Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op woensdag 4 april 2018 @ 17:28:
[...]

SBC's ga ik ook niet aan beginnen , misschien alleen als ik het in mijn club heb. Maar weekly's zoals met die ierse objectives zullen ook nog wel komen gok ik.

Je kan ook echt niet meer zien aan de club wie of wat je aantreft ingame. Je merkt dat mensen hun teams hebben verkocht en ik kom steeds meer baka,jesus, martial teams tegen waaraan je gewoon merkt dat zij goed zijn.
Net een poging gedaan in DKT en de eerste 3 makkelijk gewonnen (tegen teams met icons, IF's etc etc) laatste potje tegen zo'n Bakayoko team verloren met 3-2. Ik werd echt compleet weggespeeld dus het is een wonder dat het maar 3-2 was. Ookal was het frustrerend om te zien dat zijn 3e goal gemaakt werd door Baka van een stukje buiten de 16. Terwijl je weet dat Baka zelf voor open goal nog mist normaal gesproken, 8)7
Hetzelfde tegen een 4321 in de finale met Bailey, Batshuayi en Alessandrini.
Constant hele korte combinaties waardoor je met de lompe playerswitching steeds te laat blijft komen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
038Zwolle schreef op woensdag 4 april 2018 @ 15:38:
Je kan er ook 3 weken over doen dus misschien komen er nog wel makkelijke werkt objectives, daily of sbc's.

Met DKT moet je geluk hebben nu. Er zijn nu veel meer goede spelers , maar ook meer slechtere spelers want iedereen wil zo'n kaartje hebben. En voorheen kon je ook wel goede spelers vinden in dkt. Is toch voor veel spelers ff ontspannend en lag vrij ipv seasons.
Eerste wedstrijd makkelijk gevonden, tweede wedstrijd krijgt zijn André Silva 4 schoten, alle vier onhoudbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 11:19
Zojuist de finale DKT verloren na een penaltyreeks. Stond 4-2 voor met nog 2 penalty's te gaan. Ik mis mijn penalty, hij schiet die van hem linksonder, waar ik ook heen dook, keeper onder de bal door. Daarna stopt hij mijn laatste penalty en wint na nog een paar om en om strafschoppen. Zo zuur, PS4 meteen uitgezet 😁

Wel leuk die nieuwe SBC's maar zoals het nu lijkt moet je echt veel tijd erin stoppen om de beste spelers vrij te kunnen spelen. En vrij vervelend dat daardoor spelers die zich willen plaatsen voor WL zwaardere tegenstanders krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poeh Negredo is binnen :)
Finale was wel erg lastig. Tegenstander was goed, maar ik kon hem hebben. Hij kwam op een 2-0 voorsprong terwijl ik ondertussen niet mocht scoren van EA. Offside doelpunten, schoten tegen paal, lat en in de kruising eruit stuiteren. Alles ging er gewoon niet in.
Tegenstander merkte ook wel dat ik sterker werd en ging nog meer de bal rondspelen. Ik had al afscheid genomen van Negredo toen IF Mooy in de 84ste minuut de 2-1 maakte. Ronaldo maakte 3 minuten later de 2-2 en Ronaldinho in de 89ste minuut de winnende. Heerlijk zo'n pot nog winnen :)

Wel is duidelijk dat de tegenstand echt wel flink zwaarder is. Ik vraag mij af of ik tevez (11 items) uberhaupt wel ga halen. SBC's zullen zoals enkele al zeiden ook flink duur zijn. Ik zie wel waar het schip gaat stranden.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel aardig team bij mekaar gespeeld. https://www.futbin.com/18/tactics-builder/view/10963 echter gebeurd me het te vaak dat fahrman de bal weer loslaat of heel raar wegdrukt. Hoe kan ik de verdediging aanpassen budget ongeveer 100k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik heb hem ook gelijk bij de eerste poging binnen, terwijl ik net voor de aankondiging gisteren mijn 1e team verkocht heb. Bakayoko en consorten hebben zich kranig geweerd ;-) Kwam trouwens geen enkele icon tegen, had zelf ook mijn Costa niet opgesteld. In de finale wel een gast met veel mooie rode kaartjes, maar mijn standaard Florenzi viel prima in. In de finale trouwens hele team voorzien van zilveren upgrade, speelde heel anders maar gaf wel de doorslag.
Normaal haal ik trouwens max goud 2, dus of de tegenstand nu echt zoveel beter is.
Wellicht ben ik zelf IF 8)

[ Voor 10% gewijzigd door peeweeherman op 04-04-2018 21:18 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had mn team ook verkocht, maar vandaag ook weer teruggekocht. Waarschijnlijk nog 3 weken tot toty en ik heb bijna geen untradeable's , alleen larsson.

DKT nu makkelijk gehaald met 3 ragequits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb geen enkele DKT gehaald. Er was af en toe lag. Leek wel stroperig.
Ik won wel wat maar niet genoeg.

Wat ik niet begrijp dat ik ook gewoon verlies van middelmatige pl teams terwijl ik gewoon een beter elftal heb.
Maar mijn spelers zijn gewoon steeds te laat bij de bal lijkt het wel. Daar doe ik niets aan.
Wel raar, krijg de neiging om gewoon een +-83 pl team bij elkaar te harken met snelheid en dan kijken wat er gebeurt

Krijg steeds meer de indruk dat een goed team bij elkaar smeden niet veel helpt.
Enfin ik heb mijn best gedaan, het zat er blijkbaar gewoon niet in.
Sommigen konden er niets van maar ja je moet er 4 op een rij winnen he?

Moet trouwens zeggen dat die Arnautovic if lv 87 een miskoop is. Simpelweg vanwege de versnelling.
Zodra hij een bal krijgt moet eerst nog de motor gestart worden lijkt het wel. Dan is hij te laat.
Zijn sp if 86 was beter.

Ook Schmeichel if 86 vond ik niets. Gewoon te klein. Met Courtois nif staat er echt iemand in het doel die elke bal uit de lucht plukt. Dat scheelt punten.
Ondanks zijn stats, behalve die 86, toch echt een veel minder keeper dan Courtois.

[ Voor 48% gewijzigd door Harribo op 04-04-2018 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Van elke speler kan ik nog wel verklaren waarom ze goed spelen maar keepers??? Ik had mijn De Gea 93 hoog gelist deze week, als ik hem zou verkopen mooi en anders hou ik 'm nog even.

Omdat ik erg tevreden over hem was zocht ik andere spelers met de 'save with feet' trait. Toevallig had ik een untradable Lecomte SIF in mijn club! Zijn stats zijn ook erg goed dus dat zou een goedkope optie kunnen zijn. Voor mijn reserveteam kocht ik Begovic voor minder dan 2k omdat Lecomte daar niet in zou passen.

Maar helaas! Lecomte valt in de 1e 10 wedstrijden zwaar tegen! Rare acties en houdbare ballen gaan er makkelijk in... Maar dan Begovic! Dat lijkt wel een zwaar verbeterde versie van mijn De Gea SIF! Hij redt onmogelijke ballen en maakt geen enkele fout met houdbare ballen... Hoe is dat mogelijk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12:16
038Zwolle schreef op woensdag 4 april 2018 @ 17:28:
[...]

SBC's ga ik ook niet aan beginnen , misschien alleen als ik het in mijn club heb. Maar weekly's zoals met die ierse objectives zullen ook nog wel komen gok ik.

Je kan ook echt niet meer zien aan de club wie of wat je aantreft ingame. Je merkt dat mensen hun teams hebben verkocht en ik kom steeds meer baka,jesus, martial teams tegen waaraan je gewoon merkt dat zij goed zijn.
Net een poging gedaan in DKT en de eerste 3 makkelijk gewonnen (tegen teams met icons, IF's etc etc) laatste potje tegen zo'n Bakayoko team verloren met 3-2. Ik werd echt compleet weggespeeld dus het is een wonder dat het maar 3-2 was. Ookal was het frustrerend om te zien dat zijn 3e goal gemaakt werd door Baka van een stukje buiten de 16. Terwijl je weet dat Baka zelf voor open goal nog mist normaal gesproken, 8)7
Ik voel met je mee word helemaal gek van die bpl teams met sane, firmino, jesus , Sterling,martial en Baka.

Valt soms ook echt gewoon niet tegen te spelen zeker in zon 3-5-2. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjakieman schreef op woensdag 4 april 2018 @ 22:43:
Van elke speler kan ik nog wel verklaren waarom ze goed spelen maar keepers??? Ik had mijn De Gea 93 hoog gelist deze week, als ik hem zou verkopen mooi en anders hou ik 'm nog even.

Omdat ik erg tevreden over hem was zocht ik andere spelers met de 'save with feet' trait. Toevallig had ik een untradable Lecomte SIF in mijn club! Zijn stats zijn ook erg goed dus dat zou een goedkope optie kunnen zijn. Voor mijn reserveteam kocht ik Begovic voor minder dan 2k omdat Lecomte daar niet in zou passen.

Maar helaas! Lecomte valt in de 1e 10 wedstrijden zwaar tegen! Rare acties en houdbare ballen gaan er makkelijk in... Maar dan Begovic! Dat lijkt wel een zwaar verbeterde versie van mijn De Gea SIF! Hij redt onmogelijke ballen en maakt geen enkele fout met houdbare ballen... Hoe is dat mogelijk??
Doet jou begovic het beter dan de mijne laatst. Ballenbak 1e klas, speel nu met de gea. Bevalt me stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Traeces schreef op woensdag 4 april 2018 @ 23:08:
[...]

Ik voel met je mee word helemaal gek van die bpl teams met sane, firmino, jesus , Sterling,martial en Baka.

Een 3 5 2 speel je makkelijk kapot met een 41212 small. Kort door combineren. Wordt enkel lastiger als het halverwege tweede helft is, wanneer je stamina minder wordt van je middenvelders. Dan is een 3 5 2 wel effectief

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op woensdag 4 april 2018 @ 22:42:
Ik heb geen enkele DKT gehaald. Er was af en toe lag. Leek wel stroperig.
Ik won wel wat maar niet genoeg.

Wat ik niet begrijp dat ik ook gewoon verlies van middelmatige pl teams terwijl ik gewoon een beter elftal heb.
Maar mijn spelers zijn gewoon steeds te laat bij de bal lijkt het wel. Daar doe ik niets aan.
Wel raar, krijg de neiging om gewoon een +-83 pl team bij elkaar te harken met snelheid en dan kijken wat er gebeurt
Het team zegt niet zoveel, het verschil word voornamelijk gemaakt door de speler zelf.
Als je constant te laat bent, probeer dan eens je agressie omhoog te gooien in je custom tactic.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 4 april 2018 @ 23:37:
[...]

Het team zegt niet zoveel, het verschil word voornamelijk gemaakt door de speler zelf.
Als je constant te laat bent, probeer dan eens je agressie omhoog te gooien in je custom tactic.
Ah agressie dus. Dank zal het eens proberen.
Kost vast extra energie

Ongelooflijk maar mijn topscorer is Wilson 84 if. Nog beter dan Aquero, Rooney etc

Speel nu weer seizoenen div 4 dat gaat stukken beter, win daar alles vanavond. Beter dan DKT.

[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 04-04-2018 23:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07:43
Ik ga nu iets zeggen wat de FIFA fanaten hier keihard tegen het zere been gaat schoppen.
Na alle DKT pogingen van vandaag, kan ik nagenoeg met zekerheid zeggen dat EA, streamers, bevoordeeld.
Tot 3x toe verlies ik terecht in de DKT. Geen probleem, hoort erbij.
4e keer win ik de eerste 3 potten met goed voetbal en terecht. In de finale kom ik tegen een streamer, die aan het streamen is op dat moment. Teams qua kwaliteit aan elkaar gewaagd, waar zijne iets duurder en beter was.
Ik begin furieus en schiet meteen 3 op het ijzer en 2 fantastische reddingen van Ederson (dat doet ie bij mij nou nooit). Hij schiet vervolgens vanaf 30 meter met Antonio Futmas recht op Begovic, die plotseling besluit de bal door te laten glippen. WTF.
Maar goed, kop omhoog, we spelen goed we gaan ervoor. Weer furieus erop, maar Ederson pak werkelijk waar alles, en als ie er echt niet bij kan duiken er spelers voor of raak ik de paal of lat.
Vervolgens komt hij weer een keer op mijn helft. Schiet ie met Lanzini vanaf een meter of 25, waarbij Begovic zo'n bal normaal klemt, stompt ie de bal over de goal...
Uit de corner kopt mijn speler tegen het achterhoofd van zijn speler, waarop Begovic de bal zonder pardon keihard via de rug van dezelfde verdediger (Luiz) in zijn eigen goal schopt.
2-0 achter, en een raar gevoel. Vervolgens breng ik Lozano en Savic en ga ik weer vol door. Ik maak vervolgens snel een goede goal met Larsson.
Daaropvolgend blijkt Ederson zijn goede handschoenen weer aangetrokken te hebben, want die pakt alles, tot het onmogelijke aan toe.
En dan voel je al aan dat het noodlot toe gaat slaan. Ik wil bij de zijlijn met Telles uitverdedigen door die bal naar voren te schieten. Dit gebeurd tegen Lanzini op, waardoor de bal met een krankzinnige curve rond de 16 naar naar beneden komt op de kop van Arnautovic die 'm vanaf een meter of 20 over Begovic heen kopt.

In alle potjes die ik tot dusver heb gespeeld heb ik nog nooit zoiets meegemaakt. Nu moet ik toevallig tegen een streamer, die er helemaaaaal niks van kan, en dan gebeurd er zoiets.
Zal vast wel weer toeval zijn. Ik zeg je dat EA de scripting aanpast op basis van metadata, en dat hierin streamers en grootbetalers zwaar worden bevoordeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vergis je zeker niet in de 'gewone' gouden speler teams. Veel mensen hebben hun team verkocht aangezien TOTY komt en mensen dan maximaal willen inkopen. Bekende YT'ers als Krasi en Nick hebben al geroepen om je team te verkopen.

Je merkt gewoon dat veel goede spelers met een BPL sweat team spelen en hier prima resultaten kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07:43
038Zwolle schreef op donderdag 5 april 2018 @ 01:31:
Vergis je zeker niet in de 'gewone' gouden speler teams. Veel mensen hebben hun team verkocht aangezien TOTY komt en mensen dan maximaal willen inkopen. Bekende YT'ers als Krasi en Nick hebben al geroepen om je team te verkopen.

Je merkt gewoon dat veel goede spelers met een BPL sweat team spelen en hier prima resultaten kunnen halen.
Ik neem aan dat je mijn verhaal niet hebt gelezen?
Hij had geen schijn van kans en wint toch, toevallig op het moment dat ie aan t streamen is.
Als je m opzoekt valt ook op dat ie vaak tijdens streamen extreem veel geluk heeft, en alle twijfelgevallen zijn kant op vallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Shreddaaa schreef op donderdag 5 april 2018 @ 01:52:
[...]

Ik neem aan dat je mijn verhaal niet hebt gelezen?
Hij had geen schijn van kans en wint toch, toevallig op het moment dat ie aan t streamen is.
Als je m opzoekt valt ook op dat ie vaak tijdens streamen extreem veel geluk heeft, en alle twijfelgevallen zijn kant op vallen.
Wellicht had ik Harribo ervoor voor moeten zetten of quoten, maar mijn reactie was niet voor jou bedoeld. :+

[ Voor 72% gewijzigd door 038Zwolle op 05-04-2018 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook knap. 8 x in de halve finale stranden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05:58
Heb nu dit team, speelde eerst 4-3-3(4) en vind 4-2-3-1 nu eigenlijk wel fijner spelen.
https://www.futbin.com/18/squad/4356802

Wat zou een goede verbetering zijn? Vond Salah in begin wel prettig maar de weakfoot van 2 begint toch wel op te breken. Kan er nog niet echt uitkomen, misschien Jesus op de plek van Salah en een andere spits kopen? Moet ook niet teveel snelheid inleveren vandaar ik nu Salah gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 11:46
@FidoDido Ik herken je probleem, ik heb hele lange tijd met deze opstelling gespeeld maar dan met ibra, eriksen en firmino. Echter had ik geen snelheid in het team werd ik soms hierdoor wel overrompeld.

Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar in Son niet wat voor je. Goede dribbel, goed schot en 5 star weakfoot. Snelheid is niet heel hoog, maar ook zeker niet laag. Probeer anders eerst de nif (die is bijna niets meer waard).

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 15:21:
@Vissert Overigens wel bizar dat je er 11 voor Tevez moet inleveren. Zlatan is zelfs voor 7 te halen.
EA zit mij gewoon te narren :P
En terecht. Met Tevez ben je onverslaanbaar. Wel belachelijke dat hij maar 68 freekick heeft.. Zelfs zijn standaard kaart in fifa 16 had 80+. Oude tijden gaan niet herleven :+

YouTube: Tevez freekick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05:58
JMaster schreef op donderdag 5 april 2018 @ 08:10:
@FidoDido Ik herken je probleem, ik heb hele lange tijd met deze opstelling gespeeld maar dan met ibra, eriksen en firmino. Echter had ik geen snelheid in het team werd ik soms hierdoor wel overrompeld.

Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar in Son niet wat voor je. Goede dribbel, goed schot en 5 star weakfoot. Snelheid is niet heel hoog, maar ook zeker niet laag. Probeer anders eerst de nif (die is bijna niets meer waard).
heb nog 100k maar zal daar is naar zoeken :) bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FidoDido schreef op donderdag 5 april 2018 @ 07:38:
Heb nu dit team, speelde eerst 4-3-3(4) en vind 4-2-3-1 nu eigenlijk wel fijner spelen.
https://www.futbin.com/18/squad/4356802

Wat zou een goede verbetering zijn? Vond Salah in begin wel prettig maar de weakfoot van 2 begint toch wel op te breken. Kan er nog niet echt uitkomen, misschien Jesus op de plek van Salah en een andere spits kopen? Moet ook niet teveel snelheid inleveren vandaar ik nu Salah gebruik.
Salah werkt prima voor mij, gebruik hem echter wel vanaf links.
Ivm snelheid, kijk eens naar FB Mane en Mahrez, dan heb je ook geen chem penalties en snelle spelers als LAM/RAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 14:13
Hier dan een van de weinige verhalen over kwalificatie die wel goed ging :) Eerste poging meteen raak.

Eerste twee potjes al twee ragequits. De halve finale was lastig, maar ik was beter en heb hem uiteindelijk binnengesleept. Finale weer redelijk eenvoudig met 4-1 gewonnen.

Heb het kaartje inmiddels ingeleverd voor een pakketje en daar kwam een 76 speler als hoogst rated uit..
Ik ga overigens voor de combo Koke, Ibra en het standaard gouden pakketje als ik alle swap items haal. Deze schijnen het meeste "waard" te zijn aangezien ik alle spelers totaal niet interessant vind en ik ze wil gebruiken om nieuwe SBC's te voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WSL036 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:46:
Hier dan een van de weinige verhalen over kwalificatie die wel goed ging :) Eerste poging meteen raak.

Eerste twee potjes al twee ragequits. De halve finale was lastig, maar ik was beter en heb hem uiteindelijk binnengesleept. Finale weer redelijk eenvoudig met 4-1 gewonnen.

Heb het kaartje inmiddels ingeleverd voor een pakketje en daar kwam een 76 speler als hoogst rated uit..
Ik ga overigens voor de combo Koke, Ibra en het standaard gouden pakketje als ik alle swap items haal. Deze schijnen het meeste "waard" te zijn aangezien ik alle spelers totaal niet interessant vind en ik ze wil gebruiken om nieuwe SBC's te voltooien.
Je moet inderdaad geluk hebben. Zowel met het spel, lag/ai, als zeker de tegenstanders.

Het lijkt bij mij wel alsof dkt nu veel lag heeft tov online seizoenen maar misschien is dat mijn eigen foute inschatting. Ik kreeg het in elk geval niet voor elkaar. Won meer dan dat ik verloor maar het was niet genoeg.

Toch zonde van dat kaartje toch? Je kunt dan toch beter die spelers kopen?
Ik ben nu al een tijdje bezig met het verzamelen van goedkope liga spelers. Zoeken op tm 450 en binnen halen. Of gewoon bieden, nog beter, meer winst straks

Kan iemand mij vertellen waarom die nif pl teams zo moeilijk te verslaan zijn?
Is dat puur de snelheid?

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 05-04-2018 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op donderdag 5 april 2018 @ 08:10:
[...]

En terecht. Met Tevez ben je onverslaanbaar. Wel belachelijke dat hij maar 68 freekick heeft.. Zelfs zijn standaard kaart in fifa 16 had 80+. Oude tijden gaan niet herleven :+

YouTube: Tevez freekick
De held! ;w

YouTube: Tevezzzzzz

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdewolf
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 06-03-2019
de DKT met 2 vingers in de neus in de 1 poging winnen, daarna SB proberen voor het jager kaartje, dan kan je niet eens 2 x winnen van de computer winnen op wereldklasse..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Denk dat ik geluk had. Gister 23.00 met DKT begonnen, 23.35 klaar. 2x 4-0 en ragequit, halve finale 7-0 tegen een Nederlander met een ZIEK team maar hij kon er niks van. Finale al snel 3-0 voor, werd nog even spannend tot 3-2 maar kon het simpel verder uitspelen.

Met de Marquee Matchups ook nog Aguero gepacked, nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skann schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:04:
Denk dat ik geluk had. Gister 23.00 met DKT begonnen, 23.35 klaar. 2x 4-0 en ragequit, halve finale 7-0 tegen een Nederlander met een ZIEK team maar hij kon er niks van. Finale al snel 3-0 voor, werd nog even spannend tot 3-2 maar kon het simpel verder uitspelen.

Met de Marquee Matchups ook nog Aguero gepacked, nice.
Klinkt als een goede avond! Ik rolde ook relatief makkelijk door tot de finale. Alleen nog geen tijd gehad om deze te spelen :+ MMs niet eens een board..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
Harribo schreef op donderdag 5 april 2018 @ 10:10:
[...]
...
Toch zonde van dat kaartje toch? Je kunt dan toch beter die spelers kopen?
...
Kan iemand mij vertellen waarom die nif pl teams zo moeilijk te verslaan zijn?
Is dat puur de snelheid?
Ik ga alleen voor Ibra en Koke en dan hou ik 1 kaartje over. Daar kun je alleen dat pakketje van halen.
Als ik op het eind van de promo een kaartje tekort kom, zal ik mezelf wel voor mijn hoofd slaan maar helaas is dat mijn autisme dat opspeelt :P

Die PL teams zijn gewoon zo overpowered + er zitten vaak betere spelers achter. Ik heb in de WL ook meer moeite met een nif PL team dan met een team met 4-5 icons. Een goede speler heeft een minder goed team nodig om goed te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:38
Traeces schreef op woensdag 4 april 2018 @ 23:08:
[...]

Begovic, Bailly, Valencia, Herrera er nog bij, echt zum kotsen hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Vissert schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:05:
[...]

Klinkt als een goede avond! Ik rolde ook relatief makkelijk door tot de finale. Alleen nog geen tijd gehad om deze te spelen :+ MMs niet eens een board..
Ik had in alle pakketten een bord. Ik stond echt perplex. En toen kwam Aguero eruitrollen ipv Icardi die ik verwachtte bij Argentijnse spits.

Vraagje nog; Messi halen of Bale + de Gea (hero Mané eraf, en eventueel begovic). Wat zeggen jullie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Skann schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:11:
[...]

Ik had in alle pakketten een bord. Ik stond echt perplex. En toen kwam Aguero eruitrollen ipv Icardi die ik verwachtte bij Argentijnse spits.

Vraagje nog; Messi halen of Bale + de Gea (hero Mané eraf, en eventueel begovic). Wat zeggen jullie?
Wachten. TOTS komt er aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Even een newb vraag maar ik heb het even gemist, hoezo verkopen mensen hun team dan omdat TOTS eraan komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
RemkoDJ schreef op donderdag 5 april 2018 @ 13:28:
Even een newb vraag maar ik heb het even gemist, hoezo verkopen mensen hun team dan omdat TOTS eraan komt?
Doordat er tijdens de TOTS zoveel pakjes geopent worden komen er zoveel spelers op de markt. Dit heeft als gevolg dat de prijzen vlink dalen waardoor je team minder waard wordt.

Door je elftal nu al te verkopen houd je meer muntjes over om na TOTS die goedkopere spelers weer terug te kopen inclusief verbeteringen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 02:30
servival7 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 13:37:
[...]

Doordat er tijdens de TOTS zoveel pakjes geopent worden komen er zoveel spelers op de markt. Dit heeft als gevolg dat de prijzen vlink dalen waardoor je team minder waard wordt.

Door je elftal nu al te verkopen houd je meer muntjes over om na TOTS die goedkopere spelers weer terug te kopen inclusief verbeteringen.
Wanneer komt TOTS dan? Is het dit jaar eerder ivm met het WK? Normaal is het toch pas mei/juni. Waarom nu al dan verkopen?

nevermind...gevonden 27 april de eerste releases.

[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 05-04-2018 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat zijn jullie verwachtingen rondom de 83 rated. Gaan nu richting de 2k. Zal dit nog goedkoper worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelwerken
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-10-2021
Snap ook niet waar de league sbc's blijven ik wacht al vanaf het begin op België en Schotland

Michaelwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
  • Laatst online: 12-08-2020
michaelwerken schreef op donderdag 5 april 2018 @ 15:44:
Snap ook niet waar de league sbc's blijven ik wacht al vanaf het begin op België en Schotland
Hoop dat ze vrijdag komen... Meestal de eerste vrijdag van de maand. Alleen afgelopen maand niet. Wacht er ook al een tijdje op. Welke league sbc maakt mij niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdewolf
zo verleidelijk om nog een icon SBC te doen...

als ik onverhandelbare spelers inlever kost het me nog maar 100k ongeveer....

mensen onlangs nog een base icon sbc gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn team gaat steeds lekkerder en lekkerder spelen vind ik, lijkt de goeie kant op te gaan
Nu zie ik alleen in mijn vriendelijkst dat ik nog al wat achter blijf in transferwinst.
Zo zit ik te kijken bij patjeB en visserxd hun transferwinst gaan ver over de 5 miljoen heen.
Hoe komen jullie/ zij aan deze winst? Is dat puur het snipen, of zijn er nog andere tactieken om aan munten te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen ervaring met fb Sissoko?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Verwijderd schreef op donderdag 5 april 2018 @ 16:39:
Mijn team gaat steeds lekkerder en lekkerder spelen vind ik, lijkt de goeie kant op te gaan
Nu zie ik alleen in mijn vriendelijkst dat ik nog al wat achter blijf in transferwinst.
Zo zit ik te kijken bij patjeB en visserxd hun transferwinst gaan ver over de 5 miljoen heen.
Hoe komen jullie/ zij aan deze winst? Is dat puur het snipen, of zijn er nog andere tactieken om aan munten te komen?
Je komt al heel ver als je alle zilveren spelers van teams gaat opkopen ver voordat de league SBC uit komen en het liefst tijdens een promo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PatjeB en visserxd blijven juist achter in mijn vriendenlijst met hun transferwinst :+

Je hebt youtube een NL kanaal dat zich focus ofzo noemt. Die legt wel veel uit en geeft tips mbt handelen.
(al is het nu alleen stilte voor de TOTS storm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
  • Laatst online: 12-08-2020
In het begin handelen. Heb 8,5 miljoen transfer winst. Kocht zilveren spelers van karabukspor Turkse super lig. En verkocht deze voor flinke winst elke keer. En je moet het treffen met de packs. Heb helaas nooit pack luck . Beste speler 89 de bruyne voor 250000 coins verkocht. En heb heel veel pakketen geopend zonder geld. En door de league sbc's heb ik ook heel veel coins verdient en ga ik nog verdienen. Nu weinig winst te halen inderdaad. Iedereen wacht op Tots. Denk dat ik bijna niks ga verkopen van mijn topspelers. Speel gewoon met het team wat ik leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 02-10 15:28
markdewolf schreef op donderdag 5 april 2018 @ 16:30:
zo verleidelijk om nog een icon SBC te doen...

als ik onverhandelbare spelers inlever kost het me nog maar 100k ongeveer....

mensen onlangs nog een base icon sbc gedaan?
Heb er 2 gedaan. 1x AdP 87 en 1x pires 85. Zit ook te twijfelen om er 1 te doen maar alleen gullit, viera of ferdinand zouden mijn team kunnen versterken denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
servival7 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 13:37:
[...]

Volgens mij geldt dit alleen voor normale gouden kaarten, niet voor IF's etc. Misschien voor wat OTWs etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke sbc voor Llorente online. Spurs spelers stijgen als een komeet.
Gelukkig zag ik het gelijk en een 4-tal sissoko's kunnen kopen voor 1000. Die gaan nu al voor een veelvoud.

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 05-04-2018 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildcardxl schreef op donderdag 5 april 2018 @ 16:56:
[...]

Je komt al heel ver als je alle zilveren spelers van teams gaat opkopen ver voordat de league SBC uit komen en het liefst tijdens een promo.
Aan welke spelers moet je dan denken dat vind ik lastig te zoeken/vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Wel naatje dat de WL-rewards om 20uur zijn door de zomertijd!

[ Voor 7% gewijzigd door Fraaank op 05-04-2018 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op donderdag 5 april 2018 @ 19:27:
Wel naatje dat de WL-rewards om 20uur zijn door de zomertijd!
Ja jonge het leven is hard

Ben nu zelf ook een trotse bezitter van een swap kaartje . Maar die Sanchez zal wel bijna onmogelijk te zijn te halen vermoed ik.
Kijken of zo'n Ultimate pack wat is, kan ik tenminste verhandelen.
Hoewel als elke swap mij een 10k gaat kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Swap kaartje kunnen halen met untradeables. Nu 2 in bezit.

Ben heel benieuwd hoe dit verder gaat. Denk dat 11 kaartjes nog erg lastig gaat worden

Wl rewards waren weer om te janken. Monthly gold 3 ook.

[ Voor 16% gewijzigd door 038Zwolle op 05-04-2018 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Milinkovic-Savic TIF en Aurier IF uit de weekend league monthly rewards (Elite 3) en voor de rest voor 81's en 82's waar ik niks mee kan. De 1e speelt al in de basis en kan ik dus verkopen en de 2e kan in mijn reserveteam. Voor het eerst iets wat ik in mijn 1e team kan zetten. Uit de pakjes voor Goud 1 haalde ik Glik. Niet ontevreden al had ik natuurlijk gehoopt op Suarez... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkopen jullie ook wel de gouden zeldzame spelers van >82? Van spelers die niet spelen in het 1ste team

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2018 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Verwijderd schreef op donderdag 5 april 2018 @ 20:25:
Verkopen jullie ook wel de gouden zeldzame spelers van >82? Van spelers die niet spelen in het 1ste team
Normaal gesproken niet maar de afgelopen tijd was het een aardige goudmijn. Het is nu wel zo'n beetje over al verkocht ik Nani vandaag nog 2x voor 7k per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb wel meerdere malen al mijn spelers verkocht uit mn club . Volgend jaar ga ik het toch anders doen. Op termijn haal je er veel meer geld uit. Dit jaar blijf ik gewoon alles verkopen en die wel wat eruit komt. Ik ga mijn club ook niet verkopen (3m ong) ik vergelijk het wel met toty en merk dan wel of het een leermoment word voor volgend jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
038Zwolle schreef op donderdag 5 april 2018 @ 21:32:
Ik heb wel meerdere malen al mijn spelers verkocht uit mn club . Volgend jaar ga ik het toch anders doen. Op termijn haal je er veel meer geld uit. Dit jaar blijf ik gewoon alles verkopen en die wel wat eruit komt. Ik ga mijn club ook niet verkopen (3m ong) ik vergelijk het wel met toty en merk dan wel of het een leermoment word voor volgend jaar.
Leermomenten heb je elk jaar, geloof mij maar ;)

Hoop dat volgend jaar ook die script weer beschikbaar komt met actuele prijzen, dat heeft mij echt veel geld opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Ik verkoop alleen dubbele. Andere spelers alleen op momenten dat ze veel waard zijn. Dat werkt best lekker.

Baal eigenlijk nu al van TOTS... Heb een goed team, een goedkoop en leuk (maar goedkoop) reserveteam en ruim 1,8 miljoen. Ga mijn team niet verkopen maar wil die 1,8 miljoen eigenlijk ook niet uitgeven omdat ik weet dat de prijzen straks gaan zakken (en zelfs al gebeurd dat niet dan zijn er betere spelers voor minder te krijgen). Maar ja dat duurt waarschijnlijk nog een maand, en dan nog eens een maand voordat alle competities zijn geweest en de prijzen pas echt gaan zakken. Dus ongeveer 2 maanden geen leuke aankopen doen... Lastig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjakieman schreef op donderdag 5 april 2018 @ 21:44:
Ik verkoop alleen dubbele. Andere spelers alleen op momenten dat ze veel waard zijn. Dat werkt best lekker.

Baal eigenlijk nu al van TOTS... Heb een goed team, een goedkoop en leuk (maar goedkoop) reserveteam en ruim 1,8 miljoen. Ga mijn team niet verkopen maar wil die 1,8 miljoen eigenlijk ook niet uitgeven omdat ik weet dat de prijzen straks gaan zakken (en zelfs al gebeurd dat niet dan zijn er betere spelers voor minder te krijgen). Maar ja dat duurt waarschijnlijk nog een maand, en dan nog eens een maand voordat alle competities zijn geweest en de prijzen pas echt gaan zakken. Dus ongeveer 2 maanden geen leuke aankopen doen... Lastig!
Er zijn best veel leuke TOTW spelers voor tussen de 50 en 100k toch? Gast als Guiliano, Lozano, Telles, Pereira etc. Daar vermaak ik me nu zo af en toe mee.

___

Ik snap die swaps denk ik niet. Waarom zou ik bergen moeite doen voor een 91 Sanchez? Volgens mij kan ik die tijd beter steken in handelen en een betere speler kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 5 april 2018 @ 21:59:
[...]

Er zijn best veel leuke TOTW spelers voor tussen de 50 en 100k toch? Gast als Guiliano, Lozano, Telles, Pereira etc. Daar vermaak ik me nu zo af en toe mee.

___

Ik snap die swaps denk ik niet. Waarom zou ik bergen moeite doen voor een 91 Sanchez? Volgens mij kan ik die tijd beter steken in handelen en een betere speler kopen. :)
Ik denk dat je gelijk hebt mbt swaps. Het is leuk om ergens voor te spelen, maar heb het idee dat het veel moeite gaat kosten en een 91 sanchez lijkt me niet heel boeiend. Hooguit sbc fodder.

Handelen lukt mij totaal niet meer. Ik begrijp niks van de markt 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Verwijderd schreef op donderdag 5 april 2018 @ 21:59:
[...]

___

Klopt, 3 van die 4 heb ik ook een spelen/speelden eerder in mijn 2e team of als invaller. Maar als ik mijn 1e team wil verbeteren dan moet ik gelijk naar spelers van minstens 500k.

Zat de twijfelen om Goretzka IF, Bale NIF en Rui Costa 90 in te wisselen voor Messi NIF, Suarez SIF en Petit 88... Maar omdat Rui Costa untradable is kost dat wel een hoop geld. Zonder TOTS had ik het nu gedaan maar nu wacht ik maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjakieman schreef op donderdag 5 april 2018 @ 22:10:
[...]

Klopt, 3 van die 4 heb ik ook een spelen/speelden eerder in mijn 2e team of als invaller. Maar als ik mijn 1e team wil verbeteren dan moet ik gelijk naar spelers van minstens 500k.

Zat de twijfelen om Goretzka IF, Bale NIF en Rui Costa 90 in te wisselen voor Messi NIF, Suarez SIF en Petit 88... Maar omdat Rui Costa untradable is kost dat wel een hoop geld. Zonder TOTS had ik het nu gedaan maar nu wacht ik maar...
Je hoeft niet per se te verbeteren toch? Is ook wel eens leuk om met rare dudes met 5* skills te spelen of met een bizare hybrid etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Verwijderd schreef op donderdag 5 april 2018 @ 22:15:
[...]

Je hoeft niet per se te verbeteren toch? Is ook wel eens leuk om met rare dudes met 5* skills te spelen of met een bizare hybrid etc.
Dat is waar... Maar daar is mijn 2e team eigenlijk voor. Mijn 1e team is trouwens al een bijzondere hybrid van 4 verschillende competities. Dat maakt het verbeteren ook zo lastig want kan niet zomaar 1 speler veranderen, dat moeten er gelijk 3-4 zijn iedereen nog op full chem te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
voor welke optie zouden jullie gaan?

1. https://www.futbin.com//18/squad/4640553
2. https://www.futbin.com//18/squad/4640558
Of
3. https://www.futbin.com//18/squad/4640564

Ik vind Benatia (Luiz is ook prima) 85 Telles echt fijn spelen dus dat is voor mij om het even.
Ik Twijfel vooral tussen Sandro en Savic/Florenzi Of Telles en Florenzi (8chem)

[ Voor 35% gewijzigd door 038Zwolle op 06-04-2018 05:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Beste uit maandelijks goud 2: Vasquez 86 rated. Waarvoor speel ik nog de WL vraag ik me af. Volgens mij zijn mijn beste rewards uit SB gekomen aan het begin van het jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met veel geluk toch nog de kwalificatie gewonnen. Kom ik in de finale een 81 rated full super lig team tegen. Ik ging met veel angst de finale in.. Gelukkig was hij niet zo goed :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:40

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Vissert schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 08:53:
Met veel geluk toch nog de kwalificatie gewonnen. Kom ik in de finale een 81 rated full super lig team tegen. Ik ging met veel angst de finale in.. Gelukkig was hij niet zo goed :+
Haha zeer herkenbaar. Ik ging in de finale onderuit tegen een 79 rated team.
Jesus, Rashford, Lingard, Bakayoko, Keane (base cards). gewoon een OP BPL team. Had niks te vertellen.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-09 08:55

kevinn

PSN; southation

038Zwolle schreef op donderdag 5 april 2018 @ 22:08:
[...]

Ik denk dat je gelijk hebt mbt swaps. Het is leuk om ergens voor te spelen, maar heb het idee dat het veel moeite gaat kosten en een 91 sanchez lijkt me niet heel boeiend. Hooguit sbc fodder.

Handelen lukt mij totaal niet meer. Ik begrijp niks van de markt 7(8)7
Swaps kunnen altijd nog gebruikt worden voor de tradeable ultimate pack. Zo doe ik het ook op mijn 2e acccount.
Pack bewaar ik dan voor PL TOTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevinn schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 09:59:
[...]

Swaps kan altijd nog gebruiken voor de tradeable ultimate pack. Zo doe ik het ook op mijn 2e acccount.
Pack bewaar ik dan voor PL TOTS.
Idd. Ik heb even getwijfeld over Sanches maar pak dan liever zijn TOTS versie. Of misschien wel TOTS Son of Aguero in de spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Verwijderd schreef op donderdag 5 april 2018 @ 19:20:
[...]

Aan welke spelers moet je dan denken dat vind ik lastig te zoeken/vinden
Als er al league SBC nog gaan uitkomen dan zal dat de PRO league, scottish prem, la Liga en Premier league zijn. maar afgelopen maand is niks uitgekomen.

Volgende FIFA direct zilvers kopen uit de bundesliga, calcio A en Ligue 1 zal gegarandeerd uitbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 10:02:
[...]

Idd. Ik heb even getwijfeld over Sanches maar pak dan liever zijn TOTS versie. Of misschien wel TOTS Son of Aguero in de spits.
Op basis waarvan verdient Son dan een TOTS?

@exactor it eens, het lijkt mij bijvoorbeeld leuk om met Okocha/Mahrez te spelen als CAMS in 4222.
beetje pingelen aan de zijkanten en vervolgens de spitsen bedienen :D
YouTube: THE ONLY 5 STAR SKILL MOVES YOU NEED TO LEARN IN FIFA 18

[ Voor 33% gewijzigd door Bossie op 06-04-2018 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 10:44:
[...]

Op basis waarvan verdient Son dan een TOTS?
Geintje zeker? 3 IFs moet genoeg zijn toch :+ Daarnaast is het dun bezet qua linkerflank. Alleen Hazard en Sanches maar ik gok dat Sanches een striker kaart krijgt?

Daarnaast zie ik hem eigenlijk in alle predictions wel terug komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdewolf
Fraaank schreef op donderdag 5 april 2018 @ 19:11:
[...]

Volgens mij geldt dit alleen voor normale gouden kaarten, niet voor IF's etc. Misschien voor wat OTWs etc.
ik heb toch besloten om het niet te doen... dacht doe wel 2 x een 84-87 upgrade.

Krijg in het eerste pakketje if alli 87
en in het 2e pakketje pogba 8)7

vervolgens nog een 87-89 upgrade gedaan en daar kwam alexis sanchez uit |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 10:53:
[...]

Geintje zeker? 3 IFs moet genoeg zijn toch :+ Daarnaast is het dun bezet qua linkerflank. Alleen Hazard en Sanches maar ik gok dat Sanches een striker kaart krijgt?

Daarnaast zie ik hem eigenlijk in alle predictions wel terug komen.
Sons is een speler met veel pieken en dalen, door zijn pieken krijgt hij zijn IF's.
Maar durf niet te zeggen of hij dit seizoen ook constant genoeg heeft gepresteerd voor een TOTS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 12:55:
[...]

Sons is een speler met veel pieken en dalen, door zijn pieken krijgt hij zijn IF's.
Maar durf niet te zeggen of hij dit seizoen ook constant genoeg heeft gepresteerd voor een TOTS?
Geen idee. Volg geen voetbal :+ Als ik op transfermarkt kijk dan heeft hij 18 doelpunten in 45 wedstrijden dit seizoen. Waaronder 4 in de CL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 12:58:
[...]

Geen idee. Volg geen voetbal :+ Als ik op transfermarkt kijk dan heeft hij 18 doelpunten in 45 wedstrijden dit seizoen. Waaronder 4 in de CL.
Denk zelf aan Mane/Sane en dan misschien Son/Hazard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 12:59:
[...]

Denk zelf aan Mane/Sane en dan misschien Son/Hazard.
Dan maar Aguero in de spits :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-09 00:23
Ik zag in de futbin app dat Mendy de volgende speler is met een switch-kaart. Ben benieuwd of die in de wekelijkse doelstellingen beland of toch een sbc krijgt vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JJoosterman schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:29:
Ik zag in de futbin app dat Mendy de volgende speler is met een switch-kaart. Ben benieuwd of die in de wekelijkse doelstellingen beland of toch een sbc krijgt vanavond.
Idd! Iemand die achter een console zit even kan kijken wat de bekende requirements zijn voor de komende tijd? Zou mij niks verbazen als ze je weer gaan naaien dat je alleen DKT kan doen met een volledig zilver team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 02-10 16:03
Vissert schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:34:
[...]

Idd! Iemand die achter een console zit even kan kijken wat de bekende requirements zijn voor de komende tijd? Zou mij niks verbazen als ze je weer gaan naaien dat je alleen DKT kan doen met een volledig zilver team.
DAILY KNOCKOUT TOURNAMENT I

OPENING
16/04/2018 (Monday) 8:00 am 🇬🇧 GMT (UTC +1)
16/04/2018 (Monday) 3:00 am 🇺🇸🇨🇦 EST (UTC -4)

CLOSING
18/04/2018 (Wednesday) 8:00 am 🇬🇧 GMT (UTC +1)
18/04/2018 (Wednesday) 3:00 am 🇺🇸🇨🇦 EST (UTC -4)

REWARDS
FIFA 18 Weekend League CalendarEntry into Weekend League
💰 2,000 coins
🎴 1x Benjamin Mendy Swap Deals Item

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ajaxalex schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:38:
[...]

DAILY KNOCKOUT TOURNAMENT I

OPENING
16/04/2018 (Monday) 8:00 am 🇬🇧 GMT (UTC +1)
16/04/2018 (Monday) 3:00 am 🇺🇸🇨🇦 EST (UTC -4)

CLOSING
18/04/2018 (Wednesday) 8:00 am 🇬🇧 GMT (UTC +1)
18/04/2018 (Wednesday) 3:00 am 🇺🇸🇨🇦 EST (UTC -4)

REWARDS
FIFA 18 Weekend League CalendarEntry into Weekend League
💰 2,000 coins
🎴 1x Benjamin Mendy Swap Deals Item
Hele week Mendy dus? Interessant. Dat zou dus betekenen 4 DKT Swaps en 8 SBC/Objective kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
Vissert schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:47:
[...]

Hele week Mendy dus? Interessant. Dat zou dus betekenen 4 DKT Swaps en 8 SBC/Objective kaarten.
Nee, alleen de maandag en dinsdag. Woensdagochtend t/m vrijdagochtend start de 'nieuwe' DKT (met dus wellicht een nieuwe swap item)

[ Voor 6% gewijzigd door WSL036 op 06-04-2018 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Volgende week helemaal niets, Mendy is de week er na voor 2 dagen

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de OTW Mkhi bezitters. Snel even verkopen. Hij is mogelijk weken uitgeschakeld dus zijn OTW zal wel iets dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 16:28:
Voor de OTW Mkhi bezitters. Snel even verkopen. Hij is mogelijk weken uitgeschakeld dus zijn OTW zal wel iets dalen.
THnx ! Laca is weer lekker gestegen zeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Vissert schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 16:28:
Tja ik had m destijds voor een koopje dacht ik toen 150k voor betaald. Hij is echter nooit meer meer waard geworden. Ach hij doet ook nog steeds mee in mijn team en niet eens onverdienstelijk, dus ik hou m lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk LaLiga SBC zeg pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prima kaartje toch, ben wel benieuwd naar de prijs ivm zijn 91 die rond de 500k ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Eindelijk. Nu maar hopen dat ze mijn 47 Kike Sola's nog willen hebben. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SR8 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 20:18:
Eindelijk. Nu maar hopen dat ze mijn 47 Kike Sola's nog willen hebben. :D
haha ik ben er bang voor, sommige kaarten gaan voor gekke prijzen.. maar bijvoorbeeld een CV van Levante krijg ik niet verkocht. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 19:35:
[...]

Prima kaartje toch, ben wel benieuwd naar de prijs ivm zijn 91 die rond de 500k ligt.
Ja vind 700k nu wel erg duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:03
Nou ik ben klaar met UT voor dit jaar.
Mijn psn account was gebanned vanwege een aanstootgevende naam (die ik al meer dan 10jaar heb) in een gekke bui een keer ingevoer in de 10er jaren :D
Nou goed kan ik inkomen, geen probleem, nieuw account aangemaakt. Dus ik dacht even koppelen aan mn EA id en gaan met die banaan..... dus niet, hele lege nieuwe club. Weg 4 miljoen.. heb EA nog een mail gestuurd of de boel overgezet kan worden, maar dat zal wel niet. Iemand hier nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 20:39:
Mijn psn account was gebanned vanwege een aanstootgevende naam (die ik al meer dan 10jaar heb) in een gekke bui een keer ingevoer in de 10er jaren :D
Nou goed kan ik inkomen, geen probleem, nieuw account aangemaakt. Dus ik dacht even koppelen aan mn EA id en gaan met die banaan..... dus niet, hele lege nieuwe club. Weg 4 miljoen.. heb EA nog een mail gestuurd of de boel overgezet kan worden, maar dat zal wel niet. Iemand hier nog tips?
Ik ben wel heel benieuwd wat je naam was// >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 20:39:
Ah geen paarden meer? :+

Bij EA blijven zeiken is je enige optie denk ik...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vissert schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 20:41:
[...]

Mooi, ga ik weer een stapje omhoog in de ingame leaderboards :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:03
Vissert schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 20:41:
[...]

Nee helaas :+

Er was een gast in de vriendengroep die altijd het woord paardenbeffer gebruikte 8)7 dus als ludieke actie toen we een ps3 kochten dat als accountnaam genomen. Maar kennelijk mag dat niet meer van Sony.
Ben benieuwd of EA mij gaat helpen, ik zag op andere fora dat ik zeer waarschijnlijk pech heb.

Wel erg slecht van Sony dat ze dit zo aanpakken, account weg, gedownloade content weg, save games weg, psn plus weg, UT weg... Heb ook bij Sony een klacht ingediend, maar die zullen wel verwijzen naar de voorwaarden blabla.
Ik ben van mening dat wanneer je mensen hiervoor wilt bannen het ook mogelijk moet zijn om je id aan te passen, is niet meer van deze tijd dat dat niet kan.

[ Voor 9% gewijzigd door Nachtapotheker op 07-04-2018 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
15 online matches voor een swap item is prima te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het idee dat we wel meer dan 12 mogelijkheden krijgen voor Swap Cards. Ze releasen ze wel vrij snel nu. DKT, SBC nu Weekly en maandag weer een DKT.

Ik weet niet of het werkt, maar kwam dit tegen YouTube: HOW TO GET THE *FUT SWAP ALVARO NEGREDO* WITHOUT PLAYING A GAME IN F...
en las ook dat meerdere mensen beweren dat het toch werkt.

[ Voor 53% gewijzigd door 038Zwolle op 07-04-2018 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 00:56:
Ik weet niet of het werkt, maar kwam dit tegen YouTube: HOW TO GET THE *FUT SWAP ALVARO NEGREDO* WITHOUT PLAYING A GAME IN F...
en las ook dat meerdere mensen beweren dat het toch werkt.
Ik krijg een positief result voor die check, dadelijk maar eens ingame kijken.

edit: POTM Voting is begonnen:
https://potm.easports.com

[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 07-04-2018 08:35 ]

Pagina: 1 ... 172 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs