Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 19:24:
[...]

Er vlogen natuurlijk niet letterlijk controllers door de kamer he 😜

Tuurlijk, is ook zeker zo, verdedig ook echt niet sterk vandaag. Maar dan nog overkomt het me vaak dat de statistieken in mijn voordeel zijn maar de uitslag negatief is, en het lukt me niet om dit om te draaien. Misschien is het meest simpele wel gewoon mijn finishing verbeteren.
Tja ik heb 3 maal op rij dat ik de tegenstander wegspeel in Squad battles en zodra ik voorsta kan ik geen bal meer passen. Uiteindelijk verlies ik dan steeds, 1-2, 3-4, heel irritant :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik deel je frustratie hoor. Verloor het eerste potje terecht.daarna 6 op rij gewonnen met 4 ragequits.

Potje erna verlies ik door een belachelijke penalty. Keeper duikt prima de hoek in maar laat de bal toch door. Daarna kom ik op gelijke hoogte. En verlies uiteindelijk doordat ik een sliding deed (30m van de goal af) en ipv een sliding schiet ik de bal in eigen goal. Ddg stond erbij en keek erna. Deed niet eens de moeite om hem te pakken.

Potje erna verloren. Kreeg in de 5e minuut al rood en liep achter de feiten aan

Laatste potje had ik 10 schoten op goal en 4x de paal of lat geraakt. Tegenstander countert me eruit en 1-0. 1 minuut later 2-0 en door mn eigen frustratie uiteindelijk zelf geragequit en de ps4 uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat zouden jullie doen:
- TOTY Alves als RB halen
- Poggy als RCM met Azpi 88 als RB
- Valencia met Prime Crespo at ST

Overigens lijkt FB Mahrez tot nu een betere spits dan mijn POTM Salah :+
Misschien niet sneller maar de skills + WF brengen veel meer variatie voorin.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unione.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-12-2021
Wanneer verkopen jullie je waardevolle spelers voor TOTS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CF -> CAM kaartjes zijn blijkbaar steeds uitverkocht en gaan nu voor 5k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 21:52:
CF -> CAM kaartjes zijn blijkbaar steeds uitverkocht en gaan nu voor 5k.
Thanks voor de tip, had er nog 2 liggen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:06
Harribo schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 22:29:
[...]

Thanks voor de tip, had er nog 2 liggen :-)
Ik had er 10, na 1 min allemaal al weg voor 5k :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 20:48:
Wat zouden jullie doen:
- TOTY Alves als RB halen
- Poggy als RCM met Azpi 88 als RB
- Valencia met Prime Crespo at ST

Overigens lijkt FB Mahrez tot nu een betere spits dan mijn POTM Salah :+
Misschien niet sneller maar de skills + WF brengen veel meer variatie voorin.
2e optie zou ik doen.

Hier de hele freaking avond bezig geweest met 2 sbc's 8)7

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:32
Wat zeggen jullie, 92 aguero en 91 de bruyne. Of 89 Aguero en toty de Bruyne? Als spits en cam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
soldier wolf schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:42:
[...]

ik denk dat het wel mee valt.. 80 a 90 K voor een leenspeler is best veel
Nou, ik zal wel pech hebben maar ben hem toch al tegen gekomen in 5 games (van de 12 ofzo).
Wat een beest om tegen te spelen zeg. Schiet er werkelijk alles in

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 01:01:
[...]

2e optie zou ik doen.

Hier de hele freaking avond bezig geweest met 2 sbc's 8)7
Die keuze had ik zelf ook al gemaakt, eerst een paar potjes met Alves gespeeld en vervolgens met 30k winst weer verkocht.

Icon SBCs zijn op moment behoorlijk in prijs gestegen, zelfs Crespo is 20% duurder geworden door alle SBC's. Dus Poggy/Azpi kan ik later alsnog wel weer verkopen als de SBC prijzen weer zijn genormaliseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 02:17
Zo eerste keer dat ik gekwalificeerd had voor de weekend league. Al 11 potjes gewonnen dus mag volgende week weer.

Overheersen tot nu toe 2 gedachten.

icons zijn best wel overpowered, tegen full icon teams zijn jouw spelers op de een of andere manier schimmen van wat ze kunnen zijn. Zelfs slechte spelers kunnen met icons nog wel wat potjes winnen.

Hoezo was ik nog niet eerder gekwalificeerd? sommige spelers zijn echt gewoon slecht :) daarom ook al 11 potjes gewonnen. Want het was niet dat de spannende potjes mijn kant opvielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 01:46:
Wat zeggen jullie, 92 aguero en 91 de bruyne. Of 89 Aguero en toty de Bruyne? Als spits en cam.
Eerste optie zou ik doen . Aguero levert je meer doelpunten.

Btw goed zoals ea nu omgaat met Astori. Siert ze. Ook daarbij gewoon de max prijs verlagen

[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 24-03-2018 09:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-10 09:50
sjakieman schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 18:40:
[...]

Auw! Ik verkocht vorige week een Kimmich 81 voor 10000. Dat was waarschijnlijk ook niet helemaal de bedoeling van de koper... ;)
Net een paar SBC's gedaan. Koste mij ongeveer 40.000 coins. De Bruyne 91 gepacked _/-\o_ Dus fout ruimschoots rechtgezet door EA O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Wanneer wordt bekend gemaakt wie de potm is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Iemand tips voor een betaalbare SBC waar ik Baby Icon van der Sar voor in kan leveren? Heb nu rond de 150k dus moet nog even doorsparen maar ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met onderstaande Icons?

Del Piero
Luis Hernandez
Petit
Roberto Carlos
Dennis Bergkamp
Desailly
Blanc

Speel nog steeds met deze 11, https://www.futbin.com/18/squad/3672506

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
cubert20 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 08:49:
Zo eerste keer dat ik gekwalificeerd had voor de weekend league. Al 11 potjes gewonnen dus mag volgende week weer.

Overheersen tot nu toe 2 gedachten.

icons zijn best wel overpowered, tegen full icon teams zijn jouw spelers op de een of andere manier schimmen van wat ze kunnen zijn. Zelfs slechte spelers kunnen met icons nog wel wat potjes winnen.

Hoezo was ik nog niet eerder gekwalificeerd? sommige spelers zijn echt gewoon slecht :) daarom ook al 11 potjes gewonnen. Want het was niet dat de spannende potjes mijn kant opvielen.
Geen slecht begin! Het wordt wel steeds moeilijker hoe weer wins je hebt. Ik begin regelmatig met 11 uit 15 of nog beter maar eindig dan toch met moeite op 25.

Ja met een icon kan je wel een halve tackle of schot nog succes hebben maar ik merk juist dat ik een hogere winrate heb tegen teams met meer dan 50% icons dan full gold teams. Ligt denk ik aan mijn concentratie (ik weet dat ik die icon spits geen cm ruimte mag geven) maar ook aan de matchmaking. De teams die je tegen komt met betere spelers zijn vaak minder goed in het spelletje.

En er zijn idd ook teams waarvan je je afvraagt hoe ze ooit en kwalificatie hebben kunnen winnen. Zo won ik gisteren weer potjes met 7-0 of 3-0 met ragequit na 10 minuten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
roybr schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 10:35:
Iemand tips voor een betaalbare SBC waar ik Baby Icon van der Sar voor in kan leveren? Heb nu rond de 150k dus moet nog even doorsparen maar ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met onderstaande Icons?

Del Piero
Luis Hernandez
Petit
Roberto Carlos
Dennis Bergkamp
Desailly
Blanc

Speel nog steeds met deze 11, https://www.futbin.com/18/squad/3672506
Voor Del Piero, Hernandez en Petit kan je geen Van der Sar inleveren. Daarvoor moet je een centrale middenvelder of spits inleveren. Keeper telt niet. Jammer! Want Hernandez is zeker de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 06:59:
[...]

Die keuze had ik zelf ook al gemaakt, eerst een paar potjes met Alves gespeeld en vervolgens met 30k winst weer verkocht.

Icon SBCs zijn op moment behoorlijk in prijs gestegen, zelfs Crespo is 20% duurder geworden door alle SBC's. Dus Poggy/Azpi kan ik later alsnog wel weer verkopen als de SBC prijzen weer zijn genormaliseerd.
Ik zag tijdens de sbc's de prijs al stijgen dus ik ben blij dat ik het nog relatief goed heb kunnen afronden.

Als linksback nu tijdelijk Telles, maar ik ben bezig mijn club uit te mesten waardoor ik een flinke upgrade zou kunnen kopen.

Afbeeldingslocatie: https://serving.photos.photobox.com/238812000f3359ff90ef95ae4b8fde18487bdaad9d4ca761e181ff1de52ab685eb244c6e.jpg

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
Bean77 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 11:50:

Hoe kom je aan zoveel munten om dit te kunnen kopen, wat een bizar team?

Door te handelen? Pack luck? Of veel euri’s erin gepompt?

[...]

Ik zag tijdens de sbc's de prijs al stijgen dus ik ben blij dat ik het nog relatief goed heb kunnen afronden.

Als linksback nu tijdelijk Telles, maar ik ben bezig mijn club uit te mesten waardoor ik een flinke upgrade zou kunnen kopen.

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In het begin wat euro's erin gestopt waardoor ik een flinke voorsprong had. Daarna op bepaalde punten wat 2500 fp packs gekocht.
Door voorsprong heb ik veel met winst kunnen verkopen zodat ik al snel een topteam had. Ook geluk gehad om op de juiste momenten spelers te verkopen/kopen. Traden ging ook wel aardig, maar ik ben minder actief dan fifa17. Packluck heb ik niet over te klagen gehad.
Deze fifa heb ik 1 fout gemaakt en dat is dat ik Ronaldo 94 en Gullit 90 te lang heb vastgehouden waardoor ik flink verlies had. Maar dat is een aandachtspunt voor volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roybr
Skann schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 11:07:
[...]

Voor Del Piero, Hernandez en Petit kan je geen Van der Sar inleveren. Daarvoor moet je een centrale middenvelder of spits inleveren. Keeper telt niet. Jammer! Want Hernandez is zeker de moeite waard.
Ai dat is balen. Del Piero en Hernandez had ik zeker wel interesse in.

Ik zie dat ik Ferdinand helemaal vergeten ben. Denk dat ik voor hem ga.

[ Voor 8% gewijzigd door roybr op 24-03-2018 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roybr schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 12:18:
[...]

Ai dat is balen. Del Piero en Hernandez had ik zeker wel interesse in.

Ik zie dat ik Ferdinand helemaal vergeten ben. Denk dat ik voor hem ga.
Ferdinand is een goede keuze. 1 van de betere verdedigers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roybr
Vissert schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 12:30:
[...]

Ferdinand is een goede keuze. 1 van de betere verdedigers.
Thnx. Eerst van der Sar eens inleveren en de komende dagen maar eens sparen voor de rest van de sbc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Ik overweeg de Kaka SBC te doen, wil hem als cm gebruiken in een 4-3-3. Komt hij daar tot zijn recht? (heb Bergkamp 90 al als CAM)

En hoe werkt die Kaka kaar qua chemistry, zelfde als een icon kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-10 09:50
gaizka schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 12:51:
Ik overweeg de Kaka SBC te doen, wil hem als cm gebruiken in een 4-3-3. Komt hij daar tot zijn recht? (heb Bergkamp 90 al als CAM)

En hoe werkt die Kaka kaar qua chemistry, zelfde als een icon kaart?
Ik heb alleen Del Piero 90 als vergelijkings materiaal. Vindt Kaka fijner spelen. Ik heb ook geen last van de lage stamina.

Geen icon chemistry helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Iemand hier ervaring met Naingolan NIF en Naingolan IF? Prijsverschil is rond de 250K maar is hij dit waard?

Heb een budget voor mijn team van 1 miljoen voor 10 spelers dus dat hakt er wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De squad battle ellende blijft ook maar doorgaan, het lijkt wel alsof mijn team vervloekt is met Rooney.

Passing en shooting is gewoon f** up, passing gaat constant verkeerd of veels te zacht en schoten zijn vaak krachteloos. Het is alsof offline play ook opeens input lag heeft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-08-2020
Heb nergens last van met squad battles. Win bijna alles met 5 doelpunten of meer verschil op legendary. Deze week nog niet verloren. Misschien ligt het aan je opstelling of je custom tactics? Voelt wel iets stroperig aan de gameplay de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-10 16:09
prime blanc, ferdinand of desailly? laat u horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Wat een buttonlag in de WL vandaag. Gister nergens last van, is vandaag drama. Hou het ook even voor gezien. Sta momenteel 4-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feesterd schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 14:11:
Heb nergens last van met squad battles. Win bijna alles met 5 doelpunten of meer verschil op legendary. Deze week nog niet verloren. Misschien ligt het aan je opstelling of je custom tactics? Voelt wel iets stroperig aan de gameplay de laatste tijd.
onveranderd de afgelopen maand, ben nu inmiddels geswitched naar een trage 4231 met Rooney als target-man.

@harrybeuker
Voeg mij anders ff toe als je op PS4 speelt, dan kun je in ieder geval Desailly/Blanc testen.

[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 24-03-2018 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 13:24:
De squad battle ellende blijft ook maar doorgaan, het lijkt wel alsof mijn team vervloekt is met Rooney.

Passing en shooting is gewoon f** up, passing gaat constant verkeerd of veels te zacht en schoten zijn vaak krachteloos. Het is alsof offline play ook opeens input lag heeft :(
Had er ook altijd last van maar de laatste 2 maanden niet meer.. Sinds een week heb ik een heel nieuw team gebouwd en heb nu 21 legendary wedstrijden op rij gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-10 16:09
Bossie schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 14:25:
[...]

onveranderd de afgelopen maand, ben nu inmiddels geswitched naar een trage 4231 met Rooney als target-man.

@harrybeuker
Voeg mij anders ff toe als je op PS4 speelt, dan kun je in ieder geval Desailly/Blanc testen.
Wat is je ps4nick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 02:16
WL verloopt bij mij tot nu toe uitermate frustrerend met 5-8. Normaal gesproken haal ik makkelijk Gold 2 en soms Gold 1. Slechtste begin dit jaar.

Op de een of andere manier krijg ik een gigantisch aantal goals tegen, met een nieuwe verdediging Alba - Ramos - IF Azpi - Zanetti. Denk dat de verdedigers te aanvallende workrates hebben.

Moet wel aantekenen dat ik net een nieuw team heb en dus misschien nog ingespeeld moet raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 15:03:
WL verloopt bij mij tot nu toe uitermate frustrerend met 5-8. Normaal gesproken haal ik makkelijk Gold 2 en soms Gold 1. Slechtste begin dit jaar.

Op de een of andere manier krijg ik een gigantisch aantal goals tegen, met een nieuwe verdediging Alba - Ramos - IF Azpi - Zanetti. Denk dat de verdedigers te aanvallende workrates hebben.

Moet wel aantekenen dat ik net een nieuw team heb en dus misschien nog ingespeeld moet raken.
Niveau is wel goed wat ik vandaag tegenkom met WL. Echt leuke potjes mogen uitvechten. Ik ga 8-3 momenteel en dat vind ik prima.

@harrybeuker Prime Blanc is tikje beter dan Prime Ferdinand, maar beide zijn erg goede keuzes achterin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
[quote]Bean77 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 16:36:
[...]

Niveau is wel goed wat ik vandaag tegenkom met WL. Echt leuke potjes mogen uitvechten. Ik ga 8-3 momenteel en dat vind ik prima.

8-3 is niks mis mee toch? Kan je normaal nog beter? Ik zag je team, zag er niet slecht uit 😜

Het meest irritante is dat ik ook echt van echt slechte tegenstanders verlies dit weekend. Daarnaast ook echt zo'n weekend waarin alles tegenzit. Al 3 keer in de laatste minuut verloren, net stopte ik een penal, gaat de rebound door de benen van de Gea en ik verloor een wedstrijd (teveel eigen doelpunten) omdat de Gea de bal onder z'n voet door liet glippen.

Ik probeer deze WL maar met moeite uit te spelen, en zal daarna eens moeten kijken hoe dit allemaal zo slecht ging 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Potje draft gespeeld met 93 Aguero en daar speelde hij echt briljant. Dus net Desailly verkocht en met het reservegeld wat ik nog had Aguero gekocht voor 950k. Mijn duurste aankoop tot nu toe.

Ik speelde eerst met van Basten naast Kane maar hij had toch te weinig snelheid. SIF Wilson bracht wel snelheid en een klinische finish maar faalde in het fatsoenlijk mee voetballen. Aguero deed het in het eerste potje prima met 3 goals. Daarnaast merkte ik dat dat geld beter in een degelijke voorhoede kan steken dan in Desailly.

https://www.futbin.com/18/squad/4356408

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
RR21 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 13:05:
Iemand hier ervaring met Naingolan NIF en Naingolan IF? Prijsverschil is rond de 250K maar is hij dit waard?

Heb een budget voor mijn team van 1 miljoen voor 10 spelers dus dat hakt er wel in.
Iemand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
Hangt mijn inziens helemaal af van of t makkelijk in je budget past. Kan je hem bijvoorbeeld kopen maar moet je dan een speler als Kante, Boateng etc laten schieten, zou ik het zeker niet doen. Past hij in je team zonder dat je andere concessies hoeft te doen, dan is t een goede optie.

Heb wel met de normale Nainggolan gespeeld en moet zeggen dat hij me al erg goed beviel. Nuttige middenvelder die overal op het veld aan het bikkelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo slechtste wl tot nu toe. Inmiddels 20 gespeeld 12 verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
038Zwolle schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 18:14:
Hetzelfde hier, ook 8-12. Verdedigen lukt bij mij voor geen meter dit weekend, combinaties voorin lopen ook niet zoals ik dat wil, terwijl ik juist Messi en Ronaldo in een nieuw team heb verwerkt :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Geen ervaring met beide, maar als ik naar de stats kijk dan lijkt me de IF het verschil in prijs niet waard (dat is vaak zo bij spelers die al een hoge rating hebben met de gewone kaart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo 11 wins binnen , playstation uit.
Wat een weekend zeg. Ddg liet bijna elke bal los. Larsson scoorde in 25 wedstrijden welgeteld 5x. Adp was niet vooruit te branden en ik heb nog nooit zoveel rode kaarten gehad en penalty's tegen (maar komt natuurlijk door de frustratie.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat er gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
038Zwolle schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 19:36:
Zo 11 wins binnen , playstation uit.
Wat een weekend zeg. Ddg liet bijna elke bal los. Larsson scoorde in 25 wedstrijden welgeteld 5x. Adp was niet vooruit te branden en ik heb nog nooit zoveel rode kaarten gehad en penalty's tegen (maar komt natuurlijk door de frustratie.)
Ik krijg juist telkens geen penalty mee, terwijl ik me toch een paar keer onderuit werd geschoffeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 19:46:
[...]

Ik krijg juist telkens geen penalty mee, terwijl ik me toch een paar keer onderuit werd geschoffeld!
Ik ook niet hoor! Alleen maar tegen 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roybr
Wauw doe ik net mijn eerste fut birthday sbc krijg ik fut birthday Florenzi! Blij mee.

Gaat nu voor 380k weg, iemand enig idee of hij nog om hoog gaat of juist omlaag in de toekomst?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
roybr schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 22:30:
Wauw doe ik net mijn eerste fut birthday sbc krijg ik fut birthday Florenzi! Blij mee.

Gaat nu voor 380k weg, iemand enig idee of hij nog om hoog gaat of juist omlaag in de toekomst?
Alles gaat volgens mij alleen maar omlaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cubert20 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 22:43:
[...]

Alles gaat volgens mij alleen maar omlaag
Behalve premier league spelers. Alle flankspelers, keepers en cm's vliegen eruit voor 3x hum normale waarde. Toch weer 100k voor niks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-10 11:44
Iemand nog een tip voor een goede bpl middenvelder voor rechts op het middenveld? Ik speel in een 4-3-3 systeem en heb nu Kante op rechts staan en wil eens testen met een andere speler.

Dit is mijn huidige team incl. wisselspelers en een paar spelers van mijn fitness team.

https://www.futhead.com/18/squads/3152126/

[ Voor 28% gewijzigd door The Jackel op 25-03-2018 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-10 14:53
The Jackel schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 23:29:
Iemand nog een tip voor een goede bpl middenvelder voor rechts op het middenveld? Ik speel in een 4-3-3 systeem en heb nu Kante op rechts staan en wil eens testen met een andere speler.
Pogba of SIF Mooy!

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-10 11:44
Pogba had ik in FIFA 17, maar die viel aardig tegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
harrybeuker schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 14:15:
prime blanc, ferdinand of desailly? laat u horen :)
Ik ben begonnen met Blanc aangezien je bij hem geen 87+ squad hoeft in te leveren.
Scheelt toch weer wat coins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Ik heb op dit moment bijna 1,3m om mijn team te versterken. Ik had laatst Cristiano Ronaldo voor 3 wedstrijden (wel korte wedstrijden met 2 ragequits) als leenspeler en die speelde toch wel erg lekker (ondanks een misser voor open doel). Toch twijfel ik nog want het is wel een hoop geld voor 1 speler! Is hij echt dit geld waard? Ik heb nu een untradable Overmars 90 en die zou dan alleen maar in mijn 2e team kunnen spelen...

Daarnaast wil ik ook een stukje Calcio A in mijn hybrid team inbouwen voor de geweldige middenvelders. Wie heeft er ervaring met Milinkovic-Savic TIF en Florenzi FB? Wie te kiezen? Ze zullen spelen als RCM/LCM in een 4-1-2-1-2(2), CM in een 4-4-2 of CDM in een 4-2-2-2. Ze lijken allebei geweldig. Savic heeft de lengte en Florenzi hoge agility.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Feesterd
sjakieman schreef op zondag 25 maart 2018 @ 10:28:
Ik heb op dit moment bijna 1,3m om mijn team te versterken. Ik had laatst Cristiano Ronaldo voor 3 wedstrijden (wel korte wedstrijden met 2 ragequits) als leenspeler en die speelde toch wel erg lekker (ondanks een misser voor open doel). Toch twijfel ik nog want het is wel een hoop geld voor 1 speler! Is hij echt dit geld waard? Ik heb nu een untradable Overmars 90 en die zou dan alleen maar in mijn 2e team kunnen spelen...

Daarnaast wil ik ook een stukje Calcio A in mijn hybrid team inbouwen voor de geweldige middenvelders. Wie heeft er ervaring met Milinkovic-Savic TIF en Florenzi FB? Wie te kiezen? Ze zullen spelen als RCM/LCM in een 4-1-2-1-2(2), CM in een 4-4-2 of CDM in een 4-2-2-2. Ze lijken allebei geweldig. Savic heeft de lengte en Florenzi hoge agility.
Heb PTG Savic als cm speelt geweldig. Gaat er echt niet meer uit. Is sterk, kan scoren en verdedigen. Alleen zijn pace is misschien iets minder. Heb Fb Florenzi als Cam gaat er ook niet meer uit. Hij kan echt alles... Zou ze dus allebei kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Feesterd schreef op zondag 25 maart 2018 @ 10:35:
[...]

Heb PTG Savic als cm speelt geweldig. Gaat er echt niet meer uit. Is sterk, kan scoren en verdedigen. Alleen zijn pace is misschien iets minder. Heb Fb Florenzi als Cam gaat er ook niet meer uit. Hij kan echt alles... Zou ze dus allebei kopen.
Allebei wordt erg lastig. Heb Modric TOTY en Goretzka IF en die wil ik er eigenlijk inhouden. Daarnaast Rui Costa 90(untradable) en die mag er zeker uit maar moet ik wel opstellen om mijn hybrid team (van 4 competities) bij elkaar te houden... Nog even puzzelen...

Dit zou het dan worden: https://www.futbin.com/18/squad/4456707

Edit: Ik heb alles geprobeerd volgens mij maar krijg ze niet in 1 team. Alleen met 3 middenvelders op 8 chem en de keeper op 7... Moet helaas toch een keuze maken.

[ Voor 16% gewijzigd door sjakieman op 25-03-2018 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
sjakieman schreef op zondag 25 maart 2018 @ 10:40:
[...]

Allebei wordt erg lastig. Heb Modric TOTY en Goretzka IF en die wil ik er eigenlijk inhouden. Daarnaast Rui Costa 90(untradable) en die mag er zeker uit maar moet ik wel opstellen om mijn hybrid team (van 4 competities) bij elkaar te houden... Nog even puzzelen...

Dit zou het dan worden: https://www.futbin.com/18/squad/4456707

Edit: Ik heb alles geprobeerd volgens mij maar krijg ze niet in 1 team. Alleen met 3 middenvelders op 8 chem en de keeper op 7... Moet helaas toch een keuze maken.
Grappig heb ook Toty Modric. Zou dan persoonlijk voor Fb Florenzi gaan. Ben meer van de pace ;). Maar speel eigenlijk alleen squad battles. Dus 100 % chemistry niet belangrijk.Te weinig tijd voor wl helaas in het weekend. Vorige fifa's wel gedaan.

Wanneer komen de league sbc eigenlijk weer? Wacht er al weken op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TIF Aguero. Wat een speler. Zeker in duo met Kane. 10 goals en 10 assist in 9 wedstrijden. Niks meer verloren sinds ik heb heb gehaald.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Vissert schreef op zondag 25 maart 2018 @ 13:02:
TIF Aguero. Wat een speler. Zeker in duo met Kane. 10 goals en 10 assist in 9 wedstrijden. Niks meer verloren sinds ik heb heb gehaald.
Na 10 wedstrijden zijn de EAids er vaak wel af :X

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:32
Speel zelf met 92 Aguero en heb ook weinig vergelijkbaars kunnen vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op zondag 25 maart 2018 @ 13:28:
Speel zelf met 92 Aguero en heb ook weinig vergelijkbaars kunnen vinden :)
Aguero is toch elk jaar simpelweg erg goed, zeker zijn POTM ziet er zwaar OP uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de nif Aguero en zelfs daar ben ik al heel blij mee. Gewoon een vd beste spitsen in Fifa volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op zondag 25 maart 2018 @ 13:02:
Potje? :+

edit: SIF Telles vervangen door TOTY Marcelo. Wat een beest is dat, maar dat wist ik al (had hem eerder gehad).

WL gaat 13-4. Gisteren wat verloren tegen goede tegenstanders. Een goed team is dus geen garantie voor een goed resultaat.

[ Voor 32% gewijzigd door Bean77 op 25-03-2018 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ea wacht wel lang met nieuwe sbc competities.
Heb al weken spelers klaar staan voor pro league /scottish/liga santander.
Deze zitten mij aardig in de weg.

Kan ze wel verkopen maar heb het idee dat dan opeens die nieuwe competities sbc's er zijn... Zul je zien

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Harribo schreef op zondag 25 maart 2018 @ 14:08:
Ea wacht wel lang met nieuwe sbc competities.
Heb al weken spelers klaar staan voor pro league /scottish/liga santander.
Deze zitten mij aardig in de weg.

Kan ze wel verkopen maar heb het idee dat dan opeens die nieuwe competities sbc's er zijn... Zul je zien
Ik verwacht dat ze gewoon weer het begin van de volgende maand kiezen. Nog even geduld tot 6 april dus.

Dit weekend liep het slecht in de WL, alleen al 3 van de 25 disconnected, waarschijnlijk windows issue.
Ben halverwege overgestapt op 3-4-1-2, nadat ik van iemand verloren had.
Wat een fijne opstelling is dat, heb continu veel mensen achter de bal en de counters zijn nog nooit zo snel geweest. Overigens loopt het wel beter met mijn Bundesliga team dan mijn fitness Calcio, waarschijnlijk vanwege de kwaliteiten van de cm's.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Interessant om te lezen! Ik ben zelf niet zo van het counteren maar ga het toch eens proberen.

Iemand nog een leuke 2 spitsen opstelling naast 4-1-2-1-2(2), 4-4-2 en 4-2-2-2 waarmee je rustig opbouwend tot kansen komt. Ik speel alleen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
In welke opstelling en welke positief gebruiken jullie fb rooney? En iemand een idee wanneer potm bekend wordt gemaakt en wie de grootste kans heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee maar het ziet er interessant uit! Thanks
Belangrijkste reden voor mij is de compactheid van mijn team en vooral de meer spannende wedstrijden.
Meer lol. Zie dat daar ook staan: meer fun zegt er een.
Gewoon proberen deze formatie, erg leuk.

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 25-03-2018 15:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Razz89 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 15:18:
In welke opstelling en welke positief gebruiken jullie fb rooney? En iemand een idee wanneer potm bekend wordt gemaakt en wie de grootste kans heeft?
Ik gebruik hem als spits in elke formatie die ik speel, vaak op balanced of op target-man.
Laat hem maar lekker in de bal komen terwijl POTM Salah de ruimtes in gaat.

Hij is niet bepaald snel, maar zijn schot, passing en kracht moet je simpelweg gebruiken op een aanvallende positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit er eigenlijk ook aan te denken om de tif van aguero te halen. Is hij echt een verbetering tov zijn nif? (Of jesus ,adp)?

Speel momenteel met Larsson adp Bergkamp motm ben yedder en if jesus gabriel voor

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fraaank
Eindelijk Elite 3 gehaald! Werd een keer tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op zondag 25 maart 2018 @ 16:07:
Ik zit er eigenlijk ook aan te denken om de tif van aguero te halen. Is hij echt een verbetering tov zijn nif? (Of jesus ,adp)?

Speel momenteel met Larsson adp Bergkamp motm ben yedder en if jesus gabriel voor
Beetje teruglezen kan geen kwaad. Op dezelfde pagina heeft iemand er nog over ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:06
Ik wil je bij deze bedanken voor die link.

Ik ben ook 352 gaan spelen op die manier met dit team: https://www.futhead.com/18/squads/3154706/

Na 2 wedstrijdjes in div4(te weinig gespeeld seasons gespeeld, maar nog nooit niet gepromoveerd), geen schot op goal tegen gehad.

Ze zitten echt overal tussen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 17:37:
[...]

Beetje teruglezen kan geen kwaad. Op dezelfde pagina heeft iemand er nog over ;)
Mwah zal eroverheen gelezen hebben dan. Lees denk ik braaf elke dag het forum door. Maar bedankt voor je input😙

Weekend league doe ik steeds minder moeite voor merk ik. Als ik met 2 goals achter kom stop ik gewoon omdat ik me er niet meer toe kan zetten. Terwijl ik voorheen er altijd op gebrand was om altijd te winnen

[ Voor 24% gewijzigd door 038Zwolle op 25-03-2018 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Het heeft me 27 wedstrijden gekost om de 11 wins te halen dit weekend, echt schandalig met het team wat ik heb. Wilde eigenlijk nog voor Gold 3 gaan, maar letterlijk alles gaat mis. Merk ook dat ik gefrustreerd raak dus ik stop er maar mee, verkoop mijn team en switch terug naar een 3-5-2 of 4-1-2-1-2 (2) formatie.

Ga denk ik op advies van dit forum Aguero 93 kopen, samen met Larsson voorin. Verder vroeg ik me nog af of iemand ervaringen heeft met bovenstaande 3-5-2, lijkt me een best goede formatie met een sterk blok achterin en de mogelijkheid om naast 2 spitsen ook 2 buitenspelers te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Heb altijd veel moeite als iemand 352 speelt. Weinig antwoord ertegen. 442 werkt dan nog het best, maar dat spelen veel mensen niet standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terranova schreef op zondag 25 maart 2018 @ 18:00:
[...]

Ik wil je bij deze bedanken voor die link.

Ik ben ook 352 gaan spelen op die manier met dit team: https://www.futhead.com/18/squads/3154706/

Na 2 wedstrijdjes in div4(te weinig gespeeld seasons gespeeld, maar nog nooit niet gepromoveerd), geen schot op goal tegen gehad.

Ze zitten echt overal tussen :P
Tot nu toe alleen Squad Battles met deze custom gespeeld, in het begin speelde ik 352 juist met een high pressure/agression tactic.

Gaat prima tot nu toe muv van twee potjes waarbij de bal het doel niet wilde, maar dat hoe je in deze gamemode toch altijd :+

Paar kleine veranderingen gemaakt; vreemd genoeg voelt Willian toch als een zwakke plek maar dat komt waarschijnlijk door Carlos aan de andere kant :P
https://www.futbin.com/18/squad/10777

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fraaank schreef op zondag 25 maart 2018 @ 18:43:
Heb altijd veel moeite als iemand 352 speelt. Weinig antwoord ertegen. 442 werkt dan nog het best, maar dat spelen veel mensen niet standaard.
Echt heel herkenbaar. Heb nu 35 potjes gespeeld (de laatste met 4231/4222 en 442) maar het maakt allemaal allemaal niet uit. Sta nu op 16 wins geloof ik. Kan het ook niet meer opbrengen. Twijfel om alles te verkopen of toch maar een andere opstelling te kiezen. Maar dat heeft me al zo veel coins gekost de laatste weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
038Zwolle schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 18:14:
Hier hetzelfde. Vrijdag 8 potten gespeeld 8 z verloren waarvan 1 x maar de tegenstander beter was. Verder iedere x of eigen goals of blunders van spelers. Zaterdag 12 gespeeld 12 gewonnen.
Vandaag weer 9 gespeeld 1 gewonnen.

Geen pass komt normaal aan. Spelers kunnen niet aannemen. Keeper van tegenstander stopt alles.

En niet normaal weer

Acties:
  • +2 Henk 'm!
038Zwolle schreef op zondag 25 maart 2018 @ 18:52:
[...]

Echt heel herkenbaar. Heb nu 35 potjes gespeeld (de laatste met 4231/4222 en 442) maar het maakt allemaal allemaal niet uit. Sta nu op 16 wins geloof ik. Kan het ook niet meer opbrengen. Twijfel om alles te verkopen of toch maar een andere opstelling te kiezen. Maar dat heeft me al zo veel coins gekost de laatste weken.
Kies simpelweg wat je het leukste vind spelen, ipv steeds te switchen naar datgene waarvan je hoopt dat je het meer wins gaat geven.

Zou ik zelf tenminste ook moeten gaan doen |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb deze fifa grotendeels vastgehouden aan 41212(2) formatie en dat scheelt wel qua EA belasting als je elke keer van team moet switchen. Was een van de leerpunten uit fifa17 om vast te houden aan 1 taktiek (al kan je wel diverse varianten hierop gebruiken) om niet teveel coins te verspillen. Bovendien is geen enkele taktiek de ultieme taktiek. Het is alleen goed om te switchen wanneer je tegen een tegenstander speelt waar je het lastig mee hebt. Als je altijd problemen hebt tegen 442 tegenstanders, probeer dan een formatie te vinden waar je mee kan anticiperen.

Ondertussen nog 1 winst nodig voor gold 3. Ging wel erg lekker vandaag met veel RQ. Maar wat wil je als Marcelo zulke doelpunten maakt lol (keeper is de gea)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PTCStvNwmRY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speel ook het hele jaar al 41212. Ik had voorheen nog wel eens dat als dit niet werkte ik nog wel eens geluk kon hebben met 4231 of 442. Dit weekend lukt echter helemaal niks.

Laatste potje vond ddg het nodig om de bal op de penaltystip te gooien ipv naar de rechtsback. (Goal) later krijg ik een counter mogelijkheid tackled mijn Bergkamp mijn Larsson (weg kans voor open goal) kom toch uiteindelijk terug en krijg ik een penalty tegen terwijl ik alleen maar l2 ingedrukt houdt....

Ik baal er gewoon enorm van dat ik laats if jesus, of mooy en if firmino vervangen heb door prime adp ( en 87) 90 bergkamp, Vidal en motm ben yedder. Maar deze week gewoon veel slechter ben dan voorheen. Daardoor twijfel ik steeds meer over eventuele aankope
n

Oja en blanc voor baka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Ik snap niet hoe ze het op PC voor elkaar krijgen. Heb nu Elite 3, maar als je Elite 1 haalt, haal die volgens mij sowieso Top 100. Volgens mij klopt die verdeling gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op zondag 25 maart 2018 @ 20:20:
Ik snap niet hoe ze het op PC voor elkaar krijgen. Heb nu Elite 3, maar als je Elite 1 haalt, haal die volgens mij sowieso Top 100. Volgens mij klopt die verdeling gewoon niet.
Misschien is het aantal spelers op pc dusdanig afgenomen dat het gat tussen elite 1 en de eerste plaats kleiner dan 100 is geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Bossie schreef op zondag 25 maart 2018 @ 20:30:
[...]

Misschien is het aantal spelers op pc dusdanig afgenomen dat het gat tussen elite 1 en de eerste plaats kleiner dan 100 is geworden?
Zoiets zal het inderdaad zijn. Al laat de PC altijd alleen maar top 40 zien, ipv top 100 in het tabblad van de top 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nah beetje bij beetje begint het bij mij ook te lopen, dacht ik althans vandaag 2x nipt verloren en 1 x gelijk gespeeld online jaja in divisie 8 wel te verstaan waar praten wij over he.
Maar ja inmiddels bij 4 ton munten gehamsterd. Advies van jullie mijn team versterken of eerst wat constanter online worden? Ik bedoel ik kan bewijs van spreken met Messi en Ronaldo gaan lopen maar krijg nog heel makkelijk doelpunten tegen. Hoe upload je een plaatje? Dan kan ik mijn team eens showen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2018 @ 22:09:
Nah beetje bij beetje begint het bij mij ook te lopen, dacht ik althans vandaag 2x nipt verloren en 1 x gelijk gespeeld online jaja in divisie 8 wel te verstaan waar praten wij over he.
Maar ja inmiddels bij 4 ton munten gehamsterd. Advies van jullie mijn team versterken of eerst wat constanter online worden? Ik bedoel ik kan bewijs van spreken met Messi en Ronaldo gaan lopen maar krijg nog heel makkelijk doelpunten tegen. Hoe upload je een plaatje? Dan kan ik mijn team eens showen.
https://www.futbin.com/squad-builder

plak je team daar maar in. Is ook leuk om te puzzelen.
Mijn ervaring is dat je beter overal in ieder geval degelijke spelers kunt hebben staan en dan bepaalde posities beter in te vullen.
Voor 4 ton kun je een heel leuk team maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nu echt even de tijd genomen om met Kaka 92 sbc en Rooney 90 fb te spelen.
Beiden echt top, vooral Rooney, zo sterk en snelle reactie op de eerste meters. 9 goals uit 8 potten.

532 bevalt nog prima. Vind William 86 als RM en Mkhytarian 86 als LM nog steeds het fijnst spelen.
Hoewel , zij het minder aanvallend, op RM Azpi 88 fb het ook goed doet.

Speelde in div6 tegen een icon team. Had het heel moeilijk totdat ik in de tweede helft Kaka als Cam erin deed en Willian op RM ipv Azpi. Hij werd helemaal weggetikt.

[ Voor 53% gewijzigd door Harribo op 25-03-2018 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Hoe werkt dat nou met de weekend league.
Ik heb 11 wins gehaald en heb nu een ticket.
Kan ik die willekeurig elk weekend inzetten?
Of ben ik verplicht om volgend weekend weer voor die 11 wins te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cubert20 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 22:36:
[...]

plak je team daar maar in. Is ook leuk om te puzzelen.
Mijn ervaring is dat je beter overal in ieder geval degelijke spelers kunt hebben staan en dan bepaalde posities beter in te vullen.
Voor 4 ton kun je een heel leuk team maken.
Ik heb mijn elftal er ingemaakt bewaard, maar ju kan ik hem niet keer vinden om te delen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2018 @ 22:46:
[...]

Ik heb mijn elftal er ingemaakt bewaard, maar ju kan ik hem niet keer vinden om te delen |:(
squad naam invullen en op save drukken
dan heb je een link die je kunt plakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op zondag 25 maart 2018 @ 22:37:
Ik heb nu echt even de tijd genomen om met Kaka 92 sbc en Rooney 90 fb te spelen.
Beiden echt top, vooral Rooney, zo sterk en snelle reactie op de eerste meters. 9 goals uit 8 potten.

532 bevalt nog prima. Vind William 86 als RM en Mkhytarian 86 als LM nog steeds het fijnst spelen.
Hoewel , zij het minder aanvallend, op RM Azpi 88 fb het ook goed doet.

Speelde in div6 tegen een icon team. Had het heel moeilijk totdat ik in de tweede helft Kaka als Cam erin deed en Willian op RM ipv Azpi. Hij werd helemaal weggetikt.
Ik heb ook Willian gehaald en Azpi verkocht.
Azpi is top, maar niet vergelijkbaar met Valencia of Kimmich die ik eerder als RM gebruikte.

@Verwijderd
PS4, Xbox of PC, in geval van PS4 kun je me ook gewoon toevoegen voor een potje etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cubert20 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 22:47:
[...]

squad naam invullen en op save drukken
dan heb je een link die je kunt plakken

Gelukt hopelijk.............nah een lege opstelling, wordt er gek van heb gesaved en de link in mijn adres balk geknipt en geplakt :( :( :(

Mata wil ik sowieso vervangen, het liefst wil ik ergens in mijn team creëren hazard, kante en Willian.
Het geld is ervoor

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2018 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 25 maart 2018 @ 22:53:
[...]

Azpi is top, maar niet vergelijkbaar met Valencia of Kimmich die ik eerder als RM gebruikte.

@Verwijderd
PS4, Xbox of PC, in geval van PS4 kun je me ook gewoon toevoegen voor een potje etc.
Ps4 wat is je naam doe dat morgen dan ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2018 @ 22:56:
[...]

Gelukt hopelijk.............nah een lege opstelling, wordt er gek van heb gesaved en de link in mijn adres balk geknipt en geplakt :( :( :(

Mata wil ik sowieso vervangen, het liefst wil ik ergens in mijn team creëren hazard, kante en Willian.
Het geld is ervoor
Je moet hem wel saven en die naam kopieren.
Nu zien we een niet ingevuld team.

Hazard is niet zo heel goed trouwens.
Kante is wel supernuttig en willian is niet zo duur dus dat zou sowieso kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2018 @ 22:58:
[...]

Ps4 wat is je naam doe dat morgen dan ff
Staat naast mijn naam, mbt squad-builder eerst je squad saven en dan de link kopiëren.
De link die je nu gepost is naar de squad builder in edit mode, dus zonder jouw spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 25 maart 2018 @ 22:53:
[...]

@Verwijderd
Kimmich is Duits, speel ik niet mee nu. Heb pl team. Speel op de pc.
Valencia? Welke versie? de nif?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op zondag 25 maart 2018 @ 23:12:
[...]

Kimmich is Duits, speel ik niet mee nu. Heb pl team. Speel op de pc.
Valencia? Welke versie? de nif?
nee joh, zou gewoon die van 600k pakken :)

Pagina: 1 ... 167 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs