Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:47

Oekol

waka waka hey hey

Bean77 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:22:
[...]

https://www.futbin.com/18...age=1&player_rating=83-83

Je kan in de centrale balk bij de 3 * de rating aangeven waarop je wilt zoeken qua rating. Daarna is het sorteren op prijs om te zien welke het goedkoopst is.
Geruchten op een prime Pele doen de prijzen al stijgen. Mijn Verratti's 89 die ik voor 58k heb opgepikt zijn al gestegen tot ca 69k. Mocht het donderdag niet zo zijn dan verkoop ik mijn investeringen en haal ik een mooie supersub voor op de bank.

edit: post van vissert over het hoofd gezien.
Ai. dat is wel zonde dat het al zoveel gestegen is... Zal wel even overwegen of het het waard is.

Sick trouwens dat je die voor zo weinig hebt kunnen kopen. Maar hij is de goedkoopste 89 IF, dus ik ga hem ook maar inslaan dan. (Want er is vaak ook een IF nodig :Y toch?)

[ Voor 10% gewijzigd door Oekol op 21-03-2018 09:58 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 00:17:
Op dit moment irriteer ik me ook weer mateloos aan het spel. Het is gewoon te voorspelbaar. Ik weet onderhand precies wanneer ik een pot ga winnen/verliezen en wanneer ik ga promoveren of degraderen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn :')
Het spel is gewoon vern**kt door ea. Kunde is bijna niet van belang.

Ik had gistermiddag na 13 uur opeens weer dat al mijn spelers goed reageerden!
Dan is het spel echt leuk al kan ik dan ook verliezen.
Maar als ik dan verlies, dan kan ik bedenken dat het vaak mijn eigen schuld is.
Zo zou het spel altijd moeten zijn! Zonder rare ai of lag! .

Ben nu trouwens bezig met Rooney sbc. Ik heb al 3 van die st Patrick ieren.
Moet nu nog 1,denk dat het makkelijkst die doelstelling via de paal scoren wordt?
Iemand nog tips daarvoor?

Iemand ook ervaring met die kaka sbc? In een pl team?

[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 21-03-2018 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

@Bean77 Heb nu 5 89 IF Verratti gekocht en 5 NIF Kroos, die was veruit de goedkoopste 90 rated, daarna werd het of higuain ook 90 of richting de 100k en daarna 120k. Dus daar zit misschien nog wel wat rek in.

Het blijft een gok natuurlijk. Game on! *O*

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leoon. schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 10:07:
@Bean77 Heb nu 5 89 IF Verratti gekocht en 5 NIF Kroos, die was veruit de goedkoopste 90 rated, daarna werd het of higuain ook 90 of richting de 100k en daarna 120k. Dus daar zit misschien nog wel wat rek in.

Het blijft een gok natuurlijk. Game on! *O*
Wel een leuke gok. Prime Gullit, Prime Pele en Prime Ronaldo worden nog uitgebracht. We komen nu wel in de winter van fifa18 en de TOTS komen er ook al snel aan. Ik kan mij niet voorstellen dat EA nog langer met deze primes gaat wachten want er moet ook mee gespeeld worden natuurlijk :P
ALs zo'n sbc komt zullen de eisen niet mals zijn. Vaak wordt er ook een IF gevraagd (en dan is IF Verratti wel erg interessant). Heb nog getwijfeld voor een baby icon, maar vrees dat daar al genoeg gepacked zijn door die sbc.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bean77 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 10:14:
[...]

Wel een leuke gok. Prime Gullit, Prime Pele en Prime Ronaldo worden nog uitgebracht. We komen nu wel in de winter van fifa18 en de TOTS komen er ook al snel aan. Ik kan mij niet voorstellen dat EA nog langer met deze primes gaat wachten want er moet ook mee gespeeld worden natuurlijk :P
ALs zo'n sbc komt zullen de eisen niet mals zijn. Vaak wordt er ook een IF gevraagd (en dan is IF Verratti wel erg interessant). Heb nog getwijfeld voor een baby icon, maar vrees dat daar al genoeg gepacked zijn door die sbc.
Ja precies, ik heb baby crespo nog en die was 100k gezakt, ik wacht met de prime doen totdat hij weer richting de 400k gaat en dat zal waarschijnlijk zijn wanneer baby icons nodig zijn voor een andere prime sbc :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Jekke schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 23:30:
Helaas gegokt en verloren.
Heb de Icon SBC gedaan en kreeg 85 Laudrup eruit.
Veel slechter kon haast niet denk ik.

Enige pluspunt is dat die nog wel een Ajax verleden heeft.
Denk dat ik hem binnenkort maar ga inwisselen bij een andere sbc.
Schrale troost maar hier precies hetzelfde, van der Sar eruit. Nu als fitness team maar een Ajax/Eredivisie team maken, ook leuk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-10 07:43
Harribo schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 10:06:
[...]

Het spel is gewoon vern**kt door ea. Kunde is bijna niet van belang.

Ik had gistermiddag na 13 uur opeens weer dat al mijn spelers goed reageerden!
Dan is het spel echt leuk al kan ik dan ook verliezen.
Maar als ik dan verlies, dan kan ik bedenken dat het vaak mijn eigen schuld is.
Zo zou het spel altijd moeten zijn! Zonder rare ai of lag! .

Ben nu trouwens bezig met Rooney sbc. Ik heb al 3 van die st Patrick ieren.
Moet nu nog 1,denk dat het makkelijkst die doelstelling via de paal scoren wordt?
Iemand nog tips daarvoor?

Iemand ook ervaring met die kaka sbc? In een pl team?
Ik zie jou de laatste tijd louter negatief reageren. Als t spel zo verschrikkelijk slecht is, waarom blijf je t dan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shreddaaa schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 10:27:
[...]

Ik zie jou de laatste tijd louter negatief reageren. Als t spel zo verschrikkelijk slecht is, waarom blijf je t dan spelen?
Omdat er geen ander voetbalspel is? Speel al 35 jaar voetbal spelletjes
Ea heeft geen concurrentie.
Daarom negeren ze oa ook dit soort klachten denk ik dan.
Ja pes heb je ook nog , maar dat is nog slechter. En zelfs nog meer cheat ai.

Komt bij dat in fut wel weer veel uitdaging zit.
En ook de companion app is zeer verslavend

[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 21-03-2018 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
roybr schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 10:18:
[...]

Schrale troost maar hier precies hetzelfde, van der Sar eruit. Nu als fitness team maar een Ajax/Eredivisie team maken, ook leuk!
Dan is een veldspelers toch nog beter dan een keeper inderdaad, kan hem tenminste nog als wissel gebruiken.

Of ga hem inleveren bij een prime icon sbc zoals Blanc of Del Piero.
Alleen heb ik daar lang nog niet genoeg coins voor.
Maar misschien wel verstandig om dat nu al te doen voor het 100k pakketje.
Kan ik de 83/84 spelers daaruit voor veel coins verkopen.
Twijfel twijfel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Jekke schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 10:34:
[...]

Dan is een veldspelers toch nog beter dan een keeper inderdaad, kan hem tenminste nog als wissel gebruiken.

Of ga hem inleveren bij een prime icon sbc zoals Blanc of Del Piero.
Alleen heb ik daar lang nog niet genoeg coins voor.
Maar misschien wel verstandig om dat nu al te doen voor het 100k pakketje.
Kan ik de 83/84 spelers daaruit voor veel coins verkopen.
Twijfel twijfel...
Goed punt. Nog niet aan gedacht om hem in te leveren voor een prime icon. Helaas moet je dan alsnog flink wat bijleggen en voor nu ben ik tevreden met me team.

Mocht je ervoor kiezen om hem in te leveren laat even weten wat je eruit gehaald hebt :-).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
roybr schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 10:43:
[...]

Goed punt. Nog niet aan gedacht om hem in te leveren voor een prime icon. Helaas moet je dan alsnog flink wat bijleggen en voor nu ben ik tevreden met me team.

Mocht je ervoor kiezen om hem in te leveren laat even weten wat je eruit gehaald hebt :-).
Ik heb mijn Hagi in de Maradona SBC gegooid. 24 rare spelers :) Bailly en 4 83s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekke
Vissert schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 10:53:
[...]

Ik heb mijn Hagi in de Maradona SBC gegooid. 24 rare spelers :) Bailly en 4 83s.
Ja zoiets wil ik dus misschien ook gaan doen. Nu zijn die spelers veel waard dus levert het nog wat op.
En wie weet pack je wel een futbirthday kaart.

Alleen doe ik hem dan in een sbc die ik ook nog kan voltooien, Maradonna valt ver buiten mijn categorie.
Dus ik denk aan Del Piero, Desailly, Ferdinand of Blanc.
Blanc is het goedkoopste want daar hoef je geen 87+ rated squad in te leveren. Dus ik neig naar hem.
Mensen ervaring met Prime Blanc?
Of is het toch verstandiger om door te sparen voor Del Piero of Desailly/Ferdinand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Voor de 2e week op rij Buffon uit MM, dikke prima dus.
Gisteren Del Piero en Messi ingeruild voor Neymar 95 en Firmino 87. 4 squad battles en 2 potjes online seizoenen mee gespeeld en ik moet zeggen dat het mij best bevalt.

Ben er alleen nog niet overuit of Neymar nou beter op 10 staat of als rechterspits. Beiden plekken heeft zijn voor en na deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-10 14:13
Ik zit nog met 2 van die St. Patricksday kaarten, is die van Persie kaart nog de moeite om ze voor in te wisselen?

Heb geen zin om ook nog een 83+ squad in te ruilen voor een untradable Toure of Rooney namelijk

Plus je hebt relatief makkelijk weer een 88 rated speler erbij voor een andere SBC

[ Voor 16% gewijzigd door Miggell op 21-03-2018 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Miggell schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 12:05:
Ik zit nog met 2 van die St. Patricksday kaarten, is die van Persie kaart nog de moeite om ze voor in te wisselen?

Heb geen zin om ook nog een 83+ squad in te ruilen voor een untradable Toure of Rooney namelijk

Plus je hebt relatief makkelijk weer een 88 rated speler erbij voor een andere SBC
Rooney is het wel waard hoor! Maar anders zou ik sowieso van Persie en Schweinsteiger maken. Die st. Patricks kaarten kan je straks niets meer mee. 88's zijn altijd handig voor latere SBC's. Van Persie had ik wel willen maken maar Rooney is gewoon een stuk beter. Ik speelde wel 1 potje tegen van Persie en toen schoot hij elke bal erin vanuit onmogelijke hoeken tegen mijn 93 De Gea. Maar denk niet dat hij dat elke wedstrijd doet... ;)

Ik had net 2 weken geleden mijn PL team weggedaan voor een Braziliaans team maar door Rooney heb ik nu een hybrid met PL en Braziliaanse spelers gemaakt. Speel nu nog met Bailly ipv Kouyate maar die wil ik zeker ook gaan proberen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/V734vVJvSDUoecfgiuC5sURB/thumb.png

Edit: Hebben jullie ook van die goedkope spelers (tov de rest van je team) die steeds maar opnieuw in de basis komen? Nu Obiang weer, ooit voor discard gekocht maar zet hem er regelmatig weer in (en speelt dan altijd goed!). Guedes SIF is ook zo'n speler die te weinig oplevert om te verkopen en dan maar op de tribune beland bij een betere aankoop. Maar als ik mijn team weer omgooi staat ie dan opeens weer in de basis en speelt weer geweldig.

[ Voor 25% gewijzigd door sjakieman op 21-03-2018 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
sjakieman schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 12:26:
[...]

Rooney is het wel waard hoor! Maar anders zou ik sowieso van Persie en Schweinsteiger maken. Die st. Patricks kaarten kan je straks niets meer mee. 88's zijn altijd handig voor latere SBC's.

Ik had net 2 weken geleden mijn PL team weggedaan voor een Braziliaans team maar door Rooney heb ik nu een hybrid met PL en Braziliaanse spelers gemaakt. Speel nu nog met Bailly ipv Kouyate maar die wil ik zeker ook gaan proberen:

[afbeelding]

Edit: Hebben jullie ook van die goedkope spelers (tov de rest van je team) die steeds maar opnieuw in de basis komen? Nu Obiang weer, ooit voor discard gekocht maar zet hem er regelmatig weer in (en speelt dan altijd goed!). Guedes SIF is ook zo'n speler die te weinig oplevert om te verkopen en dan maar op de tribune beland bij een betere aankoop. Maar als ik mijn team weer omgooi staat ie dan opeens weer in de basis en speelt weer geweldig.
Prima team ;)
Ik speel zelf nog met een LaLiga team dus zowel Rooney als Toure is voor mij ook moeilijk in te passen.
Dus ik ga dan maar voor van Persie en Schweinsteiger voor een volgende SBC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben bezig die laatste St Patrick speler te verdienen, valt niet mee.
Welke doen jullie? Die met die kopballen naar de grond of via de paal?

Ik zag dat een tegenstander mij steeds de ruimte ervoor gaf, dus ik hem ook.
Tip: Hij gebruikte daarbij de offside trap, dan heb je alle ruimte om je actie te doen. Dat is op de d-pad 2x omhoog. Goede kopper is trouwens Carroll van West Ham , kost haast niets.

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 21-03-2018 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Harribo schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 13:26:

Tip: Hij gebruikte daarbij de offside trap, dan heb je alle ruimte om je actie te doen. Dat is op de d-pad 2x omhoog. Goede kopper is trouwens Carroll van West Ham , kost haast niets.
Kopballen. Gewoon squad battles op beginner niveau. Als je gaat koppen, doe dubbeltap. Iets langer rondje inhalen en daarna kort nogmaals rondje. :) Was in 1 potje klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
Harribo schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 13:26:

hierbij een handige tip..:)

Start een wedstrijd tegen team van de week. Zet deze op het makkelijkste niveau, geef voorzetten en doe de kopballen naar de grond.

Deze hoeft niet perse in de vrije online mode maar mag ook tegen team van de week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
Inderdaad, middels totw op beginner is in 1 potje te doen.
Ik krijg alleen online die bal maar niet via paal of lat erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
Miggell schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 13:47:
Inderdaad, middels totw op beginner is in 1 potje te doen.
Ik krijg alleen online die bal maar niet via paal of lat erin
probeer met een stifje. zo heb ik het ook gedaan. Of met een penalty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
soldier wolf schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 13:48:
[...]

probeer met een stifje. zo heb ik het ook gedaan. Of met een penalty
Zal het vanavond proberen.
Dit moet ik nog en nog 2 goals met een ierse speler online.
Moet zeggen dat Shane Long als spits hiervoor best wel te gebruiken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:33
Alhoewel mijn team nog geen miljoenbal maar ik langzaam aan spelers inpas in mijn team, heb ik nu ongeveer 150k om te besteden aan een upgrade. Ik denk zelf dat of Ozil als CAM gewisseld moet worden of Ramsey die niet tot zijn recht komt als CDM. Wat vinden jullie? De CAM is ook een moeilijke welke vervanger ik moet nemen. Ik kan kiezen tussen IF Eriksen of NIF De Bruyne.

https://www.futbin.com//18/squad/4167266

[ Voor 7% gewijzigd door bvbal79 op 21-03-2018 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
bvbal79 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 13:51:
Alhoewel mijn team nog geen miljoenbal maar ik langzaam aan spelers inpas in mijn team, heb ik nu ongeveer 150k om te besteden aan een upgrade. Ik denk zelf dat of Ozil als CAM gewisseld moet worden of Ramsey die niet tot zijn recht komt als CDM. Wat vinden jullie? De CAM is ook een moeilijke welke vervanger ik moet nemen. Ik kan kiezen tussen IF Eriksen of NIF De Bruyne.

Obiang IF voor Ramsey? Dan hou je nog geld over en heb je een veel betere CDM. Kan je de Rooney SBC doen? Die speelt geweldig als CAM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skann schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 13:47:
[...]

Kopballen. Gewoon squad battles op beginner niveau. Als je gaat koppen, doe dubbeltap. Iets langer rondje inhalen en daarna kort nogmaals rondje. :) Was in 1 potje klaar.
Oh ja die hoeven natuurlijk niet online! Ga ik dat ff proberen!
Nog een tip voor de opstelling? Flankspitsen lijkt me?

Dank voor de tips mensen!

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 21-03-2018 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Harribo schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 13:57:
[...]

433/343/352 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik heb Boateng en Ferdinand in de spits samen met Kane. Zorgen voor lengte voor in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
[...]

Op beginnersniveau kan je nog met Dries Mertens die ballen er in koppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
Skann schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 14:14:
[...]

Ik had het punt dat Zlatan door de ruimte die ie kreeg op beginner toch nog best wat ballen met z'n voeten binnenknalde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Iemand nog hunter kaartjes over? Sta die transferlijst al 5 minuten te refreshen maar ze zijn er gewoon niet. :+

Edit: Laat maar heb er eindelijk 1. Bizar dat er van deze chem maar zo weinig zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door servival7 op 21-03-2018 14:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:17

toevallig had ik vorige week de bruyne in een pack gewoon de gold 91, en had erikssen al maar de bruyne speelt naar mijn mening net wat beter. vind het een beest op cam :) hoewel ze beide goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skann schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 14:14:
[...]

hahaha

enige probleem waar ik tegen aan loop is dat de voorzetten zo laag zijn soms dat de spits toch hem erin schiet. Zij het dan zachtjes.
Even hoge voorzetten doen dus, zal ff kijken hoe dat moet.
Heb er al 6, dus gaat goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De meest standaard cdm is meneer Kante. Staat er bij menig chique team gewoon in. Hij is namelijk vreselijk goed.

Cam: Zlatan (voor meer body in je team), Rooney Bday, Eriksen op volgorde van wat ik zou doen met jouw team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:33
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 14:46:
[...]

De meest standaard cdm is meneer Kante. Staat er bij menig chique team gewoon in. Hij is namelijk vreselijk goed.

Cam: Zlatan (voor meer body in je team), Rooney Bday, Eriksen op volgorde van wat ik zou doen met jouw team.
Kante staat bij mij ook hoog, maar moet nu kiezen gezien het budget voor of CAM of CDM. Zlatan had ik niet aan gedacht. Rooney Bday valt een beetje af omdat ik eigenlijk geen tijd zin/moeite wil doen in die st patrick dingen. Als ik mijn team wat beter analyser is toch de CDM plek te zwak en zal ik daar voor de belangrijkste vervanging zoeken, dan CAM ik maar even door met Ozil, op zich niet slecht maar soms net niet.

[ Voor 14% gewijzigd door bvbal79 op 21-03-2018 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:07
Wie heeft er een idee voor me volgende upgrade ?

https://www.futhead.com/18/squads/3138713/

Qua spelers in de bl heb ik zowat de beste buiten totw / if. Welke icon zouden jullie adviseren voor de cvm positie ? Heb eventueel baby overmars om in te ruilen. Deze gehad uit de icon sbc precies een speler waar ik niks aan heb.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Traeces schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 15:29:
Wie heeft er een idee voor me volgende upgrade ?

https://www.futhead.com/18/squads/3138713/

Qua spelers in de bl heb ik zowat de beste buiten totw / if. Welke icon zouden jullie adviseren voor de cvm positie ? Heb eventueel baby overmars om in te ruilen. Deze gehad uit de icon sbc precies een speler waar ik niks aan heb.........
CVM = Rijkaard :) Hoef je niet eens een icon voor in te leveren. Beestspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
SBC Kaka afgerond. Ben benieuw:) hoor en lees alleen maar positieve verhalen. Alleen na ongeveer 70 minuten speler is hij moe. Mensen ervaring met de sbc Kaka?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Nieuw TOTW is er! Geen Ronaldo, wel Salah 91 :|. En tip van mijn kant, de 84 IF Martinez van Atalanta United wordt behoorlijk sweaty. Denk soort Callum Wilson SIF maar dan met 4* zwak been. Aanrader als supersub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bean77 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 10:14:
[...]

Kroos heeft een IF gekregen (wist niet dat dit in de pijpleiding zat) resulteert direct in een kleine stijging van 5k per kaart. Altijd lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-10 09:50
soldier wolf schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 15:59:
SBC Kaka afgerond. Ben benieuw:) hoor en lees alleen maar positieve verhalen. Alleen na ongeveer 70 minuten speler is hij moe. Mensen ervaring met de sbc Kaka?
Welke speler van Orlando City heb jij gebruikt? Ik krijg SBC Kaka niet compleet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Audiojunky schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 16:18:
[...]

Welke speler van Orlando City heb jij gebruikt? Ik krijg SBC Kaka niet compleet :(
Kaka zelf. Gaat voor 10k op de markt. Als hij er op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-10 09:50
Vissert schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 16:20:
[...]

Kaka zelf. Gaat voor 10k op de markt. Als hij er op staat.
Ja precies... moeilijk te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik heb gewoon kopsterke verdedigers naar voren gehaald. Was ook zo klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
Audiojunky schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 16:18:
[...]

ik heb Kaka gesniped. wel voor 10 K maar was maar een minuutje snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leoon. schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 16:18:
[...]

Kroos heeft een IF gekregen (wist niet dat dit in de pijpleiding zat) resulteert direct in een kleine stijging van 5k per kaart. Altijd lekker!
mooi, ik heb hem ook nog in mijn club zitten. Extra winst is altijd fijn :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:38
TOTW 27 : Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DY0hhwRUQAA4YQ1.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Ik zou Salah best een plekje in mn selectie gunnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-10 07:43
Salah, Icardi, Gelson Martins, Martinez vind ik er toch allemaal heel goed uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:38
ErnstMid schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 17:09:
[...]

Alleen onbetaalbaar :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Shreddaaa schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 17:23:
[...]

Salah, Icardi, Gelson Martins, Martinez vind ik er toch allemaal heel goed uit zien.
Martins 78 shooting...meh

Ik bewaar m'n enige tradable TOTWspeler-pack wel tot volgende week. Had eigenlijk op Ronaldo gehoopt, maar die heeft natuurlijk een FUTBirthday-kaart.

[ Voor 0% gewijzigd door Fraaank op 21-03-2018 17:35 . Reden: verkeerde spelernaam ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

En ze maken er weer een potje van bij EA. Tosun zijn kaart zou een 84 IF moeten zijn. En de PAS, DRI & PHY stats zijn lager dan van zijn 82 TOTGS kaart....

Edit: Dit was al de 3e fout in 4 weken, maar deze fout is wel hersteld voor de TOTW in packs kwam. Vooruitgang zullen we maar denken. :P

[ Voor 31% gewijzigd door SR8 op 21-03-2018 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvbal79 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 15:12:
[...]

Kante staat bij mij ook hoog, maar moet nu kiezen gezien het budget voor of CAM of CDM. Zlatan had ik niet aan gedacht. Rooney Bday valt een beetje af omdat ik eigenlijk geen tijd zin/moeite wil doen in die st patrick dingen. Als ik mijn team wat beter analyser is toch de CDM plek te zwak en zal ik daar voor de belangrijkste vervanging zoeken, dan CAM ik maar even door met Ozil, op zich niet slecht maar soms net niet.
Lijkt me Idd slim. Zou ook misschien denken aan wat meer body op je middenveld. Ligt aan speelstijl natuurlijk. Kun je in ieder geval ergens je doeltrappen kwijt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:11
Shreddaaa schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 17:23:
[...]

Tosun mag er bij van mij vergelijkbaar met kane maar dan wat sneller + heb van de week 20 stuks van gekocht voor 15k per stuk dus ben er wel blij mee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
De fut birthdays zijn echt niet leuk om te doen, de prijzen gaan echt als een idioot omhoog. De kans dat er wat nuttigs uit zo pakket komt is niet groot. wat je eraan kwijt bent weegt toch totaal niet op wat je ervoor terug krijgt zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Laatst online: 16-12-2022
Dit is nu mijn 2de team:

https://www.futbin.com/18/squad/4399677

Zien jullie nog verbeteringen?Heb 320K. Ik kan met name niet wennen aan Firmino. Welke spits zouden jullie adviseren? Uiteraard kan Firmino verkopen dan is budget ruim 500k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
MauT86 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 19:18:
Dit is nu mijn 2de team:

https://www.futbin.com/18/squad/4399677

Zien jullie nog verbeteringen?Heb 320K. Ik kan met name niet wennen aan Firmino. Welke spits zouden jullie adviseren? Uiteraard kan Firmino verkopen dan is budget ruim 500k
Als je Neymar en Sterling op 10 chem wil houden dan heb je maar 1 keus: Gabriel Jesus (IF). Ik heb veel met hem en Firmino gespeeld maar vind zelf Firmino beter. Misschien kan je hem een andere chem style geven? Dat kan een speler ook behoorlijk veranderen.

[ Voor 8% gewijzigd door sjakieman op 21-03-2018 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Laatst online: 16-12-2022
sjakieman schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 19:27:
[...]
Ik hoef niet perse 10 chem te hebben, wil met name een lekkere spits vergelijkbaar met Suarez, wat in men andere team namelijk een topper is.

Als je Neymar en Sterling op 10 chem wil houden dan heb je maar 1 keus: Gabriel Jesus (IF). Ik heb veel met hem en Firmino gespeeld maar vind zelf Firmino beter. Misschien kan je hem een andere chem style geven? Dat kan een speler ook behoorlijk veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Met Suarez heb ik nooit gespeeld dus moeilijk te zeggen... Wel zou je Talisca MOTM in je team kwijt kunnen, dat is wel een erg leuke speler (zeker voor de prijs!). Ook zou ik eerder voor Alex Telles kiezen dan Alex Sandro als linksback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaag voor een ssu moest ik de teamgeest 10 punten laten stijgen ze hebben inmiddels 11 wedstrijden allemaal samen gespeeld, maar mijn teamgeest blijft maar te laag.
Ook als ik het op de app probeer, kan dit niet meer of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
Wat is de gameplay weer ontzetttteeeend traag. Als ik paas kan ik een bak koffie zetten de hond uitlaten en in bad gaan. Als ik dan terug kom is de paas misschien net aangekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 20:16:
Vaag voor een ssu moest ik de teamgeest 10 punten laten stijgen ze hebben inmiddels 11 wedstrijden allemaal samen gespeeld, maar mijn teamgeest blijft maar te laag.
Ook als ik het op de app probeer, kan dit niet meer of zo?
Misschien kwamen de spelers al uit je eigen club of hadden ze al 10 chem (door positie en lijnen)? Dan helpen wedstrijden ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjakieman schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 20:29:
[...]

Misschien kwamen de spelers al uit je eigen club of hadden ze al 10 chem (door positie en lijnen)? Dan helpen wedstrijden ook niet meer.
Kak dan is dat het inderdaad ben ik bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand hier die met FB Mahrez of Martinez speelt?
Het is dat ik chem issues ga krijgen met beide, maar ze zien erg goed uit.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Laatst online: 18-08 20:32
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 20:33:
[...]

Kak dan is dat het inderdaad ben ik bang
Ze zouden het loyalty-tekentje moeten hebben. Anders ff je squad die je wilt inleveren bij de squad builder van futbin of futhead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-10 16:09
maldini 88 uit de icon sbc :( maar gebruiken voor een icon sbc dacht ik zo

[ Voor 43% gewijzigd door harrybeuker op 21-03-2018 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrybeuker schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:56:
Zou kunnen, maar zijn 88 is ook een van de betere CB's ingame.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekke
roybr schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 10:43:
[...]

Het was geen succes. Baby Laudrup ingeleverd en mijn beste was een 82 Joe Hart.
Om te huilen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jekke
harrybeuker schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:56:
Daar zou ik best tevreden mee zijn eigenlijk
Kan echt veel slechter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FidoDido schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 19:16:
De fut birthdays zijn echt niet leuk om te doen, de prijzen gaan echt als een idioot omhoog. De kans dat er wat nuttigs uit zo pakket komt is niet groot. wat je eraan kwijt bent weegt toch totaal niet op wat je ervoor terug krijgt zou ik zeggen
Ik heb anders Kaka 92 sbc gedaan.
Kostte me een 120 k.
Ondanks dat hij weinig chemie heeft in mijn team zijn zijn stats zo enorm goed, voor dat geld kon ik die niet laten schieten.
Komt bij dat ik hem 2x bij een tegenstander heb gezien. 2x verlies ik door zijn goals en passen.

Ik heb uit de packs die ik daarvoor kreeg een aantal spelers die mij totaal wel 50k opleveren.
Dus kostte mij die kaka 120-50=70k. Eigenlijk een koopje.

Ik wilde er trouwens aan beginnen maar miste een gouden speler van Orlando die ook niet te
krijgen was.
Toen dacht ik ga ik ff sbc lique 1 doen, 2 clubs, bordeaux en monaco.
Krijg ik gelijk uit die eerste pack een gouden speler van Orlando en uit de tweede albiol if!
Ook koopjes en geluk.
Bossie schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 20:44:
Iemand hier die met FB Mahrez of Martinez speelt?
Wel de Mahrez if 86 gehad. Viel mij enorm tegen. Tis niet een speler waar ik wat mee kan.

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 22-03-2018 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
Bossie schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 23:18:
[...]

Zou kunnen, maar zijn 88 is ook een van de betere CB's ingame.
de 88 versie is een LB. Ik heb hem op de plek van chiellini gezet. Wel op chem 6 nu. Vanavond maar eens even testen of dat wat is. Ik ben ook positief verrast over Cristiano
futbinplaatje hieronder
https://i.imgur.com/VgdTUn8.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door harrybeuker op 22-03-2018 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
lekker vissert! gaat alleen vies veel geld kosten vrees ik!
die ronaldo is echt ongekend!

[ Voor 20% gewijzigd door harrybeuker op 22-03-2018 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Ik heb nu dit team in game , https://www.futbin.com/18/squad/4407845

Met nog 450.000 coins. Wat zouden jullie nog adviseren?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-10 14:53
Damn, die Daily Knockout voor de WL, ik wordt er gek van. Haal constant de finale maar wordt daar vervolgens telkens compleet weggetikt.

Voel me nu toch wel die ene noob die het alleen lukt om elke week vrolijk tegen de computer SB matches te doen en het maar met die rewards moet doen.

Gisteren trouwens geswitched naar 4-3-1-2 formatie en dan bevalt me trouwens wel erg goed. Met 4-2-3-1 merk ik dat mijn spits te vaak erg alleen staat en met 4-3-3 of 4-3-2-1 wordt ik vaak snel overlopen.
Met 4-3-1-2 is de te overbruggen passes tussen DEF <--> MID <--> ATT erg fijn.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
GAITii schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 09:11:
Damn, die Daily Knockout voor de WL, ik wordt er gek van. Haal constant de finale maar wordt daar vervolgens telkens compleet weggetikt.

Voel me nu toch wel die ene noob die het alleen lukt om elke week vrolijk tegen de computer SB matches te doen en het maar met die rewards moet doen.

Gisteren trouwens geswitched naar 4-3-1-2 formatie en dan bevalt me trouwens wel erg goed. Met 4-2-3-1 merk ik dat mijn spits te vaak erg alleen staat en met 4-3-3 of 4-3-2-1 wordt ik vaak snel overlopen.
Met 4-3-1-2 is de te overbruggen passes tussen DEF <--> MID <--> ATT erg fijn.
Post je team eens :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
https://www.futbin.com/18/squad/4407950

Gisteren Kante gekocht voor Bakayoko, maar nog niet mee gespeeld. Ik begin in 4-3-2-1 en switch ingame naar 4-3-1-2.

Soms wissel ik met de drie voorin nog wel eens wat betreft positie.

Heb nog een 350K een coins over dus mocht iemand verbeteringen hebben :P

[ Voor 9% gewijzigd door GAITii op 22-03-2018 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.futbin.com/18/squad/4408052
Iemand tips voor verbeteringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 14:13
GAITii schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 09:22:
[...]

https://www.futbin.com/18/squad/4407950

Gisteren Kante gekocht voor Bakayoko, maar nog niet mee gespeeld. Ik begin in 4-3-2-1 en switch ingame naar 4-3-1-2.

Soms wissel ik met de drie voorin nog wel eens wat betreft positie.

Heb nog een 350K een coins over dus mocht iemand verbeteringen hebben :P
Je zou Sterling of Jesus kunnen vervangen door Wilson. Of je zou beiden kunnen upgraden.
Hoe is Kouyate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
Haha wauw, met zo'n team is er weinig ruimte voor verbetering, toch?

Je zou Gullit kunnen upgraden of kunnen wachten op R9 of andere Icons vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Harribo schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 08:13:
[...]

Ik heb anders Kaka 92 sbc gedaan.
Kostte me een 120 k.
Ondanks dat hij weinig chemie heeft in mijn team zijn zijn stats zo enorm goed, voor dat geld kon ik die niet laten schieten.
Komt bij dat ik hem 2x bij een tegenstander heb gezien. 2x verlies ik door zijn goals en passen.

Ik heb uit de packs die ik daarvoor kreeg een aantal spelers die mij totaal wel 50k opleveren.
Dus kostte mij die kaka 120-50=70k. Eigenlijk een koopje.

Ik wilde er trouwens aan beginnen maar miste een gouden speler van Orlando die ook niet te
krijgen was.
Toen dacht ik ga ik ff sbc lique 1 doen, 2 clubs, bordeaux en monaco.
Krijg ik gelijk uit die eerste pack een gouden speler van Orlando en uit de tweede albiol if!
Ook koopjes en geluk.

[...]

Wel de Mahrez if 86 gehad. Viel mij enorm tegen. Tis niet een speler waar ik wat mee kan.
het kan ook wel leuk uitkomen, maar de factor blijft geluk inderdaad ;) ik denk dat er ook genoeg mensen zijn die tot nu toe verlies hebben. ik dacht dat birthday 13 (dinsdag) ongeveer 50k kosten om een gold packet players te krijgen. Heb zelf tot nu toe alleen nog maar troep gekregen uit birthday packs, heb elke dag dezelfde speler uit een pack gekregen hoe groot is die kans, alleen is die niks waard haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSL036 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 09:31:
[...]

Haha wauw, met zo'n team is er weinig ruimte voor verbetering, toch?

Je zou Gullit kunnen upgraden of kunnen wachten op R9 of andere Icons vanavond?
Dat is zeker een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ik wilde hem hier ook net ingooien inderdaad..

@Bean77 Op hoeveel richt je je op om je investments verkopen? Heb nu 10x verratti 92 die al 5-6k gestegen is en 5x kroos 90 rated die is ook 5-6k gestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
WSL036 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 09:29:
[...]

Je zou Sterling of Jesus kunnen vervangen door Wilson. Of je zou beiden kunnen upgraden.
Hoe is Kouyate?
Kouyate is opzich wel goed, alleen is geen enkele verdediger in mijn ogen goed als je met Bailly ernaast speelt.

Son en Jesus voorin en een andere CAM misschien? Jesus ben ik opzich wel blij mee, misschien zijn inform of Sterling PTG op ST?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Vanavond nieuwe Icons. Gullit, Maldini en Ronaldo :') RIP markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
ErnstMid schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 17:09:
[...]

Met zijn 2 sterren weak foot? Ik ben sowieso van mening dat spelers die maar 2 sterren weak foot hebben geen 90+ kaartje verdienen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

servival7 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 10:23:
[...]

Met zijn 2 sterren weak foot? Ik ben sowieso van mening dat spelers die maar 2 sterren weak foot hebben geen 90+ kaartje verdienen. 8)7
oke oke, ik zou Salah best een plekje op mijn transferpile gunnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Zit er aan te denken Valencia te upgraden naar zijn IF versie.
Iemand merkbaar verschil gezien ?

Wel een dure 435,000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 10:42:
Zit er aan te denken Valencia te upgraden naar zijn IF versie.
Iemand merkbaar verschil gezien ?

Wel een dure 435,000
Ik zou persoonlijk dan nadenken over een Aurier IF, die komt aardig in de buurt en is 1/4e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leoon. schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 09:55:
[...]

@Bean77 Op hoeveel richt je je op om je investments verkopen? Heb nu 10x verratti 92 die al 5-6k gestegen is en 5x kroos 90 rated die is ook 5-6k gestegen.
Ik zit met hetzelfde, ik denk dat in de hype verkopen weer het idee is maar ik denk ook dat niet heel veel mensen veel geïnvesteerd hebben omdat je al gauw aan een paar ton investering zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 11:04:
[...]

Ik zou persoonlijk dan nadenken over een Aurier IF, die komt aardig in de buurt en is 1/4e
Oke, en hoor veel mensen over IF Kolasinac

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 11:21:
[...]

Voor op rechts? Lijkt me niet handig maar voor op links of centraal zou die aardig kunnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
dus investeren voor PSV spelers en AC milan spelers.

Gullit heeft gespeeld voor PSV en AC milan
Maldini voor AC milan
Ronaldo voor PSV

dus zit je denk altijd goed:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Met jouw budget moet je gewoon Alaba, Alba, Alex Sandro of een icon inpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 19:26
[...]

Als je dan toch ~400k voor Valencia uit wil geven, waarom neem je dan niet TOTY Dani Alves? Je hebt Blanc en Gullit als links toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 08:13:
[...]
Omdat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
soldier wolf schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 11:39:
[...]

dus investeren voor PSV spelers en AC milan spelers.

Gullit heeft gespeeld voor PSV en AC milan
Maldini voor AC milan
Ronaldo voor PSV

dus zit je denk altijd goed:)
en niet te vergeten de mooiste club van NL ;)

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WSL036
Wii4all schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 11:56:
[...]

en niet te vergeten de mooiste club van NL ;)
Nee, daar heeft hij niet gespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leoon. schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 09:55:
[...]

Ik hou vanavond eens goed in de gaten wat het gaat worden en hoe sterk de hype gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou ook nog even wat 82s inslaan. Die zijn weer iets gedaald (3.2k naar 2.4 nu) en die gaan mensen sowieso nodig hebben voor de loan players.
Pagina: 1 ... 165 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs