Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 00:18
Lekker hoor heb vorige week 10x tosun otw gekocht voor 175k en net in de hype voor 30 per stuk verkocht. Nu weer inkopen haha :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ondertussen is Milinkovic 87 ook bezig met een vrije val. Ik wacht nog even lekker :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackBarryNL schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 19:39:
Lekker hoor heb vorige week 10x tosun otw gekocht voor 175k en net in de hype voor 30 per stuk verkocht. Nu weer inkopen haha :p
Oh dat is maar 145k verlies per tosun ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Nu ik met mijn vaste 11 spelers meerdere tactieken kan spelen, ben ik dit weekend begonnen om te proberen om verschillende meta tactieken te counteren met de beste tactiek. Dit werkt verrassend goed, zo had ik soms een idee dat een tegenstander tot de wijziging toch een paar maatjes te groot was maar na de wijziging speelde ik ze helemaal weg. Tot nu toe heb ik dit:
4-1-2-1-2 (2) > 4-4-2
4-2-2-2 > 4-1-2-1-2 (2)
4-4-2 > 4-2-2-2

en
4-4-2 > 4-3-3

Over de 4-2-3-1 ben ik nog niet helemaal uit omdat ik die zelf ook nog te weinig gespeeld heb. Zijn jullie het eens met het bovenstaande en hebben jullie nog andere opties? Passen jullie je soms ook aan door naar de tactiek van de tegenstander te kijken of blijf je je vertrouwde spel spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Verwijderd schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 17:19:
Zoo bijna klaar met het legen van mijn club, minder coins opgeleverd dan ik vooraf had gehoopt (waarde is enorm gedaald, vooral met IF's en OTW's.) Maar leerpuntje voor volgend jaar dus.

Heb nu een budget van 1,6 miljoen en ben enkele opties aan het bekijken.

Daar heb ik even jullie hulp bij nodig.

Ik heb vier teams gebouwd en ik twijfel nog over welk team de standaard moet worden de komende maanden. (evt upgrades daargelaten)
Heb Prime Petit er in elk team bijgedaan omdat hij untradeable is. Dus hij moet er sowieso in. (opstellingen en tactieken zijn nog niet belangrijk)

Optie 1: https://www.futbin.com/18/squad/4085853

Optie 2: https://www.futbin.com/18/squad/4085878

Optie 3: https://www.futbin.com/18/squad/4085943

Optie 4: https://www.futbin.com/18/squad/4086070

Mochten jullie zelf nog een tip hebben voor het budget wat ik heb, ik hoor het graag.
Voor 1,5 miljoen zijn zoveel opties mogelijk en het hangt vooral af van je speelstijl. Uit de bovenstaande 4 zou ik voor optie 4 gaan. Zelf wat lopen proberen en dit lijkt me ook wel een aardige hybrid met Calcio A/Bundesliga/La Liga: https://www.futbin.com/18/squad/4089570

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
Vissert schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 18:01:
[...]

Nee geen mailtje gehad...

[...]

Fekir valt mij ook positief op. Komt denk ik niet helemaal tot zijn recht als buitenste cam maar lijkt me echt dodelijk centraal.

Ik heb echt niks met Salah..

[...]

Griezmann bevalt goed maar het is wel een spits waar je aan moet wennen. Het is persoonlijk mijn favoriete linksbenige spits.

[...]

422 met valse spits nog niet geprobeerd. Ik heb nu alleen geen fatsoenlijke wingers meer in de club. Met 4222 is het fijne dat de 2 cams de backs bezig houden. Dan zijn de 1-2tjes tussen spitsen nog dodelijker.
Iemand een idee. Net 4600 fifa points gekocht, maar geen 1600 fifa points gekregen. Wat moet je doen om die bonus points te krijgen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Jij bent toch diegene die de mail heeft gehad....
Wat staat daar in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:13:
Nu ik met mijn vaste 11 spelers meerdere tactieken kan spelen, ben ik dit weekend begonnen om te proberen om verschillende meta tactieken te counteren met de beste tactiek. Dit werkt verrassend goed, zo had ik soms een idee dat een tegenstander tot de wijziging toch een paar maatjes te groot was maar na de wijziging speelde ik ze helemaal weg. Tot nu toe heb ik dit:
4-1-2-1-2 (2) > 4-4-2
4-2-2-2 > 4-1-2-1-2 (2)
4-4-2 > 4-2-2-2

en
4-4-2 > 4-3-3

Over de 4-2-3-1 ben ik nog niet helemaal uit omdat ik die zelf ook nog te weinig gespeeld heb. Zijn jullie het eens met het bovenstaande en hebben jullie nog andere opties? Passen jullie je soms ook aan door naar de tactiek van de tegenstander te kijken of blijf je je vertrouwde spel spelen?
Ik merk dat de 4222 ook redelijk werkt tegen de 4231 maar aan het einde draait het om skills. Ik ben compleet weggetikt als 4222 speler door 41212 teams maar andersom heb ik ook 41212 teams weggetikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
SR8 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:36:
Jij bent toch diegene die de mail heeft gehad....
Wat staat daar in?
Zie onderstaande link: https://www.playstation.com/nl-nl/legal/futstore2b/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Vissert schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:09:
[...]

Ik merk dat de 4222 ook redelijk werkt tegen de 4231 maar aan het einde draait het om skills. Ik ben compleet weggetikt als 4222 speler door 41212 teams maar andersom heb ik ook 41212 teams weggetikt.
Goed om te weten! En je hebt gelijk dat skill het belangrijkst is. En daarnaast kan een 4-4-2 heel anders zijn dan een andere 4-4-2 door andere speelstijl, type spelers en custom tactics maar dan nog viel mij het verschil wel heel erg op. Er waren tegenstanders die de 1e helft veel te goed leken maar de 2e helft compleet werden weggetikt tegen mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:13:
[...]

Goed om te weten! En je hebt gelijk dat skill het belangrijkst is. En daarnaast kan een 4-4-2 heel anders zijn dan een andere 4-4-2 door andere speelstijl, type spelers en custom tactics maar dan nog viel mij het verschil wel heel erg op. Er waren tegenstanders die de 1e helft veel te goed leken maar de 2e helft compleet werden weggetikt tegen mij.
Nu merk ik dat daar sowieso een groot verschil in zit. Voor mijn gevoel begint een wedstrijd pas als de ander met 2-0 voor staat. Wedstrijden waar ik weinig had in te brengen maar mijn kant opvallen na een achterstand. En potjes waar ik echt domineer maar het echt lastig krijg na een achterstand. Kan ook liggen aan de aanvallende intenties van tegenstanders maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat je meer bruikbare feedback krijgt bij ea/sen support dan hier.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:09:
[...]

Ik heb vanavond een paar potjes (haha, pauze) 4222 gespeeld. Ik speel normaal 4231. Het is eigenlijk dezelfde formatie behalve dat je het middenveld minder goed dicht kan gooien. Misschien lijkt dat trouwens wel zo omdat ik 1 spits op false 9 heb staan. Maar toch. Nadeel van 4222 is dat je sneller uit positie bent bij counters. Voordeel is dat spelers minder van positie wisselen waardoor je Cams lekker niet ruilen met je cdm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het hoge woord is eruit, met dit bazenteam ga ik de komende weken aan SB, Online Seasons en WL deelnemen.
https://www.futbin.com/18/squad/4092522

Nu wil ik lekker flink oefenen met dit team. Iemand zin om vandaag te sparren? (met Fifa)

PSN: VestendrieMD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Iemand ervaring met de opstelling 4-1-2-1-2 (2)? Welke instructies geven jullie de spelers mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV8
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-05-2024
Verwijderd schreef op zondag 4 maart 2018 @ 10:40:
Het hoge woord is eruit, met dit bazenteam ga ik de komende weken aan SB, Online Seasons en WL deelnemen.
https://www.futbin.com/18/squad/4092522

Nu wil ik lekker flink oefenen met dit team. Iemand zin om vandaag te sparren? (met Fifa)

PSN: VestendrieMD
Ik zou als ik jou was chiellini en alex sandro kopen + andere keeper. Ipv alaba en boateng
Dan matuidi linkse cm maken en petit rechtse, dan heb je betere teamgeest. En volgens mij is matuidi ook links

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenV8 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 10:58:
[...]

Ik zou als ik jou was chiellini en alex sandro kopen + andere keeper. Ipv alaba en boateng
Dan matuidi linkse cm maken en petit rechtse, dan heb je betere teamgeest. En volgens mij is matuidi ook links
Geen speler heeft nog loyalty dus na tien wedstrijden wel.

En ik heb daar het budget nog niet voor, maar de tips sla ik op, thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 4 maart 2018 @ 11:04:
[...]

Geen speler heeft nog loyalty dus na tien wedstrijden wel.

En ik heb daar het budget nog niet voor, maar de tips sla ik op, thanks
Sommige spelers komen dan nog niet op 10, denk dat hij dat ook bedoelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 4 maart 2018 @ 11:16:
[...]

Sommige spelers komen dan nog niet op 10, denk dat hij dat ook bedoelt
Jaa daar heb je gelijk in.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
WL gaat heerlijk hier. 0 gespeeld :P Dus ook 0 verloren :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10:22
Zit er aan te denken om mijn PL team te verkopen en over te gaan op een bundesliga. Een stuk goedkoper en volgens mij ook gewoon goede spelers.

Dit is momenteel mijn PL team :

http://www.futhead.com/18/squads/3083220/

En wil dit team er voor terug hebben :

http://www.futhead.com/18/squads/3083206/

Eventueel als ik nog coins overhoud wil ik alaba als LB

Iemand ervaring met de spelers in het BL elftal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 4 maart 2018 @ 13:50:
Zit er aan te denken om mijn PL team te verkopen en over te gaan op een bundesliga. Een stuk goedkoper en volgens mij ook gewoon goede spelers.

Dit is momenteel mijn PL team :

http://www.futhead.com/18/squads/3083220/

En wil dit team er voor terug hebben :

http://www.futhead.com/18/squads/3083206/

Eventueel als ik nog coins overhoud wil ik alaba als LB

Iemand ervaring met de spelers in het BL elftal ?
Hou rekening mee dat de stamina van Ribery echt killing laag is. En de WF van Robben kan ook best irritant zijn.
Gezien je keuze voor Schmelzer neem ik aan dat Alaba buiten budget is? Verder is het een evenwichtig team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Bean77 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 13:58:
[...]

Hou rekening mee dat de stamina van Ribery echt killing laag is. En de WF van Robben kan ook best irritant zijn.
Gezien je keuze voor Schmelzer neem ik aan dat Alaba buiten budget is? Verder is het een evenwichtig team.
Hoop alaba te kunnen kopen. Me team is rond de 500k waard + heb nog 100k en redelijk wat spelers in me club. Misschien toch in een 4-1-2-1-2 opstelling gaan spelen als ribery niks is. Dan met muller en lewa voorin. En thiago extra op het middenveld ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Okee ik ben verkocht. Henrik Larsson was ik al fan van vroeger, maar wat is hij overpowered in dit spel zeg. Zijn Prime-versie is voor 400k op te halen (als SBC) en ik kan me haast niet voorstellen dat er een betere spits is voor dat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 4 maart 2018 @ 14:09:
[...]

Hoop alaba te kunnen kopen. Me team is rond de 500k waard + heb nog 100k en redelijk wat spelers in me club. Misschien toch in een 4-1-2-1-2 opstelling gaan spelen als ribery niks is. Dan met muller en lewa voorin. En thiago extra op het middenveld ?
Hier een optie:
https://www.futbin.com/18/squad/4102329

Alleen moet je even kijken naar Thiago. Prima speler, maar wat laag qua stamina. Op de bank zou je dus een wisselspeler moeten hebben zitten die hem op die plek kan vervangen. Aangezien het een sub is maakt het niet uit van welke competitie etc. die is. Denk aan een Bakayoko, Milinkovic83, herrera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 11:14
Verwijderd schreef op zondag 4 maart 2018 @ 14:12:
Okee ik ben verkocht. Henrik Larsson was ik al fan van vroeger, maar wat is hij overpowered in dit spel zeg. Zijn Prime-versie is voor 400k op te halen (als SBC) en ik kan me haast niet voorstellen dat er een betere spits is voor dat geld.
Zeker mee eens. Heb al vele spitsen geprobeerd maar Larsson is zeker wel de beste. Geplaatste schoten vanaf randje 16 bij hem, nagenoeg altijd een goal. Lekker snel ook en wint soms nog een kopduel.

Heb ook de Prime van Basten vrijgespeeld toen hij nog spotgoedkoop was (480k toen) en man, die gozer heeft een beter schot dan wie dan ook. Speel hem dan ook op CAM en dat is heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH-FR schreef op zondag 4 maart 2018 @ 14:25:
[...]

Zeker mee eens. Heb al vele spitsen geprobeerd maar Larsson is zeker wel de beste. Geplaatste schoten vanaf randje 16 bij hem, nagenoeg altijd een goal. Lekker snel ook en wint soms nog een kopduel.

Heb ook de Prime van Basten vrijgespeeld toen hij nog spotgoedkoop was (480k toen) en man, die gozer heeft een beter schot dan wie dan ook. Speel hem dan ook op CAM en dat is heerlijk.
Dat verbaast mij nog het meest, hij is niet de langste maar heeft wel een kopnauwkeurigheid van 96!

Van Basten heb ik ook geprobeerd, zijn schot is inderdaad buitenaards, maar op gebied van snelheid, fysiek, dribbelen en passing komt hij tekort. Ligt ook je speelstijl natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Bean77 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 14:23:
[...]

Hier een optie:
https://www.futbin.com/18/squad/4102329

Alleen moet je even kijken naar Thiago. Prima speler, maar wat laag qua stamina. Op de bank zou je dus een wisselspeler moeten hebben zitten die hem op die plek kan vervangen. Aangezien het een sub is maakt het niet uit van welke competitie etc. die is. Denk aan een Bakayoko, Milinkovic83, herrera.
Top bedankt voor je moeite !

Vond Batsman echt verschrikkelijk spelen in mijn bpl team dus denk dat ik die vervang voor muller. Daarbij is die Werner echt enorm duur haha die kan ik niet betalen. Kan opzicht keita gebruiken als reserve voor Thiaga de leen speler speelt vrij aardig vind ik.

Ben momenteel ook ( leen ) sule aan het testen als goedkope optie voor naast eventueel boateng of Ginter.

Hoe zouden jullie vidal laten spelen als CM of CDM ? Wil namelijk wel met een type kante spelen, die alles voor de verdediging opruimt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Klaar met WL voor deze week. Gold 2 gehaald. Kan nog wel Gold 1 halen, maar geen zin meer. Ben weer aan het spelen met 4312, en bevalt prima. Misschien iets te aanvallend voor mijn doen, maar heb er wel plezier in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
Verwijderd schreef op zondag 4 maart 2018 @ 14:29:
[...]

Dat verbaast mij nog het meest, hij is niet de langste maar heeft wel een kopnauwkeurigheid van 96!

Van Basten heb ik ook geprobeerd, zijn schot is inderdaad buitenaards, maar op gebied van snelheid, fysiek, dribbelen en passing komt hij tekort. Ligt ook je speelstijl natuurlijk.
Klopt inderdaad. Het grootste probleem met van Basten is zijn wisselvalligheid. Ik heb wedstrijden waarin hij telkens goed staat, prachtige goals en loopacties maakt en ook tegenstanders wegzet.

Echter de andere wedstrijd is dan weer helemaal niks. Dan wissel ik hem al vrij snel voor SBC Promes op CAM in een 4-1-2-1-2(2) opstelling. Man, mijn inziens een extreem goede kaart die met veel geduld gratis vrij te spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH-FR schreef op zondag 4 maart 2018 @ 14:56:
[...]

Klopt inderdaad. Het grootste probleem met van Basten is zijn wisselvalligheid. Ik heb wedstrijden waarin hij telkens goed staat, prachtige goals en loopacties maakt en ook tegenstanders wegzet.

Echter de andere wedstrijd is dan weer helemaal niks. Dan wissel ik hem al vrij snel voor SBC Promes op CAM in een 4-1-2-1-2(2) opstelling. Man, mijn inziens een extreem goede kaart die met veel geduld gratis vrij te spelen is.
Gratis? Voor Promes SBC moet je toch ongeveer 200k lappen om hem vrij te spelen toch. Tenzij je alle spelers had gepackt, maar dat lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
SH-FR schreef op zondag 4 maart 2018 @ 14:56:
[...]

Kan dat van Promes alleen maar beamen. Hij staat bij mij nu in de spits op 7chem. Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 4 maart 2018 @ 14:45:
[...]

Top bedankt voor je moeite !

Vond Batsman echt verschrikkelijk spelen in mijn bpl team dus denk dat ik die vervang voor muller. Daarbij is die Werner echt enorm duur haha die kan ik niet betalen. Kan opzicht keita gebruiken als reserve voor Thiaga de leen speler speelt vrij aardig vind ik.

Ben momenteel ook ( leen ) sule aan het testen als goedkope optie voor naast eventueel boateng of Ginter.

Hoe zouden jullie vidal laten spelen als CM of CDM ? Wil namelijk wel met een type kante spelen, die alles voor de verdediging opruimt >:)
Vervang je bats voor Auba. Ook prima en gevaarlijke speler.
Vidal eigenlijk altijd als CM. Ik wil zelf als cdm iemand die wat langer is (voor uittrappen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Verwijderd schreef op zondag 4 maart 2018 @ 15:01:
[...]

Gratis? Voor Promes SBC moet je toch ongeveer 200k lappen om hem vrij te spelen toch. Tenzij je alle spelers had gepackt, maar dat lijkt me sterk.
Ik heb de SBC voltooid met een combinatie van snipen en bieden op spelers. De spelers die je snipt en al hebt verkoop je door voor winst. Tel daar de packs die je krijgt en de coins bij het completen bij op en het is mogelijk om hem gratis te doen of zelfs winst te maken. Hiervoor moet je natuurlijk wel erg geduldig zijn.

Wanneer je ervoor kiest om hem snel te completen en alle spelers gewoon te kopen, dan word het inderdaad erg lastig.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Van die mensen die Astori vannacht snel hadden ingekocht en nu vet veel winst maken mogen van mij echt een levenslange ban krijgen op Fifa. Profiteren over de dood van een speler, bah.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Weekend league weekend league, waarom speel ik het nog.
Het begon prima met 10 wins en1 loss. Vandaag verlies ik van de slechtste spelers en win ik van de besten.
De ene keer speel je tegen een full icon team, speel je ze helemaal van de mat maar mist je Del Piero zelfs van 1m voor de goal, of laat DDG een bal die dwars door het midden gaat erin.
Het andere potje word ik weggespeeld en win uiteindelijk met 6-3 (mede omdat de tegenstander, terecht, gefrustreerd raakte.

Ik sta momenteel op 15-8, maar kan het niet meer opbrengen. Wilde eigenlijk minimaal 21 wins halen maar heb mijn kookpunt wel weer bereikt (ook volgens mijn vriendin:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Met pijn en moeite de WL voltooid en 23-17 geëindigd. Heb een team van minstens 5 miljoen coins dus in die zin valt t resultaat toch tegen. Doel is eigenlijk altijd minimaal Goud 1.

Begon echter goed met 7 winstpartijen tegenover 1 verliespartij. Daarna merk je gewoon dat potjes een loterij worden en dat je vaak ook potjes verliest waarbij je veruit de bovenliggende partij bent. Tot grote verbazing van mezelf een team met 93 De Gea en 90 Sanchez FUT Champions versie verslagen. Geeft wel aan hoe incompetent het spel is.

[ Voor 14% gewijzigd door SH-FR op 04-03-2018 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH-FR schreef op zondag 4 maart 2018 @ 19:36:
Met pijn en moeite de WL voltooid en 23-17 geëindigd. Heb een team van minstens 5 miljoen coins dus in die zin valt t resultaat toch tegen. Doel is eigenlijk altijd minimaal Goud 1.

Begon echter goed met 7 winstpartijen tegenover 1 verliespartij. Daarna merk je gewoon dat potjes een loterij worden en dat je vaak ook potjes verliest waarbij je veruit de bovenliggende partij bent. Tot grote verbazing van mezelf een team met 93 De Gea en 90 Sanchez FUT Champions versie verslagen. Geeft wel aan hoe incompetent het spel is.
Met mijn Serie a fitness team zonder speciale kaarten win ik ook van full icon teams. En met mijn team met 5 icons verlies ik ook van brakke offchem teams. Het heeft ook wel te maken met kwaliteit van de bestuurder van het team. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:23

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:55:
Van die mensen die Astori vannacht snel hadden ingekocht en nu vet veel winst maken mogen van mij echt een levenslange ban krijgen op Fifa. Profiteren over de dood van een speler, bah.
Een eeuwenoud spreekwoord... De een z'n dood is de ander z'n brood..

Overigens heb ik 0 astori's, heel misschien 1 gepacked ooit. Maar zoals je merkt boeit 't me niet.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-10 22:01
WL gaat op dit moment opvallend goed.. (afkloppen)
Wel vind ik het opvallend dat de betere teams en de betere spelers, vaak ook de nare maniertjes hebben.
De mindere spelers hebben dat juist stukke minder.
Zo had ik toen straks een mega team (Sanchez IF, Yashin, Gullit, Rijkaard, Cavani SBC, Ferdinand noem t maar op) tegen, en die gang na de 1-0 van hem, tijdrekken, uitdagen etc.
Vervolgens maak ik 1-1, verzuim ik teveel kansen om de 2-1 te maken en maakt hij juist de 2-1.
Weer het dabben, waarna die de laatste 30 minuten (!) alleen achterin heeft rondgespeeld en uitgedaagd.

Zo kinderachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Haast alle spelers verkocht met als resultaat :

http://www.futhead.com/18/squads/3085006/

Sule word nog vervangen door hummels of sokratis, piszczek door kimmich 87 en Fahrmann door Neuer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-10 18:02
voor het eerst sinds de release WL mogen doen. 17 wins van de 40. Wat een mentale sloping is dit zeg. ben ik nu weer gekwalificeerd voor volgend weekend? dacht dat dit vanaf silver2 was. Word wel schijtziek van buffon. Die kan er geen knaak van vind ik (futmaskaartje). Nu maar aan van der sar SBC beginnen.

[ Voor 24% gewijzigd door harrybeuker op 04-03-2018 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
harrybeuker schreef op zondag 4 maart 2018 @ 21:24:
voor het eerst sinds de release WL mogen doen. 17 wins van de 40. Wat een mentale sloping is dit zeg. ben ik nu weer gekwalificeerd voor volgend weekend? dacht dat dit vanaf silver2 was. Word wel schijtziek van buffon. Die kan er geen knaak van vind ik (futmaskaartje). Nu maar aan van der sar SBC beginnen.
Sinds kort is 11 winst genoeg om geplaatst te zijn voor de volgende WL! Je bent dus dik geplaatst. Tevreden over je eerste Weekend League? Het is inderdaad erg veel, 40 wedstrijden.

Ik heb ook Buffon en dacht dat ik de enige was die hem maar matig vond. Echter heb ik in mijn team alleen de keuze tussen Handanovic, Perin IF en Buffon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Verwijderd schreef op zondag 4 maart 2018 @ 19:53:
[...]

Met mijn Serie a fitness team zonder speciale kaarten win ik ook van full icon teams. En met mijn team met 5 icons verlies ik ook van brakke offchem teams. Het heeft ook wel te maken met kwaliteit van de bestuurder van het team. :)
Klopt, het heeft zeker ook te maken met tegen wie je speelt. Echter ik won vandaag van een team dat zowel de FUT Champions 93 de Gea en 90 Sanchez had. Dat zijn meestal wel goede tegenstanders.

Vervolgens heb ik dan weer het gevoel dat tegen mindere (geen mindere teams, tegen mensen die minder goed zijn voor mijn gevoel) tegenstanders ik onnodig verlies.

Aan de ene kant maakt het FIFA leuk en onvoorspelbaar, maar in sommige wedstrijden presteert je team gewoon totaal anders dan in andere wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH-FR schreef op zondag 4 maart 2018 @ 21:41:
[...]

Klopt, het heeft zeker ook te maken met tegen wie je speelt. Echter ik won vandaag van een team dat zowel de FUT Champions 93 de Gea en 90 Sanchez had. Dat zijn meestal wel goede tegenstanders.

Vervolgens heb ik dan weer het gevoel dat tegen mindere (geen mindere teams, tegen mensen die minder goed zijn voor mijn gevoel) tegenstanders ik onnodig verlies.

Aan de ene kant maakt het FIFA leuk en onvoorspelbaar, maar in sommige wedstrijden presteert je team gewoon totaal anders dan in andere wedstrijden.
Eens hoor. Sommige potjes hebben je spelers gewoon geen zin erin. Andere potjes maken ze uit zich zelf kansrijke posities. Marco ging met precies in twee diagonale beweginkjes lopen waardoor zmijn tegenstander zijn verdediging open lag voor de steekpass. Ik wandelde zonder iets te doen met een middenvelder en hoefde alleen op steekpass te duwen. Andere potjes loopt hij alleen maar precies achter zijn verdediger. Wel schiet hij altijd alles erin. Serieus. Heb in 160 potjes misschien 5 keer meegemaakt dat hij een goede kans niet scoorde (waarbij ik zelf niet faalde).

Voor de geinteresseerde: na 150 potjes WL lopen Bergkamp en Van Basten allebei 1 op 1 in goals. Bergkamp ook in assists. Daar blijft Marco achter hangen. Zijn echt een gouden duo voorin. (waar Marco voor loopt is rode kaarten. Die man kan geen slidings. Maar ikben hardleers)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2018 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-10 18:02
SH-FR schreef op zondag 4 maart 2018 @ 21:38:
[...]

Sinds kort is 11 winst genoeg om geplaatst te zijn voor de volgende WL! Je bent dus dik geplaatst. Tevreden over je eerste Weekend League? Het is inderdaad erg veel, 40 wedstrijden.

Ik heb ook Buffon en dacht dat ik de enige was die hem maar matig vond. Echter heb ik in mijn team alleen de keuze tussen Handanovic, Perin IF en Buffon.
Jah opzich wel. Veel potjes op 2-1 verloren. Denk 5 met grote uitslagen verloren. Penals kan ik helaas ook niet dus daar ook 2x nat op gegaan. Ik speel 4411 :). Marco van bastrn is een superbaas idd! Heb ook nog rijkaard maar vind sif allan beter

[ Voor 6% gewijzigd door harrybeuker op 04-03-2018 22:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
och och wat ben ik soms een druif.....ik zag steeds die ultimate scream Kompany met rating 90.
Ik wist ergens wel dat er ultimate screams tijdelijk waren geupgrade maar dacht ach dat zal Kompany niet zijn.
Dus ik sparen, kon ik hem kopen. Ja ik zag het op mijn mobiel gisteravond op een feestje met aardig wat bier op.
Dus ik..tik kopen ....voor 82k. Keek ik beter ...geen rating van 90 maar 86 inmiddels. Was dus wel een tijdelijke upgrade van de grote Belg!...zucht...
Zag er later 1 van 67k, gewoon zonder na te denken weer gekocht, dacht dies goedkoop.

Dus zit nu met twee Ultimate Screams Kompany in mijn maag, heb ze er beide op staan voor 78k (pc). Slimme Henkie was ik ook...

Drinking & Webapp do not match ...

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 04-03-2018 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:48
Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met FUT. Is er nu nog iets wat ik met mijn verzamelde coins kan doen? Voelt zo zonde om daar niks meer mee te doen...

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 00:18
Exar schreef op zondag 4 maart 2018 @ 22:48:
Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met FUT. Is er nu nog iets wat ik met mijn verzamelde coins kan doen? Voelt zo zonde om daar niks meer mee te doen...
Ja je kunt spelers kopen van mij voor de max prijs :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Verkopen... illegaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb dit weekend weinig gespeeld, maar Fred 83 doet het erg leuk in mijn team.
Snelle, behendige box to box speler met erg veel stamina veur weinig.

https://www.futbin.com/18...artist&pchem=10&schem=100

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-10 22:01
Bossie schreef op maandag 5 maart 2018 @ 00:08:
Ik heb dit weekend weinig gespeeld, maar Fred 83 doet het erg leuk in mijn team.
Snelle, behendige box to box speler met erg veel stamina veur weinig.

https://www.futbin.com/18...artist&pchem=10&schem=100
Hoe heb je die in gepast? Lijkt me wel met zn gebrek aan lengte en strength niet geschikt als cdm..

WL geeindigd met 7 wins uit 15 matches (PC) dus wederom Silver 2.
In SB ben ik Gold 1 geeindigd.
Kon deze week simpelweg niet de energie vinden om al die wedstrijden te gaan spelen van SB en WL.

Larsson is nog steeds on fire, 74 goals en 19 assists in 68 wedstrijden (enkel online of SB legendary).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm net van Basten maar eens uitgeprobeerd. Speelde voor mij echt verschrikkelijk dus heb hem maar weer op de transferlijst gezet.

Ik wilde voor het weekend de Larsson SBC doen. Maar twijfel toch tussen hem en Crespo. Crespo 87 is iets duurder maar kun je natuurlijk wel verkopen. Welke zouden jullie aanraden tussen die 2?

Ik zit ook te twijfelen tussen Blanc (85) of Prima Rijkaard als CDM. Ik speel nog steeds met Baka.
Blanc kost ong 600+ (en is verkoopbaar) en Rijkaard zou als SBC voor 670k te doen moeten zijn (niet verkoopbaar, maar als hij echt goed is, is hij het waard natuurlijk)

SB rewards net binnen en Elite 3 gehaald (speel meestal van maandag tm vrijdag de dagelijkse potjes)
20.000 coins en Isco. Het is wel eens minder geweest.

[ Voor 22% gewijzigd door 038Zwolle op 05-03-2018 03:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shreddaaa schreef op maandag 5 maart 2018 @ 00:16:
[...]

Hoe heb je die in gepast? Lijkt me wel met zn gebrek aan lengte en strength niet geschikt als cdm..
LCM in 41212 Narrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Vidal If of Del Piero Prime? Wat zouden jullie doen?
https://www.futbin.com/18/squad/3508820

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Kom in de zomer nog eens terug om een leuk team te maken met TOTS spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:16
WL hier ging best prima. Redelijk 'eenvoudig' 21 wins kunnen halen. Vrijdag zelfs 9-1 gehaald. Zaterdag een beetje geforceerd zitten spelen om maar die 40 potten te kunnen halen. Daar een hoop laten liggen. Had de 25 nog wel kunnen halen, maar toen had ik echt geen zin meer.

Je merkt wel dat als je eenmaal in de elite matchmaking terecht komt, je bizarre tegenstanders treft. Als hoogtepunt dit team: https://www.futbin.com/18/squad/4117305

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-10 11:18
Online divisie 8, speel dit spel voor de fun....team met allemaal 85+, toen was de fun weg. Ga maar weer offline mijn wedstrijdjes spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb tot nu toe de goedkoopste sbc gedaan.
Dawry Jameel, Ohod Club.
10 spelers nodig. 4 via bieden 150, overige 6 voor 200. Totaal 1800 😀
Krijg je nog nb een klein gemengde spelers pack voor!

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 05-03-2018 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik kan ook nog 200k extra sparen en dan Casemiro inwisselen voor Rijkaard untradeable.
Weer veel te veel keus :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10:53
Heb 32 winst behaald dit weekend, heb 3x een disconnect gehad waarbij ik de loss kreeg. Normaal heb ik dit nooit en het leek wel alsof er een nieuwe glitch was. Ik werd niet gedisconnect met de EA servers en kreeg ook geen melding dat ik de wedstrijd niet had afgemaakt, wel kreeg ik een loss erbij. Meer mensen dit gehad dit weekend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lil Tjappo schreef op maandag 5 maart 2018 @ 11:57:
Heb 32 winst behaald dit weekend, heb 3x een disconnect gehad waarbij ik de loss kreeg. Normaal heb ik dit nooit en het leek wel alsof er een nieuwe glitch was. Ik werd niet gedisconnect met de EA servers en kreeg ook geen melding dat ik de wedstrijd niet had afgemaakt, wel kreeg ik een loss erbij. Meer mensen dit gehad dit weekend?
Jep. Twee keer at random bij gelijke stand. Bij beide potten was ik zwaar bovenliggend met een beter team. Terug in de hub had ik een loss erbij. Maakte me niet echt uit omdat ik toch maar voor de lol de 4222 en 442 aan het testen was. Was toch niet van plan om iets specifiek te halen. Voor jou wel zuur qua ranking of niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G2 rewards in squad battles, slacken word weer beloond met een Mbappe 84 (40k) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:28
Overmars Prime, kan iemand me vertellen of dit een aanrader is als linksbuiten in 4-3-3 (4) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10:53
Verwijderd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 12:08:
[...]

Jep. Twee keer at random bij gelijke stand. Bij beide potten was ik zwaar bovenliggend met een beter team. Terug in de hub had ik een loss erbij. Maakte me niet echt uit omdat ik toch maar voor de lol de 4222 en 442 aan het testen was. Was toch niet van plan om iets specifiek te halen. Voor jou wel zuur qua ranking of niet?
Van die 3 losses stond ik bij 2 wedstrijden voor en bij 1 wedstrijd stond ik achter. Ik zou dan waarschijnlijk Elite 1 hebben gehaald ipv 2 wat wel veel verschil maakt idd. Hoop niet dat dit weer een nieuwe glitch is maar het lijkt er wel op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat het verschil tussen Legendarisch en Ultimate (SB) groter is dan verwacht. Win de meeste legendarische potjes wel met 4,5 of 6- 1 (EA zorgt er wel voor dat je (bijna) altijd een doelpunt tegenkrijgt) en bij Ultimate verlies ik ineens kansloos met 3-0, ongeacht wat voor teamrating. Dit weekend voor het eerst met mijn vernieuwde team gespeeld op dat niveau, gelijk depressief word je ervan.

Dan maar Elite 1/2 halen deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:48
Ik wil m'n coins best wel verkopen (PC), geen idee alleen waar dat betrouwbaar kan, die websites zijn allemaal wat schimmig.
Hoezo illegaal, ik snap heus wel dat EA liever zelf points verkoopt, maar lekker boeiend EA is geen wetgever ofzo.

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg net een oranje kaartje Donnarruma. Kan je daar wat mee of lekker verkopen voor die 50k ofzoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Exar schreef op maandag 5 maart 2018 @ 13:49:
[...]

Ik wil m'n coins best wel verkopen (PC), geen idee alleen waar dat betrouwbaar kan, die websites zijn allemaal wat schimmig.
Hoezo illegaal, ik snap heus wel dat EA liever zelf points verkoopt, maar lekker boeiend EA is geen wetgever ofzo.
8)7 |:( Nee je zult er niet voor in de bak belanden, maar wel een prima ban aan je broek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ErnstMid schreef op maandag 5 maart 2018 @ 14:04:
[...]

8)7 |:( Nee je zult er niet voor in de bak belanden, maar wel een prima ban aan je broek.
Hij is toch al klaar met fifa ;)

Volgend jaar PES gok ik ;)

Burp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06:53
Ik lees hier al een tijdje mee met veel plezier.
Ik speel vanaf september al met een volledig Braziliaans elftal. Elke week probeer ik een upgrade door te voeren binnen mijn team met de opgespaarde coins.
Ik heb vandaag de MOTM Talisca (86) gehaald ipv de SIF versie (84). Wát een speler.
Lang, sterk en snel met een fenomenaal schot .Voor mij is Talisca toch wel dé speler van FIFA 18.
Hopelijk vanavond nog een upgrade erboven op. Twijfel nog om Jesus (83) te halen. Merkt iemand verschil met zijn 81 kaart? Ik speel met het volgende team: https://www.futbin.com/18/squad/4120543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Worden er IF's verwacht voor Ederson en van Dijk? Zie hun prijzen omhoogschieten en heb nog coins nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:16
Fraaank schreef op maandag 5 maart 2018 @ 14:50:
Worden er IF's verwacht voor Ederson en van Dijk? Zie hun prijzen omhoogschieten en heb nog coins nodig.
Ederson vorige week een pingel gestopt. Van Dijk weet ik eerlijk gezegd niet. Je moet zelf je moment kiezen. Als je ze nu verkoopt met winst heb je dus gegarandeerde winst. Als ze woensdag niet in TOTW blijken te zitten kelderen ze weer en dan kan je zo maar weer verlies maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lwd-kevin schreef op maandag 5 maart 2018 @ 14:43:
Ik speel vanaf september al met een volledig Braziliaans elftal. Elke week probeer ik een upgrade door te voeren binnen mijn team met de opgespaarde coins.
Ik heb vandaag de MOTM Talisca (86) gehaald ipv de SIF versie (84). Wát een speler.
Lang, sterk en snel met een fenomenaal schot .Voor mij is Talisca toch wel dé speler van FIFA 18.
Hopelijk vanavond nog een upgrade erboven op. Twijfel nog om Jesus (83) te halen. Merkt iemand verschil met zijn 81 kaart? Ik speel met het volgende team: https://www.futbin.com/18/squad/4120543
Nou wat jij zegt...ik heb een paar keer tegen Talisca gespeeld, mijn complete redelijke pl middenveld werd beide keren overlopen. Volgens mij was de if 81 versie?
Heb na de wedstrijd gelijk gecheckt welke speler dat was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV8
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-05-2024
lwd-kevin schreef op maandag 5 maart 2018 @ 14:43:
Mooi team! ik speel zelf ook met een braziliaans team, heb alleen futmas meunier op ra.
Hoe bevalt fabinho jou? ik heb zelf luiz gustavo 85 op cvm, heerlijke speler vind ik dat. En vind je talisca beter dan guiliano?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06:53
JeroenV8 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 15:41:
[...]

Mooi team! ik speel zelf ook met een braziliaans team, heb alleen futmas meunier op ra.
Hoe bevalt fabinho jou? ik heb zelf luiz gustavo 85 op cvm, heerlijke speler vind ik dat. En vind je talisca beter dan guiliano?
Fabinho is een klasbak. Echt een stofzuiger die zowel lengte, een goede pass als body met zich mee brengt. Ik heb ook een tijdje met SIF Gustavo gespeeld en vind hem redelijk vergelijkbaar met Fabinho (zijn longshot is ook heel fijn). Ik kies tegenwoordig echter voor IF Allan naast Fabinho vanwege zijn snelheid. Talisca speelt voor mij als CCAM fijner dan Guiliano. Hij heeft goede loopacties (met name bij een-tweetjes) en brengt wederom wat meer vanwege zijn lengte en fenomenale schot. Guiliano vind ik dan weer fijner als RCAM vanwege zijn snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Afgelopen WL met dit team: https://www.futbin.com/18/squad/4122286 Goud 3 gehaald.
Had nog +/-10 wedstrijden over, maar geen tijd en eigenlijk ook geen zin meer om tijd te maken.

Ik kon tegen veel teams me prima staande houden en het waren op twee wedstrijden na verliezen met 1 doelpunt verschil. Al met al best tevreden.

1 speler waar ik het echt moeilijk tegen had was Prime Larsson. Die schoot ze er echt vanuit alle hoeken en afstanden in!

Nu mijn vraag. Is Larsson een goede vervangen voor Salah of misschien wel Overmars (liever niet).
Of kan ik mijn coins beter besteden aan De Gea of wellicht straks Prime Gullit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoodlum77 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 17:01:
Afgelopen WL met dit team: https://www.futbin.com/18/squad/4122286 Goud 3 gehaald.
Had nog +/-10 wedstrijden over, maar geen tijd en eigenlijk ook geen zin meer om tijd te maken.

Ik kon tegen veel teams me prima staande houden en het waren op twee wedstrijden na verliezen met 1 doelpunt verschil. Al met al best tevreden.

1 speler waar ik het echt moeilijk tegen had was Prime Larsson. Die schoot ze er echt vanuit alle hoeken en afstanden in!

Nu mijn vraag. Is Larsson een goede vervangen voor Salah of misschien wel Overmars (liever niet).
Of kan ik mijn coins beter besteden aan De Gea of wellicht straks Prime Gullit?
SBC Larsson doen gewoon, is ongeveer 400k (als je alles gaat kopen) een betere spits vind je niet voor dat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unione.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-12-2021
Verwijderd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 13:57:
Ik kreeg net een oranje kaartje Donnarruma. Kan je daar wat mee of lekker verkopen voor die 50k ofzoiets
Ik heb hem sinds gisteren in de goal staan ipv IF Ter Stegen en heb tot nu toe nog geen spijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14:00
Heeft iemand hier ervaring met Henry Prime icon?
Zoja hoe gebruiken jullie hem..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Zo mijn Ultimate team voor 2018 is binnen, https://www.futbin.com/18/squad/3672506

Volgende update zijn de RB en CDM, Rijkaard nu nog als leenspeler maar twijfel tussen zijn prime SBC en Casemiro TOTGS.

Ben Yedder is echt uitzonderlijk goed! Voor die prijs zeker een aanrader!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B.Schuimpje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 15:39
bvbal79 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 10:51:
Online divisie 8, speel dit spel voor de fun....team met allemaal 85+, toen was de fun weg. Ga maar weer offline mijn wedstrijdjes spelen :)
Divisie 8 met zo'n team is waarschijnlijk met coins gekocht, dan kan hij er misschien geen reet van :)

Staar je niet blind op teams en heb wat vertrouwen, Tony Kok speelde 21-5 in de WL met een eredivisieteam en sommige youtubers halen met TOTY-spelers nieteens divisie 1. Gewoon je best doen en niet bang zijn, hoe hatelijk het ook is als je zo'n pace-goal tegenkrijgt of op een onmogelijke manier van de bal gezet wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Mijn team is bijna af, ben alleen nog op zoek naar een Franse spitsenpartner naast Larsson. Ik wil kiezen tussen 90 Griezmann, 86 Mbappe of 84 Ben Yedder. Is er iemand hier met enige ervaringen?

Heb overigens ook besloten van Basten in te ruilen bij de Hernandez SBC. Miste bij hem toch snelheid en vooral bewegelijkheid, zowel op ST als CAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
SH-FR schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:24:
Mijn team is bijna af, ben alleen nog op zoek naar een Franse spitsenpartner naast Larsson. Ik wil kiezen tussen 90 Griezmann, 86 Mbappe of 84 Ben Yedder. Is er iemand hier met enige ervaringen?

Heb overigens ook besloten van Basten in te ruilen bij de Hernandez SBC. Miste bij hem toch snelheid en vooral bewegelijkheid, zowel op ST als CAM.
Vandaag de eerste SB' s met Ben Yedder gespeeld, wat een man! Snel, goed schot, tweebenig. Voor mij precies wat ik zoek naast Suarez. De rest ken ik te slecht om een oordeel over te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
roybr schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:27:
[...]

Vandaag de eerste SB' s met Ben Yedder gespeeld, wat een man! Snel, goed schot, tweebenig. Voor mij precies wat ik zoek naast Suarez. De rest ken ik te slecht om een oordeel over te hebben.
Hmm, opzich dan wel een goede optie omdat hij ruim binnen m'n budget valt (650k grofweg). Vooral kwa prijs is hij natuurlijk veel goedkoper dan Griezmann en Mbappe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
roybr schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:27:
[...]

Jij hebt wat Ben Yedders in de verkoop? 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Toch ook wel enorm opvallend hoe snel Want to Watch Mbappe is gedaald. Meen dat hij een maand geleden nog zo rond de miljoen zat en nu zo rond 680.000.

[ Voor 4% gewijzigd door SH-FR op 05-03-2018 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo toch maar blanc gehaald (85) ipv rijkaard. Zit nu alleen te twijfelen om mijn 88 Kluivert om te wisselen voor prime Larsson sbc... keuzes...

[ Voor 5% gewijzigd door 038Zwolle op 05-03-2018 20:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

038Zwolle schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:57:
Zo toch maar blanc gehaald (85) ipv rijkaard. Zit nu alleen te twijfelen om mijn 88 Kluivert om te wisselen voor prime Larsson sbc... moeilijk
Zorg dat je wat munten overhoud en stop niet alles in untradables...

Zijn er door de "rest of the world" rating refresh nog IF's omhoog gegaan?

[ Voor 10% gewijzigd door peeweeherman op 05-03-2018 21:00 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peeweeherman schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:59:
[...]

Larsson zou de eerste untradeable worden. Ik had eerst 1m coins in investeringen staan, maar heb besloten dat te investeren in spelers :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

038Zwolle schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:00:
[...]

Larsson zou de eerste untradeable worden. Ik had eerst 1m coins in investeringen staan, maar heb besloten dat te investeren in spelers :)
Ik kan me soms ook moeilijk bedwingen, maar verwacht dat ik tijdens wereldkampioenschap ook nog wel munten nodig ben, net als bij FIFA 14

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
038Zwolle schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:00:
[...]

Ik heb ervaring met zowel Larsson als Kluivert en ik zou zeker Larsson halen. Snel, behendig, maakt alles af en kan goed koppen. Er is geen enkele icon-sbc waarbij je voor 400K zo'n goede speler krijgt.

Heb je ruim voldoende budget, dan zeker niet twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Heeft iemand een idee of het verstandig is om nu 86 Want to Watch Mbappe te kopen? Hij is nu, terwijl hij een maand geleden rond de miljoen zat, 680k. Geen idee waarom hij zo enorm gedaald is en of hij nog verder gaat dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds druk aan het teruglezen maar ondertussen ook aan het verder bouwen aan mijn team, in mijn teruglees weekend ben ik een paar dingen nog niet tegengekomen, waar ik nu toch wel tegen aanloop.
Verdedigen zijn daar na makkelijke tips voor ik blijf het lastig vinden, wissel van mannetje met R3 of toch op de ouderwetse manier?

Verder zit ik met teamgeeststijlen, welke raden jullie mij nou aan op mijn basis 11

Ederson
Rose (heeft al anker) - Sánchez - Bailey (heeft al anker) - Valencia
Fernandio (heeft al anker) - Bakayoko
Sane - Mata - Mikitaryan
Kane

De spelers met reeds teamgeeststijlen die heb ik zo reeds gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Verwijderd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:29:

Verder zit ik met teamgeeststijlen, welke raden jullie mij nou aan op mijn basis 11

Ederson
Rose (heeft al anker) - Sánchez - Bailey (heeft al anker) - Valencia
Fernandio (heeft al anker) - Bakayoko
Sane - Mata - Mikitaryan
Kane

De spelers met reeds teamgeeststijlen die heb ik zo reeds gekocht
In de basis verdedigers schaduw, middenvelders spil en aanvallers jager.
Komt maar zelden voor dat ik vanwege de speler stats hiervan afwijk.

Een snelle CAM krijgt eventueel maestro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:54:
[...]

Jij hebt wat Ben Yedders in de verkoop? 😉
Yedder is een held, bijzonder complete speler voor een zeer lage prijs.
Als hij in de BPL had gespeeld was hij veel duurder geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.Schuimpje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 15:39
peeweeherman schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:59:
[...]

Zijn er door de "rest of the world" rating refresh nog IF's omhoog gegaan?
Ja een paar, oa Brahimi. Fijne sub, nu 87 rated :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle spelers van La Liga binnen. Van premier league moet ik alleen de betere teams nog aanvullen met dure spelers :p

Heel benieuwd wie je kan krijgen met die league sbc's.. gezien de andere league sbc's zal het wel weer zo'n net niet speler worden 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

B.Schuimpje schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:45:
[...]

Ja een paar, oa Brahimi. Fijne sub, nu 87 rated :)
Damn, had gehoopt op Lozano, Telles, Giuliano, Talisca en Promes

Pagina: 1 ... 153 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs