Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
038Zwolle schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:25:
Net Firmino gehaald maar wat een heerlijke CAM. (Heb nog maar 5 potjes gespeeld dus wie weet word het allemaal minder) maar ik scoor echt goals die ik voorheen niet maakte (IF Son)
Firminho valt bij mij juist een beetje tegen en daar snap ik niets van want de NIF en TOTG versie waren de 1e maanden mijn beste spelers. Maar hij blijft nog even staan, misschien komt het nog.

Dit is mijn team nu, veel beter kan het toch niet meer. Ik wil nu sparen voor Kane TOTY maar dat gaat nog wel even duren want juist al mijn geld uitgeven dit weekend.

https://www.futbin.com/18/squad/3870398 (alles op full chem als ik start in 4-3-3)

[ Voor 5% gewijzigd door sjakieman op 19-02-2018 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Firmino gehaald maar wat een heerlijke CAM. (Heb nog maar 5 potjes gespeeld dus wie weet word het allemaal minder) maar ik scoor echt goals die ik voorheen niet maakte (IF Son)
Heb zijn nif helemaal aan het begin gehad. Die was toen erg fijn. Heerlijke dribbel en briljante finesse shots.

Hoop stiekem op een IF of 4 voor Perotti. Die was ook zo fijn aan het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb het gezegd ;) En eerlijk denk ik dat hij het als spits nog beter doet dan CAM.

@Lorenzoaliandro bedankt voor het potje. Je had wel wat pech met de afronding.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjakieman
Ik heb denk ik een leuke gameplay tip die nog niet veel mensen kennen (denk ik). Sinds ik dit gebruik, krijg ik zo'n 50% minder 1 op 1 goals tegen!

Stap 1: Ga naar de instellingen en zet de Save Assistance op assisted (klinkt niet logisch omdat je juist de keeper wil bewegen maar dit is toch de manier).
Stap 2: Als je verwacht dat de tegenstander in de verre hoek gaat schieten, druk dan de r-stick in. De keeper schuift langzaam naar de verre hoek en de tegenstander mist keer op keer.

Het was voor mij even wennen maar het werkt echt geweldig en ik doe niet anders meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Bean77 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:12:
[...]

Heb het gezegd ;) En eerlijk denk ik dat hij het als spits nog beter doet dan CAM.

@Lorenzoaliandro bedankt voor het potje. Je had wel wat pech met de afronding.
Ja was leuk potje.. maar tegen zulke goede icons moet ik me kansen benutten om mee te komen... Heb je die spelers allemaal puur door handelen verkregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ging na 3 weken weer even een potje SB doen ( lengendarisch tegenstander 81 rating ) en was het lekkerste potje qua gameplay wat ik gespeeld heb.. alles deed zoals ik wilde en mijn spelers leken net Roberto Carlos er ging er 3 in van dik 30 35 meter stijf in de kruising.. ook qua reageren was alles geweldig.. sta een beetje perplex... 6-0 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lorenzoaliandro schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:24:
[...]

Ja was leuk potje.. maar tegen zulke goede icons moet ik me kansen benutten om mee te komen... Heb je die spelers allemaal puur door handelen verkregen ?
Ik heb ook fifa points gekocht hoor, voornamelijk in het begin waar ik een voorsprong heb opgebouwd. Daarna had ik de mazzel om elke keer mijn spelers voor (veel) winst te verkopen met de juiste timing. Ook wat packluck. Ook wel wat handel, maar fifa17 was veel meer handel.

Als je de wedstrijd nog eens terug wilt kijken dan kan je analyseren waar je kunt verbeteren. Ik verlies overigens vaak genoeg tegen gold teams. Die vrije trap van Jesus zat er goed in, jammer dat hij zijn 2e niet wist te maken.

(het begin staat er niet op, maar daar heb ik vaker last van dat de ps4 geen hele wedstrijden opneemt :( )
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:25:
Ging na 3 weken weer even een potje SB doen ( lengendarisch tegenstander 81 rating ) en was het lekkerste potje qua gameplay wat ik gespeeld heb.. alles deed zoals ik wilde en mijn spelers leken net Roberto Carlos er ging er 3 in van dik 30 35 meter stijf in de kruising.. ook qua reageren was alles geweldig.. sta een beetje perplex... 6-0 👌
Scripted! :+

[ Voor 22% gewijzigd door Bean77 op 20-02-2018 17:49 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RR21 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:31:
[...]

Heb jij zijn 86-versie ook als CAM gebruikt? Die vond ik toen drie keer niks.
Nee ik heb zijn 86 versie niet geprobeerd dus heb geen vergelijking voor je. Maar hij bevalt prima _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:17:
Ik heb denk ik een leuke gameplay tip die nog niet veel mensen kennen (denk ik). Sinds ik dit gebruik, krijg ik zo'n 50% minder 1 op 1 goals tegen!

Stap 1: Ga naar de instellingen en zet de Save Assistance op assisted (klinkt niet logisch omdat je juist de keeper wil bewegen maar dit is toch de manier).
Stap 2: Als je verwacht dat de tegenstander in de verre hoek gaat schieten, druk dan de r-stick in. De keeper schuift langzaam naar de verre hoek en de tegenstander mist keer op keer.

Het was voor mij even wennen maar het werkt echt geweldig en ik doe niet anders meer!
Dat doet je keeper toch sowieso al? Ik doe het teminste al een hele tijd, maar heb nooit instellingen veranderd geloof ik:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
038Zwolle schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:49:
[...]

Dat doet je keeper toch sowieso al? Ik doe het teminste al een hele tijd, maar heb nooit instellingen veranderd geloof ik:)
Uit zichzelf bedoel je of als je de stick inhoudt en niets aan de instellingen doet? Uit zichzelf zal ie het misschien ook wel een beetje doen maar ik merk duidelijk verschil. En misschien is assisted ook wel de standaardinstelling, dat weet ik even niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
Wii4all schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:19:
[...]

Hier langer je wacht hoe groter de teleurstelling ;)
Kon de verleiding niet weerstaan.
Helaas werd het zoals verwacht een teleurstelling.
Alleen Rakitic, Tagliafico IF en Moses IF.
Had gehoopt op wat meer 85's, want moet nog 2 SBC's voor Rijkaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:53:
[...]

Uit zichzelf bedoel je of als je de stick inhoudt en niets aan de instellingen doet? Uit zichzelf zal ie het misschien ook wel een beetje doen maar ik merk duidelijk verschil. En misschien is assisted ook wel de standaardinstelling, dat weet ik even niet meer.
Dat je de rechtermuisknop indrukt de keeper wat na de verre hoek beweegt. Maar het is sowieso een goede tip. heeft me al meerdere malen geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:43:
[...]

Ik heb ook fifa points gekocht hoor, voornamelijk in het begin waar ik een voorsprong heb opgebouwd. Daarna had ik de mazzel om elke keer mijn spelers voor (veel) winst te verkopen met de juiste timing. Ook wat packluck. Ook wel wat handel, maar fifa17 was veel meer handel.

Als je de wedstrijd nog eens terug wilt kijken dan kan je analyseren waar je kunt verbeteren. Ik verlies overigens vaak genoeg tegen gold teams. Die vrije trap van Jesus zat er goed in, jammer dat hij zijn 2e niet wist te maken.

YouTube: FIFA 18_20180219221703
(het begin staat er niet op, maar daar heb ik vaker last van dat de ps4 geen hele wedstrijden opneemt :( )

[...]

Scripted! :+
Haha neeee joh SB is niet scripted! Ligt allemaal aan jezelf 😝

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:25:
Er zitten regelmatig zulke potjes tussen, vooral als de tegenstander pas begint te pressen als je op zijn helft bent :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:05:
[...]

Er zitten regelmatig zulke potjes tussen, vooral als de tegenstander pas begint te pressen als je op zijn helft bent :)
Maak helaas niet veel van die potjes mee.. win dan wel met grote cijfers maar zo makkkelijk als net gaat het dan niet! Zal vast ook het team hebben gelegen en mijn frisse inbreng 😏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
038Zwolle schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:57:
[...]

Dat je de rechtermuisknop indrukt de keeper wat na de verre hoek beweegt. Maar het is sowieso een goede tip. heeft me al meerdere malen geholpen.
Maar hoe staat het bij jou ingesteld dan? Misschien dan assisted ook de standaardinstelling is en dat het daarom werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Wat een speler is die Ben Yedder TOTG! https://www.futbin.com/18...78/Wissam%20Ben%20Yedder/

Tot nu toe in 16 weekend league potjes en 3 division 2 potjes maar liefst 22 goals en 15 assists! Speelt veel lekkerder dan all die Premier League spitsen die 5-8x zo duur zijn!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
sjakieman schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:49:
Wat een speler is die Ben Yedder TOTG! https://www.futbin.com/18...78/Wissam%20Ben%20Yedder/

Tot nu toe in 16 weekend league potjes en 3 division 2 potjes maar liefst 22 goals en 15 assists! Speelt veel lekkerder dan all die Premier League spitsen die 5-8x zo duur zijn!
Jesus is 4/5x zo goedkoop als we toch bezig zijn :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen nog leuke investeringsideeen? Ik heb een aantal IF Sergio Rico's opgepikt voor 20k en lager en wat Ierse spelers maar ik heb nog zo'n 700k over.

Anders bewaar ik het voor komende TOTW :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenV8
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-05-2024
RR21 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:54:
Iemand ervaring met Larsson 90? Zijn SBC kost maar rond de 450K?!
Ik moest erg aan hem wennen, speelde in het begin slechter met hem in mijn team. Maar nu rendeert hij al een stuk beter. Gebruikte hem eerst als aanspeelpunt om te kaatsen met buitenspelers en cam. Nu gewoon als diepe spits. Schiet alles raak voor mij en vliegt over het veld. Passen is niet zo sterk en dribbel valt ook af en toe tegen, dan komt hij heel lomp over. Is wel handig in het druk zetten op verdedigers en snoept zo nu en dan zelfs een bal af. En hij is toch een Feyenoorder dus wilde hem proberen.

Rest van mijn team bestaat uit braziliaantjes en een verdwaalde belg;
Ederson
meunier futmas, thiago silva, miranda, telles if,
gustavo if, allan if, giullano if,
willian, Larsson en douglas costa

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenV8 op 20-02-2018 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:57:
Mensen nog leuke investeringsideeen? Ik heb een aantal IF Sergio Rico's opgepikt voor 20k en lager en wat Ierse spelers maar ik heb nog zo'n 700k over.

Zou lekker een dag wachtten en IF's gaan doen.. de markt is weer redelijk aan het stijgen... heb ook zoets als jij over hebt geïnvesteerd met Lunar.. nu wachtten totdat het weer een beetje normaal is qua prijzen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-10 20:13
JeroenV8 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:20:
[...]

Ik moest erg aan hem wennen, speelde in het begin slechter met hem in mijn team. Maar nu rendeert hij al een stuk beter. Gebruikte hem eerst als aanspeelpunt om te kaatsen met buitenspelers en cam. Nu gewoon als diepe spits. Schiet alles raak voor mij en vliegt over het veld. Passen is niet zo sterk en dribbel valt ook af en toe tegen, dan komt hij heel lomp over. Is wel handig in het druk zetten op verdedigers en snoept zo nu en dan zelfs een bal af. En hij is toch een Feyenoorder dus wilde hem proberen.

Rest van mijn team bestaat uit braziliaantjes en een verdwaalde belg;
Ederson
meunier futmas, thiago silva, miranda, telles if,
gustavo if, allan if, giullano if,
willian, Larsson en douglas costa
Ederson op goal met Thiago Silva en Miranda als CB’s, is dat niet levensgevaarlijk in de WL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Wat zijn jullie ervaringen met TOTW/OTW Ederson? Heb hem dit weekend geprobeerd. Is een soort van hit and miss voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV8
Shreddaaa schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:40:
[...]

Ederson op goal met Thiago Silva en Miranda als CB’s, is dat niet levensgevaarlijk in de WL?
Ik speel geen WL, speel gewoon voor de lol af en toe sb, seizoenen en tegen vrienden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
JeroenV8 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:43:
[...]

Ik speel geen WL, speel gewoon voor de lol af en toe sb, seizoenen en tegen vrienden
En hoe gaat deze opstelling je af tegen vrienden?
Speel je trouwens 4-3-2-1 of een 4-3-3 variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Fraaank schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:42:
Wat zijn jullie ervaringen met TOTW/OTW Ederson? Heb hem dit weekend geprobeerd. Is een soort van hit and miss voor mij.
Reflexen en snelheid zijn geweldig en zijn traptechniek is fenomenaal. Helaas is ie te klein en laat ie alles los..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV8
Shreddaaa schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:45:
[...]

En hoe gaat deze opstelling je af tegen vrienden?
Speel je trouwens 4-3-2-1 of een 4-3-3 variant?
433 met cam (giuliano), en dan met gustavo en allan op achterin blijven en de backs mogen van mij lekker meevoetballen.
En mwah, ik ben gewoon niet zo goed dus verlies nogal eens, en win ook ooit.

[ Voor 10% gewijzigd door JeroenV8 op 20-02-2018 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Shreddaaa schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:46:
[...]

Reflexen en snelheid zijn geweldig en zijn traptechniek is fenomenaal. Helaas is ie te klein en laat ie alles los..
Komt inderdaad in de buurt van mijn ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:12

Oekol

waka waka hey hey

Vissert schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:57:

Ik heb 1mln zitten in kramaric en lecomtes. Zijn beide al 5k gestegen per kaartje. Dus daarvoor te laat, denk sowieso voor deze week te laat

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leoon. schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:58:
[...]

Ik heb 1mln zitten in kramaric en lecomtes. Zijn beide al 5k gestegen per kaartje. Dus daarvoor te laat, denk sowieso voor deze week te laat
Open bid gaat wel aardig op Rico. 84 rated en goede league en land. Heb er nu een stuk of 20 dus dat zal wel 100k winst worden gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Ik klaag geregeld over inconsistentie in de gameplay, gisteren gelukkig weer eens in positieve zin :P
De spelers leken allemaal EPO gebruikt te hebben en ik hoefde de schietknop maar aan te raken of alles vloog er in. In 2 potjes 3x gescoord van 30 meter binnenkant paal :+
Vreemd spel is het toch soms :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Mijn elftal is wel af momenteel. Zie eigenlijk geen verbeterpunten meer.
https://www.futbin.com/18/squad/3508820

Nu verder handelen en eens kijken of ik eindelijk eens kan kwalificeren voor de WL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
servival7 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:13:

Nu verder handelen en eens kijken of ik eindelijk eens kan kwalificeren voor de WL
Leuk team! Begin je in 4321 voor de chemistry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
Nog 1 SBC verwijderd van Rijkaard.
Dan heb ik het volgende team:

http://www.futhead.com/18/squads/3001995/

Hierna maar doorsparen voor een nieuwe keeper/rechtsbuiten. En eventueel een upgrade voor Jesus.
Iemand leuke suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
Even een hele andere vraag. Ik speel op de PS4 met de dual shock 2 controller. Hebben jullie ervaring met een professionele controller? De raiju of scuff bijvoorbeeld. Loont dit om deze controller te gebruiken om makkelijker te spelen en reageert deze controller ook sneller (latency)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MauT86 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:36:
Even een hele andere vraag. Ik speel op de PS4 met de dual shock 2 controller. Hebben jullie ervaring met een professionele controller? De raiju of scuff bijvoorbeeld. Loont dit om deze controller te gebruiken om makkelijker te spelen en reageert deze controller ook sneller (latency)?
@Bean77 heeft een speciale controller geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:10:
Ik klaag geregeld over inconsistentie in de gameplay, gisteren gelukkig weer eens in positieve zin :P
De spelers leken allemaal EPO gebruikt te hebben en ik hoefde de schietknop maar aan te raken of alles vloog er in. In 2 potjes 3x gescoord van 30 meter binnenkant paal :+
Vreemd spel is het toch soms :D
DIt was mijn verhaal gisteren :

Komt aardig overeen haha :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:07
servival7 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:13:
Je kan altijd je huidige spelers nog upgraden;

- IF Bale
- IF Vidal
- TOTY Modric
- IF Boateng
- TOTY Ramos

Zelf ben ik niet zo kapot van Casemiro; heb die kaart ook gebruikt en vond het niet echt lekker spelen. Ik was lange tijd erg fan van 86 Vieira als CDM (41212(2)) / middelste CM in 4321 en had ik nogal spijt dat ik 'm had weg gedaan. Rijkaard is echter van vergelijkbaar niveau. Dan zul je echter wel Carvajal als RB moeten pakken om de chem te houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:42:
[...]

@Bean77 heeft een speciale controller geloof ik
Ik heb de Razer Raiju inderdaad. Ik vind hem (veel) beter in de hand liggen dan de reguliere controller. Ook de knoppen vind ik veel fijner. Ik geloof dat bedraad verbinden altijd sneller is dan draadloos. Ik merk wel iets van verschil, maar eerlijk gezegd vind ik het voor de verschillen zijn prijs niet waard. Het is misschien de laatste 2% waar je winst kunt behalen.
Ik heb hem gehaald omdat ik hem ook op de pc zou kunnen gebruiken (nog niet gedaan overigens).
Hij komt ook met een leuk bescherm doosje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:47:
[...]

EA gaat binnenkort dit geluk nog wel in balans brengen hoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Vissert schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:17:
[...]

Leuk team! Begin je in 4321 voor de chemistry?
Yes en met een spaanse back voor ramos.
Bean77 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:50:
[...]

Ik heb de Razer Raiju inderdaad. Ik vind hem (veel) beter in de hand liggen dan de reguliere controller. Ook de knoppen vind ik veel fijner. Ik geloof dat bedraad verbinden altijd sneller is dan draadloos. Ik merk wel iets van verschil, maar eerlijk gezegd vind ik het voor de verschillen zijn prijs niet waard. Het is misschien de laatste 2% waar je winst kunt behalen.
Ik heb hem gehaald omdat ik hem ook op de pc zou kunnen gebruiken (nog niet gedaan overigens).
Hij komt ook met een leuk bescherm doosje.
Ik heb die controller ook maar gebruik voor fifa toch altijd de standaard controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Jaap. schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:47:
[...]

Je kan altijd je huidige spelers nog upgraden;

- IF Bale
- IF Vidal
- TOTY Modric
- IF Boateng
- TOTY Ramos

Zelf ben ik niet zo kapot van Casemiro; heb die kaart ook gebruikt en vond het niet echt lekker spelen. Ik was lange tijd erg fan van 86 Vieira als CDM (41212(2)) / middelste CM in 4321 en had ik nogal spijt dat ik 'm had weg gedaan. Rijkaard is echter van vergelijkbaar niveau. Dan zul je echter wel Carvajal als RB moeten pakken om de chem te houden..
Voordat ik dat geld bij elkaar heb zijn we een paar maanden verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die weet naar welke sites er het meest wordt gekeken qua voorspellingen voor TOTW?
Futhead of een andere.

Zie dat Traore OTW nu al het dubbele waard is van wat ik ervoor betaald heb (25k). Als hij als voorspelling komt, dan ga ik morgenmiddag echt cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leoon. schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:58:
[...]

Lecomte (en Carvalho) zit vrijwel momenteel in elke SBC voor icons met een IF requirement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 14:03
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:02:
Iemand die weet naar welke sites er het meest wordt gekeken qua voorspellingen voor TOTW?
Futhead of een andere.

Zie dat Traore OTW nu al het dubbele waard is van wat ik ervoor betaald heb (25k). Als hij als voorspelling komt, dan ga ik morgenmiddag echt cashen.
Voorspellingen verschillen een beetje. Er zijn altijd wel een paar spelers die wel voorspeld worden, maar er uiteindelijk niet in komen. Je kunt ze in de hype verkopen. 200% winst is altijd lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:02:
Futhead of een andere.

Ik zou je winst pakken. In de voorspelling van futhead zit hij niet. Winst = winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSL036 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:04:
[...]

Voorspellingen verschillen een beetje. Er zijn altijd wel een paar spelers die wel voorspeld worden, maar er uiteindelijk niet in komen. Je kunt ze in de hype verkopen. 200% winst is altijd lekker
Jaa daarom. In de hype verkopen is sowieso verkooptip nummer 1. En de hype voor OTW-spelers is voornamelijk de woensdag tot 16.00 uur(als TOTW bekend wordt gemaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:05:
[...]

Ik zou je winst pakken. In de voorspelling van futhead zit hij niet. Winst = winst
Jaa ik wacht tot morgen nog, futhead zit er wel vaker naast en gelukkig niet leidend. Maargoed, merk dat de geldwolf in mij los komt met dit spel. Jeetje mina zeg!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WSL036
Gisteren eindelijk divisie 1 gehaald. Bijna nog kampioen geworden in divisie 2. Wel de mooiste promotiewedstrijd ooit. Stond na 30 minuten al 0-3 achter. Normaal ben ik dan wel klaar mee, maar wist dat er meer in zat. Uiteindelijk 4-3 geëindigd. Kampioenswedstrijd helaas gelijkgespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:47:
[...]

Ha nice, ik had gisteren ook twee geweldige potjes in seasons. Twee keer 3-0 gewonnen, 4x Suarez, 2x Bale _/-\o_
Modric speelde ook echt fantastisch als centrale cm in een 4321, had ik eigenlijk niet verwacht.

Nu moet ik alleen weer flink handelen om wat upgrades te doen. Of Isco IF voor Saul PTG en Vrsjalko IF voor die spaanse knakker van Atletico, die zouden wel kunnen. Maar over die twee niet echt ontevreden. Misschien maar sparen voor Cr7 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bossie schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:04:
[...]

Lecomte (en Carvalho) zit vrijwel momenteel in elke SBC voor icons met een IF requirement.
Dat is heel positief, dan discarden ze zijn kaartjes en worden ze meer waard :)

Heb ze allemaal gekocht voor 21-22k. Hij was goedkoper dan z'n 83 kaart. Dus dacht dit is schieten voor open doel

[ Voor 16% gewijzigd door Oekol op 20-02-2018 11:48 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leoon. schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:47:
[...]

Dat is heel positief, dan discarden ze zijn kaartjes en worden ze meer waard :)

Heb ze allemaal gekocht voor 21-22k. Hij was goedkoper dan z'n 83 kaart. Dus dacht dit is schieten voor open doel
Let daar mee op. Zodra er met de nieuwe TOTW een goedkoper alternatief komt dan komt deze sneller boven aan te staan op futbin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Vissert schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:49:
[...]

Let daar mee op. Zodra er met de nieuwe TOTW een goedkoper alternatief komt dan komt deze sneller boven aan te staan op futbin :)
I know, goeie call. Denk dat ik ze donderdag verkocht heb en dan weer in nieuwe totw investeer. 7k per kaartje voor amper 1 week vasthouden is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Speel nu tijdje 442 en bevalt prima. Son op lm en elke x naar binnen trekken is perfect. Op rm heb ik Willian lopen stuk minder helaas en een te zwakke been om naar binnen te trekken. Iemand betere opties? Miss Overmars op rm en dan naar binnen trekken of Robben of ? Budget is 800k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErnstMid schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:14:
[...]

Ha nice, ik had gisteren ook twee geweldige potjes in seasons. Twee keer 3-0 gewonnen, 4x Suarez, 2x Bale _/-\o_
Modric speelde ook echt fantastisch als centrale cm in een 4321, had ik eigenlijk niet verwacht.

Nu moet ik alleen weer flink handelen om wat upgrades te doen. Of Isco IF voor Saul PTG en Vrsjalko IF voor die spaanse knakker van Atletico, die zouden wel kunnen. Maar over die twee niet echt ontevreden. Misschien maar sparen voor Cr7 :*)
Online is altijd leuker om te winnen en lekkerder als je mooie doelpunten maakt ook al is het maar om je tegenstander het te laten voelen haha..

Ik ga ook Modric halen maar ga alles verkopen en dan een nieuw team maken van ongeveer 2 tot 2.5 miljoen budget.. La Liga / bundesliga / icon team denk ik moet het gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:02:
[...]

Online is altijd leuker om te winnen en lekkerder als je mooie doelpunten maakt ook al is het maar om je tegenstander het te laten voelen haha..

Ik ga ook Modric halen maar ga alles verkopen en dan een nieuw team maken van ongeveer 2 tot 2.5 miljoen budget.. La Liga / bundesliga / icon team denk ik moet het gaan worden.
Ja met zo'n bedrag kun je echt een schitterend team maken. Ik heb de afgelopen jaren la liga altijd links laten liggen omdat ik het niet zo chill vind als je wat minder coins hebt. Er zit niet heel veel chills tussen budget en top naar mijn idee. Wordt natuurlijk wel beter hoe meer kaarten er uit komen.

Een nieuw team in elkaar puzzelen is wel echt een van de leukste dingen vind ik zelf! Al een idee welke spelers je sowieso wil hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErnstMid schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:08:
[...]

Ja met zo'n bedrag kun je echt een schitterend team maken. Ik heb de afgelopen jaren la liga altijd links laten liggen omdat ik het niet zo chill vind als je wat minder coins hebt. Er zit niet heel veel chills tussen budget en top naar mijn idee. Wordt natuurlijk wel beter hoe meer kaarten er uit komen.

Een nieuw team in elkaar puzzelen is wel echt een van de leukste dingen vind ik zelf! Al een idee welke spelers je sowieso wil hebben?
Ja dat is zeker waar!

Ja nieuw team bouwen is het leukste en kijk ik ook wel naar uit maar wil nog even iets meer handelen voor wat meer zekerheid en geld.

Sowieso Overmars, Spits naast hem ben ik nog niet over uit ik denk Bale.. verder Boateng, alaba, en verder kijken welke icons ik op het middenveld ga zetten of nog een Icon in de verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:11:
[...]

Ja dat is zeker waar!

Ja nieuw team bouwen is het leukste en kijk ik ook wel naar uit maar wil nog even iets meer handelen voor wat meer zekerheid en geld.

Sowieso Overmars, Spits naast hem ben ik nog niet over uit ik denk Bale.. verder Boateng, alaba, en verder kijken welke icons ik op het middenveld ga zetten of nog een Icon in de verdediging.
1 tip: gebruik geen twee linksbenige spitsen. Doe dan links en rechtspoot. Dus eerder een Neymar of Lewandowski als je perse Overmars wilt laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:49:
[...]

Idd, vandaar mijn comment.
Heb zondag de Desailly en Rijkaard SBC gedaan en beide IFs meermaals gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:17:
[...]

1 tip: gebruik geen twee linksbenige spitsen. Doe dan links en rechtspoot. Dus eerder een Neymar of Lewandowski als je perse Overmars wilt laten staan.
Ja op Suarez, ik ben er toch nog niet helemaal uit maar Overmars staat hoog net als Bergkamp .. Ligt aan de opstelling die ik ga gebruiken wie ik ga aanschaffen.

Wordt nog een klus haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:36:
[...]

Ja op Suarez, ik ben er toch nog niet helemaal uit maar Overmars staat hoog net als Bergkamp .. Ligt aan de opstelling die ik ga gebruiken wie ik ga aanschaffen.

Wordt nog een klus haha
En dan allemaal spitsen noemen die allebeibenig zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:07
servival7 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:56:
[...]

Voordat ik dat geld bij elkaar heb zijn we een paar maanden verder
Logisch, je kan ook niet alles in een keer :)
Anderzijds; wie weet heb je packluck en ben je in 1x klaar.. Toch @Mars18; jij had Ronaldo 94 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:38:
[...]

:P :P :> :>

Ja 1 van hun moet het worden, kan er niks aan doen hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:36:
[...]

Wordt nog een klus haha
Jaa of je doet 3 aanvallers dan kun je wel 2 linksbenige aanvallers gebruiken. Bijv overmars link, bale of messi rechts en suarez of andere rechtsbenige spits in midden.

Maar nu al hele club eruit gooien ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:38:
[...]

Pas maar op dan als ze op het verkeerde been gezet worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er schijnt weer een nieuwe patch aan te komen. De PC gebruikers zouden hem al moeten hebben. EA zegt dat het slechts uiterlijke veranderingen is maar het lijkt toch ook de gameplay te beïnvloeden.

Edit:

Gaan geruchten over een mogelijke World Cup mode. Het is iig een flinke patch (1.5gb)

[ Voor 20% gewijzigd door Vissert op 20-02-2018 13:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:18:
[...]

Pas maar op dan als ze op het verkeerde been gezet worden :+
Ik denk dat ze allemaal het beste beentje voorzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:47:
[...]

Jaa of je doet 3 aanvallers dan kun je wel 2 linksbenige aanvallers gebruiken. Bijv overmars link, bale of messi rechts en suarez of andere rechtsbenige spits in midden.

Maar nu al hele club eruit gooien ja?
Ja dat kan ook nog.. Denk dat ik iets met 451 ga doen..

Nee nu nog niet maar binnen een paar weken wel behalve mijn OTW kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:07:
[...]

Jaa ik wacht tot morgen nog, futhead zit er wel vaker naast en gelukkig niet leidend. Maargoed, merk dat de geldwolf in mij los komt met dit spel. Jeetje mina zeg!
Niet doen! Een bedrag voor jezelf bepalen en verlkopen in de hype. Als hij toch niet in TOTW zit gaan mensen panicsellen, maar ook als hij er wel in komt. Mensen raken in paniek en gooien alles erop. Reken maar dat er veel mensen zijn die Traore OTW hebbn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de al gekwalificeerde spelers onder ons. Je kunt deze kwalificatie ronde het "hashtag" thuisshirt (links) winnen.

Afbeeldingslocatie: https://futhead.cursecdn.com/static/uploads/news/fifa-18-hashtag-united-kits.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:28
Vraagje... Zojuist Diego Costa gepacked uit de SB rewards. Wat verwachten jullie? Gaat de waarde (nu 25k) nog stijgen door het einde van lunar? Of alleen maar dalen aangezien dit de eerste Atletico Madrid kaarten zijn? iaw: Nu verkopen of vasthouden en later verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Vissert schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:28:
Voor de al gekwalificeerde spelers onder ons. Je kunt deze kwalificatie ronde het "hashtag" thuisshirt (links) winnen.

[afbeelding]
Gister gewonnen en voor 4800 was ie in 1 seconden weg. Toch snel verdiend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:27:
[...]

Niet doen! Een bedrag voor jezelf bepalen en verlkopen in de hype. Als hij toch niet in TOTW zit gaan mensen panicsellen, maar ook als hij er wel in komt. Mensen raken in paniek en gooien alles erop. Reken maar dat er veel mensen zijn die Traore OTW hebbn
Jaa klopt, was ik ook niet van plan om het te laten afwachten op de bekendmaking hoor. Ik verkoop mijn OTW-spelers altijd vóór 16.00 (woensdag) en koop ze in na 19.00 uur in.

Gegarandeerd winst elke week. Ene week paar 1000 totaal. Als prijs van Traore blijft zoals nu of zelfs stijgt maak ik deze week minimaal 100 K winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Hoelaat komen de mm sbc's altijd online? 6 of 7?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:36:
[...]

Jaa klopt, was ik ook niet van plan om het te laten afwachten op de bekendmaking hoor. Ik verkoop mijn OTW-spelers altijd vóór 16.00 (woensdag) en koop ze in na 19.00 uur in.

Gegarandeerd winst elke week. Ene week paar 1000 totaal. Als prijs van Traore blijft zoals nu of zelfs stijgt maak ik deze week minimaal 100 K winst.
Ik ga denk ik mijn pijlen eens richten op Tosun.. Die gaat ook wel eens scoren en is ook erg laag... Ik wilde investeren in Coquelin maar had het niet gedaan helaas.. die gaat nu ook voor 20k meer weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:47:
[...]

Ik ga denk ik mijn pijlen eens richten op Tosun.. Die gaat ook wel eens scoren en is ook erg laag... Ik wilde investeren in Coquelin maar had het niet gedaan helaas.. die gaat nu ook voor 20k meer weg
Is net op de bank beland als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Vissert schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:39:
Er schijnt weer een nieuwe patch aan te komen. De PC gebruikers zouden hem al moeten hebben. EA zegt dat het slechts uiterlijke veranderingen is maar het lijkt toch ook de gameplay te beïnvloeden.

Edit:

Gaan geruchten over een mogelijke World Cup mode. Het is iig een flinke patch (1.5gb)
Het zal eens niet, gisteren na 100x customs tactics en dingen veranderd te hebben enigzins weer 'ok-ish' kunnen spelen en hup EA gooit er een update tegenaan zodat ik weer op 0 begin. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:58
Skann schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:34:
[...]

Gister gewonnen en voor 4800 was ie in 1 seconden weg. Toch snel verdiend.
Yup, Hashtag is populair :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jammer dat ze een item doen voor het kwalificeren. Geef dan de mensen die al gekwalificeerd zijn bij hun rewards zo'n shirt en laat de mensen die moeite hebben hun toernooitje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achja net als in reallife voetbal. De grote clubs hebben altijd voorrang bij verschillende dingen. Kleine clubs (in dit geval spelers die zich moeizaam kwalificeren voor WL) zijn daar de dupe van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
[quote]Bean77 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:43:
[...]

YouTube: FIFA 18_20180219221703

aha nu staan mijn voetbalkunsten dankzij jou ook op het net.. ;) |:(

Zsm maar is een revanche neem ik aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErnstMid schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:52:
[...]

Is net op de bank beland als ik me niet vergis.
Hmm wie weet als invaller.. heb er twee kunnen kopen voor 14,5 en 15 k .. zal niet lager worden denk ik haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:30:
Achja net als in reallife voetbal. De grote clubs hebben altijd voorrang bij verschillende dingen. Kleine clubs (in dit geval spelers die zich moeizaam kwalificeren voor WL) zijn daar de dupe van.
Ah misschien, maar ik vind het een fout van EA om de kwalificatie van mensen die de WL spelen pas vanaf donderdag toe te kennen. Eigenlijk zou het gewoon na Zondag moeten gebeuren zodat je de kwalificatie niet kan spelen (in mijn ogen)

Ik speel elke weekend om automatisch door te gaan (gelukkig is dat met 11 al nu _/-\o_ ) Maar ik vind het sneu voor de spelers om wellicht elke avond weer eens te falen op het toernooi. Niet iedereen heeft even veel tijd om te spelen. Het beste zou zijn als EA , als het toernooi voor iedereen beschikbaar is, het toernooi te scheiden zodat mensen die al gekwalificeerd zijn elkaar treffen en de mensen die nog niet gekwalificeerd zijn. Of misschien een extra toernooitje met een leuke pack als winst (soort van Draft maar met je eigen team en eenmalig per week )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:47:
[...]

Hmm wie weet als invaller.. heb er twee kunnen kopen voor 14,5 en 15 k .. zal niet lager worden denk ik haha
oh nee joh, dat is een prima prijsje! kun je uberhaupt niet zoveel verlies op pakken. Ik heb een tijdje met Forsberg PTG gehandeld, dat ging ook best oke. Haalde ze voor 15/16 op en verkocht ze voor 20+. Jammer dat hij niet echt veel presteert, was vorig jaar wel anders. Zelfde voor Keita trouwens, die was vorig jaar echt heerlijk ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErnstMid schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:50:
[...]

oh nee joh, dat is een prima prijsje! kun je uberhaupt niet zoveel verlies op pakken. Ik heb een tijdje met Forsberg PTG gehandeld, dat ging ook best oke. Haalde ze voor 15/16 op en verkocht ze voor 20+. Jammer dat hij niet echt veel presteert, was vorig jaar wel anders. Zelfde voor Keita trouwens, die was vorig jaar echt heerlijk ingame.
Ja jammer dat ze het dan niet waard zijn helaas, wist dat helemaal niet joh van die PTG kaarten haha ! Misschien het investeren waard in sommige spelers.. had ik eigenlijk bij het begin moeten doen denk ik :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 16:04:
[...]

Ja jammer dat ze het dan niet waard zijn helaas, wist dat helemaal niet joh van die PTG kaarten haha ! Misschien het investeren waard in sommige spelers.. had ik eigenlijk bij het begin moeten doen denk ik :'(
Jaa zij stijgen ook in waarde mee met TOTW en upgrades natuurlijk. Lijkt toch aardig wat op OTW, alleen alternatief voor spelers die geen transfer hebben gemaakt. Heb bijv Coman voor 150k opgepikt in PTG-versie. Verwacht voor Coman sowieso nog een upgrade en anders tijdens goede prestaties flink stijgen.
Kan hem nu al met winst verkopen trouwens, want: rechtsbuiten en snel = populair op Fifa 18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 16:07:
[...]

Jaa zij stijgen ook in waarde mee met TOTW en upgrades natuurlijk. Lijkt toch aardig wat op OTW, alleen alternatief voor spelers die geen transfer hebben gemaakt. Heb bijv Coman voor 150k opgepikt in PTG-versie. Verwacht voor Coman sowieso nog een upgrade en anders tijdens goede prestaties flink stijgen.
Kan hem nu al met winst verkopen trouwens, want: rechtsbuiten en snel = populair op Fifa 18
En Frans dus hij linkt goed :) De Coman versie heeft al op 220 gezeten en ik verwacht ook zeker een upgrade voor hem. Ik heb vorige week zitten twijfelen over Asensio ptg... helaas niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErnstMid schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 16:13:
[...]

En Frans dus hij linkt goed :) De Coman versie heeft al op 220 gezeten en ik verwacht ook zeker een upgrade voor hem. Ik heb vorige week zitten twijfelen over Asensio ptg... helaas niet gedaan.
Zoo inderdaad., dat was ik nog vergeten.

Jaa alleen Asensio speelt in het echt 3x beter dan op Fifa. Vind het echt niet fijn spelen met hem. Maar puur om te handelen wel handig natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 16:21:
[...]

Zoo inderdaad., dat was ik nog vergeten.

Jaa alleen Asensio speelt in het echt 3x beter dan op Fifa. Vind het echt niet fijn spelen met hem. Maar puur om te handelen wel handig natuurlijk.
Ik denk voornamelijk met het WK dat die kaarten dan flink zullen stijgen omdat de kans dan een stuk groter is... maar welke speler gaat hoge ogen gooien... Coman is denk ik 2e keuze... alleen die kan met Bayern weer erg stijgen... Asensio met Spanje en Real heeft een grote kans !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• servival7
Net via een potje, waarbij letterlijk elke 2e bal de kant van mijn tegenstander opviel, na een zenuwslopende penalty serie (Overmars je bakt er niks van) mij voor het eerst ooit weten te kwalificeren voor de WL.

*O* *O* *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 16:27:
Net via een potje, waarbij letterlijk elke 2e bal de kant van mijn tegenstander opviel, na een zenuwslopende penalty serie (Overmars je bakt er niks van) mij voor het eerst ooit weten te kwalificeren voor de WL.

*O* *O* *O*
Nice !! Je hebt toch wel een 2 miljoen plus team zag ik !? Toch nice 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 16:33:
[...]

Nice !! Je hebt toch wel een 2 miljoen plus team zag ik !? Toch nice 8)
Ja, blijlbaar heb ik dat ook wel nodig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil vanaf deze week beginnen met handelen. Iemand tips voor een beginnende handelaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:53
Iemand ervaring met Shevchenko 88? De eerste week ging het prima, maar afgelopen weekend league bakte ie der niks van, na 8 potjes hem vervangen voor Icardi 87 en dat ging vele malen beter.

Wil m graag inruilen voor Kluivert 88, iemand die daarmee speelt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
ajaxalex schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 16:40:
Iemand ervaring met Shevchenko 88? De eerste week ging het prima, maar afgelopen weekend league bakte ie der niks van, na 8 potjes hem vervangen voor Icardi 87 en dat ging vele malen beter.

Wil m graag inruilen voor Kluivert 88, iemand die daarmee speelt?
Afgelopen WL mee gespeeld en was absoluut beestachtig! 20 goals in 10 wedstrijden en 7 assists. Hier een filmpje van zijn goals https://www.instagram.com/p/BfTJ6GcHkNF/?taken-by=fifabros040. Voor mij een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 16:39:
Ik wil vanaf deze week beginnen met handelen. Iemand tips voor een beginnende handelaar?
Vooral: geduld en geen paniek. Kopen op de momenten wanneer de rest in paniek raakt.

Er zijn verschillende manieren om te handelen, dus kies er een (of meerderen) en doe je ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 16:27:
[...]

Ik denk voornamelijk met het WK dat die kaarten dan flink zullen stijgen omdat de kans dan een stuk groter is... maar welke speler gaat hoge ogen gooien... Coman is denk ik 2e keuze... alleen die kan met Bayern weer erg stijgen... Asensio met Spanje en Real heeft een grote kans !
Ohjaa, denk je klaar te zijn na het reguliere seizoen.. Gaat het nog verder met dat Oranjeloze WK. maar dan is dat sowieso voor de lange termijn om beetje goed winst te kunnen halen. Wil mijn dreamteam sowieso binnen max 2 maanden hebben hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 16:39:
Op futbin staat een tutorial over hoe je 1 miljoen coins kan maken. Hier komt ook handelen aan bod.
Hier de link naar deel 1: https://www.futbin.com/ne...C000%2C000+Coins+-+Part+I
Pagina: 1 ... 143 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs