Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 21:30:
Officieel geworden ik kan dit spel niet onder de knie krijgen
Inmiddels terug in divisie 8 geen wedstrijd gewonnen alle afstandschoten vliegen er in ben er helemaal klaar mee helaas maar ga er mee kappen..........
Beetje doorzettingsvermogen tonen. Als je in divisies niet minimaal tot divisie 4 komt doe je zelf iets fout. Misschien ligt aan je team, je custom tactics of gewoon aan je speelwijze. Analyseer de wedstrijden waar t fout gaat, ipv gefrustreerd te raken.
Even een voorbeeld van mijn situatie:
Ik had laatst budget over voor een upgrade. De beoogde upgrade hield in dat ik wat spelers moest wisselen van positie. Zo kwam Larsson in de spits, Can op cm en Schurrle op CAM.
Vervolgens bakte ik er niks meer van. Het probleem zat met name bij Larsson en Can. Can loopt met zn H/H workrates constant uit positie en Larsson kan in 4312 niet als spits uit de voeten. Vervolgens heb ik een centrale verdediger opgeofferd en gewisseld, Larsson terug naar CAM en Can en Schurrle verkocht. Op de plek van spits Aubameyang gehaald om naast Batshuayi te zetten.
En wat denk je? Sindsdien niks meer verloren en alles gewonnen met minimaal 4 doelpunten verschil.
Zoek de kleinste details uit, en leer van je fouten.