• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Stel je hebt de keuze uit de volgende opties,

Optie 1, https://www.futbin.com/18/squad/3925058
Optie 2, https://www.futbin.com/18/squad/3631358

Welke zouden jullie kiezen?

Zit een beetje in dubio.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20:13
roybr schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:21:
Stel je hebt de keuze uit de volgende opties,

Optie 1, https://www.futbin.com/18/squad/3925058
Optie 2, https://www.futbin.com/18/squad/3631358

Welke zouden jullie kiezen?

Zit een beetje in dubio.
optie 2

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 19:38:
Zo even wat Sergio Rico's en De Ligts opgehaald voor 20 en 25k ps. Even tijdje wachten en laat die winst maar komen!
Oehh 25 is fors... gaan nu onder de 20 en rond de 21... heb je er veel?
Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 23:05:
[...]

25 lijkt mij ook te duur ingekocht.

Al mijn investeringen heb ik te koop gezet en kan al totaal een paar ton winst pakken. Mooi om een oude bekende weer terug te kunnen halen in de verdediging.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 23:11:
[...]

25 lijkt mij ook te duur ingekocht.

Al mijn investeringen heb ik te koop gezet en kan al totaal een paar ton winst pakken. Mooi om een oude bekende weer terug te kunnen halen in de verdediging.
Smalling?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat is wel een hele oude bekende ;)

Toty marcelo

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Rating Refresh vanavond van 6 UTC, dus dat is volgens mij 7uur Nederlandse tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
Fraaank schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 08:26:
Rating Refresh vanavond van 6 UTC, dus dat is volgens mij 7uur Nederlandse tijd.
Waar heb je dat vandaan? en laat maar komen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
soldier wolf schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 08:36:
[...]

Waar heb je dat vandaan? en laat maar komen:)
staat gewoon in de fut webapp

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
Wii4all schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 08:52:
[...]

staat gewoon in de fut webapp
oja zie het! op de app op de tel staat het niet vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 23:05:
[...]

Jaa klopt had het later moeten doen inderdaad. Ze gingen eerst voor rond de 27k en daarna gingen ze dalen. Heb er maar 3 gelukkig. Eventjes afwachten want had zijn prijslijn bekeken van zijn vorige if en op gegeven moment gingen ze met 300% stijgen.

Anders verlies nemen. Is niet alleen maar goed nieuws met Fut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt dat met die rating refresh btw. Gewoon een grote update downloaden qua selecties of zijn het verschillende SBC's die je moet voltooien om die rating refresh van een speler te hebben.

Heb bijvoorbeeld PTG Coman voor 147k opgehaald destijds. Nu rond de 180k waard, ze verwachten van hem een upgrade. Wanneer kan ik hem het beste verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 19:19:
Blanc = 1+ miljoen
Kluivert = 700+k
Laudrup = 400/500k
Blanc is wel een koopje dan, bijzondere combinatie van stats en physiek :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:56:
[...]

Blanc is wel een koopje dan, bijzondere combinatie van stats en physiek :)
Jaa klopt, alleen pace is niet bijzonder geloof ik. Wellicht daarom minder duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:57:
[...]

Jaa klopt, alleen pace is niet bijzonder geloof ik. Wellicht daarom minder duur
Meer dan genoeg, alleen gaat niemand een verdediger van 3-5M halen aangezien een Henry/Ronaldo etc veel leuker is.

Waarschijnlijk dat Maldini wel 2M gaat worden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soldier wolf schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:00:
[...]

oja zie het! op de app op de tel staat het niet vandaar.
Bij mij zie ik bij beide niks staan... niet op me tel en via browser maar zag het via Easport twitter.

Werd eens tijd, maar denk dat het qua waarde niet veel gaat uitmaken van je IF's omdat mensen massaal hebben ingeslagen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:23:
[...]

Bij mij zie ik bij beide niks staan... niet op me tel en via browser maar zag het via Easport twitter.

Werd eens tijd, maar denk dat het qua waarde niet veel gaat uitmaken van je IF's omdat mensen massaal hebben ingeslagen denk ik
twijfel idd ook om spelers nu al in de hype te verkopen.. vanaf het moment dat bekend dat is de upgrades vandaag uitkomen stijgen de prijzen al. immobile if 86 vorige weekend voor 110K gekocht is nu bijv al 160K waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:54:
Hoe werkt dat met die rating refresh btw. Gewoon een grote update downloaden qua selecties of zijn het verschillende SBC's die je moet voltooien om die rating refresh van een speler te hebben.

Heb bijvoorbeeld PTG Coman voor 147k opgehaald destijds. Nu rond de 180k waard, ze verwachten van hem een upgrade. Wanneer kan ik hem het beste verkopen?
Er komen nieuwe kaarten van spelers met een rating refresh op de markt. Dus stel speler X heeft op dit moment een kaart met rating 78 en na de refresh heeft hij rating 80. Als je hem nu uit een pack zou halen krijg je de 78 variant, als je hem na de refresh krijgt dan is het de 80 variant.

De 78 variant kaarten blijven wel gewoon bestaan maar er komen geen nieuwe bij omdat nu de nieuwe versie in de packs zit. Als de rating omhoog gaat maakt het niet zoveel uit, je wil dan toch liever die nieuwe rating hebben. Er zijn echter ook spelers die naar beneden gaan, daarbij wordt de oude kaart wel meer waard. Minder aanbod en betere rating = meer waard.

Wanneer je het beste een speler kan verkopen is van tevoren moeilijke te zeggen natuurlijk. Je pakt er nu al een aardige winst op dus zo gezien kun je hem nu al wegdoen. Ik heb mijn Coman op dit moment voor 220k BIN op de lijst staan, weet alleen niet of hij dat weer gaat aantikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
soldier wolf schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:31:
[...]

twijfel idd ook om spelers nu al in de hype te verkopen.. vanaf het moment dat bekend dat is de upgrades vandaag uitkomen stijgen de prijzen al. immobile if 86 vorige weekend voor 110K gekocht is nu bijv al 160K waard.
Ik heb mijn team omgegooid van Serie-A naar Bundes/BPL, maar ik ga wel balen als Milenkovic-Savic dadelijk opeens van 85 naar 88 gaat. Zijn 85 was al bizar goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErnstMid schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:45:
[...]

Er komen nieuwe kaarten van spelers met een rating refresh op de markt. Dus stel speler X heeft op dit moment een kaart met rating 78 en na de refresh heeft hij rating 80. Als je hem nu uit een pack zou halen krijg je de 78 variant, als je hem na de refresh krijgt dan is het de 80 variant.

De 78 variant kaarten blijven wel gewoon bestaan maar er komen geen nieuwe bij omdat nu de nieuwe versie in de packs zit. Als de rating omhoog gaat maakt het niet zoveel uit, je wil dan toch liever die nieuwe rating hebben. Er zijn echter ook spelers die naar beneden gaan, daarbij wordt de oude kaart wel meer waard. Minder aanbod en betere rating = meer waard.

Wanneer je het beste een speler kan verkopen is van tevoren moeilijke te zeggen natuurlijk. Je pakt er nu al een aardige winst op dus zo gezien kun je hem nu al wegdoen. Ik heb mijn Coman op dit moment voor 220k BIN op de lijst staan, weet alleen niet of hij dat weer gaat aantikken.
Okee top, bedankt voor je uitleg. Maar zal dus geen sbc komen tijdens de release van die nieuwe kaarten of is dat afwachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:53:
[...]

Okee top, bedankt voor je uitleg. Maar zal dus geen sbc komen tijdens de release van die nieuwe kaarten of is dat afwachten?
Vorig jaar was dit niet zo, maar je weet het nooit met EA ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb het idee om nu nog een Ibrahimovic of 2 erbij te kopen.
Hwrs krijgt hij een downgrade (zie mijn eerdere post met speculaties link).

Dus ik denk dan dat de Ibrahimovic 88 zeldzaam gaat worden.
Klinkt logisch?

Edit: had er 1 gekocht al voor de handel maar hij presteert tot nu toe zo goed, misschien toch maar houden. Elk schot is bingo en hij is moeilijk van een bal af te krijgen.

[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 23-02-2018 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Bossie schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:46:
[...]

Ik heb mijn team omgegooid van Serie-A naar Bundes/BPL, maar ik ga wel balen als Milenkovic-Savic dadelijk opeens van 85 naar 88 gaat. Zijn 85 was al bizar goed :)
Zijn SIF wordt 86, niet 88.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:07:
Ik heb het idee om nu nog een Ibrahimovic of 2 erbij te kopen.
Hwrs krijgt hij een downgrade (zie mijn eerdere post met speculaties link).

Dus ik denk dan dat de Ibrahimovic 88 zeldzaam gaat worden.
Klinkt logisch?

Edit: had er 1 gekocht al voor de handel maar hij presteert tot nu toe zo goed, misschien toch maar houden. Elk schot is bingo en hij is moeilijk van een bal af te krijgen.
Ibra is niet echt een populaire speler denk ik dus denk dat het weinig uitmaakt.. Zelfde als Coutinho die is ook hetzelfde waard bij Barca of Liverpool maak ook niks uit.. kijk als Mbappe naar 80 had gegaan dan had het anders geweest.. Je kan wel sommige 84 spelers die naar 83 inslaan omdat je die nodig hebt voor SBC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb btw ook nog Ginter 86 SIF. Ooit gekocht voor 48k en nu richting de 70k. Gaat zijn waarde ook mee stijgen met die refresh ratings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

ik hoop dat mijn SIF Lozano nog iets stijgt in rating

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

peeweeherman schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:18:
ik hoop dat mijn SIF Lozano nog iets stijgt in rating
Nee. Zijn NIF krijgt een +1, maar dat verandert niks aan zijn IFs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:13:
Ik heb btw ook nog Ginter 86 SIF. Ooit gekocht voor 48k en nu richting de 70k. Gaat zijn waarde ook mee stijgen met die refresh ratings?
Ja en nee, uiteraard gaat zijn waarde omhoog omdat door de hype mensen kaartjes gaan inkopen om na de daadwerkelijke update te verkopen. Hierdoor is echter ook weer een dip omdat de kaart vaak opeens massaal word aangeboden door dezelfde traders.

Waarschijnlijk is verkopen op hype zoals altijd het beste advies, misschien zijn er nog wel een paar trendlines beschikbaar op futbin voor spelers die vorig jaar een rating update hebben gekregen als vergelijkingsmateriaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:13:
Ik denk dat het allemaal Hype is omdat zijn kaart maybe omhoog gaat..

Sterling IF 84 gaat naar 86.. hij was gisteren nog 115 k en nu gaat die voor 135 k..

Zit echt te twijfelen om hem nu te verkopen... ik denk dat de markt overspoelt wordt met deze spelers en de waarde alleen maar daalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:35:
[...]

Ja en nee, uiteraard gaat zijn waarde omhoog omdat door de hype mensen kaartjes gaan inkopen om na de daadwerkelijke update te verkopen. Hierdoor is echter ook weer een dip omdat de kaart vaak opeens massaal word aangeboden door dezelfde traders.

Waarschijnlijk is verkopen op hype zoals altijd het beste advies, misschien zijn er nog wel een paar trendlines beschikbaar op futbin voor spelers die vorig jaar een rating update hebben gekregen als vergelijkingsmateriaal.
De trends zeggen vaak ook niks over de trends van vandaag helaas... het blijft lastig maar ik kies eieren voor mijn geld en ga lekker sellen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaa ik ga er vanavond maar eens even lekker voor zitten. Helaas werkt die webapp niet op kantoor. Maar goed ook, anders zou ik enorm achterlopen. Ghe ghe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

SR8 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:33:
[...]

Nee. Zijn NIF krijgt een +1, maar dat verandert niks aan zijn IFs.
Zijn de upgrades al gelekt dan, of is dit van 1 of andere youtuber...
Oh ja, en kijk ook even in de glazen bol wat mijn Coman gaat doen, BIN is al 200 op pc

[ Voor 14% gewijzigd door peeweeherman op 23-02-2018 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:42:
[...]

Sterling IF 84 gaat naar 86.. hij was gisteren nog 115 k en nu gaat die voor 135 k..
.
Gaat zijn SIF dan naar 87 of 88?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:44:
Jaa ik ga er vanavond maar eens even lekker voor zitten. Helaas werkt die webapp niet op kantoor. Maar goed ook, anders zou ik enorm achterlopen. Ghe ghe
Vanavond ben je te laat denk ik tenzij je voor 7 thuis bent haha !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peeweeherman schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:50:
[...]

Gaat zijn SIF dan naar 87 of 88?
87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:51:
[...]

Vanavond ben je te laat denk ik tenzij je voor 7 thuis bent haha !
Kantoortijden he, vanaf zes uur gelijk die boel sellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

peeweeherman schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:46:
[...]

Zijn de upgrades al gelekt dan, of is dit van 1 of andere youtuber...
Oh ja, en kijk ook even in de glazen bol wat mijn Coman gaat doen, BIN is al 200 op pc
Je kan gewoon bij H2H kijken, daar is zijn rating 79. Of kijk op Sofifa.

https://sofifa.com/player/221992

Coman:

https://sofifa.com/player/213345
How do upgrades work for special cards?

75 NIFs get 81 IFs
76-79 NIFs get 82 IFs
80 NIFs get 83 IFs
81-82 NIFs get 84 IFs
83 NIFs get 85 IFs
84-85 NIFs get 86 IFs
All higher get +1 on IFs
82 NIF. Zijn IF wordt dus 84.

[ Voor 26% gewijzigd door SR8 op 23-02-2018 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:52:
[...]

Kantoortijden he, vanaf zes uur gelijk die boel sellen!
Ben net 1 minuut geleden mijn Immobile IF kwijt voor 70k .. Als die zijn upgrade krijgt weer kopen voor minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:53:
[...]

Ben net 1 minuut geleden mijn Immobile IF kwijt voor 70k .. Als die zijn upgrade krijgt weer kopen voor minder
Immobile is wel de lastigste denk ik, die gozer scoort aan de lopende band. Kan elke week wel een IF krijgen, dus volgens mij schommelt hij enorm qua waarde. Als hij een PTG of OTW had was het pas cashen geweest. Zelfde als Salah dit seizoen qua prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt heb hem voor 40 gekocht maand geleden...

Nu lozano SIF wordt 80 k op geboden.. mensen zijn in paniek ofzo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk man dat weekend league tegen teams met henry, bergkamp, ronaldinho, hernandez etc in 1 team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Tijdje terug gewisseld naar Calcio A, was even puzzelen. Nu een soort van Hybrid met Firmino en Willian. Maar holy shit, wat is Firmino geweldig. Heb Kluivert en van Basten gehad, maar Firmino is veeeel beter. Wendbaar, snel genoeg, en wat een finishes... Long shots ook insane. Nu benieuwd naar eventuele upgrades vanavond. Heb SIF Savic wel op mijn wishlist staan, maar niet voor deze prijs.

https://www.futbin.com/18/squad/3932411

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:49
Ik krijg constant met de WL tegenstanders waarmee ik 1 tot 3 balkjes verbinding heb. Anders is het bijna altijd 5. Soms zegt hij ook "no opponent could be found". Meer mensen hier last van? ik speel op XBOX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lil Tjappo schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 12:41:
Ik krijg constant met de WL tegenstanders waarmee ik 1 tot 3 balkjes verbinding heb. Anders is het bijna altijd 5. Soms zegt hij ook "no opponent could be found". Meer mensen hier last van? ik speel op XBOX.
Jep.
Maar geen last van de verbinding met spelen tndanks de 1 tot 3 balkjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 12:11:
Leuk man dat weekend league tegen teams met henry, bergkamp, ronaldinho, hernandez etc in 1 team
Hahha zo herkenbaar. En als je eens tegen een basic team komt word je daar ook totaal door weggespeeld |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Winst-verlies-winst-verlies zo gaat het bij mij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Vrijdagmiddag is sowieso lastig. 's Avonds is het beter, want dan komen ook veel noobs online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 12:50:
[...]

Jep.
Maar geen last van de verbinding met spelen tndanks de 1 tot 3 balkjes
Ik heb dus 1x gespeeld vandaag met 3 balkjes, je ziet de lag niet maar het was wel degelijk voelbaar qua reactietijd van de spelers. Wel 3-0 gewonnen dus ik denk dat de tegenstander er ook gewoon last van had, Maar ik speel eigenlijk altijd alleen met 5 balkjes om frustratie en onnodig verlies te voorkomen.

EDIT: Ik lees net op EA forum dat het overal zo is. Als ik iemand tref met een goede verbinding is het ook altijd een Nederlander of zelfs al 2x een Groninger (kom ik zelf vandaan).

[ Voor 15% gewijzigd door Lil Tjappo op 23-02-2018 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:27
Lil Tjappo schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:05:
[...]

Ik heb dus 1x gespeeld vandaag met 3 balkjes, je ziet de lag niet maar het was wel degelijk voelbaar qua reactietijd van de spelers. Wel 3-0 gewonnen dus ik denk dat de tegenstander er ook gewoon last van had, Maar ik speel eigenlijk altijd alleen met 5 balkjes om frustratie en onnodig verlies te voorkomen.

EDIT: Ik lees net op EA forum dat het overal zo is. Als ik iemand tref met een goede verbinding is het ook altijd een Nederlander of zelfs al 2x een Groninger (kom ik zelf vandaan).
Uhm hoe kan je die verbinding in de WL nu nog zien na die nieuwe patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
Murrays schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:12:
[...]

Uhm hoe kan je die verbinding in de WL nu nog zien na die nieuwe patch?
Net als anders, er is zelfs een extra balkje bij gekomen na de patch :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:27
Lil Tjappo schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:17:
[...]

Net als anders, er is zelfs een extra balkje bij gekomen na de patch :+
Zo dan heb ik blijkbaar afgelopen 2 WL's geen bril opgehad ik zie in de WL alleen nog maar dat je thuis speelt en daarna kan je tenue kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skann schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:05:
Vrijdagmiddag is sowieso lastig. 's Avonds is het beter, want dan komen ook veel noobs online :)
De vrouw is 's ochtends en 's middags aan het werk dus wordt wel gewaardeerd om samen wat te doen vanavond haha.

Net weer gewonnen dus nu weer meteen 1-0 achter haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:26:
[...]

De vrouw is 's ochtends en 's middags aan het werk dus wordt wel gewaardeerd om samen wat te doen vanavond haha.

Net weer gewonnen dus nu weer meteen 1-0 achter haha
Wat is je team? Misschien kan ik je helpen met verbeteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Skann schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:05:
Yes vanavond ben ik er ook dus kan je easy wins pakken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skann schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:40:
[...]

Wat is je team? Misschien kan ik je helpen met verbeteringen
https://www.futbin.com/18/squad/3933571

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben mensen ervaring met Moses IF ? Redelijke stats.. is voor mijn fitnissteam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg nu Eriksen uit een SBC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Zeg maar zo beter jij een Eriksen uit een SBC dan Eriksen jou uit een SBC :+

Ik had een aantal IF mooys gehaald maar die gaan ook gestaag omhoog...
vorige week nog 85k nu inmiddels op 102k zag ik....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Vind dat er toch wel een risico is voor alle mensen die hier nu nog IF's aan het kopen zijn voor de upgrades. Volgens mij is het al jaren zo dat als het verschil tussen de NIF en de IF meer dan 1 is, er niks gebeurd met de IF. De normale kaart van Mooy is nu 77. Als hij niet een upgrade krijgt die de 82 aantikt, gebeurd er volgens mij niks met zijn IF kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Laatst online: 16-12-2022
Komen dit weekend de winter upgrades, want dan wacht ik nog even met packs openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
MauT86 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 15:58:
Komen dit weekend de winter upgrades, want dan wacht ik nog even met packs openen?
vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 12:11:
Ja ik heb gisteren ook zo genoten. Totaal geen kans.
Vooral de Roberto Carlos... Daar is met geen mogelijkheid langs te komen.
2x zo'n team in de finale, bye bye kwalificatie.
Doet ea goed, steeds de spanning er in houden zodat iedereen gemotiveerd blijft.
Ben benieuwd

[ Voor 41% gewijzigd door Harribo op 23-02-2018 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:02:
[...]

[...]

Doet ea goed, steeds de spanning er in houden zodat iedereen gemotiveerd blijft.
Ben benieuwd
Verwacht er niet te veel van, kan alleen maar tegenvallen O-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-10 09:50
Eindelijk een mooie uit een pack: Del Piero 87 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Audiojunky schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:24:
Eindelijk een mooie uit een pack: Del Piero 87 8)
Zijn 90 versie is 20k duurder voor als je hem wilt houden ;)
Ik speel zelf met zijn 90 versie op CAM en hij speelt daar erg fijn moet ik zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-10 09:50
servival7 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:34:
[...]

Zijn 90 versie is 20k duurder voor als je hem wilt houden ;)
Ik speel zelf met zijn 90 versie op CAM en hij speelt daar erg fijn moet ik zeggen.
Ik ga eens kijken hoe deze speelt . Bedankt voor de top.

Zat ook te denken om deze te verkopen en Firmino 87 en Gabriel Jesus 84 te halen. Goed idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Harribo schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:02:
[...]

[...]

Ben benieuwd
Ongelooflijk dat EA ook gewoon rewards, zoals kits, aan de WL-kwalificatie blijft hangen, krijg je dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Audiojunky schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:40:
[...]

Ik ga eens kijken hoe deze speelt . Bedankt voor de top.

Zat ook te denken om deze te verkopen en Firmino 87 en Gabriel Jesus 84 te halen. Goed idee?
Nee! Piero gaat wedstrijden voor je winnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
bbblije schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:53:
[...]

Nee! Piero gaat wedstrijden voor je winnen!
Gabriel Jesus IF ook. Wat een held is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

RR21 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 17:28:
[...]

Gabriel Jesus IF ook. Wat een held is dat.
Zn IF niet meer dan zn normale kaart. Zeker als de gameplay slecht is heb je meer aan een Del Piero.

[ Voor 13% gewijzigd door bbblije op 23-02-2018 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jesus 84 is misschien een lichte update maar zeker goed genoeg.
Firmino is ook echt een baas.
IF son 84 is ook een heerlijke speler.

Maar ik zou ook voor AdP gaan. Geweldige speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flitsaanbiedingen, Themadoelstellingen... nice !! Is weer eens wat anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In die BPL pakketjes zit echt alleen maar troep haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-10 00:39
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 19:01:
Flitsaanbiedingen, Themadoelstellingen... nice !! Is weer eens wat anders..
Dat was een hele snelle flits sale...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha echt he.. had er 3 maar beste was Zaha 82... De prijzen van de verwachtte IF's droppen al als een gek... Sterling IF 84 verkocht ik voor 135 k ... Nu koop je een 86 IF Sterling voor 110 k haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 19:09:
Pack er net 83 jesus uit leuke super sub

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 19:09:
Bij mij Martial 83. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice! Mijn 91 Kane potm is naar 93 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vissert schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 19:40:
Salah voor mij, had ook een upgrade verwacht voor Firminho en een 5* WF voor KDB :(

update -> WF updates zijn ook bekend nu https://www.easports.com/...-foot-skill-move-upgrades

Zojuist Vidal gehaald, maar die mag meteen weer terug de transfermarkt in.
Dat word dus Naingoninja + de nieuwe KDB :)

[ Voor 35% gewijzigd door Bossie op 23-02-2018 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 19:40:
Sick ! Die is wel bizar dan die kaart.. Morata OTW en Tosun OTW ook omhoog bij mij.. scheelt weer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Net mijn 1e pptje WL ooit gespeeld. 9-1 verloren van iemamd met een potm fetisj.
Ik weet weer waar ik sta nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had ook gehoopt op Firmino en KDB .

WL begint weer zoals ik gewend ben win er 2, 3e ben ik veel beter sta aan het eind met 2-1 achter.
88ste minuut scoor ik en verlenging. (ik dacht al, wat een geluk zon laat doelpunt)

in de verlenging maak ik 3-2 en in minuut 119 maakt hij gelijk. Ik dacht shit penalty's....
Echter rent hij vanaf de kickoff glitch naar mijn doel, van Dijk staat vastgenageld aan de grond, hij sprint erlangs en ramt de bal in de goal. 3-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook downgrades bekend? Dan kan ik nog even oude hogere kaarten inslaan..

Misschien Bailly .. die verkoop ik voor 12.750 en koop ze in voor 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Geen downgrades dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Too bad.... Mensen zijn aan het inslaan als gekken.. Salah 40 k koop nu binnen een minuut weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:36

Oekol

waka waka hey hey

Wat spelen er toch veel kleine kindjes op vrijdag avond zeg gatver. Full icon toty aguero potm team je kent 't wel. Gaat die bij elke goal dabben :?

Het is niet zo knap wat je doet vriend. Natuurlijk winnen je meta spelers het van mijn slappe NIF spelers in m'n fitness team. :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Leoon. schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 20:44:
Wat spelen er toch veel kleine kindjes op vrijdag avond zeg gatver. Full icon toty aguero potm team je kent 't wel. Gaat die bij elke goal dabben :?

Het is niet zo knap wat je doet vriend. Natuurlijk winnen je meta spelers het van mijn slappe NIF spelers in m'n fitness team. :+
Loot ff tegen mij dan. Heb ik ook nog eens kans. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:36

Oekol

waka waka hey hey

servival7 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 20:49:
[...]

Loot ff tegen mij dan. Heb ik ook nog eens kans. :+
Oh ik doe geen WL hoor. Gewoon seizoenen. Nu weer naar div 4 gedegradeerd

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Oke het is me helemaal ontschoten om sommige spelers in de hype weg te doen..

Ik heb een IF son en en een IF sterling die ik weg wil doen. Maakt het uit of ik ze nu verkoop of zullen ze nog gaan stijgen denken jullie?
Want ze zijn al aardig gezakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razz89 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 20:50:
Oke het is me helemaal ontschoten om sommige spelers in de hype weg te doen..

Ik heb een IF son en en een IF sterling die ik weg wil doen. Maakt het uit of ik ze nu verkoop of zullen ze nog gaan stijgen denken jullie?
Want ze zijn al aardig gezakt..
Ik heb mijn IF 84 ( nu 86 ) Sterling kunnen verkopen vanmiddag voor 130 k .. neem dat als graadmeter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Wanneer worden de spelers van andere competities geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh man full icon team weer verloren in een verlenging.
sta 2-1 voor in de 88ste minuut. Speler loopt tegen mijn speler aan krijg rood en een vrije trap net buiten de 16. Zijn speler neemt de vrije trap en streept hem langs de muur praktisch door de keeper 2-2.

In de verlenging krijg ik kans na kans en Lozano schiet nog mis voor open goal. in de 115e minuut speel ik de bal terug op David Luiz die de bal lijkt aan te nemen. Maar op een of andere manier glitcht hij verlies de bal aan zijn bergkamp die hem vervolgens van een meter op 30 erin peert.

Tijd voor een pauze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-10 11:18
servival7 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 20:10:
Net mijn 1e pptje WL ooit gespeeld. 9-1 verloren van iemamd met een potm fetisj.
Ik weet weer waar ik sta nu :P
hahaha...ik ken het. Vind het altijd toch leuk om tegen ze te scoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
038Zwolle schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 21:02:
Oh man full icon team weer verloren in een verlenging.
sta 2-1 voor in de 88ste minuut. Speler loopt tegen mijn speler aan krijg rood en een vrije trap net buiten de 16. Zijn speler neemt de vrije trap en streept hem langs de muur praktisch door de keeper 2-2.

In de verlenging krijg ik kans na kans en Lozano schiet nog mis voor open goal. in de 115e minuut speel ik de bal terug op David Luiz die de bal lijkt aan te nemen. Maar op een of andere manier glitcht hij verlies de bal aan zijn bergkamp die hem vervolgens van een meter op 30 erin peert.

Tijd voor een pauze
Haha ja dat is hoe de weekend league nu is. In de 5 potjes die ik heb gespeeld ben ik nog geen team tegengekomen die geen icon heeft (net als ik). Dus het is steeds met moeite verdedigen en hopen dat long distance shots niet erin vliegen. Voelt wel extra lekker om een potje te winnen, maar het is lastig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xamsix schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 21:02:
Wanneer worden de spelers van andere competities geupdate?
Waarschijnlijk in meerdere tranches tot volgende week vrijdag (of misschien zelfs een week langer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 20:52:
[...]

Ik heb mijn IF 84 ( nu 86 ) Sterling kunnen verkopen vanmiddag voor 130 k .. neem dat als graadmeter :)
Ik weet het haha maar nu al te laat.. ze blijven zakken denk dat ik ze nu toch maar van de hand doe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:45
Weet weer waarom ik geen weekend league speel.. park the bus en alleen maar pace....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
stomley schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 21:23:
Weet weer waarom ik geen weekend league speel.. park the bus en alleen maar pace....
Haha ja idd, ik stop er ook maar weer eens mee na de monthlys. Ik merk gewoon aan mezelf dat ik gefrustreerd raak en teveel ga rushen waardoor ik verlies.

Maar waar ik ook zat van ben is dat het lijkt dat het niet uitmaakt hoe ik speel maar gewoon gold 1/2 eindig.
Als ik een paar potjes win verlies ik daarna weer ongeveer zoveel. En als ik nou minder ben heb ik er vrede mee maar de goals vallen op de meest vreemde manieren. Ook win ik best vaak onterecht en dan voelt het niet eens goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacht na de vrijmibo nog even paar potjes te spelen... :+ Eerste potje 4-2 verloren en 2e potje kansloos. Toen ik een tegengoal kreeg omdat een fake ingooi verkeerd ging toch maar besloten om peaky blinders te gaan kijken :+

Verdomme weer geen 40-0 deze week :p
Pagina: 1 ... 146 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs