Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Hoezo is deze speler sinds vandaag dan opeens zo populair? Heb ik wat gemist?Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 20:47:
Seseggnon's kaarten gaan ook het dak uit ! Leuke speler ✌🏽
Er stond op de webapp een melding over een toty sbc met zijn naamsjakieman schreef op zondag 15 april 2018 @ 21:52:
[...]
Hoezo is deze speler sinds vandaag dan opeens zo populair? Heb ik wat gemist?
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Verwijderd
Sta op punt van promotie naar de 6e divisie, zijn er nog meer onbekende spelers die een koopje en versterking zijn?
https://www.futbin.com/18/squad/4775641
https://www.futbin.com/18/squad/3838339
Ik heb zelf een paar opties in gedachten:
-> Rijkaard RCM en dan Perreira als CDM/RB en De Gea
-> Neuer, Vidal, Kimmich
--> Vrsaljko, Modric/Casemiro
--> Valencia, Poggy
[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 15-04-2018 23:36 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Alba 87 of. Marcello 87?
Of is er nog een andere optie?
Moet wel la. Liga zijn
Burp
Salah upgraden naar zijn laatste POTM kost je bijna niks nu.Bossie schreef op zondag 15 april 2018 @ 23:35:
Hoe zouden jullie onderstaand team verder aanvullen, budget = 350k
https://www.futbin.com/18/squad/3838339
Ik heb zelf een paar opties in gedachten:
-> Rijkaard RCM en dan Perreira als CDM/RB en De Gea
-> Neuer, Vidal, Kimmich
--> Vrsaljko, Modric/Casemiro
--> Valencia, Poggy
Ik heb ze beiden, omdat ik meestal teams geheel verwissel om geen vermogen kwijt te zijn aan conditie items en het leuk vindt te experimenteren. Ik speel doorgaans 4-3-2-1, met opkomende backs. In dat systeem heb ik een voorkeur voor Marcelo. Heeft beter gevoel voor timing om diep te lopen en met zijn skills kan je nog een mannetje uitkappen om een goede pass vanaf de vleugel te geven.Wii4all schreef op maandag 16 april 2018 @ 08:48:
Heren een vraag waar we niet uitkomenwie heeft jullie voorkeur als la liga linksback?
Alba 87 of. Marcello 87?
Of is er nog een andere optie?
Moet wel la. Liga zijn
Bedankt voor de tip! Ik heb net een 61 CB (Ono) voor max bin te koop gezet, instant verkocht voor 16k. Vanavond maar eens kijken of ik nog meer in mijn club heb.sjakieman schreef op zondag 15 april 2018 @ 11:03:
Een nieuw record? Ik heb deze speler verkocht voor 653x (!!!) de aankoopprijs!
[afbeelding]
Een tijd geleden kocht ik de Japanse spelers op voor 150 per stuk, zo'n 13-17 per team. Op het moment dat de Japanse competitie uit kwam had ik deze gelijk compleet. Ik twijfelde alleen tussen zelf maken of de spelers verkopen. Die SBC speler zou in mijn team passen maar zou hij beter zijn dan Wilson IF? Bovenstaande speler was toen al zo'n 8k waard maar ik zag toen al dat deze echt nodig was als ik de competitie af wilde maken. Ik besloot de beslissing nog even uit te stellen...
Nu, een hele tijd later begon ik toch maar met het verkopen van de Japanse spelers boven de 2k en het maken van de overige teams. Had er al 14 van de 18 gemaakt tot ik weer bij dit team kwam en zag dat deze speler inmiddels 86k waard was! Toen toch maar gelist voor 98k en binnen 2 uur verkocht. Geen slechte investering!
Edit: De keeper van het team is ook nog eens 55k waard maar niet te vinden op de transferlijst. Deze heb ik ook maar ik wacht nog even tot de prijs nog wat omhoog gaat...
Verwijderd
Vanavond eens in de dkt uitproberen
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Alsnog 200k en het is een RW ipv ST.Vissert schreef op maandag 16 april 2018 @ 08:57:
[...]
Salah upgraden naar zijn laatste POTM kost je bijna niks nu.
Zou wel kunnen, en vervolgens 4321 cheese met Sessegnon als LF.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zo goed als zeker zit hij ook in de EFL TOTS. Dan is hij ook voor een lagere prijs op te pakken en tradeable.038Zwolle schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:05:
Nou ik wacht hem nog wel ff af. 40k vind ik wat te veel van het goede. Heb geen totw spelers die ik kan inwisselen en alles is al gepricefixed
Zelf heb ik hem wel gehaald. Alleen maar SIF Debuchy moeten kopen voor 21k en de rest met untradeables gedaan.
Ik heb hem ook gehaald, voornamelijk omdat ik zo stom ben geweest om Maguire niet te halen.kevinn schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:59:
[...]
Zo goed als zeker zit hij ook in de EFL TOTS. Dan is hij ook voor een lagere prijs op te pakken en tradeable.
Zelf heb ik hem wel gehaald. Alleen maar SIF Debuchy moeten kopen voor 21k en de rest met untradeables gedaan.
Ik heb ze nu allebei. Maguire is echt een supersupersub. Komt er meestal in rond de 70e minuut en scoort nagenoeg altijd.Bossie schreef op maandag 16 april 2018 @ 13:11:
[...]
Ik heb hem ook gehaald, voornamelijk omdat ik zo stom ben geweest om Maguire niet te halen.
De SBC van Sessegnon heeft mij ongeveer 20k gekost. Heb onverhandelbare Puch IF ingeleverd en een IF van 15k gekocht. Moest daarnaast alleen Piszczek nog kopen voor 4,5k. Ik denk een koopje gezien zijn stats.
Van't weekend ook een 4 -5 tal SB gespeeld wat mij ook 2 jumbo packs heeft opgeleverd.
Nu richting de 100 packs voor TOTY. Daar mag wel tenminste 1 toty speler in zitten (uit welke competitie dan ook).
Je gaat je packs bewaren voor FIFA 19?Bean77 schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:01:
Afgelopen weekend op twitch de stream van EA sports aan laten staan. Nauwelijks gekeken, maar toch een untradable ultimate pack opgeleverd.
Van't weekend ook een 4 -5 tal SB gespeeld wat mij ook 2 jumbo packs heeft opgeleverd.
Nu richting de 100 packs voor TOTY. Daar mag wel tenminste 1 toty speler in zitten (uit welke competitie dan ook).
Haha scherp weer
Maar TOTS dus
Ik ga er vanuit dat de TOTY spelers per competitie pas komen wanneer de competitie ook daadwerkelijk afgelopen is?Bean77 schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:01:
Afgelopen weekend op twitch de stream van EA sports aan laten staan. Nauwelijks gekeken, maar toch een untradable ultimate pack opgeleverd.
Is er dan na de release van alle spelers ook een moment dat ze allemaal in packs (kunnen) zitten?
Nee maar waarschijnlijk krijgen we wel de TOTS SBClaviolette schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:08:
[...]
Ik ga er vanuit dat de TOTY spelers per competitie pas komen wanneer de competitie ook daadwerkelijk afgelopen is?
Is er dan na de release van alle spelers ook een moment dat ze allemaal in packs (kunnen) zitten?
Schema van vorig jaar uit mijn hoofd
TOTS MC
Grote league (ENG, ITA1 ,FRA1, GER1 en SPA1) van vrijdag tot vrijdag
Kleine league (NL, ENG2, RUS, TURetc) van dinsdag tot vrijdag
TOTS EA
en toen de TOTS SBC
Verwijderd
Nice!kevinn schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:16:
[...]
Nee maar waarschijnlijk krijgen we wel de TOTS SBC
TOTS MC
TOTS EA
en toen de TOTS SBC
Denk dat de hype groot wordt iedereen wacht op die kaarten en de normale en IF's zakken als bakstenen
Echt dat geluk van jou... Ik heb ook twitch aan laten staan en uiteraard, op de kits na, niks gekregen.Bean77 schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:01:
Ik voorzie een Fazio en een Dost TOTYBean77 schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:01:
Heb zelf de kits gekregen, maar dat heeft EA weer heerlijk verprutst, het witte tenue is namelijk zwart op de radar

Edit 3x verloren in de finale. 3 hele goede tegenstanders en verlies in de finale van een top 100 gast. Stond met 25 minuten 4-0 achter. (Ragequit)
Edit 2: Finale tegen een speler met alleen silvers en Martinez. Ik scoor binnen notime 1-0 en hij leaved maar ik krijg geen win! Volgende pot tegen een belg sta 2-0 voor en mis kans op kans en zelfs mijn Kante het nog een keer voor elkaar krijgt in buitenspelpositie de bal van de lijn te halen terwijl Aguero de bal vrij inschoot.
Na rust 2-1,2-1 en je raad het al 2-3. Uiteindelijk 3-3 , mis ik een penalty en verlies 3-4.
Eind stats
15schoten op goal vs 5 van hem....
Die Swap kaart mogen ze bewaren op een plek waar de zon niet schijnt:)
[ Voor 70% gewijzigd door 038Zwolle op 16-04-2018 17:11 ]
En ik was een beetje teleurgesteld nog dat ik geen toty de bruyne of een andere speler had. Maar dan ben ik nu wel tevreden met zo'n pack.038Zwolle schreef op maandag 16 april 2018 @ 15:07:
[...]
Echt dat geluk van jou... Ik heb ook twitch aan laten staan en uiteraard, op de kits na, niks gekregen.
Overigens valt mij POTY Sessegnon tegen. Had hem een betere versie verwacht dan martinez, maar het gebrek aan enig fysiek is wel erg irritant. De komende dagen nog maar gebruiken als supersub in de dkt.
Zoveel scheelt het toch ook niet qua fysiek? Ik denk dat vooral zijn gebrek aan traits ervoor zorgt dat hij minder is. Het belang van traits wordt volgens mij erg onderschat!Bean77 schreef op maandag 16 april 2018 @ 17:21:
[...]
En ik was een beetje teleurgesteld nog dat ik geen toty de bruyne of een andere speler had. Maar dan ben ik nu wel tevreden met zo'n pack.
Overigens valt mij POTY Sessegnon tegen. Had hem een betere versie verwacht dan martinez, maar het gebrek aan enig fysiek is wel erg irritant. De komende dagen nog maar gebruiken als supersub in de dkt.
Dus alle grote leagues zitten tegelijkertijd in pakjes? Of week na week? En de 2e week (of dezelfde maar dan vanaf dinsdag) de kleinere leagues? Heb nog veel zilveren pakjes dus handig om die de 2e week te openen dan lijkt me.kevinn schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:16:
[...]
Nee maar waarschijnlijk krijgen we wel de TOTS SBC
TOTS MC
TOTS EA
en toen de TOTS SBC
En wat is het verschil dan tussen TOTS MC en EA?
Duurt het in totaal 5 weken?
Edit: Nee dus, hier het verwachtte schema van dit jaar:
According to the lineup of the last year, the estimated release dates for each squad are the following ones:
From April 27 Friday to May 4 Friday CONFIRMED
🥇 Community TOTS
From May 1 Tuesday to May 4 Friday
🇬🇧 Football League TOTS
From May 4 Friday to May 11 Friday
🇬🇧 Premier League TOTS
From May 8 Tuesday to May 11 Friday
🇧🇪 Jupiler Pro League TOTS
🇳🇱 Eredivisie TOTS
From May 11 Friday to May 18 Friday
🇩🇪 Bundesliga TOTS
From May 15 Tuesday to May 18 Friday
🇹🇷 Süper Lig
🇸🇦 Jameel League TOTS
From May 18 Friday to May 25 Friday
🇫🇷 Ligue 1 TOTS
🇮🇹 Serie A TOTS
From May 22 Tuesday to May 25 Friday
🇵🇹 Liga NOS
🇲🇽 Liga BBVA Bancomer
From May 25 Friday to June 1 Friday
🇪🇸 LaLiga TOTS
From May 29 Tuesday to June 1 Friday
🇷🇺 Russian League TOTS
🇦🇷 Primera División TOTS
🌍 Rest of the World TOTS
From June 1 Friday to June 4 Monday
💓 EAS TOTS
From August 1 Wednesday to August 8 Wednesday
🇺🇸 MLS TOTS
[ Voor 48% gewijzigd door sjakieman op 16-04-2018 19:10 ]
Wat is er aan de hand met japanse spelers dan? Waarom zijn die zo belachelijk veel waard?laviolette schreef op maandag 16 april 2018 @ 09:54:
[...]
Bedankt voor de tip! Ik heb net een 61 CB (Ono) voor max bin te koop gezet, instant verkocht voor 16k. Vanavond maar eens kijken of ik nog meer in mijn club heb.
Doet het aardig tot nu toe als LM, heb altijd nog Martial op de bank.Bean77 schreef op maandag 16 april 2018 @ 17:21:
[...]
En ik was een beetje teleurgesteld nog dat ik geen toty de bruyne of een andere speler had. Maar dan ben ik nu wel tevreden met zo'n pack.
Niet allemaal, zijn er maar een paar. Die zijn nodig om de Japanse competitie af te maken. De meeste anderen kan je gewoon voor 200 kopen.DeBers schreef op maandag 16 april 2018 @ 19:02:
[...]
Wat is er aan de hand met japanse spelers dan? Waarom zijn die zo belachelijk veel waard?
Ah ja.. Ik was aan het teruglezen. Er was eerder natuurlijk geen Jap league SBC.sjakieman schreef op maandag 16 april 2018 @ 19:07:
[...]
Niet allemaal, zijn er maar een paar. Die zijn nodig om de Japanse competitie af te maken. De meeste anderen kan je gewoon voor 200 kopen.
Verwijderd
Kunt er max 12 verdienen. Tenzij je een duplicate weet te krijgen maar dat is weer een ander verhaal. Moet je maar op youtube zoekenMauT86 schreef op maandag 16 april 2018 @ 21:00:
Weet iemand of je een max van 11 aan swap cards kan krijgen? Heb er eentje gemist en wil graag Modric hebben en daar heb ik er 11 voor nodig.
Vorig jaar waren de betere eredivisiekaarten ongeveer 70k en na een maand minder dan 30k. Maar volgens mij zaten er toen niet zulke populaire kaarten tussen als Lozano en de Ligt.daboytim schreef op maandag 16 april 2018 @ 22:21:
Ok een klein beroep op jullie glazen bollen. TOTS Zoet, Van Ginkel, Lozano en De Ligt. Hoeveel zou ik daarvoor nodig hebben mochten ze daadwerkelijk allemaal uitkomen?
Alweer in de 1e poging de kwalificatie gewonnen. Ik heb de laatste maand volgens mij nog geen enkele serieuze tegenstander gehad in de kwalificatie meer. Vraag me af of ik zoveel beter ben geworden dan een paar maanden geleden of dat het gewoon mee zit met de loting.
Mijn team speelt dan ook wel heerlijk, behalve een betere spits hoeft er eigenlijk ook niets meer te gebeuren. Ik begin in 4-3-3 met full chem en wissel ingame naar 4-4-2 (met Goretzka als buitenspeler...en dat doet ie heel behoorlijk!) of 4-2-2-2.
https://www.futbin.com/18/squad/4792002
en
https://www.futbin.com/18/squad/4792019
Ongegooid, en een nieuwe formatie gepaktVissert schreef op maandag 16 april 2018 @ 08:57:
[...]
Salah upgraden naar zijn laatste POTM kost je bijna niks nu.
https://www.futbin.com/18/squad/2342703
Speelt prima tot nu toe, pacewhoren aan de zijkant, en Crespo/ADP krijgen veel maar ruimte in het midden.
Echt een gigantisch verschil met de vorige pogingen. Was met een half uur ongeveer klaar
[ Voor 12% gewijzigd door 038Zwolle op 17-04-2018 00:01 ]
Hoe bevalt je achterhoede? Die is eigenlijk precies zoals ik wil proberen. Speel nu met telles-luiz-baily-auriersjakieman schreef op maandag 16 april 2018 @ 22:33:
[...]
Vorig jaar waren de betere eredivisiekaarten ongeveer 70k en na een maand minder dan 30k. Maar volgens mij zaten er toen niet zulke populaire kaarten tussen als Lozano en de Ligt.
Alweer in de 1e poging de kwalificatie gewonnen. Ik heb de laatste maand volgens mij nog geen enkele serieuze tegenstander gehad in de kwalificatie meer. Vraag me af of ik zoveel beter ben geworden dan een paar maanden geleden of dat het gewoon mee zit met de loting.
Mijn team speelt dan ook wel heerlijk, behalve een betere spits hoeft er eigenlijk ook niets meer te gebeuren. Ik begin in 4-3-3 met full chem en wissel ingame naar 4-4-2 (met Goretzka als buitenspeler...en dat doet ie heel behoorlijk!) of 4-2-2-2.
https://www.futbin.com/18/squad/4792002
en
https://www.futbin.com/18/squad/4792019
Grappig! Jouw achterhoede is bijna hetzelfde als die van mijn tweede team. Alleen Kouyate FB ipv Bailly (die dus in het 1e team speelt). Telles SIF en Aurier IF. Kan dus wel goed vergelijken. Omdat ik met mijn backs op stay back speel, vind ik Sandro beter dan Telles. Sandra vind ik de beste back waar ik tot nu toe mee gespeeld heb. Kimmich is ook goed maar vervangbaar. Op stay back maak ik ook niet optimaal gebruik van zijn voetballende kwaliteiten. Maar Goretzka is zo goed dus blijft hij ook wel staan. Valencia en Aurier IF waren niet beter maar anders. Grootste verschil is Desailly en Luiz! Ik merk vooral dat echt goede tegenstanders profiteren van zijn mindere snelheid (zelfs met shadow). Ze zoeken hem echt op met de steekpasses. Desailly is verdedigend gewoon perfect, voetballend is het niet veel maar daarvoor staat hij er natuurlijk ook niet echt.038Zwolle schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 00:08:
[...]
Hoe bevalt je achterhoede? Die is eigenlijk precies zoals ik wil proberen. Speel nu met telles-luiz-baily-aurier
[ Voor 5% gewijzigd door sjakieman op 17-04-2018 00:57 ]
Ik ben gister 2x helemaal kapot gemaakt in div 2 door dit systeem en met indd snelle buitenspelers. Welke ct en player instructiona gebruik je als ik vragen mag?Bossie schreef op maandag 16 april 2018 @ 23:25:
[...]
Ongegooid, en een nieuwe formatie gepakt
Speelt prima tot nu toe, pacewhoren aan de zijkant, en Crespo/ADP krijgen veel maar ruimte in het midden.
https://www.reddit.com/r/...les_and_finished_elite_3/Delano1992 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 06:46:
[...]
Ik ben gister 2x helemaal kapot gemaakt in div 2 door dit systeem en met indd snelle buitenspelers. Welke ct en player instructiona gebruik je als ik vragen mag?
Qua formaties probeer ik ook vaak een keuzes te maken waarbij al mijn icons gebruikt kan worden terwijl dat misschien niet altijd de beste keuze is.Fraaank schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 08:48:
Volgens jaar ga ik een stuk minder Icons nemen. Al kan ik straks met TOTS wel een leuk NL-elftal maken met Rijkaard, Overmars en Marco van Basten. Het heeft me wel een hoop munten gekost, die ik ook in andere (verhandelbare) spelers had kunnen steken. Zit nu toch een beetje vast met de keuze van spelers.
Qua icons zelf ben ik wel tevreden, hoewel Rijkaard toch wel kandidaat is voor een upgrade.
Bijna full icon teamBossie schreef op maandag 16 april 2018 @ 23:25:
[...]
Ongegooid, en een nieuwe formatie gepakt
Ik ga deze formatie ook maar eens proberen. Ik verveel mij een beetje en ben al bezig met het experimenteren van andere formaties. Hoewel ik wel terugval op mijn standaard formatie bij WL.
Zal dan met Ronaldinho als LM starten en dan Sessegnon als sub inbrengen waar Ronaldinho dan als rm gaat spelen. Ben benieuwd vanavond
Ingame switch ik naar 4222 met Rooney als opkomende CDM.
https://www.futbin.com/18/squad/4797155
Verwijderd
Nice! Die 83's stijgen flink inderdaad... Heaton doet die het goed bij jou ? Ik heb in mijn budget team nu Begovic maar hij laat er genoeg door... laatste 10 games ongeveer 3 eigen doelpunten, nog nooit gehadVissert schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:13:
Ik heb mijn team nog verder uitgedund. Inmiddels ruim een miljoen op de bank en een flinke investering in 83s waarvan sommige nu al 2.5x zoveel waard zijn
Ingame switch ik naar 4222 met Rooney als opkomende CDM.
https://www.futbin.com/18/squad/4797155
Niet super maar Long throw en 800 coinsVerwijderd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:17:
[...]
Nice! Die 83's stijgen flink inderdaad... Heaton doet die het goed bij jou ? Ik heb in mijn budget team nu Begovic maar hij laat er genoeg door... laatste 10 games ongeveer 3 eigen doelpunten, nog nooit gehad
Verwijderd
https://www.futbin.com//18/squad/4797259
ik merk wel dat ik nu ik mijn goede spelers verkocht heb moeite heb mee te komen en moeite heb met kwalificatie etc en moeite in divisie 3.
Iemand goedkope en leuke verbeteringen ?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2018 10:27 ]
Ook de dkt maar doen omdat ik ook niet wist dat daar ook een swap kaart aan verbonden was.
Weet iemand toevallig een goed twitter account met goede tips en die ook zulke dingen noemt etc?
https://twitter.com/FreyrJoster/lists/futBean77 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:44:
Hmm Jones was mij nog niet opgevallen als swap deal. Vanavond maar eens 5 doelpunten scoren met mijn middenvelders.
Ook de dkt maar doen omdat ik ook niet wist dat daar ook een swap kaart aan verbonden was.
Weet iemand toevallig een goed twitter account met goede tips en die ook zulke dingen noemt etc?
Lijst van twitter account van een mede Tweaker
Ben er qua team nog niet echt uit welke kant ik op wil. Gullit en De Bruyne moeten eigenlijk van plaats wisselen. Maar dat betekent dat er wat op de rechtsmid of in de spits moet veranderen.
https://www.futbin.com/18/squad/3761096
Klinkt voornamelijk als een luxe-probleem, zou me sowieso niet druk maken om Gullit/KDB en ze simpelweg ingame wisselen.Amelandbor schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:04:
Kijk trouwens even in de club voor gouden Championship spelers. Die worden voor bizarre bedragen verkocht met die SBC.
Ben er qua team nog niet echt uit welke kant ik op wil. Gullit en De Bruyne moeten eigenlijk van plaats wisselen. Maar dat betekent dat er wat op de rechtsmid of in de spits moet veranderen.
https://www.futbin.com/18/squad/3761096
Hoe speelt SBC KDB?
Ik heb denk ik nog nooit zo'n goeie CAM gehad. Vond birthday rooney daar al fijn maar KDB slaat echt alles:Bossie schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:23:
[...]
Klinkt voornamelijk als een luxe-probleem, zou me sowieso niet druk maken om Gullit/KDB en ze simpelweg ingame wisselen.
Hoe speelt SBC KDB?
Allemaal of kwalificatie voor weekend league of 3e divisie

[ Voor 6% gewijzigd door Oekol op 17-04-2018 12:31 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik heb een hekel aan al dat ingame wisselen, maar ja de meesten doen het toch al dus dan kan ik dat moment gebruiken om hetzelfde te doen.Bossie schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:23:
[...]
Klinkt voornamelijk als een luxe-probleem, zou me sowieso niet druk maken om Gullit/KDB en ze simpelweg ingame wisselen.
Hoe speelt SBC KDB?
Had daar eerst de normale kaart van 'm, die vond ik al heerlijk. Deze is iets beter, al is z'n TOTY kaart duidelijk beter voor zover die ik in de draft heb gehad.
Nu nog 1,6mln op de bank, wacht denk ik maar even totdat TOTS uit is en anders ga ik nog een top icon halen.
Dat doe ik nu dus ook, maar dan heb je toch wat limitaties. Mijn voorhoede en middenveld bestaan nu uit:Bossie schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:24:
[...]
Qua formaties probeer ik ook vaak een keuzes te maken waarbij al mijn icons gebruikt kan worden terwijl dat misschien niet altijd de beste keuze is.
Qua icons zelf ben ik wel tevreden, hoewel Rijkaard toch wel kandidaat is voor een upgrade.
Prime Overmars, Prime Costa, SBC Promes, Prime van Basten, Prime Rijkaard en Untradable PTG Milinkovic-Savic.
Net nog even de MM afgemaakt. Zo'n 4-5uur voor het sluiten van de SBC zijn de prijzen meestal wat beter. Nu voor "weinig" kunnen doen. Verslavende k*tdingen. Nu wel Swapspeler nummer 5 binnen.
[ Voor 14% gewijzigd door Fraaank op 17-04-2018 14:01 ]
Daarom klaag ik nooit zo als ik soms wat pech tegen hebt, EA compenseert dat altijd wel
Zojuist in de DKT ronde
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=aAUfPeejwtU]
Eaids op zijn best. Ik denk dat je iemand flink gefrustreerd hebt gemaakt!Bean77 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 14:03:
Het is misschien nog vroeg, maar als iemand zijn lachspieren nog wilt oefenen![]()
Daarom klaag ik nooit zo als ik soms wat pech tegen hebt, EA compenseert dat altijd wel
Market crash is ook begonnen zeg. Dit terwijl het nog wel even duurt voordat het evenement begint. Wat een paar youtubers wel niet kunnen veroorzaken
Mocht iemand nog users uit die lijst kwijt willen of er nieuwe aan willen toevoegen dan laat maar weten!Vissert schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:45:
[...]
https://twitter.com/FreyrJoster/lists/fut
Lijst van twitter account van een mede Tweaker
Verwijderd
Vind het nog wel meevallen! Denk dat ze paar dagen en de dag dat er een TOTS uitkomt de crash het ergste is.. vorig jaar op de dag van de BPL TOTS waren kaarten 30 k minder om vervolgens een week later weer op oud niveau te zitten038Zwolle schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 15:37:
[...]
Eaids op zijn best. Ik denk dat je iemand flink gefrustreerd hebt gemaakt!
Market crash is ook begonnen zeg. Dit terwijl het nog wel even duurt voordat het evenement begint. Wat een paar youtubers wel niet kunnen veroorzaken
Ja natuurlijk, maar zonder die Youtubers had je nu helemaal geen 'crash' gehad en was er rondom door TOTS een crash geweest door het openen van packs. Nu zijn spelers al 30/50k minder waard opdat de een na de ander een video online gooit dat iedereen 'vloeibaar' moet worden.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 16:46:
[...]
Vind het nog wel meevallen! Denk dat ze paar dagen en de dag dat er een TOTS uitkomt de crash het ergste is.. vorig jaar op de dag van de BPL TOTS waren kaarten 30 k minder om vervolgens een week later weer op oud niveau te zitten
Gewoon een bizarre goal. Die ging gewoon naast, maar door een onnavolgbare actie gaat die dan toch miraculeus het doel in. Daarom klaag ik ook zo min mogelijk omdat iedereen wel geluk en pech heeft.038Zwolle schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 15:37:
[...]
Eaids op zijn best. Ik denk dat je iemand flink gefrustreerd hebt gemaakt!
Zojuist ook dkt weer afgerond en een kaartje erbij. Ik blijf het wrang vinden voor hen die zich wel willen kwalificeren dat ze zo wel flink tegenstand krijgen.
Verwijderd
Daar geef ik je wel gelijk in, alleen vindt ik het gek dat ( ik noem een voorbeeld van net ) een bekende YT-er een video uitbrengt ik hem bekijk nadat die 10 minuten uit is en kijk wat hij op de markt vindt tegen een bepaald bedrag maar dat dat voor geen meter klopt! Messi voor 393k BIN, niet te vinden, evenals Pogba IF 90 voor 580k BIN etc zijn allemaal veel duurder... die video's zijn ook niet helemaal eerlijk heb ik het idee.038Zwolle schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 16:49:
[...]
Ja natuurlijk, maar zonder die Youtubers had je nu helemaal geen 'crash' gehad en was er rondom door TOTS een crash geweest door het openen van packs. Nu zijn spelers al 30/50k minder waard opdat de een na de ander een video online gooit dat iedereen 'vloeibaar' moet worden.
Wellicht dat de crash met Messi en Ronaldo enzo wat overdreven word dat weet ik niet. Maar ik heb mijn 93 aguero van 950 naar 850 naar 780 zien gaan
Verwijderd
Aguero 93 heb ik nog kunnen verkopen voor 950, ik kocht hem voor 1,2 miljoen..038Zwolle schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 17:32:
DKT is gewoon weekend league niveau. Ij vind het ook oneerlijk tegenover mensen die niet gekwalificeerd zijn. Je moet ook wel geluk hebben. Ik werd eerst een x aantal keer uit de finale gegooid en de laatste keer had ik hem binnen 30 minuten binnen.
Wellicht dat de crash met Messi en Ronaldo enzo wat overdreven word dat weet ik niet. Maar ik heb mijn 93 aguero van 950 naar 850 naar 780 zien gaan
Hazard TOTGS wel voor 620 k verkocht met aardig verlies ook.
Drama
Pfoeh zeker als je bedenkt dat je buiten de 250.000 verlies ook nog EA tax betaald (zo'n 50k)Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 17:53:
[...]
Aguero 93 heb ik nog kunnen verkopen voor 950, ik kocht hem voor 1,2 miljoen..
Hazard TOTGS wel voor 620 k verkocht met aardig verlies ook.
Drama

Eerste duel schiet ik in de eerste 45 minuten 9x op paal en lat. Hij scoort meteen aan het begin van de 2e helft een bizarre goal.
2e duel eindig ik uiteindelijk met 7-1 verlies. Allebei 10 schoten, waarvan ook allebei 9 op goal. Ik 53% balbezet, hij 47%. Alles ongeveer hetzelfde, behalve dat bij hem alles binnenvliegt en bij alles op een wonderlijke manier eruit gaat..
Sorry, maar 7-1 is toch wel een terecht verlies lijkt mij zo.Shreddaaa schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 18:04:
De DKT is vandaag echt niet te doen op PC. Verbinding is crap, en als de klassieke EAids dan nog opspeelt..
Eerste duel schiet ik in de eerste 45 minuten 9x op paal en lat. Hij scoort meteen aan het begin van de 2e helft een bizarre goal.
2e duel eindig ik uiteindelijk met 7-1 verlies. Allebei 10 schoten, waarvan ook allebei 9 op goal. Ik 53% balbezet, hij 47%. Alles ongeveer hetzelfde, behalve dat bij hem alles binnenvliegt en bij alles op een wonderlijke manier eruit gaat..
Overigens heb ik ook heel vaak dat ik minder schoten op doel heb dan de tegenstander maar uiterst effectief ben. In de dkt van vandaag een tegenstander die 14 keer op mijn doel schoot en ik 7 keer op zijn doel. Ik won met 6-2. Je kan wel blind op het doel spammen of wachten totdat je een echt goede kans hebt.
Nope sorry, normaal ben ik t vaak met je eens maar dit was pure ellende.Bean77 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 18:13:
[...]
Sorry, maar 7-1 is toch wel een terecht verlies lijkt mij zo.
Overigens heb ik ook heel vaak dat ik minder schoten op doel heb dan de tegenstander maar uiterst effectief ben. In de dkt van vandaag een tegenstander die 14 keer op mijn doel schoot en ik 7 keer op zijn doel. Ik won met 6-2. Je kan wel blind op het doel spammen of wachten totdat je een echt goede kans hebt.
Ik heb geen enkel probleem met mn eerlijke verlies toe te geven en ben ook alles behalve een fifa ster.
Ik had in deze game vanaf minuut 1 geen invloed op de uitkomst. Ik had ook 100 schoten op goal kunnen hebben en nog steeds niet kunnen scoren. En dan had wss mijn keeper mn perongeluk in eigen goal gegooid.
Verwijderd
Weet niet of het verschil heel groot is maar wat zullen jullie doen team versterken of huidige spelers updaten, of even zo houden en de komende wedstrijden aan kijken?
Had gisteravond goede verbindingen en speelde best wel goed al zeg ik het zelf maar tegen icon teams (de goede he) en een compleet barca team ben ik niet echt opgewassen. Gewoon terecht verloren zo nu en dan, gelukkig niet veel rare ai dingen.
Ik had veel kansen maar er gingen helaas weinig in.
Hoewel ik wel nu weer bijna gekwalificeerd ben voor divisie 3,kan je nagaan hoe hoog het niveau van sommige teams in de dkt is.
Verwijderd
Staan veel filmpjes over op YT
Deed van de week een RQ in de finale. Probeerde het eens in te vullen en het werd goedgekeurd. Kreeg alleen geen reward (maar die krijg je later las ik?)Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 19:13:
Die link werkt alleen als je in een wedstrijd in DKT disconnect... dus gewoon je internetstekker eruit halen en dan daarna op de link klikken..
Staan veel filmpjes over op YT
Daarna gewoon DKT nog eens geprobeerd en wel gehaald. Kreeg toen gewoon de rewards dus weet niet of het met die link ook gelukt was
Verwijderd
Ik durf het ook niet te zeggen, ik kwalificeer me gewoon als ik meedoe.. als je via de link goedkeuring krijgt dan kan je nog steeds spelen dus voor de rewards ? En dan blijf je gekwalificeerd ?038Zwolle schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 19:28:
[...]
Deed van de week een RQ in de finale. Probeerde het eens in te vullen en het werd goedgekeurd. Kreeg alleen geen reward (maar die krijg je later las ik?)
Daarna gewoon DKT nog eens geprobeerd en wel gehaald. Kreeg toen gewoon de rewards dus weet niet of het met die link ook gelukt was
Ja er stond gelijk gekwalificeerd bij WL . En ik kon vervolgens gewoon spelen voor de rewards.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 19:38:
[...]
Ik durf het ook niet te zeggen, ik kwalificeer me gewoon als ik meedoe.. als je via de link goedkeuring krijgt dan kan je nog steeds spelen dus voor de rewards ? En dan blijf je gekwalificeerd ?
Ik had eigenlijk geen zin om nog een keer te proberen en heb daarom op die link geklikt. Het duurt dan even en het systeem geeft dan aan of het geaccepteerd werd. (En werd bij mij dus geaccepteerd ookal had ik zelf de game verlaten). Daarna heb ik het nogmaals geprobeerd en haalde het gelijk en de Swap card kreeg
Ok ik zal ff zoeken naar die link.038Zwolle schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 19:05:
Als je graag WL wil spelen gewoon dat linkje gebruiken van EA. Ben je gelijk gekwalificeerd . Ik weet niet of je dan ook een swap cards krijgt maar sommigen beweren van wel
Krijg er hopelijk geen problemen mee?
Ik ben trouwens nog steeds bezig met de pl sbc.
Moet nog 2 teams maar Manchester City blijft gewoon duur.
De prijzen zijn vanaf vorige week verdubbeld.
Eerst door de mm sbc, daarna door global series sbc en nu door mm United-Spurs.
Zucht
Ik ga echt geen 10k betalen voor Delph.
Moet je nu voor de gein Mangala checken...
Snap ik trouwens niet, ik heb voor die mm gewoon twee United spelers die ik vanmiddag al had gekocht en de rest vul ik tegenwoordig met de eredivisie. Niet met pl spelers.
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 17-04-2018 20:18 ]
Die kans is er inderdaad wel.038Zwolle schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 19:05:
Als je graag WL wil spelen gewoon dat linkje gebruiken van EA. Ben je gelijk gekwalificeerd . Ik weet niet of je dan ook een swap cards krijgt maar sommigen beweren van wel
Ik had die link gebruikt waar ie ook daadwerkelijk voor is (geen free access, maar na een verloren verbinding in de finale) en kreeg een week later opeens alsnog de Negredo swap kaart.
Lekker bezig! Ik zou het even zo laten en nog wat sparen. Misschien kan je wel wat leuke Braziliaanse spelers oppikken bij TOTS.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 18:55:
Zojuist ongeslagen gepromoveerd naar de 6e divisie.
Weet niet of het verschil heel groot is maar wat zullen jullie doen team versterken of huidige spelers updaten, of even zo houden en de komende wedstrijden aan kijken?
Verwijderd
Aan wie moet ik dan denken? Laat het denk ik ook zo even staan alleen vind ik sommige spelers te laag, of ik vind de IF kaarten gewoon mooier staan hahasjakieman schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 20:44:
[...]
Lekker bezig! Ik zou het even zo laten en nog wat sparen. Misschien kan je wel wat leuke Braziliaanse spelers oppikken bij TOTS.
Pffff 1ste wedstrijd in de 6e met een dramatische internet verbinding 1-2 verloren in de allerlaatste second
Overigens is er 1 beweging die ik wel heel handig vind de bal terughalen onder de voet, zie ik heel veel tegenstanders gebruiken. Wat is de toetsen combo hiervan?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2018 21:11 ]
Alex Sandro en Valencia zijn niet de moeite waard om up te graden naar de IF versie.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 21:06:
[...]
Aan wie moet ik dan denken? Laat het denk ik ook zo even staan alleen vind ik sommige spelers te laag, of ik vind de IF kaarten gewoon mooier staan haha
Pffff 1ste wedstrijd in de 6e met een dramatische internet verbinding 1-2 verloren in de allerlaatste second
Fernadinho en Gabriel Jesus kan je eventueel nog upgraden maar ik zou nog even afwachten. Er komen genoeg kleine competities met Brazilianen in de TOTS, nu nog moeilijk te zeggen wel.
Verwijderd
Ik moet zeggen omdat ik nagenoeg nieuw ben met FIFA niet de TOTS helemaal snap maar ik ga het meemakensjakieman schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 21:14:
[...]
Alex Sandro en Valencia zijn niet de moeite waard om up te graden naar de IF versie.
Fernadinho en Gabriel Jesus kan je eventueel nog upgraden maar ik zou nog even afwachten. Er komen genoeg kleine competities met Brazilianen in de TOTS, nu nog moeilijk te zeggen wel.
Ik ook. speelde vorig jaar dan wel rond die tijd voor het eerst FUT maar van TOTS weinig meegekregen. Maar er is genoeg terug te vinden. Kijk bijvoorbeeld maar op Futbin bij de Fifa17 spelers. Filter op TOTS en Brazilie en je komt een hoop leuke spelers tegen. Zoiets is nu ook te verwachten lijkt me.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 21:16:
[...]
Ik moet zeggen omdat ik nagenoeg nieuw ben met FIFA niet de TOTS helemaal snap maar ik ga het meemaken

Naar die magische link ben ik ook op zoekHarribo schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 20:17:
[...]
Ok ik zal ff zoeken naar die link.
Krijg er hopelijk geen problemen mee?
Ik ben trouwens nog steeds bezig met de pl sbc.
Moet nog 2 teams maar Manchester City blijft gewoon duur.
De prijzen zijn vanaf vorige week verdubbeld.
Eerst door de mm sbc, daarna door global series sbc en nu door mm United-Spurs.
Zucht
Ik ga echt geen 10k betalen voor Delph.
Moet je nu voor de gein Mangala checken...
Snap ik trouwens niet, ik heb voor die mm gewoon twee United spelers die ik vanmiddag al had gekocht en de rest vul ik tegenwoordig met de eredivisie. Niet met pl spelers.
Ik heb er ook 8 en dat zijn ze tot nu toe allemaal.theman36 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 21:50:
Hoeveel is het maximale aantal swap-kaarten die je op dit moment kan hebben? Heb er op dit moment 8, maar kan dat nergens vinden. Of ik ben gewoon blind
Geen idee wat ik er overigens nog mee wil gaan doen. Tevez vind ik epic, maar 11 kaarten daarvoor vind ik echt absurd. Ik neig naar de packs op dit moment.
1!Bean77 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 22:01:
[...]
Ik heb er ook 8 en dat zijn ze tot nu toe allemaal.
Geen idee wat ik er overigens nog mee wil gaan doen. Tevez vind ik epic, maar 11 kaarten daarvoor vind ik echt absurd. Ik neig naar de packs op dit moment.
Ja ik ga voor Modric, Cazorla (PL sbc) of een ultimate packBean77 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 22:01:
[...]
Ik heb er ook 8 en dat zijn ze tot nu toe allemaal.
of idd toch de pack. Maar heb nog nooit wat leuks uit een Ultimate pack gehaald..
Mocht m’n account gewiped worden, jammer dan. Anders heb ik toch nog een leuke tijd
Heb 't ff gemist. Wat is er gebeurd dat je dat niet kon?Nachtapotheker schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 23:23:
Ik kan misschien toch nog n soort van doorstart maken. Kon via de webapp nog bij de club die hing aan mijn inactieve psn account, heb alle coins nu overgezet en geinvesteerd in spelers![]()
Mocht m’n account gewiped worden, jammer dan. Anders heb ik toch nog een leuke tijd
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
M’n psn account was gebanned na 12 jaar omdat m’n username ‘ineens’ in strijd zou zijn met de voorwaardenLeoon. schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 23:34:
[...]
Heb 't ff gemist. Wat is er gebeurd dat je dat niet kon?

EA wilde mijn club niet omzetten naar m’n nieuwe psn account.
Verwijderd
Vanuit wandel- of stilstand R1+linkerpook. Als je googlet op draagbalk tutorial kom je er wel uit. Is inderdaad erg handig.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 21:06:
[...]
Aan wie moet ik dan denken? Laat het denk ik ook zo even staan alleen vind ik sommige spelers te laag, of ik vind de IF kaarten gewoon mooier staan haha
Overigens is er 1 beweging die ik wel heel handig vind de bal terughalen onder de voet, zie ik heel veel tegenstanders gebruiken. Wat is de toetsen combo hiervan?
Hij bedoelt dragback trouwens. Draagbalk zoeken op YT levert je handige klusvideos op. Altijd leuk die autocorrectie.Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2018 @ 07:08:
[...]
Vanuit wandel- of stilstand R1+linkerpook. Als je googlet op draagbalk tutorial kom je er wel uit. Is inderdaad erg handig.
Oh het ging daar over, dat heb ik wel gelezen. Was wel een beetje discutabele naam ook ja. Naja goed voor je door kan nu!Nachtapotheker schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 23:51:
[...]
M’n psn account was gebanned na 12 jaar omdat m’n username ‘ineens’ in strijd zou zijn met de voorwaarden![]()
EA wilde mijn club niet omzetten naar m’n nieuwe psn account.
Ja klopt, wilde het ook al jaren geleden aanpassen maar helaas kan dat niet. Nieuw account was niet echt handig ivm gamevoortgang enzo..Leoon. schreef op woensdag 18 april 2018 @ 08:20:
[...]
Oh het ging daar over, dat heb ik wel gelezen. Was wel een beetje discutabele naam ook ja. Naja goed voor je door kan nu!
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs