Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-10 22:01
Verwijderd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:29:
Nog steeds druk aan het teruglezen maar ondertussen ook aan het verder bouwen aan mijn team, in mijn teruglees weekend ben ik een paar dingen nog niet tegengekomen, waar ik nu toch wel tegen aanloop.
Verdedigen zijn daar na makkelijke tips voor ik blijf het lastig vinden, wissel van mannetje met R3 of toch op de ouderwetse manier?

Verder zit ik met teamgeeststijlen, welke raden jullie mij nou aan op mijn basis 11

Ederson
Rose (heeft al anker) - Sánchez - Bailey (heeft al anker) - Valencia
Fernandio (heeft al anker) - Bakayoko
Sane - Mata - Mikitaryan
Kane

De spelers met reeds teamgeeststijlen die heb ik zo reeds gekocht
Start je in een andere opstelling?

Anders hebben Sane en Mkhiki al geen full chem en hebben die chem stijlen al amper nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:29:
[...]

Start je in een andere opstelling?

Anders hebben Sane en Mkhiki al geen full chem en hebben die chem stijlen al amper nut.
Wat bedoel je? Dit is mijn opstelling twijfel wel om sane te vervangen voor Son

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Verwijderd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:31:
[...]

Wat bedoel je? Dit is mijn opstelling twijfel wel om sane te vervangen voor Son
De opstelling die je opnoemt is 4-2-3-1. Dan zouden Mkhiki en Sané als CAM spelen en dan krijgen ze een chem penalty.
Of speel je soms 4-2-3-1 (2) met een linksmid en rechtsmid?

Voor Sané zou ik iets van Deadeye, Sniper of Marksman pakken. Mkhiki hunter of hawk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:44:
[...]

De opstelling die je opnoemt is 4-2-3-1. Dan zouden Mkhiki en Sané als CAM spelen en dan krijgen ze een chem penalty.
Of speel je soms 4-2-3-1 (2) met een linksmid en rechtsmid?

Voor Sané zou ik iets van Deadeye, Sniper of Marksman pakken. Mkhiki hunter of hawk.
Owh sorry was ik vergeten te vermelden speel inderdaad 4-2-3-1 (2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
SH-FR schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:09:
Heeft iemand een idee of het verstandig is om nu 86 Want to Watch Mbappe te kopen? Hij is nu, terwijl hij een maand geleden rond de miljoen zat, 680k. Geen idee waarom hij zo enorm gedaald is en of hij nog verder gaat dalen.
Hij is gedaald omdat hij geblesseerd is, nog onbekend wanneer hij weer fit is. Als je de coins er voor hebt liggen is het een leuke investering, ( btw het is Ones to Watch (OTW)) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:10:
Alle spelers van La Liga binnen. Van premier league moet ik alleen de betere teams nog aanvullen met dure spelers :p

Heel benieuwd wie je kan krijgen met die league sbc's.. gezien de andere league sbc's zal het wel weer zo'n net niet speler worden 😂
Hoop dat BPL dit jaar wel de moeite waard is, vorig jaar was het een Kane kaart die slechter was dan zijn IF's op het moment dat de SBC uit kwam.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:59:
[...]

Hoop dat BPL dit jaar wel de moeite waard is, vorig jaar was het een Kane kaart die slechter was dan zijn IF's op het moment dat de SBC uit kwam.
Hoe kiezen ze zoiets eigenlijk? Want die van de bundesliga en calcio zijn ook net niks...

Het gaat mij ook voor een deel om de packs die je krijgt, maar een leuk spelertje zou het wel afmaken natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tis gewoon weer afwachten en wanneer.
Ik heb wat ingezet op Schotland /la liga/pro league.
Maar je weet totaal niets voor hetzelfde geld wordt de hyundai league sbc over een paar weken gepresenteerd. Ea is vervelend genoeg met dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:16
Ik heb de totale la liga al een tijdje binnen. Hopen dat deze vrijdag komt. Was eigenlijk vrijdag al te verwachten, maar denk dat ze hem ivm de rating refresh een weekje hebben uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WSL036 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 08:15:
Ik heb de totale la liga al een tijdje binnen. Hopen dat deze vrijdag komt. Was eigenlijk vrijdag al te verwachten, maar denk dat ze hem ivm de rating refresh een weekje hebben uitgesteld.
Of vanavond. Vorige keer was het ook op een dinsdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Ik ben het sb en online seas gamen zat.. wil nu is wl gaan proberen.. heb nu dit team.

https://www.futbin.com/18/squad/4134244

Ingame switch ik van opstelling en gaat casemiro naar cvm en firmino spits.
Is dit oke voor wl? Of kunnen jullie een fijne opstelling in elkaar zetten met dit budget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickskeg99
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10:42
Gisteren mijn bundesliga team verkocht en onderstaande Serie A team gebouwd. Alleen ben ik nu nog op zoek naar een Custom Tactic voor 4231. Nu weet ik dat er ergens in dit topic 1 zweeft maar die kan ik niet terug vinden. Heeft iemand hem toevallig voor mij?

https://www.futbin.com/18/squad/4134329

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Lorenzoaliandro schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:53:
[...]

Hij is gedaald omdat hij geblesseerd is, nog onbekend wanneer hij weer fit is. Als je de coins er voor hebt liggen is het een leuke investering, ( btw het is Ones to Watch (OTW)) ;)
Volgens mij speelt hij gewoon Championship League deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-08-2020
Heb al een tijdje de La Liga spelers en de Premier League spelers in mijn club.. ook de hogere rated spelers. Hopelijk komt deze vrijdag heb ik weer een heleboel coins. Wil prime Rui Costa inleveren voor een Sbc icon. Wie raden jullie aan? Ferdinand of Desailly?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Toppah
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 09:31
Miggell schreef op maandag 5 maart 2018 @ 12:19:
Overmars Prime, kan iemand me vertellen of dit een aanrader is als linksbuiten in 4-3-3 (4) ?
Yes, speelt erg lekker. Ik speel met Ibrahimovic als aanspeelpunt in de spits. Overmars duikt bij mij lekker al gaten in.

https://www.futbin.com/18/squad/4134528

Dit is nu mijn squad. Probeer zoveel mogelijk met spelers te spelen waar ik ook daadwerkelijk iets mee heb. Ondanks dat SIF Mooy echt prima presteert zal hij binnenkort dus ook wel het veld gaan ruimen. Ik wil nu wat gaan investeren in de achterhoede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:28
K-Toppah schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:25:
[...]

Yes, speelt erg lekker. Ik speel met Ibrahimovic als aanspeelpunt in de spits. Overmars duikt bij mij lekker al gaten in.

https://www.futbin.com/18/squad/4134528

Dit is nu mijn squad. Probeer zoveel mogelijk met spelers te spelen waar ik ook daadwerkelijk iets mee heb. Ondanks dat SIF Mooy echt prima presteert zal hij binnenkort dus ook wel het veld gaan ruimen. Ik wil nu wat gaan investeren in de achterhoede.
Thanks,
Heb Ibra ook staan als aanspeelpunt.
Nog 100k zien te regelen en overmars prime is binnen :)
Verder op de helft van de Rijkaard SBC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Toppah
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 09:31
Miggell schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:48:
[...]

Thanks,
Met Rijkaard heb ik pas 2 potjes gespeeld. Voelt wat traag aan, maar hij staat toch altijd op de goede plek. Verdedigend echt top en had meteen een paar mooie assists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Volgens mij hebben ze bij EA het idee dat ik keepers spaar.
Uit mijn 2 packjes van SB kreeg ik alweer 5 keepers ;(
Moet nu echt zin gaan verzamelen om deze week SB's te gaan doen aangezien ik toch alleen maar keepers uit pakjes krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
Miggell schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:48:
[...]

Thanks,
Overmars speelt inderdaad erg fijn.
Gebruik hem zelf als rb in een 4-3-3(4).
Daarvoor veel gebruikt als lb in deze formatie, totdat ik Neymar kreeg.

Zelf met Rijkaard nu 3 potjes gespeeld en ben ik ook over te spreken.
Alleen is dat nog te weinig om een goed oordeel te geven.

Iemand ervaring met Buffon of Donnarumma MOTM?
Wil mijn normale versie van Donnarumma graag vervangen en dit zijn mijn enige 2 opties.
Speel met bonucci OTW en Thiago Silva voor hem. Dus veel keuze is er niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
OTW Ederson gaat lekker omhoog. Had hem paar weken terug voor 72k gekocht. Penalty gestopt van Auba en clean sheet tegen Chelsea doet wonderen :) nu uitcashen? Schommelt tussen 130 en 140k nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Wat ik mij afvraag. Ik zie bij futbin bij sbc's altijd zit soort pagina's: https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL/309
Hoe kom ik vanaf die pagina makkelijk bij de voorbeeld pagina van de betreffende challenge?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-10 18:02
servival7 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:48:
Wat ik mij afvraag. Ik zie bij futbin bij sbc's altijd zit soort pagina's: https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL/309
Hoe kom ik vanaf die pagina makkelijk bij de voorbeeld pagina van de betreffende challenge?
klik op completed challenges en je komt in voorbeelden terecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
harrybeuker schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:50:
[...]

klik op completed challenges en je komt in voorbeelden terecht
Ik zie het net inderdaad. Weer eens scheef gekeken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
rickskeg99 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:01:
Gisteren mijn bundesliga team verkocht en onderstaande Serie A team gebouwd. Alleen ben ik nu nog op zoek naar een Custom Tactic voor 4231. Nu weet ik dat er ergens in dit topic 1 zweeft maar die kan ik niet terug vinden. Heeft iemand hem toevallig voor mij?

https://www.futbin.com/18/squad/4134329
Ik zou Perisic en Mertens van plaats wisselen. En dan met backs spelen die opkomen.
Zou hou je je aanval dynamisch en kan je indien combinatie voetbal niet lukt de voorzet vanaf je backs naar een dubbele bezetting gooien (perisic of Dybala die dan bijsluit).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Begin ik aan die rijkaard sbc. Lever je een 86 squad in voor 200k en wat krijg je uit je megapack?
Uiteraard een 82 doelman. Muslera dit keer. |:( |:(
Kut EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
servival7 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:04:
Begin ik aan die rijkaard sbc. Lever je een 86 squad in voor 200k en wat krijg je uit je megapack?
Uiteraard een 82 doelman. Muslera dit keer. |:( |:(
Kut EA
Die packs uit die Icon SBC's zijn sowieso pure zeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
Ben nu allerlei simpele SBC uit de leagues aan het doen, toch relatief simpel en goedkoop wat extra packs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-10 18:02
Miggell schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 12:36:
Ben nu allerlei simpele SBC uit de leagues aan het doen, toch relatief simpel en goedkoop wat extra packs
ik heb bijna alle league sbcs gedaan en alles wat je qua SBC kunt doen (op enkele icons na). het is een pure loterij wat je uit die packs krijgt. Beste was ik had was in het begin een dybala die toen voor 400k rond ging. En een keer icon matthaus uit een 2000FP pakketje gehaald. Verder is het gewoon om te janken eigenlijk. Mij valt wel op dat een icon vaak uit een 2000FP pakje komt. kameraad van mij had maradonna!

[ Voor 7% gewijzigd door harrybeuker op 06-03-2018 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
harrybeuker schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 13:40:
[...]

ik heb bijna alle league sbcs gedaan en alles wat je qua SBC kunt doen (op enkele icons na). het is een pure loterij wat je uit die packs krijgt. Beste was ik had was in het begin een dybala die toen voor 400k rond ging. En een keer icon matthaus uit een 2000FP pakketje gehaald. Verder is het gewoon om te janken eigenlijk. Mij valt wel op dat een icon vaak uit een 2000FP pakje komt. kameraad van mij had maradonna!
Ik laat je weten wat ik uit mijne krijg :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 11:14
Het is sowieso aan te raden om bepaalde League SBC's te doen. Er zijn er genoeg waar je voor 5 tot 10k een 45, 35 of 25k pack voor terugkrijgt. Heb daar ook al flink mee gecasht.

De enige kaart die ook echt wat toevoegt is Promes, Quaresma ook wel in mindere mate. Maar zoals ik al eerder aangaf, Promes is een complete speler, ontzettend snel en erg goed schot. Vergelijk hem altijd een beetje met Overmars.

Mijn team overigens gisteren afgemaakt en wát een team is het geworden. Wilde WOTW Mbappe maar vond hem iets te duur. Daarom 86 baby Shevchenko gekocht. Verder een middenveld met Talisca en Firmino:

https://www.futbin.com/18/squad/4137788

Echt een dreamteam, heel hard mijn best voor gedaan! Als er iemand nog tips heeft, die zijn altijd welkom natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrybeuker schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 13:40:
[...]

2000FP?

Tis inderdaad vaak om te janken wat je krijgt. En wat voor pack je hebt maakt weinig uit volgens mij. Heb 1x een icon gekregen uit een premium goud pakket.
Laatst een premium jumbo goud... 5 bagger spelers, de rest bagger waaronder 8 x13—contracten.
Alles is berekend van te voren.

Wacht op nieuwe sbc's...
Voor mm wrs man utd-liverpool?
Lallana volgens mij goede investering, sowieso ook omdat het een goedkope 83er is en met de aankomende sbc's

[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 06-03-2018 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 12:15
SH-FR schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 13:58:
Het is sowieso aan te raden om bepaalde League SBC's te doen. Er zijn er genoeg waar je voor 5 tot 10k een 45, 35 of 25k pack voor terugkrijgt. Heb daar ook al flink mee gecasht.

De enige kaart die ook echt wat toevoegt is Promes, Quaresma ook wel in mindere mate. Maar zoals ik al eerder aangaf, Promes is een complete speler, ontzettend snel en erg goed schot. Vergelijk hem altijd een beetje met Overmars.

Mijn team overigens gisteren afgemaakt en wát een team is het geworden. Wilde WOTW Mbappe maar vond hem iets te duur. Daarom 86 baby Shevchenko gekocht. Verder een middenveld met Talisca en Firmino:

https://www.futbin.com/18/squad/4137788

Echt een dreamteam, heel hard mijn best voor gedaan! Als er iemand nog tips heeft, die zijn altijd welkom natuurlijk!
Hoe bevalt MOTM Donnarumma? Zit te twijfelen om hem op te pikken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Murrays schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:21:
[...]

Hoe bevalt MOTM Donnarumma? Zit te twijfelen om hem op te pikken..
Had zelf eerst Buffon, maar die viel eigenlijk wel tegen. Handanovic IF heb ik ook geprobeerd, is al beter, maar die vind ik nu wel erg duur.

Donnarumma heb ik nog maar een paar potjes mee gespeeld maar het begin lijkt goed. Hij heeft zijn lengte en reflexen enorm mee. Is vooral goed bij harde schoten richting de hoek en het valt me ook op dat hij behoorlijk snel uit zijn goal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:18:
[...]

2000FP?

Tis inderdaad vaak om te janken wat je krijgt. En wat voor pack je hebt maakt weinig uit volgens mij. Heb 1x een icon gekregen uit een premium goud pakket.
Laatst een premium jumbo goud... 5 bagger spelers, de rest bagger waaronder 8 x13—contracten.

Wacht op nieuwe sbc's...
Lallana volgens mij goede investering, sowieso ook omdat het een goedkope 83er is en met de aankomende sbc's
2000 Fifa Points, meestal Ultimate pack of zo iets dergelijks. Dus 100.000k pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik moet nog zo'n 180k bij elkaar handelen en dan kan ik de Rijkaard sbc afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
servival7 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:34:
Ik moet nog zo'n 180k bij elkaar handelen en dan kan ik de Rijkaard sbc afronden.
Ik nog 60! Hoop dat donderdag de prijzen wat zakken nog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:18:
[...]

2000FP?

Wacht op nieuwe sbc's...
Als je een icon gepackt hebt en nog loopt te zeuren denk ik niet dat je snapt hoe klote packs eigenlijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
Verwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 15:34:
[...]

Als je een icon gepackt hebt en nog loopt te zeuren denk ik niet dat je snapt hoe klote packs eigenlijk zijn.
Inderdaad, ik zou een gat in t dak springen als ik uit een van deze packs een icon haal.
Zou m'n eerste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
  • Laatst online: 12-08-2020
Heb nog nooit een icon gepackt. Alle league Sbc gedaan. En elke week mm. Elite 1 of 2 bij squad battles en soms wl packs. Beste was de bruyne.. Denk omdat ik teveel winst gemaakt heb met handelen....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Ik heb de mazzel gehad dit jaar al twee icons te packen. Yahsin (91) en Owen (88). Mijn vrouw heeft me heel raar zitten aan kijken :) maar ik heb als 40 jarige man, toch flink staan dansen in de woonkamer hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk, de icon verhalen.

Ik heb 1 keer een icon gehad, denk 3 fifa's (of 4) terug. Ik speelde nog maar net ultimate team en vroeg aan een jongen uit het voetbalteam dat ik trainde, wat zo'n kaart precies inhield en of ik het moest snel verkopen.
Bleek dat ik dat niet moest doen en uiteindelijk Vieira maar verkocht voor 2 miljoen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Speaking of packing players:

Wat is jullie beste pull ooit?

Ik had vorig jaar TOTS Naingolan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het vooral bizar dat er veel mensen zijn die meerdere icons hebben gepackt en 95% van de Fifa-spelers niet. Doe dan iedereen minimal 1 of zo, in verhouding van aantal packs openen of course.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Shevchenko 86 zo'n 500 packs geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-10 09:50
Speel FUT nu 3 maanden en de beste waren Del Piero 87 en Mane MOTM 87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn beste was Kante qua rating. In September had ik toen nog Mertens gepackt, was ongeveer 160k waard. Voor de rest pure kak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boateng en Kante. Beide 150k. Niet heel boeiend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symon1989
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-10-2024
Als we toch gaan pronken met onze packluck:

Ronaldo IF
Immobile MOTM
Muller MOTM
Griezmann
Ederson OTW

Verder ook heel veel rommel, maar mag niet klagen met deze packs. Mensen die een Icon packen mogen wat mij betreft helemaal niet klagen.

[ Voor 16% gewijzigd door Symon1989 op 06-03-2018 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Auba toen hij nog 400k waard was :D Maar zit er niet zo mee, je weet dat er meestal niks uit packs komt. Is al jaren zo :)

Het handelen is echt goed te doen, maar ja het kost wel tijd. Maar dat is toch ook normaal? Het is toch ook geen klap aan als je na 2 maanden al een bizar team bij elkaar hebt. Het is toch juist leuk om te sparen voor upgrades, af en toe wat grinden voor die ene speler die je wil hebben etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Symon1989 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 16:26:

Ronaldo IF
Immobile MOTM
Muller MOTM
Griezmann
Ederson OTW

Verder ook heel veel rommel, maar mag niet klagen met deze packs.
Eerder provoceren dan pronken met zelke spelers, haha man.

Hopelijk in Fifa 19 meer geluk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:23
Fraaank schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 16:09:

TOTY Messi en 87 Shearer. Beiden dit jaar, vorig jaar nIF Reus.

[ Voor 7% gewijzigd door Jaap. op 06-03-2018 16:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miggell
Net uit 4 league SBC pakketjes een TOTW Quearesma gepacked.
Toch 40k als ik m nu zo verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:16
Hier in twee weken tijd een De Gea MOTM en Crespo icon. Voor de rest een Chiellini, Sanchez en Courtois (toen nog 90k). Untradeable een Kante (uit de dagelijkse doelstellingen) en gisteren een Godin.

Hierbij is het wel zo dat ik vrijwel iedere SBC in promo weken heb gedaan en dus ook een shitload aan pakketjes heb geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Leuk dat jullie dit allemaal delen. Ik word er niet happy van. Ik heb 0 packluck.

Boateng en Kanté als beste. Respectievelijk 110k en 150k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ook als je geen packluck hebt kun je toch een miljoenenploeg samen stellen gelukkig bij deze editie. Door o.a. SB en de vele SBC's krijg je veel packs en coins erbij. Heb dus nooit een waardevolle speler gepackt (160k max) en toch een team kunnen samenstellen van 3,3 miljoen. Met wat handelen kom je een heel eind. Had zelfs 4 of 5 miljoen kunnen zijn als ik soms slimmer geinvesteerd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Mijn beste packs dit jaar:
- Inzaghi 85
- Inzaghi 87
- Zanetti 87
- Milinkovic-Savic (87)
- Dybala

Met name veel gekregen uit SBC packs, vrijwel geen geld (20 euro) extra uitgegeven. Daarom ben ik er ook een voorstander van om die SBC's te doen.

Ik speel overigens weer eens Squad Battles en ik zie dat er geen tegenstanderupdate (van gister) beschikbaar is. Is dit aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WSL036 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 16:40:
Hier in twee weken tijd een De Gea MOTM en Crespo icon. Voor de rest een Chiellini, Sanchez en Courtois (toen nog 90k). Untradeable een Kante (uit de dagelijkse doelstellingen) en gisteren een Godin.

Hierbij is het wel zo dat ik vrijwel iedere SBC in promo weken heb gedaan en dus ook een shitload aan pakketjes heb geopend.
Ik had Lacazette OTW in het begin, vervolgens verkocht en ingeruild voor Mbappe OTW.
Mbappe later op hype weer verkocht.

Daarnaast o.a. Neymar en Desailly 88 gepacked. Ik ga echt niet klagen, hoewel een TOTY kaartje ook niet verkeerd was geweest :P

Crespo heb ik overigens een tijdje mee gespeeld, bijzonder effeciente spits in de afwerking, maar ben nu dusdanig tevreden over mijn team dat ik niet hem niet perse meer terug wil.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Symon1989 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 16:26:

Ronaldo IF
Immobile MOTM
Muller MOTM
Griezmann
Ederson OTW

Verder ook heel veel rommel, maar mag niet klagen met deze packs. Mensen die een Icon packen mogen wat mij betreft helemaal niet klagen.
Als je kijkt hoeveel packs ik al geopend heb,
vind ik best dat ik mag klagen met alleen maar een 86 icon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
Is het trouwens kwa TOTW zinvol om een speler al te verkopen nu ie nog in de packs zit, of beter na de tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 12:15
Miggell schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:02:
Is het trouwens kwa TOTW zinvol om een speler al te verkopen nu ie nog in de packs zit, of beter na de tijd?
Ligt eraan welke TOTW. Hoge rating in competitie die veel gebruikt wordt of met goede stats wordt altijd meer waard. Maar de 81 - 83 rated IF's in worden niets meer waard. De 1e genoemde wel maar dit kan langer duren weken / maanden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10:22
Nu een paar wedstrijden met Me Bundesliga team gespeeld. Ben er zeer tevreden over vind het fijner speler dan me oude bpl team.

Daarbij wat een verademing is fahrmann vergeleken met Courtois. Boateng en sule zijn echt 2 beesten achterin en hebben alles. De backs zijn ook een stukbeter , zeker alaba is veel beter dan rosé.

Vidal , James, auba en lewa spelen ook heerlijk. Vind tot nu toe eigenlijk alleen thiago wat tegenvallen.

Net nog een online een team verslagen waar de slechtste speler azpi was. Voelde zeer goed haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Traeces schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:23:
Nu een paar wedstrijden met Me Bundesliga team gespeeld. Ben er zeer tevreden over vind het fijner speler dan me oude bpl team.

Daarbij wat een verademing is fahrmann vergeleken met Courtois. Boateng en sule zijn echt 2 beesten achterin en hebben alles. De backs zijn ook een stukbeter , zeker alaba is veel beter dan rosé.

Vidal , James, auba en lewa spelen ook heerlijk. Vind tot nu toe eigenlijk alleen thiago wat tegenvallen.

Net nog een online een team verslagen waar de slechtste speler azpi was. Voelde zeer goed haha.
Probeer Goretzka ipv Thiago!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mijn beste FIFA tot nu toe. Prime Hernandez, Baby Desailly en de middelste Rijkaard. En een untradeable Suarez.

Wat "kleine" pulls als Kante, modric, aantal IFs, otw semedo (uit een zilver pack) en otw batshuai.

Vorig jaar geen packluck gehad op een tots Eriksen na aan het eind van het jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:27:
Mijn beste FIFA tot nu toe. Prime Hernandez, Baby Desailly en de middelste Rijkaard. En een untradeable Suarez.

Wat "kleine" pulls als Kante, modric, aantal IFs, otw semedo (uit een zilver pack) en otw batshuai.

Vorig jaar geen packluck gehad op een tots Eriksen na aan het eind van het jaar.
Wil jij even een lot voor de loterij kopen voor mij? Kan ik mee delen, guus geluk. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fraaank schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 16:09:

Beste packs ooit zijn Striker Ronaldo in een free pack tijdens fut birthday op fifa 16 en Tots Ibra ook op fifa 16. Beste speler deze fifa is van der Sar 87.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
Murrays schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:09:
[...]

Ligt eraan welke TOTW. Hoge rating in competitie die veel gebruikt wordt of met goede stats wordt altijd meer waard. Maar de 81 - 83 rated IF's in worden niets meer waard. De 1e genoemde wel maar dit kan langer duren weken / maanden.
Nadeel is wel dat quaresma in de Turkse Liga speelt en dus niet lekker combineert. Stats zijn best wel prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier elke week mm. Sb elite 3 (af en toe gold) en meestal in wl ongeveer 11 tot 21 wins. Daarbuiten nog 200euro aan fp.

Beste spelers waren nif kdb nif kante en nif aguero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:48:
Hier elke week mm. Sb elite 3 (af en toe gold) en meestal in wl ongeveer 11 tot 21 wins. Daarbuiten nog 200euro aan fp.

Beste spelers waren nif kdb nif kante en nif aguero
Die spelers heb ik ook.

Wat voor opstelling speel jij?
Ik speel
4-1-2-1-2....zoals ik dat zelf noem.
Dus :
Dm
La cv cv ra
Cvm
Lm rm
Cam
Sp sp

Mooie opstelling in een ruit, alleen het centrum ligt wat open.
Maar ja ik wil een cam en twee spitsen en twee spelers op de flanken.
Betere opstelling die dan meer verdedigend is, is er toch lijkt me?

Heb Can if gekocht, ben benieuwd hoe die het doet in deze opstelling als cvm.

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 06-03-2018 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Miggell schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:44:
[...]

Nadeel is wel dat quaresma in de Turkse Liga speelt en dus niet lekker combineert. Stats zijn best wel prima
Ronaldo ST, Costa/Deco als CM/CAM.
Gaat prima toch O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:36
Na 5 jaar FUT eindelijk eens iets zinnigs gepacked wat meer is dan 100K+. En dat ook nog eens met een SBC waaruit ik een Rare Player Pack kreeg.

Icon Yashin, is nu rond de 800K waard. Zit te twijfelen nu verkopen of toch nog even mee spelen?

[ Voor 17% gewijzigd door GAITii op 06-03-2018 18:11 ]

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10:22
Fraaank schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:24:
[...]

Probeer Goretzka ipv Thiago!
Heb ik al als Cvm spelen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

GAITii schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:10:
Na 5 jaar FUT eindelijk eens iets zinnigs gepacked wat meer is dan 100K+. En dat ook nog eens met een SBC waaruit ik een Rare Player Pack kreeg.

Icon Yashin, is nu rond de 800K waard. Zit te twijfelen nu verkopen of toch nog even mee spelen?
Ergens deze week verkopen, en lekker op je coins gaan zitten tot aan TOTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Razz89 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 08:53:
Ik ben het sb en online seas gamen zat.. wil nu is wl gaan proberen.. heb nu dit team.

https://www.futbin.com/18/squad/4134244

Ingame switch ik van opstelling en gaat casemiro naar cvm en firmino spits.
Is dit oke voor wl? Of kunnen jullie een fijne opstelling in elkaar zetten met dit budget?
Iemand een reactie op mijn team of juist een andere invulling met dit budget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Razz89 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:36:
[...]

Iemand een reactie op mijn team of juist een andere invulling met dit budget?
Firmino inruilen voor IF Jesus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Fraaank schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:39:
[...]

Firmino inruilen voor IF Jesus?
Ja dat zou nog een optie zijn maar firmino speelt e ht heerlijk alhoewel ik 200games met nif jesus heb gespeeld en gewoon 1op1 liep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Razz89 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:44:
[...]

Ja dat zou nog een optie zijn maar firmino speelt e ht heerlijk alhoewel ik 200games met nif jesus heb gespeeld en gewoon 1op1 liep.
Ik zou De Bruyne er uit jassen voor iemand met meer agility/behendigheid als je aanvallend met je cms wil spelen. Iemand die verdedigend sterker is als je meer body op het middenveld wil. Zijn Nif vind ik niet te pruimen. Maar wat je ook doet: je kunt prima WL spelen met dit team.

Als je het jezelf wat makkelijker wil maken in de verdediging kun je een 4231 overwegen. 41212 en 433 liggen behoorlijk open bij omschakeling en je trekt je spelers snel uit positie bij langere verdedigende acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ea heeft het voor elkaar gekregen om de meest onlogische mm weer te creëren zodat je niets kunt verdienen en je coins weer kunt uitgeven.

We gaan er maar weer voor

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo ouwe zure teddybeer 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geef die MM's op joh. Heb daar nog nooit iets leuks uit gepackt, en kans dat je een speler packt die beter is dan wat je tegenwoordig nu in je team hebt zitten is 1 % of zo. Kun je beter je coins opsparen om die upgrade los aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:03:
[...]

Ik zou De Bruyne er uit jassen voor iemand met meer agility/behendigheid als je aanvallend met je cms wil spelen. Iemand die verdedigend sterker is als je meer body op het middenveld wil. Zijn Nif vind ik niet te pruimen. Maar wat je ook doet: je kunt prima WL spelen met dit team.

Als je het jezelf wat makkelijker wil maken in de verdediging kun je een 4231 overwegen. 41212 en 433 liggen behoorlijk open bij omschakeling en je trekt je spelers snel uit positie bij langere verdedigende acties.
Lekkere CAM man die De Bruyne. 41 goals en 36 assists in 89 potjes voor mij.
Ben dik tevreden over de tandem samen met Aguero (54 goals en 36 assists)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:27:
Geef die MM's op joh. Heb daar nog nooit iets leuks uit gepackt, en kans dat je een speler packt die beter is dan wat je tegenwoordig nu in je team hebt zitten is 1 % of zo. Kun je beter je coins opsparen om die upgrade los aan te schaffen.
Ik heb zat leuks uit de mm's gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:30:
[...]

Ik heb zat leuks uit de mm's gehad ;)
Ikke niet, lekker puh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha nee de ene heeft geluk met de mm's, anderen met de rewards.. gewoon stug door blijven gaan al levert het niks op. Ooit komt dr een dag.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:33:
[...]

Haha nee de ene heeft geluk met de mm's, anderen met de rewards.. gewoon stug door blijven gaan al levert het niks op. Ooit komt dr een dag.... ;)
Jaa denk gewoon dat packluck per editie verschilt. Is mijn eerste jaar als Fut-speler, speel Fifa al wel sinds de eerste editie, en nog nooit een speler van minimaal 400k of zo gepackt. Echt zo'n "Wow" -speler gepackt. Dus wellicht volgend jaar meer geluk en dat de mensen die dit jaar geluk hebben mijn pech overnemen O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:29:
[...]

Lekkere CAM man die De Bruyne. 41 goals en 36 assists in 89 potjes voor mij.
Ben dik tevreden over de tandem samen met Aguero (54 goals en 36 assists)
Met Firmino, Bale en Cr7 gok ik dat Kevin geen CAM gaat spelen bij @razz89. :)

Edit: lekker makkelijke mm deze week. Heb flink wat bronze meuk erin kunnen mikken. En 2 85 spelers eruit. Meer als verwacht met de brakke pakketjes van deze week.

Weet je wat trouwens erger is dan pack luck in fifa? HR gems krijgen in Monster Hunter World. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2018 19:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:47:
[...]

Met Firmino, Bale en Cr7 gok ik dat Kevin geen CAM gaat spelen bij @razz89. :)
Neymar ipv cr7 he :p maar 4231; firmino spits, bale rechter, neymar linker en de bruyne qchter firmino :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:49:
[...]

Neymar ipv cr7 he :p maar 4231; firmino spits, bale rechter, neymar linker en de bruyne qchter firmino :D
Ik heb geen verstand van City spelers (jaloezie). Laten we het daarop houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Nou voor zover weer de MM...
Alles gelukkig kunnen doen zonder ook maar iets te kopen. Maar kreeg qua waarde ook hetzelfde terug..
Beste pull was Ben Arfa :')

Tevens viel in een potje SB tegen een van de squads van gisteren (nagenoeg full icon) op dat er als je realistisch kijkt, niets klopt van alle icons.
Petit, Del Piero, Viera, Ferdinand waren allen totaal niet snel. Op geen enkel punt in hun carriere.
Hernandez was een behoorlijke speler, maar dat in een competitie waar de gemiddelde voetballer een bijbaan als panfluitindiaan had. Die is dus eigenlijk never nooit geen 90 rated prime waard.
Gullit is in mijn ogen ook nooit zó goed geweest, als dat EA hem nu neerzet.

Dat je wil dat icons beter zijn dan andere spelers in de game, prima, maar versterk dan de kwaliteiten die ze ook echt hadden. En ga ze niet sterker of sneller maken dan dat ze ooit waren.

Maar goed, ik zeg dit, en bedenk me zelf dat een speler zonder pace of strength geen reet waard is in deze FIFA door de zwaar verneukte engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo. Ik dacht even de eerste 9 squad battles op legendarisch te winnen om in elite 1 te komen. Totdat ik met 2-0 voor kwam en mijn spelers lepra kregen. 17 schoten 11 op goal tegen 3 schoten 3 op goal. 2-3 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat dat mijn beste spelers waren die ik uit al die pakketjes gepakt heb .

Maar ik speel ook in een 41212

Ddg
Young bailly dijk walker
Kante baka mooy del piero
Kluivert 88 en if jesus of firmino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Net de MM gedaan, relatief weinig uitgegeven omdat ik van alle 4 de teams spelers had ingekocht. Burki, Reina, 84 Aspas eruit gekregen en dikke winst als ik de rest ook verkoop.

Klopt het trouwens dat het niet meer mogelijk is om met SB wedstrijden van gisteren te spelen? Heb gister niet gespeeld en kon vandaag geen tegenstanderupdate uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
SH-FR schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:48:
Net de MM gedaan, relatief weinig uitgegeven omdat ik van alle 4 de wedstrijden spelers had ingekocht. Burki, Reina, 84 Aspas eruit gekregen en dikke winst als ik de rest ook verkoop.

Klopt het trouwens dat het niet meer mogelijk is om met SB wedstrijden van gisteren te spelen? Heb gister niet gespeeld en kon vandaag geen tegenstanderupdate uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de MM gedaan, relatief weinig uitgegeven omdat ik van alle 4 de teams spelers had ingekocht. Burki, Reina, 84 Aspas eruit gekregen en dikke winst als ik de rest ook verkoop.

Ik nu net ook alle MM gedaan. Mijn meest waardevolle speler een spelers van derby 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov

Ik heb die van gisteren vandaag gespeeld en gewoon kunnen updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-10 21:50
Vandaag meest onverdiende finale van de kwalificatie gewonnen. Kwam snel 2-0 achter en niets liep. Uiteindelijk 2-3 gewonnen in de 90ste minuut scoorde ik de 3e.

Eind statistieken ik 60 procent balbezit tegen zijn 40. Ik 4 schoten op target van de 4 en hij 11 van de 17. Beetje geluk had ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en ja hoor, wordt weer vern**kt online, opeens kunnen mijn spelers niet meer rennen. tja zo verlies je wel. wat een zaadspel eigenlijk

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 06-03-2018 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Shreddaaa schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:14:
[...]

Ik heb die van gisteren vandaag gespeeld en gewoon kunnen updaten.
Dat is vreemd, bij mij komt de optie om te updaten gewoon helemaal niet, en heb vandaag ook de wedstrijden van gisteren gespeeld.. Achja met FIFA is iedereen wel wat gewend 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist 100 packs geopend. Allerlei verschillende. Bronzen en zilveren ook. Eigenlijk maar 60 die er toe deden (mm, wl en sb). Uiteindelijk is mijn meest waardevolle speler Miranda 86 a 22k. Verder nog 6 spelers rond de 5k. Packluck is ver te zoeken afgelopen weken/maanden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Harribo schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:58:
en ja hoor, wordt weer vern**kt online, opeens kunnen mijn spelers niet meer rennen. tja zo verlies je wel. wat een zaadspel eigenlijk
Leg t weg en speel een andere game. Klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Laatst online: 10:53
Er wordt hier soms sowieso snel gewezen naar EA of scripting. Tuurlijk voel ik soms ook wel dat je het geluk mee of tegen hebt, maar als je verliest altijd dat de schuld te geven vind ik vaak een beetje kort door de bocht.
Pagina: 1 ... 154 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs