Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Een uur later:harrybeuker schreef op maandag 19 maart 2018 @ 21:19:
[...]
Heb der ook een paar opgezet zoals jij hebt. Vrees dat je geluk had

Verwijderd
Binnenkort? Dat is na de halve finale toch? Lijkt me niet dat ze deze al releasen net na de 16e finale.JAtech schreef op maandag 19 maart 2018 @ 21:38:
Ik ben TOTGS spelers aan het inslaan, binnenkort komt TOTKS er waarschijnlijk met SBC's net als vorig jaar en stegen deze spelers behoorlijk. (Je kunt ze nu oppikken tussen de 15.000 en 17.000, en met de SBC gingen ze vorig jaar rond de 40.000)
Vorig jaar kwamen ze op 21 april, dus dat is nog een maandjeVerwijderd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 21:43:
[...]
Binnenkort? Dat is na de halve finale toch? Lijkt me niet dat ze deze al releasen net na de 16e finale.
je zou verwachten dat een team na een uurtje simpelweg opgebrand is.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik counter die teams er juist heel makkelijk uit. 3 rondpassen, steekpass naar Wilson en hop goal.Bossie schreef op maandag 19 maart 2018 @ 22:23:
Hoe dealen jullie overigens met tegenstanders die100 pressure spelen, vind het maar bizar dat dat ongestraft de hele wedstrijd kan.
De ene game wel, de andere liggen mijn spelers vaker onderste boven dan dat ik kan passen.Shreddaaa schreef op maandag 19 maart 2018 @ 22:24:
[...]
Ik counter die teams er juist heel makkelijk uit. 3 rondpassen, steekpass naar Wilson en hop goal.
Denk dat latency een erg grote rol speelt in dit soort potjes helaas.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Verwijderd
Lange hoge passes. Ze spelen altijd op de dichtstbijzijnde pass. Of die daarachter. Als je eentje verder doet heb je zeeën van ruimte. En het hoeft niet vooruit. Dat is misschien het belangrijkste. Speel de bal lekker lang, hoog, rond. Niet om ze te vermoeien (dat werkt Idd niet) maar om gaten te maken. Als zijn middenveld fijn ingestapt is, gaat de bal naar voren.Bossie schreef op maandag 19 maart 2018 @ 22:23:
Hoe dealen jullie overigens met tegenstanders die100 pressure spelen, vind het maar bizar dat dat ongestraft de hele wedstrijd kan.
Alternatief is elke keer variatie tussen passen en een beetje pingelen. Als hij niet weet wat jij gaat doen is druk zetten onmogelijk. Dragbacks werken hiervoor erg aardig. Als je ziet dat zijn druk naar rechts gaat, kun je zo links bereiken en vol door op goal.
Doe mij die over aggressive gasten maar.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Jij snapt m. Vandaag bij die challenge voor 9 online seasons wins ook alleen maar van die ultra agressieve meta abusers tegen. 10 wedstrijden gespeeld, 9 gewonnen. De ene die ik verloor was puur door EAids, of er moet een andere verklaring zijn waardoor zijn Bakayoko ineens van 35 meter de bal in de kruising peert, en 10 min later een penalty krijgt uit een corner waarin niks gebeurd.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 22:49:
[...]
Lange hoge passes. Ze spelen altijd op de dichtstbijzijnde pass. Of die daarachter. Als je eentje verder doet heb je zeeën van ruimte. En het hoeft niet vooruit. Dat is misschien het belangrijkste. Speel de bal lekker lang, hoog, rond. Niet om ze te vermoeien (dat werkt Idd niet) maar om gaten te maken. Als zijn middenveld fijn ingestapt is, gaat de bal naar voren.
Alternatief is elke keer variatie tussen passen en een beetje pingelen. Als hij niet weet wat jij gaat doen is druk zetten onmogelijk. Dragbacks werken hiervoor erg aardig. Als je ziet dat zijn druk naar rechts gaat, kun je zo links bereiken en vol door op goal.
Doe mij die over aggressive gasten maar.
Als ik zie dat er zo’n meta abusend pacehoerend mens op volle pressie speelt, speel ik de bal eerst terug naar mn keeper, dan achterin 3 a 4 rondspelen waarna hij met 2 spelers op 1 man druk zet, dan kan je vervolgens met 1x raken passend altijd de vrije man vinden. En met Kane RR en Larsson prime rond de 16 en Wilson voor de counters is t altijd prijs.
Rooney FB valt me overigens nog best wel tegen voor de moeite die ik erin heb gestoken. Ik abuse m nu wel als RCM in een 4-3-1-2 dus dat speelt wss ook mee.
Verwijderd
Was een drama potje naar je zat overal goed tussen! Net online win ik weer 4 potjes ruim.. 😑Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 22:48:
Lekker potje Leroy, jammer van de uitslag wel. Volgende keer beter! Wel irritant die lag.
Ja die lag was klote, lag aan mijn connectie ik speelde niet op kabel maar op wifi
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2018 23:38 ]
Verwijderd
Welke divisie speel je eigenlijk? Die Ederson Otw haalde toch paar keer knap een bal van de lijn zeg anders was het nog erger geworden voor je, haha.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 23:38:
[...]
Was een drama potje naar je zat overal goed tussen! Net online win ik weer 4 potjes ruim.. 😑
Ja die lag was klote, lag aan mijn connectie ik speelde niet op kabel maar op wifi
Idd, vooral als het een narrow formatie snij ik er vaak wel doorheen door simpelweg af en toe een crvosspass over de breedte te gooien, als het een brede formatie is zal ik dus simpelweg verder moeten inzakken.Shreddaaa schreef op maandag 19 maart 2018 @ 23:09:
[...]
Jij snapt m. Vandaag bij die challenge voor 9 online seasons wins ook alleen maar van die ultra agressieve meta abusers tegen. 10 wedstrijden gespeeld, 9 gewonnen. De ene die ik verloor was puur door EAids, of er moet een andere verklaring zijn waardoor zijn Bakayoko ineens van 35 meter de bal in de kruising peert, en 10 min later een penalty krijgt uit een corner waarin niks gebeurd.
Als ik zie dat er zo’n meta abusend pacehoerend mens op volle pressie speelt, speel ik de bal eerst terug naar mn keeper, dan achterin 3 a 4 rondspelen waarna hij met 2 spelers op 1 man druk zet, dan kan je vervolgens met 1x raken passend altijd de vrije man vinden. En met Kane RR en Larsson prime rond de 16 en Wilson voor de counters is t altijd prijs.
Rooney FB valt me overigens nog best wel tegen voor de moeite die ik erin heb gestoken. Ik abuse m nu wel als RCM in een 4-3-1-2 dus dat speelt wss ook mee.
Ik heb Rooney overigens nu ook als RCM (41212) en dat gaat prima, balletje gaat in ieder geval goed rond met hem en als hij aanvallend bij kan sluiten word het altijd gevaarlijk. Als CAM/ST vind ik hem toch te traag ivm mijn huidige opties.
Verwijderd
Divisie 3 speel ik man.. Haha ja maar hij had ook 2 blunders... mijn defence kon de bal nietVerwijderd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 23:44:
[...]
Welke divisie speel je eigenlijk? Die Ederson Otw haalde toch paar keer knap een bal van de lijn zeg anders was het nog erger geworden voor je, haha.
Afpakken gewoon en jij had alles en zat overal tussen👌
Verwijderd
Okee netjes toch. Jaa klopt, volgende keer weer een wedstrijd. Kan het er anders uit zien.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 23:54:
[...]
Divisie 3 speel ik man.. Haha ja maar hij had ook 2 blunders... mijn defence kon de bal niet
Afpakken gewoon en jij had alles en zat overal tussen👌
1tjebvbal79 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 07:58:
In de FUT is jarig SBC zit een TOTW 81+ SBC, maar ik vind de omschrijving dubbel. Krijg je nu als reward 1 speler 81+TOTW of een hele pack?
Dit zie ik maar als een compliment denk ikVerwijderd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 17:26:
[...]
En dan denken dat ik een Pacehoer was.. jij bent de grootste
Kaka zit al in de club hierVissert schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:00:
SBC Kaka staat online. Kaka's kaart gaat voor 10k nu
@Bean77 BEAN! BEAN! DE VERLOSSER IS TERUG!
[afbeelding]
Ja de verloren zoon! Wat een baas was dat vorige edities (een glimlach op mijn gezicht). 75 strenght? Deze kaart is echt een joke! Ik ga de kaart wel halen als die wat lager staat. Altijd leuk voor op de bank.
P.s. gisteren was het echt jackpot op de markt. Al mijn 85/84/83 rated verkocht tegen mega prijzen. Hopelijk donderdag een mooie icon sbc zodat ik ook de 88+ kaarten met winst verkocht kunnen worden.
Is het de moeite waard?
Ik twijfel om de sbc te doen of te investeren in het driehoekje: Boateng, Kimmich 87 en Vidal.
Of zou ik gaan voor Bailly, Valencia, Pogba?
Beide kunnen dan op den duur uitgebreid worden met Neuer/De Gea.
Aan de andere kant ben ik ook wel tevreden met mijn team en is de sbc wel een gokje op een buitenkansje zoals Ronaldo, Ronaldinho, Gullit.
Al is die kans uiteraard heel klein.
Huidige team is:
https://www.futhead.com/18/sq
[ Voor 98% gewijzigd door Jekke op 20-03-2018 09:41 ]
Je linkt werkt niet.Jekke schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:39:
Wat is jullie ervaring met de baby ICON sbc?
Is het de moeite waard?
Ik twijfel om de sbc te doen of te investeren in het driehoekje: Boateng, Kimmich 87 en Vidal.
Of zou ik gaan voor Bailly, Valencia, Pogba?
Beide kunnen dan op den duur uitgebreid worden met Neuer/De Gea.
Aan de andere kant ben ik ook wel tevreden met mijn team en is de sbc wel een gokje op een buitenkansje zoals Ronaldo, Ronaldinho, Gullit.
Al is die kans uiteraard heel klein.
Huidige team is:
https://www.futhead.com/18/sq
Vergeet baby Pele ook niet
Maar het blijft een gok. Voor hetzelfde zit je met baby zanetti of schmeichel

Of baby Inzaghi of Bergkamp..Bean77 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:42:
[...]
Je linkt werkt niet.
Of baby hagi, rui Costa
zo kunnen we wel even bezig blijven
Ja dat is inderdaad de gok.Bean77 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:42:
[...]
Je linkt werkt niet.
Gelukkig kun je die dan altijd weer inwisselen bij een andere icon sbc.
Krijg anders nooit de kans om met zo'n icon te spelen. Dus opzich zou ik het gokje wel durven te wagen.
Als het niet lukt kan ik daarna altijd nog sparen voor Boateng/Kimmich/Vidal.
Zal het middenveld niet te verdedigend worden met Allan/Rijkaard/Vidal?
Hier een goede link:
https://www.futhead.com/18/squads/3134461/
Ps: iets te snel gemaakt.
Dani Alves 85 hoort op de rechtsback ipv Kimmich
[ Voor 5% gewijzigd door Jekke op 20-03-2018 09:59 ]
Eigenlijk zijn alleen de brazilianen (Ronaldinho, R9, Roberto Carlos en Pele) en Crespo het waard. Die zijn ook nog bruikbaar als baby icon.Bean77 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:54:
[...]
Of baby hagi, rui Costa
zo kunnen we wel even bezig blijvenMaar blijft dus een flinke gok. En helaas untradable.
En Gullit en Viera natuurlijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Solotov op 20-03-2018 09:59 ]
Zou ook wel tevreden zijn met Desailly/Ferdinand/Maradonna/Blanc/Del Piero en zo zijn er vast nog wel wat.Shreddaaa schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:59:
[...]
Eigenlijk zijn alleen de brazilianen (Ronaldinho, R9, Roberto Carlos en Pele) en Crespo het waard. Die zijn ook nog bruikbaar als baby icon.
En Gullit en Viera natuurlijk.
Maar krijg vast een onbruikbare Icon als ik het zou doen.
Maar stel dat......
Verwijderd
Hoop ik ook, heb veel ingekocht in de vorm van IF met hoge rating.. Verrati, Quaresma etc.. die zullen ook wel nodig zijn voor de SBCBean77 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:31:
[...]
Kaka zit al in de club hier
Ja de verloren zoon! Wat een baas was dat vorige edities (een glimlach op mijn gezicht). 75 strenght? Deze kaart is echt een joke! Ik ga de kaart wel halen als die wat lager staat. Altijd leuk voor op de bank.
P.s. gisteren was het echt jackpot op de markt. Al mijn 85/84/83 rated verkocht tegen mega prijzen. Hopelijk donderdag een mooie icon sbc zodat ik ook de 88+ kaarten met winst verkocht kunnen worden.
Heb net mijn tweede team verkocht voor de sbc! Ben benieuwd!
Is het sowieso niet interresant om baby icons te kopen nu de sbc nog live is? Neem aan dat daarna de prijzen wel weer wat zullen stijgen als de Icon sbc verloopt?Bean77 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:54:
[...]
Of baby hagi, rui Costa
zo kunnen we wel even bezig blijvenMaar blijft dus een flinke gok. En helaas untradable.
Helaas zijn ze untradeable, dus ermee handelen gaat niet.Lorenzoaliandro schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:30:
[...]
Is het sowieso niet interresant om baby icons te kopen nu de sbc nog live is? Neem aan dat daarna de prijzen wel weer wat zullen stijgen als de Icon sbc verloopt?
Begrijp me niet verkeerd. Door dat er een Icon Sbc is gekomen zijn de prijzen enorm gedaalt. Als straks de Icon Sbc verloopt zal er toch wel wat veranderen qua prijs?Jekke schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:38:
[...]
Helaas zijn ze untradeable, dus ermee handelen gaat niet.
Heb het dus niet over het uitvoeren van een Icon SBC , ik speculeer puur op de tradable icons.
Misschien Son inruilen voor een Overmars 90? Zou mij met inruil ongeveer nog 200K kosten. Vervolgens Ederson vervangen voor De Gea.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Goed punt. Ik heb dat ook overwogen omdat sommige tijdens de crash rond de 275k op te pikken waren. Ik heb toch besloten er niet in te investeren omdatLorenzoaliandro schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:40:
[...]
Begrijp me niet verkeerd. Door dat er een Icon Sbc is gekomen zijn de prijzen enorm gedaalt. Als straks de Icon Sbc verloopt zal er toch wel wat veranderen qua prijs?
Heb het dus niet over het uitvoeren van een Icon SBC , ik speculeer puur op de tradable icons.
1) per saldo 275k toch een flink bedrag is
2) Veel mensen de untradable icon sbc doen en zo al een goedkope icon hebben om in te ruilen
3) Heel veel icon sbc's komen er niet meer en icm met 2) is de kans groot dat je er mee blijft zitten.
Uiteindelijk gekozen om te investeren in 83/84/85/88 rated spelers en verratti 89. Met name met 83/84 en 85 al bizar veel winst kunnen pakken.
Verwijderd
Haha is ook een Compliment, ik heb het ook altijd gedaan maar nu wat minder.. Aubu, Lozano SIF en Sterling PTG hebben niet zo veel pace.. Izquirdo IF op de bank en Hazard ook..Vissert schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 08:44:
[...]
Dit zie ik maar als een compliment denk ikNa maanden met Kane te hebben gespeeld is het mijn tijd voor pace abuse

Verwijderd
Helaas hebben meerdere dat idee gekregen en is investeren nu niet meer zo interessant denk ik, Verratti 89 is al 15 k duurder tov zondag en de normale Verratti is schaarser aan het worden net als Hamsik, Bonucci , etc.. Wees blij dat je je club al hebt volzittenBean77 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:46:
[...]
Goed punt. Ik heb dat ook overwogen omdat sommige tijdens de crash rond de 275k op te pikken waren. Ik heb toch besloten er niet in te investeren omdat
1) per saldo 275k toch een flink bedrag is
2) Veel mensen de untradable icon sbc doen en zo al een goedkope icon hebben om in te ruilen
3) Heel veel icon sbc's komen er niet meer en icm met 2) is de kans groot dat je er mee blijft zitten.
Uiteindelijk gekozen om te investeren in 83/84/85/88 rated spelers en verratti 89. Met name met 83/84 en 85 al bizar veel winst kunnen pakken.

Dat klinkt allemaal nog niet zo heel erg. Ik heb gisteren baby Litmanen gekregen, die gaat het in mijn opstelling niet winnen van PTG Firmino.Bean77 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:54:
[...]
Of baby hagi, rui Costa
https://www.futbin.com/18/squad/3508820
Verwijderd
Ik heb ook zo gespeeld, behalve Messi en Rijkaard, ik was ervan overtuigd dat het een Dream Team was maar ik verloor best veel dus heb alles omgegooid hahaservival7 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:02:
Ik zat te kijken of POTM Salah is in te passen in mijn elftal maar ik kom er niet uit zonder mijn halve elftal om te moeten gooien. Nu maar Juanfran eMOTM gehaald en doorsparen voor Vidal IF of Del Piero Prime.
Ik denk dat weinig het zullen winnen van Firmino (87/ptg). Heb de 87 versie gehad en vond hem super voor zijn coins.laviolette schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:02:
[...]
Dat klinkt allemaal nog niet zo heel erg. Ik heb gisteren baby Litmanen gekregen, die gaat het in mijn opstelling niet winnen van PTG Firmino.
Ik verlies sowieso in WL 1 op de 2 potjes. Maar heb niet het idee dat het door het team komt. Vaak doe ik zelf domme dingen waardoor het alsnog mis gaat in de 92e minuutVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:07:
[...]
Ik heb ook zo gespeeld, behalve Messi en Rijkaard, ik was ervan overtuigd dat het een Dream Team was maar ik verloor best veel dus heb alles omgegooid haha
Sowieso slaat dat blessuretijd nergens op. Pak je in de blessuretijd de bal af dan fluit hij meteen. Houd de tegenstander de bal aan de voet kan hij zo 5 minuten doorspelen tot hij scoort en dan wordt er daarna meteen afgefloten.
Verwijderd
Gebruikte je hem als ST of CAM ?Bean77 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:13:
[...]
Ik denk dat weinig het zullen winnen van Firmino (87/ptg). Heb de 87 versie gehad en vond hem super voor zijn coins.
Ok thanks!SR8 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 16:09:
[...]
Als je de driven pass (R1/RB + pass knop) nog niet kent, dan ja.
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar het spel lijkt nog stroperig dan dat hij was.
Er lukt heel weinig sinds de nieuwe update.
Was een potje aan het spelen, 2x gescoord, 2-0. Tegenstander schiet slechts 2x van enorme afstand, 2-2.
Heb verdorie toch Courtois in de goal staan? Tjemig...
Maar...gelijk daarna quitte hij. Ik kreeg een gelijkspel, weer geen win. Hij komt goed weg.
Dat kan dus tegenwoordig? gewoon quitten?
Je team LOVE EA of iets in die trant noemen, dan gaat alles weer vloeiendHarribo schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:26:
[...]
Ok thanks!
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar het spel lijkt nog stroperig dan dat hij was.
Er lukt heel weinig sinds de nieuwe update.
Was een potje aan het spelen, 2x gescoord, 2-0. Tegenstander schiet slechts 2x van enorme afstand, 2-2.
Heb verdorie toch Courtois in de goal staan? Tjemig...
Maar...gelijk daarna quitte hij. Ik kreeg een gelijkspel, weer geen win. Hij komt goed weg.
Dat kan dus tegenwoordig? gewoon quitten?
/sarcasmmodeoff
Als CAM. Maar ja hij had geen kans om op ST te spelen (Ronaldinho 94 en Ronaldo 94).
Ik vind spitsen (zoals ook toty kane) met H/H wel erg lastig. Ze zakken voor mijn speelstijl te ver in.
Ik vind Kane zn workrates juist precies bij m passen. Zakt in als aanspeelpunt en kan ook enorm van afstand schieten. Als ie high/low oid had gehad had ie enkel in de box gestaan waar ie dan weer dribbling an agility voor te kort komt.Bean77 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:37:
[...]
Als CAM. Maar ja hij had geen kans om op ST te spelen (Ronaldinho 94 en Ronaldo 94).
Ik vind spitsen (zoals ook toty kane) met H/H wel erg lastig. Ze zakken voor mijn speelstijl te ver in.
En ik speel dan zelfs maar RR Kane 88 niet de TOTY...
H/L zou in mijn perspectief weer fantastisch zijn voor Kane. Want als hij iets kan dan is het wel afmaken in de 16. Ik heb TOTY Kane kort gehad en ik vond hem als CAM (stay forward en inkomende speler in de 16) nog het fijnst.Shreddaaa schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:39:
[...]
Ik vind Kane zn workrates juist precies bij m passen. Zakt in als aanspeelpunt en kan ook enorm van afstand schieten. Als ie high/low oid had gehad had ie enkel in de box gestaan waar ie dan weer dribbling an agility voor te kort komt.
En ik speel dan zelfs maar RR Kane 88 niet de TOTY...
Klopt! Misschien zet ik hem dan wel als LST (in plaats van 83 Jesus) naast PTG Sterling. Wellicht is hij dan wel bruikbaar.Bean77 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:13:
[...]
Ik denk dat weinig het zullen winnen van Firmino (87/ptg). Heb de 87 versie gehad en vond hem super voor zijn coins.
Ik vind het spel de laatste dagen gewoon onspeelbaar.GAITii schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:30:
[...]
Je team LOVE EA of iets in die trant noemen, dan gaat alles weer vloeiend![]()
/sarcasmmodeoff
Of het moet zo zijn dat des te beter team je hebt , des te slomer wordt alles?
Zit me elke keer weer kapot te ergeren aan het spel merk ik. Zal vast niet de enige zijn?
Ik behoor gewoon meer potjes te winnen maar door de ai wordt ik telkens weer genaaid. Soms zit het ook mee maar heb het idee dat ik in de hoek zit waar de klappen vallen.
Waarom maakt ea niet gewoon een spel waar het vnl om kunde draait?
[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 20-03-2018 11:50 ]
Ik heb inderdaad hetzelfde, speelde gisteren de WL-quali met zilver team en alles voelde meteen sneller aan, helaas weer niet kunnen kwalificeren, maar dat ligt aan mij zelf niet aan EA.Harribo schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:47:
[...]
Ik vind het spel de laatste dagen gewoon onspeelbaar.
Of het moet zo zijn dat des te beter team je hebt , des te slomer wordt alles.
Ging ik SB doen met mijn gouden team, alles weer traag. Alsof EA de speelsnelheid gewoon zet op standje slowmotion.
[ Voor 7% gewijzigd door GAITii op 20-03-2018 11:49 ]
Ja heel raar, het lijkt echt zo.GAITii schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:49:
[...]
Ik heb inderdaad hetzelfde, speelde gisteren de WL-quali met zilver team en alles voelde meteen sneller aan, helaas weer niet kunnen kwalificeren, maar dat ligt aan mij zelf niet aan EA.
Ging ik SB doen met mijn gouden team, alles weer traag. Alsof EA de speelsnelheid gewoon zet op standje slowmotion.
Snap niet dat veel mensen gewoon klaar zijn met ea en dit spel. Je wordt van voor tot achter gewoon genaaid.
H/H maakt Kane juist zo goed. Instructies o balanced en hij is overal. Door zijn kracht en relatieve snelheid zet ik nog wel eens de achtervolging in om te verdedigen. En hij komt zowel goed in de bal als zijn loopacties in de diepte. 75% van zijngoals zijn van randje 16.Bean77 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:42:
[...]
H/L zou in mijn perspectief weer fantastisch zijn voor Kane. Want als hij iets kan dan is het wel afmaken in de 16. Ik heb TOTY Kane kort gehad en ik vond hem als CAM (stay forward en inkomende speler in de 16) nog het fijnst.
Kan ook wel kloppen omdat onze speelstijl wat verschilt.Vissert schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:52:
[...]
H/H maakt Kane juist zo goed. Instructies o balanced en hij is overal. Door zijn kracht en relatieve snelheid zet ik nog wel eens de achtervolging in om te verdedigen. En hij komt zowel goed in de bal als zijn loopacties in de diepte. 75% van zijngoals zijn van randje 16.
Wel gisterenavond toevallig nog naar toty Kane gekeken als supersub. Als ik de investeringen verkoop kom ik rond de 1mln. Kane is dan nog maar iets duurder.
Kaka heb ik al als sub voor het middenveld. SIF Lozano heb ik ook nog, maar een erg goede spits zou ook nog welkom zijn op de bank. Een upgrade naar Toty De Gea zou technisch gezien ook nog een optie zijn (al vind ik de impact niet zo groot).
Dat zou dan zoiets worden, geen idee of dat fijn speelt. Iemand ervaring met Firmino als CAM?:
https://www.futbin.com/18/squad/4375817
Mijn huidige elftal is dit:
Wat zou jullie voorkeur hebben?
Ik gebruik nog steeds, hij kan simpelweg allesBean77 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:13:
[...]
Zie het wel zitten om POTM Salah om te wisselen voor Neymar als LST.
@servival7 Ik zou het niet doen, Salah is erg goed in de omschakeling maar zijn WF blijft een issue.
Voor de prijs van zijn huidige POTM zou ik een andere keuze maken.
[ Voor 19% gewijzigd door Bossie op 20-03-2018 12:54 ]
Verwijderd
Oke, ik heb nu Mahrez Bday card.. zijn stats zijn redelijk gelijk op zijn schot en fysiek na.. denk je dat het het bedrag extra waard is voor Firmino ?Bean77 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:37:
[...]
Maar welke dan? Probeer het nu met Messi maar dat is toch ook niet alles. Zelfde met Bale.Bossie schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 12:53:
[...]
Ik gebruik nog steeds, hij kan simpelweg alles
Zie het wel zitten om POTM Salah om te wisselen voor Neymar als LST.
@servival7 Ik zou het niet doen, Salah is erg goed in de omschakeling maar zijn WF blijft een issue.
Voor de prijs van zijn huidige POTM zou ik een andere keuze maken.

Gebruikt iemand van jullie Rooney FutBirthday kaart? Wil hem als spits doen ipv sterling en dan martial vervangen voor PTG Rashford.
Ben niet zeker van of Rooney wel een goeie enkele spits is.. Firmino denk ik ook niet goed genoeg als enkele spits.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Werkt wel beide kanten op he038Zwolle schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 13:19:
Vaak er nog steeds van dat ik de markt zo slecht heb ingeschat. Net voor fut birthday mn hele club verkocht en een team gekocht. Prime adp zit nu nog maar 890k en ik heb heel veel gouden spelers verkocht voor 1k die nu veel meer waar zijn. Had ik naar een weekje gewacht en nu alles ingekocht. Had me wellicht 500k gescheeld
Als ik je keuze voor Sterling zie dan denk ik dat je simpelweg een ander type spits zoekt dan Firmino.Leoon. schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 13:38:
[afbeelding]
Gebruikt iemand van jullie Rooney FutBirthday kaart? Wil hem als spits doen ipv sterling en dan martial vervangen voor PTG Rashford.
Ben niet zeker van of Rooney wel een goeie enkele spits is.. Firmino denk ik ook niet goed genoeg als enkele spits.
Rooney zou prima kunnen werken, goede finisher en kan de bal door zijn fysiek goed vasthouden/afschermen om je andere aanvallers te bedienen.
Door zijn gebrek aan snelheid, zou hij prima kunnen werken als target-man, maar ik zou dan eerder Firmino naar de spits zetten en vervolgens Rooney ivm zijn passing/long-shots op CF zetten.
.Bossie schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 15:29:
[...]
Als ik je keuze voor Sterling zie dan denk ik dat je simpelweg een ander type spits zoekt dan Firmino.
Rooney zou prima kunnen werken, goede finisher en kan de bal door zijn fysiek goed vasthouden/afschermen om je andere aanvallers te bedienen.
Door zijn gebrek aan snelheid, zou hij prima kunnen werken als target-man, maar ik zou dan eerder Firmino naar de spits zetten en vervolgens Rooney ivm zijn passing/long-shots op CF zetten.
Sterling was geen keuze, in die zin dat ik hem en firmino uit de sbc spring challenge vorige week kreeg. Ben heel benieuwd naar rooney iig. Hoop dat ik hem vanavond heb en anders morgen
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
@Vissert jij inmiddels?Leoon. schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 13:38:
[afbeelding]
In de club maar nog niet gebruikt. Ik laat het vanavond weten. Alleen ga ik hem niet als spits gebruiken. Hij zal alle posities op het middenveld bezetten
Haha nice. Misschien maar gewoon in game die twee switchen. Rooney kijkt me ook wel iets betere CFVissert schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 16:27:
[...]
In de club maar nog niet gebruikt. Ik laat het vanavond weten. Alleen ga ik hem niet als spits gebruiken. Hij zal alle posities op het middenveld bezetten
Aan de andere kant met z'n 97 composure wil je hem zo dicht mogelijk in de buurt van het doel hebben..
[ Voor 12% gewijzigd door Oekol op 20-03-2018 16:44 ]
Heb schurrle ook nog gekocht om te proberen ipv auba
Maar waar zou ik me nog goed kunnen versterken?
Ja zeker, maar als ik nou mijn team had verkocht, en nu bij elkaar had gekocht.... Had me veel coins gescheeld.ErnstMid schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 13:41:
[...]
Werkt wel beide kanten op heHet team dat je nu hebt was dan ook duurder geweest.

Ik heb hem en inmiddels al een paar potjes mee gespeeld.Leoon. schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 16:32:
[...]
Haha nice. Misschien maar gewoon in game die twee switchen. Rooney kijkt me ook wel iets betere CF
Aan de andere kant met z'n 97 composure wil je hem zo dicht mogelijk in de buurt van het doel hebben..
- Dodelijk als ST, maar ik mis meteen de versnelling/dribbel/agility van mijn huidige spits (firmino).
- RCM in 41212, zijn snelheid is geen issue en zijn passing/kracht is zeker een wapen, zeker als hij bijsluit in de omschakeling
- CAM; klinkt als zijn beste positie maar daar heb ik prime ADP
@Shreddaaa
Misschien maar daarom is hij zo goedkoop, met 90 stamina zou hij 1.5 Miljoen zijn en zou iedereen ook klagen. zie het als een fun-kaart
Afgezien van agility/dribbel zijn hun pace en acceleration vrijwel hetzelfde toch? Thanks voor je reactie iig.Bossie schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 17:54:
[...]
Ik heb hem en inmiddels al een paar potjes mee gespeeld.
- Dodelijk als ST, maar ik mis meteen de versnelling/dribbel/agility van mijn huidige spits (firmino).
- RCM in 41212, zijn snelheid is geen issue en zijn passing/kracht is zeker een wapen, zeker als hij bijsluit in de omschakeling
- CAM; klinkt als zijn beste positie maar daar heb ik prime ADP
@Shreddaaa
Misschien maar daarom is hij zo goedkoop, met 90 stamina zou hij 1.5 Miljoen zijn en zou iedereen ook klagen. zie het als een fun-kaart
Ga nu verder met m'n grind voor rooney
Verwijderd
Kaka SBC. Moet een speler van Real in en Asensio tikt lekker aanVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 18:17:
Asensio 84 is uitgestorven? Staat enkel bij de 59e minuut voor 10k. Wtf is er laatste week aan de hand met de markt
Lekker! Ik pack net FUTBirthday Felipe Anderson uit de MM, leuke supersub met 2x 4star.JAtech schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 19:29:
Zojuist mijn eerste icon van dit jaar gepackt uit de MM rewards, baby icon Kluivert
Heel chill!JAtech schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 19:29:
Zojuist mijn eerste icon van dit jaar gepackt uit de MM rewards, baby icon Kluivert
Hier waren de MM rewards ook eindelijk eens 'goed'.
FUTbday Draxler, 2 84's en 2 83's.
Dat komt mooi van pas voor de baby ICON sbc!
Dat moment dat je een special card pakt. Zag dat het een witte FUTbday kaart werd en dan hoop je toch heel even op Ronaldo, Hazard of Bale.
Draxler mag dan wel 1 vd goedkopere zijn maar toch mooi weer 45k! En hij past misschien ook nog wel in mijn team.
Nog niet bekend volgens mij, was vorig jaar wel zo. Die van vanavond is alleen best irritant, vanwege de rating en de 2 niet meetellende spelers in die rating.theman36 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:35:
Krijg je eigenlijk met het behalen van de sbc futbirthday streak nog packs op het eind?
Ja daarom vroeg ik mij dat af:p anders sla ik deze over hahaFraaank schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:50:
[...]
Nog niet bekend volgens mij, was vorig jaar wel zo. Die van vanavond is alleen best irritant, vanwege de rating en de 2 niet meetellende spelers in die rating.
Heb de Icon SBC gedaan en kreeg 85 Laudrup eruit.
Veel slechter kon haast niet denk ik.
Enige pluspunt is dat die nog wel een Ajax verleden heeft.
Denk dat ik hem binnenkort maar ga inwisselen bij een andere sbc.
Overigens is t heel makkelijk om alle 82 rated spelers voor 1,5k of zelfs minder op te pikken met wat geduld!
Ook de MotM Ben Yedder uitgeprobeerd en die beval wel erg goed. Het is echt een cheap mans AdP en voor 100k zeker een aanrader. 4 potjes gespeeld en 4 goals en 2 assists.
(alles in Div 2/1)
Denk het wel, want hier staan pagina's vol over de content zonder dat het ook maar over de gameplay gaat.Nachtapotheker schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 00:17:
Op dit moment irriteer ik me ook weer mateloos aan het spel. Het is gewoon te voorspelbaar. Ik weet onderhand precies wanneer ik een pot ga winnen/verliezen en wanneer ik ga promoveren of degraderen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn
Wel doorzetten he, die kunnen allemaal prima in de POTM Salah SBCVissert schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 06:49:
Ik ga denk ik toch weer de boel verkopen. Paceabuse is leuk maar ik heb nu 93 Kane, 92 Suarez, 89 van Basten en 87 Bathsuahi op de tribune...
Verwijderd
EA is iedereen coin arm aan het maken. Dan kopen we meer packs met geld!Fraaank schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 07:57:
Je bent nu gewoon ongeveer 45-55k kwijt voor een Prime Gold Players pack in de FUT13 SBC, wat dus gewoon een 45k pack is...
Dit zijn mn spaanse boys
https://www.easports.com/...Id=g6xVTTtHnNPaY:FFA18PS4
Engelse staat voorlopig wel zo ff....
Burp
https://www.futbin.com/stc/cheapestLeoon. schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 08:42:
@Bean77 jij had geïnvesteerd in 88 rated spelers oid toch? Ik heb 7ton tot 1 mln klaar voor investeringen maar ik zoek op futbin naar een lijst van 87 88 etc spelers en dan welke het goedkoopst is. En ik weet dat zo'n lijst er is, maar kan het niet vindenhelp
Onder squad builder challenges op de site.
Bij Futbin, Player, het logootje met 3 sterren, hier kun je rating invoeren. Is de eennalaatste van de filters.Leoon. schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 08:42:
@Bean77 jij had geïnvesteerd in 88 rated spelers oid toch? Ik heb 7ton tot 1 mln klaar voor investeringen maar ik zoek op futbin naar een lijst van 87 88 etc spelers en dan welke het goedkoopst is. En ik weet dat zo'n lijst er is, maar kan het niet vindenhelp
Maar merk dat ik geen zin meer heb om FIFA te starten, aangezien mijn elftal toch wel af is.
IF Rashford uit een pakje gekregen, maar totaal geen wow gevoel bij dit soort spelers.
FIFA 19 ga ik anders aanpakken
[ Voor 16% gewijzigd door Mars18 op 21-03-2018 09:12 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
https://www.futbin.com/18...age=1&player_rating=83-83Leoon. schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 08:42:
Je kan in de centrale balk bij de 3 * de rating aangeven waarop je wilt zoeken qua rating. Daarna is het sorteren op prijs om te zien welke het goedkoopst is.
Geruchten op een prime Pele doen de prijzen al stijgen. Mijn Verratti's 89 die ik voor 58k heb opgepikt zijn al gestegen tot ca 69k. Mocht het donderdag niet zo zijn dan verkoop ik mijn investeringen en haal ik een mooie supersub voor op de bank.
edit: post van vissert over het hoofd gezien.
MjaBossie schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 06:25:
[...]
Denk het wel, want hier staan pagina's vol over de content zonder dat het ook maar over de gameplay gaat.
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs