Overmars is wat fysieker, vooral zijn stamina van 92 is heerlijk. Verder inderdaad de chem en natuurlijk nostalgie.GAITii schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:34:
Wat heeft trouwens een Overmars (90) meer dan een NIF Neymar (92)?
Enige voordeel van Overmars is natuurlijk de chem, maar Neymar heeft WF en Skills op 5* en kost de helft.
Ja en indien er nu geen sbc zou komen, raak je ze volgende week met St Patrick day of week later Fut Bday wel kwijt voor +/-3ksoldier wolf schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:35:
[...]
Prijzen van de 83 spelers stijgen al wel aardig idd. 2 a 3 weken geleden nog 150 opgepikt voor 1000 of minder en zijn nu al richting de 1800 aan het gaan:)
Cons:::BB4E
Zit behoorlijk wat aan te komen. Over 5 minuten verwacht ik de bekendmaking van de POTM. League SBC zal ook vandaag wel komen. Er komt schijnbaar een nieuwe PTG variant die vandaag of morgen verwacht wordt. Icons worden schijnbaar overgeslagen deze week.. FUT Bday en St Patrick's day komen er aan. Ben benieuwd!
Vanavond maar eens een overweging maken om Overmars (90) aan te schaffen, eens kijken hoe die speelt in een 4321 opstelling met BPL spelers.servival7 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:37:
[...]
Overmars is wat fysieker, vooral zijn stamina van 92 is heerlijk. Verder inderdaad de chem en natuurlijk nostalgie.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
beste is denk wel in de hype verkopen. ziet steeds vaker, en zeker met 84/84 rated spelers dat wanneer de SBC daadwerkelijk uitkomt de hele markt meerdere dagen wordt overspoeld met deze kaartenshameblaster schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:44:
[...]
Ja en indien er nu geen sbc zou komen, raak je ze volgende week met St Patrick day of week later Fut Bday wel kwijt voor +/-3k
Die Salah SBC is online. Wat een afschuwelijke kaart en deze gaat wel duur worden i.v.m. verplichte salah specialcard inleveren. Lol, erger dan verwacht. Zie dat er nu 480k wordt geboden op special salah's..... Degene die daarop gegokt heeft, heeft de jackpot gewonnen.
[ Voor 35% gewijzigd door Skann op 09-03-2018 12:19 ]
Verwijderd
Op welk niveau moet je de SB wedstrijden spelen om elite 3 komen.
Als je alles op professioneel speelt kom je dan op dat niveau uit?
Dat is makkelijk zelf uit te rekenen toch? Hoeveel krijg je gemiddeld per potje op dat niveau x40?Verwijderd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 12:11:
Op welk niveau moet je de SB wedstrijden spelen om elite 3 komen.
Je kan ook de player of the month card inleveren van Salah. Tenminste als je die hebt.Skann schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 12:10:
Die Salah SBC is online. Wat een afschuwelijke kaart en deze gaat wel duur worden i.v.m. verplichte salah specialcard inleveren. Lol, erger dan verwacht. Zie dat er nu 480k wordt geboden op special salah's..... Degene die daarop gegokt heeft, heeft de jackpot gewonnen.
Scheelt weer kosten.
Had ik dat maar eerder geweten. Heb PTG jesus al maanden en toen voor een goede prijs opgehaald.shameblaster schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 08:42:
Er komen vanavond nieuwe PTG kaarten en ook de 'oude' zijn mogelijk weer te packen. Jesus PTG zal dus wel gaan zakken
Zie de code:
https://m.imgur.com/ljO7Eew
Nu speelt hij eindelijk weer, komen er weer nieuwe PTG kaarten en is de BIN alweer 100k minder dan voorheen
Verwijderd
Pfff inderdaad suf zeg bedankt hesjakieman schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 12:13:
[...]
Dat is makkelijk zelf uit te rekenen toch? Hoeveel krijg je gemiddeld per potje op dat niveau x40?

Als je alles op professioneel speelt en meestal met 5-0 wint, dan is dat (vaak) genoeg voor elite 3.
http://www.futhead.com/squad-battles/week-23/
Hier kun je het van afgelopen weken zien, staat ook gemiddeld aantal per pot. Je kunt ook kiezen voor minder potjes
Dat verklaart waarom ik het op PC nooit red, daar is de threshold veel hoger! Er wordt dus waarschijnlijk weer goed gecheated op PC.ajaxalex schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 12:55:
[...]
http://www.futhead.com/squad-battles/week-23/
Hier kun je het van afgelopen weken zien, staat ook gemiddeld aantal per pot. Je kunt ook kiezen voor minder potjes
Zo wat een cheat die nieuwe POTM Salah Positioning 99 & Finishing 99. Ik heb gelukkig zijn 1e POTM versie waardoor ik zou kunnen upgraden maar hoe bevalt Salah als RW? Ik heb 'm namelijk al tijden in de spits.
Speel ook op de PC, viel mij ook op. Maar helaas wordt er niks aan gedaan. Pc hoort er gewoon niet bijFraaank schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 13:28:
[...]
Dat verklaart waarom ik het op PC nooit red, daar is de threshold veel hoger! Er wordt dus waarschijnlijk weer goed gecheated op PC.

Ik ben na Fifa 16 gestopt op de PC te spelen. Ik speelde toen ook WL. Er was toen en die is er volgens mij nog steeds een No loss glitch.. Stond je doodleuk 3-0 voor maakte je de 4-0 waarna je het disconnect scherm kreeg en doodleuk een loss erbij..ajaxalex schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 13:37:
[...]
Speel ook op de PC, viel mij ook op. Maar helaas wordt er niks aan gedaan. Pc hoort er gewoon niet bij
Mensen die Fabregas hebben, goed moment om te dumpen. Gaat voor max prijs nu.
Verwijderd
Het spelen gaat wel lukken maar 5-0 winnen is wel een dingetje denk ikJeroenV8 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 12:54:
[...]
Als je alles op professioneel speelt en meestal met 5-0 wint, dan is dat (vaak) genoeg voor elite 3.
Laatst ben ik van professioneel naar wereldklasse gegaan en in verhouding win ik meer met wereldklasse dan professioneel niveau.
Probeer het ook eens zou ik zeggen.
Zelfde heb ik ook ervaren alleen dan van professioneel naar Legendarisch.GAITii schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 14:13:
Laatst ben ik van professioneel naar wereldklasse gegaan en in verhouding win ik meer met wereldklasse dan professioneel niveau.
Veel potjes lijken me op legendarisch makkelijker af te gaan dan eerder op professioneel.
Of zou het zijn dat er toch wat vooruitgang zit in m'n spel
In FIFA18 sowieso nooit tegengekomen en speel toch echt elk weekend alle WL-potjes.Murrays schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 13:46:
[...]
Ik ben na Fifa 16 gestopt op de PC te spelen. Ik speelde toen ook WL. Er was toen en die is er volgens mij nog steeds een No loss glitch.. Stond je doodleuk 3-0 voor maakte je de 4-0 waarna je het disconnect scherm kreeg en doodleuk een loss erbij..
Oeps, moet je nagaan dat ik toen al dacht dat ik goed was in Fifa 16Lil Tjappo schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 14:47:
In FIFA 16 bestond de WL nog niet.
Overigens heb ik in het begin van dit topic nog navraag gedaan over de no loss glitch in Fifa op de PC en ik kreeg te horen dat dit nog steeds van toepassing is geen idee of dit inmiddels al gefixt is dan?
Heb het zelf in ieder geval eigenlijk nauwelijk meegemaakt, kan het me niet herinneren. Misschien bedoelde men de andere glitch waarbij je een squad op 10chem kan krijgen door tegen TOTW te spelen en dan te alt+f4-en als de aftrap is geweest. Je krijgt er dan geen verlies bij op je record.Murrays schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 14:55:
[...]
Oeps, moet je nagaan dat ik toen al dacht dat ik goed was in Fifa 16. Het waren dan seasons wedstrijden...
Overigens heb ik in het begin van dit topic nog navraag gedaan over de no loss glitch in Fifa op de PC en ik kreeg te horen dat dit nog steeds van toepassing is geen idee of dit inmiddels al gefixt is dan?
Grappig, had me niet gekwalificeerd voor de WL (1 poging gedaan). Had ik ergens via een linkje via de EA site aangeklikt, ben ik nu wel gekwalificeerd lol.
Nu een beetje relaxed spelen
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik heb zelf even naar gezocht maar het was niet alleen PC related zo te zien is dit in Fifa 15 gefixt dat je zelf ook een loss kreeg. Daarna in Fifa 16 was het blijkbaar nog wel dat er een soortgelijke glitch was welke eerst ook in Fifa 18 zat (custom tactics 128):Fraaank schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 15:02:
[...]
Heb het zelf in ieder geval eigenlijk nauwelijk meegemaakt, kan het me niet herinneren. Misschien bedoelde men de andere glitch waarbij je een squad op 10chem kan krijgen door tegen TOTW te spelen en dan te alt+f4-en als de aftrap is geweest. Je krijgt er dan geen verlies bij op je record.
https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/3xzl7v/quit_glitch/
Zit jij niet standaard in de WL met jou OP team?Bean77 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 15:10:
Grappig, had me niet gekwalificeerd voor de WL (1 poging gedaan). Had ik ergens via een linkje via de EA site aangeklikt, ben ik nu wel gekwalificeerd lol.
4 uit 4 nederlagen deze WL... Volkomen terecht maar ook volkomen onnodig. Ik sta een partij verdedigend te schutteren. Om te janken wat een laag niveau.
Squad battles een tijdje links laten liggen. Kon op den duur niet eens meer winnen van een team op Semi-pro. Speel ik legendary om te kijken hoeveel punten je krijgt als je verliest. Win ik op eens 75% van de wedstrijden...
Hier precies hetzelfde. Online divisie 2 en soms 1, maar kon op semi-pro niet eens van de computer winnenClown1 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 15:21:
Squad battles een tijdje links laten liggen. Kon op den duur niet eens meer winnen van een team op Semi-pro. Speel ik legendary om te kijken hoeveel punten je krijgt als je verliest. Win ik op eens 75% van de wedstrijden...

Gaan geruchten over een BPL League SBC vanavond. Met niemand minder dan 55 pace Xhaca
Heb de tweet ook gezien. Denk niet dat ze dat gaan doen anders raken ze een hoop spelers kwijtVissert schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 15:42:
Gaan geruchten over een BPL League SBC vanavond. Met niemand minder dan 55 pace Xhaca
Ik denk (hoop) eerder Bakayoko of DembeleVissert schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 15:42:
En waar heb je dat gerucht gehoord?
Michaelwerken
Dat zou echt een treurige reward zijnVissert schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 15:42:
Misschien een mooie Eriksen kaart?
Ik weet niet wat ik erger moet vinden, de storing van gister of dit als het geen hoax blijkt te zijn...
Eigenlijk wel. Maar afgelopen weekend heb ik 0 wedstrijden in de WL gespeeld en heb ik deze week alleen maar 2 wedstrijden kwalificatie gespeeld waarbij de laatste een disconnect van EA was.Murrays schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 15:14:
[...]
Zit jij niet standaard in de WL met jou OP team?
Wel raar dat via een link WL geactiveerd werd op mijn account.
Mijn team heeft wel een wijziging.
SIF Firmino zit op de bank en Milinkovic staat in de basis. Talisca komt er in als een tegenstander de wedstrijd pauzeert voor Bergkamp. Dan heb ik een reuzenmiddenveld. Gelukkig compenseert robert carlos dat weer lol
https://www.futbin.com/18/squad/3337964
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ben voor het eerst eigenlijk met fut begonnen sinds 2 weken terwijl ik fifa al sinds 99 speel
speel fut eigenlijk alleen offline, voornamelijk squad battles.
Heb nu dit team samen gesteld.
https://www.futbin.com/18/squad/4185881
Nu zoek ik eigenlijk een andere spits maar weet eigenlijk niet zo goed wat nu een goede is om te kiezen heb op dit moment 25k te besteden. Je hebt aardig wat keuzes namelijk
en sommige zijn voor mij nu onbetaalbaar simpelweg
Nu zoek ik eigenlijk een andere spits maar weet eigenlijk niet zo goed wat nu een goede is om te kiezen heb op dit moment 25k te besteden. Je hebt aardig wat keuzes namelijk
JesusFidoDido schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 16:27:
Ben voor het eerst eigenlijk met fut begonnen sinds 2 weken terwijl ik fifa al sinds 99 speelspeel fut eigenlijk alleen offline, voornamelijk squad battles.
Nu zoek ik eigenlijk een andere spits maar weet eigenlijk niet zo goed wat nu een goede is om te kiezen heb op dit moment 25k te besteden. Je hebt aardig wat keuzes namelijken sommige zijn voor mij nu onbetaalbaar simpelweg
Jesus, 100% de coins waard.FidoDido schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 16:27:
Ben voor het eerst eigenlijk met fut begonnen sinds 2 weken terwijl ik fifa al sinds 99 speelspeel fut eigenlijk alleen offline, voornamelijk squad battles.
Nu zoek ik eigenlijk een andere spits maar weet eigenlijk niet zo goed wat nu een goede is om te kiezen heb op dit moment 25k te besteden. Je hebt aardig wat keuzes namelijken sommige zijn voor mij nu onbetaalbaar simpelweg
Ik had echt zin aan de WL. Baka vervangen door 85 Blanc, IF Firmino vervangen door Prime Larsson.
4 potjes gespeeld. 4 verloren... en het gaat voor geen meter. Op vrijdag kom je wel vaker goede teams tegen vroeg op de dag, maar dit waren gewoon verlies partijen tegen hele matige tegenstanders met een normale gold team (Jesus Baka Martial Son etc) Als het nou TOTY spelers waren of ICONS had ik er nog vrede mee.
Ik ga maar ff wat anders doen:)
4 potjes gespeeld. 4 verloren... en het gaat voor geen meter. Op vrijdag kom je wel vaker goede teams tegen vroeg op de dag, maar dit waren gewoon verlies partijen tegen hele matige tegenstanders met een normale gold team (Jesus Baka Martial Son etc) Als het nou TOTY spelers waren of ICONS had ik er nog vrede mee.
Ik ga maar ff wat anders doen:)
ok dat is een duidelijk antwoord haha zat daar al naar te kijken
bedankt!
Gabriel Jesus idd!FidoDido schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 16:27:
En verder:
Bakayoko/Gueye > Matic
Rudiger/Sanchez/Rojo/Keane > Christensen
Begovic > Schmeichel
Succes! Ik begon vorig jaar rond dezelfde tijd na nooit eerder fut gespeeld te hebben.
Verwijderd
Voor mijn dagelijkse doelstelling moet ik scoren met een fraai schot, dit kan alleen maar ket een speler die flaire heeft hoe weet ik of mijn huidige spelers dit bezitten?
Toch weer 2 1000 FP pakketjes gehaald (20EUR)
beste in pack 1 Santi Cazorla (83)
en in pack 2 Brandt (80)
beste in pack 1 Santi Cazorla (83)
en in pack 2 Brandt (80)

[ Voor 12% gewijzigd door 038Zwolle op 09-03-2018 19:22 ]
Verwijderd
Is een fraai schot de Nederlandse vertaling van flair shot? Dat vind ik vrij grappig.Verwijderd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:11:
Voor mijn dagelijkse doelstelling moet ik scoren met een fraai schot, dit kan alleen maar ket een speler die flaire heeft hoe weet ik of mijn huidige spelers dit bezitten?
Je ziet het bij traits. Makkelijkst op futbin te zien. Maar kan ook Ingame ergens bij player bio of stats.
Ik dacht even een goedkope Upgrade voor mijn POTM Salah te scoren, moet er nog 400k bij als ik mijn oude POTM inlever.
Dat hadden ze met Kane/Aguero toch beter gedaan
Dat hadden ze met Kane/Aguero toch beter gedaan
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zojuist een tradable spring ptg Sandro getrokken
[ Voor 10% gewijzigd door peeweeherman op 09-03-2018 21:31 ]
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Lekker hoor de prijzen van veel special cards dalen ineens flink!
nice! die kan ik ook wel gebruikenpeeweeherman schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:59:
Zojuist een spring ptg Sandro getrokken
2x Untradable Spring PTG: 2x Lemar. Net maar even alt+f4 gedaan en hopen dat ik hem straks ergens snel kan inleveren.
Ik heb 4 x de untradable SBC gedaan:
2 x William
1 x Milinkovic-Savic
1 x Damm
En ik heb twee keer de tradable SBC gedaan:
1 x Dembele
1 x Damm
Kan ik Dembele het beste nu verkopen of wachten tot ie uit de pakketjes is?
Hoe zouden jullie Milinkovic-Savic in dit team inpassen?
https://www.futbin.com/18/squad/4189483
2 x William
1 x Milinkovic-Savic
1 x Damm
En ik heb twee keer de tradable SBC gedaan:
1 x Dembele
1 x Damm
Kan ik Dembele het beste nu verkopen of wachten tot ie uit de pakketjes is?
Hoe zouden jullie Milinkovic-Savic in dit team inpassen?
https://www.futbin.com/18/squad/4189483
Ik merk zo erg dat mijn spelers veel meer tijd nodig hebben om een bal te controleren of door te passen dan de tegenstander. Is er een speciale manier voor aanname of gelijk door passen?
https://www.futbin.com/18/squad/4190505
Dit heb ik net samen gesteld.. begin in 433 en wissel de lf positie en dan krijg ik dit team dus op full chem..
Wat vinden jullie er van? Graah reactie want wil nu wel is knoop doorhakken haha.
Thanks alvast!
Dit heb ik net samen gesteld.. begin in 433 en wissel de lf positie en dan krijg ik dit team dus op full chem..
Wat vinden jullie er van? Graah reactie want wil nu wel is knoop doorhakken haha.
Thanks alvast!
Ik doe niet mee aan deze ptg sbc's.
Het kost teveel en echte toppers krijg je vaak niet.
Ook is het belachelijk dat je eerst een nu te dure ptg moet inleveren voor nb een untradable. Dat is met die totw sbc untradable ook niet zo alleen maar 11 spelers van 83.
Voor dit geld kan je beter rechtstreeks een ptg topper kopen, desnoods ff wachten totdat hij straks weer in prijs is gestegen.
Eigenlijk ben je niet zo slim als je deze sbc's doet of je moet het leuk vinden.
MLS league sbc net gedaan, niet duur, cash en giovinco 86 en uiteraard een pakket per gecomplete club. Dat zijn de betere deals.
Nu de Dwary league, ook niet duur, zeker nu niet en een 86 speler weer als bonus
Het kost teveel en echte toppers krijg je vaak niet.
Ook is het belachelijk dat je eerst een nu te dure ptg moet inleveren voor nb een untradable. Dat is met die totw sbc untradable ook niet zo alleen maar 11 spelers van 83.
Voor dit geld kan je beter rechtstreeks een ptg topper kopen, desnoods ff wachten totdat hij straks weer in prijs is gestegen.
Eigenlijk ben je niet zo slim als je deze sbc's doet of je moet het leuk vinden.
MLS league sbc net gedaan, niet duur, cash en giovinco 86 en uiteraard een pakket per gecomplete club. Dat zijn de betere deals.
Nu de Dwary league, ook niet duur, zeker nu niet en een 86 speler weer als bonus
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 09-03-2018 22:11 ]
Leuk team!Razz89 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 21:24:
https://www.futbin.com/18/squad/4190505
Thanks alvast!
Verwijderd
Iemand ervaring met prime Pires of Laudrup?
Twijfel om een van een te halen en te vervangen voor Neymar. Toch niet helemaal tevreden over.
Twijfel om een van een te halen en te vervangen voor Neymar. Toch niet helemaal tevreden over.
Ja zie je nog verbeteringen met dit budget? Of niet echt
Ik ben juist super enthousiast over Neymar, hoe gebruik je hem?Verwijderd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 23:07:
Iemand ervaring met prime Pires of Laudrup?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
In dit team https://www.futbin.com/18/squad/4192369Bossie schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 23:10:
[...]
Ik ben juist super enthousiast over Neymar, hoe gebruik je hem?
Mocht je andere tips hebben kan dat ook.
Ik zou 4321 gaan spelen, Neymar en Bale wil je eigenlijk zo dicht mogelijk bij het doel hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 23:16:
[...]
In dit team https://www.futbin.com/18/squad/4192369
Mocht je andere tips hebben kan dat ook.
Neymar is bij mij LST in 41212, hij creëert heel makkelijk ruimte voor zichzelf en finished vrijwel elke kans door zijn 5*WF.
Verwijderd
Ja klopt, zie zijn sterke punten ook wel hoor. Vind hem alleen nogal zwak. Wellicht dybala en matuidi vervangen dan, maar voor wie..Bossie schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 23:20:
[...]
Ik zou 4321 gaan spelen, Neymar en Bale wil je eigenlijk zo dicht mogelijk bij het doel hebben.
Neymar is bij mij LST in 41212, hij creëert heel makkelijk ruimte voor zichzelf en finished vrijwel elke kans door zijn 5*WF.
Zo toch nog een paar potjes gespeeld en sta nu 6-4 (na de eerste 4 verloren te hebben) raar spel.
Zit er aan te denken om v Dijk/ IF young en Mooy te vervangen voor het duitse (boateng alaba vidal) of serie a driehoekje (benatia Ales Sandro Savic)
zoiets dus https://www.futbin.com//18/squad/4192603
Zit er aan te denken om v Dijk/ IF young en Mooy te vervangen voor het duitse (boateng alaba vidal) of serie a driehoekje (benatia Ales Sandro Savic)
zoiets dus https://www.futbin.com//18/squad/4192603
Ik zal nog is even stoer komen doen met m'n team. Ga binnenkort nog 90 Salah vervangen voor zn POTM. 90 Salah is overigens een Monthly kaart.
Gullit en CR7 worden natuurlijk in-game omgedraaid en valencia hoop ik ook nog een keer te vervangen voor Zanetti maar dat is weer voor de toekomst.
http://www.futhead.com/18/squads/292993/
speciale shout-out nog naar De Ligt. Wat een fenomenale kaart is dat. doet niet onder voor z'n collega verdedigers...
Gullit en CR7 worden natuurlijk in-game omgedraaid en valencia hoop ik ook nog een keer te vervangen voor Zanetti maar dat is weer voor de toekomst.
http://www.futhead.com/18/squads/292993/
speciale shout-out nog naar De Ligt. Wat een fenomenale kaart is dat. doet niet onder voor z'n collega verdedigers...
Noodgedwongen vanwege drukte dus vannacht een begin moeten maken aan de WL. Begon erg slecht met 1 om 2 maar inmiddels goed hersteld en sta nu 6 om 2. Laatste wedstrijden speelde m'n team echt fenomenaal. Enorm veel loopacties, beweging, etc etc. Als de servers goed zijn en daarmee ook de gameplay is het gewoon erg fijn spelen.
Speler die wederom opviel was Larsson, maakte doelpunt na doelpunt met als hoogtepunt een volley van 30 meter, met links in de kruising. Verder is Rijkaard de beste CDM die ik gebruikt heb en ben ik tot de conclusie gekomen dat een icon CV kopen geen zin heeft: Bonucci TOTY (680k) overstijgt ze allemaal.
Dit is het team wat ik gebruik:
https://www.futbin.com/18/squad/4137788
Speler die wederom opviel was Larsson, maakte doelpunt na doelpunt met als hoogtepunt een volley van 30 meter, met links in de kruising. Verder is Rijkaard de beste CDM die ik gebruikt heb en ben ik tot de conclusie gekomen dat een icon CV kopen geen zin heeft: Bonucci TOTY (680k) overstijgt ze allemaal.
Inmiddels alweer zoveel verlies opgelopen door de nieuwe PTG kaarten.
IF Firmino zit al onder de 200k en gabriel jesus zit al op 525 ... Dus samen zeker 180K verlies.
Ik hoop dat het weer wat aantrekt na deze hype
IF Firmino zit al onder de 200k en gabriel jesus zit al op 525 ... Dus samen zeker 180K verlies.
Ik ben eigenlijk erg tevreden over Neymar / Cavani, maar vraag me af of ik niet beter Sterling/Firmino PTG's kan halen en gebruiken in 4231 samen met mijn POTM Salah ST die nu op de bank zit.
Ik speel momenteel weinig, dus als ik deze nu haal in de dip, dan kan ik later altijd nog wel weer terug switchen.
Ik speel momenteel weinig, dus als ik deze nu haal in de dip, dan kan ik later altijd nog wel weer terug switchen.
Vanochtend ptg sterling gehaald en hij speelt fijnBossie schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 07:41:
Ik ben eigenlijk erg tevreden over Neymar / Cavani, maar vraag me af of ik niet beter Sterling/Firmino PTG's kan halen en gebruiken in 4231 samen met mijn POTM Salah ST die nu op de bank zit.
Hoe speelt Talisca?SH-FR schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 03:17:
Noodgedwongen vanwege drukte dus vannacht een begin moeten maken aan de WL. Begon erg slecht met 1 om 2 maar inmiddels goed hersteld en sta nu 6 om 2. Laatste wedstrijden speelde m'n team echt fenomenaal. Enorm veel loopacties, beweging, etc etc. Als de servers goed zijn en daarmee ook de gameplay is het gewoon erg fijn spelen.
Speel nu met een middenveld van Allan IF, Rijkaard en Raffael SIF.
Misschien is Talisca op de plek van Raffael wel een verbetering.
Zal ik weer eerst even moeten sparen.
Waarom zitten er in fifa die achterlijke icons, kan geen 1 potje WL spelen zonder die eikels tegen te komen. Vooral die Hernandez haalt het bloed onder men nagels vandaan. WL gaat weer alle kanten op, 14-10 nu. Ik vind die icons echt een schande, want die zijn zo overpowered. Maar goed dat is mijn bescheiden mening 😎
Verwijderd
Je zou denken dat iemand met een ooglapje moeilijk met diepte om kan gaan. Maar hij loopt vaak alleen de diepte in en knalt ze van 30 meter erin. Piet Piraat is een held.MauT86 schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 13:18:
Waarom zitten er in fifa die achterlijke icons, kan geen 1 potje WL spelen zonder die eikels tegen te komen. Vooral die Hernandez haalt het bloed onder men nagels vandaan. WL gaat weer alle kanten op, 14-10 nu. Ik vind die icons echt een schande, want die zijn zo overpowered. Maar goed dat is mijn bescheiden mening 😎
Kan me haast niet voorstellen dat dit zo blijft. Na zo'n enorme prijsdaling herstelt het zich later vaak weer enigzins038Zwolle schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 05:23:
Inmiddels alweer zoveel verlies opgelopen door de nieuwe PTG kaarten.
(Hoop het namelijk ook) heb een paar dagen geleden IF Firmino en MOTM Talisca gekocht
Talisca is zeker een verbetering op Raffael, hij heeft een ziedend schot (vooral hard en strak) met links, maar ook met rechts. Wint veel kopduels, en fysieke duels en heeft een heerlijke balcontrole. Zijn balans is wat minder maar heb daar tot op heden weinig last van gehad.Jekke schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 13:12:
[...]
Hoe speelt Talisca?
Speel nu met een middenveld van Allan IF, Rijkaard en Raffael SIF.
Misschien is Talisca op de plek van Raffael wel een verbetering.
Zal ik weer eerst even moeten sparen.
Speel hem wel als CM terwijl hij eigenlijk een CAM is. Maar hij maakt vaak goede loopacties waardoor hij in scoringspositie komt!
Heb ze beide inmiddels gehaald, zou me niet gebeuren dat Firmino een upgrade gaat verdienen tegen United en daardoor uit mijn budget gaat.Vissert schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 10:25:
[...]
Vanochtend ptg sterling gehaald en hij speelt fijn
Rashford IF is zeer mogelijk.
Blijft toch lekker hoor die WL! Kom 3-0 achter, ergens in de 70ste minuut is het 4-4. Hij scoort 89ste minuut, ik maak gelijk in de 90ste en hij scoort de winnende in de 90ste minuut...Gotta love it.
Heb mijn 11 wins weer binnen. Stop er ook gelijk weer mee.
Ik win weer eens als ik het niet verdien en ik verlies weer terwijl ik de bovenliggende partij ben.
Net tegen een meta team 5x! de lat of paal geraakt en pakt zijn keeper 3 ballen die normaal gesproken gewoon zitten. Larsson mist voor open doel, Del piero schiet van 3 meter over.
89ste minuut countertje en 2e echte kans voor hem, sliding.... Vrije trap en rood.
En uiteraard gaat de vrijetrap er in..
Rage!
Ik win weer eens als ik het niet verdien en ik verlies weer terwijl ik de bovenliggende partij ben.
Net tegen een meta team 5x! de lat of paal geraakt en pakt zijn keeper 3 ballen die normaal gesproken gewoon zitten. Larsson mist voor open doel, Del piero schiet van 3 meter over.
89ste minuut countertje en 2e echte kans voor hem, sliding.... Vrije trap en rood.
En uiteraard gaat de vrijetrap er in..
Rage!
Inmiddels 15 WL wedstrijden erop zitten en loop 9-6 nadat ik met 6-2 erg goed begon. Na die winstpartijen natuurlijk weer een hele irritante matchmaking tegen allemaal teams met FUT Champs Pogba etc etc.
Ben het eens met 038Zwolle hierboven: er is geen pijl op te trekken, je kunt veel beter zijn maar toch verliezen, en andersom ook. Zo zullen er maar weinig mensen hoger dan Goud 1/Elite 3 halen..
Ben het eens met 038Zwolle hierboven: er is geen pijl op te trekken, je kunt veel beter zijn maar toch verliezen, en andersom ook. Zo zullen er maar weinig mensen hoger dan Goud 1/Elite 3 halen..
Verwijderd
Hoe kun je in godsnaam de top 100 halen met SB? Heb na 32 wedstrijden ongeveer 63.000(elite 1) punten en top 100 is bijna 20.000 punten verder weg. Ik heb 3 wedstrijden verloren deze week maar win op legendarisch bijna alles met 4/5-0, zelfs een keer 10-0 tegen een iconteam.
Ga volgende week maar eens ultimate proberen, maar heb even gekeken en je moet gemiddeld 3000+ per wedstrijd halen voor top 100. Hoe dan?!
Ga volgende week maar eens ultimate proberen, maar heb even gekeken en je moet gemiddeld 3000+ per wedstrijd halen voor top 100. Hoe dan?!
Ach jullie kunnen tenminste WL doen, ik kan simpelweg geen game zonder lag spelen in online seasons met als gevolg dat vrijwel elke tegenaanval een goal is.SH-FR schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 18:27:
Inmiddels 15 WL wedstrijden erop zitten en loop 9-6 nadat ik met 6-2 erg goed begon. Na die winstpartijen natuurlijk weer een hele irritante matchmaking tegen allemaal teams met FUT Champs Pogba etc etc.
Net ook weer een potje volledig gedomineerd maar loop aanvallend steeds vast door de delay (50/50 situaties zijn 100% tegenstander) en de dezelfde delay zorgt ervoor dat het omgekeerd prijsschieten is.
Dat moet op ultimate wel haalbaar zijn maar moet je alles winnen met minimaal 5-0 volgens mij.Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 18:50:
Hoe kun je in godsnaam de top 100 halen met SB? Heb na 32 wedstrijden ongeveer 63.000(elite 1) punten en top 100 is bijna 20.000 punten verder weg. Ik heb 3 wedstrijden verloren deze week maar win op legendarisch bijna alles met 4/5-0, zelfs een keer 10-0 tegen een iconteam.
Dat kost je idd de hele week en je moet alles zeer ruim winnen, je kan beter bij E3 stoppen en je de stress besparen.stomley schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 19:03:
[...]
Dat moet op ultimate wel haalbaar zijn maar moet je alles winnen met minimaal 5-0 volgens mij.
Verwijderd
Mwaa, elite 1 is ook prima te doen. Bijna het dubbele aan coins en waardevollere packs. Wil alleen keer top 100 halen. Met WL gaat het sowieso nooit gebeuren. Wellicht als ik een nog beter team heb dan nu..Bossie schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 19:04:
[...]
Dat kost je idd de hele week en je moet alles zeer ruim winnen, je kan beter bij E3 stoppen en je de stress besparen.
Er zijn toch een aantal zaken waar je extra punten voor krijgt balbezit, corners, schoten op doel
Burp
Zou geen ultimate doen.... win soms maar verlies net zo veel als ik het probeer. Probeer het alleen niet meer. Speel legendary en win bijna alles vorige week 80000 punten. Haal gemiddeld 2500 Of meer punten... Kan alleen niet alle wedstrijden spelen. En je gaat echt niet de top 100 halen. Maar wens je succes.Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 19:16:
[...]
Mwaa, elite 1 is ook prima te doen. Bijna het dubbele aan coins en waardevollere packs. Wil alleen keer top 100 halen. Met WL gaat het sowieso nooit gebeuren. Wellicht als ik een nog beter team heb dan nu..
Nope, dit is V&A, niet de bedoeling hier...
[ Voor 86% gewijzigd door Geronimous op 10-03-2018 23:10 ]
Ik speel de laatste maand in de weekend league weer met 2 selecties. Misschien dat met 1 team wel net wat betere resultaten te halen zijn maar ik vind de afwisseling wel leuk.
Ik had altijd een hybrid team dat mijn beste team was. Vrijdag kocht ik Goretzka IF als vervanger van Vidal, helaas net te vroeg. Daarna kwam de PTG versie uit waardoor mijn aankoop gelijk een stuk minder waard werd voordat ik er een wedstrijd mee speelde. Maar wel een geweldige speler!
https://www.futbin.com/18/squad/4209873
Daarnaast had ik mijn BPL team en ook daarvoor had ik een nieuwe aankoop Emre Can IF.
https://www.futbin.com/18/squad/3750640
Dit team speelde al minder en met Emre Can IF werd het zeker niet beter.
Ergens hier op het forum gelezen dat iemand een Braziliaans team had en ik ben daar mee aan de slag gegaan. Son TIF, Gabriel Jesus IF, Emre Can IF verkocht en met geld van deze spelers kon ik dit hele team bij elkaar kopen:
https://www.futbin.com/18/squad/4209836
Overmars wil ik nog vervangen voor Neymar zodat ik 2 volledig verschillende teams heb maar dat had nog geen prio. Dit team speelt echt heel lekker en kost veel minder dan een BPL team! Zeker een tip!
Edit: Alleen over David Luiz ben ik niet echt tevreden. Dacht dat het een soort van Dijk zo zijn maar vind 'm nog een stuk minder. Maar helaas heb ik daar niet echt andere opties geloof ik... Of zie ik nog wat over het hoofd?
Ik had altijd een hybrid team dat mijn beste team was. Vrijdag kocht ik Goretzka IF als vervanger van Vidal, helaas net te vroeg. Daarna kwam de PTG versie uit waardoor mijn aankoop gelijk een stuk minder waard werd voordat ik er een wedstrijd mee speelde. Maar wel een geweldige speler!
Daarnaast had ik mijn BPL team en ook daarvoor had ik een nieuwe aankoop Emre Can IF.
Ergens hier op het forum gelezen dat iemand een Braziliaans team had en ik ben daar mee aan de slag gegaan. Son TIF, Gabriel Jesus IF, Emre Can IF verkocht en met geld van deze spelers kon ik dit hele team bij elkaar kopen:
Overmars wil ik nog vervangen voor Neymar zodat ik 2 volledig verschillende teams heb maar dat had nog geen prio. Dit team speelt echt heel lekker en kost veel minder dan een BPL team! Zeker een tip!
Edit: Alleen over David Luiz ben ik niet echt tevreden. Dacht dat het een soort van Dijk zo zijn maar vind 'm nog een stuk minder. Maar helaas heb ik daar niet echt andere opties geloof ik... Of zie ik nog wat over het hoofd?
[ Voor 8% gewijzigd door sjakieman op 11-03-2018 00:00 ]
Ik heb echt veel packs geopend vandaag, ik heb denk ik 25x Harit van Schalke gehad, een speler die ik normaal nooit zag
Iemand anders die dat ook heeft?
Thiago Silva, Naldo, Miranda, Marquinhos. Vergeet Casemiro en Fred 83 ook nietsjakieman schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 23:58:
Ik speel de laatste maand in de weekend league weer met 2 selecties. Misschien dat met 1 team wel net wat betere resultaten te halen zijn maar ik vind de afwisseling wel leuk.
Jonas is niet de snelste spits, maar wel een echte finisher door zijn composure / 5*WF.
Vaak met TOTS zie je echt bizar goede Braziliaanse teams door de TOTS kaartjes van Liga NOS en ROTW
Verwijderd
Ederson
Rose - Sánchez - Bailey - Valencia
Fernandio) - Bakayoko
Sane - Mata - Mikitaryan
Kane
Dit is inmiddels mijn basis elf geworden maar ben er een beetje klaar mee aan het raken kan maar geen wedstrijden online winnen en dan zit ik nog wel in divisie 8.
Krijg alleen maar doelpunten tegen en scoren gaat moeizaam, is er nou geen tactiek om beter te worden in dit spelletje buiten oefenen oefenen oefenen omdan
Fernandio) - Bakayoko
Sane - Mata - Mikitaryan
Kane
Dit is inmiddels mijn basis elf geworden maar ben er een beetje klaar mee aan het raken kan maar geen wedstrijden online winnen en dan zit ik nog wel in divisie 8.
Krijg alleen maar doelpunten tegen en scoren gaat moeizaam, is er nou geen tactiek om beter te worden in dit spelletje buiten oefenen oefenen oefenen omdan
Verwijderd
Probleem is dat je dit jaar al best snel een icon of goede speler kan kopen. Dus als je niet de skills hebt en geen goed team dan wordt het lastig ja. Sowieso altijd verdedigend spelen en evt op counter, krijg je in ieder geval minder goals tegen.Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2018 @ 12:39:
Ederson
Fernandio) - Bakayoko
Sane - Mata - Mikitaryan
Kane
Krijg alleen maar doelpunten tegen en scoren gaat moeizaam, is er nou geen tactiek om beter te worden in dit spelletje buiten oefenen oefenen oefenen omdan![]()
![]()
Verwijderd
Echt inderdaad om moedeloos van te worden wat ik ook probeer kan gewoon niet in een reeks overwinningen komen moeten tegen 8ste divisie pffff totaal geen partij
Verwijderd
Probeer in ieder geval beter te worden in verdedigen, evt met skill games (hoofdmenu Fifa). Pas als je dat onder de knie hebt kun je je potjes winnen in deze editie.Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2018 @ 12:50:
Echt inderdaad om moedeloos van te worden wat ik ook probeer kan gewoon niet in een reeks overwinningen komen moeten tegen 8ste divisie pffff totaal geen partij
Zojuist weer de grootste onzin wedstrijd sinds tijden gespeeld. Ik domineer de wedstrijd en kom 2 keer op voorsprong. Raak meerdere keren de paal of lat, de Gea maakt zieke reddingen, en in de allerlaatste minuut struikelt mijn Bonucci, legt hij de bal terug en gaat de bal via de keeper het doel in, 2-3.
Weekend League, we love it.
Het kan zo voelen hoor, maar ik merk gewoon dat dit soort dingen veel vaker gebeuren in de WL dan in Seasons.
Edit: 11 winsten gehaald en gelijk gestopt. Wedstrijd na wedstrijd door onzin verloren. Tegen echt matige tegenstanders waarvan ik net zo goed had kunnen winnen. Zit serieus te overwegen die WL vanaf nu lekker links te laten liggen.
Tot zover mijn zeikpost, verder is FIFA natuurlijk erg leuk en geniet ik van het spel 😁
Weekend League, we love it.
Het kan zo voelen hoor, maar ik merk gewoon dat dit soort dingen veel vaker gebeuren in de WL dan in Seasons.
Edit: 11 winsten gehaald en gelijk gestopt. Wedstrijd na wedstrijd door onzin verloren. Tegen echt matige tegenstanders waarvan ik net zo goed had kunnen winnen. Zit serieus te overwegen die WL vanaf nu lekker links te laten liggen.
Tot zover mijn zeikpost, verder is FIFA natuurlijk erg leuk en geniet ik van het spel 😁
[ Voor 41% gewijzigd door SH-FR op 11-03-2018 14:09 ]
Hoe kan die die over het hoofd hebben gezien? Marquinhos en Miranda wel gezien maar blijkbaar zat er nog een filter op de prijs.Bossie schreef op zondag 11 maart 2018 @ 07:24:
[...]
Thiago Silva, Naldo, Miranda, Marquinhos. Vergeet Casemiro en Fred 83 ook niet
Jonas is niet de snelste spits, maar wel een echte finisher door zijn composure / 5*WF.
Vaak met TOTS zie je echt bizar goede Braziliaanse teams door de TOTS kaartjes van Liga NOS en ROTW
Heeft er iemand ervaring met Naldo (S)IF?
Is er trouwens een site waar je alle skills van alle spelers naar excel kan halen zodat je zelf kan filteren? Bijvoorbeeld deze skills + deze skills is minimaal ....
Kan toch ook gewoon op futbin?sjakieman schreef op zondag 11 maart 2018 @ 13:52:
[...]
Hoe kan die die over het hoofd hebben gezien? Marquinhos en Miranda wel gezien maar blijkbaar zat er nog een filter op de prijs.
Is er trouwens een site waar je alle skills van alle spelers naar excel kan halen zodat je zelf kan filteren? Bijvoorbeeld deze skills + deze skills is minimaal ....
Niet zoals ik wil denk ik. Wil dan bijvoorbeeld alle spelers zien met def + phy + pac = 240. Of dat je zelf een selectie van skills maakt zoals acceleration + short passing + reactions = zoveel.
Blijven rare gasten met WL. Tegen een gast met maandelijkse kaarten (dus een redelijk niveau) en hem simpel met 3-0 verslagen. Krijg ik een vriendschapsverzoek met allerlei bedreigingen erin. Gelijk maar gerapporteerd, maar wat een koekwouzen online zeg......
Overigens ga ik wel lekker met 9-2. Nog 2 overwinningen en ik hou het weer voor gezien.
Overigens ga ik wel lekker met 9-2. Nog 2 overwinningen en ik hou het weer voor gezien.
Sorry man zal je geen berichten meer sturenBean77 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 15:15:
Blijven rare gasten met WL. Tegen een gast met maandelijkse kaarten (dus een redelijk niveau) en hem simpel met 3-0 verslagen. Krijg ik een vriendschapsverzoek met allerlei bedreigingen erin. Gelijk maar gerapporteerd, maar wat een koekwouzen online zeg......
SIF Naldo 1x gebruikt in een draft. Beest van een speler. Enige wat mij tegenhoud is zijn belachelijk lage stamina.sjakieman schreef op zondag 11 maart 2018 @ 13:52:
[...]
Hoe kan die die over het hoofd hebben gezien? Marquinhos en Miranda wel gezien maar blijkbaar zat er nog een filter op de prijs.
PS4? Straks even een potje doen?Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2018 @ 12:50:
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs