Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Klopt.laviolette schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 11:44:
[...]
Als je dan toch ~400k voor Valencia uit wil geven, waarom neem je dan niet TOTY Dani Alves? Je hebt Blanc en Gullit als links toch?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Je hebt ook geluk nodig idd.FidoDido schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 09:34:
[...]
het kan ook wel leuk uitkomen, maar de factor blijft geluk inderdaadik denk dat er ook genoeg mensen zijn die tot nu toe verlies hebben. ik dacht dat birthday 13 (dinsdag) ongeveer 50k kosten om een gold packet players te krijgen.
Die birthday 13 heb ik ook niet gedaan. Kon niet uit. Die van gisteren wel.
Mahrez draaft veel maar dan niet zo snel dat je een verdediger je hielen laat zien. Weet zo ook niet wat zijn acceleratie is?
En zijn stats waren slecht, goals /assists.
[ Voor 24% gewijzigd door Harribo op 22-03-2018 12:29 ]
Als ik 30k per kaart kan realiseren heb ik in 1 dag 400k gemaakt. Geld printenBean77 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:08:
[...]
Ik hou vanavond eens goed in de gaten wat het gaat worden en hoe sterk de hype gaat worden.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Sanchez uitzwaaienDoekje schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:44:
Iemand tips voor verbeteringen?
https://www.futbin.com/18/squad/4410075
Iemand nog tips/trucs om die goal via de paal/lat te krijgen? Gisteravond drie potjes gespeeld en ik kreeg het niet voor elkaar...

Wat is je budget? Desailly voor Kante? Ferdinand/IF Azpi voor SanchezDoekje schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:44:
Iemand tips voor verbeteringen?
https://www.futbin.com/18/squad/4410075
Via penalties. En als je iemand treft die goals wilt maken, hard er in rammen met een speler die een slecht schot heeft, die zwaaien iets sneller via de paal er dan in.ErnstMid schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:47:
[...]
Iemand nog tips/trucs om die goal via de paal/lat te krijgen? Gisteravond drie potjes gespeeld en ik kreeg het niet voor elkaar...Jammer dat die lui ook niet meewerkten, avond daarvoor prima met iemand die ierse goals gefixed.
Young LB vind ik ook niet top, wie heb jij daarvoor gepakt? Heb het idee dat Rose (Tottenham) fijner speelt dan Young.ErnstMid schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:47:
[...]
Sanchez uitzwaaienZijn heel wat betere opties daar, wat is je budget? Vond Young op LB ook niet heel bijzonder, maar dat kan ook erg persoonlijk zijn.
Iemand nog tips/trucs om die goal via de paal/lat te krijgen? Gisteravond drie potjes gespeeld en ik kreeg het niet voor elkaar...Jammer dat die lui ook niet meewerkten, avond daarvoor prima met iemand die ierse goals gefixed.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
is er een lijst emt 82 rated spelers? Dacht dat die laatst hier gepost werd maar kan deze niet meer terug vinden.Vissert schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:14:
Ik zou ook nog even wat 82s inslaan. Die zijn weer iets gedaald (3.2k naar 2.4 nu) en die gaan mensen sowieso nodig hebben voor de loan players.
Op Futbin de lijst met spelers bekijken en filteren op rating? (de drie sterren rechts in de filterbalk)servival7 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:27:
[...]
is er een lijst emt 82 rated spelers? Dacht dat die laatst hier gepost werd maar kan deze niet meer terug vinden.
Loopt soms wel iets achter maar dat doet de overzichtspagina ook geloof ik.
Ik heb ook geen goede ervaringen met young. Verdedigend niet zo goed als kolasinac die ik nu heb alleen ga in die vervangen voor z'n birthday CB dus heb ik weer een LB nodig uit de premier league. Gok dat 't rose wordt..GAITii schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:09:
[...]
Young LB vind ik ook niet top, wie heb jij daarvoor gepakt? Heb het idee dat Rose (Tottenham) fijner speelt dan Young.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik hoor van een vriend dat die naar voren blijft lopen, lijkt mij met stay behind wel mee te vallen?laviolette schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 11:44:
[...]
Als je dan toch ~400k voor Valencia uit wil geven, waarom neem je dan niet TOTY Dani Alves? Je hebt Blanc en Gullit als links toch?
Ik ben eerst teruggestapt naar Rose, daarna Alonso IF en daarna overgegaan op de bayern driehoek links met Alaba (en Vidal/Boateng).GAITii schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:09:
[...]
Young LB vind ik ook niet top, wie heb jij daarvoor gepakt? Heb het idee dat Rose (Tottenham) fijner speelt dan Young.
Hoe bevalt jou dat driehoekje? Ik heb dat driehoekje in het verleden ook al eens gehad maar toen kreeg ik 1 miljoen coins vanuit Yashin en ben toen naar Young gegaan.ErnstMid schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 14:10:
[...]
Ik ben eerst teruggestapt naar Rose, daarna Alonso IF en daarna overgegaan op de bayern driehoek links met Alaba (en Vidal/Boateng).
Ja bevalt uitstekend moet ik zeggen. Denk wel dat Sandro nog iets beter is op LB. Maar Vidal is een hele fijne allround middenvelder en Boateng is een beest. Heb Neuer daarachter op de goal en dat is sowieso een puntenpakker. En het voordeel is dat ze nu allemaal een perfecte link met elkaar hebben, dat is iets lastiger met Sandro aangezien je dan wel Juve spelers moet pakken.GAITii schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 14:12:
[...]
Hoe bevalt jou dat driehoekje? Ik heb dat driehoekje in het verleden ook al eens gehad maar toen kreeg ik 1 miljoen coins vanuit Yashin en ben toen naar Young gegaan.
Maar vind Alaba wel echt fijner spelen dan Young.
Als ik dat driehoekje pak heeft mijn Kante maar 6 chem, tenzij ik KdB vervang door Pogba, maar is Pogba beter dan KdB, qua prijs is Pogba namelijk iets duurder.ErnstMid schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 14:16:
[...]
Ja bevalt uitstekend moet ik zeggen. Denk wel dat Sandro nog iets beter is op LB. Maar Vidal is een hele fijne allround middenvelder en Boateng is een beest. Heb Neuer daarachter op de goal en dat is sowieso een puntenpakker. En het voordeel is dat ze nu allemaal een perfecte link met elkaar hebben, dat is iets lastiger met Sandro aangezien je dan wel Juve spelers moet pakken.
Maar vind Alaba wel echt fijner spelen dan Young.
Verwijderd
Ik gebruik David Luiz Alex Telles SIF en Fernandinho 85 als driehoek en dan kante er aan gelinkedGAITii schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 14:38:
[...]
Als ik dat driehoekje pak heeft mijn Kante maar 6 chem, tenzij ik KdB vervang door Pogba, maar is Pogba beter dan KdB, qua prijs is Pogba namelijk iets duurder.
Pogba is beter omdat z'n prijs duurder is?GAITii schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 14:38:
[...]
Als ik dat driehoekje pak heeft mijn Kante maar 6 chem, tenzij ik KdB vervang door Pogba, maar is Pogba beter dan KdB, qua prijs is Pogba namelijk iets duurder.
Die is prima, sinds deze week en gisteravond specifiek heeeeel veel plezier in een nieuwe formatie 4411. Had mijn custom tactics eerst niet goed staan maar nu wel. Ik heb ineens zoveel macht in het spelletje, ze moeten mij volgen ipv ik hen. Team met heel goeie namen POTM, OTW noem het maar op de dure ICON's , stuk leuker tegen spelen zo. Daarnaast is Rooney Birthday kaart ook leuk om mee te spelen!Fraaank schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 15:37:
Hoe is jullie spelplezier momenteel jongens? Lees een hoop van mensen die investeren e.d., maar niet echt mensen die nog met plezier spelen volgens mij. Heb het zelf wel beetje gehad met FIFA dit jaar, terwijl dat vorig jaar toch pas ergens in juni was. Denk dat het grotendeels door gameplay komt. Het kan natuurlijk ook aan mijn eigen skills liggen, maar heb het idee dat FIFA18 toch "slechter" speelt dan FIFA17, buiten het verdedigingsmechanisme wat is aangepast.
[ Voor 60% gewijzigd door Oekol op 22-03-2018 15:41 ]
Nja, dat vroeg ik em af. Qua stats neig ik meer naar KdB, maar qua chem meer naar Pogba omdat die icm Vidal op het middenveld beter afstemt met Kante (Vidal - Kante - Pogba).Leoon. schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 15:38:
[...]
Pogba is beter omdat z'n prijs duurder is?
[...]
Die is prima, sinds deze week en gisteravond specifiek heeeeel veel plezier in een nieuwe formatie 4411. Had mijn custom tactics eerst niet goed staan maar nu wel. Ik heb ineens zoveel macht in het spelletje, ze moeten mij volgen ipv ik hen. Team met heel goeie namen POTM, OTW noem het maar op de dure ICON's , stuk leuker tegen spelen zo. Daarnaast is Rooney Birthday kaart ook leuk om mee te spelen!
Of ik moet op de CAM of CV positie een goede link hebben met Kante (Frans of Chelsea).
[ Voor 5% gewijzigd door GAITii op 22-03-2018 15:43 ]
Prijs zit hem hier vooral in de 'het is Pogba'. Niet verkeerd om te hebben zeker niet, 5* skills uit m'n hoofd en lang + sterk. Maar KDB is zeker niet slecht, sterker nog hij scoort altijd tegen mij. Als je dan Telles SIF als linksback doen kan, dat is zeker een upgrade. Die man is harstikke goed.GAITii schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 15:42:
[...]
Nja, dat vroeg ik em af. Qua stats neig ik meer naar KdB, maar qua chem meer naar Pogba omdat die icm Vidal op het middenveld beter afstemt met Kante (Vidal - Kante - Pogba).
tot EA in ene een update uitbrengt en jouw tactiek/opstelling in ene weer waardeloos is.Leoon. schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 15:38:
[...]
Pogba is beter omdat z'n prijs duurder is?
[...]
Die is prima, sinds deze week en gisteravond specifiek heeeeel veel plezier in een nieuwe formatie 4411. Had mijn custom tactics eerst niet goed staan maar nu wel. Ik heb ineens zoveel macht in het spelletje, ze moeten mij volgen ipv ik hen. Team met heel goeie namen POTM, OTW noem het maar op de dure ICON's , stuk leuker tegen spelen zo. Daarnaast is Rooney Birthday kaart ook leuk om mee te spelen!
Jup, dat is altijd zo. Dus ik geniet zolang 't kan.soldier wolf schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 15:49:
[...]
tot EA in ene een update uitbrengt en jouw tactiek/opstelling in ene weer waardeloos is.
ik begon met 4-1-2-1-2 en dat speelde heerljk.Leoon. schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 15:57:
[...]
Jup, dat is altijd zo. Dus ik geniet zolang 't kan.
er kwam een update en kon helemaal niks meer.
overgestapt naar 4-3-2-1 speelde toen heerlijk.
weer nieuwe update, geen speler die meer meeliep.
nu 4-5-1. Je zou denken verdedigend, maar is de enige manier waarop mijn spelers normaal de diepte in gaan
Met Alba in mijn team had ik dit probleem niet maar die had med/high en Alex Sandro loopt nu overal (high/high). Dus heb geen idee hoe dat bij Alves gaat (low/high?).Mars18 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:46:
[...]
Ik hoor van een vriend dat die naar voren blijft lopen, lijkt mij met stay behind wel mee te vallen?
Kan kaka nog 1 wedstrijd gebruiken in de onderstaande opstelling
https://www.futbin.com/18/squad/4412790
Heb nu de volgende dilemma
1. De Gea 90 kopen en Kaka SBC doen
2. Courtois op goal houden en Suarez kopen (moet dan Pogba vervangen door Paulinho)
Iemand ervaring met Suarez en Kaka?
Suarez schiet bij mij echt alles tussen de palen.barudi schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:52:
Pff gisteren Kaka geleend om hem even te testen maar door de klote lag heb ik er nix van begrepen![]()
2. Courtois op goal houden en Suarez kopen (moet dan Pogba vervangen door Paulinho)
Hoe ziet je elftal eruit?ErnstMid schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:55:
[...]
Suarez schiet bij mij echt alles tussen de palen.Echt verschrikkelijk dodelijk in de 16
Na het lezen van deze review: https://www.futbin.com/news/articles/95/Kak%C3%A1 zit ik wel sterk te twijfelen om hem te halen. Hij kost op dit moment 110k en daar krijg je dan ook nog een Prime Gold Players Pack (45k) en een Jumbo Premium Gold Pack (15k) voor. Met een beetje geluk krijg je hem dus ook nog voor onder de 80k?barudi schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:52:
Pff gisteren Kaka geleend om hem even te testen maar door de klote lag heb ik er nix van begrepen![]()
kaka is echt een aanrader. Schiet van alle hoeken en gaten de bal er in. Dribbelt als een koning, is vrij snel, en staat altijd op de juiste plek. enige nadeel is dat hij snel moe is. al scoort hij bij mij nog zat doelpunten in de 80e minuut.laviolette schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:59:
[...]
Na het lezen van deze review: https://www.futbin.com/news/articles/95/Kak%C3%A1 zit ik wel sterk te twijfelen om hem te halen. Hij kost op dit moment 110k en daar krijg je dan ook nog een Prime Gold Players Pack (45k) en een Jumbo Premium Gold Pack (15k) voor. Met een beetje geluk krijg je hem dus ook nog voor onder de 80k?
Ah vandaar dat mijn tegenstanders hem pas in de tweede helft erin doen.soldier wolf schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 17:01:
[...]
kaka is echt een aanrader. Schiet van alle hoeken en gaten de bal er in. Dribbelt als een koning, is vrij snel, en staat altijd op de juiste plek. enige nadeel is dat hij snel moe is. al scoort hij bij mij nog zat doelpunten in de 80e minuut.
Moet er zelf nog mee spelen
Damn mooie elftal
Heb net de Kaka Sbc afgerond uit packs Diego Costa en Sterling gekregen
Toch weer 30k
Ja die ga ik vanavond ook nog ff bekijken denk ikbarudi schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 17:55:
[...]
Damn mooie elftal)
Heb net de Kaka Sbc afgerond uit packs Diego Costa en Sterling gekregen
Toch weer 30k
Veel meer snelheid
Zie dat je mijn tip hebt opgevolgd.
Hoe bevalt Modric TOTY??
Ben ook wel benieuwd naar jouw verdediging. Wie is beter? Boateng of Ramos?
Ik speel op dit moment met Desailly 87 met Boateng en dan als keeper De Gea SIF op 8 chem. Als ik Boateng vervang voor Ramos zit De Gea ook op 10 chem maar ik vraag me af of hij beter is dan Boateng...

Auw! Ik verkocht vorige week een Kimmich 81 voor 10000. Dat was waarschijnlijk ook niet helemaal de bedoeling van de koper...Audiojunky schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 18:36:
Koop in de haast een De Bryune 89 ipv 91. Maar wel voor de prijs van een 91![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb ook niks kunnen verdienen helaas... snap even niks meer van deze markt haahLeoon. schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 19:52:
De prime Ronaldo gullit en Maldini zijn gedropt en toch zijn de 89 verratti en 90 kroos niet gestegen.
Ik sta op dit moment gewoon op verlies. Snap het echt niet. Op het begin is handelen super makkelijk en nu moet je blij zijn al sje 5k op een kaartje van 100k hebt dunkt me. Het risico op verlies is gewoon veel groter dan eerst.Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:27:
[...]
Ik heb ook niks kunnen verdienen helaas... snap even niks meer van deze markt haah
Omdat handelaars zoals jullie zoveel inkopen dat daardoor ook schaarste ontstaat, vervolgens is er na release daar weer even overvloed omdat dezelfde handelaars denken makkelijk winst te gaan maken en elkaar weer ondercuttenLeoon. schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:29:
[...]
Ik sta op dit moment gewoon op verlies. Snap het echt niet. Op het begin is handelen super makkelijk en nu moet je blij zijn al sje 5k op een kaartje van 100k hebt dunkt me. Het risico op verlies is gewoon veel groter dan eerst.
Heb overigens uit nieuwsgierig een season met Schweini gespeeld (CDM), maar die blijft voorlopig nog wel even in basis. Deze door de weekly objectives wat meer gespeeld en inmiddels van D6 naar D4.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hé hé niet mij in een hokje plaatsenBossie schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:34:
[...]
Omdat handelaars zoals jullie zoveel inkopen dat daardoor ook schaarste ontstaat, vervolgens is er na release daar weer even overvloed omdat dezelfde handelaars denken makkelijk winst te gaan maken en elkaar weer ondercutten![]()
Heb overigens uit nieuwsgierig een season met Schweini gespeeld (CDM), maar die blijft voorlopig nog wel even in basis. Deze door de weekly objectives wat meer gespeeld en inmiddels van D6 naar D4.
Ik zie het nog wel even uit waar het heen gaan. Wellicht de prijzen wat lager zetten. Wil sowieso een ander team gaan maken. Ga mijn Crespo baby verkopen en dan OTW Mbappe, Larson prime en cavani SBC als een driehoek voorin waarschijnlijk in een 4312 opstelling. Geen idee wat mijn drie middenvelder wordt nog. Wie weet kan ik eens naar die schweinie kijken. Heb hem ook in de club, samen met giovinco, pirlo, hamsik sbc's
Wie had je daarvoor op die positie staan? Ik zou hem wel willen proberen maar beetje zonde om een shadow kaart te gebruiken (welke hij eigenlijk wel nodig heeft). Kan me niet voorstellen dat hij het beter doet dan Goretzka IF... Maar wie weet, Rooney doet het ook verrassend goed!Bossie schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:34:
[...]
Omdat handelaars zoals jullie zoveel inkopen dat daardoor ook schaarste ontstaat, vervolgens is er na release daar weer even overvloed omdat dezelfde handelaars denken makkelijk winst te gaan maken en elkaar weer ondercutten![]()
Verwijderd
Misschien als (morgen) La Liga sbc komt dat Kroos stijgt. Vorig jaar moest Real Madrid n rating van 86 hebben dus een speler van 90 is misschien wel nodig. Al kan t ook met ModricLeoon. schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 19:52:
De prime Ronaldo gullit en Maldini zijn gedropt en toch zijn de 89 verratti en 90 kroos niet gestegen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2018 21:47 ]
Engine, beetje pace en agi/balance. Basti heeft de spiderleg trait zoals bakayoko maar kan vervolgens ook prima passensjakieman schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:52:
[...]
Wie had je daarvoor op die positie staan? Ik zou hem wel willen proberen maar beetje zonde om een shadow kaart te gebruiken (welke hij eigenlijk wel nodig heeft). Kan me niet voorstellen dat hij het beter doet dan Goretzka IF... Maar wie weet, Rooney doet het ook verrassend goed!
Mijn CDM wisselt regelmatig, soms Rijkaard, soms Fabinho 86 afhankelijk van Chem met de CAM.
Heb nu wel een klein luxe probleem, met Rooney als LST lijkt Firmino PTG overbodig te zijn echter vind ik Salah juist de rotte appel door zijn weakfoot. Misschien Firmino maar verkopen en rustig doordrinden totdat ik Salah kan vervangen met Prime Crespo. Firmino > Salah maar de laatste is untradeable.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja! Modric is schitterend! Zit overal tussen en aanvallend ook heerlijksjakieman schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 18:16:
[...]
Zie dat je mijn tip hebt opgevolgd.
Hoe bevalt Modric TOTY??
Ben ook wel benieuwd naar jouw verdediging. Wie is beter? Boateng of Ramos?
Ik speel op dit moment met Desailly 87 met Boateng en dan als keeper De Gea SIF op 8 chem. Als ik Boateng vervang voor Ramos zit De Gea ook op 10 chem maar ik vraag me af of hij beter is dan Boateng...
Mmm boateng of Ramos.... Neig iets meer naar Ramos maar er zit niet veel verschil tussen. Durf t eigenlijk niet zo goed te zeggen. Maar denk ook niet dat je heel veel verschil zult merken tussen 8 of 10 chem
https://www.futbin.com/18/squad/4423073
ik denk dat het wel mee valt.. 80 a 90 K voor een leenspeler is best veel038Zwolle schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 05:11:
Zit nu al tegen de wl op met Gullit en Ronaldo loan spelers..
Iemand tips voor de aanvullende posities? Heb 430K over op dit moment.
[ Voor 14% gewijzigd door GAITii op 23-03-2018 09:29 ]
Verwijderd
Idd. Ik zie er iig vanaf voor een leenspeler. Mag je blij zijn als je winst pakt uit de weekend league.soldier wolf schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:42:
[...]
ik denk dat het wel mee valt.. 80 a 90 K voor een leenspeler is best veel
Ik zal Bailly laten staan, is met Kouyate best een goed koppel.Fraaank schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:35:
Heb nu 84 IF Aké en Bailly als CBs staan. Wil eigenlijk wel Kouyate gaan gebruiken. Wie van de twee zal ik inwisselen?
Oef ben bang dat dat zeker een teleurstelling gaat worden. Je mag blij zijn dat je er uberhaupt 100k uitkrijgt. Het zou een optie zijn als je de complete Icon SBC voltooid...Fraaank schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:13:
Wat vinden jullie van Van Basten? Vind hem vrij meh. Heb het idee opgevat om hem in 1 van de Icon SBCs in te leveren voor een 100k pack en alles wat daar uit komt weer te verkopen of te gebruiken, zeker met alle speciale kaarten die er nu nog zijn.
Das waar. Heb wel m'n team nu omgegooid, het is nu dit:Murrays schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:33:
[...]
Oef ben bang dat dat zeker een teleurstelling gaat worden. Je mag blij zijn dat je er uberhaupt 100k uitkrijgt. Het zou een optie zijn als je de complete Icon SBC voltooid...
https://www.futbin.com/18/squad/4425645
Iedereen is op 10, behalve Ederson. Van Basten nu voorlopig eerst op de bank.
Idd, daarvoor heb je cheap baby icons. MVB kun je bijvoorbeeld gebruiken voor een SBC waar een icon en een high rated squad moet inleveren om goedkopere spelers te kunnen gebruiken.Murrays schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:33:
[...]
Oef ben bang dat dat zeker een teleurstelling gaat worden. Je mag blij zijn dat je er uberhaupt 100k uitkrijgt. Het zou een optie zijn als je de complete Icon SBC voltooid...
Ik heb de FB azpi RB 88 gehaald. Betere rb voor dat geld in de pl krijg je niet. 177k vind ik dan nog meevallen.Doekje schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:07:
Bedankt voor de tips. Heb if azpi gehaald!
Speel tegenwoordig 3-4-1-2. Het risico van 3 Cv's achterin valt me mee.
Het forceert de tegenstander om naar de flanken te gaan en voor te zetten. Als ik hem daar niet pak, kop ik vaak de voorzet wel weg of heeft dm Courtois hem.
Centrum mooi dicht met Kante en Pogba. Als LM/RM Mkytarian if en Willian if, verdedigen eventueel mee.
De twee buitenste cv's heb ik sneller voor snelle flankspelers.
Speel nu meer spannende wedstrijden door deze opstelling

Andere reserves: Wilson if 84, Aurier otw 84,Alonso if 84 en Lanzini 84 if.
Lanzini 84 if scoort relatief veel voor een goedkope aankoop!
Tips welkom!
[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 23-03-2018 12:17 ]
Wat een snelheid heeft die man, en wat een schot, en wat is die toch sterk.
https://www.futbin.com/18/player/64/Thierry%20Henry/
Kan nog voor 200 euro packs openen vanmiddag of vanavond laat, wat voor packs zouden jullie aanraden?
De duursteMars18 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:53:
Hebben jullie ook altijd zoveel moeite tegen Henry?
Kan nog voor 200 euro packs openen vanmiddag of vanavond laat, wat voor packs zouden jullie aanraden?
2 miljoen coins, met 200 euro gaat dat niet lukken ben ik bang
In before 80% thin packsMars18 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:04:
[...]
2 miljoen coins, met 200 euro gaat dat niet lukken ben ik bang
Ik heb toch liever OvermarsMars18 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:53:
Hebben jullie ook altijd zoveel moeite tegen Henry?
Begin je met Kaka op die plek? 3 chem lijkt mij niet ideaal.Harribo schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:53:
[...]
Ik heb de FB azpi RB 88 gehaald. Betere rb voor dat geld in de pl krijg je niet. 177k vind ik dan nog meevallen.
Speel tegenwoordig 3-4-1-2. Het risico van 3 Cv's achterin valt me mee.
Het forceert de tegenstander om naar de flanken te gaan en voor te zetten. Als ik hem daar niet pak, kop ik vaak de voorzet wel weg of heeft dm Courtois hem.
Centrum mooi dicht met Kante en Pogba. Als LM/RM Mkytarian if en Willian if, verdedigen eventueel mee.
De twee buitenste cv's heb ik sneller voor snelle flankspelers.
Speel nu meer spannende wedstrijden door deze opstelling
https://www.futbin.com/18/squad/4425905
Moet er nog mee spelen.servival7 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:13:
[...]
Begin je met Kaka op die plek? 3 chem lijkt mij niet ideaal.
Hij heeft zulke goede stats en berichten dat ik het eerst zo ga proberen.
Ben ook benieuwd hoe azpi het daar gaat doen
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 23-03-2018 12:20 ]
Thanks! ik ga het proberenBossie schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 22:42:
[...]
Engine, beetje pace en agi/balance. Basti heeft de spiderleg trait zoals bakayoko maar kan vervolgens ook prima passen
Mijn CDM wisselt regelmatig, soms Rijkaard, soms Fabinho 86 afhankelijk van Chem met de CAM.
Heb nu wel een klein luxe probleem, met Rooney als LST lijkt Firmino PTG overbodig te zijn echter vind ik Salah juist de rotte appel door zijn weakfoot. Misschien Firmino maar verkopen en rustig doordrinden totdat ik Salah kan vervangen met Prime Crespo. Firmino > Salah maar de laatste is untradeable.
Fernandino en Firmino erbij zou ik zeggen.Harribo schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:19:
[...]
Moet er nog mee spelen.
Hij heeft zulke goede stats en berichten dat ik het eerst zo ga proberen.
Ben ook benieuwd hoe azpi het daar gaat doen
352 is erg leuk om te spelen, maar je RM/LM zijn erg belangrijk bijvoorkeur spelers met hoge def/sta aangezien je ze op "come back on defence" moet zetten omdat je anders tegen brede formaties behoorlijk nat kunt gaan. Helaas zijn er maar 2/3 spelers ingame die dit zonder een chem penalty kunnen invullen.
Ik zou bijvoorbeeld Azpi als RM gebruiken
Gisteren de SBC toch maar gedaan en een paar wedstrijden gespeeld en hij valt best tegen..
Met de wl rewards heb ik wel eindelijk courtois vervangen door de Gea
Ben benieuwd of ik nu meer dan 21 overwinningen kan halen dit weekend
Heeft iemand nog tips voor upgrades heb nog maar 70k, zal te denken aan fernandinho 85
https://www.futbin.com/18/squad/4426548
[ Voor 4% gewijzigd door barudi op 23-03-2018 13:20 ]
Hoe bevalt jou trouwens Pogba? Zoek nog een middenvelder voor mijn BPL team.barudi schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:20:
Is EoaE Kaka nou overhyped of doe ik iets verkeerd..
Gisteren de SBC toch maar gedaan en een paar wedstrijden gespeeld en hij valt best tegen..
Met de wl rewards heb ik wel eindelijk courtois vervangen door de Gea.
Heeft iemand nog tips voor upgrades heb nog maar 70k, zal te denken aan fernandinho 85
Misschien Fernandinho vervangen door Kante?
Dan zit Talisca op 7 chem..GAITii schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:25:
[...]
Hoe bevalt jou trouwens Pogba? Zoek nog een middenvelder voor mijn BPL team.
Misschien Fernandinho vervangen door Kante?
Pogba bevalt wel goed lekker groot en sterk en pikt af toe een goaltje mee.
Ik vond hem erg duur voor 500.000 een speler die niet verzaakt, maar ook niet super opviel, zie dat die nu nog maar 200.000 is.barudi schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:34:
[...]
Dan zit Talisca op 7 chem..
Pogba bevalt wel goed lekker groot en sterk en pikt af toe een goaltje mee.
Dan is het wel een leuke toevoeging.
Zelf kan ik er geen bal van dus wie ben ik om advies te geven.barudi schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:20:
Is EoaE Kaka nou overhyped of doe ik iets verkeerd..
Met de wl rewards heb ik wel eindelijk courtois vervangen door de Gea.
WL probeer ik niet eens meer te kwalificeren.
Maar wat mij op valt bij jou en andere hier boven dat je de gewone Fernandinho en Bailly hebben, waarom niet bijvoorbeeld de IF Fernandinho en SIF Otamendi of TOTGS Lloris. Met name Otamendi en Lloris vindt ik echt wel een enorme verbetering, maar nogmaals mijn kunsten zijn nou niet echt bijzonder
[ Voor 20% gewijzigd door Symon1989 op 23-03-2018 14:28 ]
Dat is ook de reden dat ik Pogba 87 heb gekocht voor 180k, de 88 versie voor 240k vind ik te duur.Mars18 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:38:
[...]
Ik vond hem erg duur voor 500.000 een speler die niet verzaakt, maar ook niet super opviel, zie dat die nu nog maar 200.000 is.
Dan is het wel een leuke toevoeging.
IF Fernandinho vind ik overpriced 200k, SIF Otamendi te traag en heb de Gea bewust op goal omdat hij de saves with feet trait heeft. Als je keeper dat niet krijg je veel goals tegen met low driven shots..jerommeke96 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:41:
[...]
Zelf kan ik er geen bal van dus wie ben ik om advies te geven.
WL probeer ik niet eens meer te kwalificeren.
Maar wat mij op valt bij jou en andere hier boven dat je de gewone Fernandinho en Bailly hebben, waarom niet bijvoorbeeld de IF Fernandinho en SIF Otamendi of TOTGS Lloris. Met name Otamendi en Lloris vindt ik echt wel een enorme verbetering, maar nogmaals mijn kunsten zijn nou niet echt bijzonder
84 rated. Zijn allemaal heel erg hoog in prijs en gewildSymon1989 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:27:
Iemand een idee waarom Carvajal zn rare gold voor de max prijs weg gaat? Gaat de laliga SBC vallen vanavond? Er staat geen enkele rare gold op de transferlist (Xbox)

Kolasinac naar CB, Rose op LB waarschijnlijk en PTG Rashford voor martial.
Het MOTM Talisca gehad, maar die was het echt niet voor mij. Hij haalde wel een 9 met wedstrijden met ik ergerde me dood aan hem. Makkelijke goals missen sowieso scoorde hij in 11 wedstrijden maar 1x en verdedigend slecht.. Dus wil hem vervangen.. Wat zouden jullie doen? Pogba? KDB? ook beide niet echt verdedigend goed..
2e team is nu:

Larsson is untradable + Cavani ook + Mbappe gekocht voor 8 ton dus wil hem eigenlijk wel graag houden haha. MAAR Crespo is tradable en denk dat ik hem ga verkopen en dan naar 4411 wil verandren. (Heel misschien een 4312 met voorin cavani larsson en mbappe. Geen idee welke spelers ik er dan achter doen moet afijn. Ik heb ideetjes nodig dus
Dacht eerst aan Neymar, maar dan krijg ik spelers niet meer op 10 chem. Tolisso kan wel maar die is meer aanvallend en dan ben ik bang dat ik overlopen wordt.

Maar het lijkt mij zo een beetje als een downgrade..
Budgetwise: laten we zeggen dat als ik die investeringen van laatst verkoop ik wel wat geld heb
Dit is een optie dus, maar hoe af te maken?

[ Voor 3% gewijzigd door Oekol op 23-03-2018 15:42 ]
Pogba kan verdedigend nog wel wat doen als je hem koopt met shadow chemisty, gelijk een boost voor z'n pace en hij is al groot en sterkLeoon. schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 15:34:
Ik heb wat hulp nodig!
[afbeelding]
Het MOTM Talisca gehad, maar die was het echt niet voor mij. Hij haalde wel een 9 met wedstrijden met ik ergerde me dood aan hem. Makkelijke goals missen sowieso scoorde hij in 11 wedstrijden maar 1x en verdedigend slecht.. Dus wil hem vervangen.. Wat zouden jullie doen? Pogba? KDB? ook beide niet echt verdedigend goed..
2e team is nu:
[afbeelding]
Larsson is untradable + Cavani ook + Mbappe gekocht voor 8 ton dus wil hem eigenlijk wel graag houden haha. MAAR Crespo is tradable en denk dat ik hem ga verkopen en dan naar 4411 wil verandren. (Heel misschien een 4312 met voorin cavani larsson en mbappe. Geen idee welke spelers ik er dan achter doen moet afijn. Ik heb ideetjes nodig dus
Dacht eerst aan Neymar, maar dan krijg ik spelers niet meer op 10 chem. Tolisso kan wel maar die is meer aanvallend en dan ben ik bang dat ik overlopen wordt.
[afbeelding]
Budgetwise: laten we zeggen dat als ik die investeringen van laatst verkoop ik wel wat geld hebWat ik er van wil gebruiken zal zo'n 400k zijn of zo de rest voor de handel
https://www.futbin.com/18/squad/4042016
Ik krijg mn kluivert maar niet verkocht..
Grappig, ik dacht precies hetzelfde :-)barudi schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:31:
[...]
Dat is ook de reden dat ik Pogba 87 heb gekocht voor 180k, de 88 versie voor 240k vind ik te duur.
IF Fernandinho vind ik overpriced 200k
Nou tegen die brede formaties werkt het wel. Mkytarian komt bijv wel mee terug, wat in feite ervoor zorgt dat een vleugelspits van de tegenstander als het ware opgesloten zit.Bossie schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:33:
[...]
Fernandino en Firmino erbij zou ik zeggen.
352 is erg leuk om te spelen, maar je RM/LM zijn erg belangrijk bijvoorkeur spelers met hoge def/sta aangezien je ze op "come back on defence" moet zetten omdat je anders tegen brede formaties behoorlijk nat kunt gaan. Helaas zijn er maar 2/3 spelers ingame die dit zonder een chem penalty kunnen invullen.
Ik zou bijvoorbeeld Azpi als RM gebruiken
Das een goede tip azpi als rm hier. Maar dan tegen een goede tegenstander die over de vleugels speelt.
Willian sprint vaak naar voren, itt Mkytarian, dat zal ik dan missen met Azpi daar vermoed ik.
Hou ik voor de andere kant otw aurier rb op de bank in zo'n situatie.
[ Voor 62% gewijzigd door Harribo op 23-03-2018 16:19 ]
Mooi team. Ik ga het met deze 11 proberen:ajaxalex schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 16:14:
Dit weekend Weekend League spelen met dit team:
https://www.futbin.com/18/squad/4042016
Ik krijg mn kluivert maar niet verkocht..
https://www.futbin.com/18/squad/4375817
Dat is ook niet verkeerd hoor! ben benieuwd hoe mijn icardi speeltservival7 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 16:16:
[...]
Mooi team. Ik ga het met deze 11 proberen:
https://www.futbin.com/18/squad/4375817
Klopt, echter helpt het als behalve terugkomen je RM/LM daadwerkelijk kunnen verdedigenHarribo schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 16:14:
[...]
Grappig, ik dacht precies hetzelfde :-)
[...]
Nou tegen die brede formaties werkt het wel. Mkytarian komt bijv wel mee terug, wat in feite ervoor zorgt dat een vleugelspits van de tegenstander als het ware opgesloten zit.
Das een goede tip azpi als rm hier. Maar dan tegen een goede tegenstander die over de vleugels speelt.
Willian sprint vaak naar voren, itt Mkytarian, dat zal ik dan missen met Azpi daar vermoed ik.
Hou ik voor de andere kant otw aurier rb op de bank in zo'n situatie.
Azpi is meer een verdediger idd, maar een Walker/Kimmich Aurier zou prima kunnen werken, speelde zelf met Kimmich maar.
[ Voor 3% gewijzigd door soldier wolf op 23-03-2018 17:38 ]
Waarom 2 teams? Lekker met 1 uber team spelen. De fitness kaarten zijn ook niet zo heel bijzonder duur.Leoon. schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 15:34:
Ik heb wat hulp nodig!
[afbeelding]
2e team is nu:
[afbeelding]
[afbeelding]
Budgetwise: laten we zeggen dat als ik die investeringen van laatst verkoop ik wel wat geld hebWat ik er van wil gebruiken zal zo'n 400k zijn of zo de rest voor de handel
Dit is een optie dus, maar hoe af te maken?
[afbeelding]
Investeringen hier verkocht en een leuke winst gepakt.
Mijn team maar verder geupgrade. Roberto Carlos 88 is vervangen door zijn prime en De Gea 91 voor de TOTY versie. Is de TOTY versie het waard? Nee, maar ik irriteerde me aan zijn gele kaart in vergelijking met de rest van zijn team
Dit is nu mijn team. Speelt erg fijn. Kaka komt er meestal in de 2e helft voor Bergkamp erin.
Nog aan het sparen voor een spits als sub. Zit te denken aan Son 87.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Won de eerste wedstrijd waarna ik in de drie wedstrijden daarna elke keer de bovenliggende partij ben. Echter de keepers van de tegenstander duiken als Spider-Man op alle ballen en mijn keeper staat weer te klungelen. Sta nu 1 om 3 door wederom puur gekloot.
Ik ben echt niet de beroerdste om toe te geven als ik een wedstrijd terecht verlies, die zijn er ook zeker wel. Stuur dan meestal zelfs een berichtje naar mijn tegenstander. Echter het grappige is: ik verlies continue wedstrijden waarin ik in kansen en spelbeeld gewoon beduidend beter ben. Zeer frustrerend.
Ik snap je frustraties, maar je verliest echt niet 75% van je wedstrijden door een blunderende keeper. Dan zou ik toch kijken naar je eigen spel en daar de fouten uithalen.SH-FR schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 18:13:
En wederom sneuvelen er hier wat controllers. Wilde de WL nog één kans gunnen en dat was er eentje teveel.
Won de eerste wedstrijd waarna ik in de drie wedstrijden daarna elke keer de bovenliggende partij ben. Echter de keepers van de tegenstander duiken als Spider-Man op alle ballen en mijn keeper staat weer te klungelen. Sta nu 1 om 3 door wederom puur gekloot.
Ik ben echt niet de beroerdste om toe te geven als ik een wedstrijd terecht verlies, die zijn er ook zeker wel. Stuur dan meestal zelfs een berichtje naar mijn tegenstander. Echter het grappige is: ik verlies continue wedstrijden waarin ik in kansen en spelbeeld gewoon beduidend beter ben. Zeer frustrerend.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Het feit dat je op een keeper moet vertrouwen verteld al dat het defensief een gaten kaas is!Bean77 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 18:41:
[...]
Ik snap je frustraties, maar je verliest echt niet 75% van je wedstrijden door een blunderende keeper. Dan zou ik toch kijken naar je eigen spel en daar de fouten uithalen.
Ziekelijk team. Ik doe toch echt wat verkeerd denk ik dan...Bean77 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 18:01:
[...]
Waarom 2 teams? Lekker met 1 uber team spelen. De fitness kaarten zijn ook niet zo heel bijzonder duur.
Investeringen hier verkocht en een leuke winst gepakt.
Mijn team maar verder geupgrade. Roberto Carlos 88 is vervangen door zijn prime en De Gea 91 voor de TOTY versie. Is de TOTY versie het waard? Nee, maar ik irriteerde me aan zijn gele kaart in vergelijking met de rest van zijn team(3e wereldproblemen I know).
Dit is nu mijn team. Speelt erg fijn. Kaka komt er meestal in de 2e helft voor Bergkamp erin.
Nog aan het sparen voor een spits als sub. Zit te denken aan Son 87.
[afbeelding]
Ach goed team, noob spelerShreddaaa schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 19:11:
[...]
Ziekelijk team. Ik doe toch echt wat verkeerd denk ik dan...
Zit nu wel te denken om alsnog Ronaldo, gullit, gea, bruyne, roberto carlos te verkopen om prime gullit en ronaldo te doen via de sbc. Stom dat ik te lang heb gewacht, maar een goede/dure les voor fifa19.
Er vlogen natuurlijk niet letterlijk controllers door de kamer he 😜Bean77 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 18:41:
[...]
Ik snap je frustraties, maar je verliest echt niet 75% van je wedstrijden door een blunderende keeper. Dan zou ik toch kijken naar je eigen spel en daar de fouten uithalen.
Tuurlijk, is ook zeker zo, verdedig ook echt niet sterk vandaag. Maar dan nog overkomt het me vaak dat de statistieken in mijn voordeel zijn maar de uitslag negatief is, en het lukt me niet om dit om te draaien. Misschien is het meest simpele wel gewoon mijn finishing verbeteren.
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs