Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:19
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:08:
Iemand die zijn ervaring met Gullit 86 wil delen? Zie zijn prijs steeds dalen richting de 800k. Wil een allroundmiddenvelder hebben die qua passing een echte gamechanger is. Als je andere tips hebt hoor ik ze graag.

Aanval: Neymar - Larsson(prime) - Bale
Mid: Matuidi - Dybala - Petit (prime)
Verd: Alaba - Boateng - Bailly - Valencia
Keep: Neuer
Jazeker, ik heb Gullit 86 al een potje of 250 gebruikt (en hij staat er nog steeds in), als CAM als CM en als CDM.
Hij komt op CAM of CM het beste tot zijn recht. Ik vind hem ook beter spelen dan zijn stats doen vermoeden.
Qua passing is hij briljant. Door zijn 94 composure en de playmaker trait zijn alle passes op maat. Op de CAM positie scoorde hij bij mij ook nog zelf om de wedstrijd, door zijn 5* wf maakt het ook niet uit met welk been je schiet/passt. Kortom ik zou hem zeker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:01:
[...]

Jazeker, ik heb Gullit 86 al een potje of 250 gebruikt (en hij staat er nog steeds in), als CAM als CM en als CDM.
Hij komt op CAM of CM het beste tot zijn recht. Ik vind hem ook beter spelen dan zijn stats doen vermoeden.
Qua passing is hij briljant. Door zijn 94 composure en de playmaker trait zijn alle passes op maat. Op de CAM positie scoorde hij bij mij ook nog zelf om de wedstrijd, door zijn 5* wf maakt het ook niet uit met welk been je schiet/passt. Kortom ik zou hem zeker proberen.
Jaa daarom twijfel ik ook zo. Wil echt een goede passer en twijfel tussen Gullit, Bergkamp of Rijkaard.

Belemmert zijn stamina jouw speelstijl niet zo zeer dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ousmane Dembele 83 of Gareth Bale 89? Bale is qua rating natuurlijk n stuk beter maar is wat is jullie ervaring? Staat rechtsbuiten met alba iniesta en griezman naast m

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ken je formatie niet en futbin heeft er in mijn browser geen zin in.
Maar 4321 formatie
Neymar 94 - Larsson - Bale
Petit - Casemiro 85 - Pogba 88
Alaba - Boateng - Bailly - Valencia
Neuer

Casemiro kan je inwisselen voor Milinkovic 87
(uitgaande van de waarde van je team 3,1mln + 800k dat je kennelijk nog beschikbaar had).

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:09:
[...]

Ik ken je formatie niet en futbin heeft er in mijn browser geen zin in.
Maar 4321 formatie
Neymar 94 - Larsson - Bale
Petit - Casemiro 85 - Pogba 88
Alaba - Boateng - Bailly - Valencia
Neuer

Casemiro kan je inwisselen voor Milinkovic 87
(uitgaande van de waarde van je team 3,1mln + 800k dat je kennelijk nog beschikbaar had).
Jaa bij mij op kantoor werkt die site ook niet dus vandaar zo. Maar okee denk wel dat ik Dybala er nog in laat, ben erg tevreden over hem. Enige upgrade wat ik nu wel aanpassen is Matuidi en dan voor Pogba of Milinkovic of een Nederlandse CM-Icon. Even puzzelen nog dus, maar bedankt voor het meedenken

Edit: formatie is 433 (4) trouwens. Budget inderdaad 800k.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2018 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.Schuimpje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 15:39
Man man man, wat valt prime Kluivert me tegen! Heb hem als leenspits nu 10 potjes gebruikt als ST in 4-2-3-1, maar ik twijfel of ik de resterende 10 potten nog wel met hem ga spelen. Trage balbehandeling, te langzaam om achter de verdedigers te kruipen, en zijn passen slaan werkelijk NERGENS op. Simpele een-tweetjes over 5 meter gaan nog fout, en alles gaat recht in de voeten van de tegenstander.

Hopeloos dit, ik wil zsm mijn investeringen verkopen om toch eindelijk Aguero maar eens te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:41
Inmiddels de eerste wedstrijden gespeeld met Prime Overmars als linksbuiten in m'n 4-3-3 (4).
Bevalt echt prima.
Goede loopacties en zijn schoten zijn 9 van de 10x kassa.

Nu wordt het sparen om NIF Isco te vervangen door 90 Bergkamp als CAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:24
Momenteel dit bij elkaar gesjoemeld en nog een 525K staan aan coins.

https://www.futbin.com/18/squad/4232400

Zit te denken ondanks dat Jesus 1:1 loopt toch een andere spits met iets betere passing en wat meer strenght.

Daarnaast Sanchez en Ederson mogen ook wel vervangen worden.

Heeft iemand tips of ervaring met upgrades?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B.Schuimpje schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:20:
Man man man, wat valt prime Kluivert me tegen! Heb hem als leenspits nu 10 potjes gebruikt als ST in 4-2-3-1, maar ik twijfel of ik de resterende 10 potten nog wel met hem ga spelen. Trage balbehandeling, te langzaam om achter de verdedigers te kruipen, en zijn passen slaan werkelijk NERGENS op. Simpele een-tweetjes over 5 meter gaan nog fout, en alles gaat recht in de voeten van de tegenstander.

Hopeloos dit, ik wil zsm mijn investeringen verkopen om toch eindelijk Aguero maar eens te halen :)
Elke keer als ik hem tegenkom is het de target-man die 90 minuten mijn verdediging bezig houd :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:04:
[...]

Jaa daarom twijfel ik ook zo. Wil echt een goede passer en twijfel tussen Gullit, Bergkamp of Rijkaard.

Belemmert zijn stamina jouw speelstijl niet zo zeer dan?
Hangt er vanaf in welk systeem. Ik speel zelf 4312, dan speelt is LCM. Als ik agressive interceptions activeer dan heb ik er last van, anders niet. Als CAM was het helemaal geen issue. Op welke positie moet hij bij jou gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Heb Rijkaard zijn sbc eindelijk afgerond. Speel nu met dit team: https://www.futbin.com/18/squad/3508820

Twijfel alleen welke positie ik als volgende zal verbeteren. Een beetje verbetering kost nu toch al gauw een ton of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:15:
[...]

Hangt er vanaf in welk systeem. Ik speel zelf 4312, dan speelt is LCM. Als ik agressive interceptions activeer dan heb ik er last van, anders niet. Als CAM was het helemaal geen issue. Op welke positie moet hij bij jou gaan spelen?
LCM in een 433(4) opstelling. Maar twijfel tussen hem, Bergkamp 90 of Rijkaard 90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:19:
[...]

LCM in een 433(4) opstelling. Maar twijfel tussen hem, Bergkamp 90 of Rijkaard 90
Bergkamp zou voor mij niet goed genoeg kunnen verdedigen in dat systeem. Dan zou het Rijkaard of Gullit moeten worden. Verdedigend is Rijkaard beter, aanvallend Gullit. Dus hangt een beetje af van je speelstijl welke je zou kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:22:
[...]

Bergkamp zou voor mij niet goed genoeg kunnen verdedigen in dat systeem. Dan zou het Rijkaard of Gullit moeten worden. Verdedigend is Rijkaard beter, aanvallend Gullit. Dus hangt een beetje af van je speelstijl welke je zou kunnen nemen.
Jaa Bergkamp zou dan CAM worden, heb daar nu Dybala staan en dan zou ik met budget wat ik over heb evt Vidal of iets dergelijks kunnen gebruiken. Maar zoek specifiek een Allroundmiddenvelder met vooral goede passing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:24:
[...]

Jaa Bergkamp zou dan CAM worden, heb daar nu Dybala staan en dan zou ik met budget wat ik over heb evt Vidal of iets dergelijks kunnen gebruiken. Maar zoek specifiek een Allroundmiddenvelder met vooral goede passing.
In die omschrijving past Gullit prima :)
Ik kan me het commentaar van Bean wel voorstellen hoor, echter is het niet helemaal fair om een speler van 3 miljoen te vergelijken met een speler van 8 ton :D
Ik zie overigens weinig vergelijkbare spelers die goedkoper zijn. Milinkovic werd aangehaald, maar heeft (naar mijn mening) te aanvallende workrates voor deze positie. Verder zie ik weinig spelers met deze combi van stats traits en composure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
Even een andere vraag.
Ik heb nu nog TerStegen NIF 85 op doel staan en zit te twijfelen om hem te vervangen voor Lloris NIF.
Moeite waard of?

Lloris zou wel prima matchen met het duo Varane en Umtiti voor hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Is die markt nou zo aan het crashen? Zie op futbin dat mijn elftal sinds 9 maart ruim 4 ton in waarde is gedaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:39:
Is die markt nou zo aan het crashen? Zie op futbin dat mijn elftal sinds 9 maart ruim 4 ton in waarde is gedaald
Jep prijzen zijn erg gezakt. Er zijn veel pack geopend met lunar en er zijn veel actie geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
038Zwolle schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:41:
[...]

Jep prijzen zijn erg gezakt. Er zijn veel pack geopend met lunar en er zijn veel actie geweest.
Lunar is toch al een aantal weken geleden? Dacht dat we daar al wel vanaf waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:44:
[...]

Lunar is toch al een aantal weken geleden? Dacht dat we daar al wel vanaf waren.
Zal nog meer gaan dalen met FUT birthday en TOTS, bovendien nadert het einde van deze editie alweer. Wellicht stijging met WK, maar marginaal. Tijd van echt investeren zoals afgelopen maanden is inmiddels wel voorbij. Meeste hebben ook wel een goed team kunnen samenstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:51:
[...]

Zal nog meer gaan dalen met FUT birthday en TOTS, bovendien nadert het einde van deze editie alweer. Wellicht stijging met WK, maar marginaal. Tijd van echt investeren zoals afgelopen maanden is inmiddels wel voorbij. Meeste hebben ook wel een goed team kunnen samenstellen
Is de interesse in FIFA 18 neemt af.
Hoop spelers en zelfs youtubers zijn klaar met deze editie van FIFA.
Hoop mensen verkopen hun team dus veel vraag weinig aanbod dus prijzen zakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soldier wolf schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:04:
[...]

Is de interesse in FIFA 18 neemt af.
Hoop spelers en zelfs youtubers zijn klaar met deze editie van FIFA.
Hoop mensen verkopen hun team dus veel vraag weinig aanbod dus prijzen zakken
Je bedoelt veel aanbod, weinig vraag neem ik aan dan?

Jaa klopt, er is werk aan de winkel voor EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symon1989
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-10-2024
Miggell schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:39:
Even een andere vraag.
Ik heb nu nog TerStegen NIF 85 op doel staan en zit te twijfelen om hem te vervangen voor Lloris NIF.
Moeite waard of?

Lloris zou wel prima matchen met het duo Varane en Umtiti voor hem
Ik heb de TOTGS van Lloris. Die pakt wel punten hoor! Weet niet wat je budget is en de rest van je team?

Mijn team: https://www.futbin.com//18/squad/4251497

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:25:
[...]

Je bedoelt veel aanbod, weinig vraag neem ik aan dan?

Jaa klopt, er is werk aan de winkel voor EA.
jaa dat bedoel ik inderdaad 8)7 |:(

Maar je merkt aan alles dat mensen er klaar mee zijn. heb het zelf trouwens ook. heel mijn team verkocht nu het nog wat waard is en dan over een tijdje maar weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
Symon1989 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:32:
[...]

Ik heb de TOTGS van Lloris. Die pakt wel punten hoor! Weet niet wat je budget is en de rest van je team?

Mijn team: https://www.futbin.com//18/squad/4251497
Dit is m'n team nu.
https://www.futbin.com//18/squad/4181931

Budget op dit moment 40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
85 rated inform Lecomte. heeft prima stats en speelt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.Schuimpje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 15:39
Bossie schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:03:
[...]

Elke keer als ik hem tegenkom is het de target-man die 90 minuten mijn verdediging bezig houd :(
Het aanspelen is bij mij het probleem niet, maar een simpele kaats is vaak al teveel gevraagd. Laat staan doorsteken op een dieplopende speler...

Snap er geen hout van als ik naar z'n stats kijk, maar het werkt bij mij totaal niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Net een paar IF Icardi's 88 rated opgekocht. 58k-59k. Met de futbday sbc's zullen deze wel eens kunnen gaan stijgen... En indien er net als vorig jaar weer 3 'prime' spelers komen kan ik er evt zelf ook gebruik van maken.

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
soldier wolf schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:38:
[...]

85 rated inform Lecomte. heeft prima stats en speelt prima
Is ook extra coins waard tov Ter Stegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
[quote]Miggell schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:41:
[...]

Is ook extra coins waard tov Ter Stegen?
[/quote

ik kreeg m tijdens mijn maandelijkse wl rewards, dus dacht laat ik de beste man een kans geven aangezien hij onverhandebaal is.
hij heeft echt waar geen fout gemaakt en is echt een degelijke keeper voor weinig.
hiervoor neuer, buffon en icon schmeigel gehad maar vind deze beter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

soldier wolf schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:36:
[...]

jaa dat bedoel ik inderdaad 8)7 |:(

Maar je merkt aan alles dat mensen er klaar mee zijn. heb het zelf trouwens ook. heel mijn team verkocht nu het nog wat waard is en dan over een tijdje maar weer proberen.
Jaa klopt, ik heb mijn team ook verkocht paar weken terug en mijn club geleegd. Wat ik pack aan rewards bijvoorbeeld verkoop ik direct, levert me nog meer op dan nu investeren gezien de markt.

Gewoon lekker voetballen en geen stress meer hebben is het divies voor de komende maanden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soldier wolf
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:45:
[...]

Jaa klopt, ik heb mijn team ook verkocht paar weken terug en mijn club geleegd. Wat ik pack aan rewards bijvoorbeeld verkoop ik direct, levert me nog meer op dan nu investeren gezien de markt.

Gewoon lekker voetballen en geen stress meer hebben is het divies voor de komende maanden.
ik heb nog geïnvesteerd in scream kaarten zodat ik ze kan verkopen tijdens een boost, en totgs kaarten aangezien die nog niet nodig zijn geweest voor SBC. ga er dus van uit dat ze nog wel een keer nodig zijn en dus gaan stijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacockSR4
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09-2021
Vanochtend was ik echt super dom bezig in de WL kwalificatie. Ik zat in de halve finale en stond met 5-0 voor. Tegenstander raakte veel paal en lat en was niet nauwkeurig in de afronding. Op een gegeven moment kreeg ik de gedachte dat als ik de finale te ruim zou winnen ik een hogere skillrating zou krijgen en ik dan misschien wel een hele lastige finale zou krijgen. Dus toen gaf ik een paar minuten voor tijd de tegenstander de bal voor de keeper, maar die schoot weer eens naast. Vervolgens dacht ik ja dan doe ik het zelf wel en schoot de bal in eigen goal. Vervolgens deed ik dat nog 2 x vanuit de aftrap en werd toen tot mijn stomme verbazing het spel direct beëindigd met de melding dat ik te veel eigen goals had gemaakt |:( |:( |:(
Als ik had geweten dat dit een regel was had ik het natuurlijk nooit gedaan |:(

Vervolgens nog een ronde gedaan, de finale gehaald en na 7-7 de strafschoppen met 6-5 verloren 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hahaha! zal je leren :+

Ik ga niet meer spelen voor de DKT. Na gisteren ben ik er wel ff klaar mee

[ Voor 70% gewijzigd door 038Zwolle op 13-03-2018 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18:32
PeacockSR4 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:00:
Vanochtend was ik echt super dom bezig in de WL kwalificatie. Ik zat in de halve finale en stond met 5-0 voor. Tegenstander raakte veel paal en lat en was niet nauwkeurig in de afronding. Op een gegeven moment kreeg ik de gedachte dat als ik de finale te ruim zou winnen ik een hogere skillrating zou krijgen en ik dan misschien wel een hele lastige finale zou krijgen. Dus toen gaf ik een paar minuten voor tijd de tegenstander de bal voor de keeper, maar die schoot weer eens naast. Vervolgens dacht ik ja dan doe ik het zelf wel en schoot de bal in eigen goal. Vervolgens deed ik dat nog 2 x vanuit de aftrap en werd toen tot mijn stomme verbazing het spel direct beëindigd met de melding dat ik te veel eigen goals had gemaakt |:( |:( |:(
Als ik had geweten dat dit een regel was had ik het natuurlijk nooit gedaan |:(

Vervolgens nog een ronde gedaan, de finale gehaald en na 7-7 de strafschoppen met 6-5 verloren 8)7
In het midden van je verhaal wist ik al hoe het ging eindigen, heel zuur. Eigenlijk van de zotten dat je niet 3x in eigen goal mag scoren. Stel je voor je hebt alle pech van de wereld en je hebt per ongeluk 3 eigen goals, maar je staat 4-3 voor. Dan wordt je game gewoon afgesloten en verlies je de wedstrijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soldier wolf
Lil Tjappo schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:06:
[...]

In het midden van je verhaal wist ik al hoe het ging eindigen, heel zuur. Eigenlijk van de zotten dat je niet 3x in eigen goal mag scoren. Stel je voor je hebt alle pech van de wereld en je hebt per ongeluk 3 eigen goals, maar je staat 4-3 voor. Dan wordt je game gewoon afgesloten en verlies je de wedstrijd.
ik heb dit serieus een keer gehad. bal komt terug van de paal tegen een verdediger: eigen goal.
Vanuit een corner een eigen goal en de keeper maakte er nog 1. was in de WL. en oja mijn controller lag toen buiten :(

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Lil Tjappo schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:06:
[...]

Omdat je zo ontzettend kan tijd rekken. Ik heb het zelf 1x gedaan in fifa 17. Speelde tegen een irritant ventje en ik pauzeerde het spel na een snelle 2-0 achterstand om mijn team om te gooien. Hij begon direct met berichten sturen dat ik een kanker loser was en dat ik of moest quiten of moest opschieten. Blijkbaar had hij haast. Toen ik de 3-0 tegen kreeg heb ik de laatste 75 min alleen maar eigen goals gescoord en maximaal gewacht bij elke aftrap. Ik geloof dat het potje bijna 3 kwartier geduurd heeft :+ En die gast maar berichten sturen. Gelukkig stoorde hij mij niet in de afleveringen Modern Family die ik aan het kijken was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
038Zwolle schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:05:
Hahaha! zal je leren :+

Ik ga niet meer spelen voor de DKT. Na gisteren ben ik er wel ff klaar mee
Zo he. Was echt zweten geblazen. Dit was mijn finale in stats. Deze klootzak had op al z'n spelers gouden pionnetjes en echt een heel ziek team, met een zootje icons waaronder Maradona. Heb maar 2 goals gemaakt en smerig op balbezit gespeeld :+

https://ibb.co/dtRMzc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 11:21
Toch maar besloten Mbappe OTW te kopen, inmiddels naar de 550k gedaald en gezien de daling van 900k zo omlaag lijkt het me niet dat hij nog veel minder waard zou worden.

Verder Petit 88 verkocht en daarvoor in de plaats Pogba 87, Valencia en Mbappe gekocht. Miste een goede rechtsback.

Ook Bergkamp 90 is nieuw in mijn team maar man, wat valt hij tot nu toe tegen. Voelt stroperig en houterig. Maar misschien dat ik m verkeerd gebruik gezien de lovende verhalen over hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 17:14:
Toch maar besloten Mbappe OTW te kopen, inmiddels naar de 550k gedaald en gezien de daling van 900k zo omlaag lijkt het me niet dat hij nog veel minder waard zou worden.

Verder Petit 88 verkocht en daarvoor in de plaats Pogba 87, Valencia en Mbappe gekocht. Miste een goede rechtsback.

Ook Bergkamp 90 is nieuw in mijn team maar man, wat valt hij tot nu toe tegen. Voelt stroperig en houterig. Maar misschien dat ik m verkeerd gebruik gezien de lovende verhalen over hem.
Is Mbappe niet juist weer net terug van een blessure?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
Bossie schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 17:17:
[...]

Is Mbappe niet juist weer net terug van een blessure?
hou er rekening mee dat competitie bijna afgelopen is en ze in Europa niet meer mee doen.
het franse team kan natuurlijk wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-10 20:21
soldier wolf schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 17:18:
[...]

hou er rekening mee dat competitie bijna afgelopen is en ze in Europa niet meer mee doen.
het franse team kan natuurlijk wel
Denk dat je de meeste ook niet meer moet kopen voor de investering maar meer om lekker te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Slurpie schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 17:54:
[...]

Denk dat je de meeste ook niet meer moet kopen voor de investering maar meer om lekker te spelen.
Dat doe ik bijna al het hele jaar en speel toch met 4 Prime Icons en een handvol informs. Heb 1x 2200 punten gekocht aan het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Laatst online: 16-12-2022
Weet iemand hoe het komt dat online draft zo ontzettend stroperig speelt? Online seizoenen en WL geen enkele last van, maar online draft verschrikkelijk qua vertraging tussen knopje drukken en uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MauT86 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:51:
Weet iemand hoe het komt dat online draft zo ontzettend stroperig speelt? Online seizoenen en WL geen enkele last van, maar online draft verschrikkelijk qua vertraging tussen knopje drukken en uitvoeren.
Er spelen niet zo veel mensen meer draft. Dan is je verbinding vaak slechter omdat je p2p met een Rus speelt. Super irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Welke centrale verdediger raden jullie aan?
Heb nu Mustafi87 maar is toch een stuk minder als mn Otamendi, dus zit te denken aan een Icon om vervolgens een mooie RB te halen.
Maar welke? Ik zat te denken aan Puyol 90 of zijn andere echt beter
Dit is nu mn team.

https://www.futbin.com/18/squad/4256155

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarschijnlijk een Yedder MotM :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-10 22:01
Haal net uit de MM rewards 3 IF’s en 1 PTG. 2 discard IF, Gomez IF84 en PTG Dembele. Toch een mooie 100K!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:34
Shreddaaa schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 22:44:
Haal net uit de MM rewards 3 IF’s en 1 PTG. 2 discard IF, Gomez IF84 en PTG Dembele. Toch een mooie 100K!
Heb je meer geluk dan ik. Ik kwam niet verder dan Bacca van Villareal 8)7 Ik kreeg dan wel weer Thiago ptg uit de treadable sbc na inlevering van Lukaku :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
MM gedaan en beste speler Falcao. Gelukkig zijn deze MM redelijk goedkoop en maakte ik zelfs nog behoorlijke winst ook.

Mbappe verder de eerste wedstrijden mee gespeeld en man, wat een heerlijke speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
theman36 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:12:
[...]

Heb je meer geluk dan ik. Ik kwam niet verder dan Bacca van Villareal 8)7 Ik kreeg dan wel weer Thiago ptg uit de treadable sbc na inlevering van Lukaku :P
Ja ik heb dan weer pech met sellen van de spelers. Gomez en de discard die bij 1 bod al stoppen en niet door BIN worden weggepikt. Toch 4k weer op verloren. Dembele moet ik ook nog zien te slijten voor 65k.
Heb dan wel genoeg geld om mijn eredivisie spelers erbij te halen (rechterkant van t team met Zoet IF, De Ligt IF, Arias SIF, Pereiro IF en Lozano SIF).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo de hele boel verkocht. Ongeveer 4m en Larsson in de kas. Twijfel om hier een team van te maken om toch maar eens te stoppen en wat andere games spelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

038Zwolle schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 00:15:
Zo de hele boel verkocht. Ongeveer 4m en Larsson in de kas. Twijfel om hier een team van te maken om toch maar eens te stoppen en wat andere games spelen
Speel nu al een aantal weken Destiny 2, ik game weer omdat ik het leuk vind :) niet omdat ik verslaafd ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat ik ook toe ben aan wat nieuws. Ik voel me dagelijks verplicht om SB te spelen. En in het weekend probeer ik rekening te houden met de WL. (Wat ook steeds meer als een enorme grind aanvoeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Gister dkt gewonnen en daardoor Lukaku binnen. Vervolgens ingeruild met sbc en daaruit untradeable Asenjo 86 eruit gekregen. Nu wil ik tradeable sbc doen, maar welke zal ik doen? De herfst of de lente? Bij de Lente gaan ze minimaal voor 40k weg dus wat is wijsheid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
bbblije schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 02:05:
[...]

Speel nu al een aantal weken Destiny 2, ik game weer omdat ik het leuk vind :) niet omdat ik verslaafd ben ;)
Dit dus. Speel laatste tijd meer Fortnite en CoD WW2. FIFA alleen nog de WL, al las ik gister dat je een PTG krijgt bij de DKT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas niks uit de MM. Niet eens een border...

Iemand hier ervaring met MOTM Werner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Vissert schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 08:19:

Speel met zijn IF, die speelt heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 08:36:
[...]

Speel met zijn IF, die speelt heerlijk!
Ben benieuwd. Zit te denken aan een basis 433 pace formatie waarmee ik kan switchen naar 4321/41212/4231/4222. Voorhoede met Werner motm sif Bailey en totgs Mbappe zou genoeg pace moeten hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Vissert schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 08:56:
[...]

Ben benieuwd. Zit te denken aan een basis 433 pace formatie waarmee ik kan switchen naar 4321/41212/4231/4222. Voorhoede met Werner motm sif Bailey en totgs Mbappe zou genoeg pace moeten hebben :+
Pacehoer! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Guilty! Dan misschien toch maar een untradeable team maken. Zonde om niks met Suarez, POTM Kane, Herrera en Lingard te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Had de gehele Belgische league in de club dus dat was lekker cashen met Standaard Luik en KRC Genk spelers. Ook nog PTG Hazard uit de packs, helemaal prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Vissert schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 09:37:
[...]

Guilty! Dan misschien toch maar een untradeable team maken. Zonde om niks met Suarez, POTM Kane, Herrera en Lingard te doen :+
Ik zeg niks hoor. Mijn voorhoede is SIF Lozano, prime Larsson en Sanchez, waarvan Sanchez met hunter chem, en de andere op marksman chem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Oh wat was ik pissig toen EA ineens uit het niets (?) PTG spring kaarten uit bracht.. Al mijn dure spelers kelderde naar beneden.

Savic die bijna een 100k zakte, Willian zn beste IF had ik gekocht voor 280k die kelderde als een baksteen en toen kwam ineens z'n PTG kaartje en ik zag er 1 voor 280 dus ik kocht die snel (want ja z'n IF was al 280 een kaartje die telkens wordt geupgrade wordt wel duurder right?). Nou heel heel heel veel verlies geleden..

En toen gisteren was er dat toernooi waar je een PTG kaartje kon krijgen, heel gedecideerd gespeeld, waarbij de allereerste pot het moeilijkst was. Crespo schoot ze de wesdtrijden er na uit alle standjes in. Meant to be.. en toen met Lukaku PTG de SBC gedaan voor de spring kaartjes en toen kreeg ik daar Sterling PTG uit met een waarde van 200k. Heb ik in ieder geval weer iets terug gekregen van de waardedaling die ik enorm had. Past prima in m'n fitness team, dus nu jesus naar de spits, sterling achter en rechter spits Willian PTG. Heerlijk :+
Skann schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 09:39:
Had de gehele Belgische league in de club dus dat was lekker cashen met Standaard Luik en KRC Genk spelers. Ook nog PTG Hazard uit de packs, helemaal prima
Met wat? De league sbc is er toch nog niet of ben ik gek?

[ Voor 13% gewijzigd door Oekol op 14-03-2018 10:22 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Leoon. schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:20:
Oh wat was ik pissig toen EA ineens uit het niets (?) PTG spring kaarten uit bracht.. Al mijn dure spelers kelderde naar beneden.

Savic die bijna een 100k zakte, Willian zn beste IF had ik gekocht voor 280k die kelderde als een baksteen en toen kwam ineens z'n PTG kaartje en ik zag er 1 voor 280 dus ik kocht die snel (want ja z'n IF was al 280 een kaartje die telkens wordt geupgrade wordt wel duurder right?). Nou heel heel heel veel verlies geleden..

En toen gisteren was er dat toernooi waar je een PTG kaartje kon krijgen, heel gedecideerd gespeeld, waarbij de allereerste pot het moeilijkst was. Crespo schoot ze de wesdtrijden er na uit alle standjes in. Meant to be.. en toen met Lukaku PTG de SBC gedaan voor de spring kaartjes en toen kreeg ik daar Sterling PTG uit met een waarde van 200k. Heb ik in ieder geval weer iets terug gekregen van de waardedaling die ik enorm had. Past prima in m'n fitness team, dus nu jesus naar de spits, sterling achter en rechter spits Willian PTG. Heerlijk :+

[...]

Met wat? De league sbc is er toch nog niet of ben ik gek?
Marquee Matchups van Genk tegen Standaard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Skann schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:24:
[...]

Marquee Matchups van Genk tegen Standaard :)
Ah oke, dat durf ik niet aan. Zul je zien dat deze vrijdag de SBC's zijn en dan heb je die teams niet meer. Mocht het zo zijn dat ze er vrijdag niet in zitten zet ik ze er dan wel op.

Btw: @Skann weet je zeker dat je Hazard PTG hebt gepacked? Er bestaat geen PTG kaartje van hem zag ik net :+

Ah jawel maar de andere hazard haha :+

[ Voor 18% gewijzigd door Oekol op 14-03-2018 10:27 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Leoon. schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:25:
[...]

Ah oke, dat durf ik niet aan. Zul je zien dat deze vrijdag de SBC's zijn en dan heb je die teams niet meer. Mocht het zo zijn dat ze er vrijdag niet in zitten zet ik ze er dan wel op.
Je krijgt nu voor bronzen spelers al 2k. Denk dat je dat met zo'n league SBC er niet voor krijgt. Zeker als er een prutspeler als reward tegenover staat. En die kans is aanwezig bij de belgische league

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Skann schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:27:
[...]

Je krijgt nu voor bronzen spelers al 2k. Denk dat je dat met zo'n league SBC er niet voor krijgt. Zeker als er een prutspeler als reward tegenover staat. En die kans is aanwezig bij de belgische league
Hmm daar heb je een punt. Kan wel wel eens kijken hoeveel spelers ik van elk team heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Leoon. schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:29:
[...]

Hmm daar heb je een punt. Kan wel wel eens kijken hoeveel spelers ik van elk team heb.
Hopen op een SBC reward Moses Daddy Simon spitskaart. Die zou wel leuk zijn. 5* weak foot, 4* skill moves. H/M workrates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 08:19:

Ik heb hem kort gehad als super sub. Alleen kreeg Immobile 88 de voorkeur om steeds in te vallen.
Verschil? Voornamelijk fysiek. Werner kan je lekker mee rennen, maar zodra het druk wordt dan vind ik zijn fysiek echt door de ondergrens schieten.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
Bean77 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:43:
[...]

Ik heb hem kort gehad als super sub. Alleen kreeg Immobile 88 de voorkeur om steeds in te vallen.
Verschil? Voornamelijk fysiek. Werner kan je lekker mee rennen, maar zodra het druk wordt dan vind ik zijn fysiek echt door de ondergrens schieten.
Totaal andere ervaring had ik met Werner. Staat altijd op de goede plek, schiet ze van alle hoeken en standen binnen. Fysiek is beter dan verwacht. Enige is dat ie totaal niet bijdraagt aan t spel. Je moet zorgen dat ie de bal krijgt dat je kan schieten, niet eerder en niet later. Dan is een absolute killer. Een soort van mindere Larsson is ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige waar Futbin niet meer up date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:52:
Ben ik de enige waar Futbin niet meer up date?
Is afhankelijk van de speler. De ene speler wordt elke paar min gecontroleerd de ander kan wel 20 uur duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 19:26
Afgelopen week mijn (untradeable) PTG Viera via SBC ingeruild voor een untradeable Alex Sando. Hierna PTG Giroud gekocht voor de PTG SBC, hieruit Plattenhardt gekregen. Plattenhardt op zijn beurt ingeruild voor untradeable Sterling. Deze spelers kon ik natuurlijk niet op de bank zetten dus heb mijn oude team iets omgegooid.

Hierdoor ben ik op dit team uitgekomen met nog één positie vrij. Voor deze positie twijfel ik tussen PTG Firmino (~240k), Baby Bergkamp (~370k) of Prime Larsson (SBC). Doordat ik vandaag De Gea uit de MM heb gekregen (packluck deze week _/-\o_), heb ik een budget van 340k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:04:
[...]

Is afhankelijk van de speler. De ene speler wordt elke paar min gecontroleerd de ander kan wel 20 uur duren.
Aha heb gisteren een paar dubbele spelers gekocht voor de SSU voor rond de 1000 munten.
Eind van de avond stonden ze op 7000 op Futbin, alleen is de laatste update van 13 uur geleden ;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
laviolette schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:06:
Afgelopen week mijn (untradeable) PTG Viera via SBC ingeruild voor een untradeable Alex Sando. Hierna PTG Giroud gekocht voor de PTG SBC, hieruit Plattenhardt gekregen. Plattenhardt op zijn beurt ingeruild voor untradeable Sterling. Deze spelers kon ik natuurlijk niet op de bank zetten dus heb mijn oude team iets omgegooid.

Hierdoor ben ik op dit team uitgekomen met nog één positie vrij. Voor deze positie twijfel ik tussen PTG Firmino (~240k), Baby Bergkamp (~370k) of Prime Larsson (SBC). Doordat ik vandaag De Gea uit de MM heb gekregen (packluck deze week _/-\o_), heb ik een budget van 340k.
Baby Bergkamp heeft L/L workrates. Oftewel die voert niks uit. Larsson is iedereen enthousiast over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Vissert schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:34:
[...]

Baby Bergkamp heeft L/L workrates. Oftewel die voert niks uit. Larsson is iedereen enthousiast over.
Volgens mij is het med/low, maar ik vond het zelf niks baby bergkamp :D (niet in de spits in ieder geval, als CAM zou het wellicht wat kunnen zijn).

[ Voor 11% gewijzigd door Nachtapotheker op 14-03-2018 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:51:
[...]

Volgens mij is het med/low, maar ik vond het zelf niks baby bergkamp :D (niet in de spits in ieder geval, als CAM zou het wellicht wat kunnen zijn).
Ook goed mogelijk :+ ik vond hem als cam te weinig aanwezig. Als hij aan de bal was is het briljant maar anders heb je er niks aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Net cultural exchange afgerond. Tock 50k winst met bonucci als beste speler.
eindelijk weer een beetje packluck

[ Voor 19% gewijzigd door servival7 op 14-03-2018 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Zouden jullie aan dit team nog wat veranderen?

PTG Jesus - Prime Larsson
PTG Sane PTG Sterling Fernandinho PTG Willian
Marcelo PTG Varane OTW Laporte OTW Walker
Prime Schmeichel

Heb Mbappe OTW Tolisso OTW Lacazette OTW op de bank. en 400K coins nog te besteden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:20:
Zouden jullie aan dit team nog wat veranderen?

PTG Jesus - Prime Larsson
PTG Sane PTG Sterling Fernandinho PTG Willian
Marcelo PTG Varane OTW Laporte OTW Walker
Prime Schmeichel

Heb Mbappe OTW Tolisso OTW Lacazette OTW op de bank. en 400K coins nog te besteden...
al je PTG en OTW kaarten binnen nu en 2 weken verkopen nu ze nog wat waard zijn:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
soldier wolf schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:34:
[...]

al je PTG en OTW kaarten binnen nu en 2 weken verkopen nu ze nog wat waard zijn:)
Waarom zou ik dat doen? En waarom zouden deze minder waard worden? OTW snap ik, maar PTG lopen gewoon door met het WK...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:40:
[...]

Waarom zou ik dat doen? En waarom zouden deze minder waard worden? OTW snap ik, maar PTG lopen gewoon door met het WK...
Ik heb een OTW Mbappe opgepikt laatst, omdat hij al van 950k naar 550k was gedaald. Betekend dit dat de kans aannemelijk is dat hij nóg verder daalt?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soldier wolf
SH-FR schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:55:
[...]

Ik heb een OTW Mbappe opgepikt laatst, omdat hij al van 950k naar 550k was gedaald. Betekend dit dat de kans aannemelijk is dat hij nóg verder daalt?!
Tuurlijk de kans bestaat altijd dat hij een motm kaart of een inform kaart krijgt.
Maar nog anderhalve maand en je krijg tots.

Weinig mensen die dan een Mbappe voor 600K gaan kopen als ze een TOTS kaart met betere stats voor minder kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik twijfel over de rechtsbuiten. Beetje afhankelijk van mijn laatste middenvelder.

Desailly + Mbappe?
Desailly + Alessandrini?
scream Khedira + IF Dybala?
David Silva 92 + 87 sterling?
Casemiro/Modric + Bale?

Pff net even mijn huidige team bekeken. Los van de spelers die ik sowieso hou maak ik op desailly, if Griezmann en sterling al 400k verlies..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• K-Toppah
  • Laatst online: 06-10 09:31
_/-\o_ Fran Sol _/-\o_ Ik heb al >20 jaar een seizoenskaart van WillemII... Dus Fuck it! Ibra er uit, Sol er in!!

Kijken hoe die rendeert tussen Prime Overmars, SIF Sanchez, Prime Rijkaart, Prima Litmanen en SIF Mooy in >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
K-Toppah schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 16:27:
[...]

_/-\o_ Fran Sol _/-\o_ Ik heb al >20 jaar een seizoenskaart van WillemII... Dus Fuck it! Ibra er uit, Sol er in!!

Kijken hoe die rendeert tussen Prime Overmars, SIF Sanchez, Prime Rijkaart, Prima Litmanen en SIF Mooy in >:)
Haha herkenbaar! Ik heb Bryan Linssen op de bank zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Toppah
  • Laatst online: 06-10 09:31
Vissert schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 16:43:
[...]

Haha herkenbaar! Ik heb Bryan Linssen op de bank zitten :+
Mooi man! Veel leuker om ook voetballers in je team te hebben waar je daadwerkelijk wat mee hebt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Weer geen Son. Hoe vaak moet die man nog scoren voor hij zijn 4e IF kaartje krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 16:47:
[...]

Weer geen Son. Hoe vaak moet die man nog scoren voor hij zijn 4e IF kaartje krijgt.
Misschien sparen ze hem vanwege de league SBC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
Vissert schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 16:50:
[...]

Misschien sparen ze hem vanwege de league SBC?
of player of the month:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
Pfff wat een hoop meta's in aantocht bij deze TOTW. Rashford, Aurier, Tah, Dybala en Batshuayi...
Al hebben die Dybala en Rashford wel de positie tegen.

Heeft overigens iemand anders ook het idee dat sinds de update van vandaag de game heel traag en plakkerig aanvoelt. Ik dacht eerst dat het aan de DKT lag (vanwege TOTW Vela, waarvan je nu natuurlijk PTG kaart kan krijgen), maar het is ook in SB...

Dit maakt het geen pretje, zeker gezien de scripting nog altijd volop aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 15:04:
Ik twijfel over de rechtsbuiten. Beetje afhankelijk van mijn laatste middenvelder.

Desailly + Mbappe?
Desailly + Alessandrini?
scream Khedira + IF Dybala?
David Silva 92 + 87 sterling?
Casemiro/Modric + Bale?

Pff net even mijn huidige team bekeken. Los van de spelers die ik sowieso hou maak ik op desailly, if Griezmann en sterling al 400k verlies..
Niemand een mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:34
Ik zou voor Modric-Bale gaan. Elke keer als ik tegen Bale speel speelt hij de pannen van 't dak. Ik ga ook proberen hem in mijn team te passen.

Edit: Thiago PTG gisteren gepacked na het afronden van de sbc, toch lekker dat hij nu al een goaltje maakt voor Bayern _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door theman36 op 14-03-2018 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

theman36 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 19:08:
[...]

Ik zou voor Modric-Bale gaan. Elke keer als ik tegen Bale speel speelt hij de pannen van 't dak. Ik ga ook proberen hem in mijn team te passen
Bale/Modric werkt bij mij uitstekend! Maar als je ook voor Desailly en Mbappe kan gaan ga ik toch twijfelen. Maar Desailly is een hele andere middenvelder dan Modric...

Al moet ik zeggen dat Modric bij niks tegenvalt in een wat defensievere rol, maar daar ligt zijn kracht natuurlijk niet. En Desailly is gewoon een wandelende muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Bale is geweldig! Ik gebruik hem wel als spits. Als vleugelspeler is zijn stamina wat laag.
Heb je genoeg geld voor Modric TOTY? Wat een geweldige speler is dat! Verdedigend sterk genoeg en elke aanval begint bij hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

sjakieman schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 19:20:
[...]

Bale is geweldig! Ik gebruik hem wel als spits. Als vleugelspeler is zijn stamina wat laag.
Heb je genoeg geld voor Modric TOTY? Wat een geweldige speler is dat! Verdedigend sterk genoeg en elke aanval begint bij hem!
Oh joh, ik had eigenlijk in gedachten om baby gullit te halen... maar ik kan natuurlijk net zo goed voor Toty Modric gaan! Die ziet er ook verdraaid goed uit zeg.... :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
ErnstMid schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 19:42:
[...]

Oh joh, ik had eigenlijk in gedachten om baby gullit te halen... maar ik kan natuurlijk net zo goed voor Toty Modric gaan! Die ziet er ook verdraaid goed uit zeg.... :o
Doen! Ik gebruik hem al vanaf TOTY en hij is geweldig! Snap niet dat ik hem nooit tegen kom. Dit gebeurt bij mij regelmatig: hij pakt de bal af op het middenveld, draait zich tussen 3 spelers vrij, geeft een geweldige steekpas, sprint naar voor en loopt zich vrij in het strafschopgebied, krijgt de bal terug en maakt 'm zelf af. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MauT86
  • Laatst online: 16-12-2022
Ik mag niet meer zeuren over geen pack luck. MM’s gedaan met als resultaat: Ibrahimovic, Matuidi, Insigne en Firmino path to glory.
Pagina: 1 ... 159 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs