Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
GAITii schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:36:
[...]

Gisteren hielp bij mij 'echt' uitloggen op de web app en vervolgens via de mobile app had ik opeens dat ene puntje meer.
Ik heb het maar met carzola opgelost. Nu mooi Maradona 20 wedstrijden voor de WL gehaald. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:40
038Zwolle schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:11:
IF handelen zit er voor mij ook niet meer in. Ook de OTW zit me tegen.
Had echt niet verwacht dat Mkhitaryan op 110 zou gaan komen. Ik dacht met 150 al een goede deal te hebben (3x) . Als hij een IF krijgt gaan de prijzen natuurlijk wel weer omhoog, maar normaal sla ik in voor een wedstrijd. Nu dacht ik een uitzonderlijke deal gemaakt te hebben:)

Mass bidden werkt voor mij nog wel. Ik kijk naar spelers als Baka/ Rashford en MM spelers. Ga er 200/300 coins onderzitten en probeer het elk uur. Als ik elk uur relist verkoop ik er altijd wel een aantal. De donderdagen en maandagen probeer ik mijn transferlist weer maximaal aan te vullen.
Vorige week 100 rashfords kunnen krijgen voor 1200/1300 en die gaan nu weer voor 2300/2400. Dus dat was wel een lekkere profit
Oké, ik vergal nu mijn fijne handelstip maar de hele markt ligt toch al stil en is weinig meer te verdienen.
Op vrijdagavond rond 19:00 Davinson Sanchez inslaan voor 700 n rond 23:00/00:00 weer verkopen voor 1000.
Lukte mij afgelopen twee weken en bijna een 60-70K winst hierdoor gemaakt.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • +1 Henk 'm!
servival7 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:34:
Ik kom weer eens 1 team rating tekort voor een sbc terwijl hij op futbin wel klopt. Wat kon je ook alweer doen om dit te verhelpen? Heb het ook al in de mobile app geprobeerd maar ook daar blijft hij 81.
Als je hem op de console inlevert werkt het vaak wel. Maarja moet je wel thuis zijn natuurlijk:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Ik ga met dit team de WL in. Moet wel goedkomen lijkt denk ik zo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nLOO18JViNpFlhlx6DnbJ3EG/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:47:

[afbeelding]
Lekker aanvallend. Good luck.

Heb vorig weekend mijn eerste weekend league gedaan en voorlopig wel weer mijn laatste. Is mij veel te veel wedstrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:49:
[...]

Lekker aanvallend. Good luck.

Heb vorig weekend mijn eerste weekend league gedaan en voorlopig wel weer mijn laatste. Is mij veel te veel wedstrijden
Aanval is de beste verdediging toch?
Op plek van del piero kan ook nog modric spelen maar ik denk dat dat verdedigend weinig uit maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-10 22:01
servival7 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:56:
[...]

Aanval is de beste verdediging toch?
Op plek van del piero kan ook nog modric spelen maar ik denk dat dat verdedigend weinig uit maakt.
Waarom niet in 4-3-3 starten met 2 cdm’s en 1 cm.
Dan hebben al je spelers 10 chem en kan je het ingame alsnog switchen naar hoe je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Shreddaaa schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:01:
[...]

Waarom niet in 4-3-3 starten met 2 cdm’s en 1 cm.
Dan hebben al je spelers 10 chem en kan je het ingame alsnog switchen naar hoe je wilt.
Ik begin al 4-3-2-1 om alles op volle chem te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
servival7 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:04:
[...]

Ik begin al 4-3-2-1 om alles op volle chem te krijgen.
Ohja, kan ook natuurlijk haha!

Zelf kan ik totaal niet overweg met 4-1-2-1-2 narrow. Met jouw elftal zou ik zelf sowieso permanent 4-3-3 of 4-3-2-1 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:47:

[afbeelding]
Lekker team zeg, hoeveel was je kwijt aan Maradonna? Meen dat zijn SBC rond de 3 miljoen kost?

Hoe bevalt die linkerkant met bayernspelers + Neuer? Ben mijn club aan het opruimen en zit er aan te denken die spelers te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:14:
[...]

Lekker team zeg, hoeveel was je kwijt aan Maradonna? Meen dat zijn SBC rond de 3 miljoen kost?

Hoe bevalt die linkerkant met bayernspelers + Neuer? Ben mijn club aan het opruimen en zit er aan te denken die spelers te halen.
Ik heb maradonna als leenspeler voor 20 wedstrijden. Die sbc koste zo'n 12k.
Die bayern spelers spelen heerlijk. Alaba is sowieso 1 van de betere links backs. Boateng verdedigd er goed met zijn uitschruif benen. Ik vind Vidal van de "normale" spelers ook 1 van de betere cm's uit het spel.
En Neuer stopt gewoon een hoop ballen alhoewel hij af en toe ook ballen doorlaat waarvan je zelf het idee hebt dat hij deze best had kunnen houden, maar volgens mij heeft elke keeper dat wel.

@Shreddaaa ik vind 4-1-2-1-2(2) juist heerlijk spelen. Ik stuur mijn 2 spitsen, die aardig snel zijn, vaak diep waardoor je menig verdediging er makkelijk uitloopt. Ook komt mijn CAM vaak in scoringspositie. Normaal staat Del Piero daar en hij en Overmars hebben beiden 5 sterren weak foot wat het afmaken vrij makkelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:23:
[...]

Ik heb maradonna als leenspeler voor 20 wedstrijden. Die sbc koste zo'n 12k.
Die bayern spelers spelen heerlijk. Alaba is sowieso 1 van de betere links backs. Boateng verdedigd er goed met zijn uitschruif benen. Ik vind Vidal van de "normale" spelers ook 1 van de betere cm's uit het spel.
En Neuer stopt gewoon een hoop ballen alhoewel hij af en toe ook ballen doorlaat waarvan je zelf het idee hebt dat hij deze best had kunnen houden, maar volgens mij heeft elke keeper dat wel.

@Shreddaaa ik vind 4-1-2-1-2(2) juist heerlijk spelen. Ik stuur mijn 2 spitsen, die aardig snel zijn, vaak diep waardoor je menig verdediging er makkelijk uitloopt. Ook komt mijn CAM vaak in scoringspositie. Normaal staat Del Piero daar en hij en Overmars hebben beiden 5 sterren weak foot wat het afmaken vrij makkelijk maakt.
Ohh ja heb hem ook als leenspeler gedaan, is onbetaalbaar verder dus 20 wedstrijden geniet :9

Okee thanks, ben benieuwd!

Ja elke keeper heeft dat sort rare dingen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:25:
[...]

Ohh ja heb hem ook als leenspeler gedaan, is onbetaalbaar verder dus 20 wedstrijden geniet :9

Okee thanks, ben benieuwd!

Ja elke keeper heeft dat sort rare dingen wel.
Ik heb mijn team best vaak omgegooid deze fifa maar die 4 bayern spelers zijn er wel altijd in blijven staan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-10 15:54
038Zwolle schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:41:
[...]

Als je hem op de console inlevert werkt het vaak wel. Maarja moet je wel thuis zijn natuurlijk:)
Mijn voordeel is dat ik op PC speel, dus kan met teamviewer via m'n werk op m'n PC komen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:30:
[...]

Ik heb mijn team best vaak omgegooid deze fifa maar die 4 bayern spelers zijn er wel altijd in blijven staan :9
Sold! eerst mijn club legen (ongeveer 900 spelers |:( ) en daarna kan de wederopbouw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Ik wil een paar nieuwe spelers halen vandaag of morgen, maar is daar nog een 'goed' moment voor? Prijzen fluctueren best wel zie ik, zo was OTW Salah vanaochtend 595k, zat hij vanmiddag op 610k en is hij inmiddels weer 595k...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

gaizka schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:02:
Ik wil een paar nieuwe spelers halen vandaag of morgen, maar is daar nog een 'goed' moment voor? Prijzen fluctueren best wel zie ik, zo was OTW Salah vanaochtend 595k, zat hij vanmiddag op 610k en is hij inmiddels weer 595k...
Donderdagavond als de WL rewards komen, maandagochtend als de SB rewards komen. Maar denk niet dat er nog heel veel verschil in zal zitten. Als je met die spelers wil spelen... gewoon halen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gaizka
ErnstMid schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:06:
[...]

Donderdagavond als de WL rewards komen, maandagochtend als de SB rewards komen. Maar denk niet dat er nog heel veel verschil in zal zitten. Als je met die spelers wil spelen... gewoon halen :9
Er kwam er zojuist 1 voorbij voor 575k, meteen gekocht :P

Maar je hebt opzich wel gelijk, al is het wel leuk om spelers voor zo weinig mogelijk binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:34:
Ik kom weer eens 1 team rating tekort voor een sbc terwijl hij op futbin wel klopt. Wat kon je ook alweer doen om dit te verhelpen? Heb het ook al in de mobile app geprobeerd maar ook daar blijft hij 81.
Soms is ook een positie naderhand veranderd, goed opletten

Zit inderdaad geen handel meer in if's.
Eerder kocht ik een Mooy of Alonso voor 60k en verkocht ze voor het dubbele.
Maar als je nu kijkt, naar bijvoorbeeld Can if 82,das echt belachelijk die prijzen

[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 02-03-2018 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een mongolen bij EA. Ik koop Varane, blijkt dat ie die al had, transferlijst zit vol met 100 transfers. Zit ik in mijn aankoopscherm. Kan m niet naar de transferlijst sturen en niet naar mijn club. Ik kon nergens heen. Spel opnieuw opgestart, Varane weg en mn 13.750 coins. Wederom applaus voor dat stelletje kleuters daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 16:08:
Wat een mongolen bij EA. Ik koop Varane, blijkt dat ie die al had, transferlijst zit vol met 100 transfers. Zit ik in mijn aankoopscherm. Kan m niet naar de transferlijst sturen en niet naar mijn club. Ik kon nergens heen. Spel opnieuw opgestart, Varane weg en mn 13.750 coins. Wederom applaus voor dat stelletje kleuters daar
Beetje zelfreflectie kan geen kwaad. Dat spel kan vastlopen, maar als je iemand koopt, check altijd even of je hem hebt en leermomentje voor volgende keer om bij het kopen van spelers altijd wat ruimte over te laten in je transferlijst.

Maar EA maakt zelf dagelijks ook zijn fouten hoor, dat zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Waarom koop je Varane als ie al in je club zit?
Om EA hier de schuld van te geven is natuurlijk van de zotte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Hij is er vast nog wel.
In het hoofdscherm van FUT, linksonder: "Claim here your new items".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 16:14:
[...]

Beetje zelfreflectie kan geen kwaad. Dat spel kan vastlopen, maar als je iemand koopt, check altijd even of je hem hebt en leermomentje voor volgende keer om bij het kopen van spelers altijd wat ruimte over te laten in je transferlijst.

Maar EA maakt zelf dagelijks ook zijn fouten hoor, dat zeker
Bedankt pap
Shreddaaa schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 16:16:
[...]

Waarom koop je Varane als ie al in je club zit?
Om EA hier de schuld van te geven is natuurlijk van de zotte.
Al je 1100 spelers uit je hoofd kennen is pas van de zotte
SR8 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 16:22:
Hij is er vast nog wel.
In het hoofdscherm van FUT, linksonder: "Claim here your new items".
Klopt _/-\o_ Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 16:29:
[...]

Bedankt pap

[...]

[...]

Klopt _/-\o_ Thanks
Met zo'n gebruikersnaam vraag je er natuurlijk wel een beedje om :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 16:29:
[...]

Bedankt pap

[...]

[...]

Klopt _/-\o_ Thanks
Lekker bijdehand aan het doen jongen?
Alsof je 1100 keer Varane in je club hebt..

Zullen we maar niet doen he, gezellig houden hier lijkt me het beste.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2018 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 16:32:
[...]

Met zo'n gebruikersnaam vraag je er natuurlijk wel een beedje om :+
Haha touché

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

En er een paar minuten later achterkomen dat hij er nog gewoon is. |:( Applaus voor jezelf dan maar?

Ik ben begonnen met de grote schoonmaak, betwijfel alleen of het zin heeft om al die contracten op de transferlijst te gooien. Als ik ze verkoop vor 150 p stuk levert het wel een stuk meer op dan quicksell maar raak ik ze uberhaupt kwijt? :? Heb honderden gouden player contracts....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErnstMid schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 16:51:
[...]

En er een paar minuten later achterkomen dat hij er nog gewoon is. |:( Applaus voor jezelf dan maar?

Ik ben begonnen met de grote schoonmaak, betwijfel alleen of het zin heeft om al die contracten op de transferlijst te gooien. Als ik ze verkoop vor 150 p stuk levert het wel een stuk meer op dan quicksell maar raak ik ze uberhaupt kwijt? :? Heb honderden gouden player contracts....
Contracten zijn volgens mij minder populair dan conditie toch. Voor 150 gaan ze sowieso wel weg, maar waarom zou je verbruiksitems verkopen? Of ga je ook niet meer spelen?

Ik ben inmiddels al zo'n 800k rijker en ben nog niet op de helft van het legen van mijn club. Hopelijk tik ik de 1,5 miljoen aan nadat de club leeg is (op verbruiksitems na = ongeveer 200k waard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
ErnstMid schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 16:51:
[...]

ik handel hier dus in. :+ verkoop ze voor 400/450 en ben er over het algemeen elk uur wel een paar kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 16:56:
[...]

Contracten zijn volgens mij minder populair dan conditie toch. Voor 150 gaan ze sowieso wel weg, maar waarom zou je verbruiksitems verkopen? Of ga je ook niet meer spelen?

Ik ben inmiddels al zo'n 800k rijker en ben nog niet op de helft van het legen van mijn club. Hopelijk tik ik de 1,5 miljoen aan nadat de club leeg is (op verbruiksitems na = ongeveer 200k waard)
Ja ga wel spelen... maar heb meer dan 900 'simpele' gouden player contracts. Die ga ik echt never nooit niet opmaken ;) en meer dan 200 rare gouden player contracts....
servival7 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 16:57:
[...]

ik handel hier dus in. :+ verkoop ze voor 400/450 en ben er over het algemeen elk uur wel een paar kwijt.
De 'rare' gouden neem ik dan aan? :) ja ik heb net de eerste ronde gehad, daar heb ik een aantal van verkocht. Dat is nog wel de moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErnstMid schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 16:59:
[...]

Ja ga wel spelen... maar heb meer dan 900 'simpele' gouden player contracts. Die ga ik echt never nooit niet opmaken ;) en meer dan 200 rare gouden player contracts....

[...]

De 'rare' gouden neem ik dan aan? :) ja ik heb net de eerste ronde gehad, daar heb ik een aantal van verkocht. Dat is nog wel de moeite :)
Jaa klopt, denk dat 100 stuks max meer dan genoeg is tot Fifa 19. Alleen die conditie kaarten gaan wel wat vlugger op, zeker als je maar 1 team hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gaizka schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:08:
[...]

Er kwam er zojuist 1 voorbij voor 575k, meteen gekocht :P

Maar je hebt opzich wel gelijk, al is het wel leuk om spelers voor zo weinig mogelijk binnen te halen.
Maar waarom, de OTW is een RW terwijl Salah toch echt stijf links is en alles met rechts toch vaak mislukt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Bossie schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 17:12:
[...]

Maar waarom, de OTW is een RW terwijl Salah toch echt stijf links is en alles met rechts toch vaak mislukt.
the new cut inside man :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mij de driven shot finisher als L-ST :)

edit: heb de POTM

[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 02-03-2018 17:14 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er uberhaupt nog mensen die met klassieke buitenspelers spelen? In Fifa net zoals in het echt toch. Linkspoot op rechts en rechtspoot op links. In ieder geval type spelers die naar binnen komen. Kom amper spelers (ook via SB) tegen met echte buitenspelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 17:16:
Zijn er uberhaupt nog mensen die met klassieke buitenspelers spelen? In Fifa net zoals in het echt toch. Linkspoot op rechts en rechtspoot op links. In ieder geval type spelers die naar binnen komen. Kom amper spelers (ook via SB) tegen met echte buitenspelers.
Met 2 spitsen wil je wel een linkspoot links en een rechtspoot rechts. Als je dan een steekpass achter de verdediging geeft, dicht op de 16, kan de spits meteen uithalen met zn sterke been.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 17:16:
Nope... Coutinho (rechtsbenig) op links en Bale (linksbenig) op rechts :P
Shreddaaa schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 17:18:
[...]

Met 2 spitsen wil je wel een linkspoot links en een rechtspoot rechts. Als je dan een steekpass achter de verdediging geeft, dicht op de 16, kan de spits meteen uithalen met zn sterke been.
Als ik schakel naar een systeem met twee spitsen heb ik dat wel in ieder geval. Dan staat Saurez rechts en Bale links. Suarez is voor mij trouwens echt fantastisch. _/-\o_

[ Voor 35% gewijzigd door ErnstMid op 02-03-2018 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 17:18:
[...]

Jaa dat snap ik, bedoelde meer volgens de Hollandse school met 433 eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Mijn bale staat juist rechts en overmars die 2 benig is links. Vind dit toch fijner op de 1 of andere manier.

WL begint lekker trouwens. Maradonna maakt in de 5e minuut 1-0. De verbinding met de tegenstander is verbroken :9

Edit:
Wat speelt die Maradonna ongelooflijk lekker. Alles lijkt gewoon te lukken bij die man.
Normaal vliegen dit soort ballen er nooit in bij mij:

[ Voor 30% gewijzigd door servival7 op 02-03-2018 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sbc van Larsson is heel goedkoop te doen? Iemand hier ervaring met hem? Hij scoort vaak tegen mij, maar lees veel verschillende verhalen. Heb prime Kluivert geprobeerd maar viel me toch tegen. Heb nu if jesus. If firmino en prime adp voor de CAM en ST positions

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
038Zwolle schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 18:43:
Sbc van Larsson is heel goedkoop te doen? Iemand hier ervaring met hem? Hij scoort vaak tegen mij, maar lees veel verschillende verhalen. Heb prime Kluivert geprobeerd maar viel me toch tegen. Heb nu if jesus. If firmino en prime adp voor de CAM en ST positions
Doen.
Ik ben een van de minste FUT spelers van de gehele tweakers community en toch loopt ie bij mij 1 op 1 (SB op legendarisch en WL).
Wat je ook doet, hij scoort altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lama

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2018 18:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Doen! Schiet alles erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalou
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04-04-2021
zou larsson beter zijn als baby crespo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RR21 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 18:58:
[...]

Doen! Schiet alles erin.
Ook geschikt als rechter CAM in een 4231? Hij past wel bij mijn United/Ajax thema. Maar ben ook aan het sparen voor Ferdinand, Blanc en Van der Sar. Op zich zou ik hem kunnen doen en als hij niet bevalt als onderdeel van Ferdinand inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 19:23:
[...]

Ook geschikt als rechter CAM in een 4231? Hij past wel bij mijn United/Ajax thema. Maar ben ook aan het sparen voor Ferdinand, Blanc en Van der Sar. Op zich zou ik hem kunnen doen en als hij niet bevalt als onderdeel van Ferdinand inzetten.
Ik heb hem alleen gebruikt als spits maar ik denk ook dat je hem alleen hier moet gebruiken. Hij is namelijk niet heel sterk en passing is maar redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RR21 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 19:40:
[...]

Ik heb hem alleen gebruikt als spits maar ik denk ook dat je hem alleen hier moet gebruiken. Hij is namelijk niet heel sterk en passing is maar redelijk.
Terecht punt denk ik. Heeft ook geen skillmoves. Kan wat dat betreft beter iemand als Gabriel Jesus daar neerzetten.

Denk dat het dan Blanc moet gaan worden als volgende aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thnx ! Ik ga de Larsson sbc doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt hem alleen niet verhandelen, das de reden dat ik ze niet doe.
Maar volgens mij hebben sommige hier coins teveel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 20:09:
Je kunt hem alleen niet verhandelen, das de reden dat ik ze niet doe.
Maar volgens mij hebben sommige hier coins teveel
Zelfs als je coins teveel hebt wil dat niet zeggen dat je allerlei niet verhandelbare spelers moet halen.

Als ik de nieuwe kaarten van Immobile en Werner bijv. zie dan zie ik erg leuke spelers die veel goedkoper zijn en die je evt nog zou kunnen verkopen. Ieder zijn keus. Larsson kom ik wel regelmatig tegen in de WL, maar ik heb er doorgaans geen moeite mee.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Bossie schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 17:12:
[...]

Ik ga hem als CAM gebruiken in 4-2-3-1, lijkt me wel een mooie plek voor hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
Bean77 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 20:13:
[...]

Zelfs als je coins teveel hebt wil dat niet zeggen dat je allerlei niet verhandelbare spelers moet halen.

Als ik de nieuwe kaarten van Immobile en Werner bijv. zie dan zie ik erg leuke spelers die veel goedkoper zijn en die je evt nog zou kunnen verkopen. Ieder zijn keus. Larsson kom ik wel regelmatig tegen in de WL, maar ik heb er doorgaans geen moeite mee.
Beetje raar om Larsson te vergelijken met Immobile en Werner. Larsson is zo veel beter maar daardoor inderdaad ook duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
Bossie schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:41:
[...]

Zeker in 4321, dan kun je ook als aanspeelpunt gebruiken voor Neymar/Overmars.
Aangezien je brazilianen gebruikt, wat als je Allan naar RCM doet en vervolgens Fred 83 erbij pakt als LCM?
Hoe heb je die Cavani sbc gehaald?
Ik moet alleen de selectie van Lille nog, maarf die cv's en wingers zijn niet op de markt te vinden.
Mochten ze er ooit zijn dan zijn ze meteen weer verkocht.

Iemand hier tips voor? Zou zonde zijn als ik die 19 andere selecties voor 'niks' heb ingeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jekke schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 20:24:
[...]

Hoe heb je die Cavani sbc gehaald?
Ik moet alleen de selectie van Lille nog, maarf die cv's en wingers zijn niet op de markt te vinden.
Mochten ze er ooit zijn dan zijn ze meteen weer verkocht.

Iemand hier tips voor? Zou zonde zijn als ik die 19 andere selecties voor 'niks' heb ingeleverd.
Ik had hem meteen in het begin bij release gedaan.

edit:
POTM Voting is alweer begonnen:
* Aguero
* Dembele
* Grob
* Hazard
* Murray
* Salah
* Shaqiri

https://potm.easports.com

[ Voor 13% gewijzigd door Bossie op 02-03-2018 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
Bossie schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 20:27:
[...]

Dan heb je geluk.
Nu lijkt het onmogelijk om de sbc te voltooien, tenzij je heel veel geluk hebt en zo'n speler packt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Larsson scoort tegen mij juist erg veel. Finesshots en kopballen lijken er altijd in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RR21 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 20:21:
[...]

Beetje raar om Larsson te vergelijken met Immobile en Werner. Larsson is zo veel beter maar daardoor inderdaad ook duurder.
Ca 10% van de prijs van Larsson. En ik vind Larsson hierin niet overtuigend de beste. Dat zou je wel mogen verwachten voor zijn giga prijs.

https://www.futbin.com/18/compare/69/17762/17763

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Bossie schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 20:27:
[...]

edit:
POTM Voting is alweer begonnen:
* Aguero
* Dembele
* Grob
* Hazard
* Murray
* Salah
* Shaqiri

https://potm.easports.com
Dembele speelt fantastisch momenteel, zou wel tof zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unione.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-12-2021
Ga je er iets van merken als de team chemistry 99 is? Wil graag een tweede team maken voor wat Squad Battles met daarin wat (ex)PSV'ers en untradeables. Lozano op rechts zou het 100 maken maar die is al vaste invaller in mijn eerste team.

https://www.futbin.com/18/squad/4072030 Marcal & Pirez zijn opvulling voor chem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gaizka schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:07:
[...]

Dembele speelt fantastisch momenteel, zou wel tof zijn!
Daar ging mijn stem ook naar toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik verlies net gewoon een potje wl met 8-7 terwijl ik 4-1 voor stond. Tijd om te stoppen.

15 doelpunten in een wedstrijd is toch niet normaal.

[ Voor 23% gewijzigd door servival7 op 03-03-2018 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdewolf
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 06-03-2019
echt de gameplay word met de week dramatischer!! heb nu 5 potten WL gespeeld en ben er klaar mee dit weekend. 4 gewonnen maar het slaat gewoon helemaal nergens op.. spelers doe naar een bal kijken en niks doen. 2 eigen doelpunten uit corners, het is zo traag als maar kan. wat een bende maakt EA er van

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 23:16:
[...]

Daar ging mijn stem ook naar toe ;)
De mijne ook, hoewel als ik mijn Salah kan upgraden naar een 92 zou ook dat ook leuk zijn.
Aguero is wel erg goed, maar ook simpelweg te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alessandrini? Wie? SIF Bailey is de nieuwe super sub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 08:28:
Alessandrini? Wie? SIF Bailey is de nieuwe super sub.
Why not both in 4321 :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker doen. Scoort erg veel. Valt mij wel op dat Hernandez nu met hem wel minder scoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4222 my friend. Is tha shit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:58
Wat raar zeg, had Zoet IF tijd terug gehaald voor 10,5k, gewoon voor de heb en nooit mee gespeeld. Gisteren verkocht voor 40,5k 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 10:05:
[...]

4222 my friend. Is tha shit :+
ah, hoe gaat dat tot nu toe en hoe speel je het?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:23

Oekol

waka waka hey hey

kalou schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 19:16:
zou larsson beter zijn als baby crespo?
. Ik heb ze beide. Crespo baby is echt klinisch maar hij moet dan wel creatieve spelers om zich heen hebben. Larsson Prime is in die opstelling een cam en daar rendeert die niet super goed. Maar alsnog goed genoeg ;)

In de andere opstelling is die st en is larsson super fijn en kan ook meer zelfs acties maken... Qua snelheid is baby Crespo natuurlijk minder maar in de 16 kan die makkelijk ruimte maken voor zichzelf!
Bean77 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:01:
[...]

Ca 10% van de prijs van Larsson. En ik vind Larsson hierin niet overtuigend de beste. Dat zou je wel mogen verwachten voor zijn giga prijs.

https://www.futbin.com/18/compare/69/17762/17763
In m'n tweede team speelt larsson naast Immobile de duurste versie. Larsson is diegene die de hattricks maakt. En untradable is die maar 400k. Ik had fekir op die plek staan die super snel was uitgeput dus die 180k van hem we in gestopt en modric gepakt uit 't allereerste pakje die ik opende. Larsson was voor mij super goedkoop!

[ Voor 36% gewijzigd door Oekol op 03-03-2018 10:30 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Ik maak net mee dat ik met Larsson in de WL van een meter of 25 de bal binnenkant paal binnenschiet, maar vervolgens gaat t spel gewoon door...
Goal werd niet geregistreerd, terwijl ie overduidelijk het net raakte.
Moet toch niet gekker worden, dat je dadelijk nog potjes WL gaat verliezen omdat de FIFA de goal niet telt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
https://www.easports.com/...Id=jGaB9Sr8nNL1Y:FFA18PS4

Wat zouden jullie adviezen zijn voor verbeteringen? Herrera vervangen voor Fernandinho RR of is dat die 40k niet waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 10:22:
[...]

ah, hoe gaat dat tot nu toe en hoe speel je het?
https://www.futbin.com/18/squad/3743713

Het is nog wat wennen maar het begint steeds beter te lopen. Breed genoeg om de smalle formaties te verrassen en toch stabiel genoeg door de 2 cdms. Ik merk dat er genoeg driehoekjes zijn om de bal vaak kwijt te kunnen maar dat mijn eigen creativiteit/onrust toch vaak de overhand krijgt. Als ik iets meer rust pak kan ik rond blijven tikken.

Instructies:

Backs - balanced
cdms - stay back
Fekir - stay forward (geen conditie die jongen)
Costa - come back to defend
Kane - Stay central
Griezmann - get behind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10:53
Vissert schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 11:35:
[...]

Het is nog wat wennen maar het begint steeds beter te lopen. Breed genoeg om de smalle formaties te verrassen en toch stabiel genoeg door de 2 cdms. Ik merk dat er genoeg driehoekjes zijn om de bal vaak kwijt te kunnen maar dat mijn eigen creativiteit/onrust toch vaak de overhand krijgt. Als ik iets meer rust pak kan ik rond blijven tikken.

Instructies:

Backs - balanced
cdms - stay back
Kane - Stay central
Griezmann - get behind
Ik speelde met mijn 442 met beide spitsen op valse spits. Hierdoor kreeg ik nog meer afspeelmogelijkheden en kon ik echt tikki takka spelen. Misschien ook eens het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Instructies:

Backs - balanced
cdms - stay back
Kane - Stay central
Griezmann - get behind
Ik gebruik de variant van reddit, waarbij je een CDM mee laat aanvallen, en een ST als F9 laat spelen.
Dat resulteerd simpelweg in een formatie die tussen 41212 narrow en wide in zit.

Ik speel met onderstaand, zit er aan te denken om fekir/neymar te halen om samen te laten spelen met Cavani voor 41212, dus nu vooral beetje SQB grinden totdat ik de resterende 50k heb voor Neymar.

Ik speelde in mijn starters team met Fekir, daar vast het niet de meest opvallende speler, maar hij het altijd erg veel impact op het resultaat doordat hij de ball kan vasthouden en bijzonder effectief is voor de goal.
Wil sowieso even afwachten tot de nieuwe POTM, misschien zit er een Salah upgrade in zoals vorige maand met Kane.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ben op advies in dit forum aan het teruglezen ben al bij pagina 51, wil wel even delen dat ik Harry Kane heb gepackt na de geavanceerde SSU ;-))))))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-10 21:50
Iemand hier ervaring met brahimi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 17:10
Liep 7 om 1 in de WL maar je weet gewoon dat t daarna minder gaat. En wat blijkt, inderdaad. Inmiddels 10 om 8. Ineens loopt het niet meer, krijg je aan de lopende band goals om je oren etc. Kom daardoor standaard in Goud 2 (enkele keer Goud 1).

Zal toch met de matchmaking te maken hebben denk ik. Heb overigens wel een enorm ziek team dus daar kan het echt niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
[...]

Instructies:

Backs - balanced
cdms - stay back
Kane - Stay central
Griezmann - get behind
Hoe bevalt Griezman? Twijfel om van Basten zijn prime kaart te halen of eens wat anders te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had 10 kaarten Tosun gekocht voor 15k nu zijn ze 35 k... denken jullie dat die waarde zo blijft ( door zijn goal ) of gaat die waarde richting het einde van de wedstijd dalen als die niet meer scoort ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Kan iemand mij uitleggen hoe je dit doet? Ik krijg er zoveel goals door tegen maar krijg het zelf niet voor elkaar. Ik weet dat het iets met fake shot is maar als ik het probeer dan geeft de 1e speler gewoon een lobje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 14:33:
Kan iemand mij uitleggen hoe je dit doet? Ik krijg er zoveel goals door tegen maar krijg het zelf niet voor elkaar. Ik weet dat het iets met fake shot is maar als ik het probeer dan geeft de 1e speler gewoon een lobje.

[video]
LT of RB inhouden terwijl je een fakesshot doet. Dan gaat de 2e of 3e speler lopen. Je kunt daarna LT of RB loslaten en een pass geven op de lopende speler. Je moet wel richten op die speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Laatst online: 10:53
Er zijn heel veel spelers dit weekend die je berichten gaan sturen via een ander account tijdens de wedstrijd, in de hoop dat je op je xbox knop drukt, Heel zielig, ook omdat ik lange tijd mijn radar dan niet kan zien :( meer mensen hier last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Verwijderd schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 14:51:
[...]

LT of RB inhouden terwijl je een fakesshot doet. Dan gaat de 2e of 3e speler lopen. Je kunt daarna LT of RB loslaten en een pass geven op de lopende speler. Je moet wel richten op die speler.
Na mijn idee doe ik dat ook. Maar ik krijg telkens dit:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon een fakeshot doen dan gaat de oorspronkelijke vrijetrapnemer lopen. Als je de triggers inhoud de speler die je daarmee geselecteerd hebt als vrije trap nemer 2 en 3 lopen. Als je schiet zoals hierboven time je de fakeshot niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelwerken
  • Laatst online: 29-10-2021
Geef mij maar nieuwe sbc voor een competitie dat is het enige wat ik nog leuk vind om te doen in fifa

Michaelwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Larsson SBC gedaan, Morata en MOTM Willian verkocht. Het heeft me rond de 300K gekost, mooie prijs voor een speler van 1,2 miljoen. Vele malen beter dan Morata.

https://www.futbin.com/18/squad/3572413 enkel nog sparen voor IF Willian, maar dit speelt al geweldig! Na alle hoop te hebben verloren en terug naar de meta te gaan, toch blij dat ik verslaafd genoeg ben om te blijven bouwen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Net tegen het beste team ooit gespeeld. Enige niet allerbeste versie van zijn kaart was De Gea 91. VOor de rest TOTY Ronaldo, Fat Ronaldo, TOTY Ramos, Ferdinand, Gullit, Vieira. Zag er echt briljant uit (geen screenshot want dan disconnect je :( )

Bergkamp maakt het allemaal geen bal uit. Hattrick 3-0 winst. :)

Sta nu 5-0. Maar heb eigenlijk nul zin in FIFA. Misschien morgen 6 potjes winnen. Maar misschien moet ik gewoon ff pauze nemen weer.

Edit: hij had ook Pele. En brachtRonaldinhio in als wissel. Waarom ook niet. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2018 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
038Zwolle schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 15:31:
Gewoon een fakeshot doen dan gaat de oorspronkelijke vrijetrapnemer lopen. Als je de triggers inhoud de speler die je daarmee geselecteerd hebt als vrije trap nemer 2 en 3 lopen. Als je schiet zoals hierboven time je de fakeshot niet goed
Het zal wel aan mij liggen maar ik krijg het echt niet voor elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoo bijna klaar met het legen van mijn club, minder coins opgeleverd dan ik vooraf had gehoopt (waarde is enorm gedaald, vooral met IF's en OTW's.) Maar leerpuntje voor volgend jaar dus.

Heb nu een budget van 1,6 miljoen en ben enkele opties aan het bekijken.

Daar heb ik even jullie hulp bij nodig.

Ik heb vier teams gebouwd en ik twijfel nog over welk team de standaard moet worden de komende maanden. (evt upgrades daargelaten)
Heb Prime Petit er in elk team bijgedaan omdat hij untradeable is. Dus hij moet er sowieso in. (opstellingen en tactieken zijn nog niet belangrijk)

Optie 1: https://www.futbin.com/18/squad/4085853

Optie 2: https://www.futbin.com/18/squad/4085878

Optie 3: https://www.futbin.com/18/squad/4085943

Optie 4: https://www.futbin.com/18/squad/4086070

Mochten jullie zelf nog een tip hebben voor het budget wat ik heb, ik hoor het graag.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2018 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Son ook 2x gescoord tot nu toe. Nieuwe if incomming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
Hebben jullie ook aanbiedings email gekregen dat jij bij besteding van 10 eur (fifa points) gratis 1600 points krijgt? Zo ja, krijg je dit automatisch als je fifa points koopt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Squad battles gaan heerlijk vandaag, ik maak steeds de fout om snel met 2-0 voor te komen.
Wat er dan gebeurt hoef ik niet uit leggen, maar het is niet goed voor de punten :+

Neymar is inmiddels binnen, speelt nu samen met Cavani 92 in de spits.
Ik kan met Neymar hetzelfde doen als met POTM Salah, echter hij is in alles zoveel beter/efficienter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MauT86 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 17:37:
Hebben jullie ook aanbiedings email gekregen dat jij bij besteding van 10 eur (fifa points) gratis 1600 points krijgt? Zo ja, krijg je dit automatisch als je fifa points koopt?
Nee geen mailtje gehad...
Bossie schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 12:11:
[...]

Ik gebruik de variant van reddit, waarbij je een CDM mee laat aanvallen, en een ST als F9 laat spelen.
Dat resulteerd simpelweg in een formatie die tussen 41212 narrow en wide in zit.

Ik speel met onderstaand, zit er aan te denken om fekir/neymar te halen om samen te laten spelen met Cavani voor 41212, dus nu vooral beetje SQB grinden totdat ik de resterende 50k heb voor Neymar.

Ik speelde in mijn starters team met Fekir, daar vast het niet de meest opvallende speler, maar hij het altijd erg veel impact op het resultaat doordat hij de ball kan vasthouden en bijzonder effectief is voor de goal.
Wil sowieso even afwachten tot de nieuwe POTM, misschien zit er een Salah upgrade in zoals vorige maand met Kane.
Fekir valt mij ook positief op. Komt denk ik niet helemaal tot zijn recht als buitenste cam maar lijkt me echt dodelijk centraal.

Ik heb echt niks met Salah..
roybr schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 13:31:
[...]

Hoe bevalt Griezman? Twijfel om van Basten zijn prime kaart te halen of eens wat anders te proberen.
Griezmann bevalt goed maar het is wel een spits waar je aan moet wennen. Het is persoonlijk mijn favoriete linksbenige spits.
Lil Tjappo schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 12:02:
[...]

Ik speelde met mijn 442 met beide spitsen op valse spits. Hierdoor kreeg ik nog meer afspeelmogelijkheden en kon ik echt tikki takka spelen. Misschien ook eens het proberen waard.
422 met valse spits nog niet geprobeerd. Ik heb nu alleen geen fatsoenlijke wingers meer in de club. Met 4222 is het fijne dat de 2 cams de backs bezig houden. Dan zijn de 1-2tjes tussen spitsen nog dodelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Vissert schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 18:01:
[...]

Nee geen mailtje gehad...

[...]

Fekir valt mij ook positief op. Komt denk ik niet helemaal tot zijn recht als buitenste cam maar lijkt me echt dodelijk centraal.

Ik heb echt niks met Salah..

[...]

Griezmann bevalt goed maar het is wel een spits waar je aan moet wennen. Het is persoonlijk mijn favoriete linksbenige spits.

[...]

422 met valse spits nog niet geprobeerd. Ik heb nu alleen geen fatsoenlijke wingers meer in de club. Met 4222 is het fijne dat de 2 cams de backs bezig houden. Dan zijn de 1-2tjes tussen spitsen nog dodelijker.
Waarom Griezman terwijl je voor 1/7e van de prijs een vergelijkbare speler hebt maar dan met 5 weak foot?
https://www.futbin.com/18/compare/15825/15878

Of zie ik wat over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
sjakieman schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 18:33:
[...]

Waarom Griezman terwijl je voor 1/7e van de prijs een vergelijkbare speler hebt maar dan met 5 weak foot?

Helemaal mee eens Ben Yedder is een beest, schiet ze uit alle hoeken erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 18:33:
[...]

Nee hoor je ziet niks over het hoofd maar stats zeggen maar deels iets. Ik heb een goed gevoel bij Griezmann en hij is een killer in de 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Ik speel in een 4231 opstelling en heb als lcam neymar rcam bale en ccam de bruyne spits firmino maar ik scoor amper met neymar en bale.. veel meer met de bruyne en firmino. Welke opstelling is beter om met de andere 2 meer te scoren? Twijfel om over te gaan naar een 442

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 18:48:
[...]

Nee hoor je ziet niks over het hoofd maar stats zeggen maar deels iets. Ik heb een goed gevoel bij Griezmann en hij is een killer in de 16.
Stats zijn stats, maar prijs is vaak een betere indicator hoe een speler speelt.

Pagina: 1 ... 152 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs