Van Basten valt nu toch wat tegen laatste tijd. Hij speelt als spits of als CAM. Denk dat M/M niet lekker werkt. Zeker ook omdat ik ook Rui Costa heb, die ook M/M speelt, maar die speelt meestal CM bij mij. Lijkt doordat ik 2x M/M heb dat bij de omschakeling het allemaal niet zo vlot gaat helaas.
Verwijderd
haha, ik heb me ook nog nooit gekwalificeerd hoor maar ik heb het ook pas 3 x geprobeerd.. het trekt me niet maar als ik straks een goed team heb dan ga ik ermee aan de slag .. Heb jouw team beetje als voorbeeld vind het serieus een net team !
Verwijderd
True! Maar dan kan je wel een slag slaan om je team nog extra te upgradenVerwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 16:44:
[...]
Ohjaa, denk je klaar te zijn na het reguliere seizoen.. Gaat het nog verder met dat Oranjeloze WK. maar dan is dat sowieso voor de lange termijn om beetje goed winst te kunnen halen. Wil mijn dreamteam sowieso binnen max 2 maanden hebben hoor.
Verwijderd
Jaa klopt. Eigenlijk is mijn team al geslaagd als ik zowel Messi als Baby Ronaldinho(andere versies zijn never ever te betalen) in mijn team heb. Pure geilheid dan.Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 17:00:
[...]
True! Maar dan kan je wel een slag slaan om je team nog extra te upgraden
ronaldinhoVerwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 17:07:
[...]
Jaa klopt. Eigenlijk is mijn team al geslaagd als ik zowel Messi als Baby Ronaldinho(andere versies zijn never ever te betalen) in mijn team heb. Pure geilheid dan.
Hoop hem nooit meer tegen te komen.
Verwijderd
Nu snap je wel dat ik tegen elke mede-tweaker een potje wil zodra ik hem gekocht heb he.ErnstMid schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 17:08:
[...]
ronaldinho![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoop hem nooit meer tegen te komen.
Dan hoop ik voor mezelf dat je op de ps4 speeltVerwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 17:14:
[...]
Nu snap je wel dat ik tegen elke mede-tweaker een potje wil zodra ik hem gekocht heb he.![]()
![]()
Verwijderd
Jaa tuurlijk, wie speelt er nou nog op de PC of XBOX?ErnstMid schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 17:18:
[...]
Dan hoop ik voor mezelf dat je op de ps4 speeltIk chill lekker in divisie 5 hoor, denk dat iedereen hier mij wel kan pakken.
(wil geen Xbox vs PS4)-discussie losmaken trouwens.
Haha grapjas! Icons zijn dit jaar voor het eerst op de ps4... daarvoor had je alleen legends (precies hetzelfde alleen andere naam) op de xbox. Volgens mij zijn er dit jaar geen grote verschillen tussen de twee consoles? De prijzen zijn wat hoger op de ps4, dus ik denk dat de ps4 een wat grotere playerbase heeft?Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 17:19:
[...]
Jaa tuurlijk, wie speelt er nou nog op de PC of XBOX?
(wil geen Xbox vs PS4)-discussie losmaken trouwens.Maar op Ps4 toch meer voordelen voor Fifa? Icons etc.
Blijkbaar ik ook.
Ik was gisteravond potjes aan 't spelen. Laatste potje ging ik er vanaf tegen speler die dabte (was toen eigenlijk al direct klaar). Maar na de tijd stuurt die mij een berichtje' pay2win lol'. Had al door dat t 't kindje was maar zo zielig?
Daarbij handel ik gewoon goed en heb ik 0 euro uitgegeven, ooit aan een fifa.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Verwijderd
Oh dus jij hebt Fifa gratis kunnen halen?Leoon. schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 17:28:
[...]
Blijkbaar ik ook.
Ik was gisteravond potjes aan 't spelen. Laatste potje ging ik er vanaf tegen speler die dabte (was toen eigenlijk al direct klaar). Maar na de tijd stuurt die mij een berichtje' pay2win lol'. Had al door dat t 't kindje was maar zo zielig?![]()
Daarbij handel ik gewoon goed en heb ik 0 euro uitgegeven, ooit aan een fifa.
Verwijderd
Jaa klopt inderdaad. Maar hoelang blijven ze op de Xbox ook nog Icons actief maken dan? Ps4 heeft wel meer Fifa-spelers dan inderdaad.ErnstMid schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 17:23:
[...]
Haha grapjas! Icons zijn dit jaar voor het eerst op de ps4... daarvoor had je alleen legends (precies hetzelfde alleen andere naam) op de xbox. Volgens mij zijn er dit jaar geen grote verschillen tussen de twee consoles? De prijzen zijn wat hoger op de ps4, dus ik denk dat de ps4 een wat grotere playerbase heeft?
Beetje offtopic, maar zou zelf ook nooit voor Xbox kunnen kiezen. Vooral vanwege beperkte hoeveelheid aan exclusieve games. Maar dat hangt van de gamer af natuurlijk
Niet zo doenVerwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 17:30:
[...]
Oh dus jij hebt Fifa gratis kunnen halen?
Alhoewel toen je aantal jaar geleden nog je ingamegeld kon verkopen aan andere was het meer dan gratis. Maar heb inderdaad 25 euro betaald voor fifa bij gamemania of hoeveel 't maar was.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Sorry wist niet dat je het wilde, heb de link al uit mijn post gesnipt.Lorenzoaliandro schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:31:
[quote]Bean77 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:43:
[...]
Ik heb ook fifa points gekocht hoor, voornamelijk in het begin waar ik een voorsprong heb opgebouwd. Daarna had ik de mazzel om elke keer mijn spelers voor (veel) winst te verkopen met de juiste timing. Ook wat packluck. Ook wel wat handel, maar fifa17 was veel meer handel.
Als je de wedstrijd nog eens terug wilt kijken dan kan je analyseren waar je kunt verbeteren. Ik verlies overigens vaak genoeg tegen gold teams. Die vrije trap van Jesus zat er goed in, jammer dat hij zijn 2e niet wist te maken.
(het begin staat er niet op, maar daar heb ik vaker last van dat de ps4 geen hele wedstrijden opneemt)
aha nu staan mijn voetbalkunsten dankzij jou ook op het net..![]()
![]()
Zsm maar is een revanche neem ik aan
Welke divisie speel je normaal online?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Succes! Om je alvast uit de droom te helpen; 40/40 ga je niet halen. Elite ook niet. Maar blijf rustig na een loss en neem effe een pauze van een minuut of 10. Dat helpt.servival7 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 16:27:
Net via een potje, waarbij letterlijk elke 2e bal de kant van mijn tegenstander opviel, na een zenuwslopende penalty serie (Overmars je bakt er niks van) mij voor het eerst ooit weten te kwalificeren voor de WL.
![]()
![]()
Probeer vooral niet te ragen en niet met controllers te gooien
Ik ga er zonder verwachtingen in, dan kan het alleen maar meevallenSkann schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 17:50:
[...]
Succes! Om je alvast uit de droom te helpen; 40/40 ga je niet halen. Elite ook niet. Maar blijf rustig na een loss en neem effe een pauze van een minuut of 10. Dat helpt.
Probeer vooral niet te ragen en niet met controllers te gooien
Lacazette waarschijnlijk eind april weer op het veld, hopelijk gaat ie dan meteen vlammen en schiet zn otw weer wat omhoog in prijs.Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 17:32:
[...]
Jaa klopt inderdaad. Maar hoelang blijven ze op de Xbox ook nog Icons actief maken dan? Ps4 heeft wel meer Fifa-spelers dan inderdaad.
Beetje offtopic, maar zou zelf ook nooit voor Xbox kunnen kiezen. Vooral vanwege beperkte hoeveelheid aan exclusieve games. Maar dat hangt van de gamer af natuurlijk
offtopic: icons actief maken? Ik denk dat de icons eerder weer xbox exclusive worden dan ps4 exclusive. Zeker met het MS neemt EA over verhaal. En het grote voordeel van de xdoos: met een vriend games kopen die je vervolgens beide compleet onafhankelijk van elkaar kunt spelen
Verwijderd
Jaa dat zou kunnen natuurlijk, volg dat verhaal niet echt. Maar zou geen slimme zet zijn. Volgens mij is dit het meest winstgevende boekjaar voor EA ooit wat betreft FUT. Zou niet in de laatste plaats komen vanwege de console lijkt me.ErnstMid schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 18:10:
[...]
Lacazette waarschijnlijk eind april weer op het veld, hopelijk gaat ie dan meteen vlammen en schiet zn otw weer wat omhoog in prijs.
offtopic: icons actief maken? Ik denk dat de icons eerder weer xbox exclusive worden dan ps4 exclusive. Zeker met het MS neemt EA over verhaal. En het grote voordeel van de xdoos: met een vriend games kopen die je vervolgens beide compleet onafhankelijk van elkaar kunt spelen
Jaa klopt, maargoed ik ben groot fan van Uncharted en The last of Us om maar wat voorbeelden te noemen. Dat was voor mij al genoeg reden om de PS4 aan te schaffen.
Ik vind aan al die icons (en ja heb er zelf ook genoeg) weinig aan eerlijk gezegd. Ik vind het door hun chemistry ook een vorm van cheaten omdat ze met iedereen blenden. Als ze zouden blijven zou ik de icon koppelen aan de club van de betreffende periode. Zodat icons beperkter zijn met inpassen in bepaalde teams.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Het is voor mij vooral een vorm van nostalgie. Veel Icons heb ik nog meegekregen als voetballiefhebber. Nu heb je maar twee echte sterren (messi en Ronaldo), maar veel spelers waren actief toen Fifa nog niet bestond (maradonna, pele etc.) en de mogelijkheid om met Ronaldo (dikke) of Ronaldinho te spelen met de graphics en gameplay van nu is toch veel mooier?Bean77 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 18:25:
Ik vind aan al die icons (en ja heb er zelf ook genoeg) weinig aan eerlijk gezegd. Ik vind het door hun chemistry ook een vorm van cheaten omdat ze met iedereen blenden. Als ze zouden blijven zou ik de icon koppelen aan de club van de betreffende periode. Zodat icons beperkter zijn met inpassen in bepaalde teams.
Ik vind het vooral een leuke afwisseling en het zorgt ook voor iets meer variatie.Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 18:34:
[...]
Het is voor mij vooral een vorm van nostalgie. Veel Icons heb ik nog meegekregen als voetballiefhebber. Nu heb je maar twee echte sterren (messi en Ronaldo), maar veel spelers waren actief toen Fifa nog niet bestond (maradonna, pele etc.) en de mogelijkheid om met Ronaldo (dikke) of Ronaldinho te spelen met de graphics en gameplay van nu is toch veel mooier?
Zonder icoons zouden de laatste IFs en de bekende topspelers waarschijnlijk ook veel prijziger zijn.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wow! Ik dacht dat die shirts altijd untradable waren! Zijn er nog meer shirtjes die veel waard zijn? Kan me herinneren dat ik al vaker met die toernooitjes een shirt won.Skann schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:34:
[...]
Gister gewonnen en voor 4800 was ie in 1 seconden weg. Toch snel verdiend.
Ik vind de Icons wel een leuke toevoeging. Ik irriteer me meer aan het feit dat je spelers op posities kan zetten voor meer chem maar vervolgens in de 1e minuut alles kan omwisselen om je chem te houden..... Ik hoop echt dat EA dat er volgend jaar uit haalt. Of wellicht aanpast dat je maximaal 5 chem krijgt als je op een positie speelt wat eigenlijk niet kan.
Eens! Ook ik speel elke week weekend league omdat ik steeds de 18 wel haalde. Doordeweeks speel ik niet veel maar omdat seasons vaak laggy is speel ik dan toch maar zo'n kwalificatie toernooi.038Zwolle schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:48:
[...]
Ah misschien, maar ik vind het een fout van EA om de kwalificatie van mensen die de WL spelen pas vanaf donderdag toe te kennen. Eigenlijk zou het gewoon na Zondag moeten gebeuren zodat je de kwalificatie niet kan spelen (in mijn ogen)
Ik speel elke weekend om automatisch door te gaan (gelukkig is dat met 11 al nu) Maar ik vind het sneu voor de spelers om wellicht elke avond weer eens te falen op het toernooi. Niet iedereen heeft even veel tijd om te spelen. Het beste zou zijn als EA , als het toernooi voor iedereen beschikbaar is, het toernooi te scheiden zodat mensen die al gekwalificeerd zijn elkaar treffen en de mensen die nog niet gekwalificeerd zijn. Of misschien een extra toernooitje met een leuke pack als winst (soort van Draft maar met je eigen team en eenmalig per week )
Het zou toch perfect zijn als weekend league (moet wel een andere naam dan) al op maandag zou beginnen als je al geplaatst bent. De rest kan dan kwalificatie spelen tegen andere niet gekwalificeerde spelers en kunnen starten met de weekend league wedstrijden direct na het winnen van de finale. De weekend league loopt dan 7 dagen door tot en met zondag. Je zou dan zelfs weer de limiet voor directe kwalificatie weer op 18 kunnen zetten omdat iedereen meer tijd heeft om die wedstrijden te spelen. Alleen maar voordelen zou je denken...
Soms krijg je ook van die goals tegen waarbij je je afvraagt waarom je zoveel geld betaald voor een 92 keeper
Uiteindelijk nog wel gewonnen met 3-2 ondanks de lag. Sowieso maakt al die lag potjes in seizoenen het af en toe echt een opgave om door te blijven spelen.
Nee joh was maar een grapje, vond het wel leuk eigenlijk:DBean77 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 17:50:
[...]
Sorry wist niet dat je het wilde, heb de link al uit mijn post gesnipt.
Welke divisie speel je normaal online?
Normaal speel ik divisie 2..
Ben alleen sinds 2 weken pas begonnen met online divisies. dus nu divisie 6 maar nog geen nederlaag gehad.
op weekend league gebeuren eindig ik eigenlijk altijd standaard op 18 overwiningen uit 32 wedstrijden. ( dan ben ik het wel zat)
Vanavond helaas geen Fifa voor mij, ( CL Chelsea Barca)
In mijn nieuwe team heb ik een backline met De Gea, Ramos, valencia en vervolgens SIF Mooy als CM.
Ik zie dat ik ook voor Neuer, Boateng, TOTGS Kimmich met vervolgens Vidal als CM.
Beide opties zijn full-chem en vrijwel gelijk in prijs, iemand die suggesties mbt welk3 optie?
Ik zie dat ik ook voor Neuer, Boateng, TOTGS Kimmich met vervolgens Vidal als CM.
Beide opties zijn full-chem en vrijwel gelijk in prijs, iemand die suggesties mbt welk3 optie?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
wuttttttt
Ik was wat simpele sbc's aan het doen van enkele icons (rijkaard, larsson, hernandez) voor premium gold packs. Ik had er 7 voor weinig kunnen afronden. Haal ik uit een van de 7 pakjes Hagi 85 rated. Toch weer 400k erbij
Ik was wat simpele sbc's aan het doen van enkele icons (rijkaard, larsson, hernandez) voor premium gold packs. Ik had er 7 voor weinig kunnen afronden. Haal ik uit een van de 7 pakjes Hagi 85 rated. Toch weer 400k erbij
Tijdje niet gespeeld?Bean77 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 21:36:
wuttttttt
PC-Masterrace! 25 wedstrijden in de WL, heerlijk!Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 17:19:
[...]
Jaa tuurlijk, wie speelt er nou nog op de PC of XBOX?
(wil geen Xbox vs PS4)-discussie losmaken trouwens.Maar op Ps4 toch meer voordelen voor Fifa? Icons etc.
Hoe bedoel je?
Ik ben niet iemand die veel sbc's doet omdat die het meestal zonde vindt van de coins. Alleen had ik gisteren wat coins 'over' en besloot om alle icons langs te lopen om te zien of er makkelijke/goedkope deel sbc's te doen waren voor packs. Ook omdat ik nog veel spelers in mijn club had (uiteindelijk maar een paar goedkope spelers moeten kopen).
Ik had verder weinig verwachtingen van deze packs, en was ook verbaasd toen er een icon uit kwam. Weliswaar een van de meest waardeloze, maar gelukkig gaan die nog steeds voor leuke bedragen.
De winst maar geïnvesteerd in meerdere OTW's. Sanchez kon ik ophalen voor 21k. Voor een basisspelers bij de spurs moet het er maar van gaan komen voor een mooie IF. Bovendien zijn er - op azpi na - nagenoeg geen goede echte IF verdedigers in de bpl.
Momenteel met dit team. Shev is nog een loankaart maar die gast is wel goed. Type kane maar dan sneller en wendbaarder. Zit er aan te denken om zijn SBC te doen. Alleen nog een untradeable speler is ook weer zo...
Er gaan geruchten over een IF Alex Sandro. 90% kans dat ik die ga oppikken.
https://www.futbin.com/18/squad/3743713
De Gea, Ramos en Valencia niet veel ervaring mee.
Neuer is wel een werelduitvinding. Ik was tevreden over Courtois maar Neuer lijkt net even wat sneller in de hoek te zijn. Prima keeper. Boateng is gewoon goed. Misschien een slag beter als Bailly. Valt niet heel erg op maar verzaakt ook niet. Kimmich geen ervaring mee maar hoor goede verhalen. Vidal is de enige waar ik nog niet 100% tevreden over ben. Speelt bij mij in als box to box middenvelder maar is niet best voor de goal. Verdedigend wel overal. Vidal ga ik slachtofferen als er een IF Alex Sandro komt.Bossie schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 21:21:
In mijn nieuwe team heb ik een backline met De Gea, Ramos, valencia en vervolgens SIF Mooy als CM.
Vidal speelt bij mij op het middenveld wel erg lekker. Pakt veel ballen af en passt altijd goed. Voor het goal is hij inderdaad niet zo maar daar moet hij ook gewoon de bal aan Del Piero, Bale of Overmars geven.
Daar kan je goed mee handelen idd. Vorige keer 1 keer een iets betere wedstrijd kon ik sanchez gelijk lozen voor 38k....week erop weer terugkopen als de hype voorbij is.Bean77 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 07:48:
[...]
Hoe bedoel je?
Ik ben niet iemand die veel sbc's doet omdat die het meestal zonde vindt van de coins. Alleen had ik gisteren wat coins 'over' en besloot om alle icons langs te lopen om te zien of er makkelijke/goedkope deel sbc's te doen waren voor packs. Ook omdat ik nog veel spelers in mijn club had (uiteindelijk maar een paar goedkope spelers moeten kopen).
Ik had verder weinig verwachtingen van deze packs, en was ook verbaasd toen er een icon uit kwam. Weliswaar een van de meest waardeloze, maar gelukkig gaan die nog steeds voor leuke bedragen.
De winst maar geïnvesteerd in meerdere OTW's. Sanchez kon ik ophalen voor 21k. Voor een basisspelers bij de spurs moet het er maar van gaan komen voor een mooie IF. Bovendien zijn er - op azpi na - nagenoeg geen goede echte IF verdedigers in de bpl.
Burp
Wat is de reden dat je voor Desailly kiest als CDM? Ik heb op dit moment Bakayoko er staan maar wil deze ook upgraden, zat naar Icons te kijken en kwam eigenlijk uit op Blanc 85... (vergelijkbaar budget)Vissert schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:24:
Momenteel met dit team. Shev is nog een loankaart maar die gast is wel goed. Type kane maar dan sneller en wendbaarder. Zit er aan te denken om zijn SBC te doen. Alleen nog een untradeable speler is ook weer zo...
[...]
Neuer is wel een werelduitvinding. Ik was tevreden over Courtois maar Neuer lijkt net even wat sneller in de hoek te zijn. Prima keeper. Boateng is gewoon goed. Misschien een slag beter als Bailly. Valt niet heel erg op maar verzaakt ook niet. Kimmich geen ervaring mee maar hoor goede verhalen. Vidal is de enige waar ik nog niet 100% tevreden over ben. Speelt bij mij in als box to box middenvelder maar is niet best voor de goal. Verdedigend wel overal. Vidal ga ik slachtofferen als er een IF Alex Sandro komt.
Of zie ik iets over het hoofd?
In het begin baby Desailly gepacked en was zeer tevreden over hem. Als CDM zoek ik echt een blok beton. Blanc lijkt mij meer een allrounder. Met de juiste kaart een typische CM.Lorenzoaliandro schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:52:
[...]
Wat is de reden dat je voor Desailly kiest als CDM? Ik heb op dit moment Bakayoko er staan maar wil deze ook upgraden, zat naar Icons te kijken en kwam eigenlijk uit op Blanc 85... (vergelijkbaar budget)
Of zie ik iets over het hoofd?
Aha oke, ja want ik kom toch nog wel een aantal keer met Bakayoko in scoringspositie, en dat is niet echt ideaal een blanc zou dan tenminste nog een bal raak kunnen schieten. En een Desailly is qua afwerking net zo beroerd als BakayokoVissert schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:55:
[...]
In het begin baby Desailly gepacked en was zeer tevreden over hem. Als CDM zoek ik echt een blok beton. Blanc lijkt mij meer een allrounder. Met de juiste kaart een typische CM.
Gisteren ook maar weer eens een poging gedaan met te kwalifceren voor de WL.
Eerste 2 rondjes overleef ik altijd prima, soms de 3e ook maar dan is het wel echt klaar.
Blijkbaar toch maar eens tijd besteden aan het onder de knie krijgen van een aantal skills.
Eerste 2 rondjes overleef ik altijd prima, soms de 3e ook maar dan is het wel echt klaar.
Blijkbaar toch maar eens tijd besteden aan het onder de knie krijgen van een aantal skills.
https://ibb.co/fO2ifx
Denk dat ik wel klaar ben nu voor dit jaar. Enige wat nog kan is Mané upgraden naar zijn TOTS versie en Kanté naar zijn TOTY versie
Bailly zal wel geen TOTS krigen.
Denk dat ik wel klaar ben nu voor dit jaar. Enige wat nog kan is Mané upgraden naar zijn TOTS versie en Kanté naar zijn TOTY versie
Genoeg mogelijkheden maar dan moet je wel een Beans budget hebbenSkann schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:03:
https://ibb.co/fO2ifx
Denk dat ik wel klaar ben nu voor dit jaar. Enige wat nog kan is Mané upgraden naar zijn TOTS versie en Kanté naar zijn TOTY versieBailly zal wel geen TOTS krigen.
PS4? Misschien dat ik je wat kan helpen tijdens een paar potjes?Miggell schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:02:
Gisteren ook maar weer eens een poging gedaan met te kwalifceren voor de WL.
Bakayoko is idd drama voor de goal. Desailly komt eigenlijk niet in de 16 bij mij.Lorenzoaliandro schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:58:
[...]
Aha oke, ja want ik kom toch nog wel een aantal keer met Bakayoko in scoringspositie, en dat is niet echt ideaal een blanc zou dan tenminste nog een bal raak kunnen schieten. En een Desailly is qua afwerking net zo beroerd als Bakayoko
Jep PS4.Vissert schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:11:
[...]
PS4? Misschien dat ik je wat kan helpen tijdens een paar potjes?
Hoe had je dat in gedachten?
Rijkaard vanavond voor het eerst testenVissert schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:11:
[...]
Genoeg mogelijkheden maar dan moet je wel een Beans budget hebbenLeuk team! Hoe bevalt Rijkaard?
[...]
PS4? Misschien dat ik je wat kan helpen tijdens een paar potjes?
[...]
Bakayoko is idd drama voor de goal. Desailly komt eigenlijk niet in de 16 bij mij.
Je wegtikken in een paar potjes en een leuke avond hebben
Je maakt het wel aantrekkelijk zoVissert schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:17:
[...]
Je wegtikken in een paar potjes en een leuke avond hebbenNee paar potjes spelen is wel een goed plan
Ik heb Farhmann en al sinds start van het spel zo ongeveer, hij is echt super fijn. Maar aan de andere kant heb ik ook gewoon het geld liggen om Neuer te kopen. Toch twijfel ik daar over. Fahrmann --> Neuer right?
* Oekol ziet dat hij nog 2 leenwedstrijden met Neuer heeft. Misschien nog maar even die twee proberen en dan beslissen.
* Oekol ziet dat hij nog 2 leenwedstrijden met Neuer heeft. Misschien nog maar even die twee proberen en dan beslissen.
[ Voor 24% gewijzigd door Oekol op 21-02-2018 10:22 ]
Gisteren voor het eerst een icon gepackt. Crespo 85. Uit een 7,5k pakketje van de Marquees. Toch 400k kunnen bijschrijven
Nice!WSL036 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:24:
Gisteren voor het eerst een icon gepackt. Crespo 85. Uit een 7,5k pakketje van de Marquees. Toch 400k kunnen bijschrijven
Mijn opbrengst uit de MM en SB van afgelopen week:
Ibra, James, Dani Alves
Klinkt leuk maar bij elkaar nog geen 100K waard op dit moment
Ik zie best veel berichten elke keer voorbij komen dat er redelijke spelers worden gepacked uit de MM. Uit die packs komt er bij mij nooit een speler uit die 81+ is...Waar gaat het mis
En toch blijf ik die MM doen in de hoop dat er ook eens bij mij wat interessants komt uitrollen. Heb wel 9/10 keer de benodigde spelers in mijn club.

Dit was bij mij ook voor het eerst dat er een redelijke speler uit kwam lopentheman36 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:32:
Ik zie best veel berichten elke keer voorbij komen dat er redelijke spelers worden gepacked uit de MM. Uit die packs komt er bij mij nooit een speler uit die 81+ is...Waar gaat het misEn toch blijf ik die MM doen in de hoop dat er ook eens bij mij wat interessants komt uitrollen. Heb wel 9/10 keer de benodigde spelers in mijn club.
Verwijderd
Had vandaag uit een bronsspelerpakket een zilveren IF .. was ook nieuw voor mij 😅 Kan er alleen weinig mee dan wachtten op een SBC
Maar helaas niet als back.Vissert schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:24:

Ohja zie het nu.. LW zou wel kut zijn... Een middenvelder perfect
Neuer ------------------> Fahrmann. De bundesliga heeft alleen weinig keepers die net onder de top vallen. Neuer is wel echt een puntenpakker.Leoon. schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:21:
Ik heb Farhmann en al sinds start van het spel zo ongeveer, hij is echt super fijn. Maar aan de andere kant heb ik ook gewoon het geld liggen om Neuer te kopen. Toch twijfel ik daar over. Fahrmann --> Neuer right?
* ErnstMid ziet dat hij nog 2 leenwedstrijden met Neuer heeft. Misschien nog maar even die twee proberen en dan beslissen.
Gisteravond ontzettend op de kloten gekregen van Zlatan. Elke pass ging naar Zlatan en hij liep echt overal doorheen... snap er nog steeds helemaal niks van. Twee goals vanaf 30 meter

En daarna binnen vijf minuten een goal en meteen ragequit van de tegenstander haha... toen maar gaan slapen. Vanavond weer nieuwe kansen.
Inmiddels Saul PTG vervangen voor Isco IF. Toen ik zo werd weggespeeld door Zlatan begon ik wel erg te twijfelen over de 4321, misschien toch maar wat meer defensieve zekerheid opzoeken met een cdm.
Afgelopen WL geswitched tussen 4321 en 41212, maar wordt toch te vaak weggetikt. Dit weekend de 4231 proberen met 3 CAMs. Heb het idee dat ik na de patch wat vaker wordt weggespeeld. Speel denk ik te aanvallend...ErnstMid schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:49:
[...]
Neuer ------------------> Fahrmann. De bundesliga heeft alleen weinig keepers die net onder de top vallen. Neuer is wel echt een puntenpakker.
Gisteravond ontzettend op de kloten gekregen van Zlatan. Elke pass ging naar Zlatan en hij liep echt overal doorheen... snap er nog steeds helemaal niks van. Twee goals vanaf 30 meterDaarna nog twee potjes helemaal weggespeeld en daarna met moeite een gelijkspel eruit getrokken. Alaba die in de allerlaatste minuut vanaf vijf meter naast schoot
![]()
En daarna binnen vijf minuten een goal en meteen ragequit van de tegenstander haha... toen maar gaan slapen. Vanavond weer nieuwe kansen.![]()
Inmiddels Saul PTG vervangen voor Isco IF. Toen ik zo werd weggespeeld door Zlatan begon ik wel erg te twijfelen over de 4321, misschien toch maar wat meer defensieve zekerheid opzoeken met een cdm.
Alex Sandro als LW zou wel netjes zijn. Dan kan ik een keer 352 gaan proberen
Ik heb uit alle packs van de MM spelers <82. En uit de 6 packs daarvoor ook totaal niets.Miggell schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:28:
[...]
Nice!
Mijn opbrengst uit de MM en SB van afgelopen week:
Ibra, James, Dani Alves
Klinkt leuk maar bij elkaar nog geen 100K waard op dit moment
Ik zal wel weer verkeerd vallen in de statistieken van ea. Zeker te vaak ingelogd of zo.
Ik doe ook elke week mm sbc's en league sbc. Speel sb en wl, heb zo'n 200 euro uitgeven en heb nooit een icon oid gepakt.
1 aguero 1 Vidal en kdb
1 aguero 1 Vidal en kdb
Verwijderd
Ik heb ongeveer hetzelfde. Doe alleen die league SBC niet.038Zwolle schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:09:
Ik doe ook elke week mm sbc's en league sbc. Speel sb en wl, heb zo'n 200 euro uitgeven en heb nooit een icon oid gepakt.
1 aguero 1 Vidal en kdb
Sowieso is dit voor mij een leerjaar. Eerste volledige jaar dat ik FUT speel, volgend jaar nooit meer ICON-sbc doen en bij het begin geld inpompen voor voorsprong aangezien dan alles veel waard is.
En het is soms aardig oneerlijk hoe het gaat qua packluck inderdaad. Youtubers die wekelijks voor 100.000 points packs openen, openen dan pure shit en spelers die 1 keer in de 3 weken FUT spelen packen dan een dure ICON bijv..
Ik heb 1x een icon in een pack gehad.
Dat was echt een klapper.
Ik doe vnl sbc's waarbij ik spelers packs krijg, al is het zilver.
Ik kom nl al om in de rommel (contracts etc). Zal wel niet de enige zijn.
Zat ff te kijken naar de totw 23 prediction, geen pl spelers.
Heb nog 2 Tradable TOTW klaarstaan, maar denk ook niet voor deze week.Harribo schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:42:
Ik heb 1x een icon in een pack gehad.
Heb momenteel 1100+ contract waarvan 481 gold +13 en 100 gold +28.
Binnenkort maar is wat verkopen.
Gisteren 84 IF Berna gepackt uit de Marquee Matchups. Vind het ze altijd wel waard om te doen. Meteen daarna 87 Firmino, die ik nog even vast ga houden.
Verder al wel enorme packluck gehad dit jaar. Inzaghi en Zanetti gepackt, voor de rest veel spelers van rond de 50k en als klap op de vuurpijl Neymar uit een 2 spelers reward pakket.
Wel vind ik het deze FIFA editie erg jammer dat er enorm veel wedstrijden zijn waarin je dominant bent maar toch verliest omdat elke kans die je tegen krijgt erin vliegt.
Verder al wel enorme packluck gehad dit jaar. Inzaghi en Zanetti gepackt, voor de rest veel spelers van rond de 50k en als klap op de vuurpijl Neymar uit een 2 spelers reward pakket.
Wel vind ik het deze FIFA editie erg jammer dat er enorm veel wedstrijden zijn waarin je dominant bent maar toch verliest omdat elke kans die je tegen krijgt erin vliegt.
Net 16 packs geopend (verzameld met SBC). Hoogste was Joel Matip van Liverpool 83

Even ervan uitgaan dat Milan-Inter volgende week bij de MM zal zitten, welke zijn het verstandigst nu in te slaan? Bigla en Rafinha ofzo?
Centrale posities zijn altijd goed. En misschien kijken naar een paar spelers die ook makkelijk linken met nationaliteit.RemkoDJ schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:41:
Even ervan uitgaan dat Milan-Inter volgende week bij de MM zal zitten, welke zijn het verstandigst nu in te slaan? Bigla en Rafinha ofzo?
Wat doet De Ligt in TOTW? En waar is Immobile?.

Verwijderd
Ajacieden krijgen vaak de voorkeur. Geloof dat er bij Fifa ook een paar Amsterdammers werken.Unione. schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:13:
[afbeelding]
Slaat natuurlijk nergens op deze totw. Maargoed.
Daarnaast is hij ook gewoon een heerlijke finisher, Crespo staat wel op mijn lijstje zodra ik weer muntjes hebWSL036 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:24:
Blijkbaar hebben ze bij EA niet de wedstrijd Zwolle - Ajax gezienUnione. schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:13:
[afbeelding]
Reason for TOTW: made 12 clearances, completed 53 passes (91% accuracy) and kept a clean sheet in Ajax's 1-0 against Zwolle.Murrays schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:29:
[...]
Blijkbaar hebben ze bij EA niet de wedstrijd Zwolle - Ajax gezien![]()
Komt van futhead.
Nieuwe team, eens kijken hoe Shevchenko & Okocha bevallen!
https://www.easports.com/...Id=fc3TEy7knNJ6A:FFA18PS4
https://www.easports.com/...Id=fc3TEy7knNJ6A:FFA18PS4
Mazzel, voor rond de 2K de MM Arsenal - Liverpool gedaan. Kreeg uit het zeldzame goud pakket toch nog Cech t.w.v. 21K.
Dat was weer even een meevaller :-)
Dat was weer even een meevaller :-)
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Dat is wel een fijne kaart van de ligt! Het begint zo langzamerhand tijd te worden om aan een eredivisie team te beginnen
Denk dat hij bij mij van Dijk gaat vervangen in mijn hybrid. Past daar prima volgens mij.ErnstMid schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:54:
Dat is wel een fijne kaart van de ligt! Het begint zo langzamerhand tijd te worden om aan een eredivisie team te beginnen
Eindelijk ook weer eens gekwalificeerd en wat ging het moeilijk. Elke keer op voor sprong en da leek het alsof mijn team opeens niet meer wilde ofzo.
Serieus joh:-Pstomley schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 17:32:
Eindelijk ook weer eens gekwalificeerd en wat ging het moeilijk. Elke keer op voor sprong en da leek het alsof mijn team opeens niet meer wilde ofzo.
Ik zie helemaal geen totw speler die ik wil hebben.
Misschien dat andere spelers nu wat goedkoper worden.
Krijg het idee dat ea elk land of league nu wil voorzien van toppers om iedereen tevreden te houden. Op zich niet verkeerd natuurlijk
[ Voor 30% gewijzigd door Harribo op 21-02-2018 18:12 ]
En sinds wanneer komt Marlos uit Oekraïne. Ook al speelt ie voor Shaktar is het toch echt een Braziliaan..Unione. schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:13:
[afbeelding]
Maar goed, ik had sinds de laatste patch geen klachten meer over SB. Alles liep goed, alles gewonnen op legendary, dus Elite 1. Prima dus allemaal.
Sinds de update van deze week, is de SB weer helemaal verneukt.
Nadat ik de eerste 4 wedstrijden won, de volgende 3 ook, kwam de volgende pot.
Qua spel geen vuiltje aan de lucht, vlotte combinaties, balbezit etc .
Ik kom die !^%#&@#%^# kutkeeper van een Handanovic niet voorbij. Hij pakte alles, zoals driven shots in het uiterste hoekje, finesse shots die stijf in de kruising gingen, tot 4x toe rebounds achter elkaar.
Uiteindelijk verlies ik de wedstrijd na penalty's, waarin natuurlijk Handanovic ze op 1 na ook allemaal stopte.
Bedankt EA, kon ook nooit te lang goed gaan natuurlijk.

Verwijderd
Heeft een dubbel paspoort.Shreddaaa schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 18:40:
[...]
En sinds wanneer komt Marlos uit Oekraïne. Ook al speelt ie voor Shaktar is het toch echt een Braziliaan..
Maar goed, ik had sinds de laatste patch geen klachten meer over SB. Alles liep goed, alles gewonnen op legendary, dus Elite 1. Prima dus allemaal.
Sinds de update van deze week, is de SB weer helemaal verneukt.
Nadat ik de eerste 4 wedstrijden won, de volgende 3 ook, kwam de volgende pot.
Qua spel geen vuiltje aan de lucht, vlotte combinaties, balbezit etc .
Ik kom die !^%#&@#%^# kutkeeper van een Handanovic niet voorbij. Hij pakte alles, zoals driven shots in het uiterste hoekje, finesse shots die stijf in de kruising gingen, tot 4x toe rebounds achter elkaar.
Uiteindelijk verlies ik de wedstrijd na penalty's, waarin natuurlijk Handanovic ze op 1 na ook allemaal stopte.
Bedankt EA, kon ook nooit te lang goed gaan natuurlijk.
[afbeelding]
Hij kan wel een dubbel paspoort hebben maar de gewone kaart van Marlos is ook gewoon Braziliaans.
Of te wel EA zal wel niet willen dat we deze speler linken zodat hij speelbaar is..
2x Tradable TOTW-pakket opengemaakt. Toch weer 2 keepers erbij...
Je zoekt er teveel achter.Lorenzoaliandro schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 19:26:
[...]
Hij kan wel een dubbel paspoort hebben maar de gewone kaart van Marlos is ook gewoon Braziliaans.
Of te wel EA zal wel niet willen dat we deze speler linken zodat hij speelbaar is..
6 oktober was zijn (officiële) debuut voor het Oekraïense elftal in een WK kwalificatiewedstrijd. Vandaar de switch.
Leuk potje net. Normaal kan ik juist goed verdedigen en niet al te goed scoren maar deze keer niet.
Kwam gelijk bij de 1e aanval 0-1 achter maar maakte het al snel goed: 2-1. Daarna speelde ik beter maar scoorde hij 3 halve kansen 2-4. Vol op de aanval gaan spelen en ik scoor ook 3 keer op rij: 5-4 tien minuten voor tijd. Maar in de blessuretijd geef ik het weer weg en ook de 1e 2 kansen in de verlenging gaan er bij hem in: 5-7...
Nog een helft in de verlenging te spelen, weer vol op de aanval en scoor nog drie keer: 8-7!
Kwam gelijk bij de 1e aanval 0-1 achter maar maakte het al snel goed: 2-1. Daarna speelde ik beter maar scoorde hij 3 halve kansen 2-4. Vol op de aanval gaan spelen en ik scoor ook 3 keer op rij: 5-4 tien minuten voor tijd. Maar in de blessuretijd geef ik het weer weg en ook de 1e 2 kansen in de verlenging gaan er bij hem in: 5-7...
Nog een helft in de verlenging te spelen, weer vol op de aanval en scoor nog drie keer: 8-7!
In dit soort gevallen, wat helpt is ala Barcelona net zolang te combineren totdat de je bal in een leeg kan tikken.
[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 21-02-2018 20:30 ]
datklopt inderdaad, maar er is nooit een Marlos goud kaartje gekomen met nieuwe nationaliteit.. is toch wel raar?SR8 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 20:18:
[...]
Je zoekt er teveel achter.
6 oktober was zijn (officiële) debuut voor het Oekraïense elftal in een WK kwalificatiewedstrijd. Vandaar de switch.
Verwijderd
Voor het eerst deze fifa zo'n beetje al mijn munten uitgegeven voor een team om me proberen te plaatsen voor de Weekend League.
Eerste twee pogingen gingen mis, maar daarna gehaald.
https://www.futbin.com/18/squad/3906786
Dat is uiteindelijk mijn team geworden. Heb ook nog heel veel spelers om te kunnen verkopen/gebruiken voor sbc's.
Dat is uiteindelijk mijn team geworden. Heb ook nog heel veel spelers om te kunnen verkopen/gebruiken voor sbc's.
Leuk team!Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 21:52:
Voor het eerst deze fifa zo'n beetje al mijn munten uitgegeven voor een team om me proberen te plaatsen voor de Weekend League.
Ik probeer in dezelfde opstelling neymar te zetten met een bpl squad maar kom er nog niet echt uit met 1.3mill budget haha
Verwijderd
DankjeRazz89 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 21:57:
[...]
Leuk team!
Ik probeer in dezelfde opstelling neymar te zetten met een bpl squad maar kom er nog niet echt uit met 1.3mill budget haha
Wat zijn spelers die je er graag in hebt/waar je graag mee wil spelen? En wie zeker niet?
Verwijderd
Als je de muntjes hebt zou ik Fabrepass vervangen door Kante. Zeker in de WL is zo een snelle bruut achterin erg handig. Daarnaast een goede super sub fixen boor Messi. Die heeft de pijp snel leeg.Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 21:52:
Leuk team verder!
Speel zoiezo graag met if sterling/willian verder gehecht aan bailly.Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 22:01:
[...]
Dankje
Wat zijn spelers die je er graag in hebt/waar je graag mee wil spelen? En wie zeker niet?
Wie ik niet wil is aguero..
Ik ben zelf ook nog zoekende..
miss zo iets? https://www.futbin.com/18/squad/3907888 speel op dit moment zo en bevalt me super.Razz89 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 22:13:
[...]
Speel zoiezo graag met if sterling/willian verder gehecht aan bailly.
Wie ik niet wil is aguero..
Ik ben zelf ook nog zoekende..
Ziet er heel goed uit! Ben alleen geen fan van zaha en david luiz.. maar verder zal ik even kijken of ik hier wat mee kan!BlackBarryNL schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 22:38:
[...]
miss zo iets? https://www.futbin.com/18/squad/3907888 speel op dit moment zo en bevalt me super.
Iemand toevallig een tip hoe je zsm loyalty op een speler krijgt?
Lees her en der iets over een glitch, maar is deze nog steeds actief of inmiddels gefixed door EA?
Heb loyalty op 5 spelers nodig om 2 SBC's af te ronden
Lees her en der iets over een glitch, maar is deze nog steeds actief of inmiddels gefixed door EA?
Bestaat nog steeds. Zoek op YouTube maar naar loyalty glitchMiggell schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 23:20:
Morgen maar eens testen.servival7 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 23:23:
[...]
Bestaat nog steeds. Zoek op YouTube maar naar loyalty glitch
Thanks!
Als iemand een relatief goedkoop LaLiga team wilt: https://www.futbin.com/18/squad/3911653 speelt heerlijk
Game tegen TOTW starten. Zodra de aftrap is geweest FIFA stoppen (op pc middels alt+F4). Als je dan opnieuw FIFA start zul je zien dat je spelers een gespeelde wedstrijd erbij hebben, maar je geen loss hebt. Dit X10.Miggell schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 23:20:
Ik ben geen pro in handelen.. maar is het handig om nu wat if spelers in te slaan die als de rating refresh komt gaan stijgen doordat de if kaart stijgt?
Zeker, was na 500 euro.Jaap. schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:39:
[...]
Logisch, je kan ook niet alles in een keer
Anderzijds; wie weet heb je packluck en ben je in 1x klaar.. Toch @Mars18; jij had Ronaldo 94 toch?
6,2 miljoen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Op de ps4 kan je het als volgt doen (kost je uiteraard wel contracten)Miggell schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 23:20:
je speelt bijvoorbeeld tegem het team van de week.
Na de aftrap ga je naar je ps menu..
Dan doe je test internet connection
Ultimate team / ea verliest verbinding
Je gaat terug naar fifa je komt in het hoofd menu
Dan druk je op verbinden
en herhaal je het geintje tot je je 5 potjes hebt gedaan en de loyalty erbij is.
Burp
Probeer de netwerkverbinding te verbreken. Dan stopt de wedstrijd, maar hoef je de game niet opnieuw op te starten. Op de PS4 ga je naar het menu instellingen en vink je jouw netwerkverbinding snel uit en weer aan. De wedstrijd telt dan ook in jouw record niet mee als verliesFraaank schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 07:27:
[...]
Game tegen TOTW starten. Zodra de aftrap is geweest FIFA stoppen (op pc middels alt+F4). Als je dan opnieuw FIFA start zul je zien dat je spelers een gespeelde wedstrijd erbij hebben, maar je geen loss hebt. Dit X10.
Forfeit match werkt ook prima, de stats zijn toch niet relevant.WSL036 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:02:
[...]
Probeer de netwerkverbinding te verbreken. Dan stopt de wedstrijd, maar hoef je de game niet opnieuw op te starten. Op de PS4 ga je naar het menu instellingen en vink je jouw netwerkverbinding snel uit en weer aan. De wedstrijd telt dan ook in jouw record niet mee als verlies
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs