Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op maandag 23 april 2018 @ 07:59:
[...]

Niet te betalen en komen als een TOTS weer beschikbaar met dezelfde stats. Was vorig jaar namelijk ook zo en die kaarten zijn dan tradable.
Idd, baal vooral dat ik de Salah POTM upgrade had gedaan, dat had ik me kunnen besparen.

Later deze week maar eens kijken of de POTY upgrade mogelijk is, maar verwacht het niet.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Denken jullie dat swap Koke het waard is om te halen? Of zal er naar TOTS nog wel een betere betaalbare optie zijn? Want dan haal ik van mijn swap kaarten een prime gold player pack.

https://www.futbin.com/18...orge%20Resurrecci%C3%B3n/

[ Voor 14% gewijzigd door servival7 op 23-04-2018 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 10:06
Zoals het er nu uit ziet kom ik op 8 Swap Cards.
Wat is wijsheid?
Op dit moment speel ik nog met de 88 Ibra in de spits.
Zou het een meerwaarde zijn om deze voor de 90 versie uit de swap deals te wisselen?

Of iemand andere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
servival7 schreef op maandag 23 april 2018 @ 09:11:
Denken jullie dat swap Koke het waard is om te halen? Of zal er naar TOTS nog wel een betere betaalbare optie zijn? Want dan haal ik van mijn swap kaarten een prime gold player pack.

https://www.futbin.com/18...orge%20Resurrecci%C3%B3n/
Ik denk dat er tijdens TOTS heel veel kaarten zijn die beter zijn dan Koke. Wat wel zo is, is dat je wel een high rated kaart in je club hebt voor eventuele SBC's die je waarschijnlijk met een prime gold players pack niet krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-10 11:42
Miggell schreef op maandag 23 april 2018 @ 09:59:
Zoals het er nu uit ziet kom ik op 8 Swap Cards.
Wat is wijsheid?
Op dit moment speel ik nog met de 88 Ibra in de spits.
Zou het een meerwaarde zijn om deze voor de 90 versie uit de swap deals te wisselen?

Of iemand andere opties?
Je kan m altijd nog door een SBC halen als ie niet bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-09 12:16
Leoon. schreef op zondag 22 april 2018 @ 09:13:
[...]

Best CAM die ik gehad heb... Oude foto dit, hij zit nu op 19 wedstrijden 27 goals en 10 assists
Hier ook KDB een van de beste CAM's die ik heb gehad. Loopt qua goals/games gelijk aan mijn spitsen en dat heb ik met een CAM nog nooit gehad. Passing super en afstandsschoten vliegen er nog wel eens in :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Fraaank schreef op maandag 23 april 2018 @ 10:08:
[...]

Ik denk dat er tijdens TOTS heel veel kaarten zijn die beter zijn dan Koke. Wat wel zo is, is dat je wel een high rated kaart in je club hebt voor eventuele SBC's die je waarschijnlijk met een prime gold players pack niet krijgt.
Ik sluit me bij @Fraaank nk aan, Ik kom ook uit op 8 Swapp kaartjes, heb besloten om Koke 87 en Cazorla 86 te halen zodat ik deze weer kan in ruilen met andere SBC's.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Met SB had het doel een beetje kuren, als ik in doel schoot ging het achterste rek heen en weer haha..

Verder ging ik online seizoenen doen en bleef de einduitslag van mijn SB door de huidige wedstrijden heen staan, zag er best apart uit.

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/kyFQeH/bol.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke league sbc's zullen er nog komen?

Ik heb de Schotse league nu bij elkaar.
Zit te kijken welke league ik als volgende zal sparen.... Primera Division? SSE Atricity Ierland? Colombiaanse? K-league?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op maandag 23 april 2018 @ 16:43:
Welke league sbc's zullen er nog komen?

Ik heb de Schotse league nu bij elkaar.
Zit te kijken welke league ik als volgende zal sparen.... Primera Division? SSE Atricity Ierland? Colombiaanse? K-league?
Primera Division? :X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Ja hoezo niet? Al hebben ze daar niet echt een topspeler die bruikbaar is. Om nou Tevez daar ook voor te pakken...

Maar ik denk niet dat er nog meer komen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gurbuh schreef op maandag 23 april 2018 @ 17:58:
[...]

Ja hoezo niet? Al hebben ze daar niet echt een topspeler die bruikbaar is. Om nou Tevez daar ook voor te pakken...

Maar ik denk niet dat er nog meer komen eigenlijk.
Afgelopen met de leagues? En de schotse dan? Die verwachten we toch nog wel?

Primera Division... Waarom niet? De Hyundai league had toch ook niemand verwacht?

Volgens mij komen er nog wel een paar maar ja welke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Ik verwacht ze niet meer.
TOTS begint vrijdag en eind mei zal de World Cup mode wel aangekondigd worden en gaat EA zich daar op concentreren, althans dat verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zat mij af te vragen wat wijsheid is.
Aan de vooravond van de TOTS kwam bij mij het volgende idee op.
Ik zag dat toty kante en toty de bruyne relatief goedkoop waren. Er zal niet heel veel verschil zitten met de tots versie, maar deze laatste zal wel (veel) duurder zijn.
Als ik beide TOTY's haal hou ik nog 1mln over + 125 pakjes voor de TOTS.

Ik zat te kijken naar dit team:
https://www.futbin.com/18/squad/4878104 (Ronaldinho en Ronaldo wisselen van positie).

Linkback wil ik TOTS Telles vermoedelijk gaan halen. Voor Bailly moet ik nog een betere vervanger vinden. Valencia zal ook vervangen worden door een TOTS speler. Afhankelijk van de CB kan dit ook een RB uit een kleine competitie zijn. Als CB denk ik aan Blanc 89 tenzij er een betere TOTS variant voorbij komt.
Dus 1mln te besteden, 500k voor Blanc 89, 100k voor een TOTS Telles, 100k voor een TOTS RB maakt dat ik nog 300k over heb. Genoeg voor een TOTS Lozano mogelijk als supersub.

Klinkt goed denk ik, of maak ik ergens een denkfout? Wat zouden jullie doen?

edit:
Versie 2: https://www.futbin.com/18/squad/4881666
800k + 125 packs over voor een LB en RB.
Bij packluck de optie om Bergkamp te vervangen.

[ Voor 6% gewijzigd door Bean77 op 23-04-2018 19:12 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02:30
Bean77 schreef op maandag 23 april 2018 @ 18:27:
Ik zat mij af te vragen wat wijsheid is.
Aan de vooravond van de TOTS kwam bij mij het volgende idee op.
Ik zag dat toty kante en toty de bruyne relatief goedkoop waren. Er zal niet heel veel verschil zitten met de tots versie, maar deze laatste zal wel (veel) duurder zijn.
Als ik beide TOTY's haal hou ik nog 1mln over + 125 pakjes voor de TOTS.

Ik zat te kijken naar dit team:
https://www.futbin.com/18/squad/4878104 (Ronaldinho en Ronaldo wisselen van positie).

Linkback wil ik TOTS Telles vermoedelijk gaan halen. Voor Bailly moet ik nog een betere vervanger vinden. Valencia zal ook vervangen worden door een TOTS speler. Afhankelijk van de CB kan dit ook een RB uit een kleine competitie zijn. Als CB denk ik aan Blanc 89 tenzij er een betere TOTS variant voorbij komt.
Dus 1mln te besteden, 500k voor Blanc 89, 100k voor een TOTS Telles, 100k voor een TOTS RB maakt dat ik nog 300k over heb. Genoeg voor een TOTS Lozano mogelijk als supersub.

Klinkt goed denk ik, of maak ik ergens een denkfout? Wat zouden jullie doen?

edit:
Versie 2: https://www.futbin.com/18/squad/4881666
800k + 125 packs over voor een LB en RB.
Bij packluck de optie om Bergkamp te vervangen.
125 packs...ben benieuwd.

Wanneer is nu het moment om de packs te openen gezien de TOTS gespreid is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Swap-speler 10 en 11 zijn binnen. Nog eentje en dan ga ik denk ik maar een Ultimate Pack halen en Keita Baldé Diao.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
@Bean77 Waarom niet Modric TOTY? Veel goedkoper maar echt niet minder dan De Bruyne. Is alleen wat lastiger in te passen omdat er weinig La Liga teams zijn maar jij hebt dat probleem niet met al je Icons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op maandag 23 april 2018 @ 19:20:
[...]

Laatste week, als alles gelijktijdig in packs zit.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op maandag 23 april 2018 @ 19:25:
@Bean77 Waarom niet Modric TOTY? Veel goedkoper maar echt niet minder dan De Bruyne. Is alleen wat lastiger in te passen omdat er weinig La Liga teams zijn maar jij hebt dat probleem niet met al je Icons.
Modric heb ik mee gespeeld maar vind ik echt stukken minder dan de bruyne.

Ik neig overigens naar optie 2 omdat Bergkamp het erg goed doet als middelste cam in deze formatie.
bvbal79 schreef op maandag 23 april 2018 @ 19:20:
[...]

Wat Bossie schreef.

125 packs met veel jumbo prem packs, dus ik verwacht er niet veel van. Als ik 1 tots speler pak dan ben ik al tevreden.

[ Voor 27% gewijzigd door Bean77 op 23-04-2018 20:24 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op maandag 23 april 2018 @ 20:05:
[...]

Ik heb een aantal keer gelezen (ook hier) dat er vorig jaar geen laatste week was met alles gelijktijdig in packs. Weet je zeker dat dit zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Bossie schreef op maandag 23 april 2018 @ 20:05:
[...]

Alleen TOTY heeft volgens mij zoiets, TOTS wordt volgens mij alleen per competitie uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboytim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Fraaank schreef op maandag 23 april 2018 @ 20:33:
[...]

Alleen TOTY heeft volgens mij zoiets, TOTS wordt volgens mij alleen per competitie uitgegeven.
Volgens mij was er vorig jaar als laatste niet alle TOTS spelers,maar wel een laatste squad met alle toppers. Kun je ook nog op futbin zien. Kijk bijvoorbeeld eens naar TOTS promes van vorig jaar. Die crashes echt hard begin juni 2017. Toen was er volgens mij dus dat alle star squad of ik weet niet meer hoe het heette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 01-10 21:04
Heb even wat advies nodig wat betreft mijn team.

Afhankelijk natuurlijk van TOTS, maar met de nu beschikbare spelers ben ik even aan het zoeken naar verbeteringen.

huidige team https://www.futbin.com/18/squad/4886386

potentieel nieuwe team. https://www.futbin.com/18/squad/4886555

Kom ik echter 2 ton tekort qua mijn huidige budget. van 7 ton plus 5 ton spelerswaarde.

Dit zijn btw mijn stats van mijn huidige spelers.

Michy Batshuayi 251 games 162 goals 89 assists HUNTER
Aubameyang 220 games 117 goals 93 assists HAWK
Filip Kostic 247 games 95 goals 71 assist MAESTRO
Arturo Vidal 235 games 22 goals 5 assists SHADOW
Divock Origi 251 games 20 goals 48 assists HUNTER (heb net hiervoor sbc werner)
Steven Zuber 65 games 10 goals 9 assists HAWK

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 23 april 2018 @ 20:17:
[...]

Modric heb ik mee gespeeld maar vind ik echt stukken minder dan de bruyne.

Ik neig overigens naar optie 2 omdat Bergkamp het erg goed doet als middelste cam in deze formatie.
Ik vraag mij af of iemand hier echt serieus antwoord op kan geven, want ik kan me haast niet voorstellen dat iemand een team heeft dat hier bij in de buurt komt. 8)7

Maar ik zou ook naar optie 2 neigen. Bergkamp speelt voor mij ook heel goed als CCAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
  • Laatst online: 17-09 11:55
Zie dat de prijzen van spelers nu dalen. Is dit nu DE verwachte market crash? Zo niet, wanneer wordt deze verwacht? En wat zou dan het beste moment zijn om spelers te kopen?

Zoals je ziet ben ik nog een complete noob met FUT. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Audiojunky schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 08:55:
Zie dat de prijzen van spelers nu dalen. Is dit nu DE verwachte market crash? Zo niet, wanneer wordt deze verwacht? En wat zou dan het beste moment zijn om spelers te kopen?

Zoals je ziet ben ik nog een complete noob met FUT. :)
Het is gewoon altijd speculeren.

Handelen is simpel : spelers kopen als de prijzen zakken, verkopen als ze stijgen ☺️

83s en discard ifs altijd goede investering.
83s kan je nu kopen voor 2000-2300.

Hier een overzicht van de nif 83 spelers met daarachter hun prijzen. Zo kan je de goedkoopste er een beetje uitfilteren

[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 24-04-2018 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:11
Ik heb even hulp nodig, ik heb momenteel 10 swap items. Dus kan er nog 1 halen.
Wat raden jullie aan:
Sanchez
Tevez
125k Pack

Tevez is mijn eerste insteek, maar sanchez is vele malen beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
  • Laatst online: 17-09 11:55
Harribo schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:04:
[...]

Het is gewoon altijd speculeren.

Handelen is simpel : spelers kopen als de prijzen zakken, verkopen als ze stijgen ☺️

83s en discard ifs altijd goede investering.
83s kan je nu kopen voor 2000-2300.

Hier een overzicht van de nif 83 spelers met daarachter hun prijzen. Zo kan je de goedkoopste er een beetje uitfilteren
Thnx!

Punt is dat ik paar weken geleden heel mijn team verkocht heb. Heb nu 1,5 miljoen staan en zoek het juiste moment om weer een team terug te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
ajaxalex schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:07:
Ik heb even hulp nodig, ik heb momenteel 10 swap items. Dus kan er nog 1 halen.
Wat raden jullie aan:
Sanchez
Tevez
125k Pack

Tevez is mijn eerste insteek, maar sanchez is vele malen beter
Tevez is meer nostalgie denk ik :P Zo was het voor mij wel, reden ook daarom om Sanchez te halen die gegarandeerd beter is en daarnaast vele malen makkelijker in te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Audiojunky schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:10:
[...]

Thnx!

Punt is dat ik paar weken geleden heel mijn team verkocht heb. Heb nu 1,5 miljoen staan en zoek het juiste moment om weer een team terug te kopen.
Even afwachten tot de eerste TOTS begint. Grote kans dat dat de PL is en die is toch wel erg geliefd. Dus je team kopen in de eerste uren als deze in de packs zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daboytim schreef op maandag 23 april 2018 @ 21:53:
[...]

Volgens mij was er vorig jaar als laatste niet alle TOTS spelers,maar wel een laatste squad met alle toppers. Kun je ook nog op futbin zien. Kijk bijvoorbeeld eens naar TOTS promes van vorig jaar. Die crashes echt hard begin juni 2017. Toen was er volgens mij dus dat alle star squad of ik weet niet meer hoe het heette.
Dat verklaart idd waarom ik het niet kan terugvinden.

Ik had toen in het begin Azpi of Herrera gehaald, waarna deze in de slotweek opnieuw gereleased werd en de prijs vrijwel halveerde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cormo
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-09 15:39
Vissert schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:28:
[...]

Even afwachten tot de eerste TOTS begint. Grote kans dat dat de PL is en die is toch wel erg geliefd. Dus je team kopen in de eerste uren als deze in de packs zit.
Ik zit met dezelfde vraag, maar hoezo denk je aan de eerste uren? Omdat iedereen zijn "honderden" (zoals hierboven gezegd) pack opent komen er ontzettend veel spelers op de markt waardoor de prijzen gaan dalen. Blijft dit niet een tijdje aan?

Ook zullen mensen meer interesse hebben in TOTS kaarten waardoor andere IF kaarten nog goedkoper worden, of zie ik dit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Gurbuh schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:16:
[...]

Tevez is meer nostalgie denk ik :P Zo was het voor mij wel, reden ook daarom om Sanchez te halen die gegarandeerd beter is en daarnaast vele malen makkelijker in te passen.
https://www.futbin.com/18/squad/4042016

Dan gebruik ik Sanchez als sub, inpassen wordt moeilijk namelijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
ajaxalex schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:02:
[...]

https://www.futbin.com/18/squad/4042016

Dan gebruik ik Sanchez als sub, inpassen wordt moeilijk namelijk :9
Zelfde geldt dan een beetje voor Tevez :P Tenzij je m als RCM zet ofzo voor de dubbellink met Zanetti en dan moet je de rest ingame swappen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cormo schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:54:
[...]

Ik zit met dezelfde vraag, maar hoezo denk je aan de eerste uren? Omdat iedereen zijn "honderden" (zoals hierboven gezegd) pack opent komen er ontzettend veel spelers op de markt waardoor de prijzen gaan dalen. Blijft dit niet een tijdje aan?

Ook zullen mensen meer interesse hebben in TOTS kaarten waardoor andere IF kaarten nog goedkoper worden, of zie ik dit verkeerd?
Jij snapt het ;)

Alleen denk ik niet dat je de eerste uren die spelers moeten kopen tenzij je goed kan snipen.. Hoe meer er op de markt komen hoe goedkoper die TOTS kaarten worden na een paar dagen... als ze uit packs gaan stijgen de prijzen weer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:28:
[...]

Kopen jullie ze maar in de eerste uren tegen megaprijzen dan koop ik ze voor de helft na een paar dagen als ze uit packs gaan voor de helft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 19:26
Gurbuh schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:05:
[...]

Zelfde geldt dan een beetje voor Tevez :P Tenzij je m als RCM zet ofzo voor de dubbellink met Zanetti en dan moet je de rest ingame swappen ofzo.
Tevez is toch heel makkelijk in te passen? Mertens op de bank, Tevez als RST. Rui Costa wisselen voor Savic en je bent er al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-08-2020
[...]

Vorig jaar met de Pl Tots Tots Eriksen kunnen halen voor 350000... Daarna werd hij 550000..
Maar misschien is het dit jaar anders. Je weet echt niet wat de markt gaat doen... Zo onvoorspelbaar wanneer je het beste kan verkopen en kopen.

Heb ook nog 120 packs... Twijfel wanneer ik deze ga openen.. Denk bij de Pl Tots. Deze spelers zijn vaak het meeste waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Ik heb met TOTS wel dat ik niet meer zo let op de "verkoopbaarheid" van de spelers. We zitten dan aan het einde van FIFA en ben dan ook van plan om nog 1x een "Ultimate Team" te bouwen, en daarna is het weer klaar voor dit jaar.

Denk dat de World-Cup mode ook niet lang op zich laat wachten en dat ik me daar dan weer mee ga vermaken. Heb me echt super vermaakt met de FUT World Cup Mode in FIFA 14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
laviolette schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:13:
[...]

Tevez is toch heel makkelijk in te passen? Mertens op de bank, Tevez als RST. Rui Costa wisselen voor Savic en je bent er al?
Hmm goeie ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:12:
[...]

Kopen jullie ze maar in de eerste uren tegen megaprijzen dan koop ik ze voor de helft na een paar dagen als ze uit packs gaan voor de helft ;)
[...]

Mijn excuses :+ Voor TOTS is het laagste idd vlak voordat ze weer uit de packs gaan. Voor gewone spelers geld het in de chaos van de eerste pack opening uurtjes.

Marchisio (86 rated met goede league en nationaliteit) was op zijn laagst 5k in de eerste uren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
laviolette schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:13:
[...]

Ja tevez is makkelijk in te passen, maar het ging om Sanchez.
https://www.futbin.com/18/compare/18678/145/18679
Tevez it is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:32:
[...]

[...]

Mijn excuses :+ Voor TOTS is het laagste idd vlak voordat ze weer uit de packs gaan. Voor gewone spelers geld het in de chaos van de eerste pack opening uurtjes.

Marchisio (86 rated met goede league en nationaliteit) was op zijn laagst 5k in de eerste uren.
No prob ! Hoge gouden kaarten kan je wel oppikken voor een schijntje met bieden soms ja !

Vrijdag zit iedereen klaar om te kopen dus wordt chaos |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik moet nog 300k sparen en dan kan ik dit elftal kopen:
https://www.futbin.com/18/squad/4491396

Eventueel nog aan te vullen met tots spelers die nog uitkomen.
Heb er in ieder geval geen spijt van dat ik mijn elftal een aantal weken geleden verkocht heb. Waarde van dat elftal is al ruim 300k in waarde gedaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraag me af wat er gebeurt met swap kaarten die je niet gebruikt nadat de deadline verstreken is?
Zou toch wrang zijn als iemand niet oplet omdat hij/zij even geen tijd heeft en je de kaarten zonder pardon verliest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Als ik spaanse of Italiaanse gouden/if spelers goedkoop wil halen is dat dan in de eerste uren aankomende vrijdag als pl uitkomt? Of juist wanneer de betreffende leagues uitkomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Harribo schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 12:30:
Vraag me af wat er gebeurt met swap kaarten die je niet gebruikt nadat de deadline verstreken is?
Zou toch wrang zijn als iemand niet oplet omdat hij/zij even geen tijd heeft en je de kaarten zonder pardon verliest?
Ik denk dat er helemaal niets mee gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Harribo schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 12:30:
Kaarten blijven gewoon in je club, je kunt ze gebruiken in je team of voor sbc's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ajaxalex schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 12:55:
[...]

Kaarten blijven gewoon in je club, je kunt ze gebruiken in je team of voor sbc's.
Ok dank

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Razz89 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 12:40:
Als ik spaanse of Italiaanse gouden/if spelers goedkoop wil halen is dat dan in de eerste uren aankomende vrijdag als pl uitkomt? Of juist wanneer de betreffende leagues uitkomen?
Vrijdag komt de pl niet uit. Vrijdag komt het most consistent tots uit ( dus spelers die goed hebben gepresteerd maar geen if hebben gekregen) de ifs kan je meestal halen tijdens de 1e lightningrounds met de betreffende league. En de gouden kaartjes kan je tijdens het most consistent tijdens de 1e lightninground halen aangezien dan de meeste mensen packs aan het openen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Komt er nog een mogelijkheid om een swap kaart te verdienen of blijft het bij wat nu te verdienen was?
Ik heb er nu 6, zou er nog graag 1 bij verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
jerommeke96 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 13:28:
Komt er nog een mogelijkheid om een swap kaart te verdienen of blijft het bij wat nu te verdienen was?
Ik heb er nu 6, zou er nog graag 1 bij verdienen
Er moet er nog 1 komen. Waarschijnlijk een SBC of deel van de Marquee Matchups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Gurbuh schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 13:31:
[...]

Er moet er nog 1 komen. Waarschijnlijk een SBC of deel van de Marquee Matchups.
Maar MM loopt een week en vrijdag eindigt het swap event

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
ajaxalex schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 13:47:
[...]

Maar MM loopt een week en vrijdag eindigt het swap event
Dan zal het een losse SBC zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gurbuh schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 13:51:
[...]

Dan zal het een losse SBC zijn.
Die vorige week toevallig ook tot vrijdag 19:00 actief was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-09 09:31
Ik zou graag jullie hulp eens in willen roepen voor mijn team.
Mijn team ziet er nu als volgt uit: https://www.futbin.com//18/squad/4893912

Zoals je ziet alleen maar gouden spelers.Ik wil nu mijn team eens gaan verbeteren, maar vraag me af wat het beste is om te doen.

Ik heb genoeg swap kaarten om Santi Cazorla te halen, maar ik weet niet of dat nou echt een verbetering is voor mijn de Bruyne 89. Hij staat bij mij echt 1 op 1 en ben dus zeker niet ontevreden.

Ik zit eerder te denken aan een IF speler een keer voor bijvoorbeeld de backs. Denk aan Young of Alonso.
Of een CAM vervangen voor een IF speler zoals IF Martial op rechts.

Hebben jullie ideeen? Ik mis bijvoorbeeld een goeie vrijtrapnemer en echt goede dribbelaars.

Of moet ik een keer gaan investeren in een keeper?

Ik heb overigens 90k te besteden. Die wel op te rekken is naar 150-200k met wat verkopen van de reserves. Willian, Salah etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:58

Oekol

waka waka hey hey

DeBers schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 16:00:

Zoals je ziet alleen maar gouden spelers.Ik wil nu mijn team eens gaan verbeteren, maar vraag me af wat het beste is om te doen.

Ik heb genoeg swap kaarten om Santi Cazorla te halen, maar ik weet niet of dat nou echt een verbetering is voor mijn de Bruyne 89. Hij staat bij mij echt 1 op 1 en ben dus zeker niet ontevreden.

Ik zit eerder te denken aan een IF speler een keer voor bijvoorbeeld de backs. Denk aan Young of Alonso.

Hebben jullie ideeen? Ik mis bijvoorbeeld een goeie vrijtrapnemer en echt goede dribbelaars.

Ik heb overigens 90k te besteden. Die wel op te rekken is naar 150-200k met wat verkopen van de reserves. Willian, Salah etc.
Ik zou persoonlijk beginnen met het 100 chem maken van het team, dus geen RB op de LB positie en geen LW op de CAM positie (Walker & Sane), als keeper heb ik de normale kaart van Ederson (ben zijn naam even kwijt), die keept uitstekend voor mij en is goedkoop. Met begovic nooit gespeeld.

KDB is voor mij echt een held op CAM, die zou ik als ik jou was niet vervangen :)

Probeer eens te kijken of je Sané kan vervangen voor Firmino. Heb zijn PTG kaartje en hij is echt heel erg aanwezig en super fijn!

[ Voor 4% gewijzigd door Oekol op 24-04-2018 16:07 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Leoon. schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 16:06:
[...]

Ik zou persoonlijk beginnen met het 100 chem maken van het team, dus geen RB op de LB positie en geen LW op de CAM positie (Walker & Sane), als keeper heb ik de normale kaart van Ederson (ben zijn naam even kwijt), die keept uitstekend voor mij en is goedkoop. Met begovic nooit gespeeld.

KDB is voor mij echt een held op CAM, die zou ik als ik jou was niet vervangen :)

Probeer eens te kijken of je Sané kan vervangen voor Firmino. Heb zijn PTG kaartje en hij is echt heel erg aanwezig en super fijn!
Hmm. Ik zie inderdaad 88 chem staan daar. Ik heb wel 100 met exact deze opstelling. Beetje raar. Sane krijgt hij 2 chem. In werkelijkheid heeft hij 4. Walker heeft 7 in werkelijkheid. En onderhand allemaal loyalty.

edit: Ik dacht misschien aan normale Sanchez op CAM links? Is dat een echte vooruitgang?

[ Voor 5% gewijzigd door DeBers op 24-04-2018 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:58

Oekol

waka waka hey hey

DeBers schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 16:19:
[...]

Hmm. Ik zie inderdaad 88 chem staan daar. Ik heb wel 100 met exact deze opstelling. Beetje raar. Sane krijgt hij 2 chem. In werkelijkheid heeft hij 4. Walker heeft 7 in werkelijkheid. En onderhand allemaal loyalty.
Alsnog speel ik liever zelf met spelers die nagenoeg 10 chem hebben. Firmino ipv Sané is mijnziens een upgrade. Hij is compleet en niet alleen snel zoals Sané is. 4 chemistry is echt weinig voor een speler, zonde van die positie want het is een belangrijke positie in je opstelling.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
DeBers schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 16:19:
[...]

edit: Ik dacht misschien aan normale Sanchez op CAM links? Is dat een echte vooruitgang?
Walker zal loyalty + manager boost hebben en Sane heb je misschien als LM en niet LW? Dan is ie middenvelder en krijg ie iets meer chem op CAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-09 21:43

speel met dezelfde opstelling en een premier league team, ik heb op de cam positie van sane 2 weken terug birthday mahrez gekocht en bevalt me eigenlijk zeer goed :) Heb een tijd salah gebruik maar de weakfoot werd ik op een gegeven moment beetje gestoord van.

DIt is mijn opstelling.
https://www.futbin.com/18/squad/4356802

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
FidoDido schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 17:09:
[...]

speel met dezelfde opstelling en een premier league team, ik heb op de cam positie van sane 2 weken terug birthday mahrez gekocht en bevalt me eigenlijk zeer goed :) Heb een tijd salah gebruik maar de weakfoot werd ik op een gegeven moment beetje gestoord van.

DIt is mijn opstelling.
https://www.futbin.com/18/squad/4356802
Nice.. Die mahrez ga ik eens proberen. Wel eens linkspoot. Ik laat ze toch vaak naar binnen snijden dan schieten. Dus ik speel Salah op rechts. Misschien dat ik Mahrez daar dan ook uit laat komen. Dan moet ik nog steeds een CAM op links neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Straks allemaal als de kippen erbij met de laatste swap-SBC of MM. Anders is hij niet te betalen. Je kunt nog maar 2 dagen je swap-spelers inruilen.

[ Voor 20% gewijzigd door Fraaank op 24-04-2018 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23:20
Fraaank schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 19:48:
Straks allemaal als de kippen erbij met de laatste swap-SBC of MM. Anders is hij niet te betalen. Je kunt nog maar 2 dagen je swap-spelers inruilen.
Het is geen MM geworden in ieder geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman

Speel je met 2 teams? Zo niet dan zijn je wissels veel te duur i.v.m. je basisteam. Verder zou ik nooit spelers met minder dan 8 chem opstellen. Dan kan je beter een mindere speler opstellen die er wel past. Als je Sane en een rechtsbuiten wel wil opstellen dan kan je bijvoorbeeld starten in een 4-3-3 en bij de start terug gaan naar de opstelling die je wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
sjakieman schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 19:58:
[...]

Speel je met 2 teams? Zo niet dan zijn je wissels veel te duur i.v.m. je basisteam. Verder zou ik nooit spelers met minder dan 8 chem opstellen. Dan kan je beter een mindere speler opstellen die er wel past. Als je Sane en een rechtsbuiten wel wil opstellen dan kan je bijvoorbeeld starten in een 4-3-3 en bij de start terug gaan naar de opstelling die je wilt spelen.
Ik heb ooit 4-3-3 geprobeerd en speel soms 4-1-2-1-2. Maar merk toch dat ik snel terug grijp op deze formatie.
Ik speel voornamelijk Squad Battles. Is de chem dan ook belangrijk?

Ah. Nooit aan gedacht... In de opstelling zorgen dat de chem goed is en dan tijdens de wedstrijd switchen naar je echte opstelling?

[ Voor 9% gewijzigd door DeBers op 24-04-2018 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
DeBers schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:03:
[...]

Ik heb ooit 4-3-3 geprobeerd en speel soms 4-1-2-1-2. Maar merk toch dat ik snel terug grijp op deze formatie.
Ik speel voornamelijk Squad Battles. Is de chem dan ook belangrijk?

Ah. Nooit aan gedacht... In de opstelling zorgen dat de chem goed is en dan tijdens de wedstrijd switchen naar je echte opstelling?
Je kan elke opstelling spelen die je wilt. Maar zorg dat in de opstelling waarmee je start iedereen op 10 chem (eventueel als niet anders kan 1-2 spelers op 8 chem) staat. Gelijk bij de aftrap wissel je dan naar de opstelling waarin je wilt spelen, dan maakt het ook niet meer uit of spelers op de verkeerde positie staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
theman36 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 19:58:
[...]

Het is geen MM geworden in ieder geval :P
Nee inderdaad. Vraag is wanneer ze dan die 12e gaan vrijgeven met zo'n kort tijdsbestek. Heb het even nagezocht, en het moeten er toch echt 12 worden. Teller staat bij nu op 11 en volgens mij heb ik er geen eentje gemist:

Ivanovic
Jones
Kalou
Ochoa
Negredo
Diarra
Fellaini
Jesús Navas
Sagna
Mendy
Llorente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23:20
Fraaank schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:15:
[...]

Nee inderdaad. Vraag is wanneer ze dan die 12e gaan vrijgeven met zo'n kort tijdsbestek. Heb het even nagezocht, en het moeten er toch echt 12 worden. Teller staat bij nu op 11 en volgens mij heb ik er geen eentje gemist:

Ivanovic
Jones
Kalou
Ochoa
Negredo
Diarra
Fellaini
Jesús Navas
Sagna
Mendy
Llorente
Ik heb dezelfde spelers, behalve Sagna. Maar die komt uit de doelstellingen van deze week neem ik dan aan? Moet daarvoor nog 2 wedstrijden spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
theman36 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:20:
[...]

Ik heb dezelfde spelers, behalve Sagna. Maar die komt uit de doelstellingen van deze week neem ik dan aan? Moet daarvoor nog 2 wedstrijden spelen
Klopt. Als je 16 wedstrijden speelt deze week in FUT krijg je Sagna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:23:
Ik heb met TOTS wel dat ik niet meer zo let op de "verkoopbaarheid" van de spelers. We zitten dan aan het einde van FIFA en ben dan ook van plan om nog 1x een "Ultimate Team" te bouwen, en daarna is het weer klaar voor dit jaar.

Denk dat de World-Cup mode ook niet lang op zich laat wachten en dat ik me daar dan weer mee ga vermaken. Heb me echt super vermaakt met de FUT World Cup Mode in FIFA 14.
Einde fifa? Het duurt nog zeker 5 maanden voordat fifa19 komt. Dus wat je ook kiest, je mag nog er nog een hele tijd mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
Misschien een domme vraag. Salah laat weer even zien hoe het moet, heb zijn OTW kaart, telt de champ league mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02:30
MauT86 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:32:
Misschien een domme vraag. Salah laat weer even zien hoe het moet, heb zijn OTW kaart, telt de champ league mee?
Ik denk dat zijn volgende kaart gewoon de TOTS kaart is..er is weinig ruimte meer voor een tussenkaart :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
bvbal79 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:37:
[...]

Ik denk dat zijn volgende kaart gewoon de TOTS kaart is..er is weinig ruimte meer voor een tussenkaart :-)
Ik wil die 98 versie, maar heb op dit moment maar 440k coins. Zou dus mooi zijn als ik ‘m voor 600k kan verkopen ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik was weer te laat met investeren, maar Salah krijgt misschien nog wel een speciale MotM kaart oid. Ik denk dat je een paar 100k kan bijschrijven

2 goals 2 assists.. Niet normaal

[ Voor 10% gewijzigd door 038Zwolle op 24-04-2018 22:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-09 22:55
038Zwolle schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:46:
Ik was weer te laat met investeren, maar Salah krijgt misschien nog wel een speciale MotM kaart oid. Ik denk dat je een paar 100k kan bijschrijven

2 goals 2 assists.. Niet normaal
Ja geef die gouden bal maar aan Salah. Met alle respect voor de heren Messi en Ronaldo, maar Salah beslist wekelijks in de Premier League én in de CL met een minder team dan Real of Barca..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Bean77 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:22:
[...]

Einde fifa? Het duurt nog zeker 5 maanden voordat fifa19 komt. Dus wat je ook kiest, je mag nog er nog een hele tijd mee spelen.
Na TOTS is er nog weinig te beleven, behalve een WK-mode hoop ik. De WL is ook aardig aan het doodbloeden, zeker op PC, buiten het feit dat de investering in tijd het meestal niet waard is in packluck. Seasons 50/50 laggy. Voor mij is het dus einde FIFA voor dit jaar over een paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelen jullie met de naam van de speler boven de speler of gewoon de spelersrapport onderin het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Ik ben alsnog van de 4-4-2 afgestapt omdat ik vooral tegen online tegenstanders verdedigend soms wat zwak voor de dag kwam.

Nu geswitcht naar de 3-5-2 zoals oorspronkelijk gepland. Wat een fantastische formatie!
Heb m'n tactiek, spelers en instructies op gefinetuned en nu speelt het als een trein. Online en SB niet te stoppen en minimaal 3 goals per wedstrijd.

Opstelling:

https://www.futbin.com/18/squad/4899908

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 23:05:
Ik ben alsnog van de 4-4-2 afgestapt omdat ik vooral tegen online tegenstanders verdedigend soms wat zwak voor de dag kwam.

Nu geswitcht naar de 3-5-2 zoals oorspronkelijk gepland. Wat een fantastische formatie!
Heb m'n tactiek, spelers en instructies op gefinetuned en nu speelt het als een trein. Online en SB niet te stoppen en minimaal 3 goals per wedstrijd.

Opstelling:

https://www.futbin.com/18/squad/4899908
Nice ! We hebben redelijk wat dezelfde
Spelers maar ik merk dat ik veel tegengoals krijg met mijn 3 verdedigers... wil je je tactics en instructions delen? Eventueel privé bericht mag ook...

Ben benieuwd of ik wat verkeerd doe ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fraaank schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 22:14:
[...]

Na TOTS is er nog weinig te beleven, behalve een WK-mode hoop ik. De WL is ook aardig aan het doodbloeden, zeker op PC, buiten het feit dat de investering in tijd het meestal niet waard is in packluck. Seasons 50/50 laggy. Voor mij is het dus einde FIFA voor dit jaar over een paar weken.
Seasons dacht ik dat het aan mij lag maar niet dus... had er vorige week geen last van nu moet ik soms 2 seconde wachten totdat er wat gebeurd haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 23:08:
[...]

Nice ! We hebben redelijk wat dezelfde
Spelers maar ik merk dat ik veel tegengoals krijg met mijn 3 verdedigers... wil je je tactics en instructions delen? Eventueel privé bericht mag ook...

Ben benieuwd of ik wat verkeerd doe ..
Ik stuur je pb, is wat makkelijker praten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 10:54:
[...]

Wisselen van speler met sticks maakt je verdediging veel beter. Kun je gelijk meer druk zetten. Zou daarnaast oefenen met verschillende schoten. De rest komt dan vanzelf omdat je jezelf zal gaan dwingen om beter positie te kiezen. Low drivens zijn echt overdreven goed in dit spel. Denk dat 80% van mijn goals uit low drivens komt. De rest uit hoekschoppen en onterechte penalties. :)
Dus je schiet nooit normaal? Low drivens zullen toch niet in elke situatie de beste keus zijn? Had mezelf de regel opgelegd dat ik alleen maar met low drivens mocht scoren vandaag maar dat was in divisie 1 toch best lastig als je het voor het eerst doet. Toen maar het kwalificatietoernooi gespeeld maar dat ging weer veel te makkelijk. De low drivens gingen er toen wel erg makkelijk in maar dat was met gewone schoten misschien ook wel geweest... Grootste verschil merkte ik met de mindere aanvallers in mijn fitness team, die leken vooral makkelijker te scoren. Morgen nog maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je toch twijfelt tussen een 41212 or 442 , zou ik je aanraden om de 4222 eens te proberen.
Als je 1 CDM als box to box gebruikt, je Cams vooral laat aanvallen en 1 speler als False 9 laat spelen heb je ook niet zoveel last van een groot gat op het middenveld.

Ik merk dat ik veel meer druk kan uitvoeren, maar ook de bal beter kwijt kan. In een 41212 werd ik nog wel eens overlopen als de tegenstander 352 of een ander aanvallende tactiek gebruikte. Ik heb het idee dat ik veel meer controle heb. In een 41212 was ik vaak kwetsbaar omdat het een 'nauw' veld was en als ik de backs mee liet opkomen kwetsbaar was voor de counter.
Met 4222 heb je 2 CDM"s (Waarvan 1 Box to Box speler) voor het verdedigende blok, speel je toch met 2 spitsen en zijn 1-2's nog steeds effectief. Je merkt alleen wel dat je CAM's minder scoren, maar dat vind ik geen probleem.

Vanavond 6 potjes gespeeld in DIV 1 en 5 gewonnen (Is voor mij uniek) en elk potje was ik de bovenliggende partij.

https://www.futbin.com//18/squad/4901146

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speelde gisteren weer DKT maar op een potje na verloor ik alles.
Verschillende tactieken gebruikt, verschillende opstellingen, niets werkte.
Spelers waren weer stoperig tot en met.
En traag... werd er overal uitgerend. En dat terwijl ik vaak nog een beter team dan de tegenstander had.

Maar ga ik daarentegen spelen in divisie 3, totaal geen stroperigheid of traagheid. Daar win ik gewoon mijn potjes.

Heb de afgelopen maanden totaal geen DKT meer gewonnen. Nu doe ik het niet elke week maar toch. Daar waar ik vorig jaar met een stuk minder team er nog wel eens door heen kwam.
Snap er niks van nu.

Denk ik, kan wel nog betere spelers halen maar waarom dan? Ik werd er gisteren overal doodleuk al uitgerend. Zowel voorin met oa een Salah if als wel achterin terwijl ik al betere spelers had

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 25-04-2018 08:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Feesterd
Harribo schreef op woensdag 25 april 2018 @ 08:13:
En traag... werd er overal uitgerend. En dat terwijl ik vaak nog een beter team dan de tegenstander had.

Maar ga ik daarentegen spelen in divisie 3, totaal geen stroperigheid of traagheid. Daar win ik gewoon mijn potjes.

Heb de afgelopen maanden totaal geen DKT meer gewonnen. Nu doe ik het niet elke week maar toch. Daar waar ik vorig jaar met een stuk minder team er nog wel eens door heen kwam.
Snap er niks van nu.

Denk ik, kan wel nog betere spelers halen maar waarom dan? Ik werd er gisteren overal doodleuk al uitgerend. Zowel voorin met oa een Salah if als wel achterin terwijl ik al betere spelers had
Waarschijnlijk ben je gewoon niet zo goed. Ben ook niet de beste FIFA speler. Maar mij lukt het vrij makkelijk om de dkt te winnen. Het spel de schuld te geven elke keer. Dan heeft iedereen daar toch last van? Ook de top spelers. Gewoon kijken wat je fout doet en daarin proberen te verbeteren. Wat is je team dan? Kan je die posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Harribo schreef op woensdag 25 april 2018 @ 08:13:

Snap er niks van nu.

Het is volgens mij onmogelijk dat het aan het spel ligt. DKT heeft namelijk altijd een betere connectie dan de divisies. Betere tegenstanders geven je veel minder tijd en ruimte waardoor het lijkt of je team trager is.

Aan de andere kant is het wel vreemd want DKT is volgens mij normaal gesproken geen hoger niveau dan divisie 3 lijkt me. Ik heb zelf juist al zeker een maand geen serieuze tegenstander gehad in de DKT, zelfs niet toen er SWAP kaarten e.d. te winnen waren.

Met welke custom tactics en opstelling speel je? Dit kan je ook het gevoel geven dat je overal te laat komt als die instellingen niet goed staan. Zo kunnen instellingen voor een pro goed werken maar voor een mindere speler juist niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
sjakieman schreef op woensdag 25 april 2018 @ 00:20:
[...]

Dus je schiet nooit normaal? Low drivens zullen toch niet in elke situatie de beste keus zijn? Had mezelf de regel opgelegd dat ik alleen maar met low drivens mocht scoren vandaag maar dat was in divisie 1 toch best lastig als je het voor het eerst doet. Toen maar het kwalificatietoernooi gespeeld maar dat ging weer veel te makkelijk. De low drivens gingen er toen wel erg makkelijk in maar dat was met gewone schoten misschien ook wel geweest... Grootste verschil merkte ik met de mindere aanvallers in mijn fitness team, die leken vooral makkelijker te scoren. Morgen nog maar eens proberen.
90% van mijn goals zijn ook low driven shots. Sowieso schiet in alles in de 16 met low driven wat bijna altijd een goal opleverd. Net buiten de 16 wil ik nog wel eens geplaatst of een knal geven.

Mijn spel, met 4-1-2-1-2(2), is er ook op ingericht dat 1 van de 2 spitsen of mijn CAM diep gaat en dan vrij de 16 in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feesterd schreef op woensdag 25 april 2018 @ 09:14:
[...]

Waarschijnlijk ben je gewoon niet zo goed. Ben ook niet de beste FIFA speler. Maar mij lukt het vrij makkelijk om de dkt te winnen. Het spel de schuld te geven elke keer. Dan heeft iedereen daar toch last van? Ook de top spelers. Gewoon kijken wat je fout doet en daarin proberen te verbeteren. Wat is je team dan? Kan je die posten?
Ik probeer nu ook maar te verbeteren.
Ik heb ook weinig keus, het spel verandert niet.
Blijft natuurlijk vreemd dat ik de eerste maanden wel de dkt zo nu en dan won en de laatste maanden totaal niet meer.

Ik post mijn team wel ff maar ik speelde dus met verschillende opstellingen gisteravond.
Dit was mijn laatste opstelling :
Afbeeldingslocatie: https://s17.postimg.cc/h7dvdc67f/Screenshot_2018-04-25-12-59-09_01.png
Wissels/reserves:
Afbeeldingslocatie: https://s17.postimg.cc/7zlmwoovf/Screenshot_2018-04-25-12-59-15_01.png
Afbeeldingslocatie: https://s17.postimg.cc/atosa5tmj/Screenshot_2018-04-25-12-59-24_01.png

Aan mijn spelers ligt het niet toch?
Speel het liefst 4-1-2-1-2 maar dan laat ik teveel open in het centrum.
Ook 4-4-2 geprobeerd.

Het leek gisteren wel alsof mijn verdediging alles liet lopen, geen straffe mandekking.
Vooral Alonso heeft er een handje van, misschien die als enige wisselen.

Speelde trouwens ook tegen alleen maar snelle spitsen. Sane if, Sterling if etc.
Misschien draait het spel meer om snelheid?

[ Voor 45% gewijzigd door Harribo op 25-04-2018 13:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraaank
Harribo schreef op woensdag 25 april 2018 @ 12:58:
[...]

Blijft natuurlijk vreemd dat ik de eerste maanden wel de dkt zo nu en dan won en de laatste maanden totaal niet meer.

Ik post mijn team wel ff maar ik speelde dus met verschillende opstellingen gisteravond.
[afbeelding]
Wissels/reserves:
[afbeelding]
[afbeelding]

Ook 4-4-2 geprobeerd.

Het leek gisteren wel alsof mijn verdediging alles liet lopen, geen straffe mandekking.

Speelde trouwens ook tegen alleen maar snelle spitsen. Sane if, Sterling if etc.
Misschien moet je wat aan chemistry doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh ja vergeten te zeggen, een paar van die defensieve blunders kwamen van de Ligt, die past niet in dit team. De chemistry was te opvallend slecht daardoor. Heb nu Aké er staan.
En Kaka staat er normaal niet in, staat vaak Mkhytarian oid.
Dus dat hierdoor verlies is normaal, maar wat ik zeg hier heb ik maar 1 potje mee gespeeld.

[ Voor 30% gewijzigd door Harribo op 25-04-2018 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Harribo schreef op woensdag 25 april 2018 @ 13:24:
Oh ja vergeten te zeggen, een paar van die defensieve blunders kwamen van de Ligt, die past niet in dit team. De chemistry was te opvallend slecht daardoor. Heb nu Aké er staan.
Niet alleen de Ligt maar iedereen onder 8 chemistry. Salah is met 5 chem ook langzamer dan normaal dus dat verklaart ook al wat. Beter ga je 4-3-3 spelen, gebruik je Kaka als wissel en haal je een BPL linksbuiten (genoeg keus!). Bij de start wissel je dan naar de opstelling die je wilt spelen. Dan zal het meteen al een stuk beter gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus dat hierdoor verlies is normaal, maar wat ik zeg hier heb ik maar 1 potje mee gespeeld.
En wij bestuurd De Ligt?
Hij kan door bijvoorbeeld work-rates/CT/Intructies wel positioneel soms verkeerd uitkomen, maar ben wel erg benieuwd waarom het fouten van het poppetje zijn :+

Mbt tot formaties, je moet een formatie eigenlijk minimaal 20-50 wedstrijden spelen om echt goed te testen.
Het blijft rock-paper-scissors mbt jouw formatie versus die van de tegenstander icm CT, waardoor een paar test potjes simpelweg geen goed beeld geven.

[ Voor 17% gewijzigd door Bossie op 25-04-2018 13:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
@Harribo Ruil Kaka in voor bijvoorbeeld Bakayoko. Zet Pogba dan rechter CAM als je zo wilt spelen en verander alsjeblieft Salah naar een RF inplaats van RW/RB, dan krijgt hij 7 chem, met een goeie manager erbij 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-09 08:55

kevinn

PSN; southation

[...]

[afbeelding]
Wissels/reserves:
[afbeelding]
[afbeelding]

Ook 4-4-2 geprobeerd.

Waarom gebruik je Bailly en Valencia niet gewoon. Voor de LB in de PL zijn er ook betere opties dan Alonso. OTW Aurier op 7 chem is beter. Stamina en snelheid is niet genoeg voor een plek op de flanken.

Zou zelf als volgt gaan spelen met 4-1-2-1-2

de Gea
Valencia - Bailly - Mustafi - Aurier
Bakayako
Kante - Pogba
de Bruyne
Aguero - Salah

4-4-2
de Gea
Valencia - Bailly - Mustafi - Aurier
Mkhi - Kante - Bakayako - Willian
Aguero - Salah

Geen idee of je zoveel wisselspelers nodig heb maar ik zou eens kijken naar Lozano, Bailley en Alessandrini. Verschrikkelijk om tegen te spelen de laatste 20-25 minuten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Wat verwacht je met 3 chem, of je ben een hele grote troll of je hebt je nog nooit ingelezen in chem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 20:58
@Harribo Een paar maanden terug beetje hetzelfde als jou gehad, niks kunnen winnen en alles liep traag. Maar toen de knop omgezet van EA afzeiken naar kijken hoe ik er zelf beter mee om kan gaan.

Ben toen geswitched van 4-3-2-1 naar 4-3-1-2 met deze spelers/opstelling: https://www.futbin.com/18/squad/4407950.
Heb enkel wat simpele instructies ingesteld als dat de backs niet mee opkomen en de twee aanvallers achter de linies moeten kruipen.
Voor een weekje heb ik geen online matches gedaan maar alleen Squad Battles. Hiermee ben ik begonnen op het professioneel-niveau en zo langzaamaan een niveau hoger om het vertrouwen weer terug te krijgen.

Zo'n 30/40 matches verder begreep ik mijn defensie en wist ik steeds beter wanneer ik moet instappen en verdedigen. Daarnaast ken ik verschillende mogelijkheden/wegen om op te bouwen welke ik steeds beter uit kan voeren na zo'n 100 matches intussen.

Nu ik de spelers, opstelling en verschillende combinaties ken en het vertrouwen in het weer kunnen winnen online heb, heb ik weer een stuk meer plezier erin en geef je EA wat minder vaak de schuld 8)

Ohja; SIF Firmino is echt een held voor zijn geld. Loopt bij mij inmiddels op 157 wedstrijden 157 goals en volgens mij 75+ assists.

[ Voor 5% gewijzigd door GAITii op 25-04-2018 14:07 ]

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
[...]

[afbeelding]
Wissels/reserves:
[afbeelding]
[afbeelding]

Ook 4-4-2 geprobeerd.

In de goal de gea... centraal Bailly en 84 ake. Rechtsback Valencia of Aurier. Probeer als linksback eens if roussilion 81. Geweldige franse linksback. Cdm kante met bakayoko. Cam de bruyne en pogba dan. En spits aguero met if Wilson 84 bijvoorbeeld. Dacht dat jij ook de sbc la liga had gedaan? Dan sbc griezmann met aguero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Feesterd schreef op woensdag 25 april 2018 @ 14:23:
[...]

In de goal de gea... centraal Bailly en 84 ake. Rechtsback Valencia of Aurier. Probeer als linksback eens if roussilion 81. Geweldige franse linksback. Cdm kante met bakayoko. Cam de bruyne en pogba dan. En spits aguero met if Wilson 84 bijvoorbeeld. Dacht dat jij ook de sbc la liga had gedaan? Dan sbc griezmann met aguero.
Roussilion heeft dan ook geen full-chem. Beter om dan bijvoorbeeld IF Zeegelaar te gebruiken, ook een beest voor weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tjonge wat een hulp krijg ik hier, bedankt!

Heb nu 3 potjes gewonnen maar de 4e zit er niet in. Heel vaak tegen Jesus, Firminho renners, die zijn gewoon te snel voor mijn verdediging lijkt het wel
Pagina: 1 ... 179 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs