Het moet en het zal werkenVerwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:20:
[...]
Met jouw eisenpakket komt er sowieso iemand niet op 10 chem 😝. Wissel heeft 7

Het moet en het zal werkenVerwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:20:
[...]
Met jouw eisenpakket komt er sowieso iemand niet op 10 chem 😝. Wissel heeft 7
Even wachten tot vanavond de rewards opengaan in ieder geval.Razz89 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:36:
Wat is beetje juiste timing qua dag en tijd om spelers in te slaan normaal gesproken?
Wil in 1x Willian MOTM, Mane TOTGS, Firmino SIF inslaan..maar zie dat de prijzen wat stijgen nu vergeleken met gisterochtend..
De kans is groot dat morgen de nieuwe League SBC komt. ( meestal 1e of 2e vrijdag van de maand)SH-FR schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:10:
Speel sinds kort met Talisca 86 (MOTM) kaart, is zeker een aanrader als hij in je team past. Geweldig schot met zowel links als rechts, goede balbehandeling, passen en koppen. Speel hem op CM.
Is er kans dat er vanavond een nieuwe League SBC komt of is dat meestal op vrijdag?
Kans is klein dat de spelers die genoemd worden nog heel erg gaan zakken. Ze zitten niet meer in packs (Willian niet zeker overigens) dus het is niet zo dat ze ineens meer gepackt worden. Wellicht dat ze nu zelfs iets duurder zijn ivm start WLFraaank schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:43:
[...]
Even wachten tot vanavond de rewards opengaan in ieder geval.
Ah oké, is er al iets bekend (zijn er al vermoedens) welke League het kan gaan worden? Denk zelf dat La Liga een goede kans maakt.Lorenzoaliandro schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:23:
[...]
De kans is groot dat morgen de nieuwe League SBC komt. ( meestal 1e of 2e vrijdag van de maand)
SH-FR schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 13:12:
[...]
Ah oké, is er al iets bekend (zijn er al vermoedens) welke League het kan gaan worden? Denk zelf dat La Liga een goede kans maakt.
Heb namelijk nog zo'n 250k te besteden.
Je kunt ook Prime Rui Costa halen, die speelt bij mij ook wel vaker aan de buitenkant na een ingame switch. Je hebt dan Ronaldo ook op 10 chem volgens mij.theman36 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:30:
Ik denk dat ik eruit ben. Ik begin zo https://www.futbin.com/18/squad/4169723 en dan switch ik in game naar https://www.futbin.com/18/squad/4169729. Heeft iemand ervaringen met Hazard op rechtsbuiten?
Tevens vroeg ik mij af welke sbc ik moet gaan doen voor de spits positie? Shevchenko, Larsson of Kluivert, iemand ervaringen?? https://www.futbin.com/18/compare/30/69/40. Op basis van stats lijkt Larsson wendbaarder en Kluivert heeft weer 4star weekfoot, keuzes..
Ronaldo blijft dan op 8 chem staan, athans als je Rui Costa ipv Shevchenko of één van die andere 2 mogelijke icons bedoeltFraaank schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:32:
[...]
Je kunt ook Prime Rui Costa halen, die speelt bij mij ook wel vaker aan de buitenkant na een ingame switch. Je hebt dan Ronaldo ook op 10 chem volgens mij.
Je hebt gelijk inderdaad!theman36 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:08:
[...]
Ronaldo blijft dan op 8 chem staan, athans als je Rui Costa ipv Shevchenko of één van die andere 2 mogelijke icons bedoelt
Ik heb met Kluivert en Larsson niet heel veel ervaring . Maar ik heb Kluivert na 1 dag verkocht omdat het voor mij een wat lompe speler was. Het geld van de 88 Kluivert heb ik daarna in Larsson sbc gestopt en die heb ik sinds gisteren.theman36 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:30:
Tevens vroeg ik mij af welke sbc ik moet gaan doen voor de spits positie? Shevchenko, Larsson of Kluivert, iemand ervaringen?? https://www.futbin.com/18/compare/30/69/40. Op basis van stats lijkt Larsson wendbaarder en Kluivert heeft weer 4star weekfoot, keuzes..
Zie trouwens dat ze alle drie 4star weekfoot hebben en dat Kluivert 4 star skills heeft. Ook heeft Kluivert High/Low tegenover high/high vam die andere 2. Dat verklaart ook denk ik waarom Larsson meer aanwezig was038Zwolle schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:34:
[...]
Ik heb met Kluivert en Larsson niet heel veel ervaring . Maar ik heb Kluivert na 1 dag verkocht omdat het voor mij een wat lompe speler was. Het geld van de 88 Kluivert heb ik daarna in Larsson sbc gestopt en die heb ik sinds gisteren.
De weakfoot van Larsson lijkt toch een nadeel te zijn. Kluivert schoot bij mij echt alles erin vanuit alle standen en Larsson mist nog wel eens een kans. Maar toch bevalt Larsson me nu beter aangezien hij meer meespeelt met het team. Hij is sneller en wendbaarder, zijn finess shot is heel prettig en ook koppen kan hij heel goed. Kluivert leek me meer een pure afmaker en zou beter spelen in een 433 formatie denk ik.
Zo lyrisch als sommigen ben ik nog niet over Larsson, maar dat kan na het weekend anders zijn:)
[ Voor 13% gewijzigd door theman36 op 08-03-2018 16:30 ]
Ik heb net wedstrijd gespeeld en op 't einde werd ik ook uit de servers gegooid. Jammer dan, ga wel eten koken..ajaxalex schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:57:
Webapp is down.
Ik heb zelf nu kluiver 88, maar hij weet nog niet te overtuigen. Ik heb wel SMS 87 gehaald, ben benieuwd hoe die bevalt
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Toevallig ook als cam gebruikt? zo ja bevalt hij dan nog steeds?SH-FR schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:10:
Speel sinds kort met Talisca 86 (MOTM) kaart, is zeker een aanrader als hij in je team past. Geweldig schot met zowel links als rechts, goede balbehandeling, passen en koppen. Speel hem op CM.
Is er kans dat er vanavond een nieuwe League SBC komt of is dat meestal op vrijdag?
La Liga of BPL met Belgie of Schotse competitieBlauweNL schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 13:23:
LaLiga of BPL met landje zoiets als Belgie gok ik.
[...]
Bij mij op CAM staat SIF Firmino maar wonderwel heeft Talisca veel meer doelpunten. In 20 wedstrijden ongeveer 15 en dat in een 4-1-2-1-2(2) opstelling.BlackBarryNL schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 17:02:
[...]
Toevallig ook als cam gebruikt? zo ja bevalt hij dan nog steeds?
EA SPORTS FIFAVerwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 17:51:
Meer mensen problemen met inloggen webapp?
Klopt, maar ik wil daar wat meer lengte hebben.harrybeuker schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:35:
[...]
ik zou IF allan niet weg doen. Hij is echt OP. Snel en sterk en goede passing. Topkaartje!
Niet alleen webapp spel zelf doet het ook nietVerwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 17:51:
Meer mensen problemen met inloggen webapp?
Heel ea ligt eruit. Battlefield 1 doet het ook nietservival7 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:44:
[...]
Niet alleen webapp spel zelf doet het ook niet
Germain lijkt goed, maar speelt ruk.stomley schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:57:
Zit er aan te denken volgende squad te maken https://www.futbin.com/18/squad/4173337
Iemand nog ideeën of opmerkingen?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Kluivert inwisselen voor een andere Icon spits? Crespo, Larsson?ajaxalex schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:17:
https://www.futbin.com/18/squad/4173632
Dit is momenteel mijn team, ben alleen niet tevreden over kluivert, iemand een mooie oplossing?
Spelers van de bank kunnen evt verkocht worden, al is lozano wel een hele fijne invaller
100% larsson. Heb Crespo en larsson allebei maar in m'n team met Immobile als 2e spits en dybala ook cam speelde larsson super fijn naast Immobile.ajaxalex schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:17:
Dit is momenteel mijn team, ben alleen niet tevreden over kluivert, iemand een mooie oplossing?
Spelers van de bank kunnen evt verkocht worden, al is lozano wel een hele fijne invaller
Simpele reden, als je all out of attack doe, gaat de rechter verdediger mee. En heb liever Chielini mee dan BenatiaShreddaaa schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:21:
[...]
Kluivert inwisselen voor een andere Icon spits? Crespo, Larsson?
En waarom heb je Benatia en Chielini verkeerd om staan?
Dan moet ik maar voor Larsson gaan. Heb je de Prime?Leoon. schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:25:
[...]
100% larsson. Heb Crespo en larsson allebei maar in m'n team met Immobile als 2e spits en dybala ook cam speelde larsson super fijn naast Immobile.
Waarom liever Chiellini mee?ajaxalex schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:52:
[...]
Simpele reden, als je all out of attack doe, gaat de rechter verdediger mee. En heb liever Chielini mee dan Benatia![]()
[...]
Dan moet ik maar voor Larsson gaan. Heb je de Prime?
Yes heb z'n sbc gedaan. Crespo tradable, en die is klinisch maar nog niet per se de goeie instellingen gevonden. Of ik 'm target man wil, false 9, get in behind etc. Die kan ik nog wel eens gaan verkopen.ajaxalex schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:52:
[...]
Simpele reden, als je all out of attack doe, gaat de rechter verdediger mee. En heb liever Chielini mee dan Benatia![]()
[...]
Dan moet ik maar voor Larsson gaan. Heb je de Prime?
Ja EA is weer lekker bezig. Ze hebben een half uur geleden doodleuk een advertentie geplaatst voor een tournament, maar ondertussen geen nieuws vrijgeven over de servers..Harribo schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:58:
Blijft de app er nog lang uitliggen? Snie grappig
Dat verklaard dus waarom er alleen maar laden blijft staan in me schermShreddaaa schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:59:
[...]
Ja EA is weer lekker bezig. Ze hebben een half uur geleden doodleuk een advertentie geplaatst voor een tournament, maar ondertussen geen nieuws vrijgeven over de servers..
Hij beviel me beter, ik begon wel met Benatia op de "goeie" plek, maar was niet helemaal fijn voor het doel.Shreddaaa schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:58:
[...]
Waarom liever Chiellini mee?
Ik gebruik zelf Larsson prime en ben er uitermate content over. Scoort zoals al vaker benoemd, altijd!
Met early crosses (lb + x op xbone) is ie in de lucht ook levensgevaarlijk.
Speel jij zo vaak all out attack dan?!ajaxalex schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:01:
[...]
Hij beviel me beter, ik begon wel met Benatia op de "goeie" plek, maar was niet helemaal fijn voor het doel.
Misschien moet ik hem nog een kans geven
Laatste 20 min squad battles, pak je altijd 2/3 goals, aangezien vanaf min 70 de CPU attacking gaat spelen.
Ah oké, ja dat speel ik niet meer. Ben wel klaar met dat grinden. Maar nu zat ik binnen korte tijd in divisie 2 en daar kom ik full icon toty teams tegen, daar ben ik ook vrij snel klaar mee. Ben niet van het afsluiten voor einde van de wedstrijd maar tegen dat soort teams wordt je er gewoon uitgeprint. Niet dat ze beter zijn qua voetbal en samenspel maar omdat ze je er kunnen uitsprinten winnen ze.ajaxalex schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:19:
[...]
Laatste 20 min squad battles, pak je altijd 2/3 goals, aangezien vanaf min 70 de CPU attacking gaat spelen.
Ligt er nog steeds uit vraag me af hoe lang dit gaat duren?Traeces schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:00:
[...]
Dat verklaard dus waarom er alleen maar laden blijft staan in me scherm
Als iemand het antwoord wist hadden ze dat wel verteld, maak je niet zo druk man.Harribo schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:25:
[...]
Ligt er nog steeds uit vraag me af hoe lang dit gaat duren?
Krijg nu de melding dat ik een fut team moet hebben om de app te kunnen gebruiken... Yeah right
Helemaal blij! Wat fantastisch aardig van ze038Zwolle schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:37:
Ik las net ergens dat we een free pack krijgen ter compensatie. Een Premium consumables pack lol
Mooi team! Wat is je ervaring met Mertens 88?ajaxalex schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:17:
Wil je jouw team eens laten zien? Wil misschien ook een serie A team gaan maken.Leoon. schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:25:
[...]
100% larsson. Heb Crespo en larsson allebei maar in m'n team met Immobile als 2e spits en dybala ook cam speelde larsson super fijn naast Immobile.
Mensen vervelen zich en dan krijg je dit.038Zwolle schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:37:
Ik las net ergens dat we een free pack krijgen ter compensatie. Een Premium consumables pack lol
Zal zo even m'n laptop er bij pakken. Heb dat team niet meer helemaal, heb wat geschoven. Rechterkant nu BPL gemaakt met MOTM willian dus. Maar ik weet nog wel hoe ik ze had. Zal straks screentjes doen.RR21 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:46:
[...]
Wil je jouw team eens laten zien? Wil misschien ook een serie A team gaan maken.
Echt een heerlijke kaart, ik kan m iedereen aanraden
geld de EL ook in FIFA?Shreddaaa schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 21:22:
Ik voel een Ozil, Berisha en Marcelo MOTM cards aankomen. Ozil 2 assists, Berisha 2 goals en Marcelo de nul gehouden en een goal.
CL, EL en nationale bekerwedstrijden kunnen een MOTM card krijgen.
Hoe ziet je team er nu uit dan?Leoon. schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:52:
[...]
Zal zo even m'n laptop er bij pakken. Heb dat team niet meer helemaal, heb wat geschoven. Rechterkant nu BPL gemaakt met MOTM willian dus. Maar ik weet nog wel hoe ik ze had. Zal straks screentjes doen.
Duurde even wat langer, was aan het afwassen en zooo.Razz89 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 22:26:
[...]
Hoe ziet je team er nu uit dan?
Ik wil ook motm willian gaan halen.. twijfel alleen wie ik als 2e cm moet gaan zetten.. heb nu de bruyne cam en kante rechts van hem als cm..
Nee zou ook raar zijn aangezien ik nooit points koop. Kreeg je er een bericht van of zo?MauT86 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 22:49:
Meer mensen fifa points ontvangen? Vanwege down vd servers??
Nee?MauT86 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 22:49:
Meer mensen fifa points ontvangen? Vanwege down vd servers??
Na het down zijn, open ik fifa en staan er 1050 points. Ik heb wel afgelopen weekend fifa points gekocht en ik zou er dan 1600 fifa points bonus bij krijgen. Aangezien dit dus niet matcht vraag ik me af of meerdere fifa points hebben ontvangen.Leoon. schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 22:54:
[...]
Nee zou ook raar zijn aangezien ik nooit points koop. Kreeg je er een bericht van of zo?
[ Voor 14% gewijzigd door shameblaster op 09-03-2018 08:45 ]
Cons:::BB4E
Hoe weet je dat deze vanavond komen? of kijk ik niet goed?shameblaster schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 08:42:
Er komen vanavond nieuwe PTG kaarten en ook de 'oude' zijn mogelijk weer te packen. Jesus PTG zal dus wel gaan zakken
Zie de code:
https://m.imgur.com/ljO7Eew
Cons:::BB4E
Verwijderd
Nou dit lijkt me niet, is geen enkele reden voor.Verwijderd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:42:
Zal wel verlenging van WL worden of zo. Verwacht geen gratis packs, want dat doen ze sowieso niet.
Verwijderd
Hebben meerdere mensen zich niet kunnen kwalificeren, wellicht dat die deadline verschoven is en dan ook de WL? Weet ik verder ook niet, speel geen WL meer. Maar weet wel dat als er iets misging WL verlengd werd. Gratis packs nooit uit compensatieShreddaaa schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:44:
[...]
Nou dit lijkt me niet, is geen enkele reden voor.
Ondanks de downtime is de WL totaal niet beinvloed.
Shadow, staat bij mij op CVMservival7 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:45:
Nog 38k en dan kan in de rijkaard sbc afronden. Met welke chem style spelen jullie met hem?
Ja ergens vind ik het onzin om dan alles op te schuiven. Het is vervelend dat de server offline was, maar het is niet zo dat je niet al voldoende kansen had om je te kwalificeren. Als je dan persee op die donderdagavond nog moet, betekent gewoon dat je te kort komt.Verwijderd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:45:
[...]
Hebben meerdere mensen zich niet kunnen kwalificeren, wellicht dat die deadline verschoven is en dan ook de WL? Weet ik verder ook niet, speel geen WL meer. Maar weet wel dat als er iets misging WL verlengd werd. Gratis packs nooit uit compensatie
Engine, gebruik hem ook op CDM
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Overmars is voor mij echt de held van Fifa 18Miggell schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:52:
Ik moet nog ongeveer 40/50k zodat ik eindelijk Prime Overmars kan kopen.
Zou m'n eerste icon worden
Verwijderd
Jaa vind ik ook, maar zijn ook mensen die alleen de donderdagavond doen omdat zij grofweg niet eerder de tijd hadden op woensdag.Shreddaaa schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:47:
[...]
Ja ergens vind ik het onzin om dan alles op te schuiven. Het is vervelend dat de server offline was, maar het is niet zo dat je niet al voldoende kansen had om je te kwalificeren. Als je dan persee op die donderdagavond nog moet, betekent gewoon dat je te kort komt.
Bij mij moet hij in m'n 4-3-3 de vervanger worden van SIF Guedes op linksbuiten.servival7 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:54:
[...]
Overmars is voor mij echt de held van Fifa 18![]()
![]()
![]()
Hij scoort gewoon altijd, inmiddels is hij bij mij hard op weg om zijn 250e goal te maken.
Iedere FIFA speler loopt tegen hetzelfde aan, maar toch zijn er iedere week weer weet-ik-het-hoeveel man gekwalificeerd. Daarbij hoef je tegenwoordig maar Zilver 2 te halen.Verwijderd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:55:
[...]
Jaa vind ik ook, maar zijn ook mensen die alleen de donderdagavond doen omdat zij grofweg niet eerder de tijd hadden op woensdag.
Sorry hoor, maar is dit echt onzinShreddaaa schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:00:
[...]
Iedere FIFA speler loopt tegen hetzelfde aan, maar toch zijn er iedere week weer weet-ik-het-hoeveel man gekwalificeerd. Daarbij hoef je tegenwoordig maar Zilver 2 te halen.
Als je dan nog steeds van die paar uur op de donderdagavond afhankelijk bent, hoor je niet niet in de WL thuis, en is het voor de bloeddruk alleen maar beter dat ze er niet inzitten.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Ja dus moeten we bij de eerste beste storing op donderdag, maar meteen de kwalificatie en de WL verlengen? Omdat een enkeling niet eerder gekwalificeerd is?Bossie schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:07:
[...]
Sorry hoor, maar is dit echt onzin.
EA bied de mogelijk om te kwalificeren via DKT van maandag tm donderdag, als dit door issues aan de kant van EA opeens onaangekondigd veranderd, dan kan ik me de frustratie bij sommige toch te begrijpen.
WL verlengen is sowieso het probleem verschuiven want dan kan je volgende week maandag niet kwalificeren dus dat lost niks op.Shreddaaa schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:12:
[...]
Ja dus moeten we bij de eerste beste storing op donderdag, maar meteen de kwalificatie en de WL verlengen? Omdat een enkeling niet eerder gekwalificeerd is?
Zoals ik al zei ben je voortaan bij Zilver 2 al gekwalificeerd voor de volgende WL. Mensen die nu dus zeuren voor de donderdag hebben vorige WL ook geen Zilver 2 gehaald. Dan moet je bij jezelf nagaan of het zeuren terecht is, of dat het probleem misschien bij jezelf ligt (ik bedoel dit natuurlijk niet persoonlijk aan jou gericht, maar aan de 1000en mensen die via Twitter hun beklag deden en 100K packs als compensatie eiste).
Verwijderd
Voor het zelfde gegeven wil iemand voor de eerste keer WL uitproberen en was alleen de donderdagavond mogelijk voor diegene om zich te kwalificeren. Zo zijn er altijd voor en tegens. Ik begrijp je wel hoor, maar kan me ook indenken dat het frustraties oplevert. Die roeptoeters op twitter moet je ook niet serieus nemen, posten bij elke tweet hetzelfde.Shreddaaa schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:12:
[...]
Ja dus moeten we bij de eerste beste storing op donderdag, maar meteen de kwalificatie en de WL verlengen? Omdat een enkeling niet eerder gekwalificeerd is?
Zoals ik al zei ben je voortaan bij Zilver 2 al gekwalificeerd voor de volgende WL. Mensen die nu dus zeuren voor de donderdag hebben vorige WL ook geen Zilver 2 gehaald. Dan moet je bij jezelf nagaan of het zeuren terecht is, of dat het probleem misschien bij jezelf ligt (ik bedoel dit natuurlijk niet persoonlijk aan jou gericht, maar aan de 1000en mensen die via Twitter hun beklag deden en 100K packs als compensatie eiste).
Hier al 850 goals in 650 potjes. En dat is nog de 88 versie ook. Zijn stats kloppen niet. Hij is beter dan z'n stats vermoeden. Shot power 80. Man. Hij schiet ze erin alsof hij Zlatan zelf isservival7 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:54:
[...]
Overmars is voor mij echt de held van Fifa 18![]()
![]()
![]()
Hij scoort gewoon altijd, inmiddels is hij bij mij hard op weg om zijn 250e goal te maken.
[ Voor 15% gewijzigd door Skann op 09-03-2018 11:31 ]
Ik vind hem persoonlijk als LM niet echt fijn. Daar is hij erg slap. Hij speelt bij mij in de spits positie naast een sterke spits! Maar moet ook eerlijk zeggen dat ik sowieso niet heel fijn vind om met buitenspelers te spelen dus het is maar net wat je gewend bent.Miggell schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:26:
Er alvast vanuit gegaan dat het kopen van Overmars gaat lukken is dit mijn team:
https://www.futbin.com//18/squad/4181931
Iemand nog goede suggesties?
Ben wel bezig met de Rijkaard SBC zodat deze of ipv Casemiro of op de plek van Modric kan spelen
Ik speel eigenlijk altijd of op deze manier of 4-3-3 (4)RobPete89 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:31:
[...]
Ik vind hem persoonlijk als LM niet echt fijn. Daar is hij erg slap. Hij speelt bij mij in de spits positie naast een sterke spits! Maar moet ook eerlijk zeggen dat ik sowieso niet heel fijn vind om met buitenspelers te spelen dus het is maar net wat je gewend bent.
Wel grappig om de lezen hoe iedereen hier Overmars gebruikt. Hij staat bij mij namelijk als LCM in een 3 mans middenveld in 4312.RobPete89 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:31:
[...]
Ik vind hem persoonlijk als LM niet echt fijn. Daar is hij erg slap. Hij speelt bij mij in de spits positie naast een sterke spits! Maar moet ook eerlijk zeggen dat ik sowieso niet heel fijn vind om met buitenspelers te spelen dus het is maar net wat je gewend bent.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Prijzen van de 83 spelers stijgen al wel aardig idd. 2 a 3 weken geleden nog 150 opgepikt voor 1000 of minder en zijn nu al richting de 1800 aan het gaan:)shameblaster schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 09:37:
Dat is een aanname, ik verwacht de sbc's vanavond en anders morgen avond.
Voor de zekerheid alvast een lading 83ers 1400/1500 ingeslagen.
De stats van Overmars kloppen niet. Hij is beter dan z'n stats aangeven. Althans dat heb ik. Met Neymar had ik vaak na een solo dat hij de bal voorlangs schiet of heel slap, omdat ie moe is. Overmars heeft hier geen last van. Composure lijkt wel een hidden gem bij hem. Probeer ze gewoon uit.GAITii schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:34:
Wat heeft trouwens een Overmars (90) meer dan een NIF Neymar (92)?
Enige voordeel van Overmars is natuurlijk de chem, maar Neymar heeft WF en Skills op 5* en kost de helft.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq