038Zwolle schreef op donderdag 19 april 2018 @ 13:57:
FUT zoals we het nu kennen. Maar ook bij PES zit er een soort FUT in die ook anders werkt.
Ik vind ook dat EA wel eens aangepakt mag worden met zulke praktijken. De kosten van packs zijn belachelijk en de rewards zijn nog veel erger. Als je packs koopt ben je er natuurlijk zelf verantwoordelijk voor, maar 20 euro voor een Ultimate pack waar vervolgens Bas Dost uit komt vind ik wel bizar.
Ben het met je eens dat de packs vaak belachelijk zijn maar serieus als jij binnen notime alle toppers packt, is de lol eraf. Zie je veel tegenstanders met dezelfde top teams, dat is niets aan.
Ik ben er wel voor dat de commercie van die coins uit het spel moet. Het moet gewoon zo zijn dat je packs krijgt door inzet en kunde.
Denk dat als je geen coins meer kunt kopen dat dan het hele eaids wat eerlijker wordt met alle ellende van dien. Ik heb het idee dat het hele spel verne*ukt wordt om jou maar te motiveren om met echt geld die coins te kopen.
Misschien, heel misschien, kan je dan weer gewoon wedstrijden winnen op kunde 😉
Ik heb trouwens jaren pes gespeeld, dat ziet er echt raar uit en wordt je nog meer genaaid. Daarom de oversteek naar fifa gemaakt, word je ook genaaid maar minder erg voor mijn gevoel.
Heb overigens nu een pl team waarin ik nu weinig mogelijkheden voor verbetering zie of ik moet zeer diep in de buidel tasten maar die coins heb ik niet.
[
Voor 12% gewijzigd door
Harribo op 19-04-2018 19:28
]