Sane 84!
Prutser
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
https://www.fifauteam.com/fifa-18-schedule-dates/Xamsix schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 21:02:
Wanneer worden de spelers van andere competities geupdate?
zie hier alle evenementen
Hoe zouden jullie dit afmaken? Zit op mobiel dus screenshot lukt niet zo snel:
4231 narrow
Crespo ST
Mbappe LAM Fekir RAM
SBC cavani CAM
LCDM Fabinho RCDM?
LB telles CB Thiago Silva CB Boateng RB?
GK Neuer
Heb nu tolisso maar die is als CM heel goed helaas als cdm niet vanwege workrates.
4231 narrow
Crespo ST
Mbappe LAM Fekir RAM
SBC cavani CAM
LCDM Fabinho RCDM?
LB telles CB Thiago Silva CB Boateng RB?
GK Neuer
Heb nu tolisso maar die is als CM heel goed helaas als cdm niet vanwege workrates.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Verwijderd
Een upgrade voor Pogba. Wat een grap. Die vent is erg goed in het echt maar speelt enorm onder zijn niveau dit seizoen. Ben erg verbaasd. Snap Kante ook niet zo goed. Hij is wel goed, maar zo goed is hij dit jaar ook niet bezig.
Wl begon met 4 winst, ondertussen beesten teams tegen gekomen en bam 4-4. Speel zelf 442 maar 41212 blijft het lastigst om tegen te spelen. Salah potm nu 89, gebruikte deze kaart niet meer maar nu weer ff opnieuw gebruiken. Moet alleen Aguero of jesus op 10 zetten in 41212 weet niet of dat een succes wordt. Of sif Son op 10 wat een speler is dat op lm zeg, iemand ervaring met hem op 10?
Met z'n 5 weakfoot is hij sowieso chill als CAMDelano1992 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:52:
Wl begon met 4 winst, ondertussen beesten teams tegen gekomen en bam 4-4. Speel zelf 442 maar 41212 blijft het lastigst om tegen te spelen. Salah potm nu 89, gebruikte deze kaart niet meer maar nu weer ff opnieuw gebruiken. Moet alleen Aguero of jesus op 10 zetten in 41212 weet niet of dat een succes wordt. Of sif Son op 10 wat een speler is dat op lm zeg, iemand ervaring met hem op 10?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ja dat is zeker waar. EA zijn fucking united fans he, waarom krijgen Martial en Pogba een upgrade? Martial vaak bankie en Pogba laatste wedstrijden voor het ziek zijn of bankie of vroegtijdig gewisseld.Leoon. schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:55:
[...]
Met z'n 5 weakfoot is hij sowieso chill als CAM
Ik in 8 potjes pas 1 team met icons tegen gekomen.Xamsix schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 21:07:
[...]
Haha ja dat is hoe de weekend league nu is. In de 5 potjes die ik heb gespeeld ben ik nog geen team tegengekomen die geen icon heeft (net als ik). Dus het is steeds met moeite verdedigen en hopen dat long distance shots niet erin vliegen. Voelt wel extra lekker om een potje te winnen, maar het is lastig.
Heb er van de 8 nu 3 gewonnen. Daarvan 1 kansloos(9-1) 2x close verloren met (3-2) waarbij ik bij beide potjes in 80+ minuut een bal op de paal schiet. Daarna liep het beter. En toch nog 3 gewonnen. Van die 8 potjes ben ik 1 team tegen gekomen wat beter was, 1 gelijkwaardig en de rest had een minder team.
Ik speel met dit team trouwens: https://www.futbin.com/18/squad/3508820
Schade is 7-7. Nog nooit zo slecht begonnen...
Laatste potje nam mn verdediger ff rustig de bal aan in de 16 om hem daarna misschien eens weg te peren.
terwijl ik al 1000x op O had gedrukt... Hernandez pakt te bal af en werkt hem binnen.
Morgen weer een dag....
Laatste potje nam mn verdediger ff rustig de bal aan in de 16 om hem daarna misschien eens weg te peren.
terwijl ik al 1000x op O had gedrukt... Hernandez pakt te bal af en werkt hem binnen.
Morgen weer een dag....
Verwijderd
Die upgrades zijn best een slimme manier om fifa points te verkopen. Ik heb nu de lage versie van Kante, Pogba en De Gea. En voel me daarom arm. Niet dat ik nu packs ga openen maar er zijn vast horden mensen die nu los gaan met de creditcard.
Gewoon nu alle rare gold 650 inkopen en maandag gewoon weer sellen voor 1000+, werkt zeer goed nu al weken zo niet maanden
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Staat nog niet op Futbin maar mijn OTW Batshiayi is nu ook 86
10 potjes weekend league gespeeld en 9 wins, geen slecht begin! Hoogtepunt was de 7-0 tegen een team met 10 icons (en Neuer)...
Grappig dat het de laatste 2 weken veel beter gaat sinds ik heb besloten om met 2 teams te spelen i.p.v. fitness kaartjes te kopen met 1 team. Mijn teams zijn dus niet alleen slechter maar hebben ook een veel hogere rating omdat het andere team op de bank zit i.p.v. 4 bronzen spelers.
Grappig dat het de laatste 2 weken veel beter gaat sinds ik heb besloten om met 2 teams te spelen i.p.v. fitness kaartjes te kopen met 1 team. Mijn teams zijn dus niet alleen slechter maar hebben ook een veel hogere rating omdat het andere team op de bank zit i.p.v. 4 bronzen spelers.
in tegenstelling tot wat @Bossie zegt is de volgende competitie zondag aan de beurt.Xamsix schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 21:02:
Wanneer worden de spelers van andere competities geupdate?
Dat is toch wat Bossie zegtLeoon. schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 08:40:
[...]
in tegenstelling tot wat @Bossie zegt is de volgende competitie zondag aan de beurt.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
86 pace en 90 shot! en toch 'maar' 110k waard. Blijkbaar speelt hij niet lekker in Fifa 18 anders kan ik zijn waarde niet verklaren.038Zwolle schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 01:12:
Staat nog niet op Futbin maar mijn OTW Batshiayi is nu ook 86
Ik haal alleen maar rommel uit de packs tegenwoordig .
Eigenlijk best schandalig bijvoorbeeld zo'n jumbo premium gold pack: 6 brakke spelers van de 24 items en een shitload aan kleine contracten, badges en shirts. Pffff
Nu zijn mijn coins op
Ea is het weer gelukt.
Heb Otw Sigurdson paar keer gekocht maar of die wat op gaat leveren?
Baal ervan dat ik niet meer coins heb, misschien wat verkopen want de Walker 84 gaat winst opleveren vermoed ik.
Edit : zie dat otw Morata een upgrade heeft gekregen naar 87. Wat heb ik gemist?
Eigenlijk best schandalig bijvoorbeeld zo'n jumbo premium gold pack: 6 brakke spelers van de 24 items en een shitload aan kleine contracten, badges en shirts. Pffff
Nu zijn mijn coins op
Ea is het weer gelukt.
Heb Otw Sigurdson paar keer gekocht maar of die wat op gaat leveren?
Baal ervan dat ik niet meer coins heb, misschien wat verkopen want de Walker 84 gaat winst opleveren vermoed ik.
Edit : zie dat otw Morata een upgrade heeft gekregen naar 87. Wat heb ik gemist?
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 24-02-2018 09:58 ]
Nee johLil Tjappo schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 10:00:
Geen packs openen met coins
Maar ik heb nu een 20 packs geopend met sbc.
Totaal niets. Best schandalig.
Dus otws zijn geupgrade.... Maar zie niets op ea Twitter.... Iemand een link?
Ja en toch scoort hij altijd tegen mij. Terwijl ik een aardige pl defensie heb, 84,86,87,84Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 09:42:
[...]
86 pace en 90 shot! en toch 'maar' 110k waard. Blijkbaar speelt hij niet lekker in Fifa 18 anders kan ik zijn waarde niet verklaren.
[ Voor 36% gewijzigd door Harribo op 24-02-2018 10:24 ]
Moeilijk te linken. Verder speelt hij wel geweldig!Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 09:42:
[...]
86 pace en 90 shot! en toch 'maar' 110k waard. Blijkbaar speelt hij niet lekker in Fifa 18 anders kan ik zijn waarde niet verklaren.
https://www.reddit.com/r/...ts/7zsvlk/full_motm_list/Harribo schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 10:12:
[...]
Nee joh
Maar ik heb nu een 20 packs geopend met sbc.
Totaal niets. Best schandalig.
Dus otws zijn geupgrade.... Maar zie niets op ea Twitter.... Iemand een link?
[...]
Ja en toch scoort hij altijd tegen mij. Terwijl ik een aardige pl defensie heb, 84,86,87,84
Thanks!
Die had ik ook gezien maar is geen otw upgrade. Kijk wel ff verder
Denk dat ik hem maar hou.bbblije schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 10:13:
[...]
Moeilijk te linken. Verder speelt hij wel geweldig!
Dan verkoop ik otw morata als het een hype is.
Want die speelt ondanks zijn 87 een stuk minder goed.
En meneer Batshuayi is Belg, linkt mooi met mijn cam De Bruyne 😉
[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 24-02-2018 10:34 ]
Ah ik las op vrijdag maar tot vrijdag dus. In ieder geval zondag is de volgende
De OTW van de Batman is geüpgraded doordat hij een Motm heeft gehad.Harribo schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 10:32:
[...]
Thanks!
Die had ik ook gezien maar is geen otw upgrade. Kijk wel ff verder
[...]
Denk dat ik hem maar hou.
Dan verkoop ik otw morata als het een hype is.
Want die speelt ondanks zijn 87 een stuk minder goed.
En meneer Batshuayi is Belg, linkt mooi met mijn cam De Bruyne 😉
De OTW van Salah, Morata, Walker, Ederson hebben upgrade gehad door de ratings refresh voor BPL.
Batman?Bossie schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 10:44:
[...]
De OTW van de Batman is geüpgraded doordat hij een Motm heeft gehad.
De OTW van Salah, Morata, Walker, Ederson hebben upgrade gehad door de ratings refresh voor BPL.
Walker heeft geen otw toch?
Ja en als je bijvoorbeeld bedenkt dat zo'n upgrade bijvoorbeeld betekent dat passing van 76 naar 77 gaat, en nog een paar upgrades dan stelt het eigenlijk weinig voor.Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 00:29:
Die upgrades zijn best een slimme manier om fifa points te verkopen. Ik heb nu de lage versie van Kante, Pogba en De Gea. En voel me daarom arm. Niet dat ik nu packs ga openen maar er zijn vast horden mensen die nu los gaan met de creditcard.
Maar ja iedereen loopt erachter aan dus wel handel
[ Voor 46% gewijzigd door Harribo op 24-02-2018 11:01 ]
Natuurlijk heeft walker wel een otw. 145k waard.
Batman is Batshuayi
Idd, de Batmanservival7 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:00:
[...]
Natuurlijk heeft walker wel een otw. 145k waard.
Batman is Batshuayi
https://www.futbin.com/18/rating-refresh?page=1
Toch mooi een gratis upgrade gehad met Ederson OTW
Snap alleen niet waarom Aguero geen upgrade gekregen heeft? En Mooy ook niet. Maar Martial wel, die bijna nooit basis staat.
Het valt me nu wel echt bizar op dat bijna iedereen parkeer de bus speelt. 1 counter 1-0 achter en je bent klaar.stomley schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 21:23:
Weet weer waarom ik geen weekend league speel.. park the bus en alleen maar pace....
Jullie een idee hoe je neymar en bale in een squad kan krijgen dat alles goed op chem is? Het liefst met firmino sif erin.
Budget: 1.2mil.
Budget: 1.2mil.
Verwijderd
Martial heeft best aardig gespeeld dit seizoen. In tegenstelling tot Pogba snap ik zijn upgrade wel. Maar eigenlijk had EA niemand bij United moeten upgraden behalve De Gea. Die had naar 94 gemogen. Heeft meer punten voor United gepakt dan Cr7 voor Real dit seizoen.Skann schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:31:
Toch mooi een gratis upgrade gehad met Ederson OTWSnap alleen niet waarom Aguero geen upgrade gekregen heeft? En Mooy ook niet. Maar Martial wel, die bijna nooit basis staat.
Verwijderd
Het schijnt dat ze bij EA beetje Manchester fan zijn en veel mensen die daar werken in Engeland voor Manchester zijn las ik.Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 12:39:
[...]
Martial heeft best aardig gespeeld dit seizoen. In tegenstelling tot Pogba snap ik zijn upgrade wel. Maar eigenlijk had EA niemand bij United moeten upgraden behalve De Gea. Die had naar 94 gemogen. Heeft meer punten voor United gepakt dan Cr7 voor Real dit seizoen.
Verwijderd
Wat is geen investment nu.. er worden veel packs geopend dus veel kansen !Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:49:
Iemand nog investeringstips? Heb ongeveer 200k te besteden.
Verwijderd
Het is eerder dat United de grootste club ter wereld is en mensen packs kopen omdat ze spelers willen van 'Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 12:42:
[...]
Het schijnt dat ze bij EA beetje Manchester fan zijn en veel mensen die daar werken in Engeland voor Manchester zijn las ik.
hun' club.
Verwijderd
Jaa nog specifieke spelers dan?Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 12:43:
[...]
Wat is geen investment nu.. er worden veel packs geopend dus veel kansen !
Verwijderd
Tip: Moses If gaat nu voor rond de 16k. Ging voor Lunar rond de 60k. Zijn waarde gaat sowieso nog stijgen.
Mijn keeper kreeg zojuist een rode kaart, wist niet eens dat het kon.
Kane +17 pace. Die is eerst gewoon compleet verkeerd ingeschat. Dat kan je geen refresh meer noemen.
Thanks, ook maar een opgepikt voor 15.500. Had er inderdaad een gepacked en verkocht voor 58.000!Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 12:59:
Tip: Moses If gaat nu voor rond de 16k. Ging voor Lunar rond de 60k. Zijn waarde gaat sowieso nog stijgen.
Investeren in 83 rated spelers? gaan nu voor 1100Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 12:59:
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Ik noem het vooral een typefoutje op futbinservival7 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 13:42:
[...]
Kane +17 pace. Die is eerst gewoon compleet verkeerd ingeschat. Dat kan je geen refresh meer noemen.
Dat kan ook natuurlijkBossie schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 14:00:
[...]
Ik noem het vooral een typefoutje op futbin
Kwam deze leak tegen:

Alle BPL spelers kloppen maar het kan ook achteraf gemaakt zijn natuurlijk.

Ik vind zulke tegenstanders eigenlijk vrij makkelijk te verslaan. Zorg dat je goede passers hebt op het middenveld (en de aanval) en blijf rond spelen tot je spitsen (bij voorkeur 2) in het strafschop gebied staan. Als de tegenstander parkeer de bus speelt dan blijven de tegenstanders net wat meer op afstand (geen idee waarom). Blijf rond spelen tot je de spitsen in het strafschopgebied kan bereiken met een pass en schiet dan gelijk.MauT86 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:31:
[...]
Het valt me nu wel echt bizar op dat bijna iedereen parkeer de bus speelt. 1 counter 1-0 achter en je bent klaar.
Iemand hier ervaring met de adp versies van 87 en 92? Is het echt een verschil van 400k coins waard?
Ik heb de 92, en sindsdien is hij simpelweg de ster in mijn team.038Zwolle schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 15:24:
Iemand hier ervaring met de adp versies van 87 en 92? Is het echt een verschil van 400k coins waard?
Echter ben ik nog steeds helemaal uit of het een spits is of een CAM, beide rollen blinkt hij uit.
Gisteren Mbappe IF gekocht. Hij speelt bij mij als 2e spits maar ik kan echt niet ontdekken waarom iedereen hem zo goed vindt? Hij is snel maar dat zijn bijna alle topspitsen wel (evt. met chem). Zijn dribbling is aardig maar zijn niet geweldige agilty en balance valt dat in praktijk toch tegen. Zijn strength is niet slecht maar tegen de nog veel sterkere verdedigers merk ik weinig verschil met de spitsen die minder hebben, beide moeten ze toch uit de duels blijven... Passing en shooting is aardig maar long shots valt nog tegen.
Iemand die wel goede ervaringen met hem heeft? Zie ik wat over het hoofd?
Iemand die wel goede ervaringen met hem heeft? Zie ik wat over het hoofd?
Zo, ik ben er klaar mee. Club verwijderd en begin er niet meer aan. Jullie bedankt in ieder geval voor de tips etc, en hooo dat jullie er nog wel meer plezier dan ergernis aan beleven.
PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026
Verwijderd
hahaBossie schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 13:38:
Mijn keeper kreeg zojuist een rode kaart, wist niet eens dat het kon.
Alle BPL NIF upgrades zijn gewoon gelijk aan de huidige H2H ratings. Dus dan kan je de upgrades van de andere competities ook wel bepalen.Unione. schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 14:46:
Kwam deze leak tegen:
[afbeelding]
Als je geen zin hebt om elk team op te zoeken in de game, dan kan je de site sofifa.com gebruiken hiervoor.
Alleen sommige IF upgrades zijn weer een typische willekeurige EA actie. Zoals Morata IF naar 87.

Gisterenavond de nieuwe Salah gepacked maar niet echt aandacht aan geschonken. Zie ik vandaag dat die tegen 40k + prijzen verkocht wordt. Dat had ik echt niet verwacht.
Andere packs lopen ook lekker (Ederson, Son, Firmino)
Andere packs lopen ook lekker (Ederson, Son, Firmino)
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verdomme..
HELP!
ik roep nu echt jullie hulp in
https://www.futbin.com/18/squad/3953761
Deze spelers wil ik zoiezo in mijn squad hebben maar krijg hem maar niet COMPLEET dat iedereen op 9 of 10 chem is.
formatie om mee te beginnen maakt niet uit, ingame wil ik switchen naar 41212 of 433-4 of 4231.
het liefst heb ik nog bale erin(voor willian) maar dat karwei wordt heel lastig.
Budget is ongeveer tussen de 1.2 en 1.5 mill.
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen!!
Deze spelers wil ik zoiezo in mijn squad hebben maar krijg hem maar niet COMPLEET dat iedereen op 9 of 10 chem is.
formatie om mee te beginnen maakt niet uit, ingame wil ik switchen naar 41212 of 433-4 of 4231.
het liefst heb ik nog bale erin(voor willian) maar dat karwei wordt heel lastig.
Zoiets? https://www.futbin.com/18/squad/3953933Razz89 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 16:17:
HELP!
Voor Mooy SIF kan je elke willekeurige PL middenvelder kiezen, voor de keeper hetzelfde verhaal. De Brazilianen moeten er wel in om die linksback en Neymar op max chem te krijgen.
Met Bale erin kan trouwens ook wel: https://www.futbin.com/18/squad-builder/3953933
Casimiro en Firmino ingame wisselen.
[ Voor 19% gewijzigd door sjakieman op 24-02-2018 16:30 ]
je link met bale doet het niet..( ben benieuwd)sjakieman schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 16:22:
[...]
Zoiets? https://www.futbin.com/18/squad/3953933
Voor Mooy SIF kan je elke willekeurige PL middenvelder kiezen, voor de keeper hetzelfde verhaal. De Brazilianen moeten er wel in om die linksback en Neymar op max chem te krijgen.
Met Bale erin kan trouwens ook wel: https://www.futbin.com/18/squad-builder/3953933
ja daar zat ik ook al mee te klote om neymar op chem te krijgen, geen voorstander van luiz maar kom er niet echt onderuit ben ik bang.
Nu wel denk ik?Razz89 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 16:32:
[...]
je link met bale doet het niet..( ben benieuwd)
ja daar zat ik ook al mee te klote om neymar op chem te krijgen, geen voorstander van luiz maar kom er niet echt onderuit ben ik bang.
https://www.futbin.com/18/squad/3953933
[ Voor 6% gewijzigd door sjakieman op 24-02-2018 16:34 ]
Yes, ja deze squad ziet er heel tof uit! dan maar wel davind luiz er in..sjakieman schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 16:34:
[...]
Nu wel denk ik?
https://www.futbin.com/18/squad/3953933
dankjewel voor het meedenken, ik ga deze is even opzetten!
Met een Braziliaanse coach heb je Alex Telles op 8 chem, dan kan bijvoorbeeld Balley ipv Luiz en heeft de rest 10 chem. Alles op 10 chem wordt wel lastig ja.Razz89 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 16:37:
[...]
Yes, ja deze squad ziet er heel tof uit! dan maar wel davind luiz er in..
[ Voor 4% gewijzigd door sjakieman op 24-02-2018 16:40 ]
Aké eruit voor Bailly, dan kun je de linkerkant maken zoals je zelf wilt, omdat de Gea dan op full chem zit.Razz89 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 16:37:
[...]
Yes, ja deze squad ziet er heel tof uit! dan maar wel davind luiz er in..
Deze WL gaat het vooralsnog voortvarend. 10 gespeeld 6 gewonnen. Dat is voor mij doen heel wat.
Larsson schiet alles binnen, ongekend.
Enige minpunt vind ik nog altijd de duitsers (geen bijnaam, letterlijk duitse gamers) die altijd misbruik blijven maken van glitches en bugs (denk aan korte corner bug, kickoff bug etc). Zo zonde van de WL.
Larsson schiet alles binnen, ongekend.
Enige minpunt vind ik nog altijd de duitsers (geen bijnaam, letterlijk duitse gamers) die altijd misbruik blijven maken van glitches en bugs (denk aan korte corner bug, kickoff bug etc). Zo zonde van de WL.
Larsson zie je idd veel dit weekend. Valt me ook op dat ik het best lastig heb met hem.
Misschien toch maar oppikken
Misschien toch maar oppikken
Man wat valt de Weekend League tegen dit keer. Pas 9 wedstrijden gewonnen van de 25. Kom heel vaak op voorsprong, maar verlies dan alsnog, 2-0 voor 4-2 verlies, dat soort uitslagen. Vorig weekend 25 wins, Nu moeite doen voor zilver 2...
Mag alleen niet klagen over packluck. Afgelopen week Ronaldo IF (untradeable), vanmorgen Immobile MOTM en zojuist Muller MOTM. Bij elkaar toch ongeveer 500k.
Overmars SBC ook voltooid, dus heb nu onderstaand team en 500k te besteden. Iemand suggesties? Heb Ederson OTW en Ben Yedder TOTGS nog op de bank en zou ik kunnen verkopen.
https://www.futbin.com//18/squad/3954789
Mag alleen niet klagen over packluck. Afgelopen week Ronaldo IF (untradeable), vanmorgen Immobile MOTM en zojuist Muller MOTM. Bij elkaar toch ongeveer 500k.
Overmars SBC ook voltooid, dus heb nu onderstaand team en 500k te besteden. Iemand suggesties? Heb Ederson OTW en Ben Yedder TOTGS nog op de bank en zou ik kunnen verkopen.
Ik speel op PC en ik heb het grootste probleem met dat je niet uit Fullscreen mag gaan, anders geef je je wedstrijd automatisch op. Nou krijg je op PC nog wel eens een update oid, dus gegarandeerd 5 verliespartijen per WL kado. Ook erg fijn.Symon1989 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 17:11:
Man wat valt de Weekend League tegen dit keer. Pas 9 wedstrijden gewonnen van de 25. Kom heel vaak op voorsprong, maar verlies dan alsnog, 2-0 voor 4-2 verlies, dat soort uitslagen. Vorig weekend 25 wins, Nu moeite doen voor zilver 2...
Wat betreft jouw team. Ik zou Isco eruit halen en Ben Yedder TOTGS als CAM gebruiken (met Hunter chem stijl), Dembele wisselen voor een RM met op zn minst H/M workrates ipv H/L.
Vervolgens nog Varane vervangen door Azpilicueta en als CDM Saul IF.
Evt. zou je ipv Ben Yedder ook Modric op kunnen schuiven naar CAM.
Heb inmiddels alweer 20 potjes ofzo gespeeld met Firminho 87, maar ben er nog niet helemaal uit hoe ik hem het best kan gebruiken.
Dadelijk maar weer eens Ibra terughalen, ik kan simpelweg geen betere targetman vinden tenzij iemand hier suggesties heeft.
@Symon1989 Probeer eens te switchen naar 41212 Narrow om juist het centrum dicht te zetten.
Verder zou ik bijvoorbeeld Casemiro als CDM proberen, daar wil je toch iemand met meer fysiek dan Modric ondanks zijn voetballend vermogen (gebruik hem als CM). Overmars kan dan meteen de spits in
Hou tevens vooral Ramos in de gaten, tegenstanders proberen vaak dat soort verdedigers uit te laten stappen om vervolgens de bal achter hun in de diepte te gooien.
Dadelijk maar weer eens Ibra terughalen, ik kan simpelweg geen betere targetman vinden tenzij iemand hier suggesties heeft.
@Symon1989 Probeer eens te switchen naar 41212 Narrow om juist het centrum dicht te zetten.
Verder zou ik bijvoorbeeld Casemiro als CDM proberen, daar wil je toch iemand met meer fysiek dan Modric ondanks zijn voetballend vermogen (gebruik hem als CM). Overmars kan dan meteen de spits in
Hou tevens vooral Ramos in de gaten, tegenstanders proberen vaak dat soort verdedigers uit te laten stappen om vervolgens de bal achter hun in de diepte te gooien.
[ Voor 47% gewijzigd door Bossie op 24-02-2018 17:28 ]
Als hij 4-1-2-1-2 wide gewend is werkt 4-1-2-1-2 narrow niet.Bossie schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 17:22:
Heb inmiddels alweer 20 potjes ofzo gespeeld met Firminho 87, maar ben er nog niet helemaal uit hoe ik hem het best kan gebruiken.
Je leert jezelf op een gegeven moment manieren aan om kansen te creeeren aan. Als jij met buitenspelers en een cam speelt kan je niet ineens switchen, tenzij je t aandurft om je backs constant op te laten komen.
Kan iemand mij trouwens vertellen hoe de matchmaking werkt? Leuk die 4 bronzen 48 OVR spelers op de bank, maar kom dan nog steeds 89 rated teams tegen..
sjakieman schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 15:21:
[...]
Dat is ook weer zo. Weekend League gaat weer op en neer. 14 Win-13 Lose. Ik word gek van die icons en die mogen ze wat mij betreft eruit pleuren. Allemaal van die overpowered spelers, wat niets met skills te maken heeft. Lekker vanuit de counter spelen en lekker pacen. Maar goed EA doet alles voor de centjes.
Ik vind zulke tegenstanders eigenlijk vrij makkelijk te verslaan. Zorg dat je goede passers hebt op het middenveld (en de aanval) en blijf rond spelen tot je spitsen (bij voorkeur 2) in het strafschop gebied staan. Als de tegenstander parkeer de bus speelt dan blijven de tegenstanders net wat meer op afstand (geen idee waarom). Blijf rond spelen tot je de spitsen in het strafschopgebied kan bereiken met een pass en schiet dan gelijk.
wat een lag online, niet normaal, het spel is online gewoon onbestuurbaar op dit moment
en ik heb nu 2 tegenstanders die trouwens gewoon quitten voor de rust en zo weg komen met 0-0 terwijl ze onder druk staan, irritant dat soort types
Het wordt er niet leuker op online
btw morata 87 scoort opeens wel ...zeker extra gemotiveerd door zijn +1
en ik heb nu 2 tegenstanders die trouwens gewoon quitten voor de rust en zo weg komen met 0-0 terwijl ze onder druk staan, irritant dat soort types
Het wordt er niet leuker op online
btw morata 87 scoort opeens wel ...zeker extra gemotiveerd door zijn +1
[ Voor 34% gewijzigd door Harribo op 24-02-2018 21:11 ]
Hmm, Vidal als CM met Firminho 87 als ST, of Thiago 91 als CM met Morata 87?
Het doel is voornamelijk om meer voetbal te hebben naast Petit/Rijkaard
Verwijderd
Eerste twee dan. Morata is een sufferd in alles behalve afmaken.Bossie schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 23:14:
Hmm, Vidal als CM met Firminho 87 als ST, of Thiago 91 als CM met Morata 87?
Dan dus gewoon Firminho houden, en rustig doorgrinden voor ThiagoVerwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 23:17:
[...]
Eerste twee dan. Morata is een sufferd in alles behalve afmaken.
Eventueel zou Gundogan ook passen qua chem.
Nog eentje voor de zekerheid, wordt de totgs Kimmich straks 88?SR8 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:53:
[...]
Je kan gewoon bij H2H kijken, daar is zijn rating 79. Of kijk op Sofifa.
https://sofifa.com/player/221992
Coman:
https://sofifa.com/player/213345
[...]
82 NIF. Zijn IF wordt dus 84.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Ahja dat is dan ook mijn probleem een beetje; dat ik geen icon heb. Heb 12 potjes gespeeld, maar 4 teams ervan hadden 6+ icons. Echt onmogelijk. Ben tevreden met mn 6 wins. Ga toch niet voor hoge aantallen ofzo omdat ik een vrij goedkoop team heb.servival7 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 23:58:
[...]
Ik in 8 potjes pas 1 team met icons tegen gekomen.
Heb er van de 8 nu 3 gewonnen. Daarvan 1 kansloos(9-1) 2x close verloren met (3-2) waarbij ik bij beide potjes in 80+ minuut een bal op de paal schiet. Daarna liep het beter. En toch nog 3 gewonnen. Van die 8 potjes ben ik 1 team tegen gekomen wat beter was, 1 gelijkwaardig en de rest had een minder team.
Ik speel met dit team trouwens: https://www.futbin.com/18/squad/3508820
PSN/Steam: Xamsix
Terugkijkend naar de PL update is het volgende te zeggen:peeweeherman schreef op zondag 25 februari 2018 @ 01:02:
[...]
Nog eentje voor de zekerheid, wordt de totgs Kimmich straks 88?
1. De upgrades zijn gelijk aan H2H ratings. Dat is net zo als voorgaande jaren.
Dus Coman en Kimmich worden respectievelijk 82 en 84.
2. Bij de IF upgrades volgen ze niet hun eigen IF schema.
Ik zei dat Coman zijn IF 84 zou worden. Kan best zijn dat het maar 83 wordt.
En kijkend naar Firminho. Zijn TIF bleef 87. Dus ga er maar vanuit dat Kimmich zijn TOTGS ook 87 blijft.
[ Voor 5% gewijzigd door SR8 op 25-02-2018 08:24 ]
Del Piero is op zijn best als CAM/CF/ST, misschien kun je simpelweg naar 433-4 switchen zodat hij als CAM meer bepalend kan zijn?
Anders Lacazette inruilen voor een leuke CM en ADP doorschuiven.
Foutje van mij. Opstelling is 4 3 3 - 4. ADP is dus al CAMBossie schreef op zondag 25 februari 2018 @ 10:56:
[...]
Del Piero is op zijn best als CAM/CF/ST, misschien kun je simpelweg naar 433-4 switchen zodat hij als CAM meer bepalend kan zijn?
Anders Lacazette inruilen voor een leuke CM en ADP doorschuiven.
Afhankelijk van je budget zou ik simpelweg een paar meta-spelers proberen, denk aan Jesus, Martial en Bailly.Audiojunky schreef op zondag 25 februari 2018 @ 10:59:
[...]
Foutje van mij. Opstelling is 4 3 3 - 4. ADP is dus al CAM
Herrera zou ook kunnen als box to box op RCM.
Welke spelers/posities zijn momenteel je zwakke plekken?
Verwijderd
Zilver 2 is automatisch geplaatst voor volgende week toch?
Heb nu 11 winsten uit 19 wedstrijden
Heb nu 11 winsten uit 19 wedstrijden
Iemand hier die overigens 5212 speelt?
Had zojuist een potje en het lijkt simpelweg een betere variant van 41212 aangezien je altijd een crosspass in de breedte kan geven op de LWB/RWB
Had zojuist een potje en het lijkt simpelweg een betere variant van 41212 aangezien je altijd een crosspass in de breedte kan geven op de LWB/RWB
Mis je de cdm dan niet tussen de cbs en het midden?Bossie schreef op zondag 25 februari 2018 @ 11:57:
Iemand hier die overigens 5212 speelt?
En heb je dan niet te wel ruimte achter de lwb en rwb welke gebruikt kan worden als iemand wingers gebruikt?
Daarvoor heb je 3 CB's, dat werkt tenminste prima met 352.stomley schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:08:
[...]
Mis je de cdm dan niet tussen de cbs en het midden?
En heb je dan niet te wel ruimte achter de lwb en rwb welke gebruikt kan worden als iemand wingers gebruikt?
Je 2 cv's zijn beide vrij klein, weet niet of je daar last van hebt? Misschien verstandig om er 1 te vervangen voor bv Bailly?
Verder vind ik Sane/Son op linksbuiten ook fijn spelen, zelf geen ervaring met Martial.
Nog geen last van gehad.Jekke schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:41:
[...]
Je 2 cv's zijn beide vrij klein, weet niet of je daar last van hebt? Misschien verstandig om er 1 te vervangen voor bv Bailly?
Verder vind ik Sane/Son op linksbuiten ook fijn spelen, zelf geen ervaring met Martial.
Ik heb Martial vervangen voor Atsu en Walcott vervangen voor MKH. Met Martial en Walcott speelt het toch iets fijner lijkt het. Met Atsu en MKH gaat het toch iets minder soepel.
Ga eens kijken naar Sane of Son
Bedankt
Lekker hoor, online seasons is zoals vrijwel elk weekend weer eens onspeelbaar.
Vrijwel alles heeft 1-2 seconde vertraging
edit: nog een leuke; Neuer vangt een corner op de doellijn, maar word vervolgens het doel in geramd door een inkomende Lewandowski die de bal wilde koppen. 1-0
Vrijwel alles heeft 1-2 seconde vertraging
edit: nog een leuke; Neuer vangt een corner op de doellijn, maar word vervolgens het doel in geramd door een inkomende Lewandowski die de bal wilde koppen. 1-0

[ Voor 40% gewijzigd door Bossie op 25-02-2018 16:22 ]
Wie heeft er nog tips voor een tweede ST? Competitie of afkomst maakt niet uit omdat hij tussen drie icons staat, https://www.futbin.com/18/squad/3672506
Rond de 350k te besteden.
Heb inmiddels de volgende spelers uitgeprobeerd;
Aguero, Son, Morata, Aubameyang, Lacazette.
Auba is me het meest bijgebleven. Heerlijk met Overmars aan de linkerkant pacehoeren. Ik kan ook zijn kaart van BVB kopen en van Basten upgraden naar zijn prima kaart, goed idee?
Auba is me het meest bijgebleven. Heerlijk met Overmars aan de linkerkant pacehoeren. Ik kan ook zijn kaart van BVB kopen en van Basten upgraden naar zijn prima kaart, goed idee?
Verwijderd
Hopelijk keek EA hoe hij drie verdedigers met tien meter voorsprong inhaalde. Pace upgrade!038Zwolle schreef op zondag 25 februari 2018 @ 17:02:
If lukaku incomming
Voor otw Morata investeerders: ik hoop niet dat de rest van de teams dit keek. Uniteds aanpak van fel aanpakken speelde hem totaal uit de wedstrijd. Hij had wel 1 mooie actie waardoor hij los kwam van Smalling. Maar dat was het dan ook. Wat speelde hij slecht zeg.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2018 17:11 ]
Gabriel Jesus IF?roybr schreef op zondag 25 februari 2018 @ 17:00:
Wie heeft er nog tips voor een tweede ST? Competitie of afkomst maakt niet uit omdat hij tussen drie icons staat, https://www.futbin.com/18/squad/3672506
Mooi team trouwens. Hoe speelt overmars op LM?
Weet je nog wat het 1e team was die je zonder bale voor me had gefixxt? De link doet het nu alleen met bale hahasjakieman schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 16:22:
[...]
Zoiets? https://www.futbin.com/18/squad/3953933
Maar ook wel weer pech dat het doelpunt werd afgekeurd. Leek mij onterecht.Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2018 @ 17:09:
[...]
Hopelijk keek EA hoe hij drie verdedigers met tien meter voorsprong inhaalde. Pace upgrade!
Voor otw Morata investeerders: ik hoop niet dat de rest van de teams dit keek. Uniteds aanpak van fel aanpakken speelde hem totaal uit de wedstrijd. Hij had wel 1 mooie actie waardoor hij los kwam van Smalling. Maar dat was het dan ook. Wat speelde hij slecht zeg.
M
Verwijderd
Hazard bevalt me niet echt. Ben nu aan het nadenken of ik Overmars wil... dat is eigenlijk de enige die ik kan bedenken om in mijn team te passen. Neymar leek me ook wel wat maar krijg dat niet voor elkaar
Pfff. Dit weekend moet ik 21 wins halen voor gold 3 maandelijks. Met de nadruk op moet want zo voelt het. Ik snap echt niet waarom iemand 40 potjes ELK weekend speelt. Vaak heb ik er niet eens tijd voor ivm andere verplichtingen en daarnaast heb ik uberhaupt ook geen zin om 40 potjes elk weekend te spelen. Maar eigenlijk MOET dat wel als je leuke maandelijkse packs wilt krijgen.
Ik ga nu 11-4 en speel nog wat potjes, maar die maandelijkse packs kunnen me wat. Bovendien is het statistisch haast nihil dat ik uit de 4 totw een speler pack die een aanvulling zou zijn op mijn huidige team.
EA weet het leuk te maken zo
Overigens ook wel erg groot verschil tussen zilver 1 en gold 3 maandelijks mbt aantal winsten.
Overigens krijg ik ook wel de meeste bias rebound, deflected goals tegen lijkt het wel. Ach. zolang ik er maar meer scoor vind ik alles best
Ik ga nu 11-4 en speel nog wat potjes, maar die maandelijkse packs kunnen me wat. Bovendien is het statistisch haast nihil dat ik uit de 4 totw een speler pack die een aanvulling zou zijn op mijn huidige team.
EA weet het leuk te maken zo
Overigens krijg ik ook wel de meeste bias rebound, deflected goals tegen lijkt het wel. Ach. zolang ik er maar meer scoor vind ik alles best
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Precies de reden dat ik nooit weekend league speel, dit weekend voor het eerst.Bean77 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:03:
Pfff. Dit weekend moet ik 21 wins halen voor gold 3 maandelijks. Met de nadruk op moet want zo voelt het. Ik snap echt niet waarom iemand 40 potjes ELK weekend speelt. Vaak heb ik er niet eens tijd voor ivm andere verplichtingen en daarnaast heb ik uberhaupt ook geen zin om 40 potjes elk weekend te spelen. Maar eigenlijk MOET dat wel als je leuke maandelijkse packs wilt krijgen.
EA weet het leuk te maken zoOverigens ook wel erg groot verschil tussen zilver 1 en gold 3 maandelijks mbt aantal winsten.
Vrijdag 13 potjes gespeeld op 1 dag en dat vond ik nogal wat.. en dan moet je dat zaterdag en zondag eigenlijk ook nog doen wil je aan de 40 komen. Veel te veel man
Meestal kom ik tot zilver 2 of zilver 1 omdat ik nooit alles afmaak. Eigenlijk vind ik dat wel prima. Maar EA houdt nu wel een lekkere worst voor mbt de maandelijkse packs.Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:12:
[...]
Precies de reden dat ik nooit weekend league speel, dit weekend voor het eerst.
Vrijdag 13 potjes gespeeld op 1 dag en dat vond ik nogal wat.. en dan moet je dat zaterdag en zondag eigenlijk ook nog doen wil je aan de 40 komen. Veel te veel man
Ondertussen de Gea maar geupgrade naar zijn 94 nieuwe rated kaart. Merk nog weinig verschil.
Thnx! Gabriel Jesus IF is zeker een idee! Zijn normale kaart heb ik in mijn fitness squad en bevalt prima, thnx.RR21 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 17:16:
[...]
Gabriel Jesus IF?
Mooi team trouwens. Hoe speelt overmars op LM?
Overmars doet het goed als LM. Als LV kwam hij vaker bij het doel maar door zijn pace en 5* WF zijn er zoveel mogelijkheden voor hem. Qua doelpunten loopt hij wat achter maar dat is gebruikelijk als middenvelder denk ik. Twijfelde even om hem in te ruilen voor Bergkamp maar tot nu toe blij dat ik dat nog niet gedaan heb.
Wil je zijn SBC doen?
Vind het verplicht spelen tegen je uit-tenue wel irritant worden. Als je een paar wedstrijden achter elkaar speelt is het soms moeilijk schakelen tegen een andere tegenstander. In m'n hoofd speel ik dan nog tegen de vorige tegenstander.
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs