Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg gisteren dit tenue, nieuw Barca combo outfit

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2pq10qt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unione.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-12-2021
Zie dat hier toch veel mensen Neuer in de goal hebben maar lees juist vaak dat hij in game niet al te best is?

Heb zelf gisteren IF Ter Stegen weer terug gehaald, benieuwd naar de upgrade! (+2 volgens de voorspellingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalou
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04-04-2021
heb maar wat is investeringen gedaan.
een hoop zilveren links en rechts backs gehaald van la liga..kijken of we geld kunnen verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:47
Ik twijfel om Litmanen weer te vervangen. Het is leuk om met hem te spelen, maar er zijn betere spelers voor die 400k. Iemand tips?

Dit is mijn team https://www.futbin.com/18/squad/3282918

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kassa! http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=323656

Gisteren toch maar de 21 wins gehaald voor de gold 3 maandelijks. Was opvallend effectief en weinig wedstrijden verloren voor mijn doen (7). Desondanks wel de meest vreemde goals tegen zoals rebounds, eigen doelpunten en deflecties. Ik zie tot op heden geen verschil tussen normale de gea en 94 de gea.

Met dit team speel ik nu. Kan me niet voorstellen dat TOTS spelers hier echt een verandering in gaan brengen behalve evt Baily en Valencia.
https://www.futbin.com/18/squad/3337964

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:11:
Kassa! http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=323656

Gisteren toch maar de 21 wins gehaald voor de gold 3 maandelijks. Was opvallend effectief en weinig wedstrijden verloren voor mijn doen (7). Desondanks wel de meest vreemde goals tegen zoals rebounds, eigen doelpunten en deflecties. Ik zie tot op heden geen verschil tussen normale de gea en 94 de gea.

Met dit team speel ik nu. Kan me niet voorstellen dat TOTS spelers hier echt een verandering in gaan brengen behalve evt Baily en Valencia.
https://www.futbin.com/18/squad/3337964
Is natuurlijk niet heel verrassend als je ziet hoeveel mensen FUT gebruiken dit jaar (aantal gamers groeit + legends.)

800 miljoen extra voor alleen FUT is natuurlijk absurd. Kun je 2 continenten vol met mensen mee voeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:21:
[...]

Is natuurlijk niet heel verrassend als je ziet hoeveel mensen FUT gebruiken dit jaar (aantal gamers groeit + legends.)

800 miljoen extra voor alleen FUT is natuurlijk absurd. Kun je 2 continenten vol met mensen mee voeren..
Is ook absurd bedrag. En dat ondanks alle fixfifa gasten wat totaal geen invloed had op het resultaat.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:35:
[...]

Is ook absurd bedrag. En dat ondanks alle fixfifa gasten wat totaal geen invloed had op het resultaat.
Dat laatste is mij even ontschoten, wat bedoel je daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:40:
[...]

Dat laatste is mij even ontschoten, wat bedoel je daarmee?
Rond kerst was er op reddit een hele 'beweging' dat de handen ineen sloeg om geen fifa punten te kopen om zo een signaal af te geven aan EA.
Het had nauwelijks resultaat want alle packs vlogen nog steeds in recordtijd de store uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:21:
[...]

Nou ja dat verklaart het hele systeem wel lijkt me.
Als je team niet lekker speelt omdat het fifa systeem je tegen zit, wil je andere, betere spelers, anders lang niet zo snel.
En steeds betere spelers willen zorgt ervoor dat mensen die coins kopen.
Dus je wordt naar mijn mening gewoon tegen gewerkt zo nu en dan in de hoop dat je weer extra geld spendeert.
Ik weet het klinkt wat zwart wit maar denk dat het wel zo is.
Nog maar te zwijgen over de pack luck en de coinsink van de sbc.
Een van de reden dat ik absoluut geen coins bijkoop. Vind ze trouwens ook te duur

Wrs hebben meer dit al bedacht whatever ik ga tegenwoordig gewoon leuke potjes spelen en geniet er wel van. Zolang online tenminste niet teveel lag is
servival7 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:21:
[...]

Waarom zoveel if's op je bank? Kan je die niet beter verpatsen en je basisteam upgraden?
Ja dat klopt wel. Maar ik wil bijvoorbeeld in totaal 4 spitsen hebben om in te kunnen spelen op veranderingen in een wedstrijd.
Bijvoorbeeld een sterke spits ruilen voor een snelle spits.

Wil inderdaad wat verkopen nog.
Probleem is alleen dat ik niet echt weet nog wat ik wil kopen?
Kom nu uit bij de spelers van 300k en meer.

Heb trouwens kane 88 gekocht ipv de 86. Plus 2 kan nog wel schelen. Denk dat ik Walker 84 (heb ik er 2 van, weg doe), ik zal wrs echt niet gaan verliezen op een paar stats die een puntje minder zijn. Financieel scheelt het veel.

Verder, voor de mm gok ik op een van deze wedstrijden :
Barcelona - Atletico
Milan - Internazionale
Deze spelers verkopen sowieso wel weer.
De overige potten laat ik wel op mij af komen.

Einde roman

[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 27-02-2018 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:44:
[...]

Rond kerst was er op reddit een hele 'beweging' dat de handen ineen sloeg om geen fifa punten te kopen om zo een signaal af te geven aan EA.
Het had nauwelijks resultaat want alle packs vlogen nog steeds in recordtijd de store uit :+
Jaa dan gaan andere mensen denken: oohh zij gaan niets kopen, meer kans op packluck voor ons dus.

Totaal geen zin heeft zoiets. Dan zou iedereen geen fifa points moeten kopen, pas dan gaat EA er wellicht iets aan doen. Maargoed, zagen we bij Battlefront 2 ook al. En Disney is het ook zat als ik de verhalen mag horen. Vervelende is dat Fifa wel echt van EA zelf is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:46:
[...]

Nou ja dat verklaart het hele systeem wel lijkt me.
Als je team niet lekker speelt omdat het fifa systeem je tegen zit, wil je andere, betere spelers, anders lang niet zo snel.
En steeds betere spelers willen zorgt ervoor dat mensen die coins kopen.
Dus je wordt naar mijn mening gewoon tegen gewerkt zo nu en dan in de hoop dat je weer extra geld spendeert.
Ik weet het klinkt wat zwart wit maar denk dat het wel zo is.
Nog maar te zwijgen over de pack luck en de coinsink van de sbc.

Wrs hebben meer dit al bedacht whatever ik ga tegenwoordig gewoon leuke potjes spelen en geniet er wel van. Zolang online tenminste niet teveel lag is
Ja precies. Wil je een beetje een leuk team én je hebt geen tijd om elke dag bezig te houden met handelen, ben je geneigd om minimaal het dubbele te betalen van de aanschafprijs. Belachelijk natuurlijk, maargoed wil ook weer geen microtransactie-protest aanwakkeren. Heeft geen zin en verlies je plezier in het spelletje..

Inderdaad. Nog ongeveer 800k en ik heb mijn dreamteam samen en dan ga ik alleen maar voor de lol spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook een speler die je maar blijft krijgen uit packs? Ik heb William Carvalho echt al minstens 10 keer gekregen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:15:
Hebben jullie ook een speler die je maar blijft krijgen uit packs? Ik heb William Carvalho echt al minstens 10 keer gekregen 😂
Voor mij is dat Sule. Die heb ik wel gevoelsmatig al 100 keer gehad. En 0 boatengs of hummels. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B.Schuimpje schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 08:52:
[...]

Holy ****! Voor iemand die weinig speelt heb je een vrij aardig team 😅 En dat in divisie 6... aardig wat packs gekocht vermoed ik?
Weinig ivm FUT17, pak toch elke week wel minimaal een online season + G1 in SQB mee :)
Vooral bij release veel packs gekocht (en met TOTS), en daar veel mee gehandeld en league SBC's mee gedaan. Inmiddels is mijn club vrijwel helemaal leeg, en zal het vrij lang duren voordat ik weer een upgrade zou kunnen halen.

Vorig jaar zat ik in D2, dus dat zou nu ook wel weer kunnen het is echter dat SQB meer beloning geeft.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B.Schuimpje schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:40:
Zouden jullie willen aangeven in welke divisie jullie spelen, schatting van waarde van je team en welke WL score jullie halen?

Ik heb met een 500k team regelmatig moeite om mezelf in divisie 4 te houden, dus ik ben bang dat er in FUT Champions voor mij weinig te halen valt.. zouden jullie me aanraden om het eens te proberen?
Ik speel divisie 1 en heb een team van 200k + SBC Petit en Hernandez. Verder heb ik nog zon 2 miljoen aan untradeble spelers. In de wl haal ik tussen de 23 en 26 overwinningen. En wl moet je gewoon een x proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Unione. schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:41:
Zie dat hier toch veel mensen Neuer in de goal hebben maar lees juist vaak dat hij in game niet al te best is?

Heb zelf gisteren IF Ter Stegen weer terug gehaald, benieuwd naar de upgrade! (+2 volgens de voorspellingen)
Ik had lloris alleen die maakte in de lucht ene niet beste indruk mijn gevoel is dat ter stegen wat beter is....

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:15:
Met Dost en Sommer heb ik voor mijn gevoel ook al 2 elftallen kunnen vullen. Krijg je borden ook om je het gevoel te geven dat je iets waardevols krijgt.
Sowieso krijg ik voor mijn gevoel extreem veel keepers uit pakjes.
B.Schuimpje schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:40:
Zouden jullie willen aangeven in welke divisie jullie spelen, schatting van waarde van je team en welke WL score jullie halen?

Ik heb met een 500k team regelmatig moeite om mezelf in divisie 4 te houden, dus ik ben bang dat er in FUT Champions voor mij weinig te halen valt.. zouden jullie me aanraden om het eens te proberen?
Divisie 4 (nog geen wedstrijd in gespeeld) met dit team: https://www.futbin.com/18/squad/3508820
Zit erover te denken om Overmars en Del Piero te vervangen voor Ronaldo nif en Isco.
Maar betwijfel of de vooruitgang met Overmars opweegt tegen de achteruitgang op de plek van Del Piero.
Wat denken jullie?

[ Voor 44% gewijzigd door servival7 op 27-02-2018 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-10 22:01
Ik snap er nu helemaal niks meer van, gisteren ging opeens niks meer zoals ik t wilde. Tips van de pro’s hier aangenomen, en spel afgesloten.

Vandaag weer geprobeerd, spel speelt als dikke stront door een trechter. Alles voelt alsof je door modder loopt, niks gaat soepel en snel, en vooral niks lukt. Tot t krankzinnige aan toe.

Ik heb zelf niks veranderd tegenover de SB van vorige week en de WL afgelopen weekend. Toen ging alles perfect.
Iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
Shreddaaa schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:47:
Ik snap er nu helemaal niks meer van, gisteren ging opeens niks meer zoals ik t wilde. Tips van de pro’s hier aangenomen, en spel afgesloten.

Vandaag weer geprobeerd, spel speelt als dikke stront door een trechter. Alles voelt alsof je door modder loopt, niks gaat soepel en snel, en vooral niks lukt. Tot t krankzinnige aan toe.

Ik heb zelf niks veranderd tegenover de SB van vorige week en de WL afgelopen weekend. Toen ging alles perfect.
Iemand ideeen?
Er is vandaag een update doorgevoerd als het goed is. Misschien dat dat invloed heeft op de gameplay?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

servival7 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:23:
[...]

Met Dost en Sommer heb ik voor mijn gevoel ook al 2 elftallen kunnen vullen. Krijg je borden ook om je het gevoel te geven dat je iets waardevols krijgt.
Sowieso krijg ik voor mijn gevoel extreem veel keepers uit pakjes.

[...]

Divisie 4 (nog geen wedstrijd in gespeeld) met dit team: https://www.futbin.com/18/squad/3508820
Zit erover te denken om Overmars en Del Piero te vervangen voor Ronaldo nif en Isco.
Maar betwijfel of de vooruitgang met Overmars opweegt tegen de achteruitgang op de plek van Del Piero.
Wat denken jullie?
Ha grappig, je hebt een vergelijkbaar met net iets beter team: https://www.futbin.com/18/squad/4007934

Ik vind Isco wel fijn maar kan over die legends niet echt uitspraken doen. Ronaldo spits lijkt me wel heel fijn.

Speel D5 - voor het team vooral geluk gehad met een auba uit een pack (toen 400k.) en daarna verder gehandeld. Speel in het weekend nooit fifa dus sowieso geen wl voor mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
ErnstMid schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:27:
[...]

Ha grappig, je hebt een vergelijkbaar met net iets beter team: https://www.futbin.com/18/squad/4007934

Ik vind Isco wel fijn maar kan over die legends niet echt uitspraken doen. Ronaldo spits lijkt me wel heel fijn.

Speel D5 - voor het team vooral geluk gehad met een auba uit een pack (toen 400k.) en daarna verder gehandeld. Speel in het weekend nooit fifa dus sowieso geen wl voor mij :+
Del Piero is wel extreem fijn met zijn 5 sterren weak foot. Overmars net zo trouwens. Misschien moet ik de upgrade van mijn team ook wel gewoon zoeken in een if kaartje van Vidal of prime Del Piero halen ofzo.

Ik krijg ook altijd de drang om als ik coins heb ze meteen uit te geven terwijl het team wat ik heb vaak al hartstikke goed is. 8)7

Overmars zou voor jou ook wel een goede optie zijn ipv Suarez. :P

[ Voor 3% gewijzigd door servival7 op 27-02-2018 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.Schuimpje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 15:39
Bossie schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:22:
[...]

Weinig ivm FUT17, pak toch elke week wel minimaal een online season + G1 in SQB mee :)
Vooral bij release veel packs gekocht (en met TOTS), en daar veel mee gehandeld en league SBC's mee gedaan. Inmiddels is mijn club vrijwel helemaal leeg, en zal het vrij lang duren voordat ik weer een upgrade zou kunnen halen.

Vorig jaar zat ik in D2, dus dat zou nu ook wel weer kunnen het is echter dat SQB meer beloning geeft.
Ik vind SQB inderdaad wel leuk voor de rewards, maar ik durf nooit zo goed om de teams met sterkere spelers op world class of legendary te spelen.. zodoende haal ik vaak niet meer dan zilver 1 of goud 3. Gewoon maar eens proberen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

servival7 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:36:
[...]

Del Piero is wel extreem fijn met zijn 5 sterren weak foot. Overmars net zo trouwens. Misschien moet ik de upgrade van mijn team ook wel gewoon zoeken in een if kaartje van Vidal of prime Del Piero halen ofzo.

Ik krijg ook altijd de drang om als ik coins heb ze meteen uit te geven terwijl het team wat ik heb vaak al hartstikke goed is. 8)7

Overmars zou voor jou ook wel een goede optie zijn ipv Suarez. :P
Overmars zou niet gek zijn nee, die zou ik ook kunnen gebruiken op de linksbuiten plek als ik een 433 variant wil spelen. Suarez schiet er voor mij trouwens heerlijke ballen in, een van de fijnere spelers uit het team wat mij betreft :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErnstMid schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:52:
[...]

Overmars zou niet gek zijn nee, die zou ik ook kunnen gebruiken op de linksbuiten plek als ik een 433 variant wil spelen. Suarez schiet er voor mij trouwens heerlijke ballen in, een van de fijnere spelers uit het team wat mij betreft :9
Ik wil eigenlijk ook Suarez nog in mijn team maar durf niet met 3 achterin te gaan spelen, zeker niet met messi op een flank haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
B.Schuimpje schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:50:
[...]

Ik vind SQB inderdaad wel leuk voor de rewards, maar ik durf nooit zo goed om de teams met sterkere spelers op world class of legendary te spelen.. zodoende haal ik vaak niet meer dan zilver 1 of goud 3. Gewoon maar eens proberen denk ik
Dan speel je niet alles denk ik? Ik haal gewoon elite 3 en speel alles op prof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B.Schuimpje schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:50:
[...]

idd, ik speel alles op legendary en vaak zijn een paar potjes genoeg om G1 te halen (gemiddeld 1900-2200 per potje).

@Verwijderd 3ATB is echt heel leuk om te spelen gebaseerd op mijn ervaringen met 352, je CB's aan de zijkanten moeten wel echter wel snel zijn.

Daarnaast moeten je LM/RM bij voorkeur high/high, veel stamina en defensieve stats hebben en stel je deze vervolgens in op "come back on defence" (de nieuwe Alex Sandro is een perfect voorbeeld).

Door de CDM's speel je eigenlijk al met 5ATB, maar je LM/RM zullen ook inzakken om bijvoorbeeld wingers te verdedigen tegen wide formaties.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.Schuimpje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 15:39
servival7 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:35:
[...]

Dan speel je niet alles denk ik? Ik haal gewoon elite 3 en speel alles op prof.
Dan moet je iedere dag alle 4 de potjes spelen denk ik? Ik heb geen tijd om iedere dag 1,5 uur fifa te doen helaas :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
B.Schuimpje schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:41:
[...]

Dan moet je iedere dag alle 4 de potjes spelen denk ik? Ik heb geen tijd om iedere dag 1,5 uur fifa te doen helaas :')
Dan moet je wel alles spelen inderdaad. Maar op wereldklasse/legendary krijg je bijna dubbel zoveel punten dus dan zou het met minder ook echt wel moeten lukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
servival7 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:51:
[...]

Dan moet je wel alles spelen inderdaad. Maar op wereldklasse/legendary krijg je bijna dubbel zoveel punten dus dan zou het met minder ook echt wel moeten lukken.
Als je wekelijks 40.000 punten haalt met SB dan red je Elite 3. Komt neer op 20 potjes winnen op legendarisch. Als je een beetje fifa ervaring hebt moet dat makelijk te doen zijn. ( mits je er tijd voor hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Lorenzoaliandro schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:56:
[...]

Als je wekelijks 40.000 punten haalt met SB dan red je Elite 3. Komt neer op 20 potjes winnen op legendarisch. Als je een beetje fifa ervaring hebt moet dat makelijk te doen zijn. ( mits je er tijd voor hebt)
Ik sta heel gemengd tegenover de SB's, vind het wel een leuke toevoeging als modus. Vooral omdat je het spel kan pauzeren, handig voor als je tussen veel dingen door wat fifa wil spelen. Maar vind het ook snel saai worden om zoveel tegen de AI te spelen.

Heb het nu al weer een tijdje links laten liggen, misschien toch weer even een weekje proberen. Maar speel liever online seasons of draft. Alleen draft levert erg weinig op als je niet 3 of 4 potjes wint en seasons levert al helemaal dramatisch weinig op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
ErnstMid schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:08:
[...]

Ik sta heel gemengd tegenover de SB's, vind het wel een leuke toevoeging als modus. Vooral omdat je het spel kan pauzeren, handig voor als je tussen veel dingen door wat fifa wil spelen. Maar vind het ook snel saai worden om zoveel tegen de AI te spelen.

Heb het nu al weer een tijdje links laten liggen, misschien toch weer even een weekje proberen. Maar speel liever online seasons of draft. Alleen draft levert erg weinig op als je niet 3 of 4 potjes wint en seasons levert al helemaal dramatisch weinig op.
Ben het helemaal met je eens. Ik wissel online en ofline af om het leuk te houden, De packs die je krijgt zijn voor mij de moeite om deze nog altijd wel uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Ik speel net voor het eerst een potje voor kwalificatie WL en sta 1-0 achter in de 1e helft terwijl ik stukken beter was. Het rust signaal klinkt, tegenstander verbreekt de verbinding en ik verlies dus met 1-0. Is dat een trucje ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:55

Oekol

waka waka hey hey

Exchange a 84 rating squad

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/zwQMf/b1a8d4990c.png

Wat doe ik hier nu verkeerd dan? Op futbin staat dat 9x 84 en 2x 83 een 84 rating team is.. snap er niks van

Edit: net payet gekocht en ineens schiet die wel naar 84. vaag!

[ Voor 14% gewijzigd door Oekol op 27-02-2018 17:20 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leoon. schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:16:

[afbeelding]

Wat doe ik hier nu verkeerd dan? Op futbin staat dat 9x 84 en 2x 83 een 84 rating team is.. snap er niks van

Edit: net payet gekocht en ineens schiet die wel naar 84. vaag!
Known bug met de overall rating requirement in de web app, ingame werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Razz89 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 07:07:
Ik heb deze squad nu opgesteld met wat hulp..

https://www.futbin.com/18/squad/4002956

Alles staat op 9chem en ingame switch ik firmino en casemiro om..

Alleen als ik dit op de console doe dat blijft de positie van beide spelers staan ( casemiro als cvm op st positie) en komen beide rond de 3a4 chem en bale ook op 8..

Heeft dit veel invloed als ik ingame toch switch?

Ik hoor graag
Kan iemand me hier nog mee helpen.. want het moet toch te doen zijn om bale en neymar in dit team te krijgen zonder dat ik zo erg loop te klote met die chemistry..

Edit: beter gezegd doordat casemiro start als st(cvm kaartje) heeft hij 2chem en firmino start als cm(st kaartje) heeft ook hij 2chem. Ingame draai ik deze om.. kan dit of heeft dit negatieve invloed op de wedstrijd?

[ Voor 12% gewijzigd door Razz89 op 27-02-2018 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Razz89 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:51:
[...]

Kan iemand me hier nog mee helpen.. want het moet toch te doen zijn om bale en neymar in dit team te krijgen zonder dat ik zo erg loop te klote met die chemistry..

Edit: beter gezegd doordat casemiro start als st(cvm kaartje) heeft hij 2chem en firmino start als cm(st kaartje) heeft ook hij 2chem. Ingame draai ik deze om.. kan dit of heeft dit negatieve invloed op de wedstrijd?
Ik zou in ieder geval niet zo beginnen. Je kunt ook op die posities goedkope kaarten neerzetten die je puur voor de chemistry erin zet, dan wissel je ingame meteen naar je juiste spelers. bv casemiro gewoon cm, firmino spits en dan een bpl rw. Wissel je Bale ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bossie schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:44:
[...]

Known bug met de overall rating requirement in de web app, ingame werkt het wel.
Oké top dan doe ik de 85 en 86 rating squad wel op de ps4, ik weet nu telkens niet of het wel of niet goed is :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unione.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-12-2021
Leoon. schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:16:

[afbeelding]

Wat doe ik hier nu verkeerd dan?
Ik had hetzelfde. Bij mij werkte het toen ik een keer terug ging naar het thuis scherm en dan weer terug naar de SBC. Precies hetzelfde team ineens wel 84 rated ipv 83.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Razz89 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:51:
[...]

Je moet dan wel casemiro ingame ook een st maken en firmino een cm. Dan kan je ze tijdens de wedstrijd wisselen en dan werkt het toch gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 18:08:
[...]

Je moet dan wel casemiro ingame ook een st maken en firmino een cm. Dan kan je ze tijdens de wedstrijd wisselen en dan werkt het toch gewoon?
Dit dus. Je moet Casemiro een spits maken door positiekaartjes en firmino een cm. Dan hoef je alleen bij de aftrap ze om te wisselen en problem solved

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 18:24:
[...]

Dit dus. Je moet Casemiro een spits maken door positiekaartjes en firmino een cm. Dan hoef je alleen bij de aftrap ze om te wisselen en problem solved
Daar had ik nog niet over na gedacht.. slim :p

Ga ik dat maar is doen dat kost me de minste moeite ingame en dan staat alle chemistry tenminste goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn SBC Cavani is geüpdatet naar 92, speel hem eigenlijk vrijwel niet door zijn league/nationaliteit maar sub hem regelmatig. Misschien toch maar eens proberen om Neymar bijelkaar te grinden en dan beide in de spits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 18:47
Nachtapotheker schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:23:
EA maakt het weer spannend :D
Eerste 5 potten in div2 vrij eenvoudig gewonnen, 5 potten dus over voor promotie, je zou zeggen dat moet lukken. Maar EA doet er weer alles aan om dat te laten mislukken :+.
Kwam in de laatste pot 2-0 voor en daarna leek het wel open huis, mijn spelers liepen continu verkeerd. Met als klap op de vuurpijl Deulofeu die Benatia even van de bal af duwt, en auba die (na 5 min in het veld te hebben gestaan met 99 conditie) eruit gesprint wordt door Bailly, 3-2 verloren :D

Nog 2 pogingen over, ben benieuwd :')
Nou het is gelukt, t moest op de laatste pot aan komen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 15:04
Echt wat is FUT toch soms zo'n onzin. Ik doe eindelijk weer een het kwalificatie toernooi, kom ik gelijk weer tegen zo'n triesteling met met 2 icons en wat informs, maar toch maar 81 rating door een bronze bank en 1 speler van 52 in de basis die er gelijk uit ging voor ST Bale...

Ik weet eigenlijk niet wat triester is, dat figuur of EA dat ze hier niets aan doen, dit is gewoon abusen van het al weinige matchmaking wat er in het spel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
Bossie schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:20:
Mijn SBC Cavani is geüpdatet naar 92, speel hem eigenlijk vrijwel niet door zijn league/nationaliteit maar sub hem regelmatig. Misschien toch maar eens proberen om Neymar bijelkaar te grinden en dan beide in de spits :)
Hoe speelt hij verder?
Ik speel met een deels ligue1 team aangevuld met braziliaantjes.
Met een kleine aanpassing zal hij prima in mijn team passen, maar is hij de sbc waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jekke schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:25:
[...]

Hoe speelt hij verder?
Ik speel met een deels ligue1 team aangevuld met braziliaantjes.
Met een kleine aanpassing zal hij prima in mijn team passen, maar is hij de sbc waard?
Afhankelijk van je speelstijl, ik heb graag een sterke en een snelle spits naast elkaar.
Je kan altijd een paar dagen met zijn NIF spelen en dan bepalen of je hem wilt upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terranova schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:21:
Echt wat is FUT toch soms zo'n onzin. Ik doe eindelijk weer een het kwalificatie toernooi, kom ik gelijk weer tegen zo'n triesteling met met 2 icons en wat informs, maar toch maar 81 rating door een bronze bank en 1 speler van 52 in de basis die er gelijk uit ging voor ST Bale...

Ik weet eigenlijk niet wat triester is, dat figuur of EA dat ze hier niets aan doen, dit is gewoon abusen van het al weinige matchmaking wat er in het spel zit.
Die kom je ook wel zonder bronzen bank tegen in de dkt. Maar ea moet wat aan die exploits doen. Dat subben in de eerste minuut en Chem truukjes zou toch niet moeten kunnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jekke
Bossie schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:29:
[...]

Afhankelijk van je speelstijl, ik heb graag een sterke en een snelle spits naast elkaar.
Je kan altijd een paar dagen met zijn NIF spelen en dan bepalen of je hem wilt upgraden.
Ik speel maar met 1 spits, tijd met Zlatan gespeeld en nu met Jesus. Ben er nog niet uit welke speelstijl ik fijner vind.
Denk dat een sterke spits als Cavani wel ideaal is met Neymar en Overmars om hem heen.
Het team zal er dan zo uit komen te zien:

http://www.futhead.com/18/squads/3067069/

Rijkaard heb ik nog niet, moet nog de laatste sbc en dan is die binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jekke schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:34:
[...]

Ik speel maar met 1 spits, tijd met Zlatan gespeeld en nu met Jesus. Ben er nog niet uit welke speelstijl ik fijner vind.
Denk dat een sterke spits als Cavani wel ideaal is met Neymar en Overmars om hem heen.
Het team zal er dan zo uit komen te zien:

http://www.futhead.com/18/squads/3067069/

Rijkaard heb ik nog niet, moet nog de laatste sbc en dan is die binnen.
Zeker in 4321, dan kun je ook als aanspeelpunt gebruiken voor Neymar/Overmars.
Aangezien je brazilianen gebruikt, wat als je Allan naar RCM doet en vervolgens Fred 83 erbij pakt als LCM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov

Dan stop maar meteen met proberen.
Ik heb in t afgelopen weekend in de WL geen enkele pot gespeeld zonder dat de wedstrijd meteen werd gepauzeerd en een bronzen bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekke
Bossie schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:41:
[...]

Zeker in 4321, dan kun je ook als aanspeelpunt gebruiken voor Neymar/Overmars.
Aangezien je brazilianen gebruikt, wat als je Allan naar RCM doet en vervolgens Fred 83 erbij pakt als LCM?
Is Fred zoveel beter dan Raffael dan?
Speel nu nog met Raffael op CAM en daar speelt hij echt heerlijk, misschien verandert dat wel op CM ja.
Kan het altijd eens proberen, dankje voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
038Zwolle schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:29:
[...]

Die kom je ook wel zonder bronzen bank tegen in de dkt. Maar ea moet wat aan die exploits doen. Dat subben in de eerste minuut en Chem truukjes zou toch niet moeten kunnen
Laat ze dan gewoon normale positie change kaartjes maken. Probleem opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 21:12:
[...]

Laat ze dan gewoon normale positie change kaartjes maken. Probleem opgelost.
Ach het is ook vaak gewoon een BPL team en dat ze dan een Bale ofzo er in knallen voor een BPL prutser. Of iets in die richting.

Maar ik had hier weinig last van afgelopen weekend, vast geluk gehad met de tegenstanders. En anders doen ze het maar wel.. boeieee

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het wel behoorlijk irritant als het spel eerst al op pauze word gezet en vervolgens een team dat onverslaanbaar lijkt nog ff een Ronaldo neymar o.i.d er en pleurt.

Die pauze kan ik meeleven maar dat je zo de Chem kan ontwijken vind ik echt belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds een aantal maanden FIFA 18 onder de knie aan het trachten te krijgen, het handelen e.d. van spelers gaat mij redelijk af. Alleen het online spelen krijg ik maar niet onder de knie.
Zit inmiddels na veel moeite in lvl8 na drie dikke verliespartijen zakt de moed mij misschien nu al in de schoenen. Het lukt mij maar niet om iets van tegenstand te kunnen bieden in die partijen, lijk wel of ik aan alle kanten voorbij gelopen wordt. Terwijl ik toch wel een aardig vooral bijna Engelse spelers in mijn team heb zitten. Kan iemand mij een beetje op weg helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 22:25:
Ik ben sinds een aantal maanden FIFA 18 onder de knie aan het trachten te krijgen, het handelen e.d. van spelers gaat mij redelijk af. Alleen het online spelen krijg ik maar niet onder de knie.
Zit inmiddels na veel moeite in lvl8 na drie dikke verliespartijen zakt de moed mij misschien nu al in de schoenen. Het lukt mij maar niet om iets van tegenstand te kunnen bieden in die partijen, lijk wel of ik aan alle kanten voorbij gelopen wordt. Terwijl ik toch wel een aardig vooral bijna Engelse spelers in mijn team heb zitten. Kan iemand mij een beetje op weg helpen?
Post je team maar even. Via futbin.com kan dat gemakkelijk :) En kijk ook eens wat tutorials van diverse youtubers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
038Zwolle schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 22:20:
Ik vind het wel behoorlijk irritant als het spel eerst al op pauze word gezet en vervolgens een team dat onverslaanbaar lijkt nog ff een Ronaldo neymar o.i.d er en pleurt.

Die pauze kan ik meeleven maar dat je zo de Chem kan ontwijken vind ik echt belachelijk.
Ik ook, vooral omdat het laden van een potje voor mijn gevoel ook onnodig lang duurt.
Maar het onderliggende probleem is het natuurlijk het chemistry systeem zelf.

Persoonlijk zou ik het het leukst vinden als je geen positie restricties zou hebben, maar dat de rating van een speler dynamisch berekend zou worden op basis van de positie je hem gebruikt.

Bijvoorbeeld Ronaldo is 94 op LW, maar ook 94 als ST en vervolgens dan 79 als CM ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk kan en mag het zo ook ;

Ederson in het goal
3 verdedigers Valencia bailly en Ake laatste wil ik vervangen
4 middenvelders rijkaard als leen speler mkhitaryan lanzini en cazorla
3 aanvallers sane, kluivert als leenspeler en sterling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh wat hebben ze daar voor voordelen aan dan, gaat dat kwalificatie toernooi dan op niveau ik dacht willekeur? Sorry ben niet heel bekend met FIFA 18 althans nog niet dan zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 22:38:
Hopelijk kan en mag het zo ook ;

Ederson in het goal
3 verdedigers Valencia bailly en Ake laatste wil ik vervangen
4 middenvelders rijkaard als leen speler mkhitaryan lanzini en cazorla
3 aanvallers sane, kluivert als leenspeler en sterling
Ok, ff met de botte bijl, maar ik denk dat je voornamelijk de strijd op het middenveld verliest en daardoor verdedigend word overlopen :)

Met 3 ATB, is je middenveld ontzettend belangrijk, maar behalve Mhiki zie ik eigenlijks alleen maar zwakke punten. Lanzini is voornamelijk aanvallend, Cazorla ook maar die heeft sowieso veels te weinig stamina.
Daarnaast helpt het om daar ook wat meer fysiek te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan gewoon geen normale WL wedstrijd spelen om te kwalificeren:

https://m.facebook.com/st...411827&id=100003763185900

Heb een filmpje gemaakt hoop dat jullie hem kunnen zien van mijn lag... kan serieus niet doen alles stottert en soms lijkt het fast forward van een filmpje ... ligt het aan mijn internet?? Het is ook als iemand anders thuis speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 22:43:
[...]

Ok, ff met de botte bijl, maar ik denk dat je voornamelijk de strijd op het middenveld verliest en daardoor verdedigend word overlopen :)

Met 3 ATB, is je middenveld ontzettend belangrijk, maar behalve Mhiki zie ik eigenlijks alleen maar zwakke punten. Lanzini is voornamelijk aanvallend, Cazorla ook maar die heeft sowieso veels te weinig stamina.
Daarnaast helpt het om daar ook wat meer fysiek te hebben.
Verkeerde opstelling, of verkeerde spelers dat laatste sowieso begrijp ik dus. Misschien wat meer op de verdediging gaan leunen met 541 of niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
038Zwolle schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 22:20:

Is het ook. Net zo belachelijk als dat je van een Bale geen spits kan maken, of een Sane niet als rechter buitenspeler terwijl ze hier in het echt wel regelmatig staan.

Maar zolang de mogelijkheid er voor mij inzit om wel met Bale en Overmars op valle chem te spelen door ingame mijn formatie aan te passen maak ik er ook gewoon gebruik van. Dan wacht mijn tegenstander maar even 30 seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 22:48:
[...]

Verkeerde opstelling, of verkeerde spelers dat laatste sowieso begrijp ik dus. Misschien wat meer op de verdediging gaan leunen met 541 of niet?
De populaire opstelling zijn 4231, 41212 en 4321, als beginner zou ik simpelweg een paar potjes met elke formatie spelen en op basis daarvan eentje kiezen. Zodra je een keuze gemaakt heb kun je de poppetjes gaan invullen.

In het begin zijn formaties met 3 verdedigers af te raden, daarvoor heb je simpelweg een erg sterk team nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 22:48:
[...]

Dat is dan wel weer heel rigoreus haha.
41212 of 4231 zijn formaties die wel veel gebruikt worden. Speel zelf met de laatste.

De 2 cvm's moeten verdedigend in ieder geval hoog hebben (voor jou is bakayoko een aanrader en misschien fernandinho ofzo).
Verdedigers als het even kan ook verdedigend hoog. Baily, walker, koscielny, alonso zoiets.

Dat gaat al een hoop schelen qua overlopen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 22:59:
[...]

Dat is dan wel weer heel rigoreus haha.
41212 of 4231 zijn formaties die wel veel gebruikt worden. Speel zelf met de laatste.

De 2 cvm's moeten verdedigend in ieder geval hoog hebben (voor jou is bakayoko een aanrader en misschien fernandinho ofzo).
Verdedigers als het even kan ook verdedigend hoog. Baily, walker, koscielny, alonso zoiets.

Dat gaat al een hoop schelen qua overlopen worden
Bedankt al zover kan ik al zeker wat mee ga op jacht naar deze spelers _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 22:58:
[...]

De populaire opstelling zijn 4231, 41212 en 4321, als beginner zou ik simpelweg een paar potjes met elke formatie spelen en op basis daarvan eentje kiezen. Zodra je een keuze gemaakt heb kun je de poppetjes gaan invullen.

In het begin zijn formaties met 3 verdedigers af te raden, daarvoor heb je simpelweg een erg sterk team nodig.
Bedankt ga inderdaad voor wat meer zekerheid inbouwen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Verwijderd de tip hierboven doen: voor een stabiel team zou ik 4231 pakken.

Ik zou beginnen met spelers op hun positie houden. Valencia is een rechtsback niet een centrale verdediger bijvoorbeeld. Concentreer je op de as van je team. Zeker als je alles nog ontdekt zou ik twee sterke snelle cdms en 2 dezelfde CBs pakken. Je beste aanvallende middenvelder zet je centraal. De zwakkere broeders aan de buitenkant. Bij voorkeur zijn dat snelle rakkers die kunnen dribbelen, passen en schieten.

Betaalbare goede bpl spelers: Gabriel Jesus, Bakayoko, Gueye, Toure, Martial (kun je met een positie kaart naar LF als spits gebruiken), Sane, Willian, (deze twee als je 4231 wide gebruikt) Antonio (west ham), Obiang. Rojo, Smalling, Keane centrale verdedigers. Begovic of Butland als keeper is cheap en goed.

Dit zijn zo een beetje 1k spelers. Op elke plek kun je iemand beters vinden. Prima leidraad hierbij is op futbin je competitie en positie kiezen en sorteren van cheap naar duur. Ga dan rondneuzen rond jouw budget. Betere spelers zijn simpelweg duurder dan slechtere.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2018 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 23:08:
@Verwijderd de tip hierboven doen: voor een stabiel team zou ik 4231 pakken.

Ik zou beginnen met spelers op hun positie houden. Valencia is een rechtsback niet een centrale verdediger bijvoorbeeld. Concentreer je op de as van je team. Zeker als je alles nog ontdekt zou ik twee sterke snelle cdms en 2 dezelfde CBs pakken. Je beste aanvallende middenvelder zet je centraal. De zwakkere broeders aan de buitenkant. Bij voorkeur zijn dat snelle rakkers die kunnen dribbelen, passen en schieten.

Betaalbare goede bpl spelers: Gabriel Jesus, Bakayoko, Gueye, Toure, Martial (kun je met een positie kaart naar LF als spits gebruiken), Sane, Willian, (deze twee als je 4231 wide gebruikt) Antonio (west ham), Obiang. Rojo, Smalling, Keane centrale verdedigers. Begovic of Butland als keeper is cheap en goed.
4231 of 4231 (2)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Dus ik bedacht om mijn SIF Fekir maar eens in te ruilen voor Prime Larsson. Fekir heeft echt -zelf na zn upgrade vandaag- echt veels te weinig stamina.

Net 1e potje gespeeld en nadat SBC cavani die een 92 *O* is geworden met een lobje scoorde ging de tegenstander al ragequitten.. Wilde even de instructies van Larsson veranderen, die gozer stond naast boateng te verdedigen, gewoon oprecht haha :+

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/zx4Cu/d6ddc8d7af.png

Nog even vidal halen, en neuer. Dan best blij met dit team!

Mijn tweede team op dit moment:

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/zx4JL/2036cb57dc.png

Ben iets minder te spreken over SBC Hamsik. Aan de andere kant heb ik pirlo en giovinco allang laten vallen, waren niet goed genoeg. Waarschijnlijk wordt Hamsik tzt ook vervangen.

De keeper is ook wel een puntje van aandacht hier, heeft iemand een idee welke keeper (liefst met long throw trait) die beetje betaalbaar is? Geef liever niet super veel geld uit aan keepers. Aangezien het toch is wat EA wil uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 23:02:
[...]

Bedankt al zover kan ik al zeker wat mee ga op jacht naar deze spelers _/-\o_
Geen dank, alleen maar leuk om elkaar wat te helpen.

https://www.futbin.com/18/squad/4017685

Dit is wel een beetje een standaardteam om goed mee te beginnen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WSL036
Na vorige week Crespo uit de marquees te hebben gekregen, zat nu er nu gewoon een De Gea motm in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
WSL036 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 00:19:
Na vorige week Crespo uit de marquees te hebben gekregen, zat nu er nu gewoon een De Gea motm in!
Wil je dit soort dingen niet posten... Ik word hier namelijk redelijk depressief van :')
Beste uit deze MM was een reguliere Aspas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

De kogel is door de kerk, na lang wikken en wegen dit team voor TOTS in elkaar gezet.

https://www.futbin.com/18/squad/4017047

Ik was klaar met steeds geld verliezen op IF’s die de daarop volgende week een SIF kregen. Eerste icon Petit, maar daar is dan ook mijn vraag over. Ik heb hem gekocht met een Shadow chem style, nu lijkt me dit iets overbodig. Neig hem terug te zetten op basic, heeft iemand iets zinnigs te zeggen over hem als CM? Welke chem style gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft t zin om nu IF La Liga spelers te kopen in de hoop dat ze geupgrade worden met de Rating Refresh en dan met winst te verkopen? Ik zie Asensio, Gameiro, Ter Stegen, Fernandez en Alba wel een upgrade krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 05:04:
Heeft t zin om nu IF La Liga spelers te kopen in de hoop dat ze geupgrade worden met de Rating Refresh en dan met winst te verkopen? Ik zie Asensio, Gameiro, Ter Stegen, Fernandez en Alba wel een upgrade krijgen
Je kan het altijd doen als ze voor mooie prijzen op te pikken zijn. Zorg wel dat je ze op het juiste moment verkoopt want als blijkt dat ze wel een upgrade krijgen, maar de if stijgt niet mee, dan zakken ze weer heel snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Momenteel heb ik in mijn BPL-team Ederson (86) als keeper. Ik ben er niet helemaal tevreden over. Courtouis heb ik ook gehad maar dat was het ook niet helemaal. Hebben jullie nog goeie suggesties? De Gea is weer een stuk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
RR21 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 08:01:
Momenteel heb ik in mijn BPL-team Ederson (86) als keeper. Ik ben er niet helemaal tevreden over. Courtouis heb ik ook gehad maar dat was het ook niet helemaal. Hebben jullie nog goeie suggesties? De Gea is weer een stuk duurder.
Petr Cech of Lloris al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk10
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-08 15:48
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 22:47:
Ik kan gewoon geen normale WL wedstrijd spelen om te kwalificeren:

https://m.facebook.com/st...411827&id=100003763185900

Heb een filmpje gemaakt hoop dat jullie hem kunnen zien van mijn lag... kan serieus niet doen alles stottert en soms lijkt het fast forward van een filmpje ... ligt het aan mijn internet?? Het is ook als iemand anders thuis speelt
Ik kon het filmpje niet zien. Dat fast forward lijkt op een hdd die weer op gang moet komen. Heb ik ook af en toe. Speel je op pc? Fifa of hdd geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
servival7 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 08:19:
[...]

Petr Cech of Lloris al geprobeerd?
Nee. Zijn met deze twee de ervaringen goed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
RR21 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:01:
[...]

Heb een tijdje met Cech gespeeld. Die viel mij niet tegen, Lloris niet geprobeerd maar kom hem online regelmatig tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RR21 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 08:01:
Hij lijkt matig, maar probeer begovic eens. Kost niks en beviel mij beter dan edersen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jekke
RR21 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:01:
[...]

Lang met Cech gespeeld en die beviel me prima!
Ook fijne longthrow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

tomk10 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 08:52:
[...]

Ik kon het filmpje niet zien. Dat fast forward lijkt op een hdd die weer op gang moet komen. Heb ik ook af en toe. Speel je op pc? Fifa of hdd geïnstalleerd?
Nee speel op de PS4,

Soms is het dat alles 2 seconde stil staat en dat dan ineens alle spelers ineens ergens anders staan of lopen.. onmogelijk te verdedigen en mee te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
Shreddaaa schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:57:
[...]

Dan stop maar meteen met proberen.
Ik heb in t afgelopen weekend in de WL geen enkele pot gespeeld zonder dat de wedstrijd meteen werd gepauzeerd en een bronzen bank.
Wat is hier triest aan? Als ik mijn opstelling maak waarmee ik wil spelen heb ik een Chemistry van in de 60.
Ik zet mijn opstelling zo neer dat Chemistry 100 is. tijdens het begin van de wedstrijd zet ik alle spelers op de juiste plek maar blijft je Chemistry 100. Helaas is er geen andere oplossing.
Bronze spelers doe ik dan weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
Jekke schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:52:
[...]

Lang met Cech gespeeld en die beviel me prima!
Ook fijne longthrow
En is hij ook goed met afstandsschoten? Daar vind ik Ederson namelijk nogal slecht in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-10 09:50
Gaat lekker met de packs. Paar dagen geleden Del Piero en nu MOTM Sadio Mane 87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:39
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:02:
[...]

Nee speel op de PS4,

Soms is het dat alles 2 seconde stil staat en dat dan ineens alle spelers ineens ergens anders staan of lopen.. onmogelijk te verdedigen en mee te spelen
Ik heb het zelfde met DKT gehad gister. Ik speel op de pc, via kabel. Ligt dus puur aan EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yordi11
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-10 15:50
https://www.futbin.com/18/squad/4023113
Iemand tips?
Ik was zelf aan denken aan kante ipv Wijnaldum en sif mooy ipv of mooy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
Iemand ervaring met baby Gullit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
WSL036 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 11:03:
Iemand ervaring met baby Gullit?
Ja als cm in een 4-3-2-1 opstelling. Met passen is hij geweldig alleen liep hij bij mij vanaf de 70e minuut met zijn tong op de grond. Ik denk dat hij als CAM beter tot zijn recht komt omdat hij dan minder hoeft te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
servival7 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 11:08:
[...]

Ja als cm in een 4-3-2-1 opstelling. Met passen is hij geweldig alleen liep hij bij mij vanaf de 70e minuut met zijn tong op de grond. Ik denk dat hij als CAM beter tot zijn recht komt omdat hij dan minder hoeft te lopen.
Hij zou bij mij ook op de CAM moeten komen.
Heb nu ongeveer een miljoen coins voor een CAM of om het team algeheel te verbeteren. Twijfel om Gullit er neer te zetten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bbblije schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 03:08:
De kogel is door de kerk, na lang wikken en wegen dit team voor TOTS in elkaar gezet.

https://www.futbin.com/18/squad/4017047

Ik was klaar met steeds geld verliezen op IF’s die de daarop volgende week een SIF kregen. Eerste icon Petit, maar daar is dan ook mijn vraag over. Ik heb hem gekocht met een Shadow chem style, nu lijkt me dit iets overbodig. Neig hem terug te zetten op basic, heeft iemand iets zinnigs te zeggen over hem als CM? Welke chem style gebruiken jullie?
Ik gebruik hem als LCM in 41212 en LCDM in 4231 etc, gebruik engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
WSL036 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 11:11:
[...]

Hij zou bij mij ook op de CAM moeten komen.
Heb nu ongeveer een miljoen coins voor een CAM of om het team algeheel te verbeteren. Twijfel om Gullit er neer te zetten..
ik speel zelf met 90 Del Piero met Hunter chem op CAM en die bevalt erg goed. Vooral zijn 5 sterren weak foot in combinatie met zijn snelheid en 97 shooting maken hem voor mij de perfecte CAM.
Del Piero 90 is trouwens ongeveer 900k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Op dit moment SIF Sirigu (longthrow trait) maar in tegenstelling tot Fährmann pakt die niet per se veel punten. Wat zijn volgens jullie de beste keepers in Calcio A?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:39
Leoon. schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 11:32:
Op dit moment SIF Sirigu (longthrow trait) maar in tegenstelling tot Fährmann pakt die niet per se veel punten. Wat zijn volgens jullie de beste keepers in Calcio A?
Handanovic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Z'n upgrade versie bedoel je dan? Want wow, ik ga niet snel, zeg nooit nooit, een keeper voor 150k of 250k kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deel van het team verkocht. Ben het compleet kwijt :( Geen idee welke formatie ik wil gaan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Vissert schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 11:45:
Deel van het team verkocht. Ben het compleet kwijt :( Geen idee welke formatie ik wil gaan spelen...
Hoe speelde je eerst? Ik speel nu 41212 en 4231 (narrow met 3 cams) en vooral met die laatste speelde ik eerst wide LM en RM, wat totaal niet meer wilde. Nu de plezier weer terug gevonden!

Pagina: 1 ... 149 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs