Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:35
Hoe is Hernandez als LB. Heb nu Jordi Alba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 21:47:
[...]

Hoe is Hernandez als LB. Heb nu Jordi Alba.
Verdedigend sterk, voetballend toch iets minder dan zijn voorganger Telles.
Had hem gepacked, en Telles daarna verkocht om andere upgrades te kunnen halen.

Lingard is niet slecht, maar 41212 lijkt me simpelweg beter af te gaan dan 4231.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had op mijn verjaardag wel iets meer packluck verwacht :+ of misschien raak ik te verwend?

3x 81 pakket, een 100k pack (rui Costa ingeruild) en een 50k pack gekocht. En slechts 2 nietszeggende fof spelers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Uit de Vincent Kompany SBC kreeg ik zomaar TOTS Timo Werner en PTG Giuliano. Dus die Kompany is meer dan gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skann schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 09:14:
Uit de Vincent Kompany SBC kreeg ik zomaar TOTS Timo Werner en PTG Giuliano. Dus die Kompany is meer dan gratis.
Maar is kompany het zelf waard?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 22:36
Die futties winnaars sbc’s zijn zo’n bullshit. Rashford verkozen boven Jesus, Manolas boven Bailly. Fifa doet net alsof ze een keuze geven, deze hebben ze zelf toch al bepaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Bossie schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 10:02:
[...]

Maar is kompany het zelf waard?
Geen flauw idee, kan hem pas morgen uitproberen. 1m93 en 80 pace. Moet haast wel goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skann schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 10:20:
[...]

Geen flauw idee, kan hem pas morgen uitproberen. 1m93 en 80 pace. Moet haast wel goedkomen.
Gisteren tegen hem 1x gespeeld, was niet langs te komen.
Tegenstander had alle futties sbc's gedaan van de pl.
Kansloos verloren, werd er overal uitgerend.
Maar dat overkomt mij ook alleen zo nu en dan tegen een pl team dus tja

Gullit is naar mijn idee de beste speler van het spel, elke tegenstander met hem staat al 1-0 voor. Dybala heb ik ook altijd moeite mee

Trouwens die mbabu is wel leuk, sterk en snel. Het verdedigende broertje van Gullit :-)
Zelfde looks

[ Voor 22% gewijzigd door Harribo op 04-08-2018 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Vissert schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 08:48:
Ik had op mijn verjaardag wel iets meer packluck verwacht :+ of misschien raak ik te verwend?

3x 81 pakket, een 100k pack (rui Costa ingeruild) en een 50k pack gekocht. En slechts 2 nietszeggende fof spelers...
Gefeliciteerd.
Hier de 5K pack methode gedaan...20 packs geopend. Nul boards. Heb mooi 30k verlies gedraaid. Met de spelers uit de 5k pack vervolgens 3x 82+ gedaan. Ook allemaal troep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Shreddaaa schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 10:12:
Die futties winnaars sbc’s zijn zo’n bullshit. Rashford verkozen boven Jesus, Manolas boven Bailly. Fifa doet net alsof ze een keuze geven, deze hebben ze zelf toch al bepaald.
Verrassende keuzes inderdaad... Maar waarom zou Fifa dat doen? Ik zie daar geen enkel voordeel voor ze in. Ik denk wel dat veel mensen gewoon hun speler met de laagste rating ingeleverd hebben. Dat verklaart al de winst van Rashford.

Bailly had ik goed kunnen gebruiken maar misschien is het maar goed ook, anders zou je 'm ook bij elke wedstrijd tegen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 10:56:
[...]

Verrassende keuzes inderdaad... Maar waarom zou Fifa dat doen? Ik zie daar geen enkel voordeel voor ze in. Ik denk wel dat veel mensen gewoon hun speler met de laagste rating ingeleverd hebben. Dat verklaart al de winst van Rashford.

Bailly had ik goed kunnen gebruiken maar misschien is het maar goed ook, anders zou je 'm ook bij elke wedstrijd tegen komen.
Op reddit is de theorie dat mensen voornamelijk de laagste kaart inleveren, Rashford doet het overigens meer dan prima in mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 02:00
iemand ervaring met de 88 versie van vieira? ik heb geen coins om de sbc te doen (600k nog ongeveer staan) kan hem wel los kopen. Ga je dat merken die 88 of 91?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrybeuker
johan cruijf nieuwe icon in fifa19 _0_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Begonnen met Giroud in mijn eerste pack. Vandaag Giroud 94 gehaald. Voor die prijs kon ik het nostalgische aspect niet laten😀
Ook Kompany SBC gedaan met untradables en uit de packs TOTS Mariano en een discard PTG om ook nog geen verlies te draaien. Wat een verdediger zeg.

[ Voor 36% gewijzigd door bvbal79 op 05-08-2018 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 11:08:
Begonnen met Giroud in mijn eerste pack. Vandaag Giroud 94 gehaald. Voor die prijs kon ik het nostalgische aspect niet laten😀
Ook Kompany SBC gedaan met untradables en uit de packs TOTS Mariano en een discard PTG om ook nog geen verlies te draaien. Wat een verdediger zeg.
Zowel Aguero, Kompany, Carrick, Dogs en MM SBC's gedaan, uiteindelijk nog winst gemaakt ook lijkt het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben nu bezig om prime icon vieera sbc te doen.
Maar begin me af te vragen waar ik aan begonnen ben.
Eerst 2 anders icons gedaan, zanetti en litmanen.
Maar het kost zo ongelooflijk veel coins en spelers, hou afgezien van mijn hoofd team niets meer over.

Is hij het dan echt waard?
Ik krijg uit de jumbo rare players packs nu nl echt toppers.
Totsen Fernandinho, Handanovic, Baily etc

Denk ik moet vieera wel een rots zijn om bijv Fernandinho te kunnen vervangen?
Heb een ligue 1 team met ook wat Brazilianen erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Harribo schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 12:11:
Maar het kost zo ongelooflijk veel coins en spelers, hou afgezien van mijn hoofd team niets meer over.

Zou door zetten als je kan. Hij is het dubbel en dwars waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 12:12:
[...]

Ok thanks!
Ik ga het wel redden als ik het nu zo bekijk

Op de markt is hij sowieso niet te betalen. 3mln oid

Op een gegeven moment keek ik naar mijn team en dacht wat zou echt een aanvulling zijn?
Hij dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 12:12:
[...]

Yep, zou haast denken dat je nog nooit tegen hem hebt gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 12:32:
[...]

Yep, zou haast denken dat je nog nooit tegen hem hebt gespeeld?
1x geloof ik. Kopte hij er 1 in.
Hij is ook niet zo makkelijk te krijgen he

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 12:11:

Ik heb prime Vieira al een hele tijd en zou het niet weten wie hem als cdm zou moeten vervangen.
Zijn lengte en zijn uitschuifbenen maken hem onmisbaar voor die positie, en dan heb ik het niet eens over zijn andere stats.

Volgens futbin iets meer dan 1mln en dat is een uitverkoop item. Ik heb er geloof iets van 2,5mln voor moeten betalen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Rossie, Manolas en dan vervolgens geen Florenzi ...

edit: 90 Trippier in Weekly Objective reward pack, thats RB sorted i guess.

[ Voor 42% gewijzigd door Bossie op 05-08-2018 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 19:32:

Weer de laagste rating. Maar ben er wel blij mee. Speelde nu met Alba op rechtsback voor Ramos, Modric en Bale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bossie schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 19:32:

Trippier als vervanger van Florenzi..die snap ik niet. Ik ga toch Vrsjalko halen. Denk dat hij beter is dan Sergi Roberto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

verkeerde topic

[ Voor 93% gewijzigd door Royz op 05-08-2018 22:36 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 21:14:
[...]

Trippier als vervanger van Florenzi..die snap ik niet. Ik ga toch Vrsjalko halen. Denk dat hij beter is dan Sergi Roberto
Hybrid, speel BPL maar heb deze dus ook op de bank en Buffon op doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bossie schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 22:45:
[...]

Hybrid, speel BPL maar heb deze dus ook op de bank en Buffon op doel.
Ah oké.

Hier Vrsjalko gedaan. Met Valencia, Young en Jordi Alba is mijn hybrid ook op alles voorzien. Hierdoor werd Zanetti obsoleet. Heb hem dus in een icon SBC gegooid. En er zat geen flinker in op Kante 95 na 😁 Dus Fernandinho kan even aan de kant, alhoewel ik hem vaak van buiten de 16 laat schieten en er vaak toch een in knalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je merkt wel dat het niveau een stuk lager is. Ik had maar 14 potjes nodig voor 11 overwinningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Dit is hem dan
https://www.futbin.com/18/squad/4167266

dankzij Kante heb ik een supergoed team bij elkaar denk ik. Naast Kante waren Valencia, Ramos en Messi uit packs. De rest heb ik met eigen zweet en coins bijelkaar gesprokkeld :)

heb nog 150K over en vraag me af of de Bruyne vervangen door TOTS Firmino een upgrade is of ik het hierbij moet laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net gekwalificeerd voor de WL, krijg ik daarbij het bericht dat ik 2000 coins krijg en de melding "geniet van je beloning' >:)
Natuurlijk een standaard bericht, maar genieten van 2k coins lol.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 13:56:
Dit is hem dan
https://www.futbin.com/18/squad/4167266

dankzij Kante heb ik een supergoed team bij elkaar denk ik. Naast Kante waren Valencia, Ramos en Messi uit packs. De rest heb ik met eigen zweet en coins bijelkaar gesprokkeld :)

heb nog 150K over en vraag me af of de Bruyne vervangen door TOTS Firmino een upgrade is of ik het hierbij moet laten.
Persoonlijk vind ik de KDB erg goed als CM, maar als CAM vind ik Eriksen tot nu toe beter.
Op die positie in 4222, is je Futties Martial misschien ook nog wel een betere keuze hoewel dat gebaseerd is op mijn voorkeur om wingers op CAM te hebben in deze formatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Ben wel benieuwd wie er uit die out of position SBC komt. Zelf hoop ik op Luiz, maar ‘t zal wel weer Lozano worden, die enkel als sub nut heeft.
Luiz zou perfect naast Bakayoko kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Ik ging vandaag voor de grap met een gouden team spelen in divisie 2. Met spelers als Kolasniac, Lingard, Obiang, Shaqiri enzovoort... Maar eigenlijk merkte ik helemaal geen verschil in spel i.v.m. mijn miljoenen teams. Op de bank had ik wel mijn 1e team en had dus gewoon nog een 88 rating en speelde ook tegen normale TOTS teams...

Enige verschil dat ik eigenlijk merkte dat de tegenstanders sneller geïrriteerd raakten als ze tegen zo'n team achter stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Shreddaaa schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 15:24:
Ben wel benieuwd wie er uit die out of position SBC komt. Zelf hoop ik op Luiz, maar ‘t zal wel weer Lozano worden, die enkel als sub nut heeft.
Luiz zou perfect naast Bakayoko kunnen...
We komen tegenwoordig om in de CDM BPL spelers. Peresic lijkt me wel mooi. Maar wordt inderdaad Lozano gezien de andere gratis 86 kaarten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bossie schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 14:51:
[...]

Persoonlijk vind ik de KDB erg goed als CM, maar als CAM vind ik Eriksen tot nu toe beter.
Op die positie in 4222, is je Futties Martial misschien ook nog wel een betere keuze hoewel dat gebaseerd is op mijn voorkeur om wingers op CAM te hebben in deze formatie.
Zoveel keuzes :) Martial komt niet echt uit de verf daar, wel op ST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 17:15:
[...]

Zoveel keuzes :) Martial komt niet echt uit de verf daar, wel op ST.
Hij is minimaal gelijkwaardig aan POTM Aguero in op ST :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bossie schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 17:34:
[...]

Hij is minimaal gelijkwaardig aan POTM Aguero in op ST :+
Yup gebruik hem dan nu als sub of wissel hem met Aguero bij start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die online niet kan spelen en als melding krijg dat ik in het bezit moet zijn van PlayStation Plus? (Terwijl ik dit wel heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 19:05:
[...]

Ik heb prime Vieira al een hele tijd en zou het niet weten wie hem als cdm zou moeten vervangen.
Zijn lengte en zijn uitschuifbenen maken hem onmisbaar voor die positie, en dan heb ik het niet eens over zijn andere stats.

Volgens futbin iets meer dan 1mln en dat is een uitverkoop item. Ik heb er geloof iets van 2,5mln voor moeten betalen.
Heb hem binnen! Pfff wat een bevalling was dat zeg...

Ben nu een weekje van huis dus vh weekend maar ff testen

Dan vind ik het voorlopig ook wel leuk geweest met het team. Vnl spelen nu

Op de bank nog de totsen Roussilon, Mbappe, Fabinho, Gustavo, Mariano, Aouar, Mbabu
Afbeeldingslocatie: https://s22.postimg.cc/xhwnlqwzl/Screenshot_2018-08-06-21-05-37_01.png

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 06-08-2018 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 21:03:
[...]

De marketing machine van EA blijft wel draaien. Laat je vooral niet gek maken. Als je een leuk team hebt wat goed is, dan vooral lekker ermee spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Nu online
Bean77 schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 18:47:
[...]

Je kan de packs ook openen via de app of webapp.
Dus ik krijg de packs ook als ik 2 weken niet inlog en enkel de fut app gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Harribo schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 21:03:
[...]

Op de bank nog de totsen Roussilon, Mbappe, Fabinho, Gustavo, Mariano, Aouar, Mbabu
[afbeelding]
Dan zou ik Roussilion linksback zetten en Mbappe op de plek van Fekir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shreddaaa schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 00:03:
[...]

Dan zou ik Roussilion linksback zetten en Mbappe op de plek van Fekir.
Dat doe ik ook vaak.
Roussilon vaak in de basis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 07:56:
[...]

Dat doe ik ook vaak.
Roussilon vaak in de basis
Silva en Kimpembe omwisselen, vervolgens Telles en Neymar op links?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Bossie schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:09:
[...]

Silva en Kimpembe omwisselen, vervolgens Telles en Neymar op links?
Hij heeft al zn coins aan Vieira besteed. Dan kan ie Telles en Neymar dus niet meer halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shreddaaa schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:12:
[...]

Hij heeft al zn coins aan Vieira besteed. Dan kan ie Telles en Neymar dus niet meer halen.
Inderdaad voorlopig niet
Maar misschien heb ik zo ook ff genoeg in mijn team geïnvesteerd

Heb trouwens een tijdje nif Neymar gehad, beviel niet zo eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben weer terug naar het vertrouwde 41212(2) variant. Deze ligt me toch meer dan de 442.
Mbappe heeft de club mogen verlaten en heb daarvoor Reus teruggehaald.

Ingame gaat reus naar cam (stay forward) en Vieira uiteraard naar cdm.
Ben benieuwd hoe Reus speelt.

https://www.futbin.com/18/squad/4878104

edit: 1e online div 1 wedstrijd gelijk een hattrick voor Reus :)

[ Voor 9% gewijzigd door Bean77 op 07-08-2018 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:45:
Ik ben weer terug naar het vertrouwde 41212(2) variant. Deze ligt me toch meer dan de 442.
Ik speel alweer een tijdje 352/41212, hoewel vrijwel elke formatie simpelweg leuker is dan 41212, is er qua resultaat/effectiviteit niets beter dan 41212.

Probeer het nu al een tijdje te combineren, de verdediging/breedte van 352 met de kracht van de voorste 3 in 41212.

Qua upgrades heb ik eigenlijk niet echt wensen meer, misschien Harribo's voorbeeld volgen en de club uitruimen een echte upgrade:
https://www.futbin.com/18/squad/10777

Een andere leuke optie is simpelweg Torres/Villa halen als voorste drie met Iniesta in 41212.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesvop
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-12-2023
Verwijderd schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 19:59:
Ben ik de enige die online niet kan spelen en als melding krijg dat ik in het bezit moet zijn van PlayStation Plus? (Terwijl ik dit wel heb)
Had ik ook last van gister. Even de Playstation opnieuw opstarten werkte bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:50:
[...]

Ik speel alweer een tijdje 352/41212, hoewel vrijwel elke formatie simpelweg leuker is dan 41212, is er qua resultaat/effectiviteit niets beter dan 41212.

Probeer het nu al een tijdje te combineren, de verdediging/breedte van 352 met de kracht van de voorste 3 in 41212.

Qua upgrades heb ik eigenlijk niet echt wensen meer, misschien Harribo's voorbeeld volgen en de club uitruimen een echte upgrade:

Een andere leuke optie is simpelweg Torres/Villa halen als voorste drie met Iniesta in 41212.
Ik zou alles in SBCs gooien als ik jou was. Packluck is dusdanig goed dat als je een flink aantal 81+ upgrades doet je diverse icons bijna gratis kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:59:
[...]

Ik zou alles in SBCs gooien als ik jou was. Packluck is dusdanig goed dat als je een flink aantal 81+ upgrades doet je diverse icons bijna gratis kan halen.
Vorige week al gedaan, heb inmiddels alweer een nieuwe stapel.
Heb nog een tradeable TOTS Allison en een stapel untradable FoFs en ongeveer 180k coins, spelers als Petit/Piero in de versnipper is toch wel :( aangezien ze beide 1000+ achter hun naam hebben.

Misschien iets om te checken via futbin vanavond, tenzij Ajax zowaar een leuke wedstrijd op mat gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:50:
[...]

Ik ben nu ook aan het kijken met mijn untradable 'left over' spelers of ik daar een leuke 4321 opstelling of iets dergelijks kan maken waar ik voor de 'fun' mee kan spelen.

Gelijk eens gepuzzeld en kom tot dit team: https://www.futbin.com/18/squad-builder/5467010
Zoet, Arias en Vardy gekocht. Rest van het team + bank zijn untradables.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:13
Hebben jullie nog aanbevelingen voor goede spits in spaanse compentitie team 433?
Ik heb nu Benzema screamer - 90 en op de bank Villa 93 (maar is alleen spaans).
Ik had zelf al Torres 94 op het oog, maar nu nog buiten budget.
Andere alternatief is Rodrigo 92 tots, maar vraag me af of verbetering is vs Benzema en maak dan weer verlies,Benzema intussen weer wat minder waard en speelt wel lekker.

Op dit moment 99k coins en nog wat in transferlist zitten maar nog even geduld nodig...

Ik heb weinig spelers meer in mijn club, alles door de SBC's gegooid en wat nog waarde had nog in transferlist zitten.

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Vissert schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:59:
[...]

Zal vast aan mij liggen..maar mijn pack luck is op 10x 81+ met een PTG kaart als beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
noodel1988 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:09:
Hebben jullie nog aanbevelingen voor goede spits in spaanse compentitie team 433?
Ik heb nu Benzema screamer - 90 en op de bank Villa 93 (maar is alleen spaans).
Ik had zelf al Torres 94 op het oog, maar nu nog buiten budget.
Andere alternatief is Rodrigo 92 tots, maar vraag me af of verbetering is vs Benzema en maak dan weer verlies,Benzema intussen weer wat minder waard en speelt wel lekker.

Op dit moment 99k coins en nog wat in transferlist zitten maar nog even geduld nodig...

Ik heb weinig spelers meer in mijn club, alles door de SBC's gegooid en wat nog waarde had nog in transferlist zitten.
FOF Torres is op PS4 al onder de 100K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
bvbal79 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:31:
[...]

FOF Torres is op PS4 al onder de 100K
Op de Xbox One helaas niet, maar nog wat verkocht en voor 100k kunnen bemachtigen _/-\o_

Huidige team (share link): https://www.easports.com/...ffId=fiLlGk4DQs7:FFA18XBO
Ik moet nog ff uitzoeken hoe dat futbin werkt :9

Hebben jullie nog verbetertips?

[ Voor 3% gewijzigd door noodel1988 op 07-08-2018 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:25:
[...]

Zal vast aan mij liggen..maar mijn pack luck is op 10x 81+ met een PTG kaart als beste.
Apart. Ik opende er 5 gisteren en had 5 specials waarvan 2 90+ TOTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:55:
[...]

Ik ben nu ook aan het kijken met mijn untradable 'left over' spelers of ik daar een leuke 4321 opstelling of iets dergelijks kan maken waar ik voor de 'fun' mee kan spelen.

Gelijk eens gepuzzeld en kom tot dit team: https://www.futbin.com/18/squad-builder/5467010
Zoet, Arias en Vardy gekocht. Rest van het team + bank zijn untradables.
Je link is dood.. Je hebt toch wel de grootste eindbaas aller tijden er in staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 20:24
Ik haalde ook gisteren uit 1 van de 3 81+ pakketjes een 98 Cavani. Leuke vervanging van mijn TOTS Cavani.
En ook nog een aantal mindere TOTS gepacked afgelopen 2 weken.

Vandaag aan het kijken geweest of ik de Gullit SBC zou kunnen halen maar met mn 200k coins lukt het niet om oa de 2 ontbrekende icons te kopen. Heb op dit moment alleen Prime Overmars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Miggell schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:47:
Ik haalde ook gisteren uit 1 van de 3 81+ pakketjes een 98 Cavani. Leuke vervanging van mijn TOTS Cavani.
En ook nog een aantal mindere TOTS gepacked afgelopen 2 weken.

Vandaag aan het kijken geweest of ik de Gullit SBC zou kunnen halen maar met mn 200k coins lukt het niet om oa de 2 ontbrekende icons te kopen. Heb op dit moment alleen Prime Overmars.
Wat ik sommige youtubers zie doen is gewoon de hele club massaal legen in de 81+ SBC. Met de speciale kaarten massaal icons halen. De goedkope kun je weer gebruiken in de Gullit/Vieira etc. En dan krijg je er ook nog 100k/50k packs voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Zoals de meeste waarschijnlijk, heb ik het commentaar op Engels staan en zo nu en dan komt er een mama appelsapje voorbij.

Als ik speel tegen Danny Latza van mainz hoor ik continu Denny Landzaat.

Grappig en irritant tegelijk eigenlijk wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:47:
[...]

Je link is dood.. Je hebt toch wel de grootste eindbaas aller tijden er in staan?
hmm deze zou wel moeten werken: https://www.futbin.com/18/squad/5467010

Eindbaas wel gehad, maar speelde totaal niet best :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:50:
[...]

Wat ik sommige youtubers zie doen is gewoon de hele club massaal legen in de 81+ SBC. Met de speciale kaarten massaal icons halen. De goedkope kun je weer gebruiken in de Gullit/Vieira etc. En dan krijg je er ook nog 100k/50k packs voor terug.
Kost ook wat en is risico
Waar ik altijd een beetje moe van wordt is dat je vnl de succesverhalen hoort
Had zelf daar ook packs daaruit die echt bagger waren
En als je nagaat wat een tots tegenwoordig kost.. Ik zou ze gewoon kopen

Dus Cavani 98 getrokken? Fantastische speler he? Overheerst in een wedstrijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 18:17:
[...]

hmm deze zou wel moeten werken: https://www.futbin.com/18/squad/5467010

Eindbaas wel gehad, maar speelde totaal niet best :'(
Ik ben redelijk tevreden over Tevez. Breng hem bij de start in als rechtsvoor in een 4321. Scoort genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 18:28:
[...]

Ik ben redelijk tevreden over Tevez. Breng hem bij de start in als rechtsvoor in een 4321. Scoort genoeg!
Mijn 'probleem' is dat mijn andere 2 spitsen (veel) beter zijn. Had hem even als supersub gehouden, maar mijn spitsen wisselde ik nooit.
Maar was wel mooi om te zien dat de eindbaas weer een kaartje kreeg die oude tijden terug bracht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 18:24:
[...]

Kost ook wat en is risico
Waar ik altijd een beetje moe van wordt is dat je vnl de succesverhalen hoort
Had zelf daar ook packs daaruit die echt bagger waren
Dat heb ik ook gedaan en was zeker de moeite waard, het alternatief is dat deze kaarten anders in december nog steeds ongebruikt in je club zitten.

Zeker in de wepapp is het binnen 10 seconden gefixed met de squadbuilder.

@Miggell Ik heb 180k, en Petit/ADP die ik zou kunnen opofferen, echter misschien loont het om eerst een gokje je wagen met MM. Hmm, blijkbaar in het verleden al eens icon in de Mattheus SBC gegooid, niet in gullit helaas :(

[ Voor 18% gewijzigd door Bossie op 07-08-2018 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
Bossie schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 19:05:
[...]

Dat heb ik ook gedaan en was zeker de moeite waard, het alternatief is dat deze kaarten anders in december nog steeds ongebruikt in je club zitten.

Zeker in de wepapp is het binnen 10 seconden gefixed met de squadbuilder.

@Miggell Ik heb 180k, en Petit/ADP die ik zou kunnen opofferen, echter misschien loont het om eerst een gokje je wagen met MM. Hmm, blijkbaar in het verleden al eens icon in de Mattheus SBC gegooid, niet in gullit helaas :(
Cavani 98 echt een fijne spits. Zou Gullit dan gaan gebruiken als cam.
Net ook de packs uit MM geopend.
Enige noemenswaardig tots Sergio Roberto.

Kwa goedkope icons om ge gebruiken voor Gullit, welke raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tots lecomte, fof howard

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Miggell schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:51:
[...]

Cavani 98 echt een fijne spits. Zou Gullit dan gaan gebruiken als cam.
Net ook de packs uit MM geopend.
Enige noemenswaardig tots Sergio Roberto.

Kwa goedkope icons om ge gebruiken voor Gullit, welke raden jullie aan?
Ik heb de Litmanen SBC gedaan, is vrijwel gelijk in prijs met baby icons maar hogere rating en nog wat extra kans op packluck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
Bossie schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:58:
[...]

Ik heb de Litmanen SBC gedaan, is vrijwel gelijk in prijs met baby icons maar hogere rating en nog wat extra kans op packluck.
En Zanetti is ook relatief simpel zag ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Miggell schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:06:
[...]

En Zanetti is ook relatief simpel zag ik
Die had ik al gedaan helaas, momenteel nog 3 SBC's te gaan voor Gullit.
Moet helaas wel Willian verkopen, heb echter Salah 93 nog achter de hand maar dat meer een aanvaller dan en RM helaas.

edit: 50k overgehouden en Willian ook steeds in mijn team; gaat Gullit naar CDM of CAM in mijn 352?

[ Voor 12% gewijzigd door Bossie op 07-08-2018 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MM rewards waren drama.. Niet eens een board...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Vissert schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 07:43:
MM rewards waren drama.. Niet eens een board...
Ik heb mijn NYFC spelers gewoon verkocht voor 10k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gullit is een echte CM, voor zo'n speler zou ik proberen mijn tactiek aan te passen

Edit: servers lijken weer down. Ik probeer te kijken of ea daar ook een melding van heeft gemaakt online maar ik kan dat niet vinden.
Is er geen ea server status te zien van ea voor de pc?

Kan gebeuren maar een beetje info van ea zou fijn zijn

[ Voor 62% gewijzigd door Harribo op 08-08-2018 09:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvbal79
servers down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Harribo schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:25:
Gullit is een echte CM, voor zo'n speler zou ik proberen mijn tactiek aan te passen

Edit: servers lijken weer down. Ik probeer te kijken of ea daar ook een melding van heeft gemaakt online maar ik kan dat niet vinden.
Is er geen ea server status te zien van ea voor de pc?

Kan gebeuren maar een beetje info van ea zou fijn zijn
Ik lees nu op Reddit dat ze vanaf 7h gedurende 5 uur down zijn. Hopelijk komt dit ten goede van de online gameplay.

Staat de transfermarkt ook stil dan trouwens. Anders zijn er heel wat geslaagde lage bids.

[ Voor 7% gewijzigd door bvbal79 op 08-08-2018 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok thnx dat is dan te lezen op reddit dus

[ Voor 36% gewijzigd door Harribo op 08-08-2018 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
bvbal79 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 08:22:
[...]

Ik heb mijn NYFC spelers gewoon verkocht voor 10k
ik ben al een uur bezig om een NYFC speler te kopen voor 10k.
is echt onmogelijk op ps4,mobiel of webapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
Speel op dit moment dus met onderstaand team.
Bedoeling is om hopelijk de Gullit SBC af te ronden en dan Isco te vervangen door Gullit.

https://www.futbin.com//18/squad/5869718

Iemand verder nog aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Miggell schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 13:02:
Speel op dit moment dus met onderstaand team.
Bedoeling is om hopelijk de Gullit SBC af te ronden en dan Isco te vervangen door Gullit.

https://www.futbin.com//18/squad/5869718

Iemand verder nog aanraders?
Ik heb dezelfde voorhoede als jou en ik zet depay daar niet neer. Depay als lm komt vaak op vanuit het midden. Dan verrast hij meer vind ik.

Qua spelers zou ik het niet zo weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
harrybeuker schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 12:52:
[...]

ik ben al een uur bezig om een NYFC speler te kopen voor 10k.
is echt onmogelijk op ps4,mobiel of webapp
gewoon wachten tot de hype over is. of 10K in BPM stoppen. Wie weet zit er 1 tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
Harribo schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 13:16:
[...]

Ik heb dezelfde voorhoede als jou en ik zet depay daar niet neer. Depay als lm komt vaak op vanuit het midden. Dan verrast hij meer vind ik.

Qua spelers zou ik het niet zo weten
Ik zou nog terug kunnen switchen naar een 4-2-3-1 met Depay en Mbappe als opkomende LM en RM
Gullit zou dan CAM worden ipv Isco

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Miggell schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:25:
[...]

Ik zou nog terug kunnen switchen naar een 4-2-3-1 met Depay en Mbappe als opkomende LM en RM
Misschien dan 4411 met Gullit as CF?
In je huidige formatie zou ik Isco laten staan en Busuets wisselen voor Gullit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
Bossie schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:58:
[...]

Misschien dan 4411 met Gullit as CF?
In je huidige formatie zou ik Isco laten staan en Busuets wisselen voor Gullit.
Ivm pace van Busq?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idd, dat wil je simpelweg niet op het middenveld tegen de standard sweaty 41212's die je online tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
bvbal79 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 13:46:
[...]

gewoon wachten tot de hype over is. of 10K in BPM stoppen. Wie weet zit er 1 tussen.
ik wacht nog effe af en anders koop ik een andere dure van 40 a 50k. Krijg er 2 goede packs voor terug. uit de eerste 2 had ik ook al 150k winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Miggell schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:25:
[...]

Dat kan je proberen.
Vind die opstelling verdedigend heel goed maar aanvallend?
Ik bedoel je hebt geen breedte en maar 1 aanvaller.

Ik speel vaak 4-4-2, die met 2 cvms of 4222.
Maar het loont veel vind ik om mijn opstelling indien nodig aan te passen aan de tegenstander.

Edit: waarom alleen pl spelers in de sbc's???
Ik wil geen pl spelers omdat ik daar bewust niet voor gekozen heb
Lozano leuke speler maar zijn 91 werd ik niet warm van.
Kortom deze sbc's zijn niet mijn kopje thee
Gelukkig nog een extra sbc erbij

[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 08-08-2018 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
harrybeuker schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 17:54:
[...]

ik wacht nog effe af en anders koop ik een andere dure van 40 a 50k. Krijg er 2 goede packs voor terug. uit de eerste 2 had ik ook al 150k winst
Ik had gewoon 5 thin packs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
Vraagje; ik heb wat SBC's gedaan en telkens de voorstellen van Futbin wijken wat af met realiteit wat benodigd is.
Nu ben ik bezig met deze: https://www.futbin.com/18/squad/100180867/sbc?analyze=1
Ik heb alle spelers maar mijn team haalt maar 97 chem. Er zijn 2 CDM's die op CM staan dus die geconverteerd dat werd een plus 2 maar ik heb nu overal een chem van 9 terwijl volgens futbin een 10 tussen arias en pardo moet zitten, terwijl dat niet zo is.

Zijn de chem regels veranderd of zie ik wat over het hoofd?

Sommige spelers zijn gewisseld van club/competitie, maar dat is in dit geval niet zo...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Loyalty glitch uitvoeren

Cons:::BB4E

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noodel1988
Hoe werkt dat? Want de loyalty SBC lukt me ook niet:(. positie wissel gedaan maar slechts 11 ipv 12 chem.
Bedoel je dan x potjes spelen of iets anders?
So you can go into any single player game (I just do the TOTW challenge) then after kickoff, press the home button and quit the game by quitting the app altogether. Go back into FIFA and you'll have a game played and won't have a loss on your record. Repeat 10 times and you're golden.
Aha.

[ Voor 35% gewijzigd door noodel1988 op 09-08-2018 12:08 . Reden: gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Dit zijn mijn teams https://www.futbin.com/18/squad/5846432
https://www.futbin.com/18/squad/5839464
https://www.futbin.com/18/squad/5876629

Wat denken jullie gaat de prijs van Mbappe nog stijgen of dalen? Want ik zit te twijfelen hem te verkopen en 90 Gullit tehalen. Wat zouden jullie doen? In WL presteren deze teams goed 18 gespeeld 15 gewonnen. Heb nog 600k om tebesteden als ik mbappe verkoop 950k. En speel trouwens op de pc :)

Weet iemand wanneer MLS TOTS uitkomen is dat vrijdag?

[ Voor 6% gewijzigd door goosche op 09-08-2018 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
noodel1988 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 12:06:
[...]

Hoe werkt dat? Want de loyalty SBC lukt me ook niet:(. positie wissel gedaan maar slechts 11 ipv 12 chem.
Bedoel je dan x potjes spelen of iets anders?

[...]

Aha.
Forfeit match meteen na kick-off werkt ook gewoon als je record je niet boeit.
Bizar eigenlijk hoe lang het duurt en hoeveel je menu's je door moet voordat je uiteindelijk kan aftrappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 13:57
Kort vraagje, ik speel pas sinds kort weer fifa 18 en heb me oude selectie compleet verkocht en deze ervoor terug gekocht (550K had ik in totaal): https://www.futbin.com/18/squad/5883345

Mijn vraag, is het slimmer om de birthday card van Felipe anderson te vervangen voor een goude kaart van Dybala ?

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 19:26
xavento schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:18:
Kort vraagje, ik speel pas sinds kort weer fifa 18 en heb me oude selectie compleet verkocht en deze ervoor terug gekocht (550K had ik in totaal): https://www.futbin.com/18/squad/5883345

Mijn vraag, is het slimmer om de birthday card van Felipe anderson te vervangen voor een goude kaart van Dybala ?
Ik heb TOTS Alejandro Gomez nog een tijdje op CAM gehad, een aanrader! Zeker voor zijn huidige prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 13:57
laviolette schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:29:
[...]

Ik heb TOTS Alejandro Gomez nog een tijdje op CAM gehad, een aanrader! Zeker voor zijn huidige prijs.
Oh die valt reuze mee qua prijs, dank je wel ! ga ik die is proberen.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:13
Zo, afgelopen dagen nog wat lopen grinden en overbodige untradeables in willekeurige SBC's met hoge rewards lopen gooien. Dit is nu zo'n beetje mijn eind team (ja, nog steeds m'n Gullit tribute met enkel (ex) spelers van PSV, Chelsea en Milan :9), welke ik in 2 formaties (met kleine aanpassing) gebruik:

https://www.futbin.com/18/squad/5883386
https://www.futbin.com/18/squad/5883440

Welke zou jullie voorkeur hebben?

Verder is dit zo'n beetje mn B-team wat ik nog wel eens door elkaar hussel:

https://www.futbin.com/18/squad/5883433

Heb trouwens ook nog Lozano TOTS (89 - RW) en Lozano FOF (91 - LM). Als je dezelfde speler meerdere keren zou mogen opstellen zou ik gewoon een Lozano voorhoede maken :D

[ Voor 13% gewijzigd door Joster op 10-08-2018 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow. Ik heb mijn ideale CAM gevonden inmiddels. Wat is TOTS Reus een geweldige superheld zeg.
Lijkt altijd op de goede plaats te staan (met stay forward). Erg dodelijk met zijn finesse schoten en komt vaak gevaarlijk het strafschopgebied binnen.
Op basis van de afgelopen 10 wedstrijden scoort hij bijna evenveel als R9 en R7 bij elkaar. En dat voor slechts 300-350k.
En dat voor een speler van die pleb club uit Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:36:
Wow. Ik heb mijn ideale CAM gevonden inmiddels. Wat is TOTS Reus een geweldige superheld zeg.
Lijkt altijd op de goede plaats te staan (met stay forward). Erg dodelijk met zijn finesse schoten en komt vaak gevaarlijk het strafschopgebied binnen.
Op basis van de afgelopen 10 wedstrijden scoort hij bijna evenveel als R9 en R7 bij elkaar. En dat voor slechts 300-350k.
En dat voor een speler van die pleb club uit Duitsland.
Doe Werner er ook nog ff naast dan, meer meta word het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:10:
[...]

Doe Werner er ook nog ff naast dan, meer meta word het niet.
meta?? Huh

Ik ben trouwens ff de draad kwijt... Krijgen we vanavond sbc van een Futtie?
Wanneer de andere futties?

Misschien alesandrini of die Fransman van barca nog wat voor mij..
Pagina: 1 ... 214 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs