Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:10:
[...]

Doe Werner er ook nog ff naast dan, meer meta word het niet.
Zal best haha, maar r9 of cr7 blijven netjes staan ;)

Wel bijzonder dat een van de meest waardeloze spelers uit de bundesliga zo OP is gemaakt.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:24
Deze fifa toch wel richting de 800 euro uitgegeven, 1e fut jaar. Had een schitterend team, door tijdgebrek vanaf februari geen fifa meer gespeeld.

FIFA 19 probeer ik er toch wel van af te blijven.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 14:55
Wil er iemand vanavond met mij nog even een potje Online Season doen ? (Xbox Live / Xbox One)

Ik moet de achievement "Finish an Online Friendlies Season" nog steeds halen, en daarvoor 3 korte games spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-05 13:24
Mars18 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:29:
Deze fifa toch wel richting de 800 euro uitgegeven, 1e fut jaar. Had een schitterend team, door tijdgebrek vanaf februari geen fifa meer gespeeld.

Whut :o

Ik 0, alleen de duurste versie. Niet eens echt veel gehandeld of geïnvesteerd en vind mijn teams leuk en origineel :) (zie boven..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-04 18:53

Ik ben nu eigenlijk wel heel erg nieuwsgierig geworden naar je team...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:57:
[...]

Whut :o

Ik 0, alleen de duurste versie. Niet eens echt veel gehandeld of geïnvesteerd en vind mijn teams leuk en origineel :) (zie boven..)
Vergeet niet dat het verschil veel kleiner is geworden toen ze alle TOTS etc spelers haast gratis gingen weggeven.
In het begin kon je duidelijk zien wie points kochten, veel handelden, succesvol waren in WL en wie minder. Vanaf april toen alles in de aanbieding ging bij EA tegen weggeefprijzen is het verschil drastisch kleiner geworden.

Dat maakt ook dat ik twijfel over fifa19 want inzet wordt niet echt gewaardeerd/beloond door EA.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Bean77 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:34:
[...]

Vergeet niet dat het verschil veel kleiner is geworden toen ze alle TOTS etc spelers haast gratis gingen weggeven.
In het begin kon je duidelijk zien wie points kochten, veel handelden, succesvol waren in WL en wie minder. Vanaf april toen alles in de aanbieding ging bij EA tegen weggeefprijzen is het verschil drastisch kleiner geworden.

Dat maakt ook dat ik twijfel over fifa19 want inzet wordt niet echt gewaardeerd/beloond door EA.
Door wat handelen en wat pack luck ben ik ook aan mijn Icons en TOTS spelers gekomen, ik kocht ze allemaal veel te vroeg wat dat betreft ;)

En dat wat je zegt over inzet inderdaad ja, op een paar exponentiële spelers na is zo'n beetje iedere speler voor iedereen bereikbaar geworden. Vind dat persoonlijk ook geen goede ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 20:23:
[...]

Door wat handelen en wat pack luck ben ik ook aan mijn Icons en TOTS spelers gekomen, ik kocht ze allemaal veel te vroeg wat dat betreft ;)

En dat wat je zegt over inzet inderdaad ja, op een paar exponentiële spelers na is zo'n beetje iedere speler voor iedereen bereikbaar geworden. Vind dat persoonlijk ook geen goede ontwikkeling.
Nee dat moet zo want het spel moet minder uitdagend worden want alle neuzen moeten zometeen dezelfde richting op, namelijk die van fifa 19 😜

Ben wel blij met die goede spelers, de rariteiten zijn een stuk minder lijkt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 21:42:
[...]
de rariteiten zijn een stuk minder lijkt het
Mwoah, squad battles lijken alleen maar erger te worden naar mate mijn team ook beter word.
edit: 240k uit SBC reward pack :D

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 11-08-2018 14:25 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:47:
[...]

Mwoah, squad battles lijken alleen maar erger te worden naar mate mijn team ook beter word.
edit: 240k uit SBC reward pack :D
Speelde nu wl, verloor opeens alles. Al mijn spelers waren niet vooruit te branden
Alle ballen vielen verkeerd en de scheidsrechter leek tegen mij
Tja gauw maar weer uitgezet misschien dat het vanavond over is
Maar het klopt natuurlijk niet

240k uit een pack lekker...
Zal eens kijken of er nog een speler van New York te krijgen is
60k voor villa, dat kan niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:05:
[...]
240k uit een pack lekker...
Zal eens kijken of er nog een speler van New York te krijgen is
60k voor villa, dat kan niet uit
Yep, twee icons ingeleverd, Maldini SBC gedaan en 100K overgehouden.
Speelde eerst met Blanc/Desailly, nu Maldini/Kompany.

Met squad battle rewards kan TOTS Walker er ook bijgehaald worden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 20:42
Vraagje, wat is slim qua sbc te doen? Ik heb een spaanse ligue team met tots ed spelers. Heeft het zin om voor bepaalde icons te gaan, voor de rewards van de opdrachten plus de icon zelf... Of...?

Dan zou ik voor puyol bijv kunnen gaan of iemand betere tip uit ervaring? Meeste spelers gelijkwaardig aan tots nu natuurlijk...

Het Advanced stuk heb ik compleet gedaan nu. En 166k te besteden plus nog wat spelers in club om te verhandelen.

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:23:
[...]

Yep, twee icons ingeleverd, Maldini SBC gedaan en 100K overgehouden.
Speelde eerst met Blanc/Desailly, nu Maldini/Kompany.

Met squad battle rewards kan TOTS Walker er ook bijgehaald worden.
Is dat een verbetering die achterhoede?

Ik heb nu Vieira maar ben nog niet overtuigd van hem. Vind Luiz Gustavo zelfs beter.
Misschien ff tijdje spelen.

Tots walker? Ok zal ff kijken thnx
noodel1988 schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:24:
Vraagje, wat is slim qua sbc te doen? Ik heb een spaanse ligue team met tots ed spelers. Heeft het zin om voor bepaalde icons te gaan, voor de rewards van de opdrachten plus de icon zelf... Of...?

Dan zou ik voor puyol bijv kunnen gaan of iemand betere tip uit ervaring? Meeste spelers gelijkwaardig aan tots nu natuurlijk...
Ik weet niet welke sbc's je nog kunt doen maar elke competitie sbc heeft vaak een paar teams waarbij je goedkoop goede packs kunt krijgen.
Post je team eens?

Icons zijn mijn ding niet. Het kost vaak zo ontzettend veel en dan kan je beter een stuk goedkoper een goede tots halen
Afgezien van sommige icons zoals Gullit
Mijn idee hoor

[ Voor 43% gewijzigd door Harribo op 12-08-2018 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1025825

Harribo schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 10:01:
[...]

Is dat een verbetering die achterhoede?

Ik heb nu Vieira maar ben nog niet overtuigd van hem. Vind Luiz Gustavo zelfs beter.
Misschien ff tijdje spelen.

Tots walker? Ok zal ff kijken thnx

[...]
Maldini is na toty Ramos ruim de beste cb van de game. Zit overal tussen en je komt er met veel moeite langs. Als je Luiz Gustavo beter vind dan Vieira (prime?) ligt het waarschijnlijk aan jou, want Vieira is in elk opzicht beter en is de beste cvm die ik in de afgelopen fifa's heb gebruikt. Met mij veel anderen trouwens😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb Viera nu als RCM in 41212 met Carrick als CDM, hij pakt regelmatig een goaltje mee.
Kan eventueel KDB van CAM naar RCM doen en Viera weer naar CDM en bijvoorbeeld Eriksen of Firmino halen voor de CAM plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet ook nog wat langer met hem spelen. Zal ook wel moeten want untradable :-P
Maar ja wat voor test heb ik ook dan gehad tot nu toe ? Dat de cheat ai of connectie weer elke speler vertraagt. Das geen goede test.

Heb zijn uitscheefbenen wel in actie gezien :-)
Denk ook dat hij aanvallend ook wat kan betekenen

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 12-08-2018 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Iemand enig idee wanneer de nieuwe speler ratings worden bekend gemaakt van Fifa 19? Begin september?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
Ik moet nog ff uitzoeken hoe je je team kunt posten, volgens mijn wordt opnieuw opstellen.
https://www.futbin.com/18/squad/5899941
Alleen wissel godin klopt niet en verwijderen werkt niet op tablet, moet Benzema zijn, screamer.

Wel grappig die mls sbc kan je niet doen omdat er geen new york city spelers beschikbaar zijn behalve David Villa 93 versie...

Veel spelers op verkeerde moment gekocht, net voor tots uitkwamen. O.a. Ramos, Marcelo etc. Dus hoop coins verloren daarmee. Ook wat tots spelers met aardige verlies gekocht blijkt nu... Maja agh... Oe je niets meer aan.

[ Voor 47% gewijzigd door noodel1988 op 12-08-2018 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06 22:49
noodel1988 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 20:32:
Ik moet nog ff uitzoeken hoe je je team kunt posten, volgens mijn wordt opnieuw opstellen.
Alleen wissel godin klopt niet en verwijderen werkt niet op tablet, moet Benzema zijn, screamer.

Wel grappig die mls sbc kan je niet doen omdat er geen new york city spelers beschikbaar zijn behalve David Villa 93 versie...
Ik maak gemiddeld 10 bronzen packs open per dag maar nu bijna 60 packs verder heb ik het hele MLS team behalve een speler van NYFC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
bvbal79 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 21:10:
[...]

Ik maak gemiddeld 10 bronzen packs open per dag maar nu bijna 60 packs verder heb ik het hele MLS team behalve een speler van NYFC :)
Vila maar geslachtofferd. Was toch untradable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
noodel1988 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 20:32:

Veel spelers op verkeerde moment gekocht, net voor tots uitkwamen. O.a. Ramos, Marcelo etc. Dus hoop coins verloren daarmee. Ook wat tots spelers met aardige verlies gekocht blijkt nu... Maja agh... Oe je niets meer aan.
Over je team... Ik zou kijken waar je zwakste positie nu is. Wat zou een toevoeging zijn?

Zelf kon ik bijvoorbeeld meer verdedigend snelheid gebruiken op het middenveld en heb daarom prime vieira gehaald.

Momenteel is zelfs de Gea mijn zwakste schakel. Heb mijn verdediging aardig dicht maar afstandsschoten vliegen er toch vrij makkelijk in.

Ook vind ik het vreemd dat Roussilon gewoon soms niets doet? Rent automatisch niet eens mee met de vleugelspits.

Spel blijft raar maar mijn spelers hebben weer hun normale snelheid en dan kan ik dat soort dingen, zij het met uiterste moeite, zelf vaak corrigeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
Harribo schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 21:58:
[...]

Over je team... Ik zou kijken waar je zwakste positie nu is. Wat zou een toevoeging zijn?

Zelf kon ik bijvoorbeeld meer verdedigend snelheid gebruiken op het middenveld en heb daarom prime vieira gehaald.

Momenteel is zelfs de Gea mijn zwakste schakel. Heb mijn verdediging aardig dicht maar afstandsschoten vliegen er toch vrij makkelijk in.

Ook vind ik het vreemd dat Roussilon gewoon soms niets doet? Rent automatisch niet eens mee met de vleugelspits.

Spel blijft raar maar mijn spelers hebben weer hun normale snelheid en dan kan ik dat soort dingen, zij het met uiterste moeite, zelf vaak corrigeren
Cv is wel traag. Sterling beter dan aspas maja geen betere speler behalve cr7 maar nog niet te betalen...

Sbc, vandaag eredivisie sbc afgerond nu begonnen met clasico a, 4 gedaan.
Nu nog 28k over maar bijna geen spelers uit de rewards nog verhandeld, alleen de eredivisie spelers. Valt me wel op veel lage teams erg kostbaar en weinig waarde qua rewards...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40

Wow... Maar waarom? Het is natuurlijk leuk om een goede start te hebben en alle spelers te kunnen halen die je wilt. Maar dan? De enige momenten dat er nog wat te verbeteren valt is tijdens TOTY of TOTS misschien. Het leuke aan FUT vind ik juist om elke week weer iets te kunnen verbeteren.

Verder is het zo makkelijk om geld te verdienen. Ik ben pas begonnen in november en heb nooit spelers gekocht om te traden en geen packluck gehad (duurste was Silva TOTS voor 300k) en toch kan ik alle spelers kopen die ik wil hebben. Heb nu nog 1,6 miljoen en meer dan 200 speciale spelers (vooral TOTS en FOF) in mijn club (naast de 3000 anderen) waar ik niets mee doe.

Waarom niet gewoon FIFA 19 weer kopen en geen geld aan pakjes besteden? Blijft het spel ook veel langer leuk!
RR21 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 15:49:
Iemand enig idee wanneer de nieuwe speler ratings worden bekend gemaakt van Fifa 19? Begin september?
Ben ik ook wel benieuwd naar. Volgende FIFA wordt de eerste waarmee ik vanaf de 1e dag ga beginnen. Zijn alle skills en traits van spelers al bekend voor het spel uit komt?

Had dit weekend trouwens toch maar de Ronaldo SBC gedaan. Maar hij was lang niet zo goed als ik verwacht had. Son TOTS scoort echt veel makkelijker... Ronaldo heeft geen onmogelijke kans gemaakt maar wel ongelovelijk veel 100% kansen gemist. Dat komt natuurlijk ook wel door mijn scoringskills (mijn zwakste punt) maar had er toch wat meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
noodel1988 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 22:11:
[...]

Cv is wel traag. Sterling beter dan aspas maja geen betere speler behalve cr7 maar nog niet te betalen...
Cv's zijn vaak ook traag. De vraag is hoe kan je dat je daar hinder van onder vindt?
Misschien ligt het aan andere zaken?

Gimenez moet toch ook een betere voor te krijgen zijn? Daarnaast staat Luis die is niet snel en hij heeft ook workratings H/M wat betekent dat hij meer energie in aanvallen stopt dan verdedigen, dus het kan zijn dat bij tegen aanvallen hij nog te ver voorin staat?

Je opstelling is 4-3-3 , tegen dat soort opstellingen speel ik vaak 4-2-2-2 dan hebben de meesten geen antwoord. Dan staan er 2 cam's. Maw er moet mi wel minimaal 1 cvm staan die ook zich vnl concentreert op verdedigen en een beetje snel is.
Zo komen je cv's ook niet 1 op 1 te staan met snelle spitsen waardoor hun snelheid ook niet een groot probleem hoeft te zijn.

De enige beetje cvm die je hebt staan is Busquets...zijn snelheid zou ik niet vrolijk van worden. Die zou ik als eerste vervangen. Zou tots Saul eens testen daar, misschien iets minder fysiek maar wat heb je aan fysiek als je overal te laat aan komt

Enfin zo ff wat dingen, kan me voorstellen dat je met dit team en opstelling weg gecounterd kan worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 12-08-2018 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
Harribo schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 23:05:
[...]

Cv's zijn vaak ook traag. De vraag is hoe kan je dat je daar hinder van onder vindt?

Gimenez moet toch ook een betere voor te krijgen zijn? Daarnaast staat Luis die is niet snel en hij heeft ook workratings H/M wat betekent dat hij meer energie in aanvallen stopt dan verdedigen, dus het kan zijn dat bij tegen aanvallen hij nog te ver voorin staat?

Je opstelling is 4-3-3 , tegen dat soort opstellingen speel ik vaak 4-2-2-2 dan hebben de meesten geen antwoord. Dan staan er 2 cam's. Maw er moet mi wel minimaal 1 cvm staan die ook zich vnl concentreert op verdedigen en een beetje snel is.
Zo komen je cv's ook niet 1 op 1 te staan met snelle spitsen waardoor hun snelheid ook niet een groot probleem hoeft te zijn.

De enige beetje cvm die je hebt staan is Busquets...zijn snelheid zou ik niet vrolijk van worden. Die zou ik als eerste vervangen. Zou tots Saul eens testen daar, misschien iets minder fysiek maar wat heb je aan fysiek als je overal te laat aan komt

Enfin zo ff wat dingen, kan me voorstellen dat je met dit team en opstelling weg gecounterd kan worden.
Bedankt voor je reacties!

Speelde al jaren altijd 41212 maar wilde is wat anders, vandaar.
Ja grootste nadeel is counter tegen snelle spitsen.

Vaak lukt me wel snel druk te zetten en counter eruit te halen. Maar mijn grootste probleem is 1 vs 1... Naast kansen afmaken...

Ik zal de volgende fifa is kijken naar 4222.
Wk versie met Frankrijk ook wel lekker en dat is standaard 451 terwijl ik juist aanvallend speel haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-06 10:45
Harribo schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 23:05:
[...]

Als ik deze opmerkingen van je lees, en dan eerdere opmerkingen over cheat AI en waar t allemaal fout gaat, dan snap ik de redenen ook. Als je enkel spelers selecteert op pace, workrates etc dan ben je meteen de lul zodra se servers crap zijn.
Ik heb zelf Gimenez zonder chem style op 6 chem centraal achterin staan, en die gast killed alles voor me.
Verder heb ik bijv Silva op CM staan in een 4-4-2 terwijl ie H/L workrates heeft en lage defending stats.

Het gaat niet enkel om spelers en om stats. Het gaat ook om tactics en skills.
Ik speel extreem hoge druk en agressie, 4-4-2 met 2cms en 2 aanvallende wingers (lees; Sterling, Martial).
Desondanks heb ik nooit problemen met verdedigen, kan ik zowel op pace, als op passing spelen en zijn er meerdere spelers die kunnen scoren.

Leer t spel te lezen en te snappen ipv iedere keer spelers te wisselen. Uiteindelijk heb je daar het meeste aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
noodel1988 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 23:21:
[...]

Vaak lukt me wel snel druk te zetten en counter eruit te halen. Maar mijn grootste probleem is 1 vs 1... Naast kansen afmaken...

Ik zal de volgende fifa is kijken naar 4222.
Wk versie met Frankrijk ook wel lekker en dat is standaard 451 terwijl ik juist aanvallend speel haha.
Ik speel nu aan het einde juist 41212 terwijl ik veel daarvoor juist veel andere opstellingen hebt geprobeerd.
Met deze formatie scoor ik juist ontzettend veel, terwijl ik met andere brede formaties vaak juist het leukste voetbal speel.

Het blijft voornamelijk rock-paper-scissors maar dan met formaties, tactiek en soms servers O-)
Dus speel gewoon wat het leukste is, en dadelijk heb je weer een heel seizoen om jouw keuze zo sterk mogelijk uit te bouwen, maar uiteindelijk is het belangrijk dat je meerdere formaties/tactieken kunt spelen zodat je je aan je tegenstander kan aanpassen als het even niet gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shreddaaa schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 23:35:
[...]

Als ik deze opmerkingen van je lees, en dan eerdere opmerkingen over cheat AI en waar t allemaal fout gaat, dan snap ik de redenen ook. Als je enkel spelers selecteert op pace, workrates etc dan ben je meteen de lul zodra se servers crap zijn.
Ik heb zelf Gimenez zonder chem style op 6 chem centraal achterin staan, en die gast killed alles voor me.
Verder heb ik bijv Silva op CM staan in een 4-4-2 terwijl ie H/L workrates heeft en lage defending stats.

Het gaat niet enkel om spelers en om stats. Het gaat ook om tactics en skills.
Ik speel extreem hoge druk en agressie, 4-4-2 met 2cms en 2 aanvallende wingers (lees; Sterling, Martial).
Desondanks heb ik nooit problemen met verdedigen, kan ik zowel op pace, als op passing spelen en zijn er meerdere spelers die kunnen scoren.

Leer t spel te lezen en te snappen ipv iedere keer spelers te wisselen. Uiteindelijk heb je daar het meeste aan.
wie zegt dat ik steeds spelers wissel? De meesten in mijn team speel ik sinds dat de tots er zijn al mee. Meestal upgrades heb ik. Zuurstok team :)
ik selecteer niet alleen op pace maar je zult tegenwoordig met al die sneller spelers er toch een beetje op in moeten spelen. Dat zal inderdaad crap zijn als de servers traag zijn.
En wie zegt dat ik niets met tactics etc doe? Ik pas ze aan indien nodig, bijna elke instelling als het nodig is.
Individuele skills doe ik bijna niets mee, ik vind het moeilijk om online, zeker met vertraging, ze uit te voeren.
En trouwens spelen met extreme hoge druk heb ik vaak wel door, verplaats ik het spel naar de andere kant, doe ik heel vaak, laat ik het hele tegen team heen en weer lopen.

Maar bijv een de Gea die veel van afstand door laat en veel ballen wegstompt naar een medespeler, tja dan ga je wel eens verder kijken
noodel1988 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 23:21:
[...]

Had al het idee dat je aanvallend speelt, dat is niet handig lijkt me met wat ik zei.
41212 is ook een fijne opstelling, lijkt me dan beter dan die gaf hiervoor.
Graag gedaan, succes!

[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 13-08-2018 02:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Harribo Dadelijk gewoon ff een console halen zodat je fifa lekker lui vanaf de bank op de tv kan spelen.

Kun je iedereen ook meteen hier de mond snoeren na een paar friendlies:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 09:00:
@Harribo Dadelijk gewoon ff een console halen zodat je fifa lekker lui vanaf de bank op de tv kan spelen.

Hahaha Bossie dat is wel een heel goed plan! :-)

Gisteren nog ff de wl gespeeld. Pl teams met veel snelheid met mister aquero voorin zijn niet te belopen.

En had nog een team tegen mij met Gullit, Suarez, Ronaldo en zo nog wat. Daar was weinig tegen te beginnen, stond meteen 3-0 achter. Uiteraard was de gea weer zo aardig om schoten door te laten.

Maar ipv stoppen oid dacht ik, hier kan ik van leren. Dus lekker ff geswitcht met de opstellingen etc, op het laatst ging het beter.

Oh ja hij had vd Sar, krijg de indruk dat dat de beste keeper is in fut?

Verder was het echt leuk om te spelen ondanks dat ik de helft verloor.
Mariano, serieus, dat is toch een verborgen topper.

[ Voor 48% gewijzigd door Harribo op 13-08-2018 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
Harribo schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 09:35:
[...]

Neuer is ook erg irritant, had ik gisteren tegen in squad battle... :(
Bossie schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 09:00:

Hoge bomen vangen veel wind... En vallen ook harder hé ;) :*)

[ Voor 40% gewijzigd door noodel1988 op 13-08-2018 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Harribo schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 09:35:
[...]

Hahaha Bossie dat is wel een heel goed plan! :-)

Gisteren nog ff de wl gespeeld. Pl teams met veel snelheid met mister aquero voorin zijn niet te belopen.

En had nog een team tegen mij met Gullit, Suarez, Ronaldo en zo nog wat. Daar was weinig tegen te beginnen, stond meteen 3-0 achter. Uiteraard was de gea weer zo aardig om schoten door te laten.

Maar ipv stoppen oid dacht ik, hier kan ik van leren. Dus lekker ff geswitcht met de opstellingen etc, op het laatst ging het beter.

Verder was het echt leuk om te spelen ondanks dat ik de helft verloor.
Mariano, serieus, dat is toch een verborgen topper.
Je speelt PC toch? Je kan wel keer tegen mij oefenen, speel zelf ook PC.
Ben zelf alles behalve een topper, zit zelf divisie 1 en in SB Elite 1 en WL gold 1/2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shreddaaa schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 13:40:
[...]

Je speelt PC toch? Je kan wel keer tegen mij oefenen, speel zelf ook PC.
Ben zelf alles behalve een topper, zit zelf divisie 1 en in SB Elite 1 en WL gold 1/2.
Nou dan ben je beter dan ik, zit div 3
Zal ff kijken, nick hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 13:43:
[...]

Nou dan ben je beter dan ik, zit div 3
Zal ff kijken, nick hetzelfde?
Laat me raden, D4 is vrijwel altijd probleem promotie en D3 is het omgekeerde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 14:48:
[...]

Laat me raden, D4 is vrijwel altijd probleem promotie en D3 is het omgekeerde?
Nee maar ik speel ook weinig seasons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:32
Ik speel ook pc, wil ook wel een potje doen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
sjakieman schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 22:43:
[...]

Wow... Maar waarom? Het is natuurlijk leuk om een goede start te hebben en alle spelers te kunnen halen die je wilt. Maar dan? De enige momenten dat er nog wat te verbeteren valt is tijdens TOTY of TOTS misschien. Het leuke aan FUT vind ik juist om elke week weer iets te kunnen verbeteren.

Verder is het zo makkelijk om geld te verdienen. Ik ben pas begonnen in november en heb nooit spelers gekocht om te traden en geen packluck gehad (duurste was Silva TOTS voor 300k) en toch kan ik alle spelers kopen die ik wil hebben. Heb nu nog 1,6 miljoen en meer dan 200 speciale spelers (vooral TOTS en FOF) in mijn club (naast de 3000 anderen) waar ik niets mee doe.

Waarom niet gewoon FIFA 19 weer kopen en geen geld aan pakjes besteden? Blijft het spel ook veel langer leuk!

[...]

Ben ik ook wel benieuwd naar. Volgende FIFA wordt de eerste waarmee ik vanaf de 1e dag ga beginnen. Zijn alle skills en traits van spelers al bekend voor het spel uit komt?

Had dit weekend trouwens toch maar de Ronaldo SBC gedaan. Maar hij was lang niet zo goed als ik verwacht had. Son TOTS scoort echt veel makkelijker... Ronaldo heeft geen onmogelijke kans gemaakt maar wel ongelovelijk veel 100% kansen gemist. Dat komt natuurlijk ook wel door mijn scoringskills (mijn zwakste punt) maar had er toch wat meer van verwacht.
Maar als je niet deed traden en geen packluck had, hoe kwam je dan aan coins? Bizar veel gespeeld ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Joster schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:54:
[...]

Maar als je niet deed traden en geen packluck had, hoe kwam je dan aan coins? Bizar veel gespeeld ofzo?
Niet traden maar wel op de juiste momenten spelers verkocht. Er waren bijvoorbeeld momenten dat spelers van 83 en 84 voor de hoofdprijs weggingen. Dan verkoop ik die allemaal. Of regelmatig mijn spelers van bepaalde clubs die op dat moment in een SBC zitten en dan niet voor de 5k die ze volgens Futbin kosten maar gelijk voor 9-10k. Verder list ik al mijn dubbele voor veel meer dan ze waard zijn. Daarom heb ik ook altijd een transferlijst met 70-100 spelers erop. Het kan dat iets langer duren maar uiteindelijk verkoop ik ze wel allemaal.
Ik heb trouwens wel voor de SBC's van aantal competities van te voren ingekocht en daarvan de spelers die ik uiteindelijk niet nodig had verkocht.

En veel gespeeld... Door de week spelen we zo goed als niet normaal gesproken en in het weekend spelen we toch wel regelmatig 35-40 weekend league wedstrijden. Dat komt omdat ik samen met mijn zoon met 1 account speel. In mijn 1tje zou 40 nooit lukken denk ik. Het scheelt wel dat we bijna altijd goud 1 halen, dat zijn ook leuke pakjes en 50k per week erbij. In het begin speelden we ook altijd een paar potjes squad battle voor wat extra pakjes. Maar dat ging meer met tegenzin en omdat er toch nooit iets uit kwam zijn we daar ook maar mee gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand de futties Begovic al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Vissert schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 08:35:
Iemand de futties Begovic al geprobeerd?
Jup, hij is goed, maar geen wereld van verschil tegenover z’n normale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alexb Ben wat dagen weg nu, misschien later

Kreeg trouwens tots Salah uit de mm, lief van ea

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:52:
Alexb Ben wat dagen weg nu, misschien later

Kreeg trouwens tots Salah uit de mm, lief van ea
Waardeloze speler. Is bij mij al weken gedegradeerd naar de tribune.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 11:25:
[...]

Waardeloze speler. Is bij mij al weken gedegradeerd naar de tribune.
Willian is mijn favoriet voor RM, Salah is een leuke supersub als LST zolang je maar met zijn linkerbeen schiet :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 11:27:
[...]

Willian is mijn favoriet voor RM, Salah is een leuke supersub als LST zolang je maar met zijn linkerbeen schiet :x
Idd! Ik speel nu met Tevez of Lozano op RF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 11:33:
[...]

Idd! Ik speel nu met Tevez of Lozano op RF.
RF is 4321, dat is voor mensen die alleen meta kunnen spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 11:41:
[...]

RF is 4321, dat is voor mensen die alleen meta kunnen spelen :+
Ik hou van snel, aantrekkelijk en aanvallend voetbal :+ Weinig formaties met een dusdanig fun gehalte als de 4321 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
gaar MM weer. Niks eruit behalve een leenpakkst waar Cavani 98 inzat voor 7 potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
bvbal79 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 12:22:
gaar MM weer. Niks eruit behalve een leenpakkst waar Cavani 98 inzat voor 7 potjes.
Al mijn MM's van voorbije weken zijn kansloos slecht. M'n beste deze keer was 82 Klaassen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Messi gekocht, ga het dit weekend zo proberen: https://www.futbin.com/18/squad/5916694

Wat is jullie top 10/5 van spelers van Fifa 18? Het kunnen ook spelers zijn waarmee je de eerste maanden speelde maar die nu niet goed genoeg meer zijn door het TOTS/FOF geweld.

Dit is mijn lijstje:
1. Son (gewone versie, TIF en TOTS): Bijna elke kans is een goal. Erg handig voor iemand die nogal moeite heeft met scoren normaal gesproken.
2. De Gea (SIF): ooit gekocht omdat hij het beste in mijn team paste (PL/ La liga hybrid). Daarna wel eens tijdelijk gewisseld maar wat vielen die andere keepers tegen!
3. Goretzka (IF en TOTS): Lengte en toch zo beweeglijk! Verder is het een alleskunner, zowel verdedigend als aanvallend top.
4. Modric (TOTY)
5. Overmars (Prime)
6. Milinkovic-Savic (TIF en TOTS)
7. Firmino (gewone versie, TOTGS, SIF, TOTS)
8. Benatia (TOTS)
9. Ben Yedder (TOTGS, MOTM)
10. Bailly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Spelers waar ik een hoop plezier aan heb beleefd en beleef in willekeurige volgorde:

1 Ben yedder (totgs)
2 alessandrini (if)
3 Larsson (prime)
4 wilson (if)
5 insigne (tots)
6 Ake 84 (if)echt een beest was dat bij mij
7 Savic (tots)
8 Mooy 84 (if)
9 eriksen 88 gold card
10 de Gea 91 gold card

En nog veel meer spelers, maar deze staan me nog het meest bij iig.

Zal ook nog wel een flop 10 samenstellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook in willekeurige volgorde :

1.Ake if 84, inderdaad een topper
2.tots vardy
3.fb Rooney
4.tots Fekir
5.tots Mariano, voor mij parel van het spel
6.tots Cavani
7.tots Thiago Silva
8.de gea nif
9.Lanzini if 84
10.tots Depay

Tja uiteraard veel ligue 1 spelers omdat ik die heb. Van de andere spelers heb ik nifs gehad of gewoon lagere rating.
Heb ook tijd gespeeld met tots de Bruyne maar vond zijn sbc 92 net zo goed.
Wilson if 84 was ook heel goed

Nog over Salah, daar heb ik zijn if 91 van gehad, viel me tegen

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 15-08-2018 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook in willekeurige volgorde
1. Tots Son
2. Prime Vieira
3. De gea 90
4. Tots Firmimo
5. Prime Blanc
6. Prime Desailly
7. If Lozano
8. Prime Hernandez
9. Prime Larsson
10. Tots Benatia

Mijn grootste flop was toch wel prime Schmeichel. Wat was hij slecht zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:13
Is het nu afgelopen met FUT 18? Ik had echt nog wel EoE Ronaldo verwacht.... wat een misser van EA. :/

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Mijn top 10 in willekeurige volgorde:

- Prime Ronaldo
- Prime Gullit
- Roberto Carlos 88
- Kompany 95
- Prime Overmars
- Kane POTM
- Fernandinho (if/tots)
- Moses (roze kaart)
- Lozano (roze kaart)
- De Gea (NIF)

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-10-2023
Spelers die mij echt zijn bijgebleven:

- Batshuayi (OTW)
- Florenzi (FUT Birthday Card)
- Matthaus, 88
- Werner (TOTS)
- de Gea, 91

Overigens heb ik op dit moment, van bovenstaande spelers, alleen Werner (TOTS) nog. Ik heb nu een geheel TOTS team en ben wel klaar voor FIFA 19.

• hazes1984
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-05 09:26
Mijn top 10 in willekeurige volgorde:

- Prime Overmars
- Salah (POTM 89)
- Son (TOTS)
- Firmino (TOTS)
- Lozano (SIF)
- Ake (SIF)
- Walker (84/TOTS)
- de Gea (90)
- Rooney (FOF)
- Vieira (baby)

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 04-06 12:08
Ik houd vooral van geen standaard spelers en teams. Heb net als altijd een volledig Eredivisie team gerockt, met een fitness squad van toffe spelers.

1. SIF Alexander Sørloth - een boomlange linksbuiten die vaak de wedstrijd heeft gered met een kopbal
2. IF Lozano - toen hij nog niet META was
3. IF Locadia - lekker all round
4. eMOTM Fred - Super technische en snelle CDM van Shakthar _O_
5. Futbirthday Van Persie - de 88 variant, denk tenminste dat het van futbirthday was.

Tot aan het TOTS vond ik FUT echt top, daarna was het alleen nog maar tegen 90+ teams en dat vond ik echt gaar.... Totaal geen variatie meer en iedere speler kan alles...

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:00
Top 10:

- 88 Overmars (1200 goals in 1100 potjes, wat een fenomeen)
- Prime Luis Hernandez
- FUT Birthday Yaya Toure
- FOF Zlatan Ibrahimovic
- TOTS Salah
- Futties Alessandrini
- Baby Ferdinand
- Futties Anthony Martial
- SIF Lozano
- IF Tolisso (aan het begin als Fut Champs reward gehad, meer dan 500 games mee gespeeld).

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
sirkeith schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:07:
Ik houd vooral van geen standaard spelers en teams. Heb net als altijd een volledig Eredivisie team gerockt, met een fitness squad van toffe spelers.

1. SIF Alexander Sørloth - een boomlange linksbuiten die vaak de wedstrijd heeft gered met een kopbal
2. IF Lozano - toen hij nog niet META was
3. IF Locadia - lekker all round
4. eMOTM Fred - Super technische en snelle CDM van Shakthar _O_
5. Futbirthday Van Persie - de 88 variant, denk tenminste dat het van futbirthday was.

Tot aan het TOTS vond ik FUT echt top, daarna was het alleen nog maar tegen 90+ teams en dat vond ik echt gaar.... Totaal geen variatie meer en iedere speler kan alles...
Grappig, veel zelfde spelers in mijn lijstje =).
Heb ook een eredivisie team en een fitnesse team met voornamelijk SBC reward spelers.

1.Lozano - iedere versie van gehad behalve zijn FOF LM versie
2.Locadia IF - staat gewoon nog steeds in de basis en veruit topscorer
3. Balotelli IF - Heerlijke speler in het begin van Fifa dit seizoen, kan nu helaas niet meer mee komen
4. Barzagli, ooit duur gekocht omdat ie linkte met Buffon(Die al lang verkocht is want, crap) staat nog steeds in de basis van fitness team
5. Arias TOTS - Vooral toen ie net uit was rekende mensen niet op zo een snelle rechtsback
6. Vormer TOTS - Veel kracht en heerlijke afstandspoeier
7. Talisca TOTS - Maakt niet uit wat voor bal je op hem speelt, wordt altijd gevaarlijk
8. Van Dijk - Normale versie heeft heel lang in de basis gestaan, is nu net vervangen door Christmass versie nu die SBC weer voorbij kwam
9. Depay TOTS - Staat op 7 chem in de spits, schiet zelfs met z'n zwakke been alles binnen
10. Pirlo EOAE - Was ten tijde van die SBC net begonnen, dus die stond met vooral crap om zich heen. Daar speciaal een Ligue 1 team voor gebouwd om hem met Balotelli en Verrati te linken

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Harribo schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 19:03:
Ook in willekeurige volgorde :

1.Ake if 84, inderdaad een topper
2.tots vardy
3.fb Rooney
4.tots Fekir
5.tots Mariano, voor mij parel van het spel
6.tots Cavani
7.tots Thiago Silva
8.de gea nif
9.Lanzini if 84
10.tots Depay

Tja uiteraard veel ligue 1 spelers omdat ik die heb. Van de andere spelers heb ik nifs gehad of gewoon lagere rating.
Heb ook tijd gespeeld met tots de Bruyne maar vond zijn sbc 92 net zo goed.
Wilson if 84 was ook heel goed

Nog over Salah, daar heb ik zijn if 91 van gehad, viel me tegen
Heb nu ook een Frans / ligue 1 team en idd die Mariano is echt een wereldspits

Mijn Franse team:

https://www.futbin.com/18/squad/5923457

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Prime Gullit, Lozano (heb de futties nog niet geprobeerd), tots Goretzka, EoaE Pirlo, tots de Ligt, if Coman, tots Suarez, tots Lewandowski, verder schiet me even niets te binnen, heb ivm vakantie al week niet gespeeld

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• bvbal79
1. NIF De Bruyne
2. NIF De Gea
3. NIF Bakayoko
4. NIF Kante (daarna de FOF)
5. IF Moses
6. TOTS Messi
7. TOTS Suarez
8. FOF Valencia
9. Futties Martial (als ST)
10. Futties Begovic

Een beetje in die tijd volgorde ook nog. De Bruyne was mijn eerste grote aankoop. Nooit spijt van gehad en altijd gehouden tot ik de SBC had voltooid. Alleen tegenwoordig als CAM vervangen door TOTS Eriksen.

[ Voor 27% gewijzigd door bvbal79 op 16-08-2018 19:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1072927

1. TOTS ilicic
2. TOTS Gomez
3. Prime Crespo.

DIe 3 hebben einde leuk gemaakt voor mij

verder:
Elke speciale kaart van PSV. voor mijn FULL PSV team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1. TOTS Suarez
2. 2e POTM Kane
3. TOTS Sane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 02:33
Dit is mijn lijstje. Jammer dat ik dit jaar geen Gullit heb gehad of 1 van de Ronaldo`s. Waarschijnlijk word dit mijn laatste FUT was al 2 jaar gestopt.

Lukaku TOTS
Firmino TOTS
Son FOF
Kanté 94 FOF
Touré
Valencia FOF
Bakayoko
Kompany
Fahrmann
Paulino FOF
Jesus IF 84
Allen TOTS

Mbappe FOF 97 viel echt tegen misschien verkoop ik hem nog wel.
Ibra verkocht en SON gehaald. Son is mijne FAVO jammer dat ik hem niet eerder heb gekocht. Scoort elke wedstrijd wel 2 of 3 meer mag niet van de game.

https://www.futbin.com//18/squad/5928577
https://www.futbin.com//18/squad/5846432
https://www.futbin.com//18/squad/5928629

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1. Ronaldo TOTS
2. Gullit prime
3. Vieira prime
4. Ferdinand prime
5. De Gea NIF
6. Ronaldo 9 prime
7. Reus TOTS
8. Ronaldinho prime
9. Ramos TOTS
10. 'the boss'
11. Werner TOTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lastig, heb het merendeel van het seizoen gespeeld met ADP, Blanc en Desailly as basis van mijn team.
Uiteindelijk veel upgrades gedaan en ge-eindigd met SBC KDB, TOTS Eriksen, Prime Vieira, Prime Gullit en Prime Martial :)

Sinds FoF heeft vooral mijn aanval een idiote boost gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond 3 potjes tegen Slobofzo gespeeld. Lastige speler om te tegen te speler met zijn sterke teams. Eerste potje smerig in de 94ste minuut gewonnen. 2e potje kwam ik er pas in de 89ste min achter dat ik 2-1 achterstond en niet 1-1 :+

3e potje ging gelijk op! Maar van zijn overpowered pay to win noob team kon ik niet winnen :+ Hieronder de beelden. Blijkbaar heeft de PS4 het in kut kwaliteit opgenomen...

YouTube: Match Slobofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Wie kan voor mij een allerlaatst lekker team samen stellen.. ben benieuwd wat jullie met mijn coins en untradables zouden doen.

Budget 1.2mil xbox one
Untradables- pique tots, alba tots, kane tots, eriksen tots, begovic futtie, zanetti prime, bakayoko futtie.

Opstelling liefst 4222 of 4231. (Mag ook starten met wingers zodat die ingame gewijzigd kunnen worden naar cam.

Untradebles hoeven niet perse allemaal gebruikt te worden..(doe ik nu ook niet).

Ik ben nieuwschierig of jullie een laatste top team voor mij kunnen neer zetten die jullie in jullie ogwn hadden gedaan.

Thanks alvast en ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
Razz89 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 08:01:
Wie kan voor mij een allerlaatst lekker team samen stellen.. ben benieuwd wat jullie met mijn coins en untradables zouden doen.

Budget 1.2mil xbox one
Untradables- pique tots, alba tots, kane tots, eriksen tots, begovic futtie, zanetti prime, bakayoko futtie.

Opstelling liefst 4222 of 4231. (Mag ook starten met wingers zodat die ingame gewijzigd kunnen worden naar cam.

Untradebles hoeven niet perse allemaal gebruikt te worden..(doe ik nu ook niet).

Ik ben nieuwschierig of jullie een laatste top team voor mij kunnen neer zetten die jullie in jullie ogwn hadden gedaan.

Ik zou iets als deze kant op gaan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LcDOZM19pbg1PvD2mdirLPbz/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 08:29:
[...]

Ik zou iets als deze kant op gaan:

[afbeelding]
Ik zou TOTS Azpi halen en het restant incl een paar untradeables gebruiken voor gullit of Vieira voor je 2 CDM block.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Bossie schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 08:50:
[...]

Ik zou TOTS Azpi halen en het restant incl een paar untradeables gebruiken voor gullit of Vieira voor je 2 CDM block.
Ja maar dan moet ie nog 2 CAM's van héél weinig coins. Azpi wel een goede optie trouwens, helemaal vergeten.

Extra icon als CDM / CM is wel slim, kan je ook meteen 4222 spelen met alles op full chem.

[ Voor 11% gewijzigd door Joster op 18-08-2018 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 08:58:
[...]

Ja maar dan moet ie nog 2 CAM's van héél weinig coins. Azpi wel een goede optie trouwens, helemaal vergeten.

Extra icon als CDM / CM is wel slim, kan je ook meteen 4222 spelen met alles op full chem.
Tja, hij is ook gewoon een week te laat, met FoF waren drie endgame BPL spitsen voor vrijwel niets te halen en waren de kaartjes/SBCs veel goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Bossie schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 09:30:
[...]

Tja, hij is ook gewoon een week te laat, met FoF waren drie endgame BPL spitsen voor vrijwel niets te halen en waren de kaartjes/SBCs veel goedkoper.
Helemaal waar, heb 2 weken geleden m'n laatste aankopen gedaan en de waarde van m'n spelers is echt +50-70% gegaan nu ongeveer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Joster schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 09:45:
[...]

Helemaal waar, heb 2 weken geleden m'n laatste aankopen gedaan en de waarde van m'n spelers is echt +50-70% gegaan nu ongeveer.
Gisteren nog Valencia 92 weer verkocht door zijn prijsstijging, Eriksen en Trippier ervoor teruggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Bossie schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 09:30:
[...]

Hoe zou jij het dan nu neerzetten?
En ja ben ook te laat maar blijf elke x switchen haha gauw naar fifa 19.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razz89 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 11:38:
[...]

Hoe zou jij het dan nu neerzetten?
En ja ben ook te laat maar blijf elke x switchen haha gauw naar fifa 19.
Je hebt meerdere opties maar 4231/4222 is lastig te combineren als je full chem wilt hebben in beide, tenzij je kant switchen.

Sowieso Saul en TOTS Aspi, voorin kun je het aanvullen met andere spurs spelers in 4231 (Alli, Son), in 4222 word het iets lastig mbt LCDM maar kun je je strong links gebruiken om alsnog een een BPL CDM op full chem te krijgen. Links spaans, rechts BPL kan ook maar dan zul je extra spelers moeten halen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
Bossie schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 12:03:
[...]

Je hebt meerdere opties maar 4231/4222 is lastig te combineren als je full chem wilt hebben in beide, tenzij je kant switchen.

Sowieso Saul en TOTS Aspi, voorin kun je het aanvullen met andere spurs spelers in 4231 (Alli, Son), in 4222 word het iets lastig mbt LCDM maar kun je je strong links gebruiken om alsnog een een BPL CDM op full chem te krijgen. Links spaans, rechts BPL kan ook maar dan zul je extra spelers moeten halen
Of met baby Gullit op CDM (relatief goedkoop) en Azpi centraal achterin. Kan je voor zowel je 4231 als 4222 sowieso iedereen op full chem krijgen als je ze uit de BPL haalt aangezien je Eriksen hebt.

Een van de 2 overige BPL spelers die je haalt voor CAM en ST in 4222 maak je een CA waardoor die in 4222 in de spits staat en in je 4231 als CAM.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/byPleu8sZfxG2EfVcikWTpHi/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CZzsuKfYvYvDsJwiDqCw9n8k/thumb.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Joster op 18-08-2018 12:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Vissert schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 07:42:
Gisteravond 3 potjes tegen Slobofzo gespeeld. Lastige speler om te tegen te speler met zijn sterke teams. Eerste potje smerig in de 94ste minuut gewonnen. 2e potje kwam ik er pas in de 89ste min achter dat ik 2-1 achterstond en niet 1-1 :+

3e potje ging gelijk op! Maar van zijn overpowered pay to win noob team kon ik niet winnen :+ Hieronder de beelden. Blijkbaar heeft de PS4 het in kut kwaliteit opgenomen...

YouTube: Match Slobofzo
Was een leuke wedstrijd! Bij mij ging het niet echt lekker, je had wel wat meer verdiend. Pas na een aanpassing van mijn opstelling bij de start van de verlenging ging het wat beter lopen.

Normaal ben ik goed in verdedigen en scoor ik erg lastig maar dat is hier dus juist niet terug te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Razz89 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 08:01:

Budget 1.2mil xbox one

Zoveel opties, heb je nog andere wensen? Dit is er bijvoorbeeld 1 van:
https://www.futbin.com/18/squad/5935233

Of deze: Goretzka is zo goed!
https://www.futbin.com/18/squad/5935278

Ook leuk:
https://www.futbin.com/18/squad/5935299

[ Voor 6% gewijzigd door sjakieman op 18-08-2018 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
sjakieman schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 16:56:
[...]

Zoveel opties, heb je nog andere wensen? Dit is er bijvoorbeeld 1 van:
https://www.futbin.com/18/squad/5935233
Heb ook Son gehaald en Aguero eruit gegooid. Suárez en Son in de spits elke combi gaat er bijna in. Nog nooit zo makkelijk SB op legendarisch gewonnnen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
bvbal79 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 16:59:
[...]

Heb ook Son gehaald en Aguero eruit gegooid. Suárez en Son in de spits elke combi gaat er bijna in. Nog nooit zo makkelijk SB op legendarisch gewonnnen :Y
Welke versie van suarez heb je?
En wat is jou team verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Razz89 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 12:30:
[...]

Welke versie van suarez heb je?
En wat is jou team verder?
https://www.futbin.com/18/squad/4167266

Alleen Messi, Ramos en Valencia zijn untradable. Kante uit pack gehaald en rest gekocht. Denk dat ik het voor mijn eerste jaar FUT wel redelijk gedaan heb.

TOTS Suárez, Ik wissel Messi en Suárez om. Maar soms als het niet loopt gooi ik ze weer om, Suárez kan ook perfect op die positie uit de voeten.

Heb recent ook TOTS Eriksen gehaald maar hij overtuigd nog niet tov SBC De Bruyne. Gun hem nog een paar wedstrijden om te kijken wat het wordt.

[ Voor 13% gewijzigd door bvbal79 op 19-08-2018 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TOTS Eriksen is voor mij aanvallend wel sterk /efficienter dan KDB.

KDB doet het dan juist weer beter als CM bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1007821

Is dit nou de laatste week weekend league of Next week ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Anoniem: 1007821 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 14:44:
Is dit nou de laatste week weekend league of Next week ??
Volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bossie schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 14:18:
TOTS Eriksen is voor mij aanvallend wel sterk /efficienter dan KDB.

KDB doet het dan juist weer beter als CM bij mij.
Grappig. Hij is nu CM in mijn 2de team..maar daar komt hij juist weer niet uit de verf. Maar speel daar met Aguero en Martial in de spits en Defoe EoA als CAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
elk schot raak is weer tegen de Gea, wat een keeper

ik ga echt twijfelen of ik uberhaupt aan fifa 19 ga beginnen, het spel is mij te geregisseerd en zit te vol met cheat ai en vertragingen ondanks dat ik wel wat win

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 19-08-2018 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1104419

FIFA heeft altijd goede (AI) keepers gehad. Maar de laatste twee exemplaren lijken wat dat betreft op die van PES. Zeer slecht. Het grappige is dat de keepers in PES nu weer redelijk goed zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 1104419 op 19-08-2018 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-06 20:38
Als ik De Gea tegenover me krijg, kan ik (bijna) niet scoren, die houd de meest knappe ballen eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 1104419 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 19:59:
FIFA heeft altijd goede (AI) keepers gehad. Maar de laatste twee exemplaren lijken wat dat betreft op die van PES. Zeer slecht. Het grappige is dat de keepers in PES nu weer redelijk goed zijn.
Ik haal nu wel een andere keeper.

Tja pes heb ik jaren gespeeld ipv fifa, die keepers waren inderdaad drama.
Zal nu beter zijn maar de motoriek en de bewegingen van de spelers en de bal, dat vind ik in Fifa een stuk beter.
Komt bij dat pes helemaal drama is wat betreft cheat ai.

Ik aas nu op Lloris 96,was vorige week nog een 130k, nu stuk duurder.
Wacht ff tot morgen, dan zakken de prijzen vaak.

Ik overweeg ook om fof mbappe 97 te verkopen. Hij rendeert tot nu toe een heel stuk minder dan zijn tots variant
Bjorneby schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 14:35:
[...]

Heb nu ook een Frans / ligue 1 team en idd die Mariano is echt een wereldspits
Ja goed he? Vind hem echt super

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 19-08-2018 20:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Harribo schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 18:44:
elk schot raak is weer tegen de Gea, wat een keeper

ik ga echt twijfelen of ik uberhaupt aan fifa 19 ga beginnen, het spel is mij te geregisseerd en zit te vol met cheat ai en vertragingen ondanks dat ik wel wat win
Wel vervelend dat het spel niet inziet hoe goed jij bent ;) Of misschien ben jij zo goed dat ze ook anderen willen laten winnen!

Neem eens een wedstrijd op waarin je echt last hebt van cheat ai. Ik ben oprecht benieuwd naar de beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vissert schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 08:34:
[...]

Wel vervelend dat het spel niet inziet hoe goed jij bent ;) Of misschien ben jij zo goed dat ze ook anderen willen laten winnen!

Neem eens een wedstrijd op waarin je echt last hebt van cheat ai. Ik ben oprecht benieuwd naar de beelden.
Ben ook wel benieuwd. Overigens heeft iedereen er last van. En is het misschien handig om afstandschoten te blokken. 1 op 1 is de Gea ruim de beste keeper van het spel. Hij noemt het cheat AI , maar ik denk dat hij momentum bedoelt. Het is bekend dat dat in fifa zit en iedereen heeft er voordelen en nadelen van

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 08:34:
[...]

Ik zie spelers als ik een pass geef gewoon snel achter de tegenstander gaan staan (hand van god) , ik zie een cursor die niet verspringt naar mijn speler wel naar de tegenstander , ik zie een keeper die de bal in levert bij een schot , ik zie vededigers te vaak over elkaar heen vallen...
Ga zo maar door. Ik kan een waslijst geven
Dat zal de tegenstander ook ervaren wrs. Niet dat ik nu alleen benadeeld wordt.

Ik heb gisteravond zitten lachen, had een wedstrijd waarin ik bijna niets hoefde te doen, het spel zorgde ervoor dat alles goed viel. 7-0. Echt belachelijk, ging nergens over.
Je kunt dan gewoon bijna voorspellen wat er gebeurt. Denk ik, wat zit ik nu te spelen dan?

Inderdaad video is het beste bewijs.
Maar daar heb ik nu geen zin in.

De gea liet gisteren, op een enkele wedstrijd na, meer dan de helft door, ook zoiets. Kon er bij wijze van spreken net zo goed een speler neerzetten.
Ook creëerde hij 3 tegen penalty's.
Volgende keer de gea in de spits :-P

Nee ik overweeg om fifa 19 niet meer te kopen. Ea heeft mij veel te veel een vinger in de pap. Het spel doet raar vind ik.

Whatever mijn ervaring
Zal denk ik gewoon lekker nog een tijdje fifa 18 spelen als ik toch een potje voetbal wil doen
Ik verlang soms weer naar de gameplay van fifa 2002 of 2004/5, zonder al die rare dingen, gewoon de beste wint

[ Voor 27% gewijzigd door Harribo op 20-08-2018 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 1025825 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 08:58:
[...]

Ben ook wel benieuwd. Overigens heeft iedereen er last van. En is het misschien handig om afstandschoten te blokken. 1 op 1 is de Gea ruim de beste keeper van het spel. Hij noemt het cheat AI , maar ik denk dat hij momentum bedoelt. Het is bekend dat dat in fifa zit en iedereen heeft er voordelen en nadelen van
Met momentum ben ik deels eens. Je creëert dit namelijk ook voornamelijk zelf. Als jij 2-0 achter staat en je scoort 15 min voor tijd de 2-1 dan ga jij er in geloven. Je krijgt meer zelfvertrouwen en durft meer risico te nemen. Je tegenstander wordt iets nerveus en maakt keuzes die hij normaal niet zou maken. Hij zal het gevoel hebben dat dingen minder lekker lopen.
Harribo schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 09:43:
[...]

Ik zie spelers als ik een pass geef gewoon snel achter de tegenstander gaan staan (hand van god) , ik zie een cursor die niet verspringt naar mijn speler wel naar de tegenstander , ik zie een keeper die de bal in levert bij een schot , ik zie vededigers te vaak over elkaar heen vallen...
Ga zo maar door. Ik kan een waslijst geven
Dat zal de tegenstander ook ervaren wrs. Niet dat ik nu alleen benadeeld wordt.

Ik heb gisteravond zitten lachen, had een wedstrijd waarin ik bijna niets hoefde te doen, het spel zorgde ervoor dat alles goed viel. 7-0. Echt belachelijk, ging nergens over.
Je kunt dan gewoon bijna voorspellen wat er gebeurt. Denk ik, wat zit ik nu te spelen dan?

Inderdaad video is het beste bewijs.
Maar daar heb ik nu geen zin in.

De gea liet gisteren, op een enkele wedstrijd na, meer dan de helft door, ook zoiets. Kon er bij wijze van spreken net zo goed een speler neerzetten.
Ook creëerde hij 3 tegen penalty's.
Volgende keer de gea in de spits :-P

Nee ik overweeg om fifa 19 niet meer te kopen. Ea heeft mij veel te veel een vinger in de pap. Het spel doet raar vind ik.

Whatever mijn ervaring
Zal denk ik gewoon lekker nog een tijdje fifa 18 spelen als ik toch een potje voetbal wil doen
Ik verlang soms weer naar de gameplay van fifa 2002 of 2004/5, zonder al die rare dingen, gewoon de beste wint
Ik heb de laagste rating de Gea en die doet het bij mij niet slecht. Ik verwacht geen wonderen van hem en beoordeel hem eigenlijk alleen op de 100% doelpunten die hij voorkomt. Als ik een goal tegen krijg dan heb ik zelf eerder op het veld al een fout gemaakt.

Of het bij de PC versie erger is, kan ik niet zeggen maar het kan natuurlijk zijn dat deze niet helemaal lekker geport is waardoor je bullshit krijgt. Wat wel is is hoe meer je gelooft en de schuld geeft aan de cheat AI hoe meer je er ook last van krijgt. Het is ook niet om je af te zeiken maar ik ben oprecht benieuwd naar de beelden en of wij het het zelfde interpreteren als jij dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Komt er nog een flinke market crash na dit weekend voor de grotere spelers. Zit te denken om mijn spelers van flinke waarde ( TOTS Suárez en FOF kante bv nu 800k) te verkopen donderdag en na de weekend league terug te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1072927

Had een boel futties kaarten gefixt maar geen pot gedaan nog
Divisie 2:
Lozano 1e wedstrijd -> 5 goals 1 assist
Vrsjalko 1e indruk: Soort gullit op RB. Kon alles.
Bakayoko: Viel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 17:33
Had een tijdje niet gespeeld en dacht ik ga weer eens een potje doen.
Wordt mijn Ronaldo met 99 conditie en 99 sprint, door zijn hunter kaartje, er zonder bal uit gesprint door een TOTS Koulibaly.

Is dat normaal tegenwoordig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
servival7 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:15:
Had een tijdje niet gespeeld en dacht ik ga weer eens een potje doen.
Wordt mijn Ronaldo met 99 conditie en 99 sprint, door zijn hunter kaartje, er zonder bal uit gesprint door een TOTS Koulibaly.

Is dat normaal tegenwoordig?
Jup. EA heeft alle kaarten enorm opgeblazen zodat de verschillen nagenoeg nihil zijn.
Zou je het ergens nog kunnen accepteren doordat betreffende spelers bijzonder goed gepresteerd hebben, maar de futties zijn de volgende pijnlijke uitglijder van EA. Spelers die nagenoeg niet gepresteerd hebben wel een giga rating geven.
FIFA is leuk tot zo'n beetje februari/maart. Daarna begint EA langzaam aan het spel de nek om te draaien. Ik kan maar hopen dat ze het bij FIFA 19 niet eerder gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 17:33
Bean77 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:20:
[...]

Jup. EA heeft alle kaarten enorm opgeblazen zodat de verschillen nagenoeg nihil zijn.
Zou je het ergens nog kunnen accepteren doordat betreffende spelers bijzonder goed gepresteerd hebben, maar de futties zijn de volgende pijnlijke uitglijder van EA. Spelers die nagenoeg niet gepresteerd hebben wel een giga rating geven.
FIFA is leuk tot zo'n beetje februari/maart. Daarna begint EA langzaam aan het spel de nek om te draaien. Ik kan maar hopen dat ze het bij FIFA 19 niet eerder gaan doen.
Ik was ergens halverwege mei gestopt inderdaad. Heb fifa 19 al wel besteld dus hoop inderdaad dat ze zich daarmee redelijk beheersen tot in ieder geval mei.
Pagina: 1 ... 215 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs