Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 10:40:
[...]

20k winst op mijn 2 Juve spelers die ik kon verkopen vond ik eigenlijk een betere deal. Hoe groot is nou de kans dat je iets uit die pakjes haalt? Mijn beste tradable speler ooit was Zlatan (2x).
De kans is er. Mijn top was een icon.
En heb in de loop der tijd veel ifs gepackt. En 84+ gouden nifs.

Maar nu doe ik ook veel (betaalbare), wel tradable, sbc's. Vaak leagues.
Laat je niet op kosten jagen door zogenaamde top packs! Als het systeem het wil, krijg je vanzelf wel een topper of niet.

Afgezien van een paar (calcio en bundesliga) teams heb ik ze allemaal gedaan.
Doe dit meer dan het eigenlijke spel, daar is soms geen touw aan vast te knopen met de ai.

Op de een of andere manier trek ik vaak zaterdagochtend de meeste toppers. Alleen deze ochtend niet.
Misschien wel logisch, bij gebrek aan nieuwe sbc's gaan mensen de league sbc's doen. Dan moeten er veel league spelers worden aangevuld denk ik dan.

Wacht echt op de liga santander.

Zelf trouwens aan het sparen voor Salah 91 if. Niet de otw, volgens mij heeft deze meneer al genoeg stijgingen gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:02
Dit is nu mijn team:

https://www.futbin.com/18/squad/2093935

Ik speelde eerst 4-3-2-1. Toen kreeg ik rooney en omdat ik eigenlijk morata niet kwijt wil, ben ik veranderd van formatie. Iemand nog tips voor verbeteringen? Wil op zich ook wel 4-2-3-1 proberen, maar daar heb ik niet echt de spelers voor volgens mij. Speelde hiervoor met Willian en Martial in 4-3-2-1. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is weer weekend, en FUT speelt weer in slow-mtion :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tjonge die Kaka 92 sbc van weken geleden werpt wel zijn vruchten af.
Ik breng hem vaak het laatste half uur in en dan sprint hij iedereen voorbij met zijn stats.
Hij maakt vaak het verschil en dat in mijn pl team. Zie de tegenstander er vaak wat moedeloos van worden op het laatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net Aguero FIF gekocht voor naast Messi, mensen ervaring met deze 2 spelers naast elkaar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Druk bezig met de WL met mijn untradable team (aangevuld met <10k spelers). 3,3mln coins op de bank om de crash eens rustig te bekijken en dan met de tots mijn team samen te stellen tot het einde van het seizoen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Toch nog de MM kunnen afmaken door 2 spelers van Juventus te kopen. Een premium en prime gold players pack. Beste speler: Bony. Chapeau EA Chapeau

[ Voor 0% gewijzigd door Fraaank op 31-03-2018 17:15 . Reden: Kan niet spellen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 12:49:
Het is weer weekend, en FUT speelt weer in slow-mtion :(
Ben ik de enige die hier last van heeft, vind dit wel erg bizar.
De hele dag gaat de game al voor mij in slow-motion, heb meerdere formaties en customs geprobeerd maar het resultaat blijft hetzelfde.

Ik zie mijn tegenstanders naar hartelust ping-pong passen, maar ik blijf constant de bal inleveren omdat iedere 2/3e pass opeens onverwacht lang gaat ipv de bedoelde pass of de pass gaat in de juist richting maar heeft simpelweg geen kracht en rolt rustig naar de tegenstander.

Verdedigen is ook vrijwel onmogelijk, aangezien het voelt alsof mijn verdedigers 1 a 2 seconden vertraagd reageren, daarnaast krijgen de tegenstanders ook alle ruimte en staan mijn verdedigende spelers rustig 5 meter vanaf de tegenstander te wachten totdat deze ingespeeld worden.

Het klinkt simpelweg als inputlag, maar hetzelfde gebeurt in squadbattles :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:24
Bossie schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 18:10:
[...]

Ben ik de enige die hier last van heeft, vind dit wel erg bizar.
De hele dag gaat de game al voor mij in slow-motion, heb meerdere formaties en customs geprobeerd maar het resultaat blijft hetzelfde.

Ik zie mijn tegenstanders naar hartelust ping-pong passen, maar ik blijf constant de bal inleveren omdat iedere 2/3e pass opeens onverwacht lang gaat ipv de bedoelde pass of de pass gaat in de juist richting maar heeft simpelweg geen kracht en rolt rustig naar de tegenstander.

Verdedigen is ook vrijwel onmogelijk, aangezien het voelt alsof mijn verdedigers 1 a 2 seconden vertraagd reageren, daarnaast krijgen de tegenstanders ook alle ruimte en staan mijn verdedigende spelers rustig 5 meter vanaf de tegenstander te wachten totdat deze ingespeeld worden.

Het klinkt simpelweg als inputlag, maar hetzelfde gebeurt in squadbattles :X
Exact dit heb ik altijd na een hele goede reeks. Bij jou toevallig ook gebeurd? Ea matchfixing noem ik het :+
Bij mij is de matchfixing net weer voorbij, het loopt weer heerlijk vloeiend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 18:27:
[...]

Exact dit heb ik altijd na een hele goede reeks. Bij jou toevallig ook gebeurd? Ea matchfixing noem ik het :+
Bij mij is de matchfixing net weer voorbij, het loopt weer heerlijk vloeiend :D
Gisteravond wel een D4 season gestart en driemaal gewonnen.
Vandaag een squadbattle update en season afgemaakt (3/0/7 zzzz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07:43
We zijn pas 18 minuten bezig maar denk dat Leroy Sané zijn ToTW alweer te pakken heeft. Goal en een fenomenale actie die de 2-0 inluidde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Hij speelt fantastisch inderdaad, David Silva ook trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Lorenzoaliandro schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:31:
[...]

Hoe speelt die formatie 4-2-2-2 ? Ik heb onderstaand team .. en wil graag Ronaldinho CAM is betaalbaar LM is niet te betalen op dit moment denk ik voor mijn, huidig budget 500k

Hoe zouden jullie dit inpassen? (wil graag Larsson Bergkamp Desailly behouden)

https://www.futbin.com/18/squad/4539453
Goed dat je hierover begon. Ik speelde eigenlijk al een tijd geen 4-2-2-2 meer vanaf het begin van de wedstrijd, alleen als het niet liep. Na een 0-3 start in de WL dacht ik weer aan jouw vraag en besloot ik toch weer 4-2-2-2 te gaan spelen en dat heb ik alleen nog maar gedaan (zelfs geen enkele keer tijdens de wedstrijd gewisseld) met als resultaat dat ik nu al op goud 2 sta met nog 12 wedstrijden te gaan! De elite 3 monthly rewards kunnen me dus niet meer ontgaan!

Ik krijg bijna geen enkele kans meer tegen terwijl ik zelf bijna elke wedstrijd minstens 15 schoten heb. Lang geleden dat ik zo dominant heb gespeeld! Enige probleem blijft het afmaken...

Ohh en Rui Costa waar ik deze week zo over zat te klagen speelt de WL van z'n leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 19:31:
[...]

Goed dat je hierover begon. Ik speelde eigenlijk al een tijd geen 4-2-2-2 meer vanaf het begin van de wedstrijd, alleen als het niet liep. Na een 0-3 start in de WL dacht ik weer aan jouw vraag en besloot ik toch weer 4-2-2-2 te gaan spelen en dat heb ik alleen nog maar gedaan (zelfs geen enkele keer tijdens de wedstrijd gewisseld) met als resultaat dat ik nu al op goud 2 sta met nog 12 wedstrijden te gaan! De elite 3 monthly rewards kunnen me dus niet meer ontgaan!

Ik krijg bijna geen enkele kans meer tegen terwijl ik zelf bijna elke wedstrijd minstens 15 schoten heb. Lang geleden dat ik zo dominant heb gespeeld! Enige probleem blijft het afmaken...

Ohh en Rui Costa waar ik deze week zo over zat te klagen speelt de WL van z'n leven!
Kun je ook iets vertellen over hoe je speelt icm player instructions en custom tactic?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 20:21:
[...]

Kun je ook iets vertellen over hoe je speelt icm player instructions en custom tactic?
Natuurlijk, de player instructions heb ik niet altijd hetzelfde, ben zelf ook nog wat aan het testen maar heb meestal dit:
1 spits op get behind en press backline
1 spits op get behind en cover passing lines
1 cam (de beste) op free roam
1 cdm op stay back en cover passing lines
rb/lb op stay back

60-54-organised
56-54-56-free form
46-60-52-cover

Dit is trouwens het eerste weekend dat ik met deze waardes speel. Daarvoor had ik schooting en pressure een stuk hoger maar dit lijkt beter te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 20:40:
[...]

Natuurlijk, de player instructions heb ik niet altijd hetzelfde, ben zelf ook nog wat aan het testen maar heb meestal dit:
1 spits op get behind en press backline
1 spits op get behind en cover passing lines
1 cam (de beste) op free roam
1 cdm op stay back en cover passing lines
rb/lb op stay back

60-54-organised
56-54-56-free form
46-60-52-cover

Dit is trouwens het eerste weekend dat ik met deze waardes speel. Daarvoor had ik schooting en pressure een stuk hoger maar dit lijkt beter te werken.
Deze speelt tot nu toe een stuk leuker/dreigender dan mijn vorige variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 22:35:
[...]

Deze speelt tot nu toe een stuk leuker/dreigender dan mijn vorige variant.
Goed om te horen! Vorige variant van 4-2-2-2 bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zlatan ook meteen in de TOTW? Schiet een bal van 35 meter in de bovenhoek en scoort de winnende 4-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Waar kan je nagaan wie er grootste kans op potm march heeft? En wanneer wordt dat vaak bekend gemaakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Razz89 schreef op zondag 1 april 2018 @ 10:18:
Waar kan je nagaan wie er grootste kans op potm march heeft? En wanneer wordt dat vaak bekend gemaakt?
Check de website van de premier league, na de laatste speelronde van de maand kun je daar stemmen.
Aangezien de laatste speelronde nu bezig is, zal dat gedurende de week wel beschikbaar komen.

Zal weer tussen Sane, Salah etc gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Mannen, ik wil graag van 4321 in game wisselen naar 41212. Moet je dan ook je custom tactics aanpassen of alleen per speler? Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Delano1992 schreef op zondag 1 april 2018 @ 16:54:
Mannen, ik wil graag van 4321 in game wisselen naar 41212. Moet je dan ook je custom tactics aanpassen of alleen per speler? Thanks
Custom tactics blijven gelijk. Dus alleen de player instructions.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 16:45
Futhead is lekker bezig _O- _O- _O-

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/weKuRYQqcPCDn3v2h4JLEzOhq-3XS9Y9oZOICYm5wXo.png?w=1024&s=e0b8595472a5f78a6729609003fc3c9d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Kan niet wachten op TOTS. De Ligt, Vilhena en Arias met een vleugje Lozano?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is het hier rustig. Zitten jullie allemaal braaf bij de familie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Vissert schreef op maandag 2 april 2018 @ 08:57:
Wat is het hier rustig. Zitten jullie allemaal braaf bij de familie? :+
Viel mij ook al op! Deze maand gold 2 geëindigd voor de maandelijkse, kon het niet meer opbrengen om verder te spelen voor 1 extra rode kaart. Had het wel leuk van EA gevonden als de WL een dag extra was geweest ivm Pasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het ook jammer dat we geen extra dag hadden. Door het paasweekend toch maar 8 potjes kunnen spelen... maarja ik krijg toch altijd alleen maar crap:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Afgelopen dagen maar weer eens ondervonden dat het niet zoveel uitmaakt of je goede (dure) spelers hebt. Ik heb 2,2 miljoen uit m’n team getrokken met t oog op tots, maar in de resultaten is dat niet terug te zien :+ die blijven min of meer gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
ST Depay incoming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjakieman schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:52:
[...]

Jouw aanval is wel erg langzaam. Een wat langzamere spits is geen probleem maar 2 wordt erg lastig als de tegenstander ver van zijn eigen doel af speelt. Verder kan je denk ik voor hetzelfde geld een veel beter team maken. Ik heb met alle spelers uit onderstaande team gespeeld en ik zou ze allemaal zo kunnen inpassen in mijn miljoenenteam:

https://www.futbin.com/18/squad/4534201
Ben nog steeds mijn elftal aan het muteren mooy twijfelde ik deels aan is alleen maar meer geworden nu ik zojuist Sánchez packte van Man U😱 toch Mooy halen of met Sanchez hier gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Verwijderd schreef op maandag 2 april 2018 @ 13:25:
[...]

Ben nog steeds mijn elftal aan het muteren mooy twijfelde ik deels aan is alleen maar meer geworden nu ik zojuist Sánchez packte van Man U😱 toch Mooy halen of met Sanchez hier gaan spelen?
Als je Sanchez wil opstellen moet je beginnen met vleugelspelers, zonde om hem met 5 chem op te stellen. En moet je dus ook een rechtsbuiten kopen. Ik zou hem verkopen en voor Mooy SIF gaan.

Edit: Als je Mooy SIF echt niet wil hebben kan je ook kiezen voor Sissoko FB (voor wat meer lengte) of goedkope opties zoals Dembele (enige nadeel 77 stamina) of Herrera.

[ Voor 16% gewijzigd door sjakieman op 02-04-2018 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Nachtapotheker schreef op maandag 2 april 2018 @ 10:31:
Afgelopen dagen maar weer eens ondervonden dat het niet zoveel uitmaakt of je goede (dure) spelers hebt. Ik heb 2,2 miljoen uit m’n team getrokken met t oog op tots, maar in de resultaten is dat niet terug te zien :+ die blijven min of meer gelijk.
Dat merk ik ook altijd als ik met 2 teams speel in de Weekend League, qua winrate merk ik weinig verschil terwijl er toch 3 miljoen prijsverschil tussen zit. Er zijn inmiddels al zoveel spelers die erg weinig kosten maar (bijna) net zo goed zijn als de Icons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op maandag 2 april 2018 @ 10:31:
Je weet dat anderen ook hetzelfde doen en de verhouding dan weer gelijk ongeveer is?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op maandag 2 april 2018 @ 15:41:
[...]

Je weet dat anderen ook hetzelfde doen en de verhouding dan weer gelijk ongeveer is?
Nou dat heb ik niet zo gemerkt, veel full icon squads toch wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op maandag 2 april 2018 @ 16:21:
[...]

Nou dat heb ik niet zo gemerkt, veel full icon squads toch wel :D
Die kunnen best untradable zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bean77 schreef op maandag 2 april 2018 @ 15:41:
[...]

Ik heb ze wel gezien ja, teams met alleen maar prime icons, monthly WL rewards en SBC spelers. Maar dan nog speelde ik over de hele WL tegen hetzelfde niveau als anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bean77 schreef op maandag 2 april 2018 @ 16:48:
[...]

Die kunnen best untradable zijn :+
Geen spijt gekregen van je verkopen? Als de prijzen genoeg gaan zakken kan jij straks vast de beste 11 spelers van het spel kopen. Of is dat niet het plan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjakieman schreef op maandag 2 april 2018 @ 13:44:
[...]

Als je Sanchez wil opstellen moet je beginnen met vleugelspelers, zonde om hem met 5 chem op te stellen. En moet je dus ook een rechtsbuiten kopen. Ik zou hem verkopen en voor Mooy SIF gaan.

Edit: Als je Mooy SIF echt niet wil hebben kan je ook kiezen voor Sissoko FB (voor wat meer lengte) of goedkope opties zoals Dembele (enige nadeel 77 stamina) of Herrera.
Dus hem opstellen in een 4-1-2-1-2 (2) opstellen op de cm plek is geen optie? Hij is LM en in die opstelling is hij 7 chem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Verwijderd schreef op maandag 2 april 2018 @ 17:11:
[...]

Dus hem opstellen in een 4-1-2-1-2 (2) opstellen op de cm plek is geen optie? Hij is LM en in die opstelling is hij 7 chem
Ik zou het niet doen nee. Hij is dan idd max 7 chem en ik heb liever een wat meer allround speler op die positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op maandag 2 april 2018 @ 16:52:
[...]

Geen spijt gekregen van je verkopen? Als de prijzen genoeg gaan zakken kan jij straks vast de beste 11 spelers van het spel kopen. Of is dat niet het plan?
Nee geen spijt. Met TOTS kan ik een leuk team samenstellen.
Ik heb 2 opties qua formatie dat ik verder kan aanvullen met zo'n 3,5mln coins.
https://www.futbin.com/18/squad/4491282
https://www.futbin.com/18/squad/4491448

Gedachte is om Blanc terug te halen als CD. Dan kan ik 2 OP TOTS backs halen uit elke competitie die ik wil. Die hoeven dan ook niet zo duur te zijn. Qua keeper ben ik ook heel flexibel. De Gea 91 is prima zat, maar als er een goedkope OP TOTS keeper is kan ik die ook halen.
Het merendeel van de coins blijft dan beschikbaar voor een aanvaller en middenvelder. Hierin zal ik ook veel opties/keuzes hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Heb je die allemaal als untradables? Met welk team speel je nu dan? Hoe is Ronaldo? Ik speelde er een paar keer tegen in de WL maar kan me niet herinneren dat hij een kans gemist heeft, zelfs elk afstandschot vliegt er onhoudbaar in...

Ik heb TOTS nooit (bewust) meegemaakt maar bekijk nu de spelers van FIFA 17... Pff dat is toch niet normaal hoe goed die zijn? Had eigen verwacht dat ze net zo'n stap zouden maken als bij de volgende IF maar dit is een soort TOTY maar dan x50 ofzo... En de prijzen waren zo te zien gelijk al best laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op maandag 2 april 2018 @ 17:51:
Heb je die allemaal als untradables? Met welk team speel je nu dan? Hoe is Ronaldo? Ik speelde er een paar keer tegen in de WL maar kan me niet herinneren dat hij een kans gemist heeft, zelfs elk afstandschot vliegt er onhoudbaar in...

Ik heb TOTS nooit (bewust) meegemaakt maar bekijk nu de spelers van FIFA 17... Pff dat is toch niet normaal hoe goed die zijn? Had eigen verwacht dat ze net zo'n stap zouden maken als bij de volgende IF maar dit is een soort TOTY maar dan x50 ofzo... En de prijzen waren zo te zien gelijk al best laag.
Idd, TOTY zijn de beste kaarten (voordat icons naar PS4 kwamen) en TOTS zit daar dan iets onder.
De populaire spelers zijn sowieso altijd erg duur, maar alles daaronder is vaak erg goed te doen.

Bijvoorbeeld een Braziliaans team vanuit de russische, turkse en Portugese leagues.
Laat Laten de komende twee maanden maar ff helemaal los gaan en nog even een 94-95 TOTS kaartje scoren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op maandag 2 april 2018 @ 17:51:

Die heb ik idd allemaal als untradable.
Ik speel nu met de 4321 formatie met ptg Lukaku als LB, Rudiger als CD, Valencia als RB, Farhmann als keeper en IF Alessandrini als RW. Switch ingame naar 41212(2) met Ronaldinho als cam en Alessandrini als spits (en vieira als cdm).

TOTS zijn uber spelers. Vaak zie je uit kleinere competities ook spelers opduiken met een TOTS die zeer interessant (en goedkoop) zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op maandag 2 april 2018 @ 18:16:
[...]

Idd, TOTY zijn de beste kaarten (voordat icons naar PS4 kwamen) en TOTS zit daar dan iets onder.
De populaire spelers zijn sowieso altijd erg duur, maar alles daaronder is vaak erg goed te doen.

Bijvoorbeeld een Braziliaans team vanuit de russische, turkse en Portugese leagues.
Laat Laten de komende twee maanden maar ff helemaal los gaan en nog even een 94-95 TOTS kaartje scoren :+
Die Keita van vorig jaar is bijna gelijk aan Kante TOTY... Wat gebeurde er 22 t/m 28 juni vorig jaar? Toen zakten alle TOTS prijzen behoorlijk, soms nog maar de helft van wat het was...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sjakieman schreef op maandag 2 april 2018 @ 18:29:
[...]

Die Keita van vorig jaar is bijna gelijk aan Kante TOTY... Wat gebeurde er 22 t/m 28 juni vorig jaar? Toen zakten alle TOTS prijzen behoorlijk, soms nog maar de helft van wat het was...
Ik gok dat dat dan de week was dat alle TOTS kaarten in packs zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bean77 schreef op maandag 2 april 2018 @ 18:22:
[...]

Die heb ik idd allemaal als untradable.
Ik speel nu met de 4321 formatie met ptg Lukaku als LB, Rudiger als CD, Valencia als RB, Farhmann als keeper en IF Alessandrini als RW. Switch ingame naar 41212(2) met Ronaldinho als cam en Alessandrini als spits (en vieira als cdm).

TOTS zijn uber spelers. Vaak zie je uit kleinere competities ook spelers opduiken met een TOTS die zeer interessant (en goedkoop) zijn.
Zelfs met die wijzigingen kom je waarschijnlijk bijna geen betere teams tegen... Of valt dat tegen door je team rating? Ben wel benieuwd, jij hebt met zoveel goede dure spelers gespeeld. Welke was nou echt zo goed, de speler die echt het verschil maakt, de speler die je zou moeten kopen als je in FIFA 18 maar geld hebt voor 1 speler die meer kost dan een miljoen? Of valt dat wel mee en kan je beter investeren in meerdere spelers als je geen geld hebt voor een heel top team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op maandag 2 april 2018 @ 19:02:
[...]

Zelfs met die wijzigingen kom je waarschijnlijk bijna geen betere teams tegen... Of valt dat tegen door je team rating? Ben wel benieuwd, jij hebt met zoveel goede dure spelers gespeeld. Welke was nou echt zo goed, de speler die echt het verschil maakt, de speler die je zou moeten kopen als je in FIFA 18 maar geld hebt voor 1 speler die meer kost dan een miljoen? Of valt dat wel mee en kan je beter investeren in meerdere spelers als je geen geld hebt voor een heel top team?
Moeilijk om te zeggen.
Wat ik wel merk dat het wel oplevert om in je aanval te investeren.
Je kan prima met een bailly/De gea/fahrmann etc achterin spelen ipv icons en het geld investeren in spelers voorin die het verschil kunnen maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 2 april 2018 @ 22:07:
[...]

Moeilijk om te zeggen.
Je kan prima met een bailly/De gea/fahrmann etc achterin spelen ipv icons en het geld investeren in spelers voorin die het verschil kunnen maken.
Dit merk ik ook. Al komt mijn budget nergens in de buurt van FC creditcard :P maar ik merk idd dat ik geld beter in een spits kan stoppen dan in een verdediger of zelfs een middenvelder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bean77 schreef op maandag 2 april 2018 @ 22:07:
[...]

Moeilijk om te zeggen.
Dat geloof ik wel, ik speelde dit jaar heel lang met een verdediging voor discard prijzen. Maar op een gegeven moment was ik wel tevreden over mijn aanval (Firmino SIF, Overmars 90, Bale NIF, Ben Yedder MOTM, Rooney FB) en heb ik ook in de rest van mijn elftal geïnvesteerd. Mijn volgende aankoop zal weer een aanvaller worden maar ik vraag me af hoeveel ik moet investeren voor een echte meerwaarde... 500k voor Salah? 1,2m voor Cristiano Ronaldo? 2m voor Henry of heel lang door sparen voor Ronaldo voor 3m...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
sjakieman schreef op maandag 2 april 2018 @ 22:19:
[...]

Dat geloof ik wel, ik speelde dit jaar heel lang met een verdediging voor discard prijzen. Maar op een gegeven moment was ik wel tevreden over mijn aanval (Firmino SIF, Overmars 90, Bale NIF, Ben Yedder MOTM, Rooney FB) en heb ik ook in de rest van mijn elftal geïnvesteerd. Mijn volgende aankoop zal weer een aanvaller worden maar ik vraag me af hoeveel ik moet investeren voor een echte meerwaarde... 500k voor Salah? 1,2m voor Cristiano Ronaldo? 2m voor Henry of heel lang door sparen voor Ronaldo voor 3m...
Met aanvallers ben ik wel erg kritisch op minimaal 4* WF (en eigenlijk ook 4*SM). Spelers als Dybala, Salah etc vallen hierdoor bij mij al af. Heel veel spelers zijn soms maar minimale upgrades. Het is dan beter om te sparen voor een speler die echt beter is.

Doorgaans investeer ik nooit echt in mijn backs. Valencia, Walker, Alex Sandro zijn prima zat. Daar hoef je geen tonnen extra te investeren als dat ten koste gaat van je aanval. Ik zie zelf totaal geen toegevoegde waarde van toty de gea ivm normale de gea. Heb ze beide gehad. Een tegenstander die weet hoe die moet afronden scoort ook gewoon bij de toty versie. Ook deze coins kun je beter investeren in een aanvaller.
Je moet met je verdediging niet door een ondergrens zakken, maar teveel investeren is eigenlijk ook zonde. Dat vind ik tenminste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Bean77 schreef op maandag 2 april 2018 @ 22:50:
[...]

Met aanvallers ben ik wel erg kritisch op minimaal 4* WF (en eigenlijk ook 4*SM). Spelers als Dybala, Salah etc vallen hierdoor bij mij al af. Heel veel spelers zijn soms maar minimale upgrades. Het is dan beter om te sparen voor een speler die echt beter is.

Doorgaans investeer ik nooit echt in mijn backs. Valencia, Walker, Alex Sandro zijn prima zat. Daar hoef je geen tonnen extra te investeren als dat ten koste gaat van je aanval. Ik zie zelf totaal geen toegevoegde waarde van toty de gea ivm normale de gea. Heb ze beide gehad. Een tegenstander die weet hoe die moet afronden scoort ook gewoon bij de toty versie. Ook deze coins kun je beter investeren in een aanvaller.
Je moet met je verdediging niet door een ondergrens zakken, maar teveel investeren is eigenlijk ook zonde. Dat vind ik tenminste.
Eens, zo speel ik het spelletje ook. Scoren is ook veel leuker dan verdedigen, dus zorg ik er eerder voor dat ik meer scoor dan de tegenstander, dan dat ik een 1-0 voorsprong nog 80minuten ga verdedigen. Word voor mezelf het spelletje niet leuker op. Zie sommige mensen dit wel doen, zeker in de WL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 2 april 2018 @ 18:36:
[...]

Ik gok dat dat dan de week was dat alle TOTS kaarten in packs zaten.
Even in verdiept en op 23 juni kwamen er SBCs uit voor een tradeable en untradeable TOTS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19:52
Zo voor het eerst gekwalificeerd voor de WL :D Denk probeer het eens met de max 5 gold spelers eis.

Duidelijk een stuk makkelijker dan de normale kwalificatie voor de WL en eigenlijk ook wel leuk om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:13
Ik heb afgelopen weekend voor het eerst WL gespeeld, althans ben tot 5 wedstrijden gekomen ;)
0x winst, 3x compleet kansloos en 2x teveel kansen gemist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Miggell schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:30:
Ik heb afgelopen weekend voor het eerst WL gespeeld, althans ben tot 5 wedstrijden gekomen ;)
0x winst, 3x compleet kansloos en 2x teveel kansen gemist
Haha ben benieuwd , zal ook wel een paar x flink afgedroogd worden :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Traeces schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:49:
[...]

Haha ben benieuwd , zal ook wel een paar x flink afgedroogd worden :')
Zal wel meevallen toch, uiteindelijk heb je je toch ook kunnen kwalificeren?
Mijn ervaring is dat DKT toch vaak minimaal vergelijkbaar is met het niveau, maar simpelweg moeilijker doordat je 4x op rij moet winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Bossie schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:07:
[...]

Mijn ervaring is dat DKT toch vaak minimaal vergelijkbaar is met het niveau, maar simpelweg moeilijker doordat je 4x op rij moet winnen.
Dit en ik kan me voorstellen dat het misschien de eerste keer toch "wat spannend" is en je bijvoorbeeld meteen tegen mega-teams komt te staan, wat ook niet meehelpt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
DKT moet je gewoon geluk hebben. Er zijn veel spelers die DKT spelen omdat er vaak iets minder lag is en geen zin hebben aan seasons.

In de WL spelen ook zat spelers die een stuk slechter zijn. Ik zou als je voor het eerst meedoet gewoon beginnen op zaterdag of zondag. Dan worden de goede spelers meestal door ELO al aan elkaar gekoppeld en heb je vaak makkelijkere wedstrijden.

[ Voor 32% gewijzigd door 038Zwolle op 03-04-2018 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Bossie schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:07:
[...]

Ik zal het gaan meemaken haha. Verlies ook 9 van de 10x alleen echt van enorm sterke teams.

Heb ergens gelezen dat de wl op de pc moeilijker is dan op de ps en Xbox, iemand hier ervaring mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Behoorlijk specifieke marquee challanges deze week. Mag wat kosten. Volgend jaar ga ik geen enkele spelers verkopen voor <5k

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2018 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19:36
Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 19:10:
Behoorlijk specifieke marquee challanges deze week. Mag wat kosten. Volgend jaar ga ik geen enkele spelers verkopen voor <5k
Vond ze wel prima te doen, geen speler hoeven kopen en Kante uit mijn packs als beste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Traeces schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 17:48:
[...]

Ik zal het gaan meemaken haha. Verlies ook 9 van de 10x alleen echt van enorm sterke teams.

Heb ergens gelezen dat de wl op de pc moeilijker is dan op de ps en Xbox, iemand hier ervaring mee ?
Speel zelf PC. Meeste wat je op YouTube ziet aan WL is op consoles. Ziet er wel makkelijker uit als die tegenstanders daar zie, maar kan ook schijn zijn. Ik speel nog steeds PC omdat je daar maar 25 wedstrijden hebt per WL.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjakieman
sjakieman schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 00:28:
Ik ging best lekker in de weekend league, en toen moest ik opeens tegen het beste team ooit. Alleen maar de beste icons en TOTS spelers. Deed nog vrij aardig mee, 8 om 7 schoten maar verloor toch 6-1... Bleek dat hij vorige week (en de 3 weken daarvoor ook) op 10 stond met 40-0 (Eisvogel_7). Dan viel het niveau me eigenlijk zelfs nog tegen maar misschien speelde hij op halve kracht.
Grappig, zie nu dat hij nummer 1 van deze maand is geworden met 199 wins (3 meer dan de #2). Toch leuk om tegen gespeeld te hebben!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gB7JSQILQsJHVZM5Mums4AiY/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Benieuwd naar potm nominations salah,son,silva..

Hoop op son!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Traeces schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 17:48:
[...]

Is allemaal relatief. Minder spelers en minder wedstrijden, dus minder kansen. Wel hoef je er maar 7 te winnen voor silver 2 waarop je automatisch opnieuw bent gekwalificeerd. Ik haal met mijn 700k team gold 2 als t enigzins meezit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat een bijzonder spel is Fifa (FUT) Toch.

Omdat ik door het paasweekend maar 11 potjes heb kunnen spelen (8 gewonnen) ben ik niet gekwalificeerd voor de WL dit weekend, dus besloot de DKT maar eens te doen vandaag. Vaak verlies ik de finale opzettelijk omdat ik niemand de kwalificatie wil afpakken, en ik toch wel kwalificeer via seasons. Maar vandaag wilde ik hem winnen.

Elk team dat ik trof speelde met minimaal 3 icons.. Echt bizar dat de vereiste 5 gold en de rest silver is, maar je wel gewoon met 5 Icons kunt spelen.
Afijn, ik win de eerste 3 echt vrij makkelijk met 5-1, 6-2 en 9-2. Hier heb ik meerdere prime icons gezien zoals Petit, Blanc, Hernandez, Hagi, Larsson etc etc.

De finale ... Speel ik tegen een gast die 3 Icons heeft (Hernandez, Blanc, en nog een) en de Gea op goal heeft. Elke speler heeft een attributen boost en hij heeft 1 bronzen speler als LF... Nou, dan weet je al genoeg. Het spel begint en uiteraard TOTY Ronaldo komt er ook nog even in.,,,
Binnen 10 minuten sta ik 2-0 voor , door 2 van richting veranderde schoten. en hij scoort voor rust de 2-1. 1 minuut later scoor ik gelijk 3-1 (kickoff goal) en de 45 minuten zijn voorbij.

Na rust, pauzeert de tegenstander 2x en vervolgens word ik echt omver geblazen en uiteraard Ronaldo scoort in de 54ste minuut 3-2 en in de 62ste minuut weer 3-3....
Uiteraard pauzeert ook de tegenstander nu weer.... (erg frustrerend, maarja hoort erbij)
Echter in de 75 en 81ste minuut scoor ik de 4-3 en 5-3 , kom nog 2x oog in oog met de Gea en is het GG, Afgelopen, toernooi binnen.

[ Voor 4% gewijzigd door 038Zwolle op 04-04-2018 04:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe SBCs. Swap deals. Je kan swap spelers verdienen door o.a dkt. Je kan max 12 spelers verdienen en deze ruilen voor speciale spelers of packs.

@Bean77 check de kaart van tevez *O*

De Tweet bekijken van @EASPORTSFIFA: https://twitter.com/EASPO...s/981305612444123136?s=09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelwerken
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-10-2021
Hoe verdien je die kaarten dan?

Michaelwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sowieso kwalificatietoernooi. Eerste speler is Negredo die je kan verdienen. Ik verwacht ook nog wat SBCs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Alle SBC's zijn nu beschikbaar. Geen Calcio A speler te zien helaas...

Maar wat de Swap-items nou zelf zijn...

[ Voor 62% gewijzigd door Fraaank op 04-04-2018 08:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 02:30
Fraaank schreef op woensdag 4 april 2018 @ 08:24:
Alle SBC's zijn nu beschikbaar. Geen Calcio A speler te zien helaas...

Maar wat de Swap-items nou zelf zijn...
Vandaag negredo via DKT te verkrijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
bvbal79 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 08:28:
[...]

Vandaag negredo via DKT te verkrijgen
Ben scheel inderdaad, en het is nog vroeg en nog meer smoesjes. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op woensdag 4 april 2018 @ 07:46:
Nieuwe SBCs. Swap deals. Je kan swap spelers verdienen door o.a dkt. Je kan max 12 spelers verdienen en deze ruilen voor speciale spelers of packs.

De Tweet bekijken van @EASPORTSFIFA: https://twitter.com/EASPO...s/981305612444123136?s=09
Niet bijzonder simpelweg weer een grind, maar wel een leuke afwisseling :)
Vooral de ST/CF kaarten lijken leuke aanvullingen op mijn 4222 squad aangezien, maar ik verwacht niet dat ik deze kaartjes bijelkaar kan grinden aangezien mijn tijd de komende periode redelijk beperkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Bossie schreef op woensdag 4 april 2018 @ 08:44:
[...]

Vooral de ST/CF kaarten lijken leuke aanvullingen op mijn 4222 squad aangezien, maar ik verwacht niet dat ik deze kaartjes bijelkaar kan grinden aangezien mijn tijd de komende periode redelijk beperkt is.
Vind zulke kleine upgrades altijd een beetje meh. 1x een IF en je hebt dezelfde speler, misschien een position-change. Welke speler is er nou echt interessant? Buiten het feit dat ik een zwak heb voor Baldé Diao...Heb zijn OTW al het hele jaar, omdat zijn kaart geweldig was vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 02-10 16:03
Fraaank schreef op woensdag 4 april 2018 @ 08:47:
[...]

Vind zulke kleine upgrades altijd een beetje meh. 1x een IF en je hebt dezelfde speler, misschien een position-change. Welke speler is er nou echt interessant? Buiten het feit dat ik een zwak heb voor Baldé Diao...Heb zijn OTW al het hele jaar, omdat zijn kaart geweldig was vorig jaar.
Insigne en tevez kan ik prima gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sanchez ook niet verkeerd.
Anders een Ultimate pack of zo
Je zult wrs een keuze moeten maken omdat je een beperkt aantal kaarten kan verdienen?

Over keuzes... Ik had Arnautovic lv if 87 gekocht. Ik had al Arnautovic sp if 86.
Dat mag dus niet, twee dezelfde spelers in je team. Itt wat iemand hier eerder zei.
Heb gekozen voor de 87 versie.

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 04-04-2018 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelwerken
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-10-2021
Zlatan is interessant met ze mls kaart

Michaelwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op woensdag 4 april 2018 @ 07:46:

heyyyy hebbe hebbe :P
Hoewel niet de epische Tevez kaart wil ik dit kaartje wel graag hebben. Zou een leuke supersub zijn. Veel spelers zijn leuk om als sub op de bank te hebben zitten, ook al omdat het niet uitmaakt op welke positie erin komen.

Ben benieuwd, wel wrang voor hen die via DKT willen kwalificeren en nu tegen betere spelers moeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Bean77 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:27:
Ben benieuwd, wel wrang voor hen die via DKT willen kwalificeren en nu tegen betere spelers moeten.
Dit is gewoon echt lullig voor de mensen die inderdaad nu nog in de WL willen komen. Waarom heeft EA ooit de gewone DKT's geschrapt? Had die gewoon aangehouden, zodat je netjes de mensen kan splitsen die mee willen doen aan de WL en de mensen die een toernooi willen winnen voor een reward.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 16:45
Fraaank schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:39:
[...]

Dit is gewoon echt lullig voor de mensen die inderdaad nu nog in de WL willen komen. Waarom heeft EA ooit de gewone DKT's geschrapt? Had die gewoon aangehouden, zodat je netjes de mensen kan splitsen die mee willen doen aan de WL en de mensen die een toernooi willen winnen voor een reward.
Yup, ik kan WL deelname wel vergeten met deze SBC. Niet dat ik normaal veel te zoeken heb in de WL, maar waar heb je anders die lage rewards voor als niemand de WL haalt die normaal in aanmerking komt voor de lagere rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Fraaank schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:39:
[...]

Er gaan er 12 uit in drie weken, maar ook via rewards en sbc’s. Denk zelf dat 1 van de 2 dkt om zo’n kaartje gaat dus de andere kans blijft er

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou heel leuk die DKTs maar ik win er nu geen 1 meer met al die icon teams.
Ik ga die speelmodus dus ook niet meer spelen. 1 icon team kan ik nog wel eens hebben maar ik kom nu de een na de ander tegen.
Dus die swap spelers kan ik nu ook wel ff vergeten.

Ik ga wel seizoenen of sb spelen, leuker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Solotov
Harribo schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:20:
Sanchez ook niet verkeerd.
Anders een Ultimate pack of zo
Je zult wrs een keuze moeten maken omdat je een beperkt aantal kaarten kan verdienen?

Over keuzes... Ik had Arnautovic lv if 87 gekocht. Ik had al Arnautovic sp if 86.
Dat mag dus niet, twee dezelfde spelers in je team. Itt wat iemand hier eerder zei.
Heb gekozen voor de 87 versie.
Ik kan me jouw vraag daarover en het antwoord herinneren.
Niemand heeft toen gezegd dat het wel kon. Er is toen zelfs duidelijk gezegd dat het niet kon...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
Normaal is die WL kwalificatie een eitje. Nu bij 1e tegenstander al moeite. Jammer dat die swap gasten met name via WL kwalificatie te verkrijgen zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
peeweeherman schreef op woensdag 4 april 2018 @ 11:51:
[...]

Er gaan er 12 uit in drie weken, maar ook via rewards en sbc’s. Denk zelf dat 1 van de 2 dkt om zo’n kaartje gaat dus de andere kans blijft er
Cool, ben sowieso een week offline :)
Maar idd een van de ST/CF kaarten zou een leuke supersub, en misschien voor sommigen bijvoorbeeld een tradeable kaart kunnen vervangen waardoor deze verkocht kan worden.

De enige twee tradeables in mijn team zijn de keeper en RB :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 4 april 2018 @ 08:44:
[...]

Bossie schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:19:
[...]

Cool, ben sowieso een week offline :)
Maar idd een van de ST/CF kaarten zou een leuke supersub, en misschien voor sommigen bijvoorbeeld een tradeable kaart kunnen vervangen waardoor deze verkocht kan worden.

De enige twee tradeables in mijn team zijn de keeper en RB :+
Voor supersubs zou ik eerder de IFs gewoon kopen. Dan maakt positie niet heel veel uit.

Sanchez - Betere IF
Zlatan - Krijgt vanmiddag IF
Modric - Goede optie
Insigne - Vergelijkbare IF
Tevez - Goede optie

Ik ga denk ik gewoon voor het ultimate pakket die ik bewaar voor TOTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdewolf
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 06-03-2019
Vissert schreef op woensdag 4 april 2018 @ 13:11:
[...]

[...]

Voor supersubs zou ik eerder de IFs gewoon kopen. Dan maakt positie niet heel veel uit.

Sanchez - Betere IF
Modric - Goede optie
Tevez - Goede optie

Ga ik ook doen. Vind de spelers een btje mwaa...is het net niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraaank
Als al die Swap-kaarten makkelijk te krijgen zijn, ga ik daar ook voor. Een 125k pakket waar mijn beste speler denk ik RB Valencia zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[...]

Sanchez - Betere IF
Modric - Goede optie
Tevez - Goede optie

Dat zou idd letterlijk kopen moeten worden helaas, qua coins is het niet veel meer momenteel.
Ik had de 125K pack optie gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Fraaank schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:57:
[...]

Speel zelf PC. Meeste wat je op YouTube ziet aan WL is op consoles. Ziet er wel makkelijker uit als die tegenstanders daar zie, maar kan ook schijn zijn. Ik speel nog steeds PC omdat je daar maar 25 wedstrijden hebt per WL.
O op de pc maar 25 wedstrijden ?
Had me al voorbereid op 40 wedstrijden :9 dat valt dan nog wel mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Wat een leeghoofden zitten er toch ook op FIFA. Ik speel altijd met Feyenoord shirtjes aan. Nou kon weer alle ziektes krijgen die er waren van zon leeghoofd waar ik tegen speelde.

Voelt dan extra lekker om in de 90 min de 2-1 te scoren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 02:30
Bossie schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:40:
[...]

Dat zou idd letterlijk kopen moeten worden helaas, qua coins is het niet veel meer momenteel.
Ik had de 125K pack optie gemist.
https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL/467

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Traeces schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:55:
[...]

O op de pc maar 25 wedstrijden ?
Had me al voorbereid op 40 wedstrijden :9 dat valt dan nog wel mee.
Jup, gelukkig wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Vissert Overigens wel bizar dat je er 11 voor Tevez moet inleveren. Zlatan is zelfs voor 7 te halen.
EA zit mij gewoon te narren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan er ook 3 weken over doen dus misschien komen er nog wel makkelijke werkt objectives, daily of sbc's.

Met DKT moet je geluk hebben nu. Er zijn nu veel meer goede spelers , maar ook meer slechtere spelers want iedereen wil zo'n kaartje hebben. En voorheen kon je ook wel goede spelers vinden in dkt. Is toch voor veel spelers ff ontspannend en lag vrij ipv seasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op woensdag 4 april 2018 @ 15:38:
Je kan er ook 3 weken over doen dus misschien komen er nog wel makkelijke werkt objectives, daily of sbc's.
Ga er maar vanuit dat elke SBC meteen zwaar ge-price-fixed word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
Zo de eerste swap roze is binnen. Nog nooit zo moeilijk geweest om te kwalificeren voor WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 4 april 2018 @ 15:50:
[...]

Ga er maar vanuit dat elke SBC meteen zwaar ge-price-fixed word
SBC's ga ik ook niet aan beginnen , misschien alleen als ik het in mijn club heb. Maar weekly's zoals met die ierse objectives zullen ook nog wel komen gok ik.

Je kan ook echt niet meer zien aan de club wie of wat je aantreft ingame. Je merkt dat mensen hun teams hebben verkocht en ik kom steeds meer baka,jesus, martial teams tegen waaraan je gewoon merkt dat zij goed zijn.
Net een poging gedaan in DKT en de eerste 3 makkelijk gewonnen (tegen teams met icons, IF's etc etc) laatste potje tegen zo'n Bakayoko team verloren met 3-2. Ik werd echt compleet weggespeeld dus het is een wonder dat het maar 3-2 was. Ookal was het frustrerend om te zien dat zijn 3e goal gemaakt werd door Baka van een stukje buiten de 16. Terwijl je weet dat Baka zelf voor open goal nog mist normaal gesproken, 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Another victim of prime icon bakayoko :+
Pagina: 1 ... 171 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs