Hahaha klopt kaar toen moest je online met 5 debutanten scorensjakieman schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 19:38:
[...]
Afgelopen week was die challenge er ook niet.
Ja maar dat moest in online seasons.Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 19:39:
[...]
Hahaha klopt kaar toen moest je online met 5 debutanten scoren
Je kan bij je custom tactics je aggression en pressure wat hoger zetten. Dan werkt het verdedigen met die middenvelder waarschijnlijk beter.
Verwijderd
Iemand? Zet expres Long in de spits, maar niemand schijnt de hint te begrijpen..
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2018 19:43 ]
Verwijderd
Oke dam ga ik doensjakieman schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 19:41:
[...]
Ja maar dat moest in online seasons.
Je kan bij je custom tactics je aggression en pressure wat hoger zetten. Dan werkt het verdedigen met die middenvelder waarschijnlijk beter.
Ik speel met een 4-3-3 formatie met Kante rechts op het middenveld. Hij blijft echter vaak erg verdedigend staan i.p.v. dat hij mee opkomt naar voren.
Kan ik dit veranderen door een andere chemistry style (nu killer) toe te passen of moet dat op een andere manier?
Kan ik dit veranderen door een andere chemistry style (nu killer) toe te passen of moet dat op een andere manier?
Hoe staat je player instruction voor Kanté? Sowieso is Kanté een M/H, dus blijft ie vaker hangen.The Jackel schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 20:17:
Ik speel met een 4-3-3 formatie met Kante rechts op het middenveld. Hij blijft echter vaak erg verdedigend staan i.p.v. dat hij mee opkomt naar voren.
Verwijderd
Kopen jullie deze packs dan?ajaxalex schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 19:32:
Dacht laat ik 1 50k pack openen omdat ik gister zoveel winst heb gedraaid, blauwe flair en daar kwam Zanetti 88 uitlopen!
Ik lees hier overal dat jullie packs krijgen uit sbu? Zijn dat gewoon de ssu of is dat heel wat anders?
Ik heb geen instructies ingesteld voor spelers. Kevin de Bruyne staat op links, maar die komt standaard wel meer op.Fraaank schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 20:28:
[...]
Hoe staat je player instruction voor Kanté? Sowieso is Kanté een M/H, dus blijft ie vaker hangen.
Verwijderd
Over uurtje kan ik wel even ? Moet hem ook hebben man hahaVerwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 19:42:
Iemand? Zet expres Long in de spits, maar niemand schijnt de hint te begrijpen..
Dat komt omdat de Bruyne H/H workrates heeft en dus overal op het veld komt, heeft Kanté door zijn M/H workrates meer te verdedigen dan aan te vallen.The Jackel schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 20:31:
[...]
Ik heb geen instructies ingesteld voor spelers. Kevin de Bruyne staat op links, maar die komt standaard wel meer op.
Dat verklaard een hoop. Kan ik door instructies wat aanpassen, of moet ik kiezen voor een andere middenvelder?Fraaank schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 20:38:
[...]
Dat komt omdat de Bruyne H/H workrates heeft en dus overal op het veld komt, heeft Kanté door zijn M/H workrates meer te verdedigen dan aan te vallen.
Zijn dat niet de spelers die je krijgt met wekelijkse doelstellingen?Wii4all schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 20:43:
Wat is nu precies een st Patrick's day speler? Een Ier of zo'n speciale fut birthday speler?
En ja hoor Ederson if 87 laat nog steeds alles door. Echt meer dan de helft!
Wat een bagger keeper, verlies gewoon wedstrijden.
Ik verlies trouwens sowieso alles de laatste dagen. Niets maar dan ook niets lijkt mee te zitten.
Spendeer je daarvoor in een topteam, wat voor nut heeft het eigenlijk, depressief word ik ervan
Snel weer Lloris halen
Ik verlies trouwens sowieso alles de laatste dagen. Niets maar dan ook niets lijkt mee te zitten.
Spendeer je daarvoor in een topteam, wat voor nut heeft het eigenlijk, depressief word ik ervan
Snel weer Lloris halen
Verwijderd
Hmm. Heb nog 1 aanvallende middenvelder nodig voor mijn Ajax/United teampje. Rooney of RvP moet het dus worden. Wie zou het beter doen op RCAM? Of Bergkamp prime moet naar de zijkant. Maar die vent is zo een briljante CAM dat dat eigenlijk een doodzonde zou zijn.
Verwijderd
Hey bekend verhaal ik heb ook die keeper, en verlies wedstrijd na wedstrijd hahaHarribo schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 21:19:
En ja hoor Ederson if 87 laat nog steeds alles door. Echt meer dan de helft!
Snel weer Lloris halen
Kijk! ik vond het al vreemd dat ik de enige was!Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 21:27:
[...]
Hey bekend verhaal ik heb ook die keeper, en verlies wedstrijd na wedstrijd haha
Laat echt álles door van afstand!
Ongelooflijk dat hij een if 87 heeft. Het lijkt eerder een 65.
Dus dan weet je het ..Lloris halen
Ik speel deze week weekend league op de ps4. Ga nu 12/15 met dit topteam
https://www.futbin.com/18/squad/4304866
Heb soms ook het idee dat ik in het voordeel ben omdat de tegenstander echt zwaar aan het onderschatten is in het 1e half uur.
https://www.futbin.com/18/squad/4304866
Heb soms ook het idee dat ik in het voordeel ben omdat de tegenstander echt zwaar aan het onderschatten is in het 1e half uur.
[ Voor 36% gewijzigd door Lil Tjappo op 16-03-2018 21:36 ]
Wtf is er aan de hand? Ik kan wel stoppen met online spelen.
Ik doe bijvoorbeeld een voorzet....springt de cursor niet eens naar de spits...
En uiteraard Ederson laat alles door. Heb geen geld voor een andere keeper. Mooi in de aap gelogeerd hiermee.
Dit gaat al dagen zo. Wat kan ik er aan doen? Nada...online reageert het gewoon niet...tis of cheat ai of enorme lags
Ik doe bijvoorbeeld een voorzet....springt de cursor niet eens naar de spits...
En uiteraard Ederson laat alles door. Heb geen geld voor een andere keeper. Mooi in de aap gelogeerd hiermee.
Dit gaat al dagen zo. Wat kan ik er aan doen? Nada...online reageert het gewoon niet...tis of cheat ai of enorme lags
Gewoon wat anders gaan doen . Vrijdag en zaterdag avond is meestal niet heel prettig, maar nu zal het helemaal overbelast zijn door fut birthday etc
Dus je klaagt dat je keeper alles van afstand door laat en dan kies je voor de keeper die nog slechter is in afstandschoten? Ik zie trouwens veel teams vol icons maar dan wel met Begovic op doel. Zoveel geld moet je toch wel hebben?Harribo schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 21:31:
[...]
Kijk! ik vond het al vreemd dat ik de enige was!
Laat echt álles door van afstand!
Ongelooflijk dat hij een if 87 heeft. Het lijkt eerder een 65.
Dus dan weet je het ..Lloris halen
Begovic is ook een fijne? Koop ik die ff voor de noodsjakieman schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 21:48:
[...]
Dus je klaagt dat je keeper alles van afstand door laat en dan kies je voor de keeper die nog slechter is in afstandschoten? Ik zie trouwens veel teams vol icons maar dan wel met Begovic op doel. Zoveel geld moet je toch wel hebben?
Ja maar zo zie je maar weer, die stats zeggen niet altijd watsjakieman schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 21:48:
[...]
Dus je klaagt dat je keeper alles van afstand door laat en dan kies je voor de keeper die nog slechter is in afstandschoten? Ik zie trouwens veel teams vol icons maar dan wel met Begovic op doel. Zoveel geld moet je toch wel hebben?
[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 16-03-2018 22:02 ]
Ik vond Ederson juist geweldig in afstandsschoten. 1 op 1 faalde hij vele malen vaker bij mijHarribo schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 22:01:
[...]
Begovic is ook een fijne? Koop ik die ff voor de nood
[...]
Ja maar zo zie je maar weer, die stats zeggen niet altijd wat
ik zie op futhead een end of an era kaka, hoe kom je daaraan?
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Nog niet gereleased maar zit al wel in de concept cards, wat vaak gebeurt vlak voor de releasepeeweeherman schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 22:07:
ik zie op futhead een end of an era kaka, hoe kom je daaraan?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hoe spelen jullie met een 442 opstelling? Wil de bruyne zoiezo gebruiken maar op een 41212 opstelling wordt ik overlopen in de verdediging..
Grappig dat het zo verschild. Edersen had bij mij juist prima reflexen maar hield geen afstandschot tegen. Begovic en ddg waren aanzienlijk betertheman36 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 22:06:
[...]
Ik vond Ederson juist geweldig in afstandsschoten. 1 op 1 faalde hij vele malen vaker bij mij
Heb nu Fahrman, die doet het al beter.038Zwolle schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 22:21:
[...]
Grappig dat het zo verschild. Edersen had bij mij juist prima reflexen maar hield geen afstandschot tegen. Begovic en ddg waren aanzienlijk beter
Maar ja ik heb gewoon het hele spel niet mee. Werd van achteren in het strafschopgebied onderuit getrokken in de 88e minuut, geen penalty, was er 100% een.
Tegenstander loopt daarna naar mijn verdediging, botsen twee verdedigers tegen elkaar aan op de grond, tegendoelpunt. Tja waar doe ik het dan voor...
Tis inderdaad laggy vanavond, hoewel het per pot verschilt
Welke aanwinst zouden jullie halen in dit team?
https://www.futbin.com/18/squad/3337964
Maradonna 95
TOTY de Bruyne
TOTY Kante
Maradonna 95
TOTY de Bruyne
TOTY Kante
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Kante, elke keer als ik hem tegenkom lijkt het wel of zijn TOTY een combi is van Kante en MessiBean77 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 22:43:
Welke aanwinst zouden jullie halen in dit team?
Maradonna 95
TOTY de Bruyne
TOTY Kante
Maradonna is echt idioot qua dribbel en versnelling, dat zou in ieder geval de leukste optie zijn.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Mensen in singles zijn echt irritant. Allebei een Iers team. Gaan ze proberen om te verdedigen. Als je elkaar laat scoren ben je in een helft klaar.
Na 11 mensen die steeds in squad selection weggingen en 3 idioten die inefficiënt wilden doen eindelijk een normale vent tegengekomen. Het werd een zeer spannende pot van 29-26. Wat een beroerde community heeft fifa zeg.
Na 11 mensen die steeds in squad selection weggingen en 3 idioten die inefficiënt wilden doen eindelijk een normale vent tegengekomen. Het werd een zeer spannende pot van 29-26. Wat een beroerde community heeft fifa zeg.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2018 23:27 ]
Hoe kop je eigenlijk naar de grond?
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
2 x achter elkaar op de schietknop drukken volgens mijpeeweeherman schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 23:10:
Hoe kop je eigenlijk naar de grond?
Ja die is het leukste denk ik idd, maar hij heeft maar 1 been helaas. Kante ziet erBossie schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 22:46:
[...]
Kante, elke keer als ik hem tegenkom lijkt het wel of zijn TOTY een combi is van Kante en Messi
Maradonna is echt idioot qua dribbel en versnelling, dat zou in ieder geval de leukste optie zijn.
edit: Gekocht en in 2 WL wedstrijden 2x de openingsgoal gemaakt (tegenstander hield het beide keren al in de 1e helft voor gezien).
[ Voor 11% gewijzigd door Bean77 op 17-03-2018 00:00 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
FF een tip nu ie nog relatie goedkoop is. Kouyate FUTB card. Icm Anchor of Shadow chem style is ie gewoon ziekelijk overpowered. Heb nog geen goal tegengekregen sinds ik m heb..
Verwijderd
Zijn stats zeggen iets anders. Bailly is verdedigend beter muv kracht. Van Dijk futmas is allround beter. Je zal hem wel veel gaan zien maar of hij 50k of 8k waard is, valt nog te bezien.Shreddaaa schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 23:52:
FF een tip nu ie nog relatie goedkoop is. Kouyate FUTB card. Icm Anchor of Shadow chem style is ie gewoon ziekelijk overpowered. Heb nog geen goal tegengekregen sinds ik m heb..
Van Persie is trouwens pokke slecht. Super lomp aan de bal. Heeft wel 3 keer gescoord in zijn eerste pot maar dat was allemaal EA. Maar goed hij hoort natuurlijk wel thuis in mijn teampje. Volgende aanwinsten= Ferdinand en Blanc. En dan is het wel klaar.
Ik ging best lekker in de weekend league, en toen moest ik opeens tegen het beste team ooit. Alleen maar de beste icons en TOTS spelers. Deed nog vrij aardig mee, 8 om 7 schoten maar verloor toch 6-1... Bleek dat hij vorige week (en de 3 weken daarvoor ook) op 10 stond met 40-0 (Eisvogel_7). Dan viel het niveau me eigenlijk zelfs nog tegen maar misschien speelde hij op halve kracht.
[ Voor 4% gewijzigd door sjakieman op 17-03-2018 00:29 ]
Op een of andere manier lukt het me niet op kopballen naar de grond te voltooien. 3 potjes sb gespeeld en zoveel mogelijk geprobeerd te scoren met dubbel tap, maar geen 1 goal geregistreerd
Nieuwe motm kaarten. Ben yedder heeft aardige stats...
Cons:::BB4E
Waarschijnlijk op dezelfde manier bugged als de low-driven shot.038Zwolle schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 00:53:
Op een of andere manier lukt het me niet op kopballen naar de grond te voltooien. 3 potjes sb gespeeld en zoveel mogelijk geprobeerd te scoren met dubbel tap, maar geen 1 goal geregistreerd
Een must-have voor mij! De TOTG versie is nog steeds 1 van mijn favo spelers! Hoelang zitten die MOTM kaarten in pakjes? Een week?shameblaster schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 01:12:
Nieuwe motm kaarten. Ben yedder heeft aardige stats...
Ik heb trouwens de afgelopen dagen een miljoen verdiend met de Luik/Genk spelers plus de 84's, 83's,82's, een paar IF's plus Courois en Insigne. Met al die lage prijzen nu voel ik me net een kind in de snoepwinkel...
En eigenlijk ben ik juist al heel tevreden over mijn 2 teams op dit moment.
Iemand advies wie ik op de cm posities kan zetten in deze squad? Alleen m/m of ook wel handig om een de bruyne type bijv naast een kante te zetten?Razz89 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 22:18:
Hoe spelen jullie met een 442 opstelling? Wil de bruyne zoiezo gebruiken maar op een 41212 opstelling wordt ik overlopen in de verdediging..
4-4-2 is verdedigend niet zo veel sterker hoor. Wel kan je daarmee heel makkelijk onder de druk uit voetballen. de Bruyne en Kante op het middenveld is een goede combi. Kante op stay back. I.p.v Kante kan je ook bijvoorbeeld Mooy SIF met shadow gebruiken. En een heel goedkope optie die ook werkt is Obiang IF (bijna discard).Razz89 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 08:30:
[...]
Iemand advies wie ik op de cm posities kan zetten in deze squad? Alleen m/m of ook wel handig om een de bruyne type bijv naast een kante te zetten?
Het is wel belangrijk dat je vleugelspelers veel stamina hebben.
[ Voor 16% gewijzigd door sjakieman op 17-03-2018 08:43 ]
Volgens mij 1 week....sjakieman schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 08:27:
[...]
Een must-have voor mij! De TOTG versie is nog steeds 1 van mijn favo spelers! Hoelang zitten die MOTM kaarten in pakjes? Een week?
Ik heb trouwens de afgelopen dagen een miljoen verdiend met de Luik/Genk spelers plus de 84's, 83's,82's, een paar IF's plus Courois en Insigne. Met al die lage prijzen nu voel ik me net een kind in de snoepwinkel...
En eigenlijk ben ik juist al heel tevreden over mijn 2 teams op dit moment.
Net eindelijk een bday Florenzi kunnen snipen, wat een stats.... Vrijwel geen op de markt, ea zal de price range vandaag wel aanpassen
Cons:::BB4E
Je zou Kanté kunnen zetten op Stay Forward, maar wie is dan je verdedigende middenvelder?The Jackel schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 20:43:
[...]
Dat verklaard een hoop. Kan ik door instructies wat aanpassen, of moet ik kiezen voor een andere middenvelder?
Hij hoeft niet steeds voor te blijven, maar mag wel wat meer opkomen tijdens het aanvallen.Fraaank schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 09:24:
[...]
Je zou Kanté kunnen zetten op Stay Forward, maar wie is dan je verdedigende middenvelder?
Ik speel met een vooruitgeschoven CAM en dat is David Silva.
Met alle respect, maar ik vind je reactie nogal kortzichtig. Jij hebt t over stats, ik heb t over hoe de speler bij mij presteert in game. Hij is vele malen beter dan Bailly, en van Dijk futmas heb ik niet, dusja.Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 00:02:
[...]
Zijn stats zeggen iets anders. Bailly is verdedigend beter muv kracht. Van Dijk futmas is allround beter. Je zal hem wel veel gaan zien maar of hij 50k of 8k waard is, valt nog te bezien.
Van Persie is trouwens pokke slecht. Super lomp aan de bal. Heeft wel 3 keer gescoord in zijn eerste pot maar dat was allemaal EA. Maar goed hij hoort natuurlijk wel thuis in mijn teampje. Volgende aanwinsten= Ferdinand en Blanc. En dan is het wel klaar.
Ik verwacht dat ie uiteindelijk rond de 35k zal komen te zitten, dus qua investering is het wel kut. Maar hij is wel in 1 klap de snelste, fysiek sterke centrale verdediger van de game op wat icons na.
Toch wel mooi zo'n tegenstander die bij 2-0 voorsprong in de rust met z'n goeie team, toch nog even Messi kan brengen in de tweede helft XD
Iemand ervaringen met de Base Icon SBC? Aan te raden of niet?
[ Voor 4% gewijzigd door theman36 op 17-03-2018 12:25 ]
Laatst weet mijn team omgegooid. Als geen actieve speler (lees: geen WL) ben ik er wel blij mee. Moet nog even wennen aan Zaza en om onbekende reden pakt Miranda constant rode kaarten nadat hij naar LCB is verhuisd.

Iemand nog tips? Budget is 50-100k.

Iemand nog tips? Budget is 50-100k.
Rooney lijkt daadwerkelijk een versterking voor mijn team, maar als je Kane hebt dan is het waarschijnlijk meer van hetzelfde.Vissert schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 10:44:
Rooney of Toure?
Bij mij gaat hij samen met POTM Salah spelen als ST
Heb er 1 gedaan en had 86 Gullit. Denk dat ik er zo nog een ga doen met 88 Schweinsteiger en RVP dan kost het niet zo veel meer.theman36 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 12:24:
Iemand ervaringen met de Base Icon SBC? Aan te raden of niet?
Zojuist TOTW Chech gepacked. Iemand ervaring met hem en is hij de moeite waard? Speelt nu met Ederson normal 84.
Beide?Vissert schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 10:44:
Rooney of Toure?
Als je moet kiezen Rooney (ondanks m/m workrates). Balance, agility van Toure zijn echt killing. Daar kan geen engine tegenop.
Naast Viera is dat ook de beste Icon die je kan packen daarmeeUnione. schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 12:58:
[...]
Heb er 1 gedaan en had 86 Gullit. Denk dat ik er zo nog een ga doen met 88 Schweinsteiger en RVP dan kost het niet zo veel meer.
EDIT: Ik heb laatst dit team samengesteld https://www.futbin.com/18/squad/4318881 en het speelt best lekker. Nu twijfel ik om er dit team van te maken https://www.futbin.com/18/squad/4318888 maar daarna zijn de munten op (1,2milj). Iemand ervaringen met Hazard of andere tips?
[ Voor 30% gewijzigd door theman36 op 17-03-2018 14:36 ]
Hm je kunt toch max 5 st patrick day spelers verdienen met de weekly challenges? Dus dan kun je niet beide halen..Bean77 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 13:09:
[...]
Beide?
Als je moet kiezen Rooney (ondanks m/m workrates). Balance, agility van Toure zijn echt killing. Daar kan geen engine tegenop.
Is het weer zo dat je zoveel mogelijk FUT birthday SBC's moet halen voor een extra pack op het eind net als vorig jaar? Ik zie het nu nergens terug maar misschien heb ik wat gemist.
Heb een paar dagen geleden mijn team verkocht en heb nu 1,1 miljoen en prime Larsson. Nu wil ik een serie A team gaan maken en kwam op het volgende uit:
https://www.futbin.com/18/squad/4320003
Ten eerste wat vinden jullie van dit team en zien jullie misschien verbeteringen?
Daarnaast heb ik nog een spits nodig. Budget is zo'n 500K. Welke zouden jullie hierin zetten? Ik hou van snelle en behendige spitsen. Ik zat zelf te denken aan Bale NIF. Of weten jullie misschien een betere?
Alvast bedankt.
Ten eerste wat vinden jullie van dit team en zien jullie misschien verbeteringen?
Daarnaast heb ik nog een spits nodig. Budget is zo'n 500K. Welke zouden jullie hierin zetten? Ik hou van snelle en behendige spitsen. Ik zat zelf te denken aan Bale NIF. Of weten jullie misschien een betere?
Alvast bedankt.
Verwijderd
Zo, mijn hele verdediging opgeruimd.
https://www.futbin.com/18/squad/4320347
Welkom Alessandro! Op den duur komt daar Paolo naast en dan zit het achterin wel goed. Volgende upgrade zal of Dessaily 88 of NIF Messi worden.
Iemand anders nog andere tips? (keeper vind ik nu nog niet belangrijk om daar in te investeren dus die positie telt niet mee)
Welkom Alessandro! Op den duur komt daar Paolo naast en dan zit het achterin wel goed. Volgende upgrade zal of Dessaily 88 of NIF Messi worden.
Iemand anders nog andere tips? (keeper vind ik nu nog niet belangrijk om daar in te investeren dus die positie telt niet mee)
Meer mensen met problemen online gaan met fifa op xbox na hospitality?
Zodra die met servers connect loopt die vast en gaat terug naar het dashboard.
Offline inloggen geen problemen.
Geen idee, ik heb mij er niet in verdiept. Zitten voor mij geen upgrades tussen.Vissert schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 14:38:
[...]
Hm je kunt toch max 5 st patrick day spelers verdienen met de weekly challenges? Dus dan kun je niet beide halen..
Verwijderd
Ik heb hem gister gekocht en 10 potjes mee gespeeld maar is niet mijn type speler... speelt niet geweldig in 4-1-2-1-2RR21 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 15:32:
Heb een paar dagen geleden mijn team verkocht en heb nu 1,1 miljoen en prime Larsson. Nu wil ik een serie A team gaan maken en kwam op het volgende uit:
Alvast bedankt.
Verwijderd
Ik heb hem gisteren verkocht haha, draait als een tractor die man... wel sterk.. heb nu Kouyate FUTMAS CardVerwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 15:49:
If Allan ipv Matuidi? Dan komt Neymar ook op full chemVerwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 15:49:
Verwijderd
Ik heb er nu een paar potjes mee gespeeld en beste verdediger die ik gehad heb. Je moet gewoon weten wat zijn sterke en zwakke punten zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 16:38:
[...]
Ik heb hem gisteren verkocht haha, draait als een tractor die man... wel sterk.. heb nu Kouyate FUTMAS Card
Verwijderd
Zat ik ook al aan te denken, maar vind hem te klein voor een cruciale positie. Zeker gezien mijn speelstijl, twijfel nog tussen desailly of rijkaard voor die plek.Vissert schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 16:46:
[...]
If Allan ipv Matuidi? Dan komt Neymar ook op full chem
Iemand hier al ervaring met de 86 Mane of 85 Bolasie? Zien er best redelijk uit .
Heb helaas weinig coins op het moment dus kan ze niet allebei halen:)
Heb helaas weinig coins op het moment dus kan ze niet allebei halen:)
Tijdens de lightning rounds eens wat gaan investeren in 88 kaarten en in verratti 89 IF's. Met de launch binnenkort (neem ik aan) van prime Gullit/Ronaldo's etc, kan het wel eens flink gaan stijgen.
[ Voor 6% gewijzigd door Bean77 op 17-03-2018 19:44 ]
Salah speelt weer als een beest, Ben benieuwd hoe hoog deze man gaat eindigen. Wilde nog zn OTW kopen, maar ja coins...
Verwijderd
Als ik niet United/Ajax aan het bouwen was had ik Dessaily zeker gehaald ipv Rijkaard. Lekker agressief en beresterk terwijl Frank meer beheerst speelt.Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 17:41:
[...]
Zat ik ook al aan te denken, maar vind hem te klein voor een cruciale positie. Zeker gezien mijn speelstijl, twijfel nog tussen desailly of rijkaard voor die plek.
Allan is wel verbazingwekkend goed in de Kante rol overigens. Maar hij is Idd niks als er geen grote vent naast hem staat voor mij.
Ik heb baby Ferdinand gehaald. Twijfel om prime Blanc te halen. Als ik dat doe heb ik een lege club en 30k.
Ik zit ook erg te twijfelen, voorheen altijd 4-3-3 & 4-3-2-1 gespeeld. TIF Son, IF Sterling. Maar wil graag eens over naar 4-2-3-1 of 4-1-2-1-2(2), keuzes & twijfel, twijfel.
Heb nog 500K coins maar compleet inspiratieloos hoe het team om te gooien.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Verwijderd
Heb mijn team nu zo:GAITii schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 20:43:
Ik zit ook erg te twijfelen, voorheen altijd 4-3-3 & 4-3-2-1 gespeeld. TIF Son, IF Sterling. Maar wil graag eens over naar 4-2-3-1 of 4-1-2-1-2(2), keuzes & twijfel, twijfel.
https://www.futbin.com/18/squad/4281874
Speelde toch niet helemaal lekker dus paar kleine aanpassingen 😅
Hoe speelt Kayoute?Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 22:07:
[...]
Heb mijn team nu zo:
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
https://www.futbin.com/18/squad/4327775
Ben net overgeschakeld op een bundesliga team.
Iemand nog tips waar er nog versterkingen mogelijk zijn?
Weet trouwens niet of ik bats en auba zo neer moet zetten of beter om kan draaien ivm allebeide rechtsbenig
zelfde met de 2 verdedigers.
Zie die nieuwe versie van schurrle, verbetering tov auba misschien?
Ben net overgeschakeld op een bundesliga team.
Iemand nog tips waar er nog versterkingen mogelijk zijn?
Weet trouwens niet of ik bats en auba zo neer moet zetten of beter om kan draaien ivm allebeide rechtsbenig
zelfde met de 2 verdedigers.
Zie die nieuwe versie van schurrle, verbetering tov auba misschien?
[ Voor 11% gewijzigd door cubert20 op 17-03-2018 22:55 ]
Workaround in het volgende topic:LordFather schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 16:10:
Meer mensen met problemen online gaan met fifa op xbox na hospitality?
https://fifaforums.easpor...nc-edit-solution-in-op/p1
Je hebt niks gemist. Ik heb gezocht, maar ik kan er ook niks over vinden.sjakieman schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 15:08:
Is het weer zo dat je zoveel mogelijk FUT birthday SBC's moet halen voor een extra pack op het eind net als vorig jaar? Ik zie het nu nergens terug maar misschien heb ik wat gemist.
[ Voor 28% gewijzigd door SR8 op 17-03-2018 23:23 ]
Iemand tips om die challenges te halen voor die St Patricks day players?
Die aantal potjes, en downwards headers zijn peanuts, 9 potjes winnen spreek ook voor zich. Maar 10x scoren met een ier.. pff zou niet weten hoe..
Die aantal potjes, en downwards headers zijn peanuts, 9 potjes winnen spreek ook voor zich. Maar 10x scoren met een ier.. pff zou niet weten hoe..
Even een vraagje.
Is het normaal om bij online seasons tegen 3 mensen te spelen?
Ik moest namelijk tegen iemand die 3 spelers tegelijk kon bedienen.
Is het normaal om bij online seasons tegen 3 mensen te spelen?
Ik moest namelijk tegen iemand die 3 spelers tegelijk kon bedienen.
Downward headers krijg ik niet voor elkaar. Kop er 15 in in een game maar hij telt er geen 1.Shreddaaa schreef op zondag 18 maart 2018 @ 00:18:
Scoren met een Ier is juist makkelijk. Je naam aanpassen met iets van Irish en in je voorhoede Ieren plaatsen. Grote kans dat je iemand treft die dat ook wil. Vaak kun je dat ook al zien aan de clubnaam van de tegenstander
Hoe speelt Hazard?Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 22:07:
[...]
Heb mijn team nu zo:
Ik had gisteren een potje waarbij het 11-10 geworden is. Toevallig 10 goals van McGuire aan beide kantenShreddaaa schreef op zondag 18 maart 2018 @ 00:18:
Sterling is naar mijn mening een renpaard, als CAM zou ik FB Mahrez eens proberen.Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 22:07:
[...]
Heb mijn team nu zo:
Hij past helaas niet in mijn team momenteel.
edit: Ultimate pack gekocht -> KDB, Lewandowski en FB Schurle
[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 18-03-2018 09:03 ]
Ik heb FIFA op de switch, en krijg met geen mogelijkheid een FUT birthday Van Persie. Worden de kaarten wellicht in delen beschikbaar gemaakt? Op de Switch zijn er ook geen SBCs om hem te krijgen?
Op de switch heb je simpelweg een gelimiteerde versie van fifa zonder alle leuke nieuwe opties.Er!k schreef op zondag 18 maart 2018 @ 09:27:
Ik heb FIFA op de switch, en krijg met geen mogelijkheid een FUT birthday Van Persie. Worden de kaarten wellicht in delen beschikbaar gemaakt? Op de Switch zijn er ook geen SBCs om hem te krijgen?
Double tap dan kopt ie naar beneden. Ik had het gehaald in een squad battle potje op het laagste niveau. Het werd uiteindelijk 23-0 en blijkbaar waren er iig 10 downward headers bij.038Zwolle schreef op zondag 18 maart 2018 @ 01:02:
[...]
Downward headers krijg ik niet voor elkaar. Kop er 15 in in een game maar hij telt er geen 1.
Scoren met een Ier is juist makkelijk. Je naam aanpassen met iets van Irish en in je voorhoede Ieren plaatsen. Grote kans dat je iemand treft die dat ook wil. Vaak kun je dat ook al zien aan de clubnaam van de tegenstander
Ik kan helaas geen berichten sturen naar andere spelers (PC versie).038Zwolle schreef op zondag 18 maart 2018 @ 01:02:
[...]
Downward headers krijg ik niet voor elkaar. Kop er 15 in in een game maar hij telt er geen 1.
Neem aan dat Shane Long de go to Ier is?
Verwijderd
Ja wel lekkwr eigenlijk , had eerst overmars maar die speelde lekkerder maar wilde iets anders proberen
Verwijderd
Ja hij scoort redelijk wat en met motor speelt die lekker vind ik maar ik ga zo FB mahrez eens kopen en proberen thnx !Bossie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 07:58:
[...]
Sterling is naar mijn mening een renpaard, als CAM zou ik FB Mahrez eens proberen.
Hij past helaas niet in mijn team momenteel.
edit: Ultimate pack gekocht -> KDB, Lewandowski en FB Schurle
Edit: mahrez op cam, Sterling in spits naast Shearer en Aguero en Hazard als wissel
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2018 10:58 ]
Net mijn tweede SBC icon afgerond, Argentijnse vlag.. Zanetti. Beetje jammer maar na Gullit in de eerste ga ik niet klagen. Deze keerde de schade bijgehouden: 107.500, 88 Schweinsteiger en 88 van Persie gebruikt.
Wacht even m'n komende Squad Battle en Marquee Matchups rewards af of ik er nog één ga doen.
Team nu:
https://i.imgur.com/cRbIorb.jpg
Wacht even m'n komende Squad Battle en Marquee Matchups rewards af of ik er nog één ga doen.
Team nu:
Ik had Inzaghi in mijn eerste en laatste poging, had de SBC voornamelijk gedaan om 100k te besparen op de Prime Blanc SBC.Unione. schreef op zondag 18 maart 2018 @ 10:58:
Net mijn tweede SBC icon afgerond, Argentijnse vlag.. Zanetti. Beetje jammer maar na Gullit in de eerste ga ik niet klagen. Deze keerde de schade bijgehouden: 107.500, 88 Schweinsteiger en 88 van Persie gebruikt.
Team nu:
Hoeft ook niet perse. Gewoon je team hernoemen in iets als irish oid. Bij match maling kijken of de andere dat ook heeft:) bij mij was het gelijk de eerste raak. Werd 11-10Shreddaaa schreef op zondag 18 maart 2018 @ 10:05:
[...]
Ik kan helaas geen berichten sturen naar andere spelers (PC versie).
Neem aan dat Shane Long de go to Ier is?
Zou je hem ook als rechtsbuiten gebruiken?Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 10:45:
[...]
Ja wel lekkwr eigenlijk , had eerst overmars maar die speelde lekkerder maar wilde iets anders proberen
Ik twijfel om hem in dit team te zetten https://www.futbin.com/18/squad/4336417. Ik heb daar nu William NIF staan.
Wtf er spelen mensen echt serieus online single matches, kom tegen teams met een paar icons en shit.
Ik wil gewoon 10x scoren met mijn ieren
Speel regelmatig met mijn icon (-3) team online single matches als ik geen zin heb in div1/WL niveau tegenstanders en gewoon relaxed wil spelen.Terranova schreef op zondag 18 maart 2018 @ 13:08:
Wtf er spelen mensen echt serieus online single matches, kom tegen teams met een paar icons en shit.
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs