Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:54:
Hoe werkt dat met die rating refresh btw. Gewoon een grote update downloaden qua selecties of zijn het verschillende SBC's die je moet voltooien om die rating refresh van een speler te hebben.
Heb bijvoorbeeld PTG Coman voor 147k opgehaald destijds. Nu rond de 180k waard, ze verwachten van hem een upgrade. Wanneer kan ik hem het beste verkopen?
Er komen nieuwe kaarten van spelers met een rating refresh op de markt. Dus stel speler X heeft op dit moment een kaart met rating 78 en na de refresh heeft hij rating 80. Als je hem nu uit een pack zou halen krijg je de 78 variant, als je hem na de refresh krijgt dan is het de 80 variant.
De 78 variant kaarten blijven wel gewoon bestaan maar er komen geen nieuwe bij omdat nu de nieuwe versie in de packs zit. Als de rating omhoog gaat maakt het niet zoveel uit, je wil dan toch liever die nieuwe rating hebben. Er zijn echter ook spelers die naar beneden gaan, daarbij wordt de oude kaart wel meer waard. Minder aanbod en betere rating = meer waard.
Wanneer je het beste een speler kan verkopen is van tevoren moeilijke te zeggen natuurlijk. Je pakt er nu al een aardige winst op dus zo gezien kun je hem nu al wegdoen. Ik heb mijn Coman op dit moment voor 220k BIN op de lijst staan, weet alleen niet of hij dat weer gaat aantikken.