Ah, ik dacht echt dat het een dode gamemode wasBean77 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 13:10:
[...]
Speel regelmatig met mijn icon (-3) team online single matches als ik geen zin heb in div1/WL niveau tegenstanders en gewoon relaxed wil spelen.
Verwijderd
Ik test ook regelmatig met mijn team daar ! Ik kwam ook een club tegen met allemaal ieren maar die heeft geen 1 x kunnen scoren Haha 😌Terranova schreef op zondag 18 maart 2018 @ 13:08:
Wtf er spelen mensen echt serieus online single matches, kom tegen teams met een paar icons en shit.
Ik wil gewoon 10x scoren met mijn ieren
Verwijderd
Ja die kaart wel zijn NIF niet zo snel... waarom heb je btw De Bruyne als CDM op rechts cm ?theman36 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 11:59:
[...]
Zou je hem ook als rechtsbuiten gebruiken?
Ik twijfel om hem in dit team te zetten https://www.futbin.com/18/squad/4336417. Ik heb daar nu William NIF staan.
Hoezo zijn NIF niet?Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:26:
[...]
Ja die kaart wel zijn NIF niet zo snel... waarom heb je btw De Bruyne als CDM op rechts cm ?
Ik begin zo https://www.futbin.com/18/squad/4339490 voor de chemistry. en in game zet ik het zo neer https://www.futbin.com/18/squad/4339512. Waarbij ik waarschijnlijk Willian ga vervangen voor Hazard FutBirthday. Ik heb daarnaast net genoeg geld om Bale IF te kopen, maar ik ga het dus niet voor elkaar krijgen om dit team https://www.futbin.com/18/squad/4339580 neer te zetten. Ik heb Kanté nog wel in mijn bezit en ik zou hem dan op de rcm kunnen zetten en KdB naar cm waardoor hij en Bale op 8chem uitkomen.
Dat weet ik inmiddels welBossie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 09:28:
[...]
Op de switch heb je simpelweg een gelimiteerde versie van fifa zonder alle leuke nieuwe opties.
Iemand al een ultimate pack van 125k geopend? Zit eraan te denken 1 te kopen..
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Ik heb precies dezelfde neiging haha:PGAITii schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:39:
Verwijderd
Niet te zeggen dat het jullie boeit maar bij deze mijn laatste 6 wedstrijden online
1-5 verlies
0-2 verlies
Gedegradeerd naar divisie 8
1-0 winst tegenstander zetten na 5 minuten de ps uit
0-2 verlies
0-4 verlies
Totaal geen snelheid in de verdediging de eerste en de laatste wedstrijden hadden ze bergkamp en van Basten als icoon, van Basten scoorde 5x in die wedstrijd. Laatste wedstrijd Larson als icoo 4x gescoord. Die gaan rennen en stoppen als de bal in het goal is.
1x groot drama, begin een beetje klaar te raken met heel FIFA als je in divisie 8 speelt en je komt tegen tegenstander die gemiddeld 6 niveaus beter zijn
1-5 verlies
0-2 verlies
0-2 verlies
0-4 verlies
Totaal geen snelheid in de verdediging de eerste en de laatste wedstrijden hadden ze bergkamp en van Basten als icoon, van Basten scoorde 5x in die wedstrijd. Laatste wedstrijd Larson als icoo 4x gescoord. Die gaan rennen en stoppen als de bal in het goal is.
1x groot drama, begin een beetje klaar te raken met heel FIFA als je in divisie 8 speelt en je komt tegen tegenstander die gemiddeld 6 niveaus beter zijn
Verwijderd
Het blijft lastig soms.. ik kom in divisie drie ook teams tegen met basis spelers Jesus en Sterling en Mata etc en verlies ervanVerwijderd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:09:
Niet te zeggen dat het jullie boeit maar bij deze mijn laatste 6 wedstrijden online
1-5 verlies
0-2 verlies
0-2 verlies
0-4 verlies
Verwijderd
Omdat het een speler is die op links staattheman36 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:49:
[...]
Hoezo zijn NIF niet?
Ik begin zo https://www.futbin.com/18/squad/4339490 voor de chemistry. en in game zet ik het zo neer https://www.futbin.com/18/squad/4339512. Waarbij ik waarschijnlijk Willian ga vervangen voor Hazard FutBirthday. Ik heb daarnaast net genoeg geld om Bale IF te kopen, maar ik ga het dus niet voor elkaar krijgen om dit team https://www.futbin.com/18/squad/4339580 neer te zetten. Ik heb Kanté nog wel in mijn bezit en ik zou hem dan op de rcm kunnen zetten en KdB naar cm waardoor hij en Bale op 8chem uitkomen.
Maar net team hoor !
WL wordt steeds moeilijker om leuk te vinden. Steeds meer teams die als ze voorkomen, totaal niet meer voetballen. Als ik nu achter kom rond de 70ste minuut, ben ik er al bijna wel klaar mee. Tegenstander gaat nog een beetje rondtikken en de wedstrijd is voorbij.
Verwijderd
Zit nu te twijfelen om zelf voor een icoon te gaan sparen maar dan heb ik wel ff nodig nog. Maakt niet uit welke spelers ik haal kom tegen tegenstanders die vele malen beter zijnVerwijderd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:12:
[...]
Het blijft lastig soms.. ik kom in divisie drie ook teams tegen met basis spelers Jesus en Sterling en Mata etc en verlies ervan
En gisterenavond ondanks dat ik dik verloor speelde ik nog aardig mee kreeg aardig wat kansen in de wedstrijd. Nu een dag later gewoon in 2x niet op goal kunnen schieten zelf een pingel ging naast
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2018 16:28 ]
Tegenstanders die beter zijn, of op papier een beter team hebben?Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:23:
[...]
Zit nu te twijfelen om zelf voor een icoon te gaan sparen maar dan heb ik wel ff nodig nog. Maakt niet uit welke spelers ik haal kom tegen tegenstanders die vele malen beter zijn
En gisterenavond ondanks dat ik dik verloor speelde ik nog aardig mee kreeg aardig wat kansen in de wedstrijd. Nu een dag later gewoon in 2x niet op goal kunnen schieten zelf een pingel ging naast
Zijn al sinds vrijdag verkrijgbaar via SBC's.Er!k schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:20:
[...]
Dat weet ik inmiddels welMaar is nog geen antwoord op mijn vraag... Zijn alle spelers al direct verkrijgbaar of gaat dit gefaseerd?
Volgens mij heb je toch geen SBC's op de switch?
Iemand hier al met de SBC rewards gespeeld (Rooney, Toure, Schweinie etc?)
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Beide denk ik als ik zie dat mensen met 2 a 3 iconen lopen. En ze zijn ook gewoon beter hoor constant als ik ballen inspeel komen er verdedigers voor mijn aanvallers om gek van te wordenFraaank schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:31:
[...]
Tegenstanders die beter zijn, of op papier een beter team hebben?
Begin anders gewoon met Squadbattles en dan stap voor stap het niveau verhogen.Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:37:
[...]
Beide denk ik als ik zie dat mensen met 2 a 3 iconen lopen. En ze zijn ook gewoon beter hoor constant als ik ballen inspeel komen er verdedigers voor mijn aanvallers om gek van te worden
Online kan ontzettend frustrerend zijn in het begin en dat is het simpelweg niet waard.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Welke SBC’s zijn dit dan?Bossie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:36:
[...]
Zijn al sinds vrijdag verkrijgbaar via SBC's.
Verwijderd
Nee klopt inderdaad toevallig heb ik dat deze week geprobeerd omdat ik wilde proberen elite te worden de ene wedstrijd won ik nipt op prof of wereldklasse een wedstrijd erna was het weer kansloos raaktBossie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:38:
[...]
Begin anders gewoon met Squadbattles en dan stap voor stap het niveau verhogen.
Online kan ontzettend frustrerend zijn in het begin en dat is het simpelweg niet waard.
Zorg er eerst maar voor dat je constant op een bepaalt niveau met 3/5-0 wint ipv het niveau te verhogen.Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:40:
[...]
Nee klopt inderdaad toevallig heb ik dat deze week geprobeerd omdat ik wilde proberen elite te worden de ene wedstrijd won ik nipt op prof of wereldklasse een wedstrijd erna was het weer kansloos raakt
De enige tip die ik je kan geven is om rustig te spelen, en je fouten vooral analyseren.
Op reddit kun je ook redelijk veel formation guides in de search vinden, maar dat is voornamelijk voor de volgende stappen.
Verwijderd
Wat is reddit ?Bossie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:50:
[...]
Zorg er eerst maar voor dat je constant op een bepaalt niveau met 3/5-0 wint ipv het niveau te verhogen.
De enige tip die ik je kan geven is om rustig te spelen, en je fouten vooral analyseren.
Op reddit kun je ook redelijk veel formation guides in de search vinden, maar dat is voornamelijk voor de volgende stappen.
Chapeau voor het antwoordVerwijderd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:13:
[...]
Omdat het een speler is die op links staat![]()
Maar net team hoor !
In WL tegen een team met Rooney gespeeld, helaas duurde die wedstrijd maar 1:39, dus kan er niks over zeggenBossie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:36:
[...]
Zijn al sinds vrijdag verkrijgbaar via SBC's.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik heb inmiddels 4/5 groene kaartjes binnen, hij lijkt me sowieso meer bruikbaar dan Toure.Bean77 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 17:37:
[...]
In WL tegen een team met Rooney gespeeld, helaas duurde die wedstrijd maar 1:39, dus kan er niks over zeggen
Ik zou ook voor Rooney gaan. Toure met zijn balance/agility lijkt mij niet echt een lekkere speler. Let wel dat Rooney m/m heeft, dus misschien als cam een optie?Bossie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 18:10:
[...]
Ik heb inmiddels 4/5 groene kaartjes binnen, hij lijkt me sowieso meer bruikbaar dan Toure.
[ Voor 9% gewijzigd door Bean77 op 18-03-2018 18:17 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik open geen pack meer gister ook denk laat ik eentje doen hoogste rated speler was 77.GAITii schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:39:
Dan weet je het wel
Burp
Uit een 125k pack? Dat lijkt mij haast onmogelijk.Wii4all schreef op zondag 18 maart 2018 @ 18:36:
[...]
Ik open geen pack meer gister ook denk laat ik eentje doen hoogste rated speler was 77.
Dan weet je het wel
Ik heb hem inmiddels binnen, nog even 2 online seasons game winnen voor Schweini.Bean77 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 18:17:
[...]
Ik zou ook voor Rooney gaan. Toure met zijn balance/agility lijkt mij niet echt een lekkere speler. Let wel dat Rooney m/m heeft, dus misschien als cam een optie?
Heb ADP op CAM, en Firmino 87 als ST dus dat word sowieso nog even lastig, maar Rooney zou eventueel ook als voetballende CM kunnen naast Petit/Rijkaard (in 41212).
Ander dilemma is, Kimmich 88 houden of Azpi 88?
Nee was een 25k pack blijft zonde ;lBean77 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 18:42:
[...]
Uit een 125k pack? Dat lijkt mij haast onmogelijk.
Burp
Azpi all the way. Enige minpunt aan Azpi is zn lengte, en bij backs is dit een stuk minder belangrijk.Bossie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 18:55:
[...]
Ik heb hem inmiddels binnen, nog even 2 online seasons game winnen voor Schweini.
Heb ADP op CAM, en Firmino 87 als ST dus dat word sowieso nog even lastig, maar Rooney zou eventueel ook als voetballende CM kunnen naast Petit/Rijkaard (in 41212).
Ander dilemma is, Kimmich 88 houden of Azpi 88?
Verwijderd
Ja speelt prima ! Niet heel bijzonder,theman36 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 17:20:
[...]
Chapeau voor het antwoordMaar is het een fijne buitenspeler?
Overmars speelde lekkerder maar misschien moet ik nog wennen met Eden
Iemand al een jumbo zeldzaam spelers pack geopend? Ik twijfel😂
1tje. Een 81 IF, 1 85 en 3 84s. Ik klaag niet.Razz89 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 20:19:
Iemand al een jumbo zeldzaam spelers pack geopend? Ik twijfel😂
Verwijderd
Zo en zo eindigt mijn online weekend met 3 doelpunten voor en 17 tegen in 7 wedstrijden
Een beetje achterhoede wat heb je daar nou voor nodig
Speel nu met
Rose
Sánchez
Baily
Valencia
Echt vrolijk word ik er niet van zeg maar wil eigenlijk qua niveau iets om hoog ik bedoel Sánchez heeft maar 81
Een beetje achterhoede wat heb je daar nou voor nodig
Speel nu met
Rose
Sánchez
Baily
Valencia
Echt vrolijk word ik er niet van zeg maar wil eigenlijk qua niveau iets om hoog ik bedoel Sánchez heeft maar 81
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2018 21:23 ]
Mijn advies : packs kopen zonde van je coins.
Je wordt te vaak genaaid. Kans dat je een topper krijgt is zeer klein.
Reken het zelf maar uit wat je het kost en wat je terug krijgt. Je kunt vaak beter met dezelfde coins je gewilde speler kopen.
Je kunt beter bieden op spelers van 83 en die met winst verkopen. Of sparen en als iedereen weer als een gek achter de nieuwste toppers aan vliegt, de goedkope ifs eruit vissen en later met winst verkopen.
Sowieso... Zodra iedereen weer een jaag hype is, worden andere spelers goedkoper. Die koop je dan met gespaarde coins terwijl je de spelers die je hebt kunt kijken of je ze met winst kunt verkopen.
Ik hou de laagste prijs bij per if speler in mijn watch list. Af en toe update ik die weer. Zo weet ik dat ik zeker een koopje doe.
Dan weet je allemaal zeker dat je winst maakt.
Zo had ik bijv Kompany 86 gekocht voor 62k toen de markt weer kelderde, verkocht voor 83k.
En die sbcs die uit kunnen. Reken zelf per sbc uit wat je het gaat kosten (zie ook futbin).
Untradables doe ik sowieso niet (afgezien van de st Patrick sbc) . Opgescheept zitten met bijv een icon van 600k wat toch niet lekker speelt in je team en je dus niet meer door kunt verkopen... Ik wil dat niet
Je wordt te vaak genaaid. Kans dat je een topper krijgt is zeer klein.
Reken het zelf maar uit wat je het kost en wat je terug krijgt. Je kunt vaak beter met dezelfde coins je gewilde speler kopen.
Je kunt beter bieden op spelers van 83 en die met winst verkopen. Of sparen en als iedereen weer als een gek achter de nieuwste toppers aan vliegt, de goedkope ifs eruit vissen en later met winst verkopen.
Sowieso... Zodra iedereen weer een jaag hype is, worden andere spelers goedkoper. Die koop je dan met gespaarde coins terwijl je de spelers die je hebt kunt kijken of je ze met winst kunt verkopen.
Ik hou de laagste prijs bij per if speler in mijn watch list. Af en toe update ik die weer. Zo weet ik dat ik zeker een koopje doe.
Dan weet je allemaal zeker dat je winst maakt.
Zo had ik bijv Kompany 86 gekocht voor 62k toen de markt weer kelderde, verkocht voor 83k.
En die sbcs die uit kunnen. Reken zelf per sbc uit wat je het gaat kosten (zie ook futbin).
Untradables doe ik sowieso niet (afgezien van de st Patrick sbc) . Opgescheept zitten met bijv een icon van 600k wat toch niet lekker speelt in je team en je dus niet meer door kunt verkopen... Ik wil dat niet
[ Voor 86% gewijzigd door Harribo op 18-03-2018 21:53 ]
Verwijderd
Vraagje, heb net Florenzi 86 cm gepackt. Niet te vinden op de transfermarkt. Max 400k waard. Zag ook dat hij voor het laatst 3u geleden voor 400k is verkocht. Mijn vraag is kan hij nog duurder worden? Want soms wordt bij spelers de max vraagprijs aangepast.
Verwijderd
Wordt meestal wel gedaan als een speler lang van de markt af is. Soms vliegt de prijs daardoor wel omlaag overigens. Dit omdat investeerders er te diep in gaan zitten. Dat zal met Florenzi meevallen gok ik omdat hij nauwelijks op de markt geweest is.Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 21:43:
Vraagje, heb net Florenzi 86 cm gepackt. Niet te vinden op de transfermarkt. Max 400k waard. Zag ook dat hij voor het laatst 3u geleden voor 400k is verkocht. Mijn vraag is kan hij nog duurder worden? Want soms wordt bij spelers de max vraagprijs aangepast.
Verwijderd
Persoonlijk zou ik dat wel doen. Maar het blijft een gok.Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:33:
Dus dan kan ik beter het gokje nemen en even wachten?
Verwijderd
Tot vorige week kocht ik elke dag 60 tot 70 gouden spelers voor 300 munten die ik vervolgens weer te koop zetten voor 350 met een koop nu prijs van 600 tot 800 munten. Heel de dag maakte ik dan winst op deze spelers. Nu de laatste 5 a 6 dagen zijn deze spelers niet meer te koop, weet iemand hier de reden van?
Verwijderd
Ik heb dus gisteren fut birthday Ronaldo gepacked. Nu wil ik dus een nieuwe cam gaan halen. Ik dacht aan 92 if Hazard of 93 if Suarez. Wat zouden jullie doen? Of hebben jullie andere opties van max 600k?
Iemand een idee voor formatie waar ik willian PTG, Firmino PTG en eventueel Sterling PTG goed in kan laten renderen? 4321 is te aanvallend ik kan echt niks met die formatie en probeerde met 4312 en dan willian op 7 chem maar dan heb in 't idee dat sterling weer de zwakke schakel is. Vandaar misschien verder zonder hem en dan een 433 met firmino op CF misschien? Of een 4231 of zou dat zonde zijn van willian?
Edit:
Misschien kan ik 4411 proberen. Sterling als CF en firmino als st. Proberen rooney deze week te krijgen en dan die als st doen en firmino als CF. Beetje the usual suspects verder.. Geen idee of 4411 echt fijn is. Maar wel leuk om uit te proberen
Edit:
Misschien kan ik 4411 proberen. Sterling als CF en firmino als st. Proberen rooney deze week te krijgen en dan die als st doen en firmino als CF. Beetje the usual suspects verder.. Geen idee of 4411 echt fijn is. Maar wel leuk om uit te proberen
[ Voor 24% gewijzigd door Oekol op 18-03-2018 23:27 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
https://www.reddit.com/r/...ng_wonders_a_big_step_up/Leoon. schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:14:
Iemand een idee voor formatie waar ik willian PTG, Firmino PTG en eventueel Sterling PTG goed in kan laten renderen? 4321 is te aanvallend ik kan echt niks met die formatie en probeerde met 4312 en dan willian op 7 chem maar dan heb in 't idee dat sterling weer de zwakke schakel is. Vandaar misschien verder zonder hem en dan een 433 met firmino op CF misschien? Of een 4231 of zou dat zonde zijn van willian?
Edit:
Ik heb een weekje met Sterling PTG gespeeld en heb hem daarna weer geditched, Firmino daarentegen blijft me nog steeds verbazen
Ik ben zo blij met de SBC's van deze week! Niet om ze zelf te doen maar heb afgelopen dagen al 1,5 miljoen verdiend met spelers die normaal gesproken niet veel waard zijn! Heb nu alleen niet veel 84, 83, 82 spelers meer in mijn club en de Belgische competitie heb ik ook niet meer helemaal compleet maar dat was het wel waard. 
Nu maar eens kijken wat ik ga kopen. In ieder geval de nieuwe Ben Yedder aan het einde van de week en verder twijfel ik tussen Desailly 87 of Ferdinand 85...
Nu maar eens kijken wat ik ga kopen. In ieder geval de nieuwe Ben Yedder aan het einde van de week en verder twijfel ik tussen Desailly 87 of Ferdinand 85...
Het einde van de St.Patricks day grind is voor mij in zicht.
Nadat er niemand te vinden was die mij wilde helpen online, door lekker sweaty play de 10 ierse goals gehaald en de goal via de paal.
Aantal matches waarbij 20 nodig staan nu op 16. Die downwards headers zijn geglitched, heb er al 25 gemaakt, en er zijn er maar 2 geteld. Dus moet nu nog 9 online seasons overwinningen doen en dan heb ik Rooney
.
Verder de opstelling van 4321 naar 4312 omgegooid met Kane en SIF Wilsson in de spits, met Prime Larsson erachter als CAM. Larsson blijft doodleuk scoren, staat op 127 goals en 36 assists in 112 wedstrijden.
Met Rooney FB kaart erbij wil ik de volgende opstelling spelen:
https://www.futbin.com/18/squad/4350160
Iemand nog tips om het team eventueel te versterken, behalve de usual suspects (Matic wisselen voor Kanté bijv, of achterin de Boateng, Alaba, Vidal combinatie)?
Nadat er niemand te vinden was die mij wilde helpen online, door lekker sweaty play de 10 ierse goals gehaald en de goal via de paal.
Aantal matches waarbij 20 nodig staan nu op 16. Die downwards headers zijn geglitched, heb er al 25 gemaakt, en er zijn er maar 2 geteld. Dus moet nu nog 9 online seasons overwinningen doen en dan heb ik Rooney
Verder de opstelling van 4321 naar 4312 omgegooid met Kane en SIF Wilsson in de spits, met Prime Larsson erachter als CAM. Larsson blijft doodleuk scoren, staat op 127 goals en 36 assists in 112 wedstrijden.
Iemand nog tips om het team eventueel te versterken, behalve de usual suspects (Matic wisselen voor Kanté bijv, of achterin de Boateng, Alaba, Vidal combinatie)?
Je kan ook voor Boateng, Kimmich en Goretzka gaan, dat driehoekje bevalt mij erg goed! Je hebt nog keuze tussen de verschillende IF's.Shreddaaa schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:50:
Aantal matches waarbij 20 nodig staan nu op 16. Die downwards headers zijn geglitched, heb er al 25 gemaakt, en er zijn er maar 2 geteld. Dus moet nu nog 9 online seasons overwinningen doen en dan heb ik Rooney.
In dat opzicht ben ik gezien de financiele situatie (helemaal blut dus) geneigd om Tah IF, Kimmich en Goretzka te gebruiken. Zo jammer dat Kimmich zo langzaam is...sjakieman schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:59:
[...]
Je kan ook voor Boateng, Kimmich en Goretzka gaan, dat driehoekje bevalt mij erg goed! Je hebt nog keuze tussen de verschillende IF's.
lk heb Kimmich SIF en met shadow heeft hij gewoon 99 acceleration. Zijn sprint speed is dan 82 maar dat vind ik een stuk minder belangrijk. Eigenlijk had ik het idee dat hij nog een stuk sneller was, ik heb er iig nooit last van gehad in tegenstelling tot van Dijk futmas of David Luiz beide met shadow.Shreddaaa schreef op maandag 19 maart 2018 @ 00:01:
[...]
In dat opzicht ben ik gezien de financiele situatie (helemaal blut dus) geneigd om Tah IF, Kimmich en Goretzka te gebruiken. Zo jammer dat Kimmich zo langzaam is...
Dat is dus een double-tap header net zoals de low-driven shot, werkte voor mij tenminste prima.Shreddaaa schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:50:
Aantal matches waarbij 20 nodig staan nu op 16. Die downwards headers zijn geglitched, heb er al 25 gemaakt, en er zijn er maar 2 geteld.
Interessante link, kan ik wat mee. Je hebt gelijk hoor maar sta ook wel open voor nieuwe formaties. Nog lang niet alles geprobeerd 'n het kan altijd beter.Bossie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:34:
[...]
https://www.reddit.com/r/...ng_wonders_a_big_step_up/
Ik heb een weekje met Sterling PTG gespeeld en heb hem daarna weer geditched, Firmino daarentegen blijft me nog steeds verbazenWillian is een prima speler, maar zou simpelweg een formatie kiezen waarmee je goed uit de voeten kan ipv iets te zoeken wat bij je spelers past.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ultimate pack, beste was een on andere 84 die voor vrijwel niks verkoopt,maarja packluck heb ik het hele jaar al niet.
Wilde eigenlijk geen wl spelen, maar probeerde net toch een paar potjes. Had 10 potjes gewonnen en 1 verloren. Ik dacht , ach dan toch maar de 11 halen voor het slapen gaan. Verlies ik er 4 op rij.....
Iemand hier nog een suggestie voor een snelle spits van nog 1m? Speel nu met Bergkamp Larsson en adp voorin maar mis toch een snel behendig spelertje nog voor erbij (hazard, mane, salah of wellicht een leuke icon?)
Wilde eigenlijk geen wl spelen, maar probeerde net toch een paar potjes. Had 10 potjes gewonnen en 1 verloren. Ik dacht , ach dan toch maar de 11 halen voor het slapen gaan. Verlies ik er 4 op rij.....
Iemand hier nog een suggestie voor een snelle spits van nog 1m? Speel nu met Bergkamp Larsson en adp voorin maar mis toch een snel behendig spelertje nog voor erbij (hazard, mane, salah of wellicht een leuke icon?)
Diverse SBCs waarbij er goedkope gouden spelers nodig zijn. Zoals de dagelijkse fut birthday SBC en de 82-85 speler SBC.Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:00:
Tot vorige week kocht ik elke dag 60 tot 70 gouden spelers voor 300 munten die ik vervolgens weer te koop zetten voor 350 met een koop nu prijs van 600 tot 800 munten. Heel de dag maakte ik dan winst op deze spelers. Nu de laatste 5 a 6 dagen zijn deze spelers niet meer te koop, weet iemand hier de reden van?
Die kopballen zijn het makkelijkst eigenlijk. Potje tegen totw op het laagste niveau en alles voorzetten. En dan maar dubbel rondje (of b) spammen.Shreddaaa schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:50:
Aantal matches waarbij 20 nodig staan nu op 16. Die downwards headers zijn geglitched, heb er al 25 gemaakt, en er zijn er maar 2 geteld. Dus moet nu nog 9 online seasons overwinningen doen en dan heb ik Rooney.
Ik weet hoe t werkt. Toch registreert ie ze niet. Bal wordt wel overduidelijk naar beneden toe raak gekopt.Bossie schreef op maandag 19 maart 2018 @ 00:04:
[...]
Dat is dus een double-tap header net zoals de low-driven shot, werkte voor mij tenminste prima.
Ik wil De Gea halen, twijfel alleen welke versie. 90 of 91 (RR) versie. Zit een 50K verschil in.
Wat raden jullie mij aan?
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
ik ben zeer content met Aubameyang. Ongelooflijk snel, Lang en kan ook fijne trucs. Gebruik deze in een driehoekje met Overmars en Van Basten.038Zwolle schreef op maandag 19 maart 2018 @ 04:34:
Ultimate pack, beste was een on andere 84 die voor vrijwel niks verkoopt,maarja packluck heb ik het hele jaar al niet.
ik krijg steeds meer het gevoel dat je resultaten ook door EA bepaald worden. Ik heb nu 3 keer een WL gespeeld en elke keer rond de 18 a 20 wins uitgekomen. Ik heb precies hetzelfde wat jij ook hebt. 10x op rij winst en daarna gaat het gewoon zo hard achteruit. Wat je ook doet!038Zwolle schreef op maandag 19 maart 2018 @ 04:34:
Ook al een keer op zondag gespeeld van 18:00-00:00 heel veel wins en op een gegeven moment kun je gewoon niet meer winnen. De ene keer is je team ook zo overpowered dat je overal doorheen beukt en de andere keer verlies je van een op papier makkelijke tegenstander. 1 ding is wel zeker, het is echt frustrerend!
Niet alleen met WL, maar zeker na een winstreak heb je opeens dat niets meer lukt en passes/schoten krachteloos zijn, het bekende "running in the mud". Hou er rekening mee dat dit ook vaak andersom is en dat jij door deze onzin bij de tegenstander juist potjes naar je toe kan trekken.harrybeuker schreef op maandag 19 maart 2018 @ 09:28:
Ook al een keer op zondag gespeeld van 18:00-00:00 heel veel wins en op een gegeven moment kun je gewoon niet meer winnen. De ene keer is je team ook zo overpowered dat je overal doorheen beukt en de andere keer verlies je van een op papier makkelijke tegenstander. 1 ding is wel zeker, het is echt frustrerend!
Persoonlijk vind ik de "lucky" goal in de eerste 10 minuten altijd een leuke trigger, of je krijgt hem tegen en je wint uiteindelijk, of je scoort hemzelf en om vervolgens niets meer te kunnen totdat je achter staat

Het zou idd prettiger zijn dat ze de matchmaking hun werk zouden laten doen ipv ook nog de potjes zelf te beïnvloeden.
Ik denk dat het deels te maken heeft met match making. Je wordt op 1 of andere manier ingedeeld op een combinatie van team rating en resultaten. Grote kans dat je na een aantal wins niet alleen visueel in een hogere klasse komt (Goud 3 etc) maar ook qua niveau.harrybeuker schreef op maandag 19 maart 2018 @ 09:28:
[...]
ik krijg steeds meer het gevoel dat je resultaten ook door EA bepaald worden. Ik heb nu 3 keer een WL gespeeld en elke keer rond de 18 a 20 wins uitgekomen. Ik heb precies hetzelfde wat jij ook hebt. 10x op rij winst en daarna gaat het gewoon zo hard achteruit. Wat je ook doet!
Hetzelfde dat ik af en toe makkelijk divisie 2 win maar soms ook bijna degradeer.
Daarnaast is het moment van spelen ook belangrijk. Er zijn op bepaalde tijd natuurlijk meer spelers online waardoor het niveau ook lager wordt.
Het wordt pacehoer tijd! Kan nog altijd switchen naar een 41212(2) formatie met Sterling en Bailey in de spits. Of 4222 met Sterling en Bailey als cams en Werner en Rooney in de spits.
https://www.futbin.com/18/squad/4356059
Wat ik vaak merk als ik een paar keer verlies in de WL en vervolgens kijk waar ik dat moment sta in de ranking, is het altijd precies het moment van kwalificatie voor het volgend weekend. Voorheen was dat dus vaak dat ik vast zat op 1 win voor gold 1 en tegenwoordig is dat dan 1 win voor silver 2. Nogmaals, ik kijk daar nooit zo bewust naar, tot ik een paar keer verlies, terwijl ik daarvoor inderdaad een goeie streak heb neergezet.Vissert schreef op maandag 19 maart 2018 @ 10:09:
[...]
Ik denk dat het deels te maken heeft met match making. Je wordt op 1 of andere manier ingedeeld op een combinatie van team rating en resultaten. Grote kans dat je na een aantal wins niet alleen visueel in een hogere klasse komt (Goud 3 etc) maar ook qua niveau.
Hetzelfde dat ik af en toe makkelijk divisie 2 win maar soms ook bijna degradeer.
Daarnaast is het moment van spelen ook belangrijk. Er zijn op bepaalde tijd natuurlijk meer spelers online waardoor het niveau ook lager wordt.
Weet je zeker dat je genoeg pace hebt? Eventueel Lozano er anders nog bij en Auba?Vissert schreef op maandag 19 maart 2018 @ 11:22:
Het wordt pacehoer tijd! Kan nog altijd switchen naar een 41212(2) formatie met Sterling en Bailey in de spits. Of 4222 met Sterling en Bailey als cams en Werner en Rooney in de spits.
Verwijderd
Een achterhoede van spelers van Chelsea doen of niet?
Hecht altijd aardig wat waarde aan groene strepen of moet dit losgelaten worden, ik bedoel is oranje ook al oke?
Hecht altijd aardig wat waarde aan groene strepen of moet dit losgelaten worden, ik bedoel is oranje ook al oke?
zolang een speler maar 10 chem heeft is het goed.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 12:03:
Een achterhoede van spelers van Chelsea doen of niet?
Pacehoer zonder Auba in de spits? FAKE NEWS!Vissert schreef op maandag 19 maart 2018 @ 11:22:
Speel op het moment met dit team:
https://www.futhead.com/18/squads/3130914/
Heb Overmars op 7 chem en niet op 5 zoals in de link.
Ik twijfel om de Icon sbc te doen, in de hoop een leuke bruikbare baby icon te krijgen. Of om zelf een speler te halen, lees positieve verhalen over Talisco MOTM.
Hou zelf wel van de gok in de hoop op een goede icon. En kan hem anders altijd weer inleveren bij een prime icon sbc.
Wat zouden jullie doen? En iemand nog tips voor leuke spelers die in dit team passen?
https://www.futhead.com/18/squads/3130914/
Heb Overmars op 7 chem en niet op 5 zoals in de link.
Ik twijfel om de Icon sbc te doen, in de hoop een leuke bruikbare baby icon te krijgen. Of om zelf een speler te halen, lees positieve verhalen over Talisco MOTM.
Hou zelf wel van de gok in de hoop op een goede icon. En kan hem anders altijd weer inleveren bij een prime icon sbc.
Wat zouden jullie doen? En iemand nog tips voor leuke spelers die in dit team passen?
Ik heb een 41212 met spits rond de 80 paceVissert schreef op maandag 19 maart 2018 @ 11:22:

Rooney is sowieso alles behalve snel.
Ik voel ragequits aankomen...Vissert schreef op maandag 19 maart 2018 @ 11:22:
Ja grote kans dat het wel met elkaar te maken heeft.Fraaank schreef op maandag 19 maart 2018 @ 11:54:
[...]
Wat ik vaak merk als ik een paar keer verlies in de WL en vervolgens kijk waar ik dat moment sta in de ranking, is het altijd precies het moment van kwalificatie voor het volgend weekend. Voorheen was dat dus vaak dat ik vast zat op 1 win voor gold 1 en tegenwoordig is dat dan 1 win voor silver 2. Nogmaals, ik kijk daar nooit zo bewust naar, tot ik een paar keer verlies, terwijl ik daarvoor inderdaad een goeie streak heb neergezet.
Ik heb al 3 89+ spitsen op de tribune zitten
Geld is opLeoon. schreef op maandag 19 maart 2018 @ 11:57:
[...]
Weet je zeker dat je genoeg pace hebt? Eventueel Lozano er anders nog bij en Auba?
Laten we het hopen

[ Voor 7% gewijzigd door Vissert op 19-03-2018 12:53 ]
Ik heb dit week in week uit. iedere week eindig ik hoe dan ook in goud 1.Bossie schreef op maandag 19 maart 2018 @ 10:09:
[...]
Niet alleen met WL, maar zeker na een winstreak heb je opeens dat niets meer lukt en passes/schoten krachteloos zijn, het bekende "running in the mud". Hou er rekening mee dat dit ook vaak andersom is en dat jij door deze onzin bij de tegenstander juist potjes naar je toe kan trekken.
Persoonlijk vind ik de "lucky" goal in de eerste 10 minuten altijd een leuke trigger, of je krijgt hem tegen en je wint uiteindelijk, of je scoort hemzelf en om vervolgens niets meer te kunnen totdat je achter staat![]()
Het zou idd prettiger zijn dat ze de matchmaking hun werk zouden laten doen ipv ook nog de potjes zelf te beïnvloeden.
Vorige week had ik 33 potten gespeeld 28 winst. je zou denken in 7 potten moet je dan wel een winst kunnen pakken. Wat ik ook doe, hoe veel kansen ik ook krijg niks mocht er in. en mijn keeper/verdediging maakte dan een blunder zodat ik een het potje verlies.
Speel momenteel met dit team en haal goud 3 soms 2..
https://www.futbin.com/18/squad/4357448
Zit te denken om mijn team om te gooien met Suarez in de spits en Casemiro als CDM
https://www.futbin.com/18/squad/4357460
Paulinho wil ik op korte termijn vervangen door Modric na de WL rewards
Of ik ga investeren in deGea
https://www.futbin.com/18/squad/4357455
Advies tips? ADP en Shevchenko zijn untradeable en wil MOTM Talisca houden in mijn elftal
https://www.futbin.com/18/squad/4357448
Zit te denken om mijn team om te gooien met Suarez in de spits en Casemiro als CDM
https://www.futbin.com/18/squad/4357460
Paulinho wil ik op korte termijn vervangen door Modric na de WL rewards
Of ik ga investeren in deGea
https://www.futbin.com/18/squad/4357455
Advies tips? ADP en Shevchenko zijn untradeable en wil MOTM Talisca houden in mijn elftal
[ Voor 8% gewijzigd door barudi op 19-03-2018 13:15 ]
Ik verlies opeens alles weer. Mijn mannetjes lijken wel stroop en kunnen totaal geen bal aannemen. Wat ik ook doe, het maakt niet uit.
Tja dan maar weer steeds verliezen. Kan er niets aan doen. Weet niet of het lag is of ai.
Ook de passen zijn allemaal zoooo traaaaagggg. Is daar een button voor om harder te passen?
Gelukkig heb ik Courtois, das beter dan die Ederson.
Sinds de laatste update krijg ik ook veel geel tegen voor overtredingen waar ik niets van af wist, hebben jullie dat ook?
Tja dan maar weer steeds verliezen. Kan er niets aan doen. Weet niet of het lag is of ai.
Ook de passen zijn allemaal zoooo traaaaagggg. Is daar een button voor om harder te passen?
Gelukkig heb ik Courtois, das beter dan die Ederson.
Sinds de laatste update krijg ik ook veel geel tegen voor overtredingen waar ik niets van af wist, hebben jullie dat ook?
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 19-03-2018 13:23 ]
Kleine update van mijn kant. Met wat untradeables uit mijn club de TOTW 1-26 UPGRADE SBC gedaan.lwd-kevin schreef op maandag 5 maart 2018 @ 14:43:
Ik lees hier al een tijdje mee met veel plezier.
Ik speel vanaf september al met een volledig Braziliaans elftal. Elke week probeer ik een upgrade door te voeren binnen mijn team met de opgespaarde coins.
Ik heb vandaag de MOTM Talisca (86) gehaald ipv de SIF versie (84). Wát een speler.
Lang, sterk en snel met een fenomenaal schot .Voor mij is Talisca toch wel dé speler van FIFA 18.
Hopelijk vanavond nog een upgrade erboven op. Twijfel nog om Jesus (83) te halen. Merkt iemand verschil met zijn 81 kaart? Ik speel met het volgende team: https://www.futbin.com/18/squad/4120543
Eindelijk het geluk eens aan mijn zijde door IF Willian (86) te packen. Deze kan direct mijn Braziliaans team in. Firmino PTG (87) verkocht met minimaal verlies (gekocht 240K, verkocht 215K) omdat hij voor mij niet beslissend genoeg was voor deze hoeveelheid coins. Ik heb nu Neymar gehaald voor 240K. Ik speel momenteel zo: https://www.futbin.com/18/squad/4358848
Ik zit nu nog te denken om Dani Alves te vervangen door de snellere FUT Birthday Bruno Peres. Iemand ervaring met deze speler? MOTM Talisca blijft overigens tot nu toe mijn favoriete speler dit jaar.
Nope geen ervaring. Mijn fijnste speler twijfel ik over, Neuer is sowieso een puntenpakker maar dat is natuurlijk niet heel spectaculair. Suarez is fantastisch, die schiet zoveel ballen erinlwd-kevin schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:42:
[...]
Kleine update van mijn kant. Met wat untradeables uit mijn club de TOTW 1-26 UPGRADE SBC gedaan.
Eindelijk het geluk eens aan mijn zijde door IF Willian (86) te packen. Deze kan direct mijn Braziliaans team in. Firmino PTG (87) verkocht met minimaal verlies (gekocht 240K, verkocht 215K) omdat hij voor mij niet beslissend genoeg was voor deze hoeveelheid coins. Ik heb nu Neymar gehaald voor 240K. Ik speel momenteel zo: https://www.futbin.com/18/squad/4358848
Ik zit nu nog te denken om Dani Alves te vervangen door de snellere FUT Birthday Bruno Peres. Iemand ervaring met deze speler? MOTM Talisca blijft overigens tot nu toe mijn favoriete speler dit jaar.
Overmars Prima is ook een hele fijne speler en Modric TOTY is ook een bruut.
of rondje heel lang ingedrukt houden.. paas je ook heeel hardSR8 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 16:09:
[...]
Als je de driven pass (R1/RB + pass knop) nog niet kent, dan ja.
Verwijderd
Rondje? Ik pass met vierkant of kruisje hoor, nooit rondje (dat is voor schieten). Tenzij jij de PES-knoppen aanhoudt.soldier wolf schreef op maandag 19 maart 2018 @ 16:13:
[...]
of rondje heel lang ingedrukt houden.. paas je ook heeel hard
Leuk team. Mijn Braziliaanse team ziet er zo uit: https://www.futbin.com/18/squad/4209836. Wel met Bailly en Valencia omdat ik 2 teams heb en het zonde is om de Gea SIF er niet in te zetten in beide teams.lwd-kevin schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:42:
[...]
Kleine update van mijn kant. Met wat untradeables uit mijn club de TOTW 1-26 UPGRADE SBC gedaan.
Denk wel dat ik Giuliano nog wil vervangen want het middenveld is wel erg aanvallend. Fernandinho IF is dan een optie. Ook twijfel ik juist over Dani Alves. Hoe speelt hij? Als ik hem en Fernandinho zou halen dan zou ik Dani Alves op het middenveld zetten en Allan IF als rechtsback. Zonde om zo'n goede voetballer als back op te stellen en zijn workrates zijn ook niet echt fijn als verdediger. Heb jij dit wel eens geprobeerd?
Edit: Foutje, dacht dat je Dani Alves TOTY had. Daar kijk ik dus naar...
[ Voor 3% gewijzigd door sjakieman op 19-03-2018 17:23 ]
Verwijderd
Allebei niet, vind het echt een drama keeper... 1 op 1 totaal kansloos bij mij.. Beter Ederson OTWGAITii schreef op maandag 19 maart 2018 @ 09:08:
Ik wil De Gea halen, twijfel alleen welke versie. 90 of 91 (RR) versie. Zit een 50K verschil in.
Verwijderd
Ik wil hem ook gaan proberen.. Heb Sterling PTG, Shearer, Hazard en Lozano SIF dus hij past er wel bij !harrybeuker schreef op maandag 19 maart 2018 @ 09:21:
[...]
ik ben zeer content met Aubameyang. Ongelooflijk snel, Lang en kan ook fijne trucs. Gebruik deze in een driehoekje met Overmars en Van Basten.
Ik vind de Gea de beste keeper van het spel juist. Zou trouwens gewoon voor de 90 versie gaan.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 17:23:
[...]
Allebei niet, vind het echt een drama keeper... 1 op 1 totaal kansloos bij mij.. Beter Ederson OTW
Verwijderd
En dan denken dat ik een Pacehoer was.. jij bent de grootsteVissert schreef op maandag 19 maart 2018 @ 11:22:

Verwijderd
Ik heb alle keepers wel geprobeerd, Lloris vond ik één van de betere tot nu toe maar die vind ik niet in mijn team passen.. Ederson OTW doet het nu erg goed en beter dan mijn De Gea 91 destijds..sjakieman schreef op maandag 19 maart 2018 @ 17:24:
[...]
Ik vind de Gea de beste keeper van het spel juist. Zou trouwens gewoon voor de 90 versie gaan.
Toch raar maar ook wel leuk dat iedereen een bepaalde speler anders ervaart
Dat is wel grappig want ik vind Lloris juist 1 van de mindere. Ik heb hem zelf nooit gehad maar als ik tegen hem speel dan ga ik veel van afstand schieten, hij laat er altijd wel een paar door. Ederson heb ik zelf ook nooit gehad maar vind hem lastiger om tegen te spelen als Lloris. Courtois heb ik ook een tijd gehad en daar was ik ook wel tevreden over.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 17:33:
[...]
Ik heb alle keepers wel geprobeerd, Lloris vond ik één van de betere tot nu toe maar die vind ik niet in mijn team passen.. Ederson OTW doet het nu erg goed en beter dan mijn De Gea 91 destijds..
Toch raar maar ook wel leuk dat iedereen een bepaalde speler anders ervaart
Verwijderd
Ja ik zit te denken aan misschien een ICON keeper maar weet niet of dat de coins waard is..sjakieman schreef op maandag 19 maart 2018 @ 17:38:
[...]
Dat is wel grappig want ik vind Lloris juist 1 van de mindere. Ik heb hem zelf nooit gehad maar als ik tegen hem speel dan ga ik veel van afstand schieten, hij laat er altijd wel een paar door. Ederson heb ik zelf ook nooit gehad maar vind hem lastiger om tegen te spelen als Lloris. Courtois heb ik ook een tijd gehad en daar was ik ook wel tevreden over.
Ik zou de gea 90/91 nemen en eerst de as van je team upgraden voordat je je keeper gaat upgraden. Het verschil tussen een betere keeper is niet zo heel groot als je tegenstander weet hoe af te ronden.
In de TOTW predictions van futbin zit IF Fahrmann!
Speel zelf met MOTM Donnarumma, ook erg tevreden over.
Speel zelf met MOTM Donnarumma, ook erg tevreden over.
Heb inmiddels 5 van de 9 benodigde OS overwinningen behaald.
5 op een rij, zonder ook maar een doelpunt tegen te krijgen.
En dan komt het 6e potje, tegen een heel normaal sweaty gold team (Jesus, Martial, Son, Sterling in 4-4-1-1). Wat is het dan toch enorm vervelend als EAids zich er weer mee gaat bemoeien. Zijn keeper pakt alles, mijn speler lijken ineens op het FC Favela 6,5. Uiteindelijk verlies ik met 3-2, nadat ie de laatste 20 minuten alleen maar de bal rondpasste...
5 op een rij, zonder ook maar een doelpunt tegen te krijgen.
En dan komt het 6e potje, tegen een heel normaal sweaty gold team (Jesus, Martial, Son, Sterling in 4-4-1-1). Wat is het dan toch enorm vervelend als EAids zich er weer mee gaat bemoeien. Zijn keeper pakt alles, mijn speler lijken ineens op het FC Favela 6,5. Uiteindelijk verlies ik met 3-2, nadat ie de laatste 20 minuten alleen maar de bal rondpasste...
Verwijderd
Kaka 92 is online! Die ga ik sowieso keertje halen in de komende zes dagen. Als de hype beetje voorbij is vanavond.
Edit: tot je er achter komt dat hij een stamina heeft van 55.. Met zijn pace is hij na vijf minuten dus al doodop. Jammer..
Edit: tot je er achter komt dat hij een stamina heeft van 55.. Met zijn pace is hij na vijf minuten dus al doodop. Jammer..
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2018 19:28 ]
Verwijderd
Haha hij is niet super inderdaad, best jammer want hij is redelijk goedkoop te halen!Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 19:02:
Kaka 92 is online! Die ga ik sowieso keertje halen in de komende zes dagen. Als de hype beetje voorbij is vanavond.
Ben je in voor een potje vanavond? Kan ik testen of mijn team OP is
Verwijderd
Jaa ben wel pas rond tien uur thuis vanavond. Lekker overwerken vandaagVerwijderd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 19:35:
[...]
Haha hij is niet super inderdaad, best jammer want hij is redelijk goedkoop te halen!
Ben je in voor een potje vanavond? Kan ik testen of mijn team OP is
Ik heb hem gelijk gehaald. Had ook wat speler ervoor bewaard. Ideale super sub voor Bergkamp.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 19:02:
Verwijderd
Ik ben er de hele avond, stuur maar een invité als je er bent ✌🏽👍🏽Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 19:37:
[...]
Jaa ben wel pas rond tien uur thuis vanavond. Lekker overwerken vandaag
Zojuist mijn eerste potje voor vandaag (online seasons) met 6-0 gewonnen waarbij de 1-0 in de eerste 5 minuten al viel. Ik heb inmiddels de PS4 alweer uitgezet want mijn geluk is waarschijnlijk op
84 rated spelers gaan lekker vanavond. Al stuk of 7 verkocht tegen max bin.
Dit is toch niet normaal? En dit gebeurd elk uur sinds de icon sbc's:

Ik ga al richting de 2 miljoen transferinkomsten deze week...

[ Voor 50% gewijzigd door sjakieman op 19-03-2018 20:49 ]
kom deze week helaas niet verder dan 2 birthday kaarten,kan dus schweinsteiger of van persie kiezen.
Iemand al ervaring mee welke van de 2 het waard is?
Iemand al ervaring mee welke van de 2 het waard is?
Voor mensen op de xbox
https://fifaforums.easpor...e-to-join-the-rest#latest
Zsm kijken! Iemand dumpt zijn sterrenteam tegen min bin en geeft de tijdstippen aan wanneer ze op de markt komen. Om 10 over bijv. Toty marcelo
https://fifaforums.easpor...e-to-join-the-rest#latest
Zsm kijken! Iemand dumpt zijn sterrenteam tegen min bin en geeft de tijdstippen aan wanneer ze op de markt komen. Om 10 over bijv. Toty marcelo
[ Voor 40% gewijzigd door Unione. op 19-03-2018 21:08 ]
Heb der ook een paar opgezet zoals jij hebt. Vrees dat je geluk hadsjakieman schreef op maandag 19 maart 2018 @ 20:36:
Dit is toch niet normaal? En dit gebeurd elk uur sinds de icon sbc's:
[afbeelding]
Ik verkoop al 3 dagen voor zulke bedragen en verkoop mijn Luik/Genk spelers voor 8k per stuk. Soms moet je wel 24 uur wachten soms maar 1 uur. Ik weet zeker dat je ze de komende dagen verkoopt, een paar binnen een uur een paar over 2 dagen...harrybeuker schreef op maandag 19 maart 2018 @ 21:19:
[...]
Heb der ook een paar opgezet zoals jij hebt. Vrees dat je geluk had
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs