soldier wolf schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:21:
[...]
Soms heb je pech, en soms het je geluk. maar soms voelt het ook aan dat het gewoon niet mag.
Als je zelf in 1 wedstrijd 3 x op de paal en 2 x op de lat schiet, en de keeper van de tegenstander soms alle ballen als spiderman uit het goal haalt. en vervolgens hij in een kluts situatie scoort en wint.... dan gaat de controller soms echt wel door het hele huis heen

Denk zeker dat je zelf ook wat op kunt lossen. Als passen over lange afstand niet lukt zet dan de tactiek op korte passen en doe dat.
Toch blijft het spel vaak frusterend.
Gisteren kon ik met Walker niet eens meer hard rennen terwijl hij toch echt snelheid 90 heeft. De spits van de tegenstander rende hem eruit en die was qua stats een stuk minder op snelheid. Dan denk ik wel, dan houdt het wel op.
Wordt eigenlijk eens tijd dat er massaal geprotesteerd wordt tegen dit soort dingen in fifa. Ea kan elk jaar gewoon zijn gang gaan en niet luisteren naar dit soort geluiden.
Gisteren trouwens nog wel wat geluk. Zat in divisie 4 en alles was stroperig etc. Ook nog lag erbij, het was zeer moeilijk.
Moest tegen een team wat alleen bestond uit alle Bayern toppers. Zeer verdedigend en goed opgesteld ook. Op papier niet door heen te komen.
Toch in de 80e minuut 1-0 gewonnen door een snelle actie van nif Mane. Top. Net gehandhaafd.
Heb trouwens nu wat potjes met Can if 82 gespeeld. Valt mij totaal niet op.
Zag trouwens ook dat hij een versnelling heeft van 71, dat merk je in het spel, overal te laat.
Opbouwend ook tegen vallend.
Toch wel een matige 82, dan is herrera nif 84 een fijnere speler. Zit veel meer activiteit in.
Kijk het nog ff aan anders verkopen.
Betere pl spelers met niet extreem hoge rating zijn bij mij CV Ake if 84 en CAM Lanzini if 84.
Ake vaak mijn beste verdediger en Lanzini scoort veel, betere resultaten in mijn team dan Eriksen nif 87.
[
Voor 4% gewijzigd door
Harribo op 07-03-2018 10:47
]