Lekker zeg. Is mijn Immobile IF 84 kaart naar 86 gegaan na upgrade en dan zet EA er lekker een max prijs op van 68K.
Ik vind zilver 1 ook prima. Ik heb ook geen zin om elke dag een x aantal wedstrijden verplicht te spelen.Bean77 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:16:
[...]
Meestal kom ik tot zilver 2 of zilver 1 omdat ik nooit alles afmaak. Eigenlijk vind ik dat wel prima. Maar EA houdt nu wel een lekkere worst voor mbt de maandelijkse packs.
Ondertussen de Gea maar geupgrade naar zijn 94 nieuwe rated kaart. Merk nog weinig verschil.
Trouwens, of het nu een premium jumbo gold pack of gewoon gold pack, dat maakt niet veel uit. Paar spelers meer en nog veel meer rommel.
Snap trouwens niet dat ik soms bronzen contract packs krijg met de doelstellingen. Ik heb er weinig aan.
Ik heb inmiddels een leuk pl team. Er valt weinig aan toe te voegen.
Of ik moet 500k of meer gaan neer tellen voor een aanvulling, dat heb ik nu niet.
Gewoon lekker spelen. Zolang er geen lag is.
Wil misschien de SBC gaan doen. Heb nu Son 87 op de LM positie en die speelt ook heel erg goed en weet niet of Overmars echt een verbetering is? Overmars vind ik wel leuker om te hebben.roybr schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:19:
[...]
Thnx! Gabriel Jesus IF is zeker een idee! Zijn normale kaart heb ik in mijn fitness squad en bevalt prima, thnx.
Overmars doet het goed als LM. Als LV kwam hij vaker bij het doel maar door zijn pace en 5* WF zijn er zoveel mogelijkheden voor hem. Qua doelpunten loopt hij wat achter maar dat is gebruikelijk als middenvelder denk ik. Twijfelde even om hem in te ruilen voor Bergkamp maar tot nu toe blij dat ik dat nog niet gedaan heb.
Wil je zijn SBC doen?
Griezmann hattrick, Lukaku goed met een goal en assist, Aguero met een schitterende goal, Santi Mina met 2 goals, Pereiro met een goal en een assist.
Ik voel een hele lekkere TOTW aankomen met weer een aantal nieuwe IF goden.
Koulibaly maar eens een upgrade gegeven met Benatia If schijnt toch wel stuk beter te zijn en z'n statistieken liegen ook zeker niet. Morgen uitproberen
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Hmm iemand nog tips?
https://www.futbin.com/18/squad/3979159
Wissels zijn helaas untradeble net zoals eriksen, lacazette en griezmann
Eriksen en Kante worden natuurlijk wel omgewisseld
Het is zeker nog niet bekend wanneer de Premier league SBC komt, want heb bijna alle spelers van de clubs.
Het is zeker nog niet bekend wanneer de Premier league SBC komt, want heb bijna alle spelers van de clubs.
[ Voor 37% gewijzigd door WahyuSchmidt op 26-02-2018 00:30 ]
PSN: Wahyu2304_
Ik verwacht geen PL sbc, of heel misschien helemaal op t laatst. Bij de PL heb je natuurlijk al POTM.WahyuSchmidt schreef op maandag 26 februari 2018 @ 00:26:
Hmm iemand nog tips?
Toch nog Gold 2 gehaald in de maandelijkse. 4x bagger is beter dan 3x bagger toch?
Haha er komt sowieso een premier league SBC. Je glazen bol werkt niet!Shreddaaa schreef op maandag 26 februari 2018 @ 05:53:
[...]
Ik verwacht geen PL sbc, of heel misschien helemaal op t laatst. Bij de PL heb je natuurlijk al POTM.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Bijzonder dat je dit zo zegt, zonder concreet bewijs. Ik zeg ook nergens dat ie 100% niet komt, enkel dat ik m niet verwacht, of pas heel laat in t seizoen.Leoon. schreef op maandag 26 februari 2018 @ 08:44:
[...]
Haha er komt sowieso een premier league SBC. Je glazen bol werkt niet!
Je eerste zin zeg je al ik verwacht geen. Maar de grootste competitie marketing technisch krijgt het natuurlijk. Dat is 1 die je blind kan noterenShreddaaa schreef op maandag 26 februari 2018 @ 08:46:
[...]
Bijzonder dat je dit zo zegt, zonder concreet bewijs. Ik zeg ook nergens dat ie 100% niet komt, enkel dat ik m niet verwacht, of pas heel laat in t seizoen.
Er zijn nog 4 competities welke hun opwachting nog gaan maken.Leoon. schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:04:
[...]
Je eerste zin zeg je al ik verwacht geen. Maar de grootste competitie marketing technisch krijgt het natuurlijk. Dat is 1 die je blind kan noteren
Deze komen in maart en in april
Premier League Bundesliga Belgische league en Schotse league.
Laliga.Lorenzoaliandro schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:12:
[...]
Er zijn nog 4 competities welke hun opwachting nog gaan maken.
de SIF is helemaal een beest. Ik heb bonucci aan de kant gedaan en SIF benatia erin. Bevalt mij super icm chielliniLeoon. schreef op zondag 25 februari 2018 @ 23:47:
Koulibaly maar eens een upgrade gegeven met Benatia If schijnt toch wel stuk beter te zijn en z'n statistieken liegen ook zeker niet. Morgen uitproberen
Het gaat hier inderdaad om de zwarte kaart, even verkeerd genoteerd omdat het de eerste zwarte IF washarrybeuker schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:19:
[...]
de SIF is helemaal een beest. Ik heb bonucci aan de kant gedaan en SIF benatia erin. Bevalt mij super icm chiellini
Correct en dan LaLiga voor bundes! We hebben Thiago al gehad voor de bundesLorenzoaliandro schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:12:
[...]
Er zijn nog 4 competities welke hun opwachting nog gaan maken.
Neem aan dat de WL door de problemen tot vnv 12 doorloopt?
Heb nog 6 wedstrijden te spelen en kan Gold 3 nog halen. Monthly kom ik helaas nooit boven bronze 1 deze maand.
Larsson blijft verbazen trouwens, 32 wedstrijden, 40 goals en 10 assists.
Heb nog 6 wedstrijden te spelen en kan Gold 3 nog halen. Monthly kom ik helaas nooit boven bronze 1 deze maand.
Hij loopt door tot morgenochtend 8:00 als ik het goed heb.Shreddaaa schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:25:
Hier nog 4 potten voor 3 winst om gold 2 te halen. Veel weggegeven helaas op zondag, anders had gold 1 er nog wel in gezeten.
Hier hetzelfde probleem. Tegelijkertijd voetbal kijken en fifa spelen werkt niet.WSL036 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:30:
[...]
Hij loopt door tot morgenochtend 8:00 als ik het goed heb.
Hier nog 4 potten voor 3 winst om gold 2 te halen. Veel weggegeven helaas op zondag, anders had gold 1 er nog wel in gezeten.
Ook heb ik mn opstelling te laat aangepast om het te laten werken.
Krijg nog steeds te veel goals tegen helaas..
wat waren de problemen dan? ik kon gewoon spelenShreddaaa schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:25:
Vrijdag waren de servers overbelast. Veel lag en ellenlange matchmaking.soldier wolf schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:01:
[...]
wat waren de problemen dan? ik kon gewoon spelen
Ik ben wel blij dat het verlengt is. Heb wegens weinig tijd maar 10 potjes kunnen spelen.
4 gewonnen, 1 disconnect, en 5 verloren. Waarvan 1 kansloos en de rest met 1 doelpunt verschil.
Geef gisteren ook gewoon 2x een dikke voorsprong uit handen. 1e sta ik 2-0 voor verlies ik 2-3 en 2e potje sta ik zelfs 5-2 voor en verlies is 5-6. Ik moet echt leren om af en toe gewoon minder risico te gaan nemen als ik al voor sta.
Maar voor een eerst keer WL viel het niveau mij best mee. Ik kon op het 9-1 potje na toch goed meekomen.
4 gewonnen, 1 disconnect, en 5 verloren. Waarvan 1 kansloos en de rest met 1 doelpunt verschil.
Geef gisteren ook gewoon 2x een dikke voorsprong uit handen. 1e sta ik 2-0 voor verlies ik 2-3 en 2e potje sta ik zelfs 5-2 voor en verlies is 5-6. Ik moet echt leren om af en toe gewoon minder risico te gaan nemen als ik al voor sta.
Maar voor een eerst keer WL viel het niveau mij best mee. Ik kon op het 9-1 potje na toch goed meekomen.
Verwijderd
Oefening baart kunst, ook bij online gamen.servival7 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:09:
Ik ben wel blij dat het verlengt is. Heb wegens weinig tijd maar 10 potjes kunnen spelen.
Weet alleen niet wat voor team je hebt, maar je bent nagenoeg kansloos om in Gold te komen als je niet minimaal 2 icons in je team hebt tegenwoordig. Tenzij kwalificatie voor de volgende WK al voldoende is voor je.
Aan mijn team ligt het niet, die is aardig goed: https://www.futbin.com/18/squad/3508820Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:12:
[...]
Oefening baart kunst, ook bij online gamen.
Weet alleen niet wat voor team je hebt, maar je bent nagenoeg kansloos om in Gold te komen als je niet minimaal 2 icons in je team hebt tegenwoordig. Tenzij kwalificatie voor de volgende WK al voldoende is voor je.
Het zit hem bij mij vooral in de oefening. Mensen in de WL zijn toch iets dodelijker met hun kansen dan mensen die in divisie 5 spelen.
Suarez ook 3x gescoord.Shreddaaa schreef op zondag 25 februari 2018 @ 23:04:
Griezmann hattrick, Lukaku goed met een goal en assist, Aguero met een schitterende goal, Santi Mina met 2 goals, Pereiro met een goal en een assist.
Wordt zijn waarde van de normale kaart dan deze week ook hoger normaal gesproken?
Pas als zijn IF in packs zit wordt de waarde van zijn NIF iets hoger omdat ie die week niet in packs zit.Ferdi_lwd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:21:
[...]
Suarez ook 3x gescoord.
Wordt zijn waarde van de normale kaart dan deze week ook hoger normaal gesproken?
heeft er iemand verbeterpunten en dan vooral voor de verdediging?
https://www.futbin.com/18/squad/3986371
ongeveer 1.3 mil beschikbaar.
Merk dat de verdediging vaak erg veel blundert. niet normaal hoe veel kluts goals ik tegen krijg.
Aanvaller maken gelukkig alles weer goed:)
Merk dat de verdediging vaak erg veel blundert. niet normaal hoe veel kluts goals ik tegen krijg.
Zit nog steeds met mijn LaLiga team maar heb het het idee dat er kwa spel de laatste week weinig meer lukt.
Steeds meer twijfel om de handel te verkopen en toch een BPL team te bouwen.
Budget voor een BPL team zal dan ongeveer 1mil zijn.
Doen?
Doen?
Je kunt Boateng - Alaba evt vervangen voor een Calcio setje met Sandro en Benatia IF maar in mijn optiek is dat echt vergelijkbaar. Je hebt al een ziek team dus verbeteringen kun je dan zoeken in legends. Het lijkt me dat het niet aan die spelers ligt die je daar hebt staan.soldier wolf schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:25:
Tjah, persoonlijke keuze. Voor 1.3 miljoen kun je een aardig team bouwen natuurlijk. Maar BPL spelers zijn niet ineens beter dan LaLiga spelers, sterker nog... ze zijn veel duurder dan tegenhangers uit andere lligas.Miggell schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:34:
Zit nog steeds met mijn LaLiga team maar heb het het idee dat er kwa spel de laatste week weinig meer lukt.
Doen?
Je verdediging ziet er anders toch behoorlijk sterk uit. Misschien Vidal naar LCM verplaatsen en dan een andere icon (Petit/Rijkaard) op CM?soldier wolf schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:25:
Heb Larsson gister ook gehaald. Hoe speel jij met hem?Shreddaaa schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:25:
Geven jullie bij 4-1-2-1-2(2) je spitsen de instructie mee om naar de flank te gaan of juist niet? En waarom?
Ik doe het bij beide spitsen wel maar het gevolg is dat je soms dan eerst weer even terug moet omdat het centrum leeg is.
Ik doe het bij beide spitsen wel maar het gevolg is dat je soms dan eerst weer even terug moet omdat het centrum leeg is.
[quote]ErnstMid schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:38:
[...]
Je kunt Boateng - Alaba evt vervangen voor een Calcio setje met Sandro en Benatia IF maar in mijn optiek is dat echt vergelijkbaar. Je hebt al een ziek team dus verbeteringen kun je dan zoeken in legends. Het lijkt me dat het niet aan die spelers ligt die je daar hebt staan.
Ja ik weet het ook niet. de ene wedstrijd zitten ze overal boven op en geen fout te bekennen, en de andere wedstrijd sta je met 3 0 voor, zet je je tactics op achterin blijven, ultra verdedigend, en toch staan ze op de middenlijn te dekken.
zelfde al Boateng. de ene wedstrijd wint hij ieder dual en vooral fysiek wint hij van iedereen. pot later duwt een rashfort of jesus hem zowat de tribune in.
[...]
Je kunt Boateng - Alaba evt vervangen voor een Calcio setje met Sandro en Benatia IF maar in mijn optiek is dat echt vergelijkbaar. Je hebt al een ziek team dus verbeteringen kun je dan zoeken in legends. Het lijkt me dat het niet aan die spelers ligt die je daar hebt staan.
Ja ik weet het ook niet. de ene wedstrijd zitten ze overal boven op en geen fout te bekennen, en de andere wedstrijd sta je met 3 0 voor, zet je je tactics op achterin blijven, ultra verdedigend, en toch staan ze op de middenlijn te dekken.
zelfde al Boateng. de ene wedstrijd wint hij ieder dual en vooral fysiek wint hij van iedereen. pot later duwt een rashfort of jesus hem zowat de tribune in.
Waarom moet de Weekend League nou weer worden verlengd?
Weer minder tijd om te kunnen kwalificeren
Weer minder tijd om te kunnen kwalificeren
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
16 uit 29 nu in de weekend league. Nog 2 winsten dus nodig uit 11 wedstrijden voor in ieder geval goud.
Ik vind het trouwens wel knap dat sommigen hier zoveel scoren met een bepaalde speler. Ik ben dik tevreden over aguero, de bruyne en messi bijvoorbeeld en dan kijk ik nu de statistieken;
Aguero; 45 duels, 26 goals en 15 assists
Messi; 54 duels, 20 goals en 19 assists
De bruyne; 45 duels, 19 goals en 17 assists
Hazard loopt wel echt achter met 16 goals, 8 assists uit 54 wedstrijden
Ik vind het trouwens wel knap dat sommigen hier zoveel scoren met een bepaalde speler. Ik ben dik tevreden over aguero, de bruyne en messi bijvoorbeeld en dan kijk ik nu de statistieken;
Ik speel de klassieke 4-4-2 met 2 cm’s. Lukaku als targetman naast m en Sané en Willian op de vleugels. Lukaku krijgt target als instruction mee, verder alles balanced, Larsson krijgt geen instructies behalve press back line. Verder heb ik Larsson met Marksman chem style.RR21 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:40:
[...]
Heb Larsson gister ook gehaald. Hoe speel jij met hem?
Enige wat ik dan doe is Larsson vrij krijgen rondom of in de 16. Buiten de 16 finesse goals, in de 16 low driven.
Hij scoort altijd.
En op t moment dat ze Larsson dubbel afdekken staat Lukaku helemaal vrij.
In mijn geval komt dat ook vooral doordat ik veel sb's speel op prof niveau. Dan win je bijna alles met 7 goals verschil en haal je vervolgens alsnog elite 3.Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:12:
16 uit 29 nu in de weekend league. Nog 2 winsten dus nodig uit 11 wedstrijden voor in ieder geval goud.
Zoiets?soldier wolf schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:25:
https://www.futbin.com/18/squad/3987945
Prima toch, dat toont aan dat je scorend vermogen verdeeld is over meerdere spelers.Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:12:
Als alles via een speler gaat dan word dat online al snel voorspelbaar
Ik denk dat bij mij ADP topscorer is, het enige opmerkelijke daarvan is dat hij als CAM speelt.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Top, bedankt!Shreddaaa schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:16:
[...]
Ik speel de klassieke 4-4-2 met 2 cm’s. Lukaku als targetman naast m en Sané en Willian op de vleugels. Lukaku krijgt target als instruction mee, verder alles balanced, Larsson krijgt geen instructies behalve press back line. Verder heb ik Larsson met Marksman chem style.
Enige wat ik dan doe is Larsson vrij krijgen rondom of in de 16. Buiten de 16 finesse goals, in de 16 low driven.
Hij scoort altijd.
En op t moment dat ze Larsson dubbel afdekken staat Lukaku helemaal vrij.
dat is ook wel een mooie inderdaad. Vind alleen florenzi erg slecht met luchtduels. en alaba is onverhandelbaar dus ook weer zonde..
Verwijderd
Gaan ze alle top-competities langs qua upgrades btw? Anders duurt het nog minimaal twee weken voor de markt weer beetje normaal is. Wil mijn Moses-investments namelijk verkopen. Nu is dat ongeveer 2k winst p.s. Maar dat kan vertienvoudigd worden als de markt normaal doet.
Merk wel dat ik soms echt geen geduld heb voor dit soort long-term investments.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2018 14:29 ]
Verwijderd
Daar heb je helemaal gelijk inBossie schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:26:
[...]
Prima toch, dat toont aan dat je scorend vermogen verdeeld is over meerdere spelers.
Als alles via een speler gaat dan word dat online al snel voorspelbaar
Ik denk dat bij mij ADP topscorer is, het enige opmerkelijke daarvan is dat hij als CAM speelt.
Speelt ook prima dus ben wel tevreden (Hazard kon wat beter dus) hoor voor mijn eerste weekend league.
Als overal twee dagen tussen zitten zou je tot volgende week dinsdag komen (uitgaande van de leagues die voorspeld zijn).Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:29:
Gaan ze alle top-competities langs qua upgrades btw? Anders duurt het nog minimaal twee weken voor de markt weer beetje normaal is. Wil mijn Moses-investments namelijk verkopen. Nu is dat ongeveer 2k winst p.s. Maar dat kan vertienvoudigd worden als de markt normaal doet.
Ik ben ook benieuwd naar volgende week. Bepaalde kaartjes gaan echt onder hun minimum.
League SBC is normaal gesproken de eerste vrijdag van de nieuwe maand, wat zou betekenen aankomende vrijdag. Heb er alleen nog niet zoveel geruchten over gehoord...
[ Voor 5% gewijzigd door WSL036 op 26-02-2018 15:22 ]
Verwijderd
Jaa denk dat ze die League SBC dan week later doen lijkt me dan. Met die upgrades erbij is teveel van het goede en wellicht niet rendabel voor EA. (zover dat nog invloed heeft, zijn allang binnen met deze editie)WSL036 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:21:
[...]
Als overal twee dagen tussen zitten zou je tot volgende week dinsdag komen (uitgaande van de leagues die voorspeld zijn).
Ik ben ook benieuwd naar volgende week. Bepaalde kaartjes gaan echt onder hun minimum.
League SBC is normaal gesproken de eerste vrijdag van de nieuwe maand, wat zou betekenen aankomende vrijdag. Heb er alleen nog niet zoveel geruchten over gehoord...
Heb nog een lading Mascherano's staan. Wat denken jullie, gaat die nog verder stijgen of is dit het moment om ze weg te doen? Prijs staat nu op zo'n 3800. Gekocht voor 1800 p/s
Verwijderd
verkopen. Schommelt al twee maanden tussen de 3/4k ps heel af en toe nog voor 5k. Maar ik heb ze niet hoger zien worden.Ferdi_lwd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:40:
Heb nog een lading Mascherano's staan. Wat denken jullie, gaat die nog verder stijgen of is dit het moment om ze weg te doen? Prijs staat nu op zo'n 3800. Gekocht voor 1800 p/s
Tenzij er een specifieke SBC nodig is voor hem de komende tijd. Maar dat lijkt me sterk. En winst = winst.
Was weekend league elke weer maar langer. Speel heerlijk lag vrij
Als Florenzi luchtduels aan moet gaan doe je verdedigend iets niet goed haha.soldier wolf schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:07:
[...]
dat is ook wel een mooie inderdaad. Vind alleen florenzi erg slecht met luchtduels. en alaba is onverhandelbaar dus ook weer zonde..
Lichtsteiner is in mijn ogen niet wendbaar genoeg als back, om tegen de Neymars en Overmarsjes te kunnen spelen.
Azpi, Bailly en Boateng zijn de beste non-icon cb’s in t spel. Aangezien je aangeeft dat je huidige situatie niet werkt ga ik er vanuit dat 2 statische cb’s niet werkt. Dan is Azpi je beste optie.
Wat bij mij overigens heel goed werkte, was Boateng met Stones TOTGS achterin, met Walker er rechts naast.
Misschien dat je beter Bonucci kan verkopen en een icon op zijn plek kan zetten? (Bijv Ferdinand prime en dan rb Walker)
Gedaan. 50k winstVerwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:46:
[...]
verkopen. Schommelt al twee maanden tussen de 3/4k ps heel af en toe nog voor 5k. Maar ik heb ze niet hoger zien worden.
Tenzij er een specifieke SBC nodig is voor hem de komende tijd. Maar dat lijkt me sterk. En winst = winst.
Verwijderd
Haha denk jij dat hij nog veel gaat stijgen ja? Duurt al twee maanden hoor, heb er geen vertrouwen meer in. En dacht dat jij ze ook ging verkopen? Heb ze van het weekend verkocht, 70k winst ongeveer.Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:26:
[...]
Ik heb ze allemaal van je gekocht, over een paar weken 100 k winst voor mij
met corners bijvoorbeeld moet hij wel eens koppen:)Shreddaaa schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:03:
[...]
Als Florenzi luchtduels aan moet gaan doe je verdedigend iets niet goed haha.
Lichtsteiner is in mijn ogen niet wendbaar genoeg als back, om tegen de Neymars en Overmarsjes te kunnen spelen.
Azpi, Bailly en Boateng zijn de beste non-icon cb’s in t spel. Aangezien je aangeeft dat je huidige situatie niet werkt ga ik er vanuit dat 2 statische cb’s niet werkt. Dan is Azpi je beste optie.
Wat bij mij overigens heel goed werkte, was Boateng met Stones TOTGS achterin, met Walker er rechts naast.
Misschien dat je beter Bonucci kan verkopen en een icon op zijn plek kan zetten? (Bijv Ferdinand prime en dan rb Walker)
Ik ga het eens proberen jouw opstelling. thnx
Verwijderd
21 winsten uit 38 wedstrijden dus de laatste 2 potjes hoef ik niet meer te spelen.
Goud 2 als eindstation en ben eigenlijk wel tevreden
Vond het wel veel hoor, kolere man haha
Pfff ja echt te veel. Ik heb deze week 21 wins uit 35 wedstrijden. Dan is het al verlengd maar ik kan me er niet toezetten om nog 5 potjes te spelen. Ookal is Gold 1 in principe mogelijk,.Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:09:
21 winsten uit 38 wedstrijden dus de laatste 2 potjes hoef ik niet meer te spelen.
Verwijderd
Haha nee joh was een geintje.. ze staan in de verkoop en verkoop ze regelmatig voor 6 k per stuk..Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:30:
[...]
Haha denk jij dat hij nog veel gaat stijgen ja? Duurt al twee maanden hoor, heb er geen vertrouwen meer in. En dacht dat jij ze ook ging verkopen? Heb ze van het weekend verkocht, 70k winst ongeveer.
heb 50 Moses en Canales gekocht hoop dat die wat opleveren
Verwijderd
6k is nog aardig wat. voor mij max 5k. Maar ligt wellicht aan moment vd dag. Ik re-list ze niet elke dag/week.Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:30:
[...]
Haha nee joh was een geintje.. ze staan in de verkoop en verkoop ze regelmatig voor 6 k per stuk..
heb 50 Moses en Canales gekocht hoop dat die wat opleveren
Canales heb ik er 3 maar van. Moses stuk of 20. Die ging voor Lunar en upgrades naar 60k(wel toen hij net uitkwam), maar ook qua stats en club prima kaartje om te gebruiken. Alleen Valencia is beter als rb denk ik, maar die is ook 800k waard..
Het is me afgelopen weekend wel opgevallen hoe sterk Kluivert Is. Het maakt niet uit welke verdediger ik had maar hij gooide ze weg alsof het niks was. Heb zelf nog geen ervaring met hem, maar ga hem misschien toch halen
Ik begon met dit weekend met 3 verlies uit de 1e 10 potten, waar ik normaal hoop maximaal 1 verlies te lijden. Gelukkig begon ik daarna erg goed te spelen en ging vervolgens 30-3 waardoor ik alsnog elite 1 heb gepakt. Nu al zin in aankomende donderdagavond, Elite 1 wekelijks en maandelijks rewards
Ik vind dit ongekend knap. Ik kom niet boven Zilver 1 uit.Lil Tjappo schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:52:
Ik begon met dit weekend met 3 verlies uit de 1e 10 potten, waar ik normaal hoop maximaal 1 verlies te lijden. Gelukkig begon ik daarna erg goed te spelen en ging vervolgens 30-3 waardoor ik alsnog elite 1 heb gepakt. Nu al zin in aankomende donderdagavond, Elite 1 wekelijks en maandelijks rewards
Vandaag dacht ik met nog 5 potjes over, Gold 3 te kunnen halen. Ik had 4 overwinningen nodig.
2 potjes gewonnen met groot gemak. 3e potje begon opeens EAids, server lag, button lag, bugs you name it. Uiteindelijk bij 3-0 geragequit omdat de kwaliteit zo verschrikkelijk slecht was. 4e potje weer met gemak gewonnen. 5e en beslissende potje was weer typisch een geval van EA bepaald, en je kan nog zo goed zijn, maar je wint lekker toch niet.
Hij komt door onwijs veel geluk (3 (!) verdedigers van mij die op elkaar botsen en omvallen, terwijl ik er toch echt maar 1 kan besturen) op voorsprong. Ik krijg daarna kans naar kans, maar zijn Oblak houdt echt alles. Vervolgens toch de 1-1 kunnen maken.
Na rust meteen uit een corner de bal op de paal geschoten, waarna Stones rebound ook op de paal schiet en Larsson vervolgens die rebound weer op de lat schiet.
Uit die rebound countert hij, waarbij Begovic compleet onder een lange bal doorgaat, 2-1.
Vervolgens schiet ie van 40 meter de 3-1 binnen met Gameiro met z'n weak foot.
Daarna bij een simpele terugkopbal van Bailly laat Begovic ineens de bal los, waardoor Gameiro weer binnen kan tikken, 4-1. De 5-1 was vervolgens een counter, doordat ik vol op de aanval ging.
Eindresultaat, ik 26 schoten, waarvan 23 op goal, waarvan 1 goal. Hij 7 schoten, waarvan 5 op goal, waarvan 5 goals.
Kortom, weer Zilver 1
Verwijderd
Als je 3 overwinningen nodig had en je wint de eerste twee en het vierde potje. Dan heb je toch 3 meer gewonnen? 😅
Ik vind Elite ook erg knap. Het lukt me ook maar niet om hoger te komen dan Gold 2/1. Ik denk dat ik Elite ook niet ga halen. Helaas weer waardeloze rewards met the Monthly's aangezien ik 1 weekend niet heb kunnen spelen.
Had 4 moeten zijnVerwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:19:
Als je 3 overwinningen nodig had en je wint de eerste twee en het vierde potje. Dan heb je toch 3 meer gewonnen? 😅
Zouden jullie willen aangeven in welke divisie jullie spelen, schatting van waarde van je team en welke WL score jullie halen?
Ik heb met een 500k team regelmatig moeite om mezelf in divisie 4 te houden, dus ik ben bang dat er in FUT Champions voor mij weinig te halen valt.. zouden jullie me aanraden om het eens te proberen?
Ik heb met een 500k team regelmatig moeite om mezelf in divisie 4 te houden, dus ik ben bang dat er in FUT Champions voor mij weinig te halen valt.. zouden jullie me aanraden om het eens te proberen?
Verwijderd
Ik zit in divisie 4. Mijn team is zo'n 1.2 miljoen waard ofzoiets. Maar je moet het gewoon doen. Want het ligt grotendeels ook aan hoe je zelf speelt.. want je kan winnen van een team met legends en verliezen van een team vol 'prutsers'.B.Schuimpje schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:40:
Zouden jullie willen aangeven in welke divisie jullie spelen, schatting van waarde van je team en welke WL score jullie halen?
Dit was ook maar mijn eerste weekend league, maar het is echt niet zo dat hier alleen maar hele goede spelers aan meedoen.
Wat is jouw team
Verwijderd
Meeste WL-spelers die het wekelijks spelen zitten in Online seasons tussen divisie 1 en 3 schat ik in.
Als je al moeite hebt met kwalificatietoernooi (uit 7 pogingen op 1 dag bijvoorbeeld maar een enkele keer finale haalt) dan kun je beter je team aanpassen of flink oefenen. Meestal is dat toernooi een goede mix (en graadmeter) voor het niveau van WL. Veel Elite-spelers willen dat toernooi weleens spelen vanwege de rewards, ook al zijn ze allang gekwalificeerd voor de volgende ronde
Als je al moeite hebt met kwalificatietoernooi (uit 7 pogingen op 1 dag bijvoorbeeld maar een enkele keer finale haalt) dan kun je beter je team aanpassen of flink oefenen. Meestal is dat toernooi een goede mix (en graadmeter) voor het niveau van WL. Veel Elite-spelers willen dat toernooi weleens spelen vanwege de rewards, ook al zijn ze allang gekwalificeerd voor de volgende ronde
Hier speel ik nu mee, Rijkaard is halverwege z'n loan: https://www.futbin.com/18/squad/3659595. Na de loan komt eerst gundogan weer op zijn plek, maar die speelt toch wel een stuk minder fijn... iemand tips?
Ik heb nog zo'n 170k aan investeringen in mn transferlijst staan, verder geen coins over
Lijkt dit wat? Sinds ik David Luiz en Bailly naast elkaar heb speelt het redelijk fijn, alleen Rose mist toch wel wat snelheid tegen snelle wingers..Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:47:
Meeste WL-spelers die het wekelijks spelen zitten in Online seasons tussen divisie 1 en 3 schat ik in.
Als je al moeite hebt met kwalificatietoernooi dan kun je beter je team aanpassen of [...]
[ Voor 34% gewijzigd door B.Schuimpje op 26-02-2018 19:58 ]
Verwijderd
Je zou voor Alex Sandro kunnen gaan als je meer snelheid wil. En dan Fernandinho op linker cvm.B.Schuimpje schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:54:
[...]
Hier speel ik nu mee, Rijkaard is halverwege z'n loan: https://www.futbin.com/18/squad/3659595. Na de loan komt eerst gundogan weer op zijn plek, maar die speelt toch wel een stuk minder fijn... iemand tips?
Ik heb nog zo'n 170k aan investeringen in mn transferlijst staan, verder geen coins over
[...]
Lijkt dit wat? Sinds ik David Luiz en Bailly naast elkaar heb speelt het redelijk fijn, alleen Rose mist toch wel wat snelheid tegen snelle wingers..
Of Roussilion IF en Koscielny op de plaats van David Luiz.
Mijn team zit op ongeveer 2m. Speel meestal in Divisie 1 (nog nooit gewonnen) en wordt regelmatig teruggeschopt naar div 2 , waar ik meestal gelijk weer kampioen wordt.
Meestal lukt het mij niet om 40 potjes te spelen en eindig ik op 11/18 of 21 wins. Deze week heb ik 21 potjes gewonnen en 35 gespeeld.
Als je tijd hebt voor de weekend league zou ik het gewoon proberen. De extra packs zijn altijd welkom en je leert ook beter spelen omdat je tegen goede tegenstanders speelt. Ik zou wel een beperkt aantal games spelen op vrijdag want dan heb je een grotere kans om goede tegenstanders te loten.
Maar het allerbelangrijkste is, niet gefrustreerd raken. Als je teveel achter elkaar speelt en verliest is het het beste om even iets anders te doen voordat je met controllers gaat gooien
Meestal lukt het mij niet om 40 potjes te spelen en eindig ik op 11/18 of 21 wins. Deze week heb ik 21 potjes gewonnen en 35 gespeeld.
Als je tijd hebt voor de weekend league zou ik het gewoon proberen. De extra packs zijn altijd welkom en je leert ook beter spelen omdat je tegen goede tegenstanders speelt. Ik zou wel een beperkt aantal games spelen op vrijdag want dan heb je een grotere kans om goede tegenstanders te loten.
Maar het allerbelangrijkste is, niet gefrustreerd raken. Als je teveel achter elkaar speelt en verliest is het het beste om even iets anders te doen voordat je met controllers gaat gooien
Verwijderd
https://www.futbin.com/18/squad/3995801B.Schuimpje schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:54:
[...]
[...]
Lijkt dit wat? Sinds ik David Luiz en Bailly naast elkaar heb speelt het redelijk fijn, alleen Rose mist toch wel wat snelheid tegen snelle wingers..
of zo
Of alex telles sif met fernandinho die speelt ook heerlijk en krijgt ook nog waarschijnlijk een upgrade.Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 20:25:
[...]
Je zou voor Alex Sandro kunnen gaan als je meer snelheid wil. En dan Fernandinho op linker cvm.
Of Roussilion IF en Koscielny op de plaats van David Luiz.
Verwijderd
Genoeg optiesBlackBarryNL schreef op maandag 26 februari 2018 @ 20:33:
[...]
Of alex telles sif met fernandinho die speelt ook heerlijk en krijgt ook nog waarschijnlijk een upgrade.
pak hem eerst als loan, heb er mee gespeeld, erg sterk, schiet hard, maar koppen lukt totaal niet met hem, dribbelen gaat mij ook niet lekker af.038Zwolle schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:19:
Het is me afgelopen weekend wel opgevallen hoe sterk Kluivert Is. Het maakt niet uit welke verdediger ik had maar hij gooide ze weg alsof het niks was. Heb zelf nog geen ervaring met hem, maar ga hem misschien toch halen
Memories of yesterday, will grow, but never die
Zojuist kampioen geworden in de 2e divisie en speel nu 3 weken weekend league (2x zilver 1 en dit weekend goud 2).B.Schuimpje schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:40:
Mijn teams zijn denk ik meer dan 1M, maar speel met 100K team en dat gaat meer dan prima.
Ik denk dat je met divisie 4 nog wat meer moet oefenen om WL te doen, want anders is de kans op veel verliezen heel groot.
Ik ben net nog uit div 3 gegooid, ook omdat ik weer wat met spelers heb geëxperimenteerd.
Heb wel ongeveer elke WL meegedaan, deze week/ maand weer goud 2.
Het is soms frustrerend, maar ook een mooie manier om echt spanning te beleven.
Daarnaast levert het in het algemeen wel leuke rewards op, ik zou niet zonder willen.
Heb wel ongeveer elke WL meegedaan, deze week/ maand weer goud 2.
Het is soms frustrerend, maar ook een mooie manier om echt spanning te beleven.
Daarnaast levert het in het algemeen wel leuke rewards op, ik zou niet zonder willen.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Verwijderd
Gaitan en Carrasco weg bij Atletico per direct.. zullen die ook nog uit FUT worden gehaald ??
Goeie tip, Telles ziet er heel goed uitBlackBarryNL schreef op maandag 26 februari 2018 @ 20:33:
[...]
Of alex telles sif met fernandinho die speelt ook heerlijk en krijgt ook nog waarschijnlijk een upgrade.
Probeer lekker dr 82 kaartje eerst ik heb de if. Hij is er altijd als je een tegen aanval krijgt hij is redelijk snel als hij moet verdedigen. Voor mij zelfs beter dan kante.B.Schuimpje schreef op maandag 26 februari 2018 @ 21:23:
[...]
Goeie tip, Telles ziet er heel goed uitIs fernandinho een aanrader? Zijn stats lijken me niet super bijzonder voor de prijs van zelfs zijn NIF.
Net een tijdje in 4-3-3 (4) gespeeld met Naingollan NIF op CAM.
Moet zeggen dat dat best wel prettig speelt.
Meer mensen ervaring mee?
Moet zeggen dat dat best wel prettig speelt.
Meer mensen ervaring mee?
Ik snap er geen hol meer van, maar ik word plotseling scheel getikt door de cpu op legendarisch in de SB.
Heb de eerste wedstrijd tegen dat Newcastle team met gemak gewonnen, en door de eerste 2 reguliere teams word ik compleet kapot gemaakt.
Ik heb niks aan mn opstelling of tactiek verandert, en vorige week nog elite 1 geeindigd..
Heb de eerste wedstrijd tegen dat Newcastle team met gemak gewonnen, en door de eerste 2 reguliere teams word ik compleet kapot gemaakt.
Ik heb niks aan mn opstelling of tactiek verandert, en vorige week nog elite 1 geeindigd..
Bij mij was het precies andersom.Shreddaaa schreef op maandag 26 februari 2018 @ 21:44:
Ik snap er geen hol meer van, maar ik word plotseling scheel getikt door de cpu op legendarisch in de SB.
Afgelopen weken lukte er niets en nu op legendarisch win ik de eerste 2 met 5-0
Het is rock, paper, scissors, waarschijnlijk speel je simpelweg tegen een opstelling/tactiek die heel effectief is tegen de jouwe.Shreddaaa schreef op maandag 26 februari 2018 @ 21:44:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat kan wel eens voorkomen inderdaad. Maar 2 wedstrijden op rij, en de pass zuiverheid zo hoog, dat is ongekend.Bossie schreef op maandag 26 februari 2018 @ 21:58:
[...]
Het is rock, paper, scissors, waarschijnlijk speel je simpelweg tegen een opstelling/tactiek die heel effectief is tegen de jouwe.
Overigens heb ik vorige week alle wedstrijden op 1 na gewonnen met minimaal 4-0, en dat zijn echt niet allemaal dezelfde opstellingen.
Verwijderd
Ik had net n leuke pot met SB ( legendarisch ) ik kwam 0-2 achter.. 2e helft pakt cpu keeper de bal klemvast en ik loop er tegen aan en val.. fluit en de keeper krijgt rood ( eindelijk zit het eens mee ) vervolgens komt Wanyama ( mid van Spurs ) op doel en win 4-2 Haha!
Vandaag nog wat WL potjes kunnen spelen.
Uiteindelijk 23 potjes totaal gespeeld.
11 gewonnen, 1 dc en 12 verloren. Niet slecht voor een eerste keer dacht ik zo. En volgend weekend kunnen we het gewoon nog een keer proberen.
Uiteindelijk 23 potjes totaal gespeeld.
11 gewonnen, 1 dc en 12 verloren. Niet slecht voor een eerste keer dacht ik zo. En volgend weekend kunnen we het gewoon nog een keer proberen.
Ik heb deze squad nu opgesteld met wat hulp..
https://www.futbin.com/18/squad/4002956
Alles staat op 9chem en ingame switch ik firmino en casemiro om..
Alleen als ik dit op de console doe dat blijft de positie van beide spelers staan en komen beide rond de 3a4 chem en bale ook op 8..
Heeft dit veel invloed als ik ingame toch switch?
Ik hoor graag
Alleen als ik dit op de console doe dat blijft de positie van beide spelers staan en komen beide rond de 3a4 chem en bale ook op 8..
Ik hoor graag
Hoe bedoel je blijft de positie staan? Als je wilt starten met Casemiro in de spits dan moet je hem ook een spits maken.Razz89 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 07:07:
Ik heb deze squad nu opgesteld met wat hulp..
Ik hoor graag
Echt respect voor de mensen die Elite 1 halen. Ik doe het jullie niet na.. Faal te hard
Op dit moment geef ik nog te vaak wedstrijden weg door het missen van 100% kansen of te makkelijke tegengoals. Ondanks wat formatie, spitsenduo en custom tactic wijzigingen toch nog goud 3 gehaald. Oftewel weer keurig 18-18 
Wat mij opvalt is dat ik niet bijzonder veel last meer heb van EAids. Ik kan eigenlijk tijdens elke nederlaag aanwijzen waar het misgaat. Ik kan er alleen nog niet veel aan doen.
De "Vissert": Een steekbal die bij voorkeur in de laatste 10 minuten van de wedstrijd wordt gegeven en bij voorkeur op randje eigen 16 meter. Kenmerkend aan de "Vissert" is dat de speler op het moment van spelen al denkt "Oeps". De "Vissert" resulteert vaak in een tegengoal.
YouTube: Damn I am a loser
Ik speel zelf niet heel veel seizoen dus sta stabiel in div 2. Mijn team is volgens futbin 3.2 miljoen waard maar 2 icons zijn untradeable en waren dus wat goedkoper. In de WL loop ik eigenlijk altijd 1:1. Deze week begon ik met 10-3 maar dat wist ik weer heel "mooi" recht te trekken op zaterdagochtend 
https://www.futbin.com/18/squad/3743713
Wat mij opvalt is dat ik niet bijzonder veel last meer heb van EAids. Ik kan eigenlijk tijdens elke nederlaag aanwijzen waar het misgaat. Ik kan er alleen nog niet veel aan doen.
De "Vissert": Een steekbal die bij voorkeur in de laatste 10 minuten van de wedstrijd wordt gegeven en bij voorkeur op randje eigen 16 meter. Kenmerkend aan de "Vissert" is dat de speler op het moment van spelen al denkt "Oeps". De "Vissert" resulteert vaak in een tegengoal.
Ik zou het gewoon proberen. Zelfs al faal je dan kost het je niks behalve wat tijdB.Schuimpje schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:40:
Bedankt voor de tips allemaal. Ik vraag me nog wel af, hoe komt iedereen hier aan die dure teams? Ik speel al vanaf de release dag iedere week 10-20 potjes, soms wat meer in de weekenden. Ook regelmatig squad battles, waar ook nog leuke coins en packs vandaan komen. Toch kom ik niet aan de 500k, mede door devaluatie van oude spelers en ex-spelers...
Handelen, weinig switchen van teams, 1 team gebruiken en in mijn geval veel packluckB.Schuimpje schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 08:38:
Bedankt voor de tips allemaal. Ik vraag me nog wel af, hoe komt iedereen hier aan die dure teams? Ik speel al vanaf de release dag iedere week 10-20 potjes, soms wat meer in de weekenden. Ook regelmatig squad battles, waar ook nog leuke coins en packs vandaan komen. Toch kom ik niet aan de 500k, mede door devaluatie van oude spelers en ex-spelers...
D6 MomenteelB.Schuimpje schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:40:
Ben door werk doordeweeks vaak van huis waardoor ik eigenlijk alleen in het weekend speel wat mij beperkt tot Squadbattles of online seasons.
Wissel vrij vaak van formatie aangezien ik in FUT17 het merendeel in 4231 heb gespeeld, werkt dat simpelweg dit jaar niet voor mij maar blijf het regelmatig koppig proberen met andere CT's etc
Ik merk wel dat ik steeds beter in 41212 word en daarmee vaak het makkelijkst scoor echter 4222 en 352 spelen simpelweg veel leuker.
Op dit moment speel ik met onderstaand team, Raffeal word voornamelijk gebruikt in andere formaties.
ADP is de ster en is zowel topscorer en assistkoning. Salah scoort voornamelijk veel tegen tegenstanders die hem ruimte geven en Firminho kan simpelweg alles lijkt het
https://www.futbin.com/18/squad/3838339
Iemand hier nog wat tips voor ?
auba als spits erbij lijkt me wel wat....
https://www.futbin.com/18/squad/4003777
Weet niet of de chem bij de mannen links achter in nog op te krikken is?
auba als spits erbij lijkt me wel wat....
https://www.futbin.com/18/squad/4003777
Weet niet of de chem bij de mannen links achter in nog op te krikken is?
Burp
Holy ****! Voor iemand die weinig speelt heb je een vrij aardig team 😅 En dat in divisie 6... aardig wat packs gekocht vermoed ik?Bossie schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 08:46:
[...]
D6 Momenteel
Ben door werk doordeweeks vaak van huis waardoor ik eigenlijk alleen in het weekend speel wat mij beperkt tot Squadbattles of online seasons.
Wissel vrij vaak van formatie aangezien ik in FUT17 het merendeel in 4231 heb gespeeld, werkt dat simpelweg dit jaar niet voor mij maar blijf het regelmatig koppig proberen met andere CT's etc
Ik merk wel dat ik steeds beter in 41212 word en daarmee vaak het makkelijkst scoor echter 4222 en 352 spelen simpelweg veel leuker.
Op dit moment speel ik met onderstaand team, Raffeal word voornamelijk gebruikt in andere formaties.
ADP is de ster en is zowel topscorer en assistkoning. Salah scoort voornamelijk veel tegen tegenstanders die hem ruimte geven en Firminho kan simpelweg alles lijkt het
https://www.futbin.com/18/squad/3838339
Omdat ik ingame firmino en casemiro switch maar dan blijven hun dus op 2a3 chem staan ingame?Vissert schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 07:54:
[...]
Hoe bedoel je blijft de positie staan? Als je wilt starten met Casemiro in de spits dan moet je hem ook een spits maken.
Dit is zo herkenbaar. Zodra je het knopje hebt ingedrukt denk je al dat had ik niet moeten doen.Vissert schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 08:16:
Echt respect voor de mensen die Elite 1 halen. Ik doe het jullie niet na.. Faal te hardOp dit moment geef ik nog te vaak wedstrijden weg door het missen van 100% kansen of te makkelijke tegengoals. Ondanks wat formatie, spitsenduo en custom tactic wijzigingen toch nog goud 3 gehaald. Oftewel weer keurig 18-18
[...]
Ik zou het gewoon proberen. Zelfs al faal je dan kost het je niks behalve wat tijdIk speel zelf niet heel veel seizoen dus sta stabiel in div 2. Mijn team is volgens futbin 3.2 miljoen waard maar 2 icons zijn untradeable en waren dus wat goedkoper. In de WL loop ik eigenlijk altijd 1:1. Deze week begon ik met 10-3 maar dat wist ik weer heel "mooi" recht te trekken op zaterdagochtend
Ik ben ook in staat om potjes waar ik minimaal 2 doelpunten voor sta nog weg te geven door dit soort dingen. Loop dus ook ongeveer 1 op 1 (11 wins - 12 losses)
Ik speel ook WL vanaf divisie 4 en dat ging me prima af. Haalde de eerste keer al gold 3. Zou het dus gewoon proberen. Toen had ik ook moeite met divisie 4. Nu zit ik in divisie 2 en promoveer wel eens naar 1 maar degradeer daarna weer.B.Schuimpje schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:40:
Ik ga nu deze squad bouwen: http://www.futhead.com/18/squads/3065586/
Iemand aanvullingen / verbeterpunten? Liever iets minder munten, want kom net niet aan de 1.2 miljoen.
Voorhoede zou ik wel graag houden met messi en aguero, verder maakt het me niet zoveel uit
Iemand aanvullingen / verbeterpunten? Liever iets minder munten, want kom net niet aan de 1.2 miljoen.
Voorhoede zou ik wel graag houden met messi en aguero, verder maakt het me niet zoveel uit
Ik speel nu in d4. Maar doe het niet veel.
Doe meer dkt en sb.
Mijn team vlnr
Loris 88
Alonso if 84/Ake if 84/Mustafi if 87/Walker 84
Kante 87
Mkytarian if 86/Willian if 86
De Bruyne 89
Aguero 89/ Kane 88
Bank
Wilson if 84/Oxlade if 83/Bakayoko 82/Arnautovic if 86/Luiz 86/Monreal if 83
Uit het hoofd
Doe meer dkt en sb.
Mijn team vlnr
Loris 88
Kante 87
De Bruyne 89
Aguero 89/ Kane 88
Bank
Uit het hoofd
Waarom zoveel if's op je bank? Kan je die niet beter verpatsen en je basisteam upgraden?Harribo schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:18:
Ik speel nu in d4. Maar doe het niet veel.
Doe meer dkt en sb.
Mijn team vlnr
Loris 88
Kante 87
De Bruyne 89
Aguero 89/ Kane 88
Bank
Uit het hoofd
EA maakt het weer spannend 
Eerste 5 potten in div2 vrij eenvoudig gewonnen, 5 potten dus over voor promotie, je zou zeggen dat moet lukken. Maar EA doet er weer alles aan om dat te laten mislukken
.
Kwam in de laatste pot 2-0 voor en daarna leek het wel open huis, mijn spelers liepen continu verkeerd. Met als klap op de vuurpijl Deulofeu die Benatia even van de bal af duwt, en auba die (na 5 min in het veld te hebben gestaan met 99 conditie) eruit gesprint wordt door Bailly, 3-2 verloren
Nog 2 pogingen over, ben benieuwd
Eerste 5 potten in div2 vrij eenvoudig gewonnen, 5 potten dus over voor promotie, je zou zeggen dat moet lukken. Maar EA doet er weer alles aan om dat te laten mislukken
Kwam in de laatste pot 2-0 voor en daarna leek het wel open huis, mijn spelers liepen continu verkeerd. Met als klap op de vuurpijl Deulofeu die Benatia even van de bal af duwt, en auba die (na 5 min in het veld te hebben gestaan met 99 conditie) eruit gesprint wordt door Bailly, 3-2 verloren
Nog 2 pogingen over, ben benieuwd
[ Voor 4% gewijzigd door Nachtapotheker op 27-02-2018 10:24 ]
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs