Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 25 maart 2018 @ 23:12:
[...]

nee joh, zou gewoon die van 600k pakken :)
Nee joh, dat geld heb ik niet :)
btw...hij heeft een wf van 1 ster, word ik niet echt blij van. Heeft wel h/h...das netjes
Heb Aurier otw ook nog op de bank, kan ik ook proberen. Hoewel ik trouwens niet zo ontevreden ben over azpi daar

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 25-03-2018 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op zondag 25 maart 2018 @ 23:14:
[...]

Nee joh, dat geld heb ik niet :)
btw...hij heeft een wf van 1 ster, word ik niet echt blij van. Heeft wel h/h...das netjes
Heb Aurier otw ook nog op de bank, kan ik ook proberen. Hoewel ik trouwens niet zo ontevreden ben over azpi daar
Natuurlijk de nif, high/high is idd prima voor een rm/lm in 352

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cubert20 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 23:10:
[...]

Je moet hem wel saven en die naam kopieren.
Nu zien we een niet ingevuld team.

Hazard is niet zo heel goed trouwens.
Kante is wel supernuttig en willian is niet zo duur dus dat zou sowieso kunnen.
https://www.futbin.com/18/squad/4468324

Zo dan eindelijk pffff de rechterkant kan ik wel vervangen voor kante en Willian dan die oxlan speelt alleen puur door de link met die drie voorin

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2018 @ 23:22:
[...]

Zo dan eindelijk pffff de rechterkant kan ik wel vervangen voor kante en Willian dan die oxlan speelt alleen puur door de link met die drie voorin
Kun je ook iets vertellen over je manier van spelen en waardoor je vaak tegengoals krijgt?
Zeker als je nog niet zo lang speelt, kun je het beste een CDM gebruikt, met deze formatie kun je bijvoorbeeld eenvoudig naar 433-2 switchen met fernandinho als CDM.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2018 @ 23:22:
[...]

Die groene lijnen zijn niks waard als je geen rode lijnen hebt. Als je een compleet PL team hebt hoef je dus sowieso niet op de lijnen te letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 25 maart 2018 @ 23:26:
[...]

Kun je ook iets vertellen over je manier van spelen en waardoor je vaak tegengoals krijgt?
Zeker als je nog niet zo lang speelt, kun je het beste een CDM gebruikt, met deze formatie kun je bijvoorbeeld eenvoudig naar 433-2 switchen met fernandinho als CDM.
Tja geen idee die Fernandinho laat ik altijd mee verdedigen ik switch niet naar mijn centrale verdedigers (heb ik een keer ergens gezien op een you tube film). Corners en afstand schoten gaan er vaak ook nog wel makkelijk in eigenlijk van alles wat. Verdedigen heb ik nog steeds niet onder de knie. Deze opstelling is mij trouwens geadviseerd door visserxd van dit forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjakieman schreef op zondag 25 maart 2018 @ 23:31:
[...]

Die groene lijnen zijn niks waard als je geen rode lijnen hebt. Als je een compleet PL team hebt hoef je dus sowieso niet op de lijnen te letten.
Huh wat bedoel je compenseren de groene lijnen alleen de rode dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19:11
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2018 @ 23:37:
[...]

Huh wat bedoel je compenseren de groene lijnen alleen de rode dan?
Het gaat er gewoon om dat je op 9 chemistry uitkomt.
Welke lijnen er tussen lopen maakt niet uit.
Met 9 chemistry compenseer je dat wel weer met een premier league manager en dan klopt het hele plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2018 @ 23:36:
[...]

Tja geen idee die Fernandinho laat ik altijd mee verdedigen ik switch niet naar mijn centrale verdedigers (heb ik een keer ergens gezien op een you tube film). Corners en afstand schoten gaan er vaak ook nog wel makkelijk in eigenlijk van alles wat. Verdedigen heb ik nog steeds niet onder de knie. Deze opstelling is mij trouwens geadviseerd door visserxd van dit forum
Dan zou ik met 1 CDM centraal gaan spelen en daar dan kante neerzetten, dan geef je die shadow en dan kun je die flink laten lopen.
Mata eruit en kante dan Als CDM in de as zou ik dan eerst proberen. Denk dat je dan al wel wat beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
[...]

Corners moet je zorgen dat je die voorste (dichtst bij de bal) controlt. Die zet je iets naar voren zodat er in ieder geval geen strakke bal langskomt. En als die trapt gewoon schieten spammen dan ben je meestal wel safe.

Verder weet ik niet of het zo werkt, maar ik houd na een spelerwissel met L1 deze knop eigenlijk altijd ingedruk. Ik heb het idee dat ze dan in een vrije bal komen en niet blijven staan wachten.

Ook belangrijk als je de CDM laat verdedigen dat je verdedigers wel agressive tactics hebben, anders heb je pilaren staan in je verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-10 07:43
cubert20 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 00:13:
[...]

Corners moet je zorgen dat je die voorste (dichtst bij de bal) controlt. Die zet je iets naar voren zodat er in ieder geval geen strakke bal langskomt. En als die trapt gewoon schieten spammen dan ben je meestal wel safe.

Verder weet ik niet of het zo werkt, maar ik houd na een spelerwissel met L1 deze knop eigenlijk altijd ingedruk. Ik heb het idee dat ze dan in een vrije bal komen en niet blijven staan wachten.

Ook belangrijk als je de CDM laat verdedigen dat je verdedigers wel agressive tactics hebben, anders heb je pilaren staan in je verdediging.
Knop ingedrukt houden doet niks. Verdedigers op agressief is ook niet handig. Je mag t tegen mij proberen maar ik kan je nu al vertellen dat ik je er dan zo uit tik.
Corners is een vaardigheid die je leert. En dan met name het verdedigen ervan. Je moet de situaties en de spelers voor je goal leren lezen, zodat je nagenoeg altijd weet waar je tegenstander naartoe probeert te werken. Als je dan enkel mini spelers (azpi, bellerin, alba, mertens, insigne etc) op t veld hebt staan, heb je vanzelfsprekend een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
[...]

Youtube staat inderdaad vol handige tips maar je moet hier niet in doorslaan. Leer je eigen stijl kennen, speel zoals je zelf leuk vindt en heel veel blijven oefenen.
Het is eigenlijk net als echt voetbal, je leert eerst de basis, dan breid je je skills uit met trucjes en handigheden, en tot slot leer je het spelletje lezen. En dat lukt niet met een paar uur helaas.
Velen van ons hebben enkel in FIFA 18 al honderden uren inzitten, laat staan als je eerdere FIFA’s meetelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elite 2 rewards Insigne en Mata. Het is wel eens minder geweest.

Inmiddels Adp verkocht aangezien Bergkamp 90 me toch beter beviel. De finess schoten van adp waren geweldig, maar de driven shots van Bergkamp en zijn schoten vliegen er in.

Nu ongeveer 714k coins verzameld voor 93 aguero. Auba kan ik nog verkopen maar die laat ik nog ff in de club tot ik genoeg heb voor aguero.

Net toch nog even 2 potjes al gedaan. De eerste gewonnen met Larsson en de 2e verloren uiteindelijk in de verlenging met 2-0. In de reguliere tijd had ik 2 penalty's gemist en 4 keer de paal/lat geraakt. Ik kon er mee leven aangezien hij speelde met 96 Ronaldo, Messi, cr7(wl) Gullit 93 en nog wat top spelers.

93 Aguero gekocht, ben benieuwd :9

[ Voor 3% gewijzigd door 038Zwolle op 26-03-2018 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cubert20 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 23:57:
[...]

Dan zou ik met 1 CDM centraal gaan spelen en daar dan kante neerzetten, dan geef je die shadow en dan kun je die flink laten lopen.
Mata eruit en kante dan Als CDM in de as zou ik dan eerst proberen. Denk dat je dan al wel wat beter gaat.
Maar dan moet ik sowieso een andere opstelling gaan spelen?
En wie ga ik dan op fernandinho plek laten spelen of blijft die staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
038Zwolle schreef op maandag 26 maart 2018 @ 06:25:
Elite 2 rewards Insigne en Mata. Het is wel eens minder geweest.

Inmiddels Adp verkocht aangezien Bergkamp 90 me toch beter beviel. De finess schoten van adp waren geweldig, maar de driven shots van Bergkamp en zijn schoten vliegen er in.

Nu ongeveer 714k coins verzameld voor 93 aguero. Auba kan ik nog verkopen maar die laat ik nog ff in de club tot ik genoeg heb voor aguero.

Net toch nog even 2 potjes al gedaan. De eerste gewonnen met Larsson en de 2e verloren uiteindelijk in de verlenging met 2-0. In de reguliere tijd had ik 2 penalty's gemist en 4 keer de paal/lat geraakt. Ik kon er mee leven aangezien hij speelde met 96 Ronaldo, Messi, cr7(wl) Gullit 93 en nog wat top spelers.

93 Aguero gekocht, ben benieuwd :9
Aguero 93 hype lol, ben benieuwd hoe hij je bevalt. Hij ziet er 8) uit in ieder geval.

Ik moest gisterenavond nog 1 win voor Gold 3. Dat was binnen 2 ingame minuten gerealiseerd dus dat was wel lekker. Volgende WL meer letten op onnodig balverlies. Ik neem soms teveel risico met passes naar voren terwijl een pass naar de zijkanten of naar achteren beter is.

Overigens lijkt het beter te draaien als Ronaldinho naar de cam positie schuift en Gullit als spits gaat spelen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 08:25:
[...]

Maar dan moet ik sowieso een andere opstelling gaan spelen?
En wie ga ik dan op fernandinho plek laten spelen of blijft die staan?
Niet heel anders, dat is gewoon 433 (2) fernandinho kun je gewoon laten staan in eerste instantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Vond de FUTbirthday trouwens een beetje tegenvallen dit jaar, jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op maandag 26 maart 2018 @ 10:03:
Vond de FUTbirthday trouwens een beetje tegenvallen dit jaar, jullie?
Ik denk dat EA het hier met je oneens is ;) Ze hebben dankzij alle acties en packs weer ontiegelijk veel miljoen binnen kunnen halen.
Maar eerlijk gezegd vind ik fut birthday gewoon geld verdienen. Spelers of acties voegen niet heel veel toe aan het spel, maar is vooral een economische reden om tussen toty en tots geld binnen te harken. Ze hoeven dit ook niet beter te maken omdat dan alles helemaal uit zijn verband gehaald wordt met uberspelers overal. Van mij mogen ze juist minder bijzondere kaarten uitbrengen. Er zijn nu al tig verschillende varianten. Het wordt gewoon onoverzichtelijk op een gegeven moment.

Ter illustratie een mooi regenboog BPL team met alle verschillende varianten kaarten incl. bank.
https://www.futbin.com/18/squad/4473315
En dan nog de 2 soorten bronze spelers :P

[ Voor 10% gewijzigd door Bean77 op 26-03-2018 10:33 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kaarten zijn nu nog duurder dan met FUTbday etc.. Jonas 84 gister 5800 verkocht nu rond de 9 k verkocht etc zo nog 30 voorbeelden. Ik wil de Kaka SBC gaan doen maar die is nu 30 k duurder als gisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het kan dat als ik op Futbin een team maak dat rating 83 heeft en dat ik als ik precies hetzelfde team namaak in de app maar rating 82 heeft en dus mijn sbc niet kan indienen ? Alles staat precies hetzelfde..

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 10:57:
Weet iemand hoe het kan dat als ik op Futbin een team maak dat rating 83 heeft en dat ik als ik precies hetzelfde team namaak in de app maar rating 82 heeft en dus mijn sbc niet kan indienen ? Alles staat precies hetzelfde..
Bug in de app. Probeer console of webapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 02-10 16:03
Eindelijk m'n kluivert verkocht, nu 1 mil op de bank.
https://www.futbin.com/18/squad/4042016

Ik wil een upgrade doen, wie moet ik halen volgen jullie?
Ik zit te denken aan CB of CDM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op maandag 26 maart 2018 @ 10:58:
[...]

Bug in de app. Probeer console of webapp.
Ik zag dat indienen 2 seconde bleef staan en toen verdween.. ik heb snel speler vervangen en op indienen gedrukt na 2 seconde en toen deed die het... Welkom Káka !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Bean77 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 10:08:
[...]

Ik denk dat EA het hier met je oneens is ;) Ze hebben dankzij alle acties en packs weer ontiegelijk veel miljoen binnen kunnen halen.
Je hoort ook veel mensen klagen over het feit dat je nu geen pack krijgt als je een deel of alle FutB SBC's hebt gedaan. Dat was direct bij het begin al zo'n gevoel van dat het minder is vergeleken met vorig jaar en dat gevoel is wel een beetje blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
SR8 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:25:
[...]

Je hoort ook veel mensen klagen over het feit dat je nu geen pack krijgt als je een deel of alle FutB SBC's hebt gedaan. Dat was direct bij het begin al zo'n gevoel van dat het minder is vergeleken met vorig jaar en dat gevoel is wel een beetje blijven hangen.
Dit bedoelde ik inderdaad.
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 10:57:
Als je dat krijgt, moet je even uit de SBC en er weer in, dat werkt meestal ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Is er ergens een lijstje met alle motm spelers? ik zie er in de web app maar 3 staan en als ik dan doorklik kom ik in de shop terecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
servival7 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:43:
Is er ergens een lijstje met alle motm spelers? ik zie er in de web app maar 3 staan en als ik dan doorklik kom ik in de shop terecht.
https://www.futbin.com/18/players?page=1&version=motm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
ajaxalex schreef op maandag 26 maart 2018 @ 10:59:
Eindelijk m'n kluivert verkocht, nu 1 mil op de bank.
https://www.futbin.com/18/squad/4042016

Ik wil een upgrade doen, wie moet ik halen volgen jullie?
Ik zit te denken aan CB of CDM
Paar opties,

Florenzi FBC
Dybala IF (90)
Gullit (86)
Desailly (88)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajaxalex schreef op maandag 26 maart 2018 @ 12:15:
[...]

Paar opties,

Florenzi FBC
Dybala IF (90)
Gullit (86)
Desailly (88)
Red je Ferdinand? Die is wel extreem goed (ipv Benatia).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 12:54:
[...]

Red je Ferdinand? Die is wel extreem goed (ipv Benatia).
Ik zou dan TOTY Bonucci pakken, dan hou je ook nog redelijk wat over voor een andere upgrade.
Misschien een simpele Naingolan op LCM en dan Rui Costa naar CAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cubert20 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 10:01:
[...]

Niet heel anders, dat is gewoon 433 (2) fernandinho kun je gewoon laten staan in eerste instantie.
En Oxlade Chamberlain zal je daar nog wat mee gaan doen?

En Willian halen of Salah houden op die plek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Bossie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:10:
[...]

Ik zou dan TOTY Bonucci pakken, dan hou je ook nog redelijk wat over voor een andere upgrade.
Misschien een simpele Naingolan op LCM en dan Rui Costa naar CAM.
Dybala is echt mijn held, die hou ik.
Ik dacht aan Savic CDM, en Florenzi naar RCM.
Als er geld is TOTY bonucci

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ajaxalex schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:39:
[...]

Dybala is echt mijn held, die hou ik.
Ik dacht aan Savic CDM, en Florenzi naar RCM.
Als er geld is TOTY bonucci
Doe je hem LST, Costa heeft genoeg kracht om Mertens/Dybala te ondersteunen terwijl Icardi behalve finishen weinig te bieden heeft.

Savic is echt heel goed, maar zou hem eerder op CAM zetten dan als CDM door zijn workrates.
In 4231 is hij tenminste erg goed als CAM, en kun je hem op "come back on defence" zetten om zijn stats/kracht nog meer te misbruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:29:
[...]

En Oxlade Chamberlain zal je daar nog wat mee gaan doen?

En Willian halen of Salah houden op die plek?
Ik zou het verder gewoon laten staan zo.
Dan kun je na een paar wedstrijden bekijken of de spelers voldoen op hun positie, ik weet tenslotte niet precies hoe je speelt en wat de spelers moeten doen voor jou.
Als bepaalde spelers toch niet helemaal renderen, dan zou ik dan eens naar vervangers gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 16:44
Gisteren met een nieuw team de WL afgemaakt en ik moet zeggen, dat beviel erg goed. Alsnog Gold 3 gehaald, record de laatste 10 wedstrijden lag zo rond de 8-2. Heb de 3-5-2 opstelling gebruikt zoals hij hier gister gepost werd en dat ging als een raket.

Het grote voordeel zijn vooral de aanvallende mogelijkheden. Heel vaak kwamen mijn buitenspelers eroverheen waardoor je eigenlijk 4 aanvallers en een CAM hebt. Verder is het blok met 3 CV's en 2 CDM's achterin heel sterk. Het is combinerend ook een sterke formatie, heel fijn om mee te spelen.

Kanttekening is dat tegen formatie's als 4-3-3 en 4-4-2 het lastiger is, ook die won ik meestal maar dat is wel moeilijker spelen. 3-5-2 is wel perfect om formaties als 4-1-2-1-2, 4-3-2-1 en 4-2-3-1 te bestrijden! Werkte enorm goed.

Speelde met het volgende team:
https://www.futbin.com/18/squad/4476172

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Zien jullie hier nog redelijk betaalbare (max 200k) verbeteringen?
Ik zit erover te denken om gewoon keihard te gaan sparen voor toty modric. Zou het anders ook niet weten.

https://www.futbin.com/18/squad/4375817

[ Voor 11% gewijzigd door servival7 op 26-03-2018 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:18:
Gisteren met een nieuw team de WL afgemaakt en ik moet zeggen, dat beviel erg goed. Alsnog Gold 3 gehaald, record de laatste 10 wedstrijden lag zo rond de 8-2. Heb de 3-5-2 opstelling gebruikt zoals hij hier gister gepost werd en dat ging als een raket.

Het grote voordeel zijn vooral de aanvallende mogelijkheden. Heel vaak kwamen mijn buitenspelers eroverheen waardoor je eigenlijk 4 aanvallers en een CAM hebt. Verder is het blok met 3 CV's en 2 CDM's achterin heel sterk. Het is combinerend ook een sterke formatie, heel fijn om mee te spelen.

Kanttekening is dat tegen formatie's als 4-3-3 en 4-4-2 het lastiger is, ook die won ik meestal maar dat is wel moeilijker spelen. 3-5-2 is wel perfect om formaties als 4-1-2-1-2, 4-3-2-1 en 4-2-3-1 te bestrijden! Werkte enorm goed.

Speelde met het volgende team:
https://www.futbin.com/18/squad/4476172
Waarom gebruikt je Nacho in plaats van Ramos, ik vraag dit voornamelijk omdat ik dus zelf Ramos heb :)
Als je makkelijk coins wilt generen, kun je bijvoorbeeld ook Azpi 88 halen en op 7 chem spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Bossie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:08:
[...]

Waarom gebruikt je Nacho in plaats van Ramos, ik vraag dit voornamelijk omdat ik dus zelf Ramos heb :)
Als je makkelijk coins wilt generen, kun je bijvoorbeeld ook Azpi 88 halen en op 7 chem spelen.
Ramos heb ik al eerder gebruikt maar vond hem niet zo geweldig, vooral zijn H/M irriteerde me mateloos. Moet wel zeggen dat je hem in een Squad met meer defensieve kracht (4231 bijvoorbeeld) misschien wel prima kunt gebruiken.

Voor een 3-5-2 leek het me handiger om snellere CB's te gebruiken die M/M of M/H hebben, aangezien je natuurlijk geen backs hebt. Echter ik laat de RM en LM terugkomen bij verdedigen en die lossen behoorlijk wat verdedigend werk voor me op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:12:
[...]

Ramos heb ik al eerder gebruikt maar vond hem niet zo geweldig, vooral zijn H/M irriteerde me mateloos. Moet wel zeggen dat je hem in een Squad met meer defensieve kracht (4231 bijvoorbeeld) misschien wel prima kunt gebruiken.

Voor een 3-5-2 leek het me handiger om snellere CB's te gebruiken die M/M of M/H hebben, aangezien je natuurlijk geen backs hebt. Echter ik laat de RM en LM terugkomen bij verdedigen en die lossen behoorlijk wat verdedigend werk voor me op!
Ik heb Ramos tussen Prime Desailly en Blanc staan, dat gaat tot nu toe prima maar online is de truck vaak om een verdediger zoals Ramos uit te laten stappen en vervolgens de erachter te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een andere vraag:

Ik zie nu bijvoorbeeld de 3-5-2 voorbij komen en de andere veel gebruikte formaties waarbij je veel doet met custom tactics maar als je bijvoorbeeld een wedstrijd online season met teams doet of met aftrap tegen een vriend ofzo hebben die formaties dan nog wel een goede werking als je je aangepaste tactieken niet kan doen maar alleen je spelersrollen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aguero! Wat een baas. Heb net 6 potjes gespeeld (div 1 en dkt) en hij staat op 9 goals en 6 assists. Ook Larsson speelde goed samen met aguero.

Eaids kan nog komen natuurlijk, maar tot nu toe is hij echt wat ik nodig had. Afmaken, koppen, passes , dribbelen alles kan hij. Zelfs zijn fysiek is prima. (Zeker vergeleken met adp bijvoorbeeld)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Na een paar dagen toch besloten om een Icon SBC te doen... en daar zat baby Gullit in, tof!!!

Kan er eventueel nog 2 doen, verleidelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Normaal investeer ik altijd het meeste geld in mijn spitsen. Maar speel nu al een tijd met Ben Yedder, Bale NIF, Overmars 90 en Firminho SIF. Eigenlijk doen ze het allemaal goed en steekt er geen 1 echt bovenuit. Zijn er nu echt spelers (onder de 1,5 miljoen) die echt een stuk beter zijn of zijn de verschillen maar klein? Bijvoorbeeld Cristiano Ronaldo NIF, Harry Kane TOTS, Aguero (een van zijn IF's) of een bepaalde Icon? Ben vooral benieuwd naar Cristiano Ronaldo omdat hij goed in mijn team zou passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

gaizka schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:56:
Na een paar dagen toch besloten om een Icon SBC te doen... en daar zat baby Gullit in, tof!!!

Kan er eventueel nog 2 doen, verleidelijk :D
Quit while you're ahead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
https://www.futbin.com/18/squad/4481366

Iemand nog tips voor verbeteringen?
Neymar op de bank breng ik soms nog in voor lm of st positie..

Buiten dit elftal en neymar om heb ik nog 200k ter beschikking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
sjakieman schreef op maandag 26 maart 2018 @ 19:22:
Normaal investeer ik altijd het meeste geld in mijn spitsen. Maar speel nu al een tijd met Ben Yedder, Bale NIF, Overmars 90 en Firminho SIF. Eigenlijk doen ze het allemaal goed en steekt er geen 1 echt bovenuit. Zijn er nu echt spelers (onder de 1,5 miljoen) die echt een stuk beter zijn of zijn de verschillen maar klein? Bijvoorbeeld Cristiano Ronaldo NIF, Harry Kane TOTS, Aguero (een van zijn IF's) of een bepaalde Icon? Ben vooral benieuwd naar Cristiano Ronaldo omdat hij goed in mijn team zou passen.
Om heel eerlijk te zijn, ik heb Ronaldo gebruikt in mijn team en ik vond hem niet zo bijzonder. Ik weet het, apart misschien, omdat verder de verhalen lovend zijn. Messi presteerde beter. Misschien dat bewegelijke spelers mij meer liggen.

Speel nu met Suarez 94 IF en die bevalt me wel erg goed. Ben Yedder op CAM is even wennen maar lijkt ook een goede.

Ook met Firmino heb ik gespeeld, Mwah, goede speler maar er is echt wel beter beschikbaar. Larsson (Prime) is voor mij echt the main man, Aguero is iedereen hier op het forum ook lyrisch over maar daar kan ik weinig over zeggen 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
Razz89 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 19:35:

Ik zou Firmino verkopen en Larsson prime completen. Echt, voor mij is er geen betere spits. Uitmuntende loopacties en positionering, erg goed schot en WF, en zelfs koppend scoort hij regelmatig.

Wil je geen Untradeble doen, dan zou ik Ederson vervangen voor de Gea. Verder ziet je team er erg goed uit!

Vraag me wel af hoe die Kouyate kaart speelt? Zijn stats lijken enorm overpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
SH-FR schreef op maandag 26 maart 2018 @ 19:36:
[...]

Om heel eerlijk te zijn, ik heb Ronaldo gebruikt in mijn team en ik vond hem niet zo bijzonder. Ik weet het, apart misschien, omdat verder de verhalen lovend zijn. Messi presteerde beter. Misschien dat bewegelijke spelers mij meer liggen.

Speel nu met Suarez 94 IF en die bevalt me wel erg goed. Ben Yedder op CAM is even wennen maar lijkt ook een goede.

Ook met Firmino heb ik gespeeld, Mwah, goede speler maar er is echt wel beter beschikbaar. Larsson (Prime) is voor mij echt the main man, Aguero is iedereen hier op het forum ook lyrisch over maar daar kan ik weinig over zeggen 😁
Larsson heb ik idd veel goede verhalen over gehoord maar zijn passing staat me wat tegen. Ik pass vooral veel in de aanval en speel daarom met alleen maar aanvallende spelers die goed kunnen passen. Maar misschien valt het mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjakieman
SH-FR schreef op maandag 26 maart 2018 @ 19:40:
[...]

Ik zou Firmino verkopen en Larsson prime completen. Echt, voor mij is er geen betere spits. Uitmuntende loopacties en positionering, erg goed schot en WF, en zelfs koppend scoort hij regelmatig.

Wil je geen Untradeble doen, dan zou ik Ederson vervangen voor de Gea. Verder ziet je team er erg goed uit!

Vraag me wel af hoe die Kouyate kaart speelt? Zijn stats lijken enorm overpowered.
Ik heb Kouyate ook en hij speelt geweldig. Helaas past hij niet in mijn 1e team maar als Desailly 87 daar ook mee mag spelen dan staan er echt 2 beesten achterin met shadow. Bijna alles op 99 in defending, bijna 99 snelheid en allebei erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
SH-FR schreef op maandag 26 maart 2018 @ 19:40:
[...]

Kouyate is voor mij ook echt een beest wat achterin staat, super tevreden over!
Larsson twijfel ik al tijd over maar niet genoeg coins om te kopen dus twijfel nog even verder over larsson..
Crespo hoor ik ook veel goede verhalen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
SR8 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 19:23:
[...]

Quit while you're ahead.
Haha, daar heb je gelijk in!

Wat is trouwens de beste positie voor baby Gullit? Ik wil 3-5-2 gaan spelen, hij kan dan als CDM of CAM uit de voeten...

Edit: https://www.futbin.com//18/squad/4482249

[ Voor 7% gewijzigd door gaizka op 26-03-2018 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
gaizka schreef op maandag 26 maart 2018 @ 20:18:
[...]

Haha, daar heb je gelijk in!

Wat is trouwens de beste positie voor baby Gullit? Ik wil 3-5-2 gaan spelen, hij kan dan als CDM of CAM uit de voeten...

Edit: https://www.futbin.com//18/squad/4482249
Wat vindt je van Ben Yedder? Maakt hij veel goals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op maandag 26 maart 2018 @ 19:53:
[...]

Ik heb Kouyate ook en hij speelt geweldig. Helaas past hij niet in mijn 1e team maar als Desailly 87 daar ook mee mag spelen dan staan er echt 2 beesten achterin met shadow. Bijna alles op 99 in defending, bijna 99 snelheid en allebei erg sterk.
Ik denk juist aan de FB Perrero en dan vervolgens zijn broer als RM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Razz89 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 20:10:
[...]

Kouyate is voor mij ook echt een beest wat achterin staat, super tevreden over!
Larsson twijfel ik al tijd over maar niet genoeg coins om te kopen dus twijfel nog even verder over larsson..
Crespo hoor ik ook veel goede verhalen over.
Dit weekend voor het eerst met het Senagalese Tank-duo IF Koulibaly en FB Kouyate gespeeld en haal gelijk voor het eerst Elite 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:57:
[...]

Dit weekend voor het eerst met het Senagalese Tank-duo IF Koulibaly en FB Kouyate gespeeld en haal gelijk voor het eerst Elite 3.
pfft, daar heb je als tegenstander toch ook geen zin in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Solotov
Bossie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:58:
[...]

pfft, daar heb je als tegenstander toch ook geen zin in.
Waarom niet, tegen 2 bewegelijke spitsen gaan die 2 toch echt problemen krijgen.
Geweldige verdedigers, maar wel met de draaicirkel van een Leopard tank..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58
Daar gaan we weer :o

https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/87cfu5/so_sbcgate/

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/CPt4LH7AsgGQauCZQH7Y2IiZhkKu_ydwBlLKbhpjTAg.jpg?w=738&s=aac1c32a0cc3229966be17efa6550f62

Als de beste FIFA speler zoiets post dan zal het best wel eens waar kunnen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gaizka
RR21 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 20:30:
[...]

Wat vindt je van Ben Yedder? Maakt hij veel goals?
Nog niet getest, dit is het team wat ik overweeg... Hoor hele goede verhalen over Ben Yedder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MotM Ben Yedder viel me erg tegen. Kwa stats leek het een soort Gabriel Jesus met een 5* WF. Maar voor mij kwam hij niet in de buurt van Gabriel Jesus.

Aguero 93 is echt een held tot nu toe. Het laatste potje had ik met 5-2 gewonnen en 4x Aguero. Jesus, Yedder, ADP prime, Crespo en Prime Larsson zijn voor mij echt een stuk minder. Al moet ik zeggen dat Aguero en Larsson voorin erg goed werkt op dit moment. (Maarja, Fifa,... Wie weet werkt het morgen en in de WL voor geen meter meer, maar voor nu ben ik erg positief.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 00:40:
MotM Ben Yedder viel me erg tegen. Kwa stats leek het een soort Gabriel Jesus met een 5* WF. Maar voor mij kwam hij niet in de buurt van Gabriel Jesus.

Aguero 93 is echt een held tot nu toe. Het laatste potje had ik met 5-2 gewonnen en 4x Aguero. Jesus, Yedder, ADP prime, Crespo en Prime Larsson zijn voor mij echt een stuk minder. Al moet ik zeggen dat Aguero en Larsson voorin erg goed werkt op dit moment. (Maarja, Fifa,... Wie weet werkt het morgen en in de WL voor geen meter meer, maar voor nu ben ik erg positief.)
Zijn Yedder en ADP beide niet simpelweg CAM/CFs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 00:40:

Aguero 93 is voor mij ook briljant. Welke chem style gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Terranova schreef op maandag 26 maart 2018 @ 23:21:
Daar gaan we weer :o

https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/87cfu5/so_sbcgate/

[afbeelding]

Als de beste FIFA speler zoiets post dan zal het best wel eens waar kunnen zijn.
Als dit klopt zou het wel enorm slecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:17:
[...]

Als dit klopt zou het wel enorm slecht zijn.
Ik heb het gelezen, maar een tijd terug was er ookal een discussie dat traits van SBC rewards niet zichtbaar waren in het player details menu ingame. Dit lijkt simpelweg dezelfde discussie maar dan gericht op Prime Icon SBC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Bossie schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 10:44:
[...]

Ik heb het gelezen, maar een tijd terug was er ookal een discussie dat traits van SBC rewards niet zichtbaar waren in het player details menu ingame. Dit lijkt simpelweg dezelfde discussie maar dan gericht op Prime Icon SBC's.
Maar hebben die spelers wel die traits dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PS360-gamer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-07-2024
Na lange tijd meelezen zal ik ook eens posten.
Dit is mijn huidige team:
https://www.futbin.com/18/squad/4490534

Heeft er nog iemand een verbeterpunt(en)?
Budget +/- 150k + eventuele verkoop van een speler. De bankspelers zijn onverhandelbaar.

Courtois maakt ondanks de 4chem fenomenale reddingen, ik heb Buffon gebruikt alleen vind ik hem erg tegenvallen.
Verder sluit het team aan op mijn speelstijl. Dit is gelijk Barcelona, is ook zichtbaar aan de spelers.

Het niveau betreft divisie 3, voor WL heb ik geen tijd. Dus daar hoeft niet naar gekeken te worden.

Iemand ervaring met Messi? Ik zit er zelf aan te denken hem te vervangen door Bale. Ik vind hem vooral duur gezien hij weinig uitmuntends gedaan wat dembele niet zou kunnen.

Suarez vind ik fenomenaal. Kan een wedstrijd geheel open breken en loopt 1 op 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-10 09:50
Jullie mening gevraagd :)

Speel nu met dit team: https://www.futbin.com/18/squad/4441277

Monreal of Young SIF
Dani Alves of Bruno Peres Fut Birthday

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
PS360-gamer schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 10:54:
Na lange tijd meelezen zal ik ook eens posten.
Dit is mijn huidige team:
https://www.futbin.com/18/squad/4490534

Heeft er nog iemand een verbeterpunt(en)?
Budget +/- 150k + eventuele verkoop van een speler. De bankspelers zijn onverhandelbaar.

Courtois maakt ondanks de 4chem fenomenale reddingen, ik heb Buffon gebruikt alleen vind ik hem erg tegenvallen.
Verder sluit het team aan op mijn speelstijl. Dit is gelijk Barcelona, is ook zichtbaar aan de spelers.

Het niveau betreft divisie 3, voor WL heb ik geen tijd. Dus daar hoeft niet naar gekeken te worden.

Iemand ervaring met Messi? Ik zit er zelf aan te denken hem te vervangen door Bale. Ik vind hem vooral duur gezien hij weinig uitmuntends gedaan wat dembele niet zou kunnen.

Suarez vind ik fenomenaal. Kan een wedstrijd geheel open breken en loopt 1 op 1.
En Donnarumma MOTM? Vond hem zelf wel fijn spelen.
Ik zou wel je keeper of je verdediging veranderen, zodat die spelers op full chem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij een spits aanraden van maximaal 600 k? Ben van plan om fut birthday Reus te proberen, maar ik sta open voor andere spitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekke
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:17:
Kan iemand mij een spits aanraden van maximaal 600 k? Ben van plan om fut birthday Reus te proberen, maar ik sta open voor andere spitsen.
Suárez? Zelf geen ervaring met hem maar lees er goede verhalen over. Zijn ook meerdere informs van.
Weet alleen niet of die in je team past qua chem.

Ben zelf zeer te spreken over 92 Cavani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-10 14:53
Bah, de Bruyne (91) speelt echt niet zoals ik had verwacht. Heb hem op CAM staan in een 4-3-1-2 opstelling maar mis de behendigheid. Iemand een idee? Zie ook vaak Firmino op de CAM staan, die ik opzich wel goed vind.

https://www.futbin.com/18/squad/4407950 Dit zijn de 11 waarmee ik speel.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
GAITii schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:34:
Bah, de Bruyne (91) speelt echt niet zoals ik had verwacht. Heb hem op CAM staan in een 4-3-1-2 opstelling maar mis de behendigheid. Iemand een idee? Zie ook vaak Firmino op de CAM staan, die ik opzich wel goed vind.

aguero in de spits en firminho cam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind zelf de Bruyne meer een CM eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-09 00:23
Audiojunky schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:04:
Jullie mening gevraagd :)

Speel nu met dit team: https://www.futbin.com/18/squad/4441277

Monreal of Young SIF
Dani Alves of Bruno Peres Fut Birthday
Van het weekend met Young 81 IF gespeeld, (20k opgepikt). Dat was wel wat anders dan mijn untradable Kolasinac IF waar ik al sinds de week dat die verkrijgbaar was mee speel (ik heb zijn bday kaart gehaald vandaar een andere LA). Young zat overal tussen en beviel mij goed, ook erg behendig en lenig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 14:13

Ik heb ook een tijdje met Firmino op de CAM gespeeld, omdat ik graag een sterke, lange CAM heb met goede passing en een goed schot, achter twee spitsen. Werkte voor mij goed. Nu heb ik Pogba er staan, wat voor mij ook goed werkt.

Ik heb zowel de TOTGS als de 86 IF gehad.

Als hij bij jou past, zou ik hem zeker aanraden. Ik heb zelf ook de Bruyne en Eriksen op CAM gehad, maar zijn voor mij een tikkeltje te klein en niet fysiek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
snip

[ Voor 99% gewijzigd door Bean77 op 27-03-2018 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 10:49:
[...]

Maar hebben die spelers wel die traits dan?
Niet allemaal, je kan dit simpelweg online checken op futbin en vergelijken met wat je ingame ziet.

@GAITii Ben zelf een fan van Poggy, aangezien zijn fysiek ook verdedigend erg fijn is.
Speel momenteel met ADP, maar met bijvoorbeeld Poggy heb je simpelweg meer lengte en kracht.

[ Voor 25% gewijzigd door Bossie op 27-03-2018 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yordi11
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-10 17:44
https://www.futbin.com/18/squad/4491917
Iemand nog tips?
Budget is ongeveer 150k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
@Bossie Thanks! Heb nu Pogba op het middenveld staan, hem omwisselen met de Bruyne zou dat wat zijn of zou je zeggen Firmino op CAM en Aguero erbij halen voor op de ST?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAITii schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:06:
@Bossie Thanks! Heb nu Pogba op het middenveld staan, hem omwisselen met de Bruyne zou dat wat zijn of zou je zeggen Firmino op CAM en Aguero erbij halen voor op de ST?
Ik vond Firmino 87 erg goed als spits, heb hem simpelweg verkocht omdat ik nu met FB Rooney speel en mijn andere spits een untradeable is. Heb hem nooit als CAM gebruikt ivm ADP.

Aguero is misschien gevaarlijker als ST/Finisher, maar denk dat Firmino meer allround is.
Bij voorkeur speel ik met een target-man type spits en een snelle "get-in-behind/tries to beat defensieve line" spits. Beide zou dus ook kunnen, weet niet welke spitsen je momenteel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekke
Leuk Ajax driehoekje achterin. Hoe speelt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Bossie schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:10:
[...]

Ik vond Firmino 87 erg goed als spits, heb hem simpelweg verkocht omdat ik nu met FB Rooney speel en mijn andere spits een untradeable is. Heb hem nooit als CAM gebruikt ivm ADP.

Aguero is misschien gevaarlijker als ST/Finisher, maar denk dat Firmino meer allround is.
Bij voorkeur speel ik met een target-man type spits en een snelle "get-in-behind/tries to beat defensieve line" spits. Beide zou dus ook kunnen, weet niet welke spitsen je momenteel gebruikt.
https://www.futbin.com/18/squad/4407950

Dit is momenteel mijn squad. Elke keer als ik denk, Jesus mag weg, die heeft zijn beste tijd gehad, speelt die weer de sterren van de hemel. De Bruyne, daar stoppen mijn meeste aanvallen, voelt traag aan, niet balvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Leuk team met die Ajax driehoek.

Misschien Vardy vervangen door een wat betere spits? Aguero? Heb je een mooi Argentijns driehoekje voorin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yordi11
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-10 17:44
Jekke schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:17:
[...]

Leuk Ajax driehoekje achterin. Hoe speelt dat?
Ik vind het erg lekker spelen, krijg sinds ik met deze verdediging speel stuk minder tegen goals.

Tagliafico met een sentinal kaartje is erg goed en houdt zich makkelijk staande tegen de messi’s en salahs.
Met de ligt en van dijk verlies ik geen enkel kopduel meer en is vaak een extra wapen tijdens de corners.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Na wat puzzelen wat wijzigingen in mijn team.
TOTY de Bruyne (omdat Bergkamp untradable is) en Blanc hebben de club verlaten en daarvoor staat nu dit team: https://www.futbin.com/18/squad/4491282. Dit wissel ik ingame naar: https://www.futbin.com/18/squad/4491448

Nog 400-450k over. Twijfel nog in hoeverre toty marcelo echt nodig is of dat het toch wenselijk is om bailly te vervangen door blanc.
1e potje online seasons wel gewonnen met 3-2 met 2 goals van R7, dus mooi debuut.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jekke
Bean77 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:13:
TOTY de Bruyne (omdat Bergkamp untradable is) en Blanc hebben de club verlaten en daarvoor staat nu dit team: https://www.futbin.com/18/squad/4491282. Dit wissel ik ingame naar: https://www.futbin.com/18/squad/4491448

Nog 400-450k over. Twijfel nog in hoeverre toty marcelo echt nodig is of dat het toch wenselijk is om bailly te vervangen door blanc.
1e potje online seasons wel gewonnen met 3-2 met 2 goals van R7, dus mooi debuut.
Wat een ziek team!
Moet een genot zijn om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou Blanc halen, groot en sterk maar brengt ook heel veel rust in je verdediging.

Daarnaast als je Blanc eenmaal hebt, kun je daarna door je icon-links elke keeper/RB inpassen ongeacht hun league/nationaliteit. Dat lijkt mij in ieder geval een leuk extraatje as je over een paar weken weer gaat TOTS shoppen.

@GAITii
Wat vind je van deze optie; Fernandinho op LCM, Neymar als LST naast Jesus met Firmino als CAM?
Moet je zelf even kiezen welke middenvelder je gaat opofferen.

[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 27-03-2018 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Bossie schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:36:
[...]

Ik zou Blanc halen, groot en sterk maar brengt ook heel veel rust in je verdediging.

Daarnaast als je Blanc eenmaal hebt, kun je daarna door je icon-links elke keeper/RB inpassen ongeacht hun league/nationaliteit. Dat lijkt mij in ieder geval een leuk extraatje as je over een paar weken weer gaat TOTS shoppen.

@GAITii
Wat vind je van deze optie; Fernandinho op LCM, Neymar als LST naast Jesus met Firmino als CAM?
Moet je zelf even kiezen welke middenvelder je gaat opofferen.
Helaas krijgt Neymar dan maar 6 chem met juiste positie + loyal, ga je dat in-game niet heel erg merken?

[ Voor 7% gewijzigd door GAITii op 27-03-2018 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:36:
[...]

Heb je ook gelijk in. De as is belangrijker dan een lb/rb. Haal ik Blanc wel als vervanger. En LB mogelijk Alex Sandro. Met de coins die ik overhou/spaar tzt leuke tots backs halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7

Alles bij elkaar gehandeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal mijn vraag nog een keer stellen maybe kan iemand antwoord geven:

Een andere vraag:

Ik zie nu bijvoorbeeld de 3-5-2 voorbij komen en de andere veel gebruikte formaties waarbij je veel doet met custom tactics maar als je bijvoorbeeld een wedstrijd online season met teams doet of met aftrap tegen een vriend ofzo hebben die formaties dan nog wel een goede werking als je je aangepaste tactieken niet kan doen maar alleen je spelersrollen??

Acties:
  • +4 Henk 'm!
servival7 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:00:
[...]

Bean werkt bij EA. Je kan hem ook privé een bericht sturen als je last heb van EAids. Hij pakt het dan verder op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razz89 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 19:35:

Ik ben gisteren begonnen met 3-5-2 maar vind toch verdedigend te kort komen, heb je daar ook last van of heb ik mijn instructies niet goed staan... ik heb toch vaak dat als ze door het middenveld heen komen of met een steekpass het ineens 3-3 achterin is en ik iemand mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
Vissert schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:07:
[...]

Bean werkt bij EA. Je kan hem ook privé een bericht sturen als je last heb van EAids. Hij pakt het dan verder op.
wil hem graag een prive bericht sturen over bepaalde problemen, maar vind hij dat niet erg? Heb EA namelijk al wel 15 mails gestuurd en ze zijn te beroerd om te antwoorden.
Zijn gewoon normale nette mail maar ze doen er helemaaaaal niks mee

Acties:
  • +4 Henk 'm!
servival7 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:00:
[...]

Wat fifa points, beetje handelen, vooral goede momenten verkopen (behalve gullit/ronaldo sbc), wat pack luck. Maar vooral grotendeels hetzelfde doel voor ogen houden en niet elke keer drastisch van team veranderen.
Vissert schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:07:
[...]

Klopt. Ik kan je packluck ratings verder verhogen, je eigen fifa18 kaartje geven etc. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!
soldier wolf schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:23:
[...]

wil hem graag een prive bericht sturen over bepaalde problemen, maar vind hij dat niet erg? Heb EA namelijk al wel 15 mails gestuurd en ze zijn te beroerd om te antwoorden.
Zijn gewoon normale nette mail maar ze doen er helemaaaaal niks mee
Nee hoor gewoon mailen! Als hij niet binnen 10 min reageert dan kan je nog een bericht sturen :)

[ Voor 36% gewijzigd door Vissert op 27-03-2018 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 07:37:
[...]

Aguero 93 is voor mij ook briljant. Welke chem style gebruik jij?
Hunter >:)

Verder als mensen nog twijfelen over een CAM die een beetje lengte heeft, 90 Bergkamp proberen. Speelt voor mij beter dan firmino. ADP OF kdb op CAM. Heerlijke speler en goede workrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 07:32:
[...]

Zijn Yedder en ADP beide niet simpelweg CAM/CFs?
92 Adp is een erg goede CAM, maar de 87 versie zou een geweldige spits moeten zijn omdat hij sneller, sterker is en goede workrates heeft. Maar voor mij kwam hij niet uit de verf.

Motm leek mij , als ik naar zijn stats keek een gabriel jesus maar met 5* weakfoot. Zijn jumping en heading waren ook prima. Maar voor mij deed hij onder voor GJ. Ik heb hem ook als CAM gfebruikt, maar 90 bergkamp en 92 adp bevielen me veel beter (maarja ook een stukje duurder natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:12:
[...]

Hunter >:)

Verder als mensen nog twijfelen over een CAM die een beetje lengte heeft, 90 Bergkamp proberen. Speelt voor mij beter dan firmino. ADP OF kdb op CAM. Heerlijke speler en goede workrates
Vind je dat niet zonde? Met hawk is hij iets langzamer, zelfde shooting en beter physics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Vissert schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:21:
[...]

Vind je dat niet zonde? Met hawk is hij iets langzamer, zelfde shooting en beter physics.
Kun je dan niet beter gelijk voor Rui Costa 90 gaan? Die is dacht ik 600K. EN volgens mij een zeer degelijke CAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symon1989
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-10-2024
Zo, vanwege een werk trip naar India anderhalve week niet kunnen spelen (wel op de WebApp). Gisteren weer Fifa aangeslingerd en vrij soepel door de DKT gekomen (direct 4 wins). Team: https://www.futbin.com//18/squad/4495181

Hoop wel dat aanstaande vrijdag eindelijk de Laliga SBC uit komt. Heeft het zin om wat Varane kaartjes in te slaan? Die ga je waarschijnlijk wel echt nodig hebben voor Real Madrid.

Daanaast ben ik aan het sparen voor Casemiro TOTGS om Modric te vervangen, moet nog ongveer 100K. Zijn er hier mensen die hem gebruiken?
Pagina: 1 ... 168 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs