Dat werkt natuurlijk ook goed en als je er inderdaad geen waarde aan hecht, dan maakt het niet uit. Uit m'n hoofd zijn er drie SBC's waar je loyalty voor nodig hebt. Toch 30 verliespotten die je erbij kan optellenBossie schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:03:
[...]
Forfeit match werkt ook prima, de stats zijn toch niet relevant.
Rijkaard is echt bizar. Zit echt o-ve-ral tussen. Tevens goede passes, samen met Gullit natuurlijk. In 30 minuten de DKT gewonnen met 3 RQ's...Vissert schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:11:
[...]
Genoeg mogelijkheden maar dan moet je wel een Beans budget hebbenLeuk team! Hoe bevalt Rijkaard?
[...]
PS4? Misschien dat ik je wat kan helpen tijdens een paar potjes?
[...]
Bakayoko is idd drama voor de goal. Desailly komt eigenlijk niet in de 16 bij mij.
Ik heb 150k over, maar weinig ervaring met investeren en handelen om winst te maken. Iemand tips? Hoeveel winst wordt er gemiddeld gemaakt met dit soort acties?
Welke Rijkaard en welke positie ?Skann schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:38:
[...]
Rijkaard is echt bizar. Zit echt o-ve-ral tussen. Tevens goede passes, samen met Gullit natuurlijk. In 30 minuten de DKT gewonnen met 3 RQ's...
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Prime Rijkaard. Gebruik hem als middelste CM in een 4312 opstelling. Geef hem de instructie achterblijven tijdens aanval.
Verwijderd
Dat was weken geleden handig. Ze zijn nu allemaal al lang omhoog gegaan. Savic was bij 100k bij release. Inmiddels is daar 75k bijgekomen bijvoorbeeld.Razz89 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:34:
Ik ben geen pro in handelen.. maar is het handig om nu wat if spelers in te slaan die als de rating refresh komt gaan stijgen doordat de if kaart stijgt?
Oke thanks dan laat ik dat aan me voorbij gaan.Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:05:
[...]
Dat was weken geleden handig. Ze zijn nu allemaal al lang omhoog gegaan. Savic was bij 100k bij release. Inmiddels is daar 75k bijgekomen bijvoorbeeld.
Je liet me schrikken heb namelijk twee savics, 1 tram en 1 TL. Maar hij is 240k waard niet 175k haha fieeuwVerwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:05:
[...]
Dat was weken geleden handig. Ze zijn nu allemaal al lang omhoog gegaan. Savic was bij 100k bij release. Inmiddels is daar 75k bijgekomen bijvoorbeeld.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Wanneer komt de rating refresh dan? en wanneer is het verstandig die spelers die hier voor in aanmerking komen te verkopen? ( denk aan de Sane , Coman etc )
Verwijderd
Ah. Ik noemde xbox prijzen. Daar is Savic 85 ook 190k zie ik nu. Vorig weekend nog 175. Maar de week daarvoor ook 190k. Niks aan te verdienen zo.Leoon. schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:09:
[...]
Je liet me schrikken heb namelijk twee savics, 1 tram en 1 TL. Maar hij is 240k waard niet 175k haha fieeuw
Ik wacht nog steeds op meneer Lacazette. Ik voel een hattrick dit weekend.
Verwijderd
Enigste wat Lacazette voelt is zijn geopereerde knie... die speelt voorlopig nietVerwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:20:
[...]
Ah. Ik noemde xbox prijzen. Daar is Savic 85 ook 190k zie ik nu. Vorig weekend nog 175. Maar de week daarvoor ook 190k. Niks aan te verdienen zo.

Oke wie kan me wat tips geven wat verbeterd zou kunnen worden of dat het zo goed is!
https://www.futbin.com/18/squad/3913916
Ingame switch ik naar 4231.
Totale budget is 1.4mill.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Ik zit al een tijdje te klaverjassen met mn lacazette otw'sVerwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:21:
[...]
Enigste wat Lacazette voelt is zijn geopereerde knie... die speelt voorlopig niet

Das knap als die niet speelt. Die zit nog 4 weken aan de kantVerwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:20:
[...]
Ah. Ik noemde xbox prijzen. Daar is Savic 85 ook 190k zie ik nu. Vorig weekend nog 175. Maar de week daarvoor ook 190k. Niks aan te verdienen zo.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Verwijderd
Laca is nu toch ongeveer 110k ps of zo. Voor hoeveel hebben jullie hem gehaald dan? Neem aan voor meer dan wat hij nu kost. Vraag me af of hij (bij goede prestaties) nog zoveel zal stijgen dat je hem nog met winst verkoopt.
Eerste berichten dat laca is verteld dat er geen toekomst voor hem is bij arsenal ook al op 't internet verschenen zag ik net. Zal vast ook niet z'n prijs boostenVerwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:32:
Laca is nu toch ongeveer 110k ps of zo. Voor hoeveel hebben jullie hem gehaald dan? Neem aan voor meer dan wat hij nu kost. Vraag me af of hij (bij goede prestaties) nog zoveel zal stijgen dat je hem nog met winst verkoopt.
Verwijderd
Heb er 180 voor betaald... denk dat ik toch maar ga sellen en dat geld ga investeren... voorlopig staat dat geld nog 1 tot 2 maanden vast andersVerwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:32:
Verwijderd
Jaa precies. Zou zeggen, neem je verlies en her-investeer het geld.Leoon. schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:39:
[...]
Eerste berichten dat laca is verteld dat er geen toekomst voor hem is bij arsenal ook al op 't internet verschenen zag ik net. Zal vast ook niet z'n prijs boosten
Verwijderd
Morgen waarschijnlijk een Prime Icon SBC.. ik ben deze TOTW Canales aan het stacken.. DIe moet minimaal 5 k binnen een week of max 2 wel kunnen stijgenVerwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:48:
[...]
Jaa precies. Zou zeggen, neem je verlies en her-investeer het geld.
Verwijderd
Dat geld ga je nooit terugkrijgen kan ik je verzekeren. Laca is nog maand afwezig en had al geen basisplaats. Beter herinvesteren inderdaadVerwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:47:
[...]
Heb er 180 voor betaald... denk dat ik toch maar ga sellen en dat geld ga investeren... voorlopig staat dat geld nog 1 tot 2 maanden vast anders
Vanavond zijn de nieuwe Icons. Gelekt zijn; Laurent Blanc, Patrick Kluivert en Michael Laudrup. Voor de eerste heb je een andere icon nodig, voor die laatste twee niet denk ik.Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:56:
[...]
Morgen waarschijnlijk een Prime Icon SBC.. ik ben deze TOTW Canales aan het stacken.. DIe moet minimaal 5 k binnen een week of max 2 wel kunnen stijgen
Verwijderd
Ben benieuwd. Voor hoeveel koop je hem dan? Die TOTW Canales.Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:56:
[...]
Morgen waarschijnlijk een Prime Icon SBC.. ik ben deze TOTW Canales aan het stacken.. DIe moet minimaal 5 k binnen een week of max 2 wel kunnen stijgen
Verwijderd
Vanavond al? Oke nice !Skann schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:05:
[...]
Vanavond zijn de nieuwe Icons. Gelekt zijn; Laurent Blanc, Patrick Kluivert en Michael Laudrup. Voor de eerste heb je een andere icon nodig, voor die laatste twee niet denk ik.
Verwijderd
20 k ... Net als Illaramendi vorige week .. kocht je voor 20 en ging weg op zijn top voor 29 ..Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:08:
[...]
Ben benieuwd. Voor hoeveel koop je hem dan? Die TOTW Canales.
Verwijderd
Hmm okee. Twijfelgeval wel dan.Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:10:
[...]
20 k ... Net als Illaramendi vorige week .. kocht je voor 20 en ging weg op zijn top voor 29 ..
Verwijderd
True.. je moet echt veel kopen voor een beetje leuke winst.. en veel geld hebben om te investen.. als je bijv. 500 k investeert maak je een leuke winst.
Verwijderd
Heb gisteren mijn Traore's verkocht met 100k winst dus heb ongeveer 200k om te investeren. Wellicht dat ik een deel aan jouw tip ga uitgeven. Moet na volgende week woensdag inderdaad wel wat duurder worden. Zo niet, dan hou ik jou verantwoordelijk!Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:13:
[...]
True.. je moet echt veel kopen voor een beetje leuke winst.. en veel geld hebben om te investen.. als je bijv. 500 k investeert maak je een leuke winst.
Verwijderd
Haha die spelers met 84 rating spaanse competitie en nationaliteit gaan altijd goed voor een SBC.. en zijn altijd nodig zeker voor een ICON SBCVerwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:16:
[...]
Heb gisteren mijn Traore's verkocht met 100k winst dus heb ongeveer 200k om te investeren. Wellicht dat ik een deel aan jouw tip ga uitgeven. Moet na volgende week woensdag inderdaad wel wat duurder worden. Zo niet, dan hou ik jou verantwoordelijk!
Ik volg een IF Thread op een forum en daar haal je veel goede info en tips vandaan
Verwijderd
Ohh welke en waar kan ik dat vinden?Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:21:
[...]
Haha die spelers met 84 rating spaanse competitie en nationaliteit gaan altijd goed voor een SBC.. en zijn altijd nodig zeker voor een ICON SBC![]()
Ik volg een IF Thread op een forum en daar haal je veel goede info en tips vandaan
Waarom hebben zoveel Icons die ik heb of willen hebben M/M workrates. Alsof die gasten in het echt "niet" zoveel bewogen.
M/M is nog acceptabel. Baby Bergkamp heeft L/L geloof ik. Die staat gewoon stil de hele wedstrijd.Fraaank schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:34:
Waarom hebben zoveel Icons die ik heb of willen hebben M/M workrates. Alsof die gasten in het echt "niet" zoveel bewogen.
Voor een k of 26 toevallig? (edit: de Traoré's)Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:16:
[...]
Heb gisteren mijn Traore's verkocht met 100k winst dus heb ongeveer 200k om te investeren. Wellicht dat ik een deel aan jouw tip ga uitgeven. Moet na volgende week woensdag inderdaad wel wat duurder worden. Zo niet, dan hou ik jou verantwoordelijk!
Verwijderd
Had ze gekocht voor 25k, verkocht voor 40+kWSL036 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:42:
[...]
Voor een k of 26 toevallig? (edit: de Traoré's)
1x M/M is nog wel acceptabel, maar heb nu Prime Rui Costa, Prime van Basten en Prima Overmars, waarvan er dus 2 M/M hebben. Als ik Prime Rijkaard zou hallen, heb ik nog een M/M erbij.Vissert schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:35:
[...]
M/M is nog acceptabel. Baby Bergkamp heeft L/L geloof ik. Die staat gewoon stil de hele wedstrijd.
Zou de prijs van de Ligt nog gaan zakken? Vanavond rewards, dus lijkt me wel toch?
[ Voor 9% gewijzigd door Fraaank op 22-02-2018 11:47 ]
Waarom vermoed je dat? Ik probeer wat van dat handelen en investeren op te steken maar vooralsnog worden alle spelers waar ik mee speel alleen maar minder waardVerwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:56 ik ben deze TOTW Canales aan het stacken.. DIe moet minimaal 5 k binnen een week of max 2 wel kunnen stijgen
Dan heb jij ze op het juiste moment verkocht en ik op het juiste moment ingekochtVerwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:43:
[...]
Had ze gekocht voor 25k, verkocht voor 40+k
Verwijderd
Dat blijkt ja. nog in je club neem ik aan dan? Gewoon wachten tot hij weer goed presteert en dan knalt de prijs weer omhoog. Is geen rocket science.WSL036 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:50:
[...]
Dan heb jij ze op het juiste moment verkocht en ik op het juiste moment ingekocht
Kijk wat er gebeurd met bepaalde kaartjes en bepaalde rating spelers tijdens bepaalde gebeurtenissen en probeer daar op in te spelen.B.Schuimpje schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:49:
[...]
Waarom vermoed je dat? Ik probeer wat van dat handelen en investeren op te steken maar vooralsnog worden alle spelers waar ik mee speel alleen maar minder waard
Zo kun je al winst maken door spelers op maandag te kopen en vrijdag te verkopen. Ik heb bijvoorbeeld met Ben Yedder TOTGS geld kunnen verdienen door hem op zondag/maandag in te kopen voor rond de 80. Vrijdag liep ie rustig op naar 95-100k.
Kan iemand even mijn Shevchenko 88 oppikken, krijg m niet verkocht..
Discardprijs? Dan komt het wel goedajaxalex schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 12:03:
ruilen tegen een lacazette otw?ajaxalex schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 12:03:
Ik heb even een paar Justin Kluiverts gekocht, wie weet heb je die nodig voor de SBC van zijn papa.
Ooit eens een IF J. Kluivert gekocht voor 9K, zou ik nog wachten met verkopen of nu al verkopen?Lil Tjappo schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 12:09:
Ik heb even een paar Justin Kluiverts gekocht, wie weet heb je die nodig voor de SBC van zijn papa.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Verwijderd
1 week voordat Morata weer speelde zei Conte dat hij niet wist of hij dit seizoen nog zou spelen. We houden hoop.Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:21:
[...]
Enigste wat Lacazette voelt is zijn geopereerde knie... die speelt voorlopig niet
Goedemiddag heren,
Wie heef suggesties om mijn elftal te upgraden
Gisteren heb ik iedereen verkocht om de Shevchenko sbc te doen
heb hierdoor maar 55k
zo ziet mijn huidige opstelling er uit.
https://www.futbin.com/18/squad/3915992
ADP, Shev, Pirlo en Eriksen zijn untradeable
Alvast bedankt!!
Gisteren heb ik iedereen verkocht om de Shevchenko sbc te doen
Alvast bedankt!!
Verwijderd
Zou Walker of Valencia halen en je keeper upgraden .. Begovic is een goede oplossing verder kan je voor het geld wat je over hebt een andere middenvelder halen? Vind het best een net team eigenlijkbarudi schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:38:
Goedemiddag heren,
Gisteren heb ik iedereen verkocht om de Shevchenko sbc te doenheb hierdoor maar 55k
Alvast bedankt!!
Verwijderd
True, maar die is niet geopereerd een aantal dagen geleden haha die is er uit tot eind april hoorde ik..Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:13:
[...]
1 week voordat Morata weer speelde zei Conte dat hij niet wist of hij dit seizoen nog zou spelen. We houden hoop.
Morata speelt gelukkig weer ik vestig me hoop maar op hem en Coutinho voor de grootste klappers... Toch denk ik dat Batman ook nog veel gaat scoren en zijn kaart veel winst gaat opleveren
Bedankt! Valencia en Begovic gekochtVerwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:46:
[...]
Zou Walker of Valencia halen en je keeper upgraden .. Begovic is een goede oplossing verder kan je voor het geld wat je over hebt een andere middenvelder halen? Vind het best een net team eigenlijk
Zelf vind ik Alli heerlijk spelen en had ik Walker ipv Valencia gekocht. Valencia staat bij mij op de één of andere manier altijd verkeerd en maakt veel fouten. Best wel apart, want als ik tegen hem speel lijkt hij wel de beste rb die er is...barudi schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:28:
[...]
Bedankt! Valencia en Begovic gekocht30k over voor een middevelder, wie kan ik beter vervangen Herrera of Dembele? Zat de denken aan IF Mooy
[ Voor 7% gewijzigd door theman36 op 22-02-2018 14:36 ]
Zat net naar Alli te kijken als RCM, gezien de bug dat die wisselt met de CAM lijkt dat wel de juiste optietheman36 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:36:
[...]
Zelf vind ik Alli heerlijk spelen en had ik Walker ipv Valencia gekocht. Valencia staat bij mij op de één of andere manier altijd verkeerd en maakt veel fouten. Best wel apart, want als ik tegen hem speel lijkt hij wel de beste rb die er is...Dus waarschijnlijk zal die bij jou dan ook wel de pannen van het dak spelen
Vanavond even testen en kijken of ik nu wel de finale win van de knockout
Zou de SIF van De Ligt nog veel in prijs gaan zakken of zou dit zo blijven? Vind het wel leuk om hem in m'n 2e team te doen
Hallo!Vissert schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:57:
Mensen nog leuke investeringsideeen? Ik heb een aantal IF Sergio Rico's opgepikt voor 20k en lager en wat Ierse spelers maar ik heb nog zo'n 700k over.
Anders bewaar ik het voor komende TOTW
Ik zie dat jij een paar IF kaarten hebt opgepikt voor een bepaalde prijs. Ik vraag me af;
1. Hoe pik je ze goedkoop op? De Koop nu prijs op 20k en dan de max prijs telkens veranderen?
2. Hoe weet je met welke kaart je evt winst kan maken in de toekomst?
3. Waar let je vooral op bij aankopen waarbij je winst wil gaan maken?
Ik probeer het handelen een beetje onder de knie te krijgen, maar dit zijn dan weer dingen die ik niet helemaal begrijp.
Groet
Vanavond WL rewards, dus die gaat nog zakken.Murrays schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:41:
Zou de SIF van De Ligt nog veel in prijs gaan zakken of zou dit zo blijven? Vind het wel leuk om hem in m'n 2e team te doen
hij speelt wel verdomd lekker. Zeker naast Ake en Zeegelaar beiden IF. NL keepertje erachter(IF Zoet ofzo) en je kan over naar een BPL team.Murrays schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:41:
De tactiek heet discard IFs. Oftewel IFs waarbij de prijs ligt op het niveau van de discardprijs. In theorie schieten bijna alle IFs omhoog nadat ze uit de packs zijn. Dit komt omdat ze dan zeldzamer worden aangezien ze immers niet meer gepacked worden. Als je op het goede moment inkoopt zal elke IF daarna omhoog gaan. Je bent dus afhankelijk van het moment dat spelers in de packs komen (woensdag 19:00) en een week later weer uit de packs gaan.J93 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:42:
[...]
Hallo!
Ik zie dat jij een paar IF kaarten hebt opgepikt voor een bepaalde prijs. Ik vraag me af;
1. Hoe pik je ze goedkoop op? De Koop nu prijs op 20k en dan de max prijs telkens veranderen?
2. Hoe weet je met welke kaart je evt winst kan maken in de toekomst?
3. Waar let je vooral op bij aankopen waarbij je winst wil gaan maken?
Ik probeer het handelen een beetje onder de knie te krijgen, maar dit zijn dan weer dingen die ik niet helemaal begrijp.
Groet
Oppikken doe ik op verschillende manieren. Afhankelijk van de prijs en het moment. Zelf koop ik de spelers in wanneer er veel nieuwe IFs op de markt komen want meer aanbod = lagere prijs. Goede momenten zijn donderdagavond vanwege de WL rewards en de zondagavond vanwege de SB rewards. Oppikken kan via open bid of "snipen".
Bepalen welke spelers ik haal is op basis van nationaliteit, rating en league. In principe het werkt het ook met spelers met een hogere rating maar daar is het risico wat groter. Aangezien een speler die je voor 10.5k (met discard van +- 9.8k) inkoopt minder risico mee brengt dan een speler van 50k.
Persoonlijk richt ik mij op spelers met een rating tussen de 80/81 en de 83, met veel gebruikte leagues en/of nationaliteit. Neem bijvoorbeeld Ramirez. Was aan het begin van de release rond de 11.5k en ging uit eindelijk naar de 17k. Het doel is te richten op spelers die interessant zijn voor SBCs (rating + makkelijk in te passen in elftal) of spelers die iets unieks hebben(vaak pace).
Vergeet Janmaat nietTerranova schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:22:
[...]
hij speelt wel verdomd lekker. Zeker naast Ake en Zeegelaar beiden IF. NL keepertje erachter(IF Zoet ofzo) en je kan over naar een BPL team.

Verwijderd
Één van de "'beste'' IF's qua waarde vind ik nog altijd Lozano SIF.. Die kocht je voor 20 a 25 en zat op zijn piek op 60Vissert schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:36:
[...]
De tactiek heet discard IFs. Oftewel IFs waarbij de prijs ligt op het niveau van de discardprijs. In theorie schieten bijna alle IFs omhoog nadat ze uit de packs zijn. Dit komt omdat ze dan zeldzamer worden aangezien ze immers niet meer gepacked worden. Als je op het goede moment inkoopt zal elke IF daarna omhoog gaan. Je bent dus afhankelijk van het moment dat spelers in de packs komen (woensdag 19:00) en een week later weer uit de packs gaan.
Oppikken doe ik op verschillende manieren. Afhankelijk van de prijs en het moment. Zelf koop ik de spelers in wanneer er veel nieuwe IFs op de markt komen want meer aanbod = lagere prijs. Goede momenten zijn donderdagavond vanwege de WL rewards en de zondagavond vanwege de SB rewards. Oppikken kan via open bid of "snipen".
Bepalen welke spelers ik haal is op basis van nationaliteit, rating en league. In principe het werkt het ook met spelers met een hogere rating maar daar is het risico wat groter. Aangezien een speler die je voor 10.5k (met discard van +- 9.8k) inkoopt minder risico mee brengt dan een speler van 50k.
Persoonlijk richt ik mij op spelers met een rating tussen de 80/81 en de 83, met veel gebruikte leagues en/of nationaliteit. Neem bijvoorbeeld Ramirez. Was aan het begin van de release rond de 11.5k en ging uit eindelijk naar de 17k. Het doel is te richten op spelers die interessant zijn voor SBCs (rating + makkelijk in te passen in elftal) of spelers die iets unieks hebben(vaak pace).

Verwijderd
Tenzij die in een ICON SBC gebruikt moet worden.. NL ICON vanavond en een IF.. dan verdubbeld de prijs hahaSR8 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:14:
[...]
Vanavond WL rewards, dus die gaat nog zakken.
Dat had ik met Alessandrini... Ik keek die stats en dacht die kan wel eens gaan stijgen. Was toen 25k maar uiteindelijk niks mee gedaanVerwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:43:
[...]
Één van de "'beste'' IF's qua waarde vind ik nog altijd Lozano SIF.. Die kocht je voor 20 a 25 en zat op zijn piek op 60
Als je met IF kaarten geld wil verdienen, moet je al een aardig 'vermogen' hebben om in te slaan zodat je een lekkere winst kan pakken. (En je coins staan langer vast)
Een actievere manier is bijvoorbeeld opzoeken hoe duur populaire spelers zijn zoals bijvoorbeeld een Jesus Gabriel/ Bakayoko etc etc. Vervolgens op mass bids plaatsen op deze spelers voor 200/300 coins minder. Je zal niet alles winnen per uur kun je er best wat binnenharken. Goede dagen voor dit zijn bijvoorbeeld maandag tijdens SB rewards, Dinsdag (als iedereen zich focussed op MM en Donderdag wanneer de WL rewards binnen zijn.
Zo heb ik bijvoorbeeld vorige week tijdens de extreme crash meerdere rashfords opgehaald voor 1000-1300 coins. Deze verkopen nu voor 1700/1800 coins en voor de crash zelfs 2000>.
Zo kun je handelen met minder geld en staat het geld niet lang vast is 'dure' IF of OTW kaarten
Een actievere manier is bijvoorbeeld opzoeken hoe duur populaire spelers zijn zoals bijvoorbeeld een Jesus Gabriel/ Bakayoko etc etc. Vervolgens op mass bids plaatsen op deze spelers voor 200/300 coins minder. Je zal niet alles winnen per uur kun je er best wat binnenharken. Goede dagen voor dit zijn bijvoorbeeld maandag tijdens SB rewards, Dinsdag (als iedereen zich focussed op MM en Donderdag wanneer de WL rewards binnen zijn.
Zo heb ik bijvoorbeeld vorige week tijdens de extreme crash meerdere rashfords opgehaald voor 1000-1300 coins. Deze verkopen nu voor 1700/1800 coins en voor de crash zelfs 2000>.
Zo kun je handelen met minder geld en staat het geld niet lang vast is 'dure' IF of OTW kaarten
Bah heb ik een speler die 8000 waard is, typ ik verkeerd en gaat ie op de markt voor 800
Pffff
Vind sowieso die webapp op Android bagger.
Veel te traag en je moet te vaak tikken.
En elke keer weer die trage opstartschermen en weer inloggen, krijg er een beetje een punt hoofd van.
Doe even geen sbc's meer. Laatste 20 packs niets anders dan rommel.
Ik ga ff investeren. Misschien in Ibra, die gaat misschien zakken als downgrade?
Pffff
En elke keer weer die trage opstartschermen en weer inloggen, krijg er een beetje een punt hoofd van.
Ik ga ff investeren. Misschien in Ibra, die gaat misschien zakken als downgrade?
Zelfde met Vrsajlko SIF. 20k altijd maar omdat Huge Gorilla hem gebruikt nu 65.Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:43:
[...]
Één van de "'beste'' IF's qua waarde vind ik nog altijd Lozano SIF.. Die kocht je voor 20 a 25 en zat op zijn piek op 60
Verwijderd
Ja precies! Lozano spelen ook wel veel mensen mee dat is echt een beest.. bizar snel en wendbaar. Vrsjialko heb ik geen ervaring meeSkann schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:29:
[...]
Zelfde met Vrsajlko SIF. 20k altijd maar omdat Huge Gorilla hem gebruikt nu 65.
Ik speel altijd 4-1-2-1-2(2) bevalt nog steeds erg goed.roybr schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:23:
Vraagje, wat is jullie favo formatie om ingame mee te spelen?
Wees maar blij dat het met een speler van 8k gebeurd en niet bijvoorbeeld met een suarezHarribo schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:03:
Bah heb ik een speler die 8000 waard is, typ ik verkeerd en gaat ie op de markt voor 800
Pffff
Zie dat de SIF de Ligt nu al wordt weggekocht voor Buy Now 30k.
Lozano is idd een super sub in ieder team 💪🏾
Vanmiddag wat eerste investeringen gedaan.. vooruitgekeken op de La Liga league SBC, heeft iemand anders hier dat al geprobeerd? Of denken jullie dat die nog even op zich laat wachten?
Vanmiddag wat eerste investeringen gedaan.. vooruitgekeken op de La Liga league SBC, heeft iemand anders hier dat al geprobeerd? Of denken jullie dat die nog even op zich laat wachten?
[ Voor 0% gewijzigd door B.Schuimpje op 22-02-2018 16:57 . Reden: typo ]
Dat SB is ook echt bizar. Soms is er bijna niet door te komen en zojuist speel ik met mijn Fitness team en sta in de rust met 7-0 voor. Uiteindelijk 9-0 geworden omdat ik wat aan het prutsen was.
Is die in aantocht? vandaar dat ik inneens al die CB's kwijt was voor 3k...B.Schuimpje schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:57:
Lozano is idd een super sub in ieder team 💪🏾
Iemand een tip of reactie?Razz89 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:26:
Oke wie kan me wat tips geven wat verbeterd zou kunnen worden of dat het zo goed is!
Alvast bedankt!
Ps. Niet opdringerig bedoeld maar wil zo gauw mogelijk dit gaan aanschaffen
Bakayoko en Jesus eruit voor Pogba en Aguero? Ik vind Bakayoko toch wel zo'n draak van een spelerRazz89 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:15:
[...]
Iemand een tip of reactie?
EDIT: Ik zie dat je dan niet uitkomt met Neymar. Jesus inform en Pogba...
[ Voor 10% gewijzigd door Lil Tjappo op 22-02-2018 17:23 ]
Vrsaljko is prima maar niet veel beter dan Walker zo te zien. Vriend van mij had hem voor 24k gekocht. Had hem op zijn account maar verkocht voor 64 haha.Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:41:
[...]
Ja precies! Lozano spelen ook wel veel mensen mee dat is echt een beest.. bizar snel en wendbaar. Vrsjialko heb ik geen ervaring mee
Kan ook aan je mobiel liggen, daar al eens aan gedacht? Als ik de app soms bij vrienden zie of laatst had ik zelf even mijn oude mobiel een week lang en dan was de app sloom. Maar op mijn huidige telefoon one plus 3, is hij gewoon snel.Harribo schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:03:
Pffff
Dan zal dat het misschien ook wel zijn zat ik al te denken.Leoon. schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:38:
[...]
Kan ook aan je mobiel liggen, daar al eens aan gedacht? Als ik de app soms bij vrienden zie of laatst had ik zelf even mijn oude mobiel een week lang en dan was de app sloom. Maar op mijn huidige telefoon one plus 3, is hij gewoon snel.
Heb een xiaomi redmi note 2. Niet heel slecht maar de apps worden steeds zwaarder
Las op Twitter van diverse mensen die ervoor aan het inkopen waren. Vorig jaar was de la liga sbc rond deze tijd, maar dat zegt volgens mij niet heel veel...Lil Tjappo schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:09:
[...]
Is die in aantocht? vandaar dat ik inneens al die CB's kwijt was voor 3k...
waarom stijgen otw s als de desbetreffende speler goed speelt?
ja hij krijgt dan een if...maar waarom stijgt zijn otw kaart dan. snap de clue niet
ja hij krijgt dan een if...maar waarom stijgt zijn otw kaart dan. snap de clue niet
Uh, omdat het kaartje dan beter wordt? Dat is toch logisch?kalou schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 18:25:
waarom stijgen otw s als de desbetreffende speler goed speelt?
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
oke..ik dacht altijd dat ie dan een nieuwe kaart kreeg dmv een if of die.. ..dus investeren in otw s dus
Daarom zijn otws ook duurder.kalou schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 18:34:
oke..ik dacht altijd dat ie dan een nieuwe kaart kreeg dmv een if of die.. ..dus investeren in otw s dus
Mooie vergelijking is Mkytarian.
Hij heeft een kaart LM totw 86 en een RM otw 86 kaart.
Beide bijna tegelijk op de markt gekomen.
De otw kaart is duurder.
Ik was zo slim om meteen bij het bekend worden van de totw de lm totw te kopen van hem voor 250k

Ik weet nu wel beter.
Zowel de nif (=normale) spelers als wel de otws kunnen upgrades krijgen. Dit zijn dus twee verschillende categorieën. Als ik het goed heb de nifs ook downgrades.
Binnenkort komt er een upgrades /downgrades van een aantal nifs.
Daarover wordt hier steeds gespeculeerd :
https://www.dailystar.co....ating-Refresh-February-19
[ Voor 30% gewijzigd door Harribo op 22-02-2018 18:51 ]
Hij krijgt ook een nieuwe IF kaart met hogere score. De OTW kaart veranderd mee en houd de hoogste IF kaart aan. Daarom zullen die ook duurder worden.kalou schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 18:34:
Krijgen weekend league monthly rewards ook een upgrade als de IF versie het ook krijgt?
[ Voor 9% gewijzigd door sjakieman op 22-02-2018 19:08 ]
Heerlijk, Ruffier en Gameiro gepacked in 1 totw pack
Verwijderd
Ik vind Mustafi te duur voor je team. Hij is ook te duur voor wat hij is in game. Vind ik. Ik zou daar Ake IF neerzetten. Scheelt je wat muntjes.Razz89 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:15:
[...]
Iemand een tip of reactie?
En je hebt meer snelheid achterin. Ake is echt een baasje.
Verder zijn Bakayoko en Jesus van die meta spelers die nu niet meer echt voldoen. Ik zou eerder Firminho in de spits zetten (false 9 lijkt me heerlijk met hem, Neymar en Willian duiken er wel achter). En Bakayoko vervangen en een echte CM erbij kopen. Super cheap kun je aan Toure en Dembele denken. Maar ik ben niet zo thuis meer in wat goede CMs zijn eerlijk gezegd. Al kan ik wel zeggen dat Felliani if voor 40k (ps4) een uitstekende cdm is. Als je tenminste hem in positie houdt. Iemand inhalen lukt hem niet.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2018 19:23 ]
Verwijderd
Zo even wat Sergio Rico's en De Ligts opgehaald voor 20 en 25k ps. Even tijdje wachten en laat die winst maar komen!
Iemand ervaring met prime Larsson als wide cam? Vind hem juist in de zestien op zijn best maar mijn 88 Mertens word veel te veel van de bal gezet sinds hij uit de spits weg is.
Team atm: https://imgur.com/a/lntfE
[ Voor 12% gewijzigd door Unione. op 22-02-2018 20:00 ]
Hmmm Kluivert voor 700k. Misschien ga ik deze wel halen
Mooi team! Ik wil misschien ook de SBC Larsson gaan doen. Raadt jij dit aan? Wil hem in een twee spitsen systeem gebruiken.Unione. schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 19:59:
Iemand ervaring met prime Larsson als wide cam? Vind hem juist in de zestien op zijn best maar mijn 88 Mertens word veel te veel van de bal gezet sinds hij uit de spits weg is.
Thanks! Ik heb hem pas zo'n 10 wedstrijden geprobeerd (Squad Battles/tegen vrienden) maar tot nu toe bevalt hij erg goed. Hou niet van untreadables maar voor deze prijs kon ik het niet laten. (Had nog een hoop 83/84 rated in mijn club)RR21 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 20:13:
[...]
Mooi team! Ik wil misschien ook de SBC Larsson gaan doen. Raadt jij dit aan? Wil hem in een twee spitsen systeem gebruiken.
Ik speel overigens geen Weekend League dus misschien kan iemand anders je beter advies geven. Probeer anders eerst de loan versie?
Wat vindt je van zijn dribbel, snelheid en afmaken/schieten?Unione. schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 20:24:
[...]
Thanks! Ik heb hem pas zo'n 10 wedstrijden geprobeerd (Squad Battles/tegen vrienden) maar tot nu toe bevalt hij erg goed. Hou niet van untreadables maar voor deze prijs kon ik het niet laten. (Had nog een hoop 83/84 rated in mijn club)
Ik speel overigens geen Weekend League dus misschien kan iemand anders je beter advies geven. Probeer anders eerst de loan versie?
Hij voelt heel snel e blijft gaan, dribbelt aardig maar niet top, soms beetje log.RR21 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 20:31:
[...]
Wat vindt je van zijn dribbel, snelheid en afmaken/schieten?
En schieten ja, alles met rechts zit erin en met links ook aardig vaak.
Nadat ik zojuist de eerste 3 SB's van vandaag met 5-0 won, en de 4e wederom verloor met 1-0 nadat zijn keeper (Lloris deze keer) alles pakte, was ik er klaar mee. Heb mijn gehele basiself voor hoge prijzen te koop staan (minimaal +5 à 10K vanaf min BIN). Zodra ik alles verkocht heb ga ik Prime Larsson SBC doen, en dan met de rest van mijn club een basisteam eromheen.
Ik heb enkel TOTGS Stones en Walker gehouden, omdat dat simpelweg FIFA goden zijn.
Wat betreft de vraag van @RR21:
Larsson heb ik als loan speler gehad. Het is van alle icons die ik heb gebruikt als spits (dus alle SBC's tot dusver) de meest veelzijdige klinische spits met Del Piero samen.
Del Piero schiet nog beter en passt veel beter, maar Larsson is sneller, kopsterk en staat altijd op de juiste plek.
Ik heb enkel TOTGS Stones en Walker gehouden, omdat dat simpelweg FIFA goden zijn.
Larsson heb ik als loan speler gehad. Het is van alle icons die ik heb gebruikt als spits (dus alle SBC's tot dusver) de meest veelzijdige klinische spits met Del Piero samen.
Del Piero schiet nog beter en passt veel beter, maar Larsson is sneller, kopsterk en staat altijd op de juiste plek.
Bedankt!JeroenV8 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:39:
[...]
Hij voelt heel snel e blijft gaan, dribbelt aardig maar niet top, soms beetje log.
En schieten ja, alles met rechts zit erin en met links ook aardig vaak.
Ik kom de DKT niet door. 2x in de finale een icon team! Tjemig hoeveel pech kan je hebben.
Das echt niet leuk spelen. Elke bal is voor hem
Das echt niet leuk spelen. Elke bal is voor hem
Verwijderd
Zo zonde van je coins dit. Ken het wel hoor. Maar ik wens je toe dat je er van leert. Als je gefrustreerd bent over het spel moet je juist niet dit doen. Coins van de markt afhalen twee keer (EA tax) is alleen maar in EA zijn voordeel. Precies niet wat je wil als je boos bent op hun spel!Shreddaaa schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:39:
Nadat ik zojuist de eerste 3 SB's van vandaag met 5-0 won, en de 4e wederom verloor met 1-0 nadat zijn keeper (Lloris deze keer) alles pakte, was ik er klaar mee. Heb mijn gehele basiself voor hoge prijzen te koop staan (minimaal +5 à 10K vanaf min BIN). Zodra ik alles verkocht heb ga ik Prime Larsson SBC doen, en dan met de rest van mijn club een basisteam eromheen.
____
Mijn grote fout waar ik nog steeds niet van geleerd heb is weekend league. Ik ga dit weekend plichtmatig 15 potjes winnen zodat ik wat rode spelers krijg (word toch alleen maar poep) die ik niet ga gebruiken omdat ik al een prima elftal heb waarmee ik het leuk vind om te spelen. Hoe briljant CR7 96 ook is, ik speel liever met Bergkamp, Boateng kan een baas zijn, mijn volgende doel is Ferdinand. Dat stompzinnige gegrind als middelmatige speler in WL slaat echt nergens op.
Daar ben ik me heel goed bewust van. Echter heb ik mijn failsafe ingebouwd door er gewoon een behoorlijk aantal K aan coins boven op de min BIN te gooien. De spelers die ik verkoop zijn niet zo vatbaar voor de WL rewards, en staan dus ruim boven de normale marktwaarde te koop.Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:03:
[...]
Zo zonde van je coins dit. Ken het wel hoor. Maar ik wens je toe dat je er van leert. Als je gefrustreerd bent over het spel moet je juist niet dit doen. Coins van de markt afhalen twee keer (EA tax) is alleen maar in EA zijn voordeel. Precies niet wat je wil als je boos bent op hun spel!
____
Mijn grote fout waar ik nog steeds niet van geleerd heb is weekend league. Ik ga dit weekend plichtmatig 15 potjes winnen zodat ik wat rode spelers krijg (word toch alleen maar poep) die ik niet ga gebruiken omdat ik al een prima elftal heb waarmee ik het leuk vind om te spelen. Hoe briljant CR7 96 ook is, ik speel liever met Bergkamp, Boateng kan een baas zijn, mijn volgende doel is Ferdinand. Dat stompzinnige gegrind als middelmatige speler in WL slaat echt nergens op.
Als ik ze niet verkoop ga ik gewoon met dit team de WL in.
In principe reken ik voor de WL maar op 3 vaste krachten; IF Coman, TOTGS Stones en Walker.
De rest bepaal ik morgenavond of zaterdagochtend als ik begin.
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs