Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Is de makkelijkste manier om vooral niet naar je eigen vaardigheden te hoeven kijken.

Als Hugh Gorilla zeurt dat hij pech heeft wil ik dat wel geloven. Als Exactor it dat roept moet je vooral bedenken dat hij best wel gemiddeld is qua fifa-skills en eigenlijk niet weet wat hij zegt en niet weet wat hij doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lil Tjappo schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:56:
Er wordt hier soms sowieso snel gewezen naar EA of scripting. Tuurlijk voel ik soms ook wel dat je het geluk mee of tegen hebt, maar als je verliest altijd dat de schuld te geven vind ik vaak een beetje kort door de bocht.
Het klagen komt doorlopend voor. Soms is het gewoon ff stoom afblazen van wat frustratie en soms(of vaak) is het een gebrek aan zelfreflectie. Het is immers veel makkelijker om de schuld buiten jezelf te zoeken. En overigens zie ik hier (bijna)nooit mensen posten die aangeven heel veel geluk te hebben gehad.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 08:36:
[...]

Het klagen komt doorlopend voor. Soms is het gewoon ff stoom afblazen van wat frustratie en soms(of vaak) is het een gebrek aan zelfreflectie. Het is immers veel makkelijker om de schuld buiten jezelf te zoeken. En overigens zie ik hier (bijna)nooit mensen posten die aangeven heel veel geluk te hebben gehad.
Idd! Ik probeer sinds de laatste patch het spel anders te bekijken en heb sindsdien voor mijn gevoel ook minder Eaids. Het is een kwestie van een andere mindset en het meer bij jezelf zoeken. Hoe komt het dat ik 20 schoten op goal heb en toch verlies? Als ik mij erger aan de steekballen over 50 meter waarom anticipeer ik daar niet op en loop ik alvast met de spits mee met mijn CV?

Zoals het filmpje hieronder 3-3 stand en 90ste minuut. Belachelijke misser van Bailey terwijl de pijl duidelijk aangeeft dat ik op de goal mik. Pech? Griezmann had alle tijd dus waarom geen low driven finish/finesse shot in de hoek? Ik weet dat Bailey een lage finish heeft dus waarom neem ik die bal in 1x. Tijd genoeg voor een aanname.

YouTube: Bad luck bailey

Kwestie van beelden terugkijken en beter worden. Daarom vind ik ook dat EA de herhalingen beter moet maken en niet maar 3 van de 7 goals geven maar alle schoten op goal.

[ Voor 12% gewijzigd door Vissert op 07-03-2018 09:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vissert schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:11:
[...]

Idd! Ik probeer sinds de laatste patch het spel anders te bekijken en heb sindsdien voor mijn gevoel ook minder Eaids. Het is een kwestie van een andere mindset en het meer bij jezelf zoeken. Hoe komt het dat ik 20 schoten op goal heb en toch verlies? Als ik mij erger aan de steekballen over 50 meter waarom anticipeer ik daar niet op en loop ik alvast met de spits mee met mijn CV?

Zoals het filmpje hieronder 3-3 stand en 90ste minuut. Belachelijke misser van Bailey terwijl de pijl duidelijk aangeeft dat ik op de goal mik. Pech? Griezmann had alle tijd dus waarom geen low driven finish/finesse shot in de hoek? Ik weet dat Bailey een lage finish heeft dus waarom neem ik die bal in 1x. Tijd genoeg voor een aanname.

Kwestie van beelden terugkijken en beter worden. Daarom vind ik ook dat EA de herhalingen beter moet maken en niet maar 3 van de 7 goals geven maar alle schoten op goal.
Helemaal eens. Door het bij jezelf te zoeken en op zoek te gaan naar oplossingen of in ieder geval de oorzaak te achterhalen word je ook een betere speler van.
En dan nog krijg je soms een lucky goal tegen. Ik neem het tegenwoordig gewoon aan en speel door mij niet of heel weinig erover te irriteren. Ik schiet zelf ook wel eens een lucky goal erin, dus shit happens.
Maar het is idd interessanter om te achterhalen waarom je doelpunten tegen krijgt of waarom je je kansen niet afmaakt. Ik ben zelf vaak nog veel te direct voor de goal en neem teveel risico. Terwijl ik eigenlijk meer rustiger zou moeten rond passen.

Maar ik word zo moe van posts dat het altijd alleen maar aan EA ligt. Misschien is dat ook een leerpunt voor mij om die posts maar eens te gaan negeren :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:11:
[...]

Dat werkt ook prima voor mij, het nadeel is dat je hierdoor vaak maar max 2 potjes achter elkaar kunt spelen omdat je anders toch weer snel in automatismen vervalt en de oude fouten gaat maken.

Wat voor mijn in FUT17 ook een enorm verschil maakte was simpelweg achterin in lastige situaties weg te rammen ipv proberen het voetballend op te lossen (incl de bekende onderschepping van de young french forward):X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Bean77 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:31:
[...]

Helemaal eens. Door het bij jezelf te zoeken en op zoek te gaan naar oplossingen of in ieder geval de oorzaak te achterhalen word je ook een betere speler van.
En dan nog krijg je soms een lucky goal tegen. Ik neem het tegenwoordig gewoon aan en speel door mij niet of heel weinig erover te irriteren. Ik schiet zelf ook wel eens een lucky goal erin, dus shit happens.
Maar het is idd interessanter om te achterhalen waarom je doelpunten tegen krijgt of waarom je je kansen niet afmaakt. Ik ben zelf vaak nog veel te direct voor de goal en neem teveel risico. Terwijl ik eigenlijk meer rustiger zou moeten rond passen.

Maar ik word zo moe van posts dat het altijd alleen maar aan EA ligt. Misschien is dat ook een leerpunt voor mij om die posts maar eens te gaan negeren :+
Denk dat dit topic juist ook een heerlijke plek is om je frustratie te uiten als ik eerlijk ben. Heb ook wel is geluk en ook wel is pech. Vaak gaat er aan die pech wel een slecht moment van mezelf aan vooraf. Heb zovaak dat ik de bal dom verspeel op het middelveld terwijl dat niet nodig is. Dat ik dan een lucky goal tegen krijg heb je toch soort van aan jezelf te danken. Zie bijvoorbeeld de goal van Cavani gisteravond bij PSG in de CL...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
Fraaank schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:11:
[...]

Denk dat dit topic juist ook een heerlijke plek is om je frustratie te uiten als ik eerlijk ben. Heb ook wel is geluk en ook wel is pech. Vaak gaat er aan die pech wel een slecht moment van mezelf aan vooraf. Heb zovaak dat ik de bal dom verspeel op het middelveld terwijl dat niet nodig is. Dat ik dan een lucky goal tegen krijg heb je toch soort van aan jezelf te danken. Zie bijvoorbeeld de goal van Cavani gisteravond bij PSG in de CL...
Soms heb je pech, en soms het je geluk. maar soms voelt het ook aan dat het gewoon niet mag.
Als je zelf in 1 wedstrijd 3 x op de paal en 2 x op de lat schiet, en de keeper van de tegenstander soms alle ballen als spiderman uit het goal haalt. en vervolgens hij in een kluts situatie scoort en wint.... dan gaat de controller soms echt wel door het hele huis heen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er wordt hier soms sowieso snel gewezen naar EA of scripting. Tuurlijk voel ik soms ook wel dat je het geluk mee of tegen hebt, maar als je verliest altijd dat de schuld te geven vind ik vaak een beetje kort door de bocht.
Ja klopt hoor, maar soms is het gewoon te duidelijk.. maar ik lach er gewoon om.
Zoals gister. Ik had de eerste 8 van squad battles gewonnen en de 9e kwam ik 2-0 voor. Na rust aantal keer paal/lat, kan gebeuren. Maar ook gewoon dat ik alleen op de keeper af kom met Messi, zoals altijd gewoon zachtjes schieten, maar hij schiet hem gewoon het stadion uit 😂 verloor hem dan ook met 2-3, waar de computer 3 schoten, 3 op doel en dus 3 keer scoorde.
Achja als zij het zo willen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet meeste lachen om er vriend van me. Die schiet als hij ook maar in de buurt van de goal is. Ongeacht waar de speler stilstaat, hoe hij kijkt en volgens mij snapt hij richting bepalen niet. Wel kan hij goed passen en dribbelen.

Ik schiet alleen als ik inschat dat het zinvol is. Ik ben best effectief qua scoren.

Na elke pot loopt hij te zaniken dat het belachelijk is dat ik altijd win omdat hij 18 schoten op doel had (waarvan de Gea 17 rolletje opraakt) en ik 5 (waarvan er 3 in gaan). Hij vergeet daarbij dat mijn kansen 100% waren en dat ik heel vaak niet schoot terwijl ik vlak bij zijn goal was.

Opbouwende feedback geef ik hem niet. Ik moet daarvoor steeds veel te hard lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
soldier wolf schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:21:
[...]

Soms heb je pech, en soms het je geluk. maar soms voelt het ook aan dat het gewoon niet mag.
Als je zelf in 1 wedstrijd 3 x op de paal en 2 x op de lat schiet, en de keeper van de tegenstander soms alle ballen als spiderman uit het goal haalt. en vervolgens hij in een kluts situatie scoort en wint.... dan gaat de controller soms echt wel door het hele huis heen 8)7
Denk zeker dat je zelf ook wat op kunt lossen. Als passen over lange afstand niet lukt zet dan de tactiek op korte passen en doe dat.

Toch blijft het spel vaak frusterend.
Gisteren kon ik met Walker niet eens meer hard rennen terwijl hij toch echt snelheid 90 heeft. De spits van de tegenstander rende hem eruit en die was qua stats een stuk minder op snelheid. Dan denk ik wel, dan houdt het wel op.

Wordt eigenlijk eens tijd dat er massaal geprotesteerd wordt tegen dit soort dingen in fifa. Ea kan elk jaar gewoon zijn gang gaan en niet luisteren naar dit soort geluiden.

Gisteren trouwens nog wel wat geluk. Zat in divisie 4 en alles was stroperig etc. Ook nog lag erbij, het was zeer moeilijk.
Moest tegen een team wat alleen bestond uit alle Bayern toppers. Zeer verdedigend en goed opgesteld ook. Op papier niet door heen te komen.
Toch in de 80e minuut 1-0 gewonnen door een snelle actie van nif Mane. Top. Net gehandhaafd.

Heb trouwens nu wat potjes met Can if 82 gespeeld. Valt mij totaal niet op.
Zag trouwens ook dat hij een versnelling heeft van 71, dat merk je in het spel, overal te laat.
Opbouwend ook tegen vallend.
Toch wel een matige 82, dan is herrera nif 84 een fijnere speler. Zit veel meer activiteit in.

Kijk het nog ff aan anders verkopen.
Betere pl spelers met niet extreem hoge rating zijn bij mij CV Ake if 84 en CAM Lanzini if 84.
Ake vaak mijn beste verdediger en Lanzini scoort veel, betere resultaten in mijn team dan Eriksen nif 87.

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 07-03-2018 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Wie kan mij helpen! Dit is momenteel mijn team en ben op zoek naar een leuke CAM. Belangrijkste voor mij is beetje sterk en goeie pass. Ik had KdB maar wil een keer wat anders aangezien ik er iedereen neer kan zetten. Wie heeft een aanrader.

https://www.futbin.com/18/squad/4151282

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobPete89 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:47:
Wie kan mij helpen! Dit is momenteel mijn team en ben op zoek naar een leuke CAM. Belangrijkste voor mij is beetje sterk en goeie pass. Ik had KdB maar wil een keer wat anders aangezien ik er iedereen neer kan zetten. Wie heeft een aanrader.

Pogba doorschuiven en andere cm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Is dit team handig? http://www.futhead.com/18/squads/3090838/
M/H voor alle 3 centrale verdedigers. Dit is toch dat ze graag aanvallen?
Iemand verbeteringen t.o.v. van het team in de link? Wordt zeer gewaardeerd ;)
Messi en Aguero heb ik al. Wat is de minimale Chem die jullie willen? Moet een Messi bijv. per se op de juiste positie staan? Of kan hij ook in een 2 spitsen systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:16
Ferdi_lwd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:15:
Messi en Aguero heb ik al. Wat is de minimale Chem die jullie willen? Moet een Messi bijv. per se op de juiste positie staan? Of kan hij ook in een 2 spitsen systeem?
M/H is medium attacking en high defending workrates. Chem heb je natuurlijk het liefste op 10, dus dat zit in deze squad wel goed.

Je kan in deze opstelling beginnen en in-game switchen naar een 2 spitsen systeem.

Of het team handig is, is aan jezelf wat je prettig vindt om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medium is aanvallend, High verdedigend. Dus prima zo.

Ik speel.met iedereen op z'n eigen positie. In game zou je het nog kunnen veranderen.. dan heeft iedereen nog 10 chem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Dankjewel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Probleem is gewoon het gebrek aan tijd. 40 games in een weekend is te veel. Wat je eigenlijk zou moeten doen is vrijdagmiddag 5 potjes, vrijdagavond 5 potjes, zaterdagmiddag 5, zaterdagavond 10, zondagmiddag 5 en zondagavond 10. Op de avonden ook even pauzes tussendoor. Dan weet ik zeker dat iedereen wel 2 rangen hoger kan halen. Maar helaas hebben de meeste mensen daar geen tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Skann schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:20:
[...]

Probleem is gewoon het gebrek aan tijd. 40 games in een weekend is te veel. Wat je eigenlijk zou moeten doen is vrijdagmiddag 5 potjes, vrijdagavond 5 potjes, zaterdagmiddag 5, zaterdagavond 10, zondagmiddag 5 en zondagavond 10. Op de avonden ook even pauzes tussendoor. Dan weet ik zeker dat iedereen wel 2 rangen hoger kan halen. Maar helaas hebben de meeste mensen daar geen tijd voor.
Op reddit lees je hier ook veel over maar WL is toch bedoeld voor de allerbesten? Dan is het toch niet erg dat je niet per se die 40 wedstrijden kan halen. Het moet ook moeilijk zijn. Dan is het toch niet erg dat je niet alle potjes kunt spelen elk weekend omdat je andere keuzes maakt?

Maar misschien ben ik te casual :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
ErnstMid schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:28:
[...]

Op reddit lees je hier ook veel over maar WL is toch bedoeld voor de allerbesten? Dan is het toch niet erg dat je niet per se die 40 wedstrijden kan halen. Het moet ook moeilijk zijn. Dan is het toch niet erg dat je niet alle potjes kunt spelen elk weekend omdat je andere keuzes maakt?

Maar misschien ben ik te casual :X
Klopt wel wat je zegt maar mensen willen ook - gratis - goede pakketjes :P Onbegrijpelijk is ook hoe de matchmaking werkt. Eerste set van tien vaak 9-1 of 8-2, en tweede set van 10 vaak 5-5 of slechter. Kom je dan tegen allemaal elitespelers of zo? Snap er niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
RobPete89 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:47:

Bergkamp? Ik heb bijna vergelijkbaar team en opstelling. Doet het voor mij top daar.

Hoe bevalt Larsson en Kluivert jou? Ik sta op het punt Larsson te doen.

Dit is mijn team: https://www.futbin.com/18/squad/4122286

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J93
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 05-10 14:17

J93

Ik heb David Silva op een algemeen van 88 gekocht, nu keek ik vorige week en zag ik dat hij in mijn selectie ineens op 90 stond!! Iemand een idee hoe dit kan? Zijn hier meerdere kaarten van?

https://www.futbin.com/18/player/15480/David%20Silva/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlauweNL
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 25-02 14:20
J93 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:59:
Ik heb David Silva op een algemeen van 88 gekocht, nu keek ik vorige week en zag ik dat hij in mijn selectie ineens op 90 stond!! Iemand een idee hoe dit kan? Zijn hier meerdere kaarten van?

https://www.futbin.com/18/player/15480/David%20Silva/
Komt door de winterupgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
  • Laatst online: 14-09-2022
Hoodlum77 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:31:
[...]

Bergkamp? Ik heb bijna vergelijkbaar team en opstelling. Doet het voor mij top daar.

Hoe bevalt Larsson en Kluivert jou? Ik sta op het punt Larsson te doen.

Dit is mijn team: https://www.futbin.com/18/squad/4122286
Ik heb Larsson ook pas sinds deze week. Nu 10 potjes mee gespeeld en 15 goals en 8 assists. Dus bevalt zeer goed. Bergkamp is nog even niet te betalen voor mij helaas haha. Ik denk toch Pogba maar op 10 en een andere CM zoeken. Hoe is die Gundogan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
Skann schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:30:
[...]

Klopt wel wat je zegt maar mensen willen ook - gratis - goede pakketjes :P Onbegrijpelijk is ook hoe de matchmaking werkt. Eerste set van tien vaak 9-1 of 8-2, en tweede set van 10 vaak 5-5 of slechter. Kom je dan tegen allemaal elitespelers of zo? Snap er niks van
Je komt inderdaad in hogere matchmaking terecht. Afgelopen weekend kwam ik eerst tegen teams met 1-2 icons. Toen ik 9-2 stond kwam ik ineens tegen full icon/TOTY teams te staan.
Skann schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:20:
[...]
Dit kost toch evenveel tijd? Gemiddeld duurt een potje 15 minuten ongeveer. Met 40 potjes ben je dus 10 uur bezig.
Een goede verdeling zorgt wel voor een betere focus, maar het kost net zo veel tijd. Ik probeer het meestal 's avonds laat, dan heeft mijn vriendin het minste last van mij 8)7

Ik vind het ook te veel, trouwens. Het aantal moet dus gewoon omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
Is je middenveld niet te aanvallend en te weinig fysiek?
Ik zou sowieso 1 van je 2 cm's vervangen door een meer verdedigend ingestelde speler.
Heb zelf nog niet met La Liga gespeeld dus heb geen suggesties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Net Rijkaard gehaald. Team is nu dit:
http://www.futhead.com/18/squads/3091249/

Nu toch nog zeker 3k coins over. Probeer voor het einde van FIFA18 toch nog wel Kluivert en van der Sar te halen. Al hoop ik eerder op een TOTS Zoet en Arias. Werner heb ik trouwens als rood kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Fraaank schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:35:
Net Rijkaard gehaald. Team is nu dit:
http://www.futhead.com/18/squads/3091249/

Nu toch nog zeker 3k coins over. Probeer voor het einde van FIFA18 toch nog wel Kluivert en van der Sar te halen. Al hoop ik eerder op een TOTS Zoet en Arias. Werner heb ik trouwens als rood kaartje.
Ik zou het mentaal niet op kunnen brengen om met zo'n achterhoede te spelen. Had persoonlijk ook overmars doorgeschoven naar de st positie en een andere cm gehaald. Verder wel echt een sterk team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Jekke schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:31:
[...]

Is je middenveld niet te aanvallend en te weinig fysiek?
Ik zou sowieso 1 van je 2 cm's vervangen door een meer verdedigend ingestelde speler.
Heb zelf nog niet met La Liga gespeeld dus heb geen suggesties.
Goede la liga cdm is natuurlijk gewoon Casemiro. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
servival7 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:46:
[...]

Ik zou het mentaal niet op kunnen brengen om met zo'n achterhoede te spelen. Had persoonlijk ook overmars doorgeschoven naar de st positie en een andere cm gehaald. Verder wel echt een sterk team.
Vond Karsdorp aan het begin al wel heerlijk spelen. Ik kan daar trouwens met deze formatie nu ook IF Arias neergooien als ik wil. Verder zijn Aké en Zeegelaar twee beesten. De Ligt is wel prima. Had hiervoor Bailly, maar dat is ook zo saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo na alle forums doorgelezen te hebben , moet ik nog kiezen uit 3 ST.
Larsson 90, Crespo 87 of Kluivert 88.
Ze zijn ongeveer even duur (larsson SBC) op dit moment dus vandaar dat ik twijfel tussen deze 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-10 22:01
038Zwolle schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:06:
Zo na alle forums doorgelezen te hebben , moet ik nog kiezen uit 3 ST.
Larsson 90, Crespo 87 of Kluivert 88.
Ze zijn ongeveer even duur (larsson SBC) op dit moment dus vandaar dat ik twijfel tussen deze 3.
Wat verwacht je van je spits?

Ik vind Kluivert het minst interessant als optie. Larsson is vooral heel snel en wendbaar en is overal te vinden. Crespo is wat meer een echte nr 9. Draagt enkel bij aan t spel als target man en staat altijd op de goede plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shreddaaa schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:10:
[...]

Wat verwacht je van je spits?

Ik vind Kluivert het minst interessant als optie. Larsson is vooral heel snel en wendbaar en is overal te vinden. Crespo is wat meer een echte nr 9. Draagt enkel bij aan t spel als target man en staat altijd op de goede plek.
Ik speel meestal in een 41212 formatie met als CAM Prime ADP en als 2e Spits IF Jesus/Firmino.
Kluivert leek me wel een optie omdat hij een beetje lengte voorin brengt , maar ik las dat Crespo en Larsson ook prima met het hoofd kunnen scoren.

De 3* weakfoot van Larsson houdt me wat tegen, maar de Workrates van Crespo M/L brengen me aan het twijfelen. kluivert leek mij ook het minst interessant aangezien ik beter met wat kleinere beweeglijkere spelers uit de voeten kan.
Oja en Larsson als untradeable ... :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fraaank schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:11:
[...]

Van mij mag ook wel '[Multi] FIFA 18 Het grote frustratie topic' voor aangemaakt worden. Maar het best helpt als ik het zelf wat meer probeer te negeren.

En soms heb je ook flinke pech tegen, doe je verder niks aan. En frustratie/irritatie maakt het alleen maar erger dat je volgende pot ook slecht gaat lopen. Ik lach het meestal weg en als het echt too much is dan leg ik mijn controller neer en ga ik andere leuke dingen doen. Er is immers meer dan alleen fifa18 in de wereld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-10 22:01
038Zwolle schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:14:
[...]

Ik speel meestal in een 41212 formatie met als CAM Prime ADP en als 2e Spits IF Jesus/Firmino.
Kluivert leek me wel een optie omdat hij een beetje lengte voorin brengt , maar ik las dat Crespo en Larsson ook prima met het hoofd kunnen scoren.

De 3* weakfoot van Larsson houdt me wat tegen, maar de Workrates van Crespo M/L brengen me aan het twijfelen. kluivert leek mij ook het minst interessant aangezien ik beter met wat kleinere beweeglijkere spelers uit de voeten kan.
Als ik jouw verhaal zo lees is het nog steeds om het even.
De M/L workrates zijn net zo min iets negatiefs bij Crespo als dat de H/H workrates van Larsson dat zijn.
3* weakfoot, tja, ik merk er persoonlijk geen ene reet van. Ik schiet met 'm alles binnen zowel binnen als buiten de 16. Loopt bij mij meer dan 1 op 1.
Door zijn H/H bemoeit ie zich veel met het spel. Crespo daarentegen is meer een beest dat enkel afrond.
Hij staat door zijn workrates altijd op de plek waar je m wil hebben om te scoren. Enkele nadeel is dat ie geen zak toevoegt aan het spel van je team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Laatst online: 11:14
038Zwolle schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:14:
[...]

Ik gebruik Larsson in jouw opstelling (4-1-2-1-2 (2)) en hij is écht ongelofelijk goed. Maakt de juiste loopacties, heeft een erg goed schot en maakt soms ook kopgoals. Als je al speelt met Jesus en Del Piero dan gaat Larsson je zeker bevallen.

Kluivert heb ik ook mee gespeeld en die viel wat tegen. Lijkt me ook meer een 4-3-3 spits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thnx, na het lezen van jullie reacties neig ik steeds meer naar Larsson. Het zou mijn eerste (en waarschijnlijke enige) Untradeable Icon zijn dus ik kan hem later in het seizoen altijd nog in de SBC blender gooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

038Zwolle schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:41:
Thnx, na het lezen van jullie reacties neig ik steeds meer naar Larsson. Het zou mijn eerste (en waarschijnlijke enige) Untradeable Icon zijn dus ik kan hem later in het seizoen altijd nog in de SBC blender gooien.
Als hij een tikkie sterker was geweest was het een onverslaanbare spits! Maar nu is het al een game changer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 12:15
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DXsblYFX0AALTXc.jpg:large

TOTW 25

[ Voor 8% gewijzigd door Murrays op 07-03-2018 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Wat een prutsers zijn het ook bij EA. Vazquez heeft al een 84 MOTM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.Schuimpje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 15:39
Heeft hier iemand ervaring met SIF/OTW Morata? Het lijkt me qua stats een mooie upgrade om mijn Lukaku te vervangen, maar zijn oude NIF kon me nooit zo bekoren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B.Schuimpje schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:16:
Heeft hier iemand ervaring met SIF/OTW Morata? Het lijkt me qua stats een mooie upgrade om mijn Lukaku te vervangen, maar zijn oude NIF kon me nooit zo bekoren....
Ik weet niet in wat voor een opstelling je speelt? Maar ik vond Morata een stuk minder dan Lukaku. Wel erg kopsterk en lang voor voor de rest kon ik er weinig mee. Wellicht hij in een 433 variant beter tot zijn recht komt? maar daar heb ik geen ervaring mee. Ik zou Lukaku houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
net uit een pack voor een SBC NIF Oblak gepacked, toch weer leuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Ik zit te twijfelen om voor baby gullit + prime overmars te gaan of voor Henry alleen. Vind Coutinho OTW niet echt bijzonder eigenlijk, beetje bleekjes naast Saurez in ieder geval.

Heerlijk luxe probleem. Club loopt langzaam leeg en dan is het team wel compleet. FUT achieved.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ErnstMid schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:37:
Ik zit te twijfelen om voor baby gullit + prime overmars te gaan of voor Henry alleen. Vind Coutinho OTW niet echt bijzonder eigenlijk, beetje bleekjes naast Saurez in ieder geval.

Heerlijk luxe probleem. Club loopt langzaam leeg en dan is het team wel compleet. FUT achieved.
Ik ben ook bijna klaar ;)

https://www.futbin.com/18/squad/4155730

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoo oeps. Aguero en de bruyne omgewisseld natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Waar switch je naar? Of blijf je met 3 achterin spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symon1989
  • Laatst online: 24-10-2024
Ederson in TOTW zie ik. Ik heb zijn OTW kaart al vanaf het begin. Is dit het juiste moment om hem te verkopen of gaan dit soort kaarten na het uitkomen van de TOTW standaard nog verder omhoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Symon1989 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:04:
Ederson in TOTW zie ik. Ik heb zijn OTW kaart al vanaf het begin. Is dit het juiste moment om hem te verkopen of gaan dit soort kaarten na het uitkomen van de TOTW standaard nog verder omhoog?
Nee nu de markt op! Gaat alleen maar verder zakken vanaf nu....

Ik denk dat ik voor dit team ga:

https://www.futbin.com/18/squad/4156096

Of toch deze:

https://www.futbin.com/18/squad/4156137

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NU! verkopen ;) na het bekend maken word hij meestal alleen maar minder waard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
ErnstMid schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:07:
[...]

Of toch deze:

Ik zou optie 1 gaan! Die Gullit is echt een sloopkogel!! Modric heeft het me nog nooit moeilijk gemaakt tijdens wedstrijden. :) Overmars is ook echt een fijne speler, terwijl ik over Henry toch vaak klachten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Vind hem zelf erg relaxed keepen. Twijfel of ik hem hou of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
De nieuwe TOTW Sane is ook mooie upgrade ten onzichte van zijn gewone kaart
Heb zijn PTG versie en vind hem zeer goed bevallen op de flanken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fraaank schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:56:
[...]

Waar switch je naar? Of blijf je met 3 achterin spelen?
Ik speel nu nog 4231 met lm en rm. Maar ga met die opstelling spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Serieus? Geen Son in de TOTW?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:11:
[...]

NU! verkopen ;) na het bekend maken word hij meestal alleen maar minder waard
En het mooie is dat die daling na bekendmaking komt door mensen die op het juiste moment wachten en allemaal tegelijk verkopen. Is best grappig eigenlijk want hij zou meer waard moeten zijn op het moment dat hij daadwerkelijk beter wordt dan in de hype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Hoodlum77 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:12:
[...]

Ik zou optie 1 gaan! Die Gullit is echt een sloopkogel!! Modric heeft het me nog nooit moeilijk gemaakt tijdens wedstrijden. :) Overmars is ook echt een fijne speler, terwijl ik over Henry toch vaak klachten hoor.
Gaat dan natuurlijk wel om baby Gullit, die heeft bv nul specialities. Dat is wel een beetje jammer natuurlijk. Maar goed, geen idee of dat echt wat toevoegt ingame.

zojuist wel voor het eerst penalties gewonnen tijdens legendary SB potje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B.Schuimpje schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:16:
Otw morata, beter dan de andere versies vond ik maar nog steeds geen denderende spits, dus weer weg gedaan.
Tip: spaar ff door voor Aguero nif 89,zoveel beter. Wordt steeds goedkoper lijkt het wel. (+-310k/pc)

Zie bij totw Ederson en Sane, erg leuk.
Maar waar je eerder nog een goede pl if totw speler kon kopen voor een 78k, zoals destijds Arnoutovic 86, rijzen de startprijzen tegenwoordig de pan uit.
Vrees dat beide spelers voor mij te duur zijn.

Komt er trouwens nog een otw upgrade? Heb van dijk, lacazette en Laporte

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 07-03-2018 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Harribo schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:24:
[...]

Otw morata, beter dan de andere versies vond ik maar nog steeds geen denderende spits, dus weer weg gedaan.
Tip: spaar ff door voor Aguero nif 89,zoveel beter. Wordt steeds goedkoper lijkt het wel. (+-310k/pc)

Zie bij totw Ederson en Sane, erg leuk.
Maar waar je eerder nog een goede pl if totw speler kon kopen voor een 78k, zoals destijds Arnoutovic 86, rijzen de startprijzen tegenwoordig de pan uit.
Vrees dat beide spelers voor mij te duur zijn.

Komt er trouwens nog een otw upgrade? Heb van dijk, lacazette en Laporte
Mijn OTW Ederson gaat straks wel weer upgraden. De drie van jou hebben geen upgrade gekregen in de winter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Ik heb een pl squad met neymar en bale maar merk toch dat ik moeilijk kan upgraden (op icons na).
Welke spelers zouden jullie op lb en rb neerzetten ipv hun uit de pl?

Nieuwe if van Sane lijkt me ook wel lekker kaartje btw!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WSL036
Razz89 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:56:
Ik heb een pl squad met neymar en bale maar merk toch dat ik moeilijk kan upgraden (op icons na).
Welke spelers zouden jullie op lb en rb neerzetten ipv hun uit de pl?

Nieuwe if van Sane lijkt me ook wel lekker kaartje btw!
Links: Sane inderdaad, Son, Hazard (wel echt een dribbelaar), Mane
Rechts: Salah, Willian, Sterling, Mane

Beiden kun je vervangen met bovengenoemde IF's. Alleen Hazard IF zal je op moeten bijleggen.

Veel opties en het voordeel is dat de middenvelders uit de PL goed linken met buitenlandse competities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
WSL036 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:01:
[...]

Links: Sane inderdaad, Son, Hazard (wel echt een dribbelaar), Mane
Rechts: Salah, Willian, Sterling, Mane

Beiden kun je vervangen met bovengenoemde IF's. Alleen Hazard IF zal je op moeten bijleggen.

Veel opties en het voordeel is dat de middenvelders uit de PL goed linken met buitenlandse competities.
Neymar en bale zijn leuk maar vind bpl squad toch fijner spelen en lekkerder rouleren om de zoveel tijd met spelers.

Son heb ik gehad maar vond ik niet zo fijn voor mezelf dus ga denk naar sane if of mane kijken. Rw twijfel ik tussen willian if of motm / salah. Sterling ook gehad maar overtuigde ook niet echt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:36
Razz89 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:36:
[...]

Neymar en bale zijn leuk maar vind bpl squad toch fijner spelen en lekkerder rouleren om de zoveel tijd met spelers.

Son heb ik gehad maar vond ik niet zo fijn voor mezelf dus ga denk naar sane if of mane kijken. Rw twijfel ik tussen willian if of motm / salah. Sterling ook gehad maar overtuigde ook niet echt.
Heb hier Sterling IF en die loopt bij mij al 30 wedstrijden 1 op 1. Paar pagina's terug werd deze mij aangeraden voor onder de 150K, gekocht voor 98K en is het voor mij zeker waard.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.Schuimpje
Helaas, SIF Morata was niks voor mij. 6 potjes gespeeld, 3 goals en amper in het spel te vinden. Ben op zoek naar een wat meer aanwezige spits, iemand tips? BPL team 4-2-3-1 smal. CAMs zijn eriksen, lacazette en de bruyne. Budget ca 150k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B.Schuimpje schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:07:
Helaas, SIF Morata was niks voor mij. 6 potjes gespeeld, 3 goals en amper in het spel te vinden. Ben op zoek naar een wat meer aanwezige spits, iemand tips? BPL team 4-2-3-1 smal. CAMs zijn eriksen, lacazette en de bruyne. Budget ca 150k
SIF Wilson? Wat zoek je? Pace of strength?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 07-10 15:34
Momenteel heb ik dit team https://www.futbin.com/18/squad/4161261 maar ik ben niet echt tevreden over de linkerkant. Nu lijkt het mij heerlijk om daar het driehoekje Vidal, Alaba en Boateng neer te zetten, alleen kom ik er maar niet uit met die chemistry. Dat Ronaldo op 8 komt vind ik niet erg maar ik wil de rest graag op 10chem hebben. Het beste wat ik kan vinden is ongeveer zoiets https://www.futbin.com/18/squad/4161319 , maar ik heb niet echt ervaringen met Shevchenko en Hazard. In game switch ik naar 433 of 433-3 en draai ik KDB met Shevchenko om. Kunnen jullie een betere opstelling/spelers combinatie vinden of jullie ideeën erop los laten??

Edit: Als ik Alaba, Vidal, Boateng koop, heb ik nog ongeveer 1,2 miljoen coins over.

[ Voor 6% gewijzigd door theman36 op 07-03-2018 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.Schuimpje
Vissert schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:14:
[...]

SIF Wilson? Wat zoek je? Pace of strength?
Lukaku en morata bevielen slecht, dus misschien kan ik beter een vlottere spits proberen. Wilson is zeker een idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B.Schuimpje schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:07:
Ff sparen en Aguero. Echt heerlijk spitsje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theman36 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:17:
Momenteel heb ik dit team https://www.futbin.com/18/squad/4161261 maar ik ben niet echt tevreden over de linkerkant. Nu lijkt het mij heerlijk om daar het driehoekje Vidal, Alaba en Boateng neer te zetten, alleen kom ik er maar niet uit met die chemistry. Dat Ronaldo op 8 komt vind ik niet erg maar ik wil de rest graag op 10chem hebben. Het beste wat ik kan vinden is ongeveer zoiets https://www.futbin.com/18/squad/4161319 , maar ik heb niet echt ervaringen met Shevchenko en Hazard. In game switch ik naar 433 of 433-3 en draai ik KDB met Shevchenko om. Kunnen jullie een betere opstelling/spelers combinatie vinden of jullie ideeën erop los laten??

Edit: Als ik Alaba, Vidal, Boateng koop, heb ik nog ongeveer 1,2 miljoen coins over.
Met zoveel coins kan je ook wel wat originelers verzinnen toch? 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:39:
[...]

Met zoveel coins kan je ook wel wat originelers verzinnen toch? 😊
Naja als ik een Icon ga halen blijft er nog weinig over haha :P En heb de meeste spelers al sinds het begin zowat dus het lijk mij echt heerlijk om een keer met dat driehoekje te spelen:P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

theman36 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:41:
[...]

Naja als ik een Icon ga halen blijft er nog weinig over haha :P En heb de meeste spelers al sinds het begin zowat dus het lijk mij echt heerlijk om een keer met dat driehoekje te spelen:P
Ik heb wel zin om wat in elkaar te knutselen ;) welke spelers heb je al?
Want als je dat driehoekje hebt gekocht heb je nog 1.2 miljoen en dan geen spelers verder meer of nog wel wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Haha nice, ik krijg het in ieder geval nog niet voor elkaar... Ik heb Kante, KDB, CR7 al, die ik wil houden. Het zou opzich helemaal nice zijn als Walker en Azpilicueta daarbij kunnen blijven, want die vind ik gewoon geniaal. Dit is mijn huidige team https://www.futbin.com/18/squad/4161261

[ Voor 12% gewijzigd door theman36 op 07-03-2018 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:23

Oekol

waka waka hey hey

Speelt iemand hier 433? Zoek een CT en instructies voor spelers.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
Leoon. schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:56:
Speelt iemand hier 433? Zoek een CT en instructies voor spelers.
Ik zal morgen even voor je kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:39:
[...]

Mijn OTW Ederson gaat straks wel weer upgraden. De drie van jou hebben geen upgrade gekregen in de winter.
Upgrades zijn gewoon coin klopperij.
Er worden dan een paar stats +1 of +2, waardoor een speler vaak +1 krijgt.
Serieus, ik kan niet geloven dat die minuscule wijzingen de speler opeens zoveel beter maken.

Als spits heb ik ook Wilson 84 if, razendsnel, beste spits na Aguero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theman36 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:50:
Haha nice, ik krijg het in ieder geval nog niet voor elkaar... Ik heb Kante, KDB, CR7 al, die ik wil houden. Het zou opzich helemaal nice zijn als Walker en Azpilicueta daarbij kunnen blijven, want die vind ik gewoon geniaal. Dit is mijn huidige team https://www.futbin.com/18/squad/4161261
https://www.futbin.com/18/squad/4162756

Hierbij heb je je driehoekje, CR7, Azpi, Walker en Kante/De Bruyne in de basis.
Moet je wel in het begin van de wedstrijd Kante/de bruyne er in wisselen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:23

Oekol

waka waka hey hey

Sim salabim, hij zit er gewoon in. :)

Oh ik lieg das een andere koraan die ik snel zag

[ Voor 14% gewijzigd door Oekol op 08-03-2018 00:10 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mag weg

[ Voor 80% gewijzigd door 038Zwolle op 08-03-2018 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 23:47:
[...]

https://www.futbin.com/18/squad/4162756

Hierbij heb je je driehoekje, CR7, Azpi, Walker en Kante/De Bruyne in de basis.
Moet je wel in het begin van de wedstrijd Kante/de bruyne er in wisselen
Dat ziet er op zich wel prima uit. Alleen ben ik geen fan van benzema en casemiro vind ik mhua.. maar thanks! Ik heb in ieder geval iets waar ik mee verder kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
ErnstMid schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:07:
[...]

Of toch deze:

Lijkt erg op mijn team: https://www.futbin.com/18/squad/3508820

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Harribo schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 23:27:
[...]

Upgrades zijn gewoon coin klopperij.
Er worden dan een paar stats +1 of +2, waardoor een speler vaak +1 krijgt.
Serieus, ik kan niet geloven dat die minuscule wijzingen de speler opeens zoveel beter maken.

Als spits heb ik ook Wilson 84 if, razendsnel, beste spits na Aguero.
Eens, maar heb OTW Ederson nog vanaf dat hij geen IFs had. Voor m'n gevoel is hij nu wel beter, maar het blijft een keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Heren hebben jullie misschien een tip voor een spits/systeem....speel vnl offline SB op dit moment

Heb nu ongeveer 100K aan coins.....maar dat kan zo 200k meer worden

Nu speel ik 433(4) met CAM en twee CM's zo dus
https://www.futbin.com/18/squad/4166382

Alleen ik vind het prettiger om met twee spitsen te spelen ipv 1.

Wat er nu gebeurt de bruyne krijg de bal rond de middencrikel...die speelt hem door naar aguero alleen die heeft dan niet direct een goed afspeelpunt meer valt me op....misschien dat ik juist met wat instellingen in de tactics zou moeten rommelen?

Dit is waar ik dan naar toe wil zeg maar
https://www.futbin.com/18/squad/4166340

Of zouden jullie het met 2 spitsen heel anders oplossen?

alvast bedankt voor een tip!

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 08:55:
[...]

Eens, maar heb OTW Ederson nog vanaf dat hij geen IFs had. Voor m'n gevoel is hij nu wel beter, maar het blijft een keeper.
Nou het is handel dat maakt hem interessant. Net als Can if die in mijn team er niks van bakte.

Iemand een idee wanneer de otw upgrades komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Weer eens een beetje geluk in de Marquee Matchups. Oranje 86 Talisca. Niet slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenV8
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-05-2024
Wii4all schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:21:
Heren hebben jullie misschien een tip voor een spits/systeem....speel vnl offline SB op dit moment

Heb nu ongeveer 100K aan coins.....maar dat kan zo 200k meer worden

Nu speel ik 433(4) met CAM en twee CM's zo dus
https://www.futbin.com/18/squad/4166382

Alleen ik vind het prettiger om met twee spitsen te spelen ipv 1.

Wat er nu gebeurt de bruyne krijg de bal rond de middencrikel...die speelt hem door naar aguero alleen die heeft dan niet direct een goed afspeelpunt meer valt me op....misschien dat ik juist met wat instellingen in de tactics zou moeten rommelen?

Dit is waar ik dan naar toe wil zeg maar
https://www.futbin.com/18/squad/4166340

Of zouden jullie het met 2 spitsen heel anders oplossen?

alvast bedankt voor een tip!
Als ik 433 (4) speel, dan sla ik vaak eerst mijn cam over en speel meteen naar de spits, dan kan je hem laten vallen op je cam die bij je spits bij sluit, dan kan je weer met je spits diep of een buitenspeler zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speel momenteel met een BPL team in een 41212 opstelling.
Ik zit eraan te denken om het beroemde duitse driehoekje te gebruiken . (Speel nu met van Dijk en IF young achter en Mooy op CM)

https://www.futbin.com//18/squad/4166824 Dit moet hem dan worden. De rest van de spelers heb ik al.
Boateng komt echter op 8 chem (Of Bailly als ik DDG aanpas) Zou ik dit echt gaan merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:02
Iemand ervaring met de cdm versie van Desailly? Ik zit er over te denken om IF Allan te vervangen voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theman36 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 07:46:
[...]

Dat ziet er op zich wel prima uit. Alleen ben ik geen fan van benzema en casemiro vind ik mhua.. maar thanks! Ik heb in ieder geval iets waar ik mee verder kan.
https://www.futbin.com/18/squad/4166958

Kan ook simpelweg dit worden en dan ronaldo er in wisselen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Harribo schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:38:
[...]

Nou het is handel dat maakt hem interessant. Net als Can if die in mijn team er niks van bakte.

Iemand een idee wanneer de otw upgrades komen?
OTW upgrades? Alle upgrades zijn geweest, als een speler een upgrade kreeg waardoor zijn hoogste kaart ook omhoog ging is zijn otw automatisch meegegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-10 18:02
Nachtapotheker schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:18:
Iemand ervaring met de cdm versie van Desailly? Ik zit er over te denken om IF Allan te vervangen voor hem.
ik zou IF allan niet weg doen. Hij is echt OP. Snel en sterk en goede passing. Topkaartje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

theman36 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 07:46:
[...]

https://www.futbin.com/18/squad/4167104

Of dit en casemiro wisselen met kante in game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Ik zie hier veel mensen die met een andere opstelling beginnen en deze direct na aftrap wisselen ivm chemistry van bepaalde spelers, wat gebeurt er dan echter met CT en player instructions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:18:
Speelt in een 4222 formatie prima :) Heb er catalyst op en is een ware tank :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:09:
Ik zit eraan te denken om het beroemde duitse driehoekje te gebruiken . (Speel nu met van Dijk en IF young achter en Mooy op CM)

https://www.futbin.com//18/squad/4166824 Dit moet hem dan worden. De rest van de spelers heb ik al.
Boateng komt echter op 8 chem (Of Bailly als ik DDG aanpas) Zou ik dit echt gaan merken?
Kies voor de 4312 opstelling. Boateng krijgt een linkje met vidal en problem solved ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:40:
[...]

Kies voor de 4312 opstelling. Boateng krijgt een linkje met vidal en problem solved ;)
Dat ik daar niet aan gedacht had..... thnx 8)7
Heb ik ook gelijk mijn team voor de wl

[ Voor 7% gewijzigd door 038Zwolle op 08-03-2018 10:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heerlijk! Eindelijk weer eens een fut draft gewonnen. 3 waardeloze packs en geen 1 border maar dat maakt niet uit :+

Finale tegen een prime Maradonna die rood pakt en de Bruyne die een vrije trap binnen schiet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Laatst online: 11:14
Speel sinds kort met Talisca 86 (MOTM) kaart, is zeker een aanrader als hij in je team past. Geweldig schot met zowel links als rechts, goede balbehandeling, passen en koppen. Speel hem op CM.

Is er kans dat er vanavond een nieuwe League SBC komt of is dat meestal op vrijdag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
038Zwolle schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:09:

Je kan ook 4312 gebruiken en dan azpilicueta ipv baily daar neerzetten? Dan heeft iedereen 10chem zo uit mijn hoofd

Edit: zag al dat er een oplossing aangedragen werd 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door theman36 op 08-03-2018 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:22:
[...]

https://www.futbin.com/18/squad/4166958

Kan ook simpelweg dit worden en dan ronaldo er in wisselen
Krijgt Cr7 dan niet een lage chem omdat hij als wissel start?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

theman36 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:19:
[...]

Krijgt Cr7 dan niet een lage chem omdat hij als wissel start?
Met jouw eisenpakket komt er sowieso iemand niet op 10 chem 😝. Wissel heeft 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Wat is beetje juiste timing qua dag en tijd om spelers in te slaan normaal gesproken?
Wil in 1x Willian MOTM, Mane TOTGS, Firmino SIF inslaan..maar zie dat de prijzen wat stijgen nu vergeleken met gisterochtend..
Pagina: 1 ... 155 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs