Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
sjakieman schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:42:
[...]

Benatia TOTS is de beste, beter dan Ramos TOTS nog (spelen bij mij samen centraal)!
Maar als je toch iemand als wissel in gaat brengen dan moet je vooral zorgen dat zijn acceleration op orde is omdat je niets kan repareren met een chem style.

Dus zou ik niet gaan voor Benatia en ook niet voor Azplilicueta. Die heeft als nadeel zijn kleinere lengte en voordeel dat hij snel en bewegelijk is. Maar de snelheid zal als wissel al niet maximaal zijn en bovendien betaal je de hoofdprijs omdat hij in de PL speelt en ook nog Spaans is.

Ik zou gaan voor Mbabu TOTS! Het is een rechtsback maar bij mij speelt hij meestal als wissel centraal. Met 1,84 lang genoeg en je betaald maar 85k! Met 96 pace en 99 stamina hoef je niet meer bang te zijn voor alle snelle meta spitsen!
Wat een heerlijk advies!
Had nog niet ingeslagen dus ga dan eerst maar is mbabu testen op die positie.
Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 02:00
kevinn schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:11:
[...]

Futwiz geeft de rating per position aan (RPP). Deze is afhankelijk van de toegepaste chem style.
Een speler met een shadow/anchor zal altijd een betere RPP krijgen voor de verdedigende posities.

Gullit is een van de weinige spelers die je eigenlijk overal kwijt kunt in je elftal.
Gullit zou ik lekker op CDM laten staan want van Basten op CDM is geen succes waarschijnlijk (check de RPP van van Basten maar na)

Ander opties; Casemiro, Nainggolan, Futties Bakayoka, Milinkovic-Savic, Matic, Goretzka
van basten is wel lomp en sterk maar niet snel. Ik ga wel even wat afwisselen komende week en dan donderdag een keus maken voor de WL. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Is die WL altijd zo krakkemikkig. Tot vrijdag maar 4 overwinningen in 20 wedstrijden. Gisteravond toch maar weer wat potjes gedaan..10 overwinningen uit 10 wedstrijden🤔 Maar gestopt toen ik Zilver 1 had

[ Voor 8% gewijzigd door bvbal79 op 23-07-2018 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV8
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-05-2024
Heeft iemand hier ervaring met de 98 buffon? is het een aanrader?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Razz89 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:20:
[...]

Wat een heerlijk advies!
Had nog niet ingeslagen dus ga dan eerst maar is mbabu testen op die positie.
Thanks voor de tip!
Goed om te horen, ben benieuwd of hij jou net zo goed bevalt als mij!
bvbal79 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:09:
Is die WL altijd zo krakkemikkig. Tot vrijdag maar 4 overwinningen in 20 wedstrijden. Gisteravond toch maar weer wat potjes gedaan..10 overwinningen uit 10 wedstrijden🤔 Maar gestopt toen ik Zilver 1 had
Hoe meer je verliest hoe slechter de tegenstand wordt (en andersom). En verder zal je met meer of minder zelfvertrouwen/plezier e.d. spelen na een goede of slechte reeks dus dit is niet heel onverklaarbaar.
JeroenV8 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 16:17:
Heeft iemand hier ervaring met de 98 buffon? is het een aanrader?
Iemand hier was niet zo positief (dook vaak over bal heen blijkbaar), maar ik vond 'm in de weekend league toch vrij lastig te passeren (maar ik doe dan ook bijna geen low drivens).

Ik kom trouwens ook nog steeds Begovic af en toe tegen in top teams maar die heeft echt nog nooit een slechte wedstrijd tegen mij gekeept! Misschien ligt het aan mijn manier van schieten maar dit is echt 1 van de lastigste keepers om te passeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Heeft iemand nog geruchten over andere eoae spelers?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peeweeherman schreef op maandag 23 juli 2018 @ 18:14:
Heeft iemand nog geruchten over andere eoae spelers?
Rosicky, Ronaldo, Bean

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die laatste is onmogelijk. Veel te overpowered!

Ik heb weer eens wat online WC gedaan. Ik blijf het fijn vinden. Nul druk om te winnen. Bijna alle potjes zijn hierdoor leuk. Ik kom nul ptb en time-wasting etters tegen. Speelt heerlijk!

(Helpt natuurlijk dat de trager gameplay me meer ligt. Heb twee spitsen die 1 op 1 lopen in een 41212.Dat heb ik in normale fut nooit gehad.) Spelen jullie deze modus nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
TOTS weer in de packs. Prijzen kelderen als een gek net Lecomte 93 voor een toekomstige SBC voor 35k gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ronaldo voegt denk ik weinig toe, heeft al zoveel kaarten,. Rooney dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
peeweeherman schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 07:09:
[...]

Ronaldo voegt denk ik weinig toe, heeft al zoveel kaarten,. Rooney dan?
Schweinsteiger?

Kreeg trouwens OTW Mbappé uit die Weekly Objective. Dat kan zeker slechter :D

[ Voor 15% gewijzigd door Skann op 24-07-2018 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Skann schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 09:53:
[...]

Schweinsteiger?

Kreeg trouwens OTW Mbappé uit die Weekly Objective. Dat kan zeker slechter :D
Niet verkeerd!
ik kreeg scream Sturridge, leuk voor een sbc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Ik lees op Reddit dat pack luck heel hoog is. Mensen doen zelfs gold upgrades ervoor. Ik heb tot nu toe alleen een TOTS EFL speler 86 gepakt helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
bvbal79 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 16:31:
Ik lees op Reddit dat pack luck heel hoog is. Mensen doen zelfs gold upgrades ervoor. Ik heb tot nu toe alleen een TOTS EFL speler 86 gepakt helaas.
Toch nog even snel de marque matchup gedaan want had nog 2 untradable Bayern spelers plus de rest ook in mijn club. 1e 3 pakjes waren niets maar in de 4 zaten een OTW en PTG speler. Maar het laatste (rare player pack) was het hoogtepunt! 3 TOTS spelers!

Allemaal wel slecht maar toch zeker de moeite waard! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

ik 1 TOTS en 2 totw, niet slecht voor de MM.
Ze hebben waarschijnlijk voldoende spelers nodig voor de markt om de sbc's te kunnen voorzien

Ondanks dat Prime Bakayoko tegenvalt toch maar Prime Lukaku welkom geheten, lijkt me wel een baas.
Heb de gewone versie nog regelmatig in mijn calcio teampje staan

[ Voor 37% gewijzigd door peeweeherman op 24-07-2018 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
sjakieman schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 18:26:
[...]

Toch nog even snel de marque matchup gedaan want had nog 2 untradable Bayern spelers plus de rest ook in mijn club. 1e 3 pakjes waren niets maar in de 4 zaten een OTW en PTG speler. Maar het laatste (rare player pack) was het hoogtepunt! 3 TOTS spelers!

Allemaal wel slecht maar toch zeker de moeite waard! :)
Pfff...hier 5 thin packs met 82 rated als hoogste. De TOTS droppen wel weer sterk in prijs.

[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 24-07-2018 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martial en Deulofeu passen beide perfect in mijn team, dan weten we dus nu al welke twee het niet gaan worden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-09 23:15
Heb net uit 1 vd MM packs, mn ziekste pack tot nu toe.

4 TOTS en 1 OTW in 1 pack.
Krankzinnig gewoon.

Helaas op t moment alles bij elkaar net 150k waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ea servers eruit...officieel onderhoud zeggen ze op Twitter
9 uur weer online als het goed is (=midnight Pacific Time)

[ Voor 84% gewijzigd door Harribo op 25-07-2018 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Shreddaaa schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 00:03:

Krankzinnig gewoon.

Hier precies hetzelfde, uit de MM 50k pack.. 3 TOTS....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
Harribo schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 07:41:
Ea servers eruit...officieel onderhoud zeggen ze op Twitter
9 uur weer online als het goed is (=midnight Pacific Time)
EA is weer live

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kom er steeds meer achter dat het geen zak uitmaakt welk team je hebt.
Of ik nu met een standaard team of een tots team speel.
Ik speel met beide en merk het verschil in overwinningen niet. Sterker nog, mijn standaard team wint misschien nog wel meer.
Als ik met het tots team speel, wordt je gewoon gedwarsboomd door het systeem: vertragingen, ballen die wegstuiteren, partijdige scheids, keeper die niets pakt

Kortom, dat hele sparen voor zgn geweldige spelers heeft zeer weinig nut. Afgezien misschien van een Gullit of Ronaldo
Snelle spelers daar gaat het om, gewoon snel rennen.

Sbc Bakayoko speelt trouwens hetzelfde als zijn nif versie vind ik. Gewoon zonde van de coins.
Net zo traag.

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 25-07-2018 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Harribo schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:57:
Ik speel met beide en merk het verschil in overwinningen niet. Sterker nog, mijn standaard team wint misschien nog wel meer.
Als ik met het tots team speel, wordt je gewoon gedwarsboomd door het systeem: vertragingen, ballen die wegstuiteren, partijdige scheids, keeper die niets pakt

Kortom, dat hele sparen voor zgn geweldige spelers heeft zeer weinig nut. Afgezien misschien van een Gullit of Ronaldo

Sbc Bakayoko speelt trouwens hetzelfde als zijn nif versie vind ik. Gewoon zonde van de coins.
Net zo traag.
Hmm raar, ik vind Bokayoko een echte update. zijn NIF was wel goed in ballen afpakken, maar daar bleef het ook bij. zijn SBC staat altijd op de juiste plek en kan rustig soms dribbelen langs de middevelders van de tegenstanders en ik scoor zowaar met zijn SBC versie!

Ik baal zelf wel dat ik ondertussen 10 packs open heb gemaakt en geen drol eruit heb gekregen terwijl iedereen in de special cards wordt overgoten. Morgen de WL rewards dan maar afwachten en kijken of er dan wat tussen zit. Gezien het niet makkelijk meer is om coins te verdienen zijn die extra coins wel welkom.

De markt is trouwens ook raar, al mijn gold players (ook de non-rare) zijn volgens futbin minimaal 1k waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 00:03:

Krankzinnig gewoon.

Trap ik er weer in.

1 discard totw en 1 83 rated tots.

Gelukkig alles uit club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
Harribo schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:57:

Net zo traag.
Klopt, het maakt ook niet uit wat voor team. tenslote ben jezelf degene die er mee speelt. Een betere team is maar een fractie van een verschil.

Het verschil in overwiningen behaal je door zelf beter te worden, en dan maakt het geen zak uit of je nou een gewoon team hebt of een TOTS team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 13:34:
[...]

Klopt, het maakt ook niet uit wat voor team. tenslote ben jezelf degene die er mee speelt. Een betere team is maar een fractie van een verschil.

Het verschil in overwiningen behaal je door zelf beter te worden, en dan maakt het geen zak uit of je nou een gewoon team hebt of een TOTS team.
Verdedigend ben ik het met je eens, aanvallend gaan ballen er wel makkelijker in met IF's of TOTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 01:49
Moet je perse voten om de Futties SBS's te kunnen doen? Of kan je die sowieso doen? Of moet jouw vote zelfs winnen? :O

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Exar schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 18:48:
Moet je perse voten om de Futties SBS's te kunnen doen? Of kan je die sowieso doen? Of moet jouw vote zelfs winnen? :O
Nee, ja, nee. Ik heb nog niet gevote maar wel Bakayoko gedaan. Waarschijnlijk doe ik Lukaku ook nog al had ik liever Alex Sandro gehad. Alex Sandro kan je zelfs goed gebruiken in de Lukaku SBC, dat was de reden dat ik niet gevote had. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door sjakieman op 25-07-2018 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 13:34:
[...]

Betere kaartjes kunnen een wedstrijd beslissen tussen twee gelijkwaardige spelers, voor al het andere is het een combi van skill, tactiek en helaas latency

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een gekte op de (pc) markt voor simpele gouden spelers. Ik heb nu alleen maar verkocht. 90k binnen gesleept.
4 tots gekocht , zelfs sommige discard
Tots Rami 90 voor 22k...tots mariano 90 voor 22k

[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 25-07-2018 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Harribo schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 20:44:
Wat een gekte op de (pc) markt voor simpele gouden spelers. Ik heb nu alleen maar verkocht. 90k binnen gesleept.
4 tots gekocht , zelfs sommige discard
Tots Rami 90 voor 22k...tots mariano 90 voor 22k
De TOTS markt zal nog wel verder zakken geruchten op Twitter zijn dat volgende week alle special cards in packs zitten. Weet niet of een speler dan zijn hoogste special card krijgt...maar wie weet. Ondertussen de FUT SBC gedaan en eindelijk iets meer pack luck met 4 discard TOTS 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Ik blijf maar TOTS en andere special kaarten pakken. Het is wel goed voor de mood zeg maar. Totdat je de prijzen ziet :’)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Shreddaaa schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 00:58:
Ik blijf maar TOTS en andere special kaarten pakken. Het is wel goed voor de mood zeg maar. Totdat je de prijzen ziet :’)
Zelfs voor discard prijzen zijn ze meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben deze week niet thuis, maar zaterdag toch maar ff de De Rossie SBC doen en hopelijk Martial. Daarna moet het toch wel klaar zijn voor mijn team :)

Vervolgens dan natuurlijk niet spelen ivm het weer :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 19:26
Gisteravond de International Competition en FUTmas SBC bundle gedaan, heb daar alleen Gnabry uitgekregen (~40k). Uiteindelijk 60k winst. Is toch weer lekker meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Vergeet niet dat EA graag curveballs gooit. Die tots spelers zullen vast nodig zijn nog voor een knaller van een SBC (Ronaldo EoaE wellicht?) dus ik bewaar ze maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Skann schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:44:
Vergeet niet dat EA graag curveballs gooit. Die tots spelers zullen vast nodig zijn nog voor een knaller van een SBC (Ronaldo EoaE wellicht?) dus ik bewaar ze maar.
want je verwacht 11 TOTS spelers te moeten inleveren :) Dan moet ik ook maar even inkopen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:53:
[...]

want je verwacht 11 TOTS spelers te moeten inleveren :) Dan moet ik ook maar even inkopen >:)
Nee, maar speciale kaarten worden vrijwel altijd opnieuw gereleased omdat ze later een requirement zijn in een SBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
bvbal79 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:53:
[...]

Portugese TOTS, psssst Ruben Neves

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga gewoon lekker tots kopen voor (bijna) discard prijzen.
Weinig risico, paar k verlies hooguit, en als ze wel omhoog gaan is het mooi bingo.
Hradecky 93, parejo 94...mooi hoog ook

En een paar totw gekocht en een otw van minimaal 80. Ptg heb ik nog. Je weet het niet...

edit: heb trouwens in elke pack wel een tots zitten, absurd gewoon

[ Voor 30% gewijzigd door Harribo op 26-07-2018 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bossie schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:57:
[...]

Nee, maar speciale kaarten worden vrijwel altijd opnieuw gereleased omdat ze later een requirement zijn in een SBC.
Alleen dit is wel heel masaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-09 19:45
Tot wanneer zitten alle IFs in de packs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:17:
[...]

Alleen dit is wel heel masaal.
Prime icon SBC of idd EooE Ronaldo?
Sowieso een goede move om alles aan het einde op deze manier te dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Helaas heb ik nog maar 50k. Vandaag nog wel mijn Bundesliga team kunnen verkopen en er een Braziliaans TOTS team voor gekocht. Toch wel leuk om tot het eind van Fifa 18 nog even mee te spelen.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
markt is gek zeg. Heb tots firminho en tots salah en tots sane. Ga nog wat sbcs doen :) heerlijke packs zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren dkt gedaan. Geen vertragingen. Win gewoon 6 vd 8 potjes. Cavani is dan echt een killer

Ben heel benieuwd wat voor sbc we vanavond voorgeschoteld krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DjFmIIxUwAE0qTN.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
https://www.futbin.com/18/squad/4167266

Vanavond weer een keertje WL proberen. Maar ik ben niet zo tevreden over Parejo. Fernandinho overklast hem gewoon steeds op het middenveld. Als Sub is daar natuurlijk Bakayoko SBC en merk dat ik nu snel toch wissel.
Is een update naar Casemiro (minder aanvallend) of Saul een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-09 19:45
bvbal79 schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 14:57:
https://www.futbin.com/18/squad/4167266

Vanavond weer een keertje WL proberen. Maar ik ben niet zo tevreden over Parejo. Fernandinho overklast hem gewoon steeds op het middenveld. Als Sub is daar natuurlijk Bakayoko SBC en merk dat ik nu snel toch wissel.
Is een update naar Casemiro (minder aanvallend) of Saul een optie?
Paulinho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Niet genoeg centjes voor zijn FOF kaartje...idem voor modric.

Maar wel FUTTIE Martial gehaald ben benieuwd.

[ Voor 15% gewijzigd door bvbal79 op 27-07-2018 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb tots Depay al in mijn ligue 1 team.
Dus martial voegt daar weinig aan toe.

En heb gespeeld met Crouch 87, mij te houterig en sloom. Ok heb ik nog Defoe over.... Mwah..

Kortom deze sbc's heb ik weinig aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En heb gespeeld met Crouch 87, mij te houterig en sloom. Ok heb ik nog Defoe over.... Mwah..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 20:37:

Futtie Martial en De Rossie gehaald, Crouch/Defoe leken me simpelweg goedkope kaartjes voor in een volgende SBC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 20:37:

Futtie Martial lijkt me anders toch een stuk beter dan Depay. Crouch en Defoe zullen beide idd niet het geld waard zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
De Rossi leek me prachtig maar past bij mij totaal niet in t team. Nadat ik Robertson TOTS packte, Crouch, Martial en Defoe erbij gehaald voor een PL team te maken.

Nu deze opstelling, en dat werkt tot nu toe als een tiet:
https://www.futbin.com/18/squad/5782451

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shreddaaa schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 21:41:
De Rossi leek me prachtig maar past bij mij totaal niet in t team. Nadat ik Robertson TOTS packte, Crouch, Martial en Defoe erbij gehaald voor een PL team te maken.

Nu deze opstelling, en dat werkt tot nu toe als een tiet:
https://www.futbin.com/18/squad/5782451
Bij werkt het als een tiet of het is slowmotion passing/stilstaand voetbal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Bossie schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 21:53:
[...]

Bij werkt het als een tiet of het is slowmotion passing/stilstaand voetbal
Iedere speler behalve Crouch is zo compleet en zo goed dat Crouch er voor spek en bonen bij loopt.
Maar op t moment dat je er echt niet door komt, slinger je die bal voor en knikt crouch hem binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shreddaaa schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 21:56:
[...]

Iedere speler behalve Crouch is zo compleet en zo goed dat Crouch er voor spek en bonen bij loopt.
Maar op t moment dat je er echt niet door komt, slinger je die bal voor en knikt crouch hem binnen.
https://www.futbin.com/18/squad/2342703

Ben vooral wat aan het spelen met CT's, vooral Villa is echt een game-changer.
Waarschijnlijk zal ik wel weer terug switchen naar de BPL op een bepaald moment (misschien met Futtie Jesus), heb simpelweg te veel untradeables op de bank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Het is wel erg makkelijk geld verdienen weer. Kocht gisteren 15 TOTS spelers (uit de 5 grote competities) voor discard (22k) en verkoop er vandaag 10 voor 40k. Had eigenlijk verwacht dat ik ze later pas zou kunnen verkopen maar dit gaat wel erg snel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Bossie schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 22:16:
[...]

https://www.futbin.com/18/squad/2342703

Ben vooral wat aan het spelen met CT's, vooral Villa is echt een game-changer.
Waarschijnlijk zal ik wel weer terug switchen naar de BPL op een bepaald moment (misschien met Futtie Jesus), heb simpelweg te veel untradeables op de bank.
Heel ziek team!
Wel zou ik zelf persoonlijk 1 van de 2 spitsen terughalen als CAM en dan 4-2-3-1 spelen (Villa als enige spits en Iniesta als CAM). Op die manier haal je wat meer uit de beweeglijkheid van je spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 21:28:
[...]

Futtie Martial lijkt me anders toch een stuk beter dan Depay.
Op basis waarvan? Tots Depay 93 heb ik het over he? Depay zelfs nog iets beter

Ik kom om in de tots. Ik wacht nog even met verkopen. Langzamerhand gaan de prijzen omhoog. Zeker als er wat meer schaarste ontstaat.
Heb ook het idee dat de packs even geen tots meer geven

[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 28-07-2018 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shreddaaa schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 02:10:
[...]

Heel ziek team!
Wel zou ik zelf persoonlijk 1 van de 2 spitsen terughalen als CAM en dan 4-2-3-1 spelen (Villa als enige spits en Iniesta als CAM). Op die manier haal je wat meer uit de beweeglijkheid van je spelers.
Met 4222 heb ik voorin veel meer opties dan met 4231, Iniesta lijkt het tot nu toe beter te doen aan de zijkant dan centraal als CAM/F9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Vraagje aan de ervaren WL spelers hier.

Normaal speel ik eigenlijk alleen maar SB en online seizoenen en ik schommel dan altijd een beetje tussen DIV 3 en 4. Dit weekend doe ik voor het eerst WL en ik heb een aardig elftal opzich. 92 rated.

Nu speel ik een paar potjes en ik heb heel erg het gevoel alsof het veel stroperiger speelt. Geen lag ofzo, maar spelers reageren veel trager lijkt het. Ik speel net bijv een potje tegen een gold 84 rated team en het lijkt wel alsof zijn spelers gewoon veel eerder op alles reageren. Verloor dan ook met 3-1 terwijl het aardig gelijk op ging. Hij was ook niet heel goed ofzo.

Ervaren meer mensen dit? Is dit typisch WL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bjorneby schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 15:48:

Normaal speel ik eigenlijk alleen maar SB en online seizoenen en ik schommel dan altijd een beetje tussen DIV 3 en 4. Dit weekend doe ik voor het eerst WL en ik heb een aardig elftal opzich. 92 rated.

Nu speel ik een paar potjes en ik heb heel erg het gevoel alsof het veel stroperiger speelt. Geen lag ofzo, maar spelers reageren veel trager lijkt het. Ik speel net bijv een potje tegen een gold 84 rated team en het lijkt wel alsof zijn spelers gewoon veel eerder op alles reageren. Verloor dan ook met 3-1 terwijl het aardig gelijk op ging. Hij was ook niet heel goed ofzo.

Jij hebt simpelweg meer latency dan je tegenstander, dit zie je ook veel in online seasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
sjakieman schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 00:40:
Het is wel erg makkelijk geld verdienen weer. Kocht gisteren 15 TOTS spelers (uit de 5 grote competities) voor discard (22k) en verkoop er vandaag 10 voor 40k. Had eigenlijk verwacht dat ik ze later pas zou kunnen verkopen maar dit gaat wel erg snel...
Voor als iemand dit ook wilde doen... Gisteren weer zo'n 10 nieuwe gekocht maar vandaag verkoop ik er geen 1... Het is weer wachten op een SBC denk ik.

Ik weer trouwens niet waarom ik nog moeite doe om geld te verdienen... Want heb al 1,3 miljoen en geen idee wat ik er mee moet doen.

Hebben jullie nog een speler die al weken echt het verschil maakt? Bij mij zijn dat Son TOTS die echt elke kans afmaakt (hoewel dat normaal gesproken mijn zwakste punt is) en Goretzka TOTS als alleskunner op het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 20:47:
[...]
Hebben jullie nog een speler die al weken echt het verschil maakt? Bij mij zijn dat Son TOTS die echt elke kans afmaakt (hoewel dat normaal gesproken mijn zwakste punt is) en Goretzka TOTS als alleskunner op het middenveld.
Link je team eens, sowieso Prime Martial als ST heeft bij mij 22 games, 17 goals en 14 assists.
Waarbij hij de eerste 5-7 wedstrijden als LM niets toevoegde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bjorneby schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 15:48:

gewoon weer het fifa systeem wat je naait. gewoon ander tijdstip weer spelen.
was dat team een pl team? ik heb het idee dat je goede spelers dan worden afgeremd.
Bossie schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 22:01:
[...]

Link je team eens, sowieso Prime Martial als ST heeft bij mij 22 games, 17 goals en 14 assists.
Ik zie ook dat hij bij anderen in de spits staat. Bij doet hij als LM ook weinig.

[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 28-07-2018 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 22:01:
[...]

Met deze 2 teams speel ik nu:

https://www.futbin.com/18/squad/5756994
https://www.futbin.com/18/squad/5694362

Ik zat al te twijfelen om Martial te doen, zeker omdat ik nog nooit met zijn gewone versie gespeeld heb. Maar ja...linksbuiten staat Son al. Eventueel kan ik met 3 linksbuitens beginnen maar ben op zich niet ontevreden over Kane en dan past het qua chemistry allemaal wat minder.

Edit: Waar ik al een tijdje over twijfel is de Ronaldo SBC te doen. Dat zou moeten lukken met het geld dat ik heb en de spelers die ik al in mijn club heb. Maar is hij in dit TOTS tijdperk nog steeds echt zo goed dat ik daar 1,7 miljoen aan moet uitgeven terwijl je al geweldige spelers hebt voor (veel) minder dan 500k nu? Qua stats zou je zeggen dat hij het niet waard is maar ik begin de laatste tijd steeds meer te denken dat traits belangrijker zijn dan de stats (want waarom scoort Son anders zoveel makkelijker dan alle andere spelers met 95-99 shooting?). En met de traits zit je bij Ronaldo wel goed...

[ Voor 31% gewijzigd door sjakieman op 29-07-2018 00:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sjakieman schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 23:51:
[...]
Edit: Waar ik al een tijdje over twijfel is de Ronaldo SBC te doen. Dat zou moeten lukken met het geld dat ik heb en de spelers die ik al in mijn club heb. Maar is hij in dit TOTS tijdperk nog steeds echt zo goed dat ik daar 1,7 miljoen aan moet uitgeven terwijl je al geweldige spelers hebt voor (veel) minder dan 500k nu? Qua stats zou je zeggen dat hij het niet waard is maar ik begin de laatste tijd steeds meer te denken dat traits belangrijker zijn dan de stats (want waarom scoort Son anders zoveel makkelijker dan alle andere spelers met 95-99 shooting?). En met de traits zit je bij Ronaldo wel goed...
Traits zijn ontzettend belangrijk, technical dribbel, speed dribbel, finesse shot en defensive line.
Dit is idd waarom bijvoorbeeld Martial zo goed is.

voor het BPL team, Stones eruit en Azpi halen, Alli zou ik inwisselen voor Eriksen die ontzettend in prijs gedaald is nu.

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 29-07-2018 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op zondag 29 juli 2018 @ 00:13:
[...]

Traits zijn ontzettend belangrijk, technical dribbel, speed dribbel, finesse shot en defensive line.

voor het BPL team, Stones eruit en Azpi halen, Alli zou ik inwisselen voor Eriksen die ontzettend in prijs gedaald is nu.
Misschien toch maar Martial doen dan...

Ik wilde Azpi ook halen tot dat Stones op de markt kwam. Qua snelheid scheelt het niet zoveel. Verder is Azpi natuurlijk wel wat handiger maar die 10 cm erbij van Stones komt ook vaak goed van pas. Desailly is ook al niet de grootste namelijk. Zal hij echt beter zijn?? Stones valt tot nu toe nog niet zo op, maar dat kan ook positief zijn voor een verdediger natuurlijk. ;)

Eriksen is idd wel erg goedkoop nu, maar Alli speelt verrassend goed (ook door zijn traits waarschijnlijk) en ik speel vaak met 1 verdedigende vleugel. Met shadow heeft Alli nog erg leuke verdedigende stats! Maar voor deze prijs kan ik 'm wel halen en testen. Volgende week zijn de TOTS weer uit de packs en dan kan ik 'm vast voor dezelfde prijs wel weer kwijt als het niets is.

Edit: Eriksen alvast gehaald voor 167k, eens kijken hoe die het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op zondag 29 juli 2018 @ 00:40:
[...]
Edit: Eriksen alvast gehaald voor 167k, eens kijken hoe die het doet.
Eriksen is simpelweg een klasse apart, netzoals bijvoorbeeld TOTS Firminho.
Ik wacht zelf nog even af wie de Futties ST word, zowel Mbappe en Jesus passen prima in mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op zondag 29 juli 2018 @ 01:03:
[...]

Ik wacht zelf nog even af wie de Futties ST word, zowel Mbappe en Jesus passen prima in mijn team.
Hoop wel dat hij het bij mij dan beter doet dan de TOTS kaart van Firmino. Die zit namelijk niet eens meer bij de selectie omdat ie het niet echt lekker deed. Heb 'm ook nog niet verkocht omdat de prijzen nu zo laag zijn maar ook omdat ik zo'n fan was van zijn gewone kaart en al zijn speciale kaarten! Deze stonden altijd als spits net als de TOTS versie nu. Heb hem anderhalve weekend league laten staan maar hij bleef te weinig scoren (door vooral te grote kansen te missen die Son nog met zijn ogen dicht nog maakt). Misschien moet ik 'm nog op een andere positie testen maar speel bijna nooit met een echte CAM (alleen 4-2-3-1 als counter van het 4-1-2-1-2(2), meestal 4-2-2-2 of 4-4-2). Waar staat hij bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op zondag 29 juli 2018 @ 01:14:
[...]

Hoop wel dat hij het bij mij dan beter doet dan de TOTS kaart van Firmino. Die zit namelijk niet eens meer bij de selectie omdat ie het niet echt lekker deed. Heb 'm ook nog niet verkocht omdat de prijzen nu zo laag zijn maar ook omdat ik zo'n fan was van zijn gewone kaart en al zijn speciale kaarten! Deze stonden altijd als spits net als de TOTS versie nu. Heb hem anderhalve weekend league laten staan maar hij bleef te weinig scoren (door vooral te grote kansen te missen die Son nog met zijn ogen dicht nog maakt). Misschien moet ik 'm nog op een andere positie testen maar speel bijna nooit met een echte CAM (alleen 4-2-3-1 als counter van het 4-1-2-1-2(2), meestal 4-2-2-2 of 4-4-2). Waar staat hij bij jou?
Niet, maar hij kan in elke aanvallende positie uit de voeten.
Ik wacht nog ff op een eventuele Mbappe/Jesus om nog een upgrade mee te pakken, hebben zojuist wel Young en Kimmich erbij gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-08-2020
sjakieman schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 23:51:
[...]

Met deze 2 teams speel ik nu:

https://www.futbin.com/18/squad/5756994
https://www.futbin.com/18/squad/5694362

Ik zat al te twijfelen om Martial te doen, zeker omdat ik nog nooit met zijn gewone versie gespeeld heb. Maar ja...linksbuiten staat Son al. Eventueel kan ik met 3 linksbuitens beginnen maar ben op zich niet ontevreden over Kane en dan past het qua chemistry allemaal wat minder.

Zou geen geen prime Ronaldo doen. Zou altijd voor Prime Gullit gaan. En je hebt prima spitsen. Heb ze allebei maar vind Gullit veel beter. Speel alleen geen FIFA meer. Iedereen heeft nu bijna wel een topteam en is mij te saai geworden. Kan mijn team amper verbeteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unione.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-12-2021
Zou futties Jesus ook wel proberen, past ook zo in m'n team. Zijn IF was destijds echt heel goed!

In mijn TOTS pakketje uit de weekly helaas weer Otamendi. 93 en 'gratis' maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prime Gullit is een baas hoor. Tis dat ik het er het geld niet voor over voor een untradable icon maar hij zou boven aan mijn lijst staan. Elke wedstrijd tegen hem valt niet mee. Staat overal.

Ik moet trouwens nog wat handig worden met Futties Bakayoko.
Het probleem vind ik met hem dat hij te traag is. Versnelling van een vrachtwagen. Als ik verkeerd hap met hem, duurt het een eeuwigheid voordat hij weer terug is om nog een keer te verdedigen. Dat kostte mij doelpunten tegen.
Misschien gebruik ik hem verkeerd?

De gea nif laat opeens elk afstandschot door. Bijzonder. Gelukkig weet ik altijd wel te scoren.
Misschien eens kijken naar een andere keeper.

[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 29-07-2018 10:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Harribo, ik incasseer ook opeens erg veel schoten, mijn CB's en Buffon hebben overduidelijk een slecht weekend. Dat kan aan mij liggen, de tegenstanders, de framespikes/delays maar waarschijnlijk een combi van allemaal :).

Dadelijk maar eens een paar nieuwe aanwinsten halen voor mijn meta-team, Zat te denken aan Werner met Gnabry/Bathuayi?Bailey :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 29 juli 2018 @ 11:07:
@Harribo, ik incasseer ook opeens erg veel schoten, mijn CB's en Buffon hebben overduidelijk een slecht weekend. Dat kan aan mij liggen, de tegenstanders, de framespikes/delays maar waarschijnlijk een combi van allemaal :).

Dadelijk maar eens een paar nieuwe aanwinsten halen voor mijn meta-team, Zat te denken aan Werner met Gnabry/Bathuayi?Bailey :P
Ja het kan gebeuren...
Ik weet in elk geval wel dat ik geen keeper switch ga doen tijdens de wl, dat heb ik 1x gedaan, viel verkeerd uit en dan verlies je potten
Delay heb ik wel wat last van maar niet extreem veel. En gelukkig ook niet de hele wedstrijd, anders zou ik aardig kansloos zijn.

Vind het wel stress die wl. 5 potten gedaan, 3 winst. Maar 3x penalty shootout...pfff...mag na elk potje wel bijkomen...zoveel spanning hoeft voor mij ook weer niet..

Ik mis trouwens ook dat richting pijltje met de penalty's in de wl, is dat bewust of moet ik hem weer aan kunnen zetten met een knop?

Mariano nog steeds een topspits, snap niet dat ik die niet meer tegen kom, snel sterk, loopt de diepte in, killer. Betere versie van tots Vardy, zo speelt ie..

Batshuayi (of hoe je dat ook spelt), die zijn if versie scoorde tegen mij toen wel veel, zou die proberen?

Heb Giroud 94 en tots Mbabu gehaald. Zolang de potten zo spannend zijn durf ik ze niet in de wl te testen.
Heb Pirlo ook nog niet getest, terwijl ik die al een tijd heb.

Verder spaar ik voor Matuidi. Daarom hoop ik ook dat ik met Bakayoko uit de voeten kan, mooi koppel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Feesterd schreef op zondag 29 juli 2018 @ 09:44:
[...]

Zou geen geen prime Ronaldo doen. Zou altijd voor Prime Gullit gaan. En je hebt prima spitsen. Heb ze allebei maar vind Gullit veel beter. Speel alleen geen FIFA meer. Iedereen heeft nu bijna wel een topteam en is mij te saai geworden. Kan mijn team amper verbeteren...
Mijn spitsen zijn prima inderdaad maar Son is met afstand de beste. De rest mist wel eens een grote kans maar Son maakt echt de kleinste kansen nog af (met rug naar het doen en verdediger ertussen en dan per ongeluk op de schietknop drukken bijvoorbeeld). Bij tegenstanders zie ik dat af en toe ook bij Son en ook bij Ronaldo en Cristiano Ronaldo.

Heb jij ook met Goretzka TOTS en Milinkovic-Savic TOTS gespeeld? Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Gullit nog beter is dan deze twee. Als ik met deze spelers tegen Gullit speel dan heb ik meestal ook weinig moeite met hem.
Bossie schreef op zondag 29 juli 2018 @ 01:03:
[...]

Eriksen speelt erg lekker al heeft hij zoals verwacht ook minpunten t.o.v. Alli. Ik hou hem gewoon erbij dan kan ik wat afwisselen.
Bossie schreef op zondag 29 juli 2018 @ 00:13:
[...]

Het is wel heel bijzonder dat de trait finesse shot ook voordelen lijkt te hebben als je nooit finesse shots doet. Ik krijg de verschillende schoten nog niet in mijn systeem en probeer het inmiddels ook niet meer omdat Fifa 19 toch weer anders zal zijn. Maar ik doe dus nooit finesse shots maar haal regelmatig de doelstelling finesse shot met Son omdat hij het af en toe blijkbaar automatisch doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-08-2020
Nee niet met Tots Goretzka of Tots Savic gespeeld. Heb het team wat ik wou en vind het nu wel best. Af en toe zit ik nog op de web app. Maar je kan Gullit ook in de plaats van Alli zetten of Kane of Mertens in de spits.. Maar van alle primes vind ik Gullit de beste. Ook door zijn 5 star weak foot. High/ medium en zijn kracht natuurlijk. Jij bepaalt uiteindelijk.
sjakieman schreef op zondag 29 juli 2018 @ 11:43:
[...]

Mijn spitsen zijn prima inderdaad maar Son is met afstand de beste. De rest mist wel eens een grote kans maar Son maakt echt de kleinste kansen nog af (met rug naar het doen en verdediger ertussen en dan per ongeluk op de schietknop drukken bijvoorbeeld). Bij tegenstanders zie ik dat af en toe ook bij Son en ook bij Ronaldo en Cristiano Ronaldo.

Heb jij ook met Goretzka TOTS en Milinkovic-Savic TOTS gespeeld? Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Gullit nog beter is dan deze twee. Als ik met deze spelers tegen Gullit speel dan heb ik meestal ook weinig moeite met hem.

[...]

Eriksen speelt erg lekker al heeft hij zoals verwacht ook minpunten t.o.v. Alli. Ik hou hem gewoon erbij dan kan ik wat afwisselen.

[...]

Het is wel heel bijzonder dat de trait finesse shot ook voordelen lijkt te hebben als je nooit finesse shots doet. Ik krijg de verschillende schoten nog niet in mijn systeem en probeer het inmiddels ook niet meer omdat Fifa 19 toch weer anders zal zijn. Maar ik doe dus nooit finesse shots maar haal regelmatig de doelstelling finesse shot met Son omdat hij het af en toe blijkbaar automatisch doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Weet iemand of er veel spelers online zijn als je Fifa 18 een jaartje doorspeelt? Ik heb een mooi team nu en ben van plan volgende maand PES 2019 te halen, en dan volgend jaar Fifa 20. Dan is de stap wat groter qua verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Wie weet of de tots spelers nog beetje gaan stijgen? Wil nu mijn tots sane, sterling de markt op gooien maar prijzen zijn wel goed laag nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
El Profesor schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:22:
Weet iemand of er veel spelers online zijn als je Fifa 18 een jaartje doorspeelt? Ik heb een mooi team nu en ben van plan volgende maand PES 2019 te halen, en dan volgend jaar Fifa 20. Dan is de stap wat groter qua verandering.
haha wat een verhaal dit? waarom niet gewoon beide halen. Je leeft nu. Kunt over een maand wel dood zijn.
of die waardering nu groter is of niet dat boeit toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
harrybeuker schreef op maandag 30 juli 2018 @ 10:28:
[...]

haha wat een verhaal dit? waarom niet gewoon beide halen. Je leeft nu. Kunt over een maand wel dood zijn.
of die waardering nu groter is of niet dat boeit toch niet?
Afgelopen jaar heb ik beide games gehaald, maar praktisch alleen Fifa gespeeld. Ik vind het zonde om 150 euro uit te geven aan 2 spellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
Razz89 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 08:51:
Wie weet of de tots spelers nog beetje gaan stijgen? Wil nu mijn tots sane, sterling de markt op gooien maar prijzen zijn wel goed laag nu.
Mocht je ze echt willen verkopen, de TOTS kaartjes zijn alleen vandaag nog in packs te verkrijgen. Verwacht dat daarna deze wel zullen stijgen.

Dus nog even vast houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
El Profesor schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:12:
[...]

Afgelopen jaar heb ik beide games gehaald, maar praktisch alleen Fifa gespeeld. Ik vind het zonde om 150 euro uit te geven aan 2 spellen.
Haal je nu alleen fifa toch ?
Ik vind het zonde om een game te halen die je toch niet speelt, hoewel ik er toch regelmatig intrap :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Bossie schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:24:
[...]

Haal je nu alleen fifa toch ?
Ik vind het zonde om een game te halen die je toch niet speelt, hoewel ik er toch regelmatig intrap :X
Precies, ik wacht wel geduldig tot eind september wanneer Fifa uit komt. Uiteindelijk krijg je bij EA wel gewoon waar voor je geld, voornamelijk online. Dank voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Zo. Dit weekend veel fun gehad met Defoe. Wat een heerlijke spits. Verbetering tov Lukaku TOTS. Schoten lijken allemaal finesse shots terwijl ik normaal schiet.
Martial valt me een beetje tegen..maar ik ben geen skills speler. Misschien ligt het daaraan. Ik had hem beter verwacht dan TOTS Mane maar dat valt even tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
Feesterd schreef op zondag 29 juli 2018 @ 12:29:
Nee niet met Tots Goretzka of Tots Savic gespeeld. Heb het team wat ik wou en vind het nu wel best. Af en toe zit ik nog op de web app. Maar je kan Gullit ook in de plaats van Alli zetten of Kane of Mertens in de spits.. Maar van alle primes vind ik Gullit de beste. Ook door zijn 5 star weak foot. High/ medium en zijn kracht natuurlijk. Jij bepaalt uiteindelijk.

[...]
Ik was hier ook nieuwschierig na. Heb zowel Prime Gullit als Savic TOTS. Ze zijn beide inderdaad heel goed, maar Gullit is toch overall net wat fijner. De prijs voor Savic geeft op dit moment de doorslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:50:
Zo. Dit weekend veel fun gehad met Defoe. Wat een heerlijke spits. Verbetering tov Lukaku TOTS. Schoten lijken allemaal finesse shots terwijl ik normaal schiet.
Martial valt me een beetje tegen..maar ik ben geen skills speler. Misschien ligt het daaraan. Ik had hem beter verwacht dan TOTS Mane maar dat valt even tegen.
Bij mij is juist omgekeerd, Martial als RST is de eerste speler die ik opstel in 41212 Narrow.
Vervolgens is het kiezen tussen Salah 93 of Son als LST. Als LM/LF vind ik Mane zelf ook beter en is Martial onopvallend aanwezig.

Lukaku had ik mijn BPL TOTS Pack, maar behalve schieten kon ik vrij weinig met hem, daarentegen schiet hij vrijwel alles binnen (en ook door het netje :D), maar qua utility is niet vergelijkbaar met FoF Ibra.

Defoe is bij redelijk onzichtbaar geweest in de paar potjes die ik met hem heb gespeeld, Salah/Son brengen simpelweg meer. Ben dit weekend wel een potje helemaal van de mat gespeeld door iemand die Crouch/Morata als target-men gebruikten in een 442.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unione.
Afbeeldingslocatie: https://www.imageupload.co.uk/images/2018/07/30/uR2WZeqXRrApowWw5n_ATLaszhydA9nkD2EfYW7fZm8.jpg

Dit is vandaag op internet verschenen. Voting loopt nog dus mocht het waar zijn is alles vooraf al bepaald.

Hoop dat het waar is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Unione. schreef op maandag 30 juli 2018 @ 18:16:
[afbeelding]

Dit is vandaag op internet verschenen. Voting loopt nog dus mocht het waar zijn is alles vooraf al bepaald.

Hoop dat het waar is!
Voting liep tot 5 uur, wanneer stond de foto er al op dan?

Had ook niets anders verwacht trouwens. Had zelfs mijn team zo omgebouwd zodat ik hem kwijt zou kunnen. Mocht hij het niet worden dan kon ik altijd nog Firmino gebruiken.

[ Voor 16% gewijzigd door sjakieman op 30-07-2018 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Unione. schreef op maandag 30 juli 2018 @ 18:16:
[afbeelding]

Hoop dat het waar is!
Ik kijk er niet van op, mbappe heeft al een tots, en Rashford had ook onlangs al een sbc. Daarnaast is Jesus natuurlijk ook we een eindbaas! Ben benieuwd naar de requirments

[ Voor 3% gewijzigd door peeweeherman op 30-07-2018 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peeweeherman schreef op maandag 30 juli 2018 @ 18:20:
[...]

Ik kijk er niet van op, mbappe heeft al een tots, en Rashford had ook onlangs al een sbc. Daarnaast is Jesus natuurlijk ook we een eindbaas! Ben benieuwd naar de requirments
Mbappe en Jesus linken prima met Martial, Rashford zou idd ook niet mijn eerste keuze zijn.
Wat er ook gebeurt, Crouch en Defoe gaan in ieder geval de versnipperaar in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mijn franse team had ik gehoopt op mbappe.... Maar enfin jesus neem ik ook wel mee, heb al een half elftal aan Brazilianen

Gisterochtend bijna alles gewonnen, gisteravond bijna alles verloren in de wl. Bijzonder weer.

En serieus bijna allemaal verloren weer tegen pl teams. Ik ben er bijna van overtuigd dat je dan eaids tegen hebt. Mijn spelers zijn bijna niet meer vooruit te branden
Enfin wl was wel weer fun

[ Voor 54% gewijzigd door Harribo op 30-07-2018 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Harribo schreef op maandag 30 juli 2018 @ 18:34:
Voor mijn franse team had ik gehoopt op mbappe.... Maar enfin jesus neem ik ook wel mee, heb al een half elftal aan Brazilianen

Gisterochtend bijna alles gewonnen, gisteravond bijna alles verloren in de wl. Bijzonder weer.

En serieus bijna allemaal verloren weer tegen pl teams. Ik ben er bijna van overtuigd dat je dan eaids tegen hebt. Mijn spelers zijn bijna niet meer vooruit te branden
Enfin wl was wel weer fun
Wat ik apart vind is dat het plaatsen voor de WL via de WL makkelijker is dan via DKT of laat staan dat ik ooit in div 2/1, dit keer weer 14 wedstrijden gewonnen in 25 potjes, vond het toen wel zat, hoef voor Elite3 in SB gelukkig ook niet meer zoveel punten te halen.
En toen kwam ook nog de weekly objective erbij. Dat was pas echt een grap. Ik dacht dat red ik niet in Div 5 ik laat me express degraderen naar div6 en kijk dan wel weer. Kom ik tegen 3 andere teams (bronzen, net als ik) die er precies zo over denken en vervolgens binnen 1 minuut in eigen doel schieten en vervolgens quiten...Handhaaf ik me in div5 maar wel 3 overwinningen in de broekzak in 3 minuten :)

Vanavond Jesus maar binnenharken, ga uit van 86 team, maar heb aardig wat TOTS en 84/83 spelers ingeslagen

het is rashford geworden, duh iedereen heeft die 79 ingeleverd :) Daar ga ik voorlopig geen 87 team voor inleveren.

[ Voor 7% gewijzigd door bvbal79 op 30-07-2018 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zzz, Rashford...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bailly hopelijk dan wel CB, de andere twee zijn hogere cards, die Varane is erg bruikbaar in een SBC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Zou dat zijn omdat de mensen dan de goedkoopste in de sbc kunnen doen? Stem dan niet! Of Jesus was gewoon te goed, the beast unleadhed... denk dat ik Rashford maar oversla, die vorige kon ik weinig mee, heb hem al in een sbc gegooid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unione.
Helaas, sla hem ook over. Hopelijk dan Manolas als CV. Groene link met de Rossi!
Pagina: 1 ... 212 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs