Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb , puur uit eigenbelang maar op Son gestemd. Maar dat zal Salah wel weer worden. Verdiend het ook.

Zo net weer even 5 potjes gespeeld en 5 gewonnen. Het laatste potje was echt billenknijpen. We waren enorm aan elkaar gewaagd maar ik kom toch op 3-0 voorsprong. Na rust maar hij 3-1 En 5 minuten voor tijd maakt de CPU een sliding bij een voorzet en ramt hij de bal in mijn eigen doel.
Dan weet je al dat je minimaal nog 1 kans tegenkrijgt in de 90ste minuut en idd, hij scoort.

Verlenging... scoor binnen 5 minuten 3 keer en het was GG. Apart spel soms toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23:41
Denken jullie dat volgende week vrijdag TOTKS uitkomt?
Dit omdat er deze week geen MOTM kaartjes zijn uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 09:00:
Heb , puur uit eigenbelang maar op Son gestemd. Maar dat zal Salah wel weer worden. Verdiend het ook.

Zo net weer even 5 potjes gespeeld en 5 gewonnen. Het laatste potje was echt billenknijpen. We waren enorm aan elkaar gewaagd maar ik kom toch op 3-0 voorsprong. Na rust maar hij 3-1 En 5 minuten voor tijd maakt de CPU een sliding bij een voorzet en ramt hij de bal in mijn eigen doel.
Dan weet je al dat je minimaal nog 1 kans tegenkrijgt in de 90ste minuut en idd, hij scoort.

Verlenging... scoor binnen 5 minuten 3 keer en het was GG. Apart spel soms toch
Ik hoop op Salah, voornamelijk omdat ik dan mijn huidige misschien cheap kan upgraden.
Son ST zou ook wel erg nice zijn.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 10:47:
[...]

Ik hoop op Salah, voornamelijk omdat ik dan mijn huidige misschien cheap kan upgraden.
Son ST zou ook wel erg nice zijn.
Ach over een paar weken heb je de TOTS versies (hopelijk ook voor Son).

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik raak een beetje in de war met al die if's.
Ea pompt een overload aan if's... Totw, tots, otw, ptm, potm, motm...
Beetje overkill niet? Worden mensen hier niet wat wappie van of zal dit juist goed werken?
Je bent dan bezig met een bepaalde if te verkrijgen en dan zijn er al weer een paar nieuwe if's series geweest.
Denk dat ik maar gewoon kijk wat ik denk dat ik nodig heb in mijn team en dat probeer te krijgen.

Heb trouwens binnen no time 13 la liga sbc's gedaan. Had ze eerder verzameld.
Geen enkele topper in al die packs. En de handel in de overige spelers zakt ook zeer snel in elkaar.
Maand mee bezig geweest voor praktisch niets. Tja

Gewoon maar lekker spelen dan

[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 07-04-2018 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 11:10:
Denk dat ik maar gewoon kijk wat ik denk dat ik nodig heb in mijn team en dat probeer te krijgen.
Wat deed jij dan ?

@Bean77 idd, een upgrade is altijd welkom omdat Salah inmiddels alweer half jaar? in mijn team staat.
Een evt TOTS Salah zou zeer prijzig zijn ivm met een upgrade van mijn huidige POTM kaart.

Hoewel de vorige upgrade 500k was, terwijl de Kane upgrade bijna gratis was.

[ Voor 37% gewijzigd door Bossie op 07-04-2018 11:20 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probeerde wat te handelen in if's. Maar dat viel niet mee. De meesten gingen voor dezelfde aankoopprijs of minder weg ondanks dat ik weken wachtte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teertstra
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-04-2018
Harribo schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 11:10:
Ea pompt een overload aan if's... Totw, tots, otw, ptm, potm, motm...
Beetje overkill niet? Worden mensen hier niet wat wappie van of zal dit juist goed werken?
Voegt naar mijn mening maar weinig toe, je hebt altijd wel prijs, waardoor het speciale er wel wat vanaf gaat eigenlijk... Je speelt nu vaak tegen teams met een hele regenboog aan kleuren in spelerskaartjes als je de selectie van de tegenstander ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Bossie schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 08:28:
[...]

Ik krijg een positief result voor die check, dadelijk maar eens ingame kijken.

edit: POTM Voting is begonnen:
https://potm.easports.com
David Silva zou terecht zijn, speelt fantastisch de laatste tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WL game, gaat compleet gelijk op en beide spelers hebben 1-2 schoten op doel gehad eerste helft.
Ik breng Martial voor Prime Crespo in de rust and na 55 minuten is het 2-0 en een RQ.

En toch ben ik verrast lol, ze young french forward :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-10 11:02
Harribo schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 11:55:
[...]

Probeerde wat te handelen in if's. Maar dat viel niet mee. De meesten gingen voor dezelfde aankoopprijs of minder weg ondanks dat ik weken wachtte
Simpelste manier is gewoon discard IFs kopen en even wachten.

Had er 10 van Zoet voor 12k,allen verkocht voor rond de 40k haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 12:57:
[...]

Simpelste manier is gewoon discard IFs kopen en even wachten.

Had er 10 van Zoet voor 12k,allen verkocht voor rond de 40k haha.
Discard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
IFs waarbij de aankoop waarde vrijwel gelijkwaardig is aan de quick sell waarde.
Oftewel, als de prijs niet gaat stijgen kun je alsnog met minimaal verlies de kaartjes quick-sellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:59
Bossie schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 08:28:
[...]

Ik krijg een positief result voor die check, dadelijk maar eens ingame kijken.

edit: POTM Voting is begonnen:
https://potm.easports.com
heb hem niet gekregen :( ben zelf gekwalificeerd

[ Voor 3% gewijzigd door goosche op 07-04-2018 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo 11 potjes gespeeld en 10 gewonnen. Nog 1 en ik ben er weer klaar mee:)
Laatste potje verloren tegen een Boateng Vidal Alaba Alessandrini etc squad. We waren redelijk gelijkwaardig en ik kom op 1-0. Vervolgens mis ik 3 open kansen en schiet hij er 4 in van buiten de 16 waaronder met Bakayoko en vidal met zn weakfoot , first touch, en een metertje of 25 van de goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 17:22:
Zo 11 potjes gespeeld en 10 gewonnen. Nog 1 en ik ben er weer klaar mee:)
Laatste potje verloren tegen een Boateng Vidal Alaba Alessandrini etc squad. We waren redelijk gelijkwaardig en ik kom op 1-0. Vervolgens mis ik 3 open kansen en schiet hij er 4 in van buiten de 16 waaronder met Bakayoko en vidal met zn weakfoot , first touch, en een metertje of 25 van de goal.
Gaat bij mij iets minder, loop me vooral te irriteren hoe elke tegenstander Bailly heeft die 90 minuten lang mijn aanvallers ongestraft mag onderstoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:22
Bossie schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 17:56:
[...]

Gaat bij mij iets minder, loop me vooral te irriteren hoe elke tegenstander Bailly heeft die 90 minuten lang mijn aanvallers ongestraft mag onderstoppen.
Dat was voor mij ook altijd een plaaggeest.
Voordeel van geen team meer hebben is dat je met normale seizoenen eens wat andere teams tegen komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelwerken
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-10-2021
Knap hoor ea 2 league sbc en wel 1 speler 85 in alle pakketten (ruffier) kortom heb je weer helemaal niks aan

Michaelwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
michaelwerken schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 22:32:
Knap hoor ea 2 league sbc en wel 1 speler 85 in alle pakketten (ruffier) kortom heb je weer helemaal niks aan
Tsja als iedereen ook onbeperkt Ronaldo eruit gaan halen is het spelletje ook een beetje zoek denk ik zo :P

In de stilte voor de storm maar bezig geweest om eens de sbc's door te spitten en erachter gekomen dat met de (algemeen) lage prijzen veel clubs nog wel leuk zijn om te doen. Alle pakjes spaar ik voor de TOTS om dan te openen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan merken dat de meeste mensen toch WL spelen voor rewards ipv lol. Het is echt bizar hoe snel mensen ragequitten. Vaak na 2 doelpunten stoppen mensen en ik ik zelfs al meerdere keren meegemaakt dat mensen stoppen na 1-0...

Ik merk het verder ook aan mezelf. Waar ik eerder met 3-0 achterstand toch doorspeelde voor de ervaring kap ik er ook meestal mee. Het neemt te veel tijd in, ook al speel ik meestal voor 11 wins

[ Voor 4% gewijzigd door 038Zwolle op 08-04-2018 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mochten er nog mensen op zoek zijn naar leuke subs, kijk dan naar Josez Martinez de 84 versie.
Leuke spits, lekkere snelheid, agility, balance, en met hawk een leuke boost. Bovendien goede traits.
Voor zo'n 28k te koop op de ps4
https://www.futbin.com/18...m=hawk&pchem=10&schem=100

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 08-04-2018 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die inspiratie voor mij hebben? Dacht zelf aan Griezman op CAM en Suarez (92) in de spits.

Ben btw ook niet zo te spreken over Marcelo...

Heb 400k te spenderen
https://www.futbin.com/18/tactics-builder/view/11233

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2018 04:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
038Zwolle schreef op zondag 8 april 2018 @ 00:59:
Je kan merken dat de meeste mensen toch WL spelen voor rewards ipv lol. Het is echt bizar hoe snel mensen ragequitten. Vaak na 2 doelpunten stoppen mensen en ik ik zelfs al meerdere keren meegemaakt dat mensen stoppen na 1-0...

Ik merk het verder ook aan mezelf. Waar ik eerder met 3-0 achterstand toch doorspeelde voor de ervaring kap ik er ook meestal mee. Het neemt te veel tijd in, ook al speel ik meestal voor 11 wins
Ben er ook wel een beetje klaar mee dit jaar. Als ik weet zilver 2 haal is het klaar. Uit m'n gold 2 maandelijkse als hoogste 86 Vasquez en nog 3x een 81. Waar doe je het voor... Voelt dan meer als een verplichting terwijl ik eigenlijk alleen nog wacht op eredivisie TOTS en de eventuele WK-mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
  • Laatst online: 12-08-2020
Verwijderd schreef op zondag 8 april 2018 @ 04:49:
Mensen die inspiratie voor mij hebben? Dacht zelf aan Griezman op CAM en Suarez (92) in de spits.

Ben btw ook niet zo te spreken over Marcelo...

Heb 400k te spenderen
https://www.futbin.com/18/tactics-builder/view/11233
Zou voor rechtsback 84 Vrsaljko neerzetten. Doet het bij mij fantastisch. Alba dan linksback. Linksbuiten 83 Guedes. En rechtsbuiten Bale. Griezmann doet het fantastisch bij mij in de spits. Zou wel je middenveld aanpassen. Wat verdedigend sterker maken. Bijvoorbeeld met casemiro. En op je cam 86 Ben Yedder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 15:27:
[...]

IFs waarbij de aankoop waarde vrijwel gelijkwaardig is aan de quick sell waarde.
Oftewel, als de prijs niet gaat stijgen kun je alsnog met minimaal verlies de kaartjes quick-sellen.
Mmm maar dat zijn if kaarten waarbij je toch zelden winst maakt?

Ik speel trouwens nu vnl voor de lol. Al dat gejaag achter betere spelers ben ik ff beu.
Veel hangt ook af van het systeem dus waar doe je het voor.
En je schijnt met een standaard pl team ook ver te kunnen komen.
Alleen als ik spelers 92 of hoger kan krijgen ga ik er op vooruit denk ik. Maar die zijn financieel veel te ver buiten mijn bereik.

Verder doe ik vnl sbc. Dat is het leukste, elke keer weer een kadootje uitpakken 🙂

[ Voor 37% gewijzigd door Harribo op 08-04-2018 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 15:09
Met het risico van het stellen van domme vragen. Ik ben nieuw met FIFA en mijn voetbal kennis in het algemeen is niet zo goed.

Ik ben een Nederlands Squad aan het samenstellen en wil van dijk in de verdediging. Er zit een gigantisch verschil kwa prijs tussen de if en de gewone kaart, maar ik kan in de stats geen verschil ontdekken.. is dit gewoon een prestige ding of speelt de if toch anders/beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
perpixel schreef op zondag 8 april 2018 @ 13:16:
Met het risico van het stellen van domme vragen. Ik ben nieuw met FIFA en mijn voetbal kennis in het algemeen is niet zo goed.

Ik ben een Nederlands Squad aan het samenstellen en wil van dijk in de verdediging. Er zit een gigantisch verschil kwa prijs tussen de if en de gewone kaart, maar ik kan in de stats geen verschil ontdekken.. is dit gewoon een prestige ding of speelt de if toch anders/beter?
Dat is zijn One to Watch kaart. Zelfde status als zijn not inform kaart. Deze kan omhoog gaan naar een inform kaart als hij in team of the week komt. Ik zou lekker een maand wachten op team of the season eredivisie. Vorig jaar had je een heel goed team voor weinig. Weet alleen niet of het nog steeds voor weinig is... Omdat je bijvoorbeeld een 90 de ligt kan krijgen Deze tots eredivisie . Vorig jaar was 90 guardado of een ziyech voor minder dan 40000 coins.... Hoop dat dat nu weer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk eens, onze grote WOT speler ;) Alles goed? Heel lang geleden zeg.

Als je net begonnen bent zul je niet zoveel coins hebben en zou ik eerst focussen op normale kaarten en deze met de tijd upgraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 15:09
Bean77 schreef op zondag 8 april 2018 @ 14:20:
[...]

Kijk eens, onze grote WOT speler ;) Alles goed? Heel lang geleden zeg.

Als je net begonnen bent zul je niet zoveel coins hebben en zou ik eerst focussen op normale kaarten en deze met de tijd upgraden.
Haha idd, daar kon ik nog iets van ;) FIFA valt tegen, maar ik heb geluk gehad. Had war SBC gedaan en toen 89 silva uit een pakje. Heb nu dus wel iets van coins en ben een beetje aan het kijken wat ik zou willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
038Zwolle schreef op zondag 8 april 2018 @ 00:59:

Ik vind WL juist met afstand het leukste onderdeel, je speelt echt ergens voor. Speel wel eens seizoenen door de week maar het lukt me niet om 100% geconcentreerd te spelen, winst of verlies boeit me dan te weinig. Squad battle is helemaal erg, speel alleen 3-4 potjes in de week voor de 10-12k en jumbo packs. Voordeel voor mij is dat ik samen met mijn zoon speel en dan is het maar 20 potjes per persoon ipv 40. Kan me niet voorstellen dat ik er 40 in 1 weekend kan spelen. Dan zou ik het misschien wel zat zijn inmiddels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
perpixel schreef op zondag 8 april 2018 @ 14:52:
[...]

Haha idd, daar kon ik nog iets van ;) FIFA valt tegen, maar ik heb geluk gehad. Had war SBC gedaan en toen 89 silva uit een pakje. Heb nu dus wel iets van coins en ben een beetje aan het kijken wat ik zou willen
Wow! Dan heb je nu al een betere speler eruit gehaald dan de meeste die al vanaf het begin spelen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teertstra
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-04-2018
Er zit een gigantisch verschil kwa prijs tussen de if en de gewone kaart, maar ik kan in de stats geen verschil ontdekken.. is dit gewoon een prestige ding of speelt de if toch anders/beter?
De if speelt zeker beter, maar is (naar mijn mening) niet het verschil in waarde waard. Zou gewoon voor de normale kaart gaan en de coins gebruiken voor de rest van het team ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:39
IF Depay incoming?? Vorige week al goed bezig, nu 3 assists en een goal..

Edit: 4 assists en een goal

[ Voor 17% gewijzigd door Bint op 08-04-2018 18:48 ]

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07:43
Teertstra schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:16:
[...]

De if speelt zeker beter, maar is (naar mijn mening) niet het verschil in waarde waard. Zou gewoon voor de normale kaart gaan en de coins gebruiken voor de rest van het team ;)
Wat een klets. Is exact dezelfde kaart! Speelt totaal niet beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Deze week dus zeer wss een IF Depay, Marcelo, Immobile, Pogba en mss Lozano?

Lijken me stuk voor stuk interessante spelers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teertstra schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:16:
[...]

Van Dijk heeft nog geen in form dat mag zo blijven dus zijn otw is exact hetzelfde als zijn normale kaart.

Mogelijk ben je zijn futmas kaart aan het verwarren met zijn otw. Zijn futmas kaart (waar ik wel mee gespeeld heb want nog geen scum) is significant beter dan zijn base.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op zondag 8 april 2018 @ 22:11:

Pogba hopelijk een grote finishing upgrade. Heeft hij wel verdiend. (hoewel hij buiten zijn twee goals echt klote speelde. Maar ja EA kijkt toch alleen baar goals en assists)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-10 22:37
Wat is het toch een onwijs grappig spel zeg dat FUT. Ik wil echt niet beweren dat ik een goede speler ben hoor. Maar ik speel FIFA echt al onwijs lang en ook FUT vanaf het begin. Maar echt probeer het maar eens voor de gein. Sinds november speel ik FIFA 18 WL FUT. En echt het is super grappig (op dit moment heb ik al 650 winst en uit mijn hoofd 400 verlies). Zoals ik al aangeef het is zo dat ik inmiddels meer dan 1000 wedstrijden gespeeld heb. Maar probeer het maar eens met de scripted shit van EA. Ragequit maar eens een WL potje die je (door de scripts van EA bepalend) bent om te verliezen (je staat 3-0 achter) en je ragequit die pot. De wedstrijd erna. Ook al heb je een 3-0 achterstand op vrijdag geragequit als je op zaterdag op zondag een wedstrijd start in de WL verlies je de 1e gesrcipte wedstrijd die je moest verliezen zeker weten. In die wedstrijd raak je gewoon 8x de paal of de lat maar je verliest de pot probeer het maar eens. Daarom ben ik zo blij dat ze nu 11 winst (zilver 2) ingevoerd hebben als max dan is het gewoon met een partij of 15 a 20 klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het spel is doordrenkt met scripted shit. Leuk een spelletje spelen dmv kunde is lang niet altijd mogelijk.
Eigenlijk belachelijk dat iedereen het maar pikt.
Tja ze hebben ook geen concurrentie he

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk niet dat het zo zeer gescript is, maar er veel exploits zijn die je kan mis/gebruiken. Ik speel ook wel eens een wedstrijd waarin ik voor sta en opeens meerdere goals tegenkrijgt, maar dat klopt ook vaak door het wisselen van druk/aanvallen spel, of het wijzigen van opstellingen. Ik ga ook wel eens op achterstand vol op de aanval spelen of een 352 spelen bijvoorbeeld (En icon lozano) en win dan opeens makkelijk.

Ik ben inmiddels wel zo klaar met WL dat ik ook elke weer 11 wins haal en stop. Ik heb nu sinds release weinig boeiends gekregen uit de packs terwijl ik wel SB WL grind ( en 250 euro) ingepompt heb. Met traden heb ik veel meer verdiend en kost me veel minder tijd. Ik heb ook geen lol meer in de weekend league tijdens het spelen en het voelt als een enorme grind. Seasons zijn misschien laggy, maar ik heb daar wel, ondanks de shitty rewards, meer lol in. Spelen wanneer ik wil en je merkt dat tegenstanders ook met 'Fun teams spelen en minder op ptb en counter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Murrays schreef op zondag 8 april 2018 @ 22:26:
Wat is het toch een onwijs grappig spel zeg dat FUT. Ik wil echt niet beweren dat ik een goede speler ben hoor. Maar ik speel FIFA echt al onwijs lang en ook FUT vanaf het begin. Maar echt probeer het maar eens voor de gein. Sinds november speel ik FIFA 18 WL FUT. En echt het is super grappig (op dit moment heb ik al 650 winst en uit mijn hoofd 400 verlies). Zoals ik al aangeef het is zo dat ik inmiddels meer dan 1000 wedstrijden gespeeld heb. Maar probeer het maar eens met de scripted shit van EA. Ragequit maar eens een WL potje die je (door de scripts van EA bepalend) bent om te verliezen (je staat 3-0 achter) en je ragequit die pot. De wedstrijd erna. Ook al heb je een 3-0 achterstand op vrijdag geragequit als je op zaterdag op zondag een wedstrijd start in de WL verlies je de 1e gesrcipte wedstrijd die je moest verliezen zeker weten. In die wedstrijd raak je gewoon 8x de paal of de lat maar je verliest de pot probeer het maar eens. Daarom ben ik zo blij dat ze nu 11 winst (zilver 2) ingevoerd hebben als max dan is het gewoon met een partij of 15 a 20 klaar.
Ik denk dat het heel erg mee valt. Ik heb ook wel eens een paar potjes dat niks meer lijkt te lukken, de keeper pakt alles en elke kans gaat op 1 of andere manier mis... Maar ligt dat niet aan jezelf? Als ik met vertrouwen speel na een paar gewonnen wedstrijden scoor ik gewoon makkelijker en ben ik creatiever, als het niet loopt ga ik denk ik te geforceerd kansen creëren... Waarom ik dat denk? Nou als ik tijdens zo'n wedstrijd de controller gefrustreerd aan mijn zoon geef dan scoort hij daarna de 1e 3 kansen... En andersom gebeurt dat net zo.

En als je weet dat als je ragequit je de volgende wedstrijd weer pech hebt, waarom zou je dat dan doen? Speel gewoon de wedstrijd uit en probeer wat nieuwe opstellingen/custom tactics dan heb je er ook nog wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom heb ik me toch weer laten verleiden door de WL...
Had 11 wins en dat vind ik meestal prima. 13 gespeeld geloof ik maar toch had ik vanavond zin om een paar potjes te doen.,

Ik win 5 potjes oprij en alles vliegt erin. Ik win verdiend en onverdiend het maakt niet uit maar alles lukt.
Omdat ik toch G3 dan maar wilde halen ben ik door blijven spelen....

6e potje .. Sta 3-1 voor, hij scoort 2x (Bailey en Lozano) en wint uiteindelijk op penalty's/
7e potje .. Hopeloos verloren en terecht.
8e potje .. sta 2-0 voor en er is niks aan de hand en verlies uiteindelijk in de 90ste minuut met 2-3
9e potje .. verlies de penaltys
10e potje Winst met 4-0 in 20 minuten gamen.
11e potje Verlies 2-3 (verdient)
12e potje Verlies
13e potje Verlies
14e potje Winst, scoor de 1-0 in de 4e minuut en de tegenstander gaat gelijk weg. (gelukkig)

Het viel me op dat mensen zondag avond/nacht nog veel sweatier spelen dan normaal. Lozano/Bailey Alessandrini etc zie je in de basis vaker en mensen ragequiten ook veel sneller . Waarschijnlijk omdat iedereen nog ff voor de reset een paar games wil winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
038Zwolle schreef op zondag 8 april 2018 @ 23:17:
Ik denk niet dat het zo zeer gescript is, maar er veel exploits zijn die je kan mis/gebruiken. Ik speel ook wel eens een wedstrijd waarin ik voor sta en opeens meerdere goals tegenkrijgt, maar dat klopt ook vaak door het wisselen van druk/aanvallen spel, of het wijzigen van opstellingen. Ik ga ook wel eens op achterstand vol op de aanval spelen of een 352 spelen bijvoorbeeld (En icon lozano) en win dan opeens makkelijk.

Ik ben inmiddels wel zo klaar met WL dat ik ook elke weer 11 wins haal en stop. Ik heb nu sinds release weinig boeiends gekregen uit de packs terwijl ik wel SB WL grind ( en 250 euro) ingepompt heb. Met traden heb ik veel meer verdiend en kost me veel minder tijd. Ik heb ook geen lol meer in de weekend league tijdens het spelen en het voelt als een enorme grind. Seasons zijn misschien laggy, maar ik heb daar wel, ondanks de shitty rewards, meer lol in. Spelen wanneer ik wil en je merkt dat tegenstanders ook met 'Fun teams spelen en minder op ptb en counter.
Precies dit. Ik ben er ook wel een beetje klaar mee. Wil nog wachten op TOTS eredivisie en dan nog is m'n squad daarmee upgraden. Vermaak me momenteel veel meer met bijvoorbeeld Far Cry 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 02-10 16:03

Vergeet Dybala niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank

Ik zou die IF Lozano laten schieten voor zijn TOTS die er ongetwijfeld gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pogba wordt een leuke if.
Ik heb zijn 87 nif. Speelt ook echt als Pogba ; fysiek, technisch, niet van de bal te krijgen. Het gevoel van balcontrole.
Dat is wel goed gedaan in het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 15:16
Fraaank schreef op maandag 9 april 2018 @ 10:17:
[...]

Ik zou die IF Lozano laten schieten voor zijn TOTS die er ongetwijfeld gaat komen.
zou hetzelfde gelden voor de Ligt?
Zit namelijk erg te twijfelen om zijn 86 SIF te kopen voor in mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miggell schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:16:
[...]

zou hetzelfde gelden voor de Ligt?
Zit namelijk erg te twijfelen om zijn 86 SIF te kopen voor in mijn team.
De Ligt sowieso! Die zit in elke Prediction.. ik denk wel dat alle IF's in elkaar donderen qua prijs als die TOTS kaarten komen, die wilt immers iedereen !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miggell
Verwijderd schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:37:
[...]

De Ligt sowieso! Die zit in elke Prediction.. ik denk wel dat alle IF's in elkaar donderen qua prijs als die TOTS kaarten komen, die wilt immers iedereen !
Dus wijsheid is eigenlijk om TOTS af te wachten en dan de keuze te maken tussen zijn SIF of zijn TOTS kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miggell schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:45:
[...]

Dus wijsheid is eigenlijk om TOTS af te wachten en dan de keuze te maken tussen zijn SIF of zijn TOTS kaart
Ja ik denk dat dat het beste is, sommige TOTS kaarten zullen mega duur worden dan is een IF weer beter als je de financiële middelen niet hebt maar een TOTS kaart is qua stats altijd beter..

Ik zelf heb alles bijna verkocht en wacht op TOTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
Verwijderd schreef op maandag 9 april 2018 @ 13:16:
[...]

Ja ik denk dat dat het beste is, sommige TOTS kaarten zullen mega duur worden dan is een IF weer beter als je de financiële middelen niet hebt maar een TOTS kaart is qua stats altijd beter..

Ik zit nu zelf met een kleine 230k aan coins, niet erg veel dus.
En ben nog bezig met het proberen de prime Rijkaard SBC te voltooien.
Keuzes keuzes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Miggell schreef op maandag 9 april 2018 @ 13:17:
[...]

Ik zit nu zelf met een kleine 230k aan coins, niet erg veel dus.
En ben nog bezig met het proberen de prime Rijkaard SBC te voltooien.
Keuzes keuzes
Houd vol, Rijkaard is de moeite :D

Zojuist mijn team geupgrade. Dit moet het aankomende WL gaan doen. Begin met een 433 variant, dit is ingame.

https://www.futbin.com/18/squad/4686402

Kanonskogels van Touré en Gullit zijn een welkome aanvulling op de snelle jongens voorin :) Enige wat ik denk ik nog ga wijzigen is Mané eraf voor Gareth Bale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
Skann schreef op maandag 9 april 2018 @ 13:28:
[...]

Houd vol, Rijkaard is de moeite :D

Zojuist mijn team geupgrade. Dit moet het aankomende WL gaan doen. Begin met een 433 variant, dit is ingame.

https://www.futbin.com/18/squad/4686402

Kanonskogels van Touré en Gullit zijn een welkome aanvulling op de snelle jongens voorin :) Enige wat ik denk ik nog ga wijzigen is Mané eraf voor Gareth Bale.
Bij mij zou het dan dit worden:
https://www.futbin.com//18/squad/4686492

Rijkaard prime ipv Mocric
En wil dan Vrsjalko SIF en De Ligt SIF voor Pique en Semedo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Verwijderd schreef op maandag 9 april 2018 @ 13:16:
[...]

De TOTS-kaarten van bijvoorbeeld de eredivisie zijn altijd prima te betalen, denk alleen dat Lozano duurt wordt in het begin. Denk dat je er wel een leuk team mee kan maken, zeker de rechterkant:

Zoet
De Ligt, Arias
Vilhena, van de Beek
Lozano

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online

Eriksen?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fraaank schreef op maandag 9 april 2018 @ 13:55:
[...]

De TOTS-kaarten van bijvoorbeeld de eredivisie zijn altijd prima te betalen, denk alleen dat Lozano duurt wordt in het begin. Denk dat je er wel een leuk team mee kan maken, zeker de rechterkant:

Zoet
De Ligt, Arias
Vilhena, van de Beek
Lozano
Elke mindere competitie heeft goede TOTS kaarten die je wel kan linken dus je hebt altijd goede spelers voor relatief leuke bedragen ! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 9 april 2018 @ 14:45:
[...]

Elke mindere competitie heeft goede TOTS kaarten die je wel kan linken dus je hebt altijd goede spelers voor relatief leuke bedragen ! :)
Als voorbeeld. Dendoncker. Aardige stats en was maar 50/60k.

https://www.futbin.com/17/player/18695/Dendoncker/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op maandag 9 april 2018 @ 14:50:
[...]

Ja dat bedoel ik, die stats zijn bizar voor dat geld ! Linkt goed met de Bruyne etc dus je kan een aardig team bouwen... Daarom zit ik ook met smart te wachtten op TOTS :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de afwisseling :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skann schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:21:
[...]

Bah. Die TOTS van Salah gaat zo afschuwelijk worden :D
Ik heb het nooit wat gevonden. Kan niet overweg met zijn 2 star WF.

Daarnaast ben ik ook wat meer van de wat sterkere spelers. Messi kan ik ook niet veel mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op maandag 9 april 2018 @ 14:50:
[...]

Check deze en het bedrag:

https://www.futbin.com/17/player/19111/Sinclair/

:X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Skann schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:21:
[...]

Bah. Die TOTS van Salah gaat zo afschuwelijk worden :D
Denk dat dat 1 van de weinige upgrades is die echt nuttig wordt. Hij heeft nu al zo goed als 99 pace en die 2* WF blijft.

Dit was overigens mijn held vorig jaar:

https://www.futbin.com/17/player/19099/Baldé%20Diao/

[ Voor 14% gewijzigd door Fraaank op 09-04-2018 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Fraaank schreef op maandag 9 april 2018 @ 13:55:
[...]

Zoet
De Ligt, Arias
Vilhena, van de Beek
Lozano
Vilhena... Gebaseerd waarop?
Ik denk nog eerder Van Ginkel of Ziyech..
Als ze Vilhena gaan selecteren voor TOTS dan kan AZ net zo goed al zijn spelers verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh wat een tijdverspilling. Ik was er vanuit gegaan dat je een swapcard kreeg in dkt. Speel tegen een team met 99 Ronaldo 96 Ronaldo prime ronaldino tots Gea ramos Marcel etc je kent het wel. Algemeen van 92... uiteindelijk penalty's gewonnen maar wat een game. Ik had 29 schoten 18 op goal en hij 7 om 4.... staat het toch nog 3-3 na 120 minuten. 2 kickoff goals en een kopbal van Ronaldo. Zijn ddg was ook bizar goed hij keerde echt alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 14:13
038Zwolle schreef op maandag 9 april 2018 @ 17:11:
Oh wat een tijdverspilling. Ik was er vanuit gegaan dat je een swapcard kreeg in dkt. ...
Is dat niet het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Shreddaaa schreef op maandag 9 april 2018 @ 16:22:
[...]

Vilhena... Gebaseerd waarop?
Ik denk nog eerder Van Ginkel of Ziyech..
Als ze Vilhena gaan selecteren voor TOTS dan kan AZ net zo goed al zijn spelers verkopen.
Ik heb een rood/wit-hart :D Zal inderdaad wel een andere speler worden.
Nee, Mendy is pas volgende week in de DKT beschikbaar. Ging er ook bijna de boot mee in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk de DKT trollen met mijn bronze WL monthly shirt lol.
Martinez 84 is echt een heel leuke spits. Ik gebruik hem zelf als supersub. Beetje Giovinco style. Klein, snel, wendbaar, maar dan beter qua afwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23:41
Nieuwe league SBC's!!
94 rated Kevin de Bruyne van de premier leaugue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
JAtech schreef op maandag 9 april 2018 @ 19:26:
Nieuwe league SBC's!!
Prijzen variëren nu tussen de 380k voor PS4 en 440k voor PC, valt mee nog mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
JAtech schreef op maandag 9 april 2018 @ 19:26:
Nieuwe league SBC's!!
Was een foutje? In de app zie ik ze niet terug, alleen op futbin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op maandag 9 april 2018 @ 19:48:
[...]

Prijzen variëren nu tussen de 380k voor PS4 en 440k voor PC, valt mee nog mee!
Prijzen stijgen nu snel als een malle.
Bepaalde clubs al geen normale spelers meer te vinden, alleen handelaars prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bean77 schreef op maandag 9 april 2018 @ 19:58:
[...]

Prijzen stijgen nu snel als een malle.
Bepaalde clubs al geen normale spelers meer te vinden, alleen handelaars prijzen.
Kan jij ze wel maken dan? Ik heb de nieuwe league SBC's niet en het lijkt me ook totaal onlogisch om ze zo snel achter de 2 vorige uit te brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09 19:32
sjakieman schreef op maandag 9 april 2018 @ 20:02:
[...]

Kan jij ze wel maken dan? Ik heb de nieuwe league SBC's niet en het lijkt me ook totaal onlogisch om ze zo snel achter de 2 vorige uit te brengen...
ik heb ze ook hier dus ze zijn er wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
harrybeuker schreef op maandag 9 april 2018 @ 20:04:
[...]

ik heb ze ook hier dus ze zijn er wel!
Ook in de web-app? Heb 'm al een paar keer gerefreshed maar heb nog steeds niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op maandag 9 april 2018 @ 20:02:
[...]

In de webapp staan ze. Ik heb er 2 gemaakt, maar ik stop ermee omdat de prijzen te hoog worden nu.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/5it4adzi.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Bean77 op 09-04-2018 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bean77 schreef op maandag 9 april 2018 @ 20:06:
[...]

In de webapp staan ze. Ik heb er 2 gemaakt, maar ik stop ermee omdat de prijzen te hoog worden nu.
Vreemd, bij mij dus niet...

geen sbc

Edit: Kijk verkeerd, ze staan dus helemaal onderaan ipv bovenaan zoals alle nieuwe...

[ Voor 9% gewijzigd door sjakieman op 09-04-2018 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naar beneden scrollen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Belgie kan ik zonder aankopen al helemaal maken en van Engeland en Spanje mis ik alleen de topclubs... Twijfel nu alleen of ik de spelers zal gaan verkopen of toch de SBC's ga doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zoiets?

https://www.futbin.com/18/tactics-builder/view/11352

RA moet nog veranderen maar geen geld voor
Feesterd schreef op zondag 8 april 2018 @ 09:43:
[...]

Zou voor rechtsback 84 Vrsaljko neerzetten. Doet het bij mij fantastisch. Alba dan linksback. Linksbuiten 83 Guedes. En rechtsbuiten Bale. Griezmann doet het fantastisch bij mij in de spits. Zou wel je middenveld aanpassen. Wat verdedigend sterker maken. Bijvoorbeeld met casemiro. En op je cam 86 Ben Yedder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
93 kdb kun je kopen voor 450 tradeable. Weet het of ij het waard vind om de sbc te doen voor een 94 untradeable. Ik ga naar gewoon de coins pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Wat is er aan de hand op maandag verkoop ik normaal niks en nu ineens 76 spelers

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-10 20:21
Wii4all schreef op maandag 9 april 2018 @ 22:27:
Wat is er aan de hand op maandag verkoop ik normaal niks en nu ineens 76 spelers
SBC van de BPL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De bruyne wordt al snel flink duurder ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
Mooi team! Hoe speelt het voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feesterd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 06:59:
[...]

Mooi team! Hoe speelt het voor je?
Moet de spelers nog kopen. Ik mis zo wel een hoop snelheid op de flanken dus weet t zo net nog niet. Al speel ik toch vooral door t midden, maar daar zal t drukker worden nu...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2018 08:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
FutEconomist

@FUT_Economist
11 u11 uur geleden

Premier League SBC Analysis:

After factoring in pack rewards + coin bonus, the effective cost of 94 KDB is ~397,850 coins.

None of the individual team SBCs are worth it.

In a few weeks, 400k is going to buy you a high level, tradeable, TOTS. I'd give this a pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Gister baby icon SBC gedaan. Had een aantal UT in m'n club zitten. Kosten 180K reward, puyol.. :( :(

[ Voor 5% gewijzigd door ajaxalex op 10-04-2018 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-10 11:42
ajaxalex schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 11:08:
Gister baby icon SBC gedaan. Had een aantal UT in m'n club zitten. Kosten 180K reward, puyol.. :( :(
Hier 85 Rui Costa terwijl ik zijn prime untradeable heb :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Gurbuh schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:43:
[...]

Oei das heel zuur, ik heb Zanetti 88 RB, en Sandro ptg 87. Dus geen plek voor die vervelende spanjaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 16:45
Gurbuh schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:43:
[...]

tja blijft een gok, ik heb gelukkig Bergkamp en Blanc(de CAM variant dus) gehad, over beiden ben ik zeer tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben hier mensen geïnvesteerd in Pro League kaarten voor de SBC ? Levert werkelijk geen kont op .. Premier League kaarten lopen wel lekker :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skann
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 15:42:
Hebben hier mensen geïnvesteerd in Pro League kaarten voor de SBC ? Levert werkelijk geen kont op .. Premier League kaarten lopen wel lekker :D
Wachten met die Pro league. Die was zo voorspelbaar dat mensen massaal hun kaarten listen. Wacht een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fellaini Swap speler voor de MM deze week... Ik ga maar gewoon voor henderson ofzo. Vind die kaarten echt niet het geld en moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 19:33:
Fellaini Swap speler voor de MM deze week... Ik ga maar gewoon voor henderson ofzo. Vind die kaarten echt niet het geld en moeite waard.
Prijzen stijgen weer snel lol. Ik denk dat ik deze ook laat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
038Zwolle schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 19:33:
Is gewoon niet te doen die MM. Voor dat 100k pack wat ik wil hebben met swap spelers, is dit het natuurlijk nooit waard.
Pagina: 1 ... 173 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs