Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Manolas en de Rossi mogelijk in totks team of een motm kaart... :D

Cons:::BB4E

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-09 22:55
De MM sbc deze week is ronduit schandalig. Allemaal vrij hoge rated teams waarbij je spelers van de topteams nodig hebt. Waarom niet gewoon een MM van wedstrijden uit de competitie!

Ik ga geen enkele van deze MM doen, puur omdat het niet eens kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-09 00:23
Volgens mij zijn er problemen met de servers... Mijn verlopen biedingen blijven allemaal al zo’n 10 minuten in de status: “verwerken” staan..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:32

Oekol

waka waka hey hey

JJoosterman schreef op woensdag 11 april 2018 @ 08:09:
Volgens mij zijn er problemen met de servers... Mijn verlopen biedingen blijven allemaal al zo’n 10 minuten in de status: “verwerken” staan..
EA is bezit met een update. Check hun Twitter maar. Rond 10/11u zal alles weer normaal zijn. 2u pacific iig, twijfel even if dat 10 of 11u is.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik bedenkt mij net dat ik nog helemaal geen monthly rewards heb gehad. Moet die nog komen?
Heb alleen het weekend van 30 maart niet gespeeld. Dan zou je toch gewoon rewards moeten krijgen?

[ Voor 35% gewijzigd door servival7 op 11-04-2018 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:13
servival7 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:05:
Ik bedenkt mij net dat ik nog helemaal geen monthly rewards heb gehad. Moet die nog komen?
Heb alleen het weekend van 30 maart niet gespeeld. Dan zou je toch gewoon rewards moeten krijgen?
Nee, zijn vorige week geweest. Vreemd dat je ze niet gehad hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

servival7 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:05:
je moet ze eerst claimen

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:25
Ik heb vorig jaar geen TOTS meer gedaan, toen was ik al afgehaakt O-) , maar kan je voor 1200000 een Eredivisie TOTS team only maken? Zat te kijken naar de TOTS spelers van de Eredivisie van vorig jaar, maar die waren best cheap....

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Feesterd
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-08-2020
Maichel schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:49:
Ik heb vorig jaar geen TOTS meer gedaan, toen was ik al afgehaakt O-) , maar kan je voor 1200000 een Eredivisie TOTS team only maken? Zat te kijken naar de TOTS spelers van de Eredivisie van vorig jaar, maar die waren best cheap....
Vorig jaar wel. Had toen een Tots Eredivisie gemaakt voor 500000. En dat was gelijk toen de tots eredivisie werd uitgebracht. Of dat dit jaar weer is durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Royz schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:24:
[...]

je moet ze eerst claimen
Waar dan? Want als ik bij WL kijk staat er gewoon weer een kwalificatie tournooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 14:44
servival7 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:05:
[...]

Waar dan? Want als ik bij WL kijk staat er gewoon weer een kwalificatie tournooi.
Monthly zou je automatisch moeten krijgen bij inloggen was bij mij wel in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:13
Komen jullie ook niet in de webapp? Hij zegt bij mij dat mijn EA account geen FUT club heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
WSL036 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:11:
Komen jullie ook niet in de webapp? Hij zegt bij mij dat mijn EA account geen FUT club heeft?
Ja klopt, ligt er al de hele ochtend uit.
Zal nu niet meer lang duren denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

servival7 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:05:
[...]

@stomley we zijn inmiddels alweer 1 WL verder. En voor zover ik weet kan je claimen tot aan een nieuwe WL ronde...

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Royz schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:58:
[...]

@stomley we zijn inmiddels alweer 1 WL verder. En voor zover ik weet kan je claimen tot aan een nieuwe WL ronde...
ah die zijn weg dus. Ach die paar zilveren untradeables zal ik niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jerommeke96 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:14:
[...]

Ja klopt, ligt er al de hele ochtend uit.
Zal nu niet meer lang duren denk ik
Volgens mij duurt het nog steeds. Kon zostraks wel inloggen maar krijg dan de melding dat ik een fut team moet aanmaken.
Duurt lang deze keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

servival7 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:31:
[...]

ah die zijn weg dus. Ach die paar zilveren untradeables zal ik niet missen.
Toch zonde. Tegenwoordig kan je ze ook claimen via je app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Harribo schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:46:
[...]

Volgens mij duurt het nog steeds. Kon zostraks wel inloggen maar krijg dan de melding dat ik een fut team moet aanmaken.
Duurt lang deze keer
Bij mij werkt het weer.
Royz schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:04:
[...]

Toch zonde. Tegenwoordig kan je ze ook claimen via je app
Via app toch regelmatig ingelogd. Niks gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Zo, redelijk dik TOTW. Dybala en Pogba erbij.

Voor de Oranjefans; Depay erbij, Quincy Promes ook. Ook Alex Schalk erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:23
Vissert schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 20:41:
[...]

Ah geen paarden meer? :+

Bij EA blijven zeiken is je enige optie denk ik...
Helaas... EA zegt geen mogelijkheden te hebben dat te doen..

Einde UT voor Fifa 18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer van de WF van Depay. Zou nog best een supersub kunnen zijn. Verder voor mij weinig bijzonders, misschien Pogba, maar die zal wel weer overpriced zijn. En heb tot nu niet zulke hele goede ervaringen met hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie82
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05-2022
038Zwolle schreef op woensdag 11 april 2018 @ 16:42:
Jammer van de WF van Depay. Zou nog best een supersub kunnen zijn. Verder voor mij weinig bijzonders, misschien Pogba, maar die zal wel weer overpriced zijn. En heb tot nu niet zulke hele goede ervaringen met hem
Depay heeft tegenwoordig een 3 star weak foot dat is net zo goed of slecht als die van Griezmann

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboytim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Leuk hoor, Depay en Promes. Denk dat ik dan de SBC van Kluivert laat schieten (heb nu nog zijn Loan versie) en dat dit mijn team gaat worden:

https://www.futbin.com/18/squad/4715885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Vanwege die storing zijn er nauwelijks spelers op de markt. Net 10x De Ligt voor 3000 verkocht die ik voor 400 gekocht had maandagochtend. Dat gaat wel prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-10 11:02
Messi geen IF dus die krijgt een TOTKS? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deltananie82 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 17:01:
[...]

Depay heeft tegenwoordig een 3 star weak foot dat is net zo goed of slecht als die van Griezmann
Met griezman heb ik geen ervaring maar ik ga toch meestal wel voor minimaal 4 star WF. Of het het heel veel uitmaakt weet ik echter niet 😁

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nog een leuke tip welke sbc's het waard zijn mocht je je vervelen.
YouTube: DEZE PACKS MOET JE VRIJSPELEN || FIFA 18 NEDERLANDS

Ik heb er inmiddels erg veel staan voor de TOTS.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouTube: FIFA 18 HOW TO GET DUPLICATE FUT SWAP CARDS & STORE THEM IN YOUR...

Zelf niet geprobeerd, maar dit zou wel super zijn. Kun je dus toch meer kaarten halen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 02:30
Bean77 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 17:53:
Nog een leuke tip welke sbc's het waard zijn mocht je je vervelen.
YouTube: DEZE PACKS MOET JE VRIJSPELEN || FIFA 18 NEDERLANDS

Ik heb er inmiddels erg veel staan voor de TOTS.
Dit is veel efficiënter dan het filmpje.
https://www.futbin.com/st...age=1&sort=vfc&order=desc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:47
Hmm dubbele gevoelens bij me eerste WL ooit. Heb zon 18 potjes gespeeld en maar 3 gewonnen.
Hadden er zeker 8 kunnen zijn maar miste enorm veel kansen en kon me gewoon niet goed concentreren.

Merk wel duidelijk dat ik een betere speler begin te worden van kwalificatie toernooien WL en de WL zelf. Zie toch vooral verbetering in het verdedigen zoals pass richting afschermen etc. ( Eigenlijk voor het eerst dit jaar dat ik fifa speel ).

Maar vind wel te bizar voor woorden van de 18 potjes gespeeld en maar 2 tegenstanders hadden een ander team dan een PL pace team. 1 van de gewonnen potten win ik dan precies weer van een team met 4 icons :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat steeds iets beter hierzo ng 2 wedstrijden te en een punt nodig om te promoveren naar de 7e divis
Denk even wl kwalificatie proberen kansloos met hoofdletters, drie wedstrijden geprobeerd doelsaldo 18 tegen en 2 voor. Is dit nog te hoog gegrepen of bestaat er iets voor dat je iets van gelijkwaardige tegenstanders kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-10 11:02
Nadat ik met toty 90 packs had gespaard en er niks fatsoenlijks uit haalde ga ik voor tots niet sparen. Zodoende net een untradeable spelers pakketje geopend van een wekelijkse doelstelling, haal ik er Promes IF uit (die ik helemaal niet kan gebruiken haha).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op woensdag 11 april 2018 @ 20:58:
Nadat ik met toty 90 packs had gespaard en er niks fatsoenlijks uit haalde ga ik voor tots niet sparen. Zodoende net een untradeable spelers pakketje geopend van een wekelijkse doelstelling, haal ik er Promes IF uit (die ik helemaal niet kan gebruiken haha).
Toch een leuke sub lijkt me

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 20:49:
Gaat steeds iets beter hierzo ng 2 wedstrijden te en een punt nodig om te promoveren naar de 7e divis
Denk even wl kwalificatie proberen kansloos met hoofdletters, drie wedstrijden geprobeerd doelsaldo 18 tegen en 2 voor. Is dit nog te hoog gegrepen of bestaat er iets voor dat je iets van gelijkwaardige tegenstanders kan krijgen?
Ik zou ff zorgen dat je mee kan komen in divisie 4 of 3. Dan kun je prima wat potjes winnen in WL. Niet elitair bedoeld maar als je niet makkelijk door de lage divisies walst, zal WL lastig worden. En op zich is dat het aardige van fifa, je wordt steeds beter (al roept 80% dat alles scripting is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op woensdag 11 april 2018 @ 20:58:
Hier gaat het hetzelfde. Heb de helft van de pl, pro league en op 3 na alle teams van de liga sbc gedaan. Plus nog 3 vd 4 mm sbc.
Dat zijn aardig wat packs.
Wat kwam eruit? Hoogste otamendi 85.
De rest 82 of lager. Schandalig.

Denk omdat het komt omdat veel packs nu geopend worden met al die nieuwe league sbc's en er veel gouden spelers moeten worden aangevuld.

Ik concentreer mij op de pl sbc, wil heel graag de bruyne, dat zal een feest zijn om mee te spelen

Denk trouwens dat ik in de swap actie Henderson neem. Zou ik die ook kunnen gebruiken in de normale Liverpool sbc?

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 11-04-2018 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Ik had al een tijdje weinig seasons gespeeld, alleen af en toe om nieuwe opstellingen te proberen. Vandaag weer eens verder in divisie 2 met 4-4-2... Weet niet of EA wilde dat ik weer vaker seasons ging spelen maar won alles met minstens 3 doelpunten verschil. Daarna naar divisie 1 en ik dacht zal nu wel lastig gaan worden maar ook hier in de 1e wedstrijden hetzelfde en dat terwijl ik de helft van mijn wedstrijden met mijn goedkope 2e team speelde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:39:
[...]

Ik zou ff zorgen dat je mee kan komen in divisie 4 of 3. Dan kun je prima wat potjes winnen in WL. Niet elitair bedoeld maar als je niet makkelijk door de lage divisies walst, zal WL lastig worden. En op zich is dat het aardige van fifa, je wordt steeds beter (al roept 80% dat alles scripting is)
Dat wilde ik horen dan hoef ik in de wl geen energie keer te steken bedankt :/

Merk dat ik meer leer van een nipte nederlaag in de 8e/7e divisie dan een dikke kansloze nederlaag in de wl

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2018 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is het elftal waar ik momenteel mee speel en dus op punt sta om mee te promoveren naar de 7e.
Zoals eerder hier besproken moet Sánchez vervangen gaan worden door mooy, en de keeper voor Courtois.

En dan wat hebben jullie nog keer voor tips, ben niet echt te spreken ver mijn backs en dan vooral Rose.
En ik droom van mijn eerste icon, Litmanen ;-)

https://www.futbin.com/18/squad/4721437

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 23:42:
Dit is het elftal waar ik momenteel mee speel en dus op punt sta om mee te promoveren naar de 7e.
Zoals eerder hier besproken moet Sánchez vervangen gaan worden door mooy, en de keeper voor Courtois.

En dan wat hebben jullie nog keer voor tips, ben niet echt te spreken ver mijn backs en dan vooral Rose.
En ik droom van mijn eerste icon, Litmanen ;-)

https://www.futbin.com/18/squad/4721437
Ederson verkopen en Begovic neerzetten. Die Ederson bakt er niets van. Dat levert je +- 90K op. Fernandinho op plek van Sanchez, waardoor als je LB Alex Sandro / Alex Telles IF, kan neerzetten. Vervolgens een ander op RM, wellicht Sterling / Salah / Mane. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MauT86 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 00:41:
[...]

Ederson verkopen en Begovic neerzetten. Die Ederson bakt er niets van. Dat levert je +- 90K op. Fernandinho op plek van Sanchez, waardoor als je LB Alex Sandro / Alex Telles IF, kan neerzetten. Vervolgens een ander op RM, wellicht Sterling / Salah / Mane. Succes!
Dus dan toch geen mooy waar de meeste zo gek op zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 06:42:
[...]

Dus dan toch geen mooy waar de meeste zo gek op zijn?
Die had ik getipt maar er zijn genoeg goede middenvelders. Ik zou bovenstaande doen en dan fernandinho en kante wisselen. Dan kan je een van de speciale versies van talisca inpassen. Dat is een erg leuke speler voor weinig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjakieman schreef op donderdag 12 april 2018 @ 07:13:
[...]

Die had ik getipt maar er zijn genoeg goede middenvelders. Ik zou bovenstaande doen en dan fernandinho en kante wisselen. Dan kan je een van de speciale versies van talisca inpassen. Dat is een erg leuke speler voor weinig!
Waarom is zo een Begovic als keeper beter dan Ederson?
Als ik puur op zijn kaartje afga is Ederson veel beter

Ps zo juist gepromoveerd ;)

Moest 1 punt uit 2 wedstrijden halen eerste verloor ik tegen een 44 tg met 1-2 dit kon het spelletje nog al goed denk ik. En de laatste partij maakte ik 2-0 en toen verbrak de tegenstander de verbinding ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:28:
[...]

Moest 1 punt uit 2 wedstrijden halen eerste verloor ik tegen een 44 tg met 1-2 dit kon het spelletje nog al goed denk ik. En de laatste partij maakte ik 2-0 en toen verbrak de tegenstander de verbinding ;-)
Jij kijkt alleen naar de stats. Je moet ook kijken naar lengte, saving style, traits en evt weak foot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Shreddaaa schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:12:
[...]

Jij kijkt alleen naar de stats. Je moet ook kijken naar lengte, saving style, traits en evt weak foot.
En dan is er nog zoiets dat de ene Begovic de ander niet is. Zelfde geldt voor alle spelers. Mijn Ederson is namelijk een baas, terwijl hij hier vaak slecht wordt aangeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-09 08:55

kevinn

PSN; southation

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:28:
[...]

Belangrijkste eigenschappen voor keepers zijn lengte en Saves with feet trait. Daarom is de Gea eigenlijk de beste keeper in fifa. Simpel uitgelegd hoe meer pixels hoe beter. Saves with feet trait zorgt ervoor dat bepaalde ballen tegengehouden worden die andere keepers doorlaten.

Daarnaast moet je ook naar de prijs kijken. Fahrmann doet het haast even goed als Neuer vanwege beide eigenschappen en laten ongeveer dezelfde ballen door. Het verschil tussen NIF de Gea en TOTY de Gea is ook verwaasloosbaar en zonde van de coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
kevinn schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:46:
[...]

Belangrijkste eigenschappen voor keepers zijn lengte en Saves with feet trait. Daarom is de Gea eigenlijk de beste keeper in fifa. Simpel uitgelegd hoe meer pixels hoe beter. Saves with feet trait zorgt ervoor dat bepaalde ballen tegengehouden worden die andere keepers doorlaten.

Daarnaast moet je ook naar de prijs kijken. Fahrmann doet het haast even goed als Neuer vanwege beide eigenschappen en laten ongeveer dezelfde ballen door. Het verschil tussen NIF de Gea en TOTY de Gea is ook verwaasloosbaar en zonde van de coins.
De Gea heeft toch helemaal geen Saves with feet trait? :?
https://www.futbin.com/18/player/17695/De%20Gea/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 19:26
MauT86 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 00:41:
[...]

Opstelling aanpassen van 4-1-2-1-2 (2) naar 4-1-2-1-2. Fernandinho wisselen voor Kanté, Kanté wisselen voor Sterling, Alex Sandro voor Rose, Neymar voor Sanchez, 84 Ederson voor OTW Ederson (in mijn team deed Ederson het wél heel goed!).

@Verwijderd Koop vooral baby Litmanen niet, daar kan ik helemaal niets mee.

Edit: in plaats van Neymar heb ik ook Coutinho op LM gehad. Ook zeker geen verkeerde en scheelt aardig in de coins. Maar lang niet zo dodelijk als Neymar.

[ Voor 10% gewijzigd door laviolette op 12-04-2018 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Mooie tip

Ik had een aantal van die grote nations en advanced sbcs al gedaan toen het team van het jaar uitkwam dat leverde al flink wat op.

Nu de eerste gedaan van sparta kostte me 3000 cions ongeveer.
Kreeg een rare consumable pack waar al genoeg in zat om de coins weer uit te halen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Futbin is niet compleet. Volgens mij kan je er geeneens op filteren.
Hier kan je alle keepers vinden met Saves with feet + 6'2"

https://sofifa.com/players?hil=74&t2%5B%5D=2097152

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symon1989
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-10-2024
Heeft iemand hier ervaring met Desailly 87? Zit te denken om Varane te vervangen voor deze kaart, heb 500k te besteden. Iemand andere suggesties?

Mijn team: https://www.futbin.com//18/squad/4726964

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:38

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Symon1989 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 12:31:
Heeft iemand hier ervaring met Desailly 87? Zit te denken om Varane te vervangen voor deze kaart, heb 500k te besteden. Iemand andere suggesties?

Mijn team: https://www.futbin.com//18/squad/4726964
Geen ervaring mee, maar wel met TOTS spelers. Vorig jaar had je daar gewoon TOTS eriksen voor.
Ik denk dat het beste wat je op dit moment kan doen is zorgen dat je zoveel mogelijk coins op de bank hebt staan.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laviolette schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:30:
[...]

Opstelling aanpassen van 4-1-2-1-2 (2) naar 4-1-2-1-2. Fernandinho wisselen voor Kanté, Kanté wisselen voor Sterling, Alex Sandro voor Rose, Neymar voor Sanchez, 84 Ederson voor OTW Ederson (in mijn team deed Ederson het wél heel goed!).

@Verwijderd Koop vooral baby Litmanen niet, daar kan ik helemaal niets mee.

Edit: in plaats van Neymar heb ik ook Coutinho op LM gehad. Ook zeker geen verkeerde en scheelt aardig in de coins. Maar lang niet zo dodelijk als Neymar.
Uit nieuwsgierigheid: wat vindt je het grote voordeel van je opstelling aanpassen van 4-1-2-1-2 (2) naar 4-1-2-1-2 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 09:27
En heb je voor die 4-1-2-1-2 ook een goede tactiek + instructies? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 12:35:
[...]

Uit nieuwsgierigheid: wat vindt je het grote voordeel van je opstelling aanpassen van 4-1-2-1-2 (2) naar 4-1-2-1-2 ??
Zelf speel ik 4-1-2-1-2(2) of 4-2-3-1(1? - narrow). 4-1-2-1-2 (1) als ik beter ben dan de tegenstander en 4-2-3-1 als de tegenstander beter is of als ik een voorsprong moet verdedigen. Met 4-1-2-1-2(2) kan ik makkelijk hoog en snel druk zetten en ping-pong passen. Jammer dat het niet realistisch is met echt voetbal maarja het werkt wel het beste.

4-1-2-1-2(2) is makkelijk te counteren door 3-5-2 te gaan spelen. Om die manier schakel je de LM/RM uit en heb creëer je een overtal op het middenveld.

Tactiek en instructies
LB/RB/CDM stay back
LCM balanced
RCM attacking
CAM get into box
ST get in behind en pressure defence

Instructies
60-40
55-50-50
60-40-35

[ Voor 10% gewijzigd door kevinn op 12-04-2018 12:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laviolette
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 12:35:
[...]

Je hebt een breder speelveld en dus meer ruimte. Daarnaast gebruik ik veel een-tweetjes op de flank waarbij snelheid goed van pas komt, en LW/LMs RW/RBs hebben nou eenmaal meer snelheid dan een cm/cam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus wat een geleerde hier haha geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laviolette schreef op donderdag 12 april 2018 @ 12:51:
[...]

Je hebt een breder speelveld en dus meer ruimte. Daarnaast gebruik ik veel een-tweetjes op de flank waarbij snelheid goed van pas komt, en LW/LMs RW/RBs hebben nou eenmaal meer snelheid dan een cm/cam.
Daar heb je gelijk in, ik speel nu met de narrow variant en dat lukt wel aardig maar wil voor aankomende Weekend League eens de variant met LM en RM proberen ! Vanavond eens proberen ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier wat er vorig jaar begin juni gebeurde met de markt ?? Ik zat net te kijken bij TOTS 17 bij bijvoorbeeld De Gea ( alle TOTS hadden dit btw ) vanaf mei tot juni rond de 750 k na 3 juni ineens 350k en een maand later tot september weer rond de 600 k ...

Misschien kunnen we dit jaar weer zo een crash verwachtten vandaar is het handig voorruit kijken met je coins :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 09:27
Dat zal dit jaar denk ik nog eerder zijn, aangezien we ook nog eens het WK krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23:41
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 14:52:
Weet iemand hier wat er vorig jaar begin juni gebeurde met de markt ?? Ik zat net te kijken bij TOTS 17 bij bijvoorbeeld De Gea ( alle TOTS hadden dit btw ) vanaf mei tot juni rond de 750 k na 3 juni ineens 350k en een maand later tot september weer rond de 600 k ...

Misschien kunnen we dit jaar weer zo een crash verwachtten vandaar is het handig voorruit kijken met je coins :)
Volgens mij waren er toen gegarandeerde TOTS SBC's, zowel tradable als untradable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De markt is al flink aan t dalen. Heb al bij een aantal spelers gezien dat ze 10% minder kosten dan begin deze week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Wat zouden jullie doen op SBC 94 KDB, hawk of hunter?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je Alex Sandro niet als LA halen? Dan alleen als IF met een groene streep
Heb hem nu gehaald als LB maar dan heeft hij slechts 2 als checm in mijn opstelling kan er geen LA van maken ook

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2018 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
sirkeith schreef op donderdag 12 april 2018 @ 14:56:
Dat zal dit jaar denk ik nog eerder zijn, aangezien we ook nog eens het WK krijgen.
Waren er in 2014 niet ook world cup player kaartjes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Leoon. schreef op donderdag 12 april 2018 @ 15:27:
Wat zouden jullie doen op SBC 94 KDB, hawk of hunter?
Ik zou hawk doen. Je speelt hem toch als cam als cm en dan vind ik absolute pace wat minder van belang. Met hawk krijgt hij was fysiek erbij en dat is ook wel prettig in zo'n positie.
Ik ben ook erg ver met met mijn PL sbc, maar rond het pas af na de TOTS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bean77 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 15:30:
[...]

Ik zou hawk doen. Je speelt hem toch als cam als cm en dan vind ik absolute pace wat minder van belang. Met hawk krijgt hij was fysiek erbij en dat is ook wel prettig in zo'n positie.
Ik ben ook erg ver met met mijn PL sbc, maar rond het pas af na de TOTS.
True dat is waar. Eigenlijk wilde ik 'm niet doen, maar aangezien die beter is dan 2e Ronaldinho bespaar ik mezelf dan 1.5mln en die kan ik dan ergens anders besteden. Wil gullit sbc gaan doen.... O+

Ik volg trouwens je tip van 1 team op sindsdien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
Ik zie stiekem toch wel wat potentiele pareltjes deze week in de TOTW verborgen.
Marcelo, Grigg, Michel, Pukki en Belotti springen er wat mij betreft uit qua prijs/kwaliteit.
Belotti z'n NIF was al idioot goed, laat staan z'n IF.
Marcelo z'n eerste IF heb ik een pot of 100 mee gespeeld en die was ook bizar goed.
De overige 3 hebben alledrie bizarre stats, alleen werkt de competitie waarin ze spelen alles behalve mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste vraag van vandaag voor ik mezelf weer in mijn team ga verdiepen.
Mijn tegenstander kan nog steeds heel makkelijk van afstand schieten daar krijgen ze alle ruimte voor terwijl als ik in die positie kom de verdediger gelijk bovenop mij staan.
Is dat een verkeerde tactiek of doet mijn tegenstander dan iets speciaals in zijn wedstrijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 16:00:
Mijn tegenstander kan nog steeds heel makkelijk van afstand schieten daar krijgen ze alle ruimte voor terwijl als ik in die positie kom de verdediger gelijk bovenop mij staan.
Is dat een verkeerde tactiek of doet mijn tegenstander dan iets speciaals in zijn wedstrijden?
Als je je agressie omhoog zet, dan zullen je verdedigers eerder op de man duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Wanneer komt potm uit? Morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 16:00:
Switchen met rechterpook. Daarnaast L1 verdedigen en met middenvelders.
Morgen uurtje of 12/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
kevinn schreef op donderdag 12 april 2018 @ 16:31:
[...]

[...]

Morgen uurtje of 12/1
Twijfel... Ik heb een son 87 nog maar of gokken oo morgen of hem van de hand doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Heb net Belotti IF geprobeerd. Mijn tip is hier ver vandaan te blijven!
Heb m gelukkig met 12K winst verkocht, maar je kan er totaal niks mee als speler.
Hij is niet snel genoeg, niet sterk genoeg, en zijn finishing is ondanks z'n 5* weakfoot onvoldoende.
Ik kreeg 'm ook bijna niet in de positie om af te ronden. Ben nu weer terug bij Icardi PTG en die legt ze wel in het mandje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Script script en nog eens script. Waarom kan een speler harde pass zonder problemen aannemen in de eerste 80 meter van het veld. Maar wanneer je bal moet aannemen in de 16 springt ie van zn voet af. Zelfde geldt voor kapbewegingen/draaien/stoppen met sprinten. Alles gaat in de eerste 80 meter goed maar de laatste 20 meter komt de ware aard van de speler naar boven. Minder goede spelers hebben veel vaker dat de bal dán van de voet afspringt. Terwijl de icons en 90+ spelers dat probleem niet hebben. Ook een steekpass op het middenveld kan soms zo fijn zijn. Ff een tikje links of rechts bij een speler die diep gaat. Maar diezelfde pass is vrijwel niet mogelijk zodra je in de laatste 20 meter komt.

Mja speel het spel niet zou je dan zeggen. Probleem is dat het spel soms wel goed loopt. Ik weet niet wie aan die parameters bij EA loopt te klooien maar het is soms echt een verschil van dag en nacht. Het spel loopt momenteel gewoon voor geen meter. Laatste weken sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Shreddaaa schreef op donderdag 12 april 2018 @ 17:31:
Heb net Belotti IF geprobeerd. Mijn tip is hier ver vandaan te blijven!
Heb m gelukkig met 12K winst verkocht, maar je kan er totaal niks mee als speler.
Hij is niet snel genoeg, niet sterk genoeg, en zijn finishing is ondanks z'n 5* weakfoot onvoldoende.
Ik kreeg 'm ook bijna niet in de positie om af te ronden. Ben nu weer terug bij Icardi PTG en die legt ze wel in het mandje :)
Ik ga hem sowieso halen wanneer die gezakt is. Belotti zijn normale kaart was een god voor mij. Wel grappig want juist icardi vind ik dan weer helemaal niets :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben wel eens benieuwd hoe erg de market crash zou zijn zonder de youtubers. Sommige prijzen zijn echt bizar nu. (En het zal wel erger worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
stomley schreef op donderdag 12 april 2018 @ 18:18:
[...]

Ik ga hem sowieso halen wanneer die gezakt is. Belotti zijn normale kaart was een god voor mij. Wel grappig want juist icardi vind ik dan weer helemaal niets :p
Als je mn eerdere bericht gelezen had, zag je dat ik Belotti zijn NIF ook als een god beschouwde. Zijn IF werkt gewoon niet. Bespaar je de coins en haal een andere speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 18:17:
Script script en nog eens script. Waarom kan een speler harde pass zonder problemen aannemen in de eerste 80 meter van het veld. Maar wanneer je bal moet aannemen in de 16 springt ie van zn voet af. Zelfde geldt voor kapbewegingen/draaien/stoppen met sprinten. Alles gaat in de eerste 80 meter goed maar de laatste 20 meter komt de ware aard van de speler naar boven. Minder goede spelers hebben veel vaker dat de bal dán van de voet afspringt. Terwijl de icons en 90+ spelers dat probleem niet hebben. Ook een steekpass op het middenveld kan soms zo fijn zijn. Ff een tikje links of rechts bij een speler die diep gaat. Maar diezelfde pass is vrijwel niet mogelijk zodra je in de laatste 20 meter komt.

Mja speel het spel niet zou je dan zeggen. Probleem is dat het spel soms wel goed loopt. Ik weet niet wie aan die parameters bij EA loopt te klooien maar het is soms echt een verschil van dag en nacht. Het spel loopt momenteel gewoon voor geen meter. Laatste weken sowieso niet.
Dat zou zomaar eens aan de composure van de spelers kunnen liggen. Zeker als je zegt dat icons die problemen niet hebben want die hebben bijna allemaal een hoge composure. Check eens, ben wel benieuwd welke ratings die andere spelers hier voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Shreddaaa schreef op donderdag 12 april 2018 @ 19:23:
[...]

Als je mn eerdere bericht gelezen had, zag je dat ik Belotti zijn NIF ook als een god beschouwde. Zijn IF werkt gewoon niet. Bespaar je de coins en haal een andere speler.
Kan het niet aan het aantal wedstrijden liggen? Ik had Ben Yedder TOTG, die speelde echt geweldig. Was altijd goed! Toen kwam de MOTM versie die ik natuurlijk gelijk moest hebben! Maar de 1e 10-15 wedstrijden speelde hij echt heel slecht... Als ik geen eerdere versie had gehad was hij alweer verkocht maar ik dacht: hij kan niet slechter zijn dan de TOTG versie, dat is onmogelijk! En dan bleek ook, daarna begon hij wel weer te scoren en te doen wat hij altijd al deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinn schreef op donderdag 12 april 2018 @ 16:31:
[...]

[...]

Morgen uurtje of 12/1
Dat is niet heel makkelijk te leren he die rechterpook of wel?

Wat bedoel je met L1 verdedigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gold 3 rewards : T. Silva, IF Grigg en Allo
Best oke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
De nieuwe SBC's van vandaag zijn wel de moeite waard! Een Megapack voor 7,5k en een nieuwe swap speler (plus zelfs een pakje) voor 4,5k!

Had EA wat goed te maken na die Marquee Matchups? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
sjakieman schreef op donderdag 12 april 2018 @ 19:37:
[...]

Kan het niet aan het aantal wedstrijden liggen? Ik had Ben Yedder TOTG, die speelde echt geweldig. Was altijd goed! Toen kwam de MOTM versie die ik natuurlijk gelijk moest hebben! Maar de 1e 10-15 wedstrijden speelde hij echt heel slecht... Als ik geen eerdere versie had gehad was hij alweer verkocht maar ik dacht: hij kan niet slechter zijn dan de TOTG versie, dat is onmogelijk! En dan bleek ook, daarna begon hij wel weer te scoren en te doen wat hij altijd al deed.
Nope, was m gewoon echt niet.
Zo heb ik nu Icardi dus teruggezet. Die maakt er dus doodleuk 6 in 4 potjes.

Verder irriteer ik me weer eens vanouds dood aan de scripting en met name de logica daarin.
Ik sta met 4-1 voor tijdens SB. Ze krijgen een vrije trap die voor geslingerd wordt, en Messi knikt m doodleuk tussen prime Larsson en Savic in binnen. Die dwerg is verdomme 1.50m die kan niet eens bij de bal komen.
Als zoiets gebeurd dan voel ik 'm altijd al aan komen. En ja hoor, ik wil een simpele breedte pass geven die dan vervolgens naar een totaal andere speler gaat en uit die counter komt de 4-3.
Vervolgens besluit in 1 aanval van hun mijn Handanovic tot 3x toe de bal weg te stompen in plaats van te vangen, waarbij ie bij de 3e keer helemaal in de punt van de 16 staat en de bal naar een compleet vrijstaande Willian stompt. Die schiet 'm natuurlijk precies langs en alles en iedereen voor de goal binnen. 4-4.

Het gekke is dat ik dan vervolgens in de verlenging altijd win.

Hoop echt heel hard dat ze volgend jaar al dit soort rare scripting fratsen weghalen. Heeft een spel als FIFA totaal niet nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Shreddaaa schreef op donderdag 12 april 2018 @ 20:32:
[...]

Nope, was m gewoon echt niet.
Zo heb ik nu Icardi dus teruggezet. Die maakt er dus doodleuk 6 in 4 potjes.

Verder irriteer ik me weer eens vanouds dood aan de scripting en met name de logica daarin.
Ik sta met 4-1 voor tijdens SB. Ze krijgen een vrije trap die voor geslingerd wordt, en Messi knikt m doodleuk tussen prime Larsson en Savic in binnen. Die dwerg is verdomme 1.50m die kan niet eens bij de bal komen.
Als zoiets gebeurd dan voel ik 'm altijd al aan komen. En ja hoor, ik wil een simpele breedte pass geven die dan vervolgens naar een totaal andere speler gaat en uit die counter komt de 4-3.
Vervolgens besluit in 1 aanval van hun mijn Handanovic tot 3x toe de bal weg te stompen in plaats van te vangen, waarbij ie bij de 3e keer helemaal in de punt van de 16 staat en de bal naar een compleet vrijstaande Willian stompt. Die schiet 'm natuurlijk precies langs en alles en iedereen voor de goal binnen. 4-4.

Het gekke is dat ik dan vervolgens in de verlenging altijd win.

Hoop echt heel hard dat ze volgend jaar al dit soort rare scripting fratsen weghalen. Heeft een spel als FIFA totaal niet nodig..
Ik lees: deels scripting, deels in het koppie. Heb ik zelf ook altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrij pittige SBC die van Pelé, maar dat was ook te verwachten.
Ook weer een Swap speler te krijgen. Je krijgt er ook een pakketje bij (Elek) dus valt opzich mee.
Ook ivm het Manchester evenement een SBC te doen voor een megapakket.

Had helaas niks (geen boards ) maarja ik verwacht ook meestal niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Fraaank schreef op donderdag 12 april 2018 @ 21:00:
[...]

Ik lees: deels scripting, deels in het koppie. Heb ik zelf ook altijd.
Zit niks in het koppie hoor.
Eindig standaard elite 2 en 1. Zonder alle wedstrijden te spelen. Win tijdens SB ook wel echt alles.

In de WL helaas een ander verhaal. Daar ben ik voorlopig mee gekapt. Je speelt 25 of 40 wedstrijden, waarvan je er altijd een stuk of 10 verliest door scripting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb nu iets van 30 packs geopend, van mega packs tot aan gewone gouden. Vnl spelers packs.
Totaal niets, nada. Echt niet te geloven wat een slechte opbrengst. Coin sink ten top.
Ja een handjevol 83s. Die bewaar ik maar even.

Gewoon maar stug doorgaan...

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 12-04-2018 23:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
Shreddaaa schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:34:
[...]

Zit niks in het koppie hoor.
Eindig standaard elite 2 en 1. Zonder alle wedstrijden te spelen. Win tijdens SB ook wel echt alles.

In de WL helaas een ander verhaal. Daar ben ik voorlopig mee gekapt. Je speelt 25 of 40 wedstrijden, waarvan je er altijd een stuk of 10 verliest door scripting.
Maar het gaat wel beide kanten op. Je wint ook wedstrijden door scripting. Op die manier heft het elkaar op en helaas gaat het nooit aangepast worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:47:
Heb nu iets van 30 packs geopend, van mega packs tot aan gewone gouden. Vnl spelers packs.
Totaal niets, nada. Echt niet te geloven wat een slechte opbrengst. Coin sink ten top.
Ja een handjevol 83s. Die bewaar ik maar even.

Gewoon maar stug doorgaan...
Waarom heb je die packs niet bewaard voor tots?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vissert schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:19:
[...]

Waarom heb je die packs niet bewaard voor tots?
Omdat ik bezig ben met de pl. Ik maak elke pack meteen open want daar kunnen spelers in zitten die ik meteen kan gebruiken.
En kan de rest verkopen want veel coins heb ik niet.

Op een gegeven moment ga ik mijn nif kdb dan ook verkopen, met die coins kan ik de manchesters doen. Krijg daarna toch kdb weer terug via de sbc

[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 13-04-2018 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
stomley schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 07:48:
[...]

Maar het gaat wel beide kanten op. Je wint ook wedstrijden door scripting. Op die manier heft het elkaar op en helaas gaat het nooit aangepast worden.
Ik heb dan liever dat ik terecht 5 potjes win en 20 verlies doordat ik duidelijk slechter ben dan 15 potjes winnen en 10 verliezen, beiden door scripting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-09 11:40
Hebben meer mensen last van een foutmelding met de ssu manchester? Krijg telkens een melding op het moment dat ik een united speler wil toevoegen. Hij geeft dan aan dat ik deze speler niet heb, terwijl hij in mijn club zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Doekje schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:46:
Hebben meer mensen last van een foutmelding met de ssu manchester? Krijg telkens een melding op het moment dat ik een united speler wil toevoegen. Hij geeft dan aan dat ik deze speler niet heb, terwijl hij in mijn club zit.
Heb je hem nog ergens als concept staan in je squad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop op een beetje leuke TOTGS sbc's vanavond ! Heb 200 83' kaarten ingeslagen maar hoop ook op wat leuks eindelijk eens... Die omruilkaarten kunnen me niet echt bekoren eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doekje schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:46:
Dan conflicteert het met iets anders in je squad. Heb je bijv de if versie er al staan bij je reserves? Zoiets is het vaak.
Ik heb ook wel eens zitten uitpluizen waar het probleem zat maar het was altijd iets achteraf wat ik zelf over het hoofd zag.

Enige fout bij mij in de app is dat er al maanden bij mij twee spelers in de gewonnen biedingen staan. Ze staan er maar ik krijg een foutmelding als ik er wat mee wil doen. Gewoon een soort database fout. Ik heb er mee leren leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:32:
[...]

Omdat ik bezig ben met de pl. Ik maak elke pack meteen open want daar kunnen spelers in zitten die ik meteen kan gebruiken.
En kan de rest verkopen want veel coins heb ik niet.

Op een gegeven moment ga ik mijn nif kdb dan ook verkopen, met die coins kan ik de manchesters doen. Krijg daarna toch kdb weer terug via de sbc
De vraag is of het verstandig om nu de sbc te doen. Ik ben er ook mee bezig en er een 10-tal kunnen afronden omdat ik veelal de spelers al had. De rest blijft on hold staan tot met de TOTS de prijzen (vermoed ik) weer normale proporties zullen aannemen.

Ik heb op dit moment zo'n 90 pakjes staan. Ik ben ook benieuwd wat ik met die speciale spelers ga doen. Ga ik voor een speler of kies ik voor een ultimate pack. Laatste tijd denk ik aan de pack omdat de nodige tots spelers beter zullen zijn dan vrijwel alle speciale spelers waar je uit kunt kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:09
Ik heb hulp nodig ;) ik ben niet goed/nieuw in fifa en mijn voetbal kennis is ook lacking. Ik heb het gevoel dat mijn squad niet is wat het zou kunnen zijn en heb wat tips nodig :) buiten mijn squad heb ik nog ongeveer 40k te besteden.

Mijn squad: https://www.futhead.com/18/squads/3217019/

Wat me nu opvalt:
Eerst speelde ik met alleen Dost als striker. Dat ging helemaal niet. Nu met locadia ernaast wil het al iets beter, maar nogsteeds niet ideaal. Ik en dost zijn geen vriendjes terwijl ik wel veel goeds over hem lees. Misschien is zijn IF veel beter of speel ik verkeerd. Het wil gewoon niet. Soms krijg ik hem net goed aangespeeld en scoort hij een knaller, maar vaker krijgt hij de bal in is hem gelijk kwijt.

Ik heb ook het gevoel dat ik uit robben niet haal wat er in zit. Ligt misschien aan mijn speelstijl.

Ideeen die ik zelf heb:
SBC promes gaan halen en dan robben+promes+depay eruit. SBC promes rm en IF depay op lm.
of doorsparen voor nieuwe IF promes (kleine upgrade denk ik?)
sowieso de ligt IF ipv. Vlaar

Als jullie nu zeggen met een helemaal NL team gaat het sowieso niet lukken dan ben ik ook best bereid om te wisselen. Ik ben nu voor NL spelers gegaan door mijn beperkte voetbalkennis en deze spelers ken ik nog enigszins ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
perpixel schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:13:
Ik heb hulp nodig ;) ik ben niet goed/nieuw in fifa en mijn voetbal kennis is ook lacking. Ik heb het gevoel dat mijn squad niet is wat het zou kunnen zijn en heb wat tips nodig :) buiten mijn squad heb ik nog ongeveer 40k te besteden.

Mijn squad: https://www.futhead.com/18/squads/3217019/

Wat me nu opvalt:
Eerst speelde ik met alleen Dost als striker. Dat ging helemaal niet. Nu met locadia ernaast wil het al iets beter, maar nogsteeds niet ideaal. Ik en dost zijn geen vriendjes terwijl ik wel veel goeds over hem lees. Misschien is zijn IF veel beter of speel ik verkeerd. Het wil gewoon niet. Soms krijg ik hem net goed aangespeeld en scoort hij een knaller, maar vaker krijgt hij de bal in is hem gelijk kwijt.

Ik heb ook het gevoel dat ik uit robben niet haal wat er in zit. Ligt misschien aan mijn speelstijl.

Ideeen die ik zelf heb:
SBC promes gaan halen en dan robben+promes+depay eruit. SBC promes rm en IF depay op lm.
of doorsparen voor nieuwe IF promes (kleine upgrade denk ik?)
sowieso de ligt IF ipv. Vlaar

Als jullie nu zeggen met een helemaal NL team gaat het sowieso niet lukken dan ben ik ook best bereid om te wisselen. Ik ben nu voor NL spelers gegaan door mijn beperkte voetbalkennis en deze spelers ken ik nog enigszins ;)
Als ik op je link druk is je squad leeg.

Anyway. Bedenk voordat je begint wat je wilt bereiken. Je begint nu laat aan FIFA waardoor je een flinke achterstand hebt op teams waar veel in is geïnvesteerd. Bovendien ga je de restperiode ook geen giga coins mee binnenharken dus eerst de haalbaarheid bepalen.
Dan is een NL/Eredivisie team geen gekke gedachte. Je zou ook kunnen zoeken naar een hybrid team (een team met OP spelers uit verschillende competities en proberen die in 1 team te krijgen door slimme links).

Ik zou focussen op een NL team en daar geleidelijk upgraden. Maar welke scenario je ook bedenkt, realiseer je dat je veelal een tier 6 tank bent in een tier 8/9 battle (om even in WOT termen te spreken). Waar je zelf het verschil in kunt maken is door zelf inhoudelijk beter te zijn en betere keuzes te maken dan de tier 8 tank waar je tegenover staat.

Als je je team opnieuw invult en een werkende link stuurt dan wil ik wel kijken wat ik je voor nu zou adviseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:09
Misschien doet deze het wel?
https://www.futbin.com/18/squad/4740923

(bij mij is de futhead link wel gewoon werkend, maar misschien cache/sessie dingetje?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-09 11:40
Bedankt voor de tips. Ga het vanavond uitzoeken!
Pagina: 1 ... 174 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs