Hetzelfde tegen een 4321 in de finale met Bailey, Batshuayi en Alessandrini.038Zwolle schreef op woensdag 4 april 2018 @ 17:28:
[...]
SBC's ga ik ook niet aan beginnen , misschien alleen als ik het in mijn club heb. Maar weekly's zoals met die ierse objectives zullen ook nog wel komen gok ik.
Je kan ook echt niet meer zien aan de club wie of wat je aantreft ingame. Je merkt dat mensen hun teams hebben verkocht en ik kom steeds meer baka,jesus, martial teams tegen waaraan je gewoon merkt dat zij goed zijn.
Net een poging gedaan in DKT en de eerste 3 makkelijk gewonnen (tegen teams met icons, IF's etc etc) laatste potje tegen zo'n Bakayoko team verloren met 3-2. Ik werd echt compleet weggespeeld dus het is een wonder dat het maar 3-2 was. Ookal was het frustrerend om te zien dat zijn 3e goal gemaakt werd door Baka van een stukje buiten de 16. Terwijl je weet dat Baka zelf voor open goal nog mist normaal gesproken,
Constant hele korte combinaties waardoor je met de lompe playerswitching steeds te laat blijft komen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919