Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 19:26
Bean77 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 22:01:
[...]

Ik heb er ook 8 en dat zijn ze tot nu toe allemaal.
Geen idee wat ik er overigens nog mee wil gaan doen. Tevez vind ik epic, maar 11 kaarten daarvoor vind ik echt absurd. Ik neig naar de packs op dit moment.
11 kaarten vind ik ook te veel, ga ik waarschijnlijk ook niet halen.
Zlatan is voor ook nog een leuke optie, weet alleen niet hoe hij speelt. Heb nu Kaka en Pirlo, daar kan Zlatan mooi voor staan.

Maar is een beetje zonde als ik er 7 spelers voor inlever en er nooit meer mee speel. Aan de andere kant, in de pack die je er anders voor haalt zit 99/100 keer ook niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
laviolette schreef op woensdag 18 april 2018 @ 09:02:
[...]

11 kaarten vind ik ook te veel, ga ik waarschijnlijk ook niet halen.
Zlatan is voor ook nog een leuke optie, weet alleen niet hoe hij speelt. Heb nu Kaka en Pirlo, daar kan Zlatan mooi voor staan.

Maar is een beetje zonde als ik er 7 spelers voor inlever en er nooit meer mee speel. Aan de andere kant, in de pack die je er anders voor haalt zit 99/100 keer ook niets.
Daar zit ik dus ook mee. 10 kaarten voor een Ultimate pack waar je waarschijnlijk niks uithaalt...De spelers zelf die je uit de swapdeals kan halen zijn ook niet heel spannend, of je moet kijken bij de top tier, maar die passen niet in m'n team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Dat zijn de leuke linkjes! Nieuwe formaties/custom tactics van iemand die zich er totaal in verdiept heeft. Vaak zijn ze ook beter dan tips van de Pro's die toch een ander niveau hebben maar ook vaak niet zoveel verstand hebben wat de custom tactics precies doen. Hoe vaak heb ik niet een video van een goede speler gezien die zei: ik weet niet precies wat deze instelling doet maar zet 'm maar op 60 want ik won de vorige wedstrijden hier mee... 8)7

Ook al ben ik helemaal tevreden over mijn 442 en 4222 en de bijbehorende custom tactics, ik heb gelijk zin om dit uit te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 19:05:
Als je graag WL wil spelen gewoon dat linkje gebruiken van EA. Ben je gelijk gekwalificeerd . Ik weet niet of je dan ook een swap cards krijgt maar sommigen beweren van wel
Ik had Negredo op die manier gekregen, volgens mij zat hij echter bij de WL rewards op de donderdag erna.

@sjakieman
Dat is sowieso een leuke subreddit, staan regelmatig formation guides op die ik gebruik voor wat afwisseling tijdens de SQB grind.

[ Voor 15% gewijzigd door Bossie op 18-04-2018 10:07 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laviolette
Fraaank schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:00:
[...]

Daar zit ik dus ook mee. 10 kaarten voor een Ultimate pack waar je waarschijnlijk niks uithaalt...De spelers zelf die je uit de swapdeals kan halen zijn ook niet heel spannend, of je moet kijken bij de top tier, maar die passen niet in m'n team.
Keita Baldé Diao zou een mooie supersub kunnen zijn voor 2 swap players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
laviolette schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:07:
[...]

Keita Baldé Diao zou een mooie supersub kunnen zijn voor 2 swap players.
Dat klopt, maar dan zou ik geen Ultimate Pack meer kunnen halen. Heb al vanaf het begin van het jaar OTW Keita Baldé, in de hoop in een IF :-D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
Fraaank schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:13:
[...]

Dat klopt, maar dan zou ik geen Ultimate Pack meer kunnen halen. Heb al vanaf het begin van het jaar OTW Keita Baldé, in de hoop in een IF :-D.
OTW ga ik niet meer aan beginnen. Heb begin februari OTW Coutinho gekocht voor 179k maar heb hem met het oog op de TOTS een week of 2-3 te koop gehad. Afgelopen maandag verkocht ik hem opeens voor 95k. Ik blij (afgelopen weken was hij rond de 80k) totdat ik een half uur later zag dat hij in de TOTW prediction zat en hij weg ging voor 110k+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:53
Ik heb zelf nu ook 2 swap spelers. Zit te denken om deze in te ruilen voor Henderson, maarja heb ook al Kante en Mooy SIF...

Ga er gok ik toch geen swap spelers meer bij krijgen.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-08-2020
Voor het eerst in maanden weer dkt gedaan. Gisteren in een keer de finale gewonnen en binnen een half uur klaar. 3 ragequits en finale 5-1 gewonnen. Vond het niveau tegenvallen. Kan ook zijn dat ik mindere tegenstanders had...Heb 6 kaartjes nu. Vorige week had ik geen tijd om te gamen helaas.

Zit te twijfelen om de sbc van Gullit te doen. Is hij het waard? Heb paar icons waar ik niks mee doe en aantal spelers die ik niet meer gebruik. Zal me dan denk miljoen coins kosten. Heb nu nog 3, 6 miljoen coins en bijna 100 packs voor Tots. Al ga ik vanuit dat ik toch niks krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Feesterd schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:38:
Voor het eerst in maanden weer dkt gedaan. Gisteren in een keer de finale gewonnen en binnen een half uur klaar. 3 ragequits en finale 5-1 gewonnen. Vond het niveau tegenvallen. Kan ook zijn dat ik mindere tegenstanders had...Heb 6 kaartjes nu. Vorige week had ik geen tijd om te gamen helaas.

Zit te twijfelen om de sbc van Gullit te doen. Is hij het waard? Heb paar icons waar ik niks mee doe en aantal spelers die ik niet meer gebruik. Zal me dan denk miljoen coins kosten. Heb nu nog 3, 6 miljoen coins en bijna 100 packs voor Tots. Al ga ik vanuit dat ik toch niks krijg..
Ik liep er gisteren met mijn 120k team ook zo doorheen, 9-1, 5-1, 4-0 en finale 2-1. Niveau viel mij ook behoorlijk tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-08-2020
servival7 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 11:59:
[...]

Ik liep er gisteren met mijn 120k team ook zo doorheen, 9-1, 5-1, 4-0 en finale 2-1. Niveau viel mij ook behoorlijk tegen.
Hadden we allebei alleen slechte tegenstanders ;). Gewoon niet meer op maandag proberen om swap kaarten te scoren. Denk dat dan alle topspelers spelen voor de swap kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik had heerlijk geluk in de finale van dkt. Stond met rust 4-1 achter. Boel omgegooid en 85te minuut 4-5 voor mij. Helaas in de 93ste minuut nog 5-5 maar de verlenging nog 6-7 gewonnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:12
Feesterd schreef op woensdag 18 april 2018 @ 12:07:
[...]

Hadden we allebei alleen slechte tegenstanders ;). Gewoon niet meer op maandag proberen om swap kaarten te scoren. Denk dat dan alle topspelers spelen voor de swap kaart.
Maandag was ook geen probleem hoor :9

Eerste keer was het direct raak. Je moet gewoon een beetje geluk hebben met wie je tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gister de DKT gewonnen met mn laatste poging. Had daarvoor mezelf al 'geplaatst' met die link. Ben benieuwd of ik nu een duplicate mendy krijg. Dan zou ik max 12 kaartjes halen (negredo gemist), waarvan 11 verschillende.

Vind wel irritant dat we niet vantevoren kunnen weten welke challanges je moet doen voor die kaartjes. Straks miss je bijv zo'n SBC die maar 24 uur duurt.

We gaan het zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Blijf het asociaal van EA vinden dat je een swap-speler via de DKT kan halen. Voel me (bijna) schuldig als ik normale gold teams uit de DKT gooi, zodat ik maar een swap-speler kan halen. Waar is de tijd gebleven met verschillende online-tournaments? Ik mis de tijdens dat je met je zilveren-team gewoon lekker een silver online toernooi kon doen met een leuke pack aan het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Fraaank schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:10:
Blijf het asociaal van EA vinden dat je een swap-speler via de DKT kan halen. Voel me (bijna) schuldig als ik normale gold teams uit de DKT gooi, zodat ik maar een swap-speler kan halen. Waar is de tijd gebleven met verschillende online-tournaments? Ik mis de tijdens dat je met je zilveren-team gewoon lekker een silver online toernooi kon doen met een leuke pack aan het einde.
Tja idd, zelfde met die shirtjes of packs. Soms speel ik die ook wel om te winnen.

Laatste tijd speel ik alleen voornamelijk draft. Het is alleen bizar dat ik die nu bijna 50x heb gewonnen, maar nog geen 1x de hoofdprijs heb gehad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amelandbor schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:19:
[...]

Tja idd, zelfde met die shirtjes of packs. Soms speel ik die ook wel om te winnen.

Laatste tijd speel ik alleen voornamelijk draft. Het is alleen bizar dat ik die nu bijna 50x heb gewonnen, maar nog geen 1x de hoofdprijs heb gehad 8)7
Doe je goed. Ik verlies standaard in de 3e of finale. Pas 2x gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:02
Zitten er geen risico's aan het gebruik van die link dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:13
Joster schreef op woensdag 18 april 2018 @ 15:28:
[...]

Zitten er geen risico's aan het gebruik van die link dan?
Zie de melding die eronder staat..

Een valse claim is niet toegestaan en EA kan dan bijvoorbeeld jouw club verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
WSL036 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 15:32:
[...]

Een valse claim is niet toegestaan en EA kan dan bijvoorbeeld jouw club verwijderen.
Ben wel benieuwd hoevaak dit dan gebeurt, want hoor mensen massaal over die link die ze gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:13
Joster schreef op woensdag 18 april 2018 @ 15:33:
[...]

Ben wel benieuwd hoevaak dit dan gebeurt, want hoor mensen massaal over die link die ze gebruiken..
Tuurlijk kun je er mee weg komen. Het gaat erom dat je een risico neemt wat je uiteindelijke je club kan kosten.

Zo zit bijvoorbeeld EA ook actief achter mensen met SBC accounts aan, of mensen die veel coins overhevelen naar andere accounts. Je kunt er mee weg komen, maar je kan ook van de ene op de andere dag je club kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Vissert schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:41:
[...]

Doe je goed. Ik verlies standaard in de 3e of finale. Pas 2x gewonnen.
Tegenwoordig is het niet zo moeilijk meer, er zijn veel mensen die de 1-0 maken en dan disconnecten oid. Ik heb geen loss en zij waarschijnlijk de win. Dus ik hoef alleen te winnen van degenen die net zoals ik dat trucje niet toepassen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:03
WSL036 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 15:32:
[...]

Klopt, maar ik vind het de gok waard. Speel meestal gewoon kwalificatie, mocht ik in minuut 85 niet meer kunnen winnen even de lan kabel eruit. Daarna linkje O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
coutinho one to watch gaat eindelijk z'n geld opbrengen ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Svensson is wel een leuke speler voor m'n Eredivisie/NL-squad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb Mendy opeens als dubbele gekregen. Het werkt dus wel:)

Omdat je geen packs meer kan openen als je er nog 1 moet toewijzen maar gewoon een goldpack gehaald.
Toch weer 3k! winst :F

[ Voor 51% gewijzigd door 038Zwolle op 18-04-2018 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
038Zwolle schreef op woensdag 18 april 2018 @ 16:33:
Ik heb Mendy opeens als dubbele gekregen. Het werkt dus wel:)

Omdat je geen packs meer kan openen als je er nog 1 moet toewijzen maar gewoon een goldpack gehaald.
Toch weer 3k! winst :F
Totdat je club verwijderd wordt omdat je valsspeelt...Dat zou wel lullig ijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op woensdag 18 april 2018 @ 17:01:
[...]

Totdat je club verwijderd wordt omdat je valsspeelt...Dat zou wel lullig ijn.
Die link heb ik , zeker in het begin van het jaar best vaak gebruikt. (keer of 10 in totaal?)
wist alleen niet dat het ook werkte met Swap kaarten en rewards.

Gebruik ook al maanden iets illegaals en tot nu toe werkt alles prima.
Ik weet dat EA je kan verwijderen of blokkeren van de Markt, maar volgens mij valt dat allemaal nog wel mee zolang je geen coins koopt of enorme bedragen oversluist van accounts.

Mocht ik alsnog gebanned worden dan zij het zo en begin in september wel weer met Fifa19

Ik weet niet of iemand het al gepost had (volgens mij niet) maar ik las net dat UEFA stopt met de samenwerking met Konami. Ik denk dus dat we volgend jaar CL en Uefa content erbij gaan krijgen :9~

[ Voor 14% gewijzigd door Geronimous op 19-04-2018 21:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nieuwe swap sbc ook online. Kost nagenoeg niks

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09 19:32
Bean77 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 19:33:
nieuwe swap sbc ook online. Kost nagenoeg niks
hoeveel komen er nog? ik moet er nog 3 voor een ultimate pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrybeuker schreef op woensdag 18 april 2018 @ 20:10:
[...]

hoeveel komen er nog? ik moet er nog 3 voor een ultimate pack
Zijn er nu 9 , dus in principe zouden er nog 3 moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09 19:32
038Zwolle schreef op woensdag 18 april 2018 @ 20:23:
[...]

hopelijk niet meer via DKT. maar gewoon sbcs of wekelijkse doelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrybeuker schreef op woensdag 18 april 2018 @ 20:24:
[...]

hopelijk niet meer via DKT. maar gewoon sbcs of wekelijkse doelen
Waarschijnlijk niet. Je kan bij DKT rewards vooruit kijken en er was nog geen swapcard beschikbaar. Binnen 2 weken. Er zullen vast een paar weekly's komen en wellicht nog een SBC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
038Zwolle schreef op woensdag 18 april 2018 @ 20:23:
[...]

Ah dan heb ik er nog geeneen gemist. Als je Ivanovic meetelt vanavond in ieder geval. Toch lichte twijfel om misschien toch niet voor die Modric te gaan. Kan hem altijd nog gebruiken in een andere SBC. Maar zo'n 100k-pakket tijdens TOTS. Al kan die eigenlijk ook alleen maar tegenvallen volgens mij. Keuzes, keuzes, keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wacht gewoon de reviews nog even af (Sanchez ) en kijk daarna maar of ik voor hem ga of voor een Pack. Zal kwa waarde weinig verschillen denk ik. Als ik een Ultimate pack open is de waarde meestal maximaal 30k en Sanchez in een SBC zal hetzelfde ongeveer zijn,

Heeft iemand ervaring met Naldo? Valt me eigenlijk nu pas op dat hij als CB gewoon 92 Long shots en 99 Shot power heeft 8)7
Niet het meest belangrijkst voor een CB maar voor de rest ziet hij er ook prima uit. (93 strength, Power header, 2m groot en met een shadow kaart alle "Defending" op 99 en toch redelijk snel.

[ Voor 37% gewijzigd door 038Zwolle op 18-04-2018 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
https://www.futbin.com/18/squad/4819005

Wat kan hier beter aan of is het juist top?
Benieuwd naar jullie mening.

Budget is 1.4mill.

Danku!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:28
Razz89 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 21:50:

Budget is 1.4mill.

Danku!
Zelf ben ik niet echt fan van Matuidi en lijkt het mij prettiger om naast Bailly een verdediger neer te zetten die wat flexibeler is. Ik zou denk ik voor zoiets gaan dan https://www.futbin.com/18/squad/4819282. Kan net wel/ net niet qua budget :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
theman36 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 22:07:
[...]

Zelf ben ik niet echt fan van Matuidi en lijkt het mij prettiger om naast Bailly een verdediger neer te zetten die wat flexibeler is. Ik zou denk ik voor zoiets gaan dan https://www.futbin.com/18/squad/4819282. Kan net wel/ net niet qua budget :P
Als ik dubbel zo veel budget het ja dan kon het haha.

Zelf ook niet fan van matuidi of petr cech maar door sandro en dybala kom ik er maar niet uit..

Switch wel naar 4231 ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Razz89 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 22:13:
[...]

Als ik dubbel zo veel budget het ja dan kon het haha.

Zelf ook niet fan van matuidi of petr cech maar door sandro en dybala kom ik er maar niet uit..

Switch wel naar 4231 ingame
Dacht dat Blanc net niet kon qua budget, maar je zou daar ook kunnen kiezen voor Manolas of eventueel David Luiz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Razz89 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 21:50:

Budget is 1.4mill.

Danku!
Of deze?
https://www.futbin.com/18/squad/4820101
Tips tips..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
https://www.futbin.com/18/squad/4820259

Zoiets kan ook... Milinkovic-Savic (de 87 versie) en Goretzka heb ik ook. Dit maakt je middenveld zo enorm sterk!

Edit: Als het nog goedkoper moet dan kan je De Gea ook wisselen met Begovic.

[ Voor 10% gewijzigd door sjakieman op 18-04-2018 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
sjakieman schreef op woensdag 18 april 2018 @ 23:19:
[...]

https://www.futbin.com/18/squad/4820259

Zoiets kan ook... Milinkovic-Savic (de 87 versie) en Goretzka heb ik ook. Dit maakt je middenveld zo enorm sterk!

Edit: Als het nog goedkoper moet dan kan je De Gea ook wisselen met Begovic.
Ziet er zeer fijn uit het middenveld alleen ik wil echt dybala en de bruyne zoiezo in mijn squad verwerkt hebben.. en dat maakt het zo lastig..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Razz89 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 07:43:
[...]

Ziet er zeer fijn uit het middenveld alleen ik wil echt dybala en de bruyne zoiezo in mijn squad verwerkt hebben.. en dat maakt het zo lastig..
Je kan De Bruyne nog op de plek van Rooney zetten en een andere versie van Dybala op de plek van Savic in de Squad van @sjakieman

[ Voor 7% gewijzigd door Fraaank op 19-04-2018 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
https://nos.nl/artikel/22...overtreden-gokregels.html
De toezichthouder heeft gekeken naar de populairste spellen met loot boxes. Als de voorwerpen verhandeld kunnen worden, zijn de spellen in overtreding. Dat geldt in ieder geval voor deze populaire games: Fifa18, Dota2, PubG en Rocket League. Achter die spellen zitten de bedrijven EA, Valve, PubG Corporationen Psyonix.
Benieuwd wat dit voor fifa betekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

"In vier van de onderzochte games waren de digitale prijzen via externe handelsplaatsen voor euro's te verkopen."

Dat geldt niet voor FIFA, dus het betekent (voor nu) niets voor FIFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilde net zeggen! Dit kwam een tijdje geleden al ter sprake op het forum, denk voor NL dat er wat gebeurd maar andere landen niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
SR8 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 09:15:
"In vier van de onderzochte games waren de digitale prijzen via externe handelsplaatsen voor euro's te verkopen."

Heb ook al in het artikel van Tweakers gereageerd, ik denk ook dat FIFA "veilig" is. Er is geen legale handelsplaats voor het verkopen van coins en/of spelers, in tegenstelling tot de andere games die genoemd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Tweetje van NepentheZ, misschien een idee om SWAP Diarra te bewaren. Als er weer een POTY uit de Ligue 1 komt (goeie kans dat dat Mbappe is) heb je al een speciale Franse kaart van PSG ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Skann schreef op donderdag 19 april 2018 @ 09:39:
Tweetje van NepentheZ, misschien een idee om SWAP Diarra te bewaren. Als er weer een POTY uit de Ligue 1 komt (goeie kans dat dat Mbappe is) heb je al een speciale Franse kaart van PSG ;)
Totdat EA beslist dat een swapkaart geen speciale kaart is, net als de rode maandelijke kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Fraaank schreef op donderdag 19 april 2018 @ 09:43:
[...]

Totdat EA beslist dat een swapkaart geen speciale kaart is, net als de rode maandelijke kaarten.
1 van de 12 kaarten bewaren is voor mij het gokje wel waard denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-10 11:42
theman36 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 10:10:
[...]

1 van de 12 kaarten bewaren is voor mij het gokje wel waard denk ik :P
Als je m anders toch niet gebruikt inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gurbuh schreef op donderdag 19 april 2018 @ 10:24:
[...]

Als je m anders toch niet gebruikt inderdaad.
Voor 1 kaart heb je ook al een pack. Ik zou zelf gewoon voor de pack kiezen.
EA is niet gek en houdt alles ook wel in de gaten, dus ook deze tips.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verbod op voetbalgame FIFA 18 dreigt in Nederland, wat nu?

https://www.nu.nl/games/5...eigt-in-nederland-nu.html

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2018 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Het makkelijkst is om het kopen van Fifa punten eruit te halen. Ik heb voor Fifa18 voor het eerst geen fifa punten gekocht en ik moet zeggen dat ik het dan ook niet erg vind als ik bij het verkoop verlies draai. Ik probeer graag nieuwe spelers uit en vers en dat laatste kost veel coins. Iets wat ik voor fifa19 eruit probeer te krijgen maar het zal lastig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-09 08:55

kevinn

PSN; southation

Skann schreef op donderdag 19 april 2018 @ 09:39:
Makkelijk op te lossen door net als bij Kane POTM een rating toevoegen. 85 Mbappe heeft rating van 14 volgens mij met bricked slots en met Diarra haal je maximaal 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
kevinn schreef op donderdag 19 april 2018 @ 11:08:
[...]

Makkelijk op te lossen door net als bij Kane POTM een rating toevoegen. 85 Mbappe heeft rating van 14 volgens mij met bricked slots en met Diarra haal je maximaal 13.
Of je wacht op TOTS waarbij er een handvol kaarten beter zijn dan een untradable kaart :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
SR8 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 09:15:

Of het legaal kan of niet doet volgens mij niet ter zake. Dat ze op externe handelsplaatsen verkocht kunnen worden voor €€€ is an sich al genoeg.

[ Voor 14% gewijzigd door Joster op 19-04-2018 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Joster schreef op donderdag 19 april 2018 @ 11:39:
[...]

Of het legaal kan of niet doet volgens mij niet ter zake. Dat ze op externe handelsplaatsen verkocht kunnen worden voor €€€ is an sich al genoeg.
Dat las ik ook en las ook dat zélfs als staat het in de Terms of Service van EA/FIFA, dan schijnt het alsnog "legaal" te zijn dat je muntjes koopt via een muntenwebsite.

Maar geloof dat je niet helemaal over muntenhandel mag hebben in dit topic...Of is dat alleen verwijzen naar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik denk dat ik met mijn swap kaarten voor koke ga.
Wat vinden jullie van zijn kaartje? Zou bij mij ipv Modric komen te spelen.
https://www.futbin.com/18...orge%20Resurrecci%C3%B3n/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op donderdag 19 april 2018 @ 11:47:
[...]

Dat las ik ook en las ook dat zélfs als staat het in de Terms of Service van EA/FIFA, dan schijnt het alsnog "legaal" te zijn dat je muntjes koopt via een muntenwebsite.

Maar geloof dat je niet helemaal over muntenhandel mag hebben in dit topic...Of is dat alleen verwijzen naar?
Ik neem aan alleen verwijzen naar. Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
servival7 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 11:55:
Ik denk dat ik met mijn swap kaarten voor koke ga.
Wat vinden jullie van zijn kaartje? Zou bij mij ipv Modric komen te spelen.
https://www.futbin.com/18...orge%20Resurrecci%C3%B3n/
ik zat hier ook naar te kijken..

Weet niet hoeveel hij verscheelt van raketic

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Ik zit te twijfelen om Modric van de Swap-kaarten te halen.
Dit is mijn team https://www.futbin.com/18/squad/4825336 en in game staat het in een 4-2-3-1 formatie https://www.futbin.com/18/squad/4825357. Modric zal dan Casemiro vervangen en komt dan op de cdm positie te staan naast Vidal. https://www.futbin.com/18/squad/4825369
Iemand ervaringen of redenen om dit wel of niet te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krosis
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-10 14:31
Dit is mijn team nu: https://www.futbin.com//18/squad/4825467

Puur nederlands. Ik heb nu ongeveer 300k gespaard - ik zit zelf te denken aan Kluivert in de spits erbij kopen maar ik weet niet of die nou zoveel toevoegd ten opzichte van RvP.

Trouwens nogsteeds zuur dat wij geen highrated rechtsback hebben... Karsdorp is wel beter dan zijn rating vind ik.

Edit: of misschien een linkspotige middenvelder, wat denken jullie?

[ Voor 27% gewijzigd door krosis op 19-04-2018 12:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Minime2013
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-10-2021
krosis schreef op donderdag 19 april 2018 @ 12:47:

Puur nederlands. Ik heb nu ongeveer 300k gespaard - ik zit zelf te denken aan Kluivert in de spits erbij kopen maar ik weet niet of die nou zoveel toevoegd ten opzichte van RvP.

Trouwens nogsteeds zuur dat wij geen highrated rechtsback hebben... Karsdorp is wel beter dan zijn rating vind ik.

Depay in de spits?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cormo
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:05

Overmars op links en Promes SBC rechts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krosis
Opzich een goeie, wel flink snel zo te zien. Laatst LW Depay vekocht omdat Promes hem uit de basis speelde. RvP als supersub..
Cormo schreef op donderdag 19 april 2018 @ 12:51:
[...]

Ook een goeie! 16 russische clubs voltooien though.. Toen ik het een tijd terug probeerde waren die spelers immens duur geworden. Overmars heb ik nogsteeds een soft spot voor, bijna geheel fifa 17 met hem gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:09
krosis schreef op donderdag 19 april 2018 @ 12:57:
[...]

Opzich een goeie, wel flink snel zo te zien. Laatst LW Depay vekocht omdat Promes hem uit de basis speelde. RvP als supersub..

[...]

Ook een goeie! 16 russische clubs voltooien though.. Toen ik het een tijd terug probeerde waren die spelers immens duur geworden. Overmars heb ik nogsteeds een soft spot voor, bijna geheel fifa 17 met hem gespeeld.
zenit en dinamo zitten in de Marquee matchup daarom zijn die prijzen flink inflated. mogelijk dat het daar mee te maken heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krosis
perpixel schreef op donderdag 19 april 2018 @ 13:11:
[...]

zenit en dinamo zitten in de Marquee matchup daarom zijn die prijzen flink inflated. mogelijk dat het daar mee te maken heeft?
Ja inderdaad. Op zich kan ik mn huidige promes verkopen om het te bekostigen. Untradeble boeit me niet, blijft voor de rest van FUT in me team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laviolette
Cormo schreef op donderdag 19 april 2018 @ 12:51:
[...]

Promes SBC zou ik niet doen. 190k+ voor een onverhandelbare speler met een rating van (maar) 86. Dan zou ik gewoon nog even met Robben spelen en hopen op een goede TOTS vervanger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• perpixel
krosis schreef op donderdag 19 april 2018 @ 13:18:
[...]

Ja inderdaad. Op zich kan ik mn huidige promes verkopen om het te bekostigen. Untradeble boeit me niet, blijft voor de rest van FUT in me team.
Mijn team lijkt heel erg op (maar veel goedkoper) waar ik eerst ook robben rechtsvoor had. Heb ik nu op aanraden van @Bean77 lozano staan. Speel heel lekker, maar niet meer alleen nederlanders.

Ik was ook aan het kijken naar de promes sbc, maar wil lozano liever niet opgeven en promes linksvoor is ook wel fijn. Voor mij zou het dan depay links worden, maar zou weer liever naar st depay willen. Keuzes, keuzes, keuzes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krosis
laviolette schreef op donderdag 19 april 2018 @ 13:19:
[...]

Promes SBC zou ik niet doen. 190k+ voor een onverhandelbare speler met een rating van (maar) 86. Dan zou ik gewoon nog even met Robben spelen en hopen op een goede TOTS vervanger.
Denk je dat er nog goede Nederlandse spelers uit komen? Hoop al heel FUT op een in form RB maar dat gaat niet gebeuren. Robben is nog steeds een beest voor mij, alleen qua stamina valt die tegen. Net zoals Rijkaard trouwens - stipt voor de 2e helft doet mn quick sub zn stinkende best om hem eraf te krijgen,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cormo
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:05
[...]

Ik ben het met je eens qua TOTS.

Maar hij kost geen 190k. Futbin staat nu op 150k, en dan heb je de rewards van 23k en de pakketjes, uiteindelijk zal dit je ongeveer 100k kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
krosis schreef op donderdag 19 april 2018 @ 13:21:
[...]

Denk je dat er nog goede Nederlandse spelers uit komen? Hoop al heel FUT op een in form RB maar dat gaat niet gebeuren. Robben is nog steeds een beest voor mij, alleen qua stamina valt die tegen. Net zoals Rijkaard trouwens - stipt voor de 2e helft doet mn quick sub zn stinkende best om hem eraf te krijgen,.
Verkoop Rijkaard en koop Gullit? Dan zou ik Robben laten staan en deze in de 2e helft vervangen door Depay, Promes of Babel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Over een paar weken geen FUT meer voor nederlanders >:)

Cons:::BB4E

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Minime2013
krosis schreef op donderdag 19 april 2018 @ 13:21:
[...]

Arias en De Ligt krijgen waarschijnlijk een TOTS kaart. In je huidige opstelling kun je Arias plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Minime2013 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 13:31:
[...]

Arias en De Ligt krijgen waarschijnlijk een TOTS kaart. In je huidige opstelling kun je Arias plaatsen.
Er komt voor de hele eredivisie een TOTS team dus je hebt meer keuze dan Arias en de Ligt en je kan je hele team dan aanpakken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Vissert schreef op donderdag 19 april 2018 @ 11:59:
[...]

Ik neem aan alleen verwijzen naar. Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
Nu ik het artikel nog eens heb gelezen en begrijp dat ook de coin sale websites letterlijk EA's probleem is.
Dan denk ik dat er maar 1 oplossing is om te voldoen aan de eisen: De transfermarkt verwijderen uit FUT.
Ben dus ook erg benieuwd waar dit naar toe gaat.

Edit:

Van de onderzochte spellen kan FIFA er maar 1 zijn in het lijstje, aangezien er maar 1 PEGI3 is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q3mzV5lmXt79mc3fJptv02E6HGo=/656x/i/2001941689.png

[ Voor 20% gewijzigd door SR8 op 19-04-2018 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minime2013
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2018 @ 13:42:
[...]

Er komt voor de hele eredivisie een TOTS team dus je hebt meer keuze dan Arias en de Ligt en je kan je hele team dan aanpakken
Dat worden wel de beste eredivisie verdedigers gok ik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
[...]

Promes SBC speelt bij mij al maanden. Verplaats hem meestal naar de ST-positie. Hij is nu onder de 200k om te completen met de SBC, waarbij je dus ook weer een aantal packs krijgt (ook hele leuke packs) voor TOTS.

Ik hoop op een Diks TOTS, beste rechtsback van de eredivisie dit jaar >:)

Hoe bevalt van der Sar? Al ga ik zelf natuurlijk voor TOTS Zoet.

[ Voor 33% gewijzigd door Fraaank op 19-04-2018 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Is het nu zo dat de inhoud van een pack bepaald wordt op het moment van openen of van ontvangst? Eigenlijk is mijn vraag. Als ik packs die ik nu krijg bewaar tot TOTS kunnen daar dan ook TOTS spelers uitkomen of kunnen er alleen spelers uitkomen die nu beschikbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
perpixel schreef op donderdag 19 april 2018 @ 13:52:
Is het nu zo dat de inhoud van een pack bepaald wordt op het moment van openen of van ontvangst? Eigenlijk is mijn vraag. Als ik packs die ik nu krijg bewaar tot TOTS kunnen daar dan ook TOTS spelers uitkomen of kunnen er alleen spelers uitkomen die nu beschikbaar zijn?
Moment van openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
SR8 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 13:44:
[...]

Nu ik het artikel nog eens heb gelezen en begrijp dat ook de coin sale websites letterlijk EA's probleem is.
Dan denk ik dat er maar 1 oplossing is om te voldoen aan de eisen: De transfermarkt verwijderen uit FUT.
Ben dus ook erg benieuwd waar dit naar toe gaat.

Edit:

Van de onderzochte spellen kan FIFA er maar 1 zijn in het lijstje, aangezien er maar 1 PEGI3 is.

[afbeelding]
Erg benieuwd hoe EA hiermee omgaat. Het sluiten van de transfermarkt zou wel einde FUT betekenen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
FUT zoals we het nu kennen. Maar ook bij PES zit er een soort FUT in die ook anders werkt.

Ik vind ook dat EA wel eens aangepakt mag worden met zulke praktijken. De kosten van packs zijn belachelijk en de rewards zijn nog veel erger. Als je packs koopt ben je er natuurlijk zelf verantwoordelijk voor, maar 20 euro voor een Ultimate pack waar vervolgens Bas Dost uit komt vind ik wel bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
servival7 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 13:54:
[...]

Erg benieuwd hoe EA hiermee omgaat. Het sluiten van de transfermarkt zou wel einde FUT betekenen.
Zolang dit alleen een verbod in NL is, zal het EA worst wezen denk ik. Als de EU zich er echt mee gaat bemoeien hebben ze wel een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
servival7 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 13:54:
[...]

Dat dachten we 2-3 jaar geleden ook en toen is EA er ook doorheen gekomen. Dit is hun dikste cashcow, die gaan echt wel iets verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krosis
Minime2013 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 13:31:
[...]

Ja klopt - De Ligt komt er sowieso in. Dit team discrimineert op nationaliteit dus ik mag van mijzelf geen Arias neerzetten.
Fraaank schreef op donderdag 19 april 2018 @ 13:46:
[...]

Promes SBC speelt bij mij al maanden. Verplaats hem meestal naar de ST-positie. Hij is nu onder de 200k om te completen met de SBC, waarbij je dus ook weer een aantal packs krijgt (ook hele leuke packs) voor TOTS.

Ik hoop op een Diks TOTS, beste rechtsback van de eredivisie dit jaar >:)

[...]

Hoe bevalt van der Sar? Al ga ik zelf natuurlijk voor TOTS Zoet.
Ik ga toch maar gewoon Promes SBC doen. Op de LW positie hebben we best veel goede NL spelers. RW naar mijn mening niet echt, behalve Robben dan.

En ik vind van der Sar best prima. Een tijdje terug dacht ik ach een keeper maakt toch geen reet uit dus Sar vervangen door IF Zoet. Geen succes.

Conclusie - ik heb Sar meer gekozen omdat ik een fanboy ben dan dat ik daadwerkelijk weet of die beter is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 09:27
Je zou TOTGS Blind op rechts kunnen zetten (4 * WF).
Of De Ligt en dan IF De Vrij op VC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
krosis schreef op donderdag 19 april 2018 @ 15:04:
[...]
Conclusie - ik heb Sar meer gekozen omdat ik een fanboy ben dan dat ik daadwerkelijk weet of die beter is.
Ik heb van der Sar ook een tijdje gehad, maar dan staat er toch wel een keeper van formaat in je goal.
Vraag me af of er langere keepers zijn.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op donderdag 19 april 2018 @ 15:57:
[...]

Ik heb van der Sar ook een tijdje gehad, maar dan staat er toch wel een keeper van formaat in je goal.
Vraag me af of er langere keepers zijn.
Je hebt genoeg lange keepers, de meest bekende is misschien Pantilimon van Nottingham maar je hebt een keeper in Belgie die is 2.08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-09 00:23
038Zwolle schreef op donderdag 19 april 2018 @ 13:57:
FUT zoals we het nu kennen. Maar ook bij PES zit er een soort FUT in die ook anders werkt.

Ik vind ook dat EA wel eens aangepakt mag worden met zulke praktijken. De kosten van packs zijn belachelijk en de rewards zijn nog veel erger. Als je packs koopt ben je er natuurlijk zelf verantwoordelijk voor, maar 20 euro voor een Ultimate pack waar vervolgens Bas Dost uit komt vind ik wel bizar.
Bij Pes Myclub is er niet de optie om je aangekochte items te verhandelen. Ook is de transfermarkt maar een kant op. Op de kaart waarop je biedt, is het spel de verkoper (om het even zo te verwoorden).

Bij myclub zijn er net als in Fut, ook 2 verschillende valuta. Waar je in Fifa geen fifa points kan verdienen binnen in FUT, kan je dat met de 2de valuta dus wel in Myclub door wedstrijden te spelen/opdrachten te voltooien binnenin je club. Beloningen zijn daarin een stuk fijner dan in FUT na een wedstrijd. Daardoor hoef je er eigenlijk ook geen geld in te stoppen. Je bouwt je team (en levelt je spelers) door te spelen, niet door te handelen of geld te stoppen in packs waarvan er geen percentage bij staat met een kans berekening wat je eigenlijk koopt.

Myclub heeft ook zijn nadelen, niet dat je denkt dat ik een myclub-groupie ben. Ik speel(de) ze beide. 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!
038Zwolle schreef op donderdag 19 april 2018 @ 13:57:

Ben het met je eens dat de packs vaak belachelijk zijn maar serieus als jij binnen notime alle toppers packt, is de lol eraf. Zie je veel tegenstanders met dezelfde top teams, dat is niets aan.

Ik ben er wel voor dat de commercie van die coins uit het spel moet. Het moet gewoon zo zijn dat je packs krijgt door inzet en kunde.
Denk dat als je geen coins meer kunt kopen dat dan het hele eaids wat eerlijker wordt met alle ellende van dien. Ik heb het idee dat het hele spel verne*ukt wordt om jou maar te motiveren om met echt geld die coins te kopen.
Misschien, heel misschien, kan je dan weer gewoon wedstrijden winnen op kunde 😉

Ik heb trouwens jaren pes gespeeld, dat ziet er echt raar uit en wordt je nog meer genaaid. Daarom de oversteek naar fifa gemaakt, word je ook genaaid maar minder erg voor mijn gevoel.

Heb overigens nu een pl team waarin ik nu weinig mogelijkheden voor verbetering zie of ik moet zeer diep in de buidel tasten maar die coins heb ik niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 19-04-2018 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waarom nieuwe TVDW speler Zaha niet in packs zit of nog niet is gepacked? Lijkt me wel een leuke sub

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met je eens hoor Harribo! Allen lijkt het soms oneerlijk als je voor de zoveelste keer MM, SB, WL (Of een keer packs koopt voor geld) crap te krijgen. Zeker aangezien de prijzen niet echt misselijk zijn.

Wekelijkse teleurstelling weer binnen. Geen boards en alleen discards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op donderdag 19 april 2018 @ 20:06:
Met je eens hoor Harribo! Allen lijkt het soms oneerlijk als je voor de zoveelste keer MM, SB, WL (Of een keer packs koopt voor geld) crap te krijgen. Zeker aangezien de prijzen niet echt misselijk zijn.

Wekelijkse teleurstelling weer binnen. Geen boards en alleen discards.
Das fijn 😉

Maar je moet ook niet teveel van die packs verwachten. Meeste is rommel wat je krijgt.
Ik koop uit principe nooit packs en zeker niet voor indirect echt geld. Ga dat commerciële wanbeleid niet spekken.

Ben trouwens met fb Rooney erg blij, loopt bijna 1 op 1. En dat tegen niet misselijke tegenstanders.
Daarachter kdb sbc 94 en Aguero ernaast, feest 😁
Pogba ook super sterk.

Zoek alleen nog betere verdedigers.
Heb nu Alonso if 84, Mustafi if 87, Ake if 84 en Aurier otw 84.
Heb verder nog Azpi fb 88 en Kolasinac fb 84.
Azpi is goed maar Aurier is sneller en agressiever.
Kompany if 87 nog een optie maar ff sparen

[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 19-04-2018 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Probleem met FUT is momenteel ook dat alleen de WL en SB worden beloond. Online Seasons levert ook gewoon niks op, waardoor ik er in iedereen weinig die mode speel, speel nu 4de divisie maar weet dat ik makkelijk veel hoger kan spelen, maar het loont niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-09 22:55
Mijn fout was de Larsson SBC te doen. Geld had ik nu beter kunnen gebruiken.

Met Babel IF erbij kan je nu wel een leuke aanval samenstellen. Als je dan beetje kijkt naar de OP spelers voor weinig geld kan je een heel leuk team samenstellen:

https://www.futbin.com/18/squad/4831499

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Shreddaaa schreef op donderdag 19 april 2018 @ 21:20:
Mijn fout was de Larsson SBC te doen. Geld had ik nu beter kunnen gebruiken.

Met Babel IF erbij kan je nu wel een leuke aanval samenstellen. Als je dan beetje kijkt naar de OP spelers voor weinig geld kan je een heel leuk team samenstellen:

https://www.futbin.com/18/squad/4831499
Bevalt die rechterkant van de verdediging een beetje? Verder vind ik het altijd leuk om te zien dat mensen met zulke teams spelen ipv de standaard BPL- of Icon-teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op donderdag 19 april 2018 @ 20:45:
Probleem met FUT is momenteel ook dat alleen de WL en SB worden beloond. Online Seasons levert ook gewoon niks op, waardoor ik er in iedereen weinig die mode speel, speel nu 4de divisie maar weet dat ik makkelijk veel hoger kan spelen, maar het loont niet.
Dat niet alleen, de gameplay is in online seasons vaak dusdanig beinvloed door connectivity dat het simpelweg niet leuk is. Vaak kun je ff snel een paar potjes SQB grinden of online via DKT gaan spelen.

Pagina: 1 ... 177 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs