Acties:
  • 0 Henk 'm!
WL speelt op zaterdag ook lang niet altijd even lekker . Merk toch een flink verschil vergeleken met vrijdag en zondag. SB is echt enorm saai, maar wel een 'makkelijke' manier om wat packs bij elkaar te krijgen.

DKT vind ik meestal de moeite niet. Niveau verschilt enorm en meestal heel makkelijk te halen (behalve als er Swap kaarten zijn) Seasons vind ik nog wel leuk. Mensen spelen met fun team's en proberen formaties uit dus je hebt iets meer variatie dan de gebruikelijke PTB, Counter, pauzerende etters

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
@Bossie @038Zwolle mooi om die verschillende opvattingen te zien. Daarom heeft FUT dus al die modi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-09 22:55
Fraaank schreef op donderdag 19 april 2018 @ 21:25:
[...]

Bevalt die rechterkant van de verdediging een beetje? Verder vind ik het altijd leuk om te zien dat mensen met zulke teams spelen ipv de standaard BPL- of Icon-teams.
Had m enkel als voorbeeld gegeven. Heb Alves en Marcelo wel eens eerder zo gecombineerd en dat beviel meer dan prima. Ook Promes (SIF of SBC) is een zeer fijne speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer net zo ver als een maand geleden in de 6 divisie inmiddels 6 wedstrijden getracht te spelen.
1 punt, doelsaldo 17 tegen en 3 voor. Drama.
Spelers lopen heel houterig geen pass komt eraan doelpunt na doelpunt tegen.

Kortom terug bij af

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2018 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2018 @ 21:49:
Weer net zo ver als een maand geleden in de 6 divisie inmiddels 6 wedstrijden getracht te spelen.
1 punt, doelsaldo 17 tegen en 3 voor. Drama.
Spelers lopen heel houterig geen pass komt eraan doelpunt na doelpunt tegen.

Kortom terug bij af
Volgens mij hebben ik, Bean, Sjakie en zo nog wat anderen dit al tegen je gezegd. Zoek het eens bij jezelf en niet bij het spel. Dat je een keer verliest, en dat die keer enorm frustrerend kan zijn (kom ik zo ff op terug), dat kan. Maar als jij in divisie 6 na 6 wedstrijden 1 punt haalt en 17 goals tegen krijgt, ligt het echt helemaal aan je eigen spel. Evalueer je wedstrijden die je verliest, en let goed op waar het fout gaat. Vooralsnog zie ik je hier heel veel vragen stellen en heel veel reageren, maar doe je ook daadwerkelijk wat met de info die je van ons krijgt?

Wat betreft frustratie. Was nog bezig om de 10 wins met minimaal 2 doelpunten verschil te halen.
Deze week weinig tijd, dus tussendoor met SB geprobeerd.
Alle potjes SB deze week tot dusver geen enkel probleem, alleen tot op heden niet allen met 2 doelpunten verschil kunnen winnen, dus had er nog eentje over die moest gebeuren.
Je raad het al, standaard SB sweaty team (Naingolan, Pogba, Mertens, Lukaku etc) waar je niet doorheen gevoetbald komt. Als je er al doorheen komt schieten je spelers huizenhoog over, of blijkt de Gea ineens het broertje van superman. Zij krijgen 2 kansen, 2 goals en klaar ben je met je goede gedrag.
Morgen nog een keer proberen, kan me niet voorstellen dat ik die ene wedstrijd niet kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op donderdag 19 april 2018 @ 22:13:
[...]

Volgens mij hebben ik, Bean, Sjakie en zo nog wat anderen dit al tegen je gezegd. Zoek het eens bij jezelf en niet bij het spel. Dat je een keer verliest, en dat die keer enorm frustrerend kan zijn (kom ik zo ff op terug), dat kan. Maar als jij in divisie 6 na 6 wedstrijden 1 punt haalt en 17 goals tegen krijgt, ligt het echt helemaal aan je eigen spel. Evalueer je wedstrijden die je verliest, en let goed op waar het fout gaat. Vooralsnog zie ik je hier heel veel vragen stellen en heel veel reageren, maar doe je ook daadwerkelijk wat met de info die je van ons krijgt?

Wat betreft frustratie. Was nog bezig om de 10 wins met minimaal 2 doelpunten verschil te halen.
Alle potjes SB deze week tot dusver geen enkel probleem, alleen tot op heden niet allen met 2 doelpunten verschil kunnen winnen, dus had er nog eentje over die moest gebeuren.
Je raad het al, standaard SB sweaty team (Naingolan, Pogba, Mertens, Lukaku etc) waar je niet doorheen gevoetbald komt. Als je er al doorheen komt schieten je spelers huizenhoog over, of blijkt de Gea ineens het broertje van superman. Zij krijgen 2 kansen, 2 goals en klaar ben je met je goede gedrag.
Morgen nog een keer proberen, kan me niet voorstellen dat ik die ene wedstrijd niet kan halen.
Ik had er ook last van ja, denk doe een potje op Prof ipv legendarisch en verlies ik hem op penalty's Hahaha fucking droog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op donderdag 19 april 2018 @ 22:13:
[...]

Ja sorry je heb gelijk reageerde te snel. Gewoon domme nederlagen en met de tips hier doe ik echt wel wat dat op zeker. Wil denk ik alleen te graag. In de 7e ging het zo lekker dacht bij mezelf dat gaat helemaal goed maar ja een divisie hoger is net wat anders denk ik elke fout wordt direct afgestraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2018 @ 22:53:
[...]

Ja sorry je heb gelijk reageerde te snel. Gewoon domme nederlagen en met de tips hier doe ik echt wel wat dat op zeker. Wil denk ik alleen te graag. In de 7e ging het zo lekker dacht bij mezelf dat gaat helemaal goed maar ja een divisie hoger is net wat anders denk ik elke fout wordt direct afgestraft
Daarnaast zijn je tegenstanders in Online seasons ingedeeld in brackets:
  • 1-3
  • 4-6
  • 7-10
Dus in Divisie 6, kun je nu simpelweg gemiddeld betere tegenstanders tegen dan in de 7-10 bracket.
Dit merk je ook vaak aan de speelstijl, waardoor er ook weer misschien aanpassingen nodig zijn aan jouw kant om door te kunnen stoten, om dit vervolgens weer te herhalen als uiteindelijk in de 1-3 bracket komt.

Tot dan, is het vaak promotie/degratie tussen 6-7, totdat je begint te winnen en 6 en naar 5/4 gaat :)
Vooral de stap van 3/4 is vaak lastig.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2018 @ 22:53:
[...]

Wat Bossie hierboven ook al meld, is zeker het nadenken over waard. In divisies 10 tm 7 kan je blind aanvallen, omdat iedereen dit doet. Divisies 4-6 moet je enigzins kunnen verdedigen en balbezit kunnen houden. Graag terug naar het begin, en zoek een opstelling die je lekker vind spelen. Het makkelijkste om balbezit te spelen en te kunnen verdedigen zijn 4-5-1, 4-2-2-2 en 4-2-3-1 in beide varianten.
Hoe kwalijk het ook is, deze FIFA heeft niks met realistisch voetbal te maken. Je moet momenten leren herkennen en daar op de juiste manier op in leren spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal ook eens leren om vrije trappen te nemen, mis er teveel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Harribo schreef op donderdag 19 april 2018 @ 23:36:
Zal ook eens leren om vrije trappen te nemen, mis er teveel
Vrije trappen direct op goal zijn amper te doen. Zelfs met Rooney FB die door chem style 97 free kick accuracy heeft krijg ik ze niet consequent op goal. Scoor er misschien 1 vd 10. Als je ze indirect neemt worden je kansen veel groter. Afleggen en schieten, of de kans uitspelen, heb je bij 50% van de vrije trappen rond de 16 prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Bossie schreef op donderdag 19 april 2018 @ 23:16:
[...]

Daarnaast zijn je tegenstanders in Online seasons ingedeeld in brackets:
  • 1-3
  • 4-6
  • 7-10
Dus in Divisie 6, kun je nu simpelweg gemiddeld betere tegenstanders tegen dan in de 7-10 bracket.
Dit merk je ook vaak aan de speelstijl, waardoor er ook weer misschien aanpassingen nodig zijn aan jouw kant om door te kunnen stoten, om dit vervolgens weer te herhalen als uiteindelijk in de 1-3 bracket komt.

Tot dan, is het vaak promotie/degratie tussen 6-7, totdat je begint te winnen en 6 en naar 5/4 gaat :)
Vooral de stap van 3/4 is vaak lastig.
Ik weet niet of die brackets zo vaststaand zijn. In Fifa 17 hing ik vooral rond in divisie 3 en 4 en ik merkte grote verschillen in tegenstand per dag. Het leek wel of de brackets per dag verschilden.

Dit seizoen merk ik ook wel een groot verschil tussen divisie 1, 2 en 3.

Bovendien lijkt het alsof EA je niet te snel wil laten promoveren vanuit een divisie waar je nog niet eerder zat. De tegenstand lijkt de 1e keer een stuk hoger. Als je dan degradeert en weer promoveert gaat het opeens een stuk makkelijker. Dat is tenminste mijn ervaring in FUT 17 en 18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
sjakieman schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 00:01:
[...]

Ik weet niet of die brackets zo vaststaand zijn. In Fifa 17 hing ik vooral rond in divisie 3 en 4 en ik merkte grote verschillen in tegenstand per dag. Het leek wel of de brackets per dag verschilden.

Dit seizoen merk ik ook wel een groot verschil tussen divisie 1, 2 en 3.

Bovendien lijkt het alsof EA je niet te snel wil laten promoveren vanuit een divisie waar je nog niet eerder zat. De tegenstand lijkt de 1e keer een stuk hoger. Als je dan degradeert en weer promoveert gaat het opeens een stuk makkelijker. Dat is tenminste mijn ervaring in FUT 17 en 18.
Die brackets bestaan wel, alleen is het probleem aan het einde van elke FIFA: spelersaantallen. Als er niemand van jouw ranking gevonden kan worden, kijkt de game in andere brackets of op basis van ELO. Dan kun je dus gerust wel eens een tè sterke of tè makkelijke tegenstander krijgen.

Of je hebt pech en treft bv mij. Speel altijd Gold 1 in de WL, maar door het weinige spelen zit in in divisie 4 of 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op donderdag 19 april 2018 @ 23:35:
[...]

Wat Bossie hierboven ook al meld, is zeker het nadenken over waard. In divisies 10 tm 7 kan je blind aanvallen, omdat iedereen dit doet. Divisies 4-6 moet je enigzins kunnen verdedigen en balbezit kunnen houden. Graag terug naar het begin, en zoek een opstelling die je lekker vind spelen. Het makkelijkste om balbezit te spelen en te kunnen verdedigen zijn 4-5-1, 4-2-2-2 en 4-2-3-1 in beide varianten.
Hoe kwalijk het ook is, deze FIFA heeft niks met realistisch voetbal te maken. Je moet momenten leren herkennen en daar op de juiste manier op in leren spelen.
Owh dat wist ik niet dat het zo werkte misschien komt het daar dus wel mede door.
Mijn 4-1-2-1-2 (2) moet dus op de schop, even kijken wat het lekkerste gaat spelen ben benieuwd.

Bedankt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 11:46
Mmm. Is 4-1-2-1-2 zo slecht dan? Ik ben recent geswitched van 4-2-3-1. Of is het beter terug te gaan?

Ik heb helaas niet zoveel coins als de meeste mensen hier, dus elke zuurverdiende speler wil ik graag gebruiken. Een goede (goedkope) upgrade zou al zijn als ik schmeigel vervang voor begovic?

Mijn huidige team inclusif reserves is op dit moment: https://www.futbin.com/18/squad/4836179. Vergeten om fernandinho er bij te zetten. Mijn huidige aantal coins is: 80k.

Als jullie briljante ideeen hebben (ter verbetering van mijn team, binnen een marginaal budget), dan hoor ik die graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 07:20:
[...]

Owh dat wist ik niet dat het zo werkte misschien komt het daar dus wel mede door.
Mijn 4-1-2-1-2 (2) moet dus op de schop, even kijken wat het lekkerste gaat spelen ben benieuwd.

Bedankt weer.
Omdat ik toch graag met 2 spitsen wil blijven spelen gaat dit hem worden denk ik, lijkt mijn verdedigend net wat sterker.

Ga er nu maar even online mee om te kijken hoe het elftal speelt, kan ik dit met mijn huidige spelers aan of moet ik op termijn als deze opstelling bevalt spelers gaan vervangen?

https://www.futbin.com/18/squad/4836233

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2018 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Dit is de squad die ik wil gaan opzetten..
https://www.futbin.com/18/squad/4836267

Ingame switch ik naar 4231.

Wie zouden jullie als koppel rechts neerzetten?

Bale-isco sif
Bale-modric if
Messi-raketic motm

Of iets heel anders?

Ben benieuwd naar jullie idee!
Niet heel fan van higuain in de spits maar kom er niet mee weg omdat ik zoiezo dybala op de flank wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Toppah
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-10 12:54
Harribo schreef op donderdag 19 april 2018 @ 20:24:
[...]

Zoek alleen nog betere verdedigers.
Heb nu Alonso if 84, Mustafi if 87, Ake if 84 en Aurier otw 84.
Heb verder nog Azpi fb 88 en Kolasinac fb 84.
Azpi is goed maar Aurier is sneller en agressiever.
Kompany if 87 nog een optie maar ff sparen
Ik gebruik De Ligt 86 naast Ake. Bevalt me erg goed. Dit is geen enorme verbetering, maar zal je ook niks kosten. Voor goede chem gebruik ik Arias 84.

[ Voor 28% gewijzigd door K-Toppah op 20-04-2018 08:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Razz89 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 08:45:
Dit is de squad die ik wil gaan opzetten..
https://www.futbin.com/18/squad/4836267

Ingame switch ik naar 4231.

Wie zouden jullie als koppel rechts neerzetten?

Bale-isco sif
Bale-modric if
Messi-raketic motm

Of iets heel anders?

Ben benieuwd naar jullie idee!
Niet heel fan van higuain in de spits maar kom er niet mee weg omdat ik zoiezo dybala op de flank wil hebben.
Je zit niet vast aan Higuain, je kunt bijvoorbeeld ook Matuidi gebruiken en dan zoiets doen:

https://www.futhead.com/18/squads/3238776/

[ Voor 0% gewijzigd door Fraaank op 20-04-2018 09:43 . Reden: ziet ipv zit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Fraaank schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 09:02:
[...]

Je ziet niet vast aan Higuain, je kunt bijvoorbeeld ook Matuidi gebruiken en dan zoiets doen:

https://www.futhead.com/18/squads/3238776/
Daar had ik nog niet eens overna gedacht om hem zo neer te zetten.

Denk dat ik dit maar voor elkaar ga boksen!
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shreddaaa schreef op donderdag 19 april 2018 @ 23:55:
[...]

Vrije trappen direct op goal zijn amper te doen. Zelfs met Rooney FB die door chem style 97 free kick accuracy heeft krijg ik ze niet consequent op goal. Scoor er misschien 1 vd 10. Als je ze indirect neemt worden je kansen veel groter. Afleggen en schieten, of de kans uitspelen, heb je bij 50% van de vrije trappen rond de 16 prijs.
Ok dank!
Ik schiet er rechtstreeks ook zelden 1 in
K-Toppah schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 08:58:
[...]
Ik gebruik De Ligt 86 naast Ake. Bevalt me erg goed. Dit is geen enorme verbetering, maar zal je ook niks kosten. Voor goede chem gebruik ik Arias 84.
Ok kan ik ook wel even proberen. Thnx

Heb nu Vertonghen 86, niet snel maar dat is ook vaak niet nodig, daarvoor heb ik backs.
Vind hem niet tegenvallen, rustige robuuste verdediger waar tegenstanders tot nu toe moeilijk langs komen.

[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 20-04-2018 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Harribo schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 09:34:
[...]

Ok dank!
Ik schiet er rechtstreeks ook zelden 1 in

[...]

Ok kan ik ook wel even proberen. Thnx

Heb nu Vertonghen 86, niet snel maar dat is ook vaak niet nodig, daarvoor heb ik backs.
Vind hem niet tegenvallen, rustige robuuste verdediger waar tegenstanders tot nu toe moeilijk langs komen.
Ik heb toen ook met IF Zeegelaar als LB gespeelt, beviel prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-10 17:03
Fraaank schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 10:20:
[...]

Ik heb toen ook met IF Zeegelaar als LB gespeelt, beviel prima!
If Zeegelaar is echt fantastisch inderdaad, lekker snel, lekker sterk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Ik haal normaal gesproken goud 1 bij de WL en handhaaf me vrij gemakkelijk in divisie 1 ondanks dat ik de helft van de wedstrijden met een goedkoop fitness team speel. Toch is er veel dat ik nog niet kan/doe en wat ik moeilijk vind om in mijn systeem te krijgen. Waarschijnlijk omdat ik fifa al op dezelfde manier speel vanaf 1997 ergens en juist de laatste jaren gemist heb.

Wat ik nooit doe:
- low driven shots
- finesse shots
- alle skillmoves m.u.v. fake shots
- bij verdedigen wisselen van speler met de stick
- letten op sterke been van de speler met wie ik speel. Zelf ben ik stijf rechts dus draai ik met bijvoorbeeld Bale ook 90% van de keren naar zijn rechterbeen... Soms pakt het nog goed uit omdat de tegenstander daar ook niet op rekent maar goed...

Ik probeerde eerder wel eens al deze punten tegelijk op te pakken maar dat werkt niet. Nu probeer ik het 1 voor 1. Wat is nou het belangrijkste verbeterpunt uit dit lijstje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

sjakieman schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 10:50:
Ik haal normaal gesproken goud 1 bij de WL en handhaaf me vrij gemakkelijk in divisie 1 ondanks dat ik de helft van de wedstrijden met een goedkoop fitness team speel. Toch is er veel dat ik nog niet kan/doe en wat ik moeilijk vind om in mijn systeem te krijgen. Waarschijnlijk omdat ik fifa al op dezelfde manier speel vanaf 1997 ergens en juist de laatste jaren gemist heb.

Wat ik nooit doe:
- low driven shots
- finesse shots
- letten op sterke been van de speler met wie ik speel. Zelf ben ik stijf rechts dus draai ik met bijvoorbeeld Bale ook 90% van de keren naar zijn rechterbeen... Soms pakt het nog goed uit omdat de tegenstander daar ook niet op rekent maar goed...

Ik probeerde eerder wel eens al deze punten tegelijk op te pakken maar dat werkt niet. Nu probeer ik het 1 voor 1. Wat is nou het belangrijkste verbeterpunt uit dit lijstje?
Wisselen van speler met sticks maakt je verdediging veel beter. Kun je gelijk meer druk zetten. Zou daarnaast oefenen met verschillende schoten. De rest komt dan vanzelf omdat je jezelf zal gaan dwingen om beter positie te kiezen. Low drivens zijn echt overdreven goed in dit spel. Denk dat 80% van mijn goals uit low drivens komt. De rest uit hoekschoppen en onterechte penalties. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjakieman schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 10:50:

Wat ik nooit doe:
- low driven shots
- finesse shots

Ik ben eigenlijk ook sinds een paar weken begonnen met dingen uit het lijste, op YT kan je best veel tutorials vinden van goede spelers die het uitleggen en wanneer je het kan toepassen.

Low driven shots zijn inderdaad zwaar overpowered mits je het goed doet, als je te lang rondje ingedrukt houdt of te snel 2x rondje drukt dan is je schot verpest.. finesse long drive shot is nog het beste denk ik!

Ook veel skillmoves helpen je veel beter te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik had net ineens Mendi als swap speler maar ik weet niet waarom? Hebben jullie een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
servival7 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 11:31:
Ik had net ineens Mendi als swap speler maar ik weet niet waarom? Hebben jullie een idee?
Mendy was een reward voor de DKT. Toevallig de link gebruikt van EA om je te plaatsen?
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 11:03:
[...]

Ik ben eigenlijk ook sinds een paar weken begonnen met dingen uit het lijste, op YT kan je best veel tutorials vinden van goede spelers die het uitleggen en wanneer je het kan toepassen.

Low driven shots zijn inderdaad zwaar overpowered mits je het goed doet, als je te lang rondje ingedrukt houdt of te snel 2x rondje drukt dan is je schot verpest.. finesse long drive shot is nog het beste denk ik!

Ook veel skillmoves helpen je veel beter te worden
Het leuke aan de WL is dat low drivens vaak prima werken op vrijdag, maar zaterdag soms totaal niet d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Fraaank schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 11:35:
[...]

Mendy was een reward voor de DKT. Toevallig de link gebruikt van EA om je te plaatsen?

[...]

Het leuke aan de WL is dat low drivens vaak prima werken op vrijdag, maar zaterdag soms totaal niet d:)b
Nope wel gewonnen en daarna meteen ps4 uitgezet. wellicht dat hij nog klaarstond dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-10 11:42
servival7 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 11:37:
[...]

Nope wel gewonnen en daarna meteen ps4 uitgezet. wellicht dat hij nog klaarstond dan.
Zoiets ja, is vrij random. Ik had maandag al de link gebruikt om te qualificeren ( :') ) en ik kreeg mn swap kaart pas gister toen ik prime icon Larsson unlockte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Fraaank schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 11:35:
[...]

[...]

Nee precies, waarschijnlijk ligt het dan aan de verbinding beetje input of button lag waardoor die schoten verpest worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 11:41:
[...]

Nee precies, waarschijnlijk ligt het dan aan de verbinding beetje input of button lag waardoor die schoten verpest worden..
Ik heb juist vaak in SQB dat low-drivens opeens de tweede ring ingaan :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn coins op de bank eens aan het werk gezet door te investeren in 88 rated spelers en 90 rated Kroos.
Aardig wat kaarten nu. Hopelijk komen er leuke TOTS SBC's. Ook player of the year Salah gaat episch worden, dus daar zal ook een flinke SBC voor komen om hem niet te goedkoop te maken.
Bossie schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 11:49:
[...]

Ik heb juist vaak in SQB dat low-drivens opeens de tweede ring ingaan :(
Dacht dat het aan mij lag. Met SQB schiet ik echt vaak low drivens het stadion uit terwijl ik ze in WL of online seasons gewoon erin schiet. Het verschil is echt flink aanwezig en flink irritant ook op beslissende momenten.

[ Voor 42% gewijzigd door Bean77 op 20-04-2018 11:59 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 11:58:
Mijn coins op de bank eens aan het werk gezet door te investeren in 88 rated spelers en 90 rated Kroos.
Aardig wat kaarten nu. Hopelijk komen er leuke TOTS SBC's. Ook player of the year Salah gaat episch worden, dus daar zal ook een flinke SBC voor komen om hem niet te goedkoop te maken.

[...]

Dacht dat het aan mij lag. Met SQB schiet ik echt vaak low drivens het stadion uit terwijl ik ze in WL of online seasons gewoon erin schiet. Het verschil is echt flink aanwezig en flink irritant ook op beslissende momenten.
Is het niet zo dat bij SQB je soms gewoon niet mag winnen en dus wat je ook doet het schot altijd de 2e ring in gaat? Soms heb ik echt het idee dat als je SQB speelt dat je zelf ook de CPU bent omdat alles voor je gedaan wordt qua besturing |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 12:23:
[...]

Is het niet zo dat bij SQB je soms gewoon niet mag winnen en dus wat je ook doet het schot altijd de 2e ring in gaat? Soms heb ik echt het idee dat als je SQB speelt dat je zelf ook de CPU bent omdat alles voor je gedaan wordt qua besturing |:(
Nope.
Ik heb vaak genoeg SQB gespeeld en vrijwel alle wedstrijden gewonnen op de een na hoogste instelling.
Het lijkt nu alsof er een instelling is aangepast dat low driven shots moeilijker maakt. Het verschil is echt aanmerkelijk aanwezig.

Waar jij op doelt is dat je soms de meest onmogelijke goals tegen krijgt. Het uitgangspunt is altijd al om elke pot met 5-0 te winnen. Mocht je pech hebben voor zo'n goal tegen dan wordt het 5-1. Verlies je door zo'n goal, dan moet je jezelf afvragen waarom je er geen 5 hebt gemaakt.
(kleine nuancering voor de potjes tegen 100chem 86+ teams, daar moet je er wel 2 of 3 inprikken).

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:02
86+ teams zonder chem zijn juist erger, dan heb je zelf ook geen chem en lijkt er bij hen totaal niets van te merken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dus gewoon er 5 inrossen, dan heb je er nauwelijks last van :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Bean77 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 12:30:
Waar jij op doelt is dat je soms de meest onmogelijke goals tegen krijgt. Het uitgangspunt is altijd al om elke pot met 5-0 te winnen. Mocht je pech hebben voor zo'n goal tegen dan wordt het 5-1. Verlies je door zo'n goal, dan moet je jezelf afvragen waarom je er geen 5 hebt gemaakt.
(kleine nuancering voor de potjes tegen 100chem 86+ teams, daar moet je er wel 2 of 3 inprikken).
Ik heb vaak bij SB dat ik net zo goed m'n controller had kunnen loslaten bij een tegengoal, omdat dat niks had uitgehaald. Ineens is het een goal uit het niets, zo snel, zo precies. Daar speel je natuurlijk wel voor als je op Legendary of iets speelt, maar het voelt soms echt alsof je niets aan zulke goals kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 13:14:
[...]

Ik heb vaak bij SB dat ik net zo goed m'n controller had kunnen loslaten bij een tegengoal, omdat dat niks had uitgehaald. Ineens is het een goal uit het niets, zo snel, zo precies. Daar speel je natuurlijk wel voor als je op Legendary of iets speelt, maar het voelt soms echt alsof je niets aan zulke goals kan doen.
Klopt, de onmogelijke goals krijg je soms tegen. Tegenstander niet teveel ruimte geven, maar dan nog soms. Daarom helpt het wel als je 5 doelpunten maakt. Omdat je die toch nodig hebt voor de max score.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-09 21:43
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 12:23:
[...]

ik heb hetzelfde gevoel hoor, uiteraard speel je soms zelf slecht. Maar af en toe slaat het nergens op. Win nog steeds wel al me wedstrijden, maar gisteren bijv met de bruyne sloeg nergens op alsof die niet meer kon schieten alles huizen hoog over. En de dag erna schiet je er alles in.

Heb het idee dat als je tegen een team speelt met een slechte teamgeest jezelf ook als een natte krant speelt :P Ik snap de frustratie ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Och ik zie de meest rare dingen met de ai:
- bij een hoge bal waarbij ik een luchtduel wil aangaan duwt de hand van god mijn speler wat naar achteren zodat ik er niet bij kan
-als ik met een middenvelder achter een tegenstander aansprint, bots ik opeens onderweg tegen allerlei spelers waaronder die van mijn eigen team en de scheidsrechter. Uiteraard kan je de tegenstander niet meer op tijd inhalen.
-ik lanceer in de spits Salah met zijn snelheid in de ruimte maar bij zijn bal aanname gaat opeens in slow motion waardoor de verdediger van de tegenstander makkelijk Salah inhaalt.
-hoge bal van de tegenstander naar zijn spits. De cursor weigert "opeens" naar mijn enige verdediger ernaast te springen. Uiteraard kan je dan niet op tijd reageren
-rechterpook om cursor te switchen weigert naar de juiste speler te springen.

Ga zo maar door.

Meest hachelijke moment was dat ik een gelijkspel een keer nodig had in een wedstrijd.
Het bleef 0-0, totdat de tegenstander van afstand op het doel schoot. Mijn doelman Courtois gleed "per ongeluk" uit waardoor de bal naar het open doel rolde. Gelukkig ging ie tegen de paal!
Maar serieus, wat gebeurde er? Een andere verdediger van mij rende achter de bal aan en loopt de bal "heel toevallig" nadat hij van de paal was teruggekomen erin..0-1 verlies...
Tja... Niet te filmen

Wat speel ik dan denk ik ?
Knap hoor zoals je genaaid word door het spel zo nu en dan. Knap stukje programmeerwerk van ea.

Whatever ik geniet wel van het spel, je doet er toch niets aan. Ene avond leuk andere avond niet.

Ben beetje uit ge-sbc-t... Komen er nog wat nieuwe sbc aan?

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 20-04-2018 16:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 16:08:

Whatever ik geniet wel van het spel, je doet er toch niets aan. Ene avond leuk andere avond niet.
Je kan er juist van alles aan doen.

Zoals player switch op air balls zetten. Zo heb je altijd de juiste verdediger bij het koppen en wisselt hij niet tegen je zin in bij het verdere verdedigen. Je kunt jezelf sterk maken met LT zodat je niet weggeduwd wordt bij het koppen. Je kunt je kopbal timen. Je kunt switchen naar de teruglopende man terwijl je op schieten ramt. Je kunt zijn afstandschoten afhouden. Je kunt een fatsoenlijke keeper gebruiken. Allerlei dingen die je kunt beïnvloeden. Maar het is makkelijker om de zeshonderste keer te roepen dat het cheat ai is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Tja ik speel doordeweeks vooral SB meestal op prof en als het andere team onder de 80 is dan zet ik m op legendarisch. Win bijna altijd wel op prof eigenlijk te makkelijk 4-0, 5-1 etc.

Op legendarisch win ik ook wel 9 van de 10x maar dan met 2-1, 1-0 etc.

Maar zoals vandaag heb ik dan alle moeite op prof, alles gaat op de paal, naast, over, keeper pakt alles en de tegenstanders lijken in ene veel sterker. Dit gebeurt gelukkig eens in de zoveel tijd, maar vind het wel opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weekly objectives krijg je weer Swap kaarten geloof ik.
Zestien wedstrijden
en *OBJ_WEEK30_SBPRO (geen idee wat je daar voor moet doen)
en *OBJ_WEEK30_GGOALS (ook niet)

EDIT : Online net gezien dat je 2 SB wedstrijden moet winnen op Prof niveau en dus 16 wedstrijden moet spelen. Vrij makkelijk.

Squad Battles is het belangrijk dat je voorkomt. Zodra je 2 goals voorkomt gaat de CPU super aanvallend spelen en is het erg makkelijk. Maar wat misschien nog wel belangrijker is is niet op achterstand komen. Sommige goals kun je niks aan doen en is scripted als wat maar daar moet je niet te lang bij stilstaan.

Eerder probeerde ik van maandag tm vrijdag SB te spelen en kwam dan op Elite 3. In het weekend speel ik dan meestal Weekend League. Maar ik merk aan mijzelf dat hoe meer SB ik speel hoe slechter ik word online. Ik ga te veel rushen etc. Nu speel ik meestal 1 per dag maximaal en in het weekend wissel ik de WL games af met een bronzen fitness team en speel dan op Beginner. Ik scoor dan 2x en ga vervolgens wat anders doen. Daarna ga ik weer verder met WL,

[ Voor 6% gewijzigd door 038Zwolle op 20-04-2018 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Nieuwe swap spelers zijn weekly objective regards. 1 voor het spelen van 16 wedstrijden en 1 voor het winnen van 2 potten SBC op minimaal prof.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FidoDido schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 15:14:
[...]

ik heb hetzelfde gevoel hoor, uiteraard speel je soms zelf slecht. Maar af en toe slaat het nergens op. Win nog steeds wel al me wedstrijden, maar gisteren bijv met de bruyne sloeg nergens op alsof die niet meer kon schieten alles huizen hoog over. En de dag erna schiet je er alles in.

Heb het idee dat als je tegen een team speelt met een slechte teamgeest jezelf ook als een natte krant speelt :P Ik snap de frustratie ieder geval ;)
Het is zo herkenbaar, sommige potjes kun je gaan pass naar de bedoelde speler krijgen, geen bal op doel krijgen en geen tegenstander aanraken terwijl je zelf constant gemaaid word.

Uiteraard moet ik niet het spel de schuld gaan geven en naar mezelf kijken voor verbeterpunten :+, maar als het volgende potje het dan opeens allemaal automagisch wel weer goed gaat.

Het enige wat ik vraag is dat elke game mijn team hetzelfde aanvoelt, ik snap dat online play altijd beïnvloed word door de connectie, maar SQB is toch echt offline :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net ook verloren met 2-1 in SB. 3 schoten tegen 15 voor.
Het stond heel lang 1-1 en dan voel je het al een beetje aankomen. 89ste minuut een lullig schot op de hak van DDG die vervolgens de goal inrolt.

Oh als je 2x scoort met een speler uit Frankrijk krijg je de IF Giroud leenspeler

[ Voor 17% gewijzigd door 038Zwolle op 20-04-2018 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:34:
Net ook verloren met 2-1 in SB. 3 schoten tegen 15 voor.
Het stond heel lang 1-1 en dan voel je het al een beetje aankomen. 89ste minuut een lullig schot op de hak van DDG die vervolgens de goal inrolt.

Oh als je 2x scoort met een speler uit Frankrijk krijg je de IF Giroud leenspeler
Online of gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was een SB wedstrijd.

Maar weekend league kan ik ook alweer een boek over schrijven hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
Harribo schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 16:08:
Och ik zie de meest rare dingen met de ai:
- bij een hoge bal waarbij ik een luchtduel wil aangaan duwt de hand van god mijn speler wat naar achteren zodat ik er niet bij kan
-als ik met een middenvelder achter een tegenstander aansprint, bots ik opeens onderweg tegen allerlei spelers waaronder die van mijn eigen team en de scheidsrechter. Uiteraard kan je de tegenstander niet meer op tijd inhalen.
-ik lanceer in de spits Salah met zijn snelheid in de ruimte maar bij zijn bal aanname gaat opeens in slow motion waardoor de verdediger van de tegenstander makkelijk Salah inhaalt.
-hoge bal van de tegenstander naar zijn spits. De cursor weigert "opeens" naar mijn enige verdediger ernaast te springen. Uiteraard kan je dan niet op tijd reageren
-rechterpook om cursor te switchen weigert naar de juiste speler te springen.

Ga zo maar door.

Meest hachelijke moment was dat ik een gelijkspel een keer nodig had in een wedstrijd.
Het bleef 0-0, totdat de tegenstander van afstand op het doel schoot. Mijn doelman Courtois gleed "per ongeluk" uit waardoor de bal naar het open doel rolde. Gelukkig ging ie tegen de paal!
Maar serieus, wat gebeurde er? Een andere verdediger van mij rende achter de bal aan en loopt de bal "heel toevallig" nadat hij van de paal was teruggekomen erin..0-1 verlies...
Tja... Niet te filmen

Wat speel ik dan denk ik ?
Knap hoor zoals je genaaid word door het spel zo nu en dan. Knap stukje programmeerwerk van ea.

Ben beetje uit ge-sbc-t... Komen er nog wat nieuwe sbc aan?
Op wat voor niveau speel jij, want volgens mij irriteert het spel je meer, dan dat het plezier geeft?

Als je offline op Ultimate en altijd divisie 1 speelt etc, kan ik me niet voorstellen dat je zoveel “pech” hebt, want voor 90% is het kunde en soms, omdat het spel rare dingen doet, wat uiteindelijk in het echte voetbal ook gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
Gurbuh schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 19:14:
Nieuwe swap spelers zijn weekly objective regards. 1 voor het spelen van 16 wedstrijden en 1 voor het winnen van 2 potten SBC op minimaal prof.
Hoe zou de laatste swap card te verdienen zijn denken jullie. Heb er nog 1 nodig voor Modric. Hoop een SBC welke cheap is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MauT86 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 22:37:
[...]

Hoe zou de laatste swap card te verdienen zijn denken jullie. Heb er nog 1 nodig voor Modric. Hoop een SBC welke cheap is.
Het is gokken natuurlijk, maar het zal vast een SBC zijn of misschien MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Heb besloten dat ik toch voor het Ultimate pack ga. Leuk dat er wat spelers bijzitten maar kan er zo geen uitpikken die ik zelf super speciaal vind.

Uit zo’n ultimate pack krijg je iig coins aan waarde, ongeacht welke vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je geluk hebt zit er 30k aan waarde in en dat haal je er ook wel uit met een 91 rated speler in een sbc. Ik twijfel nog wel maar neig toch naar sanchez. Alleen wacht ik nog even de reviews af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Wie heeft een link naar de release van elke league van tots? Kan hem niet vinden in de vorige pages..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel nu met dit Team: https://www.futbin.com//18/squad/4846381

Opzich ben ik er blij mee , maar ik zit er alleen aan te denken om de KDB SBC te doen en
hem op Bergkamp zijn plaats te zetten. Als ik naar zijn stats kijk lijkt hij de perfecte CAM. Echter op internet lees ik veel verschillende verhalen. Iemand ervaring met Kevin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MauT86 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 22:36:
[...]

Op wat voor niveau speel jij, want volgens mij irriteert het spel je meer, dan dat het plezier geeft?
Ene avond word ik er blij van, andere avond is het een bron van ergernis. Maakt weinig uit of ik verlies of niet.
Als je offline op Ultimate en altijd divisie 1 speelt etc, kan ik me niet voorstellen dat je zoveel “pech” hebt, want voor 90% is het kunde en soms, omdat het spel rare dingen doet, wat uiteindelijk in het echte voetbal ook gebeurt.
Ik speel online divisie 3 nu.
Dat van 90% kunde... Dat is het echt niet naar mijn mening . Als mijn spelers opeens bijna niets meer kunnen doordat het spel stroperig word, dan is die kunde een heel stuk lager.

Ik accepteer het wel dat je genaaid wordt af en toe. Anders heb ik te weinig lol aan het spel.
Ik reageerde ook op een ander

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 21-04-2018 09:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
Harribo schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 08:59:
[...]

Ene avond word ik er blij van, andere avond is het een bron van ergernis. Maakt weinig uit of ik verlies of niet.

[...]

Ik speel online divisie 3 nu.
Dat van 90% kunde... Dat is het echt niet naar mijn mening . Als mijn spelers opeens bijna niets meer kunnen doordat het spel stroperig word, dan is die kunde een heel stuk lager.

Ik accepteer het wel dat je genaaid wordt af en toe. Anders heb ik te weinig lol aan het spel.
Ik reageerde ook op een ander
Op het moment dat t spel “stroperig” wordt heeft jouw tegenstander daar net zo goed last van he. Het is wel degelijk 90% kunde.
En zoals al velen voor mij terecht opmerken, 1 a 2 losses aan pech en scripting linken kan nog wel, maar als je meer dan de helft van je potjes verliest is het gewoon echt skill..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TOTGS kaarten zijn nu wel echt laag heb er toch maar 10 gekocht to be sure.. en zijn nog genoeg mensen die denken dat er een TOTGS SBC komt.

Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 11:56:
TOTGS kaarten zijn nu wel echt laag heb er toch maar 10 gekocht to be sure.. en zijn nog genoeg mensen die denken dat er een TOTGS SBC komt.

Wat denken jullie?
Ik denk niet dat er nog een TOTGS (Team of the Group Stage) komt. Er komt zeer waarschijnlijk een TOTKS (Team of the Knockout Stage).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweNL
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 25-02 14:20
Shreddaaa schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 12:33:
[...]

Ik denk niet dat er nog een TOTGS (Team of the Group Stage) komt. Er komt zeer waarschijnlijk een TOTKS (Team of the Knockout Stage).
Ja en daar heb je voor mogelijke SBC weer TOTGS kaart voor nodig. Op zich kan je weinig miskopen. Je kunt ze oppikken vanaf 11,5k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlauweNL schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 12:38:
[...]

Ja en daar heb je voor mogelijke SBC weer TOTGS kaart voor nodig. Op zich kan je weinig miskopen. Je kunt ze oppikken vanaf 11,5k.
ja daarom, als er iets van uitkomt dan loop je binnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bledismauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-09 22:02
Volgende week is TOTS MC, waarom zou er nu nog een TOTKS komen dan? Vorige events werden op vrijdag gelanceerd, ik verwacht ze niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bledismauw schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 13:57:
Volgende week is TOTS MC, waarom zou er nu nog een TOTKS komen dan? Vorige events werden op vrijdag gelanceerd, ik verwacht ze niet meer.
Misschien wel een SBC waarvoor je een TOTGS kaart moet hebben ofzo, het lijkt mij niet dat ze er niks mee doen... die kaarten hebben tot nu toe 0 zin en 0 toegevoegde waarde gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Razz89 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 00:48:
Wie heeft een link naar de release van elke league van tots? Kan hem niet vinden in de vorige pages..
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-09 22:21
Dit was de volgorde van vorig jaar.
https://www.easports.com/nl/fifa/team-of-the-season

[ Voor 13% gewijzigd door JAtech op 21-04-2018 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weekend league gaat prima vandaag. Sta nu op 17 winst met nog 16 wedstrijden te gaan.

Ik speel eigenlijk altijd 41212 en heb petit (88) maar eens gehaald. Echt een baasje op het middenveld. Ook probeer ik af en toe de 4231 wide uit. Speelt ook heerlijk moet ik zeggen alleen heb ik geen goede buitenspelers en vind het zonde om daar nu in te investeren.

Met 41212 heb ik vaak dat als ik voorkom, Ook al is het met 3 doelpunten verschil dat het aan het eind toch nog billenknijpen word. Als ik nu met 2/3 goals voorkom switch ik ook naar de 4231 wide en merk dat ik veel meer controle heb en omdat de tegenstander gaat pushen is een counter altijd mogelijk.

Ook heb ik sanchez gehaald. Moet zeggen dat hij heerlijk speelt. Snel ,behendig, en een goede voorzet. De bal kleeft aan zijn voet. Tot nu toe heb ik er geen spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-09 09:31
Bjorneby schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 16:55:
Tja ik speel doordeweeks vooral SB meestal op prof en als het andere team onder de 80 is dan zet ik m op legendarisch. Win bijna altijd wel op prof eigenlijk te makkelijk 4-0, 5-1 etc.

Op legendarisch win ik ook wel 9 van de 10x maar dan met 2-1, 1-0 etc.

Maar zoals vandaag heb ik dan alle moeite op prof, alles gaat op de paal, naast, over, keeper pakt alles en de tegenstanders lijken in ene veel sterker. Dit gebeurt gelukkig eens in de zoveel tijd, maar vind het wel opvallend.
Nou. Bizar. Ik heb exact dezelfde ervaring.. Eigenlijk de hele week al. Verlies bijna nooit singleplayer omdat ik redelijk safe speel. Wereldklasse tegen alles onder de 81. Daarna prof. Legendarisch doe ik nooit. Toegegeven dat ik ook niet echt een goeie speler ben :p

Maar deze week heb ik ineens zo ongelooflijk veel moeite met scoren en de vrije man vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Ik zou jullie eens om advies vragen. Ik ben nu die inruil kaarten aan het verzamelen. Ik heb ze allemaal te pakken uit doelstellingen en SBC. Helaas niet uit de weekend quali's. Daar ben ik gewoonweg niet goed genoeg voor. Ik heb er nu 8-9 geloof ik.

Ik heb een prem team. Does vroeg me af wie ik nu moet halen. Ik had gehoopt op sanchez, maar 11 kaarten ga ik waarschijnlijk niet redden. Tenzij er nog een paar SBC's komen. Is die Henderson een goeie speler? Ik heb nu Kante en Bakayoko als CDM en Gundogan als backup.

Anders maar dat ultimate pack pakken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Zou graag jullie hulp willen bij het volgende:

Heb voor de fun weer eens een andere squad samengesteld in 3-5-2. Ik moet hierbij nog een CV, CAM en RM hebben voor 90k. Spelers die in onderstaand team kunnen ook vervangen en verkocht worden, behalve Larsson en Rooney. Tevens heb ik POTY Sessegnon op de bank.

https://www.futbin.com/18/squad/4856217

Dit team heb ik tot dusver en heb nog een NIF Walker untradable in de club zitten.

Hoor graag jullie advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Shreddaaa schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 21:37:

Heb voor de fun weer eens een andere squad samengesteld in 3-5-2. Ik moet hierbij nog een CV, CAM en RM hebben voor 90k. Spelers die in onderstaand team kunnen ook vervangen en verkocht worden, behalve Larsson en Rooney. Tevens heb ik POTY Sessegnon op de bank.

Dit team heb ik tot dusver en heb nog een NIF Walker untradable in de club zitten.

85 Salah als RM? Werkt voor mij nog op rechts heel erg lekker als CAM in een 4-2-1-2-1. Dan heb je alleen nog weinig geld over voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
DeBers schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 21:48:
[...]

85 Salah als RM? Werkt voor mij nog op rechts heel erg lekker als CAM in een 4-2-1-2-1. Dan heb je alleen nog weinig geld over voor de rest.
Heb Salah ooit als rf gehad in 4-3-2-1. Daarin werkte ie niet. Misschien nog een herkansing geven..
Wat betreft coins, ik speel op PC dus prijzen schelen nogal met Xbone en Ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Shreddaaa schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 21:55:
[...]

Heb Salah ooit als rf gehad in 4-3-2-1. Daarin werkte ie niet. Misschien nog een herkansing geven..
Hij heeft sinds een aantal weken een updated versie. Geef hem een kans.. Geen idee wat de pc prijs is overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
DeBers schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 22:32:
[...]

Hij heeft sinds een aantal weken een updated versie. Geef hem een kans.. Geen idee wat de pc prijs is overigens.
Ja ik had de geupdate 85 versie, niet de 83 rated.
Sta overigens voor alle suggesties open zolang t maar niet meer 4-1-2-1-2 narrow, 4-3-2-1 of 4-3-1-2 is. Heb te lang met die formations gespeeld dus wil nu iets in de trend van 4-2-3-1, 3-5-2, 4-1-2-1-2 wide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als RM/RF lijkt me Salah drie keer niks. Hij is links met een 2 star weakfoot. Lozano en Allesandri zijn vrij aardig op rechts. Wordt alleen lastig inpassen zonder icons gezien hun brakke competities. In de PL zijn Miki, Mane en Shaqiri de enige echte rf toppers (waar ik mee kan spelen dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shreddaaa schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 10:41:
[...]

Op het moment dat t spel “stroperig” wordt heeft jouw tegenstander daar net zo goed last van he. Het is wel degelijk 90% kunde.
En zoals al velen voor mij terecht opmerken, 1 a 2 losses aan pech en scripting linken kan nog wel, maar als je meer dan de helft van je potjes verliest is het gewoon echt skill..
Mijn skill is weinig mis mee. In die zin dat ik het denk ik wel aardig kan maar ben absoluut geen topspeler of zo.
Als het spel niet stroperig wordt, gaat het heerlijk. Dan verlies ik ook wel maar dan kan ik bijna altijd wel bedenken dat het mijn fout was.

Zoals velen opmerken? Er zijn volgens mij nog meer mensen die deze rare vorm van ai opmerken. Internet bulkt er van. Check alleen al dit forum.
Whatever blijft discussie
Shreddaaa schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 21:55:
[...]

Ik heb nu de Salah if 90. Maar tot nu toe ben ik er niet kapot van eerlijk gezegd.
Heb hem als rm in een 4-1-2-1-2. Ook geprobeerd als spits, rf.
Ok hij is snel maar als hij iemand niet meteen voorbij komt wordt hij fysiek gezien zo tegen de grond aan gewerkt. Ook zijn voorzetten zijn vaak slecht.
Hij is uiteraard wel sneller en dynamischer dan zijn nif 85 versie, heb ik ook een tijdje gehad.

Hebben anderen ook deze ervaring?
Twijfel om hem te verkopen. Best wat coins gekost.
Vind Willian if 86 op rm veel beter, duikt beter de gaten in

[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 22-04-2018 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Shreddaaa schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 21:37:

Kouyate is geweldig! Die kan je voor die prijs niet laten liggen. Obiang IF blijft ook een favoriet en zou ik wisselen voor Bakayoko. Eigenlijk is dat ook een soort Bakayoko maar dat 1 die nooit een verkeerde pass geeft. Dat lijkt overdreven gezien zijn stats maar het is echt waar, misschien door zijn playmaker trait. Mkhitaryan is de beste keus als RM voor dat budget en anders Willian. Beide ook H/H en dat heb je denk ik wel nodig in een 3-5-2. Op de CAM plek zou ik een spits halen en Rooney als CAM laten spelen, daar komt hij het best tot zijn recht. Misschien Gabriel Jesus?

Edit: Je kan ook in een 5-3-2 beginnen en dan gelijk wisselen bij de start. Dat geeft je de kans om aanvallende backs als middenvelder te laten spelen. Ik heb weinig ervaring met een 3-5-2 maar ik kan me voorstellen dat het handig kan zijn dat je wingers ook goed kunnen verdedigen. Je kan dan voor een Braziliaanse hybrid kiezen zoals dit: https://www.futbin.com/18/squad/4860977
Allan IF vind ik persoonlijk beter dan Kante voor veel minder geld. Talisca is ook veel stats/lengte voor weinig en Telles is als aanvallende back ook erg goed en goedkoop!

Edit 2: Nog een bonus optie met Sessegnon: https://www.futbin.com/18/squad/4861035

[ Voor 33% gewijzigd door sjakieman op 22-04-2018 09:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:22

Oekol

waka waka hey hey

038Zwolle schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 02:32:
Ik speel nu met dit Team: https://www.futbin.com//18/squad/4846381

Opzich ben ik er blij mee , maar ik zit er alleen aan te denken om de KDB SBC te doen en
hem op Bergkamp zijn plaats te zetten. Als ik naar zijn stats kijk lijkt hij de perfecte CAM. Echter op internet lees ik veel verschillende verhalen. Iemand ervaring met Kevin?
Best CAM die ik gehad heb... Oude foto dit, hij zit nu op 19 wedstrijden 27 goals en 10 assists

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/R85ebUDdbC58DdWKjdKQtnpm/full.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Oekol op 22-04-2018 09:14 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02:30
DeBers schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 21:26:
[...]

Nou. Bizar. Ik heb exact dezelfde ervaring.. Eigenlijk de hele week al. Verlies bijna nooit singleplayer omdat ik redelijk safe speel. Wereldklasse tegen alles onder de 81. Daarna prof. Legendarisch doe ik nooit. Toegegeven dat ik ook niet echt een goeie speler ben :p

Maar deze week heb ik ineens zo ongelooflijk veel moeite met scoren en de vrije man vinden.
Hier dus ook. Dacht dat het aan mezelf lag. Zoveel kansen maar altijd een paal of keeper en de meeste doelpunten gaan dan ook via de paal. Terwijl ik eindelijk een weekend had om veel wedstrijden te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leoon. schreef op zondag 22 april 2018 @ 09:13:
[...]

Best CAM die ik gehad heb... Oude foto dit, hij zit nu op 19 wedstrijden 27 goals en 10 assists

[afbeelding]
Ben ik het helemaal mee eens. Het loopt qua spel niet super in de wl, maar hij sleept me er vooralsnog door heen met 42 goals en 26 assisten in 58 wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met de komende Salah hype maar wat gaan handelen. Er zullen wel uitgebreide sbc's komen en daar heb ik wat goedkope Roma & Basel spelers voor gekocht en een flink aantal Egyptische spelers. Met name bpl Egyptenaren. Veel verlies zal ik er niet op maken, maar als het booming wordt wel veel winst ;)

In de WL momenteel op 10 winst. Nog eentje bijprikken en we zijn weer klaar. Ook wat SQB wedstrijden spelen tot gold 2/gold 1 voor ook wat packs. Ondertussen zit prime Bergkamp aan zijn 250 doelpunten mijlpaal. Voornamelijk speelt hij als CM, maar pakt dus regelmatig zijn doelpunten mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Zo ik ben er ook achter waarom t zo slecht ging. Had afgelopen week de custom tactics gewijzigd tijdens wat probeersels. Deze vergeten terug te zetten. Nu teruggezet en 4-4-2 gaan spelen. Nog niks verloren en merk ook dat geen enkele meta de verdediging dicht kan houden tegen 4-4-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Shreddaaa schreef op zondag 22 april 2018 @ 14:31:
Zo ik ben er ook achter waarom t zo slecht ging. Had afgelopen week de custom tactics gewijzigd tijdens wat probeersels. Deze vergeten terug te zetten. Nu teruggezet en 4-4-2 gaan spelen. Nog niks verloren en merk ook dat geen enkele meta de verdediging dicht kan houden tegen 4-4-2.
Ik weet dat het voor iedereen anders is wat chill is qua CT maar zou je de jouwe eens kunnen posten + je team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Gurbuh schreef op zondag 22 april 2018 @ 15:05:
[...]

Ik weet dat het voor iedereen anders is wat chill is qua CT maar zou je de jouwe eens kunnen posten + je team?
Geen probleem.

Ik speel op snelheid 55, passing 40.
Passing 58, crossing 52, shooting 58.
Pressing 38, agressie 64 en team width 50.

Ik speel met dit team:
https://www.futbin.com/18/squad/4865883

Beide aanvallers op get in behind en press back line. Alli op get in the box en get forward, kante op stay on the egde en stay back. Mahrez op cut inside and come short, Sessegnon op get in behind en come back on defence.
Rose en Walker op balanced.

Aanvallend heb je dan een soort van 4-1-4-1. Kante blijft achter, Alli komt naast Larsson achter Rooney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Iemand tips voor de MM deze week? Waarschijnlijk zal het via die manier mogelijk zijn om de laatste swap-speler te halen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Past die beter dan Bailly bij jij in mijn achterhoede, samen met Luiz, Alex sandro en Valencia? Of toch Bailly houden.
Zie de naam Kouyate veel passeren hierzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2018 @ 20:37:
[...]

Past die beter dan Bailly bij jij in mijn achterhoede, samen met Luiz, Alex sandro en Valencia? Of toch Bailly houden.
Ik weet niet of je je team een beetje kan aanpassen en hoe hij eruit ziet. Maar een achterhoede met : Sandro Benatia(IF) Bailly en Valencia/Walker/Aurier werkt ook heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Fraaank schreef op zondag 22 april 2018 @ 20:29:
Iemand tips voor de MM deze week? Waarschijnlijk zal het via die manier mogelijk zijn om de laatste swap-speler te halen denk ik.
Zelf dit gevonden: https://www.futhead.com/n...ups-predictions-april-24/

Misschien handig voor de mensen die de laatste swap-speler willen, mocht ie via de MM komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Unione.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-12-2021
Fraaank schreef op zondag 22 april 2018 @ 20:29:
Ik denk het niet omdat Swap op vrijdag al eindigt en de MM doorloopt tot dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op zondag 22 april 2018 @ 20:54:
[...]

Ik weet niet of je je team een beetje kan aanpassen en hoe hij eruit ziet. Maar een achterhoede met : Sandro Benatia(IF) Bailly en Valencia/Walker/Aurier werkt ook heel goed.
Dit is mijn huidige opstelling/ team

https://www.futbin.com/18/squad/4836233

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah dan was mijn suggestie niet zo goed. Kost redelijk wat coins, maar dan kom je zo uit:

https://www.futbin.com/18/squad/4870663

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op zondag 22 april 2018 @ 22:32:
[...]

Ah dan was mijn suggestie niet zo goed. Kost redelijk wat coins, maar dan kom je zo uit:

https://www.futbin.com/18/squad/4870663
Obv wat maak jij nou zo een opstelling, gewoon goeie spelers of heb je er zelf goeie ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Shreddaaa schreef op zondag 22 april 2018 @ 16:38:
[...]

Geen probleem.

Ik speel op snelheid 55, passing 40.
Passing 58, crossing 52, shooting 58.
Pressing 38, agressie 64 en team width 50.

Ik speel met dit team:
https://www.futbin.com/18/squad/4865883

Beide aanvallers op get in behind en press back line. Alli op get in the box en get forward, kante op stay on the egde en stay back. Mahrez op cut inside and come short, Sessegnon op get in behind en come back on defence.
Rose en Walker op balanced.

Aanvallend heb je dan een soort van 4-1-4-1. Kante blijft achter, Alli komt naast Larsson achter Rooney.
Thx, van de week eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2018 @ 22:37:
[...]

Obv wat maak jij nou zo een opstelling, gewoon goeie spelers of heb je er zelf goeie ervaringen mee?
Ik heb met alle spelers gespeeld behalve talisca. De 4 achter spelers heb ik nu ook ongeveer alleen speel ik met aurier ipv Valencia. Allan en petit/Blanc zijn heel fijn op het middenveld en kunnen verdedigen maar ook scoren. Firmino is een baas alleen heb ik vervangen voor Bergkamp en 93 aguero.
Jesus en Wilson in de spits zijn prima.

Dit is mijn team https://www.futbin.com/18/squad/4870828

Al speel ik vaker 41212
https://www.futbin.com/18/squad/4870871

Of 4231 sinds kort:
https://www.futbin.com/18/squad/4870902

[ Voor 14% gewijzigd door 038Zwolle op 22-04-2018 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op zondag 22 april 2018 @ 22:41:
[...]

Ik heb met alle spelers gespeeld behalve talisca. De 4 achter spelers heb ik nu ook ongeveer alleen speel ik met aurier ipv Valencia. Allan en petit/Blanc zijn heel fijn op het middenveld en kunnen verdedigen maar ook scoren. Firmino is een baas alleen heb ik vervangen voor Bergkamp en 93 aguero.
Jesus en Wilson in de spits zijn prima.
Zijn veel mogelijkheden die talisca is een topper, ben wel tevreden met mijn ploeg kaar opzich kan het allemaal wel wat hoger qua niveau. Bailly en Valencia zijn denk ik qua niveau het minst, maar dan kijk ik puur naar de cijfertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2018 @ 22:49:
[...]

Zijn veel mogelijkheden die talisca is een topper, ben wel tevreden met mijn ploeg kaar opzich kan het allemaal wel wat hoger qua niveau. Bailly en Valencia zijn denk ik qua niveau het minst, maar dan kijk ik puur naar de cijfertjes.
Luiz vind ik juist het minst. Bailly speelt prima. Ik had eerst ook een centrum met luiz en bailly en van dijk en bailly maar met benatia loopt het een stuk beter voor mij. Kante is wel fijn maar mist lengte (en heeft een slecht schot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op zondag 22 april 2018 @ 22:52:
[...]

Luiz vind ik juist het minst. Bailly speelt prima. Ik had eerst ook een centrum met luiz en bailly en van dijk en bailly maar met benatia loopt het een stuk beter voor mij. Kante is wel fijn maar mist lengte (en heeft een slecht schot)
Dat laatste is absoluut war ja het slechte schot, Luiz vin ik top maar ik zit in divisie 7 denk wij wel een beetje verschillen qua niveau :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2018 @ 20:37:
[...]

Ik vind zowel Bailly als Kouyate van Icon-niveau. Maar aangezien jij er maar 1 in je team kwijt kan zou ik het gewoon bij Bailly houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een paar uur geleden had ik 18wins en nog 12 potjes te gaan. Omdat ik toch steeds midner zeker ben van de 41212 , de 442 (2) gespeeld en ik moet zeggen dat het heel goed beviel. 5 potjes gespeeld en 1 verloren (na een rode kaart in de blessure tijd)

442 heeft toch een breed veld maar toch 2 spitsen. Iets wat ik met 4231 toch wel miste. Ik ga hier van de week maar eens op verder.

PotY Salah en YPoty Sané nu beschikbaar met SBC _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door 038Zwolle op 23-04-2018 04:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
038Zwolle schreef op maandag 23 april 2018 @ 03:30:
Een paar uur geleden had ik 18wins en nog 12 potjes te gaan. Omdat ik toch steeds midner zeker ben van de 41212 , de 442 (2) gespeeld en ik moet zeggen dat het heel goed beviel. 5 potjes gespeeld en 1 verloren (na een rode kaart in de blessure tijd)

442 heeft toch een breed veld maar toch 2 spitsen. Iets wat ik met 4231 toch wel miste. Ik ga hier van de week maar eens op verder.

PotY Salah en YPoty Sané nu beschikbaar met SBC _/-\o_
Niet te betalen en komen als een TOTS weer beschikbaar met dezelfde stats. Was vorig jaar namelijk ook zo en die kaarten zijn dan tradable.
Pagina: 1 ... 178 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs