Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Ik hoor veel mensen over Bale. Hoe speelt hij als spits in een twee spitsen systeem en hoe is zijn stamina?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
RR21 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 20:06:
Ik hoor veel mensen over Bale. Hoe speelt hij als spits in een twee spitsen systeem en hoe is zijn stamina?
Zijn stamina is goed genoeg als spits. Als ik wissel dan is hij wel vaak het slachtoffer omdat de rest van mijn team +85 stamina heeft maar hij kan het ook wel een hele wedstrijd + verlenging volhouden. Met links is elke kans een goal en zijn dribbling is veel beter dan het lijkt als je naar zijn skills kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 11:21
Zo'n 60k winst gemaakt door te snipen op Bruno Gaspar van Fiorentina. Toch wel leuk die SBC's waarbij iedereen denkt die speler nodig te hebben 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
SH-FR schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 20:10:
Zo'n 60k winst gemaakt door te snipen op Bruno Gaspar van Fiorentina. Toch wel leuk die SBC's waarbij iedereen denkt die speler nodig te hebben 😂
Mooi he? Zo heb ik al een aantal spelers van Genk en Luik verkocht voor 8k per stuk vandaag. :)
Zelf nadenken over een SBC is blijkbaar best lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:24
Hoe werken jullie met wingerspelers in een twee spitsen systeem? Nemen jullie die mindere chemistry voor lief of starten jullie bijvoorbeeld in 4-3-2-1 en meteen bij de start switchen naar een andere opstelling?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
GAITii schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 20:26:
Hoe werken jullie met wingerspelers in een twee spitsen systeem? Nemen jullie die mindere chemistry voor lief of starten jullie bijvoorbeeld in 4-3-2-1 en meteen bij de start switchen naar een andere opstelling?
Hoe irritant ik het voor mezelf ook vond, switch ik elke wedstrijd naar de formatie die ik nodig heb. Ik begin nu in 41212 wilde en switch dan naar 4312 voor de aftrap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
sjakieman schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 20:13:
[...]

Mooi he? Zo heb ik al een aantal spelers van Genk en Luik verkocht voor 8k per stuk vandaag. :)
Zelf nadenken over een SBC is blijkbaar best lastig...
Ja inderdaad, die weten gewoon niet wat ze aan het doen zijn haha. Zelf wilde ik ook Mario Gaspar in de SBC gooien maar kwam er net op tijd achter dat Caceres zo'n 3k goedkoper was en ook paste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Arrggghhhhhh 5-0 voor met potje squad battles valt de verbinding met de ea servers weg. Doei overwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop een beetje op dat Brazilië - Rusland (mm) en La Liga sbc online komen. Cherychef is de enige Rus in de Spaanse competitie. Die is nu makkelijk voor 650 op te pikken. Denken jullie dat die zal stijgen tzt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kane geblesseerd tot eind maart. Son grotere kans op POTM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Gisteren was ik wat aan het bladeren over tips over het kwalificeren voor de WL. Ik klap er telkens in de finale uit tegen icon-teams, terwijl ik zo nu en dan in ronde 2/3 ook icon-teams tegen kom maar soms gewoon van de mat speel.

Nu kwam ik een link tegen van EA waarmee je je dus ook gewoon kunt kwalificeren... Nog nooit gezien of meegemaakt in al die tijd, STOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAITii schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 08:41:
Gisteren was ik wat aan het bladeren over tips over het kwalificeren voor de WL. Ik klap er telkens in de finale uit tegen icon-teams, terwijl ik zo nu en dan in ronde 2/3 ook icon-teams tegen kom maar soms gewoon van de mat speel.

Nu kwam ik een link tegen van EA waarmee je je dus ook gewoon kunt kwalificeren... Nog nooit gezien of meegemaakt in al die tijd, STOM!
Werkt niet altijd en pas er mee op want "misbruik wordt gestraft" :+ Het is voor spelers die genaaid zijn door een disconnect etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:34

Waar staat dat? Ik kan dat nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit team toevallig? >:) https://www.futbin.com/18/squad/3337964

Hmm zie dat aurier IF misschien wel een leuke optie is ipv Valencia. En misschien ptg milinkovic is ook wel handig. Eens zien of ik vanavond wat leuke spelers pack uit de wl rewards.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Bean77 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:08:
[...]

Dit team toevallig? >:) https://www.futbin.com/18/squad/3337964

Hmm zie dat aurier IF misschien wel een leuke optie is ipv Valencia. En misschien ptg milinkovic is ook wel handig. Eens zien of ik vanavond wat leuke spelers pack uit de wl rewards.
Haha, die zou ik dan toevallig verslagen hebben :+

Twee keer tegen in de finale, 2x Henry Prime. Man, die gast knalde alles randje 16 in de kruising.

Iemand trouwens ervaring met een wat sterkere spits dan Gabriel Jesus in een BPL squad? Firmino bijvoorbeeld? Heb een 300K te spenderen aan een andere spits, en wil wel wat sterkers in de lucht en met schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAITii schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:12:
[...]

Haha, die zou ik dan toevallig verslagen hebben :+

Twee keer tegen in de finale, 2x Henry Prime. Man, die gast knalde alles randje 16 in de kruising.

Iemand trouwens ervaring met een wat sterkere spits dan Gabriel Jesus in een BPL squad? Firmino bijvoorbeeld? Heb een 300K te spenderen aan een andere spits, en wil wel wat sterkers in de lucht en met schieten.
Ik heb Firmino 87 en tot voor kort speelde hij ook in mijn team. Bij mij speelde hij als CAM en deed dat prima. Zijn workrates vond ik ook wel prettig op die positie. Als spits heeft hij bij mij niet gespeeld, maar dat is wel logisch.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Ik heb ergens gezien dat als je alle dagelijkse PTG SBC doet dat je dan een PTG speler krijgt als reward.
Weet niet meer waar ik dit gezien hebt, kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Er zijn nieuwe packs in de codes, ook een met gegarandeerd een baby Icon. Daardoor zijn alle baby icon's al flink gedaald nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Skann schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:45:
Er zijn nieuwe packs in de codes, ook een met gegarandeerd een baby Icon. Daardoor zijn alle baby icon's al flink gedaald nu :)
Ook gegarandeerd 86-89 rated speler sbc's etc. Heb maar alvast wat spelers ingeslagen >:)

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 17:05
Skann schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:45:
Zou ook zomaar kunnen dat dat de Reward is voor de FUT Birthday SBC's. En mogelijk onverhandelbaar, wat dan weer de prijzen van de baby icons kan laten stijgen. Speculeren maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Supermach schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:52:
[...]

Zou ook zomaar kunnen dat dat de Reward is voor de FUT Birthday SBC's. En mogelijk onverhandelbaar, wat dan weer de prijzen van de baby icons kan laten stijgen. Speculeren maar!
Je krijgt toch gegarandeerd zo'n baby Pires, Nesta of Deco. Waar je niks mee kan haha.
In ieder geval is sinds gisteravond Rio Ferdinand 85 van 600 naar 530 gegaan. Die wilde ik halen dus dat schiet lekker op met vanavond de Weekend League rewards. Kan niet wachten om weer een gratis Hatem Ben Arfa in de armen te sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:17
Skann schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:09:
[...]

Je krijgt toch gegarandeerd zo'n baby Pires, Nesta of Deco. Waar je niks mee kan haha.
In ieder geval is sinds gisteravond Rio Ferdinand 85 van 600 naar 530 gegaan. Die wilde ik halen dus dat schiet lekker op met vanavond de Weekend League rewards. Kan niet wachten om weer een gratis Hatem Ben Arfa in de armen te sluiten
De Icon kun je weer inleveren voor een andere Icon.

Zegt imo ook wel wat over de komende prime icons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
WSL036 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:11:
[...]

De Icon kun je weer inleveren voor een andere Icon.

Zegt imo ook wel wat over de komende prime icons :)
Hoop echt dat voor 96 Ronaldo verplicht een Braziliaanse icon ingeleverd moet worden. Dan gaat Roberto Carlos lekker omhoog en ruil ik die voor Zanetti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Wie kan mij helpen de puzzel op te lossen?
Momenteel heb ik deze spelers https://www.futbin.com/18/squad/4278844. Ik wil nog een meer defensieve middenvelder inpassen (zoals kante bijvoorbeeld). Daarnaast wil ik een spits of middenvelder op de SP positie. Ik zou in game kunnen/willen wisselen na een 4312 of 41212 formatie, waardoor ik dus CR7 en de rechtsbuiten in de spits zet. Dit wordt het dan bij een 4312 https://www.futbin.com/18/squad/4278891. CR7 op 10 chem is niet noodzakelijk maar 7 lijkt mij te doen.

Niet geheel onbelangrijk, budget is 1,1miljoen
Edit: Casemiro lijkt mij niet heel fijn gezien zijn snelheid, maar wellicht hebben jullie andere ervaringen met hem?

[ Voor 9% gewijzigd door theman36 op 15-03-2018 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
Het lijkt wel of de tradeable PTG SBC veel slechter is dan de untradeable. Uit de tradeable heb ik nu de Engelse linksback en een andere onbruikbare gehaald. Ik heb nu een paar keer de untradeable gedaan en heb er nu Higuain en Sterling uit gehaald.

Vanavond nog proberen de WL kwalificatie te halen en PTG Vela binnen te harken. Dan hopen op Savic, dan kan ik zijn IF verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Ik wil mijn team verkopen. Huidige waarde rond de 1,2 miljoen. Wanneer kan ik mijn team het beste verkopen? Voor vanavond nog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WSL036
RR21 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:49:
Ik wil mijn team verkopen. Huidige waarde rond de 1,2 miljoen. Wanneer kan ik mijn team het beste verkopen? Voor vanavond nog?
Normaal is het beter om eind van de week te verkopen en begin van de week te kopen. Mocht je veel hoge rated spelers hebben, loont het misschien om even te wachten op de SBC's die verwacht worden.. Prijzen van hoge rated spelers zullen dan ook iets gaan stijgen verwacht ik, natuurlijk afhankelijk van de eisen van de SBC's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

theman36 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:31:
Momenteel heb ik deze spelers https://www.futbin.com/18/squad/4278844. Ik wil nog een meer defensieve middenvelder inpassen (zoals kante bijvoorbeeld). Daarnaast wil ik een spits of middenvelder op de SP positie. Ik zou in game kunnen/willen wisselen na een 4312 of 41212 formatie, waardoor ik dus CR7 en de rechtsbuiten in de spits zet. Dit wordt het dan bij een 4312 https://www.futbin.com/18/squad/4278891. CR7 op 10 chem is niet noodzakelijk maar 7 lijkt mij te doen.

Edit: Casemiro lijkt mij niet heel fijn gezien zijn snelheid, maar wellicht hebben jullie andere ervaringen met hem?
Ik zou voor een defensieve middenvelder niet teveel op snelheid letten en hem daar zeker niet op afschieten. Casemiro wel een fijne speler. Naast CR7 lijkt Bale mij een ideale kandidaat, zijn IF (st) is iets te duur dus dat wordt dan puzzelen met de normale kaart.

Dit is een optie: https://www.futbin.com/18/squad/4279183

Moet je natuurlijk wel even puzzelen hoe je wil beginnen. Willian is een optie om te laten starten voor chem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
WSL036 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:48:
Het lijkt wel of de tradeable PTG SBC veel slechter is dan de untradeable. Uit de tradeable heb ik nu de Engelse linksback en een andere onbruikbare gehaald. Ik heb nu een paar keer de untradeable gedaan en heb er nu Higuain en Sterling uit gehaald.

Vanavond nog proberen de WL kwalificatie te halen en PTG Vela binnen te harken. Dan hopen op Savic, dan kan ik zijn IF verkopen.
Thiago uit de de treadable sbc vind ik niet bepaald een slechte pull :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
theman36 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:31:

https://www.futbin.com/18/squad/4279199

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-10 18:50
Is het verstandig om nu al je hoge rated spelers te verkopen die veel waard omdat vermoedellijk die SBC's er aan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ik speel momenteel met dit team
https://www.futbin.com/18/squad/4279263

ben er niet geheel ontevreden over, tikken op het middenveld gaat ook soepel.
Voor eigenlijk ook goede afspeelpunten.

Misschien valencia nog vervangen door aurier IF.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Wii4all schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:06:
ik speel momenteel met dit team
https://www.futbin.com/18/squad/4279263

ben er niet geheel ontevreden over, tikken op het middenveld gaat ook soepel.
Voor eigenlijk ook goede afspeelpunten.

Misschien valencia nog vervangen door aurier IF.
Hoe begin jij met je formatie gezien de chemistry? Aurier IF lijkt mij trouwens ook een goede vervanger voor Valencia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik heb gewoon 100 Chem ik heb klopp als trainer dan heb je bpl en Duitsland te pakken

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Wii4all schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:24:
Ik heb gewoon 100 Chem ik heb klopp als trainer dan heb je bpl en Duitsland te pakken
Ah oke, en Vidal en Kante, die hebben dan 7/8 chem, merk je dat nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Snapt iemand waarom Raheem Sterling zijn PTG blijft dalen? Zit al 30k onder zijn hoogste kaartje van een RW is, maar als CAM kan je hem veelzijdig gebruiken ook op het middenveld of in de spits en toch is die minder waard.. Snap t nie

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
ErnstMid schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:57:
[...]
Ik zou voor een defensieve middenvelder niet teveel op snelheid letten en hem daar zeker niet op afschieten. Casemiro wel een fijne speler. Naast CR7 lijkt Bale mij een ideale kandidaat, zijn IF (st) is iets te duur dus dat wordt dan puzzelen met de normale kaart.

Dit is een optie: https://www.futbin.com/18/squad/4279183

Moet je natuurlijk wel even puzzelen hoe je wil beginnen. Willian is een optie om te laten starten voor chem
Als ik Casemiro neem is dit natuurlijk wel mogelijk :9~ https://www.futbin.com/18/squad/4279399. In game switch ik naar 433-4 en gaat Jesus natuurlijk naar de spits, Casemiro op rcm en KdB op cam. Daarnaast is het wel zo dat iedereen 10 chem heeft :*)
Heeft iemand ervaringen met Petit 88? Dit is namelijk dan ook mogelijk https://www.futbin.com/18/squad/4279509 alleen heb ik dan geen spits en beperk ik mij tot een 4312 of 41212 formatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
GAITii schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:26:
[...]

Ah oke, en Vidal en Kante, die hebben dan 7/8 chem, merk je dat nog?
Ik heb met hun nog nooit full Chem gespeeld dus ik kan je dat niet vertellen

Maar het speelt gewoon goed

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06:16
Ik vond Petit(88) heerlijk spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leoon. schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:26:
Snapt iemand waarom Raheem Sterling zijn PTG blijft dalen? Zit al 30k onder zijn hoogste kaartje van een RW is, maar als CAM kan je hem veelzijdig gebruiken ook op het middenveld of in de spits en toch is die minder waard.. Snap t nie
Denk dat de prijzen van de ptg's nu gaan dalen omdat de sbc ptg bijna ten einde loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Harribo schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 12:19:
[...]

Denk dat de prijzen van de ptg's nu gaan dalen omdat de sbc ptg bijna ten einde loopt?
Vrijwel altijd is een OTW/PTG kaartje niet onder de laatste inform, dat vind ik meer zo raar.. Hij is gewoon 30k goedkoper dan z'n laatste inform

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
Leoon. schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 12:42:
[...]

Vrijwel altijd is een OTW/PTG kaartje niet onder de laatste inform, dat vind ik meer zo raar.. Hij is gewoon 30k goedkoper dan z'n laatste inform
Denk gewoon een kwestie van dat er op dit moment nog meer PTG's de markt op komen. Is namelijk nu al wat meer gelijkgetrokken, zit er nog maar 10k onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

WSL036 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 12:55:
[...]

Denk gewoon een kwestie van dat er op dit moment nog meer PTG's de markt op komen. Is namelijk nu al wat meer gelijkgetrokken, zit er nog maar 10k onder.
Euhm op welk platform? Heb net futbin gekeken voor xdoos en ps4 en beide groot verschil van 30k er tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
Leoon. schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 13:04:
[...]

Euhm op welk platform? Heb net futbin gekeken voor xdoos en ps4 en beide groot verschil van 30k er tussen
Sorry, ik zat zelf verkeerd te rekenen, 20k. Loopt nu weer wat op inderdaad, maar zat net op 172 (ptg) vs 187 (if). Schommelt dus behoorlijk. Denk misschien de combinatie positie en aanbod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

WSL036 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 13:14:
[...]

Sorry, ik zat zelf verkeerd te rekenen, 20k. Loopt nu weer wat op inderdaad, maar zat net op 172 (ptg) vs 187 (if). Schommelt dus behoorlijk. Denk misschien de combinatie positie en aanbod?
Ja dat zal haast moeten, gek dat een RW op hogere waarde wordt geschat dan een CAM of ST voor Sterling. Ik vind hem zelf heel fijn al CAM maar de meeste zullen wel met LF en RF spelen dan of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-10 15:54
Iemand ervaring met Higuain? Ik zit te denken om zijn PTG te halen ipv Kluivert 88

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leoon. schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 12:42:
[...]

Maar een PTG kaartje is toch in beginsel/eerste instantie hetzelfde als zijn gewone nif kaartje? If en ptg staan los van elkaar of niet?
Om mee te spelen koop ik geen ptg, veel te duur. Ik koop liever if/otw kaartjes.

Zat nog bijna te denken om die sbc te doen, gelukkig heb ik mij niet laten verleiden. Beter wachten totdat de ptg sbc afgelopen is en de prijzen weer dalen, koop ik hem wel, zekerder en vaak stuk goedkoper.

Met al die special kaartjes, doe ik nu wat goedkopere leagues (mls, eredivisie,bancomer mx,liga nos, superlig), die nu nog goedkoper zijn, levert mooi packs op en coins.

[ Voor 27% gewijzigd door Harribo op 15-03-2018 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Harribo schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:06:
[...]

Maar een PTG kaartje is toch in beginsel/eerste instantie hetzelfde als zijn gewone nif kaartje? If en ptg staan los van elkaar of niet?
Om mee te spelen koop ik geen ptg, veel te duur. Ik koop liever if/otw kaartjes.

Zat nog bijna te denken om die sbc te doen, gelukkig heb ik mij niet laten verleiden. Beter wachten totdat de ptg sbc afgelopen is en de prijzen weer dalen, koop ik hem wel, zekerder en vaak stuk goedkoper.
Nee de PTG heeft dezelfde statistieken als z'n laatste IF. Werkt eigenlijk net zoals met OTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-10 22:01
Leoon. schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 13:19:
[...]

Ja dat zal haast moeten, gek dat een RW op hogere waarde wordt geschat dan een CAM of ST voor Sterling. Ik vind hem zelf heel fijn al CAM maar de meeste zullen wel met LF en RF spelen dan of zo
Ligt puur aan de positie. Voor RW zijn er weinig betere wingers voor die prijsklasse. Daar komen zn stats ook maximaal tot zn recht. Voor een CAM of ST, zijn ze stats gewoon minder en zijn er betere opties voor minder geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Shreddaaa schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:10:
[...]

Ligt puur aan de positie. Voor RW zijn er weinig betere wingers voor die prijsklasse. Daar komen zn stats ook maximaal tot zn recht. Voor een CAM of ST, zijn ze stats gewoon minder en zijn er betere opties voor minder geld.
Ik heb hem dus als CAM, maar wie is beter op die positie voor minder geld dan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Iemand ervaring met messi nif als spits? Ben benieuwd of het een verbetering is ten opzichte van bale.

[ Voor 3% gewijzigd door servival7 op 15-03-2018 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wtf...ik speel wl tegen een gast, ben beter maar mijn keeper Ederson moest zo nodig de bal bij de spits neer leggen, 0-1.
Ik ga gewoon rustig door en scoor in de 65e minuut 1-1. Gozer is eigenlijk nergens.
Gaat ie opeens quitten, ik speel 1-1, ben geen ronde verder! Kan dit tegenwoordig zo maar?

Btw...noemen ze dit een voetbalspel? Met die lags is het meer schaatsen...tjemig..

edit: wat is ederson if trouwens slecht, laat bijna alles door

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 15-03-2018 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een hoop denken wil ik eind deze maand met deze opstelling beginnen:

https://www.futbin.com//18/squad/4281874

Iemand verbeteringen / betere opties?

Ik hoor graag jullie mening !

Edit:

Walker moest er nog uit ipv Valencia / Aurier IF

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2018 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:56:
Na een hoop denken wil ik eind deze maand met deze opstelling beginnen:

https://www.futbin.com//18/squad/4281874

Iemand verbeteringen / betere opties?

Ik hoor graag jullie mening !

Edit:

Walker moest er nog uit ipv Valencia / Aurier IF
Nice! Hoor alleen verhalen dat Sterling op ST toch beter aanvoelt dan op de CAM positie. Misschien daar iemand als de Bruyne of Eriksen?

Overmars heeft nu 2 chem, zal je dat gaan merken denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAITii schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:58:
[...]

Nice! Hoor alleen verhalen dat Sterling op ST toch beter aanvoelt dan op de CAM positie. Misschien daar iemand als de Bruyne of Eriksen?

Overmars heeft nu 2 chem, zal je dat gaan merken denk je?
Ja ik ga starten met een spits en zet dan later Overmars erin... zelfde als met Wilson heb ik Lozano SIF achter de hand... de Bruyne kan ook een optie zijn als CAM of Kante wisselen met Desailly en dan Bergkamp ")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:59:
[...]

Ja ik ga starten met een spits en zet dan later Overmars erin... zelfde als met Wilson heb ik Lozano SIF achter de hand... de Bruyne kan ook een optie zijn als CAM of Kante wisselen met Desailly en dan Bergkamp ")
KdB zou één van de eerste spelers zijn die ik op de cam positie zal zetten. Wat een heerlijke speler is dat! Genoeg snelheid, passing is perfect en een uitstekend schot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben jullie ook dat Ederson if 86 alles gewoon doorlaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-10 09:50
Del Piero of De Bruyne als CAM? Welke zouden jullie kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Harribo schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 15:34:
Bij mij niet, hij heeft nog nooit een doelpunt tegengehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Harribo schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 15:34:
Ik heb de OTW versie (die is inmiddels 87) en die speelt bij mij prima. Weinig gekke dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 15:51:
[...]
Ik heb de OTW versie (die is inmiddels 87) en die speelt bij mij prima. Weinig gekke dingen.
Ik bedoel ook de 87 versie.

Ok thanks waarom laat hij bij mij meer dan de helft door? Echt zo frusterend.
Afstandschoten voornamelijk. Op de lijn is hij wel ok. Die 86 duiken is blijkbaar te slecht?

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 15-03-2018 15:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
GAITii schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 20:26:
Ik switch van 4-3-2-1 naar 4-1-2-1-2(2) zodat Overmars en Bale mijn spitsen zijn en Del Piero zakt dan terug naar de cam positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 15:59:
[...]

Ik switch van 4-3-2-1 naar 4-1-2-1-2(2) zodat Overmars en Bale mijn spitsen zijn en Del Piero zakt dan terug naar de cam positie.
Hoe bevalt Bale naast Overmars? Ik heb nu Lozano SIF die scoort als een malle maar wil graag een alternatief hebben en ben een beetje zoekende..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
Hoe zijn jullie ervaringen met Firmino 87 PTG als spits. Aanrader of beter verkopen en bijv. Jesus neerzetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WSL036
ajaxalex schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 13:33:
Iemand ervaring met Higuain? Ik zit te denken om zijn PTG te halen ipv Kluivert 88
Ja, waarschijnlijk ligt het aan mij, maar ik moet zeggen dat ik niet heel erg onder de indruk ben van Higuain. Ondanks dat hij met een goede chemistry kaart op 99 finishing komt, vind ik hem tegenvallen in de afronding. Son scoort ze bij mij makkelijker.

Misschien moet ik even aan hem wennen of rond ik zelf onbewust anders af met Higuain, maar ik had een aantal keer een 1-op-1 waarbij het normaal gesproken een 99% doelpunt is, die hij op de keeper schiet of naast legt. Gisteren miste ik een 1-op-1 met Higuain, waarbij ik later een identieke kans kreeg met Savic en hij schoof hem er wel rustig in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Spelen mensen hier met IF Wilson? Heb nu firmino sif en neymar in de spits maar firmino is niet heel overtuigend, neymar vele malen meer.. verschil in coins tussen wilson en firmino sif is enorm dus ben benieuwd.. als wilson ook redelijk is kan ik de overige coins in de bruyne IF steken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Razz89 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:40:
Spelen mensen hier met IF Wilson? Heb nu firmino sif en neymar in de spits maar firmino is niet heel overtuigend, neymar vele malen meer.. verschil in coins tussen wilson en firmino sif is enorm dus ben benieuwd.. als wilson ook redelijk is kan ik de overige coins in de bruyne IF steken..
Ik was ook al benieuwd hierna. Firmino SIF twijfel ik heel erg over, terwijl Wilson IF ook wel wat lijkt.
Hier wil ik het als upgrade van Jesus gebruiken omdat ik Jesus op sommige momenten toch wel erg zwak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SIF Mooy of Pogba ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben wel tevreden over Wilson if 84.
Snel en fysiek.
Maar ik heb geen ervaring met Firminho, dus zeggen of hij beter of slechter is, durf ik niet

Vind Wilson echt een sprinter voor een counter. In de drukte in het strafschopgebied vraag ik me af of hij veel kan uitspoken. Dan heb ik denk ik weer liever Kane.
Tip: geef steekpassen op Wilson, hij is snel bij de bal

[ Voor 43% gewijzigd door Harribo op 15-03-2018 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leoon. schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:19:
[...]

Ik heb hem dus als CAM, maar wie is beter op die positie voor minder geld dan? :D
Idd, hetzelfde (RCAM in 4231).
Zit al een tijdje errug gedulding te wachten :+

Misschien is Firmino beter, dan die blijft lekker in de spits staan.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Nieuwe Prime Icons vanavond.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DYWFemdVoAAyO8k.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door SR8 op 15-03-2018 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Eigenlijk wilde ik geen geld meer stoppen in untradable spelers maar ik heb nog een untradable Zlatan, Iniesta, Mkhitarian, Casemiro en Willian dus denk dat ik toch nog een laatste icon SBC ga maken. Nu heb ik ook een aantal weekend league monthly rewards van 85-86 die ik nooit gebruik en bijvoorbeeld Pirlo 91. Gebruiken jullie deze spelers ook in SBC's of is het verstandig om deze nog te bewaren omdat ze later nog eens nodig zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

sjakieman schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 18:19:
Eigenlijk wilde ik geen geld meer stoppen in untradable spelers maar ik heb nog een untradable Zlatan, Iniesta, Mkhitarian, Casemiro en Willian dus denk dat ik toch nog een laatste icon SBC ga maken. Nu heb ik ook een aantal weekend league monthly rewards van 85-86 die ik nooit gebruik en bijvoorbeeld Pirlo 91. Gebruiken jullie deze spelers ook in SBC's of is het verstandig om deze nog te bewaren omdat ze later nog eens nodig zijn?
Ik knal ze er gewoon in. Liever nu plezier dan over twee maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icon sbc... wie heeft hem gedaan en is het de moeite denken jullie ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacejockey
  • Laatst online: 06-10 21:55
Wat is er aan de hand met de prijzen op PC? Ik doe al een tijdje de prime loan sbc's en normaal krijg ik ze voor ~12000 wel gedaan, maar nu is elke 82+ speler minstens 3000 per stuk. Als ik het nu wil doen kost het me wel 30-40k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
Spacejockey schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 19:34:
Wat is er aan de hand met de prijzen op PC? Ik doe al een tijdje de prime loan sbc's en normaal krijg ik ze voor ~12000 wel gedaan, maar nu is elke 82+ speler minstens 3000 per stuk. Als ik het nu wil doen kost het me wel 30-40k.
Er zijn vanavond veel nieuwe SBC's uitgekomen waarvoor je hoge rated spelers nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan beter een baby icon zelf halen lijkt me. Sbc is untradaeble en kost al gauw 200k. Prijzen blijven sowieso dalen voor die Icons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Spacejockey schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 19:34:
Allemaal SBC, ik heb al m'n 83 en 82 verkocht, 100k in 10 min..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Tering, ik had een paar Bertrand PTG gekocht voor 24k om voor een paar k meer weer door te verkopen. Is de prijs het laatste uur gekelderd naar 17k... Waarom is dit? En trekt dit weer bij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-10 11:18
RemkoDJ schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 20:06:
Tering, ik had een paar Bertrand PTG gekocht voor 24k om voor een paar k meer weer door te verkopen. Is de prijs het laatste uur gekelderd naar 17k... Waarom is dit? En trekt dit weer bij?
Ik begrijp dat scheldwoorden/ziektes uit je mond plotsling kunnenkomen..maar dat je het ook typt begrijp ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Antwoord op de vraag is dat je een wegwerpkaart hebt gekocht waarvan de waarde bepaald werd doordat hij in een sbc kon. Als de sbc verdwijnt is de speler redelijk waardeloos. Kijk voor een vergelijking nu naar brakke 84 rated spelers als Mustafi. Daar speelt geen hond mee. Hij is handig voor sbcs en nu dus duurder. Als de hype rondom de sbc weg is, is hij ook weer goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Aduriz gepackt. Op tranferlijst gezet, direct verkocht voor 10k. Had er nog 1 in de club en die ook gelijk voor 10k. Denk dat alle 84+ spelers direct voor 10k weggaan. Heb er alleen niet zoveel.

Wanneer is die hype over? Anders verkoop ik gwn alle hoge spelers nu en dan koop ik die over een paar dagen terug na de hype.

EDIT: Wellicht over 14 dagen wanneer die hoge upgrades voorbij zijn?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2018 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 17:01
Baby bergkamp van de sbc :o
Die kan ik opzich wel goed gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Hoe kan het nou dat ik 2x een premium gold players pack en 1x een prime gold players pack open en de badge die uit de pack komt, is er al eentje waarbij je weet dat het geen walkout-kan zijn...

Dus ik krijg sowieso niet dit te zien:

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/-RacVY6Zea0/maxresdefault.jpg

Maar een pack zonder zo'n strip aan de zijkant...Is het dan wel echt een premium of prime gold players pack vraag ik me af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Zullen de 83+ spelers na vandaag nog gaan zakken of alleen maar stijgen? Anders doe ik nu maar alvast de Baby Icon SBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crespo :)
Moet alleen nog kiezen of dat ik PTG Firmino of Sterling ga vervangen, maar dat ik een ST ga krijgen staat vast.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Lukaku daily tournament in 1x gewonnen dus dat geeft de burger moed.. Nu al 5x geprobeerd voor de volgende daily. Het is zo moeilijk stroop, sloom, full icon teams. Hoe dan! Waarom zo'n verschil met de vorige daily pfoee

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben ook zo slecht met het in en verkopen van spelers. Vorige week Blanc nog gehaald voor 550 ongeveer....

Had met spelers als aguero POTM ook al niet opgelet en was hij opeens ruim 100k minder waard

Baby adp ook nog maar 630

[ Voor 6% gewijzigd door 038Zwolle op 15-03-2018 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dessaily 88 voor 550k of Gullit 86 voor 630k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
De PTG spelers hebben de markt voor de IF's helemaal verpest. Ik kocht Goretzka 1 dag voor de PTG's uitkwamen. Leek een goede deal voor 325k. Nu is de PTG versie nog maar 150k en de IF nog minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:10:
Dessaily 88 voor 550k of Gullit 86 voor 630k?
Oh wow. Gullit zo cheap? Thanks voor de tip. Hij mag naast Rijkaard gaan staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil mijn laatste boost aan FIFA gaan geven en dan ben ik er helemaal klaar mee. Win gewoon geen wedstrijden zojuist het dieptepunt bereikt denk ik tegen tg 37 2-2 5 minuten voor tijd nog 2-0 achter.
Deze week denk een wedstrijd of 15 online gespeeld (divsie 8) en bijna alles kansloos verloren gatenkaas achter in en de spitsen daar komt de bal nog geen eens.
Wil nu eigenlijk de voorhoede van Liverpool gaan halen en een paar voetballende middenvelders ipv de brekers Bakayoko en Fernandinho.
Of moet ik op deze manier met mijn huidige team blijven doormodderen ben ik zo klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:19:
[...]

Oh wow. Gullit zo cheap? Thanks voor de tip. Hij mag naast Rijkaard gaan staan. :)
Ja schommelt tussen 600k en 700k in. Ik wacht nog een paar dagen, gaat sowieso nog meer dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Wat is er in godsnaam met de markt aan de hand? Alle dure spelers kakken in prijs: Vidal gister voor 70k gekocht, is nu 58 (!). Wat is wijsheid? Spelers nu verkopen? Ik neem toch aan dat de prijzen wel weer iets zullen herstellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin er een beetje klaar mee te worden.
Vind mijn teampje mooi genoeg om af en toe mee te spelen, voor de rest nu alleen wat online draften.
Heb bijna 1200 spelers, zowat alles van premier league en la liga om die sbc's wat te gaan doen.
Denk dat ik maar wat hoge rated spelers ga inleveren bij die icon of wat dan ook sbc's

Op naar het mooie weer en lekker naar buiten. zien we de volgende fifa wel weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 17:01
Oef Baby Bergkamp valt best tegen :(

Of hij past niet bij mijn speelstijl :(

[ Voor 37% gewijzigd door Terranova op 15-03-2018 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:33
SH-FR schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:46:
Wat is er in godsnaam met de markt aan de hand? Alle dure spelers kakken in prijs: Vidal gister voor 70k gekocht, is nu 58 (!). Wat is wijsheid? Spelers nu verkopen? Ik neem toch aan dat de prijzen wel weer iets zullen herstellen?
Vertel mij wat.. Koop ik begin deze week PTG Firmino voor 240K, vanavond gaat hij ineens richting de 190K.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
lwd-kevin schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:29:
[...]

Vertel mij wat.. Koop ik begin deze week PTG Firmino voor 240K, vanavond gaat hij ineens richting de 190K.....
Het lijkt erop dat de prijzen alweer wat herstellen, Vidal is nu alweer 63k. Over PTG Firmino gesproken, die packte ik zojuist uit de WL rewards 😀. Hou m nog even vast in de hoop dat hij stijgt als ie uit packs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Grappig... Bailley is nu ongeveer de goedkoopste 84 rated verdediger in het spel. Iedereen koopt liever Cahill en Mustafi e.d. voor 10k terwijl Bailly nog steeds rond de 8k zit. ;)
Pagina: 1 ... 160 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs