Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAITii schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:53:
[...]

Dit heb ik ook, van ouds altijd al 4-3-3 gespeeld en kom hier ook steeds weer op terug. Online merk je gewoon dat je overlopen wordt op het middenveld en win dus amper met deze opstelling.

Zoeken naar een andere opstelling blijft toch wel lastig, 4-3-1-2 werkt voor nu het beste maar zelfs met een team van 900K-1mil lukt het me niet te kwalificeren voor de WL.
Als je een compacte middenveld wil is 4231 erg fijn. Voor iets meer aanvallende loopacties en twee spitsen (en minder sterk middenveld) werkt 4222 prima. Ik speel daar nu mee en kom aardig mee (hoewel ik nauwelijks meer speel).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

GAITii schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:53:
[...]

Dit heb ik ook, van ouds altijd al 4-3-3 gespeeld en kom hier ook steeds weer op terug. Online merk je gewoon dat je overlopen wordt op het middenveld en win dus amper met deze opstelling.

Zoeken naar een andere opstelling blijft toch wel lastig, 4-2-3-1 werkt voor nu het beste maar zelfs met een team van 900K-1mil lukt het me niet te kwalificeren voor de WL.
Ik speelde 41212(2) een maandje en blijf een beetje hangen in divisie 3, gisteren voor het eerst 4-2-3-1 geprobeerd en ben 3 x in de finale gekomen van de kwalificatie maar 3 x verloren.. ik merk dat scoren niet een probleem is en afmaken ook niet heel erg maar vooral het verdedigen is bij mij een ding waardoor ik niet verder kom.. frustrerend

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Miggell schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:44:
[...]

Op dit moment @work
Ik voeg je vanavond even toe en dan zien we wel wanneer er tijd is voor een potje toch?
Komt goed. Ivm de komende marktcrash heb ik alleen nog maar untradables en spelers onder de 10k over >:)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:46

Oekol

waka waka hey hey

Bean77 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:19:
[...]

Komt goed. Ivm de komende marktcrash heb ik alleen nog maar untradables en spelers onder de 10k over >:)
Wanneer verwacht je die crash?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowRide
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-10 10:01
Zouden jullie wat advies kunnen geven?
Ik heb nu dit team https://www.futbin.com/18/squad/4522940 staan en speel hier wel redelijk mee. Scoor veel alleen word ik vaak over de flanken met voorzetten geklopt. Ik heb ongeveer 300k beschikbaar op XBO.
De chem klopt trouwens niet bij Futbin want die is bij mij 100.

[ Voor 11% gewijzigd door SnowRide op 29-03-2018 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leoon. schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:20:
[...]

Wanneer verwacht je die crash?
Helaas geen glazen bol, maar mensen willen vaak nog een weekend league spelen met goede spelers. Dus ik verwacht deze zaterdag. Volgende week zaterdag zit maar 2 weken (volgens de geruchten) op de TOTS, dat is wel kort dag. Maar goed, dit is alleen maar gebaseerd op mijn gevoel en aannames. Garantie tot de voordeur ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:40:
[...]

Helaas geen glazen bol, maar mensen willen vaak nog een weekend league spelen met goede spelers. Dus ik verwacht deze zaterdag. Volgende week zaterdag zit maar 2 weken (volgens de geruchten) op de TOTS, dat is wel kort dag. Maar goed, dit is alleen maar gebaseerd op mijn gevoel en aannames. Garantie tot de voordeur ;)
De tweede crash is sowieso altijd als alle TOTS spelers in packs zitten aan het eind, geduld is wat dat betreft altijd zeer goed.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Dat er een crash komt is altijd wel zeker, maar ga ik daarvoor m'n club verkopen zodat ik zelf niet meer een lekker potje kan spelen? Ik zou dan wat 83 en 84 rated spelers kunnen verkopen, maar als er leuke SBC's aankomen die zulke spelers nodig hebben, heb ik die weer niet. Ben ook nooit zo van het handelen geweest e.d. Speel het spelletje meer om het spelen, niet om het handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bean77 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:40:
[...]

Nee precies, dan moet ik nog maar eens even nadenken wat ik wil gaan doen met al mijn spelers. PTG speler bijv. IF's etc. Wilde net 2 teams naar 1 brengen met ronaldinho als CAM. Kan ik waarschijllnijk beter wachten.. -O-

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 14:13
Leoon. schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:50:
[...]

Nee precies, dan moet ik nog maar eens even nadenken wat ik wil gaan doen met al mijn spelers. PTG speler bijv. IF's etc. Wilde net 2 teams naar 1 brengen met ronaldinho als CAM. Kan ik waarschijllnijk beter wachten.. -O-
Als het gaat om het verkopen van spelers kun je dat dus beter nu doen, nu de meeste nog wat waard zijn. Bij een crash zakt dat allemaal in en vang je dus minder voor diezelfde spelers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

WSL036 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:59:
[...]

Als het gaat om het verkopen van spelers kun je dat dus beter nu doen, nu de meeste nog wat waard zijn. Bij een crash zakt dat allemaal in en vang je dus minder voor diezelfde spelers..
Als ik dan zie dan die van vorig jaar pas 12 mei begint ga ik echt heel lang nit meer spelen met een 'leuk' team. En als ik dan kijk naar vorig jaar, in de zomer speel ik eigenlijk vrijwel al geen fifa meer. Hhmmmm |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Met het WK zal er ook wel weer een soort FUT World Cup modus komen en daarom begon TOTS in 14 al op 23 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik ga ook mijn elftal verkopen.
Tot crash voorbij is ga ik met dit elftal spelen: https://www.futbin.com/18/squad/4523815
Uiteraard Koeman als (bonds)coach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 03-10 14:58
theman36 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:59:
Zouden jullie wat input kunnen geven?
Ik heb nu dit team https://www.futbin.com/18/squad/4522028 staan en dat bevalt op zich prima. Gold 1/ Elite 3 in de WL haal ik elke week wel. Nu zat ik er aan te denken om Hazard FB en Bale IF te halen, maar dan zijn mijn coins wel direct op. Ik kon het gisteren trouwens niet laten om de Icon SBC te doen en ik kreeg daar DelPiero uit (had gehoopt op Viera, dan was de invulling makkelijk geweest). Het team ziet er dan zo uit https://www.futbin.com/18/squad/4522072. In game switch ik naar 4231 en dan ziet het er zo uit. https://www.futbin.com/18/squad/4522081. Ik ben dan alleen bang dat ik verdedigend net niet sterk genoeg sta op het middenveld.
Kunnen jullie mij nog advies geven, omtrent het eerder geplaatste bericht? Jullie input heeft mij meerdere malen geholpen dus ik zou het erg op prijs stellen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theman36 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:40:
[...]

Kunnen jullie mij nog advies geven, omtrent het eerder geplaatste bericht? Jullie input heeft mij meerdere malen geholpen dus ik zou het erg op prijs stellen _/-\o_
Ik zou De Bruyne vervangen door een echte cdm. Dan ben je er volgens mee. Als coins een ding zijn: Kante 87 is zo een beetje exact Kante 88. Mooi teampje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 15:16:
[...]

Ik zou De Bruyne vervangen door een echte cdm. Dan ben je er volgens mee. Als coins een ding zijn: Kante 87 is zo een beetje exact Kante 88. Mooi teampje.
Of prime Rijkaard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 15:16:
[...]

Heb nu 1,3 miljoen + elite 3 WL rewards vanavond en nog een Base Icon Sbc klaar staan. (Kon het niet laten om er nog 1 te doen :P ). Heb trouwens Kanté ook gewoon nog in mijn club 8)7
Speelt hij fijn? Ik kan misschien ook voor Petit gaan en Del Piero in die sbc gooien? Uiteraard eerst even die Icon sbc, die ik vanavond ga openen afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
theman36 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 15:38:
Speelt hij fijn? Ik kan misschien ook voor Petit gaan en Del Piero in die sbc gooien? Uiteraard eerst even die Icon sbc, die ik vanavond ga openen afwachten
Voor mij speelt hij als een buffel, maar heb dan ook niet de centen voor een betere prime Icon op het middelveld meer. Aangezien je ook een Icon overhebt, kun je ook kijken naar Petit of Blanc of Matthaus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Fraaank schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 15:40:
[...]

Voor mij speelt hij als een buffel, maar heb dan ook niet de centen voor een betere prime Icon op het middelveld meer. Aangezien je ook een Icon overhebt, kun je ook kijken naar Petit of Blanc of Matthaus?
Als ik Bale IF en Hazard FB aan ga schaffen heb ik niet meer het budget om de sbc van Matthaus te doen. Met een beetje geluk kan ik Petit of Rijkaard daarna wel doen als de markt mee werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben weer eens aan het draften.

4222 formatie met toty Kane, toty Ronaldo, prime Ronaldinho en 93 Aguero. Scoren gaat vrij makkelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Wat voor waardes gebruiken jullie bij pressure en aggression bij custom tactics? En waarom?
Wie heeft nog meer veel uitgeprobeerd bij de custom tactics? Of kopiëren jullie de waardes ergens van internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
Waar zijn de wl rewards?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Lekker hè, zomertijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Icon SBC (en overige) met 2 weken verlengd. Prijzen zullen dus nog wel even 'hoog' blijven van 83/84ers.

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
Ik druk op zenden en dacht oja..... haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha ik ben dus niet de enige die vol verwachting om 19:00 dacht zijn rewards te krijgen. Kwartje viel hier vrij laat :)

Net 5 potjes gespeeld in Div 1 en alle 5 gewonnen met 2 ragequits. Dat is mij nog nooit gebeurd.
Omdat ik aan het driehoekje Florenzi, Sandro en Benatia dacht nu ook eens gespeeld met IF Allan. IF Telles en David Luiz.
En ik moet zeggen die Telles is echt een geweldige back. Elke voorzet legt hij neer op de stropdas van Aguero of Larsson. Ik ga dit weekend maar eens spelen met dit team:

https://www.futbin.com//18/squad/4530256

En verder, Aguero.. Echt precies de speler die ik zocht. Snel, klinisch , relatief sterk en kopt voor zijn lengte veel ballen binnen. Inmiddels 14 games gespeeld , 25 goals gescoord en 12 assists gegeven. (waarvan 1 of 2 wedstrijden in SB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Elite 3 rewards: beste was IF Mitsubishi QQqqqqaresma

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Silver 1 ;( Banega

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wtf is er aan de hand met het spel online? mijn cursor springt veel te traag naar mijn speler, ben daardoor steeds te laat. Moet gewoon steeds wachten op de cursor totdat die verspringt. Wat is dat? Lag?
Sorry zo ben ik KANSLOOS online. Ik hoef gewoon niet te spelen dan. Dat heeft namelijk geen zin.

Vind het sowieso raar dat ik alleen maar kaarten krijg terwijl de tegenstander mij continu overhoop schopt.
Oh ja en elke kans is een goal voor de tegenstander. Lekker....

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 29-03-2018 20:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
352 speelt tot nu toe erg leuk, maar tussendoor zit er nog altijd regelmatig een 41212 die me kapot speelt.
Dat soort dingen laat me toch steeds twijfelen.

Ik heb Rooney overigens nu al een tijdje in de spits, maar ik zie dat hij meer assists maakt dan goals.
Nog meer stof tot nadenken, misschien toch alsnog maar eens Crespo gaan halen als aanvalspartner van Salah.

[ Voor 40% gewijzigd door Bossie op 29-03-2018 21:10 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gold 3: 82 rated en lager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cubert20 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:30:
[...]

Ik wil best een potje spelen om te kijken wat valkuilen zijn voor je.
Ben zelf niet supergoed. Divisie 5 het hoogste en heb me laatst voor het eerst gekwalificeerd voor de weekend league.

Wel heb ik er een boel spelvreugde bijgekregegen toen ik 41212 ging spelen. Met een Cam en vleugels spelen dat voelt gewoon een stuk beter.
Oke dan wat is je ps naam dan?

Opstelling heb ik dan maar weer eens aangepast naar 41212 misschien wel mijn laatste FIFA poging

Mijn 41212 (2) opstelling, qua spelers niet heel veel mis mee denk ik

https://www.futbin.com/18/squad/4532173

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2018 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leoon. schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:52:
[...]

Hoe lang probeer je het al? Iedereen heeft natuurlijk z'n eigen niveau, maar wat gaat er precies bij jou mis? Dat ze afstandschoten kunnen nemen lijkt er op dat je park the bus speelt of iig heel verdedigend. Probeer eens met je verdediging wat hoger te spelen en probeer verschillende formaties uit met verschillende tactieken en spelers instructies. Probeer te zoeken wat voor jou werkt.
Vanaf december 2017 misschien wil ik wel te snel.
Nee speel gewoon gebalanceerd heb al een hoop opstellingen geprobeerd, toen ik nog niet zoveel munten heb liep het bij vlagen goed mijn team maar de laatste dagen, drama drama drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 14:44
Bossie schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:59:
352 speelt tot nu toe erg leuk, maar tussendoor zit er nog altijd regelmatig een 41212 die me kapot speelt.
Dat soort dingen laat me toch steeds twijfelen.
Ben zelf ook maar geswitched naar 352 nav jouw reddit post en moet zeggen wat speelt dat heerlijk. Aanvallend en verdedigend is heerlijk in balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een schijtspel is t ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stomley schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:08:
[...]

Ben zelf ook maar geswitched naar 352 nav jouw reddit post en moet zeggen wat speelt dat heerlijk. Aanvallend en verdedigend is heerlijk in balans.
Eens, ben er echter nog niet helemaal uit hoe ik mijn team het beste kan invullen helaas.
Misschien moet ik simpelweg ophouden met Rooney in het team te forceren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lopen jullie ook regelmatig de zilveren en bronzen spelers door om eventuele onbekende spelers voor een hoop te kunnen verkopen?
Had net een zilveren Duitser barkok verkocht ik voor 20k muntjes ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 21:45:
[...]

Vanaf december 2017 misschien wil ik wel te snel.
Nee speel gewoon gebalanceerd heb al een hoop opstellingen geprobeerd, toen ik nog niet zoveel munten heb liep het bij vlagen goed mijn team maar de laatste dagen, drama drama drama
Ik begon vorig jaar in februari/maart en in het begin liep alles lekker maar van de een op andere dag waren de tegenstanders opeens veel sterker. Het lijkt erop dat je in het begin alleen speelt tegen anderen die net gestart zijn en na een bepaald aantal wedstrijden krijg je tegenstanders die ook al langer spelen. Dat was toen ook even frustrerend maar uiteindelijk word je er alleen maar beter van.

Wat zijn jouw custom tactics? Met de instellingen kan je best wat doen, vooral verdedigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjakieman schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:58:
[...]

Ik begon vorig jaar in februari/maart en in het begin liep alles lekker maar van de een op andere dag waren de tegenstanders opeens veel sterker. Het lijkt erop dat je in het begin alleen speelt tegen anderen die net gestart zijn en na een bepaald aantal wedstrijden krijg je tegenstanders die ook al langer spelen. Dat was toen ook even frustrerend maar uiteindelijk word je er alleen maar beter van.

Wat zijn jouw custom tactics? Met de instellingen kan je best wat doen, vooral verdedigend.
Ik pak de custom tactics van you tube, verzin ze zelf niet of zijn dat de verkeerde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ICEXOiLpS78FQDzqYwJZFruT/full.png

Ik blijf maar zulke rare transfers maken. Deze speler zette ik ergens vorige week voor dit bedrag op de transferlijst omdat zijn bin toen best hoog stond (5k ofzo). Was hem eigenlijk alweer vergeten maar nu dus opeens verkocht. Ik dus futbin en transferlijst checken, blijken er pagina's vol te staan om hem voor 1,5k te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:02:
[...]

Ik pak de custom tactics van you tube, verzin ze zelf niet of zijn dat de verkeerde?
Welke van youtube? Ze zullen niet verkeerd zijn maar wat goed is voor een pro kan voor jou juist totaal verkeerd zijn. Ben wel benieuwd wat je hebt.

Edit: Je had problemen met afstandschoten? Hoe zit e
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:10:
[...]

De eerste die vaak aan mijn zoek criteria voldoet, deze had ik zeg maar gepakt voor mijn 4321 opstelling

YouTube: FIFA 18 AFTER PATCH BEST FORMATION 4-3-2-1 TUTORIAL - BEST TACTICS &...
Speel je op de counter? Zo nee dan zou ik ten eerste de speed een stuk omlaag zetten. 50 of lager als je nog niet zo goed bent. Aggression zou je op 65 kunnen zetten. De computer gestuurde spelers zullen veel meer happen. Dit zal ook wel eens niet goed aflopen maar als je zelf niet zo sterk in verdedigen bent dan is het wel een verbetering. Team Width zou ik naar 45 zetten. Passing, crossing, shooting heb ik op 60, 40, 70 en dat speelt op zich wel lekker. De rest zou ik zo laten staan.

[ Voor 58% gewijzigd door sjakieman op 29-03-2018 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjakieman schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:07:
[...]

Welke van youtube? Ze zullen niet verkeerd zijn maar wat goed is voor een pro kan voor jou juist totaal verkeerd zijn. Ben wel benieuwd wat je hebt.
De eerste die vaak aan mijn zoek criteria voldoet, deze had ik zeg maar gepakt voor mijn 4321 opstelling

YouTube: FIFA 18 AFTER PATCH BEST FORMATION 4-3-2-1 TUTORIAL - BEST TACTICS &...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:10:
[...]

Speel je op de counter? Zo nee dan zou ik ten eerste de speed een stuk omlaag zetten. 50 of lager als je nog niet zo goed bent. Aggression zou je op 65 kunnen zetten. De computer gestuurde spelers zullen veel meer happen. Dit zal ook wel eens niet goed aflopen maar als je zelf niet zo sterk in verdedigen bent dan is het wel een verbetering. Team Width zou ik naar 45 zetten. Passing, crossing, shooting heb ik op 60, 40, 70 en dat speelt op zich wel lekker. De rest zou ik zo laten staan.

[ Voor 31% gewijzigd door sjakieman op 29-03-2018 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:33
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 21:42:
[...]

Opstelling heb ik dan maar weer eens aangepast naar 41212 misschien wel mijn laatste FIFA poging

Zal straks even kijken wat mijn fifanaam is.
Als je trouwens youtube filmpjes kijkt.

BorasLegend
vind ik een van de weinige echt goede.
Hij vertelt in korte duidelijke filmpjes wat je moet doen.
Zo ook zijn uitleg van de custom tactics, daarna begreep ik in ieder geval wat het ongeveer moest voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
cubert20 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:26:
[...]

Zal straks even kijken wat mijn fifanaam is.
Als je trouwens youtube filmpjes kijkt.

BorasLegend
vind ik een van de weinige echt goede.
Hij vertelt in korte duidelijke filmpjes wat je moet doen.
Zo ook zijn uitleg van de custom tactics, daarna begreep ik in ieder geval wat het ongeveer moest voorstellen.
Eens! Dat is wel de beste denk ik ja. Er zijn zoveel slechte filmpjes van goede spelers (veel beter dan mij) over custom tactics waaruit blijkt dat ze het totaal niet gesnapt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:33
[...]

marcelhermus is de fifa naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
[...]

Jouw aanval is wel erg langzaam. Een wat langzamere spits is geen probleem maar 2 wordt erg lastig als de tegenstander ver van zijn eigen doel af speelt. Verder kan je denk ik voor hetzelfde geld een veel beter team maken. Ik heb met alle spelers uit onderstaande team gespeeld en ik zou ze allemaal zo kunnen inpassen in mijn miljoenenteam:

https://www.futbin.com/18/squad/4534201

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-10 07:43
[...]

Ja, nu snap ik waarom het zo moeizaam gaat.
Ik zou beginnen met Ederson OTW te verkopen, veel te veel coins voor een keeper. Zet daar Begovic neer. Vervolgens Kanté als cdm en Fernandinho als RCM ipv andersom. Van Martial kan je dan een LF maken ipv LM en m op de plek van Morata zetten, en dan op de LCM Herrera. Dan kan je t geld wat je over hebt van je verkoop van Ederson, investeren in een goede nr 10 of een spits ipv Martial. Goede opties voor jou zijn denk ik Gabriel Jesus, Wilson IF en Dele Alli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals hierboven genoemd edersen verkopen. Verdediging is prima.
Middenveld zou ik bakayoko als CDM doen en fernandinho en kante cm. (Wellicht IF mooy oppikken voor iets meer aanvallende kwaliteiten)

Spitsen zou ik vervangen. Gooi daar Martial (ook al is het 7 chem, dat is geen probleem) Gabriel Jesus of vardy neer.
Mata vervangen door firmino of eriksen .

Eventuele custom tactics:
Spitsen: press back line en get in behind.
Cam: voorin blijven.
Cdm: stay back while attacking.
Backs vind ik wat lastig. Met 41212 heb je soms een er nauw veld en is het best lekker dat je backs af en toe meekomen. Je bent dan echter wel erg gevoelig voor een eventuele counter. Ikzelf zet het op balanced en als ik merk dat de tegenstander wel erg vaak over de vleugels opkomt zet ik ze op stay back.

[ Voor 37% gewijzigd door 038Zwolle op 30-03-2018 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tips jongens dalijk even kijken een hoop genoemde spelers van hierboven heb ik an in mijn club zitten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels 1.5miljoen coins op voorraad en dit untradeable team gaat de WL rocken.

https://www.futbin.com/18/squad/4356408

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 08:56:
Inmiddels 1.5miljoen coins op voorraad en dit untradeable team gaat de WL rocken.

heh, ik heb zojuist vrijwel al mijn ongebruikte untradeables in een SBC gestopt.
Prime Crespo voor 200k kon ik niet laten liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 09:04:
[...]

heh, ik heb zojuist vrijwel al mijn ongebruikte untradeables in een SBC gestopt.
Prime Crespo voor 200k kon ik niet laten liggen :P
De meeste untradeables speelde ik toch al wel mee :) Maar idd geen slecht idee om er een paar te lozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
de Ligt is beter dan Ferdinand. Lekker bezig EA _/-\o_
https://www.futbin.com/18/compare/18645/52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Toppah
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-10 12:54
Ik ben eigenlijk niet eens ooit bewust een NL-Squad gaan bouwen. Toch ziet mijn team er nu zo uit.

https://www.futbin.com/18/squad/4537939

Ondanks slechte reviews vind ik Kluivert echt een baas.

Ik baal wel enorm van dat hoofd van Arias op RB. Ik kan echter geen fatsoenlijk alternatief vinden.

Nu ff sparen voor een Gullit ipv Mooy, vd Sar op goal en hopen dat een leuke NL rechtsback een keer een SIF haalt en ik ben klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gezien,alleen omdat ik nog een CB zocht, echter ben ik voor Ake IF gegaan omdat ik juist een linkspoot zocht (LCB in 352).

Ik heb nog 100k voor een BPL keeper, wilde Ederson 87 oppikken maar dat is geen favoriet hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 14:06
Heren,

Wat denken jullie van mijn team?
https://www.futbin.com/18/squad/4538216

Ik heb nog 131K te besteden, en nog untradable wissels en een FB Peres.
Zou ik het nog beter kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 02-10 16:03
Protax schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 10:06:
Heren,

Wat denken jullie van mijn team?
https://www.futbin.com/18/squad/4538216

Ik heb nog 131K te besteden, en nog untradable wissels en een FB Peres.
Zou ik het nog beter kunnen maken?
Mooi team, wellicht Chiellini ipv Benatia. Dat scheelt echt onwijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:09

Misschien vanavond even 1 potje les geven? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:27
Ik denk dat EA vindt dat ik al te lang geen fifa points gekocht heb... Ben van div1 naar 3 gedegradeerd en zelfs daar verlies ik alles :')
Met hetzelfde team, tactiek en opstelling.
Het bekende verhaal, spelers die niet meer lopen en allemaal gaten laten vallen, stroperige gameplay.. ff doorheen komen maar weer 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 14:06
ajaxalex schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 10:30:
[...]

Mooi team, wellicht Chiellini ipv Benatia. Dat scheelt echt onwijs.
Vindt jij de normale Chiellini beter dan SIF Benatia?

:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Dat is geen probleem toch? Juist leuk dat spelers die moeilijker in een team te plaatsen zijn beter zijn dan de icons waar je totaal geen moeite voor moet doen omdat ze altijd goede links hebben.

Ik heb de 84 versie van de Ligt als weekend league monthly reward en die is al geweldig maar ik krijg hem niet in mijn team dus deze 86 versie gaat het helaas ook niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Protax schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:13:
[...]

Ik neem overigens aan dat je Ronaldinho ingame naar ST of CF zet?

Op basis van mijn ervaringen met Salah zou ik misschien voor Willian als RM kiezen, als ST/RF zou ik zeker Salah gebruiken.

Andere optie is misschien de LM kaart halen voor Sandro, misschien Carlos/Telles erachter als dat passend te maken is mbt chem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman

Dat is gewoon nog een erg leuk team! Eindelijk iemand met Obiang in de basis! Die speler blijft mij verbazen. Elke pass is goed en verdedigend zit hij overal tussen. Ik heb af en toe wel eens een speler gehaald met op het oog betere stats maar hij speelt ze er allemaal uit.

Rooney is ook geweldig als nummer 10, beide spelen in mijn 2e team en soms vind ik dat team nog lekkerder spelen dan mijn miljoenen team.

https://www.futbin.com/18/squad/4510857

Enige speler die een beetje uit de toon valt is David Luiz maar die moet erin voor de Brazilaanse/PL links. Maar als ik genoeg fitness kaarten heb dan 'leen' ik Desailly uit het eerste en dan staat er echt een blok centraal met Obiang/Desailly/Kouyate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Volgens mij zijn er weinig mensen die deze week de MM gaan afmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
sjakieman schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:14:
[...]

Dat is geen probleem toch? Juist leuk dat spelers die moeilijker in een team te plaatsen zijn beter zijn dan de icons waar je totaal geen moeite voor moet doen omdat ze altijd goede links hebben.

Ik heb de 84 versie van de Ligt als weekend league monthly reward en die is al geweldig maar ik krijg hem niet in mijn team dus deze 86 versie gaat het helaas ook niet worden.
Zeker geen probleem. Ik speel met hem in mijn NL team en het is echt een baas in de verdediging. Doet niks onder voor Ramos waar ook een hele tijd mee gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
sjakieman schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:22:
[...]

Dat is gewoon nog een erg leuk team! Eindelijk iemand met Obiang in de basis! Die speler blijft mij verbazen. Elke pass is goed en verdedigend zit hij overal tussen. Ik heb af en toe wel eens een speler gehaald met op het oog betere stats maar hij speelt ze er allemaal uit.

Rooney is ook geweldig als nummer 10, beide spelen in mijn 2e team en soms vind ik dat team nog lekkerder spelen dan mijn miljoenen team.

https://www.futbin.com/18/squad/4510857

Enige speler die een beetje uit de toon valt is David Luiz maar die moet erin voor de Brazilaanse/PL links. Maar als ik genoeg fitness kaarten heb dan 'leen' ik Desailly uit het eerste en dan staat er echt een blok centraal met Obiang/Desailly/Kouyate!
Hoe speelt die formatie 4-2-2-2 ? Ik heb onderstaand team .. en wil graag Ronaldinho CAM is betaalbaar LM is niet te betalen op dit moment denk ik voor mijn, huidig budget 500k

Hoe zouden jullie dit inpassen? (wil graag Larsson Bergkamp Desailly behouden)

https://www.futbin.com/18/squad/4539453

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Lorenzoaliandro schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:31:
[...]

Hoe speelt die formatie 4-2-2-2 ? Ik heb onderstaand team .. en wil graag Ronaldinho CAM is betaalbaar LM is niet te betalen op dit moment denk ik voor mijn, huidig budget 500k

Hoe zouden jullie dit inpassen? (wil graag Larsson Bergkamp Desailly behouden)

https://www.futbin.com/18/squad/4539453
Goede opstelling, het was eerder mijn opstelling waar ik altijd mee begon. Verdedigend sterk en aanvallend ook. Enige nadeel is dat je soms centraal op het middenveld wat mist tegen bepaalde opstellingen. Maar ik heb eigenlijk geen vaste opstelling meer. Ik pas mijn opstelling vaak aan aan de tegenstander of speel de opstelling waar ik op dat moment zin in heb. Met mijn teams kan ik zonder wijzigingen 4-1-2-1-2(2), 4-4-2, 4-2-2-2, 4-4-1-1 en 4-2-3-1 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
sjakieman schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:37:
[...]

Goede opstelling, het was eerder mijn opstelling waar ik altijd mee begon. Verdedigend sterk en aanvallend ook. Enige nadeel is dat je soms centraal op het middenveld wat mist tegen bepaalde opstellingen. Maar ik heb eigenlijk geen vaste opstelling meer. Ik pas mijn opstelling vaak aan aan de tegenstander of speel de opstelling waar ik op dat moment zin in heb. Met mijn teams kan ik zonder wijzigingen 4-1-2-1-2(2), 4-4-2, 4-2-2-2, 4-4-1-1 en 4-2-3-1 spelen.
A oke, en hoe zou je een Ronaldinho hier in passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Lorenzoaliandro schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:40:
[...]

A oke, en hoe zou je een Ronaldinho hier in passen?
https://www.futbin.com/18/squad/4539575

Zo bijvoorbeeld. Weet alleen niet of Bergkamp daar wel zo goed staat. Eigenlijk moet je op die postitie veel stamina hebben dus misschien wisselen met Larsson. Maar je kan natuurlijk ook zo beginnen en daarna wisselen naar welke opstelling je wil spelen.

Edit: Sterling kan je daar ook zetten. De CAM's spelen meer als buitenspelers dan als echte CAM's.

[ Voor 9% gewijzigd door sjakieman op 30-03-2018 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
sjakieman schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:43:
[...]

https://www.futbin.com/18/squad/4539575

Zo bijvoorbeeld. Weet alleen niet of Bergkamp daar wel zo goed staat. Eigenlijk moet je op die postitie veel stamina hebben dus misschien wisselen met Larsson. Maar je kan natuurlijk ook zo beginnen en daarna wisselen naar welke opstelling je wil spelen.

Edit: Sterling kan je daar ook zetten. De CAM's spelen meer als buitenspelers dan als echte CAM's.
aha oke duidelijk :) van waar de keuze dat je Jesus op CAM hebt en Ronaldinho Spits? En niet andersom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Lorenzoaliandro schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:48:
[...]

aha oke duidelijk :) van waar de keuze dat je Jesus op CAM hebt en Ronaldinho Spits? En niet andersom?
De spitsen zijn in deze opstelling veel belangrijker dan de CAM's dus daar zou ik de beste spelers neer zetten. Ik denk trouwens dat Sterling ook wat beter is dan Jesus als CAM trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-10 10:29
Fraaank schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:25:
Ik heb hem wel afgemaakt, ik had al 1 Juve speler en de tweede had ik gesnipet.
Vervolgens kwam uit dat pakketje MOTM Kante, Jordi Alba en Ederson lopen :P :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
JAtech schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 12:05:
[...]

Ik heb hem wel afgemaakt, ik had al 1 Juve speler en de tweede had ik gesnipet.
Vervolgens kwam uit dat pakketje MOTM Kante, Jordi Alba en Ederson lopen :P :P
O dat is niet verkeerd, maar als jij dat uit die packs hebt gehaald, dan hoef ik hem zeker niet meer te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
6 potjes gespeeld en 2 verloren. Even een kleine break.

WL blijft toch bijzonder. Deze week veel in div 1 gespeeld en won en of verloor de meeste wedstrijden toch wel verdient. Nu heb ik 2 games verloren waarvan ik zeker de bovenliggende partij was en het laatste potje, tegen een full icon team met Ronaldo Gullit 99CR7 etc , win ik met 3-1 terwijl ik echt met vlagen werd weggespeeld.

Het valt ook op dat mensen veel sneller Ragequiten. Zodra je 2 goals voorstaat zie je vaak al dat de tegenstander pauzeert en 9 van de 10 keer quit de tegenstander (of brengt lozano, Bailey etc in)

Het meest irritante vind ik dat vrijwel iedereen op PTB en Counter speelt. |:(

Ik zie dat veel mensen hun club verkopen. Sommige YT'bers hebben het ook opgeroepen.
Als ik mijn club verkoop heb ik ong 2.5m en wat untradeables. Zou het het echt waard zijn?

[ Voor 17% gewijzigd door 038Zwolle op 30-03-2018 12:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• soldier wolf
Misschien wel een handige tip....

Hele jaar nog helemaal niks goeds gepacked. Ik dacht laat ik is streamen via YouTube aanzetten aangezien youtubers altijd alles krijgen.

vandaag voor het eerst paar pakketjes geopend.

1e pakketje was niks
2e pakketjes walker if
3e pakketje prime gullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
soldier wolf schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 12:50:

Hele jaar nog helemaal niks goeds gepacked. Ik dacht laat ik is streamen via YouTube aanzetten aangezien youtubers altijd alles krijgen.

1e pakketje was niks
2e pakketjes walker if
3e pakketje prime gullit
Dan heb je denk ik eindelijk geluk gehad _/-\o_ . Als je ziet wat een een rewards bekende YT'ers krijgen zoals BorasLegend en Castro dan denk ik toch dat het niet uitmaakt. Boras eindigt elke week in de top 100 (top 20) en krijgt altijd crap. Castro ramt er met die speciale aanbiedingen 100.000den fifa points door en packt ook echt weinig leuks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soldier wolf
038Zwolle schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 12:52:
[...]

Dan heb je denk ik eindelijk geluk gehad _/-\o_ . Als je ziet wat een een rewards bekende YT'ers krijgen zoals BorasLegend en Castro dan denk ik toch dat het niet uitmaakt. Boras eindigt elke week in de top 100 (top 20) en krijgt altijd crap. Castro ramt er met die speciale aanbiedingen 100.000den fifa points door en packt ook echt weinig leuks
het zal inderdaad geluk zijn geweest, maar het viel me wel op:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 02-10 16:03
Protax schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:13:
[...]

Ja ik draai met Chiellini en ferdinand 88. Bevalt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
038Zwolle schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 12:25:
6 potjes gespeeld en 2 verloren. Even een kleine break.

WL blijft toch bijzonder. Deze week veel in div 1 gespeeld en won en of verloor de meeste wedstrijden toch wel verdient. Nu heb ik 2 games verloren waarvan ik zeker de bovenliggende partij was en het laatste potje, tegen een full icon team met Ronaldo Gullit 99CR7 etc , win ik met 3-1 terwijl ik echt met vlagen werd weggespeeld.

Het valt ook op dat mensen veel sneller Ragequiten. Zodra je 2 goals voorstaat zie je vaak al dat de tegenstander pauzeert en 9 van de 10 keer quit de tegenstander (of brengt lozano, Bailey etc in)

Het meest irritante vind ik dat vrijwel iedereen op PTB en Counter speelt. |:(

Ik zie dat veel mensen hun club verkopen. Sommige YT'bers hebben het ook opgeroepen.
Als ik mijn club verkoop heb ik ong 2.5m en wat untradeables. Zou het het echt waard zijn?
Moet wel zeggen dat ik deze WL nog 13 wins nodig heb voor Gold 1 Maandelijks. Kan Elite 3 alleen halen als ik alles win, dus dan heb je kans dat ik ook wat sneller wat games ga afraffelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-09 00:23
Fraaank schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:25:
Ik had het geluk dat ik 2 untradable Juventus spelers had. Anders had ik de MM niet afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
soldier wolf schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 12:50:

1e pakketje was niks
2e pakketjes walker if
3e pakketje prime gullit
Damn prime gullit wil ik ook wel packen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Fraaank schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 14:01:
[...]

Moet wel zeggen dat ik deze WL nog 13 wins nodig heb voor Gold 1 Maandelijks. Kan Elite 3 alleen halen als ik alles win, dus dan heb je kans dat ik ook wat sneller wat games ga afraffelen.
Ik moet 23 wins halen voor Elite 3. Dat zou moeten lukken na 24, 24, 25, 23 deze maand maar juist nu begin ik met 0-3... Dat is me echt maanden niet overkomen. Meestal win ik de eerste dag bijna alles...

Edit: Nu 6-3, moest blijkbaar even inkomen... :)

[ Voor 4% gewijzigd door sjakieman op 30-03-2018 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien doe ik iets verkeerd, maar dit valt me al een tijdje op.

Als vanaf de zijkant de box inga, en ik heb maar een mogelijke aanspeelpunt dan gaat een driven pass altijd goed, maar zodra ik meerdere aanspeelpunten heb (spits eerste paal/penalty stip) en gaat de driven pass altijd naar de inkomende speler bij de tweede paal terwijl ik altijd op de eerste optie mik.

Laatste potje bijvoorbeeld heb ik hierdoor drie 100% goals niet kunnen intikken, en elke keer zit ik weer verbaasd te kijken waarom de bal naar de tweede paal gaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelwerken
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-10-2021
Komt er vanavond nog een league sbc??

Michaelwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 15:49:
Misschien doe ik iets verkeerd, maar dat valt me al een tijdje op.

Als vanaf de zijkant de box inga, en ik heb maar een mogelijke aanspeelpunt dan gaat een driven pass altijd goed, maar zodra ik meerdere aanspeelpunten heb (spits eerste paal/penalty stip) en gaat de driven pass altijd naar de inkomende speler bij de tweede paal terwijl ik altijd op de eerste optie mik.

Laatste potje bijvoorbeeld heb ik hierdoor drie 100% goals niet kunnen intikken, en elke keer zit ik weer verbaasd te kijken waardoor de bal naar de tweede paal gaat :(
Ik heb dat idd ook met de gewone voorzetten. Staat Kane vrij en dan gaat de bal naar de inkomende man op de 16. Misschien ligt het aan de kracht van de pass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:27
Ik heb m’n dure jongens gelist, even wat coins sparen voor tots. Nu even een met relatief goedkope counterspitsen en meteen weer een paar keer gewonnen, vreemd hoor, maar ik had het wel verwacht.

https://www.futbin.com/18/squad/2200993

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 17:45:
[...]

Ik heb dat idd ook met de gewone voorzetten. Staat Kane vrij en dan gaat de bal naar de inkomende man op de 16. Misschien ligt het aan de kracht van de pass?
Misschien, maar ik doe juist een driven om te voorkomen dat de keeper ertussen komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 18:13:
[...]

Misschien, maar ik doe juist een driven om te voorkomen dat de keeper ertussen komt.
L1 + maximale power

YouTube: HOW TO ACTUALLY SCORE CROSSES IN FIFA 18 - BEST CROSSING TECHNIQUE T...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 10:38:
[...]

Misschien vanavond even 1 potje les geven? :P
Hoe laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Laatst online: 16-12-2022
Is hier iemand die Salah 91 versie in bezit heeft? Is het een aanrader, want ben niet kapot van Sterling 87 IF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 00:40:
[...]

Ja, nu snap ik waarom het zo moeizaam gaat.
Ik zou beginnen met Ederson OTW te verkopen, veel te veel coins voor een keeper. Zet daar Begovic neer. Vervolgens Kanté als cdm en Fernandinho als RCM ipv andersom. Van Martial kan je dan een LF maken ipv LM en m op de plek van Morata zetten, en dan op de LCM Herrera. Dan kan je t geld wat je over hebt van je verkoop van Ederson, investeren in een goede nr 10 of een spits ipv Martial. Goede opties voor jou zijn denk ik Gabriel Jesus, Wilson IF en Dele Alli.
Ik had trouwens die opstelling alleen maar laten zien hoe ik zal spelen wat eerder hier op dit topic gezegd werd in die opstelling, heb nog nooit zo met hun gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist een tegenstander helemaal kapot gespeeld, maar gewoon met 5-1 verloren.

Tegenstander kreeg een rode kaart en vanaf dat moment ging het team in overdrive en werd blijkbaar besloten dat ik geen tegenstander meer mocht aanraken en een bal binnen mocht schieten.

Het leek wel juist alsof ik opeens een man minder had, en de tegenstander schiet er vervolgens vier binnen nadat ik twee penalties had gemist ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Bossie schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 23:39:

Tegenstander kreeg een rode kaart en vanaf dat moment ging het team in overdrive en werd blijkbaar besloten dat ik geen tegenstander meer mocht aanraken en een bal binnen mocht schieten.

Het leek wel juist alsof ik opeens een man minder had, en de tegenstander schiet er vervolgens vier binnen nadat ik twee penalties had gemist ...
Dat heb ik altijd tegen 10 man, heb vaak ook liever dat m'n tegenstander geen rood krijgt. Speelde laatst al vanaf minuut tegen 10man, einde van de verlening nog dik verloren. Prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 23:39:

Haha dat had zo mijn laatste potje kunnen zijn. Ik werd ook weggespeeld, kreeg penalty tegen en rood. Alleen hij scoorde wel. En miste later een penalty. In de 2e helft met 10 man speelde ik opeens perfect en won met 5-1

Verlenging in WL mogen ze van mij wel weg laten. Het voelt zo zuur als je verliest met penaltys en er niks aan overhoud. Je moet al zo gigantisch veel tijd steken in de WL. Dan maar gewoon penaltys naar 90 minuten, of bij gelijkspel allebei een 0.5 win

[ Voor 13% gewijzigd door 038Zwolle op 31-03-2018 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-10 16:09
https://www.marktplaats.n...e656940d2&previousPage=lr
kent iemand deze manier van coins verdienen? zie hem meerdere keren voorbij komen deze week op mijn tijdlijn. Hij heeft een manier om 50-100k per uur te verdienen en het is niet inkopen en verkopen van spelers zegt hij.Het zou ook legaal zijn :P. iemand enig idee of is dit dikke scam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
harrybeuker schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 10:07:
kent iemand deze manier van coins verdienen? zie hem meerdere keren voorbij komen deze week op mijn tijdlijn. Hij heeft een manier om 50-100k per uur te verdienen en het is niet inkopen en verkopen van spelers zegt hij.Het zou ook legaal zijn :P. iemand enig idee of is dit dikke scam?
Grote onzin natuurlijk want het is alleen mogelijk om geld te verdienen met transfers en het winnen van wedstrijden. Het is wel zo dat je heel makkelijk een miljoenenteam kan maken zonder veel moeite en zonder ooit coins te kopen. Ik begon pas in november en heb nu een team van 4 miljoen, nog een reserveteam van een miljoen en ruim 3000 spelers in de club. Het enige wat je moet doen is op de juiste momenten je spelers te verkopen die je al in je club hebt. Verder heb ik alleen spelers gekocht die ik zelf gebruikt heb en heb ik voor een paar league SBC's de spelers van te voren ingekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JJoosterman schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 14:14:
[...]
Ik had het geluk dat ik 2 untradable Juventus spelers had. Anders had ik de MM niet afgemaakt.
Gewoon 19k neerleggen voor 2 spelers en oa daarmee 2 packs kunnen krijgen. Dat vond ik nog niet een hele slechte deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Harribo schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 10:35:
[...]

Gewoon 19k neerleggen voor 2 spelers en oa daarmee 2 packs kunnen krijgen. Dat vond ik nog niet een hele slechte deal
20k winst op mijn 2 Juve spelers die ik kon verkopen vond ik eigenlijk een betere deal. Hoe groot is nou de kans dat je iets uit die pakjes haalt? Mijn beste tradable speler ooit was Zlatan (2x).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrybeuker schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 10:07:
Hij koopt Fifa Points van het geld dat hij op marktplaats binnenharkt, i guess.

Pagina: 1 ... 170 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs