Gewoon verkopen, prijzen voor 82 tm 84 reizen de pan uit. Koop je 't daarna terug.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 20:17:
Net Aduriz gepackt. Op tranferlijst gezet, direct verkocht voor 10k. Had er nog 1 in de club en die ook gelijk voor 10k. Denk dat alle 84+ spelers direct voor 10k weggaan. Heb er alleen niet zoveel.
Wanneer is die hype over? Anders verkoop ik gwn alle hoge spelers nu en dan koop ik die over een paar dagen terug na de hype.
EDIT: Wellicht over 14 dagen wanneer die hoge upgrades voorbij zijn?
Same boat. Ik kocht willian voor 280k en toen de PTG net uit was dacht ik jo wtf maar 280k das koopje. Dus nu met twee veel te dure spelers opgescheeptsjakieman schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:10:
De PTG spelers hebben de markt voor de IF's helemaal verpest. Ik kocht Goretzka 1 dag voor de PTG's uitkwamen. Leek een goede deal voor 325k. Nu is de PTG versie nog maar 150k en de IF nog minder...
Overigens heb ik beide dagelijkse toernooien gewonnen voor die lukaku en vela, beide ingeleverd en krijg PTG sterling en PTG firmino terug. Tradable.. Best pack luck ever. Dus mijn verlies is weer recht getrokken.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Verwijderd
Hoi ik ben een nolifer en heb een team van 90. Ik schiet 2 x van afstand met Kane 93 en hij zit. Gelukkig heeft mijn Smeigel alles want anders zou ik met dit miljoenenteam alsnog alles verliezen. Nou daag daag.
Schijt overpowerde klote spelers. Niet leuk meer uit welke hoeken en standen ze scoren. Ik dacht dat dit een voetbalsimulatie spel was en geen voetbal-arcade.
Heb online seizoenen weer een kans gegeven maar mijn hemel wat speelt dat traag. Barca is gwn beter dan mijn futteam maar traag als dikke stront
Schijt overpowerde klote spelers. Niet leuk meer uit welke hoeken en standen ze scoren. Ik dacht dat dit een voetbalsimulatie spel was en geen voetbal-arcade.
Heb online seizoenen weer een kans gegeven maar mijn hemel wat speelt dat traag. Barca is gwn beter dan mijn futteam maar traag als dikke stront
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2018 05:11 ]
Verwijderd
Wat is baby bergkamp voor ssu dan de leen ssu?Terranova schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:14:
Oef Baby Bergkamp valt best tegen
Of hij past niet bij mijn speelstijl
Ik haalde 89 van Basten uit de SBC. Hoopte op Gullit toen ik de Nederlandse vlag zag maar ik ben niet ontevreden.
Zegt elke andere EA-supportagent:
you: Yeah I got you, but I find it very strange, that with all those "high value" packs, I get a 4x animation of the gold-pack without a change of a shine/flare
Rohit: I myself play FIFA, I have been playing it since FIFA 09 and FUT since FIFA 14. I myself have only packed Ruffier that too untrdaeable once in FIFA 17, that is the best I have packed in my entire history of FUT
Rohit: While one of my friend who just started playing it last year has already packed Ronaldo, Modric, Henry, too.
you: Yeah I got you, but I find it very strange, that with all those "high value" packs, I get a 4x animation of the gold-pack without a change of a shine/flare
Rohit: I myself play FIFA, I have been playing it since FIFA 09 and FUT since FIFA 14. I myself have only packed Ruffier that too untrdaeable once in FIFA 17, that is the best I have packed in my entire history of FUT
Rohit: While one of my friend who just started playing it last year has already packed Ronaldo, Modric, Henry, too.
Nee een untradeable uit de gegarandeerde baby icon sbc. Dus verkopen kan ook niet.Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 07:17:
[...]
Wat is baby bergkamp voor ssu dan de leen ssu?
Misschien dat ik em maar ga gebruiken in zo'n prime icon SBC.
Gister chagrijnig dat ik in de laatste minuten had verloren en dacht, zoek het maar uit, ik ga mn muntjes uitgeven aan een 15K pakket.
Beste beslissing ooit. Laudrup met 91 rating gepackt!
Pakketje daarna; PTG Dembele.
Ik ben een blij man
Beste beslissing ooit. Laudrup met 91 rating gepackt!
Pakketje daarna; PTG Dembele.
Ik ben een blij man
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Bale bevalt best naast Overmars. Hij komt gek genoeg als rechte spits wel beter tot zijn recht dan als linker spits.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:21:
[...]
Hoe bevalt Bale naast Overmars? Ik heb nu Lozano SIF die scoort als een malle maar wil graag een alternatief hebben en ben een beetje zoekende..
Zit er wel over te denken om Bale te vervangen voor Messi maar ik moet nog even uitzoeken of Messi een beetje speelbaar is als spits.
Die Base Upgrade kost op PC zo'n 330k. Enige waar het nut voor zou hebben is idd een prime Icon SBC, of je moet toevallig mazzel hebben en baby Gullit packen.Terranova schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:16:
[...]
Nee een untradeable uit de gegarandeerde baby icon sbc. Dus verkopen kan ook niet.
Misschien dat ik em maar ga gebruiken in zo'n prime icon SBC.
Denk dat je gewoon even moet wachten, prijzen zijn torenhoog.Fraaank schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:11:
[...]
Die Base Upgrade kost op PC zo'n 330k. Enige waar het nut voor zou hebben is idd een prime Icon SBC, of je moet toevallig mazzel hebben en baby Gullit packen.
Alsnog, de prijzen van Icons ligt nu ook hoger dan normaal. Heb Prime Rui Costa in het begin voor nog geen 600k gedaan, die is nu bij 1M.ajaxalex schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:17:
[...]
Denk dat je gewoon even moet wachten, prijzen zijn torenhoog.
Als ik de coins ervoor had en de spelers, had ik natuurlijk alsnog de SBC gedaan, want SBC's triggeren mij. Verslaving etc
Autch.. 69k betaald voor een 86 Horn die 36k waard is
Ging iets mis met de trigger finger
Verwijderd
Dan kan je vanavond je lol op en aankomende week hahaFraaank schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:34:
[...]
Alsnog, de prijzen van Icons ligt nu ook hoger dan normaal. Heb Prime Rui Costa in het begin voor nog geen 600k gedaan, die is nu bij 1M.
Als ik de coins ervoor had en de spelers, had ik natuurlijk alsnog de SBC gedaan, want SBC's triggeren mij. Verslaving etc.
Helaas niet, want mijn club is een beetje leeg haha. Heb alleen nog wat 81 rated spelers over na de Prime Rijkaard SBC en 4x de untradable Spring PTG. But it's fine, ben nu tevreden over m'n team, al zie die Aurier er wel OP uit!Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:44:
[...]
Dan kan je vanavond je lol op en aankomende week haha
Met Fut birthday komt er elke dag een SBC. Hoe meer je er doet hoe betere eindreward je krijgt. Allemaal is geloof ik een 100k/125k pack.Fraaank schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:48:
[...]
Helaas niet, want mijn club is een beetje leeg haha. Heb alleen nog wat 81 rated spelers over na de Prime Rijkaard SBC en 4x de untradable Spring PTG. But it's fine, ben nu tevreden over m'n team, al zie die Aurier er wel OP uit!
Wanneer begint Fut birthday of is dat al bezig?Vissert schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:50:
[...]
Met Fut birthday komt er elke dag een SBC. Hoe meer je er doet hoe betere eindreward je krijgt. Allemaal is geloof ik een 100k/125k pack.
Ik trek net maar weer eens een doelman uit mijn MM rewards. Gelukkig wel buffon dit keer dus ik mag niet klagen.
Mijne was gratis, ik had al genoeg spelers opgespaard om deze sbc te kunnen doenFraaank schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:11:
[...]
Die Base Upgrade kost op PC zo'n 330k. Enige waar het nut voor zou hebben is idd een prime Icon SBC, of je moet toevallig mazzel hebben en baby Gullit packen.
Sowieso die sbc's om spelers van 82-85 en 84-87 te krijgen zijn zeer goed te doen.
Dus zolang je maar genoeg gold players in je club heb zitten red je deze wel. Dan moet je alleen 2 IF's op de kop tikken, met een beetje goed puzzelen kost dat dan maar zo'n 30-40k op de PS4 iig, geen idee wat de goedkopere IF's kosten op de PC
Had die requirements voor de 82-85 nog niet gezien, die is inderdaad easy, thanks!Terranova schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 11:06:
[...]
Mijne was gratis, ik had al genoeg spelers opgespaard om deze sbc te kunnen doen
Sowieso die sbc's om spelers van 82-85 en 84-87 te krijgen zijn zeer goed te doen.
Dus zolang je maar genoeg gold players in je club heb zitten red je deze wel. Dan moet je alleen 2 IF's op de kop tikken, met een beetje goed puzzelen kost dat dan maar zo'n 30-40k op de PS4 iig, geen idee wat de goedkopere IF's kosten op de PC
En als je een 82 rated daaruit krijgt(wat een grote kans is) dan kan je die alsnog gebruiken in de 84-87 rated, want daar moet je een 82 rated team inleveren.Fraaank schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 11:09:
[...]
Had die requirements voor de 82-85 nog niet gezien, die is inderdaad easy, thanks!
Vorig jaar waren de 'prime' bday sbc's erg prijzig.
Heb zelf nu n.a.v. winst van gisteren 89/90 rated spelers ingeslagen.
Ben benieuwd.
Heb zelf nu n.a.v. winst van gisteren 89/90 rated spelers ingeslagen.
Ben benieuwd.
Cons:::BB4E
Verwijderd
EA is even slim om iedereen weer centjes te laten uitgeven voor die SBC's. En ze trappen er allemaal in. Maar ik vind het prima, lekker goedkoop een baby-Icon kopen en als dit gedoe voorbij is kom je alleen maar ICON-teams tegen, nog meer dan nu. Hiep hiep hoera FUT!
Het is een doelbewuste coinsink for TOTSVerwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 11:53:
EA is even slim om iedereen weer centjes te laten uitgeven voor die SBC's. En ze trappen er allemaal in. Maar ik vind het prima, lekker goedkoop een baby-Icon kopen en als dit gedoe voorbij is kom je alleen maar ICON-teams tegen, nog meer dan nu. Hiep hiep hoera FUT!
Dat gezegd hebbende, ik ga vanavond Crespo doen en hopelijk hou ik daarna nog genoeg over om de baby-icon SBC te doen (om vervolgens te gebruiken voor Blanc of Ferdinand).
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wat een Fut-spel. Neymar gekocht voor 316k, weekje later 250k waard. Zo gaat het met bijna alle spelers die ik koop...
Verwijderd
Precies ja vorig jaar zag je ook dat de markt ineens weer aantrok met TOTS nu geeft iedereen zijn geld uit.. er zit een goede marketing en strategie achter bij EA.. maar dat is logisch bij een miljardenbedrijf.Bossie schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 11:58:
[...]
Het is een doelbewuste coinsink for TOTS
Dat gezegd hebbende, ik ga vanavond Crespo doen en hopelijk hou ik daarna nog genoeg over om de baby-icon SBC te doen (om vervolgens te gebruiken voor Blanc of Ferdinand).
Ja, zo gaat het namelijk met alle spelers die er zijn. Lijkt me vrij logisch.Clown1 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:16:
Wat een Fut-spel. Neymar gekocht voor 316k, weekje later 250k waard. Zo gaat het met bijna alle spelers die ik koop...
Verwijderd
Ik had hem een week daarvoor voor 370k gekocht. Je moet nu ook niet zulke spelers kopen om mee te handelen maar om echt je Ultimate team te bouwen. Dure spelers alleen nog maar kopen om in je team te laten passen. Daarom wacht ik bijv nog even op Messi. Is nu 500k waard en paar weken terug nog 650k.Clown1 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:16:
Verwijderd
ErnstMid schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:21:
[...]
Ja, zo gaat het namelijk met alle spelers die er zijn. Lijkt me vrij logisch.
Verwijderd
Ja had je team helemaal verkocht toch? Heb je je dream team al een beetje kunnen bouwen en hoe ziet die eruit?Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:21:
[...]
Ik had hem een week daarvoor voor 370k gekocht. Je moet nu ook niet zulke spelers kopen om mee te handelen maar om echt je Ultimate team te bouwen. Dure spelers alleen nog maar kopen om in je team te laten passen. Daarom wacht ik bijv nog even op Messi. Is nu 500k waard en paar weken terug nog 650k.
Ik heb gister bijna alles verkocht en een team gebouwd eindelijk haha
Verwijderd
Yes, speel nu al een tijdje met dit team https://www.futbin.com/18/squad/4296260Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:22:
[...]
Ja had je team helemaal verkocht toch? Heb je je dream team al een beetje kunnen bouwen en hoe ziet die eruit?
Ik heb gister bijna alles verkocht en een team gebouwd eindelijk haha
Had eerst Bale, maar vervangen voor Dembele. Ongeveer 270k aan coins erbij en het verschil is (voor mij) amper merkbaar. Nu ongeveer 550k aan coins over en kijken welke posities ik ga upgraden.
En jouw team dan?
Zo veel spelers off chem. Merk je dat niet?Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:27:
[...]
Yes, speel nu al een tijdje met dit team https://www.futbin.com/18/squad/4296260
Had eerst Bale, maar vervangen voor Dembele. Ongeveer 270k aan coins erbij en het verschil is (voor mij) amper merkbaar. Nu ongeveer 550k aan coins over en kijken welke posities ik ga upgraden.
En jouw team dan?
Verwijderd
Nice! Mijn team is nu : https://www.futbin.com//18/squad/4281874Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:27:
[...]
Yes, speel nu al een tijdje met dit team https://www.futbin.com/18/squad/4296260
En jouw team dan?
Maar heb nog een ton of 7 over..
Verwijderd
Nee in totaal is het wel 100 chem hoor, niet elke speler heeft 9 of 10 maar dat merk ik amper.
Verwijderd
Lekker hoor, hoe speelt Nesta? Wil hem ook halen, maar dan zijn 90 versie. Is maar 40k duurder.Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:29:
[...]
Nice! Mijn team is nu : https://www.futbin.com//18/squad/4281874
Maar heb nog een ton of 7 over..
Heb je wel gedacht om Larsson 90 te halen als spits? Is echt heerlijk, Lozano vind ik een echte super sub.
Verwijderd
Ik kocht Nesta vanmorgen voor 313000 zie dat die aardig omhoog gaat toen vond ik het verschil teveel.. Nu scheelt het idd niks haha..Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:32:
[...]
Lekker hoor, hoe speelt Nesta? Wil hem ook halen, maar dan zijn 90 versie. Is maar 40k duurder.
Heb je wel gedacht om Larsson 90 te halen als spits? Is echt heerlijk, Lozano vind ik een echte super sub.
Ja met die 700 moet ik een leuke Middenvelder of spits erbij hebben maar vind Lozano zo bizar goed.. loopt bijna 1 op 1 in 200 wedstrijden en dan de helft als invaller in de 2e helft.
Verwijderd
Maar speelt zijn snelheid echt mee of valt het wel mee? Ga hem sowieso wel halen, was echt fan van hem vroeger. Wellicht nog Maldini op lb danVerwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:34:
[...]
Ik kocht Nesta vanmorgen voor 313000 zie dat die aardig omhoog gaat toen vond ik het verschil teveel.. Nu scheelt het idd niks haha..
Ja met die 700 moet ik een leuke Middenvelder of spits erbij hebben maar vind Lozano zo bizar goed.. loopt bijna 1 op 1 in 200 wedstrijden en dan de helft als invaller in de 2e helft.
Jaa snap ik, maar binnenkort nog ons potje doen he?
Verwijderd
Ja als je hem achterin laat is het geen probleem hij is echt bizar sterk. zeker naast Aurier IF. Ja kan maar dacht eerder aan Roberto Carlos op LB.Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:37:
[...]
Maar speelt zijn snelheid echt mee of valt het wel mee? Ga hem sowieso wel halen, was echt fan van hem vroeger. Wellicht nog Maldini op lb dan
Jaa snap ik, maar binnenkort nog ons potje doen he?
Ja is goed man ben er vanavond vanaf half 10 eventueel
Zo, mijn team is klaar: https://www.futbin.com/18/squad/4296479
Verwijderd
Jaa omdat hij Braziliaans is, is dat beter voor jou ja. Vind hem voor een lb nog wat te duur. Lb en rechtsback zijn minst belangrijke posities vind ik zelf.Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:45:
[...]
Ja als je hem achterin laat is het geen probleem hij is echt bizar sterk. zeker naast Aurier IF. Ja kan maar dacht eerder aan Roberto Carlos op LB.
Ja is goed man ben er vanavond vanaf half 10 eventueel
Verwijderd
Looks good ! Ben benieuwd hoe het speelt tegen mijn team.. best bizar dat datzelfde team van jou een week geleden nog bijna een miljoen meer kosttenErnstMid schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:47:
Zo, mijn team is klaar: https://www.futbin.com/18/squad/4296479

Verwijderd
Speelde gisteren divisie 3 tegen een team met roberto carlos en die kwam steeds op en gaf 2 assists dus als je hem mee laat spelen is die weldegelijk belangrijkVerwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:47:
[...]
Jaa omdat hij Braziliaans is, is dat beter voor jou ja. Vind hem voor een lb nog wat te duur. Lb en rechtsback zijn minst belangrijke posities vind ik zelf.
haha ja klopt... moet je niet teveel naar kijkenVerwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:53:
[...]
Looks good ! Ben benieuwd hoe het speelt tegen mijn team.. best bizar dat datzelfde team van jou een week geleden nog bijna een miljoen meer kostten
Maar goed, ik hang rond in divisie 4/5 en WL brand ik mn vingers niet aan. Prima team om daar wat mee rond te hobbelen
Verwijderd
Jaa iemand die het van de voorzetten moet hebben kan de zijkanten belangrijk vinden inderdaad. Zelf ben ik meer van opbouw van achteruit, over het midden of zijkanten maar dan in de aanval, heb mijn backs ook op stay back gezet als instructies. Maargoed, als je een miljoenenploeg hebt met 8 icons kun je makkelijker een lb of rb vervangen qua coinsVerwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:54:
[...]
Speelde gisteren divisie 3 tegen een team met roberto carlos en die kwam steeds op en gaf 2 assists dus als je hem mee laat spelen is die weldegelijk belangrijk
Verwijderd
Ja dat is sowieso waar.. ik heb ze ook op stay back maar ze komen toch regelmatig op en scoren zelfs regelmatig met gister 1 van mijn mooiste goals tot nu toe met TellesVerwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:56:
[...]
Jaa iemand die het van de voorzetten moet hebben kan de zijkanten belangrijk vinden inderdaad. Zelf ben ik meer van opbouw van achteruit, over het midden of zijkanten maar dan in de aanval, heb mijn backs ook op stay back gezet als instructies. Maargoed, als je een miljoenenploeg hebt met 8 icons kun je makkelijker een lb of rb vervangen qua coins
Dat opkomen komt volgens mij omdat de meeste backs een workrate hebben van H/M, waardoor ze ongeacht stay back while attacking toch opkomenVerwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 13:01:
[...]
Ja dat is sowieso waar.. ik heb ze ook op stay back maar ze komen toch regelmatig op en scoren zelfs regelmatig met gister 1 van mijn mooiste goals tot nu toe met TellesOok Valencia heeft een aardige voorzet!
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Verwijderd
Weekend League heb ik vorige week gedaan en als ik zie wat ik uit de rewards krijg speel ik het nooit meer.. wat een drama.. alleen top 100 is te doen dan krijg je leuke dingen maar onder goud niet..ErnstMid schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:55:
[...]
haha ja klopt... moet je niet teveel naar kijkenDe markt is bizar op het moment... OTW lacazette gaat voor 70k. haha.
Maar goed, ik hang rond in divisie 4/5 en WL brand ik mn vingers niet aan. Prima team om daar wat mee rond te hobbelen
Ja prima team voor toch ! Ik speel nu ook meer ben het handelen wel zat zeker met deze gekke markt.. Coutinho Morata OTW ook rond hetzelfde bedrag

Verwijderd
O oke weer wat geleerd! Gelukkig blijven ze rennen en staan ze redelijk op tijd weer terug op hun positieGAITii schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 13:02:
[...]
Dat opkomen komt volgens mij omdat de meeste backs een workrate hebben van H/M, waardoor ze ongeacht stay back while attacking toch opkomen

Verwijderd
Je kan beter SB spelen en als je toch online wil seizoenen. WL is, zeker met die ICON-sbc's een ramp. Levert alleen maar stress op en je moet echt goed zijn wil je beetje goede rewards krijgen.Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 13:02:
[...]
Weekend League heb ik vorige week gedaan en als ik zie wat ik uit de rewards krijg speel ik het nooit meer.. wat een drama.. alleen top 100 is te doen dan krijg je leuke dingen maar onder goud niet..
Ja prima team voor toch ! Ik speel nu ook meer ben het handelen wel zat zeker met deze gekke markt.. Coutinho Morata OTW ook rond hetzelfde bedrag
hebben mensen nog leuke icons gekregen uit de icon SBC?
ik heb er nu 2 gedaan. 1 x roberto carlos en 1 x desaily mag niet klagen dus:)
Ik wil vanavond eens een poging wagen maar vindt het aan de andere kant zonde van de coins als je straks een gare ICON eruit haalt.markdewolf schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 13:06:
Zal de marktwaarde van de 82+ rated spelers nog dalen dit weekend of alleen maar stijgen?
[ Voor 10% gewijzigd door GAITii op 16-03-2018 13:08 ]
lever je die toch weer een keer in voor een prime icon?GAITii schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 13:07:
[...]
Ik wil vanavond eens een poging wagen maar vindt het aan de andere kant zonde van de coins als je straks een gare ICON eruit haalt.
Zal de marktwaarde van de 82+ rated spelers nog dalen dit weekend of alleen maar stijgen?
Ik heb die verbeter goude upgrade gedaan (die van ptg) daar heel veel 83 84 85 em 86 spelers uit gekregen. Deze gebruik ik dan weer voor de icon SBC. dus heel veel kost het me niet. vind trouwens die PTG gouden upgrade beter dan die 82/85 upgrade.
Wat is wijsheid?
Heb deze week pogba gepackt (mn eerste 100k plus speler).
Hij was toen 300k maar ik wilde hem eerst ff een paar potjes proberen dus heb dat gedaan. Nu gaat ie voor 245k ofzo. Zou dit weer bijtrekken of kan ik hem beter maar gewoon verkopen?
Heb deze week pogba gepackt (mn eerste 100k plus speler).
Hij was toen 300k maar ik wilde hem eerst ff een paar potjes proberen dus heb dat gedaan. Nu gaat ie voor 245k ofzo. Zou dit weer bijtrekken of kan ik hem beter maar gewoon verkopen?
Wanneer kapt EA eens met die promo packs bullshit. Heb die markt nog nooit zo snel zien dalen.
700k aan waarde verdampt in een week tijd.
Verwijderd
Ja SB is ook tijdrovend maar de rewards zijn iets beter.. niet veel maar ietsVerwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 13:05:
[...]
Je kan beter SB spelen en als je toch online wil seizoenen. WL is, zeker met die ICON-sbc's een ramp. Levert alleen maar stress op en je moet echt goed zijn wil je beetje goede rewards krijgen.

Verder stop ik in het weekend liever tijd in mijn privéleven dan in Weekend League haha
Komt het even goed uit dat bijna de rest van de market ook crashed tegelijk met de waarde van jouw club.servival7 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 13:39:
Wanneer kapt EA eens met die promo packs bullshit. Heb die markt nog nooit zo snel zien dalen.
Voor 90% van de gevallen als een squad dropt met bijvoorbeeld 30% waarde, is de algemene market ook waarschijnlijk met 30% gedaald. Er zijn altijd uitzonderingen, maar denk dat het er vaak pijnlijker uitziet in absolute waarde dan in de waarde van bijvoorbeeld rating.
Verwijderd
Het is meer een leermoment, FIFA 19 dus alles verkopen begin markt en terugkopen in de crash zoals nu en zo veel geld overhouden / verdienen.Fraaank schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 13:52:
[...]
Komt het even goed uit dat bijna de rest van de market ook crashed tegelijk met de waarde van jouw club.
Voor 90% van de gevallen als een squad dropt met bijvoorbeeld 30% waarde, is de algemene market ook waarschijnlijk met 30% gedaald. Er zijn altijd uitzonderingen, maar denk dat het er vaak pijnlijker uitziet in absolute waarde dan in de waarde van bijvoorbeeld rating.
Iedereen heeft er last van en voordeel is je koop betere spelers nu ook voor een stuk minder
Verwijderd
Netjes! Ik heb besloten het niet te doen en gewoon Nesta en Overmars te kopen voor hetzelfde geld zodat ik die weer kan verkopen als ik ze zat ben hahamarkdewolf schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 13:06:
Overmars is nu wel lekker cheap, rond de 450K...
Overmars en Bale lijken mij wel echt een masterduo.
Zal Overmars Prime nog verder zakken denken jullie?
[ Voor 37% gewijzigd door GAITii op 16-03-2018 14:20 ]
Ik had gelukkig alles verkocht voordat deze SBCs kwamen.Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 14:12:
[...]
Het is meer een leermoment, FIFA 19 dus alles verkopen begin markt en terugkopen in de crash zoals nu en zo veel geld overhouden / verdienen.
Iedereen heeft er last van en voordeel is je koop betere spelers nu ook voor een stuk minder
Ik ga het met dit untradable team doen tot TOTS.
https://www.futbin.com/18/squad/4288735
Verwijderd
Allemaal untradable ? Ik heb als enige dit jaar Ibra en Kane gepackt verder niks wat duurder is haha alles moeten kopen verder helaas.JAtech schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 14:19:
[...]
Ik had gelukkig alles verkocht voordat deze SBCs kwamen.
Ik ga het met dit untradable team doen tot TOTS.
https://www.futbin.com/18/squad/4288735
Waarom vervang je Coleman niet voor Valencia? Kleine investering.. Coleman is niet veel
Verwijderd
Overmars speelt top alleen hij wordt snel van de bal gezet.. enige nadeel wat ik kan bedenken eigenlijkGAITii schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 14:16:
Overmars is nu wel lekker cheap, rond de 450K...
Ja alles is untradable.Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 14:24:
[...]
Allemaal untradable ? Ik heb als enige dit jaar Ibra en Kane gepackt verder niks wat duurder is haha alles moeten kopen verder helaas.
Waarom vervang je Coleman niet voor Valencia? Kleine investering.. Coleman is niet veel
Ja idd, Coleman is niet veel bijzonders.
Kun je doen, heb daar zelf niet veel mee gedaan. Probeer altijd gewoon lekker "te genieten" van FIFA en niet zoveel bezig zijn met teams op het juiste moment (ver)kopen, gaat meestal ook mis bij mij. Als ik genoeg van m'n team heb, verkoop ik ze, en koop gelijk weer terug (heel soms inderdaad wel is 1 a 2 dagen wagen ivm bijvoorbeeld WL-rewards).Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 14:12:
[...]
Het is meer een leermoment, FIFA 19 dus alles verkopen begin markt en terugkopen in de crash zoals nu en zo veel geld overhouden / verdienen.
Ik had trouwens gisteren een update van 1GB. Vond het spel daarna wat traag. Niet laggy maar passing leek trager. Meer mensen last van?
Verwijderd
Nee bij mij speelde die juist heel erg snel en reageerde fel.. zal te maken hebben met mijn kabel die ik in de ps4 heb gestopt voor betere verbindingVissert schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 14:48:
Ik had trouwens gisteren een update van 1GB. Vond het spel daarna wat traag. Niet laggy maar passing leek trager. Meer mensen last van?

Dit dus. Als ik vorige week mijn elftal verkocht had had ik nu lekker met Ronaldo kunnen spelenVerwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 14:12:
[...]

https://blog.us.playstati...thday-party-begins-today/
EA SPORTS FIFA
Verified account @EASPORTSFIFA
26m26 minutes ago
It’s 🎂 time. Celebrate with the #FUT birthday squad + much more available in 4 hours! Details ➡️ http://play.st/2DwTxEG
[ Voor 83% gewijzigd door SR8 op 16-03-2018 15:44 ]
Komt er nog een league sbc van het weekend?
Michaelwerken
Kouyate ernaast met 90 fysiekVerwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 16:02:
Kolasinac is wel een blok beton achterin 91 PSY.. Die wil ik wel hebben als sub

Verwijderd
Die had ik niet eens gezien nog... als je die 2 naast elkaar zet heb je geen dure Icon nodig!!
Overigens is de App ook geüpdatet. Kreeg gisteren mijn WL rewards gewoon in de App ipv via de console deze te openen. Toch wel een groot pluspunt vind ik
Mooie toevoeging inderdaad. Zag het gisteren ook toevallig, sta je stoer te doen in de kroeg met je WL rewards, beste speler: Savic 82...Murrays schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 16:40:
Overigens is de App ook geüpdatet. Kreeg gisteren mijn WL rewards gewoon in de App ipv via de console deze te openen. Toch wel een groot pluspunt vind ik
Let the tryharding begin zie ik al wel.
Waar de meeste god teams nog zochten naar een goede linksback, pakken die nu allemaal Bale, voor CR7 is voor ieder wat wils (centraal, links of rechts mogelijk) en Alaba op t middenveld is natuurlijk ook ziekelijk..
Waar de meeste god teams nog zochten naar een goede linksback, pakken die nu allemaal Bale, voor CR7 is voor ieder wat wils (centraal, links of rechts mogelijk) en Alaba op t middenveld is natuurlijk ook ziekelijk..
Verwijderd
Mensen wat heb ik problemen met verdedigen naar mij idee heb ik alle verdedigings filmpje doorgekeken maar ik krijg het gewoon niet onder de knie.
Mijn laatste 3 wedstrijden online
0-3
1-5 (tegen 10 man)
0-4
Wat mij opvalt bij mijn ploeg als de tegenstander eruit komt lopen al mijn verdedigers naar achteren, tegenstanders is bij de 16 en die kan vrij uithalen.
En constant als ik de bal inspeel naar mijn buitenspelers komen de verdedigers er voor.
Een hoop tips wat is lees is dat je met de joystick van speler moet wisselen ipv L1 maar ook dit krijg ik maar niet onder de knie hoe werkt dit nou precies?
0-3
1-5 (tegen 10 man)
0-4
Wat mij opvalt bij mijn ploeg als de tegenstander eruit komt lopen al mijn verdedigers naar achteren, tegenstanders is bij de 16 en die kan vrij uithalen.
En constant als ik de bal inspeel naar mijn buitenspelers komen de verdedigers er voor.
Een hoop tips wat is lees is dat je met de joystick van speler moet wisselen ipv L1 maar ook dit krijg ik maar niet onder de knie hoe werkt dit nou precies?
Verwijderd
Snap de bedoeling niet van die positiewijzigingen? Bale linksback? 86 in verdedigen? Geloof je het zelf?!
Verwijderd
Toen hij begon bij Southampton en Spurs was hij linksback. Nadat hij zo briljant speelde in de CL met fantastische aanvallende dribbels ging hij steeds verder naar voren spelen.Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 17:25:
Snap de bedoeling niet van die positiewijzigingen? Bale linksback? 86 in verdedigen? Geloof je het zelf?!
Ben je al geswitched van formatie? En wat zijn je custom tactics?Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 17:23:
Mensen wat heb ik problemen met verdedigen naar mij idee heb ik alle verdedigings filmpje doorgekeken maar ik krijg het gewoon niet onder de knie.
0-3
1-5 (tegen 10 man)
0-4
Verwijderd
Ben helemal geswitch zoals jij aangegeven heb net zoals de custom tacticsVissert schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 17:42:
[...]
Ben je al geswitched van formatie? En wat zijn je custom tactics?
Heb voorin nu salah, firmino en mane
Daar achter de zwarte kaart van oxlade chamberlain
Iets gaat er nog steeds niet vooral verdedigend is het 1 grote kaas
Verwijderd
Ja maar dat is jaren geleden, en hij is nooit goed in verdedigen geweest met zulke stats. Is gewoon niet actueel en realistisch, maarjaVerwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 17:26:
[...]
Toen hij begon bij Southampton en Spurs was hij linksback. Nadat hij zo briljant speelde in de CL met fantastische aanvallende dribbels ging hij steeds verder naar voren spelen.
Dat niet, maar levert EA wel lekkere centen op natuurlijk!Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 18:02:
[...]
Ja maar dat is jaren geleden, en hij is nooit goed in verdedigen geweest met zulke stats. Is gewoon niet actueel en realistisch, maarja
Verwijderd
Fut Birthday Rooney 99 + Schweinsteiger 88 gelekt zie ik op twitter. Zou een Premium SBC zijn. Ben benieuwd, is om 19.00uur.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2018 18:06 ]
Verwijderd
Uit die 84-87 upgrade alleen 84 spelers en de meesten daarvan had ik al.
Uit de icon sbc kreeg ik deco... kan je ook niks mee 😂
Uit de icon sbc kreeg ik deco... kan je ook niks mee 😂
Haal net 86 Gullit uit de icon SBC! Heeft me zo'n 100k gekost dus zeker tevreden mee. Twijfel om er nog een te doen aangezien in nu geen high rated spelers meer in mijn club heb.
En vandaag dan eindelijk EOE KAKA??
En vandaag dan eindelijk EOE KAKA??
[ Voor 9% gewijzigd door Unione. op 16-03-2018 18:47 ]
Mane bolasie kouyate en kolasinac wil ik best proberen
Eindelijk eens packluck, ik heb zo'n 6 45k packs opengemaakt:
FUT Birthday Mahrez, IF Aurier, Robben en nog wat 83 en 84 rated kaartjes.
FUT Birthday Mahrez, IF Aurier, Robben en nog wat 83 en 84 rated kaartjes.
Verwijderd
Even wat Ierse goalgetters inslaan, Coleman heb ik in ieder geval al binnen.
WTF: Die Shane Longs gaan er binnen vijf seconden uit (onder de 2k). Die stomme autobuyers ook.
WTF: Die Shane Longs gaan er binnen vijf seconden uit (onder de 2k). Die stomme autobuyers ook.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2018 19:27 ]
Dacht laat ik 1 50k pack openen omdat ik gister zoveel winst heb gedraaid, blauwe flair en daar kwam Zanetti 88 uitlopen!
Verwijderd
Iemand die even een losse online match wil doen en tien keer wil scoren met zijn Ierse speler? Dus dat het bij wijze van spreken 10-10 wordt:)
Ik zou niet beginnen met het wisselen met de joystick, pas als je wat beter bent. Er zijn 2 makkelijke manieren om te verdedigen. Ten eerste zelf een verdedigende middenvelder spelen en blijven spelen. Dus niet je met je verdedigers spelen als je totaal niet kan verdedigen. Je zal er geen divisie 1 mee halen maar zo kan je rustig wat beter leren spelen.Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 17:23:
0-3
1-5 (tegen 10 man)
0-4
Verder kan je, als je in een gevaarlijke 1 tegen 1 staat de pass-knop inhouden. Je verdediger houdt dan wat afstand en het is vrij moeilijk voor de tegenstander om erlangs te komen. Gaat de tegenstander naar een iets minder gevaarlijke positie probeer dan gelijk de bal te pakken.
Edit: Als je verdedigers teveel afstand houden zet aggresive wat hoger bij je custom tactics.
[ Voor 3% gewijzigd door sjakieman op 16-03-2018 19:39 ]
Verwijderd
Dat werkt niet afgelopen week geprobeerd tegen een collega maar de beloningen kreeg ik toen nietVerwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 19:33:
Iemand die even een losse online match wil doen en tien keer wil scoren met zijn Ierse speler? Dus dat het bij wijze van spreken 10-10 wordt:)
Afgelopen week was die challenge er ook niet.Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 19:36:
[...]
Dat werkt niet afgelopen week geprobeerd tegen een collega maar de beloningen kreeg ik toen niet
Verwijderd
Bedankt bedankt dat met die middenvelder meelopen heeft een tijd geholpen inderdaad toen ik in het begin met mijn team speelde de laatste tijd lukt het echter van geen kant meersjakieman schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 19:36:
[...]
Ik zou niet beginnen met het wisselen met de joystick, pas als je wat beter bent. Er zijn 2 makkelijke manieren om te verdedigen. Ten eerste zelf een verdedigende middenvelder spelen en blijven spelen. Dus niet je met je verdedigers spelen als je totaal niet kan verdedigen. Je zal er geen divisie 1 mee halen maar zo kan je rustig wat beter leren spelen.
Verder kan je, als je in een gevaarlijke 1 tegen 1 staat de pass-knop inhouden. Je verdediger houdt dan wat afstand en het is vrij moeilijk voor de tegenstander om erlangs te komen. Gaat de tegenstander naar een iets minder gevaarlijke positie probeer dan gelijk de bal te pakken.
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs