Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 07-10 15:34
Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:20:
[...]

Met jouw eisenpakket komt er sowieso iemand niet op 10 chem 😝. Wissel heeft 7
Het moet en het zal werken |:( :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Razz89 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:36:
Wat is beetje juiste timing qua dag en tijd om spelers in te slaan normaal gesproken?
Wil in 1x Willian MOTM, Mane TOTGS, Firmino SIF inslaan..maar zie dat de prijzen wat stijgen nu vergeleken met gisterochtend..
Even wachten tot vanavond de rewards opengaan in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
SH-FR schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:10:
Speel sinds kort met Talisca 86 (MOTM) kaart, is zeker een aanrader als hij in je team past. Geweldig schot met zowel links als rechts, goede balbehandeling, passen en koppen. Speel hem op CM.

Is er kans dat er vanavond een nieuwe League SBC komt of is dat meestal op vrijdag?
De kans is groot dat morgen de nieuwe League SBC komt. ( meestal 1e of 2e vrijdag van de maand)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 12:17
Fraaank schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:43:
[...]

Even wachten tot vanavond de rewards opengaan in ieder geval.
Kans is klein dat de spelers die genoemd worden nog heel erg gaan zakken. Ze zitten niet meer in packs (Willian niet zeker overigens) dus het is niet zo dat ze ineens meer gepackt worden. Wellicht dat ze nu zelfs iets duurder zijn ivm start WL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20:07
Lorenzoaliandro schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:23:
[...]

De kans is groot dat morgen de nieuwe League SBC komt. ( meestal 1e of 2e vrijdag van de maand)
Ah oké, is er al iets bekend (zijn er al vermoedens) welke League het kan gaan worden? Denk zelf dat La Liga een goede kans maakt.

Heb namelijk nog zo'n 250k te besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Uit de 84 rated squad sbc voor rijkaard iniesta gepackt. Nu nog zo'n 60k nodig en dan heb ik rijkaard binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweNL
  • Laatst online: 25-02 14:20
LaLiga of BPL met landje zoiets als Belgie gok ik.
SH-FR schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 13:12:
[...]

Ah oké, is er al iets bekend (zijn er al vermoedens) welke League het kan gaan worden? Denk zelf dat La Liga een goede kans maakt.

Heb namelijk nog zo'n 250k te besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.Schuimpje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 15:39
Heeft iemand nog investeertips om in te kopen na de WL rewards van vanavond? Ik zat te denken aan totw vazquez als die nog een goed stuk zakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Ik denk dat ik eruit ben. Ik begin zo https://www.futbin.com/18/squad/4169723 en dan switch ik in game naar https://www.futbin.com/18/squad/4169729. Heeft iemand ervaringen met Hazard op rechtsbuiten?

Tevens vroeg ik mij af welke sbc ik moet gaan doen voor de spits positie? Shevchenko, Larsson of Kluivert, iemand ervaringen?? https://www.futbin.com/18/compare/30/69/40. Op basis van stats lijkt Larsson wendbaarder en Kluivert heeft weer 4star weekfoot, keuzes.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
theman36 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:30:
Ik denk dat ik eruit ben. Ik begin zo https://www.futbin.com/18/squad/4169723 en dan switch ik in game naar https://www.futbin.com/18/squad/4169729. Heeft iemand ervaringen met Hazard op rechtsbuiten?

Tevens vroeg ik mij af welke sbc ik moet gaan doen voor de spits positie? Shevchenko, Larsson of Kluivert, iemand ervaringen?? https://www.futbin.com/18/compare/30/69/40. Op basis van stats lijkt Larsson wendbaarder en Kluivert heeft weer 4star weekfoot, keuzes.. :P
Je kunt ook Prime Rui Costa halen, die speelt bij mij ook wel vaker aan de buitenkant na een ingame switch. Je hebt dan Ronaldo ook op 10 chem volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Fraaank schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:32:
[...]

Je kunt ook Prime Rui Costa halen, die speelt bij mij ook wel vaker aan de buitenkant na een ingame switch. Je hebt dan Ronaldo ook op 10 chem volgens mij.
Ronaldo blijft dan op 8 chem staan, athans als je Rui Costa ipv Shevchenko of één van die andere 2 mogelijke icons bedoelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
theman36 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:08:
[...]

Ronaldo blijft dan op 8 chem staan, athans als je Rui Costa ipv Shevchenko of één van die andere 2 mogelijke icons bedoelt
Je hebt gelijk inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theman36 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:30:

Ik heb met Kluivert en Larsson niet heel veel ervaring . Maar ik heb Kluivert na 1 dag verkocht omdat het voor mij een wat lompe speler was. Het geld van de 88 Kluivert heb ik daarna in Larsson sbc gestopt en die heb ik sinds gisteren.

De weakfoot van Larsson lijkt toch een nadeel te zijn. Kluivert schoot bij mij echt alles erin vanuit alle standen en Larsson mist nog wel eens een kans. Maar toch bevalt Larsson me nu beter aangezien hij meer meespeelt met het team. Hij is sneller en wendbaarder, zijn finess shot is heel prettig en ook koppen kan hij heel goed. Kluivert leek me meer een pure afmaker en zou beter spelen in een 433 formatie denk ik.

Zo lyrisch als sommigen ben ik nog niet over Larsson, maar dat kan na het weekend anders zijn:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
038Zwolle schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:34:
[...]

Ik heb met Kluivert en Larsson niet heel veel ervaring . Maar ik heb Kluivert na 1 dag verkocht omdat het voor mij een wat lompe speler was. Het geld van de 88 Kluivert heb ik daarna in Larsson sbc gestopt en die heb ik sinds gisteren.

De weakfoot van Larsson lijkt toch een nadeel te zijn. Kluivert schoot bij mij echt alles erin vanuit alle standen en Larsson mist nog wel eens een kans. Maar toch bevalt Larsson me nu beter aangezien hij meer meespeelt met het team. Hij is sneller en wendbaarder, zijn finess shot is heel prettig en ook koppen kan hij heel goed. Kluivert leek me meer een pure afmaker en zou beter spelen in een 433 formatie denk ik.

Zo lyrisch als sommigen ben ik nog niet over Larsson, maar dat kan na het weekend anders zijn:)
Zie trouwens dat ze alle drie 4star weekfoot hebben en dat Kluivert 4 star skills heeft. Ook heeft Kluivert High/Low tegenover high/high vam die andere 2. Dat verklaart ook denk ik waarom Larsson meer aanwezig was

Edit: @Leoon. ik heb de volgende custom tactics voor 433:
Speed 56
Passing 50
Georganiseerd
Passen 53
Voorzetten 48
Schieten 53
Vrije vorm
Druk 48
Agressie 52
Breedte 48
Afdekken

Daarbij heb ik de backs op achterblijven en de rcm ook.
Alle aanvallers heb ik op diepgaan staan en de linksbuiten op naar binnen snijden

[ Voor 13% gewijzigd door theman36 op 08-03-2018 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-10 15:54
Webapp is down.

Ik heb zelf nu kluiver 88, maar hij weet nog niet te overtuigen. Ik heb wel SMS 87 gehaald, ben benieuwd hoe die bevalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:25

Oekol

waka waka hey hey

ajaxalex schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:57:
Webapp is down.

Ik heb zelf nu kluiver 88, maar hij weet nog niet te overtuigen. Ik heb wel SMS 87 gehaald, ben benieuwd hoe die bevalt
Ik heb net wedstrijd gespeeld en op 't einde werd ik ook uit de servers gegooid. Jammer dan, ga wel eten koken..

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 00:18
SH-FR schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:10:
Speel sinds kort met Talisca 86 (MOTM) kaart, is zeker een aanrader als hij in je team past. Geweldig schot met zowel links als rechts, goede balbehandeling, passen en koppen. Speel hem op CM.

Is er kans dat er vanavond een nieuwe League SBC komt of is dat meestal op vrijdag?
Toevallig ook als cam gebruikt? zo ja bevalt hij dan nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
BlauweNL schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 13:23:
LaLiga of BPL met landje zoiets als Belgie gok ik.

[...]
La Liga of BPL met Belgie of Schotse competitie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
BlackBarryNL schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 17:02:
[...]

Toevallig ook als cam gebruikt? zo ja bevalt hij dan nog steeds?
Bij mij op CAM staat SIF Firmino maar wonderwel heeft Talisca veel meer doelpunten. In 20 wedstrijden ongeveer 15 en dat in een 4-1-2-1-2(2) opstelling.

Denk dat hij als CAM net zo vaak in scoringspositie komt aangezien hij continue op de juiste plek staat en vooral goede loopacties maakt met zijn High/Medium. Schiet met links echt letterlijk alles erin en ook zijn rechter is zeer degelijk. Vooral zijn shot-power is heerlijk. Enige minpuntje is zijn balans, maar dat is voor mij niet perse een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen problemen met inloggen webapp?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ajaxalex
Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 17:51:
EA SPORTS FIFA
EA SPORTS FIFA
@EASPORTSFIFA
We are investigating the reports of connectivity issues in FIFA. Thank you for your patience

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kom er ook niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:39
harrybeuker schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:35:
[...]

ik zou IF allan niet weg doen. Hij is echt OP. Snel en sterk en goede passing. Topkaartje!
Klopt, maar ik wil daar wat meer lengte hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalou
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04-04-2021
iemand ervaring met thiago 91?
wil namelijk een spaanse ploeg gaan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 17:51:
Niet alleen webapp spel zelf doet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
servival7 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:44:
[...]

Niet alleen webapp spel zelf doet het ook niet
Heel ea ligt eruit. Battlefield 1 doet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:50
Zit er aan te denken volgende squad te maken https://www.futbin.com/18/squad/4173337

Iemand nog ideeën of opmerkingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-10 22:01
stomley schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:57:
Zit er aan te denken volgende squad te maken https://www.futbin.com/18/squad/4173337

Iemand nog ideeën of opmerkingen?
Germain lijkt goed, maar speelt ruk.
Die zou ik absoluut wisselen met een ander.
Lichtsteiner zou ik wisselen voor Florenzi, die is als back toch echt beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Wat saai dit.. Vanmorgen naar sportschool geweest zodat ik vanavond fifa kon doen :+

Kan iemand er al in?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
https://www.futbin.com/18/squad/4173632

Dit is momenteel mijn team, ben alleen niet tevreden over kluivert, iemand een mooie oplossing?
Spelers van de bank kunnen evt verkocht worden, al is lozano wel een hele fijne invaller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
ajaxalex schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:17:

Dit is momenteel mijn team, ben alleen niet tevreden over kluivert, iemand een mooie oplossing?
Spelers van de bank kunnen evt verkocht worden, al is lozano wel een hele fijne invaller
Kluivert inwisselen voor een andere Icon spits? Crespo, Larsson?
En waarom heb je Benatia en Chielini verkeerd om staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

100% larsson. Heb Crespo en larsson allebei maar in m'n team met Immobile als 2e spits en dybala ook cam speelde larsson super fijn naast Immobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Shreddaaa schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:21:
[...]

Kluivert inwisselen voor een andere Icon spits? Crespo, Larsson?
En waarom heb je Benatia en Chielini verkeerd om staan?
Simpele reden, als je all out of attack doe, gaat de rechter verdediger mee. En heb liever Chielini mee dan Benatia :X
Leoon. schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:25:
[...]

100% larsson. Heb Crespo en larsson allebei maar in m'n team met Immobile als 2e spits en dybala ook cam speelde larsson super fijn naast Immobile.
Dan moet ik maar voor Larsson gaan. Heb je de Prime?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:32
Begin eindelijk wat beter te worden in FIFA :o Gister gepromoveerd naar Divisie 5 door kampioen te worden, 1 potje verloren ( door eigen fout ) de rest probleemloos gewonnen. Merk nog wel dat ik vooral moeite heb met pace teams in 4-4-2 of 3-5-2 me verdediging ligt dan redelijk vaak ineens helemaal open.

Gister toch een grappig overwinining tegen 1 of andere fransman met een ziek icons team met prime maradona, ferdinand, overmars en vierra met daar om heen spelers als de gea , pogba etc :o

Die gozer kon er echt alleen helemaal niks van en was mega agressief en zat alleen maar te ragen :+ na de 3-0 hoor ik een klap en daarna een disconnect :+ :+ :+ 8)7 8)7 8)7 geweldig dat soort mensen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijft de app er nog lang uitliggen? Snie grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
ajaxalex schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:52:
[...]

Simpele reden, als je all out of attack doe, gaat de rechter verdediger mee. En heb liever Chielini mee dan Benatia :X

[...]

Waarom liever Chiellini mee?

Ik gebruik zelf Larsson prime en ben er uitermate content over. Scoort zoals al vaker benoemd, altijd!
Met early crosses (lb + x op xbone) is ie in de lucht ook levensgevaarlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

ajaxalex schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:52:
[...]

[...]

Yes heb z'n sbc gedaan. Crespo tradable, en die is klinisch maar nog niet per se de goeie instellingen gevonden. Of ik 'm target man wil, false 9, get in behind etc. Die kan ik nog wel eens gaan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Harribo schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:58:
Blijft de app er nog lang uitliggen? Snie grappig
Ja EA is weer lekker bezig. Ze hebben een half uur geleden doodleuk een advertentie geplaatst voor een tournament, maar ondertussen geen nieuws vrijgeven over de servers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:32
Shreddaaa schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:59:
[...]

Ja EA is weer lekker bezig. Ze hebben een half uur geleden doodleuk een advertentie geplaatst voor een tournament, maar ondertussen geen nieuws vrijgeven over de servers..
Dat verklaard dus waarom er alleen maar laden blijft staan in me scherm :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Shreddaaa schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:58:
[...]

Waarom liever Chiellini mee?

Ik gebruik zelf Larsson prime en ben er uitermate content over. Scoort zoals al vaker benoemd, altijd!
Met early crosses (lb + x op xbone) is ie in de lucht ook levensgevaarlijk.
Hij beviel me beter, ik begon wel met Benatia op de "goeie" plek, maar was niet helemaal fijn voor het doel.
Misschien moet ik hem nog een kans geven O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

ajaxalex schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:01:
[...]

Hij beviel me beter, ik begon wel met Benatia op de "goeie" plek, maar was niet helemaal fijn voor het doel.
Misschien moet ik hem nog een kans geven O-)
Speel jij zo vaak all out attack dan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Leoon. schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:08:
[...]

Speel jij zo vaak all out attack dan?!
Laatste 20 min squad battles, pak je altijd 2/3 goals, aangezien vanaf min 70 de CPU attacking gaat spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

ajaxalex schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:19:
[...]

Laatste 20 min squad battles, pak je altijd 2/3 goals, aangezien vanaf min 70 de CPU attacking gaat spelen.
Ah oké, ja dat speel ik niet meer. Ben wel klaar met dat grinden. Maar nu zat ik binnen korte tijd in divisie 2 en daar kom ik full icon toty teams tegen, daar ben ik ook vrij snel klaar mee. Ben niet van het afsluiten voor einde van de wedstrijd maar tegen dat soort teams wordt je er gewoon uitgeprint. Niet dat ze beter zijn qua voetbal en samenspel maar omdat ze je er kunnen uitsprinten winnen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:00:
[...]

Dat verklaard dus waarom er alleen maar laden blijft staan in me scherm :+
Ligt er nog steeds uit vraag me af hoe lang dit gaat duren?

Krijg nu de melding dat ik een fut team moet hebben om de app te kunnen gebruiken... Yeah right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Harribo schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:25:
[...]

Ligt er nog steeds uit vraag me af hoe lang dit gaat duren?

Krijg nu de melding dat ik een fut team moet hebben om de app te kunnen gebruiken... Yeah right
Als iemand het antwoord wist hadden ze dat wel verteld, maak je niet zo druk man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik las net ergens dat we een free pack krijgen ter compensatie. Een Premium consumables pack lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

038Zwolle schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:37:
Ik las net ergens dat we een free pack krijgen ter compensatie. Een Premium consumables pack lol
Helemaal blij! Wat fantastisch aardig van ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022

Mooi team! Wat is je ervaring met Mertens 88?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.Schuimpje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 15:39
Mooi moment om skill moves te trainen in de arena 💪🏾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Leoon. schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:25:
[...]

Wil je jouw team eens laten zien? Wil misschien ook een serie A team gaan maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

038Zwolle schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:37:
Mensen vervelen zich en dan krijg je dit.

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/kMYQ07/B3637_C2_F_CC8_B_4_E38_A442_728_DE05_BC51_E.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

RR21 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:46:
[...]

Wil je jouw team eens laten zien? Wil misschien ook een serie A team gaan maken.
Zal zo even m'n laptop er bij pakken. Heb dat team niet meer helemaal, heb wat geschoven. Rechterkant nu BPL gemaakt met MOTM willian dus. Maar ik weet nog wel hoe ik ze had. Zal straks screentjes doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Ik voel een Ozil, Berisha en Marcelo MOTM cards aankomen. Ozil 2 assists, Berisha 2 goals en Marcelo de nul gehouden en een goal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
RR21 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:44:
[...]

Mooi team! Wat is je ervaring met Mertens 88?
Echt een heerlijke kaart, ik kan m iedereen aanraden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-10 11:18
Shreddaaa schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 21:22:
Ik voel een Ozil, Berisha en Marcelo MOTM cards aankomen. Ozil 2 assists, Berisha 2 goals en Marcelo de nul gehouden en een goal.
geld de EL ook in FIFA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
CL, EL en nationale bekerwedstrijden kunnen een MOTM card krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Problemen gaan nog wel even duren zo te zien.
https://twitter.com/EAHelp/status/971814163180916742?s=19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Leoon. schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:52:
[...]

Zal zo even m'n laptop er bij pakken. Heb dat team niet meer helemaal, heb wat geschoven. Rechterkant nu BPL gemaakt met MOTM willian dus. Maar ik weet nog wel hoe ik ze had. Zal straks screentjes doen.
Hoe ziet je team er nu uit dan?
Ik wil ook motm willian gaan halen.. twijfel alleen wie ik als 2e cm moet gaan zetten.. heb nu de bruyne cam en kante rechts van hem als cm..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Razz89 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 22:26:
[...]

Hoe ziet je team er nu uit dan?
Ik wil ook motm willian gaan halen.. twijfel alleen wie ik als 2e cm moet gaan zetten.. heb nu de bruyne cam en kante rechts van hem als cm..
Duurde even wat langer, was aan het afwassen en zooo.

Dus eerst had ik mijn team op deze manier:

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/zDtg4/79309ef165.png

Toen werd het dit:

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/zDtk0/df397320d9.png

Op dit moment is het als volgt:

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/zDto3/982daac89e.png

Had eerst 433-4 en toen moest ik miranda hebben, kom er nu net achter dat ik dus benatia terug kan kopen haha top!

En mijn andere team is als volgt:

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/zDtxP/19f3d3fcb3.png

Maar bij deze weet ik het dus niet zo goed met Crespo. Geen idee nog hoe ik hem het beste gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Servers eindelijk weer online! Tijd voor mijn Goud 2 WL rewards 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
Meer mensen fifa points ontvangen? Vanwege down vd servers??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

MauT86 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 22:49:
Nee zou ook raar zijn aangezien ik nooit points koop. Kreeg je er een bericht van of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
MauT86 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 22:49:
Nee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Laatst online: 16-12-2022
Leoon. schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 22:54:
[...]

Nee zou ook raar zijn aangezien ik nooit points koop. Kreeg je er een bericht van of zo?
Na het down zijn, open ik fifa en staan er 1050 points. Ik heb wel afgelopen weekend fifa points gekocht en ik zou er dan 1600 fifa points bonus bij krijgen. Aangezien dit dus niet matcht vraag ik me af of meerdere fifa points hebben ontvangen.

WL rewards weer een schande. Waarom ik het ook blijf spelen 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gold 2 beste was if moreno en daarna umtiti ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18:32
Elite 2 rewards net zo drama. IF Feghouli en NIF Kompany als besten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Bij mij was de 15k munten toch wel het beste uit de wl rewards. Verder niet eens borden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet echt eens beter gaan opletten met de rating van spelers. Net met mn suffe kop een Walker voor 31k gekocht (83) terwijl de 84 versie dus idd 31k is maar de 83 versie 15....

gebeurd me nu echt te vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit x wel geluk gehad. Bale in mijn goud 1 rewards. Kan nu prime Blanc voltooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Er komen vanavond nieuwe PTG kaarten en ook de 'oude' zijn mogelijk weer te packen. Jesus PTG zal dus wel gaan zakken :)
Zie de code:
https://m.imgur.com/ljO7Eew

[ Voor 14% gewijzigd door shameblaster op 09-03-2018 08:45 ]

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Laatst online: 01-09 08:57
shameblaster schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 08:42:
Er komen vanavond nieuwe PTG kaarten en ook de 'oude' zijn mogelijk weer te packen. Jesus PTG zal dus wel gaan zakken :)
Zie de code:
https://m.imgur.com/ljO7Eew
Hoe weet je dat deze vanavond komen? of kijk ik niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Dat is een aanname, ik verwacht de sbc's vanavond en anders morgen avond.
Voor de zekerheid alvast een lading 83ers 1400/1500 ingeslagen.

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
Waar zijn de PTG spelers eigenlijk op gebaseerd? Wat moet een speler gedaan hebben om een PTG kaart te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-10 11:41
Iemand enig idee of er nog iets van een compensatie komt na de downtime van enkele uren gisteren?
Of is dit valse hoop en heeft EA daar totaal geen boodschap aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal wel verlenging van WL worden of zo. Verwacht geen gratis packs, want dat doen ze sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Verwijderd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:42:
Zal wel verlenging van WL worden of zo. Verwacht geen gratis packs, want dat doen ze sowieso niet.
Nou dit lijkt me niet, is geen enkele reden voor.
Ondanks de downtime is de WL totaal niet beinvloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:44:
[...]

Nou dit lijkt me niet, is geen enkele reden voor.
Ondanks de downtime is de WL totaal niet beinvloed.
Hebben meerdere mensen zich niet kunnen kwalificeren, wellicht dat die deadline verschoven is en dan ook de WL? Weet ik verder ook niet, speel geen WL meer. Maar weet wel dat als er iets misging WL verlengd werd. Gratis packs nooit uit compensatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Nog 38k en dan kan in de rijkaard sbc afronden. Met welke chem style spelen jullie met hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
servival7 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:45:
Nog 38k en dan kan in de rijkaard sbc afronden. Met welke chem style spelen jullie met hem?
Shadow, staat bij mij op CVM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Verwijderd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:45:
[...]

Hebben meerdere mensen zich niet kunnen kwalificeren, wellicht dat die deadline verschoven is en dan ook de WL? Weet ik verder ook niet, speel geen WL meer. Maar weet wel dat als er iets misging WL verlengd werd. Gratis packs nooit uit compensatie
Ja ergens vind ik het onzin om dan alles op te schuiven. Het is vervelend dat de server offline was, maar het is niet zo dat je niet al voldoende kansen had om je te kwalificeren. Als je dan persee op die donderdagavond nog moet, betekent gewoon dat je te kort komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WSL036 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:46:
[...]

Shadow, staat bij mij op CVM
Engine, gebruik hem ook op CDM

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
Ik moet nog ongeveer 40/50k zodat ik eindelijk Prime Overmars kan kopen.
Zou m'n eerste icon worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Miggell schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:52:
Ik moet nog ongeveer 40/50k zodat ik eindelijk Prime Overmars kan kopen.
Zou m'n eerste icon worden
Overmars is voor mij echt de held van Fifa 18 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Hij scoort gewoon altijd, inmiddels is hij bij mij hard op weg om zijn 250e goal te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:47:
[...]

Ja ergens vind ik het onzin om dan alles op te schuiven. Het is vervelend dat de server offline was, maar het is niet zo dat je niet al voldoende kansen had om je te kwalificeren. Als je dan persee op die donderdagavond nog moet, betekent gewoon dat je te kort komt.
Jaa vind ik ook, maar zijn ook mensen die alleen de donderdagavond doen omdat zij grofweg niet eerder de tijd hadden op woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
servival7 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:54:
[...]

Hij scoort gewoon altijd, inmiddels is hij bij mij hard op weg om zijn 250e goal te maken.
Bij mij moet hij in m'n 4-3-3 de vervanger worden van SIF Guedes op linksbuiten.
Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Verwijderd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:55:
[...]

Jaa vind ik ook, maar zijn ook mensen die alleen de donderdagavond doen omdat zij grofweg niet eerder de tijd hadden op woensdag.
Iedere FIFA speler loopt tegen hetzelfde aan, maar toch zijn er iedere week weer weet-ik-het-hoeveel man gekwalificeerd. Daarbij hoef je tegenwoordig maar Zilver 2 te halen.
Als je dan nog steeds van die paar uur op de donderdagavond afhankelijk bent, hoor je niet niet in de WL thuis, en is het voor de bloeddruk alleen maar beter dat ze er niet inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shreddaaa schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:00:
[...]

Iedere FIFA speler loopt tegen hetzelfde aan, maar toch zijn er iedere week weer weet-ik-het-hoeveel man gekwalificeerd. Daarbij hoef je tegenwoordig maar Zilver 2 te halen.
Als je dan nog steeds van die paar uur op de donderdagavond afhankelijk bent, hoor je niet niet in de WL thuis, en is het voor de bloeddruk alleen maar beter dat ze er niet inzitten.
Sorry hoor, maar is dit echt onzin :X .

EA bied de mogelijk om te kwalificeren via DKT van maandag tm donderdag, als dit door issues aan de kant van EA opeens onaangekondigd veranderd, dan kan ik me de frustratie bij sommige toch te begrijpen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:42
Heb zelf van de week Prime Yashin gepacked en verkocht.
Zat dus altijd maar met max 200/300K een coins, maar dat is door Yashin te verkopen in een keer 1M coins geworden.

Speel sinds een grote pauze pas een maandje weer FUT dus mijn team is nog vrij karig en cheap.

https://www.futbin.com/18/squad/4181673

Zit dus erg in twijfel, gaan handelen met die 1M aan coins, maar waarin dan of mijn team op verschillende vlakken verbeteren, maar ook dan zit ik met de vraag, waar te beginnen.

Het team speelt opzich wel fijn en solide, vooral de verdediging ben ik opzich wel tevreden over.
Echter het middenveld en de voorhoede vind ik nog te instabiel en te slapjes.

Jesus speelt 1:1, Sterling speelt 1:1, Son vind ik van de drie wel het fijnste spelen, lang opzich nog wel sterk, maar is niet efficient.
Mooy is wel een echte stofzuiger en zit er dus aan te denken om hem te upgraden naar zijn SIF, maar misschien is Kante ook wel een mooie upgrade hiervan. Bakayoko, hoeft niks over gezegd te worden, stofzuiger, beast, en misschien voor die munten wel de beste speler in de gehele game.
Eriksen is wat matig bij mij, maar dat komt voornamelijk door zijn positie in mijn team denk ik. Persoonlijk ben ik wel fan van zijn speelstijl in het echt, en was het in FUT meer een fan-aankoop.

Iemand die mij op weg kan helpen en eventuele leuke toevoegingen heeft?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Bossie schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:07:
[...]

Sorry hoor, maar is dit echt onzin :X .

EA bied de mogelijk om te kwalificeren via DKT van maandag tm donderdag, als dit door issues aan de kant van EA opeens onaangekondigd veranderd, dan kan ik me de frustratie bij sommige toch te begrijpen.
Ja dus moeten we bij de eerste beste storing op donderdag, maar meteen de kwalificatie en de WL verlengen? Omdat een enkeling niet eerder gekwalificeerd is?

Zoals ik al zei ben je voortaan bij Zilver 2 al gekwalificeerd voor de volgende WL. Mensen die nu dus zeuren voor de donderdag hebben vorige WL ook geen Zilver 2 gehaald. Dan moet je bij jezelf nagaan of het zeuren terecht is, of dat het probleem misschien bij jezelf ligt (ik bedoel dit natuurlijk niet persoonlijk aan jou gericht, maar aan de 1000en mensen die via Twitter hun beklag deden en 100K packs als compensatie eiste :') ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Gold 2 Reward, Megapack en Premium Player Pack: Isco, Valencia en Martial. Denk m'n beste rewards tot nu toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Shreddaaa schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:12:
[...]

Ja dus moeten we bij de eerste beste storing op donderdag, maar meteen de kwalificatie en de WL verlengen? Omdat een enkeling niet eerder gekwalificeerd is?

Zoals ik al zei ben je voortaan bij Zilver 2 al gekwalificeerd voor de volgende WL. Mensen die nu dus zeuren voor de donderdag hebben vorige WL ook geen Zilver 2 gehaald. Dan moet je bij jezelf nagaan of het zeuren terecht is, of dat het probleem misschien bij jezelf ligt (ik bedoel dit natuurlijk niet persoonlijk aan jou gericht, maar aan de 1000en mensen die via Twitter hun beklag deden en 100K packs als compensatie eiste :') ).
WL verlengen is sowieso het probleem verschuiven want dan kan je volgende week maandag niet kwalificeren dus dat lost niks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:12:
[...]

Voor het zelfde gegeven wil iemand voor de eerste keer WL uitproberen en was alleen de donderdagavond mogelijk voor diegene om zich te kwalificeren. Zo zijn er altijd voor en tegens. Ik begrijp je wel hoor, maar kan me ook indenken dat het frustraties oplevert. Die roeptoeters op twitter moet je ook niet serieus nemen, posten bij elke tweet hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
Er alvast vanuit gegaan dat het kopen van Overmars gaat lukken is dit mijn team:

https://www.futbin.com//18/squad/4181931

Iemand nog goede suggesties?
Ben wel bezig met de Rijkaard SBC zodat deze of ipv Casemiro of op de plek van Modric kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
servival7 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:54:
[...]

Hier al 850 goals in 650 potjes. En dat is nog de 88 versie ook. Zijn stats kloppen niet. Hij is beter dan z'n stats vermoeden. Shot power 80. Man. Hij schiet ze erin alsof hij Zlatan zelf is

[ Voor 15% gewijzigd door Skann op 09-03-2018 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Miggell schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:26:
Er alvast vanuit gegaan dat het kopen van Overmars gaat lukken is dit mijn team:

https://www.futbin.com//18/squad/4181931

Iemand nog goede suggesties?
Ben wel bezig met de Rijkaard SBC zodat deze of ipv Casemiro of op de plek van Modric kan spelen
Ik vind hem persoonlijk als LM niet echt fijn. Daar is hij erg slap. Hij speelt bij mij in de spits positie naast een sterke spits! Maar moet ook eerlijk zeggen dat ik sowieso niet heel fijn vind om met buitenspelers te spelen dus het is maar net wat je gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
RobPete89 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:31:
[...]

Ik vind hem persoonlijk als LM niet echt fijn. Daar is hij erg slap. Hij speelt bij mij in de spits positie naast een sterke spits! Maar moet ook eerlijk zeggen dat ik sowieso niet heel fijn vind om met buitenspelers te spelen dus het is maar net wat je gewend bent.
Ik speel eigenlijk altijd of op deze manier of 4-3-3 (4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
RobPete89 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:31:
[...]

Wel grappig om de lezen hoe iedereen hier Overmars gebruikt. Hij staat bij mij namelijk als LCM in een 3 mans middenveld in 4312.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:42
Wat heeft trouwens een Overmars (90) meer dan een NIF Neymar (92)?

Enige voordeel van Overmars is natuurlijk de chem, maar Neymar heeft WF en Skills op 5* en kost de helft.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Laatst online: 01-09 08:57
shameblaster schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 09:37:
Dat is een aanname, ik verwacht de sbc's vanavond en anders morgen avond.
Voor de zekerheid alvast een lading 83ers 1400/1500 ingeslagen.
Prijzen van de 83 spelers stijgen al wel aardig idd. 2 a 3 weken geleden nog 150 opgepikt voor 1000 of minder en zijn nu al richting de 1800 aan het gaan:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
GAITii schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:34:
Wat heeft trouwens een Overmars (90) meer dan een NIF Neymar (92)?

Enige voordeel van Overmars is natuurlijk de chem, maar Neymar heeft WF en Skills op 5* en kost de helft.
De stats van Overmars kloppen niet. Hij is beter dan z'n stats aangeven. Althans dat heb ik. Met Neymar had ik vaak na een solo dat hij de bal voorlangs schiet of heel slap, omdat ie moe is. Overmars heeft hier geen last van. Composure lijkt wel een hidden gem bij hem. Probeer ze gewoon uit.
Pagina: 1 ... 156 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs