Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:21:
[...]

Vind je dat niet zonde? Met hawk is hij iets langzamer, zelfde shooting en beter physics.
Ik merk meestal niet veel van de extra fysiek van Hawk. En heb het idee dat ik met hunter minder snel word ingehaald dan met Hawk. Maar kan tussen de oren zitten hoor.

Hawk gebruik ik eigenlijk alleen. Echt snelle jongens (auba, Lozano etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razz89 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 20:10:
[...]

Kouyate is voor mij ook echt een beest wat achterin staat, super tevreden over
Je kunt toch beter Kolisinac fb daar hebben?
Nog betere stats, ook zo fysiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ronaldinho op volle chem als cam (na switch opstelling) is echt een beest. Hij drijft mijn tegenstanders al tot wanhoop. FB Ronaldo doet het ook super als spits.
Je merkt dat de tegenstander ook niet weet wie hij echt moet dekken.
Spelers RQ al voordat hij daadwerkelijk begonnen is na het zien van het team lol.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Harribo schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 17:05:
[...]

Je kunt toch beter Kolisinac fb daar hebben?
Nog betere stats, ook zo fysiek.
Die staat naast kouyate fb en bailly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
038Zwolle schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:17:
[...]

92 Adp is een erg goede CAM, maar de 87 versie zou een geweldige spits moeten zijn omdat hij sneller, sterker is en goede workrates heeft. Maar voor mij kwam hij niet uit de verf.

Motm leek mij , als ik naar zijn stats keek een gabriel jesus maar met 5* weakfoot. Zijn jumping en heading waren ook prima. Maar voor mij deed hij onder voor GJ. Ik heb hem ook als CAM gfebruikt, maar 90 bergkamp en 92 adp bevielen me veel beter (maarja ook een stukje duurder natuurlijk)
Ik heb sinds vandaag 90 Adp als spits, speelt heerlijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 16:44
Pfff die Juventus spelers, chaos. Allemaal zo ongeveer 10k per stuk weer. Geprobeerd te snipen maar dat was behoorlijk moeilijk. Nu wacht ik meer even in de hoop dat ze nog wat minder waard worden 😁

Zojuist het dagelijkse tournament gewonnen en daar krijg je dus een klein electrum spelers pakket voor. En wat kwam eruit? Lloris 😎. Over geluk gesproken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 14:44
Hmm welke Braziliaan of premier league speler op LM in een 352 systeem. Sandro bevalt nog niet heel geweldig terwijl willian op rechts geweldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
stomley schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 21:37:
Hmm welke Braziliaan of premier league speler op LM in een 352 systeem. Sandro bevalt nog niet heel geweldig terwijl willian op rechts geweldig is.
Speel zelf met Neymar in 3-5-2, maakt heerlijke loopacties en zijn 5* WF is erg belangrijk met afmaken in de lange hoek.

Verder is Son IF echt enorm goed, ook een tijdje mee gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 22:02:
[...]

Speel zelf met Neymar in 3-5-2, maakt heerlijke loopacties en zijn 5* WF is erg belangrijk met afmaken in de lange hoek.

Verder is Son IF echt enorm goed, ook een tijdje mee gespeeld!
Roberto Carlos is ook erg goed

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Ik ben steeds meer aan het twijfelen om tot einde fifa 18 door te gaan met een calcio squad of een la liga squad.. spelen mensen hier met zulke squads? Heb budget van 1.3mill.

Ik zie amper goede upgrades voor me pl squad en heb al vele spelers gehad.. icons zijn me te gortig en toch tot de keuze gekomen om geen icon sbc te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razz89 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 22:57:
Ik ben steeds meer aan het twijfelen om tot einde fifa 18 door te gaan met een calcio squad of een la liga squad.. spelen mensen hier met zulke squads? Heb budget van 1.3mill.

Ik zie amper goede upgrades voor me pl squad en heb al vele spelers gehad.. icons zijn me te gortig en toch tot de keuze gekomen om geen icon sbc te doen.
Wacht anders rustig af tot TOTS, Calcio squads zijn sowieso prima te doen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou de spaanse spelers zullen wel wat MOTM kaartjes krijgen.
6-1 tegen Argentinie op dit moment. Hattrick Isco

Iemand toevallig ervaring met Florenzi FB?
Zit eraan te denken om met Florenzi - Sandro - Benatia te spelen ipv Boateng Vidal Alaba of David Luiz , Telles, Kante.

https://www.futbin.com//18/squad/4503509

[ Voor 51% gewijzigd door 038Zwolle op 28-03-2018 04:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Bossie schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:10:
[...]

Wacht anders rustig af tot TOTS, Calcio squads zijn sowieso prima te doen.
Ja maar weet niet wat me met tots te wachten staat.. ook geen idee wat de prijzen gaan doen want de hele markt is onvoorspelbaar, voor mijn gevoel dan..

Lastig lastig deze periode van fifa🤣
Iedergeval weet ik dat ik 352 blijf spelen, welke squad dan ook haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-10 07:43
Ik zit te twijfelen tussen de volgende 2 squads. Beide ongeveer hetzelfde budget en dezelfde opstelling.
Welke vinden jullie het beste?

squad 1:
https://www.futbin.com/18/squad/4502164

squad 2:
https://www.futbin.com/18/squad/4502183

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 02:30
Heeft het zin om te wachten om die MM te doen? NU lijkt er een hunt te zijn op al die Juve spelers, vraag me af of dit op dag 6 ook nog zo is. Heb mijn eigen Juve spelers verkocht voor 10.000k per stuk, wel lekker binnen harken zo :)

[ Voor 24% gewijzigd door bvbal79 op 28-03-2018 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shreddaaa schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 00:56:
Ik zit te twijfelen tussen de volgende 2 squads. Beide ongeveer hetzelfde budget en dezelfde opstelling.
Welke vinden jullie het beste?

squad 1:
https://www.futbin.com/18/squad/4502164

squad 2:
https://www.futbin.com/18/squad/4502183
Ik nijg naar team 1. Lijk mij verdedigend wat stabieler en zonde om Rooney niet te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
bvbal79 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 08:21:
Heeft het zin om te wachten om die MM te doen? NU lijkt er een hunt te zijn op al die Juve spelers, vraag me af of dit op dag 6 ook nog zo is. Heb mijn eigen Juve spelers verkocht voor 10.000k per stuk, wel lekker binnen harken zo :)
Heb geen Juventus en AC Milan spelers. Wel slim gedaan van EA. 3 prime icons waarbij je high rated Calcio A spelers voor nodig hebt, waarbij 2 ervan zelfs AC Milan-spelers vereisen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-10 14:13
Die Juventus spelers voor de MM is echt fucked.
Ik mis er eentje om de SBC op te lossen.
Ben benieuwd of de prijzen nog dalen in de loop van de week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 02-10 16:03
038Zwolle schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:14:
Nou de spaanse spelers zullen wel wat MOTM kaartjes krijgen.
6-1 tegen Argentinie op dit moment. Hattrick Isco

Iemand toevallig ervaring met Florenzi FB?
Zit eraan te denken om met Florenzi - Sandro - Benatia te spelen ipv Boateng Vidal Alaba of David Luiz , Telles, Kante.

https://www.futbin.com//18/squad/4503509
Ik ben ook benieuwd, wil m ook halen

https://www.futbin.com/news/articles/94/PR_Florenzi
Lees dit even

[ Voor 6% gewijzigd door ajaxalex op 28-03-2018 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 22:29:
[...]

Roberto Carlos is ook erg goed
Eens, maar ik vond hem ook wat te klein. Elke keer was het toch billenknijpen als er een hoge bal richting zijn kant op ging. Op zich deed hij het vaak prima, maar het is toch een risico.
(hoge bal richting de vleugels of een voorzet in de 16 waarbij roberto carlos als LB ook naar binnen kwam)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Kijk ook zeker dit even:
https://www.futbin.com/18/compare/18236/18279

Voor 100k minder heb je Milinkovic-Savic (in de compare staat z'n PTG). Die een 2x 4* is, in tegenstelling tot 2x 3* en bijna 20cm langer is. Hij heeft inderdaad minder pace. Buiten het feit dat een chem-style dat kan veranderen, hoeveel pace heb je nodig voor een CM/CAM?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
Fraaank schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 10:14:
[...]

Kijk ook zeker dit even:
https://www.futbin.com/18/compare/18236/18279

Voor 100k minder heb je Milinkovic-Savic (in de compare staat z'n PTG). Die een 2x 4* is, in tegenstelling tot 2x 3* en bijna 20cm langer is. Hij heeft inderdaad minder pace. Buiten het feit dat een chem-style dat kan veranderen, hoeveel pace heb je nodig voor een CM/CAM?
Ik heb 87ptg Savic al :X
Ik heb nu een bod staan op 88 Ferdinand, daarna even doorsparen voor florenzi

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vissert schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:53:
[...]

Nee hoor gewoon mailen! Als hij niet binnen 10 min reageert dan kan je nog een bericht sturen :)
Helaas geen emails gehad :(

Uit verveling maar de keeper van @Vissert de "bruce grobbelaar" trait gegeven >:)
Ik heb hem gehaald zojuist obv deze review. Eens zien wat hij gaat doen ipv Bergkamp op de CM positie.

[ Voor 33% gewijzigd door Bean77 op 28-03-2018 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-08-2020
Vind Savic echt minder dan Fb Florenzi... Ben denk toch meer van de pace. Fb Florenzi scoort ook meer bij mij dan Savic. Niet zo gek Savic staat cm en Fb Florenzi cam. Zou altijd kiezen voor Fb Florenzi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Feesterd schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 10:41:
Vind Savic echt minder dan Fb Florenzi... Ben denk toch meer van de pace. Fb Florenzi scoort ook meer bij mij dan Savic. Niet zo gek Savic staat cm en Fb Florenzi cam. Zou altijd kiezen voor Fb Florenzi.
Ik wil Savic naar CDM zetten ipv allan, en dan Florenzi op CM
https://www.futbin.com/18/squad/4042016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
ajaxalex schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 10:45:
[...]

Je moet wel oppassen met workrates. Allan is een M/H en Savic een H/M. Heb zelf IF Allan als CDM staan naast Prime Rijkaard, dat werkte als een trein.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Fraaank schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 10:46:
[...]

Je moet wel oppassen met workrates. Allan is een M/H en Savic een H/M. Heb zelf IF Allan als CDM staan naast Prime Rijkaard, dat werkte als een trein.
Oeps verkeerde quote..

[ Voor 7% gewijzigd door RR21 op 28-03-2018 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
ajaxalex schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 10:45:
[...]

Hoe bevalt jouw aanvalsdriehoek?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
RR21 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 10:47:
[...]

Ik speel er soort van met 4, speel namelijk 4231:

Promes
Overmars Savic Rui Costa
Allan Rijkaard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
RR21 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 10:48:
[...]

Echt heerlijk, die Icardi schiet ze vanaf overal erin. Mertens is lekker bewegelijk en komt vaak 1 op 1. Dybala wil ik echt niet kwijt op die positie.
Fraaank schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 10:46:
[...]

Dat kan nog wel een dingetje worden, heb nu Allan ingesteld op stay back. Werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Mijn MM ging erg lekker met ter steggen(33k) tot ik besloot om ook maar de veel te dure ac milan - juve te doen.
Nu mag ik blij zijn als ik nog een paark k winst over houd.

Tip van mijn kant: Sla die ac milan - juve sbc lekker over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
servival7 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 11:42:
Mijn MM ging erg lekker met ter steggen(33k) tot ik besloot om ook maar de veel te dure ac milan - juve te doen.

Dat idee had ik ook, totdat ik voor 3k een juve speler kon snipen. Kwam alaba uit mn pack O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
servival7 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 11:42:

De reward voor de complete MM is wel een 45k pack. Ik wacht nog even tot de prijzen dalen en tot m'n WL-rewards, misschien dat daar nog een Juve-speler inzit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Fraaank schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 11:45:
[...]

De reward voor de complete MM is wel een 45k pack. Ik wacht nog even tot de prijzen dalen en tot m'n WL-rewards, misschien dat daar nog een Juve-speler inzit.
Daar zat voor mij Bruma als beste speler in. Daar word je ook niet gelukkig van.
https://www.futbin.com/18/player/508/Bruma/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben echt heel benieuwd naar wat je van florenzi vind. Ik lees overal dat hij een cheap Gullit is en ook word vergeleken met toty kante.

Savic lijkt me wat lomp en traag als cm . Ik heb Blanc ook al lopen voor lengte. Heb met cm's gespeeld als kante, mooy , Vidal en die bevallen allemaal prima. Florenzi kan echter alles goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 10:12:
[...]

Eens, maar ik vond hem ook wat te klein. Elke keer was het toch billenknijpen als er een hoge bal richting zijn kant op ging. Op zich deed hij het vaak prima, maar het is toch een risico.
(hoge bal richting de vleugels of een voorzet in de 16 waarbij roberto carlos als LB ook naar binnen kwam)
Ik selecteer hem juist vaak bij corners omdat hij ze toch altijd weg kan koppen.
Niet omdat FUT voor mijn gevoel altijd bij default mijn kleinste speler selecteert :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

FB Florenzi doet het erg goed in mijn team. Savic ook geprobeerd, maar dat is geen speler voor mij (te 'lomp/log').
https://imgur.com/a/WL7gs

Dit is nu mijn eerste team. Nog vele investeringen lopen welke nu al evt met 8k winst/stuk weg kunnen (totgs kaarten). Ik neem de gok voor een eventuele sbc. Restant saldo ga ik dan voor tots kaarten gebruiken.

Cons:::BB4E

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Ik heb nu een team met Calcio A, Bundesliga, Premier League en Bundesliga en alles nog op 10 chem ook! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qqqWVuU35C2fal1Ysf47ozSM/thumb.png

Pericic, Milinkovic-Savic en Alex Sandro zijn nieuw. Pericic viel tot nu toe wat tegen maar misschien moet ik nog wat aan hem wennen. Hij kan makkelijk vervangen worden door Overmars. Enige probleem is dat mijn 2e team dan geen linksbuiten meer heeft.

Het lastige is wel dat ik Goretzka, Modric en Milinkovic-Savic (en/of Florenzi) wel in mijn team wil houden. Rui Costa (untradable) is, ondanks dat hij een prime icon is, nu inmiddels wel de zwakke schakel. Hem kan ik helaas alleen vervangen voor een andere icon maar ik wil mijn geld (ruim 1 miljoen nu) liever eerst uitgeven aan een echte topaanvaller.

Ik speelde gisteravond trouwens weer een keer een weekend league kwalificatie toernooi maar wat was het niveau opeens laag! Ik stond elke wedstrijd binnen 15 minuten met 3-0 voor en was daarom binnen de tijd van 1 wedstrijd al klaar met het hele toernooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:18:
Ik heb nu een team met Calcio A, Bundesliga, Premier League en Bundesliga en alles nog op 10 chem ook! :)

[afbeelding]

Pericic, Milinkovic-Savic en Alex Sandro zijn nieuw. Pericic viel tot nu toe wat tegen maar misschien moet ik nog wat aan hem wennen. Hij kan makkelijk vervangen worden door Overmars. Enige probleem is dat mijn 2e team dan geen linksbuiten meer heeft.

Het lastige is wel dat ik Goretzka, Modric en Milinkovic-Savic (en/of Florenzi) wel in mijn team wil houden. Rui Costa (untradable) is, ondanks dat hij een prime icon is, nu inmiddels wel de zwakke schakel. Hem kan ik helaas alleen vervangen voor een andere icon maar ik wil mijn geld (ruim 1 miljoen nu) liever eerst uitgeven aan een echte topaanvaller.

Ik speelde gisteravond trouwens weer een keer een weekend league kwalificatie toernooi maar wat was het niveau opeens laag! Ik stond elke wedstrijd binnen 15 minuten met 3-0 voor en was daarom binnen de tijd van 1 wedstrijd al klaar met het hele toernooi...
Probeer eens 433-4 tenzij dat impact heeft op je chemlinks.
Costa zal duidelijk meer impact op je spel hebben als CAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:26:
[...]

Probeer eens 433-4 tenzij dat impact heeft op je chemlinks.
Costa zal duidelijk meer impact op je spel hebben als CAM.
Vergeten erbij te zeggen maar ik speel eigenlijk nooit 4-3-3, zo begin ik alleen omdat ik anders onmogelijk alle deze spelers op kan stellen. In de wedstrijd verander ik naar 4-1-2-1-2(2), 4-4-2, 4-2-2-2 of sinds kort 4-4-1-1. Costa speelt af en toe als CAM en soms ook als CM of LM/RM maar zelfs als CAM maakt hij te weinig indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
sjakieman schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:29:
[...]

Vergeten erbij te zeggen maar ik speel eigenlijk nooit 4-3-3, zo begin ik alleen omdat ik anders onmogelijk alle deze spelers op kan stellen. In de wedstrijd verander ik naar 4-1-2-1-2(2), 4-4-2, 4-2-2-2 of sinds kort 4-4-1-1. Costa speelt af en toe als CAM en soms ook

als CM of LM/RM maar zelfs als CAM maakt hij te weinig indruk.
Zit met hetzelfde probleem... Heb ook prime costa al vanaf het begin. Wil deze eigenlijk inruilen voor een andere prime icon.. Maar welke? En kost me dan eigenlijk ook teveel coins. Twijfel dus... Zit nu alleen maar de bank warm te houden....

Hoe speelt 87 desailly? Twijfel tussen hem en 89 Blanc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
87 Desailly speelt erg goed! Met shadow is hij zo snel! Erg goed in deze meta waarin iedereen met snelle spitsen speelt. Verder verdedigend bijna alles op 99, zelfs als ik half mis zit heeft ie 'm af en toe nog. En fysiek zit het natuurlijk ook wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Feesterd schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:57:
[...]

Zit met hetzelfde probleem... Heb ook prime costa al vanaf het begin. Wil deze eigenlijk inruilen voor een andere prime icon.. Maar welke? En kost me dan eigenlijk ook teveel coins. Twijfel dus... Zit nu alleen maar de bank warm te houden....

Hoe speelt 87 desailly? Twijfel tussen hem en 89 Blanc.
Speel ook al vanaf het begin met Prime Rui Costa. Is bij mij nog steeds een vaste waarde (voor m'n gevoel). Heb nu ook al prime Marco van Basten op de reservebank. Heb de coins alleen niet om hem in te ruilen voor een andere icon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11:56
Kan ik mijn weekendleague ticket (door genoeg wins te behalen in de afgelopen weekend league) ook bewaren voor volgend weekend. Zodat ik het paasweekend niet zo veel fifa hoef te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
Fraaank schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 14:09:
[...]

Speel ook al vanaf het begin met Prime Rui Costa. Is bij mij nog steeds een vaste waarde (voor m'n gevoel). Heb nu ook al prime Marco van Basten op de reservebank. Heb de coins alleen niet om hem in te ruilen voor een andere icon.
Bij mij doet hij meer fout dan goed prime costa. Heb het geld om prime desailly te doen. Maar ja ik twijfel veels te veel.... Binnenkort komt tots eraan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

cubert20 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 14:33:
Kan ik mijn weekendleague ticket (door genoeg wins te behalen in de afgelopen weekend league) ook bewaren voor volgend weekend. Zodat ik het paasweekend niet zo veel fifa hoef te spelen :)
Volgens mij niet. Wel kan je evt volgende week de qualification tool gebruiken van EA, scheelt je weer de DKT.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
shameblaster schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 14:44:
[...]

Volgens mij niet. Wel kan je evt volgende week de qualification tool gebruiken van EA, scheelt je weer de DKT.... ;)
Zitten daar nog risico's aan verbonden eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
Toch gekozen voor Blanc 89... Als het niks is probeer ik desailly 87.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Miggell schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 15:01:
[...]

Zitten daar nog risico's aan verbonden eigenlijk?
Nee, werkt via een algoritme. Je krijgt toegang of niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Feesterd schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 15:02:
Toch gekozen voor Blanc 89... Als het niks is probeer ik desailly 87.
Desailly is voor mij de slopert terwijl Blanc juist de rustige voetballende CB is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
shameblaster schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 15:11:
[...]

Nee, werkt via een algoritme. Je krijgt toegang of niet...
Ik merkte het al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Vissert schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 08:36:
[...]

Ik nijg naar team 1. Lijk mij verdedigend wat stabieler en zonde om Rooney niet te gebruiken.
Het was uiteindelijk team 1 geworden, maar ga m nu alweer aanpassen. Ik vind het onbegrijpelijk waarom Can zoveel kost, die speelt echt helemaal ruk. En Schurrle is ook niet mijn type speler.
Helaas gaan de veranderingen ervoor zorgen dat Tah uit de basis verdwijnt (die is weer zwaar underpriced vind ik) en ik met de volgende opstelling verder ga:

https://www.futbin.com/18/squad/4508664

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
TOTW is bekend:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DZYW7n2VAAAtUqy.jpg:large

De Ligt ziet er goed uit. Zonde dat TOTS al voor de deur staat.

Walker als CB....looks nice.

[ Voor 9% gewijzigd door Fraaank op 28-03-2018 16:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
Fraaank schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 16:03:
TOTW is bekend:

Wat een ziék TOTW zeg, Bale, de Ligt, Walker, veel 85 tot 89 rated kaarten. Hopen dat er morgen eentje uit m'n WL rewards komt, geen zin om FIFA punten te spenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
SH-FR schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 16:10:
[...]

Wat een ziék TOTW zeg, Bale, de Ligt, Walker, veel 85 tot 89 rated kaarten. Hopen dat er morgen eentje uit m'n WL rewards komt, geen zin om FIFA punten te spenden.
Ik heb nog een Tradable TOTW pack en morgen 3 TOTW-players uit de rewards. Ik gok op:

Kamara, Layun, de verkeerde Walker en uiteraard Bale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
TOTW is bekend:

[afbeelding]

Die Alaba kan nog wel intressant zijn voor mij. Eens even afwachten wat hij gaat kosten.

Wanneer komt TOTS ongeveer? Is het handig om daarvoor je elftal nog even te verkopen?

[ Voor 10% gewijzigd door servival7 op 28-03-2018 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan die Arnautovic ook wel gebruiken maar heb Arnautovic 86 if als spits, kan dat dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
TOTW is bekend:

[afbeelding]

Ik had net 600k vrij gemaakt om Bonucci TOTY te halen, Walker zou natuurlijk ook kunnen :P
Mbt tot de Ligt, prima toch aangezien hierdoor zijn eventuele TOTS alleen maar hoger word.

@Harribo nee, je kan meer een versie van een speler gelijktijdig in je team hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 28-03-2018 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Bossie schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 17:17:
[...]

Ik had net 600k vrij gemaakt om Bonucci TOTY te halen, Walker zou natuurlijk ook kunnen :P
Mbt tot de Ligt, prima toch aangezien hierdoor zijn eventuele TOTS alleen maar hoger word.
Bonucci zeker halen, by far de beste CV waar ik mee heb gespeeld! Wint elk kopduel, is verdedigend fenomenaal en heeft de goede workrates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
SH-FR schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 17:54:
[...]

Bonucci zeker halen, by far de beste CV waar ik mee heb gespeeld! Wint elk kopduel, is verdedigend fenomenaal en heeft de goede workrates.
Ik had de keuze Bonucci of Ferdinand 88, geen spijt gehad van Ferdinand. Wat een beest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
IF Schmeichel uit een tradable TOTW-spelerpack. Heb nu OTW Ederson op goal staan, verschillen niet veel. In ieder geval een 86 rated IF in de club, komt vast nog wel is van pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Officieel geworden ik kan dit spel niet onder de knie krijgen
Inmiddels terug in divisie 8 geen wedstrijd gewonnen alle afstandschoten vliegen er in ben er helemaal klaar mee helaas maar ga er mee kappen..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Iemand ervaring met overmars prime? Heb een 352 pl squad maar son sif/ wissel neymar wil ik vervangen.. wil een winger die veel uithoudingsvermogen heeft maar ook snel is. Rechterkant zelfde verhaal heb nu willian potm of mkhytarian otw maar bevallen me ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 14:44
Hmm of son op LM en arnautovic in de spits naast jesus of andersom. Wat denken jullie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Razz89 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 21:34:
Iemand ervaring met overmars prime? Heb een 352 pl squad maar son sif/ wissel neymar wil ik vervangen.. wil een winger die veel uithoudingsvermogen heeft maar ook snel is. Rechterkant zelfde verhaal heb nu willian potm of mkhytarian otw maar bevallen me ook niet..
Overmars kun je overal neerzetten en hij speelt super. Voor mij dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 21:30:
Inmiddels terug in divisie 8 geen wedstrijd gewonnen alle afstandschoten vliegen er in ben er helemaal klaar mee helaas maar ga er mee kappen..........
Jammer man.. Als ik nog iets voor je kan doen, laat maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razz89 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 21:34:
Wat zijn je eisen voor deze posities, voor mij werken aanvallende backs met high/high het beste in 352 bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Beetje doorzettingsvermogen tonen. Als je in divisies niet minimaal tot divisie 4 komt doe je zelf iets fout. Misschien ligt aan je team, je custom tactics of gewoon aan je speelwijze. Analyseer de wedstrijden waar t fout gaat, ipv gefrustreerd te raken.

Even een voorbeeld van mijn situatie:
Ik had laatst budget over voor een upgrade. De beoogde upgrade hield in dat ik wat spelers moest wisselen van positie. Zo kwam Larsson in de spits, Can op cm en Schurrle op CAM.
Vervolgens bakte ik er niks meer van. Het probleem zat met name bij Larsson en Can. Can loopt met zn H/H workrates constant uit positie en Larsson kan in 4312 niet als spits uit de voeten. Vervolgens heb ik een centrale verdediger opgeofferd en gewisseld, Larsson terug naar CAM en Can en Schurrle verkocht. Op de plek van spits Aubameyang gehaald om naast Batshuayi te zetten.

En wat denk je? Sindsdien niks meer verloren en alles gewonnen met minimaal 4 doelpunten verschil.

Zoek de kleinste details uit, en leer van je fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:14:
[...]

Jammer man.. Als ik nog iets voor je kan doen, laat maar weten.
Pfffff ben er zo klaar mee toen ik mindere spelers had was ik beter dan nu
Het is gewoon lachwekkend, scoren ze niet van afstand dan is het met de kop uit een voorzet.
Wordt er echt gestoord van, alles wat ik doe lukt niet of wil niet verdedigend 1 grote ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:16:
[...]

Beetje doorzettingsvermogen tonen. Als je in divisies niet minimaal tot divisie 4 komt doe je zelf iets fout. Misschien ligt aan je team, je custom tactics of gewoon aan je speelwijze. Analyseer de wedstrijden waar t fout gaat, ipv gefrustreerd te raken.

Even een voorbeeld van mijn situatie:
Ik had laatst budget over voor een upgrade. De beoogde upgrade hield in dat ik wat spelers moest wisselen van positie. Zo kwam Larsson in de spits, Can op cm en Schurrle op CAM.
Vervolgens bakte ik er niks meer van. Het probleem zat met name bij Larsson en Can. Can loopt met zn H/H workrates constant uit positie en Larsson kan in 4312 niet als spits uit de voeten. Vervolgens heb ik een centrale verdediger opgeofferd en gewisseld, Larsson terug naar CAM en Can en Schurrle verkocht. Op de plek van spits Aubameyang gehaald om naast Batshuayi te zetten.

En wat denk je? Sindsdien niks meer verloren en alles gewonnen met minimaal 4 doelpunten verschil.

Zoek de kleinste details uit, en leer van je fouten.
Heel mijn voorhoede is liverpools met daar achter oxlan chembirlean of zitjes, kante en Fernandinho daarnaast .
Wat ik ook doe en de tips die ik hier lees en hoor het lukt gewoon niet loop constant de trechter van verdedigers in en dan weet ik het niet meer. Afstandschoten worden geblokt en voorzetten worden weggekopt zo frustrerend allemaal :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:18:
[...]

Pfffff ben er zo klaar mee toen ik mindere spelers had was ik beter dan nu
Het is gewoon lachwekkend, scoren ze niet van afstand dan is het met de kop uit een voorzet.
Wordt er echt gestoord van, alles wat ik doe lukt niet of wil niet verdedigend 1 grote ramp.
Ea vern**kt je gewoon weer. En iedereen pikt het gewoon.
Gaat mij soms net zo.
Wat je zegt, toen ik mindere spelers had, overkwam mij dit minder vaak.
Vaag spel gewoon. Gaat niet echt meer over kunde.
Gewoon snel wat anders doen.

Ik zat trouwens te kijken naar de nieuwe totw ligt en de nieuwe totw walker.
Wat een prijsverschil waar ik de ligt ook nog hoger heb zitten. Walker is vnl snel.

Eigenlijk moet ik mijn pl team dumpen en voor calcio gaan maar ja die spelers zie ik niet op tv en het is mij ook teveel werk :-)

[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 28-03-2018 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:25:
[...]

Ea vern**kt je gewoon weer. En iedereen pikt het gewoon.
Gaat mij soms net zo.
Wat je zegt, toen ik mindere spelers had, overkwam mij dit minder vaak.
Vaag spel gewoon. Gaat niet echt meer over kunde.
Gewoon snel wat anders doen.
Tja, het niveau, formatie en speelstijl van je tegenstanders is geen constante, daardoor zal het merendeel van de potjes toch redelijk verschillend aanvoelen en zul je moet de sterktes/zwakties van deze variabele moeten leren te herkennen om hiervan te kunnen profiteren.

Je zult zelf als speler moeten groeien, en naarmate je beter word zul je ook meer tegenstand krijgen.
Hierdoor is het spel simpelweg ook leuker naarmate je beter word, en zullen de potjes ook leuker worden want de high pressure of PTB/Counter meta-cheese is gewoon frustrerend helaas.

Daarnaast zal je inmiddels ook wel opgemerkt hebben dat het spel genadeloos is, als je een overduidelijke betere speler tegenkomt dan kun je als een beetje teveel ruimte weggeeft al behoorlijk snel op stevige achterstand kunnen staan.

Persoonlijk vind ik dit juist leuk, games met een hele lage leercurve ben ik vaak bijzonder snel op uitgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Bossie schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:16:
[...]

Wat zijn je eisen voor deze posities, voor mij werken aanvallende backs met high/high het beste in 352 bijvoorbeeld.
Ja ik wil het liefst precies hetzelfde ja, maar zie niet echte wat in de pl beste opties voor die posities zijn.. zit nu ook even te kijken wie ik na kante in cvm positie ga zetten ipv bakayoko.. mensen tevreden over matic motm of obiang if?

Rooney fb in de spits is echt in 1 woord 'wauw'.
Zoveel kracht en keihard schot in huis, loopt bij mij 1op1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een leuk natuurkundig EA feitje:

Wisten jullie dat er een krachtveld in elk vijandig 16 meter gebied hangt waardoor een pass vrijwel altijd van de voet afspringt?

Dacht vinden jullie wel leuk om te weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15:21
Misschien een dom beginnersvraagje:
Als ik op Kane een catalyst teamgeestkaartje gooi, wordt zijn pace dan ingame 92 zoals Futbin het laat zien?
https://www.futbin.com/18...talyst&pchem=10&schem=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razz89 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:44:
[...]

Ja ik wil het liefst precies hetzelfde ja, maar zie niet echte wat in de pl beste opties voor die posities zijn.. zit nu ook even te kijken wie ik na kante in cvm positie ga zetten ipv bakayoko.. mensen tevreden over matic motm of obiang if?

Rooney fb in de spits is echt in 1 woord 'wauw'.
Zoveel kracht en keihard schot in huis, loopt bij mij 1op1.
Ik zou Matic naast Kante zetten, linksbenig, sterk, groot en daarnaast altijd een zekerheidje geweest in mijn teams aan het begin van FUT.

In mijn team gebruikt ik simpelweg backs op LM/RM met high/high en goede allround stats.
Voor BPL zou dat bijvoorbeeld Marcos Alonso en Aurier kunnen zijn?

Rooney is bij mij afwisselend, bizar schot maar misschien was 87 Firmino toch een beter duo samen met POTM Salah, voornamelijk door zijn dribbel/agility.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:21:
[...]

Heel mijn voorhoede is liverpools met daar achter oxlan chembirlean of zitjes, kante en Fernandinho daarnaast .
Wat ik ook doe en de tips die ik hier lees en hoor het lukt gewoon niet loop constant de trechter van verdedigers in en dan weet ik het niet meer. Afstandschoten worden geblokt en voorzetten worden weggekopt zo frustrerend allemaal :( :( :( :(
Ik wil best een potje spelen om te kijken wat valkuilen zijn voor je.
Ben zelf niet supergoed. Divisie 5 het hoogste en heb me laatst voor het eerst gekwalificeerd voor de weekend league.

Wel heb ik er een boel spelvreugde bijgekregegen toen ik 41212 ging spelen. Met een Cam en vleugels spelen dat voelt gewoon een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAtech schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:04:
Misschien een dom beginnersvraagje:
Als ik op Kane een catalyst teamgeestkaartje gooi, wordt zijn pace dan ingame 92 zoals Futbin het laat zien?
https://www.futbin.com/18...talyst&pchem=10&schem=100
Daar zijn verschillende meningen over. Voor mijn gevoel doet een chem style niet zo veel. Maar volgens mij is het ingewikkelder dan mijn gevoel. Een kleine behendige speler met hoge agility en dribbling (met speed dribbler) voelt al snel, sneller aan dan een grote logge speler die door chem styles dezelfde acceleratie en sprint snelheid stats heeft.

Die chem styles zullen wel iets doen maar je krijgt nooit een wauw gevoel van snelheid zoals je dat hebt als een speler van zichzelf bizar snel is (zoals Overmars dit jaar of Balde Diao vorig jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:21:
[...]

Als je tegenstander steeds scoort van afstand en jouw schoten worden steeds geblokt doet je tegenstander iets goed en kun jij wat leren. Waarom blok jij niet? Verdedig je slecht of doet hij iets slims? Ik zou eens wat potjes van jezelf terugkijken en/of wat tegen mensen gaan spelen die je feedback kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:19

Oekol

waka waka hey hey

Hoe lang probeer je het al? Iedereen heeft natuurlijk z'n eigen niveau, maar wat gaat er precies bij jou mis? Dat ze afstandschoten kunnen nemen lijkt er op dat je park the bus speelt of iig heel verdedigend. Probeer eens met je verdediging wat hoger te spelen en probeer verschillende formaties uit met verschillende tactieken en spelers instructies. Probeer te zoeken wat voor jou werkt.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:33:
[...]

Daar zijn verschillende meningen over. Voor mijn gevoel doet een chem style niet zo veel. Maar volgens mij is het ingewikkelder dan mijn gevoel. Een kleine behendige speler met hoge agility en dribbling (met speed dribbler) voelt al snel, sneller aan dan een grote logge speler die door chem styles dezelfde acceleratie en sprint snelheid stats heeft.

Die chem styles zullen wel iets doen maar je krijgt nooit een wauw gevoel van snelheid zoals je dat hebt als een speler van zichzelf bizar snel is (zoals Overmars dit jaar of Balde Diao vorig jaar).
Ik wil het nog wel wat sterker stellen.
Ik heb wel eens een chemstyle toegepast op een speler waardoor die voor mijn gevoel minder functioneerde.
Bijvoorbeeld een giroud met hunter, het was alsof hij over zijn eigen benen struikelde. Alsof het wel een beetje in balans moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verkijk je ook niet alleen op divisie's. Ook in lagere divisie's lopen er goede spelers rond. Sommigen zijn al druk zat met Squad battles en Weekend league en pakken daarom divisions later op. Ook heb je nu weekly objectives in Online Divisions die je natuurlijk makkelijker haalt op laag niveau dan in Div 1.

Heb zelfs al een paar potjes gespeeld dat de tegenstander mij laat scoren en na de 1-0 gelijk leaved (in div 1 en 2).

Een vriend van mij is ook laat begonnen aan deze editie van Fifa. Zit nu in div6 , maar als je ziet wat voor een teams hij al tegen komt is dat echt bizar soms.

Verder zou ik ook niet teveel waarde hechten aan Divisions. Soms promoveer je en soms degradeer je. Je krijgt een paar coins minder maar verder maakt het niet zoveel uit. Speel gewoon de DKT elke dag als je kan (Leer je ook veel en speel je vaak met minder lag. Wel soms tegen erg goede tegenstanders, maar pak dit als leermoment.).

Ik speel al maanden in division 1 en 2 waar ik div 2 bijna altijd win en division 1 nog nooit gewonnen heb en zelf 50/50 van de pogingen gelijk weer naar division 2 degradeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Wat zijn jouw custom tactics? Als je veel afstandschoten tegen krijgt valt daar misschien wel wat te winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Bossie schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:14:
[...]

Ik zou Matic naast Kante zetten, linksbenig, sterk, groot en daarnaast altijd een zekerheidje geweest in mijn teams aan het begin van FUT.

In mijn team gebruikt ik simpelweg backs op LM/RM met high/high en goede allround stats.
Voor BPL zou dat bijvoorbeeld Marcos Alonso en Aurier kunnen zijn?

Rooney is bij mij afwisselend, bizar schot maar misschien was 87 Firmino toch een beter duo samen met POTM Salah, voornamelijk door zijn dribbel/agility.
Matic ga ik zeker proberen naast kante..
Dus jij zet LA/RA op de posities van LM/RM in een 352? Die heb ik nog niet eerder gehoord.. maar dan kloppen de posities toch ook niet? Gaat toch ook ten kosten van de chem?

Want ik zie alleen mensen die echt son/willian/sterling/sane types gebruiken op die posities.. ben even benieuwd hoe het werkt oo jou manier dan voordat ik iets ga proberen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Razz89 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 07:58:
[...]

Dus jij zet LA/RA op de posities van LM/RM in een 352? Die heb ik nog niet eerder gehoord.. maar dan kloppen de posities toch ook niet? Gaat toch ook ten kosten van de chem?

Want ik zie alleen mensen die echt son/willian/sterling/sane types gebruiken op die posities.. ben even benieuwd hoe het werkt oo jou manier dan voordat ik iets ga proberen..
Ik ben zeer tevreden over IF Obiang. Ik had eerst Desailly als cdm en die is natuurlijk sterker/beter maar ik vond Obiang positief opvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
https://www.futbin.com/18/squad/4521289

Krijg het niet voor elkaar om goede chem te krijgen voor allemaal..leuke bpl 352 met bale erin het liefst.. maar hoe het nu staat bang voor de h/m aan de rechterkant..

Wie kan me helpen om een squad samen te stellen met een budget van 1.4mill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razz89 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 08:28:
https://www.futbin.com/18/squad/4521289

Krijg het niet voor elkaar om goede chem te krijgen voor allemaal..leuke bpl 352 met bale erin het liefst.. maar hoe het nu staat bang voor de h/m aan de rechterkant..

Wie kan me helpen om een squad samen te stellen met een budget van 1.4mill?
Als je Sanchez vervangt door de gewone Hazard dan ben je er toch al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Vissert schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 08:31:
[...]

Als je Sanchez vervangt door de gewone Hazard dan ben je er toch al?
Ja dat klopt maar sanchez is h/h. En hazard hoor ik niet veel goeds over en prijzig zijn If's..
En wordt het totale plaatje niet te aanvallen denk je?
Moet zeggen ziet er wel tof uit haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Razz89 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 07:58:
[...]

Ik doe dat omdat mijn LM/RM op come back on defence staan, daarnaast hoeven ze aanvallend niet veel meer te doen dan breed houden en spitsen/cam inspelen.

Rechts heb ik momenteel Mkhiki ivm gebrek aan coins, links Roberto Carlos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil best wel een potje tegen je spelen en je zo helpen, ben best een aardige speler. Meerdere keren kampioen geworden van div 1 en haal goud 1 in de wl. Heb ook meerdere top 100 spelers verslagen. Zonder het potje heb ik een aantal tips. Verdedig met je middenvelders. Switch met je rechter joystick, gebruik l1 x passing zodat spelers diep lopen. En probeer door middel van de strakke pass (R1 x ) meer tempo in het spel te leggen. Als je nog een trucje zoekt om langs je man te komen gebruik dan de heel to heel flick ( R3 naar voren en richting de rug van de speler)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
Komend weekend ook voor het eerst de Weekend League proberen.
Ben benieuwd hoe het niveau is en of ik in staat ben wedstrijden te winnen.
Bij losse online wedstrijden of online seizoenswedstrijden merk ik dat ik bijna nooit kansloos ben maar wel vaak slordig in het afmaken van kansen.

Iemand nog tips voor een 1e keer WL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miggell schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:30:
Bij losse online wedstrijden of online seizoenswedstrijden merk ik dat ik bijna nooit kansloos ben maar wel vaak slordig in het afmaken van kansen.

Rustig blijven, weten dat je niet alles kan winnen dus een x verliezen is niet erg. En je eigen spel blijven spelen dus niet meegaan met het spel van je tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-10 16:09
Miggell schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:30:

zorgen dat er geen afleiding in de buurt is. Volle focus op je game. Ik vind het elke keer weer een spanning van heb ik jou daar. Helaas niet gekwalificeerd voor dit weekend en met de DKT red ik het ook net niet. 3x WL gedaan en vorig weekend op 10 wins blijven steken aangezien ik ook nog graag een nachtje mag vissen. Aan de ene kant wel jammer dat ik dit weekend geen WL kan doen, aan de andere kant heb ik de stress er ook niet van. Farcry 5 ligt hier ook nog stof te happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 03-10 14:58
Zouden jullie wat input kunnen geven?
Ik heb nu dit team https://www.futbin.com/18/squad/4522028 staan en dat bevalt op zich prima. Gold 1/ Elite 3 in de WL haal ik elke week wel. Nu zat ik er aan te denken om Hazard FB en Bale IF te halen, maar dan zijn mijn coins wel direct op. Ik kon het gisteren trouwens niet laten om de Icon SBC te doen en ik kreeg daar DelPiero uit (had gehoopt op Viera, dan was de invulling makkelijk geweest). Het team ziet er dan zo uit https://www.futbin.com/18/squad/4522072. In game switch ik naar 4231 en dan ziet het er zo uit. https://www.futbin.com/18/squad/4522081. Ik ben dan alleen bang dat ik verdedigend net niet sterk genoeg sta op het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
Thanks voor de tips aangaande WL.
Iemand nog tips voor m'n huidige team?

https://www.futbin.com//18/squad/4522239

Zit zelf te denken aan eventueel Vrsjalko SIF als RB
En ben bezig om de rijkaard SBC af te ronden om mn middenveld te versterken.

Heb verder kwa coins nu 200k om te investeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Miggell schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:13:
Thanks voor de tips aangaande WL.
Iemand nog tips voor m'n huidige team?

https://www.futbin.com//18/squad/4522239

Zit zelf te denken aan eventueel Vrsjalko SIF als RB
En ben bezig om de rijkaard SBC af te ronden om mn middenveld te versterken.

Heb verder kwa coins nu 200k om te investeren
In zijn algemeenheid is 433-4 of een variant hiervan niet het meest gangbare met WL. Je middenveld wordt er snel door weggetikt. Maak een backup plan als 433 echt niet lukt.
41212(2), 4231 of misschien 442 ivm jouw Overmars zou misschien beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
Bean77 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:27:
[...]

In zijn algemeenheid is 433-4 of een variant hiervan niet het meest gangbare met WL. Je middenveld wordt er snel door weggetikt. Maak een backup plan als 433 echt niet lukt.
41212(2), 4231 of misschien 442 ivm jouw Overmars zou misschien beter zijn.
Dat was mijn twijfel idd ook al.
Speel eigenlijk sinds jaar en dag in Fifa al in een 4-3-3 opstelling, en merk ook dat als ik andere opstellingen probeer ik uiteindelijk toch vaak weer op 4-3-3 terugkom.

Maar wellicht dat 4-2-3-1 of 3-5-2 voor mij ook werkt.
Komend weekend maar eens wat mee testen.

Thanks voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Miggell schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:34:
[...]

Speel eigenlijk sinds jaar en dag in Fifa al in een 4-3-3 opstelling, en merk ook dat als ik andere opstellingen probeer ik uiteindelijk toch vaak weer op 4-3-3 terugkom.

Thanks voor de tips!
Als je ps4 hebt kan je mij toevoegen (martyn77a) dan kan je evt tegen mij oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
Bean77 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:34:
[...]

Als je ps4 hebt kan je mij toevoegen (martyn77a) dan kan je evt tegen mij oefenen.
Op dit moment @work
Ik voeg je vanavond even toe en dan zien we wel wanneer er tijd is voor een potje toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-10 14:53
Miggell schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:34:
[...]

Thanks voor de tips!
Dit heb ik ook, van ouds altijd al 4-3-3 gespeeld en kom hier ook steeds weer op terug. Online merk je gewoon dat je overlopen wordt op het middenveld en win dus amper met deze opstelling.

Zoeken naar een andere opstelling blijft toch wel lastig, 4-3-1-2 werkt voor nu het beste maar zelfs met een team van 900K-1mil lukt het me niet te kwalificeren voor de WL.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Pagina: 1 ... 169 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs