dat zou ik zeker doen...ratings 87, met 2x IF kaart??? Waarom al die TOTS kaarten op de markt gooien...Unione. schreef op maandag 30 juli 2018 @ 19:07:
Helaas, sla hem ook over. Hopelijk dan Manolas als CV. Groene link met de Rossi!
Heeft me 70k gekost dmv Untradeables, Ramsey IF, Brandt IF, Ozil, mustafi, Fahrman, Bauman gebruikt om alles te linken.bvbal79 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 19:11:
[...]
dat zou ik zeker doen...ratings 87, met 2x IF kaart??? Waarom al die TOTS kaarten op de markt gooien...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Rashford niet mijn kopje thee...
Spaar wel voor een speler die ik wel wil hebben
Spaar wel voor een speler die ik wel wil hebben
Verwijderd
Ik heb al in geen maanden Weekend League meer gedaan, nu heb ik 11 wins dus dat is toch kwalificatie voor Next week? Ik zie het alleen nergens staan er staat niet gekwalificeerd
De Futties CB word trouwens een Weekly Objective? Stond schijnbaar in het bericht toen je de 3 spelers kreeg. Bailly zal toch wel winnen, scheelt me dan een hoop k'twedstrijdtjes.
[ Voor 47% gewijzigd door Unione. op 30-07-2018 21:48 ]
Vandaag nog even gauw Batshuayi en Luiz Gustavo TOTS uit de packs getrokken.
Hoe gestoord dit ook klinkt maar ik ga Crouch dus never nooit vervangen voor Batshuayi TOTS of Rashford. Hij scoort bij mij iedere wedstrijd 1 a 2 goals en evenzoveel assists.
Staat nu op 10 goals en 11 assists uit 6 wedstrijden.
Gebruik 'm naast Defoe die 6 goals en 17 assists heeft in 6 wedstrijden..
Het is zelfs zo erg dat ze Kaka EoE, Muller TOTS, Bats TOTS op de bank houden, en dat ik noodgedwongen Salah TOTS en SBC Martial op de vleugels heb gezet..
Hoe gestoord dit ook klinkt maar ik ga Crouch dus never nooit vervangen voor Batshuayi TOTS of Rashford. Hij scoort bij mij iedere wedstrijd 1 a 2 goals en evenzoveel assists.
Staat nu op 10 goals en 11 assists uit 6 wedstrijden.
Gebruik 'm naast Defoe die 6 goals en 17 assists heeft in 6 wedstrijden..
Het is zelfs zo erg dat ze Kaka EoE, Muller TOTS, Bats TOTS op de bank houden, en dat ik noodgedwongen Salah TOTS en SBC Martial op de vleugels heb gezet..
Lekker dan TOTS young..untradable. Maar die had ik al untradable. Maar moet ik hem nu discarden voor 0 munten...ook zonde.
Same here met Sonbvbal79 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 23:24:
Lekker dan TOTS young..untradable. Maar die had ik al untradable. Maar moet ik hem nu discarden voor 0 munten...ook zonde.
Ik heb uiteindelijk de PS4 uitgezet. Na 15 min kon ik inloggen in de App. Daar heb ik hem maar in de Engeland SBC gestopt met wat Engelsen die ik nog had en nu dus Lallana 85. Beter iets dan niets.
Klopt. Kwalificatie krijg je pas donderdag met de rewardsVerwijderd schreef op maandag 30 juli 2018 @ 20:12:
Ik heb al in geen maanden Weekend League meer gedaan, nu heb ik 11 wins dus dat is toch kwalificatie voor Next week? Ik zie het alleen nergens staan er staat niet gekwalificeerd
25x Bailly opgepikt voor max 3k. Was gister 6k. Hopelijk herhaalt het net als met Martial en verkoop ik ze weer voor 5k. Zelfs eentje met bieden voor 700 coins opgepikt
Iemand een idee op welk event EA meer info over FUT 19 zal geven? Van FIFA 19 zelf zien we wel wat nieuwe dingen voorbij komen, maar over FUT is t best stil. Tijdens welk event was dat vorig jaar ook alweer?
Ben wel benieuwd naar de nieuwe spelmodussen (if any...) en andere toevoegingen aan FUT
Ben wel benieuwd naar de nieuwe spelmodussen (if any...) en andere toevoegingen aan FUT
PSN: Maichel
Ik een paar Varane voor onder de 7k. Kan ik zelf wel gebruiken als 85 in SBC en de rest kan verkocht worden.Skann schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 09:32:
25x Bailly opgepikt voor max 3k. Was gister 6k. Hopelijk herhaalt het net als met Martial en verkoop ik ze weer voor 5k. Zelfs eentje met bieden voor 700 coins opgepikt
Ben benieuwd wat we vanaf vanavond in packs krijgen. De tots in combinatie met de kans daarop heeft mijn hele club op de kop gegooid. Krijg er deze week ook nog 5 uit de monthly reward
Hopelijk niet nog een keer tots, doe nu maar de kauwgomballen van de wk of anders toty of icons 😛
Verder wel benieuwd naar de EoaE sbc, wellicht een top Rooney of Torres?
Hopelijk niet nog een keer tots, doe nu maar de kauwgomballen van de wk of anders toty of icons 😛
[ Voor 21% gewijzigd door peeweeherman op 31-07-2018 10:42 ]
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Verwijderd
Zaterdag is er nieuws over fut op de livestream van het wk fifa ( rond kwart over 4) je kan het zien op youtube, Twitch en op fox sportsMaichel schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 09:52:
Iemand een idee op welk event EA meer info over FUT 19 zal geven? Van FIFA 19 zelf zien we wel wat nieuwe dingen voorbij komen, maar over FUT is t best stil. Tijdens welk event was dat vorig jaar ook alweer?
Ik begreep dat deze maand weer TOTS in de monthly zitten. Vanaf hoelaat gaan we nieuwe pack inhoud krijgen. Alvast ingekocht voor mogelijke MM.peeweeherman schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 10:39:
Ben benieuwd wat we vanaf vanavond in packs krijgen. De tots in combinatie met de kans daarop heeft mijn hele club op de kop gegooid. Krijg er deze week ook nog 5 uit de monthly reward
Inmiddels mijn laatste coins gebruikt voor Telles/Walker, zou nu wel ongeveer klaar zijn toch 
Mocht er onverwacht nog een leuke/bruikbare Futty/EooE langskomen dan zou dat uiteindelijk nog wel lukken.
Mocht er onverwacht nog een leuke/bruikbare Futty/EooE langskomen dan zou dat uiteindelijk nog wel lukken.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
you wishVissert schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 08:23:
Jongens moeten we niet even het account van @Bean77 hacken? Hij is nu al zo lang weg. Zonde als zijn team geen wedstrijdritme meer heeft.
Het is wel wat behelpen met dit team https://www.futbin.com/18/squad/4878104
[ Voor 13% gewijzigd door Bean77 op 31-07-2018 13:36 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik heb nu 2x gehad vandaag en gisteren 1x dat er geen TOTS in mijn winkel gold promo packages zaten
, zijn ze er helemaal uit of gewoon dikke pech?
[ Voor 4% gewijzigd door noodel1988 op 31-07-2018 14:09 ]
Ze gaan eruit
Ik zit trouwens niet te wachten op fifa 19. Heb net een leuk team.
Trouwens per nieuwe editie zie ik niet veel verschil behalve dat ea probeert om er nog rijker van te worden.
Benieuwd wat de mm ook brengt, had zaterdag al ingekocht
Ook wat goedkope eredivisie spelers gekocht, die stijgen met de mm
Ik zit trouwens niet te wachten op fifa 19. Heb net een leuk team.
Trouwens per nieuwe editie zie ik niet veel verschil behalve dat ea probeert om er nog rijker van te worden.
Benieuwd wat de mm ook brengt, had zaterdag al ingekocht
Ook wat goedkope eredivisie spelers gekocht, die stijgen met de mm
Daarom wil ik ze soort van inkopen... zodat ik straks wat marge heb en mijn team weer iets kan verbeteren.Harribo schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 14:27:
Ze gaan eruit
Vandaar de vraag, om te bepalen of het zinvol is, maar als ik steeds geen TOTS in mijn packages heb, schiet het niet erg op
Gisteren 2 potjes WL kwalitificatie gedaan (nog nooit gespeeld) en de tegenstanders waren van beduidend minder niveau dan normaal online met seasons, ik speel zeer weinig dus zit nog schamele div 7.
Wel vreemd, WL zou toch juist beter/hoger niveau moeten zijn?
[ Voor 11% gewijzigd door noodel1988 op 31-07-2018 14:57 ]
Het nivo daalt, ook tijdens WL. Had deze maand voor eerst goud 1, met name omdat ik niet elke wedstrijd tegen Gullit en consorten speeldenoodel1988 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 14:56:
[...]
Daarom wil ik ze soort van inkopen... zodat ik straks wat marge heb en mijn team weer iets kan verbeteren.
Vandaar de vraag, om te bepalen of het zinvol is, maar als ik steeds geen TOTS in mijn packages heb, schiet het niet erg op![]()
Gisteren 2 potjes WL kwalitificatie gedaan (nog nooit gespeeld) en de tegenstanders waren van beduidend minder niveau dan normaal online met seasons, ik speel zeer weinig dus zit nog schamele div 7.
Wel vreemd, WL zou toch juist beter/hoger niveau moeten zijn?
Ah dat verklaard het, bij WL kwalificatie inderdaad geen icons wel 1 met veel tots (beter team als ik).peeweeherman schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 15:04:
[...]
Het nivo daalt, ook tijdens WL. Had deze maand voor eerst goud 1, met name omdat ik niet elke wedstrijd tegen Gullit en consorten speelde
Bij season vaak wel allemaal goede teams ja...
Hetzelfde toen fifa 18 uitkwamHarribo schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 14:27:
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Fifa 19 word in ieder geval heel interessant met Calcio A tenzij er nog onverwachte transfers gebeuren.Bean77 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 15:11:
[...]
Hetzelfde toen fifa 18 uitkwamFifa17 was ook prima met het team dat ik toen had.
Ik zie een juventus team met Vidal/Naingolan erbij in ieder geval wel zitten.
Klopt. Maar er kan nog veel gebeuren zoals o.a. Savic. Maar we zien wel hoe de kaarten geschud worden.Bossie schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 15:22:
[...]
Fifa 19 word in ieder geval heel interessant met Calcio A tenzij er nog onverwachte transfers gebeuren.
Ik zie een juventus team met Vidal/Naingolan erbij in ieder geval wel zitten.
Nog zo'n 2 maanden en we kunnen weer verder
Precies, en daarom is het dan weer leuk om een nieuwe FIFA 19 aan te schaffen en een nieuw super team aan te maken.Bean77 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 15:38:
[...]
Klopt. Maar er kan nog veel gebeuren zoals o.a. Savic. Maar we zien wel hoe de kaarten geschud worden.
Nog zo'n 2 maanden en we kunnen weer verder
Dit is op dit moment mijn team
cheat teamLorenzoaliandro schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 16:10:
[...]
Precies, en daarom is het dan weer leuk om een nieuwe FIFA 19 aan te schaffen en een nieuw super team aan te maken.
Dit is op dit moment mijn teamhttps://www.futbin.com/18/squad/5811160
Maar fifa staat hier wel op een laag pitje. WL speel ik eigenlijk al 2 maanden niet meer (op een enkele uitzondering na met een paar wedstrijden)
klopt lijkt veel op de jouwe:PBean77 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 16:13:
[...]
cheat team![]()
Maar fifa staat hier wel op een laag pitje. WL speel ik eigenlijk al 2 maanden niet meer (op een enkele uitzondering na met een paar wedstrijden)
Nah ik heb een lucky noob team. TOTS Ronaldo voor 1.98m kunnen kopen
Probeer nu 442 een beetje uit, ook wel geinig.
Wie heeft FUTTIES Rashford al geprobeerd. Hoor verhalen op Reddit dat hij toch erg goed is.
Ik vond de nif rashford al aardig.
Tenminste als ik tegen hem speelde.
Deze lijkt mij ook een topspeler maar ik heb geen zin om veel geld in mijn pl team te steken.
Tenminste als ik tegen hem speelde.
Deze lijkt mij ook een topspeler maar ik heb geen zin om veel geld in mijn pl team te steken.
Verwijderd
Erg goed. Met de bal aan zn voet is hij niet te stoppen en je kan hem ook goede in de 1-2 gebruiken vanwege zn goede pass. In zn 1e pot had hij 8 minuten nodig om 2x te scoren (divisie 1) ook zijn zijn dubbeltap schoten erg zuiver. Vooral halen dus. Denk niet dat je een betere spits kan krijgen voor die coinsbvbal79 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 17:05:
Wie heeft FUTTIES Rashford al geprobeerd. Hoor verhalen op Reddit dat hij toch erg goed is.
Valt wel een beetje tegen hoor! Niet eens de beste versie van Ramos!Bean77 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 13:34:
[...]
you wish
Het is wel wat behelpen met dit team https://www.futbin.com/18/squad/4878104
Dit meen je toch niet serieus? De kans op TOTS spelers was dan wel groot deze week maar dat je in 3 pakjes geen enkele TOTS speler krijgt is heel normaal.noodel1988 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 14:02:
Ik heb nu 2x gehad vandaag en gisteren 1x dat er geen TOTS in mijn winkel gold promo packages zaten, zijn ze er helemaal uit of gewoon dikke pech?
Ik ga de SBC ook maar doen. Had nog even geprobeerd met Defoe maar dat is het toch allemaal net niet.Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 17:46:
[...]
Erg goed. Met de bal aan zn voet is hij niet te stoppen en je kan hem ook goede in de 1-2 gebruiken vanwege zn goede pass. In zn 1e pot had hij 8 minuten nodig om 2x te scoren (divisie 1) ook zijn zijn dubbeltap schoten erg zuiver. Vooral halen dus. Denk niet dat je een betere spits kan krijgen voor die coins
In het algemeen denk ik dat als de basisspeler je niet bevalt, dat je met een upgrade ook niet echt lekker speelt. Zo valt de Rossi mij ook tegen. Soms lijkt het wel of een mindere versie nog beter speelt, heb dat zelf met Lozano, lijkt wel of er nog steeds handicap op zit, net als de informs vroeger.
Net weer tots Eriksen uit de MM , helaas niet verhandelbaar.
[ Voor 9% gewijzigd door peeweeherman op 31-07-2018 19:38 ]
Weet je wel wat de beste versie kost?sjakieman schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 18:35:
[...]
Valt wel een beetje tegen hoor! Niet eens de beste versie van Ramos!
De combinatie van snelheid, kracht en 4*4, traits is bizar, prima koppel samen met futties Martial.Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 17:46:
[...]
Erg goed. Met de bal aan zn voet is hij niet te stoppen en je kan hem ook goede in de 1-2 gebruiken vanwege zn goede pass. In zn 1e pot had hij 8 minuten nodig om 2x te scoren (divisie 1) ook zijn zijn dubbeltap schoten erg zuiver. Vooral halen dus. Denk niet dat je een betere spits kan krijgen voor die coins
Ja, was wel serieuze vraag...sjakieman schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 18:35:
Dit meen je toch niet serieus? De kans op TOTS spelers was dan wel groot deze week maar dat je in 3 pakjes geen enkele TOTS speler krijgt is heel normaal.
[...]
Koop meestal geen packages vandaar.
Dit verklaart het.
niet verhandelbaar? ik heb net al mijn 2 TOTS gediscard voor 20K. Verkeerd gegokt met de MM PSG wat kaarten ingeslagen...maar de winst zit helaas in de 2 andere wedstrijden waaronder de Russische.peeweeherman schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 19:36:
In het algemeen denk ik dat als de basisspeler je niet bevalt, dat je met een upgrade ook niet echt lekker speelt. Zo valt de Rossi mij ook tegen. Soms lijkt het wel of een mindere versie nog beter speelt, heb dat zelf met Lozano, lijkt wel of er nog steeds handicap op zit, net als de informs vroeger.
Toch ook maar Carrick halen. Voor die ratings kost nauwelijks iets. En anders weer een 94 voor een andere SBC
[ Voor 7% gewijzigd door bvbal79 op 31-07-2018 21:19 ]
Als zelfs Beans weer reageert dan moet ik ook maar wat actiever zijn. Laatste paar maanden zeer weinig FIFA gespeeld maar inmiddels wel een leuk team.
Gisteren 93 David Luiz uit de MM. Untradeable... Om hem in te passen TOTS Allan gepasseerd voor SBC Carrick. Iets trager maar bizarre passing.
Het team nu: waarbij ik ingame Costa en Carrick wissel en TOTS Fekir er in breng voor Dembele. Fekir valt mij trouwens erg positief op.
https://www.futbin.com/18/squad/5466506
Gisteren 93 David Luiz uit de MM. Untradeable... Om hem in te passen TOTS Allan gepasseerd voor SBC Carrick. Iets trager maar bizarre passing.
Het team nu: waarbij ik ingame Costa en Carrick wissel en TOTS Fekir er in breng voor Dembele. Fekir valt mij trouwens erg positief op.
[quote]Harribo schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 23:11:
[...]
gewoon weer het fifa systeem wat je naait. gewoon ander tijdstip weer spelen.
was dat team een pl team? ik heb het idee dat je goede spelers dan worden afgeremd.
[...]
Beetje late reactie, maar dat klopt idd. Was een BPL team
[...]
gewoon weer het fifa systeem wat je naait. gewoon ander tijdstip weer spelen.
was dat team een pl team? ik heb het idee dat je goede spelers dan worden afgeremd.
[...]
Beetje late reactie, maar dat klopt idd. Was een BPL team
Ook maar eens een update doen van m'n team 
https://www.futbin.com//18/squad/3761096
Dit weekend weer eens WL gespeeld en eindelijk eens Elite gehaald. Eigenlijk moeten Bale en Sane nog vervangen worden, weet alleen nog niet precies hoe maar het is binnenkort toch al afgelopen
Dit weekend weer eens WL gespeeld en eindelijk eens Elite gehaald. Eigenlijk moeten Bale en Sane nog vervangen worden, weet alleen nog niet precies hoe maar het is binnenkort toch al afgelopen
Knap dat mensen nog (zo) met FUT 18 bezig kunnen zijn. Over zo'n anderhalve maand kan je met de nieuwe aan de slag
PSN: Maichel
Bale MOTM en Sane TOTS?Amelandbor schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 09:37:
Ook maar eens een update doen van m'n team
Zeker een mogelijkheid, dacht misschien ook la liga en BPL omwisselen en dan voor Isco TOTMD en Salah TOTS gaan.
Ja daarom nog effe vermaken met deeltje 18. Ik heb Zelf tijdens de WK amper gespeeld omdat ik liever zoveel mogelijk WK wedstrijden wou zien. Nu dus weer een kleine inhaalslag aan het maken. Vermaak me er nog steeds prima mee.Maichel schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:01:
Knap dat mensen nog (zo) met FUT 18 bezig kunnen zijn. Over zo'n anderhalve maand kan je met de nieuwe aan de slag
Straks weer opnieuw beginnen wat ook wel weer leuk is opzich
vraagje
Heb fifa 19 ultimate in de pre order staan maar op het moment dat fifa uit komt ben ik aan het verhuizen en heb ik een tijdje geen tijd om fifa te spelen. Moet ik inloggen voor de packs? of krijg ik die als nog? of is het inloggen op de app voldoende? Anders moet ik de pre order annuleren.
Heb fifa 19 ultimate in de pre order staan maar op het moment dat fifa uit komt ben ik aan het verhuizen en heb ik een tijdje geen tijd om fifa te spelen. Moet ik inloggen voor de packs? of krijg ik die als nog? of is het inloggen op de app voldoende? Anders moet ik de pre order annuleren.
Uh 2 maandenMaichel schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:01:
En ik blijf misschien deze fifa nog wel ff paar maanden langer spelen
Heb trouwens zuurstok Matuidi 91 gekocht, wat een voetzoeker is dat, geweldig
Sbc Rashford 91 ook paar tegen mij gehad, was er niet van onder de indruk
Vast een leuke counter speler maar ik heb met 6 man achterin de boel dichtgetimmerd, hou niet van gecounterd worden
[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 01-08-2018 17:28 ]
Is het jullie opgevallen dat in de MM Sevilla - Barcelona zit. Vast wel😁
Alleen die wedstrijd wordt deze week helemaal niet gespeeld🤔
Trouwens flink wat SBC fodder met de FOF spelers. Howard 93 voor 16k en granqvist 94 en Casillas 95 voor 22k gehaald. Ik kijk uit naar de klapper volgende week. Anders is het goedkoop icon scoren.
Alleen die wedstrijd wordt deze week helemaal niet gespeeld🤔
Trouwens flink wat SBC fodder met de FOF spelers. Howard 93 voor 16k en granqvist 94 en Casillas 95 voor 22k gehaald. Ik kijk uit naar de klapper volgende week. Anders is het goedkoop icon scoren.
[ Voor 39% gewijzigd door bvbal79 op 01-08-2018 18:28 ]
Ik ben er pas sinds april echt ingestapt dus leer nog elke dag. Niet alleen het spel maar ook hoe kun je coins genereren etc. De BPM pas ik nu toe door bronzen spelers uit de grote league te snipen voor 200 tot 350 euro. Sommige gaan dan echt voor bijna 1000 nog weg. De Gold pack truck had ik geen geluk in gehad helaas. Maar vanochtend dus op het juiste moment wat FOF 90+ voor weinig binnen geharkt.Maichel schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:01:
[ Voor 6% gewijzigd door bvbal79 op 01-08-2018 18:41 ]
Je kan de packs ook openen via de app of webapp.BlackBarryNL schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 17:07:
vraagje
Zo dat nog eens winst op de bronsbvbal79 schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 18:40:
[...]
Ik ben er pas sinds april echt ingestapt dus leer nog elke dag. Niet alleen het spel maar ook hoe kun je coins genereren etc. De BPM pas ik nu toe door bronzen spelers uit de grote league te snipen voor 200 tot 350 euro. Sommige gaan dan echt voor bijna 1000 nog weg. De Gold pack truck had ik geen geluk in gehad helaas. Maar vanochtend dus op het juiste moment wat FOF 90+ voor weinig binnen geharkt.
Ik zit eerlijk gezegd helemaal niet te wachten op fifa 19. Ea zelf wel en iedereen hobbelt er achter aan. Of vloek ik nu in de kerk?
Heb nu tenminste een leuk goed team waardoor de comedy capers acties zoals over elkaar heen vallen, ballen die weg flippen etc nu ook foetsie zijn.
Nice. 82+ upgrade en MOTM Aguero en FUTMIS Zlatan. de moeite waard op hele team leeg te traden. Net alle bronzen en zilveren spelers in de upgrade naar goud. Nu al 1 TOTS 89 en FOF 88
Wat raden jullie aan de 81+ 2x of 82+ 1x.
Wat raden jullie aan de 81+ 2x of 82+ 1x.
[ Voor 10% gewijzigd door bvbal79 op 01-08-2018 20:50 ]
Vandaag leek me een mooi moment om Gullit in mijn team te verwelkomen!
Echt niet te geloven hoe de packs momenteel gevuld zijn.
Geen idee wat het me gekost heeft, ik was al even wat TOTS aan het opsparen, maar aan het eind had ik in elk geval nog net zoveel munten en een aantal leuke spelers rijker.
Ben benieuwd hoe die speelt!
Geen idee wat het me gekost heeft, ik was al even wat TOTS aan het opsparen, maar aan het eind had ik in elk geval nog net zoveel munten en een aantal leuke spelers rijker.
Heb denk ik 10 packs geopend waarvan 6x TOTS of FOF erin had, Werner 95 en Inue 91 als hoogste. Japanner Inue dubbel en die in Zlatan gedaan. Aguero moet nu nog gedaan worden kan hij TOTS Lukaku vervangen, dan is mijn Ultieme FUT team wel klaar.
Packluck is goed deze dagen! Net 1x 82 en 3x 81 geopend. 5 speciale kaarten
Ik heb nog coins over om mijn Suárez 94 te vervangen. TOTS Griezmann zit in mijn budget, maar TOTS Saurez net niet. Ze moeten naast Aguero spelen. Alternatief die ik nog heb ik mijn TOTS Messi in de spits laten en dan PTG Isco op LCAM (4-2-2-2)
Ik heb TOTS Griezmann 1 potje geprobeerd in een draft. Belachelijke goede speler. Zelf heb ik TOTS Suarez en die is natuurlijk ook briljantbvbal79 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 08:55:
Ik heb nog coins over om mijn Suárez 94 te vervangen. TOTS Griezmann zit in mijn budget, maar TOTS Saurez net niet. Ze moeten naast Aguero spelen. Alternatief die ik nog heb ik mijn TOTS Messi in de spits laten en dan PTG Isco op LCAM (4-2-2-2)
Griezmann is wel een speler waar veel mensen aan moeten wennen. Deels omdat hij een linkspoot is. Messi ben ik zelf geen fan van. Ik ben geen dribbelaar en heb spelers nodig met enigszins wat body.
Je moet er wel een icon bij inleveren. Dat houdt mij tegen want ik heb er geen 1 en dat gaat ook weer zoveel kosten. Wie heb jij gedaan?peeweeherman schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 20:48:
Vandaag leek me een mooi moment om Gullit in mijn team te verwelkomen!
Enorme topper dat is ook de enige icon die op mijn lijstje staat
Je moet 3 inleverenHarribo schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 09:37:
[...]
Je moet er wel een icon bij inleveren. Dat houdt mij tegen want ik heb er geen 1 en dat gaat ook weer zoveel kosten. Wie heb jij gedaan?
Ook dat nog! HahahaVissert schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 09:41:
[...]
Je moet 3 inleveren1 gewoon en 2x 1 in een high rated team.
Laat maar ff dan
Ik zit er nog wel aan te denken om Rui Costa in te ruilen voor een 100k pack. Hij heeft bijna 800 wedstrijden gespeeld dus hij hoort bij het meubilair. Maar aangezien de packluck zo dusdanig hoog is..
Dit is mijn team maar ik haalde vanochtend Doucoure TOTS uit een pack. Daarmee komt ook iedereen op full chem en kan ik zelfs tots fekir voor carrick er in zetten..
Dit is mijn team maar ik haalde vanochtend Doucoure TOTS uit een pack. Daarmee komt ook iedereen op full chem en kan ik zelfs tots fekir voor carrick er in zetten..
Messi is untradable maar toch ook wel goed. Neig dan toch maar naar TOTS Suárez.Vissert schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 08:59:
[...]
Ik heb TOTS Griezmann 1 potje geprobeerd in een draft. Belachelijke goede speler. Zelf heb ik TOTS Suarez en die is natuurlijk ook briljant
Griezmann is wel een speler waar veel mensen aan moeten wennen. Deels omdat hij een linkspoot is. Messi ben ik zelf geen fan van. Ik ben geen dribbelaar en heb spelers nodig met enigszins wat body.
Na die enorme packluck van de afgelopen tijd zit ik met een grote hoeveelheid spelers met een hoge rating. Zijn er SBC's die de moeite waard zijn om te doen? Heb al even bij de Icon SBC's rondgekeken maar een 88-rated squad voor een Jumbo rare players pack lijkt mij dan weer niet de moeite waard?
Edit: ook drie keer de 81+ upgrade SBC gedaan: 85 FUT-BD Danilo Pereira, 92 TOTS Rodrigo, 92 FOF Hernández
Lijkt wel of EA het spel nu een beetje aan het doodmaken is.
Edit: ook drie keer de 81+ upgrade SBC gedaan: 85 FUT-BD Danilo Pereira, 92 TOTS Rodrigo, 92 FOF Hernández

[ Voor 22% gewijzigd door laviolette op 02-08-2018 10:14 ]
Fifa is voor mij al een paar maanden klaar. Mijn club is nu zo goed als leeg. Alle gouden spelers door de 81 en 82+ SBC's gehaald. Alle bronzen in zilveren, zilveren in gouden enz. Leuke spelertjes gehad:
- Coutinho 93
- Trippier 90
- Stuk of 7 TOTS waaronder Sergi Roberto, Fabinho, Keita, Sessegnon
- Aantal hoge rated spelers
Het team waarmee ik geeindigd ben, waarmee ik af en toe nog wat seizoenen doe (wil nog een keer kampioen worden in div 1) en misschien nog een keer WL: https://www.futbin.com/18/squad/5825346
- Coutinho 93
- Trippier 90
Het team waarmee ik geeindigd ben, waarmee ik af en toe nog wat seizoenen doe (wil nog een keer kampioen worden in div 1) en misschien nog een keer WL: https://www.futbin.com/18/squad/5825346
Heerlijk toch je kunt nu de laatste maanden een beetje alle spelers proberen. Icon heeft alleen zin als je denkt het af te maken. Anders moet je die uitkiezen met een 50k pack. Futbin is your friend😀laviolette schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 09:54:
Na die enorme packluck van de afgelopen tijd zit ik met een grote hoeveelheid spelers met een hoge rating. Zijn er SBC's die de moeite waard zijn om te doen? Heb al even bij de Icon SBC's rondgekeken maar een 88-rated squad voor een Jumbo rare players pack lijkt mij dan weer niet de moeite waard?
Edit: ook drie keer de 81+ upgrade SBC gedaan: 85 FUT-BD Danilo Pereira, 92 TOTS Rodrigo, 92 FOF HernándezLijkt wel of EA het spel nu een beetje aan het doodmaken is.
Bedankt voor de tip! Heb "Challenges list filter" gebruikt op FUTbin, 93k voor een 100k pack lijkt mij een goede optie.bvbal79 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:31:
[...]
Heerlijk toch je kunt nu de laatste maanden een beetje alle spelers proberen. Icon heeft alleen zin als je denkt het af te maken. Anders moet je die uitkiezen met een 50k pack. Futbin is your friend😀
Costa, Nesta en Larsson, kwamen toch niet meer aan bod. Met Gullit heb je het gevoel dat je bij de aftrap al 1-0 voorstaat!Harribo schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 09:37:
[...]
Je moet er wel een icon bij inleveren. Dat houdt mij tegen want ik heb er geen 1 en dat gaat ook weer zoveel kosten. Wie heb jij gedaan?
Heb net Crespo nog gedaan, had een icon nodig om tots goretzka op full chem te krijgen, vanavond kijken hoe die speelt
Ik had een 86 Rated FoF keeperWSL036 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:17:
Fifa is voor mij al een paar maanden klaar. Mijn club is nu zo goed als leeg. Alle gouden spelers door de 81 en 82+ SBC's gehaald. Alle bronzen in zilveren, zilveren in gouden enz. Leuke spelertjes gehad:
- Coutinho 93
- Trippier 90

Wat zijn de rewards nu van de WL dan? alles wat er tot nu toe is uitgekomen?WSL036 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:17:
misschien nog een keer WL: https://www.futbin.com/18/squad/5825346
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Nog even 2 81 packs en 3 gouden upgrade gedaan. 1x if en 1x 94 Tevez
Hier was het geluk op. 100k pack was thin..hoogste 81.Vissert schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 18:18:
Nog even 2 81 packs en 3 gouden upgrade gedaan. 1x if en 1x 94 Tevez
Daarna 4 x 81+ gedaan. Daar kwam 7x 81 spelers uit en nog FOF n'zonzi.
Maar mijn team is nu rond en volgende week paar weken vakantie. Heb nog 60k aan coins. Denk dat ik ze daar doorheen gooi.
[ Voor 16% gewijzigd door bvbal79 op 02-08-2018 18:39 ]
Nee, alleen Tots, hier Suarez en griezman, kijken of dat een beetje wil met Gullit 😜Royz schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 18:14:
[...]
Wat zijn de rewards nu van de WL dan? alles wat er tot nu toe is uitgekomen?
Het regent hier ook tots en zuurstokken... Kreeg oa fof lozano.
Als ik hem niet snel goed verkoop ga ik testen hoe snel hij is
Nu op jacht naar Cavani 98. Is te doen nu. Zijn tots 96 is al fenomenaal
Als ik hem niet snel goed verkoop ga ik testen hoe snel hij is
Nu op jacht naar Cavani 98. Is te doen nu. Zijn tots 96 is al fenomenaal
Pfft, heel vervelend iddpeeweeherman schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 20:04:
[...]
Nee, alleen Tots, hier Suarez en griezman, kijken of dat een beetje wil met Gullit 😜
Verwijderd
Toch maar even 4 megapacks gekocht en me weekend league rewards geopend: Roze Torres kaart, TOTS raboit, TOTS Douglas costa en TOTS Max best netjes!
Voor de 3e maand op rij TOTS spelers. Ik had er 5 en ik had ze allemaal al (4 zelfs dubbel untradable).Royz schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 18:14:
[...]
Wat zijn de rewards nu van de WL dan? alles wat er tot nu toe is uitgekomen?
Verwijderd
En as we sprak, TOTS milinkovic savicVerwijderd schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 22:01:
Toch maar even 4 megapacks gekocht en me weekend league rewards geopend: Roze Torres kaart, TOTS raboit, TOTS Douglas costa en TOTS Max best netjes!
FOF son
TOTS son
of TOTS Aguero?
ik zoek een goede en vooral snelle spits. Heb links overmars en rechts salah staan
daarachter gullit en griezmann. Iemand ervaringen met bovenstaande? CR9 word me te gek.
speel nu veel met auba 88 of griezmann. Griezmann schiet sneller uit de startblokken maar is wel weer veel kleiner dan auba. Tips welkom
TOTS son
of TOTS Aguero?
ik zoek een goede en vooral snelle spits. Heb links overmars en rechts salah staan
daarachter gullit en griezmann. Iemand ervaringen met bovenstaande? CR9 word me te gek.
speel nu veel met auba 88 of griezmann. Griezmann schiet sneller uit de startblokken maar is wel weer veel kleiner dan auba. Tips welkom
Ik heb SBC Griezman, en hij is simpelweg in veel formaties erg goed inzetbaar, als cam in 4222/4231 of als ST in twee spitsem formaties, erg aanwezig en clinical voor de goal.harrybeuker schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 22:48:
FOF son
TOTS son
of TOTS Aguero?
Vind hem in ieder geval beter dan mijn Salah 93, die is erg wisselvallig.
Son is een erg veilige keuze, Aguero kun je ook niet mis meegaan, het is vooral afhankelijk of je al een spits hebt met tries to beat defensive line in je formatie.
[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 02-08-2018 23:44 ]
TOTS Son gehad uit weekly objectives. Heb nu TOTS Sane en Son terwijl ik zonder wingers speel (4121-2). Overweeg een tweede BPL team te maken en dan Son en Sane in de spits op 6 chem. Iemand daar ervaring mee?
I like how you keep the mouse running...
Verwijderd
Dat is sws de beste optie voor Son. Son is een echte spits. Gebruik hem zelf ook op 7 chem in de spits, maar hij is echt geweldigEl Profesor schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 08:43:
TOTS Son gehad uit weekly objectives. Heb nu TOTS Sane en Son terwijl ik zonder wingers speel (4121-2). Overweeg een tweede BPL team te maken en dan Son en Sane in de spits op 6 chem. Iemand daar ervaring mee?
Ik speel met tots Aguero. Deze man schiet echt alles erin en is daarnaast snel en goed in dribbelen. Enige nadeel is dat hij soms makkelijk van de bal wordt gezet.harrybeuker schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 22:48:
FOF son
TOTS son
of TOTS Aguero?
ik ga voor FOF son. is toch 150k goedkoper anders had ik voor deze WL wel aguero gehaald.RR21 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 08:47:
[...]
Ik speel met tots Aguero. Deze man schiet echt alles erin en is daarnaast snel en goed in dribbelen. Enige nadeel is dat hij soms makkelijk van de bal wordt gezet.
Helaas nog 4 WL te gaan en dan is het over met fifa18
Thnx. Welke chem heb je op hem?Verwijderd schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 08:46:
[...]
Dat is sws de beste optie voor Son. Son is een echte spits. Gebruik hem zelf ook op 7 chem in de spits, maar hij is echt geweldig
I like how you keep the mouse running...
De laatste updates gedaan aan de hand van de rewards. Nu misschien nog een keertje TOTS Ramos, maar ik denk niet dat ik veel WL meer ga spelen. Of ik moet weer 10-0 beginnen
Die companion app werkt ook niet feilloos.
Met het zoeken op de transfermarkt krijg ik soms gewoon tots niet te zien. Ook niet na herstellen
Doe ik een kleinere zoekmarge, bijv minder verschil in prijs, dan zie ik ze opeens wel.
En dan staat zo'n tots op nog een half uur, die had ik bij de eerste zoek opdracht ook moeten zien. Heb dit aan de lopende band al zeker een maand
Vind sowieso de app traag ondanks dat ik verdorie nog een snellere foon heb gekocht.
Vooral het ophalen van de transfer lijst duurt een x aantal seconden steeds
Mijn verklaring is dat de servers van ea het allemaal maar slecht trekken al die miljoenen gebruikers en dat daarom resultaten van de zoekopdrachten bewust onvolledig zijn en de app traag wordt.
Harde bewijzen heb ik alleen niet
Met het zoeken op de transfermarkt krijg ik soms gewoon tots niet te zien. Ook niet na herstellen
Doe ik een kleinere zoekmarge, bijv minder verschil in prijs, dan zie ik ze opeens wel.
En dan staat zo'n tots op nog een half uur, die had ik bij de eerste zoek opdracht ook moeten zien. Heb dit aan de lopende band al zeker een maand
Vind sowieso de app traag ondanks dat ik verdorie nog een snellere foon heb gekocht.
Mijn verklaring is dat de servers van ea het allemaal maar slecht trekken al die miljoenen gebruikers en dat daarom resultaten van de zoekopdrachten bewust onvolledig zijn en de app traag wordt.
Twee opmerkingenHarribo schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:24:
1. Snellere telefoon != snellere connective
2. Ik denk dat de transfermarkt gecached word; je zit ook vaak dat kaarten meteen naar "sold" gaan als je buy it now doet, maar na een refresh staat dezelfde kaart er alsnog.
dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Bossie op 03-08-2018 10:59 ]
Heb nergens last van op de webapp. Zou een andere telefoon kopen
. Denk niet dat het aan de servers ligt.
Harribo schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:24:
Ik doe altijd prijs compare optie gebruiken, zodat je dezelfde positie/type krijgt speler krijgt.Harribo schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:24:
Daarnaast bij special altijd filter special gebruiken.
Misschien helpt het?
Gast, ik heb net een foon Nubia m2, das geen traag ding of zoFeesterd schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:59:
Heb nergens last van op de webapp. Zou een andere telefoon kopen. Denk niet dat het aan de servers ligt.
[...]
Zal ff kijken, thnxnoodel1988 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:23:
[...]
Ik doe altijd prijs compare optie gebruiken, zodat je dezelfde positie/type krijgt speler krijgt.
Daarnaast bij special altijd filter special gebruiken.
Misschien helpt het?
[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 03-08-2018 12:43 ]
kun je nog weer free packs krijgen met het bekijken van de livestream?
Pffft, dan is David Villa opeens 37k
Verwijderd
Deze? https://m.gsmarena.com/zte_nubia_m2-ampp-8746.phpHarribo schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:42:
[...]
Gast, ik heb net een foon Nubia m2, das geen traag ding of zo
Niet echt een snelheidswonder met een Snapdragon 625. Kan er ook aan liggen dat Nubia officieel geen Playstore ondersteund en je het moet sideloaden, wat dus soms bij bepaalde apps voor problemen kan zorgen.
Wow die Ronaldo leenspeler van die weekly objective past heerlijk in mijn calcio A team, alleen zo jammer dat ie maar 15 potjes mag mee doen
Schiet werkelijk waar alles tegen de touwen
Schiet werkelijk waar alles tegen de touwen
Hoe speelt Lingard?Bossie schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 18:53:
Telles en Walker verkocht en een meta-4231 gebouwd
https://www.futbin.com/18/squad/5449316
Snel zat lijkt me en ondersteunt playstoreVerwijderd schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:16:
[...]
Deze? https://m.gsmarena.com/zte_nubia_m2-ampp-8746.php
Niet echt een snelheidswonder met een Snapdragon 625. Kan er ook aan liggen dat Nubia officieel geen Playstore ondersteund en je het moet sideloaden, wat dus soms bij bepaalde apps voor problemen kan zorgen.
Companion app is de enige app die traag is
Maar thanks
Over mijn zoekresultaten : ik krijg wel tots te zien als ik zoek op prijsreeks 20k - 23k maar alleen de tots van de efl
De rest van alle soorten spelers zie ik wel.
Maakt niet uit of ik special erbij aanzet.
Filter ik erbij op competitie dan zie ik wel de resultaten zoals ze moeten zijn
Edit : nu leuk spelen met Cavani 98, fekir 95, thauvin 95 :-)
Heb ik daarbij nog de totsen miep miep mbappe en depay
[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 03-08-2018 20:44 ]
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs