er alweer klaar mee. 3/4 passes die simpelweg mijn input negeren, om vervolgens ge-irriteerd het potje af te maken.

Vind het een leuke game, maar het is simpelweg te inconsistent waarbij elk potje vrijwel anders aanvoelt en je na 30/60 seconden vaak al weet of je gaat winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bossie schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 16:05:
[...]

Ik probeer hem juist niet te kopen, afgelopen weekend ook even een potje gestart en na 30 seconden was ik er alweer klaar mee. 3/4 passes die simpelweg mijn input negeren, om vervolgens ge-irriteerd het potje af te maken.

Vind het een leuke game, maar het is simpelweg te inconsistent waarbij elk potje vrijwel anders aanvoelt en je na 30/60 seconden vaak al weet of je gaat winnen.
Daar heb je een punt, zeker bij SB en weekend league heb je dat behalve dan vaak de zondag... ik moet zeggen dat ik nu wel maanden al goede wedstrijden heb en zelden een voorspelbare. De eerste maanden was dat wel zo.. wel vind ik dat teamgeest enzo geen bal uitmaakt in sommige potjes. Maar ga 19 zeker wel kopen🕵

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 16:05:
[...]

Ik gok toch dat iedereen die hier nu nog regelmatig komt en af en toe (of zelfs vaak) een potje speelt 'm uiteindelijk toch wel gaat halen. ;)

Voelt niet ieder potje anders aan door de taktiek, opstelling en speelwijze van de tegenstander? Vaak kan je door het aanpassen van wat instellingen het wedstrijdbeeld compleet kantelen. Ik heb ook wel eens een dag dat niks lijkt te lukken. Maar als ik de controller dan tijdens het potje aan mijn zoon geef en hij wel makkelijk wint dan ligt het toch aan mij. Hij zit trouwens ook regelmatig te klagen over zijn passes e.d. maar als ik het dan over neem dan loopt opeens wel alles goed. Speel alleen (al maanden) geen squad battles dus daar kan ik niet over oordelen maar bij weekend league heb ik nooit problemen (op de playstation).

Voor de laatste weekend league toch nog maar even snel de Gullit SBC gedaan. Dit moet het worden: https://www.futbin.com/18/squad/5916694

Kan ook nog Eriksen of Goretzka eruit halen voor Modric TOTY. Twijfel nog. Gullit was trouwens heel goedkoop door alle spelers in mijn club dus heb ook nog 1,8 miljoen over maar geen idee wat ik daar nog mee moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Dacht verkoop mijn team en ga voor Maldini in de verdediging voor Azpilicueta.

Nou inderdaad gelukt. Alleen het lijkt nu of het me geen cent gekost heeft (waarschijnlijk door de untradables die ik had en nuttig heb ingezet). Ik zit nu met 700k aan coins

https://www.futbin.com/18/squad/4167266

Valt er nog wat te verbeteren aan dit team (volgens mij niet). Of zeggen jullie dat zijn speler die je nog een keer mee gespeeld moet hebben binnen dat budget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
sjakieman schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:40:
[...]

Ik gok toch dat iedereen die hier nu nog regelmatig komt en af en toe (of zelfs vaak) een potje speelt 'm uiteindelijk toch wel gaat halen. ;)

Voelt niet ieder potje anders aan door de taktiek, opstelling en speelwijze van de tegenstander? Vaak kan je door het aanpassen van wat instellingen het wedstrijdbeeld compleet kantelen. Ik heb ook wel eens een dag dat niks lijkt te lukken. Maar als ik de controller dan tijdens het potje aan mijn zoon geef en hij wel makkelijk wint dan ligt het toch aan mij. Hij zit trouwens ook regelmatig te klagen over zijn passes e.d. maar als ik het dan over neem dan loopt opeens wel alles goed. Speel alleen (al maanden) geen squad battles dus daar kan ik niet over oordelen maar bij weekend league heb ik nooit problemen (op de playstation).

Voor de laatste weekend league toch nog maar even snel de Gullit SBC gedaan. Dit moet het worden: https://www.futbin.com/18/squad/5916694

Kan ook nog Eriksen of Goretzka eruit halen voor Modric TOTY. Twijfel nog. Gullit was trouwens heel goedkoop door alle spelers in mijn club dus heb ook nog 1,8 miljoen over maar geen idee wat ik daar nog mee moet...
Stones vervangen door Maldini :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
bvbal79 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:41:
Dacht verkoop mijn team en ga voor Maldini in de verdediging voor Azpilicueta.

Nou inderdaad gelukt. Alleen het lijkt nu of het me geen cent gekost heeft (waarschijnlijk door de untradables die ik had en nuttig heb ingezet). Ik zit nu met 700k aan coins

https://www.futbin.com/18/squad/4167266

Valt er nog wat te verbeteren aan dit team (volgens mij niet). Of zeggen jullie dat zijn speler die je nog een keer mee gespeeld moet hebben binnen dat budget?
Ziet er al goed uit, je kan eventueel de spits versie van Son halen maar dat zal ook niet veel uitmaken (want je hebt 'm nu vast al op 7 chem). Anders misschien Modric TOTY (met Shadow) i.p.v. Casimiro? Totaal andere speler maar speelt echt heerlijk als spelmaker op CDM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:40:
[...]

Kans is groot, zou me ook niet verbazen als ik de game 3 maanden tussendoor eens al gepre-ordered heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
sjakieman schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:46:
[...]

Ziet er al goed uit, je kan eventueel de spits versie van Son halen maar dat zal ook niet veel uitmaken (want je hebt 'm nu vast al op 7 chem). Anders misschien Modric TOTY (met Shadow) i.p.v. Casimiro? Totaal andere speler maar speelt echt heerlijk als spelmaker op CDM.
Son had ik gezien, maar zonde van het geld, hij staat al op chem 7. Modric is een goeie ga ik naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
bvbal79 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:44:
[...]

Stones vervangen door Maldini :)
Dat is de tip die ik altijd krijg, Stones vervangen voor Maldini/Azpi enzovoort... Ik heb al veel verdedigers uitgeprobeerd en en sinds TOTS zijn er eigenlijk maar een paar dingen belangrijk. Met Shadow/Anchor hebben namelijk zowat alle verdedigers wel alle verdedigende stats op 99. Verder is ook snelheid (dat moet met Shadow/Anchor wel rond de 95 zitten) en stamina belangrijk. Spelers met minder dan 90 stamina worden op het eind van de wedstrijd toch duidelijk snel minder.

Vergelijk ze maar eens: https://www.futbin.com/18...pchem=10,10&schem=100,100

Op basis van skills zou je dan toch voor Stones gaan toch? Verder probeer ik altijd alles voetballend op te lossen in de verdediging dus is zijn passing ook wel lekker. Wel heeft Maldini de trait dives into tackles, zeker handig maar ik zou er toch niet zomaar voor kiezen.

Stones vind ik zelfs beter spelen dan Ramos, vreemd dat ik hem niet vaker zie!

[ Voor 6% gewijzigd door sjakieman op 29-08-2018 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
sjakieman schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 21:00:
[...]

Dat is de tip die ik altijd krijg, Stones vervangen voor Maldini/Azpi enzovoort... Ik heb al veel verdedigers uitgeprobeerd en en sinds TOTS zijn er eigenlijk maar een paar dingen belangrijk. Met Shadow/Anchor hebben namelijk zowat alle verdedigers wel alle verdedigende stats op 99. Verder is ook snelheid (dat moet met Shadow/Anchor wel rond de 95 zitten) en stamina belangrijk. Spelers met minder dan 90 stamina worden op het eind van de wedstrijd toch duidelijk snel minder.

Vergelijk ze maar eens: https://www.futbin.com/18...pchem=10,10&schem=100,100

Op basis van skills zou je dan toch voor Stones gaan toch? Verder probeer ik altijd alles voetballend op te lossen in de verdediging dus is zijn passing ook wel lekker. Wel heeft Maldini de trait dives into tackles, zeker handig maar ik zou er toch niet zomaar voor kiezen.

Stones vind ik zelfs beter spelen dan Ramos, vreemd dat ik hem niet vaker zie!
Dat is ook zo, Ik heb Stones in mijn 2de team en doet echt niet onder. Maar of het is dat Maldini nu nieuw in mijn team zit dat het beter lijkt...geen idee.

Je tip voor Modric in praktijk gebracht. Had nog een shadow over en net voor 670K gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
bvbal79 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 21:05:
[...]

Dat is ook zo, Ik heb Stones in mijn 2de team en doet echt niet onder. Maar of het is dat Maldini nu nieuw in mijn team zit dat het beter lijkt...geen idee.

Je tip voor Modric in praktijk gebracht. Had nog een shadow over en net voor 670K gekocht.
Ik speel al met Modric sinds TOTY! Echt een leuke speler! In het begin met hunter als aanvallende speler maar nu al een tijd met shadow. Hij staat CDM met Messi als CAM in een 4-2-2-2 en die twee zijn echt ongrijpbaar samen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Real heeft ook door dat Mariano een topper is, daar spelen ze natuurlijk ook fifa 😜

Toch nog een weekend WL, dacht dat het voorbij was haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo heb voor op de ps4 nog ff fifa 18 gekocht kan ik nog ff maandje futten.
Geloof niet dat ik mijn coins etc mee kan nemen naar de ps4?

Heb trouwens wat reserve spelers verkocht voor 1,5 m, hoop dat na het weekend de prijzen flink kelderen nu de wl ten einde is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:02:
Real heeft ook door dat Mariano een topper is, daar spelen ze natuurlijk ook fifa 😜
Was hij niet vanuit RM naar Lyon gegaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
Harribo schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 10:25:
Zo heb voor op de ps4 nog ff fifa 18 gekocht kan ik nog ff maandje futten.
Geloof niet dat ik mijn coins etc mee kan nemen naar de ps4?
Volgens mijn niet nee. Zijn compleet andere werelden/prijzen enzo...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 11:49:
[...]

Was hij niet vanuit RM naar Lyon gegaan ;)
Klopt, maar nu hebben ze hem weer teruggekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
8 miljoen verkocht, voor 30 miljoen teruggekocht 8)7
- eigen doorverkoop winstpercentage ;-)

Edit: moet weer opnieuw beginnen met fut

[ Voor 48% gewijzigd door Harribo op 01-09-2018 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Harribo schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 13:02:
8 miljoen verkocht, voor 30 miljoen teruggekocht 8)7
- eigen doorverkoop winstpercentage ;-)

Edit: moet weer opnieuw beginnen met fut
Je kunt in ieder geval genoeg SB spelen. Ding refreshed om de 2 uur van wedstrijden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou volgens mij ben ik gewoon al mijn top spelers kwijt en 1,5m
Logte in de companion app, zag gewoon mijn coins en spelers van de ps4 fut.
Kortom, wrs alles kwijt. Misschien dat ik vanavond nog ff inlog in de pc, kijken wat er gebeurt.

Tja tis ook bijna einde fifa dus geen ramp.
Dat wordt alleen geen Gullit uitproberen

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 02-09-2018 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Harribo schreef op zondag 2 september 2018 @ 14:27:
Nou volgens mij ben ik gewoon al mijn top spelers kwijt en 1,5m
Logte in de companion app, zag gewoon mijn coins en spelers van de ps4 fut.
Kortom, wrs alles kwijt. Misschien dat ik vanavond nog ff inlog in de pc, kijken wat er gebeurt.

Tja tis ook bijna einde fifa dus geen ramp.
Dat wordt alleen geen Gullit uitproberen
Heb je geen nieuwe account aangemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op zondag 2 september 2018 @ 18:05:
[...]

Heb je geen nieuwe account aangemaakt?
Nope de oude, want ik dacht dan krijg ik misschien alles overgeheveld naar de ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op zondag 2 september 2018 @ 18:38:
[...]

Nope de oude, want ik dacht dan krijg ik misschien alles overgeheveld naar de ps4
Linkonder in de webapp heb ik een settings knop, daarin ze o.a. mijn account + ps4.
Heb je daar niet een optie om naar je pc account te switchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 2 september 2018 @ 19:02:
[...]

Linkonder in de webapp heb ik een settings knop, daarin ze o.a. mijn account + ps4.
Heb je daar niet een optie om naar je pc account te switchen?
Dat is hem! Thanks!
Heb alles weer.

Had nog geen tijd gehad mij in te verdiepen maar tis opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-06 21:43
Voor wie nog een geinig spitsje zoekt voor de laatste weken, recordbreaker Josef Martinez is een rechtsbenige Messi. Alleen geen 4* skillmoves. Valt te linken met icons, Ibrahimovic en Alessandrini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Skann schreef op maandag 3 september 2018 @ 12:58:
Voor wie nog een geinig spitsje zoekt voor de laatste weken, recordbreaker Josef Martinez is een rechtsbenige Messi. Alleen geen 4* skillmoves. Valt te linken met icons, Ibrahimovic en Alessandrini.
200k vind ik wel veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Het instorten van de markt na de WL valt toch wel een beetje tegen. Spelers blijvens stabiel qua prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 08:22:
Het instorten van de markt na de WL valt toch wel een beetje tegen. Spelers blijvens stabiel qua prijs.
Ja valt mij ook tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
Wat mijn wel opvalt, ik had nog hele zwik spelers is dat veel lage kaartjes die veel aangeboden worden geen drol meer waard zijn, veel bins van 500 of lager.
Maar als er een met minder aanbod is zijn de prijzen gelijk stuk hoger...

Ik had spelers uit MLS, NOS en Super liga bewaard voor de SBC... zo ook Lig1 en nog 1 maar die nu maar in de verkoop gedaan.
Wel grappig dat pack luck ook laag is uit SBC rewards 3 packs, hoogste speler was 78 raiting:(

Wat mijn ook opvalt is dat alle TOTS spelers nu stuk meer waard zijn.
Ik had voor 3 weken terug veel spelers die zoon lage bin hadden dat ik ze nooit zonder verlies meer kon verkopen, nu zijn zelfs deze spelers soms dubbele waard :-)

[ Voor 20% gewijzigd door noodel1988 op 04-09-2018 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk10
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-05 09:05
Die prijzen van TOTS zijn flink wat hoger dan tijdens futties weken. Blij dat ik ze toen heb kunnen kopen, was nu nooit meer gelukt. Toch nog een leuk team kunnen maken op het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
Nog bedankt voor de tips (enkele weken geleden); intussen nu weer van 4-1-2-1-2 afgestapt naar 4222.
Hebben jullie nog goede tips of aanvullingen op mijn squad?
Ik zag dat ik nog flinke winst kan pakken op Screamer Benzema; 50k gekocht gaat nu voor 90+k
Ik heb nu 62k coins te besteden, ik ben bezig mijn trade player tbv SBC te verkopen, dus ik verwacht nog wel nodige coins.
Ik moet trouwens nog 5 premier league clubs dan heb ik die SBC compleet:).

Huidige squad: https://www.futbin.com//18/squad/6011928

Owja; Sterling, Martinez en Koulibaly zijn niet verhandelbaar helaas:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
noodel1988 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 16:08:
Nog bedankt voor de tips (enkele weken geleden); intussen nu weer van 4-1-2-1-2 afgestapt naar 4222.
Hebben jullie nog goede tips of aanvullingen op mijn squad?
Ik zag dat ik nog flinke winst kan pakken op Screamer Benzema; 50k gekocht gaat nu voor 90+k
Ik heb nu 62k coins te besteden, ik ben bezig mijn trade player tbv SBC te verkopen, dus ik verwacht nog wel nodige coins.
Ik moet trouwens nog 5 premier league clubs dan heb ik die SBC compleet:).

Huidige squad: https://www.futbin.com//18/squad/6011928

Owja; Sterling, Martinez en Koulibaly zijn niet verhandelbaar helaas:(.
Je speelt toch niet echt met Aspas op 2 chemistry? Dan kan je beter Rodrigo TOTS halen en van hem (of 1 van de andere spitsen) een CAM maken. Je verdedigende middenvelders zijn wel wat langzaam, misschien 1 ervan vervangen voor Paulinho FOF of Saul TOTS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
sjakieman schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 20:31:
[...]

Je speelt toch niet echt met Aspas op 2 chemistry? Dan kan je beter Rodrigo TOTS halen en van hem (of 1 van de andere spitsen) een CAM maken. Je verdedigende middenvelders zijn wel wat langzaam, misschien 1 ervan vervangen voor Paulinho FOF of Saul TOTS?
Bedankt voor de tip!

Toevallig had ik 2 potjes met Griezman (nog niet aangepast) op rechts cam gezet en benzema in de spits.
Ik word er inderdaad op snelheid wel uitgelopen soms ja verdedigend :( goede tip, ik zal is kijken.

Modric en casemiro beiden 94 had ik op het oog nog, maar kan ik nog niet betalen.
Intussen 85k gespaard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Weet iemand vanaf wanneer je de webapp kan gebruiken voor fifa 19? En de meeste halen hier de deluxe versie of niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joster
Razz89 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 08:51:
Weet iemand vanaf wanneer je de webapp kan gebruiken voor fifa 19? En de meeste halen hier de deluxe versie of niet?
[Multi] FIFA 19 Ultimate Team :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08:44
Einde Fifa 18 en ik krijg nu neymar uit een pack, had dat niet in het begin kunnen gebeuren :')
Pagina: 1 ... 216 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs