Och ik zie de meest rare dingen met de ai:
- bij een hoge bal waarbij ik een luchtduel wil aangaan duwt de hand van god mijn speler wat naar achteren zodat ik er niet bij kan
-als ik met een middenvelder achter een tegenstander aansprint, bots ik opeens onderweg tegen allerlei spelers waaronder die van mijn eigen team en de scheidsrechter. Uiteraard kan je de tegenstander niet meer op tijd inhalen.
-ik lanceer in de spits Salah met zijn snelheid in de ruimte maar bij zijn bal aanname gaat opeens in slow motion waardoor de verdediger van de tegenstander makkelijk Salah inhaalt.
-hoge bal van de tegenstander naar zijn spits. De cursor weigert "opeens" naar mijn enige verdediger ernaast te springen. Uiteraard kan je dan niet op tijd reageren
-rechterpook om cursor te switchen weigert naar de juiste speler te springen.
Ga zo maar door.
Meest hachelijke moment was dat ik een gelijkspel een keer nodig had in een wedstrijd.
Het bleef 0-0, totdat de tegenstander van afstand op het doel schoot. Mijn doelman Courtois gleed "per ongeluk" uit waardoor de bal naar het open doel rolde. Gelukkig ging ie tegen de paal!
Maar serieus, wat gebeurde er? Een andere verdediger van mij rende achter de bal aan en loopt de bal "heel toevallig" nadat hij van de paal was teruggekomen erin..0-1 verlies...
Tja... Niet te filmen
Wat speel ik dan denk ik ?
Knap hoor zoals je genaaid word door het spel zo nu en dan. Knap stukje programmeerwerk van ea.
Whatever ik geniet wel van het spel, je doet er toch niets aan. Ene avond leuk andere avond niet.
Ben beetje uit ge-sbc-t... Komen er nog wat nieuwe sbc aan?
[
Voor 12% gewijzigd door
Harribo op 20-04-2018 16:13
]