Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de liefhebbers. Check je rare gold players even. Hoop Argentijnse en Braziliaanse die voor een leuke prijs weg gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Gold 1 gehaald, red het elke keer niet tot Elite 3. Net wel heerlijk gewonnen tegen een team met CR7, Prime Henry, Prime Del Piero, Prime Petit, Prime Herandez, Prime Rijkaard, Prime Carlos en Prime Ferdinand.

Op 1 of andere manier is de focus er dan toch meer en lijken sommige van mijn spelers boven zichzelf uit te stijgen haha.

Net voor de 3e keer de untradable PTG Spring gedaan: Milinkovic-Savic. Heerlijk! Die kan ik vast nog wel inpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:42
Zijn die PTG SBC's het waard trouwens? Zie op futbin dat de untradeable rond de 60-70K kosten.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fraaank schreef op zondag 11 maart 2018 @ 17:04:
Gold 1 gehaald, red het elke keer niet tot Elite 3. Net wel heerlijk gewonnen tegen een team met CR7, Prime Henry, Prime Del Piero, Prime Petit, Prime Herandez, Prime Rijkaard, Prime Carlos en Prime Ferdinand.

Op 1 of andere manier is de focus er dan toch meer en lijken sommige van mijn spelers boven zichzelf uit te stijgen haha.

Net voor de 3e keer de untradable PTG Spring gedaan: Milinkovic-Savic. Heerlijk! Die kan ik vast nog wel inpassen.
Had er net ook z'n tegenstander, de hele tijd maar pressen maar met meerdere spelers en ik kon steeds rustig een stapje terug/opzij en de bal rond laten gaan :+

Had vandaag en gisteren bijzonder veel moeite met de "Italian assist" objective, gekke Del Piero ging de hele tijd zelf scoren.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Iemand ervaring met IF Fernandinho?
Twijfel toch om motm willian weer weg te doen en Sif sterling terug te halen, beviel me stukken beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Vissert schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:04:[/

PS4? Straks even een potje doen?
Isse goed rond 20.00 uur wat is je naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2018 @ 18:12:
[...]

Isse goed rond 20.00 uur wat is je naam?
20:00 is prima! Ik kijk rond 20:30 wel even de Luizenmoeder :+ Net als de rest van Nederland 8)7

VisserxD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op zondag 11 maart 2018 @ 18:16:
[...]

20:00 is prima! Ik kijk rond 20:30 wel even de Luizenmoeder :+ Net als de rest van Nederland 8)7

VisserxD
Owh echt haha dan woon ik zeker niet in Nederland kan ook iets na 20.00 uur als de kids richting bed gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Dankjewel aurier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Razz89 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 17:51:
Twijfel toch om motm willian weer weg te doen en Sif sterling terug te halen, beviel me stukken beter!
Fernandinho is fantastisch! Geen dedicated CDM, maar meer een meevoetballende. Onderschept en bouwt weer mee op. Voor het doel ook nog een aardig schot.

https://www.futbin.com/18/squad/4223564

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En Batsman en Rashford en Mkhitaryan. Heb een paar van al die gasten. Mkhitaryan is nog niet gestegen wat ik gek vind. Goal en een assist zal toch wel genoeg zijn lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2018 @ 20:37:
[...]

En Batsman en Rashford en Mkhitaryan. Heb een paar van al die gasten. Mkhitaryan is nog niet gestegen wat ik gek vind. Goal en een assist zal toch wel genoeg zijn lijkt me?
Ik had ook verwacht dat Mkhitaryan zou stijgen. Heb die vent voor 134k gekocht, maar ga er nooit op verdienen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
bbblije schreef op zondag 11 maart 2018 @ 20:15:
[...]

Fernandinho is fantastisch! Geen dedicated CDM, maar meer een meevoetballende. Onderschept en bouwt weer mee op. Voor het doel ook nog een aardig schot.

https://www.futbin.com/18/squad/4223564
Lekker team!
ben van plan om dit straks in elkaar te flansen dan, wat vind je er van? ingame switch ik naar 4231.
https://www.futbin.com/18/squad/4224858

[ Voor 4% gewijzigd door Razz89 op 11-03-2018 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MauT86 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 20:46:
[...]

Ik had ook verwacht dat Mkhitaryan zou stijgen. Heb die vent voor 134k gekocht, maar ga er nooit op verdienen volgens mij.
Pas maar op, dadelijk gaat Wenger hem altijd na 60-70 minuten wisselen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na 16 wins weer gestopt. Waar adp vorige week de hele was van mijn team, heeft hij maar 1 goal gemaakt dit weekend. Larsson speelde prima en liep 1 op 1.

Blanc (ook nieuw) net weer verkochr met 40k verlies. Hij deed niks wat baka niet kan.

Ptg sterling heeft me meerdere malen geholpen. Speelde vrij sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op zondag 11 maart 2018 @ 22:14:
Ptg sterling heeft me meerdere malen geholpen. Speelde vrij sterk.
Vind PTG Sterling niet echt bijzonder tot nu toe, hoewel hij wel veel ruimte creëert met zijn acties.
Weet echter niet meteen een andere speler die ik als RCAM in 4231 zou kunnen gebruiken.

Zojuist drie potjes online seasons gespeeld, 3 potjes constant neergezaagd en voornamelijk PTB met achterin rondspelen. Het vervelende is dat ik gewoon een potje had waarbij mijn spits/cam bij elke bewegen werd neergehaald zonder een vrije trap te krijgen, maar hij tweemaal scoort door de hierop volgende omschakeling :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 11 maart 2018 @ 22:23:
[...]

Vind PTG Sterling niet echt bijzonder tot nu toe, hoewel hij wel veel ruimte creëert met zijn acties.
Weet echter niet meteen een andere speler die ik als RCAM in 4231 zou kunnen gebruiken.

Zojuist drie potjes online seasons gespeeld, 3 potjes constant neergezaagd en voornamelijk PTB met achterin rondspelen. Het vervelende is dat ik gewoon een potje had waarbij mijn spits/cam bij elke bewegen werd neergehaald zonder een vrije trap te krijgen, maar hij tweemaal scoort door de hierop volgende omschakeling :X
Ik heb een beetje hetzelfde wat betreft Sterling. Misschien dat ik toch weer terug ga naar SIF Fekir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm sterling scoorde net 6 goals in 3 potjes waarvan 2 potjes als invaller.

Hij is snel behendig en alles in de 16 lijkt erin te gaan. Zeker samen met Lozano in de 60ste minuut liep het erg lekker.

Maarja wellicht gaat het nog tegenvallen heb nog 10 potjes met hem gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:41
Prime Overmars voor 525k, goede deal?

Edit: zie net dat zijn prijs sowieso behoorlijk aan het kelderen is

[ Voor 48% gewijzigd door Miggell op 11-03-2018 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Razz89 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 21:26:
[...]

Lekker team!
ben van plan om dit straks in elkaar te flansen dan, wat vind je er van? ingame switch ik naar 4231.
https://www.futbin.com/18/squad/4224858
Ik ben niet kapot van Sane, de rest van de spelers zijn heerlijk!

Maar wellicht dat IF Sane minder houterig.

PTG Willian vind ik eigenlijk zijn coins niet waard, zijn normale kaart presteert minstens zo goed. Ik heb hem als een investering.

De Bruyne is brilliant, zijn IF is het wel echt waard, dus wellicht die investering doen. Maar goed, TOTS komt er aan... Ik heb weinig echt onderbouwends te vertellen wat te doen met TOTS om de hoek :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
bbblije schreef op zondag 11 maart 2018 @ 23:12:
[...]

Ik ben niet kapot van Sane, de rest van de spelers zijn heerlijk!

Maar wellicht dat IF Sane minder houterig.

PTG Willian vind ik eigenlijk zijn coins niet waard, zijn normale kaart presteert minstens zo goed. Ik heb hem als een investering.

De Bruyne is brilliant, zijn IF is het wel echt waard, dus wellicht die investering doen. Maar goed, TOTS komt er aan... Ik heb weinig echt onderbouwends te vertellen wat te doen met TOTS om de hoek :/
De bruyne is voor mij ook echt geweldig!
Die gaat er nooit meer uit :p
Sane ook nog niet geprobeerd maar ik weet maar niet wie ik op lcam en rcam moet zetten.. willian presteert bij niks en sterling was ik ook niet heel gek op. Son if vind ik nog redelijk maar die 2 posities invullen blijven lastig..

Neymar en bale tijdje gehad op die plekken maar daar moest ik me hele squad voor omgooien en ben eigenlijk over de rest tevreden dus dat doen we niet meer :p

Wanneer start tots eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Razz89 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 23:19:
[...]

De bruyne is voor mij ook echt geweldig!
Die gaat er nooit meer uit :p
Sane ook nog niet geprobeerd maar ik weet maar niet wie ik op lcam en rcam moet zetten.. willian presteert bij niks en sterling was ik ook niet heel gek op. Son if vind ik nog redelijk maar die 2 posities invullen blijven lastig..

Neymar en bale tijdje gehad op die plekken maar daar moest ik me hele squad voor omgooien en ben eigenlijk over de rest tevreden dus dat doen we niet meer :p

Wanneer start tots eigenlijk?
Neymar kan sowieso, Fernandinho en Firminho. Willian is ook niet echt een winger/CAM, meer een middenvelder naar mijn mening. Salah??

Eerst FUT birthday nog, 31ste geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21:06
sjakieman schreef op zondag 11 maart 2018 @ 13:52:
[...]

Hoe kan die die over het hoofd hebben gezien? Marquinhos en Miranda wel gezien maar blijkbaar zat er nog een filter op de prijs.

Heeft er iemand ervaring met Naldo (S)IF?

Is er trouwens een site waar je alle skills van alle spelers naar excel kan halen zodat je zelf kan filteren? Bijvoorbeeld deze skills + deze skills is minimaal ....
Ik heb met marquinhos, miranda, david luiz, thiago silva en sif naldo gespeelt. Schieten, koppen en bal afpakken kan hij goed springen en snel terug bij een counter kun je vergeten hij is er nooit als je een counter krijgt. Marquinhos is bij mij een sub speel momenteel met thiago silva en david luiz werkt voor mij het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mag weg

[ Voor 97% gewijzigd door 038Zwolle op 12-03-2018 07:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker hoor, Elite 3 Squad Battles, beste speler die Tagliafosu (ofzoiets back van Ajax)

Inmiddels genoeg coins voor ToTY Kane of KDB (als ik PTG Jesus/Prime ADP verkoop)
Welke zouden jullie het meeste aanraden als game changer?

Speel nu in een 41212 met:
Larsson PTG Jesus
Prime ADP/90 Bergkamp

PTG en ADP/ 90 Bergkamp mogen alledrie weg eventueel.

[ Voor 62% gewijzigd door 038Zwolle op 12-03-2018 06:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-10 20:39
sjakieman schreef op zondag 11 maart 2018 @ 13:52:
[...]

Is er trouwens een site waar je alle skills van alle spelers naar excel kan halen zodat je zelf kan filteren? Bijvoorbeeld deze skills + deze skills is minimaal ....
Je kan op www.wefut.com geen data naar Excel transferen maar wel per skill aangeven waar je naar op zoek bent. Ook nog eens van Hollandse makelaardij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Wat een frustrerende WL was dit zeg. Die bal wilde er gewoon niet in. Telkens 1 op 1 die bal langs de verkeerde kant van de paal schuiven. Dan speel je constant rond de 16 van de tegenstander en wil die bal er maar niet in. En dan krijg je uit een afgeslagen corner en de daarop volgende counter een goal tegen en verlies je 1-0. Ook heb ik heb geloof ik elk potje minimaal 1x de paal geraakt. Uiteindelijk bij 11 wins maar gestopt.

Filmpje hieronder zou een perfecte samenvatting kunnen zijn van deze WL:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAITii
servival7 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 08:40:
Wat een frustrerende WL was dit zeg. Die bal wilde er gewoon niet in. Telkens 1 op 1 die bal langs de verkeerde kant van de paal schuiven. Dan speel je constant rond de 16 van de tegenstander en wil die bal er maar niet in. En dan krijg je uit een afgeslagen corner en de daarop volgende counter een goal tegen en verlies je 1-0. Ook heb ik heb geloof ik elk potje minimaal 1x de paal geraakt. Uiteindelijk bij 11 wins maar gestopt.

Filmpje hieronder zou een perfecte samenvatting kunnen zijn van deze WL:
[video]
Heel herkenbaar, maar we moeten er maar mee dealen.

Ik denk altijd maar, zolang ik verdedigend goed sta en niks doorlaat komt die 1-0 van mij vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-10 18:02
2e keer WL voor mij en op 19 wins blijven steken (nog 2 over maar geen zin meer in). Valt mij wel op dat op zondagavond het beste werkt om WL te spelen. 1 op de 5 wedstijden verloren op zondagavond. De dagen ervoor ging het 50/50.

Ik merk wel dat de druk enorm is. Ik zweet mij een otter van de spanning en een hartslag 300 haha.
Zijn er mensen wel eens in de elite beloningen gekomen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Razz89 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 17:51:
Ik vind de if versie te duur dus speel nu met zijn upgrade, nif 85. Scheelt maar een +1.
Ook heel fijn hoor, slechts 45k (pc)

Verder is De Bruyne echt een wereld speler. Overweeg om zijn upgrade nif 91 te kopen voor een 230k. Heb nu zijn 89 nif. +2 motiveert mij meer om ergens voor te gaan dan +1.

Zit wat te wachten op sbc leagues, wrs morgenavond?
Heb nu la liga/scottish/pro league verzameld maar ik vrees dat ea het weer voor elkaar gaat krijgen om niks van deze leagues te kiezen.
Vast dan de Argentijnse /Braziliaanse /Mexicaanse league.

Wat betreft sb doe ik tegenwoordig niet meer dan zilver 1. Vind offline niet veel aan.
Helaas is online soms ook laggy.
Speel dus niet veel laatste tijd. Dat sbc vind ik leuker, veel leuker dan het eigenlijke ai geprogrammeerde voetbal spel waarin je keer op keer genaaid wordt.

Je zou alleen al fifa kopen voor de sbc :-)

[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 12-03-2018 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Toppah
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 09:31
Na talloze pakketten openen eindelijk iets fatsoenlijks! Kanté...

Nu de vraag of ie in het team komt... Kanté > SIF Mooy? Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
K-Toppah schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:15:
Na talloze pakketten openen eindelijk iets fatsoenlijks! Kanté...

Nu de vraag of ie in het team komt... Kanté > SIF Mooy? Anyone?
Ik deel deze vraag, speel zelf 4321 met een middenveld IF Mooy, Bakayoko en Eriksen maar wil dit om gaan gooien door wat beters.

Alleen is er zoveel keuze qua BPL & CM's.

Kevin de Bruyne, Pogba, Kante, Fernandinho. Iemand die mijn keuze kan laten doorslaan wie waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 17:05
Harribo schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:09:
[...]

Ik vind de if versie te duur dus speel nu met zijn upgrade, nif 85. Scheelt maar een +1.

Verder is De Bruyne echt een wereld speler. Overweeg om zijn upgrade nif 91 te kopen voor een 230k. Heb nu zijn 89 nif. +2 motiveert mij meer om ergens voor te gaan dan +1.

Heb nu la liga/scottish/pro league verzameld maar ik vrees dat ea het weer voor elkaar gaat krijgen om niks van deze leagues te kiezen.

Wat betreft sb doe ik tegenwoordig niet meer dan zilver 1. Vind offline niet veel aan.
Speel dus niet veel laatste tijd. Dat sbc vind ik leuker, veel leuker dan het eigenlijke ai geprogrammeerde voetbal spel waarin je keer op keer genaaid wordt.

Leagues verwacht ik sowieso niet voor vrijdag, maar dan is St Patricks day weekend weer en die week erna FUT birthday volgens mij dus het zou zo maar kunnen dat ze pas in april komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
zojuist heel m'n team verkocht. nu 2 mil geïnvesteerd in totg kaarten,ultimate scream kaarten, en motm kaarten. nu maar hopen dat ze een keer nodig zijn voor sbc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Harribo schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:09:
[...]

Wat betreft de League SBC; Argentijnse league Braziliaanse en Mexicaanse league zullen er niet in komen.

Argentijnse niet omdat deze niet compleet is.
Braziliaanse is in zijn geheel niet aanwezig in Fifa
Mexicaanse competitie hebben we al gehad.

EA heeft niet veel opties voor League SBCs. Engels Spaans Schots of Belgisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
038Zwolle schreef op maandag 12 maart 2018 @ 01:50:
Lekker hoor, Elite 3 Squad Battles, beste speler die Tagliafosu (ofzoiets back van Ajax)

Inmiddels genoeg coins voor ToTY Kane of KDB (als ik PTG Jesus/Prime ADP verkoop)
Welke zouden jullie het meeste aanraden als game changer?

Speel nu in een 41212 met:
Larsson PTG Jesus
Prime ADP/90 Bergkamp

PTG en ADP/ 90 Bergkamp mogen alledrie weg eventueel.
Ik zou me op andere dingen gaan richten, als spelers als Bergkamp, ADP geen game changers voor je zijn dan gaat het op een ander vlak mis.

Behalve je aanvallers, hoe ziet de rest van je team eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:25:
[...]

Ik zou me op andere dingen gaan richten, als spelers als Bergkamp, ADP geen game changers voor je zijn dan gaat het op een ander vlak mis.

Dit dus.

De zwakste schakel van je team ben je altijd zelf nog. Dus verdiep je eerst in de keuzes die je maakt, hoe je speelt, waar het fout gaat etc. Kijk op twitch eens naar goede spelers hoe zij spelen etc.
Want als je een goede speler bent, maakt je team niet zoveel meer uit. Ik verlies ook nog steeds tegen simpele gold teams, simpelweg omdat de speler veel beter is.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:25:
[...]

ADP 92 valt me erg tegen. Speelt wel vrij goed hoor, maar voor 1.2m coins had ik meer verwacht.
Blanc 85 geprobeerd maar ook die viel me tegen voor 550k coins. Baka doet niet echt voor hem onder alleen aanvallend wellicht.
Bergkamp 90 heb ik net gehaald, dus nog geen ervaring mee. Maar als ik KdB haal, is Bergkamp niet meer nodig.
Ik speel nu met een 41212 (maar op een of andere manier gaat dit steeds moeilijker) en een 4222 opstelling.

41212: Gea, IF Young, IF Ake, Bailly, Walker. Middenveld Baka, Kante, Mooy en AdP Aanval : Larsson en Jesus.

4222 Is ongeveer hetzelfde maar dan spelen ADP en CAM Sterling op de CAM posities...

Ik heb nu iig redelijk wat geld bij elkaar voor bijvoorbeeld 96 Kane of KdB. Met het geld dat ik heb wil ik nu gewoon een echte game changer hebben. (En aanval is altijd het leukst natuurlijk _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:28:
[...]

Dit dus.

De zwakste schakel van je team ben je altijd zelf nog. Dus verdiep je eerst in de keuzes die je maakt, hoe je speelt, waar het fout gaat etc. Kijk op twitch eens naar goede spelers hoe zij spelen etc.
Want als je een goede speler bent, maakt je team niet zoveel meer uit. Ik verlies ook nog steeds tegen simpele gold teams, simpelweg omdat de speler veel beter is.
Met je eens hoor Bean. Ik ben een middelmatige speler. Speel in Div 1 (word er vaak genoeg uitgegooid) en in Weekend League eindig ik ong Gold 2 en soms 1.

Ik heb nu alleen eindelijk wat coins en best een redelijk team. AdP was voor mij (voor dat aantal coins ) niet wat ik er van had verwacht en hoop dat een Kane KdB of wellicht iemand anders dat wel is:)

Het frustreerde me vooral dat ik, na veel lovende berichten over Blanc, hem niet onder vond doen van mijn Baka. En 1.2m voor AdP vond ik het niet waard ten opzichte van IF Firmino, KdB of Jesus Gabriel.

Het verliezen vind ik nog niet het ergste, want ik ben geen Elite of hoger speler. Maar ik vind het ook zonde om de coins te laten staan en niet te investeren in een leuke speler. Plezier is ook belangrijk :+

[ Voor 9% gewijzigd door 038Zwolle op 12-03-2018 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:35:
[...]

ADP 92 valt me erg tegen. Speelt wel vrij goed hoor, maar voor 1.2m coins had ik meer verwacht.
Blanc 85 geprobeerd maar ook die viel me tegen voor 550k coins. Baka doet niet echt voor hem onder alleen aanvallend wellicht.
Bergkamp 90 heb ik net gehaald, dus nog geen ervaring mee. Maar als ik KdB haal, is Bergkamp niet meer nodig.
Ik speel nu met een 41212 (maar op een of andere manier gaat dit steeds moeilijker) en een 4222 opstelling.

41212: Gea, IF Young, IF Ake, Bailly, Walker. Middenveld Baka, Kante, Mooy en AdP Aanval : Larsson en Jesus.

4222 Is ongeveer hetzelfde maar dan spelen ADP en CAM Sterling op de CAM posities...

Ik heb nu iig redelijk wat geld bij elkaar voor bijvoorbeeld 96 Kane of KdB. Met het geld dat ik heb wil ik nu gewoon een echte game changer hebben. (En aanval is altijd het leukst natuurlijk _/-\o_ )
Je wilt dit waarschijnlijk niet horen, maar je denkt dat Baka, Bailly goed zijn maar voor mij zijn spelers zoals Desailly, Blanc etc de echte game-changers geweest. Dit soort spelers brengen opeens zoveel rust en zekerheid in je team dat al het andere ook opeens veel makkelijker gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:38:
[...]

Met je eens hoor Bean. Ik ben een middelmatige speler. Speel in Div 1 (word er vaak genoeg uitgegooid) en in Weekend League eindig ik ong Gold 2 en soms 1.

Ik heb nu alleen eindelijk wat coins en best een redelijk team. AdP was voor mij (voor dat aantal coins ) niet wat ik er van had verwacht en hoop dat een Kane KdB of wellicht iemand anders dat wel is:)

Het frustreerde me vooral dat ik, na veel lovende berichten over Blanc, hem niet onder vond doen van mijn Baka. En 1.2m voor AdP vond ik het niet waard ten opzichte van IF Firmino, KdB of Jesus Gabriel.

Het verliezen vind ik nog niet het ergste, want ik ben geen Elite of hoger speler. Maar ik vind het ook zonde om de coins te laten staan en niet te investeren in een leuke speler. Plezier is ook belangrijk :+
Ik snap je dilemma, maar echte game changers zoals jij zoekt zie ik 1-2-3 ook niet. Voor mij zijn dat Gullit 90 en Ronaldo 94, maar die kosten ook echt wat.
Ik denk dat een sterk en evenwichtig team belangrijker is dat een game changer. Want een game changer wordt wel erg in de gaten gehouden door de tegenstander.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gullit en Ronaldo zijn idd te duur voor me. Ik koop Kane wel gewoon en zie wel wat hij brengt.
Ik vond AdP gewoon een tegenvaller voor dat bedrag en hoopte op wat advies::)
Wellicht verkoop ik mijn hele club en bouw een nieuwe op.

Blanc zou ongetwijfeld een goede speler zijn, maar de 85 versie vond ik echt niet minder dan Baka. En aanvallend niet beter dan een Mooy of Kante.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
038Zwolle schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:46:
Gullit en Ronaldo zijn idd te duur voor me. Ik koop Kane wel gewoon en zie wel wat hij brengt.

Blanc zou ongetwijfeld een goede speler zijn, maar de 85 versie vond ik echt niet minder dan Baka. En aanvallend niet beter dan een Mooy of Kante.
Ik had Blanc als CB overigens :)
Persoonlijk wacht ik op Prime Crespo als gamechanger.

Mits het past in je formatie, Neymar is tot nu de beste spits die ik heb gebruikt in 41212.
Ik heb echter niet het budget om spelers zoals fat ronny, pony ronny etc te halen/testen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

TOTY Kane beviel mij overigens meer als CAM dan als Spits. Maar dat ligt misschien aan mij :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barudi
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-03-2023

barudi

<GoT> Barudi#1806

Heb je prime ADP ook als spits geprobeerd? Heb al 300+ wedstrijden met hem gespeeld en ben echt tevreden met hem :))

Dit is mijn huidige selectie
https://www.futbin.com/18/squad/4233172

Als ik achter sta komt Lozano en Pirlo erin, dan speel ik met ADP op cam.
Ik vind de loopacties en geplaatste schoten van ADP heerlijk en dat hij tweebenig is.

D3 BattleTag Barudi#1806

Acties:
  • +1 Henk 'm!
barudi schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:53:
[...]

Heb je prime ADP ook als spits geprobeerd? Heb al 300+ wedstrijden met hem gespeeld en ben echt tevreden met hem :))

Dit is mijn huidige selectie
https://www.futbin.com/18/squad/4233172

Als ik achter sta komt Lozano en Pirlo erin, dan speel ik met ADP op cam.
Ik vind de loopacties en geplaatste schoten van ADP heerlijk en dat hij tweebenig is.
Ik heb het wel een tijdje geprobeerd, maar hij heeft veel meer impact bij mij als CAM (en in 4231 scoort hij ook het meeste als CAM). Het leukste is als je een target-man type spits heeft waarmee ADP steeds kan kaatsen.

In 41212 kun je ook je beide ST's op wide zetten als je tegenstander heel compact speelt, dan komt ADP steeds in de combinatie vrij op de zestien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lorenzoaliandro schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:56:
[...]

Wat betreft de League SBC; Argentijnse league Braziliaanse en Mexicaanse league zullen er niet in komen.

Argentijnse niet omdat deze niet compleet is.
Braziliaanse is in zijn geheel niet aanwezig in Fifa
Mexicaanse competitie hebben we al gehad.

EA heeft niet veel opties voor League SBCs. Engels Spaans Schots of Belgisch.
Ok dat van die Argentijnse en Braziliaanse wist ik niet. Thanks
Oh Mexicaanse hebben we idd al gehad.

Blijft er inderdaad weinig over.
Hoewel, de Hyundai League of Japanse oid? Of ook niet compleet?
De Griekse in elk geval niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:57:
[...]

Ik heb het wel een tijdje geprobeerd, maar hij heeft veel meer impact bij mij als CAM (en in 4231 scoort hij ook het meeste als CAM). Het leukste is als je een target-man type spits heeft waarmee ADP steeds kan kaatsen.

In 41212 kun je ook je beide ST's op wide zetten als je tegenstander heel compact speelt, dan komt ADP steeds in de combinatie vrij op de zestien :P
Kan je je spitsen ook op normal laten staan, want Bergkamp (of vaste sub Talisca 86, erg fijn!!) komt ook vaak als lopende extra speler in de 16. Als verdediger is het altijd zo irritant als er meerdere lopende spelers zijn om het goed te kunnen verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond de schoten van adp idd heerlijk (en dribbelen)maar hij speelde voor mij beter als CAM.Ik heb ongeveer 50 potjes met hem gespeeld en ik vond firmino niet echt voor hem onder doen.

Misschien haal ik de 87 versie wel terug 800k) nu en probeer kane eens uit. Ik heb daar wel net niet genoeg coins voor , of ik moet Bergkamp verkopen. Dilemma's 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barudi
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-03-2023

barudi

<GoT> Barudi#1806

Bean77 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:01:
[...]

Kan je je spitsen ook op normal laten staan, want Bergkamp (of vaste sub Talisca 86, erg fijn!!) komt ook vaak als lopende extra speler in de 16. Als verdediger is het altijd zo irritant als er meerdere lopende spelers zijn om het goed te kunnen verdedigen.
Hoe bevalt Talisca 86 en op welke positie gebruik je hem? Als Besiktas fan wil ik hem graag monteren in mijn team. Wacht nog even tot zn prijs daalt :)

Twijfel nog of ik hem als spits, cam of cm ga gebruiken :?

D3 BattleTag Barudi#1806

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18:32
Vond het toch zonde dat ik mijn monthly Aké (84) en Savic (86) niet gebruikte. Daarom Petit(88), bonucci TOTY, Alex Sandro en de Gea weg gedaan om het volgende team samen te stellen: https://www.futbin.com/18/squad/4228493

Altijd al met dinho willen spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Lil Tjappo schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:28:
Vond het toch zonde dat ik mijn monthly Aké (84) en Savic (86) niet gebruikte. Daarom Petit(88), bonucci TOTY, Alex Sandro en de Gea weg gedaan om het volgende team samen te stellen: https://www.futbin.com/18/squad/4228493

Switch je dit ingame naar een 2 spitsen systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
barudi schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:21:
[...]

Hoe bevalt Talisca 86 en op welke positie gebruik je hem? Als Besiktas fan wil ik hem graag monteren in mijn team. Wacht nog even tot zn prijs daalt :)

Twijfel nog of ik hem als spits, cam of cm ga gebruiken :?
Hij bevalt mij erg goed. Lang, 4* wf, linksbenig, goede stamina, goede afstandsschoten, goede workrates. Ik laat hem invallen als cam in een 41212(2) formatie. Mijn team heb ik laatst nog gepost hier.
Hij houdt Firmino 87 als CAM achter zich. Maar goed ik vind Firmino 87 ook meer een SP (maar die maakt daar geen kans in mijn team). Talisca pakt regelmatig zijn doelpuntje mee en heeft in de WL al een hattrick op zijn naam staan.
Voor de coins brengt hij veel. Je zou hem ook als CM kunnen laten spelen. Lange fysieke spelers hou ik wel van in mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
servival7 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:56:
[...]

Switch je dit ingame naar een 2 spitsen systeem?
Ingame Switch ik naar 4-2-3-1

ST: Ronaldo
LAM: Ronaldinho
CAM: Del Piero
RAM: Lozano
CDM: Savic en Vieira
LB: Kolasniac
CB: Aké en Bailly
RB: Valencia
GK: Begovic ( :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:54
Heb inmiddels deze selectie.

https://www.futbin.com/18/squad/4234562

En wil deze nu gaan upgraden naar betere spelers, gezien hier heel wat ervaring zit en speel nu fut voor een week of 3. Iemand misschien wat tips, heb nu rond de 50k te besteden.

Denk dat mijn middenveld en verdediging wel wat betere kan gebruiken. Zou eriksen een goede aanwinst op het middenveld zijn voor dembele? En in de verdediging misschien bailly voor sanchez? En misschien mane voor sane

Speel voornamelijk offline en squad battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:17
FidoDido schreef op maandag 12 maart 2018 @ 14:41:
Heb inmiddels deze selectie.

https://www.futbin.com/18/squad/4234562

En wil deze nu gaan upgraden naar betere spelers, gezien hier heel wat ervaring zit en speel nu fut voor een week of 3. Iemand misschien wat tips, heb nu rond de 50k te besteden.

Denk dat mijn middenveld en verdediging wel wat betere kan gebruiken. Zou eriksen een goede aanwinst op het middenveld zijn voor dembele? En in de verdediging misschien bailly voor sanchez? En misschien mane voor sane

Speel voornamelijk offline en squad battles.
Dit is een prima team toch? Je kan langzaam upgraden met Bailly, Walker ipv Sanchez en Aurier.
Dembele en Eriksen zijn wel twee verschillende spelers. Dembele is meer verdedigend. Je kunt Alli op de plek van Dembele zetten en Eriksen op CAM. Die wil je namelijk op de 16 hebben met zijn schot en 5* weakfoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
Net untradeable Higuain PTG gepackt. Wellicht toch maar inpassen in mijn team:

https://www.futbin.com/18/squad/4235474

Begin trouwens 4222 en wissel Boateng erin voor de chemistry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fucking troelie86.
Hoe kan je zo willen spelen? gvd elke herhaling zien, de wedstrijd paar keer pauzeren om niks, NIET EEN MOMENT DOORKLIKKEN maar alles moeten zien. Bij elke corner, vrije trap en aftrap zo lang mogelijk wachten...

Zo moet je toch niet willen spelen man

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-10 11:18
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:08:
fucking troelie86.
Hoe kan je zo willen spelen? gvd elke herhaling zien, de wedstrijd paar keer pauzeren om niks, NIET EEN MOMENT DOORKLIKKEN maar alles moeten zien. Bij elke corner, vrije trap en aftrap zo lang mogelijk wachten...

verloren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook nog ja, 5-4.
Maar weekend league is me te veel wedstrijden, squad battles verveelt dus ik speel voornamelijk voor de lol. Maar tegen zulken is het zelfs niet leuk al win je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-10 17:51
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:08:
fucking troelie86.

Dat soort figuren kom ik ook wel eens tegen. Ik skip dan ook zelf niks meer en ik merk dat ik mij dan compleet focus op mijn eigen spel, en op balbezit speel, en langzaam hem probeer uit de tent te lokken, en loer ik op gaten in zijn verdediging.

Bleef jij "zen" en kon jij rustig doorspelen? Of werd je gefrustreerd en pakte je daardoor onnodige kaarten/tegendoelpunten en verloor je misschien daardoor ook de wedstrijd?
Bij het laatste heeft zijn "tactiek" wel gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Harribo schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:01:
[...]

Ok dat van die Argentijnse en Braziliaanse wist ik niet. Thanks
Oh Mexicaanse hebben we idd al gehad.

Blijft er inderdaad weinig over.
Hoewel, de Hyundai League of Japanse oid? Of ook niet compleet?
De Griekse in elk geval niet.
Japans hebben we ook al gehad, dus of ze doen de leagues die ik reeds noemde of ze slaan over.
Ik verwacht komende vrijdag wel een league SBC, ( dit op basis van history)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier ervaring met Gullit 86? Is hij werkelijk zo goed als ze zeggen? Overweeg hem te kopen, kost nu ongeveer 850k. Toch afgelopen weken paar ton gedaald dus gaat wellicht nog meer dalen.

Maar is het een gamechanger? Kan ik zijn coins niet beter besteden aan een andere allround-middenvelder? Volgende upgrade moet een middenvelder zijn, wil Matuidi vervangen. Maar dan een echt flinke upgrade zoals icon of iets dergelijks.

Speel 433
met een aanval van Neymar-Larsson(prime)-Bale
Middenveld: Matuidi-Dybala-Petit(prime)
Verdediging: Alaba-Boateng-Bailly-Valencia
Keeper: Neuer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:54
WSL036 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 15:28:
[...]

Dit is een prima team toch? Je kan langzaam upgraden met Bailly, Walker ipv Sanchez en Aurier.
Dembele en Eriksen zijn wel twee verschillende spelers. Dembele is meer verdedigend. Je kunt Alli op de plek van Dembele zetten en Eriksen op CAM. Die wil je namelijk op de 16 hebben met zijn schot en 5* weakfoot.
Dat was dan idd mijn bedoeling alli op de plek van eriksen, in career mode vind ik eriksen heerlijk spelen op cam :) Bedankt voor de tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJoosterman schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:41:
[...]

Dat soort figuren kom ik ook wel eens tegen. Ik skip dan ook zelf niks meer en ik merk dat ik mij dan compleet focus op mijn eigen spel, en op balbezit speel, en langzaam hem probeer uit de tent te lokken, en loer ik op gaten in zijn verdediging.

Bleef jij "zen" en kon jij rustig doorspelen? Of werd je gefrustreerd en pakte je daardoor onnodige kaarten/tegendoelpunten en verloor je misschien daardoor ook de wedstrijd?
Bij het laatste heeft zijn "tactiek" wel gewerkt.
Het voornaamste was dat POTY Kante van hem overal doorheen dribbelde alsof het niks was :P

Deze online draft heb ik hem weer in mijn team en won ik de eerste 3 waarbij de tegenstanders allemaal weggingen. De eerste twee al na 17 en 7 minuten. Dat vond ik vrij snel maar prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Lil Tjappo schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:28:

Hoe bevalt kolasinac? Young sif heb ik nu maar kolasinac is iets goedkoper en lijkt mij ook erg sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
Lorenzoaliandro schreef op maandag 12 maart 2018 @ 17:01:
[...]

Japans hebben we ook al gehad, dus of ze doen de leagues die ik reeds noemde of ze slaan over.
Ik verwacht komende vrijdag wel een league SBC, ( dit op basis van history)
Op basis van historie had ie vorige week (eigenlijk zelfs week ervoor) al moeten komen. Komende vrijdag wordt ook St Patricks day verwacht dus ben zeer benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Razz89 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 17:51:
[...]

Hoe bevalt kolasinac? Young sif heb ik nu maar kolasinac is iets goedkoper en lijkt mij ook erg sterk!
Heb een tijd hem hem gespeeld en speelt prima! Ook Zeegelaar is een aanrader trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Fraaank schreef op maandag 12 maart 2018 @ 18:29:
[...]

Heb een tijd hem hem gespeeld en speelt prima! Ook Zeegelaar is een aanrader trouwens!
Ik ga ze alle 2 is even uit testen dan op advies!

Heb neymar verplaatst naar sp positie pfoe wat een baas voorin!
Door die draai aan het team is er nu geen plek meer voor of if fernandinho of kante 88..
Wie zouden jullie de voorkeur geven in een 41212 opstelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Razz89 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 18:52:
[...]

Ik ga ze alle 2 is even uit testen dan op advies!

Heb neymar verplaatst naar sp positie pfoe wat een baas voorin!
Door die draai aan het team is er nu geen plek meer voor of if fernandinho of kante 88..
Wie zouden jullie de voorkeur geven in een 41212 opstelling?
Dan alleen nog even kijken wie ik op lm positie ga neerzetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lil Tjappo
Razz89 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 17:51:
[...]

Haha nou ik ga hem weer weg doen. Hij is supersterk maar zijn agility is echt tergend.

Net iets heel moois gehad. kwalificatie gewonnen voor WL waarmee ik Lukaku kreeg. Die heb ik vervolgens ingeruild bij de untradeable spring sbc. toen kreeg ik payet. Payet heb ik ingeruild bij de tradeable sbc met allemaal spelers uit mijn club. Willian kwam eruit! 188k :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Bestaat WL-quali en WL alleen maar uit 4-1-2-1-2 teams? Wordt constant helemaal zoek gespeeld in 4-3-2-1, spelers die meters uit elkaar staan, totaal geen loopacties lijken te maken en met 1-2 passes de bal weer kwijt.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAITii schreef op maandag 12 maart 2018 @ 21:11:
Bestaat WL-quali en WL alleen maar uit 4-1-2-1-2 teams? Wordt constant helemaal zoek gespeeld in 4-3-2-1, spelers die meters uit elkaar staan, totaal geen loopacties lijken te maken en met 1-2 passes de bal weer kwijt.

Iemand tips?
Een formatie kiezen waarbij je middenveld op slot zit. 4231 of 4222 (in mindere mate) blinken hierin uit. Deze twee opstellingen maken 41212 kapot in mijn ervaring. Net als 442 maar die is weer lastig als je middenveld steeds open ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo een aantal potjes in die 1 gespeeld met kane 96. Die man scoort echt alles ongelofelijk. Maar op een of andere manier krijg ik heb te weinig in scoringspositie.

Net toch Gabriel Jesus nog een keer ingebracht (81) voor kane en op een of andere manier speelt het beter🤔.

90 bergkamp speelt wel echt als een baas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
iemand nog een goede vervanger voor lichsteiner? florenzi is niet echt een sterke speler
https://www.futbin.com/18/squad/4242867

zanetti 88 versie? Sandro kan ik ook nog upgraden naar de 87 versie.
Gullit voor rijkaard staat ook nog op het lijstje. Maar dat is effe flink doorsparen.

[ Voor 17% gewijzigd door harrybeuker op 12-03-2018 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Is die national heroes sbc alweer voorbij? Wil hem net inleveren maar kan hem niet meer vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
GAITii schreef op maandag 12 maart 2018 @ 21:11:

Iemand tips?
Vooral in de omschakeling de diagonale lijnen tussen CAM/ST blijven blocken ipv de CAM meteen aan te vallen. Je moet er simpelweg voor zorgen dat ze niet meteen in een driehoek kunnen combineren in de laatste 25 meter.

@harrybeuker Zanetti is niets mis mee, heb hem zelf nog een tijdje gebruikt als RM in 352.
Echter voor zijn prijs vind ik het nogal karig, hij is vooral solide en weinig opvallend itt bijvoorbeeld Roberto Carlos of EooE Lahm vorig jaar.

[ Voor 17% gewijzigd door Bossie op 12-03-2018 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
Bossie schreef op maandag 12 maart 2018 @ 22:53:
[...]

Vooral in de omschakeling de diagonale lijnen tussen CAM/ST blijven blocken ipv de CAM meteen aan te vallen. Je moet er simpelweg voor zorgen dat ze niet meteen in een driehoek kunnen combineren in de laatste 25 meter.

@harrybeuker Zanetti is niets mis mee, heb hem zelf nog een tijdje gebruikt als RM in 352.
Echter voor zijn prijs vind ik het nogal karig, hij is vooral solide en weinig opvallend itt bijvoorbeeld Roberto Carlos of EooE Lahm vorig jaar.
ik moet toch iets. Lichtsteiner is een beetje de weak link in mijn team. De rest ben ik wel tevreden mee tot nu toe. Valencia, walker,puyol heb ik niets aan in mijn team

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-10 22:01
Je kan wel weer zien dat EA compleet niet heeft nagedacht bij het weggeven van PTG players als prijs bij de DKT.
Heb afgelopen weekend niet de WL kunnen spelen, dus moet opnieuw kwalificeren.
Eerste 2 wedstrijden fiets je zo doorheen. Maar in de semi-final zitten alle "ik-heb-500-euro-aan-packs-besteed"-teams.
Als Larsson dan vervolgens voor open goal mist, waaruit de counter komt die van 30 meter afstand wordt binnengerost door de Bruyne, dan weet je dat je t beste kan stoppen.

Waarom zetten ze op die DKT geen requirements om dat soort full blown money teams te weren.
Zoals enkel gold players in de basis en op de bank, maar rating onder de 83/84. Dan heeft iedereen een eerlijke kans, en moeten die aasgieren ook aan de bak voor hun gratis untradable PTG speler.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Shreddaaa schreef op maandag 12 maart 2018 @ 23:11:
Waarom zetten ze op die DKT geen requirements om dat soort full blown money teams te weren.
Zoals enkel gold players in de basis en op de bank, maar rating onder de 83/84. Dan heeft iedereen een eerlijke kans, en moeten die aasgieren ook aan de bak voor hun gratis untradable PTG speler.
Waarom zou je teams gaan nerven in een game mode die "ultimate team" heet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Je kan wel weer zien dat EA compleet niet heeft nagedacht bij het weggeven van PTG players als prijs bij de DKT.
Eerste 2 wedstrijden fiets je zo doorheen. Maar in de semi-final zitten alle "ik-heb-500-euro-aan-packs-besteed"-teams.
Als Larsson dan vervolgens voor open goal mist, waaruit de counter komt die van 30 meter afstand wordt binnengerost door de Bruyne, dan weet je dat je t beste kan stoppen.

Dus als ik besluit om voor 500 euro aan pakjes te kopen dan mag ik volgend jou geen DKT meer spelen? Lekker dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
servival7 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 23:22:
[...]

Dus als ik besluit om voor 500 euro aan pakjes te kopen dan mag ik volgend jou geen DKT meer spelen? Lekker dan.
Ho-ho-ho, dat hoor je me nergens zeggen.
Het gaat er mij om, dat er normaal altijd volop requirements zijn bij DKT. Dit om iedereen een kans te geven.
Er waren verleden week al mensen die klaagden over het niet kunnen halen van kwalificatie van de WL. Die kunnen deze week helemaal hun lol op.
In mijn ogen kun je dat maar op 2 manieren oplossen. Teams voor de DKT beperken qua rating (om 88 rated full icon squads te voorkomen, of een 5 mil team, met 5 bronzen spelers op de bank), of de prijs (PTG cards) niet aan zo'n toernooi hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Die requirements waren voor mij juist reden om niet te kwalificeren aangezien mijn team toch nooit aan die requirements voldeed. Ik vind het wel best zo. Die 88 rated teams kom je in de WL ook tegen dus waarom zou je ze in de DKT niet tegen mogen komen?

Vind er wel wat voor te zeggen dat als je al gekwalificeerd bent dat je dan geen DKT meer zou mogen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
servival7 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 23:37:
Die requirements waren voor mij juist reden om niet te kwalificeren aangezien mijn team toch nooit aan die requirements voldeed. Ik vind het wel best zo. Die 88 rated teams kom je in de WL ook tegen dus waarom zou je ze in de DKT niet tegen mogen komen?

Vind er wel wat voor te zeggen dat als je al gekwalificeerd bent dat je dan geen DKT meer zou mogen spelen.
Nogmaals het gaat in dit geval niet om de kwalificatie.
Op dat gebied ben ik het helemaal met je eens.
Het gaat mij om de gratis PTG players als rewards bij het winnen van een DKT te zetten. IPV ze bijv als weekly objective te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo

Heb hem vanmiddag op de ps4 ook met mijn 50k squad gepakt :+ Op de xbox wel met een stuk beter team. Maar het niveau is nu wel veel hoger in de kwalificatie idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Wat te doen? Ik pakte Lukaku met de WL kwalificatie en deed daarmee PTG autumn tradable: Rashford!

Die is nu uitverkocht, er staat geen enkele Rashford op de transferlijst en de maximale prijs die ik kan vragen is 180k. Wat is nu slim? Listen voor 180k en gelijk de winst pakken of gaat deze nog duurder worden na woensdag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Had niet in de gaten dat er een extra rewards was bij de dkt. Speel meestal met een fitness team in dit en geef de finale weg. Maar de tegenstand was echt flink vandaag. Echt zieke teams

Ook de finale verloren met penalty's. Ik dook vaker de goede kant op maar had geen 90 Gullit. 92 adp en toty Ronaldo. Volgende ronde toch maar met mm normale team.

Nou, net maar ff DKT gedaan met mn 1e team. 1e 3 rondes speel ik iedereen weg en ragequitten ze alledrie.
De finale. Ik sta met 3-0 voor (hattrick Larsson) in de 60ste minuut en verwacht eigenlijk wel weer een ragequit.
Opeens missen al mijn spelers ballen die normaal gesproken 100% doelpunten. Ah fijn, het is toch 3-0 geen probleem. Scoort hij in de 75ste minuut, de 89ste minuut en je raad het al 90ste minuut.

Verlenging...... De gea krijgt een bal tegen zich aan en maakt een rare bot beweging en reageert niet meer. Bam, 3-4 achter. Enigszins gefrustreerd ga ik alles op de aanval spelen. Counter, boem 3-5. Einde wedstrijd |:( |:( 8)7

[ Voor 78% gewijzigd door 038Zwolle op 13-03-2018 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 17:01
Het belachelijke is volgens mij juist dat je het DKT kan spelen als je al gekwalificeerd ben, zo kom je bij zulk soort DKT's tegen teams die dar helemaal niet horen te zijn.

Misschien dat het ondertussen niet meer zo is, maar iig in het begin van het spel wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
Voor de meesten is het nu een mooie manier om een gratis PTG speler binnen te hengelen. Normaal betaal je hier minimaal 40k voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Welke squad zouden jullie kiezen? Let niet op chemistry, dit is mijn ingame opstelling. Ik wil trouwens Karsdorp vervangen door Valencia als ik weer wat coins heb.

Optie 1:
https://www.futhead.com/18/squads/3110097/

Optie 2:
https://www.futhead.com/18/squads/3110100/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Een (misschien stomme) vraag hé:

Als je ingame van formatie wisselt, in mijn ogen van 4-3-2-1 naar 4-3-1-2. Reset die dan ook je spelerinstructies? Of blijven die vast aan de speler hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:15
038Zwolle schreef op maandag 12 maart 2018 @ 22:44:
Zo een aantal potjes in die 1 gespeeld met kane 96. Die man scoort echt alles ongelofelijk. Maar op een of andere manier krijg ik heb te weinig in scoringspositie.
Hier exact dezelfde ervaring, hij is echt dodelijk, maar komt te weinig in scoringspositie.
Uiteindelijk heb ik hem omgeruild voor 92 Aguero en 88 Desailly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Bossie schreef op maandag 12 maart 2018 @ 23:17:
[...]

Waarom zou je teams gaan nerven in een game mode die "ultimate team" heet?
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
GAITii schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:21:
Een (misschien stomme) vraag hé:

Als je ingame van formatie wisselt, in mijn ogen van 4-3-2-1 naar 4-3-1-2. Reset die dan ook je spelerinstructies? Of blijven die vast aan de speler hangen?
Deze moet je opnieuw instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die zijn ervaring met Gullit 86 wil delen? Zie zijn prijs steeds dalen richting de 800k. Wil een allroundmiddenvelder hebben die qua passing een echte gamechanger is. Als je andere tips hebt hoor ik ze graag.

Aanval: Neymar - Larsson(prime) - Bale
Mid: Matuidi - Dybala - Petit (prime)
Verd: Alaba - Boateng - Bailly - Valencia
Keep: Neuer

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:08:
Iemand die zijn ervaring met Gullit 86 wil delen? Zie zijn prijs steeds dalen richting de 800k. Wil een allroundmiddenvelder hebben die qua passing een echte gamechanger is. Als je andere tips hebt hoor ik ze graag.

Aanval: Neymar - Larsson(prime) - Bale
Mid: Matuidi - Dybala - Petit (prime)
Verd: Alaba - Boateng - Bailly - Valencia
Keep: Neuer
Gullit 86 is een leuke speler, maar geen schim van de 90 versie. Voor 800k zijn er andere/betere opties dan deze Gullit afhankelijk van je team/formatie. Zijn stamina is echt killing voor een middenvelder (met mijn speelstijl).
sjakieman schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 00:16:
Wat te doen? Ik pakte Lukaku met de WL kwalificatie en deed daarmee PTG autumn tradable: Rashford!

Die is nu uitverkocht, er staat geen enkele Rashford op de transferlijst en de maximale prijs die ik kan vragen is 180k. Wat is nu slim? Listen voor 180k en gelijk de winst pakken of gaat deze nog duurder worden na woensdag?
Ik zou hem zelf bewaren tot de totw bekend is. Hij zal er zo goed als zeker inzitten is mijn inschatting. En dan groeit de hype vanzelf. Zijn max prijs kan ook nog binnenkort aangepast worden en als dit gebeurt dan snel voor een leuke prijs verkopen. Zijn prijs zal daarna weer snel zakken vermoed ik.

[ Voor 34% gewijzigd door Bean77 op 13-03-2018 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:33:
[...]

Gullit 86 is een leuke speler, maar geen schim van de 90 versie. Voor 800k zijn er andere/betere opties dan deze Gullit afhankelijk van je team/formatie. Zijn stamina is echt killing voor een middenvelder (met mijn speelstijl).

[...]

Ik zou hem zelf bewaren tot de totw bekend is. Hij zal er zo goed als zeker inzitten is mijn inschatting. En dan groeit de hype vanzelf. Zijn max prijs kan ook nog binnenkort aangepast worden en als dit gebeurt dan snel voor een leuke prijs verkopen. Zijn prijs zal daarna weer snel zakken vermoed ik.
Jaa dat verklaart het verschil in prijs ook natuurlijk. Oke welke optie(s) opper je voor mij dan? Gezien mijn team. Vooral als vervanger van matuidi

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ken je team (en versies van spelers) niet in futbin (links etc), maar ik zou zomaar Milinkovic 87 roepen als upgrade. Ideaal als CM of evt als CDM. Voor 340k ongeveer wel op te halen geloof ik.
Dan heb je nog 450k voor een andere verbetering. Misschien Dybala/Neymar een upgrade geven als dat binnen de marge valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:49:
[...]

Jaa dat verklaart het verschil in prijs ook natuurlijk. Oke welke optie(s) opper je voor mij dan? Gezien mijn team. Vooral als vervanger van matuidi
Prime Rijkaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:54:
Ik ken je team (en versies van spelers) niet in futbin (links etc), maar ik zou zomaar Milinkovic 87 roepen als upgrade. Ideaal als CM of evt als CDM. Voor 340k ongeveer wel op te halen geloof ik.
Dan heb je nog 450k voor een andere verbetering. Misschien Dybala/Neymar een upgrade geven als dat binnen de marge valt.
Okee thanks.
Pagina: 1 ... 158 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs